img
img
Dr. Öğr. Üyesi Cengiz GÜNDÜZALP

Dr. Öğr. Üyesi Cengiz GÜNDÜZALP

  • Kazım Karabekir Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu
  • Bilgisayar Teknolojileri
  • Bilgisayar Destekli Tasarım ve Animasyon

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
39
Atıf
89
h-index
5
WoS
Yayın
3
Atıf
16
h-index
2
Google Scholar
Yayın
37
Atıf
171
h-index
7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Araştırma Alanları
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
[UAK] Eğitim Bilimleri Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
2022-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Kazım Karabekir Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu, Bilgisayar Teknolojileri Bölümü, Türkiye
2012-, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Kazım Karabekir Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu, Bilgisayar Teknolojileri Bölümü, Türkiye
2023-, Eğitim ve Etik Komisyonu, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
2023-, Öğretim Üyeliği Yükseltme ve Atama Ölçütleri Ön Değerlendirme Komisyonu, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
2020-2021, Akademik Birim Kalite Komisyonu, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
2020-2021, Sınav Komisyonu, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
2017-2021, Yönetim Kurulu Üyeliği, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
2015-2019, Bölüm Başkanı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Kayıt Yok
2024-2025, WEB TASARIMI UYGULAMALARI, Ön Lisans
2024-2025, SUNUM TEKNİKLERİ, Ön Lisans
2024-2025, SAYISAL TASARIM VE UYGULAMALARI, Ön Lisans
2024-2025, İLERİ DÜZEY OFİS UYGULAMALARI, Ön Lisans
2024-2025, GÖRSEL PROGRAMLAMA, Ön Lisans
2024-2025, İŞLETİM İSTEMLERİ, Ön Lisans
2024-2025, WEB TASARIMI, Ön Lisans
2024-2025, HAREKETLİ GRAFİK, Ön Lisans
2024-2025, PROGRAMLAMAYA GİRİŞ, Ön Lisans
2024-2025, Bilişim Teknolojileri, Lisans
2024-2025, Bilişim Teknolojileri, Lisans
2024-2025, Bilişim Teknolojileri, Lisans
2024-2025, Bilişim Teknolojileri, Lisans
2024-2025, Bilişim Teknolojileri, Lisans
2024-2025, Bilişim Teknolojileri, Lisans
2024-2025, Bilişim Teknolojileri, Lisans
2023-2024, İŞLETİM İSTEMLERİ, Ön Lisans
2023-2024, WEB TASARIMI, Ön Lisans
2023-2024, HAREKETLİ GRAFİK, Ön Lisans
2023-2024, PROGRAMLAMAYA GİRİŞ, Ön Lisans
2023-2024, Web Tasarım Uygulamaları, Ön Lisans
2023-2024, Sunum Teknikleri, Ön Lisans
2023-2024, İşletim Sistemleri, Ön Lisans
2023-2024, Web Tasarımı, Ön Lisans
2023-2024, Sayısal Tasarım ve Uygulamaları, Ön Lisans
2023-2024, İleri Düzey Ofis Uygulamaları, Ön Lisans
2023-2024, Görsel Programlama, Ön Lisans
2023-2024, Hareketli Grafik, Ön Lisans
2023-2024, Programlamaya Giriş, Ön Lisans
2023-2024, Bilişim Teknolojileri, Lisans
2023-2024, Bilişim Teknolojileri, Lisans
2023-2024, Bilişim Teknolojileri, Lisans
2023-2024, Bilişim Teknolojileri, Lisans
2022-2023, GÖRSEL PROGRAMLAMA III, Ön Lisans
2022-2023, NESNE TABANLI PROGRAMLAMA II, Ön Lisans
2022-2023, GÖRSEL PROGRAMLAMA I, Ön Lisans
2022-2023, GÖRSEL PROGRAMLAMA II, Ön Lisans
2022-2023, WEB TASARIMININ TEMELLERİ, Ön Lisans
2022-2023, WEB TASARIMI UYGULAMALARI, Ön Lisans
2022-2023, SUNUM TEKNİKLERİ, Ön Lisans
2022-2023, SAYISAL TASARIM VE UYGULAMALARI, Ön Lisans
2022-2023, İLERİ DÜZEY OFİS UYGULAMALARI, Ön Lisans
2022-2023, GÖRSEL PROGRAMLAMA, Ön Lisans
2022-2023, GÖRSEL PROGRAMLAMA-II, Ön Lisans
2022-2023, NESNE TABANLI PROGRAMLAMA I, Ön Lisans
2022-2023, SAYISAL ELEKTRONİK, Ön Lisans
2022-2023, PROGRAMLAMA TEMELLERİ, Ön Lisans
2022-2023, Hareketli Grafik, Ön Lisans
2022-2023, PROGRAMLAMAYA GİRİŞ, Ön Lisans
2022-2023, Bilişim Teknolojileri, Lisans
2022-2023, Bilişim Teknolojileri, Lisans
2022-2023, Bilişim Teknolojileri, Lisans
2021-2022, Bilgi ve İletişim Teknolojileri, Ön Lisans
2021-2022, Bilgi ve İletişim Teknolojileri, Ön Lisans
2021-2022, Klavye Kullanımı-III, Ön Lisans
2021-2022, Klavye Kullanımı-I, Ön Lisans
2021-2022, Temel Bilgisayar Teknolojileri, Ön Lisans
2021-2022, Programlamaya Girişi, Ön Lisans
2021-2022, Hareketli Grafik, Ön Lisans
2021-2022, Bilişim Teknolojileri, Lisans
2021-2022, Bilişim Teknolojileri, Lisans
2021-2022, Hareketli Grafik, Ön Lisans
2021-2022, PROGRAMLAMAYA GİRİŞ, Ön Lisans
2021-2022, SAYISAL TASARIM VE UYGULAMALARI, Ön Lisans
2021-2022, İLERİ DÜZEY OFİS UYGULAMALARI, Ön Lisans
2021-2022, GÖRSEL PROGRAMLAMA, Ön Lisans
2021-2022, Bilgisayar-I, Lisans
2021-2022, Bilgisayar-I, Lisans
2021-2022, Bilişim Teknolojileri, Lisans
2021-2022, Bilişim Teknolojileri, Lisans
2021-2022, Bilişim Teknolojileri, Lisans
2021-2022, Bilişim Teknolojileri, Lisans
2021-2022, Bilgisayar-II, Lisans
2020-2021, Mikrodenetleyiciler, Ön Lisans
2020-2021, Nesne Tabanlı Programlama, Ön Lisans
2020-2021, Bilgisayar Destekli Tasarım, Ön Lisans
2020-2021, Grafik ve Animasyon-I, Ön Lisans
2020-2021, Klavye Kullanımı-II, Ön Lisans
2020-2021, Klavye Kullanımı-IV, Ön Lisans
2020-2021, Grafik ve Animasyon-II, Ön Lisans
2020-2021, Görsel Programlama-III, Ön Lisans
2020-2021, Nesne Tabanlı Programlama-II, Ön Lisans
2020-2021, Web Tasarımın Temelleri, Ön Lisans
2020-2021, Bilgi ve İletişim Teknolojileri, Ön Lisans
2020-2021, Bilgi ve İletişim Teknolojileri, Ön Lisans
2020-2021, Klavye Kullanımı-III, Ön Lisans
2020-2021, Klavye Kullanımı-I, Ön Lisans
2020-2021, Bilgisayar-II, Lisans
2020-2021, Bilgisayar-II, Lisans
2020-2021, Bilgisayar-II, Lisans
2015-2016, Yazılım Kurulumu ve Yönetimi, Ön Lisans
2014-2015, Sistem Analizi ve Tasarımı, Ön Lisans
2014-2015, Web Tasarımın Temelleri, Ön Lisans
2014-2015, Nesne Tabanlı Programlama-II, Ön Lisans
2014-2015, Grafik ve Animasyon-I, Ön Lisans
2014-2015, Sayısal Elektronik, Ön Lisans
2013-2014, GÖRSEL PROGRAMLAMA-II, Ön Lisans
2013-2014, Bilgi ve İletişim Teknolojileri, Ön Lisans
2013-2014, Klavyeli Yazılım Teknikleri-II, Ön Lisans
2013-2014, Klavyeli Yazılım Teknikleri-I, Ön Lisans
2013-2014, Bilgisayar Donanımı, Ön Lisans
2013-2014, Nesne Tabanlı Programlama-I, Ön Lisans
2013-2014, Grafik ve Animasyon-II, Ön Lisans
2013-2014, Bilgi ve İletişim Teknolojileri, Ön Lisans
2012-2013, TEMEL BİLGİ TEKNLOJİLERİ - II, Ön Lisans
2012-2013, Ofis Programları-II, Ön Lisans
2012-2013, Ofis Programları, Ön Lisans
2012-2013, Görsel Programlama, Ön Lisans
2012-2013, Görsel Progrmalama-I, Ön Lisans
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
SSCI, AHCI, SCI, SCI-Exp dergilerinde yayınlanan makale
Ateş, H., Gündüzalp, C. (2025) "The convergence of GETAMEL and protection motivation theory: A study on augmented reality-based gamification adoption among science teachers", International Journal of Education and Information Technologies, 30 (12) pp. 17361-17403 [SSCI] Link DOI      
Ateş, H., Gündüzalp, C. (2025) "Proposing a conceptual model for the adoption of artificial intelligence by teachers in STEM education", Interactive Learning Environments, 33 (6) pp. 1-27 [SSCI] Link DOI      
Ateş, H., Gündüzalp, C. (2024) "A unified framework for understanding teachers’ adoption of robotics in STEM education", Education and Information Technologie, 29 (11) pp. 1-27 [SSCI] DOI      
ESCI dergilerinde yayınlanan makale
Gündüzalp, C. (2025) "Effect of artificial intelligence-supported web technologies on the creative and reflective thinking skills of preservice teachers", International Journal of Technology Enhanced Learning, (0) [ESCI] Link  
Gündüzalp, C. (2024) "Web 2.0 Activities in Web-Based Courses: Metacognitive Learning Strategies and Metacognitive Skills of Teacher Candidates", International Journal of Learning Technology, (0) [ESCI] DOI    
SCOPUS dergilerinde yayınlanan makale
Gündüzalp, C., Gözüm, A.İ.C. (2025) "Exploring Preschool Teacher Candidates' Achievement and Cognitive Skills in Web-Based Courses Enhanced by Educational Digital Games", International Journal of Learning and Change, (0) Link  
Gündüzalp, C., Göktaş, Y. (2024) "Examining the Effects of Project and Resource-Based Teaching Methods on Social Intelligence, Metacognitive Thinking and Academic Achievement", Participatory Educational Research, 11 (2) pp. 176-194 Link DOI     
Gündüz, A., Gündüzalp, C., Göktaş, Y., Koçak, Ö. (2023) "Educational Technology Research Trends: A 10-Year Content Analysis of PhD Dissertations", Participatory Educational Research, 10 (1) pp. 140-159 Link DOI     
Diğer hakemli uluslararası dergilerde yayınlanan makale
Gündüzalp, C. (2024) "Interactive Videos in Web-Based Education: Technology Proficiency and Digital Literacy Levels", Journal of Theoretical Educational Science, 17 (3) pp. 738-764 Link DOI      
Gündüzalp, C. (2024) "The Effects of Digital Game-Based Learning in Technology-Oriented Course: A Case Study in the Biochemistry Department", Journal of Education in Science, Environment and Health (JESEH), 10 (1) pp. 42-59 Link     
Gündüzalp, C. (2023) "Using the Mind Mapping Method in Web-Based Teaching: PreService Teachers' Metacognitive Learning Strategies and SelfDirected Learning Skills", Journal of Theoretical Educational Science, 16 (1) pp. 218-241 Link DOI      
Gündüzalp, C. (2021) "Öğretmenlerin Uzaktan Eğitime Yönelik Algı ve Tutumları", Caucasian Journal of Science, 8 (2) pp. 247-271 Link DOI     
Ulusal alan endekslerinde (TR Dizin, ULAKBİM) yayınlanan makale
Gündüzalp, C., Göktaş, Y. (2022) "Proje Tabanlı Öğrenmeyle İlgili 2000-2019 Yılları Arasında Türkiye’de Yürütülen Yüksek Lisans ve Doktora Tezlerindeki Eğilimler", Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 22 (2) pp. 687-707 [TR Dizin] Link DOI       
Gündüzalp, C. (2021) "WEB TABANLI DERSLERDE BAĞLILIK VE MEMNUNİYETİN TEKNOLOJİ KABULÜ VE BİLGİ İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİNE YÖNELİK TUTUMLA İLİŞKİSİ", İmgelem (Online), 5 (9) pp. 541-563 [TR Dizin] Link DOI       
Gündüzalp, C. (2021) "Çevrim içi derslerde dijital oyunlara dayalı etkinliklerin öğrencilerin öz düzenleme, öz yeterlilik ve motivasyonlarına etkisi", Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi, 4 (2) pp. 355-376 [TR Dizin] Link DOI      
Gündüzalp, C. (2021) "Üniversite Çalışanlarının Dijital Veri ve Kişisel Siber Güvenlik Farkındalıkları (Bilgi İşlem Daire Başkanlıkları Örneği)", Journal of Computer and Education Research, 9 (18) pp. 598-625 [TR Dizin] Link DOI      
Gündüzalp, C. (2021) "Mobil Uygulamalar ile Desteklenmiş Çevrim İçi Öğrenmenin Öğrencilerin Motivasyon, Hazırbulunuşluk ve Bağlılıklarına Etkisi", Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 19 (2) pp. 753-773 [TR Dizin] Link DOI      
Gündüzalp, C. (2021) "Web 2.0 Araçları ile Zenginleştirilmiş Çevrimiçi Öğrenmenin Öğrencilerin Üst Bilişsel ve Yaratıcı Düşünme Becerilerine Etkisi", Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi, 10 (3) pp. 1158-1177 [TR Dizin] Link DOI      
Gündüzalp, C. (2021) "Çevrimiçi bir derste Web 2.0 araçlarına dayalı etkinliklerin öğrencilerin yansıtıcı ve eleştirel düşünme ile problem çözme becerilerine etkisi", e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, 8 (2) pp. 137-156 [TR Dizin] Link DOI       
Gündüzalp, C., Yıldız, E.P. (2020) "ASSURE MODELİ İLE TASARLANMIŞ BİR DERSİN ÖĞRENCİLERİN BİLGİ İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ KULLANIMINA YÖNELİK TUTUM VE BİLGİSAYAR KAYGI DÜZEYLERİNE ETKİSİ", EKEV AKADEMİ DERGİSİ, (83) pp. 107-136 [TR Dizin] Link DOI      
Gündüzalp, C., Yıldız, E.P. (2020) "SPOR YAPAN BİREYLERİN TEKNOLOJİ BAĞIMLILIKDÜZEYLERİNİN DEMOGRAFİK ÖZELLİKLERİNE GÖREİNCELENMESİ", EKEV AKADEMİ DERGİSİ, (82) pp. 23-43 [TR Dizin] Link      
Gündüzalp, C. (2025) "Yapay Zekâ Teknolojileri Kullanımının Öğretmen Adaylarının Derse Yönelik Tutum, Algılanan Öğrenme ve Yapay Zekâ Kaygı Düzeylerine Etkileri", 18. ULUSLARARASI BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ SEMPOZYUMU , Ankara, Türkiye, (Eylül 2025) 
Gündüzalp, C. (2025) "Eğitimde Yapay Zekâ Teknolojileri ve Düşünme Becerileri: Sistematik İnceleme Çalışması", International Conference on Educational Technology and Online Learning (ICETOL) , Balıkesir, Türkiye, (Ağustos 2025) 
Gündüzalp, C. (2025) "Teknoloji Eğitiminde Yapay Zekâ Teknolojilerinin Etkinliğine Yönelik Öğretmen Adaylarının Görüşleri", I. Uluslararası Karadeniz Eğitim Bilimleri Kongresi , Trabzon, Türkiye, (Mayıs 2025) 
Gündüzalp, C. (2024) "Chatbot Etkinlikleri ile Desteklenmiş Öğretim: Öğretmen Adaylarının Problem Çözme Becerileri ve ÜstBilişsel Fardındalıkları", 15. Uluslararası Eğitimde Yeni Yönelimler Kongresi (ICONTE) , (pp. 36), Aydın, Türkiye, (Aralık 2024) 
Gündüzalp, C. (2024) "Programlama Eğitiminde Chatgpt Desteği: Programlamaya Yönelik Öz Yeterlilik ve Tutum İle Bilgi İşlemsel Düşünme", 17th International Computer and Instructional Technologies Symposium , (pp. 45), Kastamonu, Türkiye, (Ekim 2024)   
Gündüzalp, C. (2024) "Web Tabanlı ve Yüz Yüze Öğretim Bağlamında Öğretmen Adaylarının Akademik Öz Yeterlilik, Öz Yönetimli ve Algılanan Öğrenme Düzeylerinin İncelenmesi", EDUCongress2024 , (pp. 1222-1225), Diyarbakır, Türkiye, (Ekim 2024)   
Gündüzalp, C. (2022) "BİLGİSAYAR TEKNOLOJİLERİNİN ÖĞRETİMİNDE ETKİLEŞİMLİ VİDEOLARIN KULLANIMI: BİR DURUM ÇALIŞMASI", 13. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ , (pp. 581), İstanbul, Türkiye, (Aralık 2022)   
Gündüzalp, C. (2022) "GÖRSEL PROGRAMLAMA DERSİNDE KAYNAK TABANLI ÖĞRENME YÖNTEMİNİN KULLANIMI: ÖĞRENCİLERİN BİLİŞİMSEL DÜŞÜNME VE SORGULAYICI ÖĞRENME BECERİLERİ", 15. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu , (pp. 314), Çanakkale, Türkiye, (Eylül 2022)   
Gündüzalp, C. (2022) "ZİHİN HARİTALARI ile DESTEKLENMİŞ 5E ÖĞRETİM MODELİ: ÖĞRENCİLERİN BİLİŞSEL ESNEKLİK ve BİLİŞÖTESİ FARKINDALIKLARI", 13th International Congress on New Trends in Education , (pp. 63), Türkiye, (Mayıs 2022)   
Gündüzalp, C. (2022) "Web Tabanlı Derslerde Etkileşimli Video Kullanımının Teknoloji Yeterlilik Ve Dijital Okuryazarlık Düzeylerine Etkisi", 12. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ , (pp. 442), İstanbul, Türkiye, (Mart 2022)  
Gündüzalp, C., Göktaş, Y. (2019) "Kaynak Tabanlı Öğrenmenin Öğretmen AdaylarınınYansıtıcı Düşünme Becerilerine Etkisi", 28th International Conference on Educational Sciences - 28. Uluslararası Eğitim BilimleriKongresi (ICES-UEBK) , Ankara, Türkiye, (Kasım 2019)    
Gündüzalp, C., Göktaş, Y. (2019) "Kaynak Tabanlı Öğrenme", 13th International Computer and Instructional TechnologiesSymposium (ICITS 2019) , Kırşehir, Türkiye, (Ekim 2019)    
Gündüzalp, C., Göktaş, Y. (2019) "Kaynak Tabanlı Öğrenme Etkinliklerinin Öğrencilerin Yaratıcı Düşünme Becerilerine Etkisi", 13th International Computer and Instructional TechnologiesSymposium (ICITS 2019) , Kırşehir, Türkiye, (Ekim 2019)   
Gündüzalp, C., Göktaş, Y. (2019) "Kaynak Tabanlı Öğrenme Etkinliklerinin Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Bölümü Öğrencilerinin Yansıtıcı Düşünme Becerilerine Etkisi", 28thInternational Conference on Educational Sciences - 28. Uluslararası Eğitim BilimleriKongresi (ICES-UEBK) , Ankara, Türkiye, (Mayıs 2019)    
Gündüz, A., Gündüzalp, C., Koçak, Ö., Göktaş, Y. (2017) "Eğitim Teknolojileri Tezlerinde Yöntemsel ve İstatistiksel Eğilimler", 11th International Computer and Instructional Technologies Symposium , (pp. 723-724), Malatya, Türkiye, (Aralık 2017)    
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Atıf Sayılarına Göre Yayınlar
A: SCI/SSCI/AHCI, B: ESCI, C: Scopus, D: Uluslararası Alan Index, E: Diğer Uluslararası, F: TR Dizin, G: Uluslararası Kitap, H: Ulusal Kitap, I: Diğer Ulusal, J: Toplam
Sıra Yayın A B C D E F G H I J
1 Web 2.0 Araçları ile Zenginleştirilmiş Çevrimiçi Öğrenmenin Öğrencilerin Üst Bilişsel ve Yaratıcı Düşünme Becerilerine Etkisi 0 0 0 8 6 8 7 0 0 29
2 EĞİTİM & BİLİM 2022 0 0 0 1 4 1 3 0 0 9
3 ASSURE MODELİ İLE TASARLANMIŞ BİR DERSİN ÖĞRENCİLERİN BİLGİ İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ KULLANIMINA YÖNELİK TUTUM VE BİLGİSAYAR KAYGI DÜZEYLERİNE ETKİSİ 1 0 0 2 1 3 1 0 0 8
4 Öğretmenlerin Uzaktan Eğitime Yönelik Algı ve Tutumları 0 0 0 4 4 0 0 0 0 8
5 Üniversite Çalışanlarının Dijital Veri ve Kişisel Siber Güvenlik Farkındalıkları (Bilgi İşlem Daire Başkanlıkları Örneği) 0 0 0 1 1 2 2 0 0 6
6 Using the Mind Mapping Method in Web-Based Teaching: PreService Teachers' Metacognitive Learning Strategies and SelfDirected Learning Skills 0 0 0 0 5 0 0 0 0 5
7 Çevrimiçi bir derste Web 2.0 araçlarına dayalı etkinliklerin öğrencilerin yansıtıcı ve eleştirel düşünme ile problem çözme becerilerine etkisi 0 0 0 3 1 0 0 0 0 4
8 A unified framework for understanding teachers’ adoption of robotics in STEM education 2 0 0 0 1 0 0 0 0 3
9 Educational Technology Research Trends: A 10-Year Content Analysis of PhD Dissertations 0 0 0 1 2 0 0 0 0 3
10 SPOR YAPAN BİREYLERİN TEKNOLOJİ BAĞIMLILIKDÜZEYLERİNİN DEMOGRAFİK ÖZELLİKLERİNE GÖREİNCELENMESİ 0 0 0 0 0 2 1 0 0 3
11 Mobil Uygulamalar ile Desteklenmiş Çevrim İçi Öğrenmenin Öğrencilerin Motivasyon, Hazırbulunuşluk ve Bağlılıklarına Etkisi 0 0 0 0 1 1 0 0 0 2
12 Proje Tabanlı Öğrenmeyle İlgili 2000-2019 Yılları Arasında Türkiye’de Yürütülen Yüksek Lisans ve Doktora Tezlerindeki Eğilimler 0 0 0 0 0 2 0 0 0 2
13 The Effects of Digital Game-Based Learning in Technology-Oriented Course: A Case Study in the Biochemistry Department 0 0 0 0 0 1 1 0 0 2
14 Çevrim içi derslerde dijital oyunlara dayalı etkinliklerin öğrencilerin öz düzenleme, öz yeterlilik ve motivasyonlarına etkisi 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1
15 EĞİTİM & BİLİM 2022-II 0 0 0 0 1 0 0 0 0 1
16 Examining the Effects of Project and Resource-Based Teaching Methods on Social Intelligence, Metacognitive Thinking and Academic Achievement 0 0 0 0 1 0 0 0 0 1
17 Interactive Videos in Web-Based Education: Technology Proficiency and Digital Literacy Levels 0 0 0 0 1 0 0 0 0 1
18 WEB TABANLI DERSLERDE BAĞLILIK VE MEMNUNİYETİN TEKNOLOJİ KABULÜ VE BİLGİ İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİNE YÖNELİK TUTUMLA İLİŞKİSİ 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Yüksel Göktaş
Atatürk Üniversitesi
2017 - 2024 8
Hüseyin Ateş
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
2024 - 2025 3
Kafkas Üniversitesi
2020 2
Ali Gündüz
Atatürk Üniversitesi
2017 - 2023 2
Ömer Koçak
Atatürk Üniversitesi
2017 - 2023 2
-
2025 1
2025 için Puan Bazlı Sıralamalar
Sıra (Araştırma Alanı İçinde)
231.
78285 araştırmacı içinde
Sıra (Temel Alan İçinde)
116.
10704 araştırmacı içinde
Sıra (Bilim Alanı İçinde)
22.
723 araştırmacı içinde
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78285
YÖKSİS Temel Alan Eğitim Bilimleri Temel Alanı 10704
YÖKSİS Bilim Alanı Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi 723
Anahtar Kelimeler Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi, Bilişim Teknolojileri Eğitimi, Açık ve Uzaktan Öğrenme
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024 2025
Ağırlıklı Puan 0 0 5 0 25 30 105 155 35 130 122
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) - - 557 . - 530 . 510 . 518 . 484 . 570 . 423 . 231 .
Sıra (Temel Alan İçinde) - - 339 . - 306 . 296 . 297 . 222 . 352 . 230 . 116 .
Sıra (Bilim Alanı İçinde) - - 118 . - 91 . 87 . 66 . 50 . 87 . 53 . 22 .
Sıra (Anahtar Kelime (1)) - - 80 . - 61 . 55 . 36 . 31 . 68 . 37 . 13 .
Sıra (Anahtar Kelime (2)) - - - - - - - - - - -
Sıra (Anahtar Kelime (3)) - - - - - - - - - - -
Toplam Yayın 0 0 1 0 4 2 7 8 2 8 5
Toplam Makale 0 0 0 0 0 2 7 1 2 5 3
Toplam Kitap 0 0 0 0 0 0 0 3 0 0 0
Toplam Bildiri 0 0 1 0 4 0 0 4 0 3 2
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 2
Makale (Uluslararası) 0 0 0 0 0 0 5 0 2 4 1
Makale (Ulusal) 0 0 0 0 0 2 2 1 0 0 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 3 0 0 0
Bildiri (Uluslararası) 0 0 1 0 4 0 0 4 0 3 1
Bildiri (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri