Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretim (Dr), 2005, 2010 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri (Yl) (Tezli), 2002, 2005 |
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, 1996, 2000 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretim (Dr), 2005, 2010 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri (Yl) (Tezli), 2002, 2005 |
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, 1996, 2000 |
Halil İbrahim KAYA, Yüksek Lisans, Geri bildirime ilişkin öğretmen görüşlerinin değerlendirilmesi, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2005 |
İngilizce, ÜDS, 65, Güz, 2006 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitim Programları ve Öğretim Eğitim Programları ve Öğretim |
2023-, Profesör, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Dede Korkut Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2018-, Doçent, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2010-2018, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2005-2010, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Atatürk Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2001-2005, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Dede Korkut Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2000-2001, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2024-, Bölüm Başkanı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
2023-, Arş. Uyg. Merkezi Müdürü, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
2021-2022, Arş. Uyg. Merkezi Müdürü, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
2017-, Anabilim Dalı Başkanı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
2015-2016, Bölüm Başkan Yardımcısı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
2013-2015, Arş. Uyg. Merkezi Müdürü, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
2012-2013, Bölüm Başkanı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
2011-2012, Arş. Uyg. Merkezi Müdür Yardımcısı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
2011-2012, Arş. Uyg. Merkezi Müdürü, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
Deniz Gülen, Yüksek Lisans, Müzik eğitiminde öğrenci ve öğretmenlerin çalgı çalışma yöntemleri ile müzik performans kaygılarının çeşitli değişkenlere göre incelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Sibel Daşdemir, Yüksek Lisans, Sınıf öğretmenlerinin dijital eğitime ilişkin görüşleri ile teknolojik pedagojik alan bilgisi algılarının incelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman) |
Nurşah Alkoç, Yüksek Lisans, Okul öncesi öğretmen adaylarının 21. yüzyıl öğrenen becerileri ile eleştirel düşünme eğilimleri arasındaki ilişkinin incelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2020, (Asıl Danışman) |
Bingül Şahin, Yüksek Lisans, Türkçe öğretmen adayları ve Türkçe öğretmenlerinin öz yeterlik algıları, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Erdi Kuyumcu, Yüksek Lisans, Öğretmenlerin mesleki genel yeterlik algıları ile öğretmenlik mesleklerine yönelik tutumlarının incelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Taner Atakişi, Yüksek Lisans, Öğretmenlerin ve öğretmen adaylarının 21. yüzyıl becerilerini esas alan bilgi okuryazarlık durumlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Emre Aktemur, Yüksek Lisans, Ortaokul öğrencilerinin yapılandırmacı öğrenme ortamına ilişkin tutumları ile öğretmenlerinin demokratik tutumlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
İnan Koçu, Yüksek Lisans, 8.sınıf öğrencilerinin beden eğitimi ve spor dersinde öz düzenlemeye dayalı öğrenme stratejilerinin incelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Sema Karadağ Çaydaşi, Yüksek Lisans, Sınıf öğretmenlerinin değer öğretimine ilişkin görüşleri ve öğretim programına bağlılıklarının değerlendirilmesi, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
İnönü Erdağı, Yüksek Lisans, Sınıf öğretmenlerinin kaynaştırma eğitime ilişkin görüşlerinin incelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Kasım Katırcı, Yüksek Lisans, Öğretmen adaylarının mesleki benlik saygısı algılarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Emre Okan Bayramoğlu, Yüksek Lisans, Öğretmenlerin demokratik değerleri ile iş doyumları arasındaki ilişkinin incelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2016, (Asıl Danışman) |
Hülya Ünsal Şakiroğlu, Yüksek Lisans, Yükseköğretim öğrencilerinin karşılaştıkları yabancı dil öğrenme problemlerinin incelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2015, (Asıl Danışman) |
Metin Kartal, Yüksek Lisans, Öğretmen adaylarının topluma hizmet uygulamalarına ilişkin algılarının incelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2015, (Asıl Danışman) |
Kürşat Senger, Yüksek Lisans, Öğretmenlerin liderlik yönelim algılarının incelenmesi: Kars ili örneği, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2014, (Asıl Danışman) |
Alpaslan Aydın, Yüksek Lisans, Yükseköğretim öğrencilerinin beden eğitimi ve spor dersine ilişkin tutumlarının incelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2013, (Asıl Danışman) |
2014-2015, Bilim Felsefesi, Yüksek Lisans |
2014-2015, Sınav Hazırlama I, Yüksek Lisans |
2014-2015, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Yüksek Lisans |
2014-2015, Eğitim Felsefesi, Lisans |
2014-2015, Kaynak Tarama ve Rapor Yazma, Lisans |
2014-2015, Araştırma Projesi II, Lisans |
2014-2015, İlköğretime Hazırlık ve İlköğretim Programı, Lisans |
2014-2015, Çocukla İletişim, Lisans |
2014-2015, Okullarda Gözlem, Lisans |
2014-2015, Araştırma Projesi I, Lisans |
2014-2015, Okul Deneyimi, Lisans |
2014-2015, Okul Öncesi Eğitimde Program Geliştirme, Lisans |
2014-2015, Program Geliştirme, Lisans |
2013-2014, İstatistik II, Lisans |
2013-2014, Kaynak Tarama ve Rapor Yazma, Lisans |
2013-2014, Araştırma Projesi II, Lisans |
2013-2014, İlköğretime Hazırlık ve İlköğretim Programı, Lisans |
2013-2014, Uzaktan Eğitim, Lisans |
2013-2014, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2013-2014, Okullarda Gözlem, Lisans |
2013-2014, İstatistik I, Lisans |
2013-2014, Anne – Baba Eğitimi, Lisans |
2013-2014, Araştırma Projesi I, Lisans |
2013-2014, Eğitim İstatistiği II, Yüksek Lisans |
2013-2014, Kurum Deneyimi, Lisans |
2012-2013, Kurum Deneyimi, Lisans |
2012-2013, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
2012-2013, Araştırma Projesi II, Lisans |
2012-2013, Etkili İletişim, Lisans |
2012-2013, Ölçme ve Değerlendirme, Lisans |
2012-2013, Okullarda Gözlem, Lisans |
2012-2013, Okullarda Gözlem, Lisans |
2012-2013, Felsefeye Giriş, Lisans |
2012-2013, Okullarda Gözlem, Lisans |
2012-2013, Anne – Baba Eğitimi, Lisans |
2012-2013, Program Geliştirme, Lisans |
2012-2013, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans |
2011-2012, Felsefeye Giriş, Lisans |
2011-2012, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
2011-2012, Araştırma Projesi I, Lisans |
2011-2012, Okul Deneyimi, Lisans |
2011-2012, Rehberlikte Program Geliştirme, Lisans |
2011-2012, İstatistik II, Lisans |
2011-2012, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2011-2012, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
2011-2012, Araştırma Projesi II, Lisans |
2011-2012, Özel Öğretim Yöntemleri II, Lisans |
2011-2012, Ölçme ve Değerlendirme, Lisans |
2011-2012, Okullarda Gözlem, Lisans |
2011-2012, Okullarda Gözlem, Lisans |
2011-2012, İstatistik I, Lisans |
2011-2012, Okul Öncesi Eğitime Giriş, Lisans |
2011-2012, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
2011-2012, Özel Öğretim Yöntemleri I, Lisans |
2011-2012, Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, Lisans |
2011-2012, Öğrenme Kuramları, Lisans |
2011-2012, Eğitim Bilimi I, Lisans |
2010-2011, Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, Lisans |
2010-2011, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
2010-2011, Araştırma Projesi II, Lisans |
2010-2011, Bilimin Doğası ve Bilim Tarihi, Lisans |
2010-2011, Eğitim Bilimi II, Lisans |
Kayıt Yok |
Öğretmenlik Yolunda Bilişsel Koçluk Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2015-2018 |
Yurdum Umudum Projesi Diğer Kamu Kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları Hariç): Eğitmen , 2015-2016 |
YURDUM UMUDUM Diğer Kamu Kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları Hariç): Eğitmen , 2013-2015 |
Köyden Üniversiteye Üniversiteden Akademiye Diğer Kamu Kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları Hariç): Araştırmacı , 2013-2015 |
Üniversite gençliğinin madde bağımlılığı ile ilgili farkındalığının oluşturulması Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2012-2014 |
Hizmet ederek öğrenme temelli topluma hizmet uygulamalarının öğretmen adaylarının sosyal farkındalığına ve sosyal sorumluluk bilincine etkisi Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2009-2011 |
Maddeyi Dışla Sağlıklı Yaşama Başla Substance Exclude Start Healthy Living Birleşmiş Milletler, Dünya Bankası, UNESCO, Avrupa Birliği ve Avrupa Konseyi Destekli Proje: Eğitmen |
Atatürk Üniversitesi Tüm Akademik ve Akademik olmayan Personelin Çocuklarının Eğitim Profilinin Çıkarılması Diğer Kamu Kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları Hariç): Araştırmacı |
Eğitim süreçlerindeki paradigmatik dönüşüm çerçevesinde öğretmen eğitiminde çağdaş yaklaşımların etkililiğinin değerlendirilmesi Diğer Kamu Kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları Hariç): Araştırmacı |
Öğretmen Eğitiminde Otantik Değerlendirme Yaklaşımlarının Etkililiğinin Değerlendirilmesi TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Bursiyer |
Kayıt Yok |
KAYA, H.İ., KORUCUK, M. (2023) "Öğretmen Adaylarının Mesleki Öz-Yeterlikleri ile Mesleki Kaygı Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi", Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 22 (87) pp. 925-948 [TR Dizin] Link DOI |
KAYA, H.İ., KORUCUK, M. (2023) "Evaluation of Professional Commitment Levels of Teacher Candidates", Mimbar Sekolah Dasar, 10 (1) pp. 15-33 Link DOI |
KAYA, H.İ., KORUCUK, M. (2022) "An Investigation of Prospective Teachers’ Reasons for Preferring Teaching as a Profession: Turkish Context", Gist Education and Learning Research Journal, 25 (0) pp. 63-86 Link DOI |
ERGİNSOY-OSMANOĞLU, D., KAYA, H.İ. (2022) "Psikolojik İhtiyaçlar Ölçeğinin Geliştirilmesi: Güvenirlik ve Geçerlik Çalışması", e-Kafkas Egitim Arastirmalari Dergisi, 9 (3) pp. 1086-1104 [TR Dizin] DOI |
KAYA, H.İ., KORUCUK, M. (2022) "Examination of Digital Literacy Levels of University Students", Dinamika Ilmu, 22 (1) pp. 167-186 Link DOI |
ERGİNSOY-OSMANOĞLU, D., KAYA, H.İ., COŞKUN, M. (2021) "DİNİ EĞİLİM ÖLÇEĞİ", KAFKAS ÜNİVERSİTESİ İLAHİYAT FAKÜLTESİ DERGİSİ, 15 (8) pp. 60-74 Link DOI |
Koçu, İ., KAYA, H.İ. (2021) "Examination of 8th Grade Students' Learning Strategies Based on Self-Regulation in Physical Education and Sports Class", The Asian Institute of Research Education Quarterly Reviews, 4 (1) pp. 378-389 Link DOI |
Kuyumcu, E., KAYA, H.İ. (2020) "Öğretmenlerin Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutum ve Görüşlerinin İncelenmesi", e- Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, 7 (3) pp. 333-366 [TR Dizin] Link DOI |
Demir, Ö., KARTAL, M., KAYA, H.İ. (2019) "Evaluating Learning Objectives of Pre-School Teacher Education Programmes In Terms Of Special Field Competencies: A Curriculum Alignment Study", Teachers and Curriculum, 19 (1) pp. 34-44 Link DOI |
ÜNSAL-ŞAKİROĞLU, H., KAYA, H.İ. (2018) "THE STUDENT PERSPECTIVES OF COMMON PROBLEMS WHILE GAINING ENGLISH SPEAKING AND LISTENING SKILLS AND THEIR PROPOSED SOLUTIONS TO IMPROVE SKILLS AUTONOMOUSLY", european journal of foreign language teaching, 3 (3) DOI |
SENGER, K., KAYA, H.İ. (2017) "AN INVESTIGATION OF TEACHERS’xx LEADERSHIP ORIENTATION PERCEPTIONS IN TERMS OF AGE AND GENDER VARIABLES", TURAN-SAM(TURAN Stratejik Araştırmalar Merkezi), 9 (36) pp. 168-175 DOI |
SENGER, K., KAYA, H.İ. (2017) "ÖĞRETMENLERİN LİDERLİK YÖNELİM ALGILARININ YAŞ VE CİNSİYET DEĞİŞKENLERİ AÇISINDAN İNCELENMESİ", turan-sam, 9 (36) pp. 168-175 DOI |
ÜNSAL-ŞAKİROĞLU, H., KAYA, H.İ. (2017) "RE-EVALUATION OF THE COMPONENTS OF INTENSIVE ENGLISH PROGRAM IN TURKEY", Ç.Ü. Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 26 (3) pp. 200-213 |
KARTAL, M., Demir, Ö., KAYA, H.İ. (2017) "An Evaluation on the Regression Level of Prospective Teachers’xx Metacognitive Skills in terms of their Community Service Activities Perceptions", Universal Journal of Educational Research, 5 (1) pp. 1-10 Link DOI |
Bayramoğlu, E.O., KAYA, H.İ. (2017) "The Research of the Relation between Teachers’ Democratic Values and their Job Satisfaction", Kafkas Universitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (0) pp. 377-395 [TR Dizin] Link DOI |
Demir, Ö., Doğanay, A., KAYA, H.İ. (2016) "Investigation into the Prediction Level of Professional Values of Prospective Teachers within the Context of Critical Thinking Metacognition and Epistemological Beliefs in Turkey", International Education Studies, 9 (5) pp. 204-218 Link DOI |
Demir, Ö., Doğanay, A., KAYA, H.İ. (2016) "Investigation into the Prediction Level of Professional Values of Prospective Teachers within the Context of Critical Thinking Metacognition and Epistemological Beliefs in Turkey", International Education Studies, 9 (5) p. 204 Link DOI |
KAYA, H.İ. (2015) "Prospective teachers values in Turkish context", Educational Research and Reviews, 10 (15) pp. 2104-2113 Link DOI |
KAYA, H.İ., Han, T., Aybirdi, N. (2015) "Prospectıve EFL Teachers Attıtudes Towards The Use Of Authentıc Materıals In Efl Readıng Classes", The Journal of International Social Research, 8 (37) DOI |
KAYA, H.İ., Han, T., Aybirdi, N. (2015) "PROSPECTIVE EFL TEACHERS ATTITUDES TOWARDS THE USE OF AUTHENTIC MATERIALS IN EFL READING CLASSES", Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi, 8 (37) pp. 773-783 |
Demir, Ö., KAYA, H.İ. (2015) "An investigation of relations between pre-service teachers’ metacognition skill levels and their critical thinking situations", Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi, 5 (1) pp. 35-68 Link DOI |
Demir, Ö., KAYA, H.İ. (2015) "Öğretmen Adaylarının Bilişsel Farkındalık Beceri Düzeylerinin Eleştirel Düşünme Durumları İle İlişkilerinin İncelenmesi", Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi, 5 (1) pp. 35-68 [TR Dizin] DOI |
KAYA, H.İ., Demir, Ö. (2014) "Öğretmen Adaylarının Öğretmen Yeterlilikleri Hakkındaki Görüşlerinin Bilişsel Koçluk Yaklaşımı Bağlamında İncelenmesi", Journal of Educational Sciences Research (EBAD), 4 (2) pp. 67-92 Link DOI |
KAYA, H.İ., Demir, Ö. (2014) "Öğretmen adaylarının öğretmen yeterlilikleri hakkındaki görüşlerinin bilişsel koçluk yaklaşımı bağlamında incelenmesi Analysis on teacher candidates opinions on teacher qualifications in terms of cognitive coaching approach", Journal of Educational Sciences Research International E-Journal, 4 (2) pp. 67-92 DOI |
ERGİNSOY-OSMANOĞLU, D., KAYA, H.İ. (2014) "ÖĞRETMEN ADAYLARININ YÜKSEKÖĞRETİME DAİRMEMNUNİYET DURUMLARI İLE ÖZNEL İYİ OLUŞDURUMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ: KAFKASÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ", Kafkas üniversitesi sosyal bilimler enstitüsü dergisi, (12) pp. 45-70 [TR Dizin] Link |
Demir, Ö., KAYA, H.İ., TAŞDAN, M. (2014) "A validation and reliability study of community service activities scale in Turkey: A social evaluation", Educational Research and Reviews, (0) DOI |
Demir, Ö., KAYA, H.İ., TAŞDAN, M. (2014) "A validation and reliability study of community service activities scale in Turkey A social evaluation", Educational Research and Reviews, 9 (14) pp. 456-465 |
Han, T., KAYA, H.İ. (2014) "Turkish EFL Teachers Assessment Preferences and Practices in the Context of Constructivist Instruction", Journal of Studies in Education (Macrothink Institute), 4 (1) pp. 77-93 DOI |
ERGİNSOY-OSMANOĞLU, D., KAYA, H.İ. (2013) "Öğretmen Adaylarının Yükseköğretime Dair Memnuniyet Durumları İle Öznel İyi Oluş Durumlarının Değerlendirilmesi Kafkas Üniversitesi Örneği", Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (12) pp. 45-70 [TR Dizin] |
Ozan, C., Taşgın, A., Bay, E., KAYA, H.İ. (2013) "Sınıf Öğretmenlerinin Çoklu Zekâ Kuramına İlişkin Görüşlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 11 (3) pp. 301-322 [TR Dizin] |
Ozan, C., Taşgın, A., Bay, E., KAYA, H.İ. (2013) "Sınıf öğretmenlerinin çoklu zeka kuramına ilişkin görüşlerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi", Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 11 (3) pp. 301-322 [TR Dizin] |
Ozan, C., Taşgın, A., Bay, E., KAYA, H.İ. (2013) "Sınıf öğretmenlerinin çoklu zeka kuramına ilişkin görüşlerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi", Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 11 (3) pp. 301-322 |
Ozan, C., Taşgın, A., Bay, E., KAYA, H.İ. (2013) "Sınıf öğretmenlerinin çoklu zekâ kuramına ilişkin görüşlerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi", Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 11 (3) pp. 301-322 [TR Dizin] |
Demir, Ö., KAYA, H.İ., METİN-GÖKSU, M. (2012) "Lise Öğrencilerinde Okul Kültürünün Bir Öğesi Olarak Okul Yasam Kalitesi Algısının İncelenmesi", Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi, 2 (4) pp. 9-28 [TR Dizin] |
KAYA, H.İ., TAŞDAN, M., KOP, Y., METİN-GÖKSU, M. (2012) "Öğretmen Adaylarının Öğretim Elemanlarının Demokratik Davranışlarına İlişkin Algıları Kars İli Örneği", Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi, 2 (1) pp. 39-50 [TR Dizin] |
TAŞDAN, M., KAYA, H.İ., KOP, Y., METİN-GÖKSU, M. (2012) "Öğretmen adaylarının öğretim elemanlarının demokratik davranışlarına ilişkin algıları (Kars İli Örneği).", Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi, 2 (1) pp. 39-50 [TR Dizin] Link |
Küçükoğlu, A., KAYA, H.İ., Ayça, T. (2010) "Sınıf Öğretmenliği ABD Öğrencilerinin Başarı Yönelimi Algılarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi Atatürk Üniv Ondokuz Mayıs Üniv Örneği", Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 20 (2) pp. 121-136 [TR Dizin] |
Bay, E., Gündoğdu, K., KAYA, H.İ. (2010) "The Perceptions of Prospective Teachers on the Democratic Aspects of the Constructivist Learning Environment", Electronic Journal Of Research in Educational Psychology, 8 (2) pp. 617-642 |
Bay, E., KAYA, H.İ., Gündoğdu, K. (2010) "Demokratik Yapılandırmacı Öğrenme Ortamı Ölçeği Geliştirilmesi Developing Democratic Constructivist Learning Environment Scale", E-NWSA Education Journal of New World Sciences Academy Sciences, 5 (2) pp. 646-664 DOI |
KAYA, H.İ., Küçükali, R., Ada, Ş. (2010) "Yapılandırmacı Öğrenme Yaklaşım Uygulamalarında ÖğretmenAdaylarının Öğrenmede Öz-Düzenleme Yetkinlik Algıları", Atatürk Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi, 10 (44) pp. 75-84 [TR Dizin] |
Bay, E., KAYA, H.İ., Gündoğdu, K. (2010) "Demokratik Yapılandırmacı Öğrenme Ortamı Ölçeği Geliştirilmesi", NWSA: Education Sciences, 5 (2) pp. 646-664 Link |
Küçükoğlu, A., KAYA, H.İ., Ayça, T. (2010) "Sınıf Öğretmenliği ABD Öğrencilerinin Başarı Yönelimi Algılarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi Atatürk Üniversitesi Ondokuz Mayıs Üniversitesi Örneği", Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 20 (2) pp. 121-135 [TR Dizin] |
Bay, E., Gündoğdu, K., KAYA, H.İ. (2010) "The perceptions of prospective teachers on the democratic aspects of the constructivist learning environment", Electronic Journal Of Research In Educational Psychology., 24 (2) pp. 617-642 |
Bay, E., Gündoğdu, K., KAYA, H.İ., Karakaya, Ş., Köse, E., SÖNMEZ, S., Taşgın, A. (2009) "Öğretmen Adaylarının Sosyal Yapılandırmacı Yaklaşıma Dayalı Öğrenme Ortamında Öğretmen Rollerine İlişkin Algıları The Perceptions Of Prospective Teachers In Relation to Teacher Roles Exhibited In Social Constructivist Learning Environments", Mediterranean Journal Of Educational Research, 2 (5) pp. 57-73 |
KAYA, H.İ., Küçükali, R. (2009) "Yapılandırmacı Öğrenme Yaklaşımına Dair Uygulamalarda öğretmenAdaylarının Problem Çözme Algılarının İncelenmesi", Atatürk Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi, 9 (42) pp. 215-223 |
Dilmaç, O., Koçyiğit, S., Tuğluk, M.N., KAYA, H.İ. (2008) "Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Resim Öğretimi Dersine İlişkin Algılarının İncelenmesi", Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, (17) pp. 94-107 [TR Dizin] |
Tuğluk, İ.H., Kök, M., Koçyiğit, S., KAYA, H.İ., Gençdoğan, B. (2008) "Okul Öncesi Öğretmenlerinin Okuma Yazma Etkinliklerini Uygulamaya İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi", Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi Sayı, (17) pp. 72-81 [TR Dizin] |
Dilmaç, O., Koçyiğit, S., Tuğluk, M.N., KAYA, H.İ. (2008) "Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Resim Öğretimi Dersine İlişkin Algılarının İncelenmesi", Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, (17) pp. 94-107 Link |
Dilmaç, O., Koçyiğit, S., Tuğluk, M.N., KAYA, H.İ. (2008) "Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Resim Öğretimi Dersine İlişkin Algılarının İncelenmesi Erzurum İli Örneği", Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, (17) pp. 94-107 |
KAYA, H.İ., Bay, E., Yazıcı, A.G., Şebin, K. (2007) "Öğretim Elemanlarının Ders Verdikleri Öğrencilerin Özelliklerine İlişkin Görüşleri", Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 10 (2) pp. 221-231 [TR Dizin] |
Koçyiğit, S., Tuğluk, M.N., KAYA, H.İ., Kök, M. (2007) "Okul Öncesi Öğretmenlerinin Öğrenme Öğretme Sürecinde Bilgisayar Kullanımına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi", Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, (15) pp. 330-340 [TR Dizin] |
KAYA, H.İ., Bay, E. (2007) "Öğretim elemanlarının ders verdikleri öğrencilerin özelliklerine ilişkin görüşleri", Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi, 10 (2) pp. 221-231 |
Tuğluk, M.N., Gündoğdu, K., KAYA, H.İ. (2006) "Okul Öncesi Eğitimde Montessori Yaklaşımı", Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, (13) pp. 167-174 [TR Dizin] |
KAYA, H.İ., Başkutlu, M., YİGİT, G., KILIÇ, F. (2023) "How to Integrate 21st. Century Technology Into efl Classes? : Hands-on Foreign Language Learning with Mobile Phones", 8TH INTERNATIONAL CONGRESS ONHUMANITIES AND SOCIAL SCIENCE IN A CAHANGING WORLD , (pp. 13-24), İzmir, Türkiye, (Ocak 2023) |
KAYA, H.İ., YİGİT, G., KILIÇ, F., Başkutlu, M. (2022) "Examining the Language Learning Efforts of University Students Studying Foreign Language Departments in Terms of Various Variables", Selçuk 6. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi , (pp. 138-139), Konya, Türkiye, (Ağustos 2022) |
TAŞDAN, M., KAYA, H.İ., GÖZÜM, A.İ.C. (2018) "Türkiye ile Singapur, Japonya, Estonya, Çin ve Finlandiya’da Kademeler Arası Geçiş Sistemlerinin Karşılaştırmalı Olarak Değerlendirilmesi", 6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretimi Kongresi , Kars, Türkiye, (Ekim 2018) |
Bay, E., Ozan, C., KAYA, H.İ., Gündoğdu, K., Taşgın, A., Küçükoğlu, A., Köse, E. (2018) "Öğretmen adaylarının sosyal yapılandırmacı öğrenme ortamlarındaki öğrenen rollerine ilişkin görüşleri", Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları Ve Sorunları Sempozyumu Ii , (pp. 1182-1192), Ankara, Türkiye, (Mayıs 2018) |
Demir, Ö., KAYA, H.İ. (2018) "The Effect Of Cognitive Coaching Design On The Values Of Teacher Profession AndMetacognition Level Of Teacher Candidates", 27.Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , (pp. 710-712), Antalya, Türkiye, (Nisan 2018) |
OĞUL, R., KAYA, H.İ., Kıncal, R.Y. (2017) "DÜNYA GÜCÜ OSMANLI DEVLETİ ÜNİTESİ İÇİN AKADEMİK BAŞARI TESTİ GELİŞTİRME ÇALIŞMASI", INTERNATIONAL CONTEMPORARY EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS , Muğla, Türkiye, (Aralık 2017) |
KARTAL, M., KAYA, H.İ. (2017) "Analysis On The Perceptions Of Prospective Teachers On Community Service-learning", 26th International Conference on Educational Sciences , Antalya, Türkiye, (Nisan 2017) |
KARTAL, M., KAYA, H.İ. (2017) "Analysis On The Perceptions Of Prospective Teachers On Community Service-Learning/Öğretmen Adaylarının Topluma Hizmet Uygulamalarına İlişkin Algılarının İncelenmesi", 26. Uluslarası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES/UEBK-2017) , Antalya, Türkiye, (Nisan 2017) |
KAYA, H.İ., TAŞDAN, M., GÖZÜM, A.İ.C. (2016) "Öğretmen Adaylarının Eğitim İnançlarının Çeşitli Değişkenler Açısından Değerlendirilmesi", International Eurasian Educational Research Congress , (pp. 1528-1529), Antalya, Türkiye, (Haziran 2016) |
KAYA, H.İ., TAŞDAN, M., GÖZÜM, A.İ.C. (2016) "Öğretmen Adaylarının Eğitim İnançlarının Çeşitli DeğişkenlerAçısından Değerlendirilmesİ", IIIrd INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS , Muğla, Türkiye, (Haziran 2016) |
GÖZÜM, A.İ.C., TAŞDAN, M., KAYA, H.İ. (2016) "Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Düzeylerinin İncelenmesi", 25.ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , Türkiye, (Nisan 2016) |
KAYA, H.İ., KARTAL, M., Demir, Ö. (2015) "An Evaluation on the Regression Level of Prospective Teacher Metacognivite Skills in terms of Their Community Service Activities Perceptions", The Third International Congress on Curriculum and Instruction:Curriculum Studies in Higher Education , (Ekim 2015) |
KARTAL, M., Demir, Ö., KAYA, H.İ. (2015) "An Evaluation on the Regression Level of Prospective Teachers Metacognitive Skills in terms of Their Community Service Activities Perceptions", The 3rd International Congress on Curriculum and Instruction , (pp. 222), Adana, Türkiye, (Ekim 2015) |
KAYA, H.İ., Demir, Ö. (2015) "Assessment of Courses within the Teacher Training Program of Education Faculty in accordance with Teacher Proficiencies in Special Field Capabilities", The Third International Congress on Curriculum and Instruction:Curriculum Studies in Higher Education , (Ekim 2015) |
KAYA, H.İ., Demir, Ö. (2015) "Eğıtım Fakültesı Öğretmen Yetışme Programında Yer Alan Derslerın Özel Alan Yeterelıklerıne Göre Değerlendırılmesı", The Third International Congress on Curriculum and Instruction: Curriculum Studies in Higher Education , (pp. 329), Adana, Türkiye, (Ekim 2015) |
KARTAL, M., KAYA, H.İ., Demir, Ö. (2015) "Topluma Hizmet Uygulamaları Algılarının Öğretmen Adaylarının Bilişsel Farkındalık Becerilerini Yordama Düzeyinin İncelenmesi", The Third International Congress on Curriculum and Instruction: Curriculum Studies in Higher Education , (pp. 222), Adana, Türkiye, (Ekim 2015) |
Demir, Ö., KAYA, H.İ. (2014) "Öğretmen Adaylarının 4 4 4 Kademeli Geçiş Çerçevesinde Öğretmen Yeterlilikleri Hakkındaki Görüşlerinin Bilişsel Koçluk Yaklaşımı Bağlamında İncelenmesi", III. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi Eğitim Programları ve Öğretim Derneği , (pp. 39-40), Gaziantep, Türkiye, (Mayıs 2014) |
KAYA, H.İ., Küçükoğlu, A., Taşgın, A., Ozan, C., Alak, G. (2011) "Kimya öğretmeni adaylarının özel alan yeterliklerine ilişkin görüşlerinin değerlendirilmesi", 2. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi , Türkiye, (Temmuz 2011) |
KAYA, H.İ., Küçükoğlu, A., Taşgın, A., Ozan, C., Alak, G. (2011) "Kimya öğretmeni adaylarının özel alan yeterliklerine ilişkin görüşlerinin değerlendirilmesi", 2. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi , Erzurum, Türkiye, (Temmuz 2011) |
KAYA, H.İ., Küçükoğlu, A., Taşgın, A., Ozan, C., Alak, G. (2011) "Kimya öğretmeni adaylarının özel alan yeterliklerine ilişkin görüşlerinin değerlendirilmesi", 2. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi , (pp. 51), Erzurum, Türkiye, (Temmuz 2011) |
Küçükoğlu, A., Taşgın, A., Ozan, C., KAYA, H.İ. (2011) "Sınıf öğretmenliği lisansüstü eğitim uygulamalarına ilişkin bir araştırma", 10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , (pp. 15-20), Sivas, Türkiye, (Mayıs 2011) |
Küçükoğlu, A., Taşgın, A., Ozan, C., KAYA, H.İ. (2011) "Sınıf öğretmenliği lisansüstü eğitim uygulamalarına ilişkin bir araştırma", 10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Türkiye, (Mayıs 2011) |
Küçükoğlu, A., Taşgın, A., Ozan, C., KAYA, H.İ. (2011) "Sınıf öğretmenliği lisansüstü eğitim uygulamalarına ilişkin bir araştırma", 10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Sivas, Türkiye, (Mayıs 2011) |
Bay, E., Ozan, C., KAYA, H.İ., Gündoğdu, K., Taşgın, A., Küçükoğlu, A., Köse, E. (2010) "Öğretmen adaylarının sosyal yapılandırmacı öğrenme ortamlarındaki öğrenen rollerine ilişkin görüşleri", Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu II , (pp. 1182-1192), Ankara, Türkiye, (Ekim 2010) |
Küçükoğlu, A., KAYA, H.İ., Bay, E., Taşgın, A., Ozan, C. (2010) "Öğretmen yetiştirmede sosyal girişimciliği ve katılımcılığı destekleyen bir yaklaşım olarak topluma hizmet uygulamaları", II. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi , Antalya, Türkiye, (Ekim 2010) |
Küçükoğlu, A., KAYA, H.İ., Bay, E., Taşgın, A., Ozan, C. (2010) "Öğretmen yetiştirmede sosyal girişimciliği ve katılımcılığı destekleyen bir yaklaşım olarak topluma hizmet uygulamaları", II. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, , Antalya, Türkiye, (Ekim 2010) |
Ozan, C., Taşgın, A., KAYA, H.İ., Bay, E. (2010) "Sınıf öğretmenlerinin çoklu zeka kuramına ilişkin görüşlerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi", 19. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı , (pp. 78-79), Lefkoşa, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Eylül 2010) |
Ozan, C., Taşgın, A., Bay, E., KAYA, H.İ. (2010) "Sınıf öğretmenlerinin çoklu zeka kuramına ilişkin görüşlerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi", 19. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı , Lefkoşa, Türkiye, (Eylül 2010) |
Küçükoğlu, A., KAYA, H.İ., Bay, E. (2010) "Hizmet ederek öğrenme (Öğretmen eğitiminde yeni bir yaklaşım)", Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu II , Ankara, Türkiye, (Mayıs 2010) |
Bay, E., Küçükoğlu, A., KAYA, H.İ., Gündoğdu, K., Köse, E., Ozan, C., Taşgın, A. (2010) "Öğretim elemanı ve öğretmen adaylarının ölçme değerlendirmeye ilişkin görüşleri Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi örneği", Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları Ve Sorunları Sempozyumu II , (Mayıs 2010) |
Bay, E., Küçükoğlu, A., KAYA, H.İ., Gündoğdu, K., Köse, E., Ozan, C., Taşgın, A. (2010) "Öğretim elemanı ve öğretmen adaylarının ölçme değerlendirmeye ilişkin görüşleri Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi örneği", Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu II , Ankara, Türkiye, (Mayıs 2010) |
Bay, E., Küçükoğlu, A., KAYA, H.İ., Gündoğdu, K., Köse, E., Ozan, C., Taşgın, A. (2010) "Öğretim elemanı ve öğretmen adaylarının ölçme değerlendirmeye ilişkin görüşleri Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi örneği", II. Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları Ve Sorunları Sempozyumu , (pp. 1418-1426), Ankara, Türkiye, (Mayıs 2010) |
Bay, E., KAYA, H.İ., Ozan, C., Taşgın, A., Gündoğdu, K. (2010) "Öğretim elemanı ve öğretmen adaylarının ölçme değerlendirmeye ilişkin görüşleri Kazım Karabekir Eğitim fakültesi örneği", Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu II , Ankara, (Mayıs 2010) |
Bay, E., Gündoğdu, K., KAYA, H.İ. (2010) "Öğretim Elemanı ve Öğretmen Adaylarının Ölçme Değerlendirmeye İlişkin Görüşleri Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Örneği", Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları II , (pp. 1418-1427), Ankara, Türkiye, (Mayıs 2010) |
Bay, E., Küçükoğlu, A., KAYA, H.İ., Gündoğdu, K., Köse, E., Ozan, C., Taşgın, A. (2010) "Öğretim elemanı ve öğretmen adaylarının ölçme değerlendirmeye ilişkin görüşleri KazımKarabekir Eğitim Fakültesi örneği", Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve SorunlarıSempozyumu II , (pp. 1418-1426), (Mayıs 2010) |
Bay, E., Ozan, C., KAYA, H.İ., Gündoğdu, K., Taşgın, A., Köse, E. (2010) "Öğretmen Adaylarının Sosyal Yapılandırmacı Öğrenme Ortamlarındaki Öğrenen Rollerine İlişkin Görüşleri", Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları II , Ankara, Türkiye, (Mayıs 2010) |
Bay, E., Ozan, C., KAYA, H.İ., Gündoğdu, K., Taşgın, A., Küçükoğlu, A., Köse, E. (2010) "Öğretmen Adaylarının Sosyal Yapılandırmacı Öğrenme Ortamlarındaki Öğrenen Rollerine İlişkin Görüşleri", Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu II , (pp. 1232-1242), Ankara, Türkiye, (Mayıs 2010) |
Bay, E., KAYA, H.İ., Ozan, C., Gündoğdu, K. (2010) "Öğretmen adaylarının yapılandırmacı öğrenme ortamındaki öğrenen rollerine ilişkin görüşleri", Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu , Ankara, (Mayıs 2010) |
Bay, E., KAYA, H.İ., Köse, E., Ozan, C., Taşgın, A., Gündoğdu, K. (2010) "Öğretmen Eğitiminde Otantik Değerlendirme Yaklaşımının Öğrenen Başarısı ve Tutumuna Etkisi", I. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Balıkesir, Türkiye, (Mayıs 2010) |
Bay, E., Küçükoğlu, A., KAYA, H.İ., Köse, E., Ozan, C., Taşgın, A., Gündoğdu, K. (2010) "Öğretmen eğitiminde otantik değerlendirmenin öğrenen başarısı ve tutumuna etkisi", 1. Ulusal Eğitim Programları Ve Öğretim Kongresi , (pp. 229-230), Balıkesir, Türkiye, (Mayıs 2010) |
Bay, E., Küçükoğlu, A., KAYA, H.İ., Ozan, C., Taşgın, A., Gündoğdu, K. (2010) "Öğretmen eğitiminde otantik değerlendirmenin öğrenen başarısı ve tutumuna etkisi", 1. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Türkiye, (Mayıs 2010) |
Bay, E., Küçükoğlu, A., KAYA, H.İ., Köse, E., Ozan, C., Taşgın, A., Gündoğdu, K. (2010) "Öğretmen eğitiminde otantik değerlendirmenin öğrenen başarısı ve tutumuna etkisi", 1. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Ayvalık, Türkiye, (Mayıs 2010) |
Küçükoğlu, A., KAYA, H.İ., Bay, E., Taşgın, A., Ozan, C. (2010) "Community service learning An approach supporting entrepreneurship democratic participation in teacher education", The Second International Congress Of Educational Research , (pp. 1069-1089), Antalya, Türkiye, (Nisan 2010) |
KAYA, H.İ., Bay, E., Ozan, C., Taşgın, A. (2010) "Community Service Learning An Approach Supporting Entrepreneurship Democratic Participation in Teacher Education", The Second International Congress Of Educational Research , (pp. 82-83), Antalya, Türkiye, (Nisan 2010) |
Küçükoğlu, A., Bay, E., KAYA, H.İ. (2010) "Öğretmen yetiştirmede sosyal girişimciliği ve katılımcılığı destekleyen bir yaklaşım olarak THUII", II. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi. , Antalya, Türkiye, (Nisan 2010) |
Bay, E., Gündoğdu, K., KAYA, H.İ. (2009) "Öğretmen adaylarının yapılandırmacı öğrenme ortamlarının demokratikliğine ilişkin görüşleri", Avrupa'da Demokrasi ve Demokrasi Eğitimi Uluslararası Sempozyumu , (pp. 1-15), Çanakkale, Türkiye, (Haziran 2009) |
Bay, E., Karakaya, Ş., Gündoğdu, K., KAYA, H.İ., Köse, E. (2009) "The perceptions of prospective teachers in relation to scaffolding roles", The First International Congress of Educational Research , (pp. 143), Çanakkale, Türkiye, (Haziran 2009) |
Küçükoğlu, A., KAYA, H.İ. (2009) "Toplum Hizmetine Dayalı Bir Öğrenme Uygulaması Olarak THU", I. İyilik Sempozyumu , (pp. 73-80), Elazığ, Türkiye, (Haziran 2009) |
Küçükoğlu, A., KAYA, H.İ., Bay, E., Taşgın, A., Ozan, C. (2009) "Community service learning An approach supporting entrepreneurship democratic participation in teacher education", The Second International Congress Of Educational Research , (Mayıs 2009) |
Bay, E., KAYA, H.İ., Gündoğdu, K., Karakaya, Ş., Taşgın, A. (2009) "Öğretmen adaylarının yapılandırmacı öğrenme ortamındaki öğretmen rollerine ilişkin algıları", First International Congress of Educational Research. , Çanakkale, Türkiye, (Mayıs 2009) |
Küçükoğlu, A., KAYA, H.İ. (2009) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Özel Alan Yeterliklerine İlişkin Algıları", 8. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitim Sempozyumu , Türkiye, (Mayıs 2009) |
Gündoğdu, K., KAYA, H.İ., Bay, E. (2008) "Educational Philosophies of Faculty Staffin Teacher Training Institutions in Turkey The Case of Atatürk University", International Conference on Educational Sciences , (pp. 878-885), Girne, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Haziran 2008) |
Gündoğdu, K., Bay, E., KAYA, H.İ. (2008) "Educational philosophies of faculty taff in teacher training ınstitutions in Turkey The Case of Atatürk University", International Conference on Educational Sciences 2008 (ICES’08) , Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Haziran 2008) |
Bay, E., KAYA, H.İ., Gündoğdu, K. (2008) "Öğretmen adaylarının yapılandırmacı öğrenme ortamlarının demokratikliğine ilişkin görüşleri", Avrupa'da Demokrasi ve Demokrasi Eğitimi Uluslararası Sempozyumu. , Çanakkale, Türkiye, (Haziran 2008) |
Küçükoğlu, A., KAYA, H.İ. (2008) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Özel Alan Yeterliklerine İlişkin Algıları", 8. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (Eskişehir Osmangazi Üniversitesi) , (pp. 791-799), Eskişehir, Türkiye, (Mayıs 2008) |
Gündoğdu, K., KAYA, H.İ. (2007) "Bir Durum Çalışması Eğitim Bilimleri Bölümünde Lisans Üstü Eğitim Sürecinin Öğrenci ve Öğretim Elemanı Algılarıyla Nitel Olarak Değerlendirilmesi", Anadolu Üniversitesi III. Lisansüstü Eğitim Sempozyumu , (pp. 293-300), Eskişehir, Türkiye, (Ekim 2007) |
KAYA, H.İ., Bay, E. (2007) "Öğretmenliğin Mesleğinin Statüsünün Öğretmen Adaylarının Görüşleri Çerçevesinde Değerlendirilmesi", XVI Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi (Gaziosmanpaşa Üni) , Tokat, Türkiye, (Eylül 2007) |
Tuğluk, M.N., KAYA, H.İ., Koçyiğit, S., Bay, E., Ada, Ş., Akbaba, S. (2007) "Öğretmenliğin Mesleki Statüsünün Öğretmen Adayları Görüşleri Çerçevesinde Değerlendirilmesi", 16. ULUSAL EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ , Türkiye, (Eylül 2007) |
KAYA, H.İ., Koçyiğit, S., Küçükoğlu, A., Bay, E., Tuğluk, M.N., Ada, Ş., Akbaba, S. (2007) "Öğretmenliğin Mesleki Statüsünün Öğretmen Adaylarının Görüşleri Çerçevesinde Değerlendirilmesi", XVI. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , (pp. 381-382), Tokat, Türkiye, (Eylül 2007) |
Ürey, M., KAYA, H.İ., Çetinkaya, F.Ç., Yeşiltaş, N.K. (2004) "İlköğretim II. kademede görev alan fen bilgisi öğretmenlerinin görüşleri çerçevesinde fen bilgisine ait çevre konularının hedef-davranışlarına ulaşım düzeyi", 6. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 48), İstanbul, Türkiye, (Eylül 2004) |
Gündoğdu, K., Küçükoğlu, A., KAYA, H.İ. () "Bir durum çalışması Eğitim Bilimleri Bölümünde Lisansüstü Eğitim Sürecinin Öğrenci ve Öğretim Elemanı Algılarıyla Nitel Olarak Değerlendirilmesi", 3. Lisansüstü Eğitim Sempozyumu , Türkiye |
Bay, E., Küçükoğlu, A., KAYA, H.İ. () "Öğretmen eğitiminde otantik değerlendirmenin öğrenen başarısı ve tutumuna etkisi", 1. Ulusal Eğitim Programları Ve Öğretim Kongresi , Türkiye |
Kayıt Yok |
KAYA, H.İ., SU-TONGA, E. (2022) "Proje Tabanlı Öğrenme", Kitap: 21.Yüzyıl Becerileri Bakış Açısından Eğitim ve Öğretimde Farklı Yaklaşımlar, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 469 / 489, ISBN: 978-625-8325-40-9 |
KAYA, H.İ., Umurbek, M.M. (2022) "Öğrenmenin Değişimi ve Sınıf İçi Öğretim Etkinliklerinin Yönetimi", Kitap: Dijital Çağda Sınıf Yönetimi, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 69 / 98, ISBN: 978-625-8044-73-7 |
KAYA, H.İ., Umurbek, M.M. (2022) "ÖĞRETİMDE ÖĞRETMEN NİTELİKLERİ VE YETERLİKLERİ", Kitap: ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ, Ankara/Türkiye : Nobel, Bölüm Sayfaları: 343 / 369, ISBN: 978-625-427-557-9 |
KAYA, H.İ., Korkmaz, Z.S. (2022) "Öğretim Ortamının Düzenlenmesi", Kitap: Öğretim İlke ve Yöntemleri (Teoriden Uygulamaya), Ankara/Türkiye : Vize Tek, Bölüm Sayfaları: 163 / 192, ISBN: 978-625-8499-50-6 |
KAYA, H.İ., SU-TONGA, E. (2021) "Proje İle İlgili Kavramlar", Kitap: Eğitimde Proje Geliştirme ve Yönetme, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 1 / 17, ISBN: 978-625-767682-3 |
TAŞDAN, M., KAYA, H.İ. (2021) "Okul Dışı Öğrenme ve Alternatif Eğitim Uygulamaları", Kitap: Kuramdan Uygulamaya Okul Dışı Öğrenme Ortamları, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 163 / 189, ISBN: 978-625-7880-85-5 |
KAYA, H.İ., COŞKUN, M. (2020) "Eğitim Psikolojine Giriş Temel Kavramlar", Kitap: Eğitim Psikolojisi, Ankara/Türkiye : Vizetek, Bölüm Sayfaları: 2 / 31, ISBN: 978-605-7523-37-2 |
KAYA, H.İ., COŞKUN, M. (2020) "Eğitim psikolojisine giriş temel kavramlar", Kitap: Eğitim Psikolojisi, Ankara/Türkiye : Vize Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 3 / 32, ISBN: 9786257103183 |
Küçükoğlu, A., KAYA, H.İ. (2007) "Öğretim Hizmetinin Niteliğini Artırmada Öğretmen Yeterlikleri", Kitap: Öğretim İlke ve Yöntemleri, Türkiye : Lisans Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: / , |
Kayıt Yok |
(Uluslararası - Kitap) Öğretim İlke ve Yöntemleri (Teoriden Uygulamaya), 2022, Editör |
(Uluslararası - Kitap) Eğitimde Proje Geliştirme Yönetme, 2021, Editör |
(Uluslararası - Kitap) Kuramdan Uygulamaya Okul Dışı Öğrenme Ortamları, 2021, Editör |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 2016 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) e- Kafkas Eğitim Araştıremaları Derghisi, 2016 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi, 2016 |
Üye, Eğitim Programları ve Öğretim Derneği, 2020-2022 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Erdal Bay
Gaziantep Üniversitesi
|
2018 | 45 |
Adnan Taşgın
Atatürk Üniversitesi
|
2009 - 2018 | 32 |
Ceyhun Ozan
Atatürk Üniversitesi
|
2009 - 2018 | 31 |
Adnan Küçükoğlu
Atatürk Üniversitesi
|
2018 | 31 |
Kerim Gündoğdu
Aydın Adnan Menderes Üniversitesi
|
2018 | 29 |
Özden Demir
Kafkas Üniversitesi
|
2012 - 2019 | 18 |
Erdoğan Köse
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi
|
2009 - 2018 | 13 |
Kafkas Üniversitesi
|
2012 - 2021 | 9 |
Kafkas Üniversitesi
|
2015 - 2019 | 7 |
Sinan Koçyiğit
Atatürk Üniversitesi
|
2007 - 2008 | 7 |
Mehmet Nur Tuğluk
Yıldız Teknik Üniversitesi
|
2006 - 2008 | 7 |
Kafkas Üniversitesi
|
2016 - 2018 | 4 |
Kafkas Üniversitesi
|
2013 - 2022 | 4 |
Kafkas Üniversitesi
|
2022 - 2023 | 4 |
Kafkas Üniversitesi
|
2012 | 3 |
Kafkas Üniversitesi
|
2020 - 2021 | 3 |
Şerafettin Karakaya
Akdeniz Üniversitesi
|
2009 | 3 |
Gamze Alak
Kafkas Üniversitesi
|
2011 | 3 |
Oğuz Dilmaç
Atatürk Üniversitesi
|
2008 | 3 |
Turgay Han
Kafkas Üniversitesi
|
2014 - 2015 | 3 |
Şükrü Ada
Uludağ Üniversitesi
|
2007 - 2010 | 3 |
-
|
2021 - 2022 | 2 |
Kafkas Üniversitesi
|
2022 - 2023 | 2 |
Kafkas Üniversitesi
|
2022 - 2023 | 2 |
Kafkas Üniversitesi
|
2017 - 2018 | 2 |
Kafkas Üniversitesi
|
2017 | 2 |
Kafkas Üniversitesi
|
2012 | 2 |
Ahmet Doğanay
Çukurova Üniversitesi
|
2016 | 2 |
Rıdvan Küçükali
Atatürk Üniversitesi
|
2009 - 2010 | 2 |
Nülüfer Aybirdi
Kafkas Üniversitesi
|
2015 | 2 |
Merve Başkutlu
Kafkas Üniversitesi
|
2022 - 2023 | 2 |
Mehmet Kök
Atatürk Üniversitesi
|
2007 - 2008 | 2 |
Sırrı Akbaba
Üsküdar Üniversitesi
|
2007 | 2 |
Muhammet Muhsin Umurbek
-
|
2022 | 2 |
Turan Ayça
-
|
2010 | 2 |
Kafkas Üniversitesi
|
2017 | 1 |
Atatürk Üniversitesi
|
2009 | 1 |
Fatih Çetin Çetinkaya
Düzce Üniversitesi
|
2004 | 1 |
Zehra Sedef Korkmaz
Artvin Çoruh Üniversitesi
|
2022 | 1 |
Mustafa Ürey
Trabzon Üniversitesi
|
2004 | 1 |
Başaran Gençdoğan
Atatürk Üniversitesi
|
2008 | 1 |
İbrahim Halil Tuğluk
Adıyaman Üniversitesi
|
2008 | 1 |
Kenan Şebin
Atatürk Üniversitesi
|
2007 | 1 |
Remzi Yavaş Kıncal
Atatürk Üniversitesi
|
2017 | 1 |
A Gökhan Yazıcı
-
|
2007 | 1 |
Emre Okan Bayramoğlu
-
|
2017 | 1 |
Erdi Kuyumcu
-
|
2020 | 1 |
İnan Koçu
-
|
2021 | 1 |
Namık Kemal Yeşiltaş
-
|
2004 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78392 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9948 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Eğitim Programları ve Öğretim | 362 |
Anahtar Kelimeler | Eğitim Programları ve Öğretim, Eğitim Felsefesi, Hayat Boyu Öğrenme |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 115 | 42 | 90 | 25 | 15 | 55 | 115 | 170 | 40 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 357 . | 464 . | 457 . | 521 . | 526 . | 475 . | 513 . | 455 . | 570 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 210 . | 306 . | 265 . | 321 . | 316 . | 274 . | 279 . | 206 . | 343 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 34 . | 73 . | 46 . | 69 . | 75 . | 53 . | 48 . | 35 . | 85 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 30 . | 64 . | 42 . | 60 . | 70 . | 47 . | 37 . | 29 . | 75 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (3)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Toplam Yayın | 10 | 5 | 8 | 3 | 1 | 2 | 4 | 7 | 3 | 0 |
Toplam Makale | 5 | 2 | 5 | 1 | 1 | 1 | 2 | 3 | 2 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 3 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 5 | 3 | 3 | 2 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 4 | 2 | 3 | 1 | 1 | 0 | 1 | 2 | 2 | 0 |
Makale (Ulusal) | 1 | 0 | 2 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 3 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 5 | 2 | 3 | 2 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |