| Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, İnönü Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretim (Dr), 2008, 2013 |
| Yüksek Lisans, Türkiye, İnönü Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretim (Yl) (Tezli), 2006, 2008 |
| Lisans, Türkiye, İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, 2002, 2006 |
| Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, İnönü Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretim (Dr), 2008, 2013 |
| Yüksek Lisans, Türkiye, İnönü Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretim (Yl) (Tezli), 2006, 2008 |
| Lisans, Türkiye, İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, 2002, 2006 |
| Kayıt Yok |
| İngilizce, YÖKDİL, 76, 2017 |
| İngilizce, YDS, 71, 2016 |
| Seminer, 1.Eğitim Bilimleri Araştırma Günleri, ANKARA, Türkiye, 13-07-2010, 16-07-2010 |
| [UAK] Eğitim Bilimleri Eğitim Bilimleri Eğitim Programları ve Öğretim |
| [UAK] Eğitim Bilimleri Eğitim Programları ve Öğretim Eğitim Programları ve Öğretim |
| 2019-, Doçent, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü, Türkiye |
| 2013-2019, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü, Türkiye |
| 2017-2017, Anabilim Dalı Başkanı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
| 2017-2017, Anabilim Dalı Başkanı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
| 2017-2023, Bölüm Başkanı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
| 2016-2016, Anabilim Dalı Başkanı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
| 2016-2016, Anabilim Dalı Başkanı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
| 2016-2016, Anabilim Dalı Başkanı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
| 2015-2015, Anabilim Dalı Başkanı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
| 2015-2015, Anabilim Dalı Başkanı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
| 2015-2015, Anabilim Dalı Başkanı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
| 2021-2022, OKULLARDA PDR UYGULAMALARI 1, Lisans |
| 2021-2022, ÖZEL EĞİTİM, Lisans |
| 2020-2021, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans |
| 2020-2021, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
| 2020-2021, ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME, Lisans |
| 2020-2021, EĞİTİM PSİKOLOJİSİ, Lisans |
| 2020-2021, ÖZEL EĞİTİM, Lisans |
| 2019-2020, ÖZEL EĞİTİM, Lisans |
| 2018-2019, ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME, Lisans |
| 2018-2019, OKUL ÖNCESİNDE KAYNAŞTIRMA, Lisans |
| 2018-2019, EĞİTİM PSİKOLOJİSİ, Lisans |
| 2018-2019, EĞİTİME GİRİŞ, Lisans |
| 2018-2019, FELSEFEYE GİRİŞ, Lisans |
| 2018-2019, ÖZEL EĞİTİM, Lisans |
| 2017-2018, ÖĞRENME GÜÇLÜKLERİ, Lisans |
| 2017-2018, KRİTİK OLAYLARA PSİKOLOJİK MÜDAHALE, Lisans |
| 2017-2018, EĞİTİM PSİKOLOJİSİ, Lisans |
| 2017-2018, TÜRKİYE VE DÜNYADA ÖĞRETMEN YETİŞTİRME, Yüksek Lisans |
| 2017-2018, PROGRAM GELİŞTİRME, Lisans |
| 2017-2018, ÖĞRETİM İLKE VE YÖMTEMLERİ, Lisans |
| 2017-2018, ÖZEL EĞİTİM, Lisans |
| 2015-2016, PROGRAM GELİŞTİRME, Lisans |
| 2015-2016, ETKİLİ İLETİŞİM, Lisans |
| 2015-2016, ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ, Yüksek Lisans |
| 2015-2016, PDR’DE ALAN ÇALIŞMASI, Lisans |
| 2015-2016, ÖZEL EĞİTİMDE REHBERLİK, Lisans |
| 2015-2016, REHBERLİKTE PROGRAM GELİŞTİRME, Lisans |
| 2015-2016, ÖZEL EĞİTİM, Lisans |
| 2014-2015, EĞİTİM PSİKOLOJİSİ, Lisans |
| 2014-2015, ÇOCUKTA DİKKAT VE ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ, Lisans |
| 2014-2015, ÖZEL EĞİTİMDE REHBERLİK, Lisans |
| 2014-2015, ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE GELİŞİM II, Lisans |
| 2014-2015, ÖZEL EĞİTİM, Lisans |
| 2014-2015, DRAMA, Lisans |
| 2013-2014, rehberlik ve psikolojik danışmada alan çalışması, Lisans |
| 2013-2014, erken çocukluk dönemimde gelişim II, Lisans |
| 2013-2014, çocuk ruh sağlığı, Lisans |
| 2013-2014, rehberlik ve psikolojik danışma semineri, Lisans |
| 2013-2014, kurum deneyimi, Lisans |
| 2013-2014, eğitim psikolojisi, Lisans |
| 2013-2014, özel eğitim, Lisans |
| 2013-2014, Drama, Lisans |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| (Uluslararası - Bilimsel Dergi) Turkish StudiesInternational Periodical for the Languages, 2017 |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
|
|
2018 - 2024 | 6 |
|
Sebahattin Arıbaş
|
2010 - 2019 | 5 |
|
Tazegül Demir Atalay
|
2018 - 2019 | 4 |
|
|
2023 - 2025 | 3 |
|
Mehmet İnce
|
2022 - 2023 | 3 |
|
Fatih Karadağ
|
2024 - 2025 | 3 |
|
|
2019 - 2020 | 2 |
|
|
2024 | 2 |
|
|
2023 - 2024 | 2 |
|
|
2018 | 2 |
|
Ayça Nur Yarıcı
T.C. Milli Eğitim Bakanlığı
|
2024 | 2 |
|
Firdevs Doğan
|
2024 - 2025 | 2 |
|
İlhami Ege
|
2016 | 2 |
|
Sera Aras
|
2024 - 2025 | 2 |
|
Mehmet Demir
-
|
2012 | 2 |
|
Sevin Aras
-
|
2023 - 2024 | 2 |
|
|
2016 | 1 |
|
|
2018 | 1 |
|
Mehmet İnce
-
|
2021 | 1 |
|
Damla Cumalı
|
2023 | 1 |
|
Ahmet Kaya
|
2012 | 1 |
|
Aykut Batmaca
T.C. Milli Eğitim Bakanlığı
|
2024 | 1 |
|
Habip Beşeren
T.C. Milli Eğitim Bakanlığı
|
2017 | 1 |
|
Hasan Bozaslan
|
2012 | 1 |
|
Kübra Tatlı
T.C. Milli Eğitim Bakanlığı
|
2023 | 1 |
|
Sakine Özbek
T.C. Milli Eğitim Bakanlığı
|
2017 | 1 |
|
Esra Yardımcıel
-
|
2017 | 1 |
| Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
| TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 79048 |
| YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 11113 |
| YÖKSİS Bilim Alanı | Eğitim Programları ve Öğretim | 452 |
| Anahtar Kelimeler | Eğitim Programları ve Öğretim | |
| Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
| Ağırlıklı Puan | 30 | 50 | 65 | 170 | 150 | 55 | 85 | 185 | 160 | 102 | 25 |
| Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 451 . | 463 . | 496 . | 378 . | 406 . | 492 . | 532 . | 452 . | 443 . | 458 . | 405 . |
| Sıra (Temel Alan İçinde) | 282 . | 301 . | 279 . | 181 . | 193 . | 273 . | 311 . | 191 . | 236 . | 263 . | 243 . |
| Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 75 . | 73 . | 54 . | 33 . | 40 . | 57 . | 57 . | 31 . | 51 . | 56 . | 53 . |
| Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 65 . | 66 . | 50 . | 27 . | 34 . | 48 . | 43 . | 23 . | 43 . | 50 . | 49 . |
| Toplam Yayın | 2 | 4 | 5 | 14 | 12 | 2 | 7 | 8 | 8 | 10 | 2 |
| Toplam Makale | 2 | 2 | 4 | 7 | 6 | 1 | 3 | 3 | 4 | 4 | 1 |
| Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 3 | 2 | 0 | 0 |
| Toplam Bildiri | 0 | 2 | 1 | 7 | 6 | 0 | 4 | 2 | 2 | 6 | 1 |
| Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Makale (Uluslararası) | 1 | 1 | 1 | 4 | 5 | 1 | 3 | 3 | 1 | 4 | 1 |
| Makale (Ulusal) | 1 | 1 | 3 | 3 | 1 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 |
| Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 3 | 2 | 0 | 0 |
| Bildiri (Uluslararası) | 0 | 2 | 1 | 7 | 6 | 0 | 4 | 2 | 2 | 5 | 1 |
| Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |