Cengiz GÜNDÜZALP, Yüksek Lisans, Fen bilgisi eğitimine görsel betimsel materyallerin ve bilgisayar destekli materyallerin etkisinin incelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2015 |
[UAK] Eğitim Bilimleri Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi |
2022-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Kazım Karabekir Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu, Bilgisayar Teknolojileri Bölümü, Türkiye |
2012-, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Kazım Karabekir Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu, Bilgisayar Teknolojileri Bölümü, Türkiye |
2023-, Eğitim ve Etik Komisyonu, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
2023-, Öğretim Üyeliği Yükseltme ve Atama Ölçütleri Ön Değerlendirme Komisyonu, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
2020-2021, Akademik Birim Kalite Komisyonu, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
2020-2021, Sınav Komisyonu, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
2017-2021, Yönetim Kurulu Üyeliği, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
2015-2019, Bölüm Başkanı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
Kayıt Yok |
2023-2024, Web Tasarım Uygulamaları, Ön Lisans |
2023-2024, Sunum Teknikleri, Ön Lisans |
2023-2024, İşletim Sistemleri, Ön Lisans |
2023-2024, Web Tasarımı, Ön Lisans |
2023-2024, Sayısal Tasarım ve Uygulamaları, Ön Lisans |
2023-2024, İleri Düzey Ofis Uygulamaları, Ön Lisans |
2023-2024, Görsel Programlama, Ön Lisans |
2023-2024, Hareketli Grafik, Ön Lisans |
2023-2024, Programlamaya Giriş, Ön Lisans |
2023-2024, Bilişim Teknolojileri, Lisans |
2022-2023, İşletim Sistemleri, Ön Lisans |
2022-2023, Hareketli Grafik, Ön Lisans |
2022-2023, Programlamaya Giriş, Ön Lisans |
2022-2023, Temel Bilgisayar Teknolojisi, Ön Lisans |
2022-2023, Klavye Kullanımı-III, Ön Lisans |
2022-2023, Klavye Kullanımı-I, Ön Lisans |
2022-2023, Bilişim Teknolojileri, Lisans |
2022-2023, Web Tasarımı, Ön Lisans |
2021-2022, Bilgi ve İletişim Teknolojileri, Ön Lisans |
2021-2022, Bilgi ve İletişim Teknolojileri, Ön Lisans |
2021-2022, Klavye Kullanımı-III, Ön Lisans |
2021-2022, Klavye Kullanımı-I, Ön Lisans |
2021-2022, Temel Bilgisayar Teknolojileri, Ön Lisans |
2021-2022, Programlamaya Girişi, Ön Lisans |
2021-2022, Hareketli Grafik, Ön Lisans |
2021-2022, Bilişim Teknolojileri, Lisans |
2021-2022, Bilişim Teknolojileri, Lisans |
2020-2021, Mikrodenetleyiciler, Ön Lisans |
2020-2021, Nesne Tabanlı Programlama, Ön Lisans |
2020-2021, Bilgisayar Destekli Tasarım, Ön Lisans |
2020-2021, Grafik ve Animasyon-I, Ön Lisans |
2020-2021, Klavye Kullanımı-II, Ön Lisans |
2020-2021, Klavye Kullanımı-IV, Ön Lisans |
2020-2021, Grafik ve Animasyon-II, Ön Lisans |
2020-2021, Görsel Programlama-III, Ön Lisans |
2020-2021, Nesne Tabanlı Programlama-II, Ön Lisans |
2020-2021, Bilgisayar-II, Lisans |
2020-2021, Web Tasarımın Temelleri, Ön Lisans |
2020-2021, Bilgi ve İletişim Teknolojileri, Ön Lisans |
2020-2021, Bilgi ve İletişim Teknolojileri, Ön Lisans |
2020-2021, Klavye Kullanımı-III, Ön Lisans |
2020-2021, Klavye Kullanımı-I, Ön Lisans |
2020-2021, Bilişim Teknolojileri, Lisans |
2020-2021, Bilişim Teknolojileri, Lisans |
2020-2021, Bilişim Teknolojileri, Lisans |
2015-2016, Yazılım Kurulumu ve Yönetimi, Ön Lisans |
2014-2015, Sistem Analizi ve Tasarımı, Ön Lisans |
2014-2015, Web Tasarımın Temelleri, Ön Lisans |
2014-2015, Nesne Tabanlı Programlama-II, Ön Lisans |
2014-2015, Grafik ve Animasyon-I, Ön Lisans |
2014-2015, Sayısal Elektronik, Ön Lisans |
2013-2014, GÖRSEL PROGRAMLAMA-II, Ön Lisans |
2013-2014, Bilgi ve İletişim Teknolojileri, Ön Lisans |
2013-2014, Klavyeli Yazılım Teknikleri-II, Ön Lisans |
2013-2014, Klavyeli Yazılım Teknikleri-I, Ön Lisans |
2013-2014, Bilgisayar-II, Lisans |
2013-2014, Bilgisayar, Lisans |
2013-2014, Bilgisayar Donanımı, Ön Lisans |
2013-2014, Nesne Tabanlı Programlama-I, Ön Lisans |
2013-2014, Grafik ve Animasyon-II, Ön Lisans |
2013-2014, Bilgi ve İletişim Teknolojileri, Ön Lisans |
2012-2013, TEMEL BİLGİ TEKNLOJİLERİ - II, Ön Lisans |
2012-2013, Ofis Programları-II, Ön Lisans |
2012-2013, Ofis Programları, Ön Lisans |
2012-2013, Görsel Programlama, Ön Lisans |
2012-2013, Görsel Progrmalama-I, Ön Lisans |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
GÜNDÜZALP, C. (2024) "Programlama Eğitiminde Chatgpt Desteği: Programlamaya Yönelik Öz Yeterlilik ve Tutum İle Bilgi İşlemsel Düşünme", 17th International Computer and Instructional Technologies Symposium , (pp. 45), Kastamonu, Türkiye, (Ekim 2024) |
GÜNDÜZALP, C. (2024) "Web Tabanlı ve Yüz Yüze Öğretim Bağlamında Öğretmen Adaylarının Akademik Öz Yeterlilik, Öz Yönetimli ve Algılanan Öğrenme Düzeylerinin İncelenmesi", EDUCongress2024 , (pp. 1222-1225), Diyarbakır, Türkiye, (Ekim 2024) |
GÜNDÜZALP, C. (2022) "BİLGİSAYAR TEKNOLOJİLERİNİN ÖĞRETİMİNDE ETKİLEŞİMLİ VİDEOLARIN KULLANIMI: BİR DURUM ÇALIŞMASI", 13. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ , (pp. 581), İstanbul, Türkiye, (Aralık 2022) |
GÜNDÜZALP, C. (2022) "GÖRSEL PROGRAMLAMA DERSİNDE KAYNAK TABANLI ÖĞRENME YÖNTEMİNİN KULLANIMI: ÖĞRENCİLERİN BİLİŞİMSEL DÜŞÜNME VE SORGULAYICI ÖĞRENME BECERİLERİ", 15. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu , (pp. 314), Çanakkale, Türkiye, (Eylül 2022) |
GÜNDÜZALP, C. (2022) "ZİHİN HARİTALARI ile DESTEKLENMİŞ 5E ÖĞRETİM MODELİ: ÖĞRENCİLERİN BİLİŞSEL ESNEKLİK ve BİLİŞÖTESİ FARKINDALIKLARI", 13th International Congress on New Trends in Education , (pp. 63), Türkiye, (Mayıs 2022) |
GÜNDÜZALP, C. (2022) "Web Tabanlı Derslerde Etkileşimli Video Kullanımının Teknoloji Yeterlilik Ve Dijital Okuryazarlık Düzeylerine Etkisi", 12. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ , (pp. 442), İstanbul, Türkiye, (Mart 2022) |
GÜNDÜZALP, C., Göktaş, Y. (2019) "Kaynak Tabanlı Öğrenmenin Öğretmen AdaylarınınYansıtıcı Düşünme Becerilerine Etkisi", 28th International Conference on Educational Sciences - 28. Uluslararası Eğitim BilimleriKongresi (ICES-UEBK) , Ankara, Türkiye, (Kasım 2019) |
GÜNDÜZALP, C., Göktaş, Y. (2019) "Kaynak Tabanlı Öğrenme", 13th International Computer and Instructional TechnologiesSymposium (ICITS 2019) , Kırşehir, Türkiye, (Ekim 2019) |
GÜNDÜZALP, C., Göktaş, Y. (2019) "Kaynak Tabanlı Öğrenme Etkinliklerinin Öğrencilerin Yaratıcı Düşünme Becerilerine Etkisi", 13th International Computer and Instructional TechnologiesSymposium (ICITS 2019) , Kırşehir, Türkiye, (Ekim 2019) |
GÜNDÜZALP, C., Göktaş, Y. (2019) "Kaynak Tabanlı Öğrenme Etkinliklerinin Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Bölümü Öğrencilerinin Yansıtıcı Düşünme Becerilerine Etkisi", 28thInternational Conference on Educational Sciences - 28. Uluslararası Eğitim BilimleriKongresi (ICES-UEBK) , Ankara, Türkiye, (Mayıs 2019) |
Gündüz, A., GÜNDÜZALP, C., Koçak, Ö., Göktaş, Y. (2017) "Eğitim Teknolojileri Tezlerinde Yöntemsel ve İstatistiksel Eğilimler", 11th International Computer and Instructional Technologies Symposium , (pp. 723-724), Malatya, Türkiye, (Aralık 2017) |
Kayıt Yok |
GÜNDÜZALP, C. (2022) "Web 2.0 Teknolojileri ve Eğitim", Kitap: EĞİTİM & BİLİM 2022, İstanbul/Türkiye : Efe Akademi, Bölüm Sayfaları: 23 / 36, ISBN: 978-625-8121-05-6 |
GÜNDÜZALP, C. (2022) "ETKİLEŞİMLİ VİDEOLAR VE EĞİTİM", Kitap: EĞİTİM & BİLİM 2022-II, İstanbul/Türkiye : Efe Akademik Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 185 / 202, ISBN: 978-625-8324-74-7 |
GÜNDÜZALP, C. (2022) "Düşünme Becerileri", Kitap: Öğrenmede Bireysel Farklılıklar, İstanbul/Türkiye : Efe Akademi, Bölüm Sayfaları: 107 / 120, ISBN: 978-625-6939-13-4 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Yüksel Göktaş
Atatürk Üniversitesi
|
2017 - 2024 | 8 |
Kafkas Üniversitesi
|
2020 | 2 |
Ali Gündüz
Atatürk Üniversitesi
|
2017 - 2023 | 2 |
Ömer Koçak
Atatürk Üniversitesi
|
2017 - 2023 | 2 |
Hüseyin Ateş
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2023 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78378 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9889 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi | 657 |
Anahtar Kelimeler | Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi, Bilişim Teknolojileri Eğitimi, Açık ve Uzaktan Öğrenme |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 0 | 5 | 0 | 25 | 30 | 105 | 155 | 85 | 80 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | - | 545 . | - | 517 . | 499 . | 521 . | 470 . | 524 . | 306 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | - | 349 . | - | 308 . | 297 . | 288 . | 221 . | 303 . | 148 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | - | 122 . | - | 94 . | 88 . | 65 . | 48 . | 77 . | 39 . |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | - | 76 . | - | 52 . | 52 . | 36 . | 27 . | 50 . | 27 . |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (3)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Toplam Yayın | 0 | 0 | 1 | 0 | 4 | 2 | 7 | 8 | 3 | 6 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 7 | 1 | 3 | 4 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 0 | 1 | 0 | 4 | 0 | 0 | 4 | 0 | 2 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 | 0 | 2 | 4 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 2 | 1 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 1 | 0 | 4 | 0 | 0 | 4 | 0 | 2 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |