| Doktora, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr), 2016, 2019 |
| Yüksek Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Yl) (Tezli), 2013, 2015 |
| Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, 2007, 2011 |
| Doktora, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr), 2016, 2019 |
| Yüksek Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Yl) (Tezli), 2013, 2015 |
| Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, 2007, 2011 |
| İngilizce, YDS, 80, 2016-YDS S, 2016 |
| Kayıt Yok |
| [UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Hizmet Pazarlaması |
| [UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Tüketici Davranışları |
| [UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Dijital Pazarlama |
| 2024-, Doçent, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu, Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü, Türkiye |
| 2022-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu, Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü, Türkiye |
| 2017-, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye |
| 2022-, Bölüm Başkanı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
| Kayıt Yok |
| 2023-2024, Güz Dönemi, Marka ve İmaj Yönetimi, Ön Lisans |
| 2023-2024, Güz Dönemi, Pazarlamaya Giriş, Ön Lisans |
| 2022-2023, Güz Dönemi, İnsan Hakları ve Demokrasi, Ön Lisans |
| 2022-2023, Güz Dönemi, Kampanya Tasarımı Yönetimi ve Analizi, Ön Lisans |
| 2022-2023, Güz Dönemi, Küreselleşme ve İletişim, Ön Lisans |
| 2022-2023, Güz Dönemi, Elektronik Satış Yönetimi, Lisans |
| 2022-2023, Güz Dönemi, Dijital İçerik Pazarlaması, Ön Lisans |
| 2022-2023, Güz Dönemi, Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Ön Lisans |
| 2022-2023, Güz Dönemi, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Yüksek Lisans |
| 2022-2023, Güz Dönemi, Global Pazarlama Yönetimi, Yüksek Lisans |
| 2021-2022, Güz Dönemi, Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama, Lisans |
| 2021-2022, Güz Dönemi, Elektronik Ticarete Giriş, Lisans |
| 2021-2022, Güz Dönemi, Stratejik Pazarlama, Lisans |
| 2021-2022, Güz Dönemi, İnternette Pazarlama, Lisans |
| 2020-2021, Güz Dönemi, Uluslararası Pazarlama, Lisans |
| 2020-2021, Güz Dönemi, Pazarlamada Güncel Kavramlar, Lisans |
| Kayıt Yok |
|
Samsa, Ç.
(2022) "Müşteri Yolculuğu Bakış Açısıyla Sağlık Sektöründe Müşteri Deneyimlerinin Değerlendirilmesi", Ankara/Türkiye : Sonçağ Akademi, ISBN: 978-625-8421-16-3 |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
|
|
2017 - 2022 | 7 |
|
|
2017 - 2019 | 3 |
|
|
2015 - 2017 | 2 |
|
|
2017 | 1 |
|
|
2024 | 1 |
|
|
2017 | 1 |
|
|
2017 | 1 |
|
Aslıhan Kıymalıoğlu
-
|
2022 | 1 |
|
Çağlar Samsa
|
2017 | 1 |
| Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
| TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 79055 |
| YÖKSİS Temel Alan | Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı | 33969 |
| YÖKSİS Bilim Alanı | Pazarlama | 1451 |
| Anahtar Kelimeler | Hizmet Pazarlaması, Tüketici Davranışları, Dijital Pazarlama | |
| Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
| Ağırlıklı Puan | 15 | 0 | 55 | 15 | 38 | 0 | 0 | 180 | 165 | 35 | 20 |
| Araştırma Alanı | 468 . | - | 506 . | 533 . | 525 . | - | - | 459 . | 436 . | 529 . | 460 . |
| Temel Alan | 381 . | - | 401 . | 461 . | 450 . | - | - | 385 . | 367 . | 428 . | 385 . |
| Bilim Alanı | 113 . | - | 124 . | 144 . | 128 . | - | - | 65 . | 67 . | 115 . | 97 . |
| Anahtar Kelime (1) | 62 . | - | 58 . | 72 . | 62 . | - | - | 35 . | 30 . | 65 . | 43 . |
| Anahtar Kelime (2) | 93 . | - | 107 . | 122 . | 106 . | - | - | 56 . | 59 . | 99 . | 81 . |
| Anahtar Kelime (3) | 54 . | - | 53 . | 78 . | 64 . | - | - | 41 . | 40 . | 68 . | 64 . |
| Toplam Yayın | 1 | 0 | 4 | 1 | 3 | 0 | 0 | 4 | 8 | 2 | 1 |
| Toplam Makale | 1 | 0 | 3 | 1 | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 | 2 | 1 |
| Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Makale (Uluslararası) | 1 | 0 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 | 2 | 1 | 1 |
| Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 |
| Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 2 | 0 | 0 |
| Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
| Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 |
| Toplam Bildiri | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 |
| Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 |
| Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |