img
img
Doç. Dr. Çağlar SAMSA

Doç. Dr. Çağlar SAMSA

  • Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu
  • Pazarlama ve Reklamcılık
  • Halkla İlişkiler ve Tanıtım

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
25
Atıf
54
h-index
4
Proje
1
WoS
Yayın
7
Atıf
28
h-index
3
Scopus
Yayın
4
Atıf
24
h-index
3
Google Scholar
Yayın
22
Atıf
111
h-index
7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr), 2016, 2019
Yüksek Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Yl) (Tezli), 2013, 2015
Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, 2007, 2011
Araştırma Alanları
Hizmet Pazarlaması, Tüketici Davranışları, Dijital Pazarlama
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr), 2016, 2019
Yüksek Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Yl) (Tezli), 2013, 2015
Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, 2007, 2011
İngilizce, YDS, 80, 2016-YDS S, 2016
Kayıt Yok
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Hizmet Pazarlaması
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Tüketici Davranışları
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Dijital Pazarlama
2024-, Doçent, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu, Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü, Türkiye
2022-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu, Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü, Türkiye
2017-, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye
2022-, Bölüm Başkanı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Kayıt Yok
2023-2024, Marka ve İmaj Yönetimi, Ön Lisans
2023-2024, Pazarlamaya Giriş, Ön Lisans
2022-2023, İnsan Hakları ve Demokrasi, Ön Lisans
2022-2023, Kampanya Tasarımı Yönetimi ve Analizi, Ön Lisans
2022-2023, Küreselleşme ve İletişim, Ön Lisans
2022-2023, Elektronik Satış Yönetimi, Lisans
2022-2023, Dijital İçerik Pazarlaması, Ön Lisans
2022-2023, Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Ön Lisans
2022-2023, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Yüksek Lisans
2022-2023, Global Pazarlama Yönetimi, Yüksek Lisans
2021-2022, Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama, Lisans
2021-2022, Elektronik Ticarete Giriş, Lisans
2021-2022, Stratejik Pazarlama, Lisans
2021-2022, İnternette Pazarlama, Lisans
2020-2021, Uluslararası Pazarlama, Lisans
2020-2021, Pazarlamada Güncel Kavramlar, Lisans
Kayıt Yok
ESCI dergilerinde yayınlanan makale
Samsa, Ç. (2025) "A Different Approach to the Automotive Brand Experience: Brand Respect, Brand Love, Brand Fidelity", Corporate Reputation Review, 0 (1) [ESCI] Link DOI      
Samsa, Ç. (2024) "The dark side of customer experiences in fast-food industry: exploring the intersection of physical environment, emotions and customer retention", The TQM Journal, 0 (1) [ESCI] DOI       
Samsa, Ç. (2023) "The Mediating Role of Firm Prestige In The Relationship Between Perceived Quality And Behaviour Intention In Customer Cafeteria Experiences", Marketing and Management of Innovations, 14 (2) pp. 87-100 [ESCI] Link DOI     
Samsa, Ç. (2023) "The path from customer experience to customer citizenship: new adventure is a touristic railway journey", TQM JOURNAL, 35 (7) pp. 2092-2109 [ESCI] Link DOI       
Kıymalıoğlu, A., Samsa, Ç. (2022) "Segmenting and Profiling Online Shopping Consumers: How Do They Differ in Hedonic Shopping Motivations?", Segmenting and Profiling Online Shopping Consumers: How Do They Differ in Hedonic Shopping Motivations?, 12 (1) pp. 225-242 [ESCI] Link DOI      
Samsa, Ç., Yüce, A. (2022) "Understanding customers hospital experience and value co-creation behavior", TQM JOURNAL, 34 (6) pp. 1860-1876 [ESCI] DOI       
Yüce, A., Samsa, Ç., Meriç, K. (2019) "Effects of Nostalgia Proneness on Consumer-Based Brand Equity: A Case Studyon the Eastern Express", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 6 (1) pp. 199-212 [ESCI] Link DOI      
Uluslararası alan indeks dergilerinde yayınlanan makale
Samsa, Ç. (2017) "FUNDAMENTAL ISSUES ON DESTINATION BRANDING: A QUALITATIVE STUDY ON SARIKAMIS WINTER TOURISM DESTINATION", Kafkas Universitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 0 (0) Link DOI   
Diğer hakemli uluslararası dergilerde yayınlanan makale
Yüce, A., Samsa, Ç. (2017) "Sosyal ve Teknolojik Yenilikçilik Eğilimlerinin Keşifsel Satın Alma Eğilimi Üzerine Etkisi: Kafkas Üniversitesi Öğrencileri Üzerine Uygulama", Balkan ve Yakın Doğu Sosyal Bilimler Dergisi, 3 (4) pp. 67-74 Link  
Aslan-Çetin, F., Meriç, K., Kerse, Y., Samsa, Ç. (2017) "Y Kuşağının Online Alışveriş Tutumunun Ölçülmesi: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Uygulama", The Journal of Academic Social Sciences, 58 (58) pp. 283-295 Link DOI     
Samsa, Ç., Gelibolu, L. (2015) "İlişkisel Pazarlamanın İlişki Kalitesi Üzerindeki Etkileri: Kars İli Cep Telefonu Kullanıcıları Üzerinde Bir Araştırma", Karabuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 5 (0) pp. 274-274 Link DOI      
Ulusal alan endekslerinde (TR Dizin, ULAKBİM) yayınlanan makale
Oktaysoy, O., Samsa, Ç. (2024) "Sağlık Sektöründe D&M Bilgi Sistem Başarısı Modelinin Uygulanması: E-Nabız Sistemi Örneği", Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi, 28 (3) pp. 867-881 [TR Dizin] Link DOI      
Samsa, Ç. (2023) "Understanding the effects of fear of contracting Covid-19 on customer behavior and psychology from an online shopping perspective", Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi, 16 (1) pp. 37-60 [TR Dizin] Link DOI    
Yüce, A., Samsa, Ç., Meriç, K. (2019) "Destinasyon İmajının Tekrar Ziyaret Etme Niyeti Üzerine Etkisi: Kars İli Örneği", Kafkas Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 10 (19) pp. 131-150 [TR Dizin] Link DOI      
Gelibolu, L., Samsa, Ç., Cengiz, Ö. (2017) "Destinasyon Markalamasında Temel Konular: Sarıkamış Kış Turizmi Destinasyonu Üzerine Nitel Bir Çalışma", Kafkas Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 8 (16) pp. 447-462 [TR Dizin] Link    
Diğer hakemli ulusal dergilerde yayınlanan makale
Yüce, A., Samsa, Ç. (2018) "Küresel Tüketici Kültürüne Yatkınlığın Küresel Marka Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi: Üniversite Öğrencileri Üzerine Uygulama", Ömer Halisdemir Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 11 (1) pp. 165-176 Link DOI     
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Atıf Sayılarına Göre Yayınlar
A: SCI/SSCI/AHCI, B: ESCI, C: Scopus, D: Uluslararası Alan Index, E: Diğer Uluslararası, F: TR Dizin, G: Uluslararası Kitap, H: Ulusal Kitap, I: Diğer Ulusal, J: Toplam
Sıra Yayın A B C D E F G H I J
1 Understanding customers hospital experience and value co-creation behavior 4 0 0 6 4 1 1 0 0 16
2 Effects of Nostalgia Proneness on Consumer-Based Brand Equity: A Case Studyon the Eastern Express 0 0 0 1 3 3 1 0 0 8
3 The path from customer experience to customer citizenship: new adventure is a touristic railway journey 2 0 0 2 1 1 0 0 0 6
4 Destinasyon İmajının Tekrar Ziyaret Etme Niyeti Üzerine Etkisi: Kars İli Örneği 0 0 0 1 0 1 2 0 1 5
5 Destinasyon Markalamasında Temel Konular: Sarıkamış Kış Turizmi Destinasyonu Üzerine Nitel Bir Çalışma 0 0 0 0 1 2 1 0 0 4
6 İlişkisel Pazarlamanın İlişki Kalitesi Üzerindeki Etkileri: Kars İli Cep Telefonu Kullanıcıları Üzerinde Bir Araştırma 0 0 0 1 1 1 0 1 0 4
7 Understanding the effects of fear of contracting Covid-19 on customer behavior and psychology from an online shopping perspective 0 0 0 0 1 2 0 0 0 3
8 Y Kuşağının Online Alışveriş Tutumunun Ölçülmesi: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Uygulama 0 0 0 0 1 0 1 0 0 2
9 Pazarlamanın Dijital Dönüşümü:Pazarlama 5.0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1
10 Segmenting and Profiling Online Shopping Consumers: How Do They Differ in Hedonic Shopping Motivations? 1 0 0 0 0 0 0 0 0 1
11 Sosyal ve Teknolojik Yenilikçilik Eğilimlerinin Keşifsel Satın Alma Eğilimi Üzerine Etkisi: Kafkas Üniversitesi Öğrencileri Üzerine Uygulama 0 0 0 0 0 1 0 0 0 1
12 The dark side of customer experiences in fast-food industry: exploring the intersection of physical environment, emotions and customer retention 1 0 0 0 0 0 0 0 0 1
13 The Mediating Role of Firm Prestige In The Relationship Between Perceived Quality And Behaviour Intention In Customer Cafeteria Experiences 1 0 0 0 0 0 0 0 0 1
14 Tüketici Etnosentrizmine Farklı Bir Bakış: Genişletilmiş Tüketici Etnosentrizmi Ölçeğinin (CEESCALE) Türkçe Geçerlilik ve Güvenilirlik Çalışması 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Kafkas Üniversitesi
2017 - 2022 7
Kafkas Üniversitesi
2017 - 2019 3
Kafkas Üniversitesi
2015 - 2017 2
Kafkas Üniversitesi
2017 1
-
2024 1
Kafkas Üniversitesi
2017 1
Kafkas Üniversitesi
2017 1
Aslıhan Kıymalıoğlu
-
2022 1
Çağlar SAMSA
Kafkas Üniversitesi
2017 1
2025 için Puan Bazlı Sıralamalar
Sıra (Araştırma Alanı İçinde)
329.
78285 araştırmacı içinde
Sıra (Temel Alan İçinde)
278.
33733 araştırmacı içinde
Sıra (Bilim Alanı İçinde)
62.
1446 araştırmacı içinde
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78285
YÖKSİS Temel Alan Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı 33733
YÖKSİS Bilim Alanı Pazarlama 1446
Anahtar Kelimeler Hizmet Pazarlaması, Tüketici Davranışları, Dijital Pazarlama
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024 2025
Ağırlıklı Puan 15 0 55 15 38 0 0 180 165 35 20
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) 472 . - 507 . 534 . 517 . - - 459 . 440 . 518 . 329 .
Sıra (Temel Alan İçinde) 382 . - 401 . 458 . 443 . - - 375 . 368 . 426 . 278 .
Sıra (Bilim Alanı İçinde) 112 . - 124 . 144 . 126 . - - 66 . 68 . 113 . 62 .
Sıra (Anahtar Kelime (1)) 60 . - 58 . 72 . 62 . - - 36 . 31 . 63 . 24 .
Sıra (Anahtar Kelime (2)) 93 . - 105 . 122 . 103 . - - 56 . 59 . 97 . 52 .
Sıra (Anahtar Kelime (3)) 53 . - 53 . 76 . 66 . - - 40 . 41 . 72 . 40 .
Toplam Yayın 1 0 4 1 3 0 0 4 8 2 1
Toplam Makale 1 0 3 1 2 0 0 2 3 2 1
Toplam Kitap 0 0 0 0 0 0 0 2 2 0 0
Toplam Bildiri 0 0 1 0 1 0 0 0 3 0 0
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Uluslararası) 1 0 2 0 1 0 0 2 2 1 1
Makale (Ulusal) 0 0 1 1 1 0 0 0 1 1 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 1 2 0 0
Bildiri (Uluslararası) 0 0 1 0 0 0 0 0 3 0 0
Bildiri (Ulusal) 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri