Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Necmettin Erbakan Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Eğitimi (Dr), 2014, 2018 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Selçuk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sınıf Öğretmenliği (Yl) (Tezli), 2006, 2009 |
Lisans, Türkiye, Kocaeli Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, 2002, 2006 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Necmettin Erbakan Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Eğitimi (Dr), 2014, 2018 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Selçuk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sınıf Öğretmenliği (Yl) (Tezli), 2006, 2009 |
Lisans, Türkiye, Kocaeli Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, 2002, 2006 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YDS, 67, Bahar, 2014 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri Temel Eğitim Fen Bilgisi Eğitimi |
2020-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu, Türkiye |
2017-, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu, Çocuk Bakımı ve Gençlik Hizmetleri Bölümü, Türkiye |
2012-, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Atatürk Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu, Çocuk Bakımı ve Gençlik Hizmetleri Bölümü, Türkiye |
2020-, Bölüm Başkanı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
Kayıt Yok |
2023-2024, Öğrenme ve Öğretme Teknikleri, Ön Lisans |
2023-2024, ÇOCUK HAKLARI VE KORUMA, Ön Lisans |
2023-2024, ÇOCUK TANIMA TEKNİKLERİ, Ön Lisans |
2023-2024, ÖZEL EĞİTİM-II, Ön Lisans |
2023-2024, Sınıf Yönetimi, Ön Lisans |
2023-2024, Erken Çocukluk Eğitiminde Yaklaşımlar ve Programlar, Ön Lisans |
2023-2024, ÖĞRENME VE ÖĞRETME TEKNİKLERİ, Ön Lisans |
2023-2024, ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE FEN VE MATEMATİK EĞİTİMİ, Ön Lisans |
2023-2024, ÖZEL EĞİTİM İLKELERİ-I, Ön Lisans |
2023-2024, ÖZEL EĞİTİM-I, Ön Lisans |
2022-2023, ÇOCUK HAKLARI VE KORUMA, Ön Lisans |
2022-2023, ÇOCUK TANIMA TEKNİKLERİ, Ön Lisans |
2022-2023, ÖZEL EĞİTİM-II, Ön Lisans |
2022-2023, Öğrenme ve Öğretme Teknikleri, Ön Lisans |
2022-2023, Erken Çocukluk Döneminde Fen ve Matematik Eğitimi, Ön Lisans |
2022-2023, Özel Eğitim I, Ön Lisans |
2021-2022, ÇOCUK HAKLARI VE KORUMA, Ön Lisans |
2021-2022, ÇOCUK TANIMA TEKNİKLERİ, Ön Lisans |
2021-2022, ÇOCUKLA İLETİŞİM, Ön Lisans |
2021-2022, ÇOCUK VE MÜZİK, Ön Lisans |
2021-2022, ÖZEL EĞİTİM-II, Ön Lisans |
2021-2022, Öğrenme ve Öğretme Teknikleri, Ön Lisans |
2021-2022, Erken Çocukluk Döneminde Fen ve Matematik Eğitimi, Ön Lisans |
2021-2022, Özel Eğitim İlkeleri I, Ön Lisans |
2021-2022, Özel Eğitim I, Ön Lisans |
2020-2021, Çocuk ve Çevre, Ön Lisans |
2020-2021, Özel Gereksinimli Çocuklarda Cinsel Eğitim, Ön Lisans |
2020-2021, Çocuk ve Müzik, Ön Lisans |
2020-2021, Özel Eğitim II, Ön Lisans |
2020-2021, Çocuk Hakları ve Koruma, Ön Lisans |
2020-2021, Çocukları Tanıma Teknikleri, Ön Lisans |
2020-2021, Çocukla İletişim, Ön Lisans |
2020-2021, Öğrenim ve Öğretme Teknikleri, Ön Lisans |
2020-2021, Özel Gereksinimli Çocuklar ve Eğitimleri, Ön Lisans |
2020-2021, Özel Eğitim İkeleri I, Ön Lisans |
2020-2021, Öğrenme ve Öğretme Teknikleri, Ön Lisans |
2020-2021, Erken Çocukluk Döneminde Fen ve Matematik Eğitimi, Ön Lisans |
2020-2021, Özel Eğitim I, Ön Lisans |
2019-2020, Çocuk Hakları ve Koruma, Ön Lisans |
2019-2020, Çocuk Tanıma Teknikleri, Ön Lisans |
2019-2020, Çocukla İletişim, Ön Lisans |
2019-2020, Çocuk ve Müzik, Ön Lisans |
2019-2020, Özel Eğitim II, Ön Lisans |
2019-2020, Çocuk Animatörlüğü, Ön Lisans |
2019-2020, Öğrenme ve Öğretme Teknikleri, Ön Lisans |
2019-2020, ÖĞRENME VE ÖĞRETME TEKNİKLERİ, Ön Lisans |
2019-2020, Erken Çocukluk Döneminde Fen ve Matematik Eğitimi, Ön Lisans |
2019-2020, ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÇOCUKLAR VE EĞİTİMLERİ, Ön Lisans |
2019-2020, ÖĞRENİM VE ÖĞRETME TEKNİKLERİ, Ön Lisans |
2019-2020, ÖZEL EĞİTİM I, Ön Lisans |
2019-2020, ÖZEL EĞİTİM İLKELERİ I, Ön Lisans |
2018-2019, ÖĞRENME VE ÖĞRETME TEKNİKLERİ, Ön Lisans |
2018-2019, ÇOCUK VE ÇEVRE, Ön Lisans |
2018-2019, ÇOCUK HAKLARI VE KORUMA, Ön Lisans |
2018-2019, ÇOCUK ANİMATÖRLÜĞÜ, Ön Lisans |
2018-2019, ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÇOCUKLARDA CİNSEL EĞİTİM, Ön Lisans |
2018-2019, ÇOCUK VE MÜZİK, Ön Lisans |
2018-2019, ÖZEL EĞİTİM II, Ön Lisans |
2018-2019, Özel Gereksinimli Çocuklar ve Eğitimleri, Ön Lisans |
2018-2019, Öğrenim ve Öğretme Teknikleri, Ön Lisans |
2018-2019, Özel Eğitim İlkeleri I, Ön Lisans |
2018-2019, Özel Eğitim I, Ön Lisans |
2017-2018, Çocuk ve Çevre, Ön Lisans |
2017-2018, Çocuk Hakları ve Koruma, Ön Lisans |
2017-2018, Çocuk Animatörlüğü, Ön Lisans |
2017-2018, Çocuk ve Müzik, Ön Lisans |
2017-2018, Erken Çocukluk Döneminde Özel Eğitim, Ön Lisans |
2017-2018, Öğrenme ve Öğretme Teknikleri, Ön Lisans |
2017-2018, Öğrenim ve Öğretme Teknikleri, Ön Lisans |
2017-2018, Özel Eğitim I, Ön Lisans |
2017-2018, Özel Gereksinimli Çocuklar ve Eğitimleri, Ön Lisans |
2017-2018, Çocuk ve Oyun, Ön Lisans |
2017-2018, Temel Tasarım, Ön Lisans |
2016-2017, Çocuk ve Müzik, Ön Lisans |
2016-2017, Eğitimde Araç ve Gereç Geliştirme, Ön Lisans |
2016-2017, Çocukla İletişim, Ön Lisans |
2016-2017, Çocuk ve Çevre, Ön Lisans |
2016-2017, Çocuk Hakları ve Koruma, Ön Lisans |
2016-2017, Çocuk Animatörlüğü, Ön Lisans |
2016-2017, Öğrenme ve Öğretme Teknikleri, Ön Lisans |
2016-2017, Öğrenim ve Öğretme Teknikleri, Ön Lisans |
2016-2017, Özel Gereksinimli Çocuklar ve Eğitimleri, Ön Lisans |
2016-2017, Çocuk ve Oyun, Ön Lisans |
2016-2017, Temel Tasarım, Ön Lisans |
2015-2016, ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE ÖZEL EĞİTİM, Ön Lisans |
2015-2016, ÖĞRENİM VE ÖĞRETME TEKNİKLERİ, Ön Lisans |
2015-2016, ÖĞRENME VE ÖĞRETME TEKNİKLERİ, Ön Lisans |
2015-2016, ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÇOCUKLARDA CİNSEL EĞİTİM, Ön Lisans |
2015-2016, ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÇOCUKLAR VE EĞİTİMLERİ, Ön Lisans |
2015-2016, ÖZEL EĞİTİMDE UYGULAMA II, Ön Lisans |
2015-2016, ÖZEL EĞİTİM II, Ön Lisans |
2015-2016, ÖZEL EĞİTİM I, Ön Lisans |
2015-2016, ÇOCUKLA İLETİŞİM, Ön Lisans |
2015-2016, ÇOCUK VE ÇEVRE, Ön Lisans |
2015-2016, ÇOCUK VE OYUN, Ön Lisans |
2015-2016, ÇOCUK VE MÜZİK, Ön Lisans |
2015-2016, ÇOCUK HAKLARI VE KORUMA, Ön Lisans |
2015-2016, TEMEL TASARIM, Ön Lisans |
2015-2016, KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİ, Ön Lisans |
2015-2016, EĞİTİMDE ARAÇ, GEREÇ GELİŞTİRME, Ön Lisans |
2014-2015, ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE ÖZEL EĞİTİM, Ön Lisans |
2014-2015, ÖĞRENİM VE ÖĞRETME TEKNİKLERİ, Ön Lisans |
2014-2015, ÖĞRENME VE ÖĞRETME TEKNİKLERİ, Ön Lisans |
2014-2015, ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÇOCUKLARDA CİNSEL EĞİTİM, Ön Lisans |
2014-2015, ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÇOCUKLAR VE EĞİTİMLERİ, Ön Lisans |
2014-2015, ÖZEL EĞİTİMDE UYGULAMA II, Ön Lisans |
2014-2015, ÖZEL EĞİTİM II, Ön Lisans |
2014-2015, ÖZEL EĞİTİM I, Ön Lisans |
2014-2015, ÇOCUKLA İLETİŞİM, Ön Lisans |
2014-2015, ÇOCUK VE ÇEVRE, Ön Lisans |
2014-2015, ÇOCUK VE OYUN, Ön Lisans |
2014-2015, ÇOCUK VE MÜZİK, Ön Lisans |
2014-2015, ÇOCUK HAKLARI VE KORUMA, Ön Lisans |
2014-2015, TEMEL TASARIM, Ön Lisans |
2014-2015, KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİ, Ön Lisans |
2014-2015, EĞİTİMDE ARAÇ, GEREÇ GELİŞTİRME, Ön Lisans |
2013-2014, ÖZEL EĞİTİMDE UYGULAMA II, Ön Lisans |
2013-2014, ÇOCUK VE MÜZİK, Ön Lisans |
2013-2014, EĞİTİMDE ARAÇ, GEREÇ GELİŞTİRME, Ön Lisans |
2013-2014, ÇOCUK ANİMATÖRLÜĞÜ, Ön Lisans |
2013-2014, ÇOCUK VE ÇEVRE, Ön Lisans |
2013-2014, ÇOCUK HAKLARI VE KORUMA, Ön Lisans |
2013-2014, ÖĞRENME VE ÖĞRETME TEKNİKLERİ, Ön Lisans |
2013-2014, ÖZEL EĞİTİM II, Ön Lisans |
2013-2014, ÇOCUKLA İLETİŞİM, Ön Lisans |
2013-2014, ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÇOCUKLAR VE EĞİTİMLERİ, Ön Lisans |
2013-2014, ÖĞRENİM VE ÖĞRETME TEKNİKLERİ, Ön Lisans |
2013-2014, ÇOCUK VE OYUN, Ön Lisans |
2013-2014, KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİ, Ön Lisans |
2013-2014, Özel eğitim I, Ön Lisans |
2013-2014, Temel tasarım, Ön Lisans |
2013-2014, ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÇOCUKLARDA CİNSEL EĞİTİM, Ön Lisans |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
KALEMKUŞ, J. (2024) "Investigation of Primary School Teachers Experiences on Teaching Science in Distance Education Process", Journal of Learning and Teaching in Digital Age, 9 (2) pp. 12-28 [TR Dizin] DOI |
KALEMKUŞ, J., Kalemkuş, F. (2024) "The Effects of Designing Scientific Experiments with Visual Programming Language on Learning Outcomes", Science & Education, (0) Link DOI |
KALEMKUŞ, J., Kalemkuş, F. (2024) "İlkokul Öğrencilerinin 21. Yüzyıl Öğrenme ve Yenilikçilik Becerilerinin İncelenmesi", Manisa Celal Bayar University Journal of The Faculty of Education, 12 (1) pp. 25-45 [TR Dizin] Link DOI |
KALEMKUŞ, J., Kalemkuş, F. (2023) "Effect of the use of augmented reality applications on academicachievement of student in science education: meta analysisreview", Interactive Learning Environments, 31 (9) pp. 6017-6034 [SSCI] DOI |
KALEMKUŞ, J. (2021) "BİLMEYİ BİLME: ÜSTBİLİŞ", Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, (0) [TR Dizin] DOI |
KALEMKUŞ, J., Bayraktar, Ş., Çiftçi, S. (2021) "Comparative Effects of Argumentation and Laboratory Experiments on Metacognition, Attitudes, and Science Process Skills of Primary School Children", Journal of Science Learning, 4 (2) pp. 113-122 Link DOI |
KALEMKUŞ, J. (2021) "Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının 21.Yüzyıl Becerileri Açısından İncelenmesi", Anadolu Journal of Educational Sciences International, 11 (1) pp. 63-87 [TR Dizin] Link DOI |
KALEMKUŞ, J. (2020) "Deneysel Araştırmalarda STEM Eğilimi", Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, (36) pp. 78-90 Link |
KALEMKUŞ, J., Bayraktar, Ş., Çiftçi, S. (2019) "EĞİTİMDE SOSYAL, ZİHİNSEL VE SÖZLÜ-YAZILI BİR AKTİVİTE: ARGÜMANTASYON.", Turkish Studies, 14 (4) pp. 2449-2467 [SCI] Link DOI |
KALEMKUŞ, J., Bayraktar, Ş., Kalemkuş, F. (2016) "DETERMINING AND COMPARING THE SCIENCE PROCESS SKILL LEVELS OF 5th AND 8th GRADE STUDENTS", The Eurasia Proceedings of Educational Social Sciences, 4 (0) pp. 79-83 Link |
KALEMKUŞ, J., Bayraktar, Ş. (2010) "Effects of Conceptual Change Texts and Laboratory Experiments on Fourth Grade Students Understanding of Matter and Change Concepts", Journal of Science Education and Technology, 19 (5) pp. 498-504 [SSCI] Link DOI |
KALEMKUŞ, J., KONU-KADİRHANOĞULLARI, M. (2022) "ALTERNATİF DEĞERLENDİRME ÜZERİNE GERÇEKLEŞTİRİLMİŞ OLAN LİSANSÜSTÜ TEZLERİN İNCELENMESİ", EGE 7TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES , (pp. 423), İzmir, Türkiye, (Aralık 2022) |
Kalemkuş, F., Özek, M.B., KALEMKUŞ, J. (2021) "Özel Gereksinimli Çocukların Eğitiminde Öğretim Teknolojilerinin Etkisi Üzerine Bir Değerlendirme", 8th International Conference on Instructional Technology and Teacher Education (ITTES-2021) , (pp. 333-348), Trabzon, Türkiye, (Aralık 2021) |
KALEMKUŞ, J., Kalemkuş, F. (2021) "Bağımlı Değişken Olarak Üstbiliş", International Congress of Science Culture and Education , Antalya, Türkiye, (Ekim 2021) |
KALEMKUŞ, J. (2021) "Bilimin Çocuk Çizimlerine Yansıması", International Congress of Science Culture and Education (INCES) , Antalya, Türkiye, (Ekim 2021) |
KALEMKUŞ, J. (2020) "Karikatürlü Öğretim Materyalleri İçeren Ters Yüz Sınıf Modelinin Öğrencilerin Başarısına Etkisi ve Öğrenci Görüşlerinin İncelenmesi", International Congress of Research and Practice in Education (INCES) , Antalya, Türkiye, (Ekim 2020) |
KALEMKUŞ, J. (2019) "The Investigation of the Relationship Between the Metacognitive Awareness Levels of The 5th and 6th GradeStudents and the Self-Efficacy Perception Levels for Science", International Conference on Research in Teaching, Education Learning , (pp. 38), Dubai, Birleşik Arap Emirlikleri, (Şubat 2019) |
KALEMKUŞ, J. (2018) "“Metaphorical Perceptions of Middle School Students about “Science” and “Scientist”", International Symposium on Multidisciplinary Studies , Paris, Fransa, (Nisan 2018) |
KALEMKUŞ, J., Kalemkuş, F. (2017) "ATTITUDES OF PRIMARY SCHOOL TEACHERS TOWARDS USE OF TECHNOLOGY IN EDUCATION", International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST) , (Mayıs 2017) |
Bayraktar, Ş., KALEMKUŞ, J. (2017) "Profile Of Published Research Studies On Argumentation Based Learning In Turkey Between 2009 and 2016", 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , (Nisan 2017) |
KALEMKUŞ, J., Bayraktar, Ş., Kalemkuş, F. (2016) "DETERMINING AND COMPARING THE SCIENCE PROCESS SKILL LEVELS OF 5TH AND 8TH GRADESTUDENTS", International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST) , Muğla, Türkiye, (Mayıs 2016) |
KALEMKUŞ, J., Bayraktar, Ş. (2009) "The Effects of Conceptual Change Texts and Laboratory Instruction on 4th Grade Students' Misconceptions About "Matter and Change"", European Science Education Research Association (ESERA) , (Ağustos 2009) |
Kayıt Yok |
Kalemkuş, F., KALEMKUŞ, J. (2023) "Bulut Bilişim Sistemlerinin Eğitim Alanında Kullanımı", Kitap: Eğitim Teknolojilerinde Yeni Eğilimler: Kuram, Uygulama ve Modellemelerin Değerlendirilmesi, İstanbul/Türkiye : Efe Akademi Yayınları, Bölüm Sayfaları: 81 / 96, ISBN: 978-625-6504-66-0 |
Kalemkuş, F., KALEMKUŞ, J. (2023) "Fen Eğitiminde Güncel Dijital Teknolojiler", Kitap: Matematik ve Fen Bilimleri Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar-2023, İstanbul/Türkiye : EfeAkademi Yayınları, Bölüm Sayfaları: 143 / 164, ISBN: 978-625-6452-36-7 |
KALEMKUŞ, J., Bayraktar, Ş. (2021) "İlkokulda Fen Bilimleri Öğretimi", Kitap: İlkokulda Öğretim: Öğretmen El Kitabı, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 181 / 222, ISBN: 978-625-7582-87-2 |
KALEMKUŞ, J. (2020) "KARİKATÜRLERLE DESTEKLENMİŞ TERS YÜZ SINIFMODELİNİN ÖĞRENCİLERİN BAŞARISINA ETKİSİNİN VEGÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ", Kitap: Akademik Araştırmalar 2020, Türkiye : Çizgi Kitabevi Yayınları, Bölüm Sayfaları: 30 / 38, ISBN: 978-605-196-545-1 |
KALEMKUŞ, J. (2018) "ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN “BİLİM” VE “BİLİM İNSANI”KAVRAMLARINA YÖNELİK METAFORİK ALGILARI", Kitap: MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR-4(EĞİTİM BİLİMLERİ), : Podgorica, Bölüm Sayfaları: 77 / 92, ISBN: 978-9940-745-05-9 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
(2024) "TÜBİTAK Yayın Teşvik Ödülü (UBYT)" TÜBİTAK |
(2024) "Akademik Teşvik Ödülü" KAFKAS ÜNİVERSİTESİ |
(2023) "Akademik Teşvik Ödülü" KAFKAS ÜNİVERSİTESİ |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
(Ulusal) Karma etkinlik/Sergi: 8. GELENEKSEL EĞİTİM MATERYALLERİ SERGİSİ, 16-05-2016 |
(Ulusal) Özgün bireysel etkinlik/Sergi: 7. GELENEKSEL EĞİTİM MATERYALLERİ SERGİSİ, 21-05-2015 |
(Ulusal) Özgün bireysel etkinlik/Sergi: 6. GELENEKSEL EĞİTİM MATERYALLERİ SERGİSİ, 21-05-2014 |
(Ulusal) Özgün bireysel etkinlik/Sergi: 5. GELENEKSEL EĞİTİM MATERYALLERİ SERGİSİ, 06-05-2013 |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Şule Bayraktar
Ordu Üniversitesi
|
2009 - 2021 | 8 |
Fatih Kalemkuş
Kafkas Üniversitesi
|
2021 - 2024 | 7 |
Fatih Kalemkuş
-
|
2016 - 2017 | 3 |
Sabahattin Çiftçi
Necmettin Erbakan Üniversitesi
|
2019 - 2021 | 2 |
-
|
2022 | 1 |
Müzeyyen Bulut Özek
-
|
2021 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78392 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9948 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Temel Eğitim | 548 |
Anahtar Kelimeler | Fen Bilgisi Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 20 | 10 | 45 | 20 | 60 | 110 | 10 | 130 | 80 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | 486 . | 537 . | 501 . | 521 . | 470 . | 518 . | 615 . | 480 . | 337 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | 328 . | 343 . | 301 . | 311 . | 270 . | 284 . | 360 . | 258 . | 169 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | 90 . | 81 . | 73 . | 81 . | 54 . | 58 . | 87 . | 40 . | 24 . |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | 57 . | 46 . | 45 . | 38 . | 28 . | 28 . | 46 . | 21 . | 10 . |
Toplam Yayın | 0 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 7 | 1 | 3 | 3 |
Toplam Makale | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 1 | 3 | 0 | 1 | 3 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 1 | 0 | 2 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 1 | 2 | 1 | 1 | 1 | 3 | 1 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 3 | 0 | 0 | 2 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 1 | 0 | 2 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 1 | 2 | 1 | 1 | 1 | 3 | 1 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |