Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr), 2016, 2019 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Yl) (Tezli), 2013, 2015 |
Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, 2007, 2011 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr), 2016, 2019 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Yl) (Tezli), 2013, 2015 |
Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, 2007, 2011 |
Çağlar SAMSA, Doktora, Sağlık sektöründe müşteri yolculuğu bağlamında temas noktalarının değerlendirilmesi, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2021 |
Çağlar SAMSA, Yüksek Lisans, İlişkisel pazarlama yöntemlerinin ilişki kalitesi üzerindeki etkileri: Kars GSM sektörü örneği, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2015 |
İngilizce, YDS, 80, 2016-YDS S, 2016 |
Kayıt Yok |
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Hizmet Pazarlaması |
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Tüketici Davranışları |
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Dijital Pazarlama |
2024-, Doçent, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu, Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü, Türkiye |
2022-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu, Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü, Türkiye |
2017-, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye |
2022-, Bölüm Başkanı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
Kayıt Yok |
2023-2024, Marka ve İmaj Yönetimi, Ön Lisans |
2023-2024, Pazarlamaya Giriş, Ön Lisans |
2022-2023, İnsan Hakları ve Demokrasi, Ön Lisans |
2022-2023, Kampanya Tasarımı Yönetimi ve Analizi, Ön Lisans |
2022-2023, Küreselleşme ve İletişim, Ön Lisans |
2022-2023, Elektronik Satış Yönetimi, Lisans |
2022-2023, Dijital İçerik Pazarlaması, Ön Lisans |
2022-2023, Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Ön Lisans |
2022-2023, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Yüksek Lisans |
2022-2023, Global Pazarlama Yönetimi, Yüksek Lisans |
2021-2022, Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama, Lisans |
2021-2022, Elektronik Ticarete Giriş, Lisans |
2021-2022, Stratejik Pazarlama, Lisans |
2021-2022, İnternette Pazarlama, Lisans |
2020-2021, Uluslararası Pazarlama, Lisans |
2020-2021, Pazarlamada Güncel Kavramlar, Lisans |
Kayıt Yok |
Kars City with its Historical Identity Project Birleşmiş Milletler, Dünya Bankası, UNESCO, Avrupa Birliği ve Avrupa Konseyi Destekli Proje: Uzman , 2022 ![]() |
Kayıt Yok |
SAMSA, Ç. (2023) "A Bibliometric Analysis on Customer Healthcare Experiences", Ege 9th International Conference on Social Sciences , İzmir, (Ekim 2023) ![]() |
SAMSA, Ç. (2023) "Tüketici Etnosentrizmine Farklı Bir Bakış: Genişletilmiş Tüketici Etnosentrizmi Ölçeğinin (CEESCALE) Türkçe Geçerlilik ve Güvenilirlik Çalışması", Uluslararası Ekonomi, Finans ve İşletme Kongresi (EFİ) , Sivas, Türkiye, (Ağustos 2023) ![]() |
SAMSA, Ç. (2023) "A Bibliometric Analysis On Customer Journey Via Vosviewer", 1st International Silk Road Conference , (pp. 705-718), Nahçivan, Azerbaycan, (Haziran 2023) ![]() |
YÜCE, A., SAMSA, Ç. (2019) "Deneyimsel Pazarlama Kapsamında Tüketici Deneyimlerinin Değerlendirilmesi: Kars Destinasyonu ve Doğu Ekspresi Üzerine Nitel Bir Çalışma", 20.Ulusal Turizm Kongresi , (pp. 195-199), Eskişehir, Türkiye, (Ekim 2019) ![]() |
YÜCE, A., SAMSA, Ç. (2017) "Sosyal ve Teknolojik Yenilikçilik Eğilimlerinin Keşifsel Satın Alma Eğilimi Üzerine Etkisi: Kafkas Üniversitesi Öğrencileri Üzerine Uygulama", IV. International Balkan and Near Eastern Social Sciences Congress Series-Russe/Bulgaria , Russe, Bulgaristan, (Nisan 2017) ![]() |
SAMSA, Ç. (2022) "Müşteri Yolculuğu Bakış Açısıyla Sağlık Sektöründe Müşteri Deneyimlerinin Değerlendirilmesi", Ankara/Türkiye : Sonçağ Akademi, ISBN: 978-625-8421-16-3 ![]() |
SAMSA, Ç. (2023) "İşletmelerde Dijital Pazarlama Uygulamaları", Kitap: İşletmelerde Dijital Dönüşüm, Ankara/Türkiye : Gazi Kitabevi, Bölüm Sayfaları: 165 / 188, ISBN: 978-625-365-143-5 ![]() |
SAMSA, Ç. (2023) "Dijital Pazarlamanın Evrimi", Kitap: Pazarlamanın Dijital Dönüşümü:Pazarlama 5.0, Gaziantep/Türkiye : Özgür Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 1 / 23, ISBN: 978-975-447-789-4 ![]() |
SAMSA, Ç. (2022) "Müşteri Değer Algısındaki Değişim Ve Müşteri Yaşam Boyu Değeri", Kitap: Tüketici Davranışlarında Makro Trendler, Ankara/Türkiye : Nobel Akademik Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 55 / 77, ISBN: 978-625-433-743-7 ![]() |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
![]() ![]() |
2017 - 2022 | 7 |
![]() ![]() |
2017 - 2019 | 3 |
![]() ![]() |
2015 - 2017 | 2 |
![]()
Çağlar SAMSA
![]() |
2017 - 2024 | 2 |
![]() ![]() |
2017 | 1 |
![]()
-
|
2024 | 1 |
![]() ![]() |
2017 | 1 |
![]() ![]() |
2017 | 1 |
![]()
Aslıhan Kıymalıoğlu
-
|
2022 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78287 |
YÖKSİS Temel Alan | Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı | 33420 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Pazarlama | 1430 |
Anahtar Kelimeler | Hizmet Pazarlaması, Tüketici Davranışları, Dijital Pazarlama |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
Ağırlıklı Puan | 15 | 0 | 55 | 15 | 38 | 0 | 0 | 180 | 165 | 35 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 460 . | - | 493 . | 527 . | 500 . | - | - | 465 . | 456 . | 513 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 378 . | - | 394 . | 460 . | 439 . | - | - | 379 . | 365 . | 425 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 114 . | - | 119 . | 149 . | 127 . | - | - | 60 . | 64 . | 113 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 60 . | - | 57 . | 77 . | 63 . | - | - | 31 . | 32 . | 64 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | 95 . | - | 102 . | 123 . | 102 . | - | - | 48 . | 55 . | 96 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (3)) | 55 . | - | 56 . | 78 . | 63 . | - | - | 34 . | 40 . | 70 . | - |
Toplam Yayın | 1 | 0 | 4 | 1 | 3 | 0 | 0 | 4 | 8 | 2 | 0 |
Toplam Makale | 1 | 0 | 3 | 1 | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 | 2 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 2 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 1 | 0 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 | 2 | 1 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |