Doctorate, Turkey, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Okul Öncesi Eğitimi (Dr), 2012, 2017 |
Doctorate, Turkey, Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Eğitim (Dr), 2011, 2015 |
Postgraduate, Turkey, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim (Yl) (Tezli), 2009, 2011 |
Undergraduate, Turkey, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2005, 2009 |
Doctorate, Turkey, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Okul Öncesi Eğitimi (Dr), 2012, 2017 |
Doctorate, Turkey, Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Eğitim (Dr), 2011, 2015 |
Postgraduate, Turkey, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim (Yl) (Tezli), 2009, 2011 |
Undergraduate, Turkey, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2005, 2009 |
Ali İbrahim Can GÖZÜM, Postgraduate, Çoklu zeka kuramına göre işlenen enzimler konusunun fen bilgisi öğretmen adayları üzerindeki başarısının incelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2011 |
English, ÜDS, 70, 2011-ÜDS S, 2011 |
My conversations, TÜBİTAK, Bilim Söyleşisi, Çocuklar neden ebeveynleriyle dijital oyun oynamasın !, TÜBİTAK Bilim Söyleşisi, Kars, 12-03-2024, 12-03-2024 |
My conversations, Çocuklar İçin Dijital Oyun ve Ebeveyn Rehberliği, TRT-Erzurum Radyosu, 08-01-2024, 08-01-2024 |
My conversations, Yapay Zekâ Temelli Akıllı Kütüphaneler, Kars, 25-03-2024, 25-03-2024 |
My conversations, Kafkas Üniversitesi- Dede Korkut Eğitim Fakültesi, Dijital Çağda Büyümek; Çocuklar İçin Eğitsel Diji, Kars, 15-11-2023, 15-11-2023 |
My conversations, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Çocuklar İçin Dijital Oyun ve Ebeveyn Arabuluculuk St, Ankara, 03-02-2023, 03-02-2023 |
Seminar, Kars İl Milli Eğitim Müdürlüğü, 80. Yıl Cumhuriyet Anaokulu, Dijital Çağda Anne-Baba Olmak: "Birlikt, Kars, 08-12-2023, 08-12-2023 |
My conversations, 8. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Panelist, Çocuklar İçin Dijital Oyun ve Ebeveyn Arabu, Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi, 26-10-2023, 28-10-2023 |
[UAK] Educational Sciences Preschool Education Preschool Education |
2022-, Associate Professor, Full time, Kafkas Üniversitesi, Dede Korkut Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Turkey |
2018-, Doctor Lecturer, Full time, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Turkey |
2015-, Assistant Professor, Full time, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Turkey |
2013-, Research Assistant, Full time, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Turkey |
2012-2013, Research Assistant, Full time, Kilis 7 Aralık Üniversitesi, Muallim Rıfat Eğitim Fakültesi, Turkey |
2022-2024, Kariyer Merkezi Müdürü, Kafkas Üniversitesi, Kariyer Merkezi, Turkey |
2019-, Dekan Yardımcısı, Kafkas Üniversitesi, Turkey |
2017-2019, Rektörlüğe Bağlı Koordinatör, Kafkas Üniversitesi, Kars ve Kafkas Üniversitesi Kalkınma Vakfı, Turkey |
2016-2017, Arş. Uyg. Merkezi Müdürü, Kafkas Üniversitesi, Turkey |
Büşra Yaşar Yusumut, Postgraduate, Erken çocuklukta öz düzenleme ve problem çözme: Sayı hissinin aracı rolü, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Principal Consultant) |
2021-2022, Öğretmenlik Uygulaması 2, Undergraduate |
2021-2022, Erken Çocuklukta Çevre Eğitimi, Undergraduate |
2021-2022, Duyu Eğitimi, Undergraduate |
2021-2022, Erken Çocuklukta Yaratıcılık ve Yaratıcı Çocuk Etkinlikleri, Undergraduate |
2021-2022, Çocuğu Tanıma ve Değerlendirme, Undergraduate |
2021-2022, Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu, Undergraduate |
2021-2022, Erken Çocuklukta Matematik Eğitimi, Undergraduate |
2021-2022, Erken Çocuklukta Fen Eğitimi, Undergraduate |
2021-2022, Erken Çocukluk Döneminde Gelişim I, Undergraduate |
2020-2021, Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, Undergraduate |
2020-2021, Okul Öncesinde Fen Eğitimi, Undergraduate |
2020-2021, Öğretmenlik Uygulaması 1, Undergraduate |
2020-2021, Okul Öncesinde Araştırma I, Undergraduate |
2020-2021, Çocuğu Tanıma ve Değerlendirme, Undergraduate |
2020-2021, Erken Çocuklukta Matematik Eğitimi, Undergraduate |
2020-2021, Erken Çocuklukta Fen Eğitimi, Undergraduate |
2020-2021, Erken Çocukluk Döneminde Gelişim I, Undergraduate |
2019-2020, Erken Çocukluk Döneminde Gelişim II, Undergraduate |
2019-2020, Seç III: Duyu Eğitimi, Undergraduate |
2019-2020, Çocuğu Tanıma ve Değerlendirme, Undergraduate |
2019-2020, Öğretmenlik Uygulaması 2, Undergraduate |
2019-2020, Okul Öncesinde Araştırma II, Undergraduate |
2019-2020, Ölçme ve Değerlendirme, Undergraduate |
2019-2020, Erken Çocuklukta Yaratıcılık ve Yaratıcı Çocuk Etkinlikleri, Undergraduate |
2019-2020, Topluma Hizmet Uygulamaları, Undergraduate |
2019-2020, Matematik Eğitimi, Undergraduate |
2019-2020, Erken Çocukluk Döneminde Gelişim I, Undergraduate |
2019-2020, Erken Çocukluk Eğitimine Giriş, Undergraduate |
2019-2020, Okul Öncesi Eğitime Giriş, Undergraduate |
2019-2020, Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, Undergraduate |
2019-2020, Okul Öncesinde Fen Eğitimi, Undergraduate |
2019-2020, Öğretmenlik Uygulaması, Undergraduate |
2019-2020, Okul Öncesinde Araştırma I, Undergraduate |
2019-2020, Erken Çocuklukta Matematik Eğitimi, Undergraduate |
2019-2020, Erken Çocuklukta Fen Eğitimi, Undergraduate |
2018-2019, Erken Çocukluk Eğitimine Giriş, Undergraduate |
2018-2019, Okul Öncesi Eğitime Giriş, Undergraduate |
2018-2019, Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, Undergraduate |
2018-2019, Okul Deneyimi, Undergraduate |
2018-2019, Okul Öncesinde Fen Eğitimi, Undergraduate |
2018-2019, Öğretmenlik Uygulaması I, Undergraduate |
2018-2019, Araştırma Projesi I, Undergraduate |
2018-2019, İstatistik, Undergraduate |
2018-2019, Fen Eğitimi, Undergraduate |
2018-2019, Okul Öncesinde Eğitime Giriş, Undergraduate |
2018-2019, Okul Öncesinde Fen Eğitimi, Undergraduate |
2018-2019, Okul Öncesinde Matematik Eğitimi, Undergraduate |
2018-2019, Erken Çocukluk Döneminde Gelişim II, Undergraduate |
2018-2019, Seç III: Duyu Eğitimi, Undergraduate |
2018-2019, Çocuğu Tanıma ve Değerlendirme, Undergraduate |
2018-2019, Öğretmenlik Uygulaması 2, Undergraduate |
2018-2019, Araştırma Projesi II, Undergraduate |
2018-2019, Seç IV: Alternatif Okullar, Undergraduate |
2018-2019, Ölçme ve Değerlendirme, Undergraduate |
2018-2019, Topluma Hizmet Uygulamaları, Undergraduate |
2018-2019, Okul Öncesinde Matematik Eğitimi, Undergraduate |
2017-2018, Araştırma Projesi II, Undergraduate |
2017-2018, Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, Undergraduate |
2017-2018, Erken Çocukluk Döneminde Gelişim II, Undergraduate |
2017-2018, Okul Öncesinde Matematik Eğitimi, Undergraduate |
2017-2018, Öğretmenlik Uygulaması 2, Undergraduate |
2017-2018, Araştırma Projesi II, Undergraduate |
2017-2018, Seç IV: Alternatif Okullar, Undergraduate |
2017-2018, Ölçme ve Değerlendirme, Undergraduate |
2017-2018, Topluma Hizmet Uygulamaları, Undergraduate |
2017-2018, Çocuk Ruh Sağlığı, Undergraduate |
2017-2018, Matematik Eğitimi, Undergraduate |
2017-2018, Anne Çocuk Beslenmesi, Undergraduate |
2017-2018, Öğretmenlik Uygulaması I, Undergraduate |
2017-2018, Araştırma Projesi I, Undergraduate |
2017-2018, Okul Deneyimi, Undergraduate |
2017-2018, İstatistik, Undergraduate |
2017-2018, Fen Eğitimi, Undergraduate |
2016-2017, Okul Öncesi Eğitime Giriş, Undergraduate |
2016-2017, Öğretmenlik Uygulaması 1, Undergraduate |
2016-2017, Araştırma Projesi I, Undergraduate |
2016-2017, Okul Deneyimi, Undergraduate |
2016-2017, Fen Eğitimi, Undergraduate |
2016-2017, Erken Çocukluk Döneminde Gelişim I, Undergraduate |
2016-2017, Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, Undergraduate |
2016-2017, Erken Çocukluk Döneminde Gelişim II, Undergraduate |
2016-2017, Öğretmenlik Uygulaması 2, Undergraduate |
2016-2017, Seç IV: Alternatif Okullar, Undergraduate |
2016-2017, Ölçme ve Değerlendirme, Undergraduate |
2016-2017, Topluma Hizmet Uygulamaları, Undergraduate |
2016-2017, Matematik Eğitimi, Undergraduate |
2015-2016, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Undergraduate |
2015-2016, Anne Çocuk Beslenmesi, Undergraduate |
2015-2016, Okul Öncesi Eğitime Giriş, Undergraduate |
2015-2016, Öğretmenlik Uygulaması 1, Undergraduate |
2015-2016, Araştırma Projesi I, Undergraduate |
2015-2016, Okul Deneyimi, Undergraduate |
2015-2016, İstatistik, Undergraduate |
2015-2016, Fen Eğitimi, Undergraduate |
2015-2016, Erken Çocukluk Döneminde Gelişim I, Undergraduate |
2015-2016, Test Dışı Teknikler, Undergraduate |
2015-2016, Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, Undergraduate |
2015-2016, Erken Çocukluk Döneminde Gelişim II, Undergraduate |
2015-2016, Öğretmenlik Uygulaması 2, Undergraduate |
2015-2016, Araştırma Projesi II, Undergraduate |
2015-2016, Topluma Hizmet Uygulamaları, Undergraduate |
2015-2016, Matematik Eğitimi, Undergraduate |
2015-2016, Anne Çocuk Sağlığı ve İlkyardım, Undergraduate |
No Records |
YABANCI DiL HAZIRLIK SINIFI OKUMA DERSİ KAPSAMINDA TERS-YÜZ EĞİTİM MODELİ ENTEGRASYONUN ETKİSİNİN İNCELENMESİ VE DEĞERLENDİRİLMESİ Scientific Research Project Supported by Higher Education Institutions: Executive , 2024-2025 |
Kariyer Fuarlarında Kafkas Üniversitesinin Tanıtımı ve Tercihedilebilirliğinin Artırılması Scientific Research Project Supported by Higher Education Institutions: Executive , 2022-2023 |
Doğadan öğreniyorum: okul öncesi öğretmenleri doğa temelli öğrenme ortamları tasarlıyor TÜBA and TÜBİTAK Supported Project: Instructor , 2021-2021 |
No Records |
Soyoof, A., Neumann, M.M., Reynolds, B.L., Rezai, A., GÖZÜM, A.İ.C. (2025) "Investigating the relationship between Iranian parents’ demographic factors and their mediation of children’s digital gameplay at home", Education and Information Technologies, 0 (1) [SSCI] Link DOI |
Aktulun, Ö.U., Kaya, Ü.Ü., GÖZÜM, A.İ.C., Kalogiannakis, M., Papadakis, S. (2024) "Igniting Curiosity: The Role of STEAMEducation in Enhancing Early Academic,Language Skills and Motivation for Science", International Journal of Modern Education and Computer Science, 16 (5) pp. 1-20 Link DOI |
GÖZÜM, A.İ.C. (2024) "Editorial: e-KJER April 2024 Issue", e Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, 0 (0) |
Aktulun, Ö.U., GÖZÜM, A.İ.C. (2024) "Görsel Algılama Destekli Okuma Yazmaya Hazırlık Etkinliklerinin Yazı Farkındalığına Etkisinin İncelenmesi", MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi, 13 (2) pp. 439-453 Link DOI |
GÖZÜM, A.İ.C., Kaya, Ü.Ü., GÖZÜM, A.İ.C., Yılmaz, P.M. (2024) "Okul Öncesi Dönemde Bilime Yönelik Motivasyon ile Örüntü Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi, 15 (1) pp. 976-993 Link DOI |
GÖZÜM, A.İ.C., Kaya, Ü.Ü., GÖZÜM, A.İ.C. (2024) "Okul Öncesi Dönemde İstenmeyen Davranışların Yönetimi: Nedenler, Müdahale Stratejileri ve Davranışsal Uyumun Vaka Örnekleriyle Desteklenmesi", Folklor Akademi Dergisi, 7 (1) pp. 133-151 [TR Dizin] DOI |
Mercan, Z., GÖZÜM, A.İ.C., Bilir, B., Özcan, M. (2024) "STEAM Makerspace: Reflections from teachers and children", International Online Journal of Education and Teaching (IOJET), 11 (1) pp. 56-88 Link |
Yılmaz, Z.A., GÖZÜM, A.İ.C. (2023) "Augmented Reality App in Preschool Education: Children's Knowledge About Animals", Southeast Asia Early Childhood Journal, 12 (2) pp. 130-151 Link DOI |
Mercan, Z., GÖZÜM, A.İ.C. (2023) "AN EXAMINATION OF STEAM ENGINEERING DESIGNS IN THE PRE-SCHOOL PERIOD", International Online Journal of Education and Teaching, 10 (3) pp. 2652-2664 |
GÖZÜM, A.İ.C., Metin, Ş., Uzun, H., Karaca, N.H. (2023) "Developing the Teacher Self-Efficacy Scale in the Use of ICT at Home for Pre-school Distance Education During Covid-19", Technology Knowledge Learning Springer Science and Business Media LLC, 28 (3) pp. 1351-1381 [ESCI] DOI |
İPEK, Z.H., GÖZÜM, A.İ.C., Papadakis, S., Kalogiannakis, M. (2023) "Educational Applications of the ChatGPT AI System: A Systematic Review Research", Educational Process International Journal, 12 (2) pp. 26-55 Link DOI |
GÖZÜM, A.İ.C., Özberk, E.H., Kaya, Ü.Ü., Aktulun, Ö.U. (2023) "Number Sense Across the Transition from Preschool to Elementary School: A Latent Profile Analysis.", Early Childhood Educ J, 52 (6) pp. 1221-1243 [SSCI] Link DOI |
Mercan, Z., GÖZÜM, A.İ.C. (2023) "INNOVATION POTENTIAL OF TOYS MADE IN STEAM MAKERSPACES: REFLECTIONS FROM TEACHERS", International Journal of Education Technology and Science, 3 (3) pp. 583-599 Link |
Papadakis, S., Kalogiannakis, M., GÖZÜM, A.İ.C. (2022) "Editorial: STEM, STEAM, computational thinking, and coding: Evidence-based research and practice in childrens development", Frontiers in Psychology, 13 (1) pp. 1-4 [SSCI] DOI |
GÖZÜM, A.İ.C., Papadakis, S., Kalogıannakıs, M. (2022) "Preschool teachers’ STEM pedagogical content knowledge: A comparative study of teachers in Greece and Turkey", Frontiers in Psychology, 13 (1) pp. 1-19 [SSCI] DOI |
GÖZÜM, A.İ.C., Demir, Ö. (2022) "An Investigation of the Relationship between Prospective Teachers’ Self-management and Self-control Skills, Metacognition and E-mobile Learning Readiness Perceptions", Acta Educationis Generalis, (0) |
Mercan, Z., Papadakis, S., GÖZÜM, A.İ.C., Kalogiannakis, M. (2022) "Examination of STEM Parent Awareness in the Transition from Preschool to Primary School", Sustainability, 14 (14030) pp. 1-21 [SSCI] Link DOI |
Türkoğlu, D., Kandır, A., GÖZÜM, A.İ.C. (2021) "A portfolio inventory: An investigation of visual artwork made by children as being tool or art oriented in structure", International Online Journal of Education and Teaching (IOJET), 8 (3) pp. 2825-2850 Link |
GÖZÜM, A.İ.C., Aktulun, Ö.U. (2021) "Relationship between Pre-Schoolers’ self-regulation, language, and early academic skills: The mediating role of self-regulation and moderating role of gender", CURRENT PSYCHOLOGY, 40 (10) pp. 4718-4740 [SSCI] Link DOI |
GÖZÜM, A.İ.C., Kandır, A. (2021) "Digital games pre-schoolers play: parental mediation and examination of educational content", Education and Information Technologies, 26 (3) pp. 3293-3326 [SSCI] DOI |
Bayrak, H.U., GÖZÜM, A.İ.C., ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş. (2021) "Investigation of the Role of Preschooler Parents as Teachers", Bulletin of Education and Research, 43 (1) pp. 155-179 Link |
GÖZÜM, A.İ.C., GÜNGÖR, S., ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş. (2021) "Investigation of Child Assessment in Preschool Education Using Nominal Focus Group Technique", International Online Journal of Educational Sciences, 13 (1) pp. 238-257 Link DOI |
GÖZÜM, A.İ.C., Demir, Ö. (2021) "Technological pedagogical content knowledge self-confidence of prospective pre-school teachers for Science Education during the COVID-19 period: A Structural Equational Modelling", International Journal of Curriculum and Instruction, 13 (1) pp. 712-742 Link |
Türkoğlu, D., Kandır, A., GÖZÜM, A.İ.C. (2020) "An Analysis of youtube videos including Turkish and English children songs in digital media", International Journal of Education Technology and Scientific Researches, 5 (13) pp. 1834-1880 DOI |
GÖZÜM, A.İ.C., Kandır, A. (2020) "Okul Öncesi Çocukların Dijital Oyun Oynama Sürelerine Göre Oyun Eğilimi İle Konsantrasyon Düzeylerinin İncelenmesi", Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, (2) pp. 82-100 [TR Dizin] DOI |
GÖZÜM, A.İ.C. (2020) "Okul Öncesi Öğretmenlerin Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğuna Yönelik Metaforlarının Belirlenmesi", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 22 (3) pp. 857-876 [TR Dizin] Link DOI |
GÖZÜM, A.İ.C., ERKUL-HATİPOĞLU, R., AKSOY, N. (2020) "Use of Smartphones in Class: Examining the Relationship Between M-Learning Readiness, Cyberloafing, Nomophobia and Addiction Variables", International Journal of Progressive Education, 16 (6) pp. 94-120 DOI |
GÖZÜM, A.İ.C., Kandır, A. (2020) "Developing a parental mediation scale of digital games for children", International Journal of Curriculum and Instruction, 12 (2) pp. 336-358 Link |
GÖZÜM, A.İ.C. (2020) "Okul öncesi dönem çocuklarında çalışma belleği ve engelleyici kontrol: Dikkatin aracı rolü", Erken Çocukluk Çalışmaları Dergisi, 4 (3) pp. 609-637 [TR Dizin] Link DOI |
GÖZÜM, A.İ.C., Kandır, A. (2019) "Attention skill development program’s effects on children in terms of attention skill acquisition during preschool term", Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi, 9 (2) pp. 547-584 [ESCI] DOI |
GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S., GÖZÜM, A.İ.C. (2019) "The Study of Whether Receiving A Pre-School Education Is A Predictive Factor in The Attitudes of High School Students Toward The Environment According to Their Environmental Ethics Approach", International Electronic Journal of Environmental Education, 9 (1) pp. 18-32 Link |
GÖZÜM, A.İ.C., Güneş, T. (2018) "Fen Bilimleri Öğretimi Öz Yeterlik Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (0) pp. 1176-1199 [TR Dizin] Link DOI |
TAŞDAN, M., GÖZÜM, A.İ.C. (2016) "A Study On The Relationship Between Teachers Educational Beliefs and Their Level Of Openness to Occupational Change", International Journal of Humanities and Social Science Invention, 5 (8) pp. 18-27 Link |
GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S., GÖZÜM, A.İ.C. (2016) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının GDO SosyoBilimselKonusuna Yönelik AraştırmaDavranışlarının İncelenmesi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 17 (1) pp. 499-515 Link |
Güneş, T., Alat, K., GÖZÜM, A.İ.C. (2013) "Renewable energy sources attıtude scale for science teachers Validity and relıabılıty study", Journal of Educational Sciences Research, 3 (2) pp. 269-289 Link DOI |
Güneş, M.H., GÖZÜM, A.İ.C. (2013) "İlköğretimde İşlenen Ekoloji Konusunun 10. Sınıf Öğrencilerin Ekosistem Ekolojisi Konusundaki Hazırbulunuşluk Düzeyleri Üzerindeki Etkisinin Saptanmasında Kelime İlişkilendirmenin Kullanılması", Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi, 2 (3) pp. 252-264 Link |
GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S., GÖZÜM, A.İ.C. (2013) "The Effects of multiple intelligence theory based teaching on students achievement and retention of knowledge example of the enzymes subject", International Journal on New Trends in Education and Their Implications, 4 (3) pp. 27-34 Link |
GÖZÜM, A.İ.C. (2013) "Türkiye ve İsveç Fen Öğretimi Programlarının Karşılaştırılması", Kafkas Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi, 6 (1) pp. 17-52 Link |
GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S., GÖZÜM, A.İ.C. (2011) "The investigation of Kafkas University of candidate teachers attitudes towards environmental problems with respect to some variables", International Online Journal of Educational Sciences, 3 (3) pp. 1109-1132 Link |
TAŞDAN, M., GÖZÜM, A.İ.C., Kalogiannakis, M., Papadakis, S. (2024) "Views of Administrators on the Use of Social Media Networks and Tools in School Management Processes", 16th International Conference on Computer Supported Education (CSEDU 2024) , (pp. 585-592), Angers, France, (June 2024) |
GÖZÜM, A.İ.C. (2021) "OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ YENİLENEBİLİR ENERJİ KAYNAKLARINA YÖNELİK TUTUMLARININ İNCELENMESİ", "Higher Education in the Regions: Realities and Perspectives" International Scientific Conference , (pp. 9-20), Guba, Azerbaijan, (December 2021) |
GÖZÜM, A.İ.C. (2021) "Covid 19 Salgının Türkiye Okul Öncesi Eğitimine Etkisi: TRT EBA Anaokulu Fen ve Matematik Etkinliklerinin İncelenmesi", Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri Kongresi , Ankara, Turkey, (November 2021) |
GÖZÜM, A.İ.C. (2021) "ÇOCUKLARIN OYNADIĞI DİJİTAL OYUNLARA YÖNELİK EBEVEYN ARABULUCULUK STRATEJİLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ", Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi , Uşak, Turkey, (November 2021) |
GÖZÜM, A.İ.C. (2021) "Pandemi Sürecinde Topluma Hizmet Uygulamaları Dersi Kapsamında Blog Tasarımı: Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Bilgi İletişim Teknoloji Kullanımlarının İncelenmesi", 8. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu , Trabzon, Turkey, (November 2021) |
GÖZÜM, A.İ.C., Kandır, A. (2019) "Opinions of Preschool Teachers on Planning Science and Math Activities", 6. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi , Kars, Turkey, (October 2019) |
GÖZÜM, A.İ.C., COŞKUN, M. (2018) "Investigation Of 'MEB (National Ministry Of Education) 2013 Preschool Education Program' ln Terms Of Executive Functions", 6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Kars, Turkey, (October 2018) |
Aslan, İ., Arslan, S., GÖZÜM, A.İ.C. (2018) "Kafkas Üniversitesi Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisine Yönelik Özgüven Algılarının Tespiti", 13.Okul Öncesi Eğitimi Öğrenci Kongresi , Afyon, Turkey, (October 2018) |
GÖZÜM, A.İ.C., GÜNGÖR, S., ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş. (2018) "Okul Öncesi Eğitimde Çocuğun Değerlendirilmesinin Nominal Odak Grup Tekniği İle İncelenmesi", V th International Eurasian Educational Research Congress , Antalya, Turkey, (May 2018) |
GÖZÜM, A.İ.C., Kandır, A. (2018) "Beş Yaş Çocuklar İçin Frankfurter Konsantrasyon Testinin Güvenirlik Çalışması", 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , Antalya, Turkey, (April 2018) |
Bayrak, H.U., GÖZÜM, A.İ.C., ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş. (2017) "Okul Öncesi Dönemde Çocukların Anne Babalarının Öğretmen olarak Rollerinin Belirlenmesi", 5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi , Ankara, Turkey, (October 2017) |
ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş., GÜNGÖR, S., GÖZÜM, A.İ.C. (2017) "Okul Öncesi Öğretmenleri ile Öğretmen Adaylarının Sınıf Yönetimi Becerisine İlişkin Algılarının Metafor Analizi Yoluyla İncellenmesi", 5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi , Ankara, Turkey, (October 2017) |
Kandır, A., Türkoğlu, D., GÖZÜM, A.İ.C. (2017) "MEB 2013 OKUL ÖNCESİ EĞiTİM PROGRAMININ MATEMATiK ETKİNLİKLERİ YÖNÜNDEN DEĞERLENDİRiLMESİ", IX. International Congress of Educational Research , Ordu, Turkey, (May 2017) |
GÖZÜM, A.İ.C., Türkoğlu, D., Kandır, A., Kan, A. (2017) "Okul Öncesi Öğretmenleri İçin Hikaye Kitaplarının Kullanımına Yönelik Tutum Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", IX. International Congress of Educational Research , Ordu, Turkey, (May 2017) |
Türkoğlu, D., GÖZÜM, A.İ.C., Kandır, A. (2017) "Evaluation Of 2013 Pre-School Education Program Of The Ministry Of National Education In Terms Of Science Activities", 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , Antalya, Turkey, (April 2017) |
GÖZÜM, A.İ.C., Kandır, A., Türkoğlu, D. (2016) "MEB 2013 Okul Öncesi Eğitim Programının Görsel Sanat Etkinlikleri Yönünden Değerlendirilmesi", 25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , Antalya, Turkey, (May 2016) |
Kaya, H.İ., TAŞDAN, M., GÖZÜM, A.İ.C. (2016) "Öğretmen Adaylarının Eğitim İnançlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", III th International Eurasian Educational Research Congress , Muğla, Turkey, (May 2016) |
TAŞDAN, M., Kaya, H.İ., GÖZÜM, A.İ.C. (2016) "Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Düzeylerinin İncelenmesi", 25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , Antalya, Turkey, (April 2016) |
Güneş, M.H., Zor, M.B., GÖZÜM, A.İ.C. (2013) "Öğretmen Adaylarının Çevresel Farkındalıklarının Belirlenmesi", 9 Ulusal Ekoloji ve Çevre Kongresi , Samsun, Turkey, (October 2013) |
Güneş, M.H., Zor, M.B., GÖZÜM, A.İ.C., Bıyık, İ. (2013) "Öğretmen Adaylarının Ormana Yönelik Tutumları", 9 Ulusal Ekoloji ve Çevre Kongresi , Samsun, Turkey, (October 2013) |
TAŞDAN, M., GÖZÜM, A.İ.C. (2013) "Öğretmenlerin Eğitim İnançları ile Değişime Açıklık Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi", 22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı , Eskişehir, Turkey, (September 2013) |
GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S., GÖZÜM, A.İ.C., Yalmancı, E. (2011) "Fen ve Teknoloji Bölümü Öğretmen Adaylarının Laboratuar Çalışmalarına Yönelik Yeterlik Görüşleri", 1 Uluslarası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Eskişehir, Turkey, (September 2011) |
GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S., GÖZÜM, A.İ.C. (2010) "Eğitim Bilimleri Fakültesi Öğrencilerinin Fakülte Kültürüne ilişkin Algıları (Kars Kafkas Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği)", International Conference on New Horizons in Education , Famagusta, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (June 2010) |
GÖZÜM, A.İ.C. (2024) "Examining the Validity and Reliability of the Teacher Self-Efficacy Scale in the Use of ICT at Home for Preschool Distance Education (TSES-ICT-PDE) Among Greek Preschool ...", Switzerland : Springer Nature Switzerland, ISBN: 978-3-031-50139-5 |
Kandır, A., Yaşar, M.C., GÖZÜM, A.İ.C., Mercan, Z. (2022) "Erken Çocuklukta Program: Planlama, Uygulama, Değerlendirme", Ankara/Turkey : Pegem Akademi, ISBN: 978-625-8325-44-7 |
SAĞDIÇ, A., GÖZÜM, A.İ.C. (2025) "From Play to Proficiency: Exploring Digital Applications to Foster Science Process Skills in Pre-Schoolers Based on Curriculum", Kitap: Empowering Early Education With Computational Thinking, AI, and STEM, : IGI Global, Bölüm Sayfaları: 279 / 308, ISBN: 9798369362105 |
TAŞDAN, M., KARTAL, M., GÖZÜM, A.İ.C., Kalogiannakis, M. (2025) "Digital Transformation in School Management: Insights From Administrators' Perspectives", Kitap: Empowering STEM Educators With Digital Tools, : IGI Global, Bölüm Sayfaları: 275 / 320, ISBN: 9798369398067 |
Sağdıç, A., Gözüm, A.İ.C. (2025) "Empowering Early Education With Computational Thinking, AI, and STEM", Kitap: From Play to Proficiency: Exploring Digital Applications to Foster Science Process Skills in Pre-Schoolers Based on Curriculum, Turkey : IGI Global, Bölüm Sayfaları: 279 / 308, ISBN: 9798369362105 |
Aktulun, Ö.U., GÖZÜM, A.İ.C., Kaya, Ü.Ü., Papadakis, S., Kalogiannakis, M. (2024) "Storybooks as a Scaffolding Tool in Teacher–Child Interaction: The Mediating Role of Vocabulary and Receptive Language in the Investigation of the Relationship Between Teacher Attitude and Children's Language Skills", Kitap: Integrated Science, Switzerland : SPRİNGER, Bölüm Sayfaları: 1 / 19, ISBN: 978-3-031-60713-4 |
Papadakis, S., GÖZÜM, A.İ.C., Kaya, Ü.Ü., Kalogiannakis, M., Karaköse, T. (2024) "Examining the Validity and Reliability of the Teacher Self-Efficacy Scale in the Use of ICT at Home for Preschool Distance Education (TSES-ICT-PDE) Among Greek Preschool Teachers: A Comparative Study with Turkey", Kitap: IoT, AI, and ICT for Educational Applications, Gewerbestrasse/Switzerland : SPRİNGER, Bölüm Sayfaları: 1 / 3, ISBN: 978-3-031-50139-5 |
GÖZÜM, A.İ.C., Kaya, Ü.Ü. (2024) "ICT Use in Blog Design: A Study of Pre-service Preschool Teachers During Pandemic", Kitap: IoT, AI, and ICT for Educational Applications, Gewerbestrasse/Switzerland : SPRİNGER, Bölüm Sayfaları: 225 / 246, ISBN: 978-3-031-50139-5 |
GÖZÜM, A.İ.C. (2024) "Öğrenme-Öğretme Sürecinde Yeni Yaklaşımlar", Kitap: Öğretim İlke ve Yöntemleri (Teoriden Uygulamaya), Ankara/Turkey : Vizetek, Bölüm Sayfaları: 371 / 399, ISBN: 9786258499506 |
GÖZÜM, A.İ.C. (2023) "Bilişsel Gelişim", Kitap: Erken Çocukluk Döneminde Gelişim (36-72 ay), Ankara/Turkey : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 69 / 103, ISBN: 978-605-241-518-4 |
Papadakis, S., Kalogiannakis, M., GÖZÜM, A.İ.C. (2023) "Preschool teachers’ STEM pedagogical content knowledge: A comparative study of teachers in Greece and Turkey", Kitap: Stem, steam, computational thinking and coding: Evidencebased research and practice in children’s development, Lausanne/Switzerland : Frontiers Media SA., Bölüm Sayfaları: 0 / 0, ISBN: 978-2-83251-168-8 |
Mercan, Z., GÖZÜM, A.İ.C. (2022) "Okul Aile İlişkilerinin Yönetimi", Kitap: Dijital Çağda Sınıf Yönetimi, Ankara/Turkey : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 365 / 385, ISBN: 978-625-8044-73-7 |
Papadakis, S., GÖZÜM, A.İ.C., Kalogıannakıs, M., Kandır, A. (2022) "A Comparison of Turkish and Greek Parental Mediation Strategies for Digital Games for Children During the COVID-19 Pandemic", Kitap: STEM, Robotics, Mobile Apps in Early Childhood and Primary Education, Lecture Notes in Educational Technology, : Springer Nature, Bölüm Sayfaları: 555 / 588, ISBN: 2196-4963 |
GÖZÜM, A.İ.C. (2022) "Digital Games for STEM in Early Childhood Education: Active Co-playing Parental Mediation and Educational Content Examination", Kitap: STEM, Robotics, Mobile Apps in Early Childhood and Primary Education, Lecture Notes in Educational Technology,, : Springer Nature, Bölüm Sayfaları: 489 / 523, ISBN: 2196-4963 |
GÖZÜM, A.İ.C. (2021) "Eğitimde Proje Geliştirme ve Yönetme -Verilerin Analizi ve Toplanması", Kitap: Eğitimde Proje Geliştirme ve Yönetme, Kars/Turkey : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 102 / 121, ISBN: 978-625-7676-82-3 |
GÖZÜM, A.İ.C. (2019) "21 Yüzyıl Becerisi Olarak Yaratıcılık", Kitap: 21 yy Çocukların Eğitimi: 6C Modeli, Ankara/Turkey : Eğiten Kitap, Bölüm Sayfaları: 88 / 111, ISBN: 978-605-7754-00-4 |
GÖZÜM, A.İ.C. (2019) "Okul Öncesi Eğitim Programı", Kitap: Erken Çocukluk Eğitimine Giriş, Ankara/Turkey : Vize Basın Yayın, Bölüm Sayfaları: 75 / 97, ISBN: 978-605-9278-83-6 |
GÖZÜM, A.İ.C., COŞKUN, M., İPEK, Z.H. (2019) "The Endless Well in Early Childhood Period: Executive Functions in the Classroom Activities", Kitap: New Horizons İn Early Childhood Education, Klaipeda/Lithuania : SRA Academic Publishing, Bölüm Sayfaları: 51 / 67, ISBN: 978-605-69709-0-0 |
Kandır, A., GÖZÜM, A.İ.C., Türkoğlu, D. (2018) "Evaluation of Turkish 2013 Pre-school Education Program of the Ministry of National Education in Terms of Science Activities", Kitap: Current Trends in Pre-school Education, Riga/Latvia : Lambert Academic Publishing, Bölüm Sayfaları: 60 / 81, ISBN: 978-613-9-92429-5 |
GÖZÜM, A.İ.C., Kandır, A. (2018) "Attention Development and Learning in the Early Childhood Education", Kitap: Current Trends in Pre-school Education, Riga/Latvia : Lambert Academic Publishing, Bölüm Sayfaları: 82 / 111, ISBN: 978-613-9-92429-5 |
GÖZÜM, A.İ.C., Kandır, A. (2018) "Beş yaş çocuklar için Frankfurter Konsantrasyon Testi’nin (Frankfurter Test für Funjahrıge Konzentratıon- FTF-K) güvenirlik çalışması", Kitap: Değişen Dünyada Eğitim, Ankara/Turkey : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 57 / 66, ISBN: 978-605-241-248-0 |
GÖZÜM, A.İ.C. (2018) "Gelişimsel Değerlendirme", Kitap: Erken Çocuklukta Çocuğu Tanıma ve Değerlendirme, Ankara/Turkey : EĞİTEN KİTAP, Bölüm Sayfaları: 71 / 103, ISBN: 978-605-2234-50-1 |
GÖZÜM, A.İ.C. (2017) "Aile Eğitimi Çalışmaları", Kitap: AİLE EĞİTİMİ PROGRAMI HAZIRLAMA SÜRECİ II, Erzurum/Turkey : Erzurum Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi, Bölüm Sayfaları: 1 / 17, ISBN: -------------------- |
Kandır, A., Türkoğlu, D., GÖZÜM, A.İ.C. (2017) "Assessment of Turkish 2013 Preschool Education Programs of The Ministry of National Education (MoNE) in Terms of Mathematical Activities", Kitap: Current Trends in Educational Sciences, Sofia/Bulgaria : St. Kliment Ohridski University Press, Bölüm Sayfaları: 393 / 406, ISBN: 978-954-07-4337-0 |
GÖZÜM, A.İ.C., Türkoğlu, D., Kandır, A., Kan, A. (2017) "A Validity And Reliability Study On Attitude Scale For Preschool Teachers Towards Use of Story Books", Kitap: Current Trends in Educational Sciences, Sofia/Bulgaria : St. Kliment Ohridski University Press, Bölüm Sayfaları: 663 / 676, ISBN: 978-954-07-4337-0 |
Kandır, A., GÖZÜM, A.İ.C., Türkoğlu, D. (2016) "T.C. MEB 2013 okul öncesi eğitim programının görsel sanat etkinlikleri yönünden değerlendirilmesi", Kitap: Eğitim bilimlerinde yenilikler ve nitelik arayışı, Ankara/Turkey : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 531 / 546, ISBN: 978605318356 |
GÖZÜM, A.İ.C. (2016) "Fen bilimleri dersi öğretim programında biyoloji", Kitap: Fen bilimleri öğretmen ve öğretmen adayları için biyoloji öğretimi, Ankara/Turkey : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 14 / 24, ISBN: 978-605-318-480-5 |
No Records |
(National - Journal) e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, 2024, Editor, Publication Count:1 |
(International - Journal) e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, 2023, Editor, Publication Count:1 |
(International - Book) Stem, steam, computational thinking and coding: Evidence-based research and practice in children’s development, 2023, Editor |
(International - Journal) Stem, Steam, Computational Thinking and Coding: Evidence-based Research and Practice in Children’s Development, 2022, Guest Editor, Publication Count:1 |
(International - Journal) Advances in Mobile Learning Educational Research (AMLER), 2021, Editorial Board Membership, Publication Count:1 |
(National - Journal) Erken Çocukluk Çalışmaları Dergisi 6.Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi Özel Sayısı, 2021, Guest Editor, Publication Count:1 |
(International - Book) New Horizons in Early Childhood Education, 2019, Editor |
(National - Scientific Journals) Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi, 2017 |
(International - Scientific Journals) International Journal of Higher Education, 2017 |
(International - Scientific Journals) International Journal of Education in Mathematics, Science and Technology, 2016 |
(National - Scientific Journals) e-kafkas eğitim araştırmaları dergisi, 2016 |
No Records |
(2021) "Yayın Teşvik Ödülü" |
No Records |
No Records |
No Records |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Adalet Kandır
Gazi Üniversitesi
|
2016 - 2022 | 20 |
Didem Türkoğlu
Dicle Üniversitesi
|
2016 - 2021 | 10 |
Stamatios Papadakis
-
|
2022 - 2024 | 10 |
Michail Kalogiannakis
-
|
2022 - 2025 | 9 |
Ümit Ünsal Kaya
Afyon Kocatepe Üniversitesi
|
2023 - 2024 | 7 |
Kafkas Üniversitesi
|
2013 - 2025 | 6 |
Kafkas Üniversitesi
|
2010 - 2019 | 6 |
Zerrin Mercan
Bartın Üniversitesi
|
2022 - 2024 | 6 |
Kafkas Üniversitesi
|
2017 - 2021 | 5 |
Özgün Uyanık Aktulun
Afyon Kocatepe Üniversitesi
|
2021 - 2024 | 5 |
Kafkas Üniversitesi
|
2017 - 2021 | 3 |
Munise Handan Güneş
Ondokuz Mayıs Üniversitesi
|
2013 | 3 |
Kafkas Üniversitesi
|
2018 - 2019 | 2 |
Kafkas Üniversitesi
|
2019 - 2023 | 2 |
Adnan Kan
Gazi Üniversitesi
|
2017 | 2 |
Halil İbrahim Kaya
Bayburt Üniversitesi
|
2016 | 2 |
Mihrican Balaban Zor
-
|
2013 | 2 |
Hatice Uysal Bayrak
Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi
|
2017 - 2021 | 2 |
Tohit Güneş
Ondokuz Mayıs Üniversitesi
|
2013 - 2018 | 2 |
Özden Demir
-
|
2021 - 2022 | 2 |
-
|
2025 | 1 |
-
|
2025 | 1 |
-
|
2020 | 1 |
-
|
2020 | 1 |
Nezahat Hamiden Karaca
-
|
2023 | 1 |
Turgut Karaköse
-
|
2024 | 1 |
Halil Uzun
-
|
2023 | 1 |
Eren Halil Özberk
-
|
2023 | 1 |
Şermin Metin
-
|
2023 | 1 |
Münevver Can Yaşar
-
|
2022 | 1 |
Mihriban Özcan
-
|
2024 | 1 |
İlknur Bıyık
-
|
2013 | 1 |
Büşra Bilir
-
|
2024 | 1 |
Zeynel Abidin Yılmaz
-
|
2023 | 1 |
Afsheen Rezai
-
|
2025 | 1 |
Ali İbrahim Can Gözüm
-
|
2025 | 1 |
Ali Sağdıç
-
|
2025 | 1 |
Ali Soyoof
-
|
2025 | 1 |
Barry Lee Reynolds
-
|
2025 | 1 |
Engin Yalmancı
-
|
2011 | 1 |
İlhan Aslan
-
|
2018 | 1 |
Kazım Alat
-
|
2013 | 1 |
Mıchaıl Kalogıannakıs
-
|
2022 | 1 |
Michail Kalogıannakıs
-
|
2022 | 1 |
Michelle M. Neumann
-
|
2025 | 1 |
Pakize Merve Yılmaz
-
|
2024 | 1 |
Sultan Arslan
-
|
2018 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78383 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 10096 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Okul Öncesi Eğitimi | 422 |
Anahtar Kelimeler | Okul Öncesi Eğitimi, Fen Bilgisi Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 154 | 150 | 174 | 200 | 180 | 410 | 510 | 370 | 350 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | 353 . | 397 . | 370 . | 343 . | 354 . | 240 . | 170 . | 247 . | 161 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | 196 . | 210 . | 179 . | 156 . | 173 . | 81 . | 44 . | 91 . | 60 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | 30 . | 33 . | 42 . | 27 . | 33 . | 7 . | 6 . | 7 . | 2 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | 25 . | 31 . | 32 . | 23 . | 22 . | 7 . | 6 . | 6 . | 2 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Toplam Yayın | 0 | 10 | 9 | 11 | 9 | 12 | 21 | 13 | 14 | 13 | 0 |
Toplam Makale | 0 | 4 | 0 | 2 | 4 | 12 | 12 | 8 | 12 | 7 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 2 | 3 | 3 | 3 | 0 | 1 | 5 | 2 | 5 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 4 | 6 | 6 | 2 | 0 | 8 | 0 | 0 | 1 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 | 6 | 2 | 1 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 2 | 0 | 0 | 4 | 6 | 8 | 2 | 10 | 3 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 2 | 0 | 2 | 0 | 6 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 2 | 3 | 3 | 3 | 0 | 1 | 4 | 2 | 5 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 2 | 6 | 4 | 2 | 0 | 8 | 0 | 0 | 1 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 2 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |