Lisans, Türkiye, İstanbul Üniversitesi, Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi, Çocuk Gelişimi Pr. (Açıköğretim), 2020, 2023 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Sağlık Bilimleri Enstitüsü, , 2017, 2021 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Sağlık Bilimleri Enstitüsü, Veterinerlik Mikrobiyolojisi (Yl) (Tezli), 2003, 2006 |
Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Kars Sağlık Yüksekokulu, Hemşirelik Bölümü, 1998, 2002 |
Lisans, Türkiye, İstanbul Üniversitesi, Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi, Çocuk Gelişimi Pr. (Açıköğretim), 2020, 2023 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Sağlık Bilimleri Enstitüsü, , 2017, 2021 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Sağlık Bilimleri Enstitüsü, Veterinerlik Mikrobiyolojisi (Yl) (Tezli), 2003, 2006 |
Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Kars Sağlık Yüksekokulu, Hemşirelik Bölümü, 1998, 2002 |
İngilizce, ÜDS, 51, Güz, 2008 |
Kayıt Yok |
[UAK] Sağlık Bilimleri Hemşirelik Eğitimi |
2022-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu, Çocuk Bakımı ve Gençlik Hizmetleri Bölümü, Türkiye |
2014-, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Sağlık Bilimleri Fakültesi, Çocuk Gelişimi Bölümü, Türkiye |
2012-2014, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Kars Sağlık Yüksekokulu, Hemşirelik Bölümü, Türkiye |
2003-2012, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Kars Sağlık Yüksekokulu, Hemşirelik Bölümü, Türkiye |
2013-2015, Myo/Yüksekokul Müdür Yardımcısı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
Kayıt Yok |
2024-2025, İlk Yardım, Ön Lisans |
2024-2025, Eğitimde Araç Gereç Geliştirme, Ön Lisans |
2024-2025, Özel Eğitimde Uygulamalar, Ön Lisans |
2024-2025, İlk Yardım, Ön Lisans |
2024-2025, Çocuk ve drama, Ön Lisans |
2024-2025, Anne Çocuk Beslenmesi, Ön Lisans |
2023-2024, Çocuk sağlığı ve hastalıkları, Ön Lisans |
2023-2024, Özel Eğitimde Uygulamalar, Ön Lisans |
2023-2024, Anne Çocuk Beslenmesi, Ön Lisans |
2023-2024, İlk Yardım, Ön Lisans |
2023-2024, Eğitimde Araç Gereç Geliştirme, Ön Lisans |
2023-2024, Çocuk ve drama, Ön Lisans |
2022-2023, Anne Çocuk Beslenmesi, Ön Lisans |
2022-2023, Çocuk sağlığı ve hastalıkları, Ön Lisans |
2022-2023, Özel Eğitim İlkeleri II, Ön Lisans |
2022-2023, Çocuk Animatörlüğü, Ön Lisans |
2022-2023, İlk Yardım, Ön Lisans |
2022-2023, Çocuk ve drama, Ön Lisans |
2021-2022, Anne Çocuk Beslenmesi, Ön Lisans |
2021-2022, Çocuk ve drama, Ön Lisans |
2021-2022, Özel Eğitim İlkeleri II, Ön Lisans |
2021-2022, Eğitimde Araç Gereç Geliştirme, Ön Lisans |
2021-2022, Çocuk sağlığı ve hastalıkları, Ön Lisans |
2020-2021, Anne Çocuk Beslenmesi, Ön Lisans |
2020-2021, Özel Eğitim İlkeleri II, Ön Lisans |
2020-2021, Çocuk sağlığı ve hastalıkları, Ön Lisans |
2020-2021, Çocuk ve drama, Ön Lisans |
2020-2021, İlk Yardım, Ön Lisans |
2019-2020, Özel Eğitim İlkeleri II, Ön Lisans |
2019-2020, İlk Yardım, Ön Lisans |
2019-2020, Anne Çocuk Beslenmesi, Ön Lisans |
2019-2020, Eğitimde Araç Gereç Geliştirme, Ön Lisans |
2019-2020, Çocuk Animatörlüğü, Ön Lisans |
2019-2020, Çocuk sağlığı ve hastalıkları, Ön Lisans |
2019-2020, Çocuk ve drama, Ön Lisans |
2018-2019, Özel Eğitim İlkeleri II, Ön Lisans |
2018-2019, Eğitimde Araç Gereç Geliştirme, Ön Lisans |
2018-2019, Anne Çocuk Beslenmesi, Ön Lisans |
2018-2019, Çocuk Animatörlüğü, Ön Lisans |
2018-2019, Çocuk sağlığı ve hastalıkları, Ön Lisans |
2018-2019, Çocuk ve drama, Ön Lisans |
2017-2018, İLK YARDIM, Ön Lisans |
2017-2018, EĞİTİMDE ARAÇ GEREÇ GELİŞTİRME, Ön Lisans |
2017-2018, Aile Eğitimi, Ön Lisans |
2017-2018, SANAT ETKİNLİKLERİNİ İZLEME, Ön Lisans |
2017-2018, ÖZEL EĞİTİM İLKELERİ I, Ön Lisans |
2017-2018, KİŞİSEL GELİŞİM, Ön Lisans |
2017-2018, ÇOCUKTA BİLİM ve TEKNOLOJİ, Ön Lisans |
2017-2018, ÇOCUKLA İLETİŞİM, Ön Lisans |
2017-2018, ÇOCUK SAĞLIĞI ve HASTALIKLARI, Ön Lisans |
2016-2017, Çocukta Bilim ve Teknoloji, Ön Lisans |
2016-2017, Sanat Etkinliklerini İzleme, Ön Lisans |
2016-2017, Özel Eğitimde Uygulama, Ön Lisans |
2016-2017, Özel Eğitim-I, Ön Lisans |
2016-2017, Kişisel Gelişim, Ön Lisans |
2016-2017, Özel Gereksinimli Çocuklarda Cinsel Eğit, Ön Lisans |
2016-2017, ÖZEL EĞİTİM II, Ön Lisans |
2016-2017, ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE ÖZEL EĞİTİM, Ön Lisans |
2016-2017, Aile Eğitimi, Ön Lisans |
2015-2016, Aile Planlaması Danışmanlığı, Lisans |
2015-2016, Sağlık Bilimlerinde Etik, Lisans |
2015-2016, Riskli Gebelikler ve Bakım, Lisans |
2015-2016, Ebelikte Evde Bakım, Lisans |
2015-2016, İletişim Becerileri, Lisans |
2015-2016, Bilgiye Ulaşma ve Sunum, Lisans |
2015-2016, Ebelik Tarihi ve Deontoloji, Lisans |
2015-2016, Beslenmeye Giriş, Lisans |
2014-2015, Halk Sağlığı Hemşireliği, Lisans |
2014-2015, Beslenmeye Giriş, Lisans |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
1 | DETERMINATION OF THE CONTENT OF HYOSCYAMUS RETICULATUS SEEDS BY XRF METHOD AND ANTIBACTERIAL CHARACTERISTICS OF ETHYL ALCOHOL EXTRACT | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 |
2 | Investigations of these different variables and anger levels, angel expression styles of child development program students | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
3 | Hemşirelik ve sağlık memurluğu öğrencilerinin atılganlık düzeylerinin belirlenmesi | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
4 | Hyoscyamus reticulatus L. Tohum Ekstraktının Antimikrobiyal ve Apoptotik Etkinliğinin Araştırılması | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
5 | Kars ta çalışan hemşirelerin atılganlık düzeylerinin geliştirilmesi | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
6 | THE EXAMINATION OF THE ATTITUDES OF PROSPECTİVEPRE-SCHOOL TEACHERS AND ASSOCIATE DEGREE CHİLDDEVELOPMENT PROGRAM STUDENTS’ TOWARDS SCIENCETEACHING | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
![]()
Perihan Akbaş
![]() |
2017 - 2021 | 15 |
![]()
Nur Akcanca
![]() |
2015 - 2022 | 11 |
![]() ![]() |
2017 - 2020 | 10 |
![]() ![]() |
2015 - 2022 | 8 |
![]() ![]() |
2005 - 2010 | 5 |
![]() ![]() |
2005 - 2010 | 5 |
![]()
Filiz Adana
![]() |
2005 - 2010 | 5 |
![]()
Elife Kaya
![]() |
2017 - 2020 | 5 |
![]() ![]() |
2006 - 2010 | 4 |
![]() ![]() |
2006 - 2010 | 4 |
![]()
Nejla Biçer
![]() |
2006 - 2013 | 4 |
![]()
Betül Aktaş
![]() |
2006 - 2010 | 4 |
![]() ![]() |
2018 - 2020 | 3 |
![]()
Hamit Uslu
![]() |
2017 - 2020 | 3 |
![]()
Gözde Atila Uslu
![]() |
2017 - 2020 | 3 |
![]() ![]() |
2015 - 2016 | 2 |
![]() ![]() |
2005 - 2009 | 2 |
![]() ![]() |
2020 - 2021 | 2 |
![]() ![]() |
2018 - 2019 | 2 |
![]() ![]() |
2013 - 2015 | 2 |
![]()
Gökhan Ceyhan
![]() |
2020 | 2 |
![]()
Olcay Öztürkler
-
|
2020 - 2021 | 2 |
![]()
Sedef Göltaş
-
|
2021 - 2022 | 2 |
![]() ![]() |
2020 | 1 |
![]() ![]() |
2015 | 1 |
![]() ![]() |
2017 | 1 |
![]()
-
|
2023 | 1 |
![]() ![]() |
2016 | 1 |
![]() ![]() |
2015 | 1 |
![]() ![]() |
2015 | 1 |
![]()
Caner Özdemir
-
|
2022 | 1 |
![]()
Ali Kemal Yılmaz
-
|
2022 | 1 |
![]()
Zühal Dinç Altun
Trabzon Üniversitesi
|
2022 | 1 |
![]()
Tuğba Karabekmez Erdem
![]() |
2020 | 1 |
![]()
Neriman Gey
![]() |
2013 | 1 |
![]()
Şemistan Kızıltepe
-
|
2023 | 1 |
![]()
Ayşegül Zengin
-
|
2022 | 1 |
![]()
Buket Hacıhamzaoğlu
-
|
2022 | 1 |
![]()
Gamzegül Engin
-
|
2022 | 1 |
![]()
Güllü Duman Yegen
-
|
2022 | 1 |
![]()
Muhammed Cesur
-
|
2022 | 1 |
![]()
Necla Biçer
-
|
2010 | 1 |
![]()
Nesrin Reis
-
|
2013 | 1 |
![]()
Nuray Büyük
-
|
2022 | 1 |
![]()
Senem Hacıömeroglu
-
|
2023 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Tıp ve Sağlık Bilimleri | 46528 |
YÖKSİS Temel Alan | Sağlık Bilimleri Temel Alanı | 35797 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Hemşirelik Eğitimi | 77 |
Anahtar Kelimeler | - |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
Ağırlıklı Puan | 15 | 15 | 80 | 55 | 10 | 79 | 17 | 65 | 15 | 0 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 891 . | 872 . | 809 . | 814 . | 844 . | 782 . | 943 . | 827 . | 828 . | - | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 890 . | 872 . | 809 . | 814 . | 844 . | 782 . | 943 . | 827 . | 828 . | - | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 14 . | 16 . | 10 . | 12 . | 22 . | 6 . | 26 . | 17 . | 29 . | - | - |
Toplam Yayın | 1 | 1 | 8 | 7 | 2 | 6 | 2 | 4 | 1 | 0 | 0 |
Toplam Makale | 1 | 1 | 4 | 0 | 0 | 4 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 0 | 4 | 7 | 2 | 2 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 1 | 1 | 4 | 0 | 0 | 4 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 4 | 7 | 2 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |