| Lisans, Türkiye, İstanbul Üniversitesi, Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi, Çocuk Gelişimi Pr. (Açıköğretim), 2020, 2023 |
| Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Sağlık Bilimleri Enstitüsü, , 2017, 2021 |
| Yüksek Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Sağlık Bilimleri Enstitüsü, Veterinerlik Mikrobiyolojisi (Yl) (Tezli), 2003, 2006 |
| Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Kars Sağlık Yüksekokulu, Hemşirelik Bölümü, 1998, 2002 |
| Lisans, Türkiye, İstanbul Üniversitesi, Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi, Çocuk Gelişimi Pr. (Açıköğretim), 2020, 2023 |
| Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Sağlık Bilimleri Enstitüsü, , 2017, 2021 |
| Yüksek Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Sağlık Bilimleri Enstitüsü, Veterinerlik Mikrobiyolojisi (Yl) (Tezli), 2003, 2006 |
| Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Kars Sağlık Yüksekokulu, Hemşirelik Bölümü, 1998, 2002 |
| İngilizce, ÜDS, 51, Güz, 2008 |
| Kayıt Yok |
| [UAK] Sağlık Bilimleri Hemşirelik Eğitimi |
| 2022-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu, Çocuk Bakımı ve Gençlik Hizmetleri Bölümü, Türkiye |
| 2014-, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Sağlık Bilimleri Fakültesi, Çocuk Gelişimi Bölümü, Türkiye |
| 2012-2014, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Kars Sağlık Yüksekokulu, Hemşirelik Bölümü, Türkiye |
| 2003-2012, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Kars Sağlık Yüksekokulu, Hemşirelik Bölümü, Türkiye |
| 2013-2015, Myo/Yüksekokul Müdür Yardımcısı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
| Kayıt Yok |
| 2024-2025, İlk Yardım, Ön Lisans |
| 2024-2025, Eğitimde Araç Gereç Geliştirme, Ön Lisans |
| 2024-2025, Özel Eğitimde Uygulamalar, Ön Lisans |
| 2024-2025, İlk Yardım, Ön Lisans |
| 2024-2025, Çocuk ve drama, Ön Lisans |
| 2024-2025, Anne Çocuk Beslenmesi, Ön Lisans |
| 2023-2024, Çocuk sağlığı ve hastalıkları, Ön Lisans |
| 2023-2024, Özel Eğitimde Uygulamalar, Ön Lisans |
| 2023-2024, Anne Çocuk Beslenmesi, Ön Lisans |
| 2023-2024, İlk Yardım, Ön Lisans |
| 2023-2024, Eğitimde Araç Gereç Geliştirme, Ön Lisans |
| 2023-2024, Çocuk ve drama, Ön Lisans |
| 2022-2023, Anne Çocuk Beslenmesi, Ön Lisans |
| 2022-2023, Çocuk sağlığı ve hastalıkları, Ön Lisans |
| 2022-2023, Özel Eğitim İlkeleri II, Ön Lisans |
| 2022-2023, Çocuk Animatörlüğü, Ön Lisans |
| 2022-2023, İlk Yardım, Ön Lisans |
| 2022-2023, Çocuk ve drama, Ön Lisans |
| 2021-2022, Anne Çocuk Beslenmesi, Ön Lisans |
| 2021-2022, Çocuk ve drama, Ön Lisans |
| 2021-2022, Özel Eğitim İlkeleri II, Ön Lisans |
| 2021-2022, Eğitimde Araç Gereç Geliştirme, Ön Lisans |
| 2021-2022, Çocuk sağlığı ve hastalıkları, Ön Lisans |
| 2020-2021, Anne Çocuk Beslenmesi, Ön Lisans |
| 2020-2021, Özel Eğitim İlkeleri II, Ön Lisans |
| 2020-2021, Çocuk sağlığı ve hastalıkları, Ön Lisans |
| 2020-2021, Çocuk ve drama, Ön Lisans |
| 2020-2021, İlk Yardım, Ön Lisans |
| 2019-2020, Özel Eğitim İlkeleri II, Ön Lisans |
| 2019-2020, İlk Yardım, Ön Lisans |
| 2019-2020, Anne Çocuk Beslenmesi, Ön Lisans |
| 2019-2020, Eğitimde Araç Gereç Geliştirme, Ön Lisans |
| 2019-2020, Çocuk Animatörlüğü, Ön Lisans |
| 2019-2020, Çocuk sağlığı ve hastalıkları, Ön Lisans |
| 2019-2020, Çocuk ve drama, Ön Lisans |
| 2018-2019, Özel Eğitim İlkeleri II, Ön Lisans |
| 2018-2019, Eğitimde Araç Gereç Geliştirme, Ön Lisans |
| 2018-2019, Anne Çocuk Beslenmesi, Ön Lisans |
| 2018-2019, Çocuk Animatörlüğü, Ön Lisans |
| 2018-2019, Çocuk sağlığı ve hastalıkları, Ön Lisans |
| 2018-2019, Çocuk ve drama, Ön Lisans |
| 2017-2018, İLK YARDIM, Ön Lisans |
| 2017-2018, EĞİTİMDE ARAÇ GEREÇ GELİŞTİRME, Ön Lisans |
| 2017-2018, Aile Eğitimi, Ön Lisans |
| 2017-2018, SANAT ETKİNLİKLERİNİ İZLEME, Ön Lisans |
| 2017-2018, ÖZEL EĞİTİM İLKELERİ I, Ön Lisans |
| 2017-2018, KİŞİSEL GELİŞİM, Ön Lisans |
| 2017-2018, ÇOCUKTA BİLİM ve TEKNOLOJİ, Ön Lisans |
| 2017-2018, ÇOCUKLA İLETİŞİM, Ön Lisans |
| 2017-2018, ÇOCUK SAĞLIĞI ve HASTALIKLARI, Ön Lisans |
| 2016-2017, Çocukta Bilim ve Teknoloji, Ön Lisans |
| 2016-2017, Sanat Etkinliklerini İzleme, Ön Lisans |
| 2016-2017, Özel Eğitimde Uygulama, Ön Lisans |
| 2016-2017, Özel Eğitim-I, Ön Lisans |
| 2016-2017, Kişisel Gelişim, Ön Lisans |
| 2016-2017, Özel Gereksinimli Çocuklarda Cinsel Eğit, Ön Lisans |
| 2016-2017, ÖZEL EĞİTİM II, Ön Lisans |
| 2016-2017, ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE ÖZEL EĞİTİM, Ön Lisans |
| 2016-2017, Aile Eğitimi, Ön Lisans |
| 2015-2016, Aile Planlaması Danışmanlığı, Lisans |
| 2015-2016, Sağlık Bilimlerinde Etik, Lisans |
| 2015-2016, Riskli Gebelikler ve Bakım, Lisans |
| 2015-2016, Ebelikte Evde Bakım, Lisans |
| 2015-2016, İletişim Becerileri, Lisans |
| 2015-2016, Bilgiye Ulaşma ve Sunum, Lisans |
| 2015-2016, Ebelik Tarihi ve Deontoloji, Lisans |
| 2015-2016, Beslenmeye Giriş, Lisans |
| 2014-2015, Halk Sağlığı Hemşireliği, Lisans |
| 2014-2015, Beslenmeye Giriş, Lisans |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
| 1 | Determination of the Content of Hyoscyamus Reticulatus Seeds by XRF Method and Antibacterial Characteristics of Ethyl Alcohol Extract | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 |
| 2 | Investigations of these different variables and anger levels, angel expression styles of child development program students | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
| 3 | Hemşirelik ve sağlık memurluğu öğrencilerinin atılganlık düzeylerinin belirlenmesi | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
| 4 | Hyoscyamus reticulatus L. Tohum Ekstraktının Antimikrobiyal ve Apoptotik Etkinliğinin Araştırılması | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
| 5 | Kars ta çalışan hemşirelerin atılganlık düzeylerinin geliştirilmesi | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
| 6 | THE EXAMINATION OF THE ATTITUDES OF PROSPECTİVEPRE-SCHOOL TEACHERS AND ASSOCIATE DEGREE CHİLDDEVELOPMENT PROGRAM STUDENTS’ TOWARDS SCIENCETEACHING | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
|
Perihan Akbaş
|
2017 - 2021 | 15 |
|
Nur Akcanca
|
2015 - 2022 | 11 |
|
|
2017 - 2020 | 10 |
|
|
2015 - 2022 | 8 |
|
|
2005 - 2010 | 5 |
|
|
2005 - 2010 | 5 |
|
Filiz Adana
|
2005 - 2010 | 5 |
|
Elife Kaya
|
2017 - 2020 | 5 |
|
|
2006 - 2010 | 4 |
|
|
2006 - 2010 | 4 |
|
Nejla Biçer
|
2006 - 2013 | 4 |
|
Betül Aktaş
|
2006 - 2010 | 4 |
|
|
2018 - 2020 | 3 |
|
Hamit Uslu
|
2017 - 2020 | 3 |
|
Gözde Atila Uslu
|
2017 - 2020 | 3 |
|
|
2015 - 2016 | 2 |
|
|
2005 - 2009 | 2 |
|
-
|
2020 - 2021 | 2 |
|
|
2018 - 2019 | 2 |
|
|
2013 - 2015 | 2 |
|
Gökhan Ceyhan
|
2020 | 2 |
|
Olcay Öztürkler
-
|
2020 - 2021 | 2 |
|
Sedef Göltaş
-
|
2021 - 2022 | 2 |
|
|
2020 | 1 |
|
|
2015 | 1 |
|
|
2017 | 1 |
|
-
|
2023 | 1 |
|
|
2016 | 1 |
|
|
2015 | 1 |
|
|
2015 | 1 |
|
Caner Özdemir
-
|
2022 | 1 |
|
Ali Kemal Yılmaz
-
|
2022 | 1 |
|
Zühal Dinç Altun
Trabzon Üniversitesi
|
2022 | 1 |
|
Tuğba Karabekmez Erdem
|
2020 | 1 |
|
Neriman Gey
|
2013 | 1 |
|
Şemistan Kızıltepe
-
|
2023 | 1 |
|
Ayşegül Zengin
-
|
2022 | 1 |
|
Buket Hacıhamzaoğlu
-
|
2022 | 1 |
|
Gamzegül Engin
-
|
2022 | 1 |
|
Güllü Duman Yegen
-
|
2022 | 1 |
|
Muhammed Cesur
-
|
2022 | 1 |
|
Necla Biçer
-
|
2010 | 1 |
|
Nesrin Reis
-
|
2013 | 1 |
|
Nuray Büyük
-
|
2022 | 1 |
|
Senem Hacıömeroglu
-
|
2023 | 1 |
| Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
| TÜBİTAK Araştırma Alanı | Tıp ve Sağlık Bilimleri | 52599 |
| YÖKSİS Temel Alan | Sağlık Bilimleri Temel Alanı | 38743 |
| YÖKSİS Bilim Alanı | Hemşirelik Eğitimi | 78 |
| Anahtar Kelimeler | - | |
| Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
| Ağırlıklı Puan | 15 | 15 | 80 | 55 | 10 | 79 | 17 | 65 | 15 | 0 | 0 |
| Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 901 . | 887 . | 833 . | 840 . | 873 . | 815 . | 977 . | 865 . | 856 . | - | - |
| Sıra (Temel Alan İçinde) | 900 . | 887 . | 833 . | 840 . | 873 . | 815 . | 977 . | 865 . | 856 . | - | - |
| Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 14 . | 16 . | 10 . | 11 . | 23 . | 6 . | 27 . | 16 . | 29 . | - | - |
| Toplam Yayın | 1 | 1 | 8 | 7 | 2 | 6 | 2 | 4 | 1 | 0 | 0 |
| Toplam Makale | 1 | 1 | 4 | 0 | 0 | 4 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 |
| Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
| Toplam Bildiri | 0 | 0 | 4 | 7 | 2 | 2 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 |
| Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Makale (Uluslararası) | 1 | 1 | 4 | 0 | 0 | 4 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 |
| Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |
| Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
| Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 4 | 7 | 2 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 |
| Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |