Ali İbrahim Can GÖZÜM is a prolific author and researcher both nationally and internationally. He was awarded a faculty honor certificate as the top performer in the Faculty of Education at Kafkas University between 2005 and 2009. Additionally, he received a publication incentive award from TUBITAK (The Scientific and Technological Research Council of Turkey) for his contributions as an international researcher.
Currently, Dr. GÖZÜM serves as an Associate Professor in the Department of Early Childhood Education at Kafkas University Faculty of Education in Turkey. He completed his doctoral studies in the Departments of Early Childhood Education at Gazi University and Science Education at Ondokuz Mayıs University. His expertise lies in science and technology education in early childhood.
Moreover, he holds the position of Editor-in-Chief at the open-access journal "e-Kafkas Journal of Educational Research" and serves as an associate editor for the STEM Education section of the journal "Frontiers in Education." Dr. GÖZÜM has also contributed as a peer reviewer for numerous journals indexed in Web of Science and Scopus.
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Okul Öncesi Eğitimi (Dr), 2012, 2017 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Eğitim (Dr), 2011, 2015 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim (Yl) (Tezli), 2009, 2011 |
Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2005, 2009 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Okul Öncesi Eğitimi (Dr), 2012, 2017 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Eğitim (Dr), 2011, 2015 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim (Yl) (Tezli), 2009, 2011 |
Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2005, 2009 |
Kayıt Yok |
İngilizce, ÜDS, 70, 2011-ÜDS S, 2011 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri Okul Öncesi Eğitimi Okul Öncesi Eğitimi |
2022-, Doçent, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Dede Korkut Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye |
2018-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye |
2015-, Yardımcı Doçent, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye |
2013-, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye |
2012-2013, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kilis 7 Aralık Üniversitesi, Muallim Rıfat Eğitim Fakültesi, Türkiye |
2022-2024, Kariyer Merkezi Müdürü, Kafkas Üniversitesi, Kariyer Merkezi, Türkiye |
2019-, Dekan Yardımcısı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
2017-2019, Rektörlüğe Bağlı Koordinatör, Kafkas Üniversitesi, Kars ve Kafkas Üniversitesi Kalkınma Vakfı, Türkiye |
2016-2017, Arş. Uyg. Merkezi Müdürü, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
Büşra Yaşar Yusumut, Yüksek Lisans, Erken çocuklukta öz düzenleme ve problem çözme: Sayı hissinin aracı rolü, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
2021-2022, Öğretmenlik Uygulaması 2, Lisans |
2021-2022, Erken Çocuklukta Çevre Eğitimi, Lisans |
2021-2022, Duyu Eğitimi, Lisans |
2021-2022, Erken Çocuklukta Yaratıcılık ve Yaratıcı Çocuk Etkinlikleri, Lisans |
2021-2022, Çocuğu Tanıma ve Değerlendirme, Lisans |
2021-2022, Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu, Lisans |
2021-2022, Erken Çocuklukta Matematik Eğitimi, Lisans |
2021-2022, Erken Çocuklukta Fen Eğitimi, Lisans |
2021-2022, Erken Çocukluk Döneminde Gelişim I, Lisans |
2020-2021, Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, Lisans |
2020-2021, Okul Öncesinde Fen Eğitimi, Lisans |
2020-2021, Öğretmenlik Uygulaması 1, Lisans |
2020-2021, Okul Öncesinde Araştırma I, Lisans |
2020-2021, Çocuğu Tanıma ve Değerlendirme, Lisans |
2020-2021, Erken Çocuklukta Matematik Eğitimi, Lisans |
2020-2021, Erken Çocuklukta Fen Eğitimi, Lisans |
2020-2021, Erken Çocukluk Döneminde Gelişim I, Lisans |
2019-2020, Erken Çocukluk Döneminde Gelişim II, Lisans |
2019-2020, Seç III: Duyu Eğitimi, Lisans |
2019-2020, Çocuğu Tanıma ve Değerlendirme, Lisans |
2019-2020, Öğretmenlik Uygulaması 2, Lisans |
2019-2020, Okul Öncesinde Araştırma II, Lisans |
2019-2020, Ölçme ve Değerlendirme, Lisans |
2019-2020, Erken Çocuklukta Yaratıcılık ve Yaratıcı Çocuk Etkinlikleri, Lisans |
2019-2020, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2019-2020, Matematik Eğitimi, Lisans |
2019-2020, Erken Çocukluk Döneminde Gelişim I, Lisans |
2019-2020, Erken Çocukluk Eğitimine Giriş, Lisans |
2019-2020, Okul Öncesi Eğitime Giriş, Lisans |
2019-2020, Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, Lisans |
2019-2020, Okul Öncesinde Fen Eğitimi, Lisans |
2019-2020, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2019-2020, Okul Öncesinde Araştırma I, Lisans |
2019-2020, Erken Çocuklukta Matematik Eğitimi, Lisans |
2019-2020, Erken Çocuklukta Fen Eğitimi, Lisans |
2018-2019, Erken Çocukluk Eğitimine Giriş, Lisans |
2018-2019, Okul Öncesi Eğitime Giriş, Lisans |
2018-2019, Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, Lisans |
2018-2019, Okul Deneyimi, Lisans |
2018-2019, Okul Öncesinde Fen Eğitimi, Lisans |
2018-2019, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
2018-2019, Araştırma Projesi I, Lisans |
2018-2019, İstatistik, Lisans |
2018-2019, Fen Eğitimi, Lisans |
2018-2019, Okul Öncesinde Eğitime Giriş, Lisans |
2018-2019, Okul Öncesinde Fen Eğitimi, Lisans |
2018-2019, Okul Öncesinde Matematik Eğitimi, Lisans |
2018-2019, Erken Çocukluk Döneminde Gelişim II, Lisans |
2018-2019, Seç III: Duyu Eğitimi, Lisans |
2018-2019, Çocuğu Tanıma ve Değerlendirme, Lisans |
2018-2019, Öğretmenlik Uygulaması 2, Lisans |
2018-2019, Araştırma Projesi II, Lisans |
2018-2019, Seç IV: Alternatif Okullar, Lisans |
2018-2019, Ölçme ve Değerlendirme, Lisans |
2018-2019, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2018-2019, Okul Öncesinde Matematik Eğitimi, Lisans |
2017-2018, Araştırma Projesi II, Lisans |
2017-2018, Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, Lisans |
2017-2018, Erken Çocukluk Döneminde Gelişim II, Lisans |
2017-2018, Okul Öncesinde Matematik Eğitimi, Lisans |
2017-2018, Öğretmenlik Uygulaması 2, Lisans |
2017-2018, Araştırma Projesi II, Lisans |
2017-2018, Seç IV: Alternatif Okullar, Lisans |
2017-2018, Ölçme ve Değerlendirme, Lisans |
2017-2018, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2017-2018, Çocuk Ruh Sağlığı, Lisans |
2017-2018, Matematik Eğitimi, Lisans |
2017-2018, Anne Çocuk Beslenmesi, Lisans |
2017-2018, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
2017-2018, Araştırma Projesi I, Lisans |
2017-2018, Okul Deneyimi, Lisans |
2017-2018, İstatistik, Lisans |
2017-2018, Fen Eğitimi, Lisans |
2016-2017, Okul Öncesi Eğitime Giriş, Lisans |
2016-2017, Öğretmenlik Uygulaması 1, Lisans |
2016-2017, Araştırma Projesi I, Lisans |
2016-2017, Okul Deneyimi, Lisans |
2016-2017, Fen Eğitimi, Lisans |
2016-2017, Erken Çocukluk Döneminde Gelişim I, Lisans |
2016-2017, Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, Lisans |
2016-2017, Erken Çocukluk Döneminde Gelişim II, Lisans |
2016-2017, Öğretmenlik Uygulaması 2, Lisans |
2016-2017, Seç IV: Alternatif Okullar, Lisans |
2016-2017, Ölçme ve Değerlendirme, Lisans |
2016-2017, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2016-2017, Matematik Eğitimi, Lisans |
2015-2016, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2015-2016, Anne Çocuk Beslenmesi, Lisans |
2015-2016, Okul Öncesi Eğitime Giriş, Lisans |
2015-2016, Öğretmenlik Uygulaması 1, Lisans |
2015-2016, Araştırma Projesi I, Lisans |
2015-2016, Okul Deneyimi, Lisans |
2015-2016, İstatistik, Lisans |
2015-2016, Fen Eğitimi, Lisans |
2015-2016, Erken Çocukluk Döneminde Gelişim I, Lisans |
2015-2016, Test Dışı Teknikler, Lisans |
2015-2016, Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, Lisans |
2015-2016, Erken Çocukluk Döneminde Gelişim II, Lisans |
2015-2016, Öğretmenlik Uygulaması 2, Lisans |
2015-2016, Araştırma Projesi II, Lisans |
2015-2016, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2015-2016, Matematik Eğitimi, Lisans |
2015-2016, Anne Çocuk Sağlığı ve İlkyardım, Lisans |
Kayıt Yok |
YABANCI DiL HAZIRLIK SINIFI OKUMA DERSİ KAPSAMINDA TERS-YÜZ EĞİTİM MODELİ ENTEGRASYONUN ETKİSİNİN İNCELENMESİ VE DEĞERLENDİRİLMESİ : Yürütücü , 2024-2025 |
Kariyer Fuarlarında Kafkas Üniversitesinin Tanıtımı ve Tercihedilebilirliğinin Artırılması (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2022-2023 |
Doğadan öğreniyorum: okul öncesi öğretmenleri doğa temelli öğrenme ortamları tasarlıyor (Ulusal) TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Eğitmen , 2021-2021 |
Kayıt Yok |
Taşdan, M., Gözüm, A.İ.C., Kalogiannakis, M., Papadakis, S. (2024) "Views of Administrators on the Use of Social Media Networks and Tools in School Management Processes", 16th International Conference on Computer Supported Education (CSEDU 2024) , (pp. 585-592), Angers, Fransa, (Haziran 2024) |
Gözüm, A.İ.C. (2021) "Covid 19 Salgının Türkiye Okul Öncesi Eğitimine Etkisi: TRT EBA Anaokulu Fen ve Matematik Etkinliklerinin İncelenmesi", Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri Kongresi , Ankara, Türkiye, (Kasım 2021) |
Gözüm, A.İ.C. (2021) "ÇOCUKLARIN OYNADIĞI DİJİTAL OYUNLARA YÖNELİK EBEVEYN ARABULUCULUK STRATEJİLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ", Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi , Uşak, Türkiye, (Kasım 2021) |
Gözüm, A.İ.C. (2021) "OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ YENİLENEBİLİR ENERJİ KAYNAKLARINA YÖNELİK TUTUMLARININ İNCELENMESİ", "Higher Education in the Regions: Realities and Perspectives" International Scientific Conference , (pp. 9-20), Guba, Azerbaycan, (Aralık 2021) |
Gözüm, A.İ.C. (2021) "Pandemi Sürecinde Topluma Hizmet Uygulamaları Dersi Kapsamında Blog Tasarımı: Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Bilgi İletişim Teknoloji Kullanımlarının İncelenmesi", 8. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu , Trabzon, Türkiye, (Kasım 2021) |
Gözüm, A.İ.C., Kandır, A. (2019) "Opinions of Preschool Teachers on Planning Science and Math Activities", 6. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi , Kars, Türkiye, (Ekim 2019) |
Gözüm, A.İ.C., Coşkun, M. (2018) "Investigation Of 'MEB (National Ministry Of Education) 2013 Preschool Education Program' ln Terms Of Executive Functions", 6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Kars, Türkiye, (Ekim 2018) |
Gözüm, A.İ.C., Kandır, A. (2018) "Beş Yaş Çocuklar İçin Frankfurter Konsantrasyon Testinin Güvenirlik Çalışması", 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , Antalya, Türkiye, (Nisan 2018) |
Gözüm, A.İ.C., Güngör, S., Altınkaynak, Ş.Ö. (2018) "Okul Öncesi Eğitimde Çocuğun Değerlendirilmesinin Nominal Odak Grup Tekniği İle İncelenmesi", V th International Eurasian Educational Research Congress , Antalya, Türkiye, (Mayıs 2018) |
Aslan, İ., Arslan, S., Gözüm, A.İ.C. (2018) "Kafkas Üniversitesi Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisine Yönelik Özgüven Algılarının Tespiti", 13.Okul Öncesi Eğitimi Öğrenci Kongresi , Afyon, Türkiye, (Ekim 2018) |
Altınkaynak, Ş.Ö., Güngör, S., Gözüm, A.İ.C. (2017) "Okul Öncesi Öğretmenleri ile Öğretmen Adaylarının Sınıf Yönetimi Becerisine İlişkin Algılarının Metafor Analizi Yoluyla İncellenmesi", 5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi , Ankara, Türkiye, (Ekim 2017) |
Bayrak, H.U., Gözüm, A.İ.C., Altınkaynak, Ş.Ö. (2017) "Okul Öncesi Dönemde Çocukların Anne Babalarının Öğretmen olarak Rollerinin Belirlenmesi", 5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi , Ankara, Türkiye, (Ekim 2017) |
Türkoğlu, D., Gözüm, A.İ.C., Kandır, A. (2017) "Evaluation Of 2013 Pre-School Education Program Of The Ministry Of National Education In Terms Of Science Activities", 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , Antalya, Türkiye, (Nisan 2017) |
Kandır, A., Türkoğlu, D., Gözüm, A.İ.C. (2017) "MEB 2013 OKUL ÖNCESİ EĞiTİM PROGRAMININ MATEMATiK ETKİNLİKLERİ YÖNÜNDEN DEĞERLENDİRiLMESİ", IX. International Congress of Educational Research , Ordu, Türkiye, (Mayıs 2017) |
Gözüm, A.İ.C., Türkoğlu, D., Kandır, A., Kan, A. (2017) "Okul Öncesi Öğretmenleri İçin Hikaye Kitaplarının Kullanımına Yönelik Tutum Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", IX. International Congress of Educational Research , Ordu, Türkiye, (Mayıs 2017) |
Taşdan, M., Kaya, H.İ., Gözüm, A.İ.C. (2016) "Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Düzeylerinin İncelenmesi", 25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , Antalya, Türkiye, (Nisan 2016) |
Gözüm, A.İ.C., Kandır, A., Türkoğlu, D. (2016) "MEB 2013 Okul Öncesi Eğitim Programının Görsel Sanat Etkinlikleri Yönünden Değerlendirilmesi", 25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , Antalya, Türkiye, (Mayıs 2016) |
Kaya, H.İ., Taşdan, M., Gözüm, A.İ.C. (2016) "Öğretmen Adaylarının Eğitim İnançlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", III th International Eurasian Educational Research Congress , Muğla, Türkiye, (Mayıs 2016) |
Güneş, M.H., Zor, M.B., Gözüm, A.İ.C., Bıyık, İ. (2013) "Öğretmen Adaylarının Ormana Yönelik Tutumları", 9 Ulusal Ekoloji ve Çevre Kongresi , Samsun, Türkiye, (Ekim 2013) |
Güneş, M.H., Zor, M.B., Gözüm, A.İ.C. (2013) "Öğretmen Adaylarının Çevresel Farkındalıklarının Belirlenmesi", 9 Ulusal Ekoloji ve Çevre Kongresi , Samsun, Türkiye, (Ekim 2013) |
Taşdan, M., Gözüm, A.İ.C. (2013) "Öğretmenlerin Eğitim İnançları ile Değişime Açıklık Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi", 22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı , Eskişehir, Türkiye, (Eylül 2013) |
Yalmancı, S.G., Gözüm, A.İ.C., Yalmancı, E. (2011) "Fen ve Teknoloji Bölümü Öğretmen Adaylarının Laboratuar Çalışmalarına Yönelik Yeterlik Görüşleri", 1 Uluslarası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Eskişehir, Türkiye, (Eylül 2011) |
Yalmancı, S.G., Gözüm, A.İ.C. (2010) "Eğitim Bilimleri Fakültesi Öğrencilerinin Fakülte Kültürüne ilişkin Algıları (Kars Kafkas Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği)", International Conference on New Horizons in Education , Famagusta, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Haziran 2010) |
(2024) "Examining the Validity and Reliability of the Teacher Self-Efficacy Scale in the Use of ICT at Home for Preschool Distance Education (TSES-ICT-PDE) Among Greek Preschool ...", İsviçre : Springer Nature Switzerland |
Kandır, A., Yaşar, M.C., Gözüm, A.İ.C., Mercan, Z. (2022) "Erken Çocuklukta Program: Planlama, Uygulama, Değerlendirme", Ankara/Türkiye : Pegem Akademi |
Gözüm, A.İ.C., Kaya, Ü.Ü. (2024) "ICT Use in Blog Design: A Study of Pre-service Preschool Teachers During Pandemic", Kitap: IoT, AI, and ICT for Educational Applications, Gewerbestrasse/İsviçre : SPRİNGER |
Papadakis, S., Gözüm, A.İ.C., Kaya, Ü.Ü., Kalogiannakis, M., Karaköse, T. (2024) "Examining the Validity and Reliability of the Teacher Self-Efficacy Scale in the Use of ICT at Home for Preschool Distance Education (TSES-ICT-PDE) Among Greek Preschool Teachers: A Comparative Study with Turkey", Kitap: IoT, AI, and ICT for Educational Applications, Gewerbestrasse/İsviçre : SPRİNGER |
(2024) "ICT Use in Blog Design: A Study of Pre-service Preschool Teachers During Pandemic", İsviçre : Springer Nature Switzerland |
Aktulun, Ö.U., Gözüm, A.İ.C., Kaya, Ü.Ü., Papadakis, S., Kalogiannakis, M. (2024) "Storybooks as a Scaffolding Tool in Teacher–Child Interaction: The Mediating Role of Vocabulary and Receptive Language in the Investigation of the Relationship Between Teacher Attitude and Children's Language Skills", Kitap: Integrated Science, İsviçre : SPRİNGER |
Papadakis, S., Kalogiannakis, M., Gözüm, A.İ.C. (2023) "Preschool teachers’ STEM pedagogical content knowledge: A comparative study of teachers in Greece and Turkey", Kitap: Stem, steam, computational thinking and coding: Evidencebased research and practice in children’s development, Lausanne/İsviçre : Frontiers Media SA. |
Gözüm, A.İ.C. (2023) "Bilişsel Gelişim", Kitap: Erken Çocukluk Döneminde Gelişim (36-72 ay), Ankara/Türkiye : Pegem Akademi |
Mercan, Z., Gözüm, A.İ.C. (2022) "Okul Aile İlişkilerinin Yönetimi", Kitap: Dijital Çağda Sınıf Yönetimi, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi |
Papadakis, S., Gözüm, A.İ.C., Kalogıannakıs, M., Kandır, A. (2022) "A Comparison of Turkish and Greek Parental Mediation Strategies for Digital Games for Children During the COVID-19 Pandemic", Kitap: STEM, Robotics, Mobile Apps in Early Childhood and Primary Education, Lecture Notes in Educational Technology, : Springer Nature |
Gözüm, A.İ.C. (2022) "Öğrenme-Öğretme Sürecinde Yeni Yaklaşımlar", Kitap: Öğretim İlke ve Yöntemleri (Teoriden Uygulamaya), Ankara/Türkiye : Vizetek |
Gözüm, A.İ.C. (2022) "Digital Games for STEM in Early Childhood Education: Active Co-playing Parental Mediation and Educational Content Examination", Kitap: STEM, Robotics, Mobile Apps in Early Childhood and Primary Education, Lecture Notes in Educational Technology,, : Springer Nature |
Gözüm, A.İ.C. (2021) "Eğitimde Proje Geliştirme ve Yönetme -Verilerin Analizi ve Toplanması", Kitap: Eğitimde Proje Geliştirme ve Yönetme, Kars/Türkiye : Pegem Akademi |
Gözüm, A.İ.C., Coşkun, M., İpek, Z.H. (2019) "The Endless Well in Early Childhood Period: Executive Functions in the Classroom Activities", Kitap: New Horizons İn Early Childhood Education, Klaipeda/Litvanya : SRA Academic Publishing |
Gözüm, A.İ.C. (2019) "21 Yüzyıl Becerisi Olarak Yaratıcılık", Kitap: 21 yy Çocukların Eğitimi: 6C Modeli, Ankara/Türkiye : Eğiten Kitap |
Gözüm, A.İ.C. (2019) "Okul Öncesi Eğitim Programı", Kitap: Erken Çocukluk Eğitimine Giriş, Ankara/Türkiye : Vize Basın Yayın |
Kandır, A., Gözüm, A.İ.C., Türkoğlu, D. (2018) "Evaluation of Turkish 2013 Pre-school Education Program of the Ministry of National Education in Terms of Science Activities", Kitap: Current Trends in Pre-school Education, Riga/Letonya : Lambert Academic Publishing |
Gözüm, A.İ.C., Kandır, A. (2018) "Attention Development and Learning in the Early Childhood Education", Kitap: Current Trends in Pre-school Education, Riga/Letonya : Lambert Academic Publishing |
Gözüm, A.İ.C. (2018) "Gelişimsel Değerlendirme", Kitap: Erken Çocuklukta Çocuğu Tanıma ve Değerlendirme, Ankara/Türkiye : EĞİTEN KİTAP |
Gözüm, A.İ.C., Kandır, A. (2018) "Beş yaş çocuklar için Frankfurter Konsantrasyon Testi’nin (Frankfurter Test für Funjahrıge Konzentratıon- FTF-K) güvenirlik çalışması", Kitap: Değişen Dünyada Eğitim, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi |
Kandır, A., Türkoğlu, D., Gözüm, A.İ.C. (2017) "Assessment of Turkish 2013 Preschool Education Programs of The Ministry of National Education (MoNE) in Terms of Mathematical Activities", Kitap: Current Trends in Educational Sciences, Sofia/Bulgaristan : St. Kliment Ohridski University Press |
Gözüm, A.İ.C., Türkoğlu, D., Kandır, A., Kan, A. (2017) "A Validity And Reliability Study On Attitude Scale For Preschool Teachers Towards Use of Story Books", Kitap: Current Trends in Educational Sciences, Sofia/Bulgaristan : St. Kliment Ohridski University Press |
Gözüm, A.İ.C. (2017) "Aile Eğitimi Çalışmaları", Kitap: AİLE EĞİTİMİ PROGRAMI HAZIRLAMA SÜRECİ II, Erzurum/Türkiye : Erzurum Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi |
Kandır, A., Gözüm, A.İ.C., Türkoğlu, D. (2016) "T.C. MEB 2013 okul öncesi eğitim programının görsel sanat etkinlikleri yönünden değerlendirilmesi", Kitap: Eğitim bilimlerinde yenilikler ve nitelik arayışı, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi |
Gözüm, A.İ.C. (2016) "Fen bilimleri dersi öğretim programında biyoloji", Kitap: Fen bilimleri öğretmen ve öğretmen adayları için biyoloji öğretimi, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi |
Kayıt Yok |
(Uluslararası - Kitap) Stem, steam, computational thinking and coding: Evidence-based research and practice in children’s development, 2023, Editör |
(Uluslararası - Dergi) e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, 2023, Editör |
(Uluslararası - Dergi) Stem, Steam, Computational Thinking and Coding: Evidence-based Research and Practice in Children’s Development, 2022, Konuk Editör |
(Ulusal - Dergi) Erken Çocukluk Çalışmaları Dergisi 6.Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi Özel Sayısı, 2021, Konuk Editör |
(Uluslararası - Dergi) Advances in Mobile Learning Educational Research (AMLER), 2021, Yayın Kurulu Üyeliği |
(Uluslararası - Kitap) New Horizons in Early Childhood Education, 2019, Editör |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) International Journal of Higher Education, 2017 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi, 2017 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) e-kafkas eğitim araştırmaları dergisi, 2016 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) International Journal of Education in Mathematics, Science and Technology, 2016 |
Kayıt Yok |
(2021) "Yayın Teşvik Ödülü" |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Adalet Kandır
Gazi Üniversitesi
|
2016 - 2022 | 20 |
Didem Türkoğlu
Dicle Üniversitesi
|
2016 - 2021 | 10 |
Stamatios Papadakis
-
|
2022 - 2024 | 9 |
Michail Kalogiannakis
-
|
2022 - 2024 | 7 |
Kafkas Üniversitesi
|
2010 - 2019 | 6 |
Zerrin Mercan
Bartın Üniversitesi
|
2022 - 2024 | 6 |
Kafkas Üniversitesi
|
2013 - 2024 | 5 |
Kafkas Üniversitesi
|
2017 - 2021 | 5 |
Ümit Ünsal Kaya
Afyon Kocatepe Üniversitesi
|
2023 - 2024 | 4 |
Özgün Uyanık Aktulun
Afyon Kocatepe Üniversitesi
|
2021 - 2024 | 4 |
Kafkas Üniversitesi
|
2017 - 2021 | 3 |
Munise Handan Güneş
Ondokuz Mayıs Üniversitesi
|
2013 | 3 |
Kafkas Üniversitesi
|
2018 - 2019 | 2 |
Kafkas Üniversitesi
|
2019 - 2023 | 2 |
Adnan Kan
Gazi Üniversitesi
|
2017 | 2 |
Halil İbrahim Kaya
Bayburt Üniversitesi
|
2016 | 2 |
Mihrican Balaban Zor
-
|
2013 | 2 |
Hatice Uysal Bayrak
Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi
|
2017 - 2021 | 2 |
Tohit Güneş
Ondokuz Mayıs Üniversitesi
|
2013 - 2018 | 2 |
Özden Demir
-
|
2021 - 2022 | 2 |
-
|
2020 | 1 |
-
|
2020 | 1 |
Nezahat Hamiden Karaca
-
|
2023 | 1 |
Turgut Karaköse
-
|
2024 | 1 |
Halil Uzun
-
|
2023 | 1 |
Eren Halil Özberk
-
|
2023 | 1 |
Şermin Metin
-
|
2023 | 1 |
Münevver Can Yaşar
-
|
2022 | 1 |
Mihriban Özcan
-
|
2024 | 1 |
İlknur Bıyık
-
|
2013 | 1 |
Büşra Bilir
-
|
2024 | 1 |
Zeynel Abidin Yılmaz
-
|
2023 | 1 |
Engin Yalmancı
-
|
2011 | 1 |
İlhan Aslan
-
|
2018 | 1 |
Kazım Alat
-
|
2013 | 1 |
Mıchaıl Kalogıannakıs
-
|
2022 | 1 |
Michail Kalogıannakıs
-
|
2022 | 1 |
Sultan Arslan
-
|
2018 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78449 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9456 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Okul Öncesi Eğitimi | 365 |
Anahtar Kelimeler | Okul Öncesi Eğitimi, Fen Bilgisi Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 154 | 150 | 174 | 200 | 180 | 410 | 510 | 370 | 205 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | 347 . | 397 . | 371 . | 346 . | 352 . | 233 . | 161 . | 242 . | 116 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | 198 . | 212 . | 185 . | 158 . | 173 . | 78 . | 46 . | 90 . | 38 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | 30 . | 32 . | 40 . | 26 . | 32 . | 5 . | 6 . | 6 . | 4 . |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | 25 . | 27 . | 31 . | 22 . | 22 . | 5 . | 6 . | 5 . | 4 . |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Toplam Yayın | 0 | 10 | 9 | 11 | 9 | 12 | 21 | 13 | 14 | 9 |
Toplam Makale | 0 | 4 | 0 | 2 | 4 | 12 | 12 | 8 | 12 | 5 |
Toplam Kitap | 0 | 2 | 3 | 3 | 3 | 0 | 1 | 5 | 2 | 3 |
Toplam Bildiri | 0 | 4 | 6 | 6 | 2 | 0 | 8 | 0 | 0 | 1 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 | 6 | 2 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 2 | 0 | 0 | 4 | 6 | 8 | 2 | 10 | 2 |
Makale (Ulusal) | 0 | 2 | 0 | 2 | 0 | 6 | 0 | 0 | 0 | 3 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 2 | 3 | 3 | 3 | 0 | 1 | 4 | 2 | 3 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 2 | 6 | 4 | 2 | 0 | 8 | 0 | 0 | 1 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 2 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |