img
Prof. Dr. Gencer ELKILIÇ

Prof. Dr. Gencer ELKILIÇ

  • Fen-Edebiyat Fakültesi
  • Batı Dilleri ve Edebiyatları
  • İngiliz Dili ve Edebiyatı

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
39
Atıf
35
h-index
4
Proje
4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İngilizce Öğretmenliği (Dr), 1995, 2000
Yüksek Lisans, Türkiye, İhsan Doğramacı Bilkent Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Yabancı Dil Olarak İngilizce Öğretimi (Uoylp-Ma Tefl) (Yl) (Tezli) (İngilizce), 1993, 1995
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, 1986, 1990
Araştırma Alanları
Dil Kullanım Bilimi, Sesbilimi, Biçimbilimi
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İngilizce Öğretmenliği (Dr), 1995, 2000
Yüksek Lisans, Türkiye, İhsan Doğramacı Bilkent Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Yabancı Dil Olarak İngilizce Öğretimi (Uoylp-Ma Tefl) (Yl) (Tezli) (İngilizce), 1993, 1995
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, 1986, 1990
Kayıt Yok
İngilizce, KPDS, 91, Bahar, 2011
İtalyanca, KPDS, 68, Güz, 2000
Kayıt Yok
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Dilbilimi Dil Kullanım Bilimi
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Dilbilimi Sesbilimi
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Dilbilimi Biçimbilimi
2018-, Profesör, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Dilbilimi, Türkiye
2013-, Doçent, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Dilbilimi, Türkiye
2001-2013, Yardımcı Doçent, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Türkiye
2019-, Yönetim Kurulu Üyeliği, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
2019-, Dekan, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
2017-2019, Myo/Yüksekokul Müdürü, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
2016-, Anabilim Dalı Başkanı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
2013-, Fakülte Disiplin Kurulu Doçüyeliği, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
2013-, Yönetim Kurulu Üyeliği, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
2013-, Fakülte Kurulu Üyeliği, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
2011-, Anabilim Dalı Başkanı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
2010-2018, Dekan Yardımcısı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
2008-, Fakülte Kurulu Üyeliği, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
2008-, Bölüm Başkanı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
2005-2006, Fakülte Yönetim Kurulu Üyeliği, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
2004-2006, Dekan Yardımcısı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
2003-, Enstitü Yönetim Kurulu Üyeliği, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
2003-2006, Enstitü Müdür Yardımcısı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Ayşe Düzgün Erboğa, Yüksek Lisans, Animal metaphors in English and Turkish proverbs: A comparative study, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Batı Dilleri ve Edebiyatları Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman)
Orhan Köksal, Yüksek Lisans, The impact of using a mobile application on efl students' beliefs about language learning: The sample of Celal Bayar Anatolian High School, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Batı Dilleri ve Edebiyatları Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Zeynep Altun, Yüksek Lisans, An investigation into experiences and opinions of sixth grade EFL students about the use of web 2.0 tools: The sample of TOBB secondary school, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Batı Dilleri ve Edebiyatları Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Serra Aksu, Yüksek Lisans, Speaking anxiety among EFL students: The sample of Kafkas University, department of English language and literature, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Batı Dilleri ve Edebiyatları Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman)
Suat Arslanoğlu, Yüksek Lisans, The role of intrinsic and extrinsic motivation of EFL students in learning English, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Batı Dilleri ve Edebiyatları Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman)
Habibe Şahin, Yüksek Lisans, İngilizce'yi yabancı dil olarak öğrenen öğrencilerin İngilizce öğrenme motivasyonu: Kafkas Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi örneği, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Batı Dilleri ve Edebiyatları Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman)
Emrullah Ay, Yüksek Lisans, EFL instructors' use of information and communication technologies (ICT) in English preparatory classes, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Batı Dilleri ve Edebiyatları Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman)
Tolga Aytatlı, Yüksek Lisans, The attitudes of undergraduate students and instructors towards the use of mother tongue in EFL classrooms in departments of English Language and Literature and Translation and Interpretation at Kafkas University, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Batı Dilleri ve Edebiyatları Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman)
Emine Kasap Saltaş, Yüksek Lisans, Academic staff's perceptions on washback effect of YDS and YÖKDİL: The case of Ardahan University, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Batı Dilleri ve Edebiyatları Ana Bilim Dalı, 2020, (Asıl Danışman)
Meriç Gürlüyer, Yüksek Lisans, Examining EFL students' achievements and perceptions in terms of writing skills in flipped classroom environment, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Batı Dilleri ve Edebiyatları Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman)
Neslihan Güneş, Yüksek Lisans, The relationship between reading habits and internet usage of 6th and 7th grade students at secondary schools: The sample of Tepecik Secondary School, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Batı Dilleri ve Edebiyatları Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman)
Gülsüm Aktemur, Yüksek Lisans, The reasons of choice of students changing countries in the scope of Erasmus program and the analysis of the difficulties encountered by the students according to demographic properties, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Batı Dilleri ve Edebiyatları Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman)
Tolga Akar Çay, Yüksek Lisans, Grammar learning strategies employed by students at the division of English Language and Literature at Kafkas University and their relationship with some variables, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Batı Dilleri ve Edebiyatları Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman)
Batuhan Çınar, Yüksek Lisans, Kars İli'ndeki Özel Okullarda Ortaokul Öğrencilerinin Kullandığı Kelime Öğrenme Stratejilerinin İncelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Batı Dilleri ve Edebiyatları Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman)
Batuhan Çınar, Yüksek Lisans, Kars ili'ndeki özel okullarda ortaokul öğrencilerinin kullandığı İngilizce kelime öğrenme stratejilerinin incelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Batı Dilleri ve Edebiyatları Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman)
Dilara Kutsal Çördük, Yüksek Lisans, Attitudes of Ardahan University students towards compulsory English language courses, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Batı Dilleri ve Edebiyatları Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman)
Gökhan Yıldırım, Yüksek Lisans, Iğdır Üniversitesi öğrencilerinin ve öğretim elemanlarının öğretim elemanlarına ilişkin metafor algıları, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Batı Dilleri ve Edebiyatları Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman)
Murat Daştan, Yüksek Lisans, Kars merkez ortaokullarında görev yapan İngilizce öğretmenlerinin tükenmişlik düzeyleri, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Batı Dilleri ve Edebiyatları Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman)
Talha Yıldız, Yüksek Lisans, Attitudes of Igdir University students towards English language learning, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Batı Dilleri ve Edebiyatları Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman)
Hacer Pınar, Yüksek Lisans, Burnout among English language teachers in Igdir province, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Batı Dilleri ve Edebiyatları Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman)
Onur Topaloğlu, Yüksek Lisans, The reflections of post-modern consumerism in Martin Crimp's selected plays: Attempts on her life no one sees the video, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Batı Dilleri ve Edebiyatları Ana Bilim Dalı, 2013, (Asıl Danışman)
Emrah Eriş, Yüksek Lisans, Common errors committed by students of University of Siirt and determination of effectiveness of grammar translation / communicative language teaching on writing skills, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İngiliz Dili ve Edebiyatı Ana Bilim Dalı, 2013, (Asıl Danışman)
Mehmet Temur, Yüksek Lisans, A study on determining the attitude and motivation levels of compulsory and voluntary students of English preparatory higher school at İnonu University, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Batı Dilleri ve Edebiyatları Ana Bilim Dalı, 2013, (Asıl Danışman)
Gökhan Fındık, Yüksek Lisans, The effect of text modification on EFL reading comprehension: A schema theory-based approach, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Batı Dilleri ve Edebiyatları Ana Bilim Dalı, 2013, (Asıl Danışman)
Çağlayan Doğan, Yüksek Lisans, A postmodernıst reading of Mark Ravenhill's Shopping and F***ing and Some Explicit Polaroids, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Batı Dilleri ve Edebiyatları Ana Bilim Dalı, 2013, (Asıl Danışman)
Cüneyt Demir, Yüksek Lisans, Globalization of the English language: Reflections on Turkish society: A Siirt University case, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Batı Dilleri ve Edebiyatları Ana Bilim Dalı, 2012, (Asıl Danışman)
Adem Akalın, Yüksek Lisans, The theme of lost generation in the sun also rises by Ernest Hemingway, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Batı Dilleri ve Edebiyatları Ana Bilim Dalı, 2012, (Asıl Danışman)
Ali Göksu, Yüksek Lisans, The effect of the European Language Portfolio (ELP) on achievement and attitude towards reading skills, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İngiliz Dili ve Edebiyatı Ana Bilim Dalı, 2011, (Asıl Danışman)
Yasin Kızılay, Yüksek Lisans, Metacognitive awareness and reading strategy use of Kafkas University students in the Department of English Language and Literature, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İngiliz Dili ve Edebiyatı Ana Bilim Dalı, 2011, (Asıl Danışman)
Selçuk Özcan, Yüksek Lisans, John Donne's contribution to the metaphysical poetry, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İngiliz Dili ve Edebiyatı Ana Bilim Dalı, 2011, (Asıl Danışman)
Recep Mutlu Salman, Yüksek Lisans, Attitudes of high school students towards English as a foreign language in Ağrı province, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İngiliz Dili ve Edebiyatı Ana Bilim Dalı, 2011, (Asıl Danışman)
Ülkünur Kurtoğlu, Yüksek Lisans, An evaluation of ELT teachers' vocational burnout according to some variables, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İngiliz Dili ve Edebiyatı Ana Bilim Dalı, 2011, (Asıl Danışman)
Murat Karakoç, Yüksek Lisans, The critical thinking dispositions and tendencies of Turkish EFL university students, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İngiliz Dili ve Edebiyatı Ana Bilim Dalı, 2011, (Asıl Danışman)
Sakine Selin Daldaban, Yüksek Lisans, A study on ways and patterns of perception of pro-gender proverbs among gender, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Batı Dilleri ve Edebiyatları Ana Bilim Dalı, 2011, (Asıl Danışman)
Lokman Çetin Güven, Yüksek Lisans, Burnout levels of English lecturers teaching at preparatory schools of foundation universities in Istanbul, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İngiliz Dili ve Edebiyatı Ana Bilim Dalı, 2010, (Asıl Danışman)
Catherine Akça, Yüksek Lisans, The effects of age and production mode on the native and foreign language serial recall performance of Turkish students of English, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İngiliz Dili ve Edebiyatı Ana Bilim Dalı, 2009, (Asıl Danışman)
Doğan Saltaş, Yüksek Lisans, Errors committed in the composition papers of the students studying in the department of English language and literature at Kafkas University, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Batı Dilleri ve Edebiyatları Ana Bilim Dalı, 2009, (Asıl Danışman)
Turgay Han, Yüksek Lisans, Incongruence between Turkish and English in the composition papers of the students studying in the department of English language and literature at Kafkas University, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Batı Dilleri ve Edebiyatları Ana Bilim Dalı, 2009, (Asıl Danışman)
Serdar Turhan, Yüksek Lisans, Possible reasons of failure of the students studying English as a foreign language at ardahan higher vocational school and some possible ways to overcome them, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Batı Dilleri ve Edebiyatları Ana Bilim Dalı, 2009, (Asıl Danışman)
2021-2022, Sınav Hazırlama ve Değerlendirme II, Lisans
2021-2022, Sınav Hazırlama ve Değerlendirme I, Lisans
2021-2022, Speaking IV, Lisans
2021-2022, Speaking III, Lisans
2021-2022, Second Language Acquisition II, Lisans
2021-2022, English Language Teaching Methodology II, Yüksek Lisans
2021-2022, İngilizce Dinleme ve Sesletim II, Lisans
2021-2022, İngilizce Dinleme ve Sesletim I, Lisans
2021-2022, English Language Teaching Methodology I, Yüksek Lisans
2021-2022, Second Language Acquisition I, Yüksek Lisans
2020-2021, Sınav Hazırlama ve Değerlendirme II, Lisans
2020-2021, Sınav Hazırlama ve Değerlendirme I, Lisans
2020-2021, İngiliz Dili Tarihi II, Lisans
2020-2021, İngiliz Dili Tarihi I, Lisans
2020-2021, English Language Teaching Methodology II, Yüksek Lisans
2020-2021, English Language Teaching Methodology I, Yüksek Lisans
2019-2020, İngilizce Dinleme ve Sesletim II, Lisans
2019-2020, İngilizce Dinleme ve Sesletim I, Lisans
2019-2020, İngiliz Dili Tarihi II, Lisans
2019-2020, İngiliz Dili Tarihi I, Lisans
2019-2020, English Language Teaching Methodology II, Yüksek Lisans
2019-2020, English Language Teaching Methodology I, Yüksek Lisans
2018-2019, İkinci Dil Edinimi I, Yüksek Lisans
2018-2019, İngilizce Öğretim Yöntemleri I, Yüksek Lisans
2018-2019, İngilizce Bağlamsal Dilbilgisi II, Lisans
2018-2019, İngiliz Dili Tarihi II, Lisans
2018-2019, İngilizce Sınav Teknikleri II, Lisans
2018-2019, Dinleme Ve Sesletim II, Lisans
2018-2019, İngilizce Sınav Teknikleri I, Lisans
2018-2019, İngiliz Dili Tarihi I, Lisans
2018-2019, Dinleme ve Sesletim I, Lisans
2018-2019, İngilizce Bağlamsal Dilbilgisi I, Lisans
2017-2018, İngiliz Dili Tarihi II, Lisans
2017-2018, İngiliz Dili Tarihi I, Lisans
2017-2018, İNGİLİZCE SINAV TEKNİKLERİ I, Lisans
2017-2018, DİNLEME VE SESLETİM II, Lisans
2017-2018, İNGİLİZ DİLİ TARİHİ II, Lisans
2017-2018, İNGİLİZ DİLİ TARİHİ I, Lisans
2017-2018, İngilizce Bağlamsal Dilbilgisi II, Lisans
2017-2018, İngilizce Bağlamsal Dilbilgisi I, Lisans
2017-2018, Dinleme ve Sesletim I, Lisans
2016-2017, İngiliz Dili Tarihi II, Lisans
2016-2017, İngiliz Dili Tarihi I, Lisans
2016-2017, Second Language Acquisition II, Yüksek Lisans
2016-2017, Second Language Acquisition I, Yüksek Lisans
2016-2017, English Language Teaching Methodology II, Yüksek Lisans
2016-2017, English Language Teaching Methodology I, Yüksek Lisans
2016-2017, İNGİLİZCE SINAV TEKNİKLERİ II, Lisans
2016-2017, İNGİLİZCE SINAV TEKNİKLERİ I, Lisans
2016-2017, İNGİLİZ DİLİ TARİHİ II, Lisans
2016-2017, İNGİLİZ DİLİ TARİHİ I, Lisans
2016-2017, İNGİLİZCE BAĞLAMSAL DİLBİLGİSİ II, Lisans
2016-2017, İNGİLİZCE BAĞLAMSAL DİLBİLGİSİ I, Lisans
2016-2017, DİNLEME VE SESLETİM II, Lisans
2016-2017, DİNLEME VE SESLETİM I, Lisans
2015-2016, İngiilizce Sınav Hazırlama ve Değerlendirme II, Lisans
2015-2016, İngilizce Sınav Hazırlama ve Değerlendirme I, Lisans
2015-2016, İNGİLİZCE BAĞLAMSAL DİLBİLGİSİ I, Lisans
2015-2016, İNGİLİZ DİLİ TARİHİ II, Lisans
2015-2016, İNGİLİZ DİLİ TARİHİ I, Lisans
2015-2016, İNGİLİZCE BAĞLAMSAL DİLBİLGİSİ I, Lisans
Kayıt Yok
KARS İLİ MERKEZ KÖYLERDE EŞLERİN BİRBİRİNE HİTAP BİÇİMLERİ Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2016-2017  
Kars İli ve Merkez Köylerde Eşlerin Birbirine Hitap Biçimleri Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2016-2017  
Kars Yöresinde Bebek ve Çocuklara Hitap Etme İfadeleri: Sosyal Anlamsal Değişimlere Pedagojik Bir Yaklaşık Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2015-2016
KARS İL VE MERKEZ KÖYLERDE EŞLERİN BİRBİRLERİNE HİTAP BİÇİMLERİ Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2015-2017  
Kayıt Yok
0000-0003-4944-2902, S.A., ELKILIÇ, G. (2023) "İngilizceyi Yabancı Dil Olarak Öğrenen Türk Öğrencilerin Öğretim Elemanları Hakkındaki Metafor Algıları: Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi İngilizce Öğretmenliği Bölümü Örneği", MANAS Sosyal Arastirmalar Dergisi, 12 (4) pp. 1361-1371 [TR Dizin] DOI  
GÜRLÜYER, M., ELKILIÇ, G. (2020) "Tersyüz Edilmiş Sınıf Ortamında Yazma Becerileri Açısından Efl Öğrenci Başarılarının ve Algılarının İncelenmesi", Kastamonu Eğitim Dergisi, 28 (3) pp. 1471-1486 [TR Dizin] DOI   
Çınar, B., ELKILIÇ, G. (2019) "English Vocabulary Learning Strategies of Secondary School Students in Private Schools: The Sample of Kars Province", Kafkas Universitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (24) pp. 353-365 [TR Dizin] Link DOI  
Han, T., ELKILIÇ, G., Aybirdi, N. (2019) "Eşlerin Birbirlerine Sosyo-Edimsel Hitap Biçimleri Üzerine Tanımlayıcı Bir Çalışma", Milli Folklor Dergisi, 16 (123) pp. 166-176 [AHCI] Link  
Han, T., ELKILIÇ, G., Aybirdi, N. (2019) "EŞLERİN BİRBİRLERİNE SOSYO-EDİMSEL HİTAP BİÇİMLERİ ÜZERİNE TANIMLAYICI BİR ÇALIŞMA", Milli Folklor Dergisi, 31 (123) pp. 166-176 [AHCI]   
Han, T., ELKILIÇ, G., Aybirdi, N. (2019) "EŞLERİN BİRBİRLERİNE SOSYO-EDİMSEL HİTAP BİÇİMLERİÜZERİNE TANIMLAYICI BİR ÇALIŞMA", Milli Folklör, 16 (123) pp. 166-176 [AHCI]  
ELKILIÇ, G., TOPBAŞOĞLU, K., Tanrıverdi, N.A. (2018) "Euphemistic Curses Used in and around the Center of Kars Province", Kafkas Universitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (21) pp. 51-62 [TR Dizin] Link DOI  
ELKILIÇ, G., BAYRAKCI, K., GÜNGÖR, T.Ö. (2018) "Metaphorical Perceptions of Translationand InterpretationDepartment Students at Kafkas University in Turkey aboutThemselves", International Journal of Humanities and Social Science Invention (IJHSSI), 7 (3) pp. 57-63 Link  
ELKILIÇ, G. (2017) "Metaphorical Perceptions of Turkish EFL Students about themselves:The Sample of Kafkas University", Lumen publishing, (0) pp. 230-242   
ELKILIÇ, G., Bayrakçı, K. (2016) "Metaphorical Perceptions of the Students in the Department of Translation and Interpretation in Relation to their English and French Language Instructors at Kafkas University", International Journal of Humanities and Social Science Invention, 5 (11) pp. 60-66 Link  
ELKILIÇ, G., Aybirdi, N. (2016) "Metaphorical perceptions of Turkish Instructors in relation to their Students", Future Academy, (0) pp. 330-337 [SSCI] DOI   
Han, T., ELKILIÇ, G., Aybirdi, N., Demiratalay, T., GÜNGÖR, T.Ö. (2016) "Speech Acts of Refusals and Compliment Strategies Used by Parents in the Local Culture of Kars Province to their Children A Pedagogical Implication for the Social and Semantics Variations", Kafkas Universitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (0) pp. 83-105 [TR Dizin] Link DOI   
ELKILIÇ, G. (2015) "Daniel Defoe nun Robinson Crusoe adlı eserinde ırk ve ırkçılık", Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstirüsü Dergisi, (16) pp. 3-18 [TR Dizin] Link DOI  
ELKILIÇ, G. (2015) "Learning about family relations in Turkey through proverbs", Peak jouırnals of Social Sciences, (0) Link DOI  
ELKILIÇ, G. (2012) "Mother Tongue Traces of Turkish University Students on Composition Papers Written in English", Procedia - Social and Behavioral Sciences, 47 (0) pp. 656-664 [SSCI] Link DOI   
Akca, C., ELKILIÇ, G. (2011) "The effects of age and production mode on the bilingual performance of Turkish learners of English in a serial recall task", International Journal of Psychology, 46 (1) pp. 9-17 [SSCI] Link DOI   
ELKILIÇ, G., Akça, C. (2008) "Attitudes of students studying at Kafkas University Private Primary EFL Classroom towards storrytelling and motivation", Journal of Language and Linguistic Studies, 4 (1) pp. 1-27 Link  
ELKILIÇ, G. (2008) "Turkish Students underatanding of transparent and opaque idioms in english in reading as well as speaking", Journal of Language and Linguistic Studies, 4 (0) pp. 27-41 Link   
ELKILIÇ, G., Aybirdi, N. (2018) "Lise Öğrencilerinin İngilizce Dilbilgisi Öğrenim Stratejileri: Kars İli Örneği", The 6th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI –EPOK) , (pp. 692-700), (Aralık 2018
ELKILIÇ, G., Aybirdi, N. (2018) "Lise Öğrencilerinin Yabancı Dil Olarak İngilizce Öğrenimine Yönelik Tutumları :Kars İli Örneği", 6.Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , (pp. 624-631), Kars, Türkiye, (Aralık 2018
ELKILIÇ, G., BAYRAKCI, K. (2017) "METAPHORICAL PERCEPTIONS OF TRANSLATION AND INTERPRETATION DEPARTMENTSTUDENTS AT KAFKAS UNIVERSITY IN TURKEY ABOUT THEMSELVES", International Conference on Research in Education Science , (pp. 167), Aydın, Türkiye, (Aralık 2017
ELKILIÇ, G., TOPBAŞOĞLU, K., Aybirdi, N. (2017) "DENİZLİ VE KARS YÖRELERİNİN BEDDUA VARLIĞINDA ÖÇ ALMA UNSURU OLARAK DİNİ MOTİFLER", 17. ULUSLARARASIDEYİŞBİLİM SEMPOZYUMU , (Ekim 2017
ELKILIÇ, G., Aybirdi, N., TOPBAŞOĞLU, K. (2017) "DENİZLİ VE KARS YÖRELERİNİN BEDDUALARINDA KULLANILAN KÜLTÜREL MOTİFLER", 17. ULUSLARARASI DEYİŞBİLİM SEMPOZYUMU , Denizli, Türkiye, (Ekim 2017
ELKILIÇ, G., Han, T., Aybirdi, N. (2017) "A study on the Address Forms Used by the Spouses in Kars Province of Turkey", 3rd International Symposium on Language Education and Teaching , (pp. 225), Rome, İtalya, (Ağustos 2017
ELKILIÇ, G. (2017) "Turkish EFL Students’ Reading Habits: The Case of Kafkas University", 3rd International Symposium on Language education and teaching , (pp. 224-225), Roma, (Ağustos 2017
ELKILIÇ, G. (2016) "Metaphorical Perceptions of Kafkas University EFL Students in Relation to Their Instructors", ICRES 2016 , (pp. 1740-1748), Bodrum, Türkiye, (Kasım 2016
ELKILIÇ, G. (2016) "Metaphorical perceptions of Turkish EFL Students in relation to their Schools The Sample of Kafkas University", ICRES 2016 , (pp. 15), Bodrum, Türkiye, (Kasım 2016
Han, T., ELKILIÇ, G., Aybirdi, N. (2016) "Speech acts of Refusals and Complimet Strategies Used by Parents in Local Culture in Turkey A Pedagogical Implication for Teachers", X.European Conference on Social and Behavioral Sciences , Sareyova, Bosna Hersek, (Mayıs 2016
ELKILIÇ, G. (2015) "ATTITUDES OF BIOENGINEERING AND MECHANICAL ENGINEERING STUDENTS TOWARDS ENGLISH A CASE OF KAFKAS UNIVERSITY", ICRES 2015 , (pp. 316-322), Antalya, Türkiye, (Mayıs 2015
ELKILIÇ, G., Erişen, G., Kayıntu, A., Karaca, H. (2011) "The Use of Literature in Teaching English Grammatical Structures as well as Some Linguistic Components", Proceedings of the 1st International Conference on Foreign language teaching and Applied Linguistics , Sarayova, Bosna Hersek, (Mayıs 2011
ELKILIÇ, G., Akalın, A., Salman, M. (2010) "Attitudes of Education Faculty students towards Compulsory English Courses: the Case of Ağrı İbrahim Çeçen University", 2nd International Symposium on Sustainable Development, , (pp. 181-187), Sarajova, Bosna Hersek, (Temmuz 2010
ELKILIÇ, G., Han, T., Aydın, S. (2009) "Punctuation And Capitalisation Errors Of Turkish Efl Students InComposition Classes: An Evidence Of L1 Interference", !st International Symposium on Sustainable Development, June 9-10, 2009,Sarajeva, Bosnia and Herzegovina, 279-284. , (pp. 279284), Sarajeva, (Haziran 2009
ELKILIÇ, G., Han, T. (2020) "English for Reading", Ankara/Türkiye : Sonçağ, ISBN: 9786257714792 
ELKILIÇ, G., GÜNGÖR, T.Ö. (2019) "English for Health Medical Sciences", Ankara/Türkiye : Sonçağ, ISBN: 978-625-7000-56-7 
ELKILIÇ, G. (2018) "Easy English", Ankara/Türkiye : Sonçağ, ISBN: 9786057539106 
ELKILIÇ, G. (2017) "English for Everybody", İstanbul/Türkiye : Favori Basım Yayın, ISBN: 9786056771309 
ELKILIÇ, G. (2016) "Common English", İstanbul/Türkiye : Favori Basın yayın, ISBN: 978-975-00350-5-0 
ELKILIÇ, G., Bayrakcı, K. (2016) "Learning French Through English", İstanbul/Türkiye : Sonçağ, ISBN: 9789750035098 
ELKILIÇ, G. (2015) "Essential ENGLISH", İstanbul/Türkiye : Favori Basın Yayın, ISBN: 978-975-00350-6-7 
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2017
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Premier Publishers, 2017
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2017
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) International Journal of Educational Policy Research and Review, 2017
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) International Periodicals for the Languages , Literature and History of Turkish or Turkic, 2016
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi, 2016
Kayıt Yok
Atıflar
Atıf Sayılarına Göre Yayınlar
A: SCI/SSCI/AHCI, B: ESCI, C: Scopus, D: Uluslararası Alan Index, E: Diğer Uluslararası, F: TR Dizin, G: Uluslararası Kitap, H: Ulusal Kitap, I: Diğer Ulusal, J: Toplam
Sıra Yayın A B C D E F G H I J
1 Tersyüz Edilmiş Sınıf Ortamında Yazma Becerileri Açısından Efl Öğrenci Başarılarının ve Algılarının İncelenmesi 0 0 0 3 4 0 0 0 0 7
2 Turkish Students underatanding of transparent and opaque idioms in english in reading as well as speaking 0 0 0 2 0 2 3 0 0 7
3 Mother Tongue Traces of Turkish University Students on Composition Papers Written in English 0 0 0 5 0 0 1 0 0 6
4 The effects of age and production mode on the bilingual performance of Turkish learners of English in a serial recall task 4 0 0 0 0 0 0 0 0 4
5 Attitudes of students studying at Kafkas University Private Primary EFL Classroom towards storrytelling and motivation 0 0 0 1 0 2 0 0 0 3
6 EŞLERİN BİRBİRLERİNE SOSYO-EDİMSEL HİTAP BİÇİMLERİ ÜZERİNE TANIMLAYICI BİR ÇALIŞMA 0 0 0 0 0 2 0 0 0 2
7 Attitudes of Education Faculty students towards Compulsory English Courses: the Case of Ağrı İbrahim Çeçen University 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1
8 English Vocabulary Learning Strategies of Secondary School Students in Private Schools: The Sample of Kars Province 0 0 0 0 0 1 0 0 0 1
9 Metaphorical Perceptions of the Students in the Department of Translation and Interpretation in Relation to their English and French Language Instructors at Kafkas University 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1
10 Metaphorical perceptions of Turkish Instructors in relation to their Students 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1
11 Punctuation And Capitalisation Errors Of Turkish Efl Students InComposition Classes: An Evidence Of L1 Interference 0 0 0 0 0 1 0 0 0 1
12 The Use of Literature in Teaching English Grammatical Structures as well as Some Linguistic Components 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1
(2015) "Uluslararası Deyişbilim, Dil ve Yazın Sempozyumu" AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Turgay Han
Ordu Üniversitesi
2009 - 2020 8
Nilüfer Aybirdi
-
2016 - 2019 7
Nülüfer Aybirdi
Ordu Üniversitesi
2017 - 2019 5
Kafkas Üniversitesi
2017 - 2018 3
Kafkas Üniversitesi
2016 - 2019 3
Kafkas Üniversitesi
2017 - 2018 2
-
2020 1
Harun Karaca
Cumhuriyet Üniversitesi
2011 1
Ahmet Kayıntu
Bingöl Üniversitesi
2011 1
Selami Aydın
İstanbul Medeniyet Üniversitesi
2009 1
Batuhan Çınar
Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi
2019 1
Catherine Akça
Kafkas Üniversitesi
2008 1
Adem Akalın
Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi
2010 1
Catherine Akca
-
2011 1
Gülşen Erişen
-
2011 1
Kadir Bayrakcı
-
2016 1
Kadir Bayrakçı
-
2016 1
Mutlu Salman
-
2010 1
Suna Akalın 0000-0003-4944-2902
-
2023 1
Tazegül Demiratalay
-
2016 1
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78410
YÖKSİS Temel Alan Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı 33269
YÖKSİS Bilim Alanı Dilbilimi 453
Anahtar Kelimeler Dil Kullanım Bilimi, Sesbilimi, Biçimbilimi
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
Ağırlıklı Puan 90 260 120 150 165 115 0 0 15 0
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) 384 . 247 . 427 . 395 . 374 . 414 . - - 589 . -
Sıra (Temel Alan İçinde) 303 . 166 . 332 . 325 . 316 . 338 . - - 506 . -
Sıra (Bilim Alanı İçinde) 16 . 2 . 12 . 17 . 11 . 21 . - - 74 . -
Sıra (Anahtar Kelime (1)) 9 . 2 . 7 . 11 . 6 . 11 . - - 44 . -
Sıra (Anahtar Kelime (2)) 2 . 1 . 3 . 2 . 2 . 6 . - - 19 . -
Sıra (Anahtar Kelime (3)) 6 . 1 . 5 . 7 . 2 . 8 . - - 34 . -
Toplam Yayın 2 8 8 5 3 2 0 0 1 0
Toplam Makale 0 3 1 2 2 1 0 0 1 0
Toplam Kitap 1 2 1 1 1 1 0 0 0 0
Toplam Bildiri 1 3 6 2 0 0 0 0 0 0
Makale (SCI) 0 1 0 0 1 0 0 0 0 0
Makale (Uluslararası) 0 2 1 1 0 1 0 0 1 0
Makale (Ulusal) 0 0 0 1 1 0 0 0 0 0
Kitap Yazarlığı 1 2 1 1 1 1 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Bildiri (Uluslararası) 1 3 6 2 0 0 0 0 0 0
Bildiri (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri