Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Eğitimi (Dr), 2006, 2010 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim (Yl) (Tezli), 2003, 2006 |
Lisans, Türkiye, Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 1997, 2001 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Eğitimi (Dr), 2006, 2010 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim (Yl) (Tezli), 2003, 2006 |
Lisans, Türkiye, Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 1997, 2001 |
Ataman KARAÇÖP, Yüksek Lisans, İlköğretim 6-8. sınıf fen bilgisi öğretmenlerinin fizik laboratuarı yeterlilikleri, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2006 |
İngilizce, YDS, 72, Güz, 2014 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri Fen Bilgisi Eğitimi Fen Bilgisi Eğitimi |
2023-, Profesör, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Dede Korkut Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2019-2023, Doçent, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Dede Korkut Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi, Türkiye |
2011-2019, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2010-2011, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü, Türkiye |
2006-2010, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Atatürk Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Fen Bilgisi Eğitimi (Dr), Türkiye |
2004-2006, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2016-2019, Myo/Yüksekokul Müdürü, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
2013-2016, Dekan Yardımcısı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
2012-2013, Enstitü Müdür Yardımcısı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
Ayça Çakar, Yüksek Lisans, Fen bilimleri öğretmenlerinin 5. sınıflarda elektrik devre elemanları ünitesinin öğretim sürecindeki değerlendirme uygulamalarının incelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Şeyma Saraç, Yüksek Lisans, Fen bilimleri dersinin öğretme-öğrenme süreçlerinde kullanılan geri bildirim türlerinin ve uygulamalarının incelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Selda Ülkü Kavak, Yüksek Lisans, Ortaokul öğrencilerinin fen bilimleri öğrenme çıktılarının uzaktan eğitim ve yüz yüze eğitim bakımından incelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman) |
Asiye Pınar Köksal, Doktora, Fen Öğretiminde Dijital Tasarım ve Teknoloji Destekli Etkinliklerin Özel Yetenekli Öğrencilerin Akademik Başarıları ve Üst Düzey Becerilerine Etkisi, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman) |
Ömür Daş, Yüksek Lisans, Aile eğitim materyallerinin ilkokul 3. sınıf öğrencilerinin çevremizdeki ışık ve sesler ünitesindeki başarılarına etkisi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Aylin Gök, Yüksek Lisans, Aile eğitim materyalleri ile sağlanan aile katılımının ortaokul öğrencilerinin maddenin tanecikli yapısı konusundaki akademik başarılarına etkisi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Fahrettin Yılmaz, Yüksek Lisans, İşbirlikli öğrenme jigsaw yöntemi ile yapılan laboratuar etkinliklerinin ortaokul öğrencilerinin yaşamımızdaki elektrik ünitesindeki başarılarına etkisi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2017, (Asıl Danışman) |
Murat İşbaralı, Yüksek Lisans, Aile eğitim materyallerinin ortaokul öğrencilerinin Işık ünitesindeki ve aile katılımlı etkinliklerdeki başarılarına etkisi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2017, (Asıl Danışman) |
Feridun Fikret Aksu, Yüksek Lisans, Fen derslerinde ev temelli öğrenme etkinliklerinin aile katılımı açısından incelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2014, (Asıl Danışman) |
2023-2024, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I, Lisans |
2023-2024, EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME, Lisans |
2023-2024, EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Lisans |
2023-2024, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEM VE TEKNİKLERİ I, Yüksek Lisans |
2023-2024, FEN EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARINDA SPSS UYGULAMALI VERİ ANALİZİ II (GÜZ DÖNEMİ), Yüksek Lisans |
2023-2024, FEN EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARINDA SPSS UYGULAMALI VERİ ANALİZİ I (GÜZ DÖNEMİ), Yüksek Lisans |
2022-2023, EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME, Lisans |
2022-2023, EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Lisans |
2022-2023, EĞİTİM FELSEFESİ, Lisans |
2022-2023, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I, Lisans |
2022-2023, FEN EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARINDA SPSS UYGULAMALI VERİ ANALİZİ II (GÜZ DÖNEMİ), Yüksek Lisans |
2022-2023, FEN EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARINDA SPSS UYGULAMALI VERİ ANALİZİ I (GÜZ DÖNEMİ), Yüksek Lisans |
2022-2023, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II, Lisans |
2022-2023, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans |
2022-2023, EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME (FORMASYON), Lisans |
2022-2023, FEN EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARINDA SPSS UYGULAMALI VERİ ANALİZİ II (BAHAR DÖNEMİ), Yüksek Lisans |
2022-2023, FEN EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARINDA SPSS UYGULAMALI VERİ ANALİZİ I (BAHAR DÖNEMİ), Yüksek Lisans |
2021-2022, FEN EĞİTİMİNDE NİCEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2021-2022, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I (FORMASYON), Lisans |
2021-2022, ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME, Lisans |
2021-2022, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans |
2021-2022, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II (FORMASYON), Lisans |
2021-2022, EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME (FORMASYON), Lisans |
2021-2022, FEN EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARINDA SPSS UYGULAMALI VERİ ANALİZİ II (BAHAR DÖNEMİ), Yüksek Lisans |
2021-2022, FEN EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARINDA SPSS UYGULAMALI VERİ ANALİZİ I (BAHAR DÖNEMİ), Yüksek Lisans |
2021-2022, EĞİTİMDE OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARI, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2021-2022, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2021-2022, FEN EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARINDA SPSS UYGULAMALI VERİ ANALİZİ II (GÜZ DÖNEMİ), Yüksek Lisans |
2021-2022, FEN EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARINDA SPSS UYGULAMALI VERİ ANALİZİ I (GÜZ DÖNEMİ), Yüksek Lisans |
2021-2022, EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Lisans |
2021-2022, EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME, Lisans |
2021-2022, EĞİTİM FELSEFESİ, Lisans |
2020-2021, ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME, Lisans |
2020-2021, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans |
2020-2021, FEN EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARINDA SPSS UYGULAMALI VERİ ANALİZİ II (BAHAR DÖNEMİ), Yüksek Lisans |
2020-2021, FEN EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARINDA SPSS UYGULAMALI VERİ ANALİZİ I (BAHAR DÖNEMİ), Yüksek Lisans |
2020-2021, FEN EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARINDA SPSS UYGULAMALI VERİ ANALİZİ II (GÜZ DÖNEMİ), Yüksek Lisans |
2020-2021, FEN EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARINDA SPSS UYGULAMALI VERİ ANALİZİ I (GÜZ DÖNEMİ), Yüksek Lisans |
2020-2021, EĞİTİM FELSEFESİ, Lisans |
2020-2021, EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME, Lisans |
2019-2020, ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ (FORMASYON), Lisans |
2019-2020, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2019-2020, FEN EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARINDA SPSS UYGULAMALI VERİ ANALİZİ II (BAHAR DÖNEMİ), Yüksek Lisans |
2019-2020, FEN EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARINDA SPSS UYGULAMALI VERİ ANALİZİ I (BAHAR DÖNEMİ), Yüksek Lisans |
2019-2020, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans |
2019-2020, ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME, Lisans |
2019-2020, FEN EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARINDA SPSS UYGULAMALI VERİ ANALİZİ II (GÜZ DÖNEMİ), Yüksek Lisans |
2019-2020, FEN EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARINDA SPSS UYGULAMALI VERİ ANALİZİ I (GÜZ DÖNEMİ), Yüksek Lisans |
2019-2020, EĞİTİM FELSEFESİ, Lisans |
2019-2020, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II, Lisans |
Kayıt Yok |
Dijital Destekli Biçimlendirici Değerlendirme Eğitiminin Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Değerlendirme Okuryazarlıkları ve Değerlendirme Uygulamaları Üzerine Etkisi Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2024-2026 |
ORTAOKUL VE LİSE ÖĞRENCİLERİNİN İNFORMAL ÖĞRENME FIRSATLARININ İNCELENMESİ Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2022-2023 |
Kayıt Yok |
Saraç, Ş., KARAÇÖP, A. (2023) "Fen Bilimleri Dersinin Öğretme-Öğrenme Süreçlerinde Kullanılan Geri Bildirim Türlerinin İncelenmesi", 15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 195), Kars, Türkiye, (Ekim 2023) |
KARAÇÖP, A., İNALTEKİN, T. (2023) "Ortaokul ve Lise Öğrencilerinin İnformal Öğrenme Fırsatlarının Bazı Değişkenler Bakımından İncelenmesi", 15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 146), Kars, Türkiye, (Ekim 2023) |
KARAÇÖP, A., İNALTEKİN, T. (2021) "Fen Bilimleri Öğretmen Eğitimi Araştırmalarının Bibliyometrik Analiz Yöntemiyle Değerlendirilmesi (2000-2020)", XIV. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 293), Burdur, Türkiye, (Mayıs 2021) |
KARAÇÖP, A., İNALTEKİN, T. (2018) "Ailelerin Ortaokul Öğrencilerinin Okul Dışı Fen Öğrenme Etkinliklerine Katılım Düzeylerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi", 2nd International Congress On Vocational And Technical Sciences , (pp. 48), Batum, Gürcistan, (Mayıs 2018) |
İNALTEKİN, T., KARAÇÖP, A. (2018) "FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ STEM ANLAYIŞLARI ÜZERİNE BİR DİSİPLİNER İNCELENME", 2nd International Congress On Vocational And Technical Sciences , (pp. 55), Batum, Gürcistan, (Mayıs 2018) |
İNALTEKİN, T., KARAÇÖP, A., Akçay, H. (2018) "Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Ay’ın Hareketi ve Evreleri Konusundaki İçerik Bilgileri ve Öğrenci Düşüncelerini Anlama Bilgilerinin İncelenmesi", 27th International Conference on Educational Sciences , Antalya, Türkiye, (Nisan 2018) |
Murat, İ., KARAÇÖP, A., İNALTEKİN, T. (2018) "The Investigation of the Effects of Family Involvement on the Secondary School Students’ Achievements Regarding the Light Unit and Home-based Science Learning Activities", 27th International Conference on Educational Sciences , (pp. 2150-2152), Antalya, Türkiye, (Nisan 2018) |
KARAÇÖP, A. (2017) "Jigsaw Yönteminin Fen Öğretimi Laboratuar Uygulamalarında Kullanımının Üniversite Öğrencilerinin Fizik Konularındaki Başarılarına Etkisi", III. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi , Ankara, Türkiye, (Eylül 2017) |
KARAÇÖP, A., Daş, Ö., Elyıldırım, Ü.Y. (2017) "Aile Eğitim Materyallerinin İlkokul 3. Sınıf Öğrencilerinin Çevremizdeki Işık ve Sesler Ünitesi İle İlgili Ev Temelli Öğrenme Etkinliklerindeki Başarılarına Etkisi", 26th International Conference on Educational Sciences (26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi) , (pp. 1608-1609), Antalya, Türkiye, (Nisan 2017) |
DİKEN, E.H., KARAÇÖP, A. (2016) "Jigsaw Yönteminin Fen Öğretimi Laboratuvar Uygulamalarında Kullanımının Başarıya Etkisi", XII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Trabzon, Türkiye, (Eylül 2016) |
KARAÇÖP, A., DİKEN, E.H. (2016) "The effects of using jigsaw method based on cooperative learning model in science laboratory applications", ERPA International Congresses on Education , Sarajevo, Bosna Hersek, (Haziran 2016) |
Elyıldırım, Ü.Y., TAZEGÜL, A., KARAÇÖP, A., Yanıklar, C. (2016) "Effect of Innovation and Education on Economical Growth An Analysis Study", 11th Silk Road International Conference Innovation in Business, Education, and Sciences , Tbilisi, Gürcistan, (Mayıs 2016) |
Şimşek, Ü., Koç, Y., KARAÇÖP, A., Akar, M.S., Engin, H., Fırat, M. (2014) "Işık Ünitesinin Öğretiminde Jigsaw II Tekniğinin ve Okuma Yazma Uygulama Yönteminin Etkisi", XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 441-442), Adana, Türkiye, (Eylül 2014) |
Akcanca, N., SAKA, T., SUNGUR-ALHAN, S., GÖKSU, V., KARAÇÖP, A. (2014) "İşbirlikli, Bilgisayar ve Doğrulayıcı Laboratuar Yaklaşımlarının Öğretmen Adaylarının Elektrik Konularındaki Başarı ve Kavram Yanılgılarına Etkisi", XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Adana, Türkiye, (Eylül 2014) |
Öztürk, B., Aydoğdu, S., Okumuş, S., KARAÇÖP, A., Özdemir, G., Doymuş, K. (2013) "Kimya Öğretmenleri ve Öğretmen Adaylarının İyi Bir Eğitim Ortamı İçin Yedi İlke Hakkındaki Görüşleri", III. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi , Trabzon, Türkiye, (Eylül 2013) |
KARAÇÖP, A., Doymuş, K. (2011) "Kimya Eğitimi Alan Öğrencilerin Uzamsal Canlandırma Yeteneklerini Belirlemeye Yönelik Bir Test: Moleküler geometri Uzamsal Canlandırma Testi", II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi , Erzurum, Türkiye, (Ağustos 2011) |
KARAÇÖP, A., Doymuş, K. (2010) "Fen Bilgisi Öğretmenliği Öğrencilerinin Elektrokimya Konularını Anlamalarına Bilgisayar Animasyonları ve Jigsaw Tekniği İle Öğretimin Etkisi", IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , İzmir, Türkiye, (Eylül 2010) |
Doymuş, K., Bayrakçeken, S., KARAÇÖP, A. (2010) "İki Farklı İşbirlikli Öğrenme Stratejisinin Üniversite Birinci Sınıf Kimya Dersi Alan Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi", IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , İzmir, Türkiye, (Eylül 2010) |
Doymuş, K., Aksoy, G., KARAÇÖP, A., Bayrakçeken, S., Dikel, S. (2009) "Genel Kimya Laboratuarlarında İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Öğrencilerin akademik Başarılarına ve Deney Yapma Becerilerine Etkisi", 18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı , İzmir, Türkiye, (Ekim 2009) |
KARAÇÖP, A., Koç, Y., Doymuş, K., Şimşek, Ü. (2009) "Üniversite Birinci Sınıf Öğrencilerinin Jigsaw Tekniği Hakkındaki Görüşleri", 18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı , (pp. 509), İzmir, Türkiye, (Ekim 2009) |
KARAÇÖP, A., Doymuş, K., Koç, Y. (2009) "Öğrencilerin Termokimyadaki Konuları Tanecikli Yapıda Anlamalarına Grup Araştırması ve Jigsaw Tekniklerinin Etkisi", Eğitimde Yeni Yönelimler V, Öğrenmenin Doğası ve Değerlendirme Sempozyumu , (pp. 298-302), İzmir, Türkiye, (Nisan 2009) |
Şimşek, Ü., Doymuş, K., KARAÇÖP, A., Dikel, S. (2008) "Çözeltiler Ünitesine Uygulanan Jigsaw ve Birlikte Öğrenme Tekniklerinin Öğrencilerin Maddenin Tanecikli Yapıda Öğrenilmesi Üzerine Etkisi", VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Bolu, Türkiye, (Ağustos 2008) |
YÜKSEK, H., KARAÇÖP, A., ALKAN, M. (2008) "İlköğretim 6-8. Sınıf Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Fizik Laboratuarı Yeterlilikleri", VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Ankara, Türkiye, (Ağustos 2008) |
Şimşek, Ü., Doymuş, K., KARAÇÖP, A. (2008) "Kimyasal Denge Ünitesine Uygulanan Jigsaw ve Birlikte Öğrenme Tekniklerinin Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi", VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Bolu, Türkiye, (Ağustos 2008) |
YÜKSEK, H., KARAÇÖP, A., ALKAN, M. (2008) "Ortaöğretim Fizik Derslerinde Materyal Kullanımı", VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Ankara, Türkiye, (Ağustos 2008) |
Calapoğlu, M., KARAÇÖP, A., Calapoğlu, N.Ş., Soyöz, M., Elyıldırım, Ü.Y., Avşaroğlu, S. (2008) "Association of the serotonin transporter promoter length polymorphism (5-HTTLPR) with anxiety and academic performance", 7th National Congress of Neuroscience , Adana, Türkiye, (Temmuz 2008) |
KARAÇÖP, A., Doymuş, K. (2007) "Fen Bilgisi Öğretmenliği Öğrencilerinin Kimya Konularını Mikroskobik Seviyede Anlamalarına Bilgisayar Animasyonları ve Jigsaw Tekniğinin Etkisi", I. Ulusal İlköğretim Kongresi , Ankara, Türkiye, (Kasım 2007) |
Doymuş, K., Gürses, A., KARAÇÖP, A. (2007) "İşbirlikli Öğrenme Yönteminin İlköğretim 3. Sınıflarında Öğrenim Gören Öğrencilerin Bilgi, Beceri ve Düşüncelerindeki Değişime Etkisi", I. Ulusal İlköğretim Kongresi , Ankara, Türkiye, (Kasım 2007) |
Doymuş, K., KARAÇÖP, A., Şimşek, Ü. (2007) "Maddenin Halleri Konusunun Mikro Düzeyde Öğretilmesinde Farklı Öğretim Tekniklerinin Etkisi", I. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi , İstanbul, Türkiye, (Haziran 2007) |
Doymuş, K., Şimşek, Ü., KARAÇÖP, A. (2007) "Üniversite Kimya Öğrencilerinin Çözeltiler Konusundaki Kavram Yanılgıları ve Anlamalarına İşbirlikli Öğrenmenin ve Bilgisayar Animasyonlarının Etkileri", I. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi , İstanbul, Türkiye, (Haziran 2007) |
YÜKSEK, H., ALKAN, M., KARAÇÖP, A. (2006) "Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Kimya Derslerine İlişkin Motivasyon Düzeyleri ve Önyargıları", XX. Ulusal Kimya Kongresi , Kayseri, Türkiye, (Eylül 2006) |
ALKAN, M., KARAÇÖP, A., YÜKSEK, H. (2006) "Kimya Laboratuarlarında Sınıf Yönetimi ve Zaman Kullanımı", XX. Ulusal Kimya Kongresi , Kayseri, Türkiye, (Eylül 2006) |
Kayıt Yok |
KARAÇÖP, A. (2023) "Fen Bilimleri Eğitiminde Teknoloji Destekli Aile Katılımı", Kitap: 21. Yüzyılda Fen Bilimleri Öğretimi ve Öğretmenler, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 211 / 239, ISBN: 978-625-6810-98-3 |
KARAÇÖP, A., İNALTEKİN, T. (2022) "Eğitimde proje hazırlama ve proje türleri", Kitap: Eğitimde araştırma yöntemleri ve proje hazırlama, Ankara/Türkiye : vizetek, Bölüm Sayfaları: 231 / 266, ISBN: 978-625-8499-52-0 |
Murat, İ., KARAÇÖP, A., İNALTEKİN, T. (2020) "The Influence of Parental Involvement in Home Based Science Learning Activities on Secondary School Students’ Achievements and Learning Processes", Kitap: Development and Education Studies, İstanbul/Türkiye : Hiper Yayınıncılık, Bölüm Sayfaları: 261 / 301, ISBN: 978-625-7845-80-9 |
KARAÇÖP, A. (2020) "Eğitimde Aile Katılımının Teorik Temelleri", Kitap: Teori ve Uygulamalarıyla Eğitimde Aile Katılımı, Ankara/Türkiye : PEGEM AKADEMİ, Bölüm Sayfaları: 1 / 78, ISBN: 978-625-7228-33-6 |
Kayıt Yok |
(Uluslararası - Kitap) 21. Yüzyılda Fen Bilimleri Öğretimi ve Öğretmenler, 2023, Editör |
(Ulusal - Diğer Yayınlar) 15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi Bildiri Özetleri Kitapçığı, 2023, Editör |
(Uluslararası - Kitap) Teori ve Uygulamalarıyla Eğitimde Aile Katılımı, 2020, Editör |
(Ulusal - Dergi) E-KAFKAS EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2018, Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Ulusal - Dergi) E-KAFKAS EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2017, Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Ulusal - Dergi) E-KAFKAS EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2016, Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Ulusal - Dergi) E-KAFKAS EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2015, Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Ulusal - Dergi) E-KAFKAS EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2014, Editör, Yayın Sayısı:1 |
Kayıt Yok |
Başkan, Kafkas Üniversitesi Eğitimi Destekleme ve Sosyal Yardımlaşma Derneği, 2017- |
Yönetim Kurulu Üyesi, KARS VE KAFKAS ÜNİVERSİTESİ KALKINMA VAKFI, 2015-2017 |
Yönetim Kurulu Üyesi, Kafkas Üniversitesi Eğitimi Destekleme ve Sosyal Yardımlaşma Derneği, 2013-2017 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Kemal Doymuş
Atatürk Üniversitesi
|
2006 - 2013 | 30 |
Ümit Şimşek
Atatürk Üniversitesi
|
2006 - 2014 | 17 |
Kafkas Üniversitesi
|
2018 - 2023 | 12 |
Alev Çetin
Gazi Üniversitesi
|
2009 - 2010 | 6 |
Yasemin Koç
Mustafa Kemal Üniversitesi
|
2008 - 2014 | 6 |
Ümit Yaşar Elyıldırım
Kafkas Üniversitesi
|
2008 - 2017 | 5 |
Kafkas Üniversitesi
|
2006 - 2008 | 4 |
Kafkas Üniversitesi
|
2006 - 2008 | 4 |
Kafkas Üniversitesi
|
2016 - 2017 | 3 |
Kafkas Üniversitesi
|
2014 - 2017 | 3 |
Gökhan Aksoy
Atatürk Üniversitesi
|
2006 - 2009 | 3 |
Feridun Fikret Aksu
-
|
2015 - 2016 | 3 |
Mustafa Soyöz
İzmir Katip Çelebi Üniversitesi
|
2008 - 2011 | 2 |
Nilüfer Şahin Calapoğlu
Süleyman Demirel Üniversitesi
|
2008 - 2011 | 2 |
Mustafa Ürey
Karadeniz Teknik Üniversitesi
|
2017 | 2 |
Mustafa Calapoğlu
Süleyman Demirel Üniversitesi
|
2008 - 2011 | 2 |
Samih Dikel
Atatürk Üniversitesi
|
2008 - 2009 | 2 |
Selahattin Avşaroğlu
Necmettin Erbakan Üniversitesi
|
2008 - 2011 | 2 |
Samih Bayrakçeken
Atatürk Üniversitesi
|
2009 - 2010 | 2 |
İkramettin Daşdemir
Ordu Üniversitesi
|
2006 - 2008 | 2 |
İşbaralı Murat
-
|
2018 - 2020 | 2 |
Kafkas Üniversitesi
|
2016 | 1 |
Kafkas Üniversitesi
|
2014 | 1 |
Kafkas Üniversitesi
|
2014 | 1 |
Mehmet Erkol
Afyon Kocatepe Üniversitesi
|
2010 | 1 |
Hakan Akçay
Yıldız Teknik Üniversitesi
|
2018 | 1 |
Mustafa Akıllı
Uludağ Üniversitesi
|
2016 | 1 |
Muhammed Said Akar
Erzincan Üniversitesi
|
2014 | 1 |
Kerem Çolak
Karadeniz Teknik Üniversitesi
|
2017 | 1 |
Ufuk Şimşek
Atatürk Üniversitesi
|
2009 | 1 |
Nur Akcanca
Kafkas Üniversitesi
|
2014 | 1 |
Gökhan Özdemir
Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi
|
2013 | 1 |
Seda Okumuş
Atatürk Üniversitesi
|
2013 | 1 |
Bilge Öztürk
Bayburt Üniversitesi
|
2013 | 1 |
Şükrü Ada
Uludağ Üniversitesi
|
2009 | 1 |
Cengiz Yanıklar
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi
|
2016 | 1 |
Ahmet Gürses
Atatürk Üniversitesi
|
2007 | 1 |
Cantürk Çapık
Atatürk Üniversitesi
|
2013 | 1 |
Fahrettin Yılmaz
-
|
2018 | 1 |
Halil Engin
-
|
2014 | 1 |
Muhammet Fırat
-
|
2014 | 1 |
Ömür Daş
-
|
2017 | 1 |
Özdilek Kübra
-
|
2010 | 1 |
Özgür Gök
-
|
2009 | 1 |
Sedat Aydoğdu
-
|
2013 | 1 |
Selda Ülkü Kavak
-
|
2022 | 1 |
Şeyma Saraç
-
|
2023 | 1 |
Uygur Emre
-
|
2010 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78392 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9948 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Fen Bilgisi Eğitimi | 449 |
Anahtar Kelimeler | Fen Bilgisi Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 30 | 52 | 67 | 35 | 0 | 95 | 2 | 85 | 59 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 442 . | 454 . | 480 . | 511 . | - | 436 . | 626 . | 540 . | 551 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 295 . | 296 . | 287 . | 311 . | - | 240 . | 385 . | 288 . | 325 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 82 . | 91 . | 66 . | 98 . | - | 60 . | 114 . | 72 . | 95 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 72 . | 76 . | 59 . | 82 . | - | 48 . | 90 . | 57 . | 78 . | - |
Toplam Yayın | 2 | 5 | 6 | 5 | 0 | 3 | 1 | 4 | 4 | 0 |
Toplam Makale | 2 | 2 | 4 | 1 | 0 | 1 | 0 | 3 | 1 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 1 | 1 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 3 | 2 | 4 | 0 | 0 | 1 | 0 | 2 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 2 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 |
Makale (Ulusal) | 2 | 0 | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 2 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 1 | 1 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 2 | 1 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 2 | 0 |