img
 Filiz ASLAN ÇETİN

Filiz ASLAN ÇETİN

  • İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
  • İşletme
  • Üretim Yönetimi ve Pazarlama

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
53
Atıf
36
h-index
3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, İnönü Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Üretim Yönetim ve Pazarlama (Dr), 2007, 2014
Yüksek Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Yl) (Tezli), 2004, 2007
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, 1999, 2003
Araştırma Alanları
Pazarlama İletişimi, Hizmet Pazarlaması, Tüketici Davranışları
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, İnönü Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Üretim Yönetim ve Pazarlama (Dr), 2007, 2014
Yüksek Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Yl) (Tezli), 2004, 2007
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, 1999, 2003
Filiz ASLAN ÇETİN, Yüksek Lisans, Yeşil pazarlama faaliyetleri çerçevesinde Kafkas Üniversitesi öğrencilerinin çevreye duyarlı ürünleri kullanma eğilimlerini belirlemeye yönelik bir araştırma, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2007
İngilizce, YÖKDİL, 73, Bahar, 2017
İngilizce, YDS, 57, Bahar, 2017
İngilizce, YDS, 70, 2017
İngilizce, YÖKDİL, 76, 2017
İngilizce, YDS, 56, Güz, 2014
İngilizce, ÜDS, 57, Bahar, 2004
Sertifika, PCM Eğitimi, Kafkas Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, Türkiye, 07-03-2012, 11-03-2012
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Pazarlama İletişimi
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Hizmet Pazarlaması
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Tüketici Davranışları
2020-, Doçent, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye
2014-, Yardımcı Doçent, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye
2004-, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye
2023-, Bölüm Başkanı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
2022-, Çevresel Sürdürülebilirlik ve Fiziki Tasarım Komisyonu Üyeliği, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
2021-, Sosyal-Beşeri Bilimler Değerlendirme Alt Komisyon Üyesi, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
2018-2019, Bilimsel Araştırma Projeleri Sosyal Bilimler Güzel Sanatlar Değerlendirme Alt Komisyonu Üyesi, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
2018-2021, Fakülte Kurulu Üyeliği, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
2017-2019, Sosyal Girişimcilik ve Pazarlama Kulübü Danışmanı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
2014-2018, Komisyon Üyeliği, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Levent Aküzüm, Yüksek Lisans, İçsel pazarlama unsurları ile iç müşteri memnuniyeti arasındaki ilişkinin incelenmesi: Kars çağrı merkezleri örneği, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman)
Muhammed Emin Çetin, Yüksek Lisans, Online alışverişte tüketici yenilikçiliği, algılanan güven ve satın alma tercihi unsurlarının ilişkisi, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman)
Nazan Korucuk, Doktora, Turistlerin coğrafi işaretli ürünlere yönelik tutumlarının destinasyon imajına ve tekrar satın alma niyetine etkisi: Karma yöntem araştırması, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Hatice Kenger, Yüksek Lisans, Covid-19 sürecinde KOBİ'lerin elektronik ticaret yönelimleri: Kahramanmaraş ilinde bir uygulama, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman)
Nazan Korucuk, Yüksek Lisans, Yeşil pazarlama bağlamında yeşil ürünlere ilişkin tüketici satın alma davranışı, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman)
Songül Ertaş, Yüksek Lisans, Etnosentrizm, yabancı düşmanlığı ve yabancı ürün düşmanlığının satın alma niyeti ile ilişkisi: Kırklareli örneği, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman)
2023-2024, Pazarlamada Yeni Trendler, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2023-2024, Dijital Pazarlama ve Sosyal Medya, Yüksek Lisans
2023-2024, Sürdürülebilir Pazarlama, Yüksek Lisans
2023-2024, Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Lisans
2023-2024, Pazarlamada Uluslararası Boyutlar, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2023-2024, Pazarlama Kanalları ve Perakendecilik, Yüksek Lisans
2023-2024, Kurumsal Sosyal Pazarlama, Lisans
2023-2024, Pazarlama Yönetimi, Lisans
2022-2023, Marka Değeri Yönetimi, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2022-2023, İçsel Pazarlama, Yüksek Lisans
2022-2023, Pazarlama Kanalları ve Perakendecilik, Yüksek Lisans
2022-2023, Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama, Lisans
2022-2023, Mobil Pazarlama, Lisans
2022-2023, Hizmet Pazarlaması, Lisans
2022-2023, Pazarlama Yönetimi, Lisans
2022-2023, Tüketici Davranışı, Lisans
2022-2023, Sağlık Kurumlarında Halkla İlişkiler, Yüksek Lisans
2022-2023, Yeni Ürün ve Stratejik Marka Yönetimi, Yüksek Lisans
2022-2023, Sürdürülebilir Pazarlama, Yüksek Lisans
2022-2023, Uluslararası Hizmet Pazarlaması, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2022-2023, Uluslararası Pazarlama, Lisans
2022-2023, Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Lisans
2021-2022, Pazarlama Kanalları ve Perakendecilik, Yüksek Lisans
2021-2022, Ürün Marka Yönetimi, Lisans
2021-2022, Pazarlama Yönetimi, Lisans
2021-2022, Tüketici Davranışı, Lisans
2021-2022, Uluslararası Hizmet Pazarlaması, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2021-2022, Sağlık Hizmetlerinde Tedarik ve Lojistik Yönetimi, Yüksek Lisans
2021-2022, Yeni Pazarlama Yaklaşımları, Yüksek Lisans
2021-2022, Perakendecilik, Lisans
2021-2022, Uluslararası Pazarlama, Lisans
2021-2022, Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Lisans
2020-2021, Sosyal Medya ve Kurumsal İletişim, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2020-2021, İçsel Pazarlama, Yüksek Lisans
2020-2021, Pazarlama Kanalları ve Perakendecilik, Yüksek Lisans
2020-2021, Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama, Lisans
2020-2021, Pazarlama Yönetimi, Lisans
2020-2021, Tüketici Davranışı, Lisans
2020-2021, Yeni Ürün ve Stratejik Marka Yönetimi, Yüksek Lisans
2020-2021, Araştırma Yöntemleri, Yüksek Lisans
2020-2021, Stratejik Pazarlama, Lisans
2020-2021, Uluslararası Pazarlama, Lisans
2020-2021, Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Lisans
2019-2020, İçsel Pazarlama, Yüksek Lisans
2019-2020, Satış Yönetimi ve Teknikleri, Yüksek Lisans
2019-2020, Mobil Pazarlama, Lisans
2019-2020, Pazarlama Yönetimi, Lisans
2019-2020, Tüketici Davranışı, Lisans
2019-2020, Uluslararası Hizmet Pazarlaması, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2019-2020, Bilimsel Araştırma Yöntem ve Teknikleri I, Yüksek Lisans
2019-2020, Yeni Ürün ve Stratejik Marka Yönetimi, Yüksek Lisans
2019-2020, İnternette Pazarlama, Lisans
2019-2020, Perakendecilik, Lisans
2018-2019, Pazarlama İletişimi ve Yeni Eğilimler, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2018-2019, Sürdürülebilir Pazarlama, Yüksek Lisans
2018-2019, Uluslararası Pazarlama İlkeleri, Lisans
2018-2019, Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama, Lisans
2018-2019, Üretim Yönetimi, Lisans
2018-2019, Pazarlama Yönetimi, Lisans
2018-2019, Halkla İlişkiler, Lisans
2018-2019, Uluslararası Hizmet Pazarlaması, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2018-2019, Yeni Ürün ve Stratejik Marka Yönetimi, Yüksek Lisans
2018-2019, Pazarlama Araştırması, Lisans
2018-2019, Uluslararası Perakendecilik, Lisans
2018-2019, Perakendecilik, Lisans
2017-2018, Pazarlama Kuramları ve Uygulamaları, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2017-2018, Pazarlama Kanalları ve Perakendecilik, Yüksek Lisans
2017-2018, Üretim Yönetimi, Lisans
2017-2018, Pazarlama Yönetimi, Lisans
2017-2018, Tüketici Davranışı, Lisans
2017-2018, Tüketici Davranışı ve Psikolojisi, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2017-2018, Hizmet Pazarlaması, Yüksek Lisans
2017-2018, Stratejik Pazarlama Planlaması, Yüksek Lisans
2017-2018, Uluslararası Perakendecilik, Lisans
2017-2018, Stratejik Pazarlama Yönetimi, Lisans
2017-2018, Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Lisans
2017-2018, Pazarlama Araştırması, Lisans
2016-2017, Turizm Pazarlaması, Lisans
2016-2017, Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Yüksek Lisans
2016-2017, Pazarlama İletişimi ve Yeni Eğilimler, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2016-2017, Tüketici Davranışı, Lisans
2016-2017, Sürdürülebilir Pazarlama, Yüksek Lisans
2016-2017, Pazarlama Yönetimi, Lisans
2016-2017, Üretim Yönetimi, Lisans
2016-2017, Tüketici Davranışı ve Psikolojisi, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2016-2017, Stratejik Pazarlama Planlaması, Yüksek Lisans
2016-2017, Pazarlama ve Halkla İlişkiler, Lisans
2016-2017, Pazarlamaya Giriş, Lisans
2015-2016, Endüstriyel Pazarlama, Lisans
2015-2016, Turizm Pazarlaması, Lisans
2015-2016, Üretim Yönetimi, Lisans
2015-2016, Rekabet Üstünlüğü ve Pazarlama, Yüksek Lisans
2015-2016, Pazarlama ve Halkla İlişkiler, Lisans
2015-2016, Halkla İlişkiler, Lisans
2015-2016, Hizmet Pazarlaması, Lisans
2015-2016, Pazarlama Kanalları ve Perakendecilik, Yüksek Lisans
2015-2016, Uluslararası Pazarlama İlkeleri, Lisans
2014-2015, Sürdürülebilir Pazarlama, Yüksek Lisans
2014-2015, Pazarlama Yönetimi, Lisans
2014-2015, Genel İşletme, Lisans
2014-2015, Turizm Pazarlaması, Lisans
2014-2015, Üretim Yönetimi, Lisans
2014-2015, Girişimcilik, Ön Lisans
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
ASLAN-ÇETİN, F., ÖZTÜRK, S., Akarsu, O.N. (2024) "Sosyal Medyanın Muhasebe Eğitiminde Kullanımına İlişkin Bir Araştırma: Kafkas Üniversitesi Örneği", Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 26 (2) pp. 493-509 [TR Dizin] Link DOI  
Korucuk, N., ASLAN-ÇETİN, F. (2024) "Coğrafi İşaretli Ürünlere Yönelik Tutumun Destinasyon İmajına ve Tekrar Satın Alma", Erzurum Teknik Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 18 (1) pp. 34-58 [TR Dizin] Link  
ASLAN-ÇETİN, F., ÖZTÜRK, S., Akarsu, O.N. (2022) "Pandemi Sürecinde Öğrencilerin “Uzaktan Eğitim” ve “Uzaktan Muhasebe Eğitimi”ne Yönelik Bakış Açıları", Manas Journal of Social Studies, 11 (2) pp. 498-510 [TR Dizin] Link   
ASLAN-ÇETİN, F., Korucuk, N. (2020) "Bankacılık Sektöründe Hizmet Pazarlaması Algısının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi, 12 (22) pp. 137-158 [TR Dizin] Link DOI   
ASLAN-ÇETİN, F., ÖZTÜRK, S. (2020) "Muhasebe Meslek Mensupları ve Çalışanları Açısından Haksız Rekabet", Karadeniz Uluslararası Bilimsel Dergi, 1 (46) pp. 199-219 [TR Dizin] DOI  
ASLAN-ÇETİN, F., Öziç, N. (2020) "Bütünleşik Pazarlama İletişiminde Instagram Fenomenlerinin Satın Almaya Etkisi", İşletme Araştırmaları Dergisi, 12 (1) pp. 157-172 [TR Dizin] Link DOI   
ASLAN-ÇETİN, F., ÖZTÜRK, S. (2020) "Muhasebe Eğitimi Alan Öğrencilerin Eğitim Hizmet Kalitesi Değerlendirmeleri Üzerine Bir Araştırma", Turkish Studies - Economy, Finance, Politics, 15 (1) pp. 35-52 [TR Dizin] DOI   
ASLAN-ÇETİN, F. (2020) "Satış Geliştirme Aracı Olarak İnsertler ve Tüketicilerin Satın Alma Davranışına Etkisi", Karadeniz Uluslararası Bilimsel Dergi, 1 (45) pp. 85-111 [TR Dizin] DOI  
ASLAN-ÇETİN, F. (2020) "Teknoloji Kullanımına Yönelik Tutumların Algılanan Yarar ve Kullanım Kolaylığı Unsurları Üzerindeki Fark ve Etkilerinin Ölçümü Üniversite Çalışanları Örneği", Turkish Studies-Social Sciences, 15 (1) pp. 65-82 [TR Dizin] DOI   
ASLAN-ÇETİN, F., Korucuk, N. (2019) "Tüketicilerin Bütünleşik Pazarlama İletişimi Faaliyetlerine Yönelik Tutumlarının İncelenmesi Mobilya Sektörü Örneği", İşletme Araştırmaları Dergisi, 11 (3) pp. 1712-1726 [TR Dizin] DOI   
Korucuk, N., ASLAN-ÇETİN, F. (2019) "Yeşil Pazarlama Bağlamında Yeşil Ürünlere İlişkin Tüketici Satın Alma Davranışı Kafkas Üniversitesi Örneği", KAÜ İİBF Dergisi, 10 (19) pp. 250-289 [TR Dizin] Link DOI  
ASLAN-ÇETİN, F. (2018) "Customer Complaints Managament A Conceptual View", Atlas Journal, 4 (11) pp. 869-880 DOI  
ASLAN-ÇETİN, F., Korucuk, N. (2018) "Yeşil Pazarlama Bağlamında Yeşil Tüketici Davranışı Starbucks Örneği", The Journal of Social Sciences, 22 (22) pp. 78-89 DOI  
ASLAN-ÇETİN, F., Gül, A. (2018) "Sürdürülebilir Pazarlama Tüketicilerin Sürdürülebilir Tüketime Yönelik Satın Alma Davranışları", Social Sciences Studies Journal, 4 (14) pp. 447-455 DOI  
ASLAN-ÇETİN, F., Taşdemir, N.H. (2018) "Sürdürülebilir Sosyal Medya Pazarlaması ve Markaların Sosyal Medyada Sürdürülebilirliğe Karşı Tutumu", Journal of Institute of Economic Development and Social Researches, 4 (8) pp. 31-42 DOI  
ASLAN-ÇETİN, F., MERİÇ, K., KERSE, Y., SAMSA, Ç. (2017) "Y Kuşağının Online Alışveriş Tutumunun Ölçülmesi Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Uygulama", The Journal of Academic Social Sciences, 58 (58) pp. 283-295 DOI  
ASLAN-ÇETİN, F., Çınar, R. (2015) "Yeşil Pazarlama Faaliyetleri Çerçevesinde Kafkas Üniversitesi Öğrencilerinin Çevreye Duyarlı Ürünleri Kullanma Eğilimlerini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma", KAÜ İİBF Dergisi, 6 (9) pp. 169-184  
Öziç, N., ASLAN-ÇETİN, F. (2023) "Banka ve Dijital Temalı Lisansüstü Tezlerin Bibliyometrik Analizi", Iğdır 2. Uluslararası İpekyolu Bilimsel Araştırmalar Kongresi , (pp. 1386-1400), Iğdır, Türkiye, (Ekim 2023
ASLAN-ÇETİN, F. (2020) "Global Pazarlarda Asya Markalarının Yeri Üzerine Bir Değerlendirme", II.Uluslararası İlişkiler Sempozyumu , (pp. 73-85), Ardahan, Türkiye, (Haziran 2020
ASLAN-ÇETİN, F., ÖZTÜRK, S. (2019) "Pazarlama ve Muhasebe Bilgi Sistemleri İlişkisi Bağlamında: Pazarlama Muhasebesi", Ankara Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi , (pp. 657-673), Ankara, Türkiye, (Ekim 2019
ASLAN-ÇETİN, F. (2019) "Sürdürülebilir Pazarlama Ekseninde İkinci El Modasına Dair Bir Analiz", 1.Uluslararası Siyaset ve Sosyal Bilimler Sempozyumu , (pp. 214-236), Ardahan, Türkiye, (Ocak 2019
ASLAN-ÇETİN, F., Çelik, K. (2018) "Hizmet Pazarlaması Açısından Hizmet Hataları ve Telafilerinin İrdelenmesi Teorik Bir Çerçeve", 1.Uluslararası Iğdır Multi Disipliner Çalışmalar Kongresi , (pp. 72-85), Iğdır, Türkiye, (Aralık 2018
ÖZTÜRK, S., ASLAN-ÇETİN, F., Cengiz, S. (2018) "Lojistik Faaliyetlerin Maliyetlemesi", 4.Uluslararası Kafkasya Orta Asya Dış Ticaret ve Lojistik Kongresi , (pp. 53-68), Aydın, Türkiye, (Aralık 2018
ÖZTÜRK, S., ASLAN-ÇETİN, F. (2018) "Modern Pazarlama Anlayışı Açısından Muhasebecilik ve Mali Müşavirlik Hizmetleri", 1.Uluslararası Iğdır Multi Disipliner Çalışmalar Kongresi , (pp. 326-336), Iğdır, Türkiye, (Aralık 2018
ASLAN-ÇETİN, F. (2018) "Sosyal Medyada Politik Pazarlama Kavramsal Bir İnceleme", IV.Uluslararası Mesleki ve Teknik Bilimler Kongresi , (pp. 712-721), Erzurum, Türkiye, (Aralık 2018
Yeşilkaya, M., ASLAN-ÇETİN, F., AYAZ, S. (2015) "İşletmelerin Değer Zincirinin Yükseltilmesinde Lojistiğin Önemi", I.ULUSLARARASI KAFKASYA-ORTA ASYA DIŞ TİCARET VE LOJİSTİK KONGRESİ , (pp. 579-586), Kars, Türkiye, (Ekim 2015
ASLAN-ÇETİN, F., Oktay, E.H., Ada, A. (2023) "Kütüphanecilikte Hizmet Pazarlaması ve Memnuniyet Ölçümü", Ankara/Türkiye : GAZİ KİTABEVİ, ISBN: 978-625-365-323-1 
ASLAN-ÇETİN, F., Korucuk, N. (2020) "Modern Dönemin Pazarlama Yaklaşımı Yeşil Pazarlamayı Anlamak", Ankara/Türkiye : Gece Kitaplığı, ISBN: 978-625-7884-95-2 
ASLAN-ÇETİN, F., ÖZTÜRK, S. (2019) "Kurumsal Sosyal Sorumluluk ve Muhasebe İlişkisi Bir Araştırma", Ankara/Türkiye : Gece Kitaplığı, ISBN: 978-605-7852-48-9 
ASLAN-ÇETİN, F. (2016) "Şehir Pazarlaması Kars İli Örneği", Ankara/Türkiye : Nobel Akademik Yayıncılık, ISBN: 978-605-9663-29-8 
ASLAN-ÇETİN, F., Sarıkaya, Y. (2023) "Marka Sermayesi İnşasında İkincil Marka Çağrışımlarının Kaldıraç Olarak Kullanılması", Kitap: İktisadi ve İdari Bilimler; Modern Analiz, Bulgu ve Araştırmalar, Lyon/Fransa : Livre de Lyon, Bölüm Sayfaları: 25 / 40, ISBN: 978-2-38236-607-3 
ASLAN-ÇETİN, F., Oktay, E.H. (2023) "Duyusal Markalamaya Yönelik Teorik Bir İnceleme", Kitap: İktisadi ve İdari Bilimler; Modern Değerlendirmeler ve Araştırmalar, Lyon/Fransa : Livre de Lyon, Bölüm Sayfaları: 355 / 371, ISBN: 978-2-38236-571-7 
ASLAN-ÇETİN, F., Oktay, E.H. (2023) "Hizmet Pazarlaması Bağlamında Hizmet Hata ve Telafilerinin Güncel Örneklerle İncelenmesi", Kitap: İktisadi ve İdari Bilimlerde Uluslararası Araştırma ve Derlemeler, Ankara/Türkiye : Serüven Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 373 / 390, ISBN: 978-625-6399-80-8 
ASLAN-ÇETİN, F., Ada, A. (2023) "Pazarlamada Marka Sermayesi Kaynaklarının Ölçülmesi", Kitap: İktisadi ve İdari Bilimlerde Uluslararası Teori, Araştırma ve Derlemeler, Ankara/Türkiye : Serüven Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 95 / 115, ISBN: 978-625-6760-06-6 
ASLAN-ÇETİN, F. (2023) "Dijitalleşme Bağlamında İşletmelerde Üretim Yönetimi", Kitap: İşletmelerde Dijital Dönüşüm, Ankara/Türkiye : Gazi Kitabevi, Bölüm Sayfaları: 133 / 148, ISBN: 978-625-365-143-5 
ASLAN-ÇETİN, F., Ada, A. (2023) "Hizmetlerin Soyut Özelliğinin Tüketici Davranışı Üzerindeki Etkisi", Kitap: Sosyal ve Beşeri Bilimlerde Uluslararası Araştırma ve Derlemeler, Ankara/Türkiye : Serüven Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 283 / 301, ISBN: 978-625-6399-86-0 
ASLAN-ÇETİN, F. (2022) "Technology Use In Social Marketing; A Theoretical Investigation In The Covid-19 Process", Kitap: Current Research In Social, Human and Administrative Sciences, Ankara/Türkiye : Gece Kitaplığı, Bölüm Sayfaları: 145 / 163, ISBN: 978-625-430-205-3 
ASLAN-ÇETİN, F., ÖZTÜRK, S. (2022) "Teorik Çerçevede Stratejik Pazarlama Muhasebesi", Kitap: İktisadi ve İdari Bilimlerde Araştırmalar, Lyon/Fransa : Livre de Lyon, Bölüm Sayfaları: 163 / 175, ISBN: 978-2-38236-504-5 
ASLAN-ÇETİN, F., ÖZTÜRK, S., MERİÇ, K. (2022) "Tutundurma Karması Elemanlarından Reklam Maliyetlerinin Muhasebeleştirilmesi", Kitap: İktisadi ve İdari Bilimlerde Güncel Araştırmalar, Ankara/Türkiye : Gece Kitaplığı, Bölüm Sayfaları: 479 / 493, ISBN: 978-625-430-456-9 
ASLAN-ÇETİN, F. (2022) "Gastronomi Turizminin Şehir Pazarlamasına Etkisi; Kars İline Ait Teorik Bir İnceleme", Kitap: Kars Sosyo-Ekonomik Analiz, Ankara/Türkiye : Detay Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 156 / 168, ISBN: 978-605-254-658-1 
ASLAN-ÇETİN, F., ÖZTÜRK, S. (2022) "Lojistik 4.0 Kapsamında Lojistik Maliyetleri", Kitap: Uluslararası Ticaret ve Lojistikte Güncel Yaklaşımlar ve Değerlendirmeler-4, İstanbul/Türkiye : Efe Akademi Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 69 / 89, ISBN: 978-625-6954-47-2 
ASLAN-ÇETİN, F. (2021) "Şehir Pazarlaması Bağlamında Üniversite-Şehir Etkileşimi; Ardahan Üniversitesi Örneği", Kitap: İktisadi ve İdari Bilimlerde Araştırma ve Değerlendirmeler, Ankara/Türkiye : Gece Kitaplığı, Bölüm Sayfaları: 167 / 190, ISBN: 978-625-7342-69-8 
ASLAN-ÇETİN, F., Kenger, H. (2021) "COVID-19 Sürecinde Elektronik Ticaret Olgusuna Genel Bir Bakış", Kitap: İktisadi ve İdari Bilimlerde Araştırma ve Değerlendirmeler, Ankara/Türkiye : Gece Kitaplığı, Bölüm Sayfaları: 227 / 252, ISBN: 978-625-7411-63-9 
ASLAN-ÇETİN, F. (2021) "Sosyal Medyada Viral Pazarlama", Kitap: Sosyal Medyada Pazarlamanın Gücü, Ankara/Türkiye : Gazi Kitabevi, Bölüm Sayfaları: 233 / 259, ISBN: 978-625-7530-61-3 
ASLAN-ÇETİN, F., Sarıkaya, Y. (2021) "Covid-19 Pandemi Sürecinde Lojistik Hizmet Pazarlaması", Kitap: Uluslararası Ticaret ve Lojistikte Güncel Yaklaşımlar ve Değerlendirmeler, İstanbul/Türkiye : Efe Akademi, Bölüm Sayfaları: 303 / 326, ISBN: 978-625-8418-08-8 
ASLAN-ÇETİN, F., Kadiroğlu, N.H. (2020) "A Review Of The Complaints In The Travel Websites About Hospitality Enterprises", Kitap: Academic Studies In Social, Human and Administrative Sciences-II, Ankara/Türkiye : Gece Kitaplığı, Bölüm Sayfaları: 83 / 97, ISBN: 978-625-7884-62-4 
ASLAN-ÇETİN, F. (2020) "Packaging Phenomenon In Marketing Silent Seller", Kitap: Current Researches in Economics and Administrative Sciences, Cetinje/Karadağ : Ivpe Publishing, Bölüm Sayfaları: 260 / 267, ISBN: 978-9949-46-025-9 
ASLAN-ÇETİN, F., Ertaş, S. (2020) "Etnosentrizm, Yabancı Düşmanlığı ve Yabancı Ürün Düşmanlığının Satın Alma Niyeti İle İlişkisi", Kitap: Güncel Pazarlama Çalışmaları, Ankara/Türkiye : Akademisyen Kitabevi, Bölüm Sayfaları: 1 / 24, ISBN: 978-605-258-885-7 
ASLAN-ÇETİN, F., ÖZTÜRK, S. (2020) "Yeşil Pazarlama Anlayışı Çerçevesinde Yeşil Muhasebe", Kitap: Sosyal Bilimler Alanında Akademik Çalışmalar-1, Ankara/Türkiye : Gece Kitaplığı, Bölüm Sayfaları: 253 / 276, ISBN: 978-625-7938-93-8 
ASLAN-ÇETİN, F., ÖZTÜRK, S. (2020) "Marka Değeri ve Muhasebeye Yansıması", Kitap: Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Bilimsel Çalışmalar, Ankara/Türkiye : Gece Kitaplığı, Bölüm Sayfaları: 207 / 220, ISBN: 978-625-7884-58-7 
ASLAN-ÇETİN, F., Öziç, N. (2020) "Quality Perceptions Of University Students Who Receive Health Service In Health Institution Of Kars", Kitap: Theory and Research In Social, Human and Administrative Sciences, Ankara/Türkiye : Gece Kitaplığı, Bölüm Sayfaları: 269 / 289, ISBN: 978-625-7243-67-4 
ASLAN-ÇETİN, F. (2019) "Sosyal Pazarlama Yaklaşımı; Teorik Bir Yol Haritası", Kitap: Sosyal, Beşerî ve İdari Bilimler Alanında Araştırma ve Değerlendirmeler, Ankara/Türkiye : Gece Kitaplığı, Bölüm Sayfaları: 119 / 133, ISBN: 978-605-180-901-4 
Meydan, C., HORASAN, E., ASLAN-ÇETİN, F., KOSA, G., Horasan, M., CENGİZ, Ö., Atay, S.E. (2018) "Endüstri 4.0 Perspektifinden Pazarlamanın Geleceği", Kitap: Endüstri 4.0 Üzerine Yazılar, Ankara/Türkiye : Savaş Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 53 / 72, ISBN: 978-605-7963-59-8 
Kayıt Yok
(Uluslararası - Kitap) Pazarlama Alanında Uluslararası Akademik Çalışmalar, 2024, Editör
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Sinop Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2018
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Researcher Social Science Studies Journal, 2018
(Ulusal - Bilimsel Dergi) KAÜ İİBF DERGİSİ, 2018
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Journal Of Social Humanities Sciences Research, 2018
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Researcher Social Science Studies Journal, 2017
(Ulusal - Bilimsel Dergi) KAÜ İİBF DERGİSİ, 2017
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Sosyal Bilimler Dergisi, 2017
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) ASOS JOURNAL, 2017
(Ulusal - Bilimsel Dergi) KAÜ İİBF Dergisi, 2016
(Uluslararası - Diğer) 1.Uluslararası Kafkasya-Orta Asya Dış Ticaret ve Lojistik Kongresi, 2015
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi, 2015
Üye, PAZARLAMA VE PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI DERNEĞİ, 2013-
Atıflar
Atıf Sayılarına Göre Yayınlar
A: SCI/SSCI/AHCI, B: ESCI, C: Scopus, D: Uluslararası Alan Index, E: Diğer Uluslararası, F: TR Dizin, G: Uluslararası Kitap, H: Ulusal Kitap, I: Diğer Ulusal, J: Toplam
Sıra Yayın A B C D E F G H I J
1 Yeşil Pazarlama Faaliyetleri Çerçevesinde Kafkas Üniversitesi Öğrencilerinin Çevreye Duyarlı Ürünleri Kullanma Eğilimlerini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma 0 0 0 0 0 10 3 0 0 13
2 Bütünleşik Pazarlama İletişiminde Instagram Fenomenlerinin Satın Almaya Etkisi 0 0 0 0 0 5 0 0 0 5
3 Yeşil Pazarlama Bağlamında Yeşil Ürünlere İlişkin Tüketici Satın Alma Davranışı Kafkas Üniversitesi Örneği 0 0 0 0 0 5 0 0 0 5
4 Sürdürülebilir Pazarlama Tüketicilerin Sürdürülebilir Tüketime Yönelik Satın Alma Davranışları 0 0 0 0 0 2 1 0 0 3
5 Sürdürülebilir Sosyal Medya Pazarlaması ve Markaların Sosyal Medyada Sürdürülebilirliğe Karşı Tutumu 0 0 0 0 0 3 0 0 0 3
6 Muhasebe Meslek Mensupları ve Çalışanları Açısından Haksız Rekabet 0 0 0 0 0 1 0 0 0 1
7 Pandemi Sürecinde Öğrencilerin “Uzaktan Eğitim” ve “Uzaktan Muhasebe Eğitimi”ne Yönelik Bakış Açıları 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1
8 Satış Geliştirme Aracı Olarak İnsertler ve Tüketicilerin Satın Alma Davranışına Etkisi 0 0 0 0 0 1 0 0 0 1
9 Sosyal Medyada Politik Pazarlama Kavramsal Bir İnceleme 0 0 0 0 0 1 0 0 0 1
10 Sürdürülebilir Pazarlama Ekseninde İkinci El Modasına Dair Bir Analiz 0 0 0 0 0 1 0 0 0 1
11 Teknoloji Kullanımına Yönelik Tutumların Algılanan Yarar ve Kullanım Kolaylığı Unsurları Üzerindeki Fark ve Etkilerinin Ölçümü Üniversite Çalışanları Örneği 0 0 0 0 0 1 0 0 0 1
12 Uluslararası Ticaret ve Lojistikte Güncel Yaklaşımlar ve Değerlendirmeler-4 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Kafkas Üniversitesi
2018 - 2024 13
Nazan Korucuk
-
2018 - 2024 6
Alev Ada
-
2023 3
Emel Hatice Oktay
-
2023 3
Neval Öziç
-
2020 - 2023 3
Kafkas Üniversitesi
2017 - 2022 2
Osman Nuri Akarsu
-
2022 - 2024 2
Yasin Sarıkaya
-
2021 - 2023 2
Kafkas Üniversitesi
2017 1
Kafkas Üniversitesi
2018 1
Kafkas Üniversitesi
2018 1
Kafkas Üniversitesi
2018 1
Kafkas Üniversitesi
2015 1
Kafkas Üniversitesi
2017 1
Mukadder Horasan
Atatürk Üniversitesi
2018 1
Recai Çınar
Hitit Üniversitesi
2015 1
Mukaddes Yeşilkaya
Kafkas Üniversitesi
2015 1
Cebrail Meydan
Aydın Adnan Menderes Üniversitesi
2018 1
Sevgi Elmas Atay
İstanbul Üniversitesi
2018 1
Ali Gül
-
2018 1
Hatice Kenger
-
2021 1
Kübra Çelik
-
2018 1
Nezefet Havva Kadiroğlu
-
2020 1
Nezefet Havva Taşdemir
-
2018 1
Sevgi Cengiz
-
2018 1
Songül Ertaş
-
2020 1
2024 için Puan Bazlı Sıralamalar
Sıra (Araştırma Alanı İçinde)
372.
78392 araştırmacı içinde
Sıra (Temel Alan İçinde)
313.
33237 araştırmacı içinde
Sıra (Bilim Alanı İçinde)
71.
1422 araştırmacı içinde
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78392
YÖKSİS Temel Alan Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı 33237
YÖKSİS Bilim Alanı Pazarlama 1422
Anahtar Kelimeler Pazarlama İletişimi, Hizmet Pazarlaması, Tüketici Davranışları
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
Ağırlıklı Puan 60 100 40 300 240 520 120 230 360 45
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) 412 . 406 . 507 . 248 . 301 . 96 . 508 . 395 . 255 . 372 .
Sıra (Temel Alan İçinde) 332 . 316 . 411 . 181 . 242 . 65 . 419 . 318 . 180 . 313 .
Sıra (Bilim Alanı İçinde) 76 . 73 . 130 . 14 . 24 . 3 . 92 . 46 . 16 . 71 .
Sıra (Anahtar Kelime (1)) 30 . 20 . 49 . 4 . 7 . 1 . 34 . 11 . 4 . 29 .
Sıra (Anahtar Kelime (2)) 37 . 30 . 63 . 7 . 10 . 1 . 45 . 24 . 9 . 30 .
Sıra (Anahtar Kelime (3)) 57 . 62 . 108 . 11 . 17 . 1 . 77 . 37 . 13 . 59 .
Toplam Yayın 4 1 2 19 10 19 3 7 9 3
Toplam Makale 2 0 2 8 4 12 0 2 0 3
Toplam Kitap 0 1 0 1 2 7 3 5 7 0
Toplam Bildiri 2 0 0 10 4 0 0 0 2 0
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Uluslararası) 2 0 2 8 0 0 0 0 0 0
Makale (Ulusal) 0 0 0 0 4 12 0 2 0 3
Kitap Yazarlığı 0 1 0 0 1 1 0 0 1 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 0 0 1 1 6 3 5 6 0
Bildiri (Uluslararası) 2 0 0 10 4 0 0 0 2 0
Bildiri (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri