Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretim (Dr), 2021, 2024 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Görme Engellilerin Eğitimi (Yl) (Tezli), 2011, 2016 |
Lisans, Türkiye, Akdeniz Üniversitesi, Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu, Beden Eğitimi Öğretmenliği Bölümü, 2007, 2011 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretim (Dr), 2021, 2024 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Görme Engellilerin Eğitimi (Yl) (Tezli), 2011, 2016 |
Lisans, Türkiye, Akdeniz Üniversitesi, Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu, Beden Eğitimi Öğretmenliği Bölümü, 2007, 2011 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YDS, 60, 2016-YDS İ, 2016 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitim Bilimleri Eğitim Programları ve Öğretim |
2017-, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Dede Korkut Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü, Türkiye |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Yükseköğretimde Program Yetkinliği, Liderliği, Esnekliği ve Çevikliği: Bir Yapısal Eşitlik Modellemesi Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2023-2024 |
Kayıt Yok |
DERİN-KILIÇ, A. (2025) "Eğitimde fırsat eşitsizliği: Yükseköğretime erişim sorunsalı", Abant 4. Uluslararası Güncel Akademik Çalışmalar Kongresi , Bolu, Türkiye, (Ocak 2025) |
DERİN-KILIÇ, A. (2025) "Yükseköğretimde akreditasyon sorunsalı: Akreditasyon fabrikaları", Abant 4. Uluslararası Güncel Akademik Çalışmalar Kongresi , Bolu, Türkiye, (Ocak 2025) |
DERİN-KILIÇ, A. (2024) "Görme yetersizliğinden etkilenen öğrencilerin üniversite yaşamına uyumları", Karadeniz 17. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi , Rize, Türkiye, (Aralık 2024) |
DERİN-KILIÇ, A. (2024) "Görme yetersizliğinden etkilenen öğrencilerin yükseköğretim sistemine geçişi", 10. Uluslararası Artemis Bilimsel Araştırmalar Kongresi , Bükreş, Romanya, (Aralık 2024) |
DERİN-KILIÇ, A. (2024) "Görme yetersizliğinden etkilenen üniversite öğrencileri için yardımcı teknolojiler: Uygulamaya yönelik öneriler", 10. Uluslararası Artemis Bilimsel Araştırmalar Kongresi , Bükreş, Romanya, (Aralık 2024) |
DERİN-KILIÇ, A. (2024) "Görme yetersizliğinden etkilenen üniversite öğrencilerinin kapsayıcı çevrim içi öğrenme ortamlarına dahil edilmelerine ilişkin stratejiler", 5. BİLSEL Gordion Bilimsel Araştırmalar Kongresi , Ankara, Türkiye, (Aralık 2024) |
DERİN-KILIÇ, A. (2024) "Görme yetersizliğinden etkilenen yükseköğretim öğrencileri için evrensel tasarıma dayalı öğrenme ilkeleri doğrultusunda kapsayıcı eğitim ortamlarının oluşturulması: uygulamaya yönelik öneriler", 4. Uluslararası Turabdin Kongresi , Mardin, Türkiye, (Aralık 2024) |
DERİN-KILIÇ, A. (2024) "Görme yetersizliğinden etkilenen yükseköğretim öğrencilerinin kapsayıcı çevrim içi öğrenme ortamlarına erişebilirliği: E-erişilebilirlik", 4. Uluslararası Turabdin Kongresi , Mardin, Türkiye, (Aralık 2024) |
DERİN-KILIÇ, A. (2024) "Özel eğitim öğretmenlerinin yetiştirilmesine ilişkin program önerileri: Ayrı, bütünleşik ve birleşik program modellerine eleştirel bir bakış", 14. Uluslararası Başkent Sosyal, Beşeri, İdari ve Eğitim Bilimleri Kongresi , Ankara, Türkiye, (Aralık 2024) |
DERİN-KILIÇ, A. (2024) "Özel eğitim programlarında okul dışı öğrenme faaliyetlerinin yeri ve önemi", 5. BİLSEL Uluslararası Ahlat Bilimsel Araştırmalar Kongresi , Bitlis, Türkiye, (Aralık 2024) |
DERİN-KILIÇ, A. (2024) "Özel gereksinimleri olan öğrenciler için kapsayıcı eğitim programlarının tasarlanması ve uygulanması: Olası zorluklar ve fırsatlar", 14. Uluslararası Başkent Sosyal, Beşeri, İdari ve Eğitim Bilimleri Kongresi , Ankara, Türkiye, (Aralık 2024) |
DERİN-KILIÇ, A. (2024) "Özel gereksinimleri olan öğrenciler için kapsayıcı program reformları: Küresel bir bakış", 14. Uluslararası Başkent Sosyal, Beşeri, İdari ve Eğitim Bilimleri Kongresi , Ankara, Türkiye, (Aralık 2024) |
DERİN-KILIÇ, A. (2024) "Özel gereksinimleri olan öğrencilerin eğitim programlarına engelsiz/açık erişimlerini kolaylaştırmak: Olası fırsatlar ve seçenekler", 14. Uluslararası Başkent Sosyal, Beşeri, İdari ve Eğitim Bilimleri Kongresi , Ankara, Türkiye, (Aralık 2024) |
DERİN-KILIÇ, A. (2024) "Yükseköğretimde görme yetersizliğinden etkilenen öğrenciler için kapsayıcı eğitim programı", 10. Uluslararası Artemis Bilimsel Araştırmalar Kongresi , Bükreş, Romanya, (Aralık 2024) |
DERİN-KILIÇ, A. (2024) "Büyük balık-küçük gölet etkisi: Üstün zekalı/yetenekli öğrencilerin akademik benlik algısı", Cumhuriyet 13. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi , Ankara, Türkiye, (Kasım 2024) |
DERİN-KILIÇ, A. (2024) "Görme yetersizliğinden etkilenen yükseköğretim öğrencileri için kapsayıcı eğitim ortam(lar)ı", Munzur 7. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi , Tunceli, Türkiye, (Kasım 2024) |
DERİN-KILIÇ, A. (2024) "Yükseköğretimde esnek bir değerlendirme süreci olarak açık kitap/kaynak sınav(lar)ı", Munzur 7. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi , Tunceli, Türkiye, (Kasım 2024) |
DERİN-KILIÇ, A. (2024) "Görme yetersizliğinden etkilenen yükseköğretim öğrencileri için kapsayıcı eğitim uygulamaları: Olası zorluklar ve fırsatlar", 3. Uluslararası Palestra Bilimsel Araştırmalar Kongresi , Üsküp, Makedonya, (Ekim 2024) |
DERİN-KILIÇ, A., Küçükoğlu, A. (2024) "Günümüz VUCA dünyasında proaktif bir strateji olarak program çevikliği: Geleneksel bir derleme", 11. Uluslararası 19 Mayıs Yenilikçi Bilimsel Yaklaşımlar Kongresi , Samsun, Türkiye, (Ekim 2024) |
DERİN-KILIÇ, A. (2024) "Hiçbir üstün zekalı/yetenekli öğrenci geride kalmasın: 21. Yüzyıl ve ötesindeki yeni dünya düzeninde üstün zekalı/yetenekli öğrencilerin eğitimi", 3. BİLSEL Uluslararası Korykos Bilimsel Araştırmalar ve İnovasyon Kongresi , Mersin, Türkiye, (Ekim 2024) |
Er, E., DERİN-KILIÇ, A., Küçükoğlu, A. (2024) "Rehber öğretmenlerin/psikolojik danışmanların mesleki kimlik sorunsalı: Öğretmen mi yoksa psikolojik danışman mı ya da her ikisi mi?", 2. Bilim Teknoloji Kültür Sanat Spor Eğitim Kongresi , Bakü, Azerbaycan, (Ekim 2024) |
DERİN-KILIÇ, A. (2024) "Üstün zeka/yetenek her zaman bir avantaj mı? Beklenmedik başarısızlık olgusu", 3. BİLSEL Uluslararası Turabdin Bilimsel Araştırmalar ve İnovasyon Kongresi , Mardin, Türkiye, (Ekim 2024) |
DERİN-KILIÇ, A. (2024) "Üstün zekalı/yetenekli öğrenciler için program tasarımı: Uygulamaya yönelik öneriler", 4. BİLSEL Uluslararası Gordion Bilimsel Araştırmalar Kongresi , Ankara, Türkiye, (Ekim 2024) |
DERİN-KILIÇ, A. (2024) "Üstün zekalı/yetenekli öğrencilere yönelik eğitimsel uygulamaların incelenmesi", International Education Congress 2024 , Diyarbakır, Türkiye, (Ekim 2024) |
DERİN-KILIÇ, A. (2024) "Üstün zekalı/yetenekli öğrencilerin yükseköğretim sistemine geçişi", 3. BİLSEL Uluslararası Korykos Bilimsel Araştırmalar ve İnovasyon Kongresi , Mersin, Türkiye, (Ekim 2024) |
DERİN-KILIÇ, A. (2024) "Yükseköğretim düzeyinde üstün zekalı/yetenekli öğrencilerin eğitimi", 4. Uluslararası Topkapı Bilimsel Araştırmalarda Güncel Gelişmeler Kongresi , İstanbul, Türkiye, (Ekim 2024) |
DERİN-KILIÇ, A. (2024) "Yükseköğretim sisteminde üstün zekalı/yetenekli öğrenciler: Programların yeniden yapılandırılması için öneriler", 3. BİLSEL Uluslararası Turabdin Bilimsel Araştırmalar ve İnovasyon Kongresi , Mardin, Türkiye, (Ekim 2024) |
DERİN-KILIÇ, A. (2024) "Yükseköğretimde açık kitap/kaynak sınav(lar)ı: Olası fırsatlar ve zorluklar", 3. Uluslararası Palestra Bilimsel Araştırmalar Kongresi , Üsküp, Makedonya, (Ekim 2024) |
DERİN-KILIÇ, A., Küçükoğlu, A. (2024) "Yükseköğretimde program liderliği: Bir ölçek geliştirme çalışması", 11. Uluslararası 19 Mayıs Yenilikçi Bilimsel Yaklaşımlar Kongresi , Samsun, Türkiye, (Ekim 2024) |
DERİN-KILIÇ, A., Küçükoğlu, A. (2024) "Yükseköğretimde program yetkinliği, liderliği, esnekliği ve çevikliği: Bir yapısal eşitlik modellemesi", 11. Uluslararası 19 Mayıs Yenilikçi Bilimsel Yaklaşımlar Kongresi , Samsun, Türkiye, (Ekim 2024) |
DERİN-KILIÇ, A., Küçükoğlu, A. (2024) "Yükseköğretimde program yetkinliği: Bir ölçek geliştirme çalışması", 11. Uluslararası 19 Mayıs Yenilikçi Bilimsel Yaklaşımlar Kongresi , Samsun, Türkiye, (Ekim 2024) |
DERİN-KILIÇ, A., Küçükoğlu, A. (2024) "Fiziksel ve dijital alanlar arasındaki çizgilerin bulanıklaştığı yeni bir dünyada: Program esnekliği", 9. Uluslararası BİLTEK Bilimsel Araştırmalar ve Güncel Gelişmeler Kongresi , Hakkari, Türkiye, (Ağustos 2024) |
DERİN-KILIÇ, A., Er, E., Küçükoğlu, A. (2024) "Program esnekliği ve çevikliği bağlamında erken uyarı sistemleri: Sistematik derleme", 9. Uluslararası BİLTEK Bilimsel Araştırmalar ve Güncel Gelişmeler Kongresi , Hakkari, Türkiye, (Ağustos 2024) |
DERİN-KILIÇ, A., Küçükoğlu, A. (2024) "Yükseköğretimde program çevikliği: Bir ölçek geliştirme çalışması", 9. Uluslararası BİLTEK Bilimsel Araştırmalar ve Güncel Gelişmeler Kongresi , Hakkari, Türkiye, (Ağustos 2024) |
DERİN-KILIÇ, A., Küçükoğlu, A. (2024) "Yükseköğretimde program esnekliği: Bir ölçek geliştirme çalışması", 9. Uluslararası BİLTEK Bilimsel Araştırmalar ve Güncel Gelişmeler Kongresi , Hakkari, Türkiye, (Ağustos 2024) |
DERİN-KILIÇ, A., Er, E., Küçükoğlu, A. (2024) "Deneyimsel öğrenme kuramı ve eğitime yansımaları", 12. Uluslararası İstanbul Bilimsel Çalışmalar Kongresi , İstanbul, Türkiye, (Haziran 2024) |
DERİN-KILIÇ, A., Er, E., Küçükoğlu, A. (2024) "Öğretmen eğitiminde mentörlük: Araştırma ve uygulamaya yönelik çıkarımlar", 12. Uluslararası İstanbul Bilimsel Çalışmalar Kongresi , İstanbul, Türkiye, (Haziran 2024) |
DERİN-KILIÇ, A., Küçükoğlu, A. (2024) "Toplumun geleceğini şekillendirecek bilginin inşası ve çağın gerektirdiği yüksek nitelikli insan gücünün yetiştirilmesi noktasında: Program yetkinliği", 12. Uluslararası İstanbul Bilimsel Çalışmalar Kongresi , İstanbul, Türkiye, (Haziran 2024) |
DERİN-KILIÇ, A., Küçükoğlu, A. (2024) "Yükseköğretim ekosisteminin geliştirilmesi noktasında: Program liderliği", 12. Uluslararası İstanbul Bilimsel Çalışmalar Kongresi , İstanbul, Türkiye, (Haziran 2024) |
Küçükoğlu, A., DERİN-KILIÇ, A. (2023) "Metaforlarla yükseköğretim: Lisansüstü eğitim sürecine atfedilen anlamlar üzerine bir inceleme", 11. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Aydın, Türkiye, (Aralık 2023) |
DERİN-KILIÇ, A., Küçükoğlu, A. (2023) "Öğretmenlerin perspektifinden program yeterliği: Bir metafor analizi araştırması", 11. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Aydın, Türkiye, (Aralık 2023) |
Küçükoğlu, A., DERİN-KILIÇ, A. (2023) "Yenilikçi ve girişimci üniversite bağlamında program çevikliği", 11. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Aydın, Türkiye, (Aralık 2023) |
KAYA, H.İ., Er, E., Kılıç, A.D. (2022) "Eğitim Fakültesindeki Hizmet Kalitesinin Öğrenci Memnuniyetine Göre İncelenmesi", X. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Ankara, Türkiye, (Kasım 2022) |
DERİN-KILIÇ, A., Küçükoğlu, A. (2022) "Güncel ve Eğitimsel Bir Perspektiften Erken Uyarı Sistemi: Sistematik Derleme", X. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Ankara, Türkiye, (Kasım 2022) |
KAYA, H.İ., Kılıç, A.D., Er, E. (2022) "Kapsayıcı Eğitim Perspektifiyle Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Özel Öğrenme Güçlüğünden Etkilenen Çocuklara İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi", X. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Ankara, Türkiye, (Kasım 2022) |
KAYA, H.İ., Kılıç, A.D. (2022) "Öğretmen Adaylarının 21. Yüzyıl Becerileri Yeterlilik Algılarının İncelenmesi", X. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Ankara, Türkiye, (Kasım 2022) |
KAYA, H.İ., Kılıç, A.D. (2022) "Öğretmen Adaylarının Bilgi Okuryazarlığı ve Bireysel Yenilikçilik Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi", X. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Ankara, Türkiye, (Kasım 2022) |
Kılıç, A.D., Küçükoğlu, A. (2022) "Uygulama Öğretmenleri Mentorlük Yeterliliğinin ve Öğretmen Adayları Beklentilerinin İncelenmesi", X. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Ankara, Türkiye, (Kasım 2022) |
DERİN-KILIÇ, A. (2019) "Öğretmen adaylarının sosyal beceri öğretimine ı̇lişkin bilgi düzeylerinin incelenmesi", 29. Uluslararası Katılımlı Ulusal Özel Eğitim Kongresi , Aydın, Türkiye, (Aralık 2019) |
DERİN-KILIÇ, A. (2019) "Sınıf öğretmenleri ve sınıf öğretmen adaylarının sosyal beceri öğretimine ilişkin bilgi düzeylerinin karşılaştırılması", 29. Uluslararası Katılımlı Ulusal Özel Eğitim Kongresi , Aydın, Türkiye, (Aralık 2019) |
DERİN-KILIÇ, A., Altunay, B. (2019) "2012 ve 2018 yılı oyun, fiziki etkinlikler ve bağımsız hareket dersı̇ öğretı̇m programlarının karşılaştırılması", Ankara Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi , Ankara, Türkiye, (Kasım 2019) |
DERİN-KILIÇ, A., Altunay, B. (2019) "2013 ve 2018 yılı beden eğitimi, spor ve bağımsız hareket dersı̇ öğretı̇m programlarının karşılaştırılması", Ankara Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi , Ankara, Türkiye, (Kasım 2019) |
DERİN-KILIÇ, A., Diken, İ.H. (2019) "Erken çocukluk dönemindeki özel eğitim ı̇htiyacı olan çocuklarda geçiş süreci ve hizmetleri: Literatür incelemesi", İKSAD 4. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi , Erzurum, Türkiye, (Ekim 2019) |
DERİN-KILIÇ, A. (2019) "Görme yetersizliğinden etkilenen okul öncesi dönemdeki çocukların tanılanmış oyun özellikleri", İKSAD 4. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi , Erzurum, Türkiye, (Ekim 2019) |
FIRAT-DURDUKOCA, Ş., DERİN-KILIÇ, A. (2019) "Öğretmen adaylarının eğitim programı okuryazarlığı düzeylerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi", İKSAD 4. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi , Erzurum, Türkiye, (Ekim 2019) |
DERİN-KILIÇ, A. (2019) "Erken çocukluk dönemindeki özel eğitim ihtiyacı olan çocukların oyun temelli değerlendirilmesi", AL-Farabi 4. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi , Erzurum, Türkiye, (Haziran 2019) |
DERİN-KILIÇ, A. (2019) "Okullarda yaşanan problem davranışlara bir yanıt olarak: Okul çaplı olumlu davranış desteği yaklaşımı ve müdahaleleri", AL-Farabi 4. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi , Erzurum, Türkiye, (Haziran 2019) |
DERİN-KILIÇ, A., Melekoğlu, M.A. (2018) "Özel öğrenme güçlüğü olan öğrencilerde not tutma becerilerinin geliştirilmes", 28. Ulusal Özel Eğitim Kongresi , Eskişehir, Türkiye, (Aralık 2018) |
DERİN-KILIÇ, A., Melekoğlu, M.A. (2018) "Özel öğrenme güçlüğü ve/veya dikkat eksikliği/aşırı hareketlilik bozukluğu olan öğrencilerde öz düzenleme stratejileri̇", 28. Ulusal Özel Eğitim Kongresi , Eskişehir, Türkiye, (Aralık 2018) |
DERİN-KILIÇ, A., Altunay, B. (2017) "Beden eğitimi ve spor dersı̇ öğretı̇m programı kazanımlarının Türkı̇ye’dekı̇ görme engellı̇ler ortaokullarında gerçekleşebı̇lme durumlarına ı̇lı̇şkı̇n öğretmen görüşlerı̇", 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri (ICES-UEBK 2017) , Antalya, Türkiye, (Haziran 2017) |
DERİN-KILIÇ, A., Altunay, B. (2017) "Oyun ve fı̇zı̇kı̇ etkı̇nlı̇kler dersı̇ öğretı̇m programı kazanımlarının Türkı̇ye’dekı̇ görme engelliler ı̇lkokullarında gerçekleşebı̇lme durumlarına ı̇lı̇şkı̇n öğretmen görüşlerı̇", 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri (ICES-UEBK 2017) , Antalya, Türkiye, (Haziran 2017) |
DERİN-KILIÇ, A., Altunay, B. (2017) "Oyun ve fiziki etkinlikler, beden eğitimi ve spor dersleri kapsamında yer alan öğretim programları kazanımlarına yönelik öğretmen görüşleri", 3. Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Araştırmaları Kongresi , Roma, İtalya, (Haziran 2017) |
DERİN-KILIÇ, A., Altunay, B. (2016) "Türkiye’deki görme engelliler ilkokullarında görev yapan görme engelliler öğretmenlerinin oyun ve fiziki etkinlikler dersine ilişkin tutumlarının incelenmesi", Özel Eğitimde Öğretmen Eğitimi, Mesleki Eğitim ve Spor (ELMİS 2016) Kongresi , Konya, Türkiye, (Temmuz 2016) |
Kayıt Yok |
Er, E., DERİN-KILIÇ, A. (2023) "Psikolojik Danışma ve Rehberlikte Program Geliştirme", Kitap: Rehberlik ve Psikolojik Danışma, : VİZETEK, Bölüm Sayfaları: 283 / 317, ISBN: 978-625-8499-95-7 |
Er, E., DERİN-KILIÇ, A. (2023) "Özel Eğitim ve Rehberlik", Kitap: Rehberlik ve Psikolojik Danışma, : VİZETEK, Bölüm Sayfaları: 317 / , ISBN: 978-625-8499-95-7 |
Er, E., DERİN-KILIÇ, A. (2022) "Bütünleştirme Eğitiminde Etkili Sınıf Yönetimi", Kitap: Dijital Çağda Sınıf Yönetimi, : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 231 / 266, ISBN: 978-625-8044-73-7 |
Demiral, C., Gönen, A., Işık, E.İ., Türksoy, E., Bolat, E., Karahaliloğlu, G., Geçmiş, H.H., Çiçek, İ., Döşlü, P.K., Karabulut, R., DERİN-KILIÇ, A., Aslan, S.T., Macit, Y., Demirel, Ö. (2020) "Özel Eğitime İhtiyacı Olan Bireylerin Sınıflandırılması ve Engelli Oluş Nedenleri", Kitap: Özel Gereksinimli Çocuklar ve Özel Eğitim, Ankara/Türkiye : Eğiten Kitap, Bölüm Sayfaları: 371 / 393, ISBN: 978-625-7083-48-5 |
FIRAT-DURDUKOCA, Ş., DERİN-KILIÇ, A. (2020) "Özel Eğitim Öğretmenlerinin Öğretim Programı Okuryazarlığının İncelenmesi", Kitap: Yenilikçi Öğretmen Eğitimi, : İKSAD Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 29 / 66, ISBN: 978-625-7279-54-3 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
1 | Özel Gereksinimli Çocuklar ve Özel Eğitim | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Adnan Küçükoğlu
Atatürk Üniversitesi
|
2022 - 2025 | 20 |
Emine Er
-
|
2021 - 2025 | 11 |
Banu Altunay
Gazi Üniversitesi
|
2016 - 2022 | 8 |
Asil Derin Kılıç
-
|
2022 | 5 |
Kafkas Üniversitesi
|
2022 | 4 |
Kafkas Üniversitesi
|
2019 - 2020 | 2 |
Macid Ayhan Melekoğlu
Boğaziçi Üniversitesi
|
2018 | 2 |
İlhan Çiçek
-
|
2020 | 1 |
Sinan Tarkan Aslan
-
|
2020 | 1 |
İbrahim Halil Diken
-
|
2019 | 1 |
Emir İbrahim Işık
-
|
2020 | 1 |
Enver Türksoy
-
|
2020 | 1 |
Gözde Karahaliloğlu
-
|
2020 | 1 |
Akın Gönen
-
|
2020 | 1 |
Zerrin Bölükbaşı Macit
-
|
2021 | 1 |
Pınar Kaya Döşlü
-
|
2020 | 1 |
Erhan Bolat
-
|
2020 | 1 |
Yunus Macit
-
|
2020 | 1 |
Ceyda Demiral
İstanbul Esenyurt Üniversitesi
|
2020 | 1 |
Rıdvan Karabulut
-
|
2020 | 1 |
Havva Hacer Geçmiş
-
|
2020 | 1 |
Özlem Demirel
-
|
2020 | 1 |
Hüseyin Mutlu
-
|
2021 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78383 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 10096 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Eğitim Bilimleri | 963 |
Anahtar Kelimeler | Eğitim Programları ve Öğretim |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 5 | 15 | 10 | 50 | 125 | 30 | 85 | 40 | 197 | 40 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | 502 . | 532 . | 534 . | 493 . | 408 . | 603 . | 548 . | 566 . | 295 . | 23 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | 343 . | 336 . | 332 . | 284 . | 217 . | 362 . | 293 . | 351 . | 144 . | 19 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | 144 . | 116 . | 121 . | 87 . | 65 . | 137 . | 106 . | 122 . | 38 . | 3 . |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | 64 . | 54 . | 69 . | 54 . | 34 . | 68 . | 50 . | 61 . | 12 . | 3 . |
Toplam Yayın | 0 | 1 | 3 | 2 | 9 | 5 | 2 | 8 | 1 | 40 | 4 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 2 | 1 | 0 | 0 | 2 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 1 | 3 | 2 | 9 | 0 | 0 | 6 | 0 | 40 | 2 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 2 | 1 | 0 | 0 | 1 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 1 | 3 | 2 | 9 | 0 | 0 | 6 | 0 | 39 | 2 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |