Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (Dr), 2015, 2023 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (Yl) (Tezli), 2012, 2015 |
Lisans, Türkiye, Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, 2007, 2011 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (Dr), 2015, 2023 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (Yl) (Tezli), 2012, 2015 |
Lisans, Türkiye, Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, 2007, 2011 |
Kayıt Yok |
İngilizce, KPDS, 73, Bahar, 2012 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Öğretim Tasarımı |
[UAK] Eğitim Bilimleri Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Eğitim Teknolojileri |
2024-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Dede Korkut Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2013-, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2013-, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2024-, Anabilim Dalı Başkanı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
Kayıt Yok |
2023-2024, Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Lisans |
2023-2024, Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Lisans |
2023-2024, Eğitime Giriş, Lisans |
2022-2023, Okullarda RPD Uygulamaları I İkinci Öğretim, Lisans |
2022-2023, Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Lisans |
2022-2023, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans |
2022-2023, Okullarda RPD Uygulamaları I, Lisans |
2021-2022, Okullarda RPD Uygulamaları II İkinci Öğretim, Lisans |
2021-2022, Okullarda RPD Uygulamaları I İkinci Öğretim, Lisans |
2021-2022, Okullarda RPD Uygulamaları II, Lisans |
2021-2022, Okullarda RPD Uygulamaları I, Lisans |
2020-2021, Rehberlik Ve Psik.Danışmada Alan Çalışması ikinci öğretim, Lisans |
2020-2021, Rehberlik Ve Psik.Danışmada Alan Çalışması, Lisans |
Kayıt Yok |
Lisansüstü Öğrencilerde Bilimsel Araştırma Okuryazarlığının Geliştirilmesi ve Bilimsel Etik Hakkında Farkındalık Uyandırılması TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Eğitmen , 2015-2015 |
Kayıt Yok |
SU-TONGA, E., Şahin, S. (2023) "Interaction in Distance Education: Meta-Synthesis of Qualitative Studies", e-Kafkas Egitim Arastirmalari Dergisi, 10 (0) [TR Dizin] DOI |
Yılmaz, A., SU-TONGA, E., Çakır, H. (2017) "Lisansüstü Eğitim Öğrencilerinin Aldıkları Eğitim Hakkındaki Görüşlerinin Değerlendirilmesi", Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 37 (1) pp. 1-45 [SCI Expanded] Link |
Karataş, S., SU-TONGA, E. (2016) "SCAMPER (YÖNLENDİRİLMİŞ BEYİN FIRTINASI) TEKNİĞİNİN KULLANIMINA YÖNELİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ", Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi, 5 (4) pp. 329-339 Link |
SU-TONGA, E. (2024) "EĞİTİM SÜREÇLERİNDE YAPAY ZEKÂDAN VERİMLİ SONUÇLAR NASIL ELDE EDİLİR? İSTEM (PROMPT) MÜHENDİSLİĞİ", XI. International Eurasian Educational Research Congress , Kocaeli, Türkiye, (Mayıs 2024) |
SU-TONGA, E. (2023) "Artificial Intelligence Applications in Learning-Teaching Processes", 3rd International Conference on Educational Technology and Online Learning – ICETOL 2023 , Balıkesir, Türkiye, (Haziran 2023) |
TAŞDAN, M., YURTTAŞ, A., SU-TONGA, E. (2021) "Eğitim Yönetiminde Kullanılan Blok Zinciri Uygulamalarının Sistematik Haritalama Yöntemiyle İncelenmesi", 15. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi , Gaziantep, Türkiye, (Ekim 2021) |
Çakmak, E.K., SU-TONGA, E., Kaya, A.B. (2017) "Analysis of Published Articles in the Field of Educational Technology in 2016.", 11.Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu , (Mayıs 2017) |
Karataş, S., SU-TONGA, E. (2016) "Scamper (Yönlendirilmiş Beyin Fırtınası) Tekniğinin Kullanımına Yönelik Öğretmen Adaylarının Görüşleri", 5th World Conference on Educational and Instructional Studies-WCEIS 2016 , Antalya, Türkiye, (Ekim 2016) |
SU-TONGA, E., Çakır, H. (2016) "ÖĞRETMEN ADAYLARININ MOBİL TEKNOLOJİLERİ EĞİTSEL AMAÇLI KULLANIMİSTATİSTİKLERİ", 3. ULUSLARARASI ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE ÖĞRETMEN EĞİTİMİ SEMPOZYUMU , (Ocak 2016) |
Kayıt Yok |
KAYA, H.İ., SU-TONGA, E. (2022) "Proje Tabanlı Öğrenme", Kitap: 21. Yüzyıl Becerileri Bakış Açısından Eğitim ve Öğretimde Farklı Yaklaşımlar, : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-8325-40-9 |
KAYA, H.İ., SU-TONGA, E. (2021) "Proje ile İlgili Kavramlar", Kitap: Eğitimde Proje Geliştirme ve Yönetme, : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-7676-82-3 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
1 | SCAMPER (YÖNLENDİRİLMİŞ BEYİN FIRTINASI) TEKNİĞİNİN KULLANIMINA YÖNELİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 2 | 2 | 1 | 0 | 8 |
2 | Lisansüstü Eğitim Öğrencilerinin Aldıkları Eğitim Hakkındaki Görüşlerinin Değerlendirilmesi | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 4 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Kafkas Üniversitesi
|
2021 - 2022 | 2 |
Serçin Karataş
Gazi Üniversitesi
|
2016 | 2 |
Hasan Çakır
Gazi Üniversitesi
|
2016 - 2017 | 2 |
-
|
2021 | 1 |
-
|
2021 | 1 |
Abdullah Bedir Kaya
Hitit Üniversitesi
|
2017 | 1 |
Sami Şahin
-
|
2023 | 1 |
Ebru Kılıç Çakmak
Gazi Üniversitesi
|
2017 | 1 |
Ayşe Yılmaz
-
|
2017 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78378 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9889 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi | 657 |
Anahtar Kelimeler | Öğretim Tasarımı, Eğitim Teknolojileri |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 5 | 20 | 55 | 0 | 0 | 0 | 45 | 40 | 20 | 10 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 468 . | 486 . | 495 . | - | - | - | 581 . | 585 . | 589 . | 376 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 322 . | 328 . | 300 . | - | - | - | 343 . | 333 . | 366 . | 216 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 109 . | 96 . | 88 . | - | - | - | 86 . | 96 . | 104 . | 61 . |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 42 . | 39 . | 26 . | - | - | - | 26 . | 38 . | 42 . | 19 . |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | 67 . | 56 . | 48 . | - | - | - | 47 . | 58 . | 59 . | 35 . |
Toplam Yayın | 1 | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 2 | 1 |
Toplam Makale | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 1 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 1 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |