Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, İnönü Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretim (Dr), 2008, 2013 |
Yüksek Lisans, Türkiye, İnönü Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretim (Yl) (Tezli), 2006, 2008 |
Lisans, Türkiye, İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, 2002, 2006 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, İnönü Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretim (Dr), 2008, 2013 |
Yüksek Lisans, Türkiye, İnönü Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretim (Yl) (Tezli), 2006, 2008 |
Lisans, Türkiye, İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, 2002, 2006 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YÖKDİL, 76, 2017 |
İngilizce, YDS, 71, 2016 |
Seminer, 1.Eğitim Bilimleri Araştırma Günleri, ANKARA, Türkiye, 13-07-2010, 16-07-2010 |
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitim Bilimleri Eğitim Programları ve Öğretim |
2013-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü, Türkiye |
2017-2017, Anabilim Dalı Başkanı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
2017-2017, Anabilim Dalı Başkanı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
2017-2023, Bölüm Başkanı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
2016-2016, Anabilim Dalı Başkanı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
2016-2016, Anabilim Dalı Başkanı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
2016-2016, Anabilim Dalı Başkanı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
2015-2015, Anabilim Dalı Başkanı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
2015-2015, Anabilim Dalı Başkanı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
2015-2015, Anabilim Dalı Başkanı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
Nurdamla Aybirdi Yazıcı, Yüksek Lisans, Yabancı dil öğretiminde sosyokültürel ve kültürlerarası öğelerin yeri: Ders kitabı incelemesi ve öğretmen görüşleri, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
2021-2022, OKULLARDA PDR UYGULAMALARI 1, Lisans |
2021-2022, ÖZEL EĞİTİM, Lisans |
2020-2021, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans |
2020-2021, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2020-2021, ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME, Lisans |
2020-2021, EĞİTİM PSİKOLOJİSİ, Lisans |
2020-2021, ÖZEL EĞİTİM, Lisans |
2019-2020, ÖZEL EĞİTİM, Lisans |
2018-2019, ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME, Lisans |
2018-2019, OKUL ÖNCESİNDE KAYNAŞTIRMA, Lisans |
2018-2019, EĞİTİM PSİKOLOJİSİ, Lisans |
2018-2019, EĞİTİME GİRİŞ, Lisans |
2018-2019, FELSEFEYE GİRİŞ, Lisans |
2018-2019, ÖZEL EĞİTİM, Lisans |
2017-2018, ÖĞRENME GÜÇLÜKLERİ, Lisans |
2017-2018, KRİTİK OLAYLARA PSİKOLOJİK MÜDAHALE, Lisans |
2017-2018, EĞİTİM PSİKOLOJİSİ, Lisans |
2017-2018, TÜRKİYE VE DÜNYADA ÖĞRETMEN YETİŞTİRME, Yüksek Lisans |
2017-2018, PROGRAM GELİŞTİRME, Lisans |
2017-2018, ÖĞRETİM İLKE VE YÖMTEMLERİ, Lisans |
2017-2018, ÖZEL EĞİTİM, Lisans |
2015-2016, PROGRAM GELİŞTİRME, Lisans |
2015-2016, ETKİLİ İLETİŞİM, Lisans |
2015-2016, ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ, Yüksek Lisans |
2015-2016, PDR’DE ALAN ÇALIŞMASI, Lisans |
2015-2016, ÖZEL EĞİTİMDE REHBERLİK, Lisans |
2015-2016, REHBERLİKTE PROGRAM GELİŞTİRME, Lisans |
2015-2016, ÖZEL EĞİTİM, Lisans |
2014-2015, EĞİTİM PSİKOLOJİSİ, Lisans |
2014-2015, ÇOCUKTA DİKKAT VE ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ, Lisans |
2014-2015, ÖZEL EĞİTİMDE REHBERLİK, Lisans |
2014-2015, ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE GELİŞİM II, Lisans |
2014-2015, ÖZEL EĞİTİM, Lisans |
2014-2015, DRAMA, Lisans |
2013-2014, rehberlik ve psikolojik danışmada alan çalışması, Lisans |
2013-2014, erken çocukluk dönemimde gelişim II, Lisans |
2013-2014, çocuk ruh sağlığı, Lisans |
2013-2014, rehberlik ve psikolojik danışma semineri, Lisans |
2013-2014, kurum deneyimi, Lisans |
2013-2014, eğitim psikolojisi, Lisans |
2013-2014, özel eğitim, Lisans |
2013-2014, Drama, Lisans |
Kayıt Yok |
Akıcı Okuma Uygulamalarının Türkçe Öğretmen Adaylarının Okumaya Yönelik Görüşlerine Etkisi (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2018-2021 |
Kayıt Yok |
FIRAT-DURDUKOCA, Ş., Karadağ, F. (2024) "MENTOR’S OPINIONS ON “COUNSELING AND GUIDANCE PRACTICE at SCHOOLS 1” COURSE AND COURSE GUIDE", 16th INTERNATIONAL CONGRESS SCIENTIFIC RESEARCH CHINA TO ADRIATIC , Bitlis, Türkiye, (Ağustos 2024) |
FIRAT-DURDUKOCA, Ş., Yarıcı, A.N. (2024) "THE EFFECT OF THE READING CIRCLE TECHNIQUE ON THE DEVELOPMENT OF ACTIVE VOCABULARY: A PRIMARY SCHOOL 4 th GRADE EXAMPLE)", 16th INTERNATIONAL CONGRESS SCIENTIFIC RESEARCH CHINA TO ADRIATIC , Bitlis, Türkiye, (Ağustos 2024) |
YILMAZ, S.B., FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2024) "Özel Yetenekli Çocuğa Sahip Ebeveynlerin Yaşam Doyumları Ve Ebeveynlik Mükemmeliyetçiliği Düzeylerinin İncelenmesi", IX. Ulusal Üstün Yeteneklilerin Eğitimi Kongresi , Eskişehir, Türkiye, (Temmuz 2024) |
FIRAT-DURDUKOCA, Ş., Aras, S. (2024) "EVALUATION OF THE REMEDIAL PROGRAM IN PRIMARY SCHOOLS (RPPS) ACCORDING TO TEACHERS’ OPINIONS BY SWOT ANALYSIS", 11th INTERNATIONAL “BAŞKENT” CONGRESS ON SOCIAL, HUMANITIES, ADMINISTRATIVE, AND EDUCATIONAL SCIENCES , Ankara, Türkiye, (Şubat 2024) |
FIRAT-DURDUKOCA, Ş., Doğan, F. (2024) "EXAMINING THE OPINIONS OF SCHOOL GUIDANCE COUNSELLORS ON THE GUIDANCE NEEDS OF REFUGEE STUDENTS IN SCHOOLS", 11th INTERNATIONAL “BAŞKENT” CONGRESS ON SOCIAL, HUMANITIES, ADMINISTRATIVE, AND EDUCATIONAL SCIENCES , Ankara, Türkiye, (Şubat 2024) |
FIRAT-DURDUKOCA, Ş., DERYA-TAŞÇI, A. (2023) "EXAMINATION OF PRE-SERVICE TEACHERS' COGNITIVE STRUCTURES AND PROFICIENCY LEVELS FOR VARIOUS EDUCATION TYPES", 13th International Conference on Culture, Civilization and Social Sciences , (pp. 160-174), Mısır, (Şubat 2023) |
FIRAT-DURDUKOCA, Ş., DERYA-TAŞÇI, A. (2023) "INVESTIGATION OF PRIMARY SCHOOL TEACHER CANDIDATES' AWARENESS ABOUT THE ZERO WASTE CONCEPT", 13th International Conference on Culture, Civilization and Social Sciences , Mısır, (Şubat 2023) |
İnce, M., FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2022) "Türkiye’de Özel Eğitimle İlgili Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi", IXth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS , İzmir, Türkiye, (Ekim 2022) |
FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2022) "INVESTIGATION OF TEACHERS' OPINIONS ABOUT FIELD TRIP TECHNIQUE AND SELF-EFFICACY BELIEFS REGARDING ORGANIZATION FIELD TRIP", 2. INTERNATIONAL CAPPADOCIA SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS , (pp. 279-294), Nevşehir, Türkiye, (Temmuz 2022) |
İnce, M., FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2021) "Öğretmen Adaylarının Özel Gereksinimli Öğrencilere İlişkin Metaforik Algıları", ULUSLARARASI PEGEM EĞİTİM KONGRESİ (IPCEDU - 2021) , (pp. 453-463), Antalya, Türkiye, (Aralık 2021) |
FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2021) "Uzaktan Eğitimde Öğretmen Adaylarının Öğrenme Motivasyonlarını Etkileyen Faktörler", ULUSLARARASI PEGEM EĞİTİM KONGRESİ (IPCEDU - 2021) , (pp. 561-570), Antalya, Türkiye, (Aralık 2021) |
FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2021) "LİSE ÖĞRENCİLERİNİN SINIF İÇİ GÜVEN DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ", INTERNATIONAL SIIRT SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS , (pp. 280-291), Siirt, Türkiye, (Kasım 2021) |
FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2021) "Öğretmen Adaylarının Basamaklı Öğretim Modelinin Uygulamasına İlişkin Görüşleri", 1. ULUSLARARASI ARSLANTEPE BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ , (pp. 173-181), Malatya, Türkiye, (Eylül 2021) |
FIRAT-DURDUKOCA, Ş., DERİN-KILIÇ, A. (2019) "Öğretmen Adaylarının Eğitim Programı Okuryazarlığı Düzeylerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi", İKSAD 4. INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES , (Eylül 2019) |
FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2019) "Öğretmen Adaylarının Görüşlerine Göre İdeal Bir ÖğretimElemanının Sahip Olması Gereken Özellikler", 28. Uluslararası eğitim bilimleri kongresi , (Eylül 2019) |
FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2019) "Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifika Programına KatılanÖğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğini TercihNedenlerinin İncelenmesi", 28. uluslararası eğitim bilimleri kongresi , (Eylül 2019) |
FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2019) "TÜRKÇE ÖĞRETMENLERİNİN ÖLÇME–DEĞERLENDİRME ARAÇLARINA YÖNELİK YETERLİK ALGILARININ BELİRLENMESİ", İKSAD 4. INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES , (Eylül 2019) |
FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2019) "ÖĞRETMEN ADAYLARININ PROGRAM GELİŞTİRMEDE BAZITEMEL KAVRAMLARA İLİŞKİN BİLİŞSEL YAPILARININİNCELENMESİ", AL- FARABİ 4. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ , (Haziran 2019) |
FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2019) "TÜRKÇE EĞİTİMİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ EĞİTİMDEKULLANILAN ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME ARAÇLARINAYÖNELİK BİLGİ DÜZEYLERİNİN ANLAM ÇÖZÜMLEMETABLOSU İLE BELİRLENMESİ", AL-FARABi 4. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ , (Haziran 2019) |
FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2018) "Doktora öğrencilerinin bilgi okuryazarlık düzeylerini yordayıcı bazı değişkenler", I.International Iğdır Congress on Multidisciplinary Studies , (pp. 218-224), (Aralık 2018) |
FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2018) "Teorik bir çerçevede bilgi ve bilimsel okuryazarlık: Tanım, aralarındaki ilişki ve öğretmen yetiştirme sürecindeki önemi", 6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , (Aralık 2018) |
FIRAT-DURDUKOCA, Ş., ÖNEL, A. (2018) "Öğretmen adaylarının biyoloji okuryazarlık düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi", 6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Kars, Türkiye, (Ekim 2018) |
FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2018) "Öğretmen adaylarının program geliştirmeye ilişkin bilişsel farkındalık düzeylerinin ve yeterlik algılarının çeşitli değişkenlere göre incelenmesi", 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , (pp. 1039-1048), Antalya, Türkiye, (Ekim 2018) |
FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2018) "Program geliştirme dersi kapsamının mesleki yaşamdaki gerekliliği konusunda öğretmen görüşlerinin incelenmesi", 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , (pp. 1029-1037), Antalya, Türkiye, (Ekim 2018) |
SADİ-YILMAZ, S., FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2018) "Sınıf öğretmenliği alanında yapılan çalışmaların içerik analizi", 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , (pp. 1333-1334), Ankara, Türkiye, (Mayıs 2018) |
FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2018) "Öğretmen adaylarının bilgi ve bilimsel okuryazarlık düzeylerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi", 6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , (pp. 405-410), (Ocak 2018) |
FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2017) "Öğretmen ve okul yöneticilerinin “okulu kültür merkezi durumuna getirme”konusuna yönelik görüşleri ve yeterlik algıları", 5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Muğla, Türkiye, (Ekim 2017) |
FIRAT-DURDUKOCA, Ş., SIKICIKOĞLU, İ.K. (2016) "Bilim ve Sanat Merkezlerinde uygulanan uyum eğitimi programının öğretmen görüşleri açısından değerlendirilmesi", 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu. , (pp. 400-419), Muğla, Türkiye, (Aralık 2016) |
FIRAT-DURDUKOCA, Ş., Ege, İ. (2016) "Öğretmen adaylarının öğrenme yaklaşımlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi.", 15. Uluslararası sınıf öğretmenliği eğitimi sempozyumu , (pp. 1433-1443), Muğla, Türkiye, (Aralık 2016) |
Demir, M., FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2012) "İlkokuma yazma öğretim programının değerlendirilmesine ilişkin bir meta-analiz çalışması", IV. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi , (pp. 1157-1169), İstanbul, Türkiye, (Mayıs 2012) |
FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2012) "Öğretmen adaylarının bilişüstü farkındalık düzeyleri ve mesleklerine ilişkin özyeterlik inanç düzeylerinin incelenmesi", 3. International Conference on New Trends in Education and Their Implications , (pp. 118), Antalya, Türkiye, (Nisan 2012) |
FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2012) "Sınıf öğretmeni adaylarının çevre eğitimi özyeterlik algılarının belirlenmesi", 3nd International Conference on New Trends In Education and Their Implications, , (pp. 119), Antalya, Türkiye, (Nisan 2012) |
FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2011) "Sınıf öğretmenlerinin sınıf dışı öğretim yöntemlerini kullanma düzeylerinin çeşitli değişkenlere göre değerlendirilmesi", 1. Uluslar Arası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , (pp. 398-400), Eskişehir, Türkiye, (Ekim 2011) |
FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2011) "Yeni orta öğretim felsefe dersi eğitim programının öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi (Malatya ili örneği)", 1. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , (pp. 201-203), Eskişehir, Türkiye, (Ekim 2011) |
FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2011) "Öğretmen adaylarının düşünme stillerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi", 2nd International Conference on New Trends in Education and Their Implications , (pp. 1719-1724), Antalya, Türkiye, (Nisan 2011) |
FIRAT-DURDUKOCA, Ş., Arıbaş, S. (2010) "İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Sınıf ÖğretmenliğiÖğretmen Adaylarının Sahip Oldukları Öğrenme Stillerinin Farklı Değişkenlere Göre Değerlendirilmesi", 9. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , (pp. 517-523), Elazığ, Türkiye, (Haziran 2010) |
Kayıt Yok |
FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2023) "Afetlere Program Dışı Öğrenme", Kitap: AFETLERDE EĞİTİM VE YÖNETİMİ, Türkiye : Efe Akademi Yayınları, Bölüm Sayfaları: 141 / 160, ISBN: 978-625-6504-09-7 |
FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2023) "Program Geliştirmenin Kuramsal Temellerine Bakış", Kitap: EĞİTİMİN TEMELLERİNE BAKIŞ: Eğitim Programları, Türkiye : Efe Akademi Yayınları, Bölüm Sayfaları: 147 / 168, ISBN: 978-625-6504-49-3 |
FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2022) "Gezi Tekniği", Kitap: Eğitimin Kavramsal Temelleri 5 Öğretim Teknikleri, İstanbul/Türkiye : Efe Akademi Yayınları, Bölüm Sayfaları: 243 / 256, ISBN: 978-625-8121-14-8 |
FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2022) "Öğretim hedeflerinin Sınırlandırılması", Kitap: Eğitimin Kavramsal Temelleri 6 Ölçme ve Değerlendirme, İstanbul/Türkiye : Efe Akademi Yayınları, Bölüm Sayfaları: 147 / 161, ISBN: 978-625-8324-72-3 |
FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2022) "Eğitim Programı ve Öğretimin Unsurları", Kitap: Öğretim İlke ve Yöntemleri Teoriden Uygulamaya, Ankara/Türkiye : Vizetek Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 33 / 68, ISBN: 978-625-8499-50-6 |
FIRAT-DURDUKOCA, Ş., DERİN-KILIÇ, A. (2020) "ÖZEL EĞİTİM ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞETİM PROGRAMI OKURYAZARLIKLARININ İNCELENMESİ", Kitap: YENİLİKÇİ ÖĞRETMEN EĞİTİMİ, Ankara/Türkiye : İKSAD YAYINEVİ, Bölüm Sayfaları: 29 / 66, ISBN: 978-625-7279-54-3 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Turkish StudiesInternational Periodical for the Languages, 2017 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Sebahattin Arıbaş
-
|
2010 - 2019 | 5 |
Kafkas Üniversitesi
|
2018 - 2021 | 4 |
Tazegül Demir Atalay
-
|
2018 - 2019 | 4 |
Mehmet İnce
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi
|
2022 - 2023 | 3 |
Kafkas Üniversitesi
|
2023 | 2 |
-
|
2019 - 2020 | 2 |
Kafkas Üniversitesi
|
2023 - 2024 | 2 |
Kafkas Üniversitesi
|
2018 | 2 |
Ayça Nur Yarıcı
-
|
2024 | 2 |
İlhami Ege
-
|
2016 | 2 |
Mehmet Demir
-
|
2012 | 2 |
Sevin Aras
-
|
2023 - 2024 | 2 |
Kafkas Üniversitesi
|
2016 | 1 |
Kafkas Üniversitesi
|
2018 | 1 |
Mehmet İnce
-
|
2021 | 1 |
Damla Cumalı
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi
|
2023 | 1 |
Ahmet Kaya
-
|
2012 | 1 |
Aykut Batmaca
-
|
2024 | 1 |
Esra Yardımcıel
-
|
2017 | 1 |
Fatih Karadağ
-
|
2024 | 1 |
Firdevs Doğan
-
|
2024 | 1 |
Habip Beşeren
-
|
2017 | 1 |
Hasan Bozaslan
-
|
2012 | 1 |
Kübra Tatlı
-
|
2023 | 1 |
Sakine Özbek
-
|
2017 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78424 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9736 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Eğitim Bilimleri | 987 |
Anahtar Kelimeler | Eğitim Programları ve Öğretim |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 30 | 50 | 65 | 170 | 150 | 55 | 85 | 185 | 160 | 67 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 441 . | 452 . | 483 . | 374 . | 394 . | 475 . | 540 . | 437 . | 441 . | 281 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 298 . | 297 . | 289 . | 186 . | 192 . | 277 . | 308 . | 193 . | 236 . | 143 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 124 . | 115 . | 88 . | 56 . | 55 . | 92 . | 111 . | 57 . | 59 . | 44 . |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 65 . | 49 . | 42 . | 22 . | 30 . | 55 . | 56 . | 21 . | 23 . | 18 . |
Toplam Yayın | 2 | 4 | 5 | 14 | 12 | 2 | 7 | 8 | 8 | 7 |
Toplam Makale | 2 | 2 | 4 | 7 | 6 | 1 | 3 | 3 | 4 | 2 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 3 | 2 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 2 | 1 | 7 | 6 | 0 | 4 | 2 | 2 | 5 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 1 | 1 | 1 | 4 | 5 | 1 | 3 | 3 | 1 | 1 |
Makale (Ulusal) | 1 | 1 | 3 | 3 | 1 | 0 | 0 | 0 | 3 | 1 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 3 | 2 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 2 | 1 | 7 | 6 | 0 | 4 | 2 | 2 | 4 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |