Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Eğitimi (Dr), 2007, 2014 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Eğitimi (Yl) (Tezli), 2006, 2007 |
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi, Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi Bölümü, 1998, 2003 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Eğitimi (Dr), 2007, 2014 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Eğitimi (Yl) (Tezli), 2006, 2007 |
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi, Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi Bölümü, 1998, 2003 |
Kayıt Yok |
İngilizce, ÜDS, 61, 2009 |
Çalıştay, 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (, TRABZON, Türkiye, 28-09-2016, 28-09-2016 |
Çalıştay, Fen Eğitimi ve Araştırmaları Derneği, NİĞDE, Türkiye, 26-06-2012, 26-06-2012 |
Çalıştay, Anı Yayıncılık Eğitim ve Danışmanlık, ANKARA, Türkiye, 17-12-2011, 18-12-2011 |
Çalıştay, Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü 4. Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, ANKARA, Türkiye, 19-10-2009, 21-10-2009 |
[UAK] Eğitim Bilimleri Temel Eğitim Fen Bilgisi Eğitimi |
2015-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Dede Korkut Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2015-2016, Ortak Dersler Koordinatörlüğü, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
Gamze Kar, Yüksek Lisans, 8.sınıf öğrencilerinin basit makineler ünitesini okuma süreçlerinde kullandıkları stratejilerin tespiti, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Nezihat Temel, Yüksek Lisans, 8. sınıf öğrencilerinin açık uçlu fen bilimleri sorularını çözerken kullandıkları bilişsel-üstbilişsel stratejilerin belirlenmesi ve kaynakları, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Mehmet İnce, Yüksek Lisans, Proje tabanlı STEM eğitimi etkinliklerinin 7. sınıf öğrencilerinin akademik başarılarına, öz-düzenlemelerine, fen ve STEM'e yönelik tutumlarına, öz-yeterlilik inançlarına etkisi ile öğrenci görüşleri, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Elif Yürek, Yüksek Lisans, Müzikle desteklenen fen bilimleri konularının ortaokul öğrencilerinin başarılarına öz-düzenlemelerine tutumlarına öz-yeterlilik inançlarına etkisi ve görüşleri, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Aslı Özcan, Yüksek Lisans, 7. sınıf öğrencilerinin fen bilimlerine ilişkin düşüncelerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi (Kars ili örneği), Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2020, (Asıl Danışman) |
Gülşah Aydemir, Yüksek Lisans, 8. sınıf öğrencilerinin "DNA ve Genetik Kod" ünitesini okuma süreçlerindeki bilişsel ve üstbilişsel stratejileri kullanma sıklıkları (Ardahan ili), Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2020, (Asıl Danışman) |
Fatma Nur Çaylar, Yüksek Lisans, 8. sınıf öğrencilerinin Liselere Geçiş Sınavı'na (LGS) yönelik görüşleri (Kars ili örneği), Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2020, (Asıl Danışman) |
Tülin Hündür, Yüksek Lisans, Fen bilimleri öğretmenleri ile 8. sınıf öğrencilerinin mevcut sınav sistemine (teog) yönelik görüşlerinin incelenmesi (Kars ili örneği), Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman) |
Işınsu Tutar, Doktora, 12. sınıf öğrencilerinin biyoloji sorularını çözerken kullandıkları bilişsel ve üstbilişsel stratejilerin belirlenmesi, 2016, (Asıl Danışman) |
2019-2020, Fen Eğitiminde Üstbiliş, Yüksek Lisans |
2019-2020, Fen Eğitiminde Nitel Araştırma Yöntemleri, Yüksek Lisans |
2019-2020, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2019-2020, Besin Kimyası ve Besinlerin Biyolojik Önemi, Lisans |
2019-2020, Okul Deneyimi, Lisans |
2019-2020, Eğitim Bilimine Giriş, Lisans |
2019-2020, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2019-2020, Fen Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları, Lisans |
2018-2019, Fen Eğitiminde Üstbiliş, Yüksek Lisans |
2018-2019, Topluma Hizmet Uygulaması, Lisans |
2018-2019, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2018-2019, Özel Öğretim Yöntemleri I, Lisans |
2018-2019, Fen Eğitiminde Nitel Araştırma Yöntemleri, Yüksek Lisans |
2018-2019, Okul Deneyimi, Lisans |
2018-2019, Türkiye’ nin Biyolojik Zenginlikleri, Lisans |
2018-2019, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2017-2018, Fen Eğitiminde Üstbiliş, Yüksek Lisans |
2017-2018, Topluma Hizmet Uygulaması, Lisans |
2017-2018, Özel Öğretim Yöntemleri I, Lisans |
2017-2018, Fen Eğitiminde Nitel Araştırma Yöntemleri, Yüksek Lisans |
2017-2018, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2017-2018, Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, Lisans |
2017-2018, Türkiye’nin Biyolojik Zenginlikleri, Lisans |
2016-2017, Fen Eğitiminde Üstbiliş, Yüksek Lisans |
2016-2017, Fen Eğitiminde Nitel Araştırma Yöntemleri, Yüksek Lisans |
2016-2017, Besin Kimyası ve Besinlerin Biyolojik Önemi, Lisans |
2016-2017, Bilimin Doğası ve Bilim Tarihi, Lisans |
2016-2017, Genel Biyoloji Laboratuvarı I, Lisans |
2016-2017, Genel Biyoloji I, Lisans |
2015-2016, Fen Eğitiminde Nitel Araştırma Yöntemleri, Yüksek Lisans |
2015-2016, Genel Biyoloji Laboratuvarı II, Lisans |
2015-2016, Genel Biyoloji II, Lisans |
2015-2016, Genel Biyoloji Laboratuvarı I, Lisans |
2015-2016, Genel Biyoloji I, Lisans |
2014-2015, Fen Eğitiminde Nitel Araştırma Yöntemleri, Yüksek Lisans |
2014-2015, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2014-2015, Anne-Çocuk Sağlığı ve İlkyardım, Lisans |
2014-2015, Fen Öğretimi Laboratuar Uygulamaları II, Lisans |
Kayıt Yok |
Seviye Belirleme Sınavları’nda Üstün Başarı Göstermiş ve Başarılı Olamamış Öğrencilerin Çoktan Seçmeli Soruların Çözümünde Kullandıkları Bilişsel ve Üstbiişsel Stratejiler Arasındaki Farklar Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2009-2012 |
Kayıt Yok |
DİKEN, E.H. (2021) "8. Sınıf Öğrencilerinin "Fotosentez ve Solunum" Konularına Ait Çoktan Seçmeli Soruları Çözerken Bilişsel ve Üstbilişsel Stratejileri Kullanma Sıklıkları", VIII. INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS , Ankara, Türkiye, (Ağustos 2021) |
DİKEN, E.H., Uzel, N., Gül, A. (2020) "Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının “Biyoloji Öğrenme Alanındaki Dersleri Yürüten Öğretim Üyelerinde Bulunması Gereken Nitelikler” Konusundaki Görüşleri", I. Ulusal Çevrimiçi Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı (DİFEÖK 2020) , Ankara, Türkiye, (Temmuz 2020) |
DİKEN, E.H. (2020) "Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Biyoloji Öğrenme Alanına Yönelik Konulara İlişkin Düşüncelerinin Tespiti", I. Ulusal Çevrimiçi Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı (DİFEÖK 2020) , Ankara, Türkiye, (Temmuz 2020) |
DİKEN, E.H., Köse, E.Ö., Gül, Ş. (2019) "9. Sınıf Biyoloji Ders Kitabındaki Etkinliklerin Bilimsel Süreç Becerileri Açısından İncelenmesi", VIth International Eurasian Educational Research Congress , Ankara, Türkiye, (Haziran 2019) |
Köse, E.Ö., Gül, Ş., DİKEN, E.H. (2019) "Biyoloji Öğretmen Adaylarının Solunum ve Fermantasyon Deneyleri İle İlgili Bilgileri", VIth International Eurasian Educational Research Congress , Ankara, Türkiye, (Haziran 2019) |
DİKEN, E.H., Köse, E.Ö., Gül, Ş. (2019) "9. Sınıf Biyoloji Ders Kitabındaki Etkinliklerin Araştırma-Sorgulama Becerileri Açısından İncelenmesi", III. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2019) , Bodrum/Muğla, Türkiye, (Nisan 2019) |
Köse, E.Ö., Gül, Ş., DİKEN, E.H. (2019) "Biyoloji Öğretmen Adaylarının Biyoteknolojiye Yönelik Tutumları", III. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2019) , Bodrum/Muğla, Türkiye, (Nisan 2019) |
DİKEN, E.H., Gül, Ş., Köse, E.Ö. (2018) "”Özel Öğretim Yöntemleri I” Dersi Kapsamında Günlük Yazma Etkinliklerinin Çeşitli Değişkenler Üzerine Etkisi", International Learning Teaching and Educational Research Congress (ILTER CONGRESS) , Amasya, Türkiye, (Ekim 2018) |
Gül, Ş., Köse, E.Ö., DİKEN, E.H. (2018) "9. Sınıf Biyoloji Ders Kitabındaki Metinlerin Okunabilirlik Düzeylerinin İncelenmesi", 13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Denizli, Türkiye, (Ekim 2018) |
Hündür, T., DİKEN, E.H. (2018) "An Investigation of The Opinions of The 8th Grade Students Toward The Transition From Basic Education to Secondary Education (TEOG) Exam in Terms of Some Variables", International Learning Teaching and Educational Research Congress (ILTER CONGRESS) , Amasya, Türkiye, (Ekim 2018) |
Tutar, I., Demir, Y., DİKEN, E.H. (2018) "12. Sınıf Öğrencilerinin Çoktan Seçmeli Biyoloji Sorularını Çözerken Kullandıkları Bilişsel ve Üstbilişsel Stratejilerin Belirlenmesi", II. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi , Aksaray, Türkiye, (Temmuz 2018) |
Gül, Ş., Köse, E.Ö., DİKEN, E.H. (2018) "Fen Bilgisi Öğretmeni Adaylarının Eleştirel Düşünme Standartları (Erzurum Örneklemi)", International Conference on STEM and Educational Sciences , Muş, Türkiye, (Mayıs 2018) |
Gül, Ş., Köse, E.Ö., DİKEN, E.H. (2018) "Ortaöğretim Öğrencilerinin Biyoloji Öğrenme Anlayışları", Internatıonal Conference on STEM and Educational Sciences , Muş, Türkiye, (Mayıs 2018) |
Keskin, B., Köse, E.Ö., DİKEN, E.H. (2018) "Barriers to The Active Use of Interactive Boards in Education", 27th International Conference on Educational Sciences , Antalya, Türkiye, (Nisan 2018) |
Hündür, T., DİKEN, E.H., Gül, Ş. (2018) "The Investigation of The Opinions of Science Teachers Regarding The Existing Examination System (TEOG) in Terms of Some Variables", 27th International Conference on Educational Sciences , Antalya, Türkiye, (Nisan 2018) |
Köse, E.Ö., Gül, Ş., DİKEN, E.H. (2017) "Investigations of Burnout and KPSS Anxiety Levels of Biology Student Teachers", International Conference on Research in Education Science (ICRES 2017) , Kuşadası/Aydın, Türkiye, (Mayıs 2017) |
Köse, E.Ö., DİKEN, E.H., Gül, Ş. (2017) "The Factors Affecting The Science Student Teachers’Academic Success", International Conference on Research in Education Science (ICRES 2017) , Kuşadası/Aydın, Türkiye, (Mayıs 2017) |
DİKEN, E.H., Yürük, N. (2017) "Identifying the Cognitive and Metacognitive Strategies Used by 9th Grade Students Answering the Multiple-Choice Science Questions", NARST 2017 90th Annual International Conference , San Antonio/Texas, Amerika Birleşik Devletleri, (Nisan 2017) |
DİKEN, E.H., KARAÇÖP, A. (2016) "Jigsaw Yönteminin Fen Öğretimi Laboratuvar Uygulamalarında Kullanımının Başarıya Etkisi", 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Trabzon, Türkiye, (Eylül 2016) |
DİKEN, E.H., Yürük, N. (2016) "Comparison of Cognitive and Metacognitive Strategies Used by 9th Grade Students Before, While and After Solving Multiple-Choice Physics Questions", ERPA International Congresses on Education 2016 , Sarajevo, Bosna Hersek, (Haziran 2016) |
KARAÇÖP, A., DİKEN, E.H. (2016) "The Effects of Using Jigsaw Method Based on Cooperative Learning Model in Science Laboratory Applications", ERPA International Congresses on Education 2016 , Sarajevo, Bosna Hersek, (Haziran 2016) |
DİKEN, E.H., Yürük, N. (2016) "9. Sınıf Öğrencilerinin Çoktan Seçmeli Biyoloji Sorularının Çözümü Öncesi, Esnası, Sonrasında Kullandıkları Bilişsel ve Üstbilişsel Stratejilerin Karşılaştırılması", I. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi , Ankara, Türkiye, (Mayıs 2016) |
DİKEN, E.H., Yürük, N. (2014) "Fen Lisesi, Anadolu Liseleri ve Meslek Lisesi 9. Sınıf Öğrencilerinin Alan Bilgilerinin Düzeyi İle Çoktan Seçmeli Fen ve Teknoloji Sorularını Çözerken Kullandıkları Bilişsel ve Üstbilişsel Stratejiler Arasındaki Örüntüler", 11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Adana, Türkiye, (Eylül 2014) |
Çevik, E.E., DİKEN, E.H., Yürük, N. (2013) "A Study on The Condition and Suggestions of Students in Preparation Process for Placement Tests and Cognitive and Metacognition Strategies They Use While Solving Science and Technology Questions", 5th World Conference on Educational Sciences , Roma, İtalya, (Şubat 2013) |
DİKEN, E.H., Yürük, N. (2012) "Günlük Yazma Etkinliklerinin Fen ve Teknoloji Öğretmen Adaylarının Fen Öğretimiyle İlgili Öz-Yeterlik İnançlarına Etkisi", X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Niğde, Türkiye, (Haziran 2012) |
Uzel, N., DİKEN, E.H., Yılmaz, M., Gül, A. (2011) "Fen ve Teknoloji İle Biyoloji Öğretmen Adaylarının Mikroskop Kullanımında Karşılaştıkları Sorunlar ve Bu Sorunların Nedenlerinin Belirlenmesi", International Conference on New Trends in Education and Their Implications (ICONTE) , Antalya, Türkiye, (Nisan 2011) |
DİKEN, E.H., Öztürk, G., Günay, H., Yılmaz, M. (2011) "A Study on the Status of the Candidate Teachers’ Preparation Process for Public Personell Selection Exam (KPSS)", 3rd World Conference on Educational Sciences (WCES-2011) , (pp. 3566-3570), İstanbul, Türkiye, (Şubat 2011) |
DİKEN, E.H., Öztürk, G., Uzel, N., Yılmaz, M. (2011) "Determining the Opinions of the Prospective (Candidate) Teachers About Public Personnel Selection Exam (KPSS)", 3rd World Conference on Educational Sciences , (pp. 3571-3575), İstanbul, Türkiye, (Şubat 2011) |
AYDIN-BEYTUR, S., DİKEN, E.H., Yel, M., Yılmaz, M. (2010) "Fen Bilgisi ve Biyoloji Öğretmen Adaylarının Laboratuvar Güvenliği Hakkındaki Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi", IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , İzmir, Türkiye, (Eylül 2010) |
DİKEN, E.H., Çimen, O., Günay, H., Yılmaz, M., Gül, A. (2010) "Fen ve Teknoloji Öğretmen Adayları İle Biyoloji Öğretmen Adaylarının Kamu Personeli Seçme Sınavı’na (KPSS) Yönelik Görüşlerinin Belirlenmesi", IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , İzmir, Türkiye, (Eylül 2010) |
DİKEN, E.H., Uzel, N., Yılmaz, M., Gül, A. (2010) "Öğretmen Adaylarının Biyoloji Derslerine ve Sınavlarına Yönelik Kaygılarının Belirlenmesi", IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , İzmir, Türkiye, (Eylül 2010) |
DİKEN, E.H., Çimen, O., Yılmaz, M., Gül, A. (2009) "Öğretmen Adaylarının Biyoloji Derslerine Yönelik Bilgi Birikimleri Hakkındaki Görüşleri", Fen, Sosyal ve Çevre Eğitiminde Son Gelişmeler , Giresun, Türkiye, (Kasım 2009) |
BÜLBÜL, M.Ş., ÖZMEN, A., DİKEN, E.H. (2009) "Çoklu Zeka Alanları ve Sınıf İçi Oturma Düzenine Yönelik Bir Çalışma", The First International Congress of Educational Research , Çanakkale, Türkiye, (Mayıs 2009) |
DİKEN, E.H., Çıbık, A.S. (2009) "Fen Bilgisi Öğretmen Adayları ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen ve Laboratuvara Yönelik Tutumlarının Karşılaştırılması", 8. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Eskişehir, Türkiye, (Mayıs 2009) |
DİKEN, E.H., Çakır, N.K., Yetişir, M.İ. (2009) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen Deneylerinin Amaçlarına Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", The First International Congress of Educational Research , Çanakkale, Türkiye, (Mayıs 2009) |
DİKEN, E.H., Singin, E., Sözen, M.H., DİKEN-ALLAHVERDİ, T., Dalgıç, A. (2008) "Öğretmen Adaylarının Organ Nakli ve Organ Bağışı Hakkındaki Bilinç Düzeyleri Üzerine Bir Çalışma", Türkiye Organ Nakli Kuruluşları Koordinasyon Derneği 6. Kongresi , Erzurum, Türkiye, (Ekim 2008) |
DİKEN, E.H., Çıbık, A.S., Darçın, E.S. (2008) "Fen Bilgisi Laboratuvar Uygulamaları Dersinde Vee Diyagramının Kullanımı ve Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Vee Diyagramına Yönelik Tutumlarının ncelenmesi", VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Bolu, Türkiye, (Ağustos 2008) |
DİKEN, E.H., Çakır, N.K., Çıbık, A.S., Armağan, F.Ö. (2008) "Fen Bilgisi Öğretmenliğinde Öğrenim Gören Lisans Öğrencilerinin Organ Nakline Yönelik Bilinç Düzeyleri", VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Bolu, Türkiye, (Ağustos 2008) |
DİKEN, E.H., Balıbey, Ö., Karaçam, S., Güldal, M.D., Akgül, P., Yürük, N. (2008) "In-Service Teachers’ Perceptions Regarding the Effectiveness of a School-Based Professional Development Program", 16th International Conference on Learning , Barcelona, İspanya, (Temmuz 2008) |
Kayıt Yok |
DİKEN, E.H. (2021) "ÜSTBİLİŞ", Kitap: 21. YÜZYIL BECERİLERİ İÇİN FEN EĞİTİMİ ÖĞRENMEYİ DERİNLEŞTİRME, Ankara/Türkiye : PEGEM AKADEMİ, Bölüm Sayfaları: 49 / 73, ISBN: 9786257582100 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Alan Eğitimi Araştırmaları Dergisi, 2017 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) İnsan ve Toplum, 2017 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Caucasian Journal of Science, 2017 |
Üye, National Association for Research in Science Teaching (NARST), 2016-2017 |
Üye, Fen Eğitimi ve Araştırmaları Derneği (FEAD), 2012- |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Şeyda Gül
Atatürk Üniversitesi
|
2017 - 2020 | 14 |
Esra Özay Köse
Atatürk Üniversitesi
|
2017 - 2020 | 13 |
Mehmet Yılmaz
Gazi Üniversitesi
|
2009 - 2017 | 9 |
Nejla Yürük
Gazi Üniversitesi
|
2008 - 2019 | 8 |
Ali Gül
Gazi Üniversitesi
|
2009 - 2020 | 5 |
Ayşe Sert Çıbık
Gazi Üniversitesi
|
2008 - 2009 | 5 |
Nurcan Uzel
Gazi Üniversitesi
|
2010 - 2020 | 4 |
Kafkas Üniversitesi
|
2016 - 2017 | 3 |
Osman Çimen
Gazi Üniversitesi
|
2009 - 2017 | 3 |
Tülin Hündür
-
|
2018 | 3 |
Kafkas Üniversitesi
|
2010 - 2011 | 2 |
Nevin Kozcu Çakır
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi
|
2008 - 2009 | 2 |
Yavuz Demir
Atatürk Üniversitesi
|
2018 - 2020 | 2 |
Mustafa Yel
Gazi Üniversitesi
|
2010 - 2011 | 2 |
Emine Selcen Darçın
Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi
|
2008 | 2 |
Gökşen Öztürk
-
|
2011 | 2 |
Hasibe Günay
-
|
2010 - 2011 | 2 |
Işınsu Tutar
-
|
2018 - 2020 | 2 |
Kafkas Üniversitesi
|
2009 | 1 |
Kafkas Üniversitesi
|
2009 | 1 |
Kafkas Üniversitesi
|
2008 | 1 |
Ebru Ezberci Çevik
Erciyes Üniversitesi
|
2013 | 1 |
Sedat Karaçam
Düzce Üniversitesi
|
2008 | 1 |
Fulya Öner Armağan
Erciyes Üniversitesi
|
2008 | 1 |
Mustafa Hakan Sözen
Gazi Üniversitesi
|
2008 | 1 |
Mehmet İkbal Yetişir
Ankara Üniversitesi
|
2009 | 1 |
Meryem Demir Güldal
İstanbul Üniversitesi-Cerrahpaşa
|
2008 | 1 |
Bülent Keskin
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi
|
2018 | 1 |
Ertunç Gündüz
Hacettepe Üniversitesi
|
2017 | 1 |
Aydın Dalgıç
Gazi Üniversitesi
|
2008 | 1 |
Emine Singin
-
|
2008 | 1 |
Mustafa Aydoğdu
-
|
2018 | 1 |
Ömer Balıbey
-
|
2008 | 1 |
Pınar Akgül
-
|
2008 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78378 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9889 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Temel Eğitim | 556 |
Anahtar Kelimeler | Fen Bilgisi Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 14 | 65 | 99 | 55 | 129 | 50 | 0 | 0 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | 492 . | 485 . | 445 . | 487 . | 402 . | 576 . | - | - | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | 334 . | 290 . | 250 . | 279 . | 212 . | 338 . | - | - | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | 94 . | 54 . | 47 . | 64 . | 36 . | 85 . | - | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | 60 . | 30 . | 24 . | 28 . | 12 . | 48 . | - | - | - |
Toplam Yayın | 0 | 4 | 6 | 12 | 5 | 9 | 2 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 3 | 4 | 1 | 7 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 4 | 3 | 8 | 4 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 6 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 2 | 4 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 2 | 3 | 6 | 4 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 2 | 0 | 2 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 |