img
Dr. Öğr. Üyesi Hilal YILDIZ

Dr. Öğr. Üyesi Hilal YILDIZ

  • Dede Korkut Eğitim Fakültesi
  • Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
  • Matematik Eğitimi

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
11
Atıf
0
h-index
0
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Araştırma Alanları
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Kayıt Yok
Kayıt Yok
İngilizce, ÜDS, 73, 2011
Kayıt Yok
[UAK] Eğitim Bilimleri Matematik Eğitimi
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Abubekir Sıddık Budak, Yüksek Lisans, Eğitim Bilişim Ağı'nda (EBA) yer alan 8. sınıf matematik dersi interaktif etkinliklerin matematiksel potansiyel boyutu açısından incelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman)
İrem Der, Yüksek Lisans, LGS kapsamındaki merkezi sınava yönelik yayımlanan örnek matematik sorularının ve öğrenci çözümlerinin PISA temsil yeterliği düzeyleri açısından incelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman)
Derya Atalay, Yüksek Lisans, İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Tercih Ettiği Etkinliklerin Bilişsel İstem Düzeylerinin Ve Görüşlerinin İncelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman)
Şule Arda Yılmaz, Yüksek Lisans, Matematik Öğretmen Adaylarının Gerçekçi Matematik Eğitimi'ne Yönelik Farkındalıklarının İncelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman)
Gülcan Turan Beder, Yüksek Lisans, Liselere Geçiş Sistemi (LGS) matematik sorularının matematik okuryazarlığı çerçevesine ve öğretmen görüşlerine göre incelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Burcu Yıldırım, Yüksek Lisans, Zeka oyunlarının 7. sınıf öğrencilerinin matematik problemi çözme becerilerine ve tutumlarına etkisinin incelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Doğan Uzun, Yüksek Lisans, Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Öğrenme Yaklaşımlarının ve Cebirsel Düşünme Algı Düzeylerinin İncelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
İrem Korkmaz, Yüksek Lisans, İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Mikro Öğretim Aracılığıyla Gerçek Hayatla İlişkilendirme Becerilerinin Gelişiminin İncelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
2018-2019, Okul Deneyimi, Lisans
2018-2019, Konu Alanı Ders Kitabı İncelemesi, Lisans
2018-2019, Eğitim Bilimine Giriş, Lisans
2018-2019, Eğitime Giriş, Lisans
2018-2019, Genel Matematik-1, Lisans
2018-2019, Genel Matematik-1, Lisans
2017-2018, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans
2017-2018, Öğretmenlik uygulaması, Lisans
2017-2018, Matematik Felsefesi, Lisans
2017-2018, Ölçme ve Değerlendirme, Lisans
2017-2018, Okul Deneyimi, Lisans
2017-2018, Eğitim Bilimine Giriş, Lisans
2017-2018, Genel Matematik-1, Lisans
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
YILDIZ, H. (2022) "Preservice Elementary Mathematics Teachers’ Evaluations of Microteaching Practices", Turkish Journal of Mathematics Education, (0)  
YILDIZ, H., Gökçek, T. (2018) "The Development Process of a Mathematic Teacher’s Technological Pedagogical Content Knowledge.", European Journal of Educational Research, 7 (1) pp. 9-29 Link  
GÜNBAŞ, N., YILDIZ, H. (2018) "Matematik Öğretmen Adaylarının Matematik Öğretim Programı Dersinde Edmodo Kullanımı ile İlgili Görüşleri", 6. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARIVE ÖĞRETİM KONGRESİ , (pp. 851-854), Kars, Türkiye, (Ekim 2018
YILDIZ, H. (2018) "Views of Prospective Teachers About The Teaching Mathematics with Games", International Conference on Mathematics and Mathematics Education(ICMME-2018) , (Eylül 2018
YILDIZ, H., Gökçek, T. (2016) "Ortaöğretim 10. sınıf öğrencilerinin geometri öğretiminde teknoloji kullanımına ilişkin görüşleri", XVIII AMSE-AMCE-WAER Congress Teaching and Training Today for Tomorrow , (Mayıs 2016
YILDIZ, H., Gökçek, T. (2015) "Identifying Mathematics Teachers’xx Needsof Integrating Technology to Their Lessons", İSER 2015World Conference on Education , (Haziran 2015
YILDIZ, H., Gökçek, T. (2013) "Çember konusuyla ilgili bilgisayar destekli öğretime ilişkin 11. sınıf öğrencilerinin görüşleri", 1st International Instructional TechnologiesTeacher Education Symposium , (Haziran 2013
YILDIZ, H., Gökçek, T. (2013) "Matematik öğretmenlerinin geometri eğitiminde teknoloji kullanımına ilişkin görüşlerinin ve deneyimlerinin incelenmesi", 1. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu , Türkiye, (Haziran 2013
YILDIZ, H., Akkan, Y., Çakıroğlu, Ü. (2011) "Geometrik cisimlerin öğretiminde Cabri 3D kullanımı ile ilgili öğretmen görüşleri", 11th International Educational Technology Conference , (Mayıs 2011
Çakıroğlu, Ü., Akkan, Y., YILDIZ, H., Kemikli, H., Aslı, Ö., Timuçin, E., Yılmaz, H. (2011) "Öğretmen yetiştiren kurumlarda e-öğrenme ortamlarının kullanımının farklı faktörler açısından incelenmesi", 11th International Educational Technology Conference , (Mayıs 2011
Kayıt Yok
YILDIZ, H., Kaya, T.B., Gökçek, T. (2023) "Sayılar ve İşlemler Öğrenme Alanındaki Olası Hatalar ve Kavram Yanılgıları IV; Tamsayılar ve Tamsayılarla İşlemler, Oran-Orantı", Kitap: Ortaokul Matematiğinde Hatalar-Kavram Yanılgıları ve Giderilmesine Yönelik Etkinlikler, : Vizetek, Bölüm Sayfaları: 175 / 221, ISBN: 978-625-94130-7-5 
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Atıflar
Atıf bilgisi bulunmamaktadır
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Tuba Gökçek
Kırıkkale Üniversitesi
2013 - 2023 6
Ünal Çakıroğlu
Trabzon Üniversitesi
2011 2
Yaşar Akkan
Gümüşhane Üniversitesi
2011 2
Kafkas Üniversitesi
2018 1
Emine Timuçin
Trabzon Üniversitesi
2011 1
Tuğba Baran Kaya
-
2023 1
Hasan Kemikli
-
2011 1
Hüseyin Yılmaz
-
2011 1
Özgül Aslı
-
2011 1
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78392
YÖKSİS Temel Alan Eğitim Bilimleri Temel Alanı 9948
YÖKSİS Bilim Alanı Matematik Eğitimi 255
Anahtar Kelimeler -
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
Ağırlıklı Puan 5 5 0 25 0 0 0 15 40 0
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) 467 . 501 . - 521 . - - - 610 . 570 . -
Sıra (Temel Alan İçinde) 320 . 343 . - 321 . - - - 356 . 343 . -
Sıra (Bilim Alanı İçinde) 78 . 92 . - 81 . - - - 65 . 69 . -
Toplam Yayın 1 1 0 3 0 0 0 1 1 0
Toplam Makale 0 0 0 1 0 0 0 1 0 0
Toplam Kitap 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Toplam Bildiri 1 1 0 2 0 0 0 0 0 0
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Uluslararası) 0 0 0 1 0 0 0 1 0 0
Makale (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Bildiri (Uluslararası) 1 1 0 2 0 0 0 0 0 0
Bildiri (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri