Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Bahçeşehir Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İngiliz Dili Eğitimi (Dr) (İngilizce), 2017, 2022 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Başkent Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İngiliz Dili Öğretimi (Yl) (Tezli), 2015, 2017 |
Lisans, Türkiye, Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, 2011, 2015 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Bahçeşehir Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İngiliz Dili Eğitimi (Dr) (İngilizce), 2017, 2022 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Başkent Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İngiliz Dili Öğretimi (Yl) (Tezli), 2015, 2017 |
Lisans, Türkiye, Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, 2011, 2015 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YÖKDİL, 93, 05 Mart 20, 2017 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri İngiliz Dili Eğitimi İngiliz Dili Eğitimi |
2024-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Dede Korkut Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2024-, Fakülte Ders Koordinatörü, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
Kayıt Yok |
2024-2025, Yabancı Dil I, Lisans |
2024-2025, Yabancı Dil I, Lisans |
2024-2025, Yabancı Dil I, Lisans |
2024-2025, Mesleki İngilizce, Lisans |
2024-2025, Özel Öğretim Yöntemleri, Lisans |
2024-2025, Mesleki İngilizce I, Lisans |
2024-2025, Yabancı Dil I, Lisans |
2024-2025, Yabancı Dil I, Lisans |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
POYRAZ, E. (2024) "An Analysis of ELF-informed Practices in ESP Coursebooks", Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 24 (1) [TR Dizin] DOI |
POYRAZ, E. (2023) "ELF Awareness among Turkish ESP Students", The Western Anatolia Journal of Educational Sciences (WAJES), 14 (0) [TR Dizin] DOI |
POYRAZ, E. (2019) "SCIENCE HIGH SCHOOL STUDENTS' ATTITUDES TOWARDS ENGLISH LANGUAGE LEARNING", International Journal of Education Technology and Scientific Researches, 4 (8) Link |
POYRAZ, E., Poyraz, E. (2018) "The Research on English Language Learning Motivation of Business Administration Students in the Process of Integration into the Global Labor Market", International Journal of Social and Educational Sciences, 5 (0) DOI |
POYRAZ, E. (2017) "The effects of parental involvement in English language learning of secondary school students", ELT research journal, 6 (3) pp. 250-275 Link |
POYRAZ, E. (2024) "Functional Roles of Code-Switching Employed by ESP Instructors in EFL Setting", 1th International Literature, Language and Educational Research Symposium-EDEA 2024 , Ankara, Türkiye, (Ekim 2024) |
POYRAZ, E. (2024) "Sentiment Analysis for ESP: Mining Students’ Feedbacks for a Successful Teaching Process", The International Conference of Educational Technology and Online Learning , Eskişehir, Türkiye, (Haziran 2024) |
POYRAZ, E. (2023) "Unveiling Turkish Business English Teachers' views of ELF-Informed Pedagogy: Addressing Conflicts and Potential Solutions", 1st International Cappadocia ELT Conference (CapELT 2023) , Nevşehir, Türkiye, (Ekim 2023) |
POYRAZ, E. (2023) "Need for cognition in education: A comparison of the mindsets of pre-service and in-service teachers", The 3rd International ILTERG Conference , (pp. 255-274), Nevşehir, Türkiye, (Ağustos 2023) |
POYRAZ, E. (2022) "More than just fun? The contributions of video broadcasting platforms to tertiary EFL students’ English learning process", 6. International Congress of Eurasian Social Sciences , (pp. 1140-1146), (Mayıs 2022) |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
(Ulusal - Dergi) e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, 2024, Editör |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, 2024 |
Kayıt Yok |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
1 | The effects of parental involvement in English language learning of secondary school students | 2 | 0 | 0 | 3 | 6 | 0 | 1 | 0 | 0 | 12 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Erkan Poyraz
-
|
2018 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78424 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9736 |
YÖKSİS Bilim Alanı | İngiliz Dili Eğitimi | 991 |
Anahtar Kelimeler | İngiliz Dili Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 0 | 15 | 15 | 15 | 0 | 0 | 10 | 35 | 27 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | - | 533 . | 529 . | 529 . | - | - | 612 . | 565 . | 321 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | - | 338 . | 332 . | 318 . | - | - | 360 . | 352 . | 181 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | - | 73 . | 60 . | 62 . | - | - | 79 . | 86 . | 43 . |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | - | 59 . | 50 . | 53 . | - | - | 67 . | 72 . | 35 . |
Toplam Yayın | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 | 3 | 3 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 2 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 1 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |