img
Doç. Dr. Ebru SAKA

Doç. Dr. Ebru SAKA

  • Dede Korkut Eğitim Fakültesi
  • Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
  • Matematik Eğitimi

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
38
Atıf
12
h-index
2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Karadeniz Teknik Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Matematik Eğitimi (Dr), 2009, 2016
Lisans, Türkiye, Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2004, 2008
Araştırma Alanları
İlköğretim Matematik Eğitimi
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Karadeniz Teknik Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Matematik Eğitimi (Dr), 2009, 2016
Lisans, Türkiye, Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2004, 2008
Kayıt Yok
İngilizce, YÖKDİL, 61, 2023/2 Yük, 2023
İngilizce, ÜDS, 68, 2009-ÜDS İ, 2009
Kayıt Yok
[UAK] Eğitim Bilimleri İlköğretim Matematik Eğitimi İlköğretim Matematik Eğitimi
2017-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye
2011-2017, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye
2023-2026, Bölüm Başkan Yardımcısı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Pembe Ayşe Nur Karagöz Dumlupınar, Yüksek Lisans, 6. Sınıf Matematik Dersi Cebir Öğrenme Alanında Öğretmenlerin Kullandıkları Örneklerin Öğretimsel Açıklama Boyutuna Göre İncelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman)
Onurcan Zaman, Yüksek Lisans, 6. sınıf öğrencilerinin kesirler konusundaki problem kurma becerilerinin gelişiminde animasyon destekli problem kurma eğitiminin rolü, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman)
Şeymanur Altuntaş, Yüksek Lisans, LGS çalışma kitabındaki matematik sorularının pısa matematik okuryazarlığı yeterlik düzeylerine, içerik alanlarına ve öğretmen görüşlerine göre incelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Hayat Baburhan Durmuş, Yüksek Lisans, 7.Sınıf Öğrencilerinin Matematik Okuryazarlığı Problemlerini Çözme Sürecinde Kullandığı Üstbilişsel Becerilerin İncelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Nazmiye Murat, Yüksek Lisans, Lise Matematik Dersi Sınav Sorularının MATH Taksonomisine ve Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Gülnur Kesim, Yüksek Lisans, 6. Sınıf Alan Ölçme Konusunun Öğretiminde Matematiksel Modelleme Etkinliklerinin Kullanımının Öğrenci Başarısı, Matematik Motivasyonu ve Kaygısına Etkisi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
2023-2024, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans
2023-2024, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans
2023-2024, Matematik Tarihi, Lisans
2023-2024, Matematikte Problem Çözme, Lisans
2022-2023, Matematik Okuryazarlığı, Yüksek Lisans
2022-2023, Matematiksel Modelleme, Yüksek Lisans
2022-2023, Matematik Öğretiminde Modelleme, Lisans
2022-2023, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans
2022-2023, Matematik Ders Kitabı İnceleme, Lisans
2022-2023, Ortaokul Matematik Öğretim Programları, Lisans
2022-2023, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans
2022-2023, Matematikte Problem Çözme, Lisans
2022-2023, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans
2022-2023, Matematik Tarihi, Lisans
2021-2022, Matematik Okuryazarlığı, Yüksek Lisans
2021-2022, Matematiksel Modelleme, Yüksek Lisans
2021-2022, Matematikte Problem Çözme, Lisans
2021-2022, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans
2021-2022, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans
2021-2022, Matematik Tarihi, Lisans
2021-2022, İlkokulda Temel Matematik, Lisans
2021-2022, Matematik Öğretiminde Modelleme, Lisans
2021-2022, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans
2021-2022, Matematik Ders Kitabı İnceleme, Lisans
2021-2022, Ortaokul Matematik Öğretim Programları, Lisans
2020-2021, Bilim Tarihi ve Felsefesi, Lisans
2020-2021, Okul Deneyimi, Lisans
2020-2021, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans
2020-2021, Matematik Tarihi, Lisans
2020-2021, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
2020-2021, Matematik Ders Kitabı İnceleme, Lisans
2020-2021, Ortaokul Matematik Öğretim Programları, Lisans
2020-2021, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans
2020-2021, Matematik Okuryazarlığı, Yüksek Lisans
2020-2021, Matematiksel Modelleme, Yüksek Lisans
2019-2020, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans
2019-2020, Matematik Tarihi, Lisans
2019-2020, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans
2019-2020, Matematik Öğretimi I, Lisans
2018-2019, Matematik ve Hayat, Lisans
2018-2019, Matematik Öğretimi II, Lisans
2018-2019, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
2018-2019, Matematik Öğretimi I, Lisans
2018-2019, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans
2018-2019, Matematik Tarihi, Lisans
2017-2018, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
2017-2018, Matematik Öğretimi II, Lisans
2017-2018, Matematik ve Hayat, Lisans
2017-2018, Okul Deneyimi, Lisans
2017-2018, Matematik Tarihi, Lisans
2017-2018, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans
2017-2018, Matematik Öğretimi I, Lisans
2016-2017, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
2016-2017, Matematik Felsefesi, Lisans
2016-2017, Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, Lisans
2016-2017, Matematik ve Hayat, Lisans
2016-2017, Temel Matematik, Lisans
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Alkan, S., SAKA, E. (2023) "İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Bakış Açısından “Örnekler”", Kafkas Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi, 16 (1) pp. 30-39 DOI  
Arabacı, D., Alkan, S., SAKA, E. (2023) "Analysis of Mathematics Teacher Candidates Metacognitive Regulation Skills in the Context of Problem Posing Activity", Cumhuriyet International Journal of Education, 12 (3) pp. 653-672 DOI   
SAKA, E. (2023) "TEACHERS' OPINIONS ON THE APPLICABILITY OF MODEL ELICITING ACTIVITIES", International Journal of Education, Technology and Science, 3 (3) pp. 1002-1026 Link  
SAKA, E. (2023) "Lisansüstü Eğitim Gören Matematik Öğretmenlerinin Tasarladıkları Matematik Okuryazarlığı Sorularının İncelenmesi", Journal of Theoretical Educational Science, 16 (3) pp. 617-640 DOI  
SAKA, E. (2022) "Secondary School Mathematics Teachers’ Views on the Content of EBA (Educational Information Network) Mathematics Course", Technology, Innovation and Special Education Research Journal, 2 (1) pp. 61-28 Link  
Arabacı, D., SAKA, E., Alkan, S. (2022) "İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Problem Kurma Durumlarındaki Matematiksel Yaratıcılıklarının İncelenmesi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 23 (0) pp. 385-426 [TR Dizin] Link DOI   
SAKA, E., Alkan, S. (2022) "Examining the secondary school mathematics practices course books in Turkey according to the principles of the model eliciting activity design", International Journal of Curriculum and Instruction, 14 (1) pp. 523-542 Link  
SAKA, E., DURMUŞ, M. (2021) "SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MATEMATİKSEL PROBLEM ÇÖZMEYE YÖNELİK İNANÇLARININ VE METAFORİK ALGILARININ İNCELENMESİ", EKEV AKADEMİ DERGİSİ, (85) pp. 129-150 [TR Dizin] Link DOI   
SAKA, E., Çelik, D. (2018) "Matematik Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Modelleme Sürecinde Bilgisayar Kullanımları Üzerine Bir İnceleme", Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT), 9 (3) pp. 581-617 [TR Dizin] Link DOI   
SAKA, E., Çelik, D. (2018) "Öğretmen Adaylarının Matematiksel Modelleme Problemlerini Çözme Sürecinde Teknolojinin Rolü", Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 8 (2) pp. 116-149 [TR Dizin] Link DOI  
Dağaşan, A., DURMUŞ, M., SAKA, T., SAKA, E. (2017) "Eğitim Fakültesi Öğrencilerin İntihal Eğilimlerinin İncelenmesi", Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi, 7 (2) pp. 1-14 Link  
SAKA, E., Çelik, D. (2016) "İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MATEMATİKSEL MODELLEME SÜRECİNDE TEKNOLOJİNİN ROLÜNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ", Caucasian Journal of Science, 3 (1) pp. 7-20 Link  
Murat, N., SAKA, E. (2023) "Ortaöğretim Matematik Öğretmenlerinin Yazılı Sınavı Hazırlama Süreçlerine Dair Görüşlerinin İncelenmesi", EGE ZİRVESİ 10. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ , (pp. 1757-1764), İzmir, Türkiye, (Aralık 2023
Zaman, O., SAKA, E. (2023) "6. Sınıf Öğrencilerinin Kesirler Konusunda Problem Kurma Becerilerinin İncelenmesi", 15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK-2023) , (pp. 258), Kars, Türkiye, (Ekim 2023
SAKA, E., Alkan, S. (2023) "İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Problem Kurma Etkinlikleri Hakkındaki Görüşleri", 15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK-2023) , (pp. 264), Kars, Türkiye, (Ekim 2023
Alkan, S., SAKA, E. (2023) "Lise Öğrencilerinin Model Oluşturma Sürecindeki Üstbiliş Düzenleme Becerilerinin İncelenmesi", 6. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-6) Sempozyumu , (pp. 668-670), Ankara, Türkiye, (Ekim 2023
Durmuş, H.B., SAKA, E. (2023) "7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK OKURYAZARLIĞI PROBLEMLERİNİ ÇÖZME SÜRECİNDE BAŞARI DURUMLARININ İNCELENMESİ", XIV. ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ FORUMU (EYFOR-XIV) , (pp. 69-70), Antalya, Türkiye, (Haziran 2023
SAKA, T., SAKA, E. (2022) "UZAKTAN EĞİTİME YÖNELİK GERÇEKLEŞTİRİLEN AKADEMİK ÇALIŞMALARIN BİBLİYOMETRİK ANALİZİ (2011-2021)", EYFOR 13-Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu , (pp. 725-726), İzmir, Türkiye, (Haziran 2022
Beder, G.T., SAKA, E., YILDIZ, H. (2021) "2020 Lgs Matematik Sorularının Pısa Matematik Değerlendirme Çerçevesine Göre İncelenmesi", 5. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-5) Sempozyumu , (pp. 250-252), Antalya, Türkiye, (Ekim 2021
SAKA, E., Alkan, S. (2021) "İlköğretim Matematik Öğretmeni Adayları Açısından “örnekler”", 5. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-5) Sempozyumu , (pp. 680-681), Antalya, Türkiye, (Ekim 2021
Altuntaş, Ş., SAKA, E. (2021) "Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin EBA (Eğitim Bilişim Ağı) İçeriği Hakkındaki Görüşlerinin Belirlenmesi", 5. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-5) Sempozyumu , (pp. 153-155), Antalya, Türkiye, (Ekim 2021
Alkan, S., Arabacı, D., SAKA, E. (2019) "İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Üstbiliş Becerilerinin İncelenmesi: Problem Kurma Örneği", 4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-4) Sempozyumu , (pp. 93-95), İzmir, Türkiye, (Ekim 2019
SAKA, E., Alkan, S. (2019) "Ortaokul Matematik Uygulamaları Ders Kitaplarının Model Oluşturma Tasarım İlkelerine Göre İncelenmesi", 4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-4) Sempozyumu , (pp. 679-680), İzmir, Türkiye, (Ekim 2019
SAKA, E., İLGÜN, Ş. (2019) "ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN GEOMETRİ HAKKINDA OLUŞTURDUKLARI METAFORLAR", UMTEB 6. ULUSLARARASI MESLEKİ VE TEKNİK BİLİMLER KONGRESİ , (pp. 405-410), Iğdır, Türkiye, (Mayıs 2019
İLGÜN, Ş., SAKA, E. (2019) "ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN GEOMETRİ İNANÇLARININ İNCELENMESİ", UMTEB 6. ULUSLARARASI MESLEKİ VE TEKNİK BİLİMLER KONGRESİ , (pp. 411-415), Iğdır, Türkiye, (Mayıs 2019
SAKA, E., Alkan, S. (2018) "Ortaokul Öğrencilerinin Yaratıcı Problem Çözme Özelliklerinin Belirlenmesi", Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi , (pp. 808-815), İzmir, Türkiye, (Ekim 2018
Arabacı, D., SAKA, E., Alkan, S. (2018) "İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Problem Kurma Sürecindeki Yaratıcılıklarının İncelenmesi", Vth International Eurasian EducationalResearch Congress (EJER-2018) , (pp. 1516-1518), Antalya, Türkiye, (Haziran 2018
SAKA, E., Alkan, S., Arabacı, D. (2018) "Öğretmen Adaylarının Problem Kurma Becerilerinin İncelenmesi", Vth International Eurasian Educational Research Congress (EJER 2018) , (pp. 1519-1520), Antalya, Türkiye, (Haziran 2018
SAKA, E., DURMUŞ, M., SAKA, T. (2018) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Problem Çözmeye Yönelik İnançlarının İncelenmesi", 17. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU , (pp. 775-776), Ankara, Türkiye, (Mayıs 2018
DURMUŞ, M., SAKA, E., SAKA, T. (2018) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Özgüvenlerinin İncelenmesi", 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , (pp. 369-370), Ankara, Türkiye, (Mayıs 2018
SAKA, E., Çelik, D. (2017) "Matematiksel Modelleme Sürecinde Teknoloji Kullanımının Süreçte Karşılaşılan Güçlüklere Etkisi", 3. TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ SEMPOZYUMU , (pp. 412-414), Afyon, Türkiye, (Haziran 2017
Akcanca, N., SUNGUR-ALHAN, S., ALKAN, M., SAKA, E., SAKA, T. (2016) "İLKÖĞRETİM MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENİ ADAYLARININ DERS ÇALIŞMA YAKLAŞIMLARININ İNCELENMESİ", 12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ , (pp. 103), Trabzon, Türkiye, (Eylül 2016
SAKA, E., Çelik, D. (2015) "Matematik Öğretmeni Adaylarının Deneysel ve Teorik Modelleme Problemlerini Çözme Sürecinde Teknolojinin Rolünün İncelenmesi", 2. TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİSEMPOZYUMU , (pp. 97-98), Adıyaman, Türkiye, (Mayıs 2015
Baki, A., Arabacı, D., SAKA, E. (2014) "Lisansüstü Öğrencilerinin Bir Model Oluşturma Etkinliğine Yönelik Geliştirdikleri Çözümlerin ve Çözüm Süreçlerinin İncelenmesi", 11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 682), Adana, Türkiye, (Eylül 2014
Bülbül, B.Ö., SAKA, E., Güven, B. (2010) "İlköğretim Öğrencilerinin Problem Çözmeye Karşı İnançlarının ve Matematiğe Yönelik Öz-Yeterlik Algılarının Problem Çözme Başarılarına Etkisi", IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 3), İzmir, Türkiye, (Eylül 2010
Kayıt Yok
SAKA, E. (2023) "Matematik Eğitiminde Matematiksel Modelleme Çalışmaları Üzerine Eğilimler", Kitap: Matematik ve Fen Bilimleri Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar 2023-III, İstanbul/Türkiye : Efe Akademik Yayınları, Bölüm Sayfaları: 129 / 144, ISBN: 978-625-6600-26-3 
SAKA, E., Arabacı, D., Alkan, S. (2020) "Examination of the Problems Posed by Preservice Elementary Mathematics Teachers", Kitap: Changing Educational Paradigms:New Methods, Directions, and Policies, Berlin : Peter Lang GmbH, Bölüm Sayfaları: 139 / 158, ISBN: 978-3-631-80341-7 
Alkan, S., SAKA, E. (2019) "Diagnostic Branched Tree and Vee Diagram", Kitap: Current Studies in Educational Measurement and Evaluation, İstanbul/Türkiye : Paradigma Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 301 / 333, ISBN: 978-605-7691-06-4 
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Atıflar
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Sevilay Alkan
-
2018 - 2023 14
Duygu Arabacı
Düzce Üniversitesi
2014 - 2023 7
Kafkas Üniversitesi
2016 - 2022 5
Derya Çelik
Trabzon Üniversitesi
2015 - 2018 5
Kafkas Üniversitesi
2017 - 2021 4
Kafkas Üniversitesi
2019 2
-
2021 1
Kafkas Üniversitesi
2016 1
Kafkas Üniversitesi
2016 1
Bülent Güven
Trabzon Üniversitesi
2010 1
Adem Dağaşan
Kafkas Üniversitesi
2017 1
Buket Özüm Bülbül
Manisa Celâl Bayar Üniversitesi
2010 1
Nur Akcanca
-
2016 1
Adnan Baki
Trabzon Üniversitesi
2014 1
Gülcan Turan Beder
-
2021 1
Hayat Baburhan Durmuş
-
2023 1
Nazmiye Murat
-
2023 1
Onurcan Zaman
-
2023 1
Şeymanur Altuntaş
-
2021 1
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78410
YÖKSİS Temel Alan Eğitim Bilimleri Temel Alanı 10021
YÖKSİS Bilim Alanı İlköğretim Matematik Eğitimi 196
Anahtar Kelimeler İlköğretim Matematik Eğitimi
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
Ağırlıklı Puan 2 17 17 50 80 40 30 50 124 0
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) 472 . 489 . 530 . 495 . 459 . 487 . 595 . 579 . 480 . -
Sıra (Temel Alan İçinde) 322 . 330 . 336 . 296 . 255 . 286 . 361 . 325 . 264 . -
Sıra (Bilim Alanı İçinde) 71 . 64 . 69 . 45 . 33 . 37 . 66 . 54 . 39 . -
Sıra (Anahtar Kelime (1)) 66 . 59 . 63 . 44 . 31 . 31 . 62 . 48 . 38 . -
Toplam Yayın 1 2 2 6 6 1 4 4 10 0
Toplam Makale 0 1 1 2 0 0 1 3 4 0
Toplam Kitap 0 0 0 0 1 1 0 0 1 0
Toplam Bildiri 1 1 1 4 5 0 3 1 5 0
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Uluslararası) 0 1 0 0 0 0 0 2 3 0
Makale (Ulusal) 0 0 1 2 0 0 1 1 1 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 0 0 0 1 1 0 0 1 0
Bildiri (Uluslararası) 0 0 0 4 5 0 3 1 3 0
Bildiri (Ulusal) 1 1 1 0 0 0 0 0 2 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri