Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Yönetimi, Teftişi, Planlaması ve Ekonomisi (Dr), 1998, 2002 |
Yüksek Lisans, Türkiye, İnönü Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Yönetimi ve Denetimi (Yl) (Tezli), 1994, 1996 |
Lisans, Türkiye, İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, 1990, 1994 |
Ön Lisans, Türkiye, Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Yüksekokulu, Sınıf Öğretmenliği Pr., 1982, 1984 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Yönetimi, Teftişi, Planlaması ve Ekonomisi (Dr), 1998, 2002 |
Yüksek Lisans, Türkiye, İnönü Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Yönetimi ve Denetimi (Yl) (Tezli), 1994, 1996 |
Lisans, Türkiye, İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, 1990, 1994 |
Ön Lisans, Türkiye, Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Yüksekokulu, Sınıf Öğretmenliği Pr., 1982, 1984 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YÖKDİL, 58, 2017 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitim Bilimleri Eğitim Yönetimi |
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitim Bilimleri Eğitim Politikaları |
2021-, Doçent, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Dede Korkut Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2016-2018, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Uludağ Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2014-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2009-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Dede Korkut Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2008-2016, Yardımcı Doçent, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2003-2008, Yardımcı Doçent, Tam Zamanlı, İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü, Türkiye |
2011-2015, Bölüm Başkanı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
2003-2004, Dekan Yardımcısı, İnönü Üniversitesi, Türkiye |
2003-2004, Bölüm Başkan Yardımcısı, İnönü Üniversitesi, Türkiye |
Seren Ergen Akman, Yüksek Lisans, Sosyal Medya Verilerinin Eğitim Yöneticilerinin Karar Verme Süreçlerinde Kullanımının İncelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Kutluhan Taşpınar, Yüksek Lisans, Okul yöneticilerinin sosyotropi ve otonomi kişilik özellikleriyle dönüşümcü liderlik özelliklerinin incelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Zehra Mavibaş, Yüksek Lisans, Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Görev Yapan Öğretmenlerin İş Motivasyonu ve Örgütsel Depresyon Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
İlknur Zorlu, Yüksek Lisans, Okul Yöneticilerinin Uzaktan Eğitimin Denetimine İlişkin Görüşleri Üzerine Nitel Bir Araştırma, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Tuğçe Bozkurt Güzel, Yüksek Lisans, Ortaöğretim Kurumlarında Çalışan Öğretmenlerinin Örgütsel Adalet Algıları ve Yılmazlık Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Gizem Zehra Taşdemir, Yüksek Lisans, Taşıma Merkezi Okullarda Görev Yapan Yönetici ve Öğretmenlerin Karşılaştıkları Sorunlar (Kars İli Örneği), Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Pervin Toptaş Demirci, Yüksek Lisans, Sınıf öğretmenlerinin engellilerde beden eğitimi ve spor dersinini etkileyen sorunlara ilişkin görüşlerinin incelenmesi: Kars ili örneği, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretimi Ana Bilim Dalı, 2012, (Asıl Danışman) |
Nalan Özbey, Yüksek Lisans, İlköğretim bilgisayar dersi (1-8. sınıflar) öğretim programının öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi: Kars ili örneği, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2011, (Asıl Danışman) |
Murat Korucuk, Yüksek Lisans, Yükseköğretime geçiş sınavlarına hazırlanan öğrencilerin dershanelerde aldıkları eğitimin yeterliğine ilişkin görüşlerinin incelenmesi: Kars örneği, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2011, (Asıl Danışman) |
Muhsin Mumcu, Yüksek Lisans, İlköğretim okulu öğrenci ve öğretmenlerinin gerçek ve tercih edilen sınıf atmosferi algılarının bazı değişkenlere göre incelenmesi, İnönü Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2008, (Asıl Danışman) |
Fulya Koyunoğlu, Yüksek Lisans, Sistem yaklaşımı açısından uzaktan eğitim: İnönü Üniversitesi uzaktan eğitim merkezi model önerisi, İnönü Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2008, (Asıl Danışman) |
2024-2025, Bilim Tarihi ve Felsefesi, Lisans |
2024-2025, Etnopedagoji, Yüksek Lisans |
2024-2025, Eğitim Politikası, Yüksek Lisans |
2024-2025, Sınıf Yönetimi, Lisans |
2023-2024, İnsangücü Planlaması ve Sorunları, Yüksek Lisans |
2023-2024, Eğitim Politikaları, Yüksek Lisans |
2023-2024, Sınıf Yönetimi, Lisans |
2023-2024, Bilim Tarihi ve Felsefesi, Lisans |
2023-2024, Hizmet İçi Eğitim, Yüksek Lisans |
2023-2024, RPD Uygulamaları, Lisans |
2023-2024, Eğitim Denetimi, Yüksek Lisans |
2023-2024, Türk Eğitim Tarihi, Lisans |
2023-2024, Türk Kültüründe Aile ve Çocuk, Lisans |
2018-2019, Eğitime Giriş, Lisans |
2018-2019, Bilim Tarihi ve Felsefesi, Lisans |
2018-2019, SINIF YÖNETİMİ, Lisans |
2018-2019, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans |
2017-2018, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans |
2017-2018, EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ, Lisans |
2017-2018, OKUL GELİŞTİRME, Yüksek Lisans |
2017-2018, SINIF YÖNETİMİ, Lisans |
2016-2017, Eğitim Denetimi, Yüksek Lisans |
2016-2017, SINIF YÖNETİMİ, Lisans |
2016-2017, Eğitim Bilimine Giriş, Lisans |
2016-2017, Okul Geliştirme, Yüksek Lisans |
2015-2016, Bilim Tarihi, Lisans |
2015-2016, Çocuk Hakları Eğitimi, Lisans |
2015-2016, Türk Eğitim Tarihi, Lisans |
2015-2016, Eğitim Yönetimi, Lisans |
2015-2016, Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, Lisans |
2015-2016, Sınıf Yönetimi, Lisans |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
ÇINAR, İ., Bülbül, H. (2024) "Posof ailesinin çocuklarına yönelik karakter eğitiminde oynadığı roller", Uluslararası Etnopedagoji Dergisi, 4 (2) pp. 41-65 Link DOI ![]() |
ÇINAR, İ. (2024) "Ömer Faik Numanzade’nin Ahıska Türklerinin Haklarını Korumak için Verdiği Mücadelenin Bazı Yönleri", Uluslararası Ahıska Araştırmaları Dergisi, 4 (1) pp. 17-41 Link DOI ![]() |
ÇINAR, İ. (2021) "Etnoandragoji Bağlamında Halk Ozanı-Molla İlişkisine Bakış: Atabek Yurdu Örneği", Uluslararası Ahıska Araştırmaları Dergisi, 1 (1) pp. 1-15 Link DOI ![]() |
ÇINAR, İ. (2020) "Educational results of an exile: The Ahiska Turks", International Online Journal of Education and Teaching, 7 (4) pp. 1603-1633 Link ![]() ![]() |
ÇINAR, İ. (2019) "An examination of student clubs activities from the perspective of school principals and teachers", World Journal of Education, 9 (4) pp. 123-132 Link DOI ![]() |
ÇINAR, İ. (2018) "Mektuplardan eğitimin izini sürmek: “Nesip Yusufbeyli’den Şefika Gaspıralı’ya mektuplar", Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi, TEKE, 7 (3) pp. 2059-2068 [TR Dizin] Link DOI ![]() ![]() |
ÇINAR, İ. (2018) "Mankurtlaştırma ve Etnopedagoji Kavramlarına Aytmatov Gibi Bakmak", Avrasya Uluslararası Araştırmalar Dergisi, 6 (13) pp. 80-99 [TR Dizin] Link ![]() ![]() |
ÇINAR, İ. (2018) "Atabek Yurdu Etnopedagojisi: Ahıska Örneği", Turkish Studies International Periodical for the Languages, Literature, and History of Turkish or Turkic, 13 (4) pp. 363-386 [TR Dizin] Link DOI ![]() ![]() |
Demirci, P., Demirci, N., Engin, A.O., ÇINAR, İ. (2016) "Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Çocukların Kaba ve İnce Motor Becerilerinin Değerlendirilmesi", Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (0) [TR Dizin] ![]() |
ÇINAR, İ. (2016) "Şehriyar’ın Eğitim Anlayışı", Turkish Studies International Periodical for the Languages, Literature, and History of Turkish or Turkic., 11 (19) pp. 245-266 [TR Dizin] Link DOI ![]() ![]() |
ÇINAR, İ. (2016) "Üniversite Öğrencilerinde Üniversiteler Arasında Yatay Geçiş Algılarının İncelenmesi: Kafkas Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği", Kastamonu Eğitim Dergisi, 24 (1) p. 317334 [TR Dizin] Link ![]() ![]() |
ÇINAR, İ. (2015) "Atabek Yurdu", Yeni Türkiye Dergisi, (78) pp. 260-270 [TR Dizin] ![]() |
Demirci, P.T., ÇINAR, İ., Demirci, N. (2014) "SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÖZEL EĞİTİME GEREKSİNİM DUYAN ÖĞRENCİLERDE BEDEN EĞİTİMİ DERS PROGRAMINDAN VE KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİNDEN KAYNAKLANAN SORUNLARININ İNCELENMESİ", ULUSLARARASI TÜRK EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ, 2 (2) pp. 36-50 ![]() |
Demirci, P.T., ÇINAR, İ., Demirci, N. (2014) "Sınıf Öğretmenlerinin Özel Eğitime Gereksinim Duyan Öğrencilerde Beden Eğitimi Ders Programından Ve Kaynaştırma Eğitiminden Kaynaklanan Sorunlarının İncelenmesi", ULUSLARARASI TÜRK EĞİTİMBİLİMLERİ DERGİSİ, 2 (2) pp. 36-50 Link ![]() |
Demirci, P.T., ÇINAR, İ., Demirci, N. (2014) "Sınıf öğretmenlerinin özel eğitime gereksinim duyan öğrencilerde beden eğitimi ders programından ve kaynaştırma eğitiminden kaynaklanan sorunlarının incelenmesi", Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 2 (2) pp. 136-150 Link ![]() |
ÇINAR, İ. (2014) "Türk Eğitim Politikasında Batı Etkisi: Bitmeyen Batılılaşma", Turan Sam: Turan Uluslararası Bilimsel Hakemli Dergi, 6 (22) pp. 20-51 Link ![]() |
ÇINAR, İ. (2010) "Classroom geography: Who sit where in the traditional classrooms?", The Journal of International Social Research, 3 (10) pp. 200-212 [AHCI] Link ![]() |
ÇINAR, İ. (2009) "Küreselleşme, Eğitim ve Gelecek", Kuramsal Eğitimbilim Dergisi, 2 (1) pp. 14-30 Link ![]() |
ÇINAR, İ. (2008) "İlköğretimin Önemi ve Öğretmen", Eğitişim Dergisi, (20) Link ![]() |
ÇINAR, İ. (2006) "The Scale for Student Arrangement in Traditional Classrooms: Validity: and Reliability Study (SSATC)", Humanity & Social Sciense Journal, (0) pp. 1-6 ![]() |
ÇINAR, İ. (2005) "Laiklik, Laik Eğitim ve Siyaset", İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 6 (9) pp. 55-75 ![]() |
ÇINAR, İ. (2005) "İnsan Kaynağını Geliştirme Bağlamında Değişim Yönetimi", Ege Eğitim Dergisi, 6 (1) pp. 81-93 Link ![]() |
ÇINAR, İ. (2004) "Birleştirilmiş Sınıflı İlköğretim Okullarında İlkokuma Yazma Öğretimine İlişkin Bir Araştırma", İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 5 (7) pp. 31-45 ![]() |
ÇINAR, İ. (1997) "Eğitim Yönetimi Bilgi Sistemi", Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi Dergisi, (11) pp. 289-298 Link ![]() |
ÇINAR, İ. (2024) "Toplumsal cinsiyeti eğitimle yeniden biçimlendirme konusunda Şefika Efendizade'nin düşünce ve eylemleri", I. Uluslararası Ahıskalı Türk Kadınları Sempozyumu , (pp. 311-331), Antalya, Türkiye, (Aralık 2024) ![]() |
ÇINAR, İ., Çınar, M.A. (2024) "ФОРМИРОВАНИЕ ЭТНОПЕДАГОГИЧЕСКОГО НАПРАВЛЕНИЯ В ТУРЦИИ", ЭТНОПЕДАГОГИКА КАК РЕСУРС ВОСПИТАНИЯ И СТАНОВЛЕНИЯ ЛИЧНОСТИ ЧЕРЕЗ ПРИОБЩЕНИЕ К ТРАДИЦИОННОЙ РОДНОЙ КУЛЬТУРЕ , Ufa, Rusya Federasyonu, (Aralık 2024) ![]() |
Çınar, M.A., ÇINAR, İ. (2024) "ЭТНОПЕДАГОГИКА ДЕПОРТИРОВАННОГО НАРОДА ТУРОК АХЫСКА", Этнопедагогизация гражданского общества как условие его социокультурного развития , Strelitamak, Rusya Federasyonu, (Ekim 2024) ![]() |
ÇINAR, İ. (2024) "Ceditçiliğin çatallanması ve Türk eğitim düşüncesine etkisi", International Scientific Symposium “Unity in Language, Work, and Opinion” dedicated to the 110th anniversary of the death of the great thinker of the Turkic World, Ismail Gaspirali , (pp. 136-144), Malatya, Türkiye, (Eylül 2024) ![]() |
ÇINAR, İ. (2024) "Yeni bir eğitimi bilimi olarak etnopedagojinin eğitim bilimlerine katkısı", 17. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi , (pp. 194-197), İstanbul, Türkiye, (Nisan 2024) ![]() |
ÇINAR, İ. (2024) "Eğitim bilimlerinde uygulama ve bilgi sorunları-Açılış konuşmacısı (Keynote speaker)", XVI. İLKÖĞRETİM: SORUNLAR VE BEKLENTİLER, DEĞERLER VE İNOVASYON -Tüm Rusya Bilimsel ve Uygulamalı Sempozyumu , Çeboksarı, Rusya Federasyonu, (Mart 2024) ![]() |
ÇINAR, İ. (2023) "Caksu Atabekliği", III. Uluslararası İlişkiler Sempozyumu , Ardahan, Türkiye, (Kasım 2023) ![]() |
ÇINAR, İ. (2023) "Millî Eğitim Kavramıyla Etnopedagoji ve Etnoandragojinin İlişkisi", International Scientific Symposium of Haydar Aliyev and Türkiye , Kars, Türkiye, (Ekim 2023) ![]() |
ÇINAR, İ. (2022) "Ömer Faik Numanzade’nin Eğitim Anlayışı", Eğitim Düşünürleri Sempozyumu , Ankara, Türkiye, (Aralık 2022) ![]() |
ÇINAR, İ. (2022) "Ahıskalı Aydınların Eğitim Yoluyla Toplumsal Cinsiyeti Yeniden Yapılandırma Konusundaki Düşünce ve Eylemleri", I. Uluslararası Ahıskalı Türk Kadınları Sempozyumu , Antalya, Türkiye, (Ekim 2022) ![]() |
ÇINAR, İ. (2021) "Eğitim Politikasının Etnopedagoji Üzerindeki Etkisi", «РАЗВИТИЕ ОБРАЗОВАНИЯ В ПОЛИЭТНИЧЕСКОМ РЕГИОНЕ» (Polietnik Bir Bölgede Eğitim) , Yalta, Rusya Federasyonu, (Mayıs 2021) ![]() |
ÇINAR, İ. (2020) "Posoflu Âşık Zülali ile Kobliyanlı Âşık Sefili’nin Şiirlerinde Vurguladığı Değerlerin Eğitim Politikası Açısından İncelenmesi", İstanbul Medeniyet Üniversitesi. Sürgünün 75. Yılında Ahıskalı Türkler Uluslararası Sempozyumu , (Ekim 2020) ![]() |
ÇINAR, İ. (2020) "Okul-Çevre İlişkileri Bağlamında Etnopedagojinin Rolü", I. Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Sempozyumu , (Eylül 2020) ![]() |
ÇINAR, İ. (2019) "Okul Öncesi Eğitimde Etnopedagojiyi Kullanmak", 6. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi , (Aralık 2019) ![]() |
ÇINAR, İ. (2018) "Sürgünün Ahıska Türklerinin Entelektüel ve Eğitsel Hayatına Bazı Etkileri", Uluslararası İlişkiler Sempozyumu: Uluslararası Göç ve Ulusal Güvenlik , Ardahan, Türkiye, (Mayıs 2018) ![]() |
ÇINAR, İ. (2017) "Atabek Yurdu Etnopedagojisi: Posof Örneği", 1. Uluslararası Kafkasya Halk Kültürü Kongresi , (Kasım 2017) ![]() |
ÇINAR, İ. (2017) "Öğrenci Kulüplerinin İşlevi ve Uygulamadaki Sorunlar", 1. Uluslararası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi. Resscongress. , (Kasım 2017) ![]() |
ÇINAR, İ. (2014) "Bilgi Yönetiminde Eğitim Yöneticilerinin Yeterlikleri: Malatya Örneği", XIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı , Türkiye, (Temmuz 2014) ![]() |
ÇINAR, İ. (2012) "Üniversiteler Arasında Yatay Geçiş Sebepleri: Kafks Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği", 7. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi , Türkiye, (Eylül 2012) ![]() |
ÇINAR, İ. (2022) "Ahıska Sürgününün Eğitimsel Sonuçları", Ankara/Türkiye : Bengü Yayınları, ISBN: 978-625-6981-00-3 ![]() |
ÇINAR, İ. (2022) "Halk Ozanları Bağlamında Etnoandragoji", Ankara/Türkiye : PEGEM AKADEMİ, ISBN: 978-625-8325-72-0 ![]() |
ÇINAR, İ. (2021) "Etnopedagoji: Atabek Yurdu", Ankara/Türkiye : PEGEM AKADEMİ, ISBN: 978-605-037-018-8 ![]() |
ÇINAR, İ. (2020) "Eğitim Örgütlerinde Bilgi Yönetimi Yeterliliği", Ankara/Türkiye : Eğiten Kitap, ISBN: 978-625-7245-30-2 ![]() |
ÇINAR, İ. (2018) "Neden ve Nasıl Mankurtlaştırılıyoruz", İstanbul/Türkiye : IQ Kültür Sanat Yayıncılık, ISBN: 978-975-255-487-0 ![]() |
ÇINAR, İ. (2015) "Atabek Yurdu: Jeokültürel Yaklaşım", İstanbul/Türkiye : IQ Kültür Sanat Yayıncılık, ISBN: 978-975-255-433-7 ![]() |
ÇINAR, İ. (2012) "Öğrenci Kulüpleri ve Demokrasi Kültürü", Ankara/Türkiye : Ütopya Yayınevi, Ankara, ISBN: 978-605-5580-26-1 ![]() |
ÇINAR, İ. (2006) "Mankurtlaştırma Süreci", Ankara/Türkiye : Anı Yayıncılık, ISBN: 975-6376-79-1 ![]() |
ÇINAR, İ. (2004) "Kuram ve Uygulamalarıyla İlkokuma ve Yazma Öğretimi", Malatya/Türkiye : İnönü Üniversitesi Basımevi, ISBN: 975-98673-0-3 ![]() |
ÇINAR, İ. (2024) "Ömer Faik Numanzade and His Educational Philosophy", Kitap: Education Thinkers in Türkiye, Ankara/Türkiye : ECO Educational Institute Publications, Bölüm Sayfaları: 257 / 291, ISBN: 978-625-98870-7-4 ![]() |
ÇINAR, İ. (2024) "Ömer Faik Numanzade ve Eğitim Anlayışı", Kitap: Türkiye'de Eğitim Düşünürleri, Ankara/Türkiye : Ekonomik İşbirliği Teşkilatı Eğitim Enstitüsü Yayınları, Bölüm Sayfaları: 235 / 266, ISBN: 978-625-98870-8-1 ![]() |
ÇINAR, İ. (2023) "Ceditçi Bir Etnopedagog: Ömer Faik Numanzade", Kitap: Ömer Faiq Nemanzade ve Ana Dilimiz, Bakı/Azerbaycan : Azerbaycan Milli Elmler Akademiyası, Bölüm Sayfaları: 33 / 40, ISBN: - ![]() |
ÇINAR, İ. (2023) "Cumhuriyetin 100. Yılında Türk Eğitim Politikasına Bir Bakış", Kitap: Türk Ocakları Derneği Bursa Şubesi'nin Cumhuriyet'in 100. Yılına Armağanı, Bursa/Türkiye : Türk Ocakları Derneği Bursa Şubesi, Bölüm Sayfaları: 411 / 428, ISBN: 978-605-9443-64-7 ![]() |
ÇINAR, İ. (2022) "Okul-Çevre İlişkilerinin Düzenlenmesinde Etnopedagojik Bilginin Rolü", Kitap: Uluslararası Bakışla Etnopedagojiye Giriş, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 93 / 104, ISBN: 978-625-6357-15-0 ![]() |
ÇINAR, İ. (2022) "Etnopedagojide Araştırma Yöntemleri", Kitap: Uluslararası Bakışla Etnopedagojiye Giriş, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 65 / 92, ISBN: 978-625-6357-15-0 ![]() |
ÇINAR, İ. (2021) "Bir Düşünür Olarak Posoflu Âşık Müdamî ve Onun Eğitim Anlayışı", Kitap: İstiklâlinin 100. Yılında Ardahan, Çanakkale/Türkiye : Paradigma Akademi, Bölüm Sayfaları: 95 / 118, ISBN: 978-625-8009-66-8 ![]() |
ÇINAR, İ. (2021) "Aşık Üzeyir-Fakiri'nin Şiirlerindeki Eğitsel Değerler", Kitap: Yunus Zeyrek Armağanı, Ankara/Türkiye : Astana Yayınları, Bölüm Sayfaları: 180 / 195, ISBN: 978-625-7624-98-5 ![]() |
ÇINAR, İ. (2018) "Örtmece Yoluyla Sözcüklerin Kirletilerek İmhası", Kitap: Ayıp, İstanbul/Türkiye : Libra Kitap ve Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 209 / 224, ISBN: 978-605-2380-60-4 ![]() |
ÇINAR, İ. (2018) "A Framework for Knowledge Management", Kitap: Educational Sciences Research in the Globalizing Word, Bulgaristan : St. Kliment Ohridiski University Press, Bölüm Sayfaları: 28 / 36, ISBN: 978-954-07-4527-5 ![]() |
ÇINAR, İ. (2017) "Çağdaş Gelişmelerin Sınıf Yönetimine Etkisi", Kitap: Sınıf Yönetimi, : Eğiten Kitap Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 281 / 291, ISBN: 978-605-4757-71-9 ![]() |
ÇINAR, İ. (2016) "Sınıfta Özel Gereksinimli Öğrencilerin Yönetimi", Kitap: Sınıf Yönetimi, : Eğiten Kitap, Bölüm Sayfaları: 261 / 280, ISBN: 978-605-4757-71-9 ![]() |
ÇINAR, İ. (2012) "Birleştirilmiş Sınıflarda Sınıf Yönetimi", Kitap: Birleştirilmiş Sınıflarda Öğretim, Ankara : Pegem Yayınları, Bölüm Sayfaları: 151 / 177, ISBN: 978-9944-919-47-0 ![]() |
ÇINAR, İ. (2009) "Eğitim Sistemimizde Amerikan Etkisi", Kitap: Türkiye’de Sosyal Bilimlerin Gelişimi Anglo Amerikan Etkisi Cilt I II Sosyoloji Yıllığı 18, İstanbul/Türkiye : Kitabevi Yayınları, Bölüm Sayfaları: 53 / 66, ISBN: 978-605-4208-09-8 ![]() |
ÇINAR, İ. (2007) "Okullarda Şiddet: Dağın iki Yamacını da Görebilmek", Kitap: Okullarda Şiddet ve Çocuk Suçluluğu, Ankara/Türkiye : Hegem Yayınları, Bölüm Sayfaları: 1 / 18, ISBN: 978-9944-474-16-0 ![]() |
ÇINAR, İ. (2002) "Eğitimin Tarihi Temelleri", Kitap: Eğitim Üzerine, Ankara/Türkiye : Ütopya, Bölüm Sayfaları: 45 / 90, ISBN: 975-8382-81-0 ![]() |
ÇINAR, İ. (2010) "Eğitimin amaçları: Sonuçlarla uyumlu mu?", |
ÇINAR, İ. (2010) "Okulda değişim ve toplam kalite", |
ÇINAR, İ. (2009) "Kayırmacılık: Bir kavram çözümleme denemesi", |
ÇINAR, İ. (2009) "Çocuk kitaplarında bulunması gereken bazı özellikler", |
ÇINAR, İ. (2008) "İlköğretimin önemi ve öğretmen", |
ÇINAR, İ. (2008) "Üniversite ve bazı sorunları", |
(Ulusal - Dergi) Eğitişim Dergisi, 2025, Editör, Yayın Sayısı:87 |
(Uluslararası - Dergi) Uluslararası Etnopedagoji Dergisi, 2024, Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Dergi) Uluslararası Etnopedagoji Dergisi, 2023, Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Dergi) International Journal of Ethnopedagogy, 2023, Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Kitap) Sınıf Yönetimi, 2022, Editör |
(Uluslararası - Dergi) Uluslararası Etnopedagoji Dergisi, 2022, Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Dergi) Uluslararası Etnopedagoji Dergisi, 2022, Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Kitap) Uluslararası Bakışla Etnopedagojiye Giriş, 2022, Editör |
(Uluslararası - Dergi) Uluslararası Etnopedagoji Dergisi, 2022, Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Dergi) Uluslararası Etnopedagoji Dergisi, 2021, Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Dergi) Uluslararası Etnopedagoji Dergisi, 2021, Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Ulusal - Kitap) 2. Uluslararası Türk Toplulukları Bilgi Şöleni: Ahıska Türkleri, 2019, Editör |
(Ulusal - Kitap) Ahıska Halk Şiirinden Seçmeler, 2017, Editör |
(Uluslararası - Kitap) Sınıf Yönetimi, 2016, Editör |
(Ulusal - Kitap) Cumhuriyetimizin Kuruluş Felsefesinin Öngördüğü Eğitim Bildiriler, 2008, Editör |
(Ulusal - Kitap) Cumhuriyetimizin Kuruluş Felsefesinin Öngördüğü Eğitim Sonuç Raporu, 2008, Editör |
(Ulusal - Kitap) Ülkemizde Laik Eğitim Sisteminde Sosyal Bilim Olarak Din Öğretimi Kurultayı, 2005, Editör |
(Ulusal - Kitap) 13 Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı Bildiri Özetleri, 2004, Editör |
(Ulusal - Dergi) İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2004, Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Ulusal - Dergi) Eğitişim Dergisi, 2003, Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) KALEM Uluslararası Eğitim ve İnsan Biilimleri Dergisi, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Kuramsal Eğitimbilim Dergisi, 2016 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Kalem Uluslararası Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi, 2016 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Avrasyad Uluslarası Araştırmalar Dergisi, 2016 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) International Journal of Humanities and Art Researches, 2016 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) E-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi, 2016 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) E-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, 2016 |
Üye, Avrasya Yazarlar Birliği, 2008- |
Üye, Eğitim Bilimleri ve Uygulama Derneği, 2008- |
Üye, EYEDDER, 2005- |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
![]()
Nevzat Demirci
Mersin Üniversitesi
|
2014 - 2016 | 4 |
![]()
Pervin Toptaş Demirci
Mersin Üniversitesi
|
2014 | 3 |
![]()
Minara Aliyeva Çınar
Bursa Uludağ Üniversitesi
|
2024 | 2 |
![]()
Ali Osman Engin
![]() |
2016 | 1 |
![]()
Hatice Bülbül
-
|
2024 | 1 |
![]()
Pervin Demirci
-
|
2016 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 79062 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 10738 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Eğitim Bilimleri | 942 |
Anahtar Kelimeler | Eğitim Yönetimi, Eğitim Politikaları |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
Ağırlıklı Puan | 115 | 85 | 15 | 227 | 40 | 130 | 205 | 263 | 95 | 155 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 370 . | 425 . | 542 . | 315 . | 509 . | 408 . | 420 . | 370 . | 511 . | 396 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 203 . | 269 . | 329 . | 137 . | 297 . | 208 . | 205 . | 133 . | 295 . | 207 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 59 . | 86 . | 110 . | 33 . | 90 . | 63 . | 48 . | 29 . | 79 . | 58 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 26 . | 38 . | 59 . | 13 . | 48 . | 30 . | 18 . | 9 . | 33 . | 25 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | 14 . | 15 . | 27 . | 6 . | 28 . | 13 . | 6 . | 3 . | 10 . | 10 . | - |
Toplam Yayın | 2 | 4 | 2 | 7 | 3 | 3 | 5 | 6 | 4 | 9 | 0 |
Toplam Makale | 1 | 3 | 0 | 3 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 2 | 0 |
Toplam Kitap | 1 | 1 | 0 | 3 | 0 | 1 | 3 | 3 | 2 | 2 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 0 | 2 | 1 | 2 | 1 | 1 | 3 | 2 | 5 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 1 | 1 | 0 | 2 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 2 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 1 | 0 | 2 | 0 | 0 | 2 | 1 | 2 | 2 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 2 | 0 | 2 | 1 | 1 | 2 | 2 | 5 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |