Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (Dr), 2015, 2023 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (Yl) (Tezli), 2012, 2015 |
Lisans, Türkiye, Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, 2007, 2011 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (Dr), 2015, 2023 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (Yl) (Tezli), 2012, 2015 |
Lisans, Türkiye, Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, 2007, 2011 |
Kayıt Yok |
İngilizce, KPDS, 73, Bahar, 2012 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Öğretim Tasarımı |
[UAK] Eğitim Bilimleri Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Eğitim Teknolojileri |
2024-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Dede Korkut Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2013-, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2013-, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2024-, Anabilim Dalı Başkanı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
Kayıt Yok |
2024-2025, Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Lisans |
2024-2025, Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Lisans |
2024-2025, Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Lisans |
2024-2025, Açık ve Uzaktan Öğrenme, Lisans |
2024-2025, Temel İstatistik, Lisans |
2024-2025, Öğretim Teknolojileri, Lisans |
2023-2024, Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Lisans |
2023-2024, Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Lisans |
2023-2024, Eğitime Giriş, Lisans |
2022-2023, Okullarda RPD Uygulamaları I İkinci Öğretim, Lisans |
2022-2023, Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Lisans |
2022-2023, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans |
2022-2023, Okullarda RPD Uygulamaları I, Lisans |
2021-2022, Okullarda RPD Uygulamaları II İkinci Öğretim, Lisans |
2021-2022, Okullarda RPD Uygulamaları I İkinci Öğretim, Lisans |
2021-2022, Okullarda RPD Uygulamaları II, Lisans |
2021-2022, Okullarda RPD Uygulamaları I, Lisans |
2020-2021, Rehberlik Ve Psik.Danışmada Alan Çalışması ikinci öğretim, Lisans |
2020-2021, Rehberlik Ve Psik.Danışmada Alan Çalışması, Lisans |
Kayıt Yok |
SSCI, AHCI, SCI, SCI-Exp dergilerinde yayınlanan makale |
Yılmaz, A., Su-Tonga, E., Çakır, H. (2017) "Lisansüstü Eğitim Öğrencilerinin Aldıkları Eğitim Hakkındaki Görüşlerinin Değerlendirilmesi", Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 37 (1) pp. 1-45 [SCI Expanded] Link ![]() ![]() |
Ulusal alan endekslerinde (TR Dizin, ULAKBİM) yayınlanan makale |
Su-Tonga, E., Şahin, S. (2023) "Interaction in Distance Education: Meta-Synthesis of Qualitative Studies", e-Kafkas Egitim Arastirmalari Dergisi, 10 (0) [TR Dizin] DOI ![]() ![]() ![]() |
Diğer hakemli ulusal dergilerde yayınlanan makale |
Karataş, S., Su-Tonga, E. (2016) "SCAMPER (YÖNLENDİRİLMİŞ BEYİN FIRTINASI) TEKNİĞİNİN KULLANIMINA YÖNELİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ", Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi, 5 (4) pp. 329-339 Link ![]() |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
1 | SCAMPER (YÖNLENDİRİLMİŞ BEYİN FIRTINASI) TEKNİĞİNİN KULLANIMINA YÖNELİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 2 | 2 | 1 | 0 | 8 |
2 | Lisansüstü Eğitim Öğrencilerinin Aldıkları Eğitim Hakkındaki Görüşlerinin Değerlendirilmesi | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 4 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
![]() ![]() |
2021 - 2022 | 2 |
![]()
Serçin Karataş
![]() |
2016 | 2 |
![]()
Hasan Çakır
![]() |
2016 - 2017 | 2 |
![]()
-
|
2021 | 1 |
![]()
-
|
2021 | 1 |
![]()
Abdullah Bedir Kaya
![]() |
2017 | 1 |
![]()
Sami Şahin
-
|
2023 | 1 |
![]()
Ebru Kılıç Çakmak
![]() |
2017 | 1 |
![]()
Ayşe Yılmaz
-
|
2017 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78285 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 10704 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi | 723 |
Anahtar Kelimeler | Öğretim Tasarımı, Eğitim Teknolojileri |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
Ağırlıklı Puan | 5 | 20 | 55 | 0 | 0 | 0 | 45 | 40 | 20 | 10 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 482 . | 491 . | 507 . | - | - | - | 578 . | 599 . | 585 . | 543 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 311 . | 328 . | 290 . | - | - | - | 351 . | 331 . | 366 . | 341 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 108 . | 96 . | 85 . | - | - | - | 89 . | 96 . | 93 . | 98 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 36 . | 33 . | 20 . | - | - | - | 24 . | 31 . | 35 . | 34 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | 52 . | 46 . | 38 . | - | - | - | 40 . | 48 . | 46 . | 46 . | - |
Toplam Yayın | 1 | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 2 | 1 | 0 |
Toplam Makale | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 1 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 1 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |