Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, İnönü Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Üretim Yönetim ve Pazarlama (Dr), 2007, 2014 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Yl) (Tezli), 2004, 2007 |
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, 1999, 2003 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, İnönü Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Üretim Yönetim ve Pazarlama (Dr), 2007, 2014 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Yl) (Tezli), 2004, 2007 |
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, 1999, 2003 |
Filiz ASLAN ÇETİN, Yüksek Lisans, Yeşil pazarlama faaliyetleri çerçevesinde Kafkas Üniversitesi öğrencilerinin çevreye duyarlı ürünleri kullanma eğilimlerini belirlemeye yönelik bir araştırma, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2007 |
İngilizce, YÖKDİL, 73, Bahar, 2017 |
İngilizce, YDS, 57, Bahar, 2017 |
İngilizce, YDS, 70, 2017 |
İngilizce, YÖKDİL, 76, 2017 |
İngilizce, YDS, 56, Güz, 2014 |
İngilizce, ÜDS, 57, Bahar, 2004 |
Sertifika, PCM Eğitimi, Kafkas Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, Türkiye, 07-03-2012, 11-03-2012 |
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Pazarlama İletişimi |
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Hizmet Pazarlaması |
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Tüketici Davranışları |
2020-, Doçent, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye |
2014-, Yardımcı Doçent, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye |
2004-, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye |
2023-, Bölüm Başkanı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
2022-, Çevresel Sürdürülebilirlik ve Fiziki Tasarım Komisyonu Üyeliği, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
2021-, Sosyal-Beşeri Bilimler Değerlendirme Alt Komisyon Üyesi, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
2018-2019, Bilimsel Araştırma Projeleri Sosyal Bilimler Güzel Sanatlar Değerlendirme Alt Komisyonu Üyesi, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
2018-2021, Fakülte Kurulu Üyeliği, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
2017-2019, Sosyal Girişimcilik ve Pazarlama Kulübü Danışmanı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
2014-2018, Komisyon Üyeliği, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
Levent Aküzüm, Yüksek Lisans, İçsel pazarlama unsurları ile iç müşteri memnuniyeti arasındaki ilişkinin incelenmesi: Kars çağrı merkezleri örneği, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Muhammed Emin Çetin, Yüksek Lisans, Online Alışverişte Tüketici Yenilikçiliği, Algılanan Güven ve Satın Alma Tercihi Unsurlarının İlişkisi, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Nazan Korucuk, Doktora, Turistlerin coğrafi işaretli ürünlere yönelik tutumlarının destinasyon imajına ve tekrar satın alma niyetine etkisi: Karma yöntem araştırması, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Hatice Kenger, Yüksek Lisans, Covid-19 sürecinde KOBİ'lerin elektronik ticaret yönelimleri: Kahramanmaraş ilinde bir uygulama, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Nazan Korucuk, Yüksek Lisans, Yeşil pazarlama bağlamında yeşil ürünlere ilişkin tüketici satın alma davranışı, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Songül Ertaş, Yüksek Lisans, Etnosentrizm, yabancı düşmanlığı ve yabancı ürün düşmanlığının satın alma niyeti ile ilişkisi: Kırklareli örneği, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
2023-2024, Pazarlamada Yeni Trendler, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2023-2024, Dijital Pazarlama ve Sosyal Medya, Yüksek Lisans |
2023-2024, Sürdürülebilir Pazarlama, Yüksek Lisans |
2023-2024, Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Lisans |
2023-2024, Pazarlamada Uluslararası Boyutlar, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2023-2024, Pazarlama Kanalları ve Perakendecilik, Yüksek Lisans |
2023-2024, Kurumsal Sosyal Pazarlama, Lisans |
2023-2024, Pazarlama Yönetimi, Lisans |
2022-2023, Marka Değeri Yönetimi, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2022-2023, İçsel Pazarlama, Yüksek Lisans |
2022-2023, Pazarlama Kanalları ve Perakendecilik, Yüksek Lisans |
2022-2023, Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama, Lisans |
2022-2023, Mobil Pazarlama, Lisans |
2022-2023, Hizmet Pazarlaması, Lisans |
2022-2023, Pazarlama Yönetimi, Lisans |
2022-2023, Tüketici Davranışı, Lisans |
2022-2023, Sağlık Kurumlarında Halkla İlişkiler, Yüksek Lisans |
2022-2023, Yeni Ürün ve Stratejik Marka Yönetimi, Yüksek Lisans |
2022-2023, Sürdürülebilir Pazarlama, Yüksek Lisans |
2022-2023, Uluslararası Hizmet Pazarlaması, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2022-2023, Uluslararası Pazarlama, Lisans |
2022-2023, Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Lisans |
2021-2022, Pazarlama Kanalları ve Perakendecilik, Yüksek Lisans |
2021-2022, Ürün Marka Yönetimi, Lisans |
2021-2022, Pazarlama Yönetimi, Lisans |
2021-2022, Tüketici Davranışı, Lisans |
2021-2022, Uluslararası Hizmet Pazarlaması, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2021-2022, Sağlık Hizmetlerinde Tedarik ve Lojistik Yönetimi, Yüksek Lisans |
2021-2022, Yeni Pazarlama Yaklaşımları, Yüksek Lisans |
2021-2022, Perakendecilik, Lisans |
2021-2022, Uluslararası Pazarlama, Lisans |
2021-2022, Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Lisans |
2020-2021, Sosyal Medya ve Kurumsal İletişim, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2020-2021, İçsel Pazarlama, Yüksek Lisans |
2020-2021, Pazarlama Kanalları ve Perakendecilik, Yüksek Lisans |
2020-2021, Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama, Lisans |
2020-2021, Pazarlama Yönetimi, Lisans |
2020-2021, Tüketici Davranışı, Lisans |
2020-2021, Yeni Ürün ve Stratejik Marka Yönetimi, Yüksek Lisans |
2020-2021, Araştırma Yöntemleri, Yüksek Lisans |
2020-2021, Stratejik Pazarlama, Lisans |
2020-2021, Uluslararası Pazarlama, Lisans |
2020-2021, Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Lisans |
2019-2020, İçsel Pazarlama, Yüksek Lisans |
2019-2020, Satış Yönetimi ve Teknikleri, Yüksek Lisans |
2019-2020, Mobil Pazarlama, Lisans |
2019-2020, Pazarlama Yönetimi, Lisans |
2019-2020, Tüketici Davranışı, Lisans |
2019-2020, Uluslararası Hizmet Pazarlaması, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2019-2020, Bilimsel Araştırma Yöntem ve Teknikleri I, Yüksek Lisans |
2019-2020, Yeni Ürün ve Stratejik Marka Yönetimi, Yüksek Lisans |
2019-2020, İnternette Pazarlama, Lisans |
2019-2020, Perakendecilik, Lisans |
2018-2019, Pazarlama İletişimi ve Yeni Eğilimler, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2018-2019, Sürdürülebilir Pazarlama, Yüksek Lisans |
2018-2019, Uluslararası Pazarlama İlkeleri, Lisans |
2018-2019, Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama, Lisans |
2018-2019, Üretim Yönetimi, Lisans |
2018-2019, Pazarlama Yönetimi, Lisans |
2018-2019, Halkla İlişkiler, Lisans |
2018-2019, Uluslararası Hizmet Pazarlaması, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2018-2019, Yeni Ürün ve Stratejik Marka Yönetimi, Yüksek Lisans |
2018-2019, Pazarlama Araştırması, Lisans |
2018-2019, Uluslararası Perakendecilik, Lisans |
2018-2019, Perakendecilik, Lisans |
2017-2018, Pazarlama Kuramları ve Uygulamaları, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2017-2018, Pazarlama Kanalları ve Perakendecilik, Yüksek Lisans |
2017-2018, Üretim Yönetimi, Lisans |
2017-2018, Pazarlama Yönetimi, Lisans |
2017-2018, Tüketici Davranışı, Lisans |
2017-2018, Tüketici Davranışı ve Psikolojisi, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2017-2018, Hizmet Pazarlaması, Yüksek Lisans |
2017-2018, Stratejik Pazarlama Planlaması, Yüksek Lisans |
2017-2018, Uluslararası Perakendecilik, Lisans |
2017-2018, Stratejik Pazarlama Yönetimi, Lisans |
2017-2018, Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Lisans |
2017-2018, Pazarlama Araştırması, Lisans |
2016-2017, Turizm Pazarlaması, Lisans |
2016-2017, Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Yüksek Lisans |
2016-2017, Pazarlama İletişimi ve Yeni Eğilimler, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2016-2017, Tüketici Davranışı, Lisans |
2016-2017, Sürdürülebilir Pazarlama, Yüksek Lisans |
2016-2017, Pazarlama Yönetimi, Lisans |
2016-2017, Üretim Yönetimi, Lisans |
2016-2017, Tüketici Davranışı ve Psikolojisi, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2016-2017, Stratejik Pazarlama Planlaması, Yüksek Lisans |
2016-2017, Pazarlama ve Halkla İlişkiler, Lisans |
2016-2017, Pazarlamaya Giriş, Lisans |
2015-2016, Endüstriyel Pazarlama, Lisans |
2015-2016, Turizm Pazarlaması, Lisans |
2015-2016, Üretim Yönetimi, Lisans |
2015-2016, Rekabet Üstünlüğü ve Pazarlama, Yüksek Lisans |
2015-2016, Pazarlama ve Halkla İlişkiler, Lisans |
2015-2016, Halkla İlişkiler, Lisans |
2015-2016, Hizmet Pazarlaması, Lisans |
2015-2016, Pazarlama Kanalları ve Perakendecilik, Yüksek Lisans |
2015-2016, Uluslararası Pazarlama İlkeleri, Lisans |
2014-2015, Sürdürülebilir Pazarlama, Yüksek Lisans |
2014-2015, Pazarlama Yönetimi, Lisans |
2014-2015, Genel İşletme, Lisans |
2014-2015, Turizm Pazarlaması, Lisans |
2014-2015, Üretim Yönetimi, Lisans |
2014-2015, Girişimcilik, Ön Lisans |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
ASLAN-ÇETİN, F., ÖZTÜRK, S., Akarsu, O.N. (2024) "Sosyal Medyanın Muhasebe Eğitiminde Kullanımına İlişkin Bir Araştırma: Kafkas Üniversitesi Örneği", Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 26 (2) pp. 493-509 [TR Dizin] Link DOI |
Korucuk, N., ASLAN-ÇETİN, F. (2024) "Coğrafi İşaretli Ürünlere Yönelik Tutumun Destinasyon İmajına ve Tekrar Satın Alma", Erzurum Teknik Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 18 (1) pp. 34-58 [TR Dizin] Link |
ASLAN-ÇETİN, F., ÖZTÜRK, S., Akarsu, O.N. (2022) "Pandemi Sürecinde Öğrencilerin “Uzaktan Eğitim” ve “Uzaktan Muhasebe Eğitimi”ne Yönelik Bakış Açıları", Manas Journal of Social Studies, 11 (2) pp. 498-510 [TR Dizin] Link |
ASLAN-ÇETİN, F., Korucuk, N. (2020) "Bankacılık Sektöründe Hizmet Pazarlaması Algısının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi, 12 (22) pp. 137-158 [TR Dizin] Link DOI |
ASLAN-ÇETİN, F., ÖZTÜRK, S. (2020) "Muhasebe Meslek Mensupları ve Çalışanları Açısından Haksız Rekabet", Karadeniz Uluslararası Bilimsel Dergi, 1 (46) pp. 199-219 [TR Dizin] DOI |
ASLAN-ÇETİN, F., Öziç, N. (2020) "Bütünleşik Pazarlama İletişiminde Instagram Fenomenlerinin Satın Almaya Etkisi", İşletme Araştırmaları Dergisi, 12 (1) pp. 157-172 [TR Dizin] Link DOI |
ASLAN-ÇETİN, F., ÖZTÜRK, S. (2020) "Muhasebe Eğitimi Alan Öğrencilerin Eğitim Hizmet Kalitesi Değerlendirmeleri Üzerine Bir Araştırma", Turkish Studies - Economy, Finance, Politics, 15 (1) pp. 35-52 [TR Dizin] DOI |
ASLAN-ÇETİN, F. (2020) "Satış Geliştirme Aracı Olarak İnsertler ve Tüketicilerin Satın Alma Davranışına Etkisi", Karadeniz Uluslararası Bilimsel Dergi, 1 (45) pp. 85-111 [TR Dizin] DOI |
ASLAN-ÇETİN, F. (2020) "Teknoloji Kullanımına Yönelik Tutumların Algılanan Yarar ve Kullanım Kolaylığı Unsurları Üzerindeki Fark ve Etkilerinin Ölçümü Üniversite Çalışanları Örneği", Turkish Studies-Social Sciences, 15 (1) pp. 65-82 [TR Dizin] DOI |
ASLAN-ÇETİN, F., Korucuk, N. (2019) "Tüketicilerin Bütünleşik Pazarlama İletişimi Faaliyetlerine Yönelik Tutumlarının İncelenmesi Mobilya Sektörü Örneği", İşletme Araştırmaları Dergisi, 11 (3) pp. 1712-1726 [TR Dizin] DOI |
Korucuk, N., ASLAN-ÇETİN, F. (2019) "Yeşil Pazarlama Bağlamında Yeşil Ürünlere İlişkin Tüketici Satın Alma Davranışı Kafkas Üniversitesi Örneği", KAÜ İİBF Dergisi, 10 (19) pp. 250-289 [TR Dizin] Link DOI |
ASLAN-ÇETİN, F. (2018) "Customer Complaints Managament A Conceptual View", Atlas Journal, 4 (11) pp. 869-880 DOI |
ASLAN-ÇETİN, F., Korucuk, N. (2018) "Yeşil Pazarlama Bağlamında Yeşil Tüketici Davranışı Starbucks Örneği", The Journal of Social Sciences, 22 (22) pp. 78-89 DOI |
ASLAN-ÇETİN, F., Gül, A. (2018) "Sürdürülebilir Pazarlama Tüketicilerin Sürdürülebilir Tüketime Yönelik Satın Alma Davranışları", Social Sciences Studies Journal, 4 (14) pp. 447-455 DOI |
ASLAN-ÇETİN, F., Taşdemir, N.H. (2018) "Sürdürülebilir Sosyal Medya Pazarlaması ve Markaların Sosyal Medyada Sürdürülebilirliğe Karşı Tutumu", Journal of Institute of Economic Development and Social Researches, 4 (8) pp. 31-42 DOI |
ASLAN-ÇETİN, F., MERİÇ, K., KERSE, Y., SAMSA, Ç. (2017) "Y Kuşağının Online Alışveriş Tutumunun Ölçülmesi Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Uygulama", The Journal of Academic Social Sciences, 58 (58) pp. 283-295 DOI |
ASLAN-ÇETİN, F., Çınar, R. (2015) "Yeşil Pazarlama Faaliyetleri Çerçevesinde Kafkas Üniversitesi Öğrencilerinin Çevreye Duyarlı Ürünleri Kullanma Eğilimlerini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma", KAÜ İİBF Dergisi, 6 (9) pp. 169-184 |
Öziç, N., ASLAN-ÇETİN, F. (2023) "Banka ve Dijital Temalı Lisansüstü Tezlerin Bibliyometrik Analizi", Iğdır 2. Uluslararası İpekyolu Bilimsel Araştırmalar Kongresi , (pp. 1386-1400), Iğdır, Türkiye, (Ekim 2023) |
ASLAN-ÇETİN, F. (2020) "Global Pazarlarda Asya Markalarının Yeri Üzerine Bir Değerlendirme", II.Uluslararası İlişkiler Sempozyumu , (pp. 73-85), Ardahan, Türkiye, (Haziran 2020) |
ASLAN-ÇETİN, F., ÖZTÜRK, S. (2019) "Pazarlama ve Muhasebe Bilgi Sistemleri İlişkisi Bağlamında: Pazarlama Muhasebesi", Ankara Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi , (pp. 657-673), Ankara, Türkiye, (Ekim 2019) |
ASLAN-ÇETİN, F. (2019) "Sürdürülebilir Pazarlama Ekseninde İkinci El Modasına Dair Bir Analiz", 1.Uluslararası Siyaset ve Sosyal Bilimler Sempozyumu , (pp. 214-236), Ardahan, Türkiye, (Ocak 2019) |
ASLAN-ÇETİN, F., Çelik, K. (2018) "Hizmet Pazarlaması Açısından Hizmet Hataları ve Telafilerinin İrdelenmesi Teorik Bir Çerçeve", 1.Uluslararası Iğdır Multi Disipliner Çalışmalar Kongresi , (pp. 72-85), Iğdır, Türkiye, (Aralık 2018) |
ÖZTÜRK, S., ASLAN-ÇETİN, F., Cengiz, S. (2018) "Lojistik Faaliyetlerin Maliyetlemesi", 4.Uluslararası Kafkasya Orta Asya Dış Ticaret ve Lojistik Kongresi , (pp. 53-68), Aydın, Türkiye, (Aralık 2018) |
ÖZTÜRK, S., ASLAN-ÇETİN, F. (2018) "Modern Pazarlama Anlayışı Açısından Muhasebecilik ve Mali Müşavirlik Hizmetleri", 1.Uluslararası Iğdır Multi Disipliner Çalışmalar Kongresi , (pp. 326-336), Iğdır, Türkiye, (Aralık 2018) |
ASLAN-ÇETİN, F. (2018) "Sosyal Medyada Politik Pazarlama Kavramsal Bir İnceleme", IV.Uluslararası Mesleki ve Teknik Bilimler Kongresi , (pp. 712-721), Erzurum, Türkiye, (Aralık 2018) |
Yeşilkaya, M., ASLAN-ÇETİN, F., AYAZ, S. (2015) "İşletmelerin Değer Zincirinin Yükseltilmesinde Lojistiğin Önemi", I.ULUSLARARASI KAFKASYA-ORTA ASYA DIŞ TİCARET VE LOJİSTİK KONGRESİ , (pp. 579-586), Kars, Türkiye, (Ekim 2015) |
ASLAN-ÇETİN, F., Oktay, E.H., Ada, A. (2023) "Kütüphanecilikte Hizmet Pazarlaması ve Memnuniyet Ölçümü", Ankara/Türkiye : GAZİ KİTABEVİ, ISBN: 978-625-365-323-1 |
ASLAN-ÇETİN, F., Korucuk, N. (2020) "Modern Dönemin Pazarlama Yaklaşımı Yeşil Pazarlamayı Anlamak", Ankara/Türkiye : Gece Kitaplığı, ISBN: 978-625-7884-95-2 |
ASLAN-ÇETİN, F., ÖZTÜRK, S. (2019) "Kurumsal Sosyal Sorumluluk ve Muhasebe İlişkisi Bir Araştırma", Ankara/Türkiye : Gece Kitaplığı, ISBN: 978-605-7852-48-9 |
ASLAN-ÇETİN, F. (2016) "Şehir Pazarlaması Kars İli Örneği", Ankara/Türkiye : Nobel Akademik Yayıncılık, ISBN: 978-605-9663-29-8 |
ASLAN-ÇETİN, F., Sarıkaya, Y. (2023) "Marka Sermayesi İnşasında İkincil Marka Çağrışımlarının Kaldıraç Olarak Kullanılması", Kitap: İktisadi ve İdari Bilimler; Modern Analiz, Bulgu ve Araştırmalar, Lyon/Fransa : Livre de Lyon, Bölüm Sayfaları: 25 / 40, ISBN: 978-2-38236-607-3 |
ASLAN-ÇETİN, F., Oktay, E.H. (2023) "Duyusal Markalamaya Yönelik Teorik Bir İnceleme", Kitap: İktisadi ve İdari Bilimler; Modern Değerlendirmeler ve Araştırmalar, Lyon/Fransa : Livre de Lyon, Bölüm Sayfaları: 355 / 371, ISBN: 978-2-38236-571-7 |
ASLAN-ÇETİN, F., Oktay, E.H. (2023) "Hizmet Pazarlaması Bağlamında Hizmet Hata ve Telafilerinin Güncel Örneklerle İncelenmesi", Kitap: İktisadi ve İdari Bilimlerde Uluslararası Araştırma ve Derlemeler, Ankara/Türkiye : Serüven Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 373 / 390, ISBN: 978-625-6399-80-8 |
ASLAN-ÇETİN, F., Ada, A. (2023) "Pazarlamada Marka Sermayesi Kaynaklarının Ölçülmesi", Kitap: İktisadi ve İdari Bilimlerde Uluslararası Teori, Araştırma ve Derlemeler, Ankara/Türkiye : Serüven Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 95 / 115, ISBN: 978-625-6760-06-6 |
ASLAN-ÇETİN, F. (2023) "Dijitalleşme Bağlamında İşletmelerde Üretim Yönetimi", Kitap: İşletmelerde Dijital Dönüşüm, Ankara/Türkiye : Gazi Kitabevi, Bölüm Sayfaları: 133 / 148, ISBN: 978-625-365-143-5 |
ASLAN-ÇETİN, F., Ada, A. (2023) "Hizmetlerin Soyut Özelliğinin Tüketici Davranışı Üzerindeki Etkisi", Kitap: Sosyal ve Beşeri Bilimlerde Uluslararası Araştırma ve Derlemeler, Ankara/Türkiye : Serüven Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 283 / 301, ISBN: 978-625-6399-86-0 |
ASLAN-ÇETİN, F. (2022) "Technology Use In Social Marketing; A Theoretical Investigation In The Covid-19 Process", Kitap: Current Research In Social, Human and Administrative Sciences, Ankara/Türkiye : Gece Kitaplığı, Bölüm Sayfaları: 145 / 163, ISBN: 978-625-430-205-3 |
ASLAN-ÇETİN, F., ÖZTÜRK, S. (2022) "Teorik Çerçevede Stratejik Pazarlama Muhasebesi", Kitap: İktisadi ve İdari Bilimlerde Araştırmalar, Lyon/Fransa : Livre de Lyon, Bölüm Sayfaları: 163 / 175, ISBN: 978-2-38236-504-5 |
ASLAN-ÇETİN, F., ÖZTÜRK, S., MERİÇ, K. (2022) "Tutundurma Karması Elemanlarından Reklam Maliyetlerinin Muhasebeleştirilmesi", Kitap: İktisadi ve İdari Bilimlerde Güncel Araştırmalar, Ankara/Türkiye : Gece Kitaplığı, Bölüm Sayfaları: 479 / 493, ISBN: 978-625-430-456-9 |
ASLAN-ÇETİN, F. (2022) "Gastronomi Turizminin Şehir Pazarlamasına Etkisi; Kars İline Ait Teorik Bir İnceleme", Kitap: Kars Sosyo-Ekonomik Analiz, Ankara/Türkiye : Detay Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 156 / 168, ISBN: 978-605-254-658-1 |
ASLAN-ÇETİN, F., ÖZTÜRK, S. (2022) "Lojistik 4.0 Kapsamında Lojistik Maliyetleri", Kitap: Uluslararası Ticaret ve Lojistikte Güncel Yaklaşımlar ve Değerlendirmeler-4, İstanbul/Türkiye : Efe Akademi Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 69 / 89, ISBN: 978-625-6954-47-2 |
ASLAN-ÇETİN, F. (2021) "Şehir Pazarlaması Bağlamında Üniversite-Şehir Etkileşimi; Ardahan Üniversitesi Örneği", Kitap: İktisadi ve İdari Bilimlerde Araştırma ve Değerlendirmeler, Ankara/Türkiye : Gece Kitaplığı, Bölüm Sayfaları: 167 / 190, ISBN: 978-625-7342-69-8 |
ASLAN-ÇETİN, F., Kenger, H. (2021) "COVID-19 Sürecinde Elektronik Ticaret Olgusuna Genel Bir Bakış", Kitap: İktisadi ve İdari Bilimlerde Araştırma ve Değerlendirmeler, Ankara/Türkiye : Gece Kitaplığı, Bölüm Sayfaları: 227 / 252, ISBN: 978-625-7411-63-9 |
ASLAN-ÇETİN, F. (2021) "Sosyal Medyada Viral Pazarlama", Kitap: Sosyal Medyada Pazarlamanın Gücü, Ankara/Türkiye : Gazi Kitabevi, Bölüm Sayfaları: 233 / 259, ISBN: 978-625-7530-61-3 |
ASLAN-ÇETİN, F., Sarıkaya, Y. (2021) "Covid-19 Pandemi Sürecinde Lojistik Hizmet Pazarlaması", Kitap: Uluslararası Ticaret ve Lojistikte Güncel Yaklaşımlar ve Değerlendirmeler, İstanbul/Türkiye : Efe Akademi, Bölüm Sayfaları: 303 / 326, ISBN: 978-625-8418-08-8 |
ASLAN-ÇETİN, F., Kadiroğlu, N.H. (2020) "A Review Of The Complaints In The Travel Websites About Hospitality Enterprises", Kitap: Academic Studies In Social, Human and Administrative Sciences-II, Ankara/Türkiye : Gece Kitaplığı, Bölüm Sayfaları: 83 / 97, ISBN: 978-625-7884-62-4 |
ASLAN-ÇETİN, F. (2020) "Packaging Phenomenon In Marketing Silent Seller", Kitap: Current Researches in Economics and Administrative Sciences, Cetinje/Karadağ : Ivpe Publishing, Bölüm Sayfaları: 260 / 267, ISBN: 978-9949-46-025-9 |
ASLAN-ÇETİN, F., Ertaş, S. (2020) "Etnosentrizm, Yabancı Düşmanlığı ve Yabancı Ürün Düşmanlığının Satın Alma Niyeti İle İlişkisi", Kitap: Güncel Pazarlama Çalışmaları, Ankara/Türkiye : Akademisyen Kitabevi, Bölüm Sayfaları: 1 / 24, ISBN: 978-605-258-885-7 |
ASLAN-ÇETİN, F., ÖZTÜRK, S. (2020) "Yeşil Pazarlama Anlayışı Çerçevesinde Yeşil Muhasebe", Kitap: Sosyal Bilimler Alanında Akademik Çalışmalar-1, Ankara/Türkiye : Gece Kitaplığı, Bölüm Sayfaları: 253 / 276, ISBN: 978-625-7938-93-8 |
ASLAN-ÇETİN, F., ÖZTÜRK, S. (2020) "Marka Değeri ve Muhasebeye Yansıması", Kitap: Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Bilimsel Çalışmalar, Ankara/Türkiye : Gece Kitaplığı, Bölüm Sayfaları: 207 / 220, ISBN: 978-625-7884-58-7 |
ASLAN-ÇETİN, F., Öziç, N. (2020) "Quality Perceptions Of University Students Who Receive Health Service In Health Institution Of Kars", Kitap: Theory and Research In Social, Human and Administrative Sciences, Ankara/Türkiye : Gece Kitaplığı, Bölüm Sayfaları: 269 / 289, ISBN: 978-625-7243-67-4 |
ASLAN-ÇETİN, F. (2019) "Sosyal Pazarlama Yaklaşımı; Teorik Bir Yol Haritası", Kitap: Sosyal, Beşerî ve İdari Bilimler Alanında Araştırma ve Değerlendirmeler, Ankara/Türkiye : Gece Kitaplığı, Bölüm Sayfaları: 119 / 133, ISBN: 978-605-180-901-4 |
Meydan, C., HORASAN, E., ASLAN-ÇETİN, F., KOSA, G., Horasan, M., CENGİZ, Ö., Atay, S.E. (2018) "Endüstri 4.0 Perspektifinden Pazarlamanın Geleceği", Kitap: Endüstri 4.0 Üzerine Yazılar, Ankara/Türkiye : Savaş Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 53 / 72, ISBN: 978-605-7963-59-8 |
Kayıt Yok |
(Uluslararası - Kitap) Pazarlama Alanında Uluslararası Akademik Çalışmalar, 2024, Editör |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Sinop Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2018 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Researcher Social Science Studies Journal, 2018 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) KAÜ İİBF DERGİSİ, 2018 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Journal Of Social Humanities Sciences Research, 2018 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Researcher Social Science Studies Journal, 2017 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) KAÜ İİBF DERGİSİ, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Sosyal Bilimler Dergisi, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) ASOS JOURNAL, 2017 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) KAÜ İİBF Dergisi, 2016 |
(Uluslararası - Diğer) 1.Uluslararası Kafkasya-Orta Asya Dış Ticaret ve Lojistik Kongresi, 2015 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi, 2015 |
Üye, PAZARLAMA VE PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI DERNEĞİ, 2013- |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Kafkas Üniversitesi
|
2018 - 2024 | 13 |
Nazan Korucuk
-
|
2018 - 2024 | 6 |
Alev Ada
-
|
2023 | 3 |
Emel Hatice Oktay
-
|
2023 | 3 |
Neval Öziç
-
|
2020 - 2023 | 3 |
Kafkas Üniversitesi
|
2017 - 2022 | 2 |
Osman Nuri Akarsu
-
|
2022 - 2024 | 2 |
Yasin Sarıkaya
-
|
2021 - 2023 | 2 |
Kafkas Üniversitesi
|
2017 | 1 |
Kafkas Üniversitesi
|
2018 | 1 |
Kafkas Üniversitesi
|
2018 | 1 |
Kafkas Üniversitesi
|
2018 | 1 |
Kafkas Üniversitesi
|
2015 | 1 |
Kafkas Üniversitesi
|
2017 | 1 |
Mukadder Horasan
Atatürk Üniversitesi
|
2018 | 1 |
Recai Çınar
Hitit Üniversitesi
|
2015 | 1 |
Mukaddes Yeşilkaya
Kafkas Üniversitesi
|
2015 | 1 |
Cebrail Meydan
Aydın Adnan Menderes Üniversitesi
|
2018 | 1 |
Sevgi Elmas Atay
İstanbul Üniversitesi
|
2018 | 1 |
Ali Gül
-
|
2018 | 1 |
Hatice Kenger
-
|
2021 | 1 |
Kübra Çelik
-
|
2018 | 1 |
Nezefet Havva Kadiroğlu
-
|
2020 | 1 |
Nezefet Havva Taşdemir
-
|
2018 | 1 |
Sevgi Cengiz
-
|
2018 | 1 |
Songül Ertaş
-
|
2020 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78378 |
YÖKSİS Temel Alan | Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı | 33223 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Pazarlama | 1422 |
Anahtar Kelimeler | Pazarlama İletişimi, Hizmet Pazarlaması, Tüketici Davranışları |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 60 | 100 | 40 | 300 | 240 | 520 | 120 | 230 | 360 | 45 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 413 . | 406 . | 510 . | 247 . | 302 . | 96 . | 506 . | 395 . | 255 . | 341 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 332 . | 316 . | 411 . | 180 . | 241 . | 65 . | 417 . | 319 . | 183 . | 281 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 76 . | 73 . | 130 . | 14 . | 24 . | 3 . | 92 . | 45 . | 16 . | 66 . |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 30 . | 20 . | 49 . | 4 . | 7 . | 1 . | 34 . | 11 . | 4 . | 28 . |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | 37 . | 30 . | 63 . | 7 . | 10 . | 1 . | 45 . | 24 . | 9 . | 29 . |
Sıra (Anahtar Kelime (3)) | 57 . | 62 . | 108 . | 11 . | 17 . | 1 . | 77 . | 36 . | 13 . | 55 . |
Toplam Yayın | 4 | 1 | 2 | 19 | 10 | 19 | 3 | 7 | 9 | 3 |
Toplam Makale | 2 | 0 | 2 | 8 | 4 | 12 | 0 | 2 | 0 | 3 |
Toplam Kitap | 0 | 1 | 0 | 1 | 2 | 7 | 3 | 5 | 7 | 0 |
Toplam Bildiri | 2 | 0 | 0 | 10 | 4 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 2 | 0 | 2 | 8 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 | 12 | 0 | 2 | 0 | 3 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 6 | 3 | 5 | 6 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 2 | 0 | 0 | 10 | 4 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |