img
Prof. Dr. Alpaslan YÜCE

Prof. Dr. Alpaslan YÜCE

  • İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
  • İşletme
  • Üretim Yönetimi ve Pazarlama

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
38
Atıf
58
h-index
5
Proje
4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr), 2006, 2010
Yüksek Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Yl) (Tezli), 2003, 2005
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, 1994, 1998
Araştırma Alanları
Ürün ve Marka Yönetimi, Pazarlama İletişimi, Tüketici Davranışları
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr), 2006, 2010
Yüksek Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Yl) (Tezli), 2003, 2005
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, 1994, 1998
Alpaslan YÜCE, Yüksek Lisans, İş ahlakı bağlamında yöneticilerin çalışanlara karşı ahlaki sorumlulukları: Kafkas Üniversitesinde bir uygulama örneği, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2005
İngilizce, ÜDS, 83, Bahar, 2006
Kayıt Yok
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Ürün ve Marka Yönetimi
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Pazarlama İletişimi
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Tüketici Davranışları
2020-, Profesör, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Pazarlama, Türkiye
2015-2020, Doçent, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Pazarlama, Türkiye
2011-2015, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye
2016-2017, Bölüm Başkanı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
2016-2020, Genel Sekreter, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
2012-, Anabilim Dalı Başkanı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
2011-, Myo/Yüksekokul Müdürü, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Cansu Çapık, Yüksek Lisans, Kars ili destinasyon çekiciliğinin davranışsal niyete etkisinde turist tatminin aracı rolü, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman)
Nezefet Havva Kadiroğlu, Doktora, Turizm algısının turizmi destekleme davranışına etkisinde sürdürülebilir turizm tutumunun aracı rolü: Karma yöntemli bir çalışma, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Esra Doğan, Yüksek Lisans, Destinasyon marka değeri oluşturmada sosyal medya iletişiminin rolü: Kars ilinde bir uygulama, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman)
Çağlar Samsa, Doktora, Sağlık sektöründe müşteri yolculuğu bağlamında temas noktalarının değerlendirilmesi, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman)
Arif Daştan, Yüksek Lisans, Materyalist değer ve duygusal zekanın plansız satın alma davranışı üzerine etkisi: Kars ili örneği, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman)
Burak Kars, Yüksek Lisans, Obeziteye yönelik kamu spotları ile sağlıklı yaşam biçimini benimseme düzeyi arasındaki ilişki, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2020, (Asıl Danışman)
Kamile Meriç, Doktora, Marka bilgisi ve tüketici-marka ilginliğinin marka Evangelizmine etkisinde kişiliğin rolü, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2020, (Asıl Danışman)
Funda Tokucu, Yüksek Lisans, Yaratıcılık ve girişimcilik ilişkisi: Kafkas Üniversitesinde bir araştırma, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Yönetimi Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman)
İshak Güner, Yüksek Lisans, Ağızdan ağıza pazarlamayı etkileyen faktörlerin incelenmesi: lokantalarda bir uygulama, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2016, (Asıl Danışman)
Özlem Mert, Yüksek Lisans, Sağlık sektöründe kalite ve pazarlama stratejilerinin hasta sadakati ve memnuniyetine etkisi, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2014, (Asıl Danışman)
Uğur Çapık, Yüksek Lisans, Şehir markası oluşturma süreci ve şehrin kimlik bileşenlerinin geliştirilmesine yönelik bir araştırma: Kars örneği, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2013, (Asıl Danışman)
2012-2013, TÜKETİCİ DAV., Lisans
2012-2013, PAZARLAMA YÖNETİMİ, Lisans
2011-2012, St. Paz. Planı ve Y., Lisans
2011-2012, Bilimsel Ar. Yön., Lisans
2011-2012, Pazarlama Arş., Lisans
2011-2012, Pazarlama Yönetimi, Lisans
2010-2011, İşletme Yönetimi, Lisans
2010-2011, Tüketici Dav., Lisans
2010-2011, Güncel PazarlamaYaklaşımları, Lisans
2010-2011, Pazarlamaya Giriş, Lisans
2010-2011, Pazarlama Yönetimi, Lisans
2010-2011, Pazarlama Arş., Lisans
2009-2010, Mesleki İngilizce, Lisans
Kayıt Yok
TRA 2’de Göç: Sebep ve Sonuçlar Bağlamında Analitik Bir Araştırma Kalkınma Bakanlığı Destekli Proje: Araştırmacı , 2011-2012  
TRA 2 de Göç: Sebep ve Sonuçlar Bağlamında Analitik Bir Araştırma Diğer Kamu Kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları Hariç): Araştırmacı , 2011-2012  
Kars İlinde Faaliyet Gösteren Süt ve Süt Ürünleriİşletmelerinin Üretim ve Pazarlama Mevcut Durum Sorunları ve Çözüm Önerileri Diğer Kamu Kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları Hariç): Danışman  
Bütünleyici Bir Marka Model İle Marka Değeri Hesaplaması Diğer Kamu Kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları Hariç): Araştırmacı  
Kayıt Yok
KERSE, Y., YÜCE, A. (2022) "FOMO ve Online Kompulsif Satın Alma: Sosyal Medya Fenomenleri Tüketicilerin Kaygılarını ve Takıntılarını Tetikliyor Mu?", KMÜ Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi (KMUSEKAD), 24 (43) pp. 704-716 [TR Dizin] Link   
SAMSA, Ç., YÜCE, A. (2022) "Understanding customers hospital experience and value co-creation behavior", The TQM Journal, 34 (6) pp. 1860-1876 [ESCI] DOI  
MERİÇ, K., YÜCE, A. (2021) "MARKA BİLGİSİ VE TÜKETİCİ-MARKA İLGİNLİĞİNİN MARKA EVANGELİZMİNE ETKİSİNDE DIŞA DÖNÜKLÜK VE DENEYİME AÇIKLIK KİŞİLİK ÖZELLİKLERİNİN ROLÜ", Marka Bilgisi ve Tüketici-Marka İlginliğinin Marka Evangelizmine Etkisinde Dışa Dönüklük ve Deneyime Açıklık Kişilik Özelliklerinin Rolü, 14 (2) pp. 359-388 [TR Dizin] DOI   
YÜCE, A., Korucuk, N. (2020) "Coğrafi İşaretli Ürünleri Satın Almaya Yönelik Tutum Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", İşletme Araştırmaları Dergisi, 12 (4) pp. 3569-3581 [TR Dizin] Link   
YÜCE, A., SAMSA, Ç., MERİÇ, K. (2019) "Destinasyon İmajının Tekrar Ziyaret Etme Niyeti Üzerine Etkisi: Kars İli Örneği", Kafkas Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 10 (19) pp. 131-150 [TR Dizin] Link DOI  
YÜCE, A., SAMSA, Ç., MERİÇ, K. (2019) "Effects of Nostalgia Proneness on Consumer-Based Brand Equity: A Case Studyon the Eastern Express", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 6 (1) pp. 199-212 [ESCI] Link  
YÜCE, A., Taşdemir, N.H. (2019) "KURUMSAL İTİBARI SAĞLAMADA SOSYAL MEDYANIN ETKİN ROLÜ: KURUMSAL İTİBAR LİDERİ FİRMALARIN SOSYAL MEDYA PAYLAŞIMLARININ İNCELENMESİ", Journal of International Social Research, 12 (63) pp. 1185-1196 Link DOI  
YÜCE, A., OKTAYSOY, O. (2018) "Dindarlık ve Milliyetçilik Düzeyinin, Tüketicilerin Yerli-Yabancı Ürünleri Satın Alma Davranışları Üzerindeki Etkisi", Kafkas Universitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (22) pp. 581-607 [TR Dizin] Link DOI   
YÜCE, A., SAMSA, Ç. (2018) "Küresel Tüketici Kültürüne Yatkınlığın Küresel Marka Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi: Üniversite Öğrencileri Üzerine Uygulama", Ömer Halisdemir Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 11 (1) pp. 165-176 Link DOI  
YÜCE, A., KERSE, Y. (2018) "KİŞİLİĞİN KOMPULSİF SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: AMPİRİK BİR ÇALIŞMA", Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, 32 (1) pp. 143-156 [TR Dizin]   
YÜCE, A., MERİÇ, K. (2017) "Duygusal zekâ ile girişimcilik eğilimi arasındaki ilişkiyi belirlemeye yönelik bir uygulama", Kafkas Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 8 (16) pp. 433-446 DOI   
YÜCE, A., SAMSA, Ç. (2017) "Sosyal ve Teknolojik Yenilikçilik Eğilimlerinin Keşifsel Satın Alma EğilimiÜzerine Etkisi: Kafkas Üniversitesi Öğrencileri Üzerine Uygulama", Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences, 3 (4) pp. 67-74 Link  
YÜCE, A., OKTAYSOY, O. (2017) "İçsel Pazarlama Faaliyetlerinin Örgütsel Bağlılık ve İşten Ayrılma Niyeti Üzerindeki Etkisi: Bir Araştırma", BALKAN VE YAKIN DOĞU SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 3 (3) pp. 79-96 Link  
YÜCE, A., MERİÇ, K. (2014) "ÖZGÜVENİN ANLIK SATINALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİROLÜNÜ BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR UYGULAMA", Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, 28 (2) pp. 199-217 Link   
YÜCE, A. (2014) "THE ROLE OF CONSUMER HOSTILITY AND CONSUMER ETHNOCENTRISM ON THE INTENTION OF BUYING FOREIGN GOODS: A CASE STUDY ON IRANIAN, TURKISH AND AZERBIJANI CONSUMERS", European Journal of Business and Social Sciences, 2 (12) pp. 38-55  
YÜCE, A. (2014) "PERAKENDECİLİK SEKTÖRÜNDE TÜKETİCİLERİN ALGILADIKLARI RİSKLER: SÜPERMARKETLERDE BİR UYGULAMA", EKEV Akademi Dergisi, (58) pp. 229-250  
YÜCE, A., YÜCE, Z. (2014) "TÜKETİCİLERİN GENETİĞİ DEĞİŞTİRİLMİŞ ÜRÜNLERE YÖNELİK SATINALMA NİYETLERİNİ BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA: AKADEMİSYENLER ÜZERİNE BİR UYGULAMA", Akademik Bakış Dergisi, (42)  
TOKUCU, E., YÜCE, A. (2013) "Türkiye’nin İhracat Performansının 1980 Sonrası Dönemde Gelişimi ve İhracatın Artırılmasında Uluslararası Pazarlama İnovasyonunun Rolü", Trakya Üniversitesi İİBF e-Dergi, 2 (1) pp. 47-75  
YÜCE, A. (2013) "Kollektivist Kültür Değerinin Sosyal Sorumlu Tüketim Üzerine Etkisini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma", Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 17 (2) pp. 275-291 [TR Dizin]  
YÜCE, A., Deniz, A., Önder, L.G. (2012) "Tüketicilerin Mobil Pazarlama Faaliyetlerini Benimsemesi: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma", Süleyman DemirelÜniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler, Fakültesi Dergisi, 17 (1) pp. 181-198  
Deniz, A., Önder, L.G., YÜCE, A. (2011) "A Study on Determining the Lifestyles of Consumers Who Buy Global Branded Products", Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, 12 (2) pp. 79-90 [TR Dizin]   
YÜCE, A. (2010) "Tüketici Temelli Bir Marka Değeri Modelinin Destinasyonlarda Uygulanmasi Sarikamiş Kayak Merkezi Örneği", Yeditepe Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisi, (6) pp. 82-104  
YÜCE, A. (2009) "İş Etiği Olgusu Üzerine Kavramsal Bir İrdeleme Etik Kuralların İşletmelerde Uygulanması", Verimlilik Dergisi, 1 (3) pp. 79-92   
YÜCE, A., SAMSA, Ç. (2019) "Deneyimsel Pazarlama Kapsamında Tüketici Deneyimlerinin Değerlendirilmesi: Kars Destinasyonu ve Doğu Ekspresi Üzerine Nitel Bir Çalışma", 20.Ulusal Turizm Kongresi , (pp. 195-199), Eskişehir, Türkiye, (Ekim 2019
YÜCE, A., SAMSA, Ç., MERİÇ, K. (2018) "Destinasyon İmajının Tekrar Ziyaret etme Niyeti Üzerine etkisi:Kars Örneği", Kaoru Ishikawa International Congresson Business Administration and Economy III , Nevşehir, Türkiye, (Ekim 2018
YÜCE, A., OKTAYSOY, O. (2017) "İÇSEL PAZARLAMA FAALİYETLERİNİN ÖRGÜTSEL BAĞLILIK VE İŞTEN AYRILMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: BİR ARAŞTIRMA", IV. IBANESS CONGRESS SERİES , (pp. 315-332), Russe, Bulgaristan, (Nisan 2017
YÜCE, A., Önder, L.G., Deniz, A. (2013) "Tüketicilerin Özel Alışveriş (Private Shopping) Sitelerine Yönelik Tutumlarının Belirlenmesi: Erzurum’da Bir Araştırma", 18. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ , (pp. 475-484), Türkiye, (Haziran 2013
YÜCE, A., ÇAPIK, U. (2012) "Şehir Pazarlama Sürecinde Şehirlerin Marka İmajı AlgılamalarınaYönelik Bir Araştırma: Kağızman Örneği", Geçmişten Geleceğe Her Yönüyle Kağızman Sempozyumu , (pp. 497-512), Türkiye, (Mayıs 2012
YÜCE, A., ÖNK, K., TAZEGÜL, A. (2010) "Kars Ardahan ve Iğdır Bölgesinde FaaliyetGösteren Arıcıların Üretim Pazarlama ve Finansman Sorunları", I. Uluslararası ArasHavzası Sempozyumu , (pp. 1-5), Türkiye, (Temmuz 2010
YÜCE, A. (2010) "Bölgesel Kalkınmada Turizm Faaliyetlerine Yönelik Bir Değerlendirme: Yusufefeli Örneği", Geçmişten Geleceğe Yusufeli Sempozyumu , (pp. 149-159), Türkiye, (Haziran 2010
YÜCE, A. (2009) "Sosyal Girişimcilik Faaliyetlerinin Reklamlara Yansıması", 6. Uluslararası Sivil Toplum Kuruluşları Kongresi , (pp. 29-35), (Ekim 2009
YÜCE, A. (2023) "Örnekleme: Tasarım ve Yöntemler", Kitap: Pazarlama Araştırmaları- Bir Uygulamalı Yönelim, Türkiye : Palme Yayınevi, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-605-282-973-8 
YÜCE, A. (2014) "Politik Pazarlama", Türkiye : Merdiven Yayın, ISBN: 978-975-8991-20-4 
YÜCE, A. (2014) "Şehir Marka İmajı Kars Örneği", Türkiye : Merdiven Yayın, ISBN: 978-975-8991-19-8 
Erciş, A., YÜCE, A. (2013) "Marka Değeri Yönetimi", Türkiye : Yargı Yayınevi, ISBN: 978-605-3526-65-0 
YÜCE, A. (2011) "Sosyal Hizmet Kurumlarında Yönetim", : Nobel Yayın, ISBN: 978-605-5426-05-7 
YÜCE, A., KERSE, Y. (2018) "A New Strategy in Marketing Products and Services: Semantic Web(Web 3.0)", Kitap: The Virtual World and Marketing, : Cambridge Scholars Publishing, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-1-5275-0875-0 
YÜCE, A. (2010) "Sarıkamış Harekatının Kars Şehir Markasının Oluşturulmasındaki Yeri ve Önemi", Kitap: Zamansız Mahşer Sarıkamış, Türkiye : Karakuş Ofset, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978–605–363–678–6 
Kayıt Yok
(Uluslararası - Kitap) MÜŞTERİ YOLCULUĞU BAKIŞ AÇISIYLA SAĞLIK SEKTÖRÜNDE MÜŞTERİ DENEYİMLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ, 2022, Editör
(Ulusal - Dergi) Kafkas Üniversitesi, İİBF Dergisi, 2017, Yayın Kurulu Üyeliği, Yayın Sayısı:1
(Ulusal - Diğer Yayınlar) 18. Ulusal Pazarlama Kongresi Bildiri Kitabı, 2013, Editör
(Ulusal - Diğer Yayınlar) Geçmişten Geleceğe Her Yönüyle KAĞIZMAN Sempozyumu Bildiri Kitabı, 2012, Editör
Kayıt Yok
Yönetim Kurulu Üyesi, KAÜSEM, 2012-
Atıflar
Atıf Sayılarına Göre Yayınlar
A: SCI/SSCI/AHCI, B: ESCI, C: Scopus, D: Uluslararası Alan Index, E: Diğer Uluslararası, F: TR Dizin, G: Uluslararası Kitap, H: Ulusal Kitap, I: Diğer Ulusal, J: Toplam
Sıra Yayın A B C D E F G H I J
1 KİŞİLİĞİN KOMPULSİF SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: AMPİRİK BİR ÇALIŞMA 0 0 0 0 3 6 1 0 0 10
2 Understanding customers hospital experience and value co-creation behavior 0 0 0 4 4 1 1 0 0 10
3 İçsel Pazarlama Faaliyetlerinin Örgütsel Bağlılık ve İşten Ayrılma Niyeti Üzerindeki Etkisi: Bir Araştırma 0 0 0 0 0 5 1 0 0 6
4 Coğrafi İşaretli Ürünleri Satın Almaya Yönelik Tutum Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması 0 0 0 1 2 1 1 0 0 5
5 Effects of Nostalgia Proneness on Consumer-Based Brand Equity: A Case Studyon the Eastern Express 0 0 0 0 1 3 1 0 0 5
6 FOMO ve Online Kompulsif Satın Alma: Sosyal Medya Fenomenleri Tüketicilerin Kaygılarını ve Takıntılarını Tetikliyor Mu? 0 0 0 0 0 1 4 0 0 5
7 MARKA BİLGİSİ VE TÜKETİCİ-MARKA İLGİNLİĞİNİN MARKA EVANGELİZMİNE ETKİSİNDE DIŞA DÖNÜKLÜK VE DENEYİME AÇIKLIK KİŞİLİK ÖZELLİKLERİNİN ROLÜ 0 0 0 0 1 2 1 0 0 4
8 Destinasyon İmajının Tekrar Ziyaret Etme Niyeti Üzerine Etkisi: Kars İli Örneği 0 0 0 1 0 1 1 0 0 3
9 Dindarlık ve Milliyetçilik Düzeyinin, Tüketicilerin Yerli-Yabancı Ürünleri Satın Alma Davranışları Üzerindeki Etkisi 1 0 0 0 0 2 0 0 0 3
10 Türkiye’nin İhracat Performansının 1980 Sonrası Dönemde Gelişimi ve İhracatın Artırılmasında Uluslararası Pazarlama İnovasyonunun Rolü 0 0 0 0 0 2 0 0 0 2
11 ÖZGÜVENİN ANLIK SATINALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİROLÜNÜ BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR UYGULAMA 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1
12 PERAKENDECİLİK SEKTÖRÜNDE TÜKETİCİLERİN ALGILADIKLARI RİSKLER: SÜPERMARKETLERDE BİR UYGULAMA 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1
13 THE ROLE OF CONSUMER HOSTILITY AND CONSUMER ETHNOCENTRISM ON THE INTENTION OF BUYING FOREIGN GOODS: A CASE STUDY ON IRANIAN, TURKISH AND AZERBIJANI CONSUMERS 0 0 0 0 0 1 0 0 0 1
14 TÜKETİCİLERİN GENETİĞİ DEĞİŞTİRİLMİŞ ÜRÜNLERE YÖNELİK SATINALMA NİYETLERİNİ BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA: AKADEMİSYENLER ÜZERİNE BİR UYGULAMA 0 0 0 0 0 1 0 0 0 1
15 Tüketicilerin Mobil Pazarlama Faaliyetlerini Benimsemesi: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma 0 0 0 0 0 1 0 0 0 1
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Kafkas Üniversitesi
2017 - 2022 7
Kafkas Üniversitesi
2014 - 2021 6
Kafkas Üniversitesi
2017 - 2018 3
Kafkas Üniversitesi
2018 - 2022 3
Leyla Gödekmerdan Önder
Ufuk Üniversitesi
2011 - 2013 3
Arzu Deniz
Giresun Üniversitesi
2011 - 2013 3
Kafkas Üniversitesi
2013 1
Kafkas Üniversitesi
2012 1
Kafkas Üniversitesi
2014 1
Aysel Erciş
Atatürk Üniversitesi
2013 1
A TAZEGÜL
-
2010 1
A YÜCE
-
2010 1
K ÖNK
-
2010 1
Nazan Korucuk
-
2020 1
Nezefet Havva Taşdemir
-
2019 1
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78378
YÖKSİS Temel Alan Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı 33223
YÖKSİS Bilim Alanı Pazarlama 1422
Anahtar Kelimeler Ürün ve Marka Yönetimi, Pazarlama İletişimi, Tüketici Davranışları
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
Ağırlıklı Puan 0 0 45 90 53 15 15 35 0 0
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) - - 505 . 454 . 489 . 514 . 611 . 590 . 608 . -
Sıra (Temel Alan İçinde) - - 406 . 383 . 427 . 437 . 522 . 513 . 524 . -
Sıra (Bilim Alanı İçinde) - - 126 . 89 . 112 . 114 . 159 . 153 . 140 . -
Sıra (Anahtar Kelime (1)) - - 58 . 42 . 51 . 66 . 78 . 70 . 74 . -
Sıra (Anahtar Kelime (2)) - - 48 . 35 . 46 . 57 . 70 . 57 . 59 . -
Sıra (Anahtar Kelime (3)) - - 106 . 73 . 87 . 90 . 132 . 126 . 120 . -
Toplam Yayın 0 0 3 5 4 1 1 2 1 0
Toplam Makale 0 0 2 3 3 1 1 2 0 0
Toplam Kitap 0 0 0 1 0 0 0 0 1 0
Toplam Bildiri 0 0 1 1 1 0 0 0 0 0
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Uluslararası) 0 0 1 0 2 1 1 2 0 0
Makale (Ulusal) 0 0 1 3 1 0 0 0 0 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 0 0 1 0 0 0 0 1 0
Bildiri (Uluslararası) 0 0 1 1 0 0 0 0 0 0
Bildiri (Ulusal) 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri