Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Marmara Üniversitesi, Güzel Sanatlar Enstitüsü, Film Tasarımı (Sy), 2010, 2017 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Maltepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Radyo Televizyon ve Sinema (Yl) (Tezli), 2006, 2009 |
Lisans, Türkiye, Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi, Güzel Sanatlar Fakültesi, Sinema ve Televizyon Bölümü, 1997, 2005 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Marmara Üniversitesi, Güzel Sanatlar Enstitüsü, Film Tasarımı (Sy), 2010, 2017 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Maltepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Radyo Televizyon ve Sinema (Yl) (Tezli), 2006, 2009 |
Lisans, Türkiye, Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi, Güzel Sanatlar Fakültesi, Sinema ve Televizyon Bölümü, 1997, 2005 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YÖKDİL, 85, 2019 |
Kayıt Yok |
[UAK] Güzel Sanatlar Sinema Film Yapım-Yönetimi |
[UAK] Güzel Sanatlar Sinema Belgesel Film |
[UAK] Güzel Sanatlar Sinema Video Tasarımı |
2019-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Güzel Sanatlar Fakültesi, Radyo, Televizyon ve Sinema Bölümü, Türkiye |
2018-2019, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Nişantaşı Üniversitesi, İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi, Yeni Medya ve İletişim Bölümü, Türkiye |
2009-2013, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Işık Üniversitesi, Güzel Sanatlar Fakültesi, Türkiye |
2022-, Komisyon Üyeliği, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
2022-, Komisyon Üyeliği, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
Kayıt Yok |
2023-2024, Kamera Önü Oyunculuğu, Lisans |
2023-2024, Video Sanatı, Lisans |
2023-2024, Fotoğraf, Lisans |
2023-2024, Video Sanatı 2, Lisans |
2022-2023, Kamera Önü Oyunculuğu, Lisans |
2022-2023, Video Sanatı, Lisans |
2021-2022, Video Sanatı 2, Lisans |
2021-2022, Sinema, Lisans |
2021-2022, Fotoğraf, Lisans |
2021-2022, Video Sanatı, Lisans |
2021-2022, Kamera Önü Oyunculuğu, Lisans |
2020-2021, Sergileme Ve Sunum Pratikleri, Lisans |
2020-2021, Fotoğraf, Lisans |
2020-2021, Video Sanatı 2, Lisans |
2020-2021, Güzel Sanatlar, Lisans |
2020-2021, Video Sanatı, Lisans |
2019-2020, Sanat Tarihi, Lisans |
2019-2020, Fotoğraf, Lisans |
2018-2019, Reklam Fotoğrafçılığı, Lisans |
2018-2019, Fotoğraf Ve Görüntü Teknikleri, Lisans |
2018-2019, Fotoğraf 2, Lisans |
2018-2019, Yaratıcı Teknoloji Atölyesi 1: Ses Ve Görüntü, Lisans |
2018-2019, Fotoğrafçılık, Lisans |
2018-2019, Temel Fotoğraf, Lisans |
2018-2019, Temel Fotoğraf, Lisans |
2018-2019, Temel Video Teknikleri, Lisans |
2018-2019, Dijital İçerik Üretimi/Yönetimi, Lisans |
2018-2019, Tasarım için Dijital İçerik Üretimi, Lisans |
2018-2019, Commercial Photography, Lisans |
2018-2019, Digital Content Development for Design, Lisans |
2018-2019, Film Analizi, Lisans |
2018-2019, Basic Photography, Lisans |
2018-2019, Programming In New Media, Lisans |
2018-2019, New Media Literacy, Lisans |
2012-2013, Sinema Ve Moda, Lisans |
2011-2012, Sinema Düşüncesi, Lisans |
2010-2011, Sinema Düşüncesi, Lisans |
2009-2010, Sinema Ve Mekan, Lisans |
2009-2010, Toplumsal Değişim Ve Sinema, Lisans |
Kayıt Yok |
Kafkas Üniversitesi Kampüsünde Yetişen Tıbbi Bitkilerin Botanik Sanat Bağlamında İncelenmesi Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2023-2025 |
Kayıt Yok |
ÖZAYTEN, G. (2017) "BİR FİLMİN YAPIM AŞAMALARI", SOBIDER SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, (18) pp. 686-694 Link |
ÖZAYTEN, G. (2020) "Derviş Zaim'in "Gölgeler Ve Suretler" Filmi Bağlamında Son Dönem Türk Sinemasında Akdeniz Kültürü ve Akdeniz'in Tarihi", 4.Uluslararası Akdeniz Sempozyumu , Mersin, Türkiye, (Ekim 2020) |
ÖZAYTEN, G. (2020) "Reha Erdem’xxin ”Kosmos” Filmi Bağlamında 2000’xxli Yıllar Türk Sinemasında Sinemasal Mekan Algısı ve Bir Şehir: Kars", İKSAD , (Ekim 2020) |
ÖZAYTEN, G. (2018) "GÜNÜMÜZDE TÜRK SİNEMASINDA AİLE KURUMUNUN ELE ALINIŞINA İKİ ÖRNEK: ÇOĞUNLUK VE ÇINAR AĞACI FİLMLERİ", INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON MULTIDISCIPLINARY STUDIES (ISMS) , (pp. 287-292), Ankara, Türkiye, (Aralık 2018) |
ÖZAYTEN, G. (2018) "DEĞİŞEN VE DÖNÜŞEN GÖRSEL İMGENİN TEMSİL GÜCÜ:SİNEMADA METAFOR", ULUSLARARASI KÜLTÜR, SANAT VE TOPLUM SEMPOZYUMU , Van, Türkiye, (Ekim 2018) |
ÖZAYTEN, G., Sılva, P.A. (2019) "FOOL OF HOPE-HOPEFOOL", İstanbul/Türkiye : NET KIRTASİYE, ISBN: 978-605-031-280-5 |
ÖZAYTEN, G. (2023) "Türk Sinemasında Biyografik Filmlere Bir Örnek: "Naim" Filmi ve Bulgar Türkleri", Kitap: Balkanlarda Siyasal, Kültürel Ve Ekonomik Gelişmeler, Edirne/Türkiye : Trakya Üniversitesi Yayınları, Bölüm Sayfaları: 271 / 287, ISBN: 978-975-374-347-1 |
ÖZAYTEN, G. (2022) "Türk Sinemasında Bir Dostoyevski Uyarlaması: Zeki Demirkubuz'un "Yeraltı" Filmi", Kitap: F.M.Dostoyevski'nin Ulusal Kültürlerdeki Mirası, Ankara/Türkiye : Sonçağ Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 109 / 134, ISBN: 978-625-8227-50-5 |
ÖZAYTEN, G. (2019) "Rejection of the Frame and Power of the Representation at the Fiction Films Today", Kitap: INTERNATIONAL INTERDISCIPLINARITY IN THE ARTS SYMPOSIUM II: CINEMA /PHOTOGRAPHY/ PLASTIC ARTS (BOOK OF PROCEEDINGS), İstanbul/Türkiye : Cinius Yayınları, Bölüm Sayfaları: 97 / 103, ISBN: 978 – 605 – 296 – 960 - 1 |
ÖZAYTEN, G. (2019) "BABAM PROF.KADRİ ÖZAYTEN", Kitap: Kelebek Etkisi Kadri Özayten Retrospektif Sergisi Kataloğu, İstanbul/Türkiye : MİLLİ REASÜRANS SANAT GALERİSİ, Bölüm Sayfaları: 149 / 158, ISBN: 97860523911112 |
ÖZAYTEN, G. (2019) "Değişen ve Dönüşen Görsel İmgenin Temsil Gücü: Sinemada Metafor", Kitap: Uluslararası Kültür, Sanat Ve Toplum Sempozyumu Bildiri Özet Kitapçığı, Van/Türkiye : Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Yayınları, Bölüm Sayfaları: 59 / 60, ISBN: 978-975-7616-65-8 |
ÖZAYTEN, G. (2019) "Değişen Ve Dönüşen Görsel İmgenin Temsil Gücü: Sinemada Metafor", Kitap: Uluslararası Kültür, Sanat Ve Toplum Sempozyumu Tam Metin Kitabı, Van/Türkiye : Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Yayınları, Bölüm Sayfaları: 647 / 666, ISBN: 978-975-7616-66-5 |
ÖZAYTEN, G. (2019) "GÜNÜMÜZDE TÜRK SİNEMASINDA AİLE KURUMUNUN ELE ALINIŞINA İKİ ÖRNEK:ÇOĞUNLUK VE ÇINAR AĞACI FİLMLERİ", Kitap: V.ULUSLARARASI MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALARI SEMPOZYUMU (ISMS) TAM METİN KİTABI, Ankara/Türkiye : Gece Kitaplığı, Bölüm Sayfaları: 287 / 291, ISBN: 978-605-288-842-1 |
Ongar, R.A., ŞENEL-ÖZAYTEN, İ., Demirtaş, O., Demirtaş, M., Çoban, İ., ÖZAYTEN, G., Çınar, C., Çelikel, S.B., Boğ, E.E.K., Uçak, O. (2018) "Rejection Of The Frame And The Power Of The Representation At The Fiction Films Today", Kitap: International Interdisciplinarity in the Arts Symposiums II: Cinema/ Photography/ Plastic Arts, Girit/Yunanistan : Cinius Yayınları, Bölüm Sayfaları: 97 / 102, ISBN: 978 – 605 – 296 – 960 - 1 |
ÖZAYTEN, G. (2018) "GÜNÜMÜZDE TÜRK SİNEMASINDA AİLE KURUMUNUN ELE ALINIŞINA İKİ ÖRNEK: ÇOĞUNLUK VE ÇINAR AĞACI FİLMLERİ", Kitap: V.ULUSLARARASI MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALARI SEMPOZYUMU (ISMS) ÖZET KİTABI, Ankara/Türkiye : Gece Kitaplığı, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-605-288-687-8 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Üye, GÖRSAV, 2014- |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
(Uluslararası) Özgün bireysel etkinlik/Kayıt (Ses/Görüntü): "Sessizler" Kısa Film Gösterimi, 23-08-2024 |
(Ulusal) Özgün bireysel etkinlik/Kayıt (Ses/Görüntü): Hazan Gülü Sanat ve Tasarım Sergi ve Workshop Etkinliği, 24-11-2022 |
(Uluslararası) Karma etkinlik/Sergi: Uluslararası Kültür Sanat Ve İletişim Sempozyumu, 13-05-2022 |
(Ulusal) Karma etkinlik/Sergi: Öğretim Elemanları Karma Sergisi, 25-04-2022 |
(Uluslararası) Karma etkinlik/Kayıt (Ses/Görüntü): İlişkisel Sanat, Fluxus ve Müzik Eğitimi, 21-01-2022 |
(Uluslararası) Karma etkinlik/Sergi: ANTROPOSEN ÇAĞDA SANATSAL YAKLAŞIMLAR ULUSLARARASI GRUP SERGİSİ, 12-03-2020 |
(Uluslararası) Özgün bireysel etkinlik/Kayıt (Ses/Görüntü): Artist Talk, 04-09-2019 |
(Uluslararası) Karma etkinlik/Sergi: PaperWorks Uluslararası Grup Sergisi/ Last Station (Fotoğraf Baskı), 03-04-2018 |
(Uluslararası) Özgün bireysel etkinlik/Kayıt (Ses/Görüntü): Nikah Şekeri (Kısa Film), 15-08-2017 |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Kafkas Üniversitesi
|
2018 | 1 |
Olcay Uçak
İstanbul Aydın Üniversitesi
|
2018 | 1 |
Sıdıka Benan Çelikel
Akdeniz Üniversitesi
|
2018 | 1 |
Eren Evin Kılıçkaya Boğ
Kütahya Dumlupınar Üniversitesi
|
2018 | 1 |
Cem Çınar
Maltepe Üniversitesi
|
2018 | 1 |
Oktay Demirtaş
Altınbaş Üniversitesi
|
2018 | 1 |
Radife Akyıldız Ongar
Maltepe Üniversitesi
|
2018 | 1 |
İrem Çoban
Maltepe Üniversitesi
|
2018 | 1 |
Mine Demirtaş
Beykent Üniversitesi
|
2018 | 1 |
Paul Ade Sılva
-
|
2019 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78378 |
YÖKSİS Temel Alan | Güzel Sanatlar Temel Alanı | 5736 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Sinema | 254 |
Anahtar Kelimeler | Film Yapım-Yönetimi, Belgesel Film, Video Tasarımı |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 0 | 15 | 100 | 300 | 10 | 0 | 40 | 40 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | - | 535 . | 444 . | 244 . | 519 . | - | 585 . | 569 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | - | 135 . | 73 . | 15 . | 125 . | - | 153 . | 134 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | - | 28 . | 10 . | 1 . | 34 . | - | 30 . | 32 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | - | 22 . | 9 . | 1 . | 30 . | - | 24 . | 30 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | - | - | 18 . | 6 . | 1 . | 25 . | - | 20 . | 25 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (3)) | - | - | 18 . | 7 . | 1 . | 25 . | - | 19 . | 25 . | - |
Toplam Yayın | 0 | 0 | 1 | 4 | 6 | 2 | 0 | 1 | 1 | 0 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 2 | 6 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 2 | 5 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |