img

Doç. Dr. Şule FIRAT DURDUKOCA

  • Dede Korkut Eğitim Fakültesi
  • Özel Eğitim
  • Zihin Engelliler Eğitimi

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
75
Atıf
159
h-index
6
Proje
1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, İnönü Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretim (Dr), 2008, 2013
Yüksek Lisans, Türkiye, İnönü Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretim (Yl) (Tezli), 2006, 2008
Lisans, Türkiye, İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, 2002, 2006
Araştırma Alanları
Eğitim Programları ve Öğretim
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, İnönü Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretim (Dr), 2008, 2013
Yüksek Lisans, Türkiye, İnönü Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretim (Yl) (Tezli), 2006, 2008
Lisans, Türkiye, İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, 2002, 2006
Kayıt Yok
İngilizce, YÖKDİL, 76, 2017
İngilizce, YDS, 71, 2016
Seminer, 1.Eğitim Bilimleri Araştırma Günleri, ANKARA, Türkiye, 13-07-2010, 16-07-2010
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitim Bilimleri Eğitim Programları ve Öğretim
2013-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü, Türkiye
2017-2017, Anabilim Dalı Başkanı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
2017-2017, Anabilim Dalı Başkanı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
2017-, Bölüm Başkanı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
2016-2016, Anabilim Dalı Başkanı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
2016-2016, Anabilim Dalı Başkanı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
2016-2016, Anabilim Dalı Başkanı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
2015-2015, Anabilim Dalı Başkanı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
2015-2015, Anabilim Dalı Başkanı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
2015-2015, Anabilim Dalı Başkanı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Nurdamla Aybirdi Yazıcı, Yüksek Lisans, YABANCI DİL ÖĞRETİMİNDE SOSYOKÜLTÜREL VE KÜLTÜRLERARASI ÖĞELERİN YERİ: DERS KİTABI İNCELEMESİ VE ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman)
2021-2022, OKULLARDA PDR UYGULAMALARI 1, Lisans
2021-2022, ÖZEL EĞİTİM, Lisans
2020-2021, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans
2020-2021, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans
2020-2021, ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME, Lisans
2020-2021, EĞİTİM PSİKOLOJİSİ, Lisans
2020-2021, ÖZEL EĞİTİM, Lisans
2019-2020, ÖZEL EĞİTİM, Lisans
2018-2019, ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME, Lisans
2018-2019, OKUL ÖNCESİNDE KAYNAŞTIRMA, Lisans
2018-2019, EĞİTİM PSİKOLOJİSİ, Lisans
2018-2019, EĞİTİME GİRİŞ, Lisans
2018-2019, FELSEFEYE GİRİŞ, Lisans
2018-2019, ÖZEL EĞİTİM, Lisans
2017-2018, ÖĞRENME GÜÇLÜKLERİ, Lisans
2017-2018, KRİTİK OLAYLARA PSİKOLOJİK MÜDAHALE, Lisans
2017-2018, EĞİTİM PSİKOLOJİSİ, Lisans
2017-2018, TÜRKİYE VE DÜNYADA ÖĞRETMEN YETİŞTİRME, Yüksek Lisans
2017-2018, PROGRAM GELİŞTİRME, Lisans
2017-2018, ÖĞRETİM İLKE VE YÖMTEMLERİ, Lisans
2017-2018, ÖZEL EĞİTİM, Lisans
2015-2016, PROGRAM GELİŞTİRME, Lisans
2015-2016, ETKİLİ İLETİŞİM, Lisans
2015-2016, ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ, Yüksek Lisans
2015-2016, PDR’DE ALAN ÇALIŞMASI, Lisans
2015-2016, ÖZEL EĞİTİMDE REHBERLİK, Lisans
2015-2016, REHBERLİKTE PROGRAM GELİŞTİRME, Lisans
2015-2016, ÖZEL EĞİTİM, Lisans
2014-2015, EĞİTİM PSİKOLOJİSİ, Lisans
2014-2015, ÇOCUKTA DİKKAT VE ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ, Lisans
2014-2015, ÖZEL EĞİTİMDE REHBERLİK, Lisans
2014-2015, ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE GELİŞİM II, Lisans
2014-2015, ÖZEL EĞİTİM, Lisans
2014-2015, DRAMA, Lisans
2013-2014, rehberlik ve psikolojik danışmada alan çalışması, Lisans
2013-2014, erken çocukluk dönemimde gelişim II, Lisans
2013-2014, çocuk ruh sağlığı, Lisans
2013-2014, rehberlik ve psikolojik danışma semineri, Lisans
2013-2014, kurum deneyimi, Lisans
2013-2014, eğitim psikolojisi, Lisans
2013-2014, özel eğitim, Lisans
2013-2014, Drama, Lisans
Kayıt Yok
Akıcı Okuma Uygulamalarının Türkçe Öğretmen Adaylarının Okumaya Yönelik Görüşlerine Etkisi (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2018-2021
Kayıt Yok
Yılmaz, S.B., Durdukoca, Ş.F. (2023) "Özel Yetenekli Öğrencilerin Okul Dışı Öğrenme Uygulamalarına Yönelik Ortaokul Öğretmenlerinin Görüşlerinin İncelenmesi", e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi, 14 (4) pp. 365-385 Link DOI  
İnce, M., Durdukoca, Ş.F., Cumalı, D. (2023) "Öğretmen Adaylarının Özel Gereksinimli Öğrencilerin Eğitimlerine Yönelik Tutumlarının Tespit Edilmesi", Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, (56) pp. 911-928 [TR Dizin] DOI   
Durdukoca, Ş.F. (2023) "OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARI VE FAALİYETLERİNE YÖNELİK TEMEL EĞİTİM ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ VE YETERLİK ALGILARI", Ekev Akademi Dergisi, (93) pp. 394-145 [TR Dizin] Link DOI   
Durdukoca, Ş.F., Aras, S., Tatlı, K. (2023) "Sınıf Öğretmenlerinin Öğretim Programlarındaki Değişime Uyumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD), 14 (2) pp. 1087-1109 [TR Dizin] Link DOI  
İnce, M., Durdukoca, Ş.F. (2022) "Öğretmen Adaylarının “Özel Öğrenme Güçlüğü” Kavramına Yönelik Bilişsel Yapılarının İncelenmesi", Turkiye Egitim Dergisi, 7 (1) pp. 132-145 DOI  
Durdukoca, Ş.F. (2022) "Okul Öncesi Öğretmenlerinin Eğitim Etkinliklerinin Düzeni Açısından Örtük Program Uygulamalarını Kullanma Düzeyleri", Journal of the Human and Social Sciences Researchers, 11 (4) pp. 2070-2092 DOI   
Durdukoca, Ş.F. (2022) "SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRETİMİN BİREYSELLEŞTİRİLMESİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ", International Journal of Eurasia Social Sciences, 13 (47) pp. 308-329 [TR Dizin] DOI   
Önel, A., Durdukoca, Ş.F. (2021) "RESEARCH ON THE EFFECTS OF READING HABITS ON THE ACADEMIC ACHIEVEMENT OF HIGH SCHOOL STUDENTS IN BIOLOGY COURSE", European Journal of Education Studies, 8 (9) pp. 145-170 Link DOI  
Durdukoca, Ş.F. (2021) "Reviewing of Teachers’ Professional Competencies for Inclusive Education", International Education Studies, 14 (10) pp. 1-14 Link DOI  
Durdukoca, Ş.F. (2021) "Teachers' Commitment to the Curriculum and Relevant Parent Opinions: A Case Study on Turkey", International Journal of Progressive Education, 17 (4) pp. 222-238 Link DOI  
Durdukoca, Ş.F., Önel, A. (2020) "Determining the Attitudes and Metaphoric Perception of Prospective Science Teachers toward Biology Courses", Asian Journal of Education and Training, 6 (2) pp. 136-143 Link DOI  
Durdukoca, Ş.F. (2019) "An analysis of teacher views on the prestige of teaching profession in Turkey", Journal of Education and Training Studies, 7 (1) pp. 125-139 Link DOI  
Durdukoca, Ş.F., Atalay, T.D. (2019) "Occupational anxiety and self-efficacy levels among prospective teachers", International Journal of Evaluation and Research in Education (IJERE), 8 (1) pp. 174-181 DOI  
Durdukoca, Ş.F. (2019) "Identifying the attitudes and views of social sciences teachers toward values education in Turkey", World Journal of Education, 9 (1) pp. 103-117 Link DOI  
Önel, A., Durdukoca, Ş.F. (2019) "Identifying the Predictive Power of Biological Literacy and Attitudes Toward Biology in Academic Achievement in High School Students", International Online Journal of Educational Sciences, 11 (2) pp. 214-228 Link DOI  
Durdukoca, Ş.F., Atalay, T.D. (2019) "The identification of students’ metaphorical perceptions about base values in Turkish language curriculum", Cypriot Journal of Educational Sciences, 4 (1) pp. 124-135 DOI  
Durdukoca, Ş.F., Arıbaş, S. (2019) "ÖĞRETMEN ADAYLARINA YÖNELİK “ÜSTBİLİŞSEL FARKINDALIK ÖLÇEĞİ”NİN GELİŞTİRİLMESİ", Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 18 (72) pp. 1541-1551 [TR Dizin] Link DOI   
Atalay, T.D., Durdukoca, Ş.F. (2018) "Pedagojik formasyon eğitimi sertifika programına devam eden öğrencilerin teknolojik pedagojik alan bilgilerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi.", Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi, 7 (2) pp. 1253-1275 [TR Dizin] DOI   
Demir, T., Durdukoca, Ş.F. (2018) "Öğretmen Adaylarının Değerlere İlişkin Metaforları", Ana Dili Eğitimi Dergisi, 6 (4) pp. 894-923 [TR Dizin] DOI   
Durdukoca, Ş.F. (2018) "Okulu kültür merkezi konumuna getirme:Öğretmen ve okul yöneticilerinin yeterlik algıları ve görüşleri", Social Sciences Studies Journal, 4 (20) pp. 2879-2893 Link DOI  
Durdukoca, Ş.F. (2018) "Sınıf öğretmenlerinin sosyal bilgiler dersi öğretim uygulamaları için öğretim tekniklerinin seçimine yönelik yeterlik algıları ve görüşleri", Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi, 22 (1) pp. 211-242 [TR Dizin]   
Durdukoca, Ş.F. (2018) "Teacher’s views on “‘teacher training system” in Turkey", Europan Journal of Education Studies, 4 (1) pp. 279-308 Link DOI  
Demir, T., Durdukoca, Ş.F. (2018) "PEDAGOJİK FORMASYON EĞİTİMİ SERTİFİKA PROGRAMINA DEVAM EDENÖĞRENCİLERİN TEKNOLOJİK PEDAGOJİK ALAN BİLGİLERİNİN ÇEŞİTLİDEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ", Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi, 7 (2) pp. 1253-1275 [TR Dizin] DOI  
Atalay, T.D., Durdukoca, Ş.F. (2018) "Öğretmen adaylarının değerlere ilişkin metaforları", Ana dili eğitimi dergisi, 6 (4) pp. 894-923 [TR Dizin] DOI  
Durdukoca, Ş.F. (2017) "Temel eğitim öğretmen adaylarının ölçme ve değerlendirme araçlarını seçebilme ve kullanabilme yeterlik algılarının incelenmesi", Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 6 (3) pp. 817-839 [TR Dizin] Link DOI   
Durdukoca, Ş.F., Yardımcıel, E., Beşeren, H., Özbek, S. (2017) "Öğretmen adaylarının öğretim tekniklerini seçme yeterliklerine ilişkin algı ölçeği", Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 16 (61) pp. 397-411 [TR Dizin] Link DOI   
Durdukoca, Ş.F. (2017) "Özel eğitim dersinde örnek olay inceleme yönteminin öğrenenlerin üstbilişsel farkındalıklarına, derse yönelik tutumlarına ve görüşlerine etkisi: Bir karma yöntem araştırması", Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi, 25 (4) pp. 1267-1284 [TR Dizin]   
Durdukoca, Ş.F. (2017) "Öğretmen adaylarının program geliştirme dersine ilişkin metaforik algıları", Sosyal Bilimler Dergisi (SOBİDER), 4 (11) pp. 349-365 DOI  
Durdukoca, Ş.F., Ege, İ. (2016) "Sınıf öğretmenliği lisans öğretim programının aday öğretmenlerin görüşlerine göre değerlendirilmesi.", Journal of Turkish Studies, 11 (3) pp. 1131-1148 [TR Dizin] Link DOI   
Durdukoca, Ş.F. (2016) "Dizgeli eğitim modelinin öğrenenlerin epistemolojik inanç, öğrenme yaklaşımları, üstbilişsel farkındalık ve akademik başarılarına etkisi", Journal of Human Sciences, 13 (2) pp. 3073-3091 Link DOI  
Durdukoca, Ş.F. (2015) "Özel eğitim dersine yönelik tutum ölçeğinin geliştirilmesi", Journal of Turkish Studies, 10 (11) pp. 651-666 [TR Dizin] Link DOI   
Durdukoca, Ş.F. (2015) "Okulöncesi öğretmen adaylarının bir ders ve öğretim tekniği olarak dramaya yönelik görüşlerinin incelenmesi", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 17 (1) pp. 153-174 [TR Dizin] Link DOI   
Durdukoca, Ş.F., Demir, M. (2012) "İlköğretim öğretmenlerin bazı değişkenlere göre yansıtıcı düşünme düzeyleri ve düşüncelerindeki öğretmen niteliklerinin yansıtıcı öğretmen niteliklerine uygunluğu", Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 9 (20) pp. 357-374 [TR Dizin]   
Kaya, A., Bozaslan, H., Durdukoca, Ş.F. (2012) "Öğretmen adaylarının öğrenme stilleri ile ders çalışma alışkanlıkları arasındaki ilişkinin incelenmesi", Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 11 (41) pp. 131-146 [TR Dizin]   
Durdukoca, Ş.F., Arıbaş, S. (2011) "İlköğretim seçmeli bilişim teknolojileri dersi 5. basamak öğretim programının öğretmen görüşleri doğrultusunda değerlendirilmesi (Malatya ili örneği).", Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi,, 8 (1) pp. 140-168  
Durdukoca, Ş.F., Arıbaş, S. (2011) "İnönü Üniversitesi eğitim fakültesi sınıf öğretmenliği öğretmen adaylarının sahip oldukları öğrenme stillerinin farklı değişkenlere göre değerlendirilmesi", e-Journal of New World Sciences Academy, 6 (1) pp. 169-182  
Arıbaş, S., Durdukoca, Ş.F. (2010) "İlköğretim 4. sınıf öğrencilerinin sosyal bilgiler dersine yönelik akademik başarıları üzerinde proje tabanlı öğrenme yaklaşımının etkisi", Milli Eğitim, 39 (186) pp. 310-319 [TR Dizin]   
Durdukoca, Ş.F. (2010) "Sınıf öğretmeni adaylarının akademik özyeterlik algılarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi", Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 10 (1) pp. 69-77 [TR Dizin]   
Durdukoca, Ş.F., Daşcı, A.D. (2023) "INVESTIGATION OF PRIMARY SCHOOL TEACHER CANDIDATES' AWARENESS ABOUT THE ZERO WASTE CONCEPT", 13th International Conference on Culture, Civilization and Social Sciences , Mısır, (Şubat 2023
Durdukoca, Ş.F., Taşçı, A.D. (2023) "EXAMINATION OF PRE-SERVICE TEACHERS' COGNITIVE STRUCTURES AND PROFICIENCY LEVELS FOR VARIOUS EDUCATION TYPES", 13th International Conference on Culture, Civilization and Social Sciences , (pp. 160-174), Mısır, (Şubat 2023
İnce, M., Durdukoca, Ş.F. (2022) "Türkiye’de Özel Eğitimle İlgili Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi", IXth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS , İzmir, Türkiye, (Ekim 2022
Durdukoca, Ş.F. (2022) "INVESTIGATION OF TEACHERS' OPINIONS ABOUT FIELD TRIP TECHNIQUE AND SELF-EFFICACY BELIEFS REGARDING ORGANIZATION FIELD TRIP", 2. INTERNATIONAL CAPPADOCIA SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS , (pp. 279-294), Nevşehir, Türkiye, (Temmuz 2022
Durdukoca, Ş.F. (2021) "LİSE ÖĞRENCİLERİNİN SINIF İÇİ GÜVEN DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ", INTERNATIONAL SIIRT SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS , (pp. 280-291), Siirt, Türkiye, (Kasım 2021
İnce, M., Durdukoca, Ş.F. (2021) "Öğretmen Adaylarının Özel Gereksinimli Öğrencilere İlişkin Metaforik Algıları", ULUSLARARASI PEGEM EĞİTİM KONGRESİ (IPCEDU - 2021) , (pp. 453-463), Antalya, Türkiye, (Aralık 2021
Durdukoca, Ş.F. (2021) "Öğretmen Adaylarının Basamaklı Öğretim Modelinin Uygulamasına İlişkin Görüşleri", 1. ULUSLARARASI ARSLANTEPE BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ , (pp. 173-181), Malatya, Türkiye, (Eylül 2021
Durdukoca, Ş.F. (2021) "Uzaktan Eğitimde Öğretmen Adaylarının Öğrenme Motivasyonlarını Etkileyen Faktörler", ULUSLARARASI PEGEM EĞİTİM KONGRESİ (IPCEDU - 2021) , (pp. 561-570), Antalya, Türkiye, (Aralık 2021
Durdukoca, Ş.F., Kılıç, A.D. (2019) "Öğretmen Adaylarının Eğitim Programı Okuryazarlığı Düzeylerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi", İKSAD 4. INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES , (Eylül 2019
Durdukoca, Ş.F. (2019) "TÜRKÇE ÖĞRETMENLERİNİN ÖLÇME–DEĞERLENDİRME ARAÇLARINA YÖNELİK YETERLİK ALGILARININ BELİRLENMESİ", İKSAD 4. INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES , (Eylül 2019
Durdukoca, Ş.F. (2019) "ÖĞRETMEN ADAYLARININ PROGRAM GELİŞTİRMEDE BAZITEMEL KAVRAMLARA İLİŞKİN BİLİŞSEL YAPILARININİNCELENMESİ", AL- FARABİ 4. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ , (Haziran 2019
Durdukoca, Ş.F. (2019) "TÜRKÇE EĞİTİMİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ EĞİTİMDEKULLANILAN ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME ARAÇLARINAYÖNELİK BİLGİ DÜZEYLERİNİN ANLAM ÇÖZÜMLEMETABLOSU İLE BELİRLENMESİ", AL-FARABi 4. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ , (Haziran 2019
Durdukoca, Ş.F. (2019) "Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifika Programına KatılanÖğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğini TercihNedenlerinin İncelenmesi", 28. uluslararası eğitim bilimleri kongresi , (Eylül 2019
Durdukoca, Ş.F. (2019) "Öğretmen Adaylarının Görüşlerine Göre İdeal Bir ÖğretimElemanının Sahip Olması Gereken Özellikler", 28. Uluslararası eğitim bilimleri kongresi , (Eylül 2019
Durdukoca, Ş.F., Önel, A. (2018) "Öğretmen adaylarının biyoloji okuryazarlık düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi", 6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Kars, Türkiye, (Ekim 2018
Yılmaz, S.S., Durdukoca, Ş.F. (2018) "Sınıf öğretmenliği alanında yapılan çalışmaların içerik analizi", 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , (pp. 1333-1334), Ankara, Türkiye, (Mayıs 2018
Durdukoca, Ş.F. (2018) "Program geliştirme dersi kapsamının mesleki yaşamdaki gerekliliği konusunda öğretmen görüşlerinin incelenmesi", 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , (pp. 1029-1037), Antalya, Türkiye, (Ekim 2018
Durdukoca, Ş.F. (2018) "Öğretmen adaylarının bilgi ve bilimsel okuryazarlık düzeylerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi", 6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , (pp. 405-410), (Ocak 2018
Durdukoca, Ş.F. (2018) "Doktora öğrencilerinin bilgi okuryazarlık düzeylerini yordayıcı bazı değişkenler", I.International Iğdır Congress on Multidisciplinary Studies , (pp. 218-224), (Aralık 2018
Durdukoca, Ş.F. (2018) "Teorik bir çerçevede bilgi ve bilimsel okuryazarlık: Tanım, aralarındaki ilişki ve öğretmen yetiştirme sürecindeki önemi", 6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , (Aralık 2018
Durdukoca, Ş.F. (2018) "Öğretmen adaylarının program geliştirmeye ilişkin bilişsel farkındalık düzeylerinin ve yeterlik algılarının çeşitli değişkenlere göre incelenmesi", 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , (pp. 1039-1048), Antalya, Türkiye, (Ekim 2018
Durdukoca, Ş.F. (2017) "Öğretmen ve okul yöneticilerinin “okulu kültür merkezi durumuna getirme”konusuna yönelik görüşleri ve yeterlik algıları", 5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Muğla, Türkiye, (Ekim 2017
Durdukoca, Ş.F., Sıkıcıkoğlu, İ. (2016) "Bilim ve Sanat Merkezlerinde uygulanan uyum eğitimi programının öğretmen görüşleri açısından değerlendirilmesi", 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu. , (pp. 400-419), Muğla, Türkiye, (Aralık 2016
Durdukoca, Ş.F., Ege, İ. (2016) "Öğretmen adaylarının öğrenme yaklaşımlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi.", 15. Uluslararası sınıf öğretmenliği eğitimi sempozyumu , (pp. 1433-1443), Muğla, Türkiye, (Aralık 2016
Demir, M., Durdukoca, Ş.F. (2012) "İlkokuma yazma öğretim programının değerlendirilmesine ilişkin bir meta-analiz çalışması", IV. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi , (pp. 1157-1169), İstanbul, Türkiye, (Mayıs 2012
Durdukoca, Ş.F. (2012) "Öğretmen adaylarının bilişüstü farkındalık düzeyleri ve mesleklerine ilişkin özyeterlik inanç düzeylerinin incelenmesi", 3. International Conference on New Trends in Education and Their Implications , (pp. 118), Antalya, Türkiye, (Nisan 2012
Durdukoca, Ş.F. (2012) "Sınıf öğretmeni adaylarının çevre eğitimi özyeterlik algılarının belirlenmesi", 3nd International Conference on New Trends In Education and Their Implications, , (pp. 119), Antalya, Türkiye, (Nisan 2012
Durdukoca, Ş.F. (2011) "Sınıf öğretmenlerinin sınıf dışı öğretim yöntemlerini kullanma düzeylerinin çeşitli değişkenlere göre değerlendirilmesi", 1. Uluslar Arası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , (pp. 398-400), Eskişehir, Türkiye, (Ekim 2011
Durdukoca, Ş.F. (2011) "Öğretmen adaylarının düşünme stillerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi", 2nd International Conference on New Trends in Education and Their Implications , (pp. 1719-1724), Antalya, Türkiye, (Nisan 2011
Durdukoca, Ş.F. (2011) "Yeni orta öğretim felsefe dersi eğitim programının öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi (Malatya ili örneği)", 1. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , (pp. 201-203), Eskişehir, Türkiye, (Ekim 2011
Durdukoca, Ş.F., Arıbaş, S. (2010) "İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Sınıf ÖğretmenliğiÖğretmen Adaylarının Sahip Oldukları Öğrenme Stillerinin Farklı Değişkenlere Göre Değerlendirilmesi", 9. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , (pp. 517-523), Elazığ, Türkiye, (Haziran 2010
Kayıt Yok
Durdukoca, Ş.F. (2023) "Afetlere Program Dışı Öğrenme", Kitap: AFETLERDE EĞİTİM VE YÖNETİMİ, Türkiye : Efe Akademi Yayınları  
Durdukoca, Ş.F. (2023) "Program Geliştirmenin Kuramsal Temellerine Bakış", Kitap: EĞİTİMİN TEMELLERİNE BAKIŞ: Eğitim Programları, Türkiye : Efe Akademi Yayınları  
Durdukoca, Ş.F. (2022) "Eğitim Programı ve Öğretimin Unsurları", Kitap: Öğretim İlke ve Yöntemleri Teoriden Uygulamaya, Ankara/Türkiye : Vizetek Yayıncılık  
Durdukoca, Ş.F. (2022) "Gezi Tekniği", Kitap: Eğitimin Kavramsal Temelleri 5 Öğretim Teknikleri, İstanbul/Türkiye : Efe Akademi Yayınları  
Durdukoca, Ş.F. (2022) "Öğretim hedeflerinin Sınırlandırılması", Kitap: Eğitimin Kavramsal Temelleri 6 Ölçme ve Değerlendirme, İstanbul/Türkiye : Efe Akademi Yayınları  
Durdukoca, Ş.F., Kılıç, A.D. (2020) "ÖZEL EĞİTİM ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞETİM PROGRAMI OKURYAZARLIKLARININ İNCELENMESİ", Kitap: YENİLİKÇİ ÖĞRETMEN EĞİTİMİ, Ankara/Türkiye : İKSAD YAYINEVİ  
Kayıt Yok
Kayıt Yok
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Turkish StudiesInternational Periodical for the Languages, 2017
Kayıt Yok
Atıflar
Atıf Sayılarına Göre Yayınlar
A: SCI/SSCI/AHCI, B: ESCI, C: Scopus, D: Uluslararası Alan Index, E: TR Dizin, F: Uluslararası Kitap, G: Ulusal Kitap, H: Diğer Makale, I: Toplam
Sıra Yayın A B C D E F G H I
1 Sınıf öğretmeni adaylarının akademik özyeterlik algılarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi 0 0 0 32 17 1 0 0 50
2 İlköğretim öğretmenlerin bazı değişkenlere göre yansıtıcı düşünme düzeyleri ve düşüncelerindeki öğretmen niteliklerinin yansıtıcı öğretmen niteliklerine uygunluğu 0 0 0 9 6 2 0 0 17
3 ÖĞRETMEN ADAYLARINA YÖNELİK “ÜSTBİLİŞSEL FARKINDALIK ÖLÇEĞİ”NİN GELİŞTİRİLMESİ 2 0 0 2 3 0 0 0 7
4 PEDAGOJİK FORMASYON EĞİTİMİ SERTİFİKA PROGRAMINA DEVAM EDENÖĞRENCİLERİN TEKNOLOJİK PEDAGOJİK ALAN BİLGİLERİNİN ÇEŞİTLİDEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ 0 0 0 4 3 0 0 0 7
5 Identifying the attitudes and views of social sciences teachers toward values education in Turkey 1 0 0 4 0 1 0 0 6
6 İlköğretim seçmeli bilişim teknolojileri dersi 5. basamak öğretim programının öğretmen görüşleri doğrultusunda değerlendirilmesi (Malatya ili örneği). 0 0 0 1 5 0 0 0 6
7 Öğretmen adaylarının öğrenme stilleri ile ders çalışma alışkanlıkları arasındaki ilişkinin incelenmesi 0 0 0 4 1 1 0 0 6
8 Sınıf öğretmenlerinin sosyal bilgiler dersi öğretim uygulamaları için öğretim tekniklerinin seçimine yönelik yeterlik algıları ve görüşleri 0 0 0 1 3 1 0 0 5
9 Sınıf öğretmenliği lisans öğretim programının aday öğretmenlerin görüşlerine göre değerlendirilmesi. 0 0 0 1 4 0 0 0 5
10 Okulöncesi öğretmen adaylarının bir ders ve öğretim tekniği olarak dramaya yönelik görüşlerinin incelenmesi 0 0 0 2 2 0 0 0 4
11 Öğretmen Adaylarının “Özel Öğrenme Güçlüğü” Kavramına Yönelik Bilişsel Yapılarının İncelenmesi 0 0 0 1 0 2 1 0 4
12 Özel eğitim dersinde örnek olay inceleme yönteminin öğrenenlerin üstbilişsel farkındalıklarına, derse yönelik tutumlarına ve görüşlerine etkisi: Bir karma yöntem araştırması 0 0 0 2 2 0 0 0 4
13 Özel eğitim dersine yönelik tutum ölçeğinin geliştirilmesi 0 0 0 2 2 0 0 0 4
14 Pedagojik formasyon eğitimi sertifika programına devam eden öğrencilerin teknolojik pedagojik alan bilgilerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi. 0 0 0 2 2 0 0 0 4
15 Occupational anxiety and self-efficacy levels among prospective teachers 0 0 0 3 0 0 0 0 3
16 OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARI VE FAALİYETLERİNE YÖNELİK TEMEL EĞİTİM ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ VE YETERLİK ALGILARI 0 0 0 3 0 0 0 0 3
17 Öğretmen adaylarının değerlere ilişkin metaforları 0 0 0 2 1 0 0 0 3
18 Determining the Attitudes and Metaphoric Perception of Prospective Science Teachers toward Biology Courses 1 0 0 0 1 0 0 0 2
19 Identifying the Predictive Power of Biological Literacy and Attitudes Toward Biology in Academic Achievement in High School Students 0 0 0 2 0 0 0 0 2
20 İnönü Üniversitesi eğitim fakültesi sınıf öğretmenliği öğretmen adaylarının sahip oldukları öğrenme stillerinin farklı değişkenlere göre değerlendirilmesi 0 0 0 2 0 0 0 0 2
21 İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Sınıf ÖğretmenliğiÖğretmen Adaylarının Sahip Oldukları Öğrenme Stillerinin Farklı Değişkenlere Göre Değerlendirilmesi 0 0 0 2 0 0 0 0 2
22 Öğretmen Adaylarının Değerlere İlişkin Metaforları 0 0 0 0 2 0 0 0 2
23 Öğretmen adaylarının düşünme stillerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi 0 0 0 2 0 0 0 0 2
24 Öğretmen adaylarının öğretim tekniklerini seçme yeterliklerine ilişkin algı ölçeği 0 0 0 1 0 1 0 0 2
25 Öğretmen adaylarının program geliştirme dersine ilişkin metaforik algıları 0 0 0 1 1 0 0 0 2
26 Teacher’s views on “‘teacher training system” in Turkey 0 0 0 2 0 0 0 0 2
27 İlköğretim 4. sınıf öğrencilerinin sosyal bilgiler dersine yönelik akademik başarıları üzerinde proje tabanlı öğrenme yaklaşımının etkisi 0 0 0 0 0 1 0 0 1
28 Öğretmen Adaylarının Özel Gereksinimli Öğrencilerin Eğitimlerine Yönelik Tutumlarının Tespit Edilmesi 0 0 0 1 0 0 0 0 1
29 Özel Yetenekli Öğrencilerin Okul Dışı Öğrenme Uygulamalarına Yönelik Ortaokul Öğretmenlerinin Görüşlerinin İncelenmesi 0 0 0 1 0 0 0 0 1
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Sebahattin Arıbaş
-
2010 - 2019 5
Kafkas Üniversitesi
2018 - 2021 4
Tazegül Demir Atalay
-
2018 - 2019 4
Mehmet İnce
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi
2022 - 2023 3
Kafkas Üniversitesi
2023 2
-
2019 - 2020 2
Kafkas Üniversitesi
2018 2
İlhami Ege
-
2016 2
Mehmet Demir
-
2012 2
Kafkas Üniversitesi
2016 1
-
2023 1
Kafkas Üniversitesi
2018 1
Mehmet İnce
-
2021 1
Damla Cumalı
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi
2023 1
Ahmet Kaya
-
2012 1
Esra Yardımcıel
-
2017 1
Habip Beşeren
-
2017 1
Hasan Bozaslan
-
2012 1
Kübra Tatlı
-
2023 1
Sakine Özbek
-
2017 1
Sevin Aras
-
2023 1
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78449
YÖKSİS Temel Alan Eğitim Bilimleri Temel Alanı 9456
YÖKSİS Bilim Alanı Eğitim Bilimleri 977
Anahtar Kelimeler Eğitim Programları ve Öğretim
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
Ağırlıklı Puan 30 50 65 170 150 55 85 185 160 0
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) 441 . 451 . 482 . 375 . 396 . 475 . 542 . 438 . 445 . -
Sıra (Temel Alan İçinde) 299 . 300 . 289 . 188 . 193 . 276 . 307 . 193 . 233 . -
Sıra (Bilim Alanı İçinde) 125 . 117 . 88 . 56 . 55 . 92 . 113 . 56 . 63 . -
Sıra (Anahtar Kelime (1)) 67 . 50 . 42 . 23 . 30 . 55 . 57 . 21 . 24 . -
Toplam Yayın 2 4 5 14 12 2 7 8 8 0
Toplam Makale 2 2 4 7 6 1 3 3 4 0
Toplam Kitap 0 0 0 0 0 1 0 3 2 0
Toplam Bildiri 0 2 1 7 6 0 4 2 2 0
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Uluslararası) 1 1 1 4 5 1 3 3 3 0
Makale (Ulusal) 1 1 3 3 1 0 0 0 1 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 0 0 0 0 1 0 3 2 0
Bildiri (Uluslararası) 0 2 1 7 6 0 4 2 2 0
Bildiri (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri