img
 Habib ŞENER

Habib ŞENER

  • İlahiyat Fakültesi
  • Felsefe ve Din Bilimleri
  • Din Felsefesi

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
16
Atıf
29
h-index
3
Proje
2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Din Felsefesi (Dr), 2004, 2012
Yüksek Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Din Felsefesi (Yl) (Tezli), 2000, 2004
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, İlahiyat Fakültesi, İlahiyat Pr., 1995, 2000
Araştırma Alanları
Din Felsefesi, Din Felsefesi
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Din Felsefesi (Dr), 2004, 2012
Yüksek Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Din Felsefesi (Yl) (Tezli), 2000, 2004
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, İlahiyat Fakültesi, İlahiyat Pr., 1995, 2000
Kayıt Yok
İngilizce, YÖKDİL, 60, 2017
İngilizce, YÖKDİL, 75, 2017
Kayıt Yok
[UAK] İlahiyat Felsefe ve Din Bilimleri Din Felsefesi
[UAK] İlahiyat Din Felsefesi Din Felsefesi
2019-, Doçent, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, İlahiyat Fakültesi, Felsefe ve Din Bilimleri Bölümü, Felsefe ve Din Bilimleri, Türkiye
2013-2019, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, İlahiyat Fakültesi, Felsefe ve Din Bilimleri Bölümü, Türkiye
2024-, Anabilim Dalı Başkanı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
2019-2019, Dekan Yardımcısı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
2014-2019, Arş. Uyg. Merkezi Müdürü, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
2013-2024, Anabilim Dalı Başkanı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
2013-, Bölüm Başkan Yardımcısı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
2012-2015, Anabilim Dalı Başkanı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
İbrahim İlgar, Yüksek Lisans, İhvân-ı Safâ'da akıl ve iman, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Felsefe ve Din Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Merve Bilgin, Yüksek Lisans, Peyami Safa'da Din-Bilim İlişkisi, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Felsefe ve Din Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2020, (Asıl Danışman)
2024-2025, MANTIK, Lisans
2024-2025, MANTIK, Lisans
2024-2025, DİN FELSEFESİ I, Lisans
2024-2025, İSLAM FELSEFESİ TARİHİ I, Lisans
2024-2025, İLK DÖNEM İSLAM FİLOZOFLARI, Yüksek Lisans
2024-2025, DİN FELSEFESİNİN TEMEL PROBLEMLERİ I, Yüksek Lisans
2023-2024, DİN FELSEFESİ, Lisans
2023-2024, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans
2023-2024, DİN FELSEFESİ II, Lisans
2023-2024, İSLAM FELSEFESİ TARİHİ II, Lisans
2023-2024, AHLAK EĞİTİMİ, Yüksek Lisans
2023-2024, DİN FELSEFESİNİN TEMEL PROBLEMLERİ II, Yüksek Lisans
2023-2024, İSLAM AHLAK FELSEFESİ, Lisans
2023-2024, İSLAM FELSEFESİ, Lisans
2023-2024, MANTIK, Lisans
2023-2024, MANTIK, Lisans
2023-2024, DİN FELSEFESİ I, Lisans
2023-2024, İSLAM FELSEFESİ TARİHİ I, Lisans
2023-2024, İLK DÖNEM İSLAM FİLOZOFLARI, Yüksek Lisans
2023-2024, DİN FELSEFESİNİN TEMEL PROBLEMLERİ I, Yüksek Lisans
2022-2023, DİN FELSEFESİ, Lisans
2022-2023, FELSEFE TARİHİ, Lisans
2022-2023, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans
2022-2023, DİN FELSEFESİ II, Lisans
2022-2023, İSLAM FELSEFESİ TARİHİ II, Lisans
2022-2023, FELSEFEYE GİRİŞ, Lisans
2022-2023, AHLAK EĞİTİMİ, Yüksek Lisans
2022-2023, DİN FELSEFESİNİN TEMEL PROBLEMLERİ II, Yüksek Lisans
2022-2023, İSLAM AHLAK FELSEFESİ, Lisans
2022-2023, İSLAM FELSEFESİ, Lisans
2022-2023, MANTIK, Lisans
2022-2023, İSLAM FELSEFESİ TARİHİ I, Lisans
2022-2023, MANTIK, Lisans
2022-2023, DİN FELSEFESİ I, Lisans
2022-2023, İLK DÖNEM İSLAM FİLOZOFLARI, Yüksek Lisans
2022-2023, DİN FELSEFESİNİN TEMEL PROBLEMLERİ I, Yüksek Lisans
2021-2022, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans
2021-2022, MANTIK, Lisans
2021-2022, DİN FELSEFESİ, Lisans
2021-2022, AHLAK EĞİTİMİ, Yüksek Lisans
2021-2022, DİN FELSEFESİNİN TEMEL PROBLEMLERİ II, Yüksek Lisans
2021-2022, İSLAM FELSEFESİ TARİHİ II, Lisans
2021-2022, FELSEFEYE GİRİŞ, Lisans
2021-2022, DİN FELSEFESİ, Lisans
2021-2022, FELSEFE TARİHİ, Lisans
2021-2022, DİN FELSEFESİ II, Lisans
2021-2022, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans
2021-2022, İSLAM AHLAK FELSEFESİ, Lisans
2021-2022, İSLAM FELSEFESİ, Lisans
2021-2022, İSLAM FELSEFESİ TARİHİ I, Lisans
2021-2022, MANTIK, Lisans
2021-2022, DİN FELSEFESİ I, Lisans
2021-2022, İLK DÖNEM İSLAM FİLOZOFLARI, Yüksek Lisans
2021-2022, DİN FELSEFESİNİN TEMEL PROBLEMLERİ I, Yüksek Lisans
2020-2021, MANTIK, Lisans
2020-2021, FELSEFE TARİHİ, Lisans
2020-2021, FELSEFEYE GİRİŞ, Lisans
2020-2021, DİN FELSEFESİ, Lisans
2020-2021, DİN FELSEFESİ II, Lisans
2020-2021, İSLAM FELSEFESİ TARİHİ II, Lisans
2020-2021, DİN VE AHLAK FELSEFESİNİN TEMEL PROBLEMLERİNE GİRİŞ, Yüksek Lisans
2020-2021, 17. VE 18. YY AYDINLANMA FELSEFESİ VE RASYONEL DİN ANLAYIŞLARI, Yüksek Lisans
2020-2021, AHLAK EĞİTİMİ, Yüksek Lisans
2020-2021, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans
2020-2021, İLK DÖNEM İSLAM FİLOZOFLARI, Yüksek Lisans
2020-2021, İSLAM AHLAK TEORİLERİ, Yüksek Lisans
2020-2021, DİN FELSEFESİNİN TEMEL PROBLEMLERİ, Yüksek Lisans
2020-2021, MANTIK, Lisans
2020-2021, DİN FELSEFESİ I, Lisans
2020-2021, İSLAM FELSEFESİ TARİHİ I, Lisans
2019-2020, DİN FELSEFESİ II, Lisans
2019-2020, DİN FELSEFESİ, Lisans
2019-2020, FELSEFEYE GİRİŞ, Lisans
2019-2020, AHLAK EĞİTİMİ, Yüksek Lisans
2019-2020, DİN VE AHLAK FELSEFESİNİN TEMEL PROBLEMLERİNE GİRİŞ, Yüksek Lisans
2019-2020, İSLAM FELSEFESİNİN TEŞEKKÜL VE GELİŞİMİ, Yüksek Lisans
2019-2020, MANTIK, Lisans
2019-2020, DİN FELSEFESİNİN TEMEL PROBLEMLERİ, Yüksek Lisans
2019-2020, İSLAM AHLAK TEORİLERİ, Yüksek Lisans
2019-2020, İLK DÖNEM İSLAM FİLOZOFLARI, Yüksek Lisans
2019-2020, KARAKTER VE DEĞERLER EĞİTİMİ, Lisans
2019-2020, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ, Lisans
2019-2020, İSLAM FELSEFESİ TARİHİ II, Lisans
2019-2020, ÖĞRETMENLİK MESLEK ETİĞİ, Lisans
2019-2020, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans
2019-2020, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I, Lisans
2019-2020, İSLAM FELSEFESİ TARİHİ I, Lisans
2018-2019, DİN FELSEFESİ, Lisans
2018-2019, ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME, Lisans
2018-2019, İSLAM FELSEFESİ TARİHİ II, Lisans
2018-2019, FELSEFEYE GİRİŞ, Lisans
2018-2019, FELSEFİ BİR PROBLEM OLARAK MUCİZE, Yüksek Lisans
2018-2019, İSLAM FELSEFESİNİN TEŞEKKÜL VE GELİŞİMİ, Yüksek Lisans
2018-2019, AHLAK EĞİTİMİ, Yüksek Lisans
2018-2019, İSLAM AHLAK TEORİLERİ, Yüksek Lisans
2018-2019, İLK DÖNEM İSLAM FİLOZOFLARI, Yüksek Lisans
2018-2019, TÜRK DÜŞÜNCE TARİHİ, Yüksek Lisans
2018-2019, İSLAM FELSEFESİ TARİHİ I, Lisans
2018-2019, MANTIK, Lisans
2018-2019, ÖĞRETMENLİK MESLEK ETİĞİ, Lisans
2017-2018, FELSEFİ BİR PROBLEM OLARAK MUCİZE, Yüksek Lisans
2017-2018, İSLAM FELSEFESİNİN TEŞEKKÜL VE GELİŞİMİ, Yüksek Lisans
2017-2018, AHLAK EĞİTİMİ, Yüksek Lisans
2017-2018, RUH VE ÖLÜMSÜZLÜK DÜŞÜNCESİ, Yüksek Lisans
2017-2018, İLK DÖNEM İSLAM FİLOZOFLARI, Yüksek Lisans
2017-2018, İSLAM FELSEFESİ TARİHİ II, Lisans
2017-2018, KARAKTER VE DEĞERLER EĞİTİMİ, Lisans
2017-2018, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ, Lisans
2017-2018, İSLAM AHLAK TEORİLERİ, Yüksek Lisans
2017-2018, MANTIK, Lisans
2017-2018, İSLAM FELSEFESİ TARİHİ I, Lisans
2016-2017, İLK DÖNEM İSLAM FİLOZOFLARI, Yüksek Lisans
2016-2017, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans
2016-2017, FELSEFİ BİR PROBLEM OLARAK MUCİZE, Yüksek Lisans
2016-2017, İSLAM FELSEFESİNİN TEŞEKKÜL VE GELİŞİMİ, Yüksek Lisans
2016-2017, AHLAK EĞİTİMİ, Yüksek Lisans
2016-2017, İSLAM FELSEFESİ TARİHİ II, Lisans
2016-2017, İSLAM AHLAK TEORİLERİ, Yüksek Lisans
2016-2017, TÜRK DÜŞÜNCE TARİHİ, Yüksek Lisans
2016-2017, MANTIK, Lisans
2016-2017, İSLAM FELSEFESİ TARİHİ - I, Lisans
2015-2016, AHLAK EĞİTİMİ, Yüksek Lisans
2015-2016, İSLAM AHLAK ESASLARI VE FELSEFESİ, Lisans
2015-2016, AHLAK VE DEĞERLER EĞİTİMİ, Lisans
2015-2016, PSİKOLOJİYE GİRİŞ, Lisans
2015-2016, TÜRK DÜŞÜNCE TARİHİ, Yüksek Lisans
2015-2016, İSLAM AHLAK TEORİLERİ, Yüksek Lisans
2015-2016, İLK DÖNEM İSLAM FİLOZOFLARI, Yüksek Lisans
2015-2016, MANTIK, Lisans
2015-2016, ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME, Lisans
2015-2016, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEM VE TEKNİKLERİ I, Yüksek Lisans
2015-2016, İSLAM FELSEFESİNİN TEŞEKKÜL VE GELİŞİMİ, Yüksek Lisans
2015-2016, AHLAK FELSEFESİ, Lisans
2014-2015, EĞİTİM PSİKOLOJİSİ, Lisans
2014-2015, BİLİMSEL DEĞERLENDİRME VE ARAŞTIRMA METODOLOJİSİ, Yüksek Lisans
2014-2015, İSLAM FELSEFESİNİN TEŞEKKÜL VE GELİŞİMİ, Yüksek Lisans
2014-2015, MANTIK FELSEFESİ, Yüksek Lisans
2014-2015, İSLAM AHLAK TEORİLERİ, Yüksek Lisans
2014-2015, İLK DÖNEM İSLAM FİLOZOFLARI, Yüksek Lisans
2014-2015, TÜRK DÜŞÜNCE TARİHİ, Yüksek Lisans
2014-2015, AHLAK VE DEĞERLER EĞİTİMİ, Lisans
2014-2015, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ-I, Lisans
2014-2015, EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ, Lisans
2014-2015, MANTIK, Lisans
2014-2015, AHLAK FELSEFESİ, Lisans
2014-2015, ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME, Lisans
2013-2014, BİLİMSEL DEĞERLENDİRME VE ARAŞTIRMA METODOLOJİSİ, Yüksek Lisans
2013-2014, İSLAM FELSEFESİNİN TEŞEKKÜL VE GELİŞİMİ, Yüksek Lisans
2013-2014, AHLAK EĞİTİMİ, Yüksek Lisans
2013-2014, EĞİTİM PSİKOLOJİSİ, Lisans
2013-2014, EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ, Lisans
Kayıt Yok
Davudî Karsi'nin Eserleri Üzerine Bir Çalışma Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2016-2017  
Dinî Çeşitlilik Ve Birlikte Yaşama Kültürü Açısından Mardin Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2015-2018  
Kayıt Yok
ŞENER, H. (2025) "Paul Tillich'te İnsan-Günah İlişkisi", Kafkas Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi, (0) Link DOI  
ŞENER, H. (2018) "Paul Tillich’te Akıl-İman İlişkisi", Dinbilimleri Akademik Araştırma Dergisi, 18 (2) pp. 39-61 [TR Dizin] Link   
ŞENER, H. (2018) "Jean Meslier Düşüncesinde Ateizmin Temel Dayanakları ve Eleştirisi", Uludağ Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi, 27 (1) pp. 175-191 [TR Dizin] Link   
ŞENER, H. (2018) "Felsefî ve Tasavvufî Açıdan Harakânî’de Bilgi Problemi", Marife Dini Araştırmalar Dergisi, 18 (1) pp. 77-99 [TR Dizin] Link   
ŞENER, H. (2018) "Paul Tillich’in Vahiy Anlayışı", MCBÜ Sosyal Bilimler Dergisi, 16 (1) pp. 261-290 [TR Dizin] Link DOI   
ŞENER, H. (2017) "John Locke’un Mucize Anlayışı", Kafkas Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi, 4 (8) pp. 135-154 Link DOI  
ŞENER, H. (2017) "John Locke’da Ruhun Ölümsüzlüğü ve Ahiret Hayatı", Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (19) pp. 271-285 [TR Dizin] Link DOI   
ŞENER, H. (2017) "David Hume’un Tanrı Anlayışı ve Antropomorfizm Eleştirisi", Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, (11) pp. 241-269 [TR Dizin] Link  
ŞENER, H. (2015) "Alvarlı Muhammed Lutfî Efendi’nin Şiirlerinde Allah Tasavvuru", Atatürk Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi, (43) pp. 476-503 [TR Dizin] Link   
ŞENER, H. (2018) "DÖRT TEMEL ERDEM BAĞLAMINDA GAZZÂLÎ’NİN İNSAN VE AHLÂK ANLAYIŞI", I. INTERNATIONAL IĞDIR CONGRESSON MULTIDISCIPLINARY STUDIES , (pp. 1523-1534), Iğdır, Türkiye, (Aralık 2018
ŞENER, H. (2017) "Dâvûd-i Karsî’nin “Risâle fî Beyâni Sıfâtillahi Teâlâ” Adlı Risâlesi Bağlamında Düşünce Tarihindeki Cevher ve Araz Kavramları Üzerine Bir Değerlendirme", I. Uluslararası Dâvûd-i Karsî Sempozyumu , (pp. 363-375), Kars, Türkiye, (Eylül 2017
ŞENER, H. (2024) "İHVÂN-I SAFÂ'DA İNSAN VE AHLÂK", Ankara/Türkiye : SONÇAĞ YAYINCILIK, ISBN: 978-625-6173-35-4 
ŞENER, H. (2019) "BERGSON’UN BİLGİ ANLAYIŞI VE M. ŞEKİP TUNÇ’A YANSIMASI", Ankara/Türkiye : SONÇAĞ AKADEMİ YAYINLARI, ISBN: 978-605-7539-66-3 
ŞENER, H. (2019) "GAZZÂLÎ’DE VARLIK VE BİLGİ", Ankara/Türkiye : SONÇAĞ AKADEMİ YAYINLARI, ISBN: 978-605-7539-65-6 
ŞENER, H. (2019) "GAZZÂLÎ’DE VARLIK VE BİLGİ", İstanbul/Türkiye : ENSAR NEŞRİYAT, ISBN: 978-605-7619-47-1 
ŞENER, H. (2014) "JOHN LOCKE VE DAVID HUME DİN FELSEFESİ ÜZERİNE KARŞILAŞTIRMALI BİR İNCELEME", İstanbul/Türkiye : ÖTÜKEN NEŞRİYAT, ISBN: 978-605-155-183-8 
Kayıt Yok
Kayıt Yok
(Ulusal - Dergi) KAFKAS ÜNİVERSİTESİ İLAHİYAT FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2014, Editör, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Kafkas Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi, 2017
(Ulusal - Bilimsel Dergi) KAFKAS ÜNİVERSİTESİ İLAHİYAT FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2016
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Kafkas Üniversitesi Harakani Dergisi, 2015
Kayıt Yok
Atıflar
Atıf Sayılarına Göre Yayınlar
A: SCI/SSCI/AHCI, B: ESCI, C: Scopus, D: Uluslararası Alan Index, E: Diğer Uluslararası, F: TR Dizin, G: Uluslararası Kitap, H: Ulusal Kitap, I: Diğer Ulusal, J: Toplam
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
2024 için Puan Bazlı Sıralamalar
Sıra (Araştırma Alanı İçinde)
317.
78392 araştırmacı içinde
Sıra (Temel Alan İçinde)
76.
4870 araştırmacı içinde
Sıra (Bilim Alanı İçinde)
7.
86 araştırmacı içinde
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78392
YÖKSİS Temel Alan İlahiyat Temel Alanı 4870
YÖKSİS Bilim Alanı Din Felsefesi 86
Anahtar Kelimeler Din Felsefesi, İslam Felsefesi
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
Ağırlıklı Puan 15 0 55 70 200 0 0 0 0 100
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) 457 . - 492 . 476 . 341 . - - - - 317 .
Sıra (Temel Alan İçinde) 187 . - 199 . 176 . 99 . - - - - 76 .
Sıra (Bilim Alanı İçinde) 20 . - 18 . 15 . 5 . - - - - 7 .
Sıra (Anahtar Kelime (1)) 17 . - 16 . 12 . 3 . - - - - 4 .
Sıra (Anahtar Kelime (2)) - - - - - - - - - -
Toplam Yayın 1 0 4 5 2 0 0 0 0 1
Toplam Makale 1 0 3 4 0 0 0 0 0 0
Toplam Kitap 0 0 0 0 2 0 0 0 0 1
Toplam Bildiri 0 0 1 1 0 0 0 0 0 0
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Uluslararası) 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Ulusal) 1 0 2 4 0 0 0 0 0 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 2 0 0 0 0 1
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Bildiri (Uluslararası) 0 0 1 1 0 0 0 0 0 0
Bildiri (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri