Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Din Felsefesi (Dr), 2004, 2012 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Din Felsefesi (Yl) (Tezli), 2000, 2004 |
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, İlahiyat Fakültesi, İlahiyat Pr., 1995, 2000 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Din Felsefesi (Dr), 2004, 2012 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Din Felsefesi (Yl) (Tezli), 2000, 2004 |
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, İlahiyat Fakültesi, İlahiyat Pr., 1995, 2000 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YÖKDİL, 60, 2017 |
İngilizce, YÖKDİL, 75, 2017 |
Kayıt Yok |
[UAK] İlahiyat Felsefe ve Din Bilimleri Din Felsefesi |
[UAK] İlahiyat Din Felsefesi Din Felsefesi |
2019-, Doçent, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, İlahiyat Fakültesi, Felsefe ve Din Bilimleri Bölümü, Felsefe ve Din Bilimleri, Türkiye |
2013-2019, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, İlahiyat Fakültesi, Felsefe ve Din Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2024-, Anabilim Dalı Başkanı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
2019-2019, Dekan Yardımcısı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
2014-2019, Arş. Uyg. Merkezi Müdürü, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
2013-2024, Anabilim Dalı Başkanı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
2013-, Bölüm Başkan Yardımcısı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
2012-2015, Anabilim Dalı Başkanı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
İbrahim İlgar, Yüksek Lisans, İhvân-ı Safâ'da akıl ve iman, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Felsefe ve Din Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Merve Bilgin, Yüksek Lisans, Peyami Safa'da Din-Bilim İlişkisi, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Felsefe ve Din Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2020, (Asıl Danışman) |
2024-2025, MANTIK, Lisans |
2024-2025, MANTIK, Lisans |
2024-2025, DİN FELSEFESİ I, Lisans |
2024-2025, İSLAM FELSEFESİ TARİHİ I, Lisans |
2024-2025, İLK DÖNEM İSLAM FİLOZOFLARI, Yüksek Lisans |
2024-2025, DİN FELSEFESİNİN TEMEL PROBLEMLERİ I, Yüksek Lisans |
2023-2024, DİN FELSEFESİ, Lisans |
2023-2024, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2023-2024, DİN FELSEFESİ II, Lisans |
2023-2024, İSLAM FELSEFESİ TARİHİ II, Lisans |
2023-2024, AHLAK EĞİTİMİ, Yüksek Lisans |
2023-2024, DİN FELSEFESİNİN TEMEL PROBLEMLERİ II, Yüksek Lisans |
2023-2024, İSLAM AHLAK FELSEFESİ, Lisans |
2023-2024, İSLAM FELSEFESİ, Lisans |
2023-2024, MANTIK, Lisans |
2023-2024, MANTIK, Lisans |
2023-2024, DİN FELSEFESİ I, Lisans |
2023-2024, İSLAM FELSEFESİ TARİHİ I, Lisans |
2023-2024, İLK DÖNEM İSLAM FİLOZOFLARI, Yüksek Lisans |
2023-2024, DİN FELSEFESİNİN TEMEL PROBLEMLERİ I, Yüksek Lisans |
2022-2023, DİN FELSEFESİ, Lisans |
2022-2023, FELSEFE TARİHİ, Lisans |
2022-2023, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2022-2023, DİN FELSEFESİ II, Lisans |
2022-2023, İSLAM FELSEFESİ TARİHİ II, Lisans |
2022-2023, FELSEFEYE GİRİŞ, Lisans |
2022-2023, AHLAK EĞİTİMİ, Yüksek Lisans |
2022-2023, DİN FELSEFESİNİN TEMEL PROBLEMLERİ II, Yüksek Lisans |
2022-2023, İSLAM AHLAK FELSEFESİ, Lisans |
2022-2023, İSLAM FELSEFESİ, Lisans |
2022-2023, MANTIK, Lisans |
2022-2023, İSLAM FELSEFESİ TARİHİ I, Lisans |
2022-2023, MANTIK, Lisans |
2022-2023, DİN FELSEFESİ I, Lisans |
2022-2023, İLK DÖNEM İSLAM FİLOZOFLARI, Yüksek Lisans |
2022-2023, DİN FELSEFESİNİN TEMEL PROBLEMLERİ I, Yüksek Lisans |
2021-2022, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2021-2022, MANTIK, Lisans |
2021-2022, DİN FELSEFESİ, Lisans |
2021-2022, AHLAK EĞİTİMİ, Yüksek Lisans |
2021-2022, DİN FELSEFESİNİN TEMEL PROBLEMLERİ II, Yüksek Lisans |
2021-2022, İSLAM FELSEFESİ TARİHİ II, Lisans |
2021-2022, FELSEFEYE GİRİŞ, Lisans |
2021-2022, DİN FELSEFESİ, Lisans |
2021-2022, FELSEFE TARİHİ, Lisans |
2021-2022, DİN FELSEFESİ II, Lisans |
2021-2022, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2021-2022, İSLAM AHLAK FELSEFESİ, Lisans |
2021-2022, İSLAM FELSEFESİ, Lisans |
2021-2022, İSLAM FELSEFESİ TARİHİ I, Lisans |
2021-2022, MANTIK, Lisans |
2021-2022, DİN FELSEFESİ I, Lisans |
2021-2022, İLK DÖNEM İSLAM FİLOZOFLARI, Yüksek Lisans |
2021-2022, DİN FELSEFESİNİN TEMEL PROBLEMLERİ I, Yüksek Lisans |
2020-2021, MANTIK, Lisans |
2020-2021, FELSEFE TARİHİ, Lisans |
2020-2021, FELSEFEYE GİRİŞ, Lisans |
2020-2021, DİN FELSEFESİ, Lisans |
2020-2021, DİN FELSEFESİ II, Lisans |
2020-2021, İSLAM FELSEFESİ TARİHİ II, Lisans |
2020-2021, DİN VE AHLAK FELSEFESİNİN TEMEL PROBLEMLERİNE GİRİŞ, Yüksek Lisans |
2020-2021, 17. VE 18. YY AYDINLANMA FELSEFESİ VE RASYONEL DİN ANLAYIŞLARI, Yüksek Lisans |
2020-2021, AHLAK EĞİTİMİ, Yüksek Lisans |
2020-2021, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2020-2021, İLK DÖNEM İSLAM FİLOZOFLARI, Yüksek Lisans |
2020-2021, İSLAM AHLAK TEORİLERİ, Yüksek Lisans |
2020-2021, DİN FELSEFESİNİN TEMEL PROBLEMLERİ, Yüksek Lisans |
2020-2021, MANTIK, Lisans |
2020-2021, DİN FELSEFESİ I, Lisans |
2020-2021, İSLAM FELSEFESİ TARİHİ I, Lisans |
2019-2020, DİN FELSEFESİ II, Lisans |
2019-2020, DİN FELSEFESİ, Lisans |
2019-2020, FELSEFEYE GİRİŞ, Lisans |
2019-2020, AHLAK EĞİTİMİ, Yüksek Lisans |
2019-2020, DİN VE AHLAK FELSEFESİNİN TEMEL PROBLEMLERİNE GİRİŞ, Yüksek Lisans |
2019-2020, İSLAM FELSEFESİNİN TEŞEKKÜL VE GELİŞİMİ, Yüksek Lisans |
2019-2020, MANTIK, Lisans |
2019-2020, DİN FELSEFESİNİN TEMEL PROBLEMLERİ, Yüksek Lisans |
2019-2020, İSLAM AHLAK TEORİLERİ, Yüksek Lisans |
2019-2020, İLK DÖNEM İSLAM FİLOZOFLARI, Yüksek Lisans |
2019-2020, KARAKTER VE DEĞERLER EĞİTİMİ, Lisans |
2019-2020, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ, Lisans |
2019-2020, İSLAM FELSEFESİ TARİHİ II, Lisans |
2019-2020, ÖĞRETMENLİK MESLEK ETİĞİ, Lisans |
2019-2020, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2019-2020, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I, Lisans |
2019-2020, İSLAM FELSEFESİ TARİHİ I, Lisans |
2018-2019, DİN FELSEFESİ, Lisans |
2018-2019, ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME, Lisans |
2018-2019, İSLAM FELSEFESİ TARİHİ II, Lisans |
2018-2019, FELSEFEYE GİRİŞ, Lisans |
2018-2019, FELSEFİ BİR PROBLEM OLARAK MUCİZE, Yüksek Lisans |
2018-2019, İSLAM FELSEFESİNİN TEŞEKKÜL VE GELİŞİMİ, Yüksek Lisans |
2018-2019, AHLAK EĞİTİMİ, Yüksek Lisans |
2018-2019, İSLAM AHLAK TEORİLERİ, Yüksek Lisans |
2018-2019, İLK DÖNEM İSLAM FİLOZOFLARI, Yüksek Lisans |
2018-2019, TÜRK DÜŞÜNCE TARİHİ, Yüksek Lisans |
2018-2019, İSLAM FELSEFESİ TARİHİ I, Lisans |
2018-2019, MANTIK, Lisans |
2018-2019, ÖĞRETMENLİK MESLEK ETİĞİ, Lisans |
2017-2018, FELSEFİ BİR PROBLEM OLARAK MUCİZE, Yüksek Lisans |
2017-2018, İSLAM FELSEFESİNİN TEŞEKKÜL VE GELİŞİMİ, Yüksek Lisans |
2017-2018, AHLAK EĞİTİMİ, Yüksek Lisans |
2017-2018, RUH VE ÖLÜMSÜZLÜK DÜŞÜNCESİ, Yüksek Lisans |
2017-2018, İLK DÖNEM İSLAM FİLOZOFLARI, Yüksek Lisans |
2017-2018, İSLAM FELSEFESİ TARİHİ II, Lisans |
2017-2018, KARAKTER VE DEĞERLER EĞİTİMİ, Lisans |
2017-2018, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ, Lisans |
2017-2018, İSLAM AHLAK TEORİLERİ, Yüksek Lisans |
2017-2018, MANTIK, Lisans |
2017-2018, İSLAM FELSEFESİ TARİHİ I, Lisans |
2016-2017, İLK DÖNEM İSLAM FİLOZOFLARI, Yüksek Lisans |
2016-2017, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2016-2017, FELSEFİ BİR PROBLEM OLARAK MUCİZE, Yüksek Lisans |
2016-2017, İSLAM FELSEFESİNİN TEŞEKKÜL VE GELİŞİMİ, Yüksek Lisans |
2016-2017, AHLAK EĞİTİMİ, Yüksek Lisans |
2016-2017, İSLAM FELSEFESİ TARİHİ II, Lisans |
2016-2017, İSLAM AHLAK TEORİLERİ, Yüksek Lisans |
2016-2017, TÜRK DÜŞÜNCE TARİHİ, Yüksek Lisans |
2016-2017, MANTIK, Lisans |
2016-2017, İSLAM FELSEFESİ TARİHİ - I, Lisans |
2015-2016, AHLAK EĞİTİMİ, Yüksek Lisans |
2015-2016, İSLAM AHLAK ESASLARI VE FELSEFESİ, Lisans |
2015-2016, AHLAK VE DEĞERLER EĞİTİMİ, Lisans |
2015-2016, PSİKOLOJİYE GİRİŞ, Lisans |
2015-2016, TÜRK DÜŞÜNCE TARİHİ, Yüksek Lisans |
2015-2016, İSLAM AHLAK TEORİLERİ, Yüksek Lisans |
2015-2016, İLK DÖNEM İSLAM FİLOZOFLARI, Yüksek Lisans |
2015-2016, MANTIK, Lisans |
2015-2016, ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME, Lisans |
2015-2016, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEM VE TEKNİKLERİ I, Yüksek Lisans |
2015-2016, İSLAM FELSEFESİNİN TEŞEKKÜL VE GELİŞİMİ, Yüksek Lisans |
2015-2016, AHLAK FELSEFESİ, Lisans |
2014-2015, EĞİTİM PSİKOLOJİSİ, Lisans |
2014-2015, BİLİMSEL DEĞERLENDİRME VE ARAŞTIRMA METODOLOJİSİ, Yüksek Lisans |
2014-2015, İSLAM FELSEFESİNİN TEŞEKKÜL VE GELİŞİMİ, Yüksek Lisans |
2014-2015, MANTIK FELSEFESİ, Yüksek Lisans |
2014-2015, İSLAM AHLAK TEORİLERİ, Yüksek Lisans |
2014-2015, İLK DÖNEM İSLAM FİLOZOFLARI, Yüksek Lisans |
2014-2015, TÜRK DÜŞÜNCE TARİHİ, Yüksek Lisans |
2014-2015, AHLAK VE DEĞERLER EĞİTİMİ, Lisans |
2014-2015, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ-I, Lisans |
2014-2015, EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ, Lisans |
2014-2015, MANTIK, Lisans |
2014-2015, AHLAK FELSEFESİ, Lisans |
2014-2015, ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME, Lisans |
2013-2014, BİLİMSEL DEĞERLENDİRME VE ARAŞTIRMA METODOLOJİSİ, Yüksek Lisans |
2013-2014, İSLAM FELSEFESİNİN TEŞEKKÜL VE GELİŞİMİ, Yüksek Lisans |
2013-2014, AHLAK EĞİTİMİ, Yüksek Lisans |
2013-2014, EĞİTİM PSİKOLOJİSİ, Lisans |
2013-2014, EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ, Lisans |
Kayıt Yok |
Davudî Karsi'nin Eserleri Üzerine Bir Çalışma Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2016-2017 |
Dinî Çeşitlilik Ve Birlikte Yaşama Kültürü Açısından Mardin Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2015-2018 |
Kayıt Yok |
ŞENER, H. (2025) "Paul Tillich'te İnsan-Günah İlişkisi", Kafkas Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi, (0) Link DOI |
ŞENER, H. (2018) "Paul Tillich’te Akıl-İman İlişkisi", Dinbilimleri Akademik Araştırma Dergisi, 18 (2) pp. 39-61 [TR Dizin] Link |
ŞENER, H. (2018) "Jean Meslier Düşüncesinde Ateizmin Temel Dayanakları ve Eleştirisi", Uludağ Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi, 27 (1) pp. 175-191 [TR Dizin] Link |
ŞENER, H. (2018) "Felsefî ve Tasavvufî Açıdan Harakânî’de Bilgi Problemi", Marife Dini Araştırmalar Dergisi, 18 (1) pp. 77-99 [TR Dizin] Link |
ŞENER, H. (2018) "Paul Tillich’in Vahiy Anlayışı", MCBÜ Sosyal Bilimler Dergisi, 16 (1) pp. 261-290 [TR Dizin] Link DOI |
ŞENER, H. (2017) "John Locke’un Mucize Anlayışı", Kafkas Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi, 4 (8) pp. 135-154 Link DOI |
ŞENER, H. (2017) "John Locke’da Ruhun Ölümsüzlüğü ve Ahiret Hayatı", Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (19) pp. 271-285 [TR Dizin] Link DOI |
ŞENER, H. (2017) "David Hume’un Tanrı Anlayışı ve Antropomorfizm Eleştirisi", Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, (11) pp. 241-269 [TR Dizin] Link |
ŞENER, H. (2015) "Alvarlı Muhammed Lutfî Efendi’nin Şiirlerinde Allah Tasavvuru", Atatürk Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi, (43) pp. 476-503 [TR Dizin] Link |
ŞENER, H. (2018) "DÖRT TEMEL ERDEM BAĞLAMINDA GAZZÂLÎ’NİN İNSAN VE AHLÂK ANLAYIŞI", I. INTERNATIONAL IĞDIR CONGRESSON MULTIDISCIPLINARY STUDIES , (pp. 1523-1534), Iğdır, Türkiye, (Aralık 2018) |
ŞENER, H. (2017) "Dâvûd-i Karsî’nin “Risâle fî Beyâni Sıfâtillahi Teâlâ” Adlı Risâlesi Bağlamında Düşünce Tarihindeki Cevher ve Araz Kavramları Üzerine Bir Değerlendirme", I. Uluslararası Dâvûd-i Karsî Sempozyumu , (pp. 363-375), Kars, Türkiye, (Eylül 2017) |
ŞENER, H. (2024) "İHVÂN-I SAFÂ'DA İNSAN VE AHLÂK", Ankara/Türkiye : SONÇAĞ YAYINCILIK, ISBN: 978-625-6173-35-4 |
ŞENER, H. (2019) "BERGSON’UN BİLGİ ANLAYIŞI VE M. ŞEKİP TUNÇ’A YANSIMASI", Ankara/Türkiye : SONÇAĞ AKADEMİ YAYINLARI, ISBN: 978-605-7539-66-3 |
ŞENER, H. (2019) "GAZZÂLÎ’DE VARLIK VE BİLGİ", Ankara/Türkiye : SONÇAĞ AKADEMİ YAYINLARI, ISBN: 978-605-7539-65-6 |
ŞENER, H. (2019) "GAZZÂLÎ’DE VARLIK VE BİLGİ", İstanbul/Türkiye : ENSAR NEŞRİYAT, ISBN: 978-605-7619-47-1 |
ŞENER, H. (2014) "JOHN LOCKE VE DAVID HUME DİN FELSEFESİ ÜZERİNE KARŞILAŞTIRMALI BİR İNCELEME", İstanbul/Türkiye : ÖTÜKEN NEŞRİYAT, ISBN: 978-605-155-183-8 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
(Ulusal - Dergi) KAFKAS ÜNİVERSİTESİ İLAHİYAT FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2014, Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Kafkas Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi, 2017 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) KAFKAS ÜNİVERSİTESİ İLAHİYAT FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2016 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Kafkas Üniversitesi Harakani Dergisi, 2015 |
Kayıt Yok |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
1 | JOHN LOCKE VE DAVID HUME DİN FELSEFESİ ÜZERİNE KARŞILAŞTIRMALI BİR İNCELEME | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 6 | 4 | 0 | 0 | 10 |
2 | Alvarlı Muhammed Lutfî Efendi’nin Şiirlerinde Allah Tasavvuru | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 7 | 0 | 0 | 9 |
3 | Felsefî ve Tasavvufî Açıdan Harakânî’de Bilgi Problemi | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 1 | 0 | 4 |
4 | Paul Tillich’in Vahiy Anlayışı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 2 |
5 | David Hume’un Tanrı Anlayışı ve Antropomorfizm Eleştirisi | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
6 | Dâvûd-i Karsî’nin “Risâle fî Beyâni Sıfâtillahi Teâlâ” Adlı Risâlesi Bağlamında Düşünce Tarihindeki Cevher ve Araz Kavramları Üzerine Bir Değerlendirme | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
7 | GAZZÂLÎ’DE VARLIK VE BİLGİ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 |
8 | Jean Meslier Düşüncesinde Ateizmin Temel Dayanakları ve Eleştirisi | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78392 |
YÖKSİS Temel Alan | İlahiyat Temel Alanı | 4870 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Din Felsefesi | 86 |
Anahtar Kelimeler | Din Felsefesi, İslam Felsefesi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 15 | 0 | 55 | 70 | 200 | 0 | 0 | 0 | 0 | 100 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 457 . | - | 492 . | 476 . | 341 . | - | - | - | - | 317 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 187 . | - | 199 . | 176 . | 99 . | - | - | - | - | 76 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 20 . | - | 18 . | 15 . | 5 . | - | - | - | - | 7 . |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 17 . | - | 16 . | 12 . | 3 . | - | - | - | - | 4 . |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Toplam Yayın | 1 | 0 | 4 | 5 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Toplam Makale | 1 | 0 | 3 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Toplam Bildiri | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 1 | 0 | 2 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |