Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İngilizce Öğretmenliği (Dr), 1995, 2000 |
Yüksek Lisans, Türkiye, İhsan Doğramacı Bilkent Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Yabancı Dil Olarak İngilizce Öğretimi (Uoylp-Ma Tefl) (Yl) (Tezli) (İngilizce), 1993, 1995 |
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, 1986, 1990 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İngilizce Öğretmenliği (Dr), 1995, 2000 |
Yüksek Lisans, Türkiye, İhsan Doğramacı Bilkent Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Yabancı Dil Olarak İngilizce Öğretimi (Uoylp-Ma Tefl) (Yl) (Tezli) (İngilizce), 1993, 1995 |
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, 1986, 1990 |
Kayıt Yok |
İngilizce, KPDS, 91, Bahar, 2011 |
İtalyanca, KPDS, 68, Güz, 2000 |
Kayıt Yok |
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Dilbilimi Dil Kullanım Bilimi |
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Dilbilimi Sesbilimi |
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Dilbilimi Biçimbilimi |
2018-, Profesör, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Dilbilimi, Türkiye |
2013-, Doçent, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Dilbilimi, Türkiye |
2001-2013, Yardımcı Doçent, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Türkiye |
2019-, Yönetim Kurulu Üyeliği, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
2019-, Dekan, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
2017-2019, Myo/Yüksekokul Müdürü, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
2016-, Anabilim Dalı Başkanı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
2013-, Fakülte Disiplin Kurulu Doçüyeliği, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
2013-, Yönetim Kurulu Üyeliği, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
2013-, Fakülte Kurulu Üyeliği, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
2011-, Anabilim Dalı Başkanı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
2010-2018, Dekan Yardımcısı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
2008-, Fakülte Kurulu Üyeliği, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
2008-, Bölüm Başkanı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
2005-2006, Fakülte Yönetim Kurulu Üyeliği, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
2004-2006, Dekan Yardımcısı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
2003-, Enstitü Yönetim Kurulu Üyeliği, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
2003-2006, Enstitü Müdür Yardımcısı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
Ayşe Düzgün Erboğa, Yüksek Lisans, Animal Metaphors in English and Turkish Proverbs:A Comparative Study, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Batı Dilleri ve Edebiyatları Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Orhan Köksal, Yüksek Lisans, The impact of using a mobile application on efl students' beliefs about language learning: The sample of Celal Bayar Anatolian High School, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Batı Dilleri ve Edebiyatları Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Zeynep Altun, Yüksek Lisans, An investigation into experiences and opinions of sixth grade EFL students about the use of web 2.0 tools: The sample of TOBB secondary school, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Batı Dilleri ve Edebiyatları Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Serra Aksu, Yüksek Lisans, Speaking anxiety among EFL students: The sample of Kafkas University, department of English language and literature, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Batı Dilleri ve Edebiyatları Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Suat Arslanoğlu, Yüksek Lisans, The role of intrinsic and extrinsic motivation of EFL students in learning English, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Batı Dilleri ve Edebiyatları Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Habibe Şahin, Yüksek Lisans, İngilizce'yi yabancı dil olarak öğrenen öğrencilerin İngilizce öğrenme motivasyonu: Kafkas Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi örneği, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Batı Dilleri ve Edebiyatları Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Emrullah Ay, Yüksek Lisans, EFL instructors' use of information and communication technologies (ICT) in English preparatory classes, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Batı Dilleri ve Edebiyatları Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman) |
Tolga Aytatlı, Yüksek Lisans, The attitudes of undergraduate students and instructors towards the use of mother tongue in EFL classrooms in departments of English Language and Literature and Translation and Interpretation at Kafkas University, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Batı Dilleri ve Edebiyatları Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman) |
Emine Kasap Saltaş, Yüksek Lisans, Academic staff's perceptions on washback effect of YDS and YÖKDİL: The case of Ardahan University, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Batı Dilleri ve Edebiyatları Ana Bilim Dalı, 2020, (Asıl Danışman) |
Meriç Gürlüyer, Yüksek Lisans, Examining EFL students' achievements and perceptions in terms of writing skills in flipped classroom environment, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Batı Dilleri ve Edebiyatları Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Neslihan Güneş, Yüksek Lisans, The relationship between reading habits and internet usage of 6th and 7th grade students at secondary schools: The sample of Tepecik Secondary School, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Batı Dilleri ve Edebiyatları Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Gülsüm Aktemur, Yüksek Lisans, The reasons of choice of students changing countries in the scope of Erasmus program and the analysis of the difficulties encountered by the students according to demographic properties, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Batı Dilleri ve Edebiyatları Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Tolga Akar Çay, Yüksek Lisans, Grammar learning strategies employed by students at the division of English Language and Literature at Kafkas University and their relationship with some variables, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Batı Dilleri ve Edebiyatları Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Batuhan Çınar, Yüksek Lisans, Kars İli'ndeki Özel Okullarda Ortaokul Öğrencilerinin Kullandığı Kelime Öğrenme Stratejilerinin İncelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Batı Dilleri ve Edebiyatları Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Batuhan Çınar, Yüksek Lisans, Kars ili'ndeki özel okullarda ortaokul öğrencilerinin kullandığı İngilizce kelime öğrenme stratejilerinin incelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Batı Dilleri ve Edebiyatları Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Dilara Kutsal Çördük, Yüksek Lisans, Attitudes of Ardahan University students towards compulsory English language courses, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Batı Dilleri ve Edebiyatları Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Gökhan Yıldırım, Yüksek Lisans, Iğdır Üniversitesi öğrencilerinin ve öğretim elemanlarının öğretim elemanlarına ilişkin metafor algıları, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Batı Dilleri ve Edebiyatları Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Murat Daştan, Yüksek Lisans, Kars merkez ortaokullarında görev yapan İngilizce öğretmenlerinin tükenmişlik düzeyleri, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Batı Dilleri ve Edebiyatları Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Talha Yıldız, Yüksek Lisans, Attitudes of Igdir University students towards English language learning, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Batı Dilleri ve Edebiyatları Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman) |
Hacer Pınar, Yüksek Lisans, Burnout among English language teachers in Igdir province, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Batı Dilleri ve Edebiyatları Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman) |
Onur Topaloğlu, Yüksek Lisans, The reflections of post-modern consumerism in Martin Crimp's selected plays: Attempts on her life no one sees the video, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Batı Dilleri ve Edebiyatları Ana Bilim Dalı, 2013, (Asıl Danışman) |
Emrah Eriş, Yüksek Lisans, Common errors committed by students of University of Siirt and determination of effectiveness of grammar translation / communicative language teaching on writing skills, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İngiliz Dili ve Edebiyatı Ana Bilim Dalı, 2013, (Asıl Danışman) |
Mehmet Temur, Yüksek Lisans, A study on determining the attitude and motivation levels of compulsory and voluntary students of English preparatory higher school at İnonu University, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Batı Dilleri ve Edebiyatları Ana Bilim Dalı, 2013, (Asıl Danışman) |
Gökhan Fındık, Yüksek Lisans, The effect of text modification on EFL reading comprehension: A schema theory-based approach, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Batı Dilleri ve Edebiyatları Ana Bilim Dalı, 2013, (Asıl Danışman) |
Çağlayan Doğan, Yüksek Lisans, A postmodernıst reading of Mark Ravenhill's Shopping and F***ing and Some Explicit Polaroids, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Batı Dilleri ve Edebiyatları Ana Bilim Dalı, 2013, (Asıl Danışman) |
Cüneyt Demir, Yüksek Lisans, Globalization of the English language: Reflections on Turkish society: A Siirt University case, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Batı Dilleri ve Edebiyatları Ana Bilim Dalı, 2012, (Asıl Danışman) |
Adem Akalın, Yüksek Lisans, The theme of lost generation in the sun also rises by Ernest Hemingway, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Batı Dilleri ve Edebiyatları Ana Bilim Dalı, 2012, (Asıl Danışman) |
Ali Göksu, Yüksek Lisans, The effect of the European Language Portfolio (ELP) on achievement and attitude towards reading skills, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İngiliz Dili ve Edebiyatı Ana Bilim Dalı, 2011, (Asıl Danışman) |
Yasin Kızılay, Yüksek Lisans, Metacognitive awareness and reading strategy use of Kafkas University students in the Department of English Language and Literature, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İngiliz Dili ve Edebiyatı Ana Bilim Dalı, 2011, (Asıl Danışman) |
Selçuk Özcan, Yüksek Lisans, John Donne's contribution to the metaphysical poetry, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İngiliz Dili ve Edebiyatı Ana Bilim Dalı, 2011, (Asıl Danışman) |
Recep Mutlu Salman, Yüksek Lisans, Attitudes of high school students towards English as a foreign language in Ağrı province, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İngiliz Dili ve Edebiyatı Ana Bilim Dalı, 2011, (Asıl Danışman) |
Ülkünur Kurtoğlu, Yüksek Lisans, An evaluation of ELT teachers' vocational burnout according to some variables, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İngiliz Dili ve Edebiyatı Ana Bilim Dalı, 2011, (Asıl Danışman) |
Murat Karakoç, Yüksek Lisans, The critical thinking dispositions and tendencies of Turkish EFL university students, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İngiliz Dili ve Edebiyatı Ana Bilim Dalı, 2011, (Asıl Danışman) |
Sakine Selin Daldaban, Yüksek Lisans, A study on ways and patterns of perception of pro-gender proverbs among gender, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Batı Dilleri ve Edebiyatları Ana Bilim Dalı, 2011, (Asıl Danışman) |
Lokman Çetin Güven, Yüksek Lisans, Burnout levels of English lecturers teaching at preparatory schools of foundation universities in Istanbul, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İngiliz Dili ve Edebiyatı Ana Bilim Dalı, 2010, (Asıl Danışman) |
Catherine Akça, Yüksek Lisans, The effects of age and production mode on the native and foreign language serial recall performance of Turkish students of English, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İngiliz Dili ve Edebiyatı Ana Bilim Dalı, 2009, (Asıl Danışman) |
Doğan Saltaş, Yüksek Lisans, Errors committed in the composition papers of the students studying in the department of English language and literature at Kafkas University, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Batı Dilleri ve Edebiyatları Ana Bilim Dalı, 2009, (Asıl Danışman) |
Turgay Han, Yüksek Lisans, Incongruence between Turkish and English in the composition papers of the students studying in the department of English language and literature at Kafkas University, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Batı Dilleri ve Edebiyatları Ana Bilim Dalı, 2009, (Asıl Danışman) |
Serdar Turhan, Yüksek Lisans, Possible reasons of failure of the students studying English as a foreign language at ardahan higher vocational school and some possible ways to overcome them, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Batı Dilleri ve Edebiyatları Ana Bilim Dalı, 2009, (Asıl Danışman) |
2021-2022, Sınav Hazırlama ve Değerlendirme II, Lisans |
2021-2022, Sınav Hazırlama ve Değerlendirme I, Lisans |
2021-2022, Speaking IV, Lisans |
2021-2022, Speaking III, Lisans |
2021-2022, Second Language Acquisition II, Lisans |
2021-2022, English Language Teaching Methodology II, Yüksek Lisans |
2021-2022, İngilizce Dinleme ve Sesletim II, Lisans |
2021-2022, İngilizce Dinleme ve Sesletim I, Lisans |
2021-2022, English Language Teaching Methodology I, Yüksek Lisans |
2021-2022, Second Language Acquisition I, Yüksek Lisans |
2020-2021, Sınav Hazırlama ve Değerlendirme II, Lisans |
2020-2021, Sınav Hazırlama ve Değerlendirme I, Lisans |
2020-2021, İngiliz Dili Tarihi II, Lisans |
2020-2021, İngiliz Dili Tarihi I, Lisans |
2020-2021, English Language Teaching Methodology II, Yüksek Lisans |
2020-2021, English Language Teaching Methodology I, Yüksek Lisans |
2019-2020, İngilizce Dinleme ve Sesletim II, Lisans |
2019-2020, İngilizce Dinleme ve Sesletim I, Lisans |
2019-2020, İngiliz Dili Tarihi II, Lisans |
2019-2020, İngiliz Dili Tarihi I, Lisans |
2019-2020, English Language Teaching Methodology II, Yüksek Lisans |
2019-2020, English Language Teaching Methodology I, Yüksek Lisans |
2018-2019, İkinci Dil Edinimi I, Yüksek Lisans |
2018-2019, İngilizce Öğretim Yöntemleri I, Yüksek Lisans |
2018-2019, İngilizce Bağlamsal Dilbilgisi II, Lisans |
2018-2019, İngiliz Dili Tarihi II, Lisans |
2018-2019, İngilizce Sınav Teknikleri II, Lisans |
2018-2019, Dinleme Ve Sesletim II, Lisans |
2018-2019, İngilizce Sınav Teknikleri I, Lisans |
2018-2019, İngiliz Dili Tarihi I, Lisans |
2018-2019, Dinleme ve Sesletim I, Lisans |
2018-2019, İngilizce Bağlamsal Dilbilgisi I, Lisans |
2017-2018, İngiliz Dili Tarihi II, Lisans |
2017-2018, İngiliz Dili Tarihi I, Lisans |
2017-2018, İNGİLİZCE SINAV TEKNİKLERİ I, Lisans |
2017-2018, DİNLEME VE SESLETİM II, Lisans |
2017-2018, İNGİLİZ DİLİ TARİHİ II, Lisans |
2017-2018, İNGİLİZ DİLİ TARİHİ I, Lisans |
2017-2018, İngilizce Bağlamsal Dilbilgisi II, Lisans |
2017-2018, İngilizce Bağlamsal Dilbilgisi I, Lisans |
2017-2018, Dinleme ve Sesletim I, Lisans |
2016-2017, İngiliz Dili Tarihi II, Lisans |
2016-2017, İngiliz Dili Tarihi I, Lisans |
2016-2017, Second Language Acquisition II, Yüksek Lisans |
2016-2017, Second Language Acquisition I, Yüksek Lisans |
2016-2017, English Language Teaching Methodology II, Yüksek Lisans |
2016-2017, English Language Teaching Methodology I, Yüksek Lisans |
2016-2017, İNGİLİZCE SINAV TEKNİKLERİ II, Lisans |
2016-2017, İNGİLİZCE SINAV TEKNİKLERİ I, Lisans |
2016-2017, İNGİLİZ DİLİ TARİHİ II, Lisans |
2016-2017, İNGİLİZ DİLİ TARİHİ I, Lisans |
2016-2017, İNGİLİZCE BAĞLAMSAL DİLBİLGİSİ II, Lisans |
2016-2017, İNGİLİZCE BAĞLAMSAL DİLBİLGİSİ I, Lisans |
2016-2017, DİNLEME VE SESLETİM II, Lisans |
2016-2017, DİNLEME VE SESLETİM I, Lisans |
2015-2016, İngiilizce Sınav Hazırlama ve Değerlendirme II, Lisans |
2015-2016, İngilizce Sınav Hazırlama ve Değerlendirme I, Lisans |
2015-2016, İNGİLİZCE BAĞLAMSAL DİLBİLGİSİ I, Lisans |
2015-2016, İNGİLİZ DİLİ TARİHİ II, Lisans |
2015-2016, İNGİLİZ DİLİ TARİHİ I, Lisans |
2015-2016, İNGİLİZCE BAĞLAMSAL DİLBİLGİSİ I, Lisans |
Kayıt Yok |
KARS İLİ MERKEZ KÖYLERDE EŞLERİN BİRBİRİNE HİTAP BİÇİMLERİ Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2016-2017 |
Kars İli ve Merkez Köylerde Eşlerin Birbirine Hitap Biçimleri Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2016-2017 |
Kars Yöresinde Bebek ve Çocuklara Hitap Etme İfadeleri: Sosyal Anlamsal Değişimlere Pedagojik Bir Yaklaşık : Araştırmacı , 2015-2016 |
KARS İL VE MERKEZ KÖYLERDE EŞLERİN BİRBİRLERİNE HİTAP BİÇİMLERİ Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2015-2017 |
Kayıt Yok |
ELKILIÇ, G., Aybirdi, N. (2018) "Lise Öğrencilerinin İngilizce Dilbilgisi Öğrenim Stratejileri: Kars İli Örneği", The 6th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI –EPOK) , (pp. 692-700), (Aralık 2018) |
ELKILIÇ, G., Aybirdi, N. (2018) "Lise Öğrencilerinin Yabancı Dil Olarak İngilizce Öğrenimine Yönelik Tutumları :Kars İli Örneği", 6.Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , (pp. 624-631), Kars, Türkiye, (Aralık 2018) |
ELKILIÇ, G., BAYRAKCI, K. (2017) "METAPHORICAL PERCEPTIONS OF TRANSLATION AND INTERPRETATION DEPARTMENTSTUDENTS AT KAFKAS UNIVERSITY IN TURKEY ABOUT THEMSELVES", International Conference on Research in Education Science , (pp. 167), Aydın, Türkiye, (Aralık 2017) |
ELKILIÇ, G., TOPBAŞOĞLU, K., Aybirdi, N. (2017) "DENİZLİ VE KARS YÖRELERİNİN BEDDUA VARLIĞINDA ÖÇ ALMA UNSURU OLARAK DİNİ MOTİFLER", 17. ULUSLARARASIDEYİŞBİLİM SEMPOZYUMU , (Ekim 2017) |
ELKILIÇ, G., Aybirdi, N., TOPBAŞOĞLU, K. (2017) "DENİZLİ VE KARS YÖRELERİNİN BEDDUALARINDA KULLANILAN KÜLTÜREL MOTİFLER", 17. ULUSLARARASI DEYİŞBİLİM SEMPOZYUMU , Denizli, Türkiye, (Ekim 2017) |
ELKILIÇ, G., Han, T., Aybirdi, N. (2017) "A study on the Address Forms Used by the Spouses in Kars Province of Turkey", 3rd International Symposium on Language Education and Teaching , (pp. 225), Rome, İtalya, (Ağustos 2017) |
ELKILIÇ, G. (2017) "Turkish EFL Students’ Reading Habits: The Case of Kafkas University", 3rd International Symposium on Language education and teaching , (pp. 224-225), Roma, (Ağustos 2017) |
ELKILIÇ, G. (2016) "Metaphorical Perceptions of Kafkas University EFL Students in Relation to Their Instructors", ICRES 2016 , (pp. 1740-1748), Bodrum, Türkiye, (Kasım 2016) |
ELKILIÇ, G. (2016) "Metaphorical perceptions of Turkish EFL Students in relation to their Schools The Sample of Kafkas University", ICRES 2016 , (pp. 15), Bodrum, Türkiye, (Kasım 2016) |
Han, T., ELKILIÇ, G., Aybirdi, N. (2016) "Speech acts of Refusals and Complimet Strategies Used by Parents in Local Culture in Turkey A Pedagogical Implication for Teachers", X.European Conference on Social and Behavioral Sciences , Sareyova, Bosna Hersek, (Mayıs 2016) |
ELKILIÇ, G. (2015) "ATTITUDES OF BIOENGINEERING AND MECHANICAL ENGINEERING STUDENTS TOWARDS ENGLISH A CASE OF KAFKAS UNIVERSITY", ICRES 2015 , (pp. 316-322), Antalya, Türkiye, (Mayıs 2015) |
ELKILIÇ, G., Erişen, G., Kayıntu, A., Karaca, H. (2011) "The Use of Literature in Teaching English Grammatical Structures as well as Some Linguistic Components", Proceedings of the 1st International Conference on Foreign language teaching and Applied Linguistics , Sarayova, Bosna Hersek, (Mayıs 2011) |
ELKILIÇ, G., Akalın, A., Salman, M. (2010) "Attitudes of Education Faculty students towards Compulsory English Courses: the Case of Ağrı İbrahim Çeçen University", 2nd International Symposium on Sustainable Development, , (pp. 181-187), Sarajova, Bosna Hersek, (Temmuz 2010) |
ELKILIÇ, G., Han, T., Aydın, S. (2009) "Punctuation And Capitalisation Errors Of Turkish Efl Students InComposition Classes: An Evidence Of L1 Interference", !st International Symposium on Sustainable Development, June 9-10, 2009,Sarajeva, Bosnia and Herzegovina, 279-284. , (pp. 279284), Sarajeva, (Haziran 2009) |
ELKILIÇ, G., Han, T. (2020) "English for Reading", Ankara/Türkiye : Sonçağ, ISBN: 9786257714792 |
ELKILIÇ, G., GÜNGÖR, T.Ö. (2019) "English for Health Medical Sciences", Ankara/Türkiye : Sonçağ, ISBN: 978-625-7000-56-7 |
ELKILIÇ, G. (2018) "Easy English", Ankara/Türkiye : Sonçağ, ISBN: 9786057539106 |
ELKILIÇ, G. (2017) "English for Everybody", İstanbul/Türkiye : Favori Basım Yayın, ISBN: 9786056771309 |
ELKILIÇ, G. (2016) "Common English", İstanbul/Türkiye : Favori Basın yayın, ISBN: 978-975-00350-5-0 |
ELKILIÇ, G., Bayrakcı, K. (2016) "Learning French Through English", İstanbul/Türkiye : Sonçağ, ISBN: 9789750035098 |
ELKILIÇ, G. (2015) "Essential ENGLISH", İstanbul/Türkiye : Favori Basın Yayın, ISBN: 978-975-00350-6-7 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Premier Publishers, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) International Journal of Educational Policy Research and Review, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) International Periodicals for the Languages , Literature and History of Turkish or Turkic, 2016 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi, 2016 |
Kayıt Yok |
(2015) "Uluslararası Deyişbilim, Dil ve Yazın Sempozyumu" AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Turgay Han
Ordu Üniversitesi
|
2009 - 2020 | 8 |
Nilüfer Aybirdi
-
|
2016 - 2019 | 7 |
Nülüfer Aybirdi
Ordu Üniversitesi
|
2017 - 2019 | 5 |
Kafkas Üniversitesi
|
2017 - 2018 | 3 |
Kafkas Üniversitesi
|
2016 - 2019 | 3 |
Kafkas Üniversitesi
|
2017 - 2018 | 2 |
-
|
2020 | 1 |
Harun Karaca
Cumhuriyet Üniversitesi
|
2011 | 1 |
Ahmet Kayıntu
Bingöl Üniversitesi
|
2011 | 1 |
Selami Aydın
İstanbul Medeniyet Üniversitesi
|
2009 | 1 |
Batuhan Çınar
Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi
|
2019 | 1 |
Catherine Akça
Kafkas Üniversitesi
|
2008 | 1 |
Adem Akalın
Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi
|
2010 | 1 |
Catherine Akca
-
|
2011 | 1 |
Gülşen Erişen
-
|
2011 | 1 |
Kadir Bayrakcı
-
|
2016 | 1 |
Kadir Bayrakçı
-
|
2016 | 1 |
Mutlu Salman
-
|
2010 | 1 |
Suna Akalın 0000-0003-4944-2902
-
|
2023 | 1 |
Tazegül Demiratalay
-
|
2016 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78378 |
YÖKSİS Temel Alan | Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı | 33223 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Dilbilimi | 454 |
Anahtar Kelimeler | Dil Kullanım Bilimi, Sesbilimi, Biçimbilimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 90 | 260 | 120 | 150 | 165 | 115 | 0 | 0 | 15 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 383 . | 247 . | 430 . | 394 . | 377 . | 416 . | - | - | 594 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 302 . | 165 . | 331 . | 323 . | 315 . | 339 . | - | - | 510 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 16 . | 2 . | 12 . | 17 . | 12 . | 21 . | - | - | 74 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 9 . | 2 . | 7 . | 11 . | 6 . | 11 . | - | - | 45 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | 2 . | 1 . | 3 . | 2 . | 2 . | 6 . | - | - | 19 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (3)) | 6 . | 1 . | 5 . | 7 . | 2 . | 8 . | - | - | 33 . | - |
Toplam Yayın | 2 | 8 | 8 | 5 | 3 | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 |
Toplam Makale | 0 | 3 | 1 | 2 | 2 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 |
Toplam Kitap | 1 | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 1 | 3 | 6 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 2 | 1 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 1 | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 1 | 3 | 6 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |