Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Karadeniz Teknik Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi (Dr), 2010, 2017 |
Lisans, Türkiye, Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2003, 2008 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Karadeniz Teknik Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi (Dr), 2010, 2017 |
Lisans, Türkiye, Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2003, 2008 |
Kayıt Yok |
İngilizce, ÜDS, 73, 2011 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri Matematik Eğitimi |
[UAK] Eğitim Bilimleri Matematik Eğitimi Matematik Eğitimi |
2017-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Dede Korkut Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2011-2017, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Dede Korkut Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
Kayıt Yok |
Abubekir Sıddık Budak, Yüksek Lisans, Eğitim Bilişim Ağı'nda (EBA) yer alan 8. sınıf matematik dersi interaktif etkinliklerin matematiksel potansiyel boyutu açısından incelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
İrem Der, Yüksek Lisans, LGS kapsamındaki merkezi sınava yönelik yayımlanan örnek matematik sorularının ve öğrenci çözümlerinin PISA temsil yeterliği düzeyleri açısından incelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Derya Atalay, Yüksek Lisans, İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Tercih Ettiği Etkinliklerin Bilişsel İstem Düzeylerinin Ve Görüşlerinin İncelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Şule Arda Yılmaz, Yüksek Lisans, Matematik Öğretmen Adaylarının Gerçekçi Matematik Eğitimi'ne Yönelik Farkındalıklarının İncelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Gülcan Turan Beder, Yüksek Lisans, Liselere Geçiş Sistemi (LGS) matematik sorularının matematik okuryazarlığı çerçevesine ve öğretmen görüşlerine göre incelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Burcu Yıldırım, Yüksek Lisans, Zeka oyunlarının 7. sınıf öğrencilerinin matematik problemi çözme becerilerine ve tutumlarına etkisinin incelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Doğan Uzun, Yüksek Lisans, Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Öğrenme Yaklaşımlarının ve Cebirsel Düşünme Algı Düzeylerinin İncelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
İrem Korkmaz, Yüksek Lisans, İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Mikro Öğretim Aracılığıyla Gerçek Hayatla İlişkilendirme Becerilerinin Gelişiminin İncelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
2024-2025, Matematik Felsefesi, Lisans |
2024-2025, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
2024-2025, Matematik Öğretiminde Kavram Yanılgıları, Lisans |
2024-2025, Matematik Öğretiminde Etkinlik Geliştirme, Lisans |
2024-2025, Matematik Eğitiminde Teknoloji Kullanımı, Yüksek Lisans |
2024-2025, Matematik Eğitiminde Etkinlik Temelli Öğrenme, Yüksek Lisans |
2024-2025, Eğitime Giriş, Lisans |
2024-2025, Matematik Eğitiminde Teknoloji Kullanımı, Yüksek Lisans |
2024-2025, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
2024-2025, Mikroöğretim, Lisans |
2024-2025, Cebir Öğretimi, Lisans |
2023-2024, Matematik Felsefesi, Lisans |
2023-2024, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
2023-2024, Matematik Öğretiminde Kavram Yanılgıları, Lisans |
2023-2024, Matematik Öğretiminde Etkinlik Geliştirme, Lisans |
2023-2024, Matematik Eğitiminde Etkinlik Temelli Öğrenme, Yüksek Lisans |
2023-2024, Eğitime Giriş, Lisans |
2023-2024, Öğretmenlik Uygulaması II, Yüksek Lisans |
2023-2024, Mikroöğretim, Lisans |
2023-2024, Matematik Eğitiminde Teknoloji Kullanımı, Yüksek Lisans |
2023-2024, Cebir Öğretimi, Lisans |
2022-2023, Matematik Felsefesi, Lisans |
2022-2023, Matematik Öğretiminde Etkinlik Geliştirme, Lisans |
2022-2023, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
2022-2023, Matematik Öğretiminde Kavram Yanılgıları, Lisans |
2022-2023, Eğitime Giriş, Lisans |
2022-2023, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2022-2023, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
2022-2023, Matematik Eğitiminde Teknoloji Kullanımı, Yüksek Lisans |
2022-2023, Matematik Eğitiminde Etkinlik Temelli Öğrenme, Yüksek Lisans |
2022-2023, Cebir Öğretimi, Lisans |
2021-2022, Matematik Felsefesi, Lisans |
2021-2022, Matematik Öğretiminde Etkinlik Geliştirme, Lisans |
2021-2022, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
2021-2022, Matematik Öğretiminde Kavram Yanılgıları, Lisans |
2021-2022, Eğitime Giriş, Lisans |
2021-2022, Analiz I, Lisans |
2021-2022, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2021-2022, Mikroöğretim, Lisans |
2021-2022, Öğretmenlik Uygulaması 2, Lisans |
2021-2022, Matematik Eğitiminde Teknoloji Kullanımı, Yüksek Lisans |
2021-2022, Matematik Eğitiminde Etkinlik Temelli Öğrenme, Yüksek Lisans |
2021-2022, Cebir Öğretimi, Lisans |
2020-2021, Matematik Öğretiminde Etkinlik Geliştirme, Lisans |
2020-2021, Eleştirel Düşünme, Lisans |
2020-2021, Okul Deneyimi, Lisans |
2020-2021, İlkokulda Temel Matematik, Lisans |
2020-2021, Eğitime Giriş, Lisans |
2020-2021, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2020-2021, Mikroöğretim, Lisans |
2020-2021, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2020-2021, Matematik Felsefesi, Lisans |
2020-2021, Matematik Eğitiminde Teknoloji Kullanımı, Yüksek Lisans |
2020-2021, Matematik Eğitiminde Etkinlik Temelli Öğrenme, Yüksek Lisans |
2020-2021, Ölçme ve Değerlendirme, Lisans |
2019-2020, Eleştirel Düşünme, Lisans |
2019-2020, Konu Alanı Ders Kitabı İncelemesi, Lisans |
2019-2020, Okul Deneyimi, Lisans |
2019-2020, Genel Matematik I, Lisans |
2019-2020, Eğitime Giriş, Lisans |
2019-2020, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2019-2020, Ölçme ve Değerlendirme, Lisans |
2019-2020, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2019-2020, Matematik Felsefesi, Lisans |
2019-2020, Matematik II, Lisans |
2018-2019, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2018-2019, Ölçme ve Değerlendirme, Lisans |
2018-2019, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2018-2019, Matematik Felsefesi, Lisans |
2018-2019, Genel Matematik II, Lisans |
2018-2019, Okul Deneyimi, Lisans |
2018-2019, Konu Alanı Ders Kitabı İncelemesi, Lisans |
2018-2019, Eğitim Bilimine Giriş, Lisans |
2018-2019, Genel Matematik-1, Lisans |
2017-2018, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2017-2018, Genel Matematik II, Lisans |
2017-2018, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2017-2018, Öğretmenlik uygulaması, Lisans |
2017-2018, Matematik Felsefesi, Lisans |
2017-2018, Ölçme ve Değerlendirme, Lisans |
2017-2018, Okul Deneyimi, Lisans |
2017-2018, Eğitim Bilimine Giriş, Lisans |
2017-2018, Genel Matematik-1, Lisans |
Kayıt Yok |
ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARIYLA DİJİTAL ÇİZGİ ROMAN TASARLAMA Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2025 ![]() |
Kayıt Yok |
Yıldız, H. (2022) "Preservice Elementary Mathematics Teachers’ Evaluations of Microteaching Practices", Turkish Journal of Mathematics Education, (0) ![]() |
Günbaş, N., Yıldız, H. (2020) "Matematik Öğretim Programı Dersinde Edmodo Sosyal Paylaşım Platformunun Kullanımı: Öğretmen Adaylarının Görüşleri", Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 15 (29) pp. 109-129 [TR Dizin] Link DOI ![]() ![]() |
Yıldız, H., Gökçek, T. (2018) "The Development Process of a Mathematic Teacher’s Technological Pedagogical Content Knowledge.", European Journal of Educational Research, 7 (1) pp. 9-29 Link ![]() |
Yıldız, H. (2024) "İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Ders Anlatımında Kullandıkları Çoklu Temsiller", 16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK 2024) , Edirne, Türkiye, (Ekim 2024) ![]() |
Yıldız, H., Yaşar-Yusumut, B. (2024) "Matematik Eğitimi Alanında Yapılan Ölçek Geliştirme ve Uyarlama Çalışmalarının İncelenmesi", Bilim, Teknoloji, Kültür, Sanat, Spor ve Eğitim Kongresi (Biteksek) , Bakü, Azerbaycan, (Ekim 2024) ![]() |
Yıldız, H., Yaşar-Yusumut, B. (2024) "Türkiye’de Matematik Eğitimi Alanında Nicel Araştırma Yöntemiyle Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi", 16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK 2024) , Edirne, Türkiye, (Ekim 2024) ![]() |
Der, İ., Yıldız, H. (2023) "Örnek Matematik Sorularının Temsil Yeterliği Düzeyleri", EGE 10th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES , İzmir, Türkiye, (Aralık 2023) ![]() |
Yıldız, H. (2023) "Matematik Öğretmenlerinin Etkinlik Tasarlama ve Uygulama Süreçlerine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi", 6. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-6) Sempozyumu , Ankara, Türkiye, (Ekim 2023) ![]() |
Yıldız, H., Yıldız, M. (2023) "Örnek Uygulamalarla Dinamik Matematik Yazılımı Geogebra", Bilim Teknoloji Kültür Sanat Spor Eğitim Kongresi (BİTEKSEK 2023) , Antalya, Türkiye, (Ekim 2023) ![]() |
Korkmaz, İ., Yıldız, H. (2023) "11. ve 12. Sınıf Temel Düzey Matematik Ders Kitaplarının Gerçek Hayatla İlişkilendirme Türlerine Göre İncelenmesi", 15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK 2023) , Kars, Türkiye, (Eylül 2023) ![]() |
Uzun, D., Yıldız, H. (2023) "Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Öğrenme Yaklaşımlarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi", 15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK 2023) , Kars, Türkiye, (Eylül 2023) ![]() |
Korkmaz, İ., Yıldız, H. (2023) "8. Sınıf Matematik Ders Kitabı Etkinliklerinin Gerçek Hayatla İlişkilendirme Türlerine ve Öğrenme Alanlarına Göre İncelenmesi", 14.ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ FORUMU , Antalya, Türkiye, (Haziran 2023) ![]() |
Yıldız, H. (2022) "Matematik Öğretmenlerinin Geliştirdiği Etkinliklerin Türlerinin İncelenmesi", 14.Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu (EYFOR-XIII) , İzmir, Türkiye, (Haziran 2022) ![]() |
Beder, G.T., Saka, E., Yıldız, H. (2021) "2020 Lgs Matematik Sorularının Pısa Matematik Değerlendirme Çerçevesine Göre İncelenmesi", 5. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-5) Sempozyumu , (pp. 250-252), Antalya, Türkiye, (Ekim 2021) ![]() |
Beder, G.T., Yıldırım, B., Yıldız, H. (2021) "Ortaokul Matematik Ders Kitabı İçeriklerinin Teknoloji Kullanım Düzeyi Açısından İncelenmesi", Igdır International Social Sciences Congress , Iğdır, Türkiye, (Nisan 2021) ![]() |
Yıldız, H., Günbaş, N. (2019) "İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Yeterlilik Algılarının İncelenmesi", 4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu , (pp. 192-193), Çeşme/İzmir, Türkiye, (Eylül 2019) ![]() |
Günbaş, N., Yıldız, H. (2018) "Matematik Öğretmen Adaylarının Matematik Öğretim Programı Dersinde Edmodo Kullanımı ile İlgili Görüşleri", 6. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARIVE ÖĞRETİM KONGRESİ , (pp. 851-854), Kars, Türkiye, (Ekim 2018) ![]() |
Yıldız, H. (2018) "Views of Prospective Teachers About The Teaching Mathematics with Games", International Conference on Mathematics and Mathematics Education(ICMME-2018) , (Eylül 2018) ![]() |
Yıldız, H., Gökçek, T. (2016) "Ortaöğretim 10 Sınıf Öğrencilerinin Geometri Öğretiminde Teknoloji Kullanımına İlişkin Görüşleri", XVIII. AMSE-AMCE-WAER CONGRESS: Teaching and Training Today for Tomorrow. , Eskişehir, Türkiye, (Mayıs 2016) ![]() |
Yıldız, H., Gökçek, T. (2016) "Ortaöğretim 10. sınıf öğrencilerinin geometri öğretiminde teknoloji kullanımına ilişkin görüşleri", XVIII AMSE-AMCE-WAER Congress Teaching and Training Today for Tomorrow , (Mayıs 2016) ![]() |
Yıldız, H., Gökçek, T. (2016) "Geogebra Yazılımının Kullanımına İlişkin Hizmetiçi Eğitimin Sınıf Ortamına Yansımaları", Matematik Öğretiminde Örnek Uygulamalar Konferansı-I , Ankara, Türkiye, (Ocak 2016) ![]() |
Yıldız, H., Gökçek, T. (2015) "Identifying Mathematics Teachers Needs of Integrating Technology to Their Lessons", iSER 2015 World Conference on Education , İstanbul, Türkiye, (Haziran 2015) ![]() |
Yıldız, H., Gökçek, T. (2015) "Identifying Mathematics Teachers’xx Needsof Integrating Technology to Their Lessons", İSER 2015World Conference on Education , (Haziran 2015) ![]() |
Yıldız, H., Gökçek, T. (2013) "Çember konusuyla ilgili bilgisayar destekli öğretime ilişkin 11. sınıf öğrencilerinin görüşleri", 1st International Instructional TechnologiesTeacher Education Symposium , (Haziran 2013) ![]() |
Yıldız, H., Gökçek, T. (2013) "Matematik öğretmenlerinin geometri eğitiminde teknoloji kullanımına ilişkin görüşlerinin ve deneyimlerinin incelenmesi", 1. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu , Türkiye, (Haziran 2013) ![]() |
Yıldız, H., Akkan, Y., Çakıroğlu, Ü. (2011) "Geometrik cisimlerin öğretiminde Cabri 3D kullanımı ile ilgili öğretmen görüşleri", 11th International Educational Technology Conference , (Mayıs 2011) ![]() |
Çakıroğlu, Ü., Akkan, Y., Yıldız, H., Kemikli, H., Aslı, Ö., Timuçin, E., Yılmaz, H. (2011) "Öğretmen yetiştiren kurumlarda e-öğrenme ortamlarının kullanımının farklı faktörler açısından incelenmesi", 11th International Educational Technology Conference , (Mayıs 2011) ![]() |
Kayıt Yok |
Yıldız, H., Kaya, T.B., Gökçek, T. (2023) "Sayılar ve İşlemler Öğrenme Alanındaki Olası Hatalar ve Kavram Yanılgıları IV; Tamsayılar ve Tamsayılarla İşlemler, Oran-Orantı", Kitap: Ortaokul Matematiğinde Hatalar-Kavram Yanılgıları ve Giderilmesine Yönelik Etkinlikler, Ankara/Türkiye : Vizetek Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 175 / 222, ISBN: 978-625-94130-7-5 ![]() |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
1 | Matematik Öğretim Programı Dersinde Edmodo Sosyal Paylaşım Platformunun Kullanımı: Öğretmen Adaylarının Görüşleri | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
![]()
Tuba Gökçek
![]() |
2013 - 2023 | 9 |
![]() ![]() |
2018 - 2020 | 3 |
![]() ![]() |
2024 | 2 |
![]()
Ünal Çakıroğlu
Trabzon Üniversitesi
|
2011 | 2 |
![]()
Yaşar Akkan
![]() |
2011 | 2 |
![]()
Gülcan Turan Beder
-
|
2021 | 2 |
![]()
İrem Korkmaz
-
|
2023 | 2 |
![]() ![]() |
2021 | 1 |
![]()
Emine Timuçin
Trabzon Üniversitesi
|
2011 | 1 |
![]()
Tuğba Baran Kaya
![]() |
2023 | 1 |
![]()
Burcu Yıldırım
-
|
2021 | 1 |
![]()
Doğan Uzun
-
|
2023 | 1 |
![]()
Hasan Kemikli
-
|
2011 | 1 |
![]()
Hüseyin Yılmaz
-
|
2011 | 1 |
![]()
İrem Der
-
|
2023 | 1 |
![]()
Muhammet Yıldız
-
|
2023 | 1 |
![]()
Özgül Aslı
-
|
2011 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 79054 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 10770 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Matematik Eğitimi | 295 |
Anahtar Kelimeler | Matematik Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
Ağırlıklı Puan | 10 | 12 | 0 | 25 | 5 | 15 | 15 | 25 | 56 | 6 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 475 . | 499 . | - | 517 . | 545 . | 523 . | 609 . | 612 . | 549 . | 551 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 307 . | 341 . | - | 313 . | 333 . | 313 . | 381 . | 347 . | 335 . | 351 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 73 . | 92 . | - | 82 . | 72 . | 53 . | 87 . | 68 . | 69 . | 76 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 59 . | 75 . | - | 67 . | 58 . | 49 . | 73 . | 60 . | 57 . | 62 . | - |
Toplam Yayın | 2 | 3 | 0 | 3 | 1 | 1 | 2 | 3 | 6 | 3 | 0 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 2 | 3 | 0 | 2 | 1 | 0 | 2 | 2 | 5 | 3 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 2 | 2 | 0 | 2 | 1 | 0 | 2 | 2 | 2 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 3 | 0 |