Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr), 2006, 2010 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Yl) (Tezli), 2003, 2005 |
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, 1994, 1998 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr), 2006, 2010 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Yl) (Tezli), 2003, 2005 |
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, 1994, 1998 |
Alpaslan YÜCE, Yüksek Lisans, İş ahlakı bağlamında yöneticilerin çalışanlara karşı ahlaki sorumlulukları: Kafkas Üniversitesinde bir uygulama örneği, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2005 |
İngilizce, ÜDS, 83, Bahar, 2006 |
Kayıt Yok |
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Ürün ve Marka Yönetimi |
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Pazarlama İletişimi |
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Tüketici Davranışları |
2020-, Profesör, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Pazarlama, Türkiye |
2015-2020, Doçent, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Pazarlama, Türkiye |
2011-2015, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye |
2016-2017, Bölüm Başkanı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
2016-2020, Genel Sekreter, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
2012-, Anabilim Dalı Başkanı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
2011-, Myo/Yüksekokul Müdürü, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
Cansu Çapık, Yüksek Lisans, Kars ili destinasyon çekiciliğinin davranışsal niyete etkisinde turist tatminin aracı rolü, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Nezefet Havva Kadiroğlu, Doktora, Turizm algısının turizmi destekleme davranışına etkisinde sürdürülebilir turizm tutumunun aracı rolü: Karma yöntemli bir çalışma, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Esra Doğan, Yüksek Lisans, Destinasyon marka değeri oluşturmada sosyal medya iletişiminin rolü: Kars ilinde bir uygulama, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Çağlar Samsa, Doktora, Sağlık sektöründe müşteri yolculuğu bağlamında temas noktalarının değerlendirilmesi, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman) |
Arif Daştan, Yüksek Lisans, Materyalist değer ve duygusal zekanın plansız satın alma davranışı üzerine etkisi: Kars ili örneği, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman) |
Burak Kars, Yüksek Lisans, Obeziteye yönelik kamu spotları ile sağlıklı yaşam biçimini benimseme düzeyi arasındaki ilişki, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2020, (Asıl Danışman) |
Kamile Meriç, Doktora, Marka bilgisi ve tüketici-marka ilginliğinin marka Evangelizmine etkisinde kişiliğin rolü, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2020, (Asıl Danışman) |
Funda Tokucu, Yüksek Lisans, Yaratıcılık ve girişimcilik ilişkisi: Kafkas Üniversitesinde bir araştırma, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Yönetimi Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman) |
İshak Güner, Yüksek Lisans, Ağızdan ağıza pazarlamayı etkileyen faktörlerin incelenmesi: lokantalarda bir uygulama, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2016, (Asıl Danışman) |
Özlem Mert, Yüksek Lisans, Sağlık sektöründe kalite ve pazarlama stratejilerinin hasta sadakati ve memnuniyetine etkisi, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2014, (Asıl Danışman) |
Uğur Çapık, Yüksek Lisans, Şehir markası oluşturma süreci ve şehrin kimlik bileşenlerinin geliştirilmesine yönelik bir araştırma: Kars örneği, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2013, (Asıl Danışman) |
2012-2013, TÜKETİCİ DAV., Lisans |
2012-2013, PAZARLAMA YÖNETİMİ, Lisans |
2011-2012, St. Paz. Planı ve Y., Lisans |
2011-2012, Bilimsel Ar. Yön., Lisans |
2011-2012, Pazarlama Arş., Lisans |
2011-2012, Pazarlama Yönetimi, Lisans |
2010-2011, İşletme Yönetimi, Lisans |
2010-2011, Tüketici Dav., Lisans |
2010-2011, Güncel PazarlamaYaklaşımları, Lisans |
2010-2011, Pazarlamaya Giriş, Lisans |
2010-2011, Pazarlama Yönetimi, Lisans |
2010-2011, Pazarlama Arş., Lisans |
2009-2010, Mesleki İngilizce, Lisans |
Kayıt Yok |
TRA 2’de Göç: Sebep ve Sonuçlar Bağlamında Analitik Bir Araştırma Kalkınma Bakanlığı Destekli Proje: Araştırmacı , 2011-2012 |
TRA 2 de Göç: Sebep ve Sonuçlar Bağlamında Analitik Bir Araştırma Diğer Kamu Kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları Hariç): Araştırmacı , 2011-2012 |
Kars İlinde Faaliyet Gösteren Süt ve Süt Ürünleriİşletmelerinin Üretim ve Pazarlama Mevcut Durum Sorunları ve Çözüm Önerileri Diğer Kamu Kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları Hariç): Danışman |
Bütünleyici Bir Marka Model İle Marka Değeri Hesaplaması Diğer Kamu Kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları Hariç): Araştırmacı |
Kayıt Yok |
YÜCE, A., SAMSA, Ç. (2019) "Deneyimsel Pazarlama Kapsamında Tüketici Deneyimlerinin Değerlendirilmesi: Kars Destinasyonu ve Doğu Ekspresi Üzerine Nitel Bir Çalışma", 20.Ulusal Turizm Kongresi , (pp. 195-199), Eskişehir, Türkiye, (Ekim 2019) |
YÜCE, A., SAMSA, Ç., MERİÇ, K. (2018) "Destinasyon İmajının Tekrar Ziyaret etme Niyeti Üzerine etkisi:Kars Örneği", Kaoru Ishikawa International Congresson Business Administration and Economy III , Nevşehir, Türkiye, (Ekim 2018) |
YÜCE, A., OKTAYSOY, O. (2017) "İÇSEL PAZARLAMA FAALİYETLERİNİN ÖRGÜTSEL BAĞLILIK VE İŞTEN AYRILMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: BİR ARAŞTIRMA", IV. IBANESS CONGRESS SERİES , (pp. 315-332), Russe, Bulgaristan, (Nisan 2017) |
YÜCE, A., Önder, L.G., Deniz, A. (2013) "Tüketicilerin Özel Alışveriş (Private Shopping) Sitelerine Yönelik Tutumlarının Belirlenmesi: Erzurum’da Bir Araştırma", 18. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ , (pp. 475-484), Türkiye, (Haziran 2013) |
YÜCE, A., ÇAPIK, U. (2012) "Şehir Pazarlama Sürecinde Şehirlerin Marka İmajı AlgılamalarınaYönelik Bir Araştırma: Kağızman Örneği", Geçmişten Geleceğe Her Yönüyle Kağızman Sempozyumu , (pp. 497-512), Türkiye, (Mayıs 2012) |
YÜCE, A., ÖNK, K., TAZEGÜL, A. (2010) "Kars Ardahan ve Iğdır Bölgesinde FaaliyetGösteren Arıcıların Üretim Pazarlama ve Finansman Sorunları", I. Uluslararası ArasHavzası Sempozyumu , (pp. 1-5), Türkiye, (Temmuz 2010) |
YÜCE, A. (2010) "Bölgesel Kalkınmada Turizm Faaliyetlerine Yönelik Bir Değerlendirme: Yusufefeli Örneği", Geçmişten Geleceğe Yusufeli Sempozyumu , (pp. 149-159), Türkiye, (Haziran 2010) |
YÜCE, A. (2009) "Sosyal Girişimcilik Faaliyetlerinin Reklamlara Yansıması", 6. Uluslararası Sivil Toplum Kuruluşları Kongresi , (pp. 29-35), (Ekim 2009) |
YÜCE, A. (2023) "Örnekleme: Tasarım ve Yöntemler", Kitap: Pazarlama Araştırmaları- Bir Uygulamalı Yönelim, Türkiye : Palme Yayınevi, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-605-282-973-8 |
YÜCE, A. (2014) "Politik Pazarlama", Türkiye : Merdiven Yayın, ISBN: 978-975-8991-20-4 |
YÜCE, A. (2014) "Şehir Marka İmajı Kars Örneği", Türkiye : Merdiven Yayın, ISBN: 978-975-8991-19-8 |
Erciş, A., YÜCE, A. (2013) "Marka Değeri Yönetimi", Türkiye : Yargı Yayınevi, ISBN: 978-605-3526-65-0 |
YÜCE, A. (2011) "Sosyal Hizmet Kurumlarında Yönetim", : Nobel Yayın, ISBN: 978-605-5426-05-7 |
YÜCE, A., KERSE, Y. (2018) "A New Strategy in Marketing Products and Services: Semantic Web(Web 3.0)", Kitap: The Virtual World and Marketing, : Cambridge Scholars Publishing, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-1-5275-0875-0 |
YÜCE, A. (2010) "Sarıkamış Harekatının Kars Şehir Markasının Oluşturulmasındaki Yeri ve Önemi", Kitap: Zamansız Mahşer Sarıkamış, Türkiye : Karakuş Ofset, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978–605–363–678–6 |
Kayıt Yok |
(Uluslararası - Kitap) MÜŞTERİ YOLCULUĞU BAKIŞ AÇISIYLA SAĞLIK SEKTÖRÜNDE MÜŞTERİ DENEYİMLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ, 2022, Editör |
(Ulusal - Dergi) Kafkas Üniversitesi, İİBF Dergisi, 2017, Yayın Kurulu Üyeliği, Yayın Sayısı:1 |
(Ulusal - Diğer Yayınlar) 18. Ulusal Pazarlama Kongresi Bildiri Kitabı, 2013, Editör |
(Ulusal - Diğer Yayınlar) Geçmişten Geleceğe Her Yönüyle KAĞIZMAN Sempozyumu Bildiri Kitabı, 2012, Editör |
Kayıt Yok |
Yönetim Kurulu Üyesi, KAÜSEM, 2012- |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Kafkas Üniversitesi
|
2017 - 2022 | 7 |
Kafkas Üniversitesi
|
2014 - 2021 | 6 |
Kafkas Üniversitesi
|
2017 - 2018 | 3 |
Kafkas Üniversitesi
|
2018 - 2022 | 3 |
Leyla Gödekmerdan Önder
Ufuk Üniversitesi
|
2011 - 2013 | 3 |
Arzu Deniz
Giresun Üniversitesi
|
2011 - 2013 | 3 |
Kafkas Üniversitesi
|
2013 | 1 |
Kafkas Üniversitesi
|
2012 | 1 |
Zeynep Yüce
Kafkas Üniversitesi
|
2014 | 1 |
Aysel Erciş
Atatürk Üniversitesi
|
2013 | 1 |
A TAZEGÜL
-
|
2010 | 1 |
A YÜCE
-
|
2010 | 1 |
K ÖNK
-
|
2010 | 1 |
Nazan Korucuk
-
|
2020 | 1 |
Nezefet Havva Taşdemir
-
|
2019 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78392 |
YÖKSİS Temel Alan | Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı | 33237 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Pazarlama | 1422 |
Anahtar Kelimeler | Ürün ve Marka Yönetimi, Pazarlama İletişimi, Tüketici Davranışları |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 0 | 45 | 90 | 53 | 15 | 15 | 35 | 0 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | - | 502 . | 456 . | 488 . | 514 . | 613 . | 590 . | 609 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | - | 406 . | 385 . | 428 . | 437 . | 524 . | 512 . | 523 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | - | 126 . | 89 . | 112 . | 113 . | 159 . | 155 . | 140 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | - | 58 . | 42 . | 51 . | 65 . | 78 . | 70 . | 74 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | - | - | 48 . | 35 . | 46 . | 57 . | 70 . | 57 . | 60 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (3)) | - | - | 106 . | 73 . | 87 . | 89 . | 132 . | 128 . | 120 . | - |
Toplam Yayın | 0 | 0 | 3 | 5 | 4 | 1 | 1 | 2 | 1 | 0 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 2 | 3 | 3 | 1 | 1 | 2 | 0 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 1 | 0 | 2 | 1 | 1 | 2 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 1 | 3 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |