img
Prof. Dr. Ataman KARAÇÖP

Prof. Dr. Ataman KARAÇÖP

  • Dede Korkut Eğitim Fakültesi
  • Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
  • Fen Bilgisi Eğitimi

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
69
Atıf
560
h-index
14
Proje
2
WoS
Yayın
6
Atıf
114
h-index
4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Eğitimi (Dr), 2006, 2010
Yüksek Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim (Yl) (Tezli), 2003, 2006
Lisans, Türkiye, Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 1997, 2001
Araştırma Alanları
Fen Bilgisi Eğitimi
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Eğitimi (Dr), 2006, 2010
Yüksek Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim (Yl) (Tezli), 2003, 2006
Lisans, Türkiye, Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 1997, 2001
Ataman KARAÇÖP, Yüksek Lisans, İlköğretim 6-8. sınıf fen bilgisi öğretmenlerinin fizik laboratuarı yeterlilikleri, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2006
İngilizce, YDS, 72, Güz, 2014
Kayıt Yok
[UAK] Eğitim Bilimleri Fen Bilgisi Eğitimi Fen Bilgisi Eğitimi
2023-, Profesör, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Dede Korkut Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye
2019-2023, Doçent, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Dede Korkut Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi, Türkiye
2011-2019, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye
2010-2011, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü, Türkiye
2006-2010, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Atatürk Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Fen Bilgisi Eğitimi (Dr), Türkiye
2004-2006, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye
2016-2019, Myo/Yüksekokul Müdürü, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
2013-2016, Dekan Yardımcısı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
2012-2013, Enstitü Müdür Yardımcısı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Ayça Çakar, Yüksek Lisans, Fen bilimleri öğretmenlerinin 5. sınıflarda elektrik devre elemanları ünitesinin öğretim sürecindeki değerlendirme uygulamalarının incelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Şeyma Saraç, Yüksek Lisans, Fen bilimleri dersinin öğretme-öğrenme süreçlerinde kullanılan geri bildirim türlerinin ve uygulamalarının incelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Selda Ülkü Kavak, Yüksek Lisans, Ortaokul öğrencilerinin fen bilimleri öğrenme çıktılarının uzaktan eğitim ve yüz yüze eğitim bakımından incelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman)
Asiye Pınar Köksal, Doktora, Fen Öğretiminde Dijital Tasarım ve Teknoloji Destekli Etkinliklerin Özel Yetenekli Öğrencilerin Akademik Başarıları ve Üst Düzey Becerilerine Etkisi, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman)
Ömür Daş, Yüksek Lisans, Aile eğitim materyallerinin ilkokul 3. sınıf öğrencilerinin çevremizdeki ışık ve sesler ünitesindeki başarılarına etkisi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman)
Aylin Gök, Yüksek Lisans, Aile eğitim materyalleri ile sağlanan aile katılımının ortaokul öğrencilerinin maddenin tanecikli yapısı konusundaki akademik başarılarına etkisi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman)
Fahrettin Yılmaz, Yüksek Lisans, İşbirlikli öğrenme jigsaw yöntemi ile yapılan laboratuar etkinliklerinin ortaokul öğrencilerinin yaşamımızdaki elektrik ünitesindeki başarılarına etkisi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2017, (Asıl Danışman)
Murat İşbaralı, Yüksek Lisans, Aile eğitim materyallerinin ortaokul öğrencilerinin Işık ünitesindeki ve aile katılımlı etkinliklerdeki başarılarına etkisi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2017, (Asıl Danışman)
Feridun Fikret Aksu, Yüksek Lisans, Fen derslerinde ev temelli öğrenme etkinliklerinin aile katılımı açısından incelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2014, (Asıl Danışman)
2023-2024, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I, Lisans
2023-2024, EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME, Lisans
2023-2024, EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Lisans
2023-2024, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEM VE TEKNİKLERİ I, Yüksek Lisans
2023-2024, FEN EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARINDA SPSS UYGULAMALI VERİ ANALİZİ II (GÜZ DÖNEMİ), Yüksek Lisans
2023-2024, FEN EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARINDA SPSS UYGULAMALI VERİ ANALİZİ I (GÜZ DÖNEMİ), Yüksek Lisans
2022-2023, EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME, Lisans
2022-2023, EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Lisans
2022-2023, EĞİTİM FELSEFESİ, Lisans
2022-2023, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I, Lisans
2022-2023, FEN EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARINDA SPSS UYGULAMALI VERİ ANALİZİ II (GÜZ DÖNEMİ), Yüksek Lisans
2022-2023, FEN EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARINDA SPSS UYGULAMALI VERİ ANALİZİ I (GÜZ DÖNEMİ), Yüksek Lisans
2022-2023, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II, Lisans
2022-2023, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans
2022-2023, EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME (FORMASYON), Lisans
2022-2023, FEN EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARINDA SPSS UYGULAMALI VERİ ANALİZİ II (BAHAR DÖNEMİ), Yüksek Lisans
2022-2023, FEN EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARINDA SPSS UYGULAMALI VERİ ANALİZİ I (BAHAR DÖNEMİ), Yüksek Lisans
2021-2022, FEN EĞİTİMİNDE NİCEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2021-2022, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I (FORMASYON), Lisans
2021-2022, ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME, Lisans
2021-2022, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans
2021-2022, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II (FORMASYON), Lisans
2021-2022, EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME (FORMASYON), Lisans
2021-2022, FEN EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARINDA SPSS UYGULAMALI VERİ ANALİZİ II (BAHAR DÖNEMİ), Yüksek Lisans
2021-2022, FEN EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARINDA SPSS UYGULAMALI VERİ ANALİZİ I (BAHAR DÖNEMİ), Yüksek Lisans
2021-2022, EĞİTİMDE OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARI, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2021-2022, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2021-2022, FEN EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARINDA SPSS UYGULAMALI VERİ ANALİZİ II (GÜZ DÖNEMİ), Yüksek Lisans
2021-2022, FEN EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARINDA SPSS UYGULAMALI VERİ ANALİZİ I (GÜZ DÖNEMİ), Yüksek Lisans
2021-2022, EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Lisans
2021-2022, EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME, Lisans
2021-2022, EĞİTİM FELSEFESİ, Lisans
2020-2021, ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME, Lisans
2020-2021, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans
2020-2021, FEN EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARINDA SPSS UYGULAMALI VERİ ANALİZİ II (BAHAR DÖNEMİ), Yüksek Lisans
2020-2021, FEN EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARINDA SPSS UYGULAMALI VERİ ANALİZİ I (BAHAR DÖNEMİ), Yüksek Lisans
2020-2021, FEN EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARINDA SPSS UYGULAMALI VERİ ANALİZİ II (GÜZ DÖNEMİ), Yüksek Lisans
2020-2021, FEN EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARINDA SPSS UYGULAMALI VERİ ANALİZİ I (GÜZ DÖNEMİ), Yüksek Lisans
2020-2021, EĞİTİM FELSEFESİ, Lisans
2020-2021, EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME, Lisans
2019-2020, ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ (FORMASYON), Lisans
2019-2020, OKUL DENEYİMİ, Lisans
2019-2020, FEN EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARINDA SPSS UYGULAMALI VERİ ANALİZİ II (BAHAR DÖNEMİ), Yüksek Lisans
2019-2020, FEN EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARINDA SPSS UYGULAMALI VERİ ANALİZİ I (BAHAR DÖNEMİ), Yüksek Lisans
2019-2020, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans
2019-2020, ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME, Lisans
2019-2020, FEN EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARINDA SPSS UYGULAMALI VERİ ANALİZİ II (GÜZ DÖNEMİ), Yüksek Lisans
2019-2020, FEN EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARINDA SPSS UYGULAMALI VERİ ANALİZİ I (GÜZ DÖNEMİ), Yüksek Lisans
2019-2020, EĞİTİM FELSEFESİ, Lisans
2019-2020, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II, Lisans
Kayıt Yok
KARAÇÖP, A., İNALTEKİN, T. (2023) "Formative Assessment in Educational Research Published at the Beginning of the New Millennium: Bibliometric Analysis", JOURNAL OF FORMATIVE DESIGN IN LEARNING, 7 (2) pp. 106-125 [ESCI] DOI   
Kavak, S.Ü., KARAÇÖP, A. (2022) "Covid-19 Pandemisi Sürecinde Uygulanan Uzaktan Eğitimin Öğrencilerin Fen Bilimlerindeki Başarılarına Etkilerinin Öğrenci Görüşleriyle Birlikte İncelenmesi", e-Kafkas Egitim Arastirmalari Dergisi, 9 (3) pp. 910-934 [TR Dizin] DOI   
KARAÇÖP, A., İNALTEKİN, T. (2022) "Examination of Science Teachers’ Levels of Job Satisfaction, Self-Efficacy, Teaching Anxiety, and School Culture According to Various Variables", Educational Academic Research, 46 (0) pp. 36-48 [TR Dizin] DOI  
KARAÇÖP, A., İNALTEKİN, T. (2022) "Self-efficacy, school culture, and teaching anxiety as predictors of science teachers’ job satisfaction", Journal of Theoretical Educational Science, 15 (3) pp. 526-560 Link DOI   
İNALTEKİN, T., KARAÇÖP, A. (2020) "Eğitimde Aile Katılımına Yönelik Akademik Çalışmaların Bibliyometrik Analizi (2000-2020)", Journal of Children's Rights and Education, 1 (1) pp. 1-24 DOI  
Yılmaz, F., KARAÇÖP, A. (2018) "İşbirlikli Öğrenme Jigsaw Tekniği İle Yapılan Laboratuar Etkinliklerinin İlköğretim Öğrencilerinin Yaşamımızdaki Elektrik Ünitesindeki Başarılarına Etkisi", İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 19 (2) pp. 1-20 Link DOI   
KARAÇÖP, A. (2017) "The Effects of Using Jigsaw Method Based on CooperativeLearning Model in the Undergraduate ScienceLaboratory Practices", Universal Journal of Educational Research, 5 (3) pp. 420-434 Link DOI  
KARAÇÖP, A., DİKEN, E.H. (2017) "The Effects of Jigsaw Technique Based on Cooperative Learningon Prospective Science Teachers’ Science Process Skill", Journal of Education and Practice, 8 (6) pp. 86-97 Link  
Ürey, M., KARAÇÖP, A., GÖKSU, V., Çolak, K. (2017) "Fen ve Sosyal Bilimler Kökenli Öğretmen Adaylarının Bilim İnsanı Algıları", Yüzüncü Yıl Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi, 14 (1) pp. 205-226 [TR Dizin] Link DOI   
Ürey, M., GÖKSU, V., KARAÇÖP, A. (2017) "Serbest Etkinlik Çalışmaları Dersi Kapsamında Geliştirilen Okul Bahçesi Programına Yönelik Öğretmen Görüşleri", İlköğretim Online, 16 (1) pp. 1-14 [TR Dizin] Link DOI   
KARAÇÖP, A. (2016) "Effects of Student Teams-Achievement Divisions Cooperative Learning with Models on Students’ Understanding of Electrochemical Cells", International Education Studies, 9 (11) pp. 104-120 Link DOI  
KARAÇÖP, A., Akıllı, M., Aksu, F.F. (2016) "The Parent Involvement in Students’ Home Based Science Learning Activities Scale (PI-SHBScienceLAS): Validity and Reliability Studies", International Online Journal of Educational Sciences, 8 (1) pp. 57-77 Link DOI  
Aksu, F.F., KARAÇÖP, A. (2015) "EV TEMELLİ FEN ÖĞRENME ETKİNLİKLERİNE AİLE KATILIMININ BAZI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ", Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 10 (1) pp. 154-179 Link  
Aksu, F.F., KARAÇÖP, A. (2015) "Öğrencilerinin Ev Temelli Fen Öğrenme Etkinliklerine Aile Katılımı", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 17 (2) pp. 456-476 [TR Dizin] Link DOI   
Çapık, C., KARAÇÖP, A., ELYILDIRIM, Ü.Y. (2013) "Bir Okul Sağlık Taramasına Göre İlköğretim Öğrencilerinde Antropometrik Özellikler ve Sağlık Sorunları", SÜREKLİ TIP EĞİTİMİ DERGİSİ, 22 (5) pp. 172-180 [TR Dizin]   
KARAÇÖP, A., Doymuş, K. (2013) "Effects of Jigsaw Cooperative Learning and Animation Techniques on Students’ Understanding of Chemical Bonding and Their Conceptions of the Particulate Nature of Matter", JOURNAL OF SCIENCE EDUCATION AND TECHNOLOGY, 22 (2) pp. 186-203 [SSCI] Link DOI   
Calapoğlu, M., Calapoğlu, N.Ş., KARAÇÖP, A., Soyöz, M., ELYILDIRIM, Ü.Y., Avşaroğlu, S. (2011) "Serotonin Transporter Bi- and Triallelic Genotypes and Their Relationship with Anxiety and Academic Performance: A Preliminary Study", NEUROPSYCHOBIOLOGY, 63 (2) pp. 103-111 [SCI] Link DOI    
Doymuş, K., KARAÇÖP, A., Şimşek, Ü. (2010) "Effects of jigsaw and animation techniques on students understanding of concepts and subjects in electrochemistry", ETR&D-EDUCATIONAL TECHNOLOGY RESEARCH AND DEVELOPMENT, 58 (6) pp. 671-691 [SSCI] Link DOI   
Kübra, Ö., Erkol, M., Çetin, A., Doymuş, K., KARAÇÖP, A. (2010) "Fen ve Teknoloji Dersinin Öğretiminde Jigsaw Tekniğinin Etkisi ve Bu Teknik Hakkındaki Öğrenci Görüşleri", Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi, 12 (2) pp. 209-225 [TR Dizin]   
Koç, Y., Doymuş, K., KARAÇÖP, A., Şimşek, Ü. (2010) "The Effects of Two Cooperative Learning Strategies on the Teaching and Learning of the Topics of Chemical Kinetics", TÜRK FEN EĞİTİMİ DERGİSİ, 7 (2) pp. 52-65 [TR Dizin]   
Doymuş, K., KARAÇÖP, A., Şimşek, Ü., Çetin, A. (2010) "Üniversite Öğrencilerinin Elektrokimya Konusundaki Kavramları Anlamalarına Jigsaw ve Bilgisayar Animasyonları Tekniklerinin Etkisi", KASTAMONU EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 18 (2) pp. 432-448 [TR Dizin]   
Çetin, A., Emre, U., Doymuş, K., KARAÇÖP, A. (2010) "İlköğretim 7 Sınıf Fen Ve Teknoloji Dersinde Jigsaw Tekniğinin Uygulanması Ve Bu Teknik Hakkındaki Öğrenci Görüşleri", ERZİNCAN EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 12 (1) pp. 75-90 [TR Dizin]   
Şimşek, Ü., Doymuş, K., Çetin, A., KARAÇÖP, A. (2009) "İşbirlikli Öğrenmenin İki Farklı Tekniğinin Öğrencilerin Kimyasal Denge Konusundaki Akademik Başarılarına Etkisi", Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 29 (3) pp. 763-791  
Şimşek, U., Doymuş, K., KARAÇÖP, A. (2009) "Yükseköğretimde Eğitim Gören Öğrencilerin Demokratik Tutumlarına Jigsaw ve Birlikte Öğrenme Tekniklerinin Etkisi", Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 13 (1) pp. 167-176 [TR Dizin]   
Gök, Ö., Çetin, A., Doymuş, K., KARAÇÖP, A. (2009) "İşbirlikli Öğrenme Yönteminin İlköğretim Öğrencilerinin Akademik Başarılarına ve Fene Olan Tutumlarına Etkileri", GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 29 (1) pp. 193-209  
KARAÇÖP, A., Doymuş, K., Çetin, A., Koç, Y. (2009) "Öğrencilerin Akademik Başarılarına Bilgisayar Animasyonları ve Jigsaw Tekniğinin Etkisi", Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 29 (1) pp. 211-235  
Doymuş, K., Şimşek, Ü., KARAÇÖP, A., Ada, Ş. (2009) "Effects of Two Cooperative Learning Strategies on Teaching and Learning Topics of Thermochemistry", World Applied Science Journal, 7 (1) pp. 34-42  
Doymuş, K., Şimşek, Ü., KARAÇÖP, A. (2009) "The Effects of Computer Animations and Cooperative Learning Methods in Micro Macro and Symbolic Level Learning of States of Matter", EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH, 9 (36) pp. 109-128 [SSCI]    
Daşdemir, İ., Doymuş, K., Şimşek, Ü., KARAÇÖP, A. (2008) "The Effects of Animation Technique on Teaching of Acids and Bases Topics", Türk Fen Eğitimi Dergisi-TUSED, 5 (2) pp. 60-69 [TR Dizin]   
Şimşek, Ü., Doymuş, K., KARAÇÖP, A. (2008) "Çözeltiler Ünitesinde Uygulanan Grup Araştirmasi Tekniğinin Öğrencilerin Maddenin Tanecikli Yapıda Anlamalarına ve Akademik Başarılarına Etkisi", Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 3 (1) pp. 87-99  
Aksoy, G., Doymuş, K., KARAÇÖP, A., Şimşek, Ü., Koç, Y. (2008) "İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Genel Kimya Laboratuar Dersinin Akademik Başarısına Etkisi ve Öğrencilerin Bu Yöntem Hakkındaki Görüşleri", Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 17 (0) pp. 212-227  
Doymuş, K., Şimşek, Ü., KARAÇÖP, A. (2007) "The effect of cooperative learning and traditional method on students achievements identifications and use of laboratory equipments in general chemistry laboratory course", EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH, 7 (28) pp. 31-43 [SSCI]   
Doymuş, K., Aksoy, G., Daşdemir, İ., Şimşek, Ü., KARAÇÖP, A. (2006) "Fen Bilgisi Laboratuvarı Uygulamalarında İşbirlikçi Öğrenme Yönteminin Kullanılması", Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 13 (0) pp. 157-166  
Saraç, Ş., KARAÇÖP, A. (2023) "Fen Bilimleri Dersinin Öğretme-Öğrenme Süreçlerinde Kullanılan Geri Bildirim Türlerinin İncelenmesi", 15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 195), Kars, Türkiye, (Ekim 2023
KARAÇÖP, A., İNALTEKİN, T. (2023) "Ortaokul ve Lise Öğrencilerinin İnformal Öğrenme Fırsatlarının Bazı Değişkenler Bakımından İncelenmesi", 15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 146), Kars, Türkiye, (Ekim 2023
KARAÇÖP, A., İNALTEKİN, T. (2021) "Fen Bilimleri Öğretmen Eğitimi Araştırmalarının Bibliyometrik Analiz Yöntemiyle Değerlendirilmesi (2000-2020)", XIV. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 293), Burdur, Türkiye, (Mayıs 2021
KARAÇÖP, A., İNALTEKİN, T. (2018) "Ailelerin Ortaokul Öğrencilerinin Okul Dışı Fen Öğrenme Etkinliklerine Katılım Düzeylerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi", 2nd International Congress On Vocational And Technical Sciences , (pp. 48), Batum, Gürcistan, (Mayıs 2018
İNALTEKİN, T., KARAÇÖP, A. (2018) "FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ STEM ANLAYIŞLARI ÜZERİNE BİR DİSİPLİNER İNCELENME", 2nd International Congress On Vocational And Technical Sciences , (pp. 55), Batum, Gürcistan, (Mayıs 2018
İNALTEKİN, T., KARAÇÖP, A., Akçay, H. (2018) "Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Ay’ın Hareketi ve Evreleri Konusundaki İçerik Bilgileri ve Öğrenci Düşüncelerini Anlama Bilgilerinin İncelenmesi", 27th International Conference on Educational Sciences , Antalya, Türkiye, (Nisan 2018
Murat, İ., KARAÇÖP, A., İNALTEKİN, T. (2018) "The Investigation of the Effects of Family Involvement on the Secondary School Students’ Achievements Regarding the Light Unit and Home-based Science Learning Activities", 27th International Conference on Educational Sciences , (pp. 2150-2152), Antalya, Türkiye, (Nisan 2018
KARAÇÖP, A. (2017) "Jigsaw Yönteminin Fen Öğretimi Laboratuar Uygulamalarında Kullanımının Üniversite Öğrencilerinin Fizik Konularındaki Başarılarına Etkisi", III. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi , Ankara, Türkiye, (Eylül 2017
KARAÇÖP, A., Daş, Ö., ELYILDIRIM, Ü.Y. (2017) "Aile Eğitim Materyallerinin İlkokul 3. Sınıf Öğrencilerinin Çevremizdeki Işık ve Sesler Ünitesi İle İlgili Ev Temelli Öğrenme Etkinliklerindeki Başarılarına Etkisi", 26th International Conference on Educational Sciences (26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi) , (pp. 1608-1609), Antalya, Türkiye, (Nisan 2017
DİKEN, E.H., KARAÇÖP, A. (2016) "Jigsaw Yönteminin Fen Öğretimi Laboratuvar Uygulamalarında Kullanımının Başarıya Etkisi", XII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Trabzon, Türkiye, (Eylül 2016
KARAÇÖP, A., DİKEN, E.H. (2016) "The effects of using jigsaw method based on cooperative learning model in science laboratory applications", ERPA International Congresses on Education , Sarajevo, Bosna Hersek, (Haziran 2016
ELYILDIRIM, Ü.Y., TAZEGÜL, A., KARAÇÖP, A., Yanıklar, C. (2016) "Effect of Innovation and Education on Economical Growth An Analysis Study", 11th Silk Road International Conference Innovation in Business, Education, and Sciences , Tbilisi, Gürcistan, (Mayıs 2016
Şimşek, Ü., Koç, Y., KARAÇÖP, A., Akar, M.S., Engin, H., Fırat, M. (2014) "Işık Ünitesinin Öğretiminde Jigsaw II Tekniğinin ve Okuma Yazma Uygulama Yönteminin Etkisi", XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 441-442), Adana, Türkiye, (Eylül 2014
Akcanca, N., SAKA, T., SUNGUR-ALHAN, S., GÖKSU, V., KARAÇÖP, A. (2014) "İşbirlikli, Bilgisayar ve Doğrulayıcı Laboratuar Yaklaşımlarının Öğretmen Adaylarının Elektrik Konularındaki Başarı ve Kavram Yanılgılarına Etkisi", XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Adana, Türkiye, (Eylül 2014
Öztürk, B., Aydoğdu, S., Okumuş, S., KARAÇÖP, A., Özdemir, G., Doymuş, K. (2013) "Kimya Öğretmenleri ve Öğretmen Adaylarının İyi Bir Eğitim Ortamı İçin Yedi İlke Hakkındaki Görüşleri", III. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi , Trabzon, Türkiye, (Eylül 2013
KARAÇÖP, A., Doymuş, K. (2011) "Kimya Eğitimi Alan Öğrencilerin Uzamsal Canlandırma Yeteneklerini Belirlemeye Yönelik Bir Test: Moleküler geometri Uzamsal Canlandırma Testi", II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi , Erzurum, Türkiye, (Ağustos 2011
KARAÇÖP, A., Doymuş, K. (2010) "Fen Bilgisi Öğretmenliği Öğrencilerinin Elektrokimya Konularını Anlamalarına Bilgisayar Animasyonları ve Jigsaw Tekniği İle Öğretimin Etkisi", IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , İzmir, Türkiye, (Eylül 2010
Doymuş, K., Bayrakçeken, S., KARAÇÖP, A. (2010) "İki Farklı İşbirlikli Öğrenme Stratejisinin Üniversite Birinci Sınıf Kimya Dersi Alan Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi", IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , İzmir, Türkiye, (Eylül 2010
Doymuş, K., Aksoy, G., KARAÇÖP, A., Bayrakçeken, S., Dikel, S. (2009) "Genel Kimya Laboratuarlarında İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Öğrencilerin akademik Başarılarına ve Deney Yapma Becerilerine Etkisi", 18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı , İzmir, Türkiye, (Ekim 2009
KARAÇÖP, A., Koç, Y., Doymuş, K., Şimşek, Ü. (2009) "Üniversite Birinci Sınıf Öğrencilerinin Jigsaw Tekniği Hakkındaki Görüşleri", 18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı , (pp. 509), İzmir, Türkiye, (Ekim 2009
KARAÇÖP, A., Doymuş, K., Koç, Y. (2009) "Öğrencilerin Termokimyadaki Konuları Tanecikli Yapıda Anlamalarına Grup Araştırması ve Jigsaw Tekniklerinin Etkisi", Eğitimde Yeni Yönelimler V, Öğrenmenin Doğası ve Değerlendirme Sempozyumu , (pp. 298-302), İzmir, Türkiye, (Nisan 2009
Şimşek, Ü., Doymuş, K., KARAÇÖP, A., Dikel, S. (2008) "Çözeltiler Ünitesine Uygulanan Jigsaw ve Birlikte Öğrenme Tekniklerinin Öğrencilerin Maddenin Tanecikli Yapıda Öğrenilmesi Üzerine Etkisi", VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Bolu, Türkiye, (Ağustos 2008
YÜKSEK, H., KARAÇÖP, A., ALKAN, M. (2008) "İlköğretim 6-8. Sınıf Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Fizik Laboratuarı Yeterlilikleri", VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Ankara, Türkiye, (Ağustos 2008
Şimşek, Ü., Doymuş, K., KARAÇÖP, A. (2008) "Kimyasal Denge Ünitesine Uygulanan Jigsaw ve Birlikte Öğrenme Tekniklerinin Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi", VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Bolu, Türkiye, (Ağustos 2008
YÜKSEK, H., KARAÇÖP, A., ALKAN, M. (2008) "Ortaöğretim Fizik Derslerinde Materyal Kullanımı", VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Ankara, Türkiye, (Ağustos 2008
Calapoğlu, M., KARAÇÖP, A., Calapoğlu, N.Ş., Soyöz, M., ELYILDIRIM, Ü.Y., Avşaroğlu, S. (2008) "Association of the serotonin transporter promoter length polymorphism (5-HTTLPR) with anxiety and academic performance", 7th National Congress of Neuroscience , Adana, Türkiye, (Temmuz 2008
KARAÇÖP, A., Doymuş, K. (2007) "Fen Bilgisi Öğretmenliği Öğrencilerinin Kimya Konularını Mikroskobik Seviyede Anlamalarına Bilgisayar Animasyonları ve Jigsaw Tekniğinin Etkisi", I. Ulusal İlköğretim Kongresi , Ankara, Türkiye, (Kasım 2007
Doymuş, K., Gürses, A., KARAÇÖP, A. (2007) "İşbirlikli Öğrenme Yönteminin İlköğretim 3. Sınıflarında Öğrenim Gören Öğrencilerin Bilgi, Beceri ve Düşüncelerindeki Değişime Etkisi", I. Ulusal İlköğretim Kongresi , Ankara, Türkiye, (Kasım 2007
Doymuş, K., KARAÇÖP, A., Şimşek, Ü. (2007) "Maddenin Halleri Konusunun Mikro Düzeyde Öğretilmesinde Farklı Öğretim Tekniklerinin Etkisi", I. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi , İstanbul, Türkiye, (Haziran 2007
Doymuş, K., Şimşek, Ü., KARAÇÖP, A. (2007) "Üniversite Kimya Öğrencilerinin Çözeltiler Konusundaki Kavram Yanılgıları ve Anlamalarına İşbirlikli Öğrenmenin ve Bilgisayar Animasyonlarının Etkileri", I. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi , İstanbul, Türkiye, (Haziran 2007
YÜKSEK, H., ALKAN, M., KARAÇÖP, A. (2006) "Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Kimya Derslerine İlişkin Motivasyon Düzeyleri ve Önyargıları", XX. Ulusal Kimya Kongresi , Kayseri, Türkiye, (Eylül 2006
ALKAN, M., KARAÇÖP, A., YÜKSEK, H. (2006) "Kimya Laboratuarlarında Sınıf Yönetimi ve Zaman Kullanımı", XX. Ulusal Kimya Kongresi , Kayseri, Türkiye, (Eylül 2006
Kayıt Yok
KARAÇÖP, A. (2023) "Fen Bilimleri Eğitiminde Teknoloji Destekli Aile Katılımı", Kitap: 21. Yüzyılda Fen Bilimleri Öğretimi ve Öğretmenler, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 211 / 239, ISBN: 978-625-6810-98-3 
KARAÇÖP, A., İNALTEKİN, T. (2022) "Eğitimde proje hazırlama ve proje türleri", Kitap: Eğitimde araştırma yöntemleri ve proje hazırlama, Ankara/Türkiye : vizetek, Bölüm Sayfaları: 231 / 266, ISBN: 978-625-8499-52-0 
Murat, İ., KARAÇÖP, A., İNALTEKİN, T. (2020) "The Influence of Parental Involvement in Home Based Science Learning Activities on Secondary School Students’ Achievements and Learning Processes", Kitap: Development and Education Studies, İstanbul/Türkiye : Hiper Yayınıncılık, Bölüm Sayfaları: 261 / 301, ISBN: 978-625-7845-80-9 
KARAÇÖP, A. (2020) "Eğitimde Aile Katılımının Teorik Temelleri", Kitap: Teori ve Uygulamalarıyla Eğitimde Aile Katılımı, Ankara/Türkiye : PEGEM AKADEMİ, Bölüm Sayfaları: 1 / 78, ISBN: 978-625-7228-33-6 
Kayıt Yok
(Uluslararası - Kitap) 21. Yüzyılda Fen Bilimleri Öğretimi ve Öğretmenler, 2023, Editör
(Ulusal - Diğer Yayınlar) 15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi Bildiri Özetleri Kitapçığı, 2023, Editör
(Uluslararası - Kitap) Teori ve Uygulamalarıyla Eğitimde Aile Katılımı, 2020, Editör
(Ulusal - Dergi) E-KAFKAS EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2018, Editör, Yayın Sayısı:1
(Ulusal - Dergi) E-KAFKAS EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2017, Editör, Yayın Sayısı:1
(Ulusal - Dergi) E-KAFKAS EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2016, Editör, Yayın Sayısı:1
(Ulusal - Dergi) E-KAFKAS EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2015, Editör, Yayın Sayısı:1
(Ulusal - Dergi) E-KAFKAS EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2014, Editör, Yayın Sayısı:1
Kayıt Yok
Başkan, Kafkas Üniversitesi Eğitimi Destekleme ve Sosyal Yardımlaşma Derneği, 2017-
Yönetim Kurulu Üyesi, KARS VE KAFKAS ÜNİVERSİTESİ KALKINMA VAKFI, 2015-2017
Yönetim Kurulu Üyesi, Kafkas Üniversitesi Eğitimi Destekleme ve Sosyal Yardımlaşma Derneği, 2013-2017
Atıflar
Atıf Sayılarına Göre Yayınlar
A: SCI/SSCI/AHCI, B: ESCI, C: Scopus, D: Uluslararası Alan Index, E: Diğer Uluslararası, F: TR Dizin, G: Uluslararası Kitap, H: Ulusal Kitap, I: Diğer Ulusal, J: Toplam
Sıra Yayın A B C D E F G H I J
1 Effects of jigsaw and animation techniques on students understanding of concepts and subjects in electrochemistry 33 0 0 44 5 17 2 0 0 101
2 Effects of Jigsaw Cooperative Learning and Animation Techniques on Students’ Understanding of Chemical Bonding and Their Conceptions of the Particulate Nature of Matter 49 0 0 25 3 21 1 1 0 100
3 İşbirlikli Öğrenme Yönteminin İlköğretim Öğrencilerinin Akademik Başarılarına ve Fene Olan Tutumlarına Etkileri 3 0 0 26 0 14 0 0 0 43
4 The Effects of Computer Animations and Cooperative Learning Methods in Micro Macro and Symbolic Level Learning of States of Matter 11 0 0 20 0 10 0 0 0 41
5 The Effects of Using Jigsaw Method Based on CooperativeLearning Model in the Undergraduate ScienceLaboratory Practices 6 0 0 11 12 2 2 0 0 33
6 The Effects of Two Cooperative Learning Strategies on the Teaching and Learning of the Topics of Chemical Kinetics 5 0 0 11 0 5 1 1 0 23
7 İşbirlikli Öğrenmenin İki Farklı Tekniğinin Öğrencilerin Kimyasal Denge Konusundaki Akademik Başarılarına Etkisi 0 0 0 13 0 9 0 0 0 22
8 İlköğretim 7 Sınıf Fen Ve Teknoloji Dersinde Jigsaw Tekniğinin Uygulanması Ve Bu Teknik Hakkındaki Öğrenci Görüşleri 2 0 0 12 0 5 0 0 0 19
9 Öğrencilerin Akademik Başarılarına Bilgisayar Animasyonları ve Jigsaw Tekniğinin Etkisi 1 0 0 12 0 5 1 0 0 19
10 Fen ve Sosyal Bilimler Kökenli Öğretmen Adaylarının Bilim İnsanı Algıları 1 0 0 5 0 12 0 0 0 18
11 Effects of Two Cooperative Learning Strategies on Teaching and Learning Topics of Thermochemistry 0 0 0 7 1 6 1 1 0 16
12 The Effects of Jigsaw Technique Based on Cooperative Learningon Prospective Science Teachers’ Science Process Skill 4 0 0 1 4 1 4 1 0 15
13 Fen ve Teknoloji Dersinin Öğretiminde Jigsaw Tekniğinin Etkisi ve Bu Teknik Hakkındaki Öğrenci Görüşleri 1 0 0 7 1 4 1 0 0 14
14 Serotonin Transporter Bi- and Triallelic Genotypes and Their Relationship with Anxiety and Academic Performance: A Preliminary Study 11 0 0 3 0 0 0 0 0 14
15 The Effects of Animation Technique on Teaching of Acids and Bases Topics 3 0 0 6 1 1 0 0 0 11
16 Öğrencilerinin Ev Temelli Fen Öğrenme Etkinliklerine Aile Katılımı 2 0 0 1 1 4 1 0 0 9
17 The effect of cooperative learning and traditional method on students achievements identifications and use of laboratory equipments in general chemistry laboratory course 1 0 0 7 0 1 0 0 0 9
18 Üniversite Öğrencilerinin Elektrokimya Konusundaki Kavramları Anlamalarına Jigsaw ve Bilgisayar Animasyonları Tekniklerinin Etkisi 0 0 0 5 0 3 0 0 0 8
19 Çözeltiler Ünitesinde Uygulanan Grup Araştirmasi Tekniğinin Öğrencilerin Maddenin Tanecikli Yapıda Anlamalarına ve Akademik Başarılarına Etkisi 0 0 0 3 0 4 0 0 0 7
20 Effects of Student Teams-Achievement Divisions Cooperative Learning with Models on Students’ Understanding of Electrochemical Cells 0 0 0 5 0 2 0 0 0 7
21 İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Genel Kimya Laboratuar Dersinin Akademik Başarısına Etkisi ve Öğrencilerin Bu Yöntem Hakkındaki Görüşleri 0 0 0 4 1 1 0 0 0 6
22 Serbest Etkinlik Çalışmaları Dersi Kapsamında Geliştirilen Okul Bahçesi Programına Yönelik Öğretmen Görüşleri 0 0 0 2 0 3 1 0 0 6
23 Yükseköğretimde Eğitim Gören Öğrencilerin Demokratik Tutumlarına Jigsaw ve Birlikte Öğrenme Tekniklerinin Etkisi 0 0 0 2 0 4 0 0 0 6
24 EV TEMELLİ FEN ÖĞRENME ETKİNLİKLERİNE AİLE KATILIMININ BAZI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ 0 0 0 0 0 2 0 0 0 2
25 Fen Bilgisi Laboratuvarı Uygulamalarında İşbirlikçi Öğrenme Yönteminin Kullanılması 1 0 0 0 0 1 0 0 0 2
26 İşbirlikli Öğrenme Jigsaw Tekniği İle Yapılan Laboratuar Etkinliklerinin İlköğretim Öğrencilerinin Yaşamımızdaki Elektrik Ünitesindeki Başarılarına Etkisi 0 0 0 0 0 2 0 0 0 2
27 Self-efficacy, school culture, and teaching anxiety as predictors of science teachers’ job satisfaction 0 0 0 0 2 0 0 0 0 2
28 Bir Okul Sağlık Taramasına Göre İlköğretim Öğrencilerinde Antropometrik Özellikler ve Sağlık Sorunları 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1
29 Development and Education Studies 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1
30 Eğitimde Aile Katılımına Yönelik Akademik Çalışmaların Bibliyometrik Analizi (2000-2020) 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1
31 Eğitimde araştırma yöntemleri ve proje hazırlama 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1
32 Teori ve Uygulamalarıyla Eğitimde Aile Katılımı 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Kemal Doymuş
Atatürk Üniversitesi
2006 - 2013 30
Ümit Şimşek
Atatürk Üniversitesi
2006 - 2014 17
Kafkas Üniversitesi
2018 - 2023 12
Alev Çetin
Gazi Üniversitesi
2009 - 2010 6
Yasemin Koç
Mustafa Kemal Üniversitesi
2008 - 2014 6
Kafkas Üniversitesi
2008 - 2017 5
Kafkas Üniversitesi
2006 - 2008 4
Kafkas Üniversitesi
2006 - 2008 4
Kafkas Üniversitesi
2016 - 2017 3
Kafkas Üniversitesi
2014 - 2017 3
Gökhan Aksoy
Atatürk Üniversitesi
2006 - 2009 3
Feridun Fikret Aksu
-
2015 - 2016 3
Mustafa Soyöz
İzmir Katip Çelebi Üniversitesi
2008 - 2011 2
Nilüfer Şahin Calapoğlu
Süleyman Demirel Üniversitesi
2008 - 2011 2
Mustafa Ürey
Karadeniz Teknik Üniversitesi
2017 2
Mustafa Calapoğlu
Süleyman Demirel Üniversitesi
2008 - 2011 2
Samih Dikel
Atatürk Üniversitesi
2008 - 2009 2
Selahattin Avşaroğlu
Necmettin Erbakan Üniversitesi
2008 - 2011 2
Samih Bayrakçeken
Atatürk Üniversitesi
2009 - 2010 2
İkramettin Daşdemir
Ordu Üniversitesi
2006 - 2008 2
İşbaralı Murat
-
2018 - 2020 2
Kafkas Üniversitesi
2016 1
Kafkas Üniversitesi
2014 1
Kafkas Üniversitesi
2014 1
Mehmet Erkol
Afyon Kocatepe Üniversitesi
2010 1
Hakan Akçay
Yıldız Teknik Üniversitesi
2018 1
Mustafa Akıllı
Uludağ Üniversitesi
2016 1
Muhammed Said Akar
Erzincan Üniversitesi
2014 1
Kerem Çolak
Karadeniz Teknik Üniversitesi
2017 1
Ufuk Şimşek
Atatürk Üniversitesi
2009 1
Nur Akcanca
Kafkas Üniversitesi
2014 1
Gökhan Özdemir
Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi
2013 1
Seda Okumuş
Atatürk Üniversitesi
2013 1
Bilge Öztürk
Bayburt Üniversitesi
2013 1
Şükrü Ada
Uludağ Üniversitesi
2009 1
Cengiz Yanıklar
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi
2016 1
Ahmet Gürses
Atatürk Üniversitesi
2007 1
Cantürk Çapık
Atatürk Üniversitesi
2013 1
Fahrettin Yılmaz
-
2018 1
Halil Engin
-
2014 1
Muhammet Fırat
-
2014 1
Ömür Daş
-
2017 1
Özdilek Kübra
-
2010 1
Özgür Gök
-
2009 1
Sedat Aydoğdu
-
2013 1
Selda Ülkü Kavak
-
2022 1
Şeyma Saraç
-
2023 1
Uygur Emre
-
2010 1
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78378
YÖKSİS Temel Alan Eğitim Bilimleri Temel Alanı 9889
YÖKSİS Bilim Alanı Fen Bilgisi Eğitimi 447
Anahtar Kelimeler Fen Bilgisi Eğitimi
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
Ağırlıklı Puan 30 52 67 35 0 95 2 85 59 0
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) 443 . 454 . 483 . 509 . - 436 . 624 . 540 . 550 . -
Sıra (Temel Alan İçinde) 297 . 296 . 288 . 312 . - 241 . 384 . 289 . 328 . -
Sıra (Bilim Alanı İçinde) 83 . 91 . 66 . 98 . - 60 . 113 . 71 . 97 . -
Sıra (Anahtar Kelime (1)) 73 . 76 . 59 . 82 . - 48 . 89 . 56 . 79 . -
Toplam Yayın 2 5 6 5 0 3 1 4 4 0
Toplam Makale 2 2 4 1 0 1 0 3 1 0
Toplam Kitap 0 0 0 0 0 2 0 1 1 0
Toplam Bildiri 0 3 2 4 0 0 1 0 2 0
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Uluslararası) 0 2 2 1 0 0 0 1 1 0
Makale (Ulusal) 2 0 2 0 0 1 0 2 0 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 0 0 0 0 2 0 1 1 0
Bildiri (Uluslararası) 0 2 1 4 0 0 0 0 0 0
Bildiri (Ulusal) 0 1 1 0 0 0 1 0 2 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri