img

Dr. Öğr. Üyesi Emine SU TONGA

  • Dede Korkut Eğitim Fakültesi
  • Eğitim Bilimleri
  • Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
11
Atıf
11
h-index
0
Proje
1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (Dr), 2015, 2023
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (Yl) (Tezli), 2012, 2015
Lisans, Türkiye, Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, 2007, 2011
Araştırma Alanları
Öğretim Tasarımı, Eğitim Teknolojileri
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (Dr), 2015, 2023
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (Yl) (Tezli), 2012, 2015
Lisans, Türkiye, Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, 2007, 2011
Kayıt Yok
İngilizce, KPDS, 73, Bahar, 2012
Kayıt Yok
[UAK] Eğitim Bilimleri Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Öğretim Tasarımı
[UAK] Eğitim Bilimleri Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Eğitim Teknolojileri
2024-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Dede Korkut Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye
2013-, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, Türkiye
2013-, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, Türkiye
2024-, Anabilim Dalı Başkanı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Kayıt Yok
2023-2024, Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Lisans
2023-2024, Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Lisans
2023-2024, Eğitime Giriş, Lisans
2022-2023, Okullarda RPD Uygulamaları I İkinci Öğretim, Lisans
2022-2023, Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Lisans
2022-2023, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans
2022-2023, Okullarda RPD Uygulamaları I, Lisans
2021-2022, Okullarda RPD Uygulamaları II İkinci Öğretim, Lisans
2021-2022, Okullarda RPD Uygulamaları I İkinci Öğretim, Lisans
2021-2022, Okullarda RPD Uygulamaları II, Lisans
2021-2022, Okullarda RPD Uygulamaları I, Lisans
2020-2021, Rehberlik Ve Psik.Danışmada Alan Çalışması ikinci öğretim, Lisans
2020-2021, Rehberlik Ve Psik.Danışmada Alan Çalışması, Lisans
Kayıt Yok
Tonga, E.S., Şahin, S. (2023) "Interaction in Distance Education: Meta-Synthesis of Qualitative Studies", e-Kafkas Egitim Arastirmalari Dergisi, 10 (0) [TR Dizin] DOI    
Yılmaz, A., Tonga, E.S., Çakır, H. (2017) "Lisansüstü Eğitim Öğrencilerinin Aldıkları Eğitim Hakkındaki Görüşlerinin Değerlendirilmesi", Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 37 (1) pp. 1-45 [SCI Expanded] Link   
Karataş, S., Tonga, E.S. (2016) "SCAMPER (YÖNLENDİRİLMİŞ BEYİN FIRTINASI) TEKNİĞİNİN KULLANIMINA YÖNELİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ", Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi, 5 (4) pp. 329-339 Link  
Tonga, E.S. (2024) "EĞİTİM SÜREÇLERİNDE YAPAY ZEKÂDAN VERİMLİ SONUÇLAR NASIL ELDE EDİLİR? İSTEM (PROMPT) MÜHENDİSLİĞİ", XI. International Eurasian Educational Research Congress , Kocaeli, Türkiye, (Mayıs 2024
Tonga, E.S. (2023) "Artificial Intelligence Applications in Learning-Teaching Processes", 3rd International Conference on Educational Technology and Online Learning – ICETOL 2023 , Balıkesir, Türkiye, (Haziran 2023
Taşdan, M., Yurttaş, A., Tonga, E.S. (2021) "Eğitim Yönetiminde Kullanılan Blok Zinciri Uygulamalarının Sistematik Haritalama Yöntemiyle İncelenmesi", 15. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi , Gaziantep, Türkiye, (Ekim 2021
Çakmak, E.K., Tonga, E.S., Kaya, A.B. (2017) "Analysis of Published Articles in the Field of Educational Technology in 2016.", 11.Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu , (Mayıs 2017
Tonga, E.S., Çakır, H. (2016) "ÖĞRETMEN ADAYLARININ MOBİL TEKNOLOJİLERİ EĞİTSEL AMAÇLI KULLANIMİSTATİSTİKLERİ", 3. ULUSLARARASI ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE ÖĞRETMEN EĞİTİMİ SEMPOZYUMU , (Ocak 2016
Karataş, S., Tonga, E.S. (2016) "Scamper (Yönlendirilmiş Beyin Fırtınası) Tekniğinin Kullanımına Yönelik Öğretmen Adaylarının Görüşleri", 5th World Conference on Educational and Instructional Studies-WCEIS 2016 , Antalya, Türkiye, (Ekim 2016
Kayıt Yok
Kaya, H.İ., Tonga, E.S. (2022) "Proje Tabanlı Öğrenme", Kitap: 21. Yüzyıl Becerileri Bakış Açısından Eğitim ve Öğretimde Farklı Yaklaşımlar, : Pegem Akademi  
Kaya, H.İ., Tonga, E.S. (2021) "Proje ile İlgili Kavramlar", Kitap: Eğitimde Proje Geliştirme ve Yönetme, : Pegem Akademi  
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Atıflar
Atıf Sayılarına Göre Yayınlar
A: SCI/SSCI/AHCI, B: ESCI, C: Scopus, D: Uluslararası Alan Index, E: TR Dizin, F: Uluslararası Kitap, G: Ulusal Kitap, H: Diğer Makale, I: Toplam
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Kafkas Üniversitesi
2021 - 2022 2
Serçin Karataş
Gazi Üniversitesi
2016 2
Hasan Çakır
Gazi Üniversitesi
2016 - 2017 2
-
2021 1
-
2021 1
Abdullah Bedir Kaya
Hitit Üniversitesi
2017 1
Sami Şahin
-
2023 1
Ebru Kılıç Çakmak
Gazi Üniversitesi
2017 1
Ayşe Yılmaz
-
2017 1
2024 için Puan Bazlı Sıralamalar
Sıra (Araştırma Alanı İçinde)
285.
78449 araştırmacı içinde
Sıra (Temel Alan İçinde)
154.
9456 araştırmacı içinde
Sıra (Bilim Alanı İçinde)
48.
640 araştırmacı içinde
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78449
YÖKSİS Temel Alan Eğitim Bilimleri Temel Alanı 9456
YÖKSİS Bilim Alanı Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi 640
Anahtar Kelimeler Öğretim Tasarımı, Eğitim Teknolojileri
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
Ağırlıklı Puan 5 20 55 0 0 0 45 40 20 10
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) 466 . 481 . 492 . - - - 582 . 583 . 585 . 285 .
Sıra (Temel Alan İçinde) 324 . 330 . 299 . - - - 344 . 331 . 362 . 154 .
Sıra (Bilim Alanı İçinde) 105 . 96 . 85 . - - - 87 . 93 . 100 . 48 .
Sıra (Anahtar Kelime (1)) 41 . 38 . 26 . - - - 25 . 37 . 40 . 14 .
Sıra (Anahtar Kelime (2)) 67 . 55 . 47 . - - - 46 . 57 . 60 . 24 .
Toplam Yayın 1 2 2 0 0 0 2 1 2 1
Toplam Makale 0 1 1 0 0 0 0 0 1 0
Toplam Kitap 0 0 0 0 0 0 1 1 0 0
Toplam Bildiri 1 1 1 0 0 0 1 0 1 1
Makale (SCI) 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Uluslararası) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Ulusal) 0 1 0 0 0 0 0 0 1 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 1 1 0 0
Bildiri (Uluslararası) 1 1 1 0 0 0 1 0 1 1
Bildiri (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri