Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Karadeniz Teknik Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi (Dr), 2010, 2017 |
Lisans, Türkiye, Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2003, 2008 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Karadeniz Teknik Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi (Dr), 2010, 2017 |
Lisans, Türkiye, Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2003, 2008 |
Kayıt Yok |
İngilizce, ÜDS, 73, 2011 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri Matematik Eğitimi |
[UAK] Eğitim Bilimleri Matematik Eğitimi Matematik Eğitimi |
2017-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Dede Korkut Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2011-2017, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Dede Korkut Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
Kayıt Yok |
2024-2025, Matematik Felsefesi, Lisans |
2024-2025, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
2024-2025, Matematik Öğretiminde Kavram Yanılgıları, Lisans |
2024-2025, Matematik Öğretiminde Etkinlik Geliştirme, Lisans |
2024-2025, Matematik Eğitiminde Teknoloji Kullanımı, Yüksek Lisans |
2024-2025, Matematik Eğitiminde Etkinlik Temelli Öğrenme, Yüksek Lisans |
2024-2025, Eğitime Giriş, Lisans |
2024-2025, Matematik Eğitiminde Teknoloji Kullanımı, Yüksek Lisans |
2024-2025, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
2024-2025, Mikroöğretim, Lisans |
2024-2025, Cebir Öğretimi, Lisans |
2023-2024, Matematik Felsefesi, Lisans |
2023-2024, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
2023-2024, Matematik Öğretiminde Kavram Yanılgıları, Lisans |
2023-2024, Matematik Öğretiminde Etkinlik Geliştirme, Lisans |
2023-2024, Matematik Eğitiminde Etkinlik Temelli Öğrenme, Yüksek Lisans |
2023-2024, Eğitime Giriş, Lisans |
2023-2024, Öğretmenlik Uygulaması II, Yüksek Lisans |
2023-2024, Mikroöğretim, Lisans |
2023-2024, Matematik Eğitiminde Teknoloji Kullanımı, Yüksek Lisans |
2023-2024, Cebir Öğretimi, Lisans |
2022-2023, Matematik Felsefesi, Lisans |
2022-2023, Matematik Öğretiminde Etkinlik Geliştirme, Lisans |
2022-2023, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
2022-2023, Matematik Öğretiminde Kavram Yanılgıları, Lisans |
2022-2023, Eğitime Giriş, Lisans |
2022-2023, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2022-2023, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
2022-2023, Matematik Eğitiminde Teknoloji Kullanımı, Yüksek Lisans |
2022-2023, Matematik Eğitiminde Etkinlik Temelli Öğrenme, Yüksek Lisans |
2022-2023, Cebir Öğretimi, Lisans |
2021-2022, Matematik Felsefesi, Lisans |
2021-2022, Matematik Öğretiminde Etkinlik Geliştirme, Lisans |
2021-2022, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
2021-2022, Matematik Öğretiminde Kavram Yanılgıları, Lisans |
2021-2022, Eğitime Giriş, Lisans |
2021-2022, Analiz I, Lisans |
2021-2022, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2021-2022, Mikroöğretim, Lisans |
2021-2022, Öğretmenlik Uygulaması 2, Lisans |
2021-2022, Matematik Eğitiminde Teknoloji Kullanımı, Yüksek Lisans |
2021-2022, Matematik Eğitiminde Etkinlik Temelli Öğrenme, Yüksek Lisans |
2021-2022, Cebir Öğretimi, Lisans |
2020-2021, Matematik Öğretiminde Etkinlik Geliştirme, Lisans |
2020-2021, Eleştirel Düşünme, Lisans |
2020-2021, Okul Deneyimi, Lisans |
2020-2021, İlkokulda Temel Matematik, Lisans |
2020-2021, Eğitime Giriş, Lisans |
2020-2021, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2020-2021, Mikroöğretim, Lisans |
2020-2021, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2020-2021, Matematik Felsefesi, Lisans |
2020-2021, Matematik Eğitiminde Teknoloji Kullanımı, Yüksek Lisans |
2020-2021, Matematik Eğitiminde Etkinlik Temelli Öğrenme, Yüksek Lisans |
2020-2021, Ölçme ve Değerlendirme, Lisans |
2019-2020, Eleştirel Düşünme, Lisans |
2019-2020, Konu Alanı Ders Kitabı İncelemesi, Lisans |
2019-2020, Okul Deneyimi, Lisans |
2019-2020, Genel Matematik I, Lisans |
2019-2020, Eğitime Giriş, Lisans |
2019-2020, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2019-2020, Ölçme ve Değerlendirme, Lisans |
2019-2020, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2019-2020, Matematik Felsefesi, Lisans |
2019-2020, Matematik II, Lisans |
2018-2019, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2018-2019, Ölçme ve Değerlendirme, Lisans |
2018-2019, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2018-2019, Matematik Felsefesi, Lisans |
2018-2019, Genel Matematik II, Lisans |
2018-2019, Okul Deneyimi, Lisans |
2018-2019, Konu Alanı Ders Kitabı İncelemesi, Lisans |
2018-2019, Eğitime Giriş, Lisans |
2018-2019, Genel Matematik I, Lisans |
2017-2018, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2017-2018, Genel Matematik II, Lisans |
2017-2018, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2017-2018, Öğretmenlik uygulaması, Lisans |
2017-2018, Matematik Felsefesi, Lisans |
2017-2018, Ölçme ve Değerlendirme, Lisans |
2017-2018, Okul Deneyimi, Lisans |
2017-2018, Eğitim Bilimine Giriş, Lisans |
2017-2018, Genel Matematik-1, Lisans |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
1 | Matematik Öğretim Programı Dersinde Edmodo Sosyal Paylaşım Platformunun Kullanımı: Öğretmen Adaylarının Görüşleri | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
![]()
Tuba Gökçek
![]() |
2013 - 2023 | 9 |
![]() ![]() |
2018 - 2020 | 3 |
![]() ![]() |
2024 | 2 |
![]()
Ünal Çakıroğlu
Trabzon Üniversitesi
|
2011 | 2 |
![]()
Yaşar Akkan
![]() |
2011 | 2 |
![]()
Gülcan Turan Beder
-
|
2021 | 2 |
![]()
İrem Korkmaz
-
|
2023 | 2 |
![]() ![]() |
2021 | 1 |
![]()
Emine Timuçin
Trabzon Üniversitesi
|
2011 | 1 |
![]()
Tuğba Baran Kaya
![]() |
2023 | 1 |
![]()
Burcu Yıldırım
-
|
2021 | 1 |
![]()
Doğan Uzun
-
|
2023 | 1 |
![]()
Hasan Kemikli
-
|
2011 | 1 |
![]()
Hüseyin Yılmaz
-
|
2011 | 1 |
![]()
İrem Der
-
|
2023 | 1 |
![]()
Muhammet Yıldız
-
|
2023 | 1 |
![]()
Özgül Aslı
-
|
2011 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78285 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 10704 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Matematik Eğitimi | 300 |
Anahtar Kelimeler | Matematik Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
Ağırlıklı Puan | 10 | 12 | 0 | 25 | 5 | 15 | 15 | 25 | 56 | 6 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 477 . | 499 . | - | 524 . | 550 . | 525 . | 608 . | 614 . | 549 . | 547 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 306 . | 336 . | - | 309 . | 326 . | 310 . | 378 . | 344 . | 332 . | 345 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 72 . | 92 . | - | 82 . | 72 . | 56 . | 87 . | 67 . | 70 . | 79 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 58 . | 75 . | - | 67 . | 56 . | 50 . | 72 . | 61 . | 56 . | 65 . | - |
Toplam Yayın | 2 | 3 | 0 | 3 | 1 | 1 | 2 | 3 | 6 | 3 | 0 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 2 | 3 | 0 | 2 | 1 | 0 | 2 | 2 | 5 | 3 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 2 | 2 | 0 | 2 | 1 | 0 | 2 | 2 | 2 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 3 | 0 |