| Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (Dr), 2015, 2023 |
| Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (Yl) (Tezli), 2012, 2015 |
| Lisans, Türkiye, Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, 2007, 2011 |
| Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (Dr), 2015, 2023 |
| Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (Yl) (Tezli), 2012, 2015 |
| Lisans, Türkiye, Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, 2007, 2011 |
| Kayıt Yok |
| İngilizce, KPDS, 73, Bahar, 2012 |
| Kayıt Yok |
| [UAK] Eğitim Bilimleri Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Öğretim Tasarımı |
| [UAK] Eğitim Bilimleri Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Eğitim Teknolojileri |
| 2024-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Dede Korkut Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
| 2013-, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
| 2013-, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
| 2024-, Anabilim Dalı Başkanı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
| Kayıt Yok |
| 2024-2025, Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Lisans |
| 2024-2025, Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Lisans |
| 2024-2025, Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Lisans |
| 2024-2025, Açık ve Uzaktan Öğrenme, Lisans |
| 2024-2025, Temel İstatistik, Lisans |
| 2024-2025, Öğretim Teknolojileri, Lisans |
| 2023-2024, Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Lisans |
| 2023-2024, Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Lisans |
| 2023-2024, Eğitime Giriş, Lisans |
| 2022-2023, Okullarda RPD Uygulamaları I İkinci Öğretim, Lisans |
| 2022-2023, Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Lisans |
| 2022-2023, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans |
| 2022-2023, Okullarda RPD Uygulamaları I, Lisans |
| 2021-2022, Okullarda RPD Uygulamaları II İkinci Öğretim, Lisans |
| 2021-2022, Okullarda RPD Uygulamaları I İkinci Öğretim, Lisans |
| 2021-2022, Okullarda RPD Uygulamaları II, Lisans |
| 2021-2022, Okullarda RPD Uygulamaları I, Lisans |
| 2020-2021, Rehberlik Ve Psik.Danışmada Alan Çalışması ikinci öğretim, Lisans |
| 2020-2021, Rehberlik Ve Psik.Danışmada Alan Çalışması, Lisans |
| Kayıt Yok |
| SSCI, AHCI, SCI, SCI-Exp dergilerinde yayınlanan makale |
|
Yılmaz, A., Su-Tonga, E., Çakır, H. (2017) "Lisansüstü Eğitim Öğrencilerinin Aldıkları Eğitim Hakkındaki Görüşlerinin Değerlendirilmesi", Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 37 (1) pp. 1-45 [SCI Expanded] Link |
| Ulusal alan endekslerinde (TR Dizin, ULAKBİM) yayınlanan makale |
|
Su-Tonga, E., Şahin, S. (2023) "Interaction in Distance Education: Meta-Synthesis of Qualitative Studies", e-Kafkas Egitim Arastirmalari Dergisi, 10 (0) [TR Dizin] DOI |
| Diğer hakemli ulusal dergilerde yayınlanan makale |
|
Karataş, S., Su-Tonga, E. (2016) "SCAMPER (YÖNLENDİRİLMİŞ BEYİN FIRTINASI) TEKNİĞİNİN KULLANIMINA YÖNELİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ", Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi, 5 (4) pp. 329-339 Link |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
| 1 | SCAMPER (YÖNLENDİRİLMİŞ BEYİN FIRTINASI) TEKNİĞİNİN KULLANIMINA YÖNELİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 2 | 2 | 1 | 0 | 8 |
| 2 | Lisansüstü Eğitim Öğrencilerinin Aldıkları Eğitim Hakkındaki Görüşlerinin Değerlendirilmesi | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 4 |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
|
|
2021 - 2022 | 2 |
|
Serçin Karataş
|
2016 | 2 |
|
Hasan Çakır
|
2016 - 2017 | 2 |
|
|
2021 | 1 |
|
|
2021 | 1 |
|
Abdullah Bedir Kaya
|
2017 | 1 |
|
Sami Şahin
|
2023 | 1 |
|
Ebru Kılıç Çakmak
|
2017 | 1 |
|
Ayşe Yılmaz
-
|
2017 | 1 |
| Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
| TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 79048 |
| YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 11113 |
| YÖKSİS Bilim Alanı | Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi | 745 |
| Anahtar Kelimeler | Öğretim Tasarımı, Eğitim Teknolojileri | |
| Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
| Ağırlıklı Puan | 5 | 20 | 55 | 0 | 0 | 0 | 45 | 40 | 20 | 10 | 0 |
| Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 476 . | 493 . | 506 . | - | - | - | 572 . | 597 . | 583 . | 550 . | - |
| Sıra (Temel Alan İçinde) | 307 . | 331 . | 289 . | - | - | - | 347 . | 330 . | 367 . | 353 . | - |
| Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 108 . | 99 . | 82 . | - | - | - | 88 . | 95 . | 94 . | 99 . | - |
| Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 35 . | 32 . | 21 . | - | - | - | 24 . | 29 . | 32 . | 32 . | - |
| Sıra (Anahtar Kelime (2)) | 51 . | 44 . | 39 . | - | - | - | 40 . | 45 . | 44 . | 44 . | - |
| Toplam Yayın | 1 | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 2 | 1 | 0 |
| Toplam Makale | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |
| Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 |
| Toplam Bildiri | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 1 | 0 |
| Makale (SCI) | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Makale (Ulusal) | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |
| Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 |
| Bildiri (Uluslararası) | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 1 | 0 |
| Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |