| Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Karadeniz Teknik Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Matematik Eğitimi (Dr), 2009, 2016 |
| Lisans, Türkiye, Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2004, 2008 |
| Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Karadeniz Teknik Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Matematik Eğitimi (Dr), 2009, 2016 |
| Lisans, Türkiye, Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2004, 2008 |
| Kayıt Yok |
| İngilizce, YÖKDİL, 61, 2023/2 Yük, 2023 |
| İngilizce, ÜDS, 68, 2009-ÜDS İ, 2009 |
| Kayıt Yok |
| [UAK] Eğitim Bilimleri İlköğretim Matematik Eğitimi İlköğretim Matematik Eğitimi |
| 2024-, Doçent, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Dede Korkut Eğitim Fakültesi, Türkiye |
| 2017-2024, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
| 2011-2017, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
| 2023-2026, Bölüm Başkan Yardımcısı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
| 2024-2025, Matematik Okuryazarlığı, Yüksek Lisans |
| 2024-2025, Matematiksel Modelleme, Yüksek Lisans |
| 2024-2025, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
| 2024-2025, Matematik Öğretiminde Modelleme, Lisans |
| 2024-2025, Matematik Ders Kitabı İnceleme, Lisans |
| 2024-2025, Ortaokul Matematik Öğretim Programları, Lisans |
| 2024-2025, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
| 2024-2025, Oyunla Matematik Öğretimi, Lisans |
| 2024-2025, Matematikte Problem Çözme, Lisans |
| 2024-2025, Matematik Tarihi, Lisans |
| 2023-2024, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
| 2023-2024, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans |
| 2023-2024, Matematik Tarihi, Lisans |
| 2023-2024, Matematikte Problem Çözme, Lisans |
| 2022-2023, Matematik Okuryazarlığı, Yüksek Lisans |
| 2022-2023, Matematiksel Modelleme, Yüksek Lisans |
| 2022-2023, Matematik Öğretiminde Modelleme, Lisans |
| 2022-2023, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
| 2022-2023, Matematik Ders Kitabı İnceleme, Lisans |
| 2022-2023, Ortaokul Matematik Öğretim Programları, Lisans |
| 2022-2023, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
| 2022-2023, Matematikte Problem Çözme, Lisans |
| 2022-2023, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans |
| 2022-2023, Matematik Tarihi, Lisans |
| 2021-2022, Matematik Okuryazarlığı, Yüksek Lisans |
| 2021-2022, Matematiksel Modelleme, Yüksek Lisans |
| 2021-2022, Matematikte Problem Çözme, Lisans |
| 2021-2022, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
| 2021-2022, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans |
| 2021-2022, Matematik Tarihi, Lisans |
| 2021-2022, İlkokulda Temel Matematik, Lisans |
| 2021-2022, Matematik Öğretiminde Modelleme, Lisans |
| 2021-2022, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
| 2021-2022, Matematik Ders Kitabı İnceleme, Lisans |
| 2021-2022, Ortaokul Matematik Öğretim Programları, Lisans |
| 2020-2021, Bilim Tarihi ve Felsefesi, Lisans |
| 2020-2021, Okul Deneyimi, Lisans |
| 2020-2021, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans |
| 2020-2021, Matematik Tarihi, Lisans |
| 2020-2021, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
| 2020-2021, Matematik Ders Kitabı İnceleme, Lisans |
| 2020-2021, Ortaokul Matematik Öğretim Programları, Lisans |
| 2020-2021, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
| 2020-2021, Matematik Okuryazarlığı, Yüksek Lisans |
| 2020-2021, Matematiksel Modelleme, Yüksek Lisans |
| 2019-2020, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans |
| 2019-2020, Matematik Tarihi, Lisans |
| 2019-2020, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
| 2019-2020, Matematik Öğretimi I, Lisans |
| 2018-2019, Matematik ve Hayat, Lisans |
| 2018-2019, Matematik Öğretimi II, Lisans |
| 2018-2019, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
| 2018-2019, Matematik Öğretimi I, Lisans |
| 2018-2019, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans |
| 2018-2019, Matematik Tarihi, Lisans |
| 2017-2018, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
| 2017-2018, Matematik Öğretimi II, Lisans |
| 2017-2018, Matematik ve Hayat, Lisans |
| 2017-2018, Okul Deneyimi, Lisans |
| 2017-2018, Matematik Tarihi, Lisans |
| 2017-2018, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans |
| 2017-2018, Matematik Öğretimi I, Lisans |
| 2016-2017, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
| 2016-2017, Matematik Felsefesi, Lisans |
| 2016-2017, Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, Lisans |
| 2016-2017, Matematik ve Hayat, Lisans |
| 2016-2017, Temel Matematik, Lisans |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
| 1 | Öğretmen Adaylarının Matematiksel Modelleme Problemlerini Çözme Sürecinde Teknolojinin Rolü | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 3 | 3 | 0 | 0 | 8 |
| 2 | SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MATEMATİKSEL PROBLEM ÇÖZMEYE YÖNELİK İNANÇLARININ VE METAFORİK ALGILARININ İNCELENMESİ | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 |
| 3 | Eğitim Fakültesi Öğrencilerin İntihal Eğilimlerinin İncelenmesi | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
| 4 | İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MATEMATİKSEL MODELLEME SÜRECİNDE TEKNOLOJİNİN ROLÜNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
| 5 | Matematik Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Modelleme Sürecinde Bilgisayar Kullanımları Üzerine Bir İnceleme | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
|
Sevilay Alkan
T.C. Milli Eğitim Bakanlığı
|
2018 - 2023 | 14 |
|
Duygu Arabacı
|
2014 - 2023 | 7 |
|
|
2016 - 2022 | 5 |
|
Derya Çelik
Trabzon Üniversitesi
|
2015 - 2018 | 5 |
|
|
2017 - 2021 | 4 |
|
|
2019 | 2 |
|
|
2021 | 1 |
|
|
2016 | 1 |
|
|
2016 | 1 |
|
Bülent Güven
Trabzon Üniversitesi
|
2010 | 1 |
|
Adem Dağaşan
|
2017 | 1 |
|
Buket Özüm Bülbül
Manisa Celâl Bayar Üniversitesi
|
2010 | 1 |
|
Nur Akcanca
-
|
2016 | 1 |
|
Adnan Baki
Trabzon Üniversitesi
|
2014 | 1 |
|
Gülcan Turan Beder
-
|
2021 | 1 |
|
Hasan Basri Özcan
-
|
2024 | 1 |
|
Hayat Baburhan Durmuş
-
|
2023 | 1 |
|
Nazmiye Murat
-
|
2023 | 1 |
|
Onurcan Zaman
-
|
2023 | 1 |
|
Şeymanur Altuntaş
-
|
2021 | 1 |
| Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
| TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 79048 |
| YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 11113 |
| YÖKSİS Bilim Alanı | İlköğretim Matematik Eğitimi | 219 |
| Anahtar Kelimeler | İlköğretim Matematik Eğitimi | |
| Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
| Ağırlıklı Puan | 2 | 17 | 17 | 50 | 80 | 40 | 30 | 50 | 124 | 2 | 0 |
| Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 479 . | 496 . | 544 . | 498 . | 476 . | 506 . | 587 . | 587 . | 479 . | 558 . | - |
| Sıra (Temel Alan İçinde) | 310 . | 334 . | 326 . | 293 . | 256 . | 286 . | 361 . | 320 . | 266 . | 361 . | - |
| Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 74 . | 66 . | 71 . | 49 . | 31 . | 38 . | 68 . | 54 . | 38 . | 65 . | - |
| Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 68 . | 60 . | 64 . | 45 . | 29 . | 32 . | 64 . | 49 . | 35 . | 61 . | - |
| Toplam Yayın | 1 | 2 | 2 | 6 | 6 | 1 | 4 | 4 | 10 | 1 | 0 |
| Toplam Makale | 0 | 1 | 1 | 2 | 0 | 0 | 1 | 3 | 4 | 0 | 0 |
| Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |
| Toplam Bildiri | 1 | 1 | 1 | 4 | 5 | 0 | 3 | 1 | 5 | 1 | 0 |
| Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Makale (Uluslararası) | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 3 | 0 | 0 |
| Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 |
| Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |
| Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 4 | 5 | 0 | 3 | 1 | 3 | 0 | 0 |
| Bildiri (Ulusal) | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 0 |