img
img
Prof. Dr. Habib ŞENER

Prof. Dr. Habib ŞENER

  • İlahiyat Fakültesi
  • Felsefe ve Din Bilimleri
  • Din Felsefesi

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
16
Atıf
71
h-index
5
Proje
2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Doktora, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Din Felsefesi (Dr), 2004, 2012
Yüksek Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Din Felsefesi (Yl) (Tezli), 2000, 2004
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, İlahiyat Fakültesi, İlahiyat Pr., 1995, 2000
Araştırma Alanları
Din Felsefesi, Din Felsefesi
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Din Felsefesi (Dr), 2004, 2012
Yüksek Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Din Felsefesi (Yl) (Tezli), 2000, 2004
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, İlahiyat Fakültesi, İlahiyat Pr., 1995, 2000
Kayıt Yok
İngilizce, YÖKDİL, 60, 2017
İngilizce, YÖKDİL, 75, 2017
Kayıt Yok
[UAK] İlahiyat Felsefe ve Din Bilimleri Din Felsefesi
[UAK] İlahiyat Din Felsefesi Din Felsefesi
2025-, Profesör, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, İlahiyat Fakültesi, Felsefe ve Din Bilimleri Bölümü, Türkiye
2019-2025, Doçent, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, İlahiyat Fakültesi, Felsefe ve Din Bilimleri Bölümü, Türkiye
2018-2019, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, İlahiyat Fakültesi, Felsefe ve Din Bilimleri Bölümü, Türkiye
2013-2018, Yardımcı Doçent, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, İlahiyat Fakültesi, Felsefe ve Din Bilimleri Bölümü, Türkiye
2024-, Anabilim Dalı Başkanı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
2019-2019, Dekan Yardımcısı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
2014-2019, Arş. Uyg. Merkezi Müdürü, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
2013-2024, Anabilim Dalı Başkanı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
2013-, Bölüm Başkan Yardımcısı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
2012-2015, Anabilim Dalı Başkanı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
2024-2025, Güz Dönemi, DİN FELSEFESİ, Lisans
2024-2025, Güz Dönemi, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans
2024-2025, Güz Dönemi, AHLAK EĞİTİMİ, Yüksek Lisans
2024-2025, Güz Dönemi, DİN FELSEFESİNİN TEMEL PROBLEMLERİ II, Yüksek Lisans
2024-2025, Güz Dönemi, DİN FELSEFESİ II, Lisans
2024-2025, Güz Dönemi, İSLAM FELSEFESİ TARİHİ II, Lisans
2024-2025, Güz Dönemi, MANTIK, Lisans
2024-2025, Güz Dönemi, MANTIK, Lisans
2024-2025, Güz Dönemi, DİN FELSEFESİ I, Lisans
2024-2025, Güz Dönemi, İSLAM FELSEFESİ TARİHİ I, Lisans
2024-2025, Güz Dönemi, İLK DÖNEM İSLAM FİLOZOFLARI, Yüksek Lisans
2024-2025, Güz Dönemi, DİN FELSEFESİNİN TEMEL PROBLEMLERİ I, Yüksek Lisans
2023-2024, Güz Dönemi, DİN FELSEFESİ, Lisans
2023-2024, Güz Dönemi, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans
2023-2024, Güz Dönemi, DİN FELSEFESİ II, Lisans
2023-2024, Güz Dönemi, İSLAM FELSEFESİ TARİHİ II, Lisans
2023-2024, Güz Dönemi, AHLAK EĞİTİMİ, Yüksek Lisans
2023-2024, Güz Dönemi, DİN FELSEFESİNİN TEMEL PROBLEMLERİ II, Yüksek Lisans
2023-2024, Güz Dönemi, İSLAM AHLAK FELSEFESİ, Lisans
2023-2024, Güz Dönemi, İSLAM FELSEFESİ, Lisans
2023-2024, Güz Dönemi, MANTIK, Lisans
2023-2024, Güz Dönemi, MANTIK, Lisans
2023-2024, Güz Dönemi, DİN FELSEFESİ I, Lisans
2023-2024, Güz Dönemi, İSLAM FELSEFESİ TARİHİ I, Lisans
2023-2024, Güz Dönemi, İLK DÖNEM İSLAM FİLOZOFLARI, Yüksek Lisans
2023-2024, Güz Dönemi, DİN FELSEFESİNİN TEMEL PROBLEMLERİ I, Yüksek Lisans
2022-2023, Güz Dönemi, DİN FELSEFESİ, Lisans
2022-2023, Güz Dönemi, FELSEFE TARİHİ, Lisans
2022-2023, Güz Dönemi, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans
2022-2023, Güz Dönemi, DİN FELSEFESİ II, Lisans
2022-2023, Güz Dönemi, İSLAM FELSEFESİ TARİHİ II, Lisans
2022-2023, Güz Dönemi, FELSEFEYE GİRİŞ, Lisans
2022-2023, Güz Dönemi, AHLAK EĞİTİMİ, Yüksek Lisans
2022-2023, Güz Dönemi, DİN FELSEFESİNİN TEMEL PROBLEMLERİ II, Yüksek Lisans
2022-2023, Güz Dönemi, İSLAM AHLAK FELSEFESİ, Lisans
2022-2023, Güz Dönemi, İSLAM FELSEFESİ, Lisans
2022-2023, Güz Dönemi, MANTIK, Lisans
2022-2023, Güz Dönemi, İSLAM FELSEFESİ TARİHİ I, Lisans
2022-2023, Güz Dönemi, MANTIK, Lisans
2022-2023, Güz Dönemi, DİN FELSEFESİ I, Lisans
2022-2023, Güz Dönemi, İLK DÖNEM İSLAM FİLOZOFLARI, Yüksek Lisans
2022-2023, Güz Dönemi, DİN FELSEFESİNİN TEMEL PROBLEMLERİ I, Yüksek Lisans
2021-2022, Güz Dönemi, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans
2021-2022, Güz Dönemi, MANTIK, Lisans
2021-2022, Güz Dönemi, DİN FELSEFESİ, Lisans
2021-2022, Güz Dönemi, AHLAK EĞİTİMİ, Yüksek Lisans
2021-2022, Güz Dönemi, DİN FELSEFESİNİN TEMEL PROBLEMLERİ II, Yüksek Lisans
2021-2022, Güz Dönemi, İSLAM FELSEFESİ TARİHİ II, Lisans
2021-2022, Güz Dönemi, FELSEFEYE GİRİŞ, Lisans
2021-2022, Güz Dönemi, DİN FELSEFESİ, Lisans
2021-2022, Güz Dönemi, FELSEFE TARİHİ, Lisans
2021-2022, Güz Dönemi, DİN FELSEFESİ II, Lisans
2021-2022, Güz Dönemi, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans
2021-2022, Güz Dönemi, İSLAM AHLAK FELSEFESİ, Lisans
2021-2022, Güz Dönemi, İSLAM FELSEFESİ, Lisans
2021-2022, Güz Dönemi, İSLAM FELSEFESİ TARİHİ I, Lisans
2021-2022, Güz Dönemi, MANTIK, Lisans
2021-2022, Güz Dönemi, DİN FELSEFESİ I, Lisans
2021-2022, Güz Dönemi, İLK DÖNEM İSLAM FİLOZOFLARI, Yüksek Lisans
2021-2022, Güz Dönemi, DİN FELSEFESİNİN TEMEL PROBLEMLERİ I, Yüksek Lisans
2020-2021, Güz Dönemi, MANTIK, Lisans
2020-2021, Güz Dönemi, FELSEFE TARİHİ, Lisans
2020-2021, Güz Dönemi, FELSEFEYE GİRİŞ, Lisans
2020-2021, Güz Dönemi, DİN FELSEFESİ, Lisans
2020-2021, Güz Dönemi, DİN FELSEFESİ II, Lisans
2020-2021, Güz Dönemi, İSLAM FELSEFESİ TARİHİ II, Lisans
2020-2021, Güz Dönemi, DİN VE AHLAK FELSEFESİNİN TEMEL PROBLEMLERİNE GİRİŞ, Yüksek Lisans
2020-2021, Güz Dönemi, 17. VE 18. YY AYDINLANMA FELSEFESİ VE RASYONEL DİN ANLAYIŞLARI, Yüksek Lisans
2020-2021, Güz Dönemi, AHLAK EĞİTİMİ, Yüksek Lisans
2020-2021, Güz Dönemi, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans
2020-2021, Güz Dönemi, İLK DÖNEM İSLAM FİLOZOFLARI, Yüksek Lisans
2020-2021, Güz Dönemi, İSLAM AHLAK TEORİLERİ, Yüksek Lisans
2020-2021, Güz Dönemi, DİN FELSEFESİNİN TEMEL PROBLEMLERİ, Yüksek Lisans
2020-2021, Güz Dönemi, MANTIK, Lisans
2020-2021, Güz Dönemi, DİN FELSEFESİ I, Lisans
2020-2021, Güz Dönemi, İSLAM FELSEFESİ TARİHİ I, Lisans
2019-2020, Güz Dönemi, DİN FELSEFESİ II, Lisans
2019-2020, Güz Dönemi, DİN FELSEFESİ, Lisans
2019-2020, Güz Dönemi, FELSEFEYE GİRİŞ, Lisans
2019-2020, Güz Dönemi, AHLAK EĞİTİMİ, Yüksek Lisans
2019-2020, Güz Dönemi, DİN VE AHLAK FELSEFESİNİN TEMEL PROBLEMLERİNE GİRİŞ, Yüksek Lisans
2019-2020, Güz Dönemi, İSLAM FELSEFESİNİN TEŞEKKÜL VE GELİŞİMİ, Yüksek Lisans
2019-2020, Güz Dönemi, MANTIK, Lisans
2019-2020, Güz Dönemi, DİN FELSEFESİNİN TEMEL PROBLEMLERİ, Yüksek Lisans
2019-2020, Güz Dönemi, İSLAM AHLAK TEORİLERİ, Yüksek Lisans
2019-2020, Güz Dönemi, İLK DÖNEM İSLAM FİLOZOFLARI, Yüksek Lisans
2019-2020, Güz Dönemi, KARAKTER VE DEĞERLER EĞİTİMİ, Lisans
2019-2020, Güz Dönemi, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ, Lisans
2019-2020, Güz Dönemi, İSLAM FELSEFESİ TARİHİ II, Lisans
2019-2020, Güz Dönemi, ÖĞRETMENLİK MESLEK ETİĞİ, Lisans
2019-2020, Güz Dönemi, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans
2019-2020, Güz Dönemi, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I, Lisans
2019-2020, Güz Dönemi, İSLAM FELSEFESİ TARİHİ I, Lisans
2018-2019, Güz Dönemi, DİN FELSEFESİ, Lisans
2018-2019, Güz Dönemi, ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME, Lisans
2018-2019, Güz Dönemi, İSLAM FELSEFESİ TARİHİ II, Lisans
2018-2019, Güz Dönemi, FELSEFEYE GİRİŞ, Lisans
2018-2019, Güz Dönemi, FELSEFİ BİR PROBLEM OLARAK MUCİZE, Yüksek Lisans
2018-2019, Güz Dönemi, İSLAM FELSEFESİNİN TEŞEKKÜL VE GELİŞİMİ, Yüksek Lisans
2018-2019, Güz Dönemi, AHLAK EĞİTİMİ, Yüksek Lisans
2018-2019, Güz Dönemi, İSLAM AHLAK TEORİLERİ, Yüksek Lisans
2018-2019, Güz Dönemi, İLK DÖNEM İSLAM FİLOZOFLARI, Yüksek Lisans
2018-2019, Güz Dönemi, TÜRK DÜŞÜNCE TARİHİ, Yüksek Lisans
2018-2019, Güz Dönemi, İSLAM FELSEFESİ TARİHİ I, Lisans
2018-2019, Güz Dönemi, MANTIK, Lisans
2018-2019, Güz Dönemi, ÖĞRETMENLİK MESLEK ETİĞİ, Lisans
2017-2018, Güz Dönemi, FELSEFİ BİR PROBLEM OLARAK MUCİZE, Yüksek Lisans
2017-2018, Güz Dönemi, İSLAM FELSEFESİNİN TEŞEKKÜL VE GELİŞİMİ, Yüksek Lisans
2017-2018, Güz Dönemi, AHLAK EĞİTİMİ, Yüksek Lisans
2017-2018, Güz Dönemi, RUH VE ÖLÜMSÜZLÜK DÜŞÜNCESİ, Yüksek Lisans
2017-2018, Güz Dönemi, İLK DÖNEM İSLAM FİLOZOFLARI, Yüksek Lisans
2017-2018, Güz Dönemi, İSLAM FELSEFESİ TARİHİ II, Lisans
2017-2018, Güz Dönemi, KARAKTER VE DEĞERLER EĞİTİMİ, Lisans
2017-2018, Güz Dönemi, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ, Lisans
2017-2018, Güz Dönemi, İSLAM AHLAK TEORİLERİ, Yüksek Lisans
2017-2018, Güz Dönemi, MANTIK, Lisans
2017-2018, Güz Dönemi, İSLAM FELSEFESİ TARİHİ I, Lisans
2016-2017, Güz Dönemi, İLK DÖNEM İSLAM FİLOZOFLARI, Yüksek Lisans
2016-2017, Güz Dönemi, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans
2016-2017, Güz Dönemi, FELSEFİ BİR PROBLEM OLARAK MUCİZE, Yüksek Lisans
2016-2017, Güz Dönemi, İSLAM FELSEFESİNİN TEŞEKKÜL VE GELİŞİMİ, Yüksek Lisans
2016-2017, Güz Dönemi, AHLAK EĞİTİMİ, Yüksek Lisans
2016-2017, Güz Dönemi, İSLAM FELSEFESİ TARİHİ II, Lisans
2016-2017, Güz Dönemi, İSLAM AHLAK TEORİLERİ, Yüksek Lisans
2016-2017, Güz Dönemi, TÜRK DÜŞÜNCE TARİHİ, Yüksek Lisans
2016-2017, Güz Dönemi, MANTIK, Lisans
2016-2017, Güz Dönemi, İSLAM FELSEFESİ TARİHİ - I, Lisans
2015-2016, Güz Dönemi, AHLAK EĞİTİMİ, Yüksek Lisans
2015-2016, Güz Dönemi, İSLAM AHLAK ESASLARI VE FELSEFESİ, Lisans
2015-2016, Güz Dönemi, AHLAK VE DEĞERLER EĞİTİMİ, Lisans
2015-2016, Güz Dönemi, PSİKOLOJİYE GİRİŞ, Lisans
2015-2016, Güz Dönemi, TÜRK DÜŞÜNCE TARİHİ, Yüksek Lisans
2015-2016, Güz Dönemi, İSLAM AHLAK TEORİLERİ, Yüksek Lisans
2015-2016, Güz Dönemi, İLK DÖNEM İSLAM FİLOZOFLARI, Yüksek Lisans
2015-2016, Güz Dönemi, MANTIK, Lisans
2015-2016, Güz Dönemi, ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME, Lisans
2015-2016, Güz Dönemi, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEM VE TEKNİKLERİ I, Yüksek Lisans
2015-2016, Güz Dönemi, İSLAM FELSEFESİNİN TEŞEKKÜL VE GELİŞİMİ, Yüksek Lisans
2015-2016, Güz Dönemi, AHLAK FELSEFESİ, Lisans
2014-2015, Güz Dönemi, EĞİTİM PSİKOLOJİSİ, Lisans
2014-2015, Güz Dönemi, BİLİMSEL DEĞERLENDİRME VE ARAŞTIRMA METODOLOJİSİ, Yüksek Lisans
2014-2015, Güz Dönemi, İSLAM FELSEFESİNİN TEŞEKKÜL VE GELİŞİMİ, Yüksek Lisans
2014-2015, Güz Dönemi, MANTIK FELSEFESİ, Yüksek Lisans
2014-2015, Güz Dönemi, İSLAM AHLAK TEORİLERİ, Yüksek Lisans
2014-2015, Güz Dönemi, İLK DÖNEM İSLAM FİLOZOFLARI, Yüksek Lisans
2014-2015, Güz Dönemi, TÜRK DÜŞÜNCE TARİHİ, Yüksek Lisans
2014-2015, Güz Dönemi, AHLAK VE DEĞERLER EĞİTİMİ, Lisans
2014-2015, Güz Dönemi, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ-I, Lisans
2014-2015, Güz Dönemi, EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ, Lisans
2014-2015, Güz Dönemi, MANTIK, Lisans
2014-2015, Güz Dönemi, AHLAK FELSEFESİ, Lisans
2014-2015, Güz Dönemi, ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME, Lisans
2013-2014, Güz Dönemi, BİLİMSEL DEĞERLENDİRME VE ARAŞTIRMA METODOLOJİSİ, Yüksek Lisans
2013-2014, Güz Dönemi, İSLAM FELSEFESİNİN TEŞEKKÜL VE GELİŞİMİ, Yüksek Lisans
2013-2014, Güz Dönemi, AHLAK EĞİTİMİ, Yüksek Lisans
2013-2014, Güz Dönemi, EĞİTİM PSİKOLOJİSİ, Lisans
2013-2014, Güz Dönemi, EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ, Lisans
Kayıt Yok
MLA dergilerinde yayınlanan makale
Şener, H. (2025) "Paul Tillich'te İnsan-Günah İlişkisi", Kafkas Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi, 12 (23) pp. 1-34 Link DOI  
Diğer hakemli uluslararası dergilerde yayınlanan makale
Şener, H. (2017) "John Locke’un Mucize Anlayışı", Kafkas Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi, 4 (8) pp. 135-154 Link DOI  
Ulusal alan endekslerinde (TR Dizin, ULAKBİM) yayınlanan makale
Şener, H. (2018) "Paul Tillich’te Akıl-İman İlişkisi", Dinbilimleri Akademik Araştırma Dergisi, 18 (2) pp. 39-61 [] Link   
Şener, H. (2018) "Jean Meslier Düşüncesinde Ateizmin Temel Dayanakları ve Eleştirisi", Uludağ Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi, 27 (1) pp. 175-191 [] Link   
Şener, H. (2018) "Felsefî ve Tasavvufî Açıdan Harakânî’de Bilgi Problemi", Marife Dini Araştırmalar Dergisi, 18 (1) pp. 77-99 [] Link   
Şener, H. (2018) "Paul Tillich’in Vahiy Anlayışı", MCBÜ Sosyal Bilimler Dergisi, 16 (1) pp. 261-290 [] Link DOI   
Şener, H. (2017) "John Locke’da Ruhun Ölümsüzlüğü ve Ahiret Hayatı", Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (19) pp. 271-285 [] Link DOI   
Şener, H. (2017) "David Hume’un Tanrı Anlayışı ve Antropomorfizm Eleştirisi", Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, (11) pp. 241-269 [] Link   
Şener, H. (2015) "Alvarlı Muhammed Lutfî Efendi’nin Şiirlerinde Allah Tasavvuru", Atatürk Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi, (43) pp. 476-503 [] Link   
Kayıt Yok
Kayıt Yok
(Ulusal - Dergi) KAFKAS ÜNİVERSİTESİ İLAHİYAT FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2014, Editör, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Kafkas Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi, 2017
(Ulusal - Bilimsel Dergi) KAFKAS ÜNİVERSİTESİ İLAHİYAT FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2016
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Kafkas Üniversitesi Harakani Dergisi, 2015
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
2025 için Puan Bazlı Sıralamalar
Araştırma Alanı
465.
79055 araştırmacı içinde
Temel Alan
166.
5073 araştırmacı içinde
Bilim Alanı
17.
107 araştırmacı içinde
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 79055
YÖKSİS Temel Alan İlahiyat Temel Alanı 5073
YÖKSİS Bilim Alanı Din Felsefesi 107
Anahtar Kelimeler Din Felsefesi, İslam Felsefesi
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024 2025
Ağırlıklı Puan 15 0 55 70 200 0 0 0 0 100 15
Araştırma Alanı 468 . - 506 . 478 . 363 . - - - - 464 . 465 .
Temel Alan 190 . - 203 . 179 . 113 . - - - - 163 . 166 .
Bilim Alanı 24 . - 20 . 17 . 5 . - - - - 19 . 17 .
Anahtar Kelime (1) 19 . - 17 . 14 . 5 . - - - - 12 . 15 .
Anahtar Kelime (2) - - - - - - - - - - -
Toplam Yayın 1 0 4 5 2 0 0 0 0 1 1
Toplam Makale 1 0 3 4 0 0 0 0 0 0 1
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Uluslararası) 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0 1
Makale (Ulusal) 1 0 2 4 0 0 0 0 0 0 0
Toplam Kitap 0 0 0 0 2 0 0 0 0 1 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 2 0 0 0 0 1 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Toplam Bildiri 0 0 1 1 0 0 0 0 0 0 0
Bildiri (Uluslararası) 0 0 1 1 0 0 0 0 0 0 0
Bildiri (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri