| Doktora, Türkiye, Karadeniz Teknik Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi (Dr), 2010, 2017 |
| Lisans, Türkiye, Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2003, 2008 |
| Doktora, Türkiye, Karadeniz Teknik Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi (Dr), 2010, 2017 |
| Lisans, Türkiye, Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2003, 2008 |
| Kayıt Yok |
| İngilizce, ÜDS, 73, 2011 |
| Kayıt Yok |
| [UAK] Eğitim Bilimleri Matematik Eğitimi |
| [UAK] Eğitim Bilimleri Matematik Eğitimi Matematik Eğitimi |
| 2017-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Dede Korkut Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
| 2011-2017, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Dede Korkut Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
| Kayıt Yok |
| 2024-2025, Güz Dönemi, Matematik Felsefesi, Lisans |
| 2024-2025, Güz Dönemi, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
| 2024-2025, Güz Dönemi, Matematik Öğretiminde Kavram Yanılgıları, Lisans |
| 2024-2025, Güz Dönemi, Matematik Öğretiminde Etkinlik Geliştirme, Lisans |
| 2024-2025, Güz Dönemi, Matematik Eğitiminde Teknoloji Kullanımı, Yüksek Lisans |
| 2024-2025, Güz Dönemi, Matematik Eğitiminde Etkinlik Temelli Öğrenme, Yüksek Lisans |
| 2024-2025, Güz Dönemi, Eğitime Giriş, Lisans |
| 2024-2025, Güz Dönemi, Matematik Eğitiminde Teknoloji Kullanımı, Yüksek Lisans |
| 2024-2025, Güz Dönemi, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
| 2024-2025, Güz Dönemi, Mikroöğretim, Lisans |
| 2024-2025, Güz Dönemi, Cebir Öğretimi, Lisans |
| 2023-2024, Güz Dönemi, Matematik Felsefesi, Lisans |
| 2023-2024, Güz Dönemi, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
| 2023-2024, Güz Dönemi, Matematik Öğretiminde Kavram Yanılgıları, Lisans |
| 2023-2024, Güz Dönemi, Matematik Öğretiminde Etkinlik Geliştirme, Lisans |
| 2023-2024, Güz Dönemi, Matematik Eğitiminde Etkinlik Temelli Öğrenme, Yüksek Lisans |
| 2023-2024, Güz Dönemi, Eğitime Giriş, Lisans |
| 2023-2024, Güz Dönemi, Öğretmenlik Uygulaması II, Yüksek Lisans |
| 2023-2024, Güz Dönemi, Mikroöğretim, Lisans |
| 2023-2024, Güz Dönemi, Matematik Eğitiminde Teknoloji Kullanımı, Yüksek Lisans |
| 2023-2024, Güz Dönemi, Cebir Öğretimi, Lisans |
| 2022-2023, Güz Dönemi, Matematik Felsefesi, Lisans |
| 2022-2023, Güz Dönemi, Matematik Öğretiminde Etkinlik Geliştirme, Lisans |
| 2022-2023, Güz Dönemi, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
| 2022-2023, Güz Dönemi, Matematik Öğretiminde Kavram Yanılgıları, Lisans |
| 2022-2023, Güz Dönemi, Eğitime Giriş, Lisans |
| 2022-2023, Güz Dönemi, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
| 2022-2023, Güz Dönemi, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
| 2022-2023, Güz Dönemi, Matematik Eğitiminde Teknoloji Kullanımı, Yüksek Lisans |
| 2022-2023, Güz Dönemi, Matematik Eğitiminde Etkinlik Temelli Öğrenme, Yüksek Lisans |
| 2022-2023, Güz Dönemi, Cebir Öğretimi, Lisans |
| 2021-2022, Güz Dönemi, Matematik Felsefesi, Lisans |
| 2021-2022, Güz Dönemi, Matematik Öğretiminde Etkinlik Geliştirme, Lisans |
| 2021-2022, Güz Dönemi, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
| 2021-2022, Güz Dönemi, Matematik Öğretiminde Kavram Yanılgıları, Lisans |
| 2021-2022, Güz Dönemi, Eğitime Giriş, Lisans |
| 2021-2022, Güz Dönemi, Analiz I, Lisans |
| 2021-2022, Güz Dönemi, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
| 2021-2022, Güz Dönemi, Mikroöğretim, Lisans |
| 2021-2022, Güz Dönemi, Öğretmenlik Uygulaması 2, Lisans |
| 2021-2022, Güz Dönemi, Matematik Eğitiminde Teknoloji Kullanımı, Yüksek Lisans |
| 2021-2022, Güz Dönemi, Matematik Eğitiminde Etkinlik Temelli Öğrenme, Yüksek Lisans |
| 2021-2022, Güz Dönemi, Cebir Öğretimi, Lisans |
| 2020-2021, Güz Dönemi, Matematik Öğretiminde Etkinlik Geliştirme, Lisans |
| 2020-2021, Güz Dönemi, Eleştirel Düşünme, Lisans |
| 2020-2021, Güz Dönemi, Okul Deneyimi, Lisans |
| 2020-2021, Güz Dönemi, İlkokulda Temel Matematik, Lisans |
| 2020-2021, Güz Dönemi, Eğitime Giriş, Lisans |
| 2020-2021, Güz Dönemi, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
| 2020-2021, Güz Dönemi, Mikroöğretim, Lisans |
| 2020-2021, Güz Dönemi, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
| 2020-2021, Güz Dönemi, Matematik Felsefesi, Lisans |
| 2020-2021, Güz Dönemi, Matematik Eğitiminde Teknoloji Kullanımı, Yüksek Lisans |
| 2020-2021, Güz Dönemi, Matematik Eğitiminde Etkinlik Temelli Öğrenme, Yüksek Lisans |
| 2020-2021, Güz Dönemi, Ölçme ve Değerlendirme, Lisans |
| 2019-2020, Güz Dönemi, Eleştirel Düşünme, Lisans |
| 2019-2020, Güz Dönemi, Konu Alanı Ders Kitabı İncelemesi, Lisans |
| 2019-2020, Güz Dönemi, Okul Deneyimi, Lisans |
| 2019-2020, Güz Dönemi, Genel Matematik I, Lisans |
| 2019-2020, Güz Dönemi, Eğitime Giriş, Lisans |
| 2019-2020, Güz Dönemi, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
| 2019-2020, Güz Dönemi, Ölçme ve Değerlendirme, Lisans |
| 2019-2020, Güz Dönemi, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
| 2019-2020, Güz Dönemi, Matematik Felsefesi, Lisans |
| 2019-2020, Güz Dönemi, Matematik II, Lisans |
| 2018-2019, Güz Dönemi, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
| 2018-2019, Güz Dönemi, Ölçme ve Değerlendirme, Lisans |
| 2018-2019, Güz Dönemi, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
| 2018-2019, Güz Dönemi, Matematik Felsefesi, Lisans |
| 2018-2019, Güz Dönemi, Genel Matematik II, Lisans |
| 2018-2019, Güz Dönemi, Okul Deneyimi, Lisans |
| 2018-2019, Güz Dönemi, Konu Alanı Ders Kitabı İncelemesi, Lisans |
| 2018-2019, Güz Dönemi, Eğitime Giriş, Lisans |
| 2018-2019, Güz Dönemi, Genel Matematik I, Lisans |
| 2017-2018, Güz Dönemi, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
| 2017-2018, Güz Dönemi, Genel Matematik II, Lisans |
| 2017-2018, Güz Dönemi, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
| 2017-2018, Güz Dönemi, Öğretmenlik uygulaması, Lisans |
| 2017-2018, Güz Dönemi, Matematik Felsefesi, Lisans |
| 2017-2018, Güz Dönemi, Ölçme ve Değerlendirme, Lisans |
| 2017-2018, Güz Dönemi, Okul Deneyimi, Lisans |
| 2017-2018, Güz Dönemi, Eğitim Bilimine Giriş, Lisans |
| 2017-2018, Güz Dönemi, Genel Matematik-1, Lisans |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
| 1 | Matematik Öğretim Programı Dersinde Edmodo Sosyal Paylaşım Platformunun Kullanımı: Öğretmen Adaylarının Görüşleri | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
|
Tuba Gökçek
|
2013 - 2023 | 9 |
|
|
2018 - 2020 | 3 |
|
|
2024 | 2 |
|
Ünal Çakıroğlu
Trabzon Üniversitesi
|
2011 | 2 |
|
Yaşar Akkan
|
2011 | 2 |
|
Gülcan Turan Beder
-
|
2021 | 2 |
|
İrem Korkmaz
-
|
2023 | 2 |
|
|
2021 | 1 |
|
Emine Timuçin
Trabzon Üniversitesi
|
2011 | 1 |
|
Tuğba Baran Kaya
|
2023 | 1 |
|
Burcu Yıldırım
-
|
2021 | 1 |
|
Doğan Uzun
-
|
2023 | 1 |
|
Hasan Kemikli
-
|
2011 | 1 |
|
Hüseyin Yılmaz
-
|
2011 | 1 |
|
İrem Der
-
|
2023 | 1 |
|
Muhammet Yıldız
-
|
2023 | 1 |
|
Özgül Aslı
-
|
2011 | 1 |
| Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
| TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 79055 |
| YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 11191 |
| YÖKSİS Bilim Alanı | Matematik Eğitimi | 303 |
| Anahtar Kelimeler | Matematik Eğitimi | |
| Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
| Ağırlıklı Puan | 10 | 12 | 0 | 25 | 5 | 15 | 15 | 25 | 56 | 6 | 0 |
| Araştırma Alanı | 473 . | 503 . | - | 523 . | 558 . | 527 . | 605 . | 614 . | 545 . | 558 . | - |
| Temel Alan | 300 . | 336 . | - | 314 . | 330 . | 309 . | 376 . | 338 . | 332 . | 354 . | - |
| Bilim Alanı | 74 . | 89 . | - | 83 . | 74 . | 57 . | 85 . | 66 . | 67 . | 86 . | - |
| Anahtar Kelime (1) | 59 . | 74 . | - | 69 . | 58 . | 48 . | 71 . | 60 . | 54 . | 70 . | - |
| Toplam Yayın | 2 | 3 | 0 | 3 | 1 | 1 | 2 | 3 | 6 | 3 | 0 |
| Toplam Makale | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
| Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
| Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |
| Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |
| Toplam Bildiri | 2 | 3 | 0 | 2 | 1 | 0 | 2 | 2 | 5 | 3 | 0 |
| Bildiri (Uluslararası) | 2 | 2 | 0 | 2 | 1 | 0 | 2 | 2 | 2 | 0 | 0 |
| Bildiri (Ulusal) | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 3 | 0 |