img
img
Doç. Dr. Filiz ASLAN ÇETİN

Doç. Dr. Filiz ASLAN ÇETİN

  • İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
  • İşletme
  • Üretim Yönetimi ve Pazarlama

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
65
Atıf
49
h-index
4
Google Scholar
Yayın
64
Atıf
225
h-index
7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Doktora, Türkiye, İnönü Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Üretim Yönetim ve Pazarlama (Dr), 2007, 2014
Yüksek Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Yl) (Tezli), 2004, 2007
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, 1999, 2003
Araştırma Alanları
Pazarlama İletişimi, Hizmet Pazarlaması, Tüketici Davranışları
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora, Türkiye, İnönü Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Üretim Yönetim ve Pazarlama (Dr), 2007, 2014
Yüksek Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Yl) (Tezli), 2004, 2007
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, 1999, 2003
İngilizce, ÜDS, 57, Bahar, 2004
İngilizce, YDS, 56, Güz, 2014
İngilizce, YÖKDİL, 73, Bahar, 2017
İngilizce, YDS, 57, Bahar, 2017
İngilizce, YDS, 70, 2017
İngilizce, YÖKDİL, 76, 2017
Sertifika, PCM Eğitimi, Kafkas Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, Türkiye, 07-03-2012, 11-03-2012
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Pazarlama İletişimi
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Hizmet Pazarlaması
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Tüketici Davranışları
2020-, Doçent, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye
2014-, Yardımcı Doçent, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye
2004-, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye
2025-, Anabilim Dalı Başkanı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
2025-, Kafkas Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi Alan Editörlüğü, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
2024-, Kafkas Üniversitesi Senatosu Üyeliği, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
2023-, Bölüm Başkanı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
2023-2021, Fakülte Kurulu Üyeliği, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
2022-, Çevresel Sürdürülebilirlik ve Fiziki Tasarım Komisyonu Üyeliği, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
2021-, Sosyal-Beşeri Bilimler Değerlendirme Alt Komisyon Üyesi, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
2018-2019, Bilimsel Araştırma Projeleri Sosyal Bilimler Güzel Sanatlar Değerlendirme Alt Komisyonu Üyesi, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
2017-2019, Sosyal Girişimcilik ve Pazarlama Kulübü Danışmanı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Neval Öziç, Doktora, Bankacılık sektörü çalışanlarının dijital dönüşüm entegrasyonunun bankaların endüstri 4.0 olgunluk düzeylerine etkisi: TRA2 bölgesi örneği, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2025, (Asıl Danışman)
Levent Aküzüm, Yüksek Lisans, İçsel pazarlama unsurları ile iç müşteri memnuniyeti arasındaki ilişkinin incelenmesi: Kars çağrı merkezleri örneği, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman)
Muhammed Emin Çetin, Yüksek Lisans, Online alışverişte tüketici yenilikçiliği, algılanan güven ve satın alma tercihi unsurlarının ilişkisi, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman)
Nazan Korucuk, Doktora, Turistlerin coğrafi işaretli ürünlere yönelik tutumlarının destinasyon imajına ve tekrar satın alma niyetine etkisi: Karma yöntem araştırması, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Hatice Kenger, Yüksek Lisans, Covid-19 sürecinde KOBİ'lerin elektronik ticaret yönelimleri: Kahramanmaraş ilinde bir uygulama, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman)
Nazan Korucuk, Yüksek Lisans, Yeşil pazarlama bağlamında yeşil ürünlere ilişkin tüketici satın alma davranışı, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman)
Songül Ertaş, Yüksek Lisans, Etnosentrizm, yabancı düşmanlığı ve yabancı ürün düşmanlığının satın alma niyeti ile ilişkisi: Kırklareli örneği, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman)
2025-2026, Güz Dönemi, Yeni Pazarlama Yaklaşımları, Yüksek Lisans
2025-2026, Güz Dönemi, Uluslararası Pazarlama, Lisans
2025-2026, Güz Dönemi, Bütünleşik Pazarlamaya Girş, Lisans
2025-2026, Güz Dönemi, Pazarlamaya Giriş, Lisans
2024-2025, Güz Dönemi, Pazarlama Kanalları ve Perakendecilik, Yüksek Lisans
2024-2025, Güz Dönemi, Pazarlama Kanalları ve Perakendecilik, Yüksek Lisans
2024-2025, Güz Dönemi, Pazarlama Yönetimi, Lisans
2024-2025, Güz Dönemi, Hizmet Pazarlaması, Lisans
2024-2025, Güz Dönemi, Halkla İlişkiler, Lisans
2024-2025, Güz Dönemi, Yeni Ürün ve Stratejik Marka Yönetimi, Yüksek Lisans
2024-2025, Güz Dönemi, Yeni Pazarlama Yaklaşımları, Yüksek Lisans
2024-2025, Güz Dönemi, Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Lisans
2024-2025, Güz Dönemi, Uluslararası Pazarlama, Lisans
2023-2024, Güz Dönemi, Pazarlamada Yeni Trendler, Doktora
2023-2024, Güz Dönemi, Dijital Pazarlama ve Sosyal Medya, Yüksek Lisans
2023-2024, Güz Dönemi, Sürdürülebilir Pazarlama, Yüksek Lisans
2023-2024, Güz Dönemi, Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Lisans
2023-2024, Güz Dönemi, Pazarlamada Uluslararası Boyutlar, Doktora
2023-2024, Güz Dönemi, Pazarlama Kanalları ve Perakendecilik, Yüksek Lisans
2023-2024, Güz Dönemi, Kurumsal Sosyal Pazarlama, Lisans
2023-2024, Güz Dönemi, Pazarlama Yönetimi, Lisans
2022-2023, Güz Dönemi, Marka Değeri Yönetimi, Doktora
2022-2023, Güz Dönemi, İçsel Pazarlama, Yüksek Lisans
2022-2023, Güz Dönemi, Pazarlama Kanalları ve Perakendecilik, Yüksek Lisans
2022-2023, Güz Dönemi, Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama, Lisans
2022-2023, Güz Dönemi, Mobil Pazarlama, Lisans
2022-2023, Güz Dönemi, Hizmet Pazarlaması, Lisans
2022-2023, Güz Dönemi, Pazarlama Yönetimi, Lisans
2022-2023, Güz Dönemi, Tüketici Davranışı, Lisans
2022-2023, Güz Dönemi, Sağlık Kurumlarında Halkla İlişkiler, Yüksek Lisans
2022-2023, Güz Dönemi, Yeni Ürün ve Stratejik Marka Yönetimi, Yüksek Lisans
2022-2023, Güz Dönemi, Sürdürülebilir Pazarlama, Yüksek Lisans
2022-2023, Güz Dönemi, Uluslararası Hizmet Pazarlaması, Doktora
2022-2023, Güz Dönemi, Uluslararası Pazarlama, Lisans
2022-2023, Güz Dönemi, Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Lisans
2021-2022, Güz Dönemi, Pazarlama Kanalları ve Perakendecilik, Yüksek Lisans
2021-2022, Güz Dönemi, Ürün Marka Yönetimi, Lisans
2021-2022, Güz Dönemi, Pazarlama Yönetimi, Lisans
2021-2022, Güz Dönemi, Tüketici Davranışı, Lisans
2021-2022, Güz Dönemi, Uluslararası Hizmet Pazarlaması, Doktora
2021-2022, Güz Dönemi, Sağlık Hizmetlerinde Tedarik ve Lojistik Yönetimi, Yüksek Lisans
2021-2022, Güz Dönemi, Yeni Pazarlama Yaklaşımları, Yüksek Lisans
2021-2022, Güz Dönemi, Perakendecilik, Lisans
2021-2022, Güz Dönemi, Uluslararası Pazarlama, Lisans
2021-2022, Güz Dönemi, Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Lisans
2020-2021, Güz Dönemi, Sosyal Medya ve Kurumsal İletişim, Doktora
2020-2021, Güz Dönemi, İçsel Pazarlama, Yüksek Lisans
2020-2021, Güz Dönemi, Pazarlama Kanalları ve Perakendecilik, Yüksek Lisans
2020-2021, Güz Dönemi, Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama, Lisans
2020-2021, Güz Dönemi, Pazarlama Yönetimi, Lisans
2020-2021, Güz Dönemi, Tüketici Davranışı, Lisans
2020-2021, Güz Dönemi, Yeni Ürün ve Stratejik Marka Yönetimi, Yüksek Lisans
2020-2021, Güz Dönemi, Araştırma Yöntemleri, Yüksek Lisans
2020-2021, Güz Dönemi, Stratejik Pazarlama, Lisans
2020-2021, Güz Dönemi, Uluslararası Pazarlama, Lisans
2020-2021, Güz Dönemi, Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Lisans
2019-2020, Güz Dönemi, İçsel Pazarlama, Yüksek Lisans
2019-2020, Güz Dönemi, Satış Yönetimi ve Teknikleri, Yüksek Lisans
2019-2020, Güz Dönemi, Mobil Pazarlama, Lisans
2019-2020, Güz Dönemi, Pazarlama Yönetimi, Lisans
2019-2020, Güz Dönemi, Tüketici Davranışı, Lisans
2019-2020, Güz Dönemi, Uluslararası Hizmet Pazarlaması, Doktora
2019-2020, Güz Dönemi, Bilimsel Araştırma Yöntem ve Teknikleri I, Yüksek Lisans
2019-2020, Güz Dönemi, Yeni Ürün ve Stratejik Marka Yönetimi, Yüksek Lisans
2019-2020, Güz Dönemi, İnternette Pazarlama, Lisans
2019-2020, Güz Dönemi, Perakendecilik, Lisans
2018-2019, Güz Dönemi, Pazarlama İletişimi ve Yeni Eğilimler, Doktora
2018-2019, Güz Dönemi, Sürdürülebilir Pazarlama, Yüksek Lisans
2018-2019, Güz Dönemi, Uluslararası Pazarlama İlkeleri, Lisans
2018-2019, Güz Dönemi, Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama, Lisans
2018-2019, Güz Dönemi, Üretim Yönetimi, Lisans
2018-2019, Güz Dönemi, Pazarlama Yönetimi, Lisans
2018-2019, Güz Dönemi, Halkla İlişkiler, Lisans
2018-2019, Güz Dönemi, Uluslararası Hizmet Pazarlaması, Doktora
2018-2019, Güz Dönemi, Yeni Ürün ve Stratejik Marka Yönetimi, Yüksek Lisans
2018-2019, Güz Dönemi, Pazarlama Araştırması, Lisans
2018-2019, Güz Dönemi, Uluslararası Perakendecilik, Lisans
2018-2019, Güz Dönemi, Perakendecilik, Lisans
2017-2018, Güz Dönemi, Pazarlama Kuramları ve Uygulamaları, Doktora
2017-2018, Güz Dönemi, Pazarlama Kanalları ve Perakendecilik, Yüksek Lisans
2017-2018, Güz Dönemi, Üretim Yönetimi, Lisans
2017-2018, Güz Dönemi, Pazarlama Yönetimi, Lisans
2017-2018, Güz Dönemi, Tüketici Davranışı, Lisans
2017-2018, Güz Dönemi, Tüketici Davranışı ve Psikolojisi, Doktora
2017-2018, Güz Dönemi, Hizmet Pazarlaması, Yüksek Lisans
2017-2018, Güz Dönemi, Stratejik Pazarlama Planlaması, Yüksek Lisans
2017-2018, Güz Dönemi, Uluslararası Perakendecilik, Lisans
2017-2018, Güz Dönemi, Stratejik Pazarlama Yönetimi, Lisans
2017-2018, Güz Dönemi, Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Lisans
2017-2018, Güz Dönemi, Pazarlama Araştırması, Lisans
2016-2017, Güz Dönemi, Turizm Pazarlaması, Lisans
2016-2017, Güz Dönemi, Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Yüksek Lisans
2016-2017, Güz Dönemi, Pazarlama İletişimi ve Yeni Eğilimler, Doktora
2016-2017, Güz Dönemi, Tüketici Davranışı, Lisans
2016-2017, Güz Dönemi, Sürdürülebilir Pazarlama, Yüksek Lisans
2016-2017, Güz Dönemi, Pazarlama Yönetimi, Lisans
2016-2017, Güz Dönemi, Üretim Yönetimi, Lisans
2016-2017, Güz Dönemi, Tüketici Davranışı ve Psikolojisi, Doktora
2016-2017, Güz Dönemi, Stratejik Pazarlama Planlaması, Yüksek Lisans
2016-2017, Güz Dönemi, Pazarlama ve Halkla İlişkiler, Lisans
2016-2017, Güz Dönemi, Pazarlamaya Giriş, Lisans
2015-2016, Güz Dönemi, Endüstriyel Pazarlama, Lisans
2015-2016, Güz Dönemi, Turizm Pazarlaması, Lisans
2015-2016, Güz Dönemi, Üretim Yönetimi, Lisans
2015-2016, Güz Dönemi, Rekabet Üstünlüğü ve Pazarlama, Yüksek Lisans
2015-2016, Güz Dönemi, Pazarlama ve Halkla İlişkiler, Lisans
2015-2016, Güz Dönemi, Halkla İlişkiler, Lisans
2015-2016, Güz Dönemi, Hizmet Pazarlaması, Lisans
2015-2016, Güz Dönemi, Pazarlama Kanalları ve Perakendecilik, Yüksek Lisans
2015-2016, Güz Dönemi, Uluslararası Pazarlama İlkeleri, Lisans
2014-2015, Güz Dönemi, Sürdürülebilir Pazarlama, Yüksek Lisans
2014-2015, Güz Dönemi, Pazarlama Yönetimi, Lisans
2014-2015, Güz Dönemi, Genel İşletme, Lisans
2014-2015, Güz Dönemi, Turizm Pazarlaması, Lisans
2014-2015, Güz Dönemi, Üretim Yönetimi, Lisans
2014-2015, Güz Dönemi, Girişimcilik, Ön Lisans
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
ESCI dergilerinde yayınlanan makale
Aslan-Çetin, F., Öztürk, S., Akarsu, O.N. (2024) "The Effect of ESG Data of Companies on Financial Performance: A Panel Data Analysis on The BIST Sustainability Index", Sosyoekonomi, 32 (61) pp. 125-146 [ESCI] Link     
Uluslararası alan indeks dergilerinde yayınlanan makale
Aslan-Çetin, F. (2018) "Customer Complaints Managament A Conceptual View", Atlas Journal, 4 (11) pp. 869-880 DOI    
Aslan-Çetin, F., Korucuk, N. (2018) "Yeşil Pazarlama Bağlamında Yeşil Tüketici Davranışı Starbucks Örneği", The Journal of Social Sciences, 22 (22) pp. 78-89 DOI    
Aslan-Çetin, F., Gül, A. (2018) "Sürdürülebilir Pazarlama Tüketicilerin Sürdürülebilir Tüketime Yönelik Satın Alma Davranışları", Social Sciences Studies Journal, 4 (14) pp. 447-455 DOI    
Aslan-Çetin, F., Taşdemir, N.H. (2018) "Sürdürülebilir Sosyal Medya Pazarlaması ve Markaların Sosyal Medyada Sürdürülebilirliğe Karşı Tutumu", Journal of Institute of Economic Development and Social Researches, 4 (8) pp. 31-42 DOI    
Aslan-Çetin, F., Meriç, K., Kerse, Y., Samsa, Ç. (2017) "Y Kuşağının Online Alışveriş Tutumunun Ölçülmesi Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Uygulama", The Journal of Academic Social Sciences, 58 (58) pp. 283-295 DOI    
Aslan-Çetin, F., Çınar, R. (2015) "Yeşil Pazarlama Faaliyetleri Çerçevesinde Kafkas Üniversitesi Öğrencilerinin Çevreye Duyarlı Ürünleri Kullanma Eğilimlerini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma", KAÜ İİBF Dergisi, 6 (9) pp. 169-184    
Diğer hakemli uluslararası dergilerde yayınlanan makale
Kenger, H., Aslan-Çetin, F. (2024) "Covid-19 Sürecinde KOBİ’lerin Elektronik Ticaret Yönelimleri", Ardahan Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 6 (2) pp. 164-186 Link    
Ulusal alan endekslerinde (TR Dizin, ULAKBİM) yayınlanan makale
Aküzüm, L., Aslan-Çetin, F. (2025) "İçsel Pazarlama Unsurları ile İç Müşteri Memnuniyeti Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Kars Çağrı Merkezleri Örneği", Trends in business and economics (Online), 39 (1) pp. 87-102 [] Link     
Aslan-Çetin, F., Öztürk, S., Akarsu, O.N. (2024) "Sosyal Medyanın Muhasebe Eğitiminde Kullanımına İlişkin Bir Araştırma: Kafkas Üniversitesi Örneği", Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 26 (2) pp. 493-509 [] Link DOI     
Korucuk, N., Aslan-Çetin, F. (2024) "Coğrafi İşaretli Ürünlere Yönelik Tutumun Destinasyon İmajına ve Tekrar Satın Alma", Erzurum Teknik Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 18 (1) pp. 34-58 [] Link    
Aslan-Çetin, F., Öztürk, S., Akarsu, O.N. (2022) "Pandemi Sürecinde Öğrencilerin “Uzaktan Eğitim” ve “Uzaktan Muhasebe Eğitimi”ne Yönelik Bakış Açıları", Manas Journal of Social Studies, 11 (2) pp. 498-510 [] Link     
Aslan-Çetin, F., Öztürk, S. (2020) "Muhasebe Meslek Mensupları ve Çalışanları Açısından Haksız Rekabet", Karadeniz Uluslararası Bilimsel Dergi, 1 (46) pp. 199-219 [] DOI    
Aslan-Çetin, F., Korucuk, N. (2020) "Bankacılık Sektöründe Hizmet Pazarlaması Algısının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi, 12 (22) pp. 137-158 [] Link     
Aslan-Çetin, F., Öztürk, S. (2020) "Muhasebe Eğitimi Alan Öğrencilerin Eğitim Hizmet Kalitesi Değerlendirmeleri Üzerine Bir Araştırma", Turkish Studies - Economy, Finance, Politics, 15 (1) pp. 35-52 [] DOI     
Aslan-Çetin, F. (2020) "Satış Geliştirme Aracı Olarak İnsertler ve Tüketicilerin Satın Alma Davranışına Etkisi", Karadeniz Uluslararası Bilimsel Dergi, 1 (45) pp. 85-111 [] DOI    
Aslan-Çetin, F., Öziç, N. (2020) "Bütünleşik Pazarlama İletişiminde Instagram Fenomenlerinin Satın Almaya Etkisi", İşletme Araştırmaları Dergisi, 12 (1) pp. 157-172 [] Link DOI     
Aslan-Çetin, F. (2020) "Teknoloji Kullanımına Yönelik Tutumların Algılanan Yarar ve Kullanım Kolaylığı Unsurları Üzerindeki Fark ve Etkilerinin Ölçümü Üniversite Çalışanları Örneği", Turkish Studies-Social Sciences, 15 (1) pp. 65-82 [] DOI     
Aslan-Çetin, F., Korucuk, N. (2019) "Tüketicilerin Bütünleşik Pazarlama İletişimi Faaliyetlerine Yönelik Tutumlarının İncelenmesi Mobilya Sektörü Örneği", İşletme Araştırmaları Dergisi, 11 (3) pp. 1712-1726 [] DOI     
Korucuk, N., Aslan-Çetin, F. (2019) "Yeşil Pazarlama Bağlamında Yeşil Ürünlere İlişkin Tüketici Satın Alma Davranışı Kafkas Üniversitesi Örneği", KAÜ İİBF Dergisi, 10 (19) pp. 250-289 [] Link DOI    
Aslan-Çetin, F., Öztürk, S. (2025) "Yeşil Pazarlama Temalı Çalışmaların Bibliyometrik Analizi", Bingöl 5.Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi , (pp. 72-86), Bingöl, Türkiye, (Ekim 2025)   
Aslan-Çetin, F., Öztürk, S. (2025) "Yeşil Tüketim Kavramına Yönelik Bibliyometrik Analiz", Bingöl 5. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi , (pp. 87-101), Bingöl, Türkiye, (Ekim 2025)   
Aslan-Çetin, F. (2025) "Pazarlama Lojistiği Bağlamında Lojistik 4.0 Bileşenlerinin İncelenmesi", 10. Uluslararası Palandöken Bilimsel Araştırmalar Kongresi , (pp. 727-738), Erzurum, Türkiye, (Şubat 2025)   
Öziç, N., Aslan-Çetin, F. (2023) "Banka ve Dijital Temalı Lisansüstü Tezlerin Bibliyometrik Analizi", Iğdır 2. Uluslararası İpekyolu Bilimsel Araştırmalar Kongresi , (pp. 1386-1400), Iğdır, Türkiye, (Ekim 2023)   
Aslan-Çetin, F. (2020) "Global Pazarlarda Asya Markalarının Yeri Üzerine Bir Değerlendirme", II.Uluslararası İlişkiler Sempozyumu , (pp. 73-85), Ardahan, Türkiye, (Haziran 2020)  
Aslan-Çetin, F., Öztürk, S. (2019) "Pazarlama ve Muhasebe Bilgi Sistemleri İlişkisi Bağlamında: Pazarlama Muhasebesi", Ankara Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi , (pp. 657-673), Ankara, Türkiye, (Ekim 2019)   
Aslan-Çetin, F. (2019) "Sürdürülebilir Pazarlama Ekseninde İkinci El Modasına Dair Bir Analiz", 1.Uluslararası Siyaset ve Sosyal Bilimler Sempozyumu , (pp. 214-236), Ardahan, Türkiye, (Ocak 2019)   
Aslan-Çetin, F., Çelik, K. (2018) "Hizmet Pazarlaması Açısından Hizmet Hataları ve Telafilerinin İrdelenmesi Teorik Bir Çerçeve", 1.Uluslararası Iğdır Multi Disipliner Çalışmalar Kongresi , (pp. 72-85), Iğdır, Türkiye, (Aralık 2018)   
Öztürk, S., Aslan-Çetin, F., Cengiz, S. (2018) "Lojistik Faaliyetlerin Maliyetlemesi", 4.Uluslararası Kafkasya Orta Asya Dış Ticaret ve Lojistik Kongresi , (pp. 53-68), Aydın, Türkiye, (Aralık 2018)   
Öztürk, S., Aslan-Çetin, F. (2018) "Modern Pazarlama Anlayışı Açısından Muhasebecilik ve Mali Müşavirlik Hizmetleri", 1.Uluslararası Iğdır Multi Disipliner Çalışmalar Kongresi , (pp. 326-336), Iğdır, Türkiye, (Aralık 2018)   
Aslan-Çetin, F. (2018) "Sosyal Medyada Politik Pazarlama Kavramsal Bir İnceleme", IV.Uluslararası Mesleki ve Teknik Bilimler Kongresi , (pp. 712-721), Erzurum, Türkiye, (Aralık 2018)   
Yeşilkaya, M., Aslan-Çetin, F., Ayaz, S. (2015) "İşletmelerin Değer Zincirinin Yükseltilmesinde Lojistiğin Önemi", I.ULUSLARARASI KAFKASYA-ORTA ASYA DIŞ TİCARET VE LOJİSTİK KONGRESİ , (pp. 579-586), Kars, Türkiye, (Ekim 2015)   
Aslan-Çetin, F. (2025) "İçerik Pazarlaması", Kitap: Dijital Pazarlama, Erzurum/Türkiye : ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ AÇIK VE UZAKTAN ÖĞRETİM FAKÜLTESİ YAYINI, Bölüm Sayfaları: 130 / 155, ISBN: 978-625-6430-55-6  
Aslan-Çetin, F. (2025) "Sağlık Yönetiminde Pazarlama Perspektifinden Covıd-19 Sürecinde Değişen Tüketici Davranışlarının İncelenmesi", Kitap: Pazarlama: Teori, Metodoloji ve Uygulama, Ankara/Türkiye : Platanus Publishing, Bölüm Sayfaları: 5 / 20, ISBN: 978-625-6454-77-4  
Aslan-Çetin, F., Oktay, E.H. (2025) "İçsel Pazarlamanın Müşteri Odaklılık Davranışı Üzerindeki Etkisi", Kitap: Sosyal, Beşerî ve İdari Bilimler Alanında Araştırmalar ve Değerlendirmeler, Ankara/Türkiye : Gece Kitaplığı, Bölüm Sayfaları: 1 / 16, ISBN: 978-625-388-273-0  
Aslan-Çetin, F., Akoğlan, S. (2024) "Factors Influencing Consumer Purchasing Behaviour In Green Retailing", Kitap: Current Marketing Studies, Lyon/Fransa : Livre De Lyon, Bölüm Sayfaları: 95 / 108, ISBN: 978-2-38236-797-1  
Aslan-Çetin, F., Öztürk, S., Akarsu, O.N. (2024) "The Use Of Articial Intelligence In Marketing and Accounting; Bibliometric Analysis With Visual Mapping Techniques", Kitap: International Studies and Evaluations In The Field Of Economics and Administrative Sciences, Ankara/Türkiye : Serüven Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 1 / 29, ISBN: 978-625-6172-40-1  
Aslan-Çetin, F. (2024) "Use Of Artificial Intelligence In Internal Marketing From A Theoretical Perspective", Kitap: International Studies In Economics and Administrative Sciences, Ankara/Türkiye : Serüven Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 33 / 55, ISBN: 978-625-6644-70-0  
Aslan-Çetin, F., Sarıkaya, Y. (2023) "Marka Sermayesi İnşasında İkincil Marka Çağrışımlarının Kaldıraç Olarak Kullanılması", Kitap: İktisadi ve İdari Bilimler; Modern Analiz, Bulgu ve Araştırmalar, Lyon/Fransa : Livre de Lyon, Bölüm Sayfaları: 25 / 40, ISBN: 978-2-38236-607-3  
Aslan-Çetin, F., Oktay, E.H. (2023) "Duyusal Markalamaya Yönelik Teorik Bir İnceleme", Kitap: İktisadi ve İdari Bilimler; Modern Değerlendirmeler ve Araştırmalar, Lyon/Fransa : Livre de Lyon, Bölüm Sayfaları: 355 / 371, ISBN: 978-2-38236-571-7  
Aslan-Çetin, F., Oktay, E.H. (2023) "Hizmet Pazarlaması Bağlamında Hizmet Hata ve Telafilerinin Güncel Örneklerle İncelenmesi", Kitap: İktisadi ve İdari Bilimlerde Uluslararası Araştırma ve Derlemeler, Ankara/Türkiye : Serüven Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 373 / 390, ISBN: 978-625-6399-80-8  
Aslan-Çetin, F., Ada, A. (2023) "Pazarlamada Marka Sermayesi Kaynaklarının Ölçülmesi", Kitap: İktisadi ve İdari Bilimlerde Uluslararası Teori, Araştırma ve Derlemeler, Ankara/Türkiye : Serüven Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 95 / 115, ISBN: 978-625-6760-06-6  
Aslan-Çetin, F. (2023) "Dijitalleşme Bağlamında İşletmelerde Üretim Yönetimi", Kitap: İşletmelerde Dijital Dönüşüm, Ankara/Türkiye : Gazi Kitabevi, Bölüm Sayfaları: 133 / 148, ISBN: 978-625-365-143-5  
Aslan-Çetin, F., Ada, A. (2023) "Hizmetlerin Soyut Özelliğinin Tüketici Davranışı Üzerindeki Etkisi", Kitap: Sosyal ve Beşeri Bilimlerde Uluslararası Araştırma ve Derlemeler, Ankara/Türkiye : Serüven Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 283 / 301, ISBN: 978-625-6399-86-0  
Aslan-Çetin, F. (2022) "Technology Use In Social Marketing; A Theoretical Investigation In The Covid-19 Process", Kitap: Current Research In Social, Human and Administrative Sciences, Ankara/Türkiye : Gece Kitaplığı, Bölüm Sayfaları: 145 / 163, ISBN: 978-625-430-205-3  
Aslan-Çetin, F., Öztürk, S. (2022) "Teorik Çerçevede Stratejik Pazarlama Muhasebesi", Kitap: İktisadi ve İdari Bilimlerde Araştırmalar, Lyon/Fransa : Livre de Lyon, Bölüm Sayfaları: 163 / 175, ISBN: 978-2-38236-504-5  
Aslan-Çetin, F., Öztürk, S., Meriç, K. (2022) "Tutundurma Karması Elemanlarından Reklam Maliyetlerinin Muhasebeleştirilmesi", Kitap: İktisadi ve İdari Bilimlerde Güncel Araştırmalar, Ankara/Türkiye : Gece Kitaplığı, Bölüm Sayfaları: 479 / 493, ISBN: 978-625-430-456-9  
Aslan-Çetin, F. (2022) "Gastronomi Turizminin Şehir Pazarlamasına Etkisi; Kars İline Ait Teorik Bir İnceleme", Kitap: Kars Sosyo-Ekonomik Analiz, Ankara/Türkiye : Detay Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 156 / 168, ISBN: 978-605-254-658-1  
Aslan-Çetin, F., Öztürk, S. (2022) "Lojistik 4.0 Kapsamında Lojistik Maliyetleri", Kitap: Uluslararası Ticaret ve Lojistikte Güncel Yaklaşımlar ve Değerlendirmeler-4, İstanbul/Türkiye : Efe Akademi Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 69 / 89, ISBN: 978-625-6954-47-2  
Aslan-Çetin, F. (2021) "Şehir Pazarlaması Bağlamında Üniversite-Şehir Etkileşimi; Ardahan Üniversitesi Örneği", Kitap: İktisadi ve İdari Bilimlerde Araştırma ve Değerlendirmeler, Ankara/Türkiye : Gece Kitaplığı, Bölüm Sayfaları: 167 / 190, ISBN: 978-625-7342-69-8  
Aslan-Çetin, F., Kenger, H. (2021) "COVID-19 Sürecinde Elektronik Ticaret Olgusuna Genel Bir Bakış", Kitap: İktisadi ve İdari Bilimlerde Araştırma ve Değerlendirmeler, Ankara/Türkiye : Gece Kitaplığı, Bölüm Sayfaları: 227 / 252, ISBN: 978-625-7411-63-9  
Aslan-Çetin, F. (2021) "Sosyal Medyada Viral Pazarlama", Kitap: Sosyal Medyada Pazarlamanın Gücü, Ankara/Türkiye : Gazi Kitabevi, Bölüm Sayfaları: 233 / 259, ISBN: 978-625-7530-61-3  
Aslan-Çetin, F., Sarıkaya, Y. (2021) "Covid-19 Pandemi Sürecinde Lojistik Hizmet Pazarlaması", Kitap: Uluslararası Ticaret ve Lojistikte Güncel Yaklaşımlar ve Değerlendirmeler, İstanbul/Türkiye : Efe Akademi, Bölüm Sayfaları: 303 / 326, ISBN: 978-625-8418-08-8  
Aslan-Çetin, F., Kadiroğlu, N.H. (2020) "A Review Of The Complaints In The Travel Websites About Hospitality Enterprises", Kitap: Academic Studies In Social, Human and Administrative Sciences-II, Ankara/Türkiye : Gece Kitaplığı, Bölüm Sayfaları: 83 / 97, ISBN: 978-625-7884-62-4  
Aslan-Çetin, F. (2020) "Packaging Phenomenon In Marketing Silent Seller", Kitap: Current Researches in Economics and Administrative Sciences, Cetinje/Karadağ : Ivpe Publishing, Bölüm Sayfaları: 260 / 267, ISBN: 978-9949-46-025-9  
Aslan-Çetin, F., Ertaş, S. (2020) "Etnosentrizm, Yabancı Düşmanlığı ve Yabancı Ürün Düşmanlığının Satın Alma Niyeti İle İlişkisi", Kitap: Güncel Pazarlama Çalışmaları, Ankara/Türkiye : Akademisyen Kitabevi, Bölüm Sayfaları: 1 / 24, ISBN: 978-605-258-885-7  
Aslan-Çetin, F., Öztürk, S. (2020) "Yeşil Pazarlama Anlayışı Çerçevesinde Yeşil Muhasebe", Kitap: Sosyal Bilimler Alanında Akademik Çalışmalar-1, Ankara/Türkiye : Gece Kitaplığı, Bölüm Sayfaları: 253 / 276, ISBN: 978-625-7938-93-8  
Aslan-Çetin, F., Öztürk, S. (2020) "Marka Değeri ve Muhasebeye Yansıması", Kitap: Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Bilimsel Çalışmalar, Ankara/Türkiye : Gece Kitaplığı, Bölüm Sayfaları: 207 / 220, ISBN: 978-625-7884-58-7  
Aslan-Çetin, F., Öziç, N. (2020) "Quality Perceptions Of University Students Who Receive Health Service In Health Institution Of Kars", Kitap: Theory and Research In Social, Human and Administrative Sciences, Ankara/Türkiye : Gece Kitaplığı, Bölüm Sayfaları: 269 / 289, ISBN: 978-625-7243-67-4  
Aslan-Çetin, F. (2019) "Sosyal Pazarlama Yaklaşımı; Teorik Bir Yol Haritası", Kitap: Sosyal, Beşerî ve İdari Bilimler Alanında Araştırma ve Değerlendirmeler, Ankara/Türkiye : Gece Kitaplığı, Bölüm Sayfaları: 119 / 133, ISBN: 978-605-180-901-4  
Meydan, C., Horasan, E., Aslan-Çetin, F., Kosa, G., Horasan, M., Cengiz, Ö., Atay, S.E. (2018) "Endüstri 4.0 Perspektifinden Pazarlamanın Geleceği", Kitap: Endüstri 4.0 Üzerine Yazılar, Ankara/Türkiye : Savaş Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 53 / 72, ISBN: 978-605-7963-59-8   
Kayıt Yok
(Uluslararası - Kitap) Pazarlama Alanında Uluslararası Araştırma ve Değerlendirmeler, 2024, Editör
(Uluslararası - Kitap) Pazarlama Alanında Uluslararası Akademik Çalışmalar, 2024, Editör
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Sinop Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2018
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Researcher Social Science Studies Journal, 2018
(Ulusal - Bilimsel Dergi) KAÜ İİBF DERGİSİ, 2018
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Journal Of Social Humanities Sciences Research, 2018
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Researcher Social Science Studies Journal, 2017
(Ulusal - Bilimsel Dergi) KAÜ İİBF DERGİSİ, 2017
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Sosyal Bilimler Dergisi, 2017
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) ASOS JOURNAL, 2017
(Ulusal - Bilimsel Dergi) KAÜ İİBF Dergisi, 2016
(Uluslararası - Diğer) 1.Uluslararası Kafkasya-Orta Asya Dış Ticaret ve Lojistik Kongresi, 2015
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi, 2015
Üye, PAZARLAMA VE PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI DERNEĞİ, 2013-
(Ulusal) Oturum Başkanı, Pazarlamada Yapay Zeka, 27.Ulusal Pazarlama Kongresi, 06-2024
(Ulusal) Düzenleme Kurulu Üyeliği, Yerel Ekonomilerin Uluslararasılaşmasında Küresel Pazarlamanın Katkısı, 18.Ulusal Pazarlama Kongresi, 06-2013
(Uluslararası) Düzenleme Kurulu Üyeliği, ., I. Uluslararası Kafkasya-Orta Asya Dış Ticaret ve Lojistik Kongresi, 10-2015
Atıf Sayılarına Göre Yayınlar
A: SCI/SSCI/AHCI, B: ESCI, C: Scopus, D: Uluslararası Alan Index, E: Diğer Uluslararası, F: TR Dizin, G: Uluslararası Kitap, H: Ulusal Kitap, I: Diğer Ulusal, J: Toplam
Sıra Yayın A B C D E F G H I J
1 Yeşil Pazarlama Faaliyetleri Çerçevesinde Kafkas Üniversitesi Öğrencilerinin Çevreye Duyarlı Ürünleri Kullanma Eğilimlerini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma 0 0 0 0 1 10 3 0 0 14
2 Bütünleşik Pazarlama İletişiminde Instagram Fenomenlerinin Satın Almaya Etkisi 0 0 0 0 0 6 0 0 0 6
3 Yeşil Pazarlama Bağlamında Yeşil Ürünlere İlişkin Tüketici Satın Alma Davranışı Kafkas Üniversitesi Örneği 0 0 0 0 1 5 0 0 0 6
4 Sürdürülebilir Sosyal Medya Pazarlaması ve Markaların Sosyal Medyada Sürdürülebilirliğe Karşı Tutumu 0 0 0 0 0 3 1 0 0 4
5 Sürdürülebilir Pazarlama Tüketicilerin Sürdürülebilir Tüketime Yönelik Satın Alma Davranışları 0 0 0 0 0 2 1 0 0 3
6 Muhasebe Meslek Mensupları ve Çalışanları Açısından Haksız Rekabet 0 0 0 0 0 1 1 0 0 2
7 Pandemi Sürecinde Öğrencilerin “Uzaktan Eğitim” ve “Uzaktan Muhasebe Eğitimi”ne Yönelik Bakış Açıları 0 0 0 0 0 1 1 0 0 2
8 Tüketicilerin Bütünleşik Pazarlama İletişimi Faaliyetlerine Yönelik Tutumlarının İncelenmesi Mobilya Sektörü Örneği 0 0 0 0 1 0 1 0 0 2
9 Uluslararası Ticaret ve Lojistikte Güncel Yaklaşımlar ve Değerlendirmeler-4 0 0 0 0 0 0 2 0 0 2
10 Coğrafi İşaretli Ürünlere Yönelik Tutumun Destinasyon İmajına ve Tekrar Satın Alma 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1
11 Kurumsal Sosyal Sorumluluk ve Muhasebe İlişkisi Bir Araştırma 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1
12 Muhasebe Eğitimi Alan Öğrencilerin Eğitim Hizmet Kalitesi Değerlendirmeleri Üzerine Bir Araştırma 0 0 0 0 0 1 0 0 0 1
13 Satış Geliştirme Aracı Olarak İnsertler ve Tüketicilerin Satın Alma Davranışına Etkisi 0 0 0 0 0 1 0 0 0 1
14 Sosyal Medyada Pazarlamanın Gücü 0 0 0 0 1 0 0 0 0 1
15 Sosyal Medyada Politik Pazarlama Kavramsal Bir İnceleme 0 0 0 0 0 1 0 0 0 1
16 Sürdürülebilir Pazarlama Ekseninde İkinci El Modasına Dair Bir Analiz 0 0 0 0 0 1 0 0 0 1
17 Teknoloji Kullanımına Yönelik Tutumların Algılanan Yarar ve Kullanım Kolaylığı Unsurları Üzerindeki Fark ve Etkilerinin Ölçümü Üniversite Çalışanları Örneği 0 0 0 0 0 1 0 0 0 1
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Kafkas Üniversitesi
2018 - 2025 17
Nazan Korucuk
-
2018 - 2024 6
Osman Nuri Akarsu
Kafkas Üniversitesi
2022 - 2024 4
Emel Hatice Oktay
-
2023 - 2025 4
Alev Ada
-
2023 3
Neval Öziç
-
2020 - 2023 3
Kafkas Üniversitesi
2017 - 2022 2
Hatice Kenger
-
2021 - 2024 2
Yasin Sarıkaya
-
2021 - 2023 2
Kafkas Üniversitesi
2017 1
Kafkas Üniversitesi
2018 1
Kafkas Üniversitesi
2018 1
Kafkas Üniversitesi
2018 1
Kafkas Üniversitesi
2015 1
Kafkas Üniversitesi
2017 1
Mukadder Horasan
Atatürk Üniversitesi
2018 1
Recai Çınar
Hitit Üniversitesi
2015 1
Mukaddes Yeşilkaya
Kafkas Üniversitesi
2015 1
Cebrail Meydan
Aydın Adnan Menderes Üniversitesi
2018 1
Sevgi Elmas Atay
İstanbul Üniversitesi
2018 1
Levent Aküzüm
Kafkas Üniversitesi
2025 1
Ali Gül
-
2018 1
Kübra Çelik
-
2018 1
Nezefet Havva Kadiroğlu
-
2020 1
Nezefet Havva Taşdemir
-
2018 1
Sevgi Cengiz
-
2018 1
Sibel Akoğlan
-
2024 1
Songül Ertaş
-
2020 1
2025 için Puan Bazlı Sıralamalar
Araştırma Alanı
315.
79055 araştırmacı içinde
Temel Alan
246.
33969 araştırmacı içinde
Bilim Alanı
39.
1451 araştırmacı içinde
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 79055
YÖKSİS Temel Alan Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı 33969
YÖKSİS Bilim Alanı Pazarlama 1451
Anahtar Kelimeler Pazarlama İletişimi, Hizmet Pazarlaması, Tüketici Davranışları
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024 2025
Ağırlıklı Puan 30 100 20 170 190 430 160 215 350 185 165
Araştırma Alanı 453 . 415 . 541 . 378 . 373 . 155 . 460 . 424 . 255 . 379 . 315 .
Temel Alan 366 . 328 . 436 . 306 . 298 . 107 . 370 . 351 . 192 . 278 . 246 .
Bilim Alanı 99 . 73 . 153 . 51 . 47 . 6 . 75 . 53 . 18 . 45 . 39 .
Anahtar Kelime (1) 41 . 20 . 63 . 20 . 13 . 1 . 29 . 15 . 4 . 14 . 10 .
Anahtar Kelime (2) 51 . 30 . 75 . 18 . 15 . 2 . 35 . 29 . 8 . 22 . 13 .
Anahtar Kelime (3) 79 . 65 . 130 . 41 . 37 . 4 . 63 . 45 . 16 . 37 . 29 .
Toplam Yayın 2 1 1 10 6 13 4 6 8 7 7
Toplam Makale 1 0 1 4 2 6 0 1 0 4 1
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Uluslararası) 1 0 1 4 0 0 0 0 0 2 0
Makale (Ulusal) 0 0 0 0 2 6 0 1 0 2 1
Toplam Kitap 0 1 0 1 2 7 4 5 7 3 3
Kitap Yazarlığı 0 1 0 0 1 1 0 0 1 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 0 0 1 1 6 4 5 6 3 3
Toplam Bildiri 1 0 0 5 2 0 0 0 1 0 3
Bildiri (Uluslararası) 1 0 0 5 2 0 0 0 1 0 3
Bildiri (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri