img
Doç. Dr. Ali İbrahim Can GÖZÜM

Doç. Dr. Ali İbrahim Can GÖZÜM

  • Dede Korkut Eğitim Fakültesi
  • Temel Eğitim
  • Okul Öncesi Eğitimi

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
85
Atıf
203
h-index
10
Proje
3
Scopus
Yayın
15
Atıf
162
h-index
7
Google Scholar
Yayın
66
Atıf
920
h-index
18
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Kısa Özgeçmiş

Ali İbrahim Can GÖZÜM is a prolific author and researcher both nationally and internationally. He was awarded a faculty honor certificate as the top performer in the Faculty of Education at Kafkas University between 2005 and 2009. Additionally, he received a publication incentive award from TUBITAK (The Scientific and Technological Research Council of Turkey) for his contributions as an international researcher.

Currently, Dr. GÖZÜM serves as an Associate Professor in the Department of Early Childhood Education at Kafkas University Faculty of Education in Turkey. He completed his doctoral studies in the Departments of Early Childhood Education at Gazi University and Science Education at Ondokuz Mayıs University. His expertise lies in science and technology education in early childhood.

Moreover, he holds the position of Editor-in-Chief at the open-access journal "e-Kafkas Journal of Educational Research" and serves as an associate editor for the STEM Education section of the journal "Frontiers in Education." Dr. GÖZÜM has also contributed as a peer reviewer for numerous journals indexed in Web of Science and Scopus.

Alınan Eğitimler
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Okul Öncesi Eğitimi (Dr), 2012, 2017
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Eğitim (Dr), 2011, 2015
Yüksek Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim (Yl) (Tezli), 2009, 2011
Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2005, 2009
Araştırma Alanları
Okul Öncesi Eğitimi
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Okul Öncesi Eğitimi (Dr), 2012, 2017
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Eğitim (Dr), 2011, 2015
Yüksek Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim (Yl) (Tezli), 2009, 2011
Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2005, 2009
Ali İbrahim Can GÖZÜM, Yüksek Lisans, Çoklu zeka kuramına göre işlenen enzimler konusunun fen bilgisi öğretmen adayları üzerindeki başarısının incelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2011
İngilizce, ÜDS, 70, 2011-ÜDS S, 2011
Konuşmalarım, TÜBİTAK, Bilim Söyleşisi, Çocuklar neden ebeveynleriyle dijital oyun oynamasın !, TÜBİTAK Bilim Söyleşisi, Kars, 12-03-2024, 12-03-2024
Konuşmalarım, Çocuklar İçin Dijital Oyun ve Ebeveyn Rehberliği, TRT-Erzurum Radyosu, 08-01-2024, 08-01-2024
Konuşmalarım, Yapay Zekâ Temelli Akıllı Kütüphaneler, Kars, 25-03-2024, 25-03-2024
Konuşmalarım, Kafkas Üniversitesi- Dede Korkut Eğitim Fakültesi, Dijital Çağda Büyümek; Çocuklar İçin Eğitsel Diji, Kars, 15-11-2023, 15-11-2023
Konuşmalarım, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Çocuklar İçin Dijital Oyun ve Ebeveyn Arabuluculuk St, Ankara, 03-02-2023, 03-02-2023
Seminer, Kars İl Milli Eğitim Müdürlüğü, 80. Yıl Cumhuriyet Anaokulu, Dijital Çağda Anne-Baba Olmak: "Birlikt, Kars, 08-12-2023, 08-12-2023
Konuşmalarım, 8. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Panelist, Çocuklar İçin Dijital Oyun ve Ebeveyn Arabu, Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi, 26-10-2023, 28-10-2023
[UAK] Eğitim Bilimleri Okul Öncesi Eğitimi Okul Öncesi Eğitimi
2022-, Doçent, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Dede Korkut Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye
2018-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye
2015-, Yardımcı Doçent, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye
2013-, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye
2012-2013, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kilis 7 Aralık Üniversitesi, Muallim Rıfat Eğitim Fakültesi, Türkiye
2022-2024, Kariyer Merkezi Müdürü, Kafkas Üniversitesi, Kariyer Merkezi, Türkiye
2019-, Dekan Yardımcısı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
2017-2019, Rektörlüğe Bağlı Koordinatör, Kafkas Üniversitesi, Kars ve Kafkas Üniversitesi Kalkınma Vakfı, Türkiye
2016-2017, Arş. Uyg. Merkezi Müdürü, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Büşra Yaşar Yusumut, Yüksek Lisans, Erken çocuklukta öz düzenleme ve problem çözme: Sayı hissinin aracı rolü, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
2021-2022, Öğretmenlik Uygulaması 2, Lisans
2021-2022, Erken Çocuklukta Çevre Eğitimi, Lisans
2021-2022, Duyu Eğitimi, Lisans
2021-2022, Erken Çocuklukta Yaratıcılık ve Yaratıcı Çocuk Etkinlikleri, Lisans
2021-2022, Çocuğu Tanıma ve Değerlendirme, Lisans
2021-2022, Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu, Lisans
2021-2022, Erken Çocuklukta Matematik Eğitimi, Lisans
2021-2022, Erken Çocuklukta Fen Eğitimi, Lisans
2021-2022, Erken Çocukluk Döneminde Gelişim I, Lisans
2020-2021, Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, Lisans
2020-2021, Okul Öncesinde Fen Eğitimi, Lisans
2020-2021, Öğretmenlik Uygulaması 1, Lisans
2020-2021, Okul Öncesinde Araştırma I, Lisans
2020-2021, Çocuğu Tanıma ve Değerlendirme, Lisans
2020-2021, Erken Çocuklukta Matematik Eğitimi, Lisans
2020-2021, Erken Çocuklukta Fen Eğitimi, Lisans
2020-2021, Erken Çocukluk Döneminde Gelişim I, Lisans
2019-2020, Erken Çocukluk Döneminde Gelişim II, Lisans
2019-2020, Seç III: Duyu Eğitimi, Lisans
2019-2020, Çocuğu Tanıma ve Değerlendirme, Lisans
2019-2020, Öğretmenlik Uygulaması 2, Lisans
2019-2020, Okul Öncesinde Araştırma II, Lisans
2019-2020, Ölçme ve Değerlendirme, Lisans
2019-2020, Erken Çocuklukta Yaratıcılık ve Yaratıcı Çocuk Etkinlikleri, Lisans
2019-2020, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans
2019-2020, Matematik Eğitimi, Lisans
2019-2020, Erken Çocukluk Döneminde Gelişim I, Lisans
2019-2020, Erken Çocukluk Eğitimine Giriş, Lisans
2019-2020, Okul Öncesi Eğitime Giriş, Lisans
2019-2020, Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, Lisans
2019-2020, Okul Öncesinde Fen Eğitimi, Lisans
2019-2020, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
2019-2020, Okul Öncesinde Araştırma I, Lisans
2019-2020, Erken Çocuklukta Matematik Eğitimi, Lisans
2019-2020, Erken Çocuklukta Fen Eğitimi, Lisans
2018-2019, Erken Çocukluk Eğitimine Giriş, Lisans
2018-2019, Okul Öncesi Eğitime Giriş, Lisans
2018-2019, Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, Lisans
2018-2019, Okul Deneyimi, Lisans
2018-2019, Okul Öncesinde Fen Eğitimi, Lisans
2018-2019, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans
2018-2019, Araştırma Projesi I, Lisans
2018-2019, İstatistik, Lisans
2018-2019, Fen Eğitimi, Lisans
2018-2019, Okul Öncesinde Eğitime Giriş, Lisans
2018-2019, Okul Öncesinde Fen Eğitimi, Lisans
2018-2019, Okul Öncesinde Matematik Eğitimi, Lisans
2018-2019, Erken Çocukluk Döneminde Gelişim II, Lisans
2018-2019, Seç III: Duyu Eğitimi, Lisans
2018-2019, Çocuğu Tanıma ve Değerlendirme, Lisans
2018-2019, Öğretmenlik Uygulaması 2, Lisans
2018-2019, Araştırma Projesi II, Lisans
2018-2019, Seç IV: Alternatif Okullar, Lisans
2018-2019, Ölçme ve Değerlendirme, Lisans
2018-2019, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans
2018-2019, Okul Öncesinde Matematik Eğitimi, Lisans
2017-2018, Araştırma Projesi II, Lisans
2017-2018, Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, Lisans
2017-2018, Erken Çocukluk Döneminde Gelişim II, Lisans
2017-2018, Okul Öncesinde Matematik Eğitimi, Lisans
2017-2018, Öğretmenlik Uygulaması 2, Lisans
2017-2018, Araştırma Projesi II, Lisans
2017-2018, Seç IV: Alternatif Okullar, Lisans
2017-2018, Ölçme ve Değerlendirme, Lisans
2017-2018, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans
2017-2018, Çocuk Ruh Sağlığı, Lisans
2017-2018, Matematik Eğitimi, Lisans
2017-2018, Anne Çocuk Beslenmesi, Lisans
2017-2018, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans
2017-2018, Araştırma Projesi I, Lisans
2017-2018, Okul Deneyimi, Lisans
2017-2018, İstatistik, Lisans
2017-2018, Fen Eğitimi, Lisans
2016-2017, Okul Öncesi Eğitime Giriş, Lisans
2016-2017, Öğretmenlik Uygulaması 1, Lisans
2016-2017, Araştırma Projesi I, Lisans
2016-2017, Okul Deneyimi, Lisans
2016-2017, Fen Eğitimi, Lisans
2016-2017, Erken Çocukluk Döneminde Gelişim I, Lisans
2016-2017, Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, Lisans
2016-2017, Erken Çocukluk Döneminde Gelişim II, Lisans
2016-2017, Öğretmenlik Uygulaması 2, Lisans
2016-2017, Seç IV: Alternatif Okullar, Lisans
2016-2017, Ölçme ve Değerlendirme, Lisans
2016-2017, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans
2016-2017, Matematik Eğitimi, Lisans
2015-2016, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans
2015-2016, Anne Çocuk Beslenmesi, Lisans
2015-2016, Okul Öncesi Eğitime Giriş, Lisans
2015-2016, Öğretmenlik Uygulaması 1, Lisans
2015-2016, Araştırma Projesi I, Lisans
2015-2016, Okul Deneyimi, Lisans
2015-2016, İstatistik, Lisans
2015-2016, Fen Eğitimi, Lisans
2015-2016, Erken Çocukluk Döneminde Gelişim I, Lisans
2015-2016, Test Dışı Teknikler, Lisans
2015-2016, Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, Lisans
2015-2016, Erken Çocukluk Döneminde Gelişim II, Lisans
2015-2016, Öğretmenlik Uygulaması 2, Lisans
2015-2016, Araştırma Projesi II, Lisans
2015-2016, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans
2015-2016, Matematik Eğitimi, Lisans
2015-2016, Anne Çocuk Sağlığı ve İlkyardım, Lisans
Kayıt Yok
Aktulun, Ö.U., Kaya, Ü.Ü., GÖZÜM, A.İ.C., Kalogiannakis, M., Papadakis, S. (2024) "Igniting Curiosity: The Role of STEAM Education in Enhancing Early Academic, Language Skills and Motivation for Science", International Journal of Modern Education and Computer Science, 16 (5) pp. 1-20 Link DOI     
GÖZÜM, A.İ.C. (2024) "Editorial: e-KJER April 2024 Issue", e Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, 0 (0)  
Aktulun, Ö.U., GÖZÜM, A.İ.C. (2024) "Görsel Algılama Destekli Okuma Yazmaya Hazırlık Etkinliklerinin Yazı Farkındalığına Etkisinin İncelenmesi", MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi, 13 (2) pp. 439-453 [TR Dizin] Link DOI      
GÖZÜM, A.İ.C. (2024) "Okul Öncesi Dönemde Bilime Yönelik Motivasyon ile Örüntü Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi, 15 (1) pp. 976-993 [TR Dizin] Link DOI     
GÖZÜM, A.İ.C. (2024) "Okul Öncesi Dönemde İstenmeyen Davranışların Yönetimi: Nedenler, Müdahale Stratejileri ve Davranışsal Uyumun Vaka Örnekleriyle Desteklenmesi", Folklor Akademi Dergisi, 7 (1) pp. 133-151 [TR Dizin] DOI      
Mercan, Z., GÖZÜM, A.İ.C., Bilir, B., Özcan, M. (2024) "STEAM Makerspace: Reflections from teachers and children", International Online Journal of Education and Teaching (IOJET), 11 (1) pp. 56-88 Link    
Yılmaz, Z.A., GÖZÜM, A.İ.C. (2023) "Augmented Reality App in Preschool Education: Children's Knowledge About Animals", Southeast Asia Early Childhood Journal, 12 (2) pp. 130-151 Link DOI    
Mercan, Z., GÖZÜM, A.İ.C. (2023) "AN EXAMINATION OF STEAM ENGINEERING DESIGNS IN THE PRE-SCHOOL PERIOD", International Online Journal of Education and Teaching, 10 (3) pp. 2652-2664     
GÖZÜM, A.İ.C., Metin, Ş., Uzun, H., Karaca, N.H. (2023) "Developing the Teacher Self-Efficacy Scale in the Use of ICT at Home for Pre-school Distance Education During Covid-19", Technology Knowledge Learning Springer Science and Business Media LLC, 28 (3) pp. 1351-1381 [ESCI] DOI      
İPEK, Z.H., GÖZÜM, A.İ.C., Papadakis, S., Kalogiannakis, M. (2023) "Educational Applications of the ChatGPT AI System: A Systematic Review Research", Educational Process International Journal, 12 (2) pp. 26-55 Link DOI     
GÖZÜM, A.İ.C., Özberk, E.H., Kaya, Ü.Ü., Aktulun, Ö.U. (2023) "Number Sense Across the Transition from Preschool to Elementary School: A Latent Profile Analysis.", Early Childhood Educ J, 52 (6) pp. 1221-1243 [SSCI] Link DOI      
Mercan, Z., GÖZÜM, A.İ.C. (2023) "INNOVATION POTENTIAL OF TOYS MADE IN STEAM MAKERSPACES: REFLECTIONS FROM TEACHERS", International Journal of Education Technology and Science, 3 (3) pp. 583-599 Link    
Papadakis, S., Kalogiannakis, M., GÖZÜM, A.İ.C. (2022) "Editorial: STEM, STEAM, computational thinking, and coding: Evidence-based research and practice in childrens development", Frontiers in Psychology, 13 (1) pp. 1-4 [SSCI] DOI       
GÖZÜM, A.İ.C., Papadakis, S., Kalogıannakıs, M. (2022) "Preschool teachers’ STEM pedagogical content knowledge: A comparative study of teachers in Greece and Turkey", Frontiers in Psychology, 13 (1) pp. 1-19 [SSCI] DOI      
GÖZÜM, A.İ.C., Demir, Ö. (2022) "An Investigation of the Relationship between Prospective Teachers’ Self-management and Self-control Skills, Metacognition and E-mobile Learning Readiness Perceptions", Acta Educationis Generalis, (0)     
Mercan, Z., Papadakis, S., GÖZÜM, A.İ.C., Kalogiannakis, M. (2022) "Examination of STEM Parent Awareness in the Transition from Preschool to Primary School", Sustainability, 14 (14030) pp. 1-21 [SSCI] Link DOI     
Türkoğlu, D., Kandır, A., GÖZÜM, A.İ.C. (2021) "A portfolio inventory: An investigation of visual artwork made by children as being tool or art oriented in structure", International Online Journal of Education and Teaching (IOJET), 8 (3) pp. 2825-2850 Link     
GÖZÜM, A.İ.C., Aktulun, Ö.U. (2021) "Relationship between Pre-Schoolers’ self-regulation, language, and early academic skills: The mediating role of self-regulation and moderating role of gender", CURRENT PSYCHOLOGY, 40 (10) pp. 4718-4740 [SSCI] Link DOI      
GÖZÜM, A.İ.C., Kandır, A. (2021) "Digital games pre-schoolers play: parental mediation and examination of educational content", Education and Information Technologies, 26 (3) pp. 3293-3326 [SSCI] DOI      
Bayrak, H.U., GÖZÜM, A.İ.C., ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş. (2021) "Investigation of the Role of Preschooler Parents as Teachers", Bulletin of Education and Research, 43 (1) pp. 155-179 Link    
GÖZÜM, A.İ.C., GÜNGÖR, S., ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş. (2021) "Investigation of Child Assessment in Preschool Education Using Nominal Focus Group Technique", International Online Journal of Educational Sciences, 13 (1) pp. 238-257 Link DOI    
GÖZÜM, A.İ.C., Demir, Ö. (2021) "Technological pedagogical content knowledge self-confidence of prospective pre-school teachers for Science Education during the COVID-19 period: A Structural Equational Modelling", International Journal of Curriculum and Instruction, 13 (1) pp. 712-742 Link     
Türkoğlu, D., Kandır, A., GÖZÜM, A.İ.C. (2020) "An Analysis of youtube videos including Turkish and English children songs in digital media", International Journal of Education Technology and Scientific Researches, 5 (13) pp. 1834-1880 DOI     
GÖZÜM, A.İ.C., Kandır, A. (2020) "Okul Öncesi Çocukların Dijital Oyun Oynama Sürelerine Göre Oyun Eğilimi İle Konsantrasyon Düzeylerinin İncelenmesi", Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, (2) pp. 82-100 [TR Dizin] DOI      
GÖZÜM, A.İ.C. (2020) "Okul Öncesi Öğretmenlerin Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğuna Yönelik Metaforlarının Belirlenmesi", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 22 (3) pp. 857-876 [TR Dizin] Link DOI      
GÖZÜM, A.İ.C., ERKUL-HATİPOĞLU, R., AKSOY, N. (2020) "Use of Smartphones in Class: Examining the Relationship Between M-Learning Readiness, Cyberloafing, Nomophobia and Addiction Variables", International Journal of Progressive Education, 16 (6) pp. 94-120 DOI     
GÖZÜM, A.İ.C., Kandır, A. (2020) "Developing a parental mediation scale of digital games for children", International Journal of Curriculum and Instruction, 12 (2) pp. 336-358 Link    
GÖZÜM, A.İ.C. (2020) "Okul öncesi dönem çocuklarında çalışma belleği ve engelleyici kontrol: Dikkatin aracı rolü", Erken Çocukluk Çalışmaları Dergisi, 4 (3) pp. 609-637 [TR Dizin] Link DOI      
GÖZÜM, A.İ.C., Kandır, A. (2019) "Attention skill development program’s effects on children in terms of attention skill acquisition during preschool term", Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi, 9 (2) pp. 547-584 [ESCI] DOI       
GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S., GÖZÜM, A.İ.C. (2019) "The Study of Whether Receiving A Pre-School Education Is A Predictive Factor in The Attitudes of High School Students Toward The Environment According to Their Environmental Ethics Approach", International Electronic Journal of Environmental Education, 9 (1) pp. 18-32 Link      
GÖZÜM, A.İ.C., Güneş, T. (2018) "Fen Bilimleri Öğretimi Öz Yeterlik Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (0) pp. 1176-1199 [TR Dizin] Link DOI      
TAŞDAN, M., GÖZÜM, A.İ.C. (2016) "A Study On The Relationship Between Teachers Educational Beliefs and Their Level Of Openness to Occupational Change", International Journal of Humanities and Social Science Invention, 5 (8) pp. 18-27 Link   
GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S., GÖZÜM, A.İ.C. (2016) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının GDO SosyoBilimselKonusuna Yönelik AraştırmaDavranışlarının İncelenmesi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 17 (1) pp. 499-515 Link    
Güneş, T., Alat, K., GÖZÜM, A.İ.C. (2013) "Renewable energy sources attıtude scale for science teachers Validity and relıabılıty study", Journal of Educational Sciences Research, 3 (2) pp. 269-289 Link DOI   
Güneş, M.H., GÖZÜM, A.İ.C. (2013) "İlköğretimde İşlenen Ekoloji Konusunun 10. Sınıf Öğrencilerin Ekosistem Ekolojisi Konusundaki Hazırbulunuşluk Düzeyleri Üzerindeki Etkisinin Saptanmasında Kelime İlişkilendirmenin Kullanılması", Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi, 2 (3) pp. 252-264 Link    
GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S., GÖZÜM, A.İ.C. (2013) "The Effects of multiple intelligence theory based teaching on students achievement and retention of knowledge example of the enzymes subject", International Journal on New Trends in Education and Their Implications, 4 (3) pp. 27-34 Link     
GÖZÜM, A.İ.C. (2013) "Türkiye ve İsveç Fen Öğretimi Programlarının Karşılaştırılması", Kafkas Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi, 6 (1) pp. 17-52 Link   
GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S., GÖZÜM, A.İ.C. (2011) "The investigation of Kafkas University of candidate teachers attitudes towards environmental problems with respect to some variables", International Online Journal of Educational Sciences, 3 (3) pp. 1109-1132 Link   
TAŞDAN, M., GÖZÜM, A.İ.C., Kalogiannakis, M., Papadakis, S. (2024) "Views of Administrators on the Use of Social Media Networks and Tools in School Management Processes", 16th International Conference on Computer Supported Education (CSEDU 2024) , (pp. 585-592), Angers, Fransa, (Haziran 2024   
GÖZÜM, A.İ.C. (2021) "OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ YENİLENEBİLİR ENERJİ KAYNAKLARINA YÖNELİK TUTUMLARININ İNCELENMESİ", "Higher Education in the Regions: Realities and Perspectives" International Scientific Conference , (pp. 9-20), Guba, Azerbaycan, (Aralık 2021  
GÖZÜM, A.İ.C. (2021) "Covid 19 Salgının Türkiye Okul Öncesi Eğitimine Etkisi: TRT EBA Anaokulu Fen ve Matematik Etkinliklerinin İncelenmesi", Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri Kongresi , Ankara, Türkiye, (Kasım 2021 
GÖZÜM, A.İ.C. (2021) "ÇOCUKLARIN OYNADIĞI DİJİTAL OYUNLARA YÖNELİK EBEVEYN ARABULUCULUK STRATEJİLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ", Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi , Uşak, Türkiye, (Kasım 2021  
GÖZÜM, A.İ.C. (2021) "Pandemi Sürecinde Topluma Hizmet Uygulamaları Dersi Kapsamında Blog Tasarımı: Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Bilgi İletişim Teknoloji Kullanımlarının İncelenmesi", 8. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu , Trabzon, Türkiye, (Kasım 2021
GÖZÜM, A.İ.C., Kandır, A. (2019) "Opinions of Preschool Teachers on Planning Science and Math Activities", 6. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi , Kars, Türkiye, (Ekim 2019
GÖZÜM, A.İ.C., COŞKUN, M. (2018) "Investigation Of 'MEB (National Ministry Of Education) 2013 Preschool Education Program' ln Terms Of Executive Functions", 6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Kars, Türkiye, (Ekim 2018
Aslan, İ., Arslan, S., GÖZÜM, A.İ.C. (2018) "Kafkas Üniversitesi Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisine Yönelik Özgüven Algılarının Tespiti", 13.Okul Öncesi Eğitimi Öğrenci Kongresi , Afyon, Türkiye, (Ekim 2018
GÖZÜM, A.İ.C., GÜNGÖR, S., ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş. (2018) "Okul Öncesi Eğitimde Çocuğun Değerlendirilmesinin Nominal Odak Grup Tekniği İle İncelenmesi", V th International Eurasian Educational Research Congress , Antalya, Türkiye, (Mayıs 2018
GÖZÜM, A.İ.C., Kandır, A. (2018) "Beş Yaş Çocuklar İçin Frankfurter Konsantrasyon Testinin Güvenirlik Çalışması", 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , Antalya, Türkiye, (Nisan 2018
Bayrak, H.U., GÖZÜM, A.İ.C., ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş. (2017) "Okul Öncesi Dönemde Çocukların Anne Babalarının Öğretmen olarak Rollerinin Belirlenmesi", 5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi , Ankara, Türkiye, (Ekim 2017
ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş., GÜNGÖR, S., GÖZÜM, A.İ.C. (2017) "Okul Öncesi Öğretmenleri ile Öğretmen Adaylarının Sınıf Yönetimi Becerisine İlişkin Algılarının Metafor Analizi Yoluyla İncellenmesi", 5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi , Ankara, Türkiye, (Ekim 2017
Kandır, A., Türkoğlu, D., GÖZÜM, A.İ.C. (2017) "MEB 2013 OKUL ÖNCESİ EĞiTİM PROGRAMININ MATEMATiK ETKİNLİKLERİ YÖNÜNDEN DEĞERLENDİRiLMESİ", IX. International Congress of Educational Research , Ordu, Türkiye, (Mayıs 2017
GÖZÜM, A.İ.C., Türkoğlu, D., Kandır, A., Kan, A. (2017) "Okul Öncesi Öğretmenleri İçin Hikaye Kitaplarının Kullanımına Yönelik Tutum Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", IX. International Congress of Educational Research , Ordu, Türkiye, (Mayıs 2017 
Türkoğlu, D., GÖZÜM, A.İ.C., Kandır, A. (2017) "Evaluation Of 2013 Pre-School Education Program Of The Ministry Of National Education In Terms Of Science Activities", 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , Antalya, Türkiye, (Nisan 2017  
GÖZÜM, A.İ.C., Kandır, A., Türkoğlu, D. (2016) "MEB 2013 Okul Öncesi Eğitim Programının Görsel Sanat Etkinlikleri Yönünden Değerlendirilmesi", 25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , Antalya, Türkiye, (Mayıs 2016  
Kaya, H.İ., TAŞDAN, M., GÖZÜM, A.İ.C. (2016) "Öğretmen Adaylarının Eğitim İnançlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", III th International Eurasian Educational Research Congress , Muğla, Türkiye, (Mayıs 2016
TAŞDAN, M., Kaya, H.İ., GÖZÜM, A.İ.C. (2016) "Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Düzeylerinin İncelenmesi", 25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , Antalya, Türkiye, (Nisan 2016
Güneş, M.H., Zor, M.B., GÖZÜM, A.İ.C. (2013) "Öğretmen Adaylarının Çevresel Farkındalıklarının Belirlenmesi", 9 Ulusal Ekoloji ve Çevre Kongresi , Samsun, Türkiye, (Ekim 2013
Güneş, M.H., Zor, M.B., GÖZÜM, A.İ.C., Bıyık, İ. (2013) "Öğretmen Adaylarının Ormana Yönelik Tutumları", 9 Ulusal Ekoloji ve Çevre Kongresi , Samsun, Türkiye, (Ekim 2013
TAŞDAN, M., GÖZÜM, A.İ.C. (2013) "Öğretmenlerin Eğitim İnançları ile Değişime Açıklık Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi", 22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı , Eskişehir, Türkiye, (Eylül 2013
GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S., GÖZÜM, A.İ.C., Yalmancı, E. (2011) "Fen ve Teknoloji Bölümü Öğretmen Adaylarının Laboratuar Çalışmalarına Yönelik Yeterlik Görüşleri", 1 Uluslarası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Eskişehir, Türkiye, (Eylül 2011
GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S., GÖZÜM, A.İ.C. (2010) "Eğitim Bilimleri Fakültesi Öğrencilerinin Fakülte Kültürüne ilişkin Algıları (Kars Kafkas Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği)", International Conference on New Horizons in Education , Famagusta, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Haziran 2010
GÖZÜM, A.İ.C. (2024) "Examining the Validity and Reliability of the Teacher Self-Efficacy Scale in the Use of ICT at Home for Preschool Distance Education (TSES-ICT-PDE) Among Greek Preschool ...", İsviçre : Springer Nature Switzerland, ISBN: 978-3-031-50139-5 
Kandır, A., Yaşar, M.C., GÖZÜM, A.İ.C., Mercan, Z. (2022) "Erken Çocuklukta Program: Planlama, Uygulama, Değerlendirme", Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, ISBN: 978-625-8325-44-7  
Aktulun, Ö.U., GÖZÜM, A.İ.C., Kaya, Ü.Ü., Papadakis, S., Kalogiannakis, M. (2024) "Storybooks as a Scaffolding Tool in Teacher–Child Interaction: The Mediating Role of Vocabulary and Receptive Language in the Investigation of the Relationship Between Teacher Attitude and Children's Language Skills", Kitap: Integrated Science, İsviçre : SPRİNGER, Bölüm Sayfaları: 1 / 19, ISBN: 978-3-031-60713-4 
Papadakis, S., GÖZÜM, A.İ.C., Kaya, Ü.Ü., Kalogiannakis, M., Karaköse, T. (2024) "Examining the Validity and Reliability of the Teacher Self-Efficacy Scale in the Use of ICT at Home for Preschool Distance Education (TSES-ICT-PDE) Among Greek Preschool Teachers: A Comparative Study with Turkey", Kitap: IoT, AI, and ICT for Educational Applications, Gewerbestrasse/İsviçre : SPRİNGER, Bölüm Sayfaları: 1 / 3, ISBN: 978-3-031-50139-5    
GÖZÜM, A.İ.C., Kaya, Ü.Ü. (2024) "ICT Use in Blog Design: A Study of Pre-service Preschool Teachers During Pandemic", Kitap: IoT, AI, and ICT for Educational Applications, Gewerbestrasse/İsviçre : SPRİNGER, Bölüm Sayfaları: 225 / 246, ISBN: 978-3-031-50139-5     
GÖZÜM, A.İ.C. (2023) "Bilişsel Gelişim", Kitap: Erken Çocukluk Döneminde Gelişim (36-72 ay), Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 69 / 103, ISBN: 978-605-241-518-4 
Papadakis, S., Kalogiannakis, M., GÖZÜM, A.İ.C. (2023) "Preschool teachers’ STEM pedagogical content knowledge: A comparative study of teachers in Greece and Turkey", Kitap: Stem, steam, computational thinking and coding: Evidencebased research and practice in children’s development, Lausanne/İsviçre : Frontiers Media SA., Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-2-83251-168-8 
Mercan, Z., GÖZÜM, A.İ.C. (2022) "Okul Aile İlişkilerinin Yönetimi", Kitap: Dijital Çağda Sınıf Yönetimi, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 365 / 385, ISBN: 978-625-8044-73-7 
GÖZÜM, A.İ.C. (2022) "Öğrenme-Öğretme Sürecinde Yeni Yaklaşımlar", Kitap: Öğretim İlke ve Yöntemleri (Teoriden Uygulamaya), Ankara/Türkiye : Vizetek, Bölüm Sayfaları: 371 / 399, ISBN: 9786258499506 
Papadakis, S., GÖZÜM, A.İ.C., Kalogıannakıs, M., Kandır, A. (2022) "A Comparison of Turkish and Greek Parental Mediation Strategies for Digital Games for Children During the COVID-19 Pandemic", Kitap: STEM, Robotics, Mobile Apps in Early Childhood and Primary Education, Lecture Notes in Educational Technology, : Springer Nature, Bölüm Sayfaları: 555 / 588, ISBN: 2196-4963     
GÖZÜM, A.İ.C. (2022) "Digital Games for STEM in Early Childhood Education: Active Co-playing Parental Mediation and Educational Content Examination", Kitap: STEM, Robotics, Mobile Apps in Early Childhood and Primary Education, Lecture Notes in Educational Technology,, : Springer Nature, Bölüm Sayfaları: 489 / 523, ISBN: 2196-4963     
GÖZÜM, A.İ.C. (2021) "Eğitimde Proje Geliştirme ve Yönetme -Verilerin Analizi ve Toplanması", Kitap: Eğitimde Proje Geliştirme ve Yönetme, Kars/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 102 / 121, ISBN: 978-625-7676-82-3 
GÖZÜM, A.İ.C. (2019) "21 Yüzyıl Becerisi Olarak Yaratıcılık", Kitap: 21 yy Çocukların Eğitimi: 6C Modeli, Ankara/Türkiye : Eğiten Kitap, Bölüm Sayfaları: 88 / 111, ISBN: 978-605-7754-00-4 
GÖZÜM, A.İ.C. (2019) "Okul Öncesi Eğitim Programı", Kitap: Erken Çocukluk Eğitimine Giriş, Ankara/Türkiye : Vize Basın Yayın, Bölüm Sayfaları: 75 / 97, ISBN: 978-605-9278-83-6 
GÖZÜM, A.İ.C., COŞKUN, M., İPEK, Z.H. (2019) "The Endless Well in Early Childhood Period: Executive Functions in the Classroom Activities", Kitap: New Horizons İn Early Childhood Education, Klaipeda/Litvanya : SRA Academic Publishing, Bölüm Sayfaları: 51 / 67, ISBN: 978-605-69709-0-0 
Kandır, A., GÖZÜM, A.İ.C., Türkoğlu, D. (2018) "Evaluation of Turkish 2013 Pre-school Education Program of the Ministry of National Education in Terms of Science Activities", Kitap: Current Trends in Pre-school Education, Riga/Letonya : Lambert Academic Publishing, Bölüm Sayfaları: 60 / 81, ISBN: 978-613-9-92429-5 
GÖZÜM, A.İ.C., Kandır, A. (2018) "Attention Development and Learning in the Early Childhood Education", Kitap: Current Trends in Pre-school Education, Riga/Letonya : Lambert Academic Publishing, Bölüm Sayfaları: 82 / 111, ISBN: 978-613-9-92429-5 
GÖZÜM, A.İ.C., Kandır, A. (2018) "Beş yaş çocuklar için Frankfurter Konsantrasyon Testi’nin (Frankfurter Test für Funjahrıge Konzentratıon- FTF-K) güvenirlik çalışması", Kitap: Değişen Dünyada Eğitim, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 57 / 66, ISBN: 978-605-241-248-0 
GÖZÜM, A.İ.C. (2018) "Gelişimsel Değerlendirme", Kitap: Erken Çocuklukta Çocuğu Tanıma ve Değerlendirme, Ankara/Türkiye : EĞİTEN KİTAP, Bölüm Sayfaları: 71 / 103, ISBN: 978-605-2234-50-1 
GÖZÜM, A.İ.C. (2017) "Aile Eğitimi Çalışmaları", Kitap: AİLE EĞİTİMİ PROGRAMI HAZIRLAMA SÜRECİ II, Erzurum/Türkiye : Erzurum Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi, Bölüm Sayfaları: 1 / 17, ISBN: -------------------- 
Kandır, A., Türkoğlu, D., GÖZÜM, A.İ.C. (2017) "Assessment of Turkish 2013 Preschool Education Programs of The Ministry of National Education (MoNE) in Terms of Mathematical Activities", Kitap: Current Trends in Educational Sciences, Sofia/Bulgaristan : St. Kliment Ohridski University Press, Bölüm Sayfaları: 393 / 406, ISBN: 978-954-07-4337-0 
GÖZÜM, A.İ.C., Türkoğlu, D., Kandır, A., Kan, A. (2017) "A Validity And Reliability Study On Attitude Scale For Preschool Teachers Towards Use of Story Books", Kitap: Current Trends in Educational Sciences, Sofia/Bulgaristan : St. Kliment Ohridski University Press, Bölüm Sayfaları: 663 / 676, ISBN: 978-954-07-4337-0 
Kandır, A., GÖZÜM, A.İ.C., Türkoğlu, D. (2016) "T.C. MEB 2013 okul öncesi eğitim programının görsel sanat etkinlikleri yönünden değerlendirilmesi", Kitap: Eğitim bilimlerinde yenilikler ve nitelik arayışı, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 531 / 546, ISBN: 978605318356 
GÖZÜM, A.İ.C. (2016) "Fen bilimleri dersi öğretim programında biyoloji", Kitap: Fen bilimleri öğretmen ve öğretmen adayları için biyoloji öğretimi, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 14 / 24, ISBN: 978-605-318-480-5 
Kayıt Yok
(Uluslararası - Dergi) e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, 2023, Editör, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Kitap) Stem, steam, computational thinking and coding: Evidence-based research and practice in children’s development, 2023, Editör
(Uluslararası - Dergi) Stem, Steam, Computational Thinking and Coding: Evidence-based Research and Practice in Children’s Development, 2022, Konuk Editör, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) Advances in Mobile Learning Educational Research (AMLER), 2021, Yayın Kurulu Üyeliği, Yayın Sayısı:1
(Ulusal - Dergi) Erken Çocukluk Çalışmaları Dergisi 6.Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi Özel Sayısı, 2021, Konuk Editör, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Kitap) New Horizons in Early Childhood Education, 2019, Editör
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi, 2017
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) International Journal of Higher Education, 2017
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) International Journal of Education in Mathematics, Science and Technology, 2016
(Ulusal - Bilimsel Dergi) e-kafkas eğitim araştırmaları dergisi, 2016
Kayıt Yok
Atıflar
Atıf Sayılarına Göre Yayınlar
A: SCI/SSCI/AHCI, B: ESCI, C: Scopus, D: Uluslararası Alan Index, E: Diğer Uluslararası, F: TR Dizin, G: Uluslararası Kitap, H: Ulusal Kitap, I: Diğer Ulusal, J: Toplam
Sıra Yayın A B C D E F G H I J
1 Renewable energy sources attıtude scale for science teachers Validity and relıabılıty study 1 0 0 6 0 11 5 1 0 24
2 Digital games pre-schoolers play: parental mediation and examination of educational content 10 0 0 2 1 3 1 0 0 17
3 The Effects of multiple intelligence theory based teaching on students achievement and retention of knowledge example of the enzymes subject 3 0 0 11 0 0 3 0 0 17
4 İlköğretimde İşlenen Ekoloji Konusunun 10. Sınıf Öğrencilerin Ekosistem Ekolojisi Konusundaki Hazırbulunuşluk Düzeyleri Üzerindeki Etkisinin Saptanmasında Kelime İlişkilendirmenin Kullanılması 0 0 0 6 0 10 0 0 0 16
5 Editorial: STEM, STEAM, computational thinking, and coding: Evidence-based research and practice in childrens development 2 0 0 5 5 0 0 0 0 12
6 Preschool teachers’ STEM pedagogical content knowledge: A comparative study of teachers in Greece and Turkey 2 0 0 2 7 0 0 0 0 11
7 Değişen Dünyada Eğitim 2 0 0 2 1 2 2 1 0 10
8 Educational Applications of the ChatGPT AI System: A Systematic Review Research 1 0 0 6 3 0 0 0 0 10
9 Okul Öncesi Çocukların Dijital Oyun Oynama Sürelerine Göre Oyun Eğilimi İle Konsantrasyon Düzeylerinin İncelenmesi 0 0 0 1 2 7 0 0 0 10
10 The investigation of Kafkas University of candidate teachers attitudes towards environmental problems with respect to some variables 2 0 0 5 0 3 0 0 0 10
11 Technological pedagogical content knowledge self-confidence of prospective pre-school teachers for Science Education during the COVID-19 period: A Structural Equational Modelling 4 0 0 2 1 1 1 0 0 9
12 Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının GDO SosyoBilimselKonusuna Yönelik AraştırmaDavranışlarının İncelenmesi 1 0 0 0 0 5 1 0 0 7
13 Fen Bilimleri Öğretimi Öz Yeterlik Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması 1 0 0 3 0 2 1 0 0 7
14 Relationship between Pre-Schoolers’ self-regulation, language, and early academic skills: The mediating role of self-regulation and moderating role of gender 2 0 0 1 0 2 2 0 0 7
15 Erken Çocukluk Döneminde Gelişim (36-72 ay) 0 0 0 0 0 0 6 0 0 6
16 Developing a parental mediation scale of digital games for children 5 0 0 0 0 0 0 0 0 5
17 Investigation of the Role of Preschooler Parents as Teachers 0 0 0 0 0 2 3 0 0 5
18 Okul öncesi dönem çocuklarında çalışma belleği ve engelleyici kontrol: Dikkatin aracı rolü 0 0 0 0 0 4 0 0 0 4
19 Current Trends in Educational Sciences 0 0 0 1 0 1 0 0 0 2
20 Developing the Teacher Self-Efficacy Scale in the Use of ICT at Home for Pre-school Distance Education During Covid-19 0 0 0 1 0 0 1 0 0 2
21 Erken Çocuklukta Çocuğu Tanıma ve Değerlendirme 0 0 0 0 0 0 2 0 0 2
22 New Horizons İn Early Childhood Education 0 0 0 0 0 2 0 0 0 2
23 Okul Öncesi Öğretmenlerin Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğuna Yönelik Metaforlarının Belirlenmesi 0 0 0 0 0 2 0 0 0 2
24 STEM, Robotics, Mobile Apps in Early Childhood and Primary Education, Lecture Notes in Educational Technology, 0 0 0 0 0 2 0 0 0 2
25 An Analysis of youtube videos including Turkish and English children songs in digital media 1 0 0 0 0 0 0 0 0 1
26 Investigation of Child Assessment in Preschool Education Using Nominal Focus Group Technique 0 0 0 0 0 1 0 0 0 1
27 STEM, Robotics, Mobile Apps in Early Childhood and Primary Education, Lecture Notes in Educational Technology 0 0 0 0 1 0 0 0 0 1
28 Türkiye ve İsveç Fen Öğretimi Programlarının Karşılaştırılması 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1
(2021) "Yayın Teşvik Ödülü"
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Adalet Kandır
Gazi Üniversitesi
2016 - 2022 20
Didem Türkoğlu
Dicle Üniversitesi
2016 - 2021 10
Stamatios Papadakis
-
2022 - 2024 10
Michail Kalogiannakis
-
2022 - 2024 8
Kafkas Üniversitesi
2010 - 2019 6
Zerrin Mercan
Bartın Üniversitesi
2022 - 2024 6
Kafkas Üniversitesi
2013 - 2024 5
Kafkas Üniversitesi
2017 - 2021 5
Ümit Ünsal Kaya
Afyon Kocatepe Üniversitesi
2023 - 2024 5
Özgün Uyanık Aktulun
Afyon Kocatepe Üniversitesi
2021 - 2024 5
Kafkas Üniversitesi
2017 - 2021 3
Munise Handan Güneş
Ondokuz Mayıs Üniversitesi
2013 3
Kafkas Üniversitesi
2018 - 2019 2
Kafkas Üniversitesi
2019 - 2023 2
Adnan Kan
Gazi Üniversitesi
2017 2
Halil İbrahim Kaya
Bayburt Üniversitesi
2016 2
Mihrican Balaban Zor
-
2013 2
Hatice Uysal Bayrak
Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi
2017 - 2021 2
Tohit Güneş
Ondokuz Mayıs Üniversitesi
2013 - 2018 2
Özden Demir
-
2021 - 2022 2
-
2020 1
-
2020 1
Nezahat Hamiden Karaca
-
2023 1
Turgut Karaköse
-
2024 1
Halil Uzun
-
2023 1
Eren Halil Özberk
-
2023 1
Şermin Metin
-
2023 1
Münevver Can Yaşar
-
2022 1
Mihriban Özcan
-
2024 1
İlknur Bıyık
-
2013 1
Büşra Bilir
-
2024 1
Zeynel Abidin Yılmaz
-
2023 1
Engin Yalmancı
-
2011 1
İlhan Aslan
-
2018 1
Kazım Alat
-
2013 1
Mıchaıl Kalogıannakıs
-
2022 1
Michail Kalogıannakıs
-
2022 1
Sultan Arslan
-
2018 1
2024 için Puan Bazlı Sıralamalar
Sıra (Araştırma Alanı İçinde)
160.
78368 araştırmacı içinde
Sıra (Temel Alan İçinde)
53.
9825 araştırmacı içinde
Sıra (Bilim Alanı İçinde)
6.
389 araştırmacı içinde
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78368
YÖKSİS Temel Alan Eğitim Bilimleri Temel Alanı 9825
YÖKSİS Bilim Alanı Okul Öncesi Eğitimi 389
Anahtar Kelimeler Okul Öncesi Eğitimi, Fen Bilgisi Eğitimi
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
Ağırlıklı Puan 0 154 150 174 200 180 410 510 370 220
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) - 350 . 399 . 370 . 344 . 350 . 234 . 162 . 243 . 160 .
Sıra (Temel Alan İçinde) - 196 . 212 . 183 . 157 . 171 . 78 . 46 . 89 . 53 .
Sıra (Bilim Alanı İçinde) - 31 . 32 . 41 . 26 . 32 . 7 . 6 . 7 . 6 .
Sıra (Anahtar Kelime (1)) - 26 . 30 . 32 . 22 . 22 . 7 . 6 . 6 . 6 .
Sıra (Anahtar Kelime (2)) - - - - - - - - - -
Toplam Yayın 0 10 9 11 9 12 21 13 14 10
Toplam Makale 0 4 0 2 4 12 12 8 12 6
Toplam Kitap 0 2 3 3 3 0 1 5 2 3
Toplam Bildiri 0 4 6 6 2 0 8 0 0 1
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 4 6 2 0
Makale (Uluslararası) 0 2 0 0 4 6 8 2 10 3
Makale (Ulusal) 0 2 0 2 0 6 0 0 0 3
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 2 3 3 3 0 1 4 2 3
Bildiri (Uluslararası) 0 2 6 4 2 0 8 0 0 1
Bildiri (Ulusal) 0 2 0 2 0 0 0 0 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri