img
Dr. Öğr. Üyesi Erol POYRAZ

Dr. Öğr. Üyesi Erol POYRAZ

  • Dede Korkut Eğitim Fakültesi
  • Yabancı Diller Eğitimi
  • İngiliz Dili Eğitimi

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
10
Atıf
12
h-index
1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Bahçeşehir Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İngiliz Dili Eğitimi (Dr) (İngilizce), 2017, 2022
Yüksek Lisans, Türkiye, Başkent Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İngiliz Dili Öğretimi (Yl) (Tezli), 2015, 2017
Lisans, Türkiye, Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, 2011, 2015
Araştırma Alanları
İngiliz Dili Eğitimi
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Bahçeşehir Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İngiliz Dili Eğitimi (Dr) (İngilizce), 2017, 2022
Yüksek Lisans, Türkiye, Başkent Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İngiliz Dili Öğretimi (Yl) (Tezli), 2015, 2017
Lisans, Türkiye, Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, 2011, 2015
Kayıt Yok
İngilizce, YÖKDİL, 93, 05 Mart 20, 2017
Kayıt Yok
[UAK] Eğitim Bilimleri İngiliz Dili Eğitimi İngiliz Dili Eğitimi
2024-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Dede Korkut Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, Türkiye
2024-, Fakülte Ders Koordinatörü, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Kayıt Yok
2024-2025, Yabancı Dil I, Lisans
2024-2025, Yabancı Dil I, Lisans
2024-2025, Yabancı Dil I, Lisans
2024-2025, Mesleki İngilizce, Lisans
2024-2025, Özel Öğretim Yöntemleri, Lisans
2024-2025, Mesleki İngilizce I, Lisans
2024-2025, Yabancı Dil I, Lisans
2024-2025, Yabancı Dil I, Lisans
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
POYRAZ, E. (2024) "An Analysis of ELF-informed Practices in ESP Coursebooks", Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 24 (1) [TR Dizin] DOI    
POYRAZ, E. (2023) "ELF Awareness among Turkish ESP Students", The Western Anatolia Journal of Educational Sciences (WAJES), 14 (0) [TR Dizin] DOI    
POYRAZ, E. (2019) "SCIENCE HIGH SCHOOL STUDENTS' ATTITUDES TOWARDS ENGLISH LANGUAGE LEARNING", International Journal of Education Technology and Scientific Researches, 4 (8) Link    
POYRAZ, E., Poyraz, E. (2018) "The Research on English Language Learning Motivation of Business Administration Students in the Process of Integration into the Global Labor Market", International Journal of Social and Educational Sciences, 5 (0) DOI    
POYRAZ, E. (2017) "The effects of parental involvement in English language learning of secondary school students", ELT research journal, 6 (3) pp. 250-275 Link    
POYRAZ, E. (2024) "Functional Roles of Code-Switching Employed by ESP Instructors in EFL Setting", 1th International Literature, Language and Educational Research Symposium-EDEA 2024 , Ankara, Türkiye, (Ekim 2024
POYRAZ, E. (2024) "Sentiment Analysis for ESP: Mining Students’ Feedbacks for a Successful Teaching Process", The International Conference of Educational Technology and Online Learning , Eskişehir, Türkiye, (Haziran 2024
POYRAZ, E. (2023) "Unveiling Turkish Business English Teachers' views of ELF-Informed Pedagogy: Addressing Conflicts and Potential Solutions", 1st International Cappadocia ELT Conference (CapELT 2023) , Nevşehir, Türkiye, (Ekim 2023 
POYRAZ, E. (2023) "Need for cognition in education: A comparison of the mindsets of pre-service and in-service teachers", The 3rd International ILTERG Conference , (pp. 255-274), Nevşehir, Türkiye, (Ağustos 2023 
POYRAZ, E. (2022) "More than just fun? The contributions of video broadcasting platforms to tertiary EFL students’ English learning process", 6. International Congress of Eurasian Social Sciences , (pp. 1140-1146), (Mayıs 2022 
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
(Ulusal - Dergi) e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, 2024, Editör, Yayın Sayısı:1
(Ulusal - Bilimsel Dergi) e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, 2024
Kayıt Yok
Atıflar
Atıf Sayılarına Göre Yayınlar
A: SCI/SSCI/AHCI, B: ESCI, C: Scopus, D: Uluslararası Alan Index, E: Diğer Uluslararası, F: TR Dizin, G: Uluslararası Kitap, H: Ulusal Kitap, I: Diğer Ulusal, J: Toplam
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Erkan Poyraz
-
2018 1
2024 için Puan Bazlı Sıralamalar
Sıra (Araştırma Alanı İçinde)
359.
78378 araştırmacı içinde
Sıra (Temel Alan İçinde)
200.
9889 araştırmacı içinde
Sıra (Bilim Alanı İçinde)
49.
1056 araştırmacı içinde
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78378
YÖKSİS Temel Alan Eğitim Bilimleri Temel Alanı 9889
YÖKSİS Bilim Alanı İngiliz Dili Eğitimi 1056
Anahtar Kelimeler İngiliz Dili Eğitimi
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
Ağırlıklı Puan 0 0 15 15 15 0 0 10 35 27
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) - - 535 . 529 . 527 . - - 615 . 574 . 359 .
Sıra (Temel Alan İçinde) - - 339 . 331 . 318 . - - 361 . 352 . 200 .
Sıra (Bilim Alanı İçinde) - - 75 . 59 . 62 . - - 80 . 89 . 49 .
Sıra (Anahtar Kelime (1)) - - 63 . 49 . 54 . - - 66 . 77 . 43 .
Toplam Yayın 0 0 1 1 1 0 0 1 3 3
Toplam Makale 0 0 1 1 1 0 0 0 1 1
Toplam Kitap 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Toplam Bildiri 0 0 0 0 0 0 0 1 2 2
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Uluslararası) 0 0 1 1 1 0 0 0 1 1
Makale (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Bildiri (Uluslararası) 0 0 0 0 0 0 0 1 2 1
Bildiri (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri