img

Dr. Öğr. Üyesi Jale KALEMKUŞ

  • Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu
  • Çocuk Bakımı ve Gençlik Hizmetleri
  • Çocuk Gelişimi

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
27
Atıf
59
h-index
4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Necmettin Erbakan Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, , 2014, 2018
Yüksek Lisans, Türkiye, Selçuk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sınıf Öğretmenliği (Yl) (Tezli), 2006, 2009
Lisans, Türkiye, Kocaeli Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, 2002, 2006
Araştırma Alanları
Fen Bilgisi Eğitimi
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Necmettin Erbakan Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, , 2014, 2018
Yüksek Lisans, Türkiye, Selçuk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sınıf Öğretmenliği (Yl) (Tezli), 2006, 2009
Lisans, Türkiye, Kocaeli Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, 2002, 2006
Kayıt Yok
İngilizce, YDS, 67, Bahar, 2014
Kayıt Yok
[UAK] Eğitim Bilimleri Temel Eğitim Fen Bilgisi Eğitimi
2020-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu, Türkiye
2017-, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu, Çocuk Bakımı ve Gençlik Hizmetleri Bölümü, Türkiye
2012-, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Atatürk Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu, Çocuk Bakımı ve Gençlik Hizmetleri Bölümü, Türkiye
2020-, Bölüm Başkanı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Kayıt Yok
2023-2024, Öğrenme ve Öğretme Teknikleri, Ön Lisans
2023-2024, ÇOCUK HAKLARI VE KORUMA, Ön Lisans
2023-2024, ÇOCUK TANIMA TEKNİKLERİ, Ön Lisans
2023-2024, ÖZEL EĞİTİM-II, Ön Lisans
2023-2024, Sınıf Yönetimi, Ön Lisans
2023-2024, Erken Çocukluk Eğitiminde Yaklaşımlar ve Programlar, Ön Lisans
2023-2024, ÖĞRENME VE ÖĞRETME TEKNİKLERİ, Ön Lisans
2023-2024, ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE FEN VE MATEMATİK EĞİTİMİ, Ön Lisans
2023-2024, ÖZEL EĞİTİM İLKELERİ-I, Ön Lisans
2023-2024, ÖZEL EĞİTİM-I, Ön Lisans
2022-2023, ÇOCUK HAKLARI VE KORUMA, Ön Lisans
2022-2023, ÇOCUK TANIMA TEKNİKLERİ, Ön Lisans
2022-2023, ÖZEL EĞİTİM-II, Ön Lisans
2022-2023, Öğrenme ve Öğretme Teknikleri, Ön Lisans
2022-2023, Erken Çocukluk Döneminde Fen ve Matematik Eğitimi, Ön Lisans
2022-2023, Özel Eğitim I, Ön Lisans
2021-2022, ÇOCUK HAKLARI VE KORUMA, Ön Lisans
2021-2022, ÇOCUK TANIMA TEKNİKLERİ, Ön Lisans
2021-2022, ÇOCUKLA İLETİŞİM, Ön Lisans
2021-2022, ÇOCUK VE MÜZİK, Ön Lisans
2021-2022, ÖZEL EĞİTİM-II, Ön Lisans
2021-2022, Öğrenme ve Öğretme Teknikleri, Ön Lisans
2021-2022, Erken Çocukluk Döneminde Fen ve Matematik Eğitimi, Ön Lisans
2021-2022, Özel Eğitim İlkeleri I, Ön Lisans
2021-2022, Özel Eğitim I, Ön Lisans
2020-2021, Çocuk ve Çevre, Ön Lisans
2020-2021, Özel Gereksinimli Çocuklarda Cinsel Eğitim, Ön Lisans
2020-2021, Çocuk ve Müzik, Ön Lisans
2020-2021, Özel Eğitim II, Ön Lisans
2020-2021, Çocuk Hakları ve Koruma, Ön Lisans
2020-2021, Çocukları Tanıma Teknikleri, Ön Lisans
2020-2021, Çocukla İletişim, Ön Lisans
2020-2021, Öğrenim ve Öğretme Teknikleri, Ön Lisans
2020-2021, Özel Gereksinimli Çocuklar ve Eğitimleri, Ön Lisans
2020-2021, Özel Eğitim İkeleri I, Ön Lisans
2020-2021, Öğrenme ve Öğretme Teknikleri, Ön Lisans
2020-2021, Erken Çocukluk Döneminde Fen ve Matematik Eğitimi, Ön Lisans
2020-2021, Özel Eğitim I, Ön Lisans
2019-2020, Çocuk Hakları ve Koruma, Ön Lisans
2019-2020, Çocuk Tanıma Teknikleri, Ön Lisans
2019-2020, Çocukla İletişim, Ön Lisans
2019-2020, Çocuk ve Müzik, Ön Lisans
2019-2020, Özel Eğitim II, Ön Lisans
2019-2020, Çocuk Animatörlüğü, Ön Lisans
2019-2020, Öğrenme ve Öğretme Teknikleri, Ön Lisans
2019-2020, ÖĞRENME VE ÖĞRETME TEKNİKLERİ, Ön Lisans
2019-2020, Erken Çocukluk Döneminde Fen ve Matematik Eğitimi, Ön Lisans
2019-2020, ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÇOCUKLAR VE EĞİTİMLERİ, Ön Lisans
2019-2020, ÖĞRENİM VE ÖĞRETME TEKNİKLERİ, Ön Lisans
2019-2020, ÖZEL EĞİTİM I, Ön Lisans
2019-2020, ÖZEL EĞİTİM İLKELERİ I, Ön Lisans
2018-2019, ÖĞRENME VE ÖĞRETME TEKNİKLERİ, Ön Lisans
2018-2019, ÇOCUK VE ÇEVRE, Ön Lisans
2018-2019, ÇOCUK HAKLARI VE KORUMA, Ön Lisans
2018-2019, ÇOCUK ANİMATÖRLÜĞÜ, Ön Lisans
2018-2019, ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÇOCUKLARDA CİNSEL EĞİTİM, Ön Lisans
2018-2019, ÇOCUK VE MÜZİK, Ön Lisans
2018-2019, ÖZEL EĞİTİM II, Ön Lisans
2018-2019, Özel Gereksinimli Çocuklar ve Eğitimleri, Ön Lisans
2018-2019, Öğrenim ve Öğretme Teknikleri, Ön Lisans
2018-2019, Özel Eğitim İlkeleri I, Ön Lisans
2018-2019, Özel Eğitim I, Ön Lisans
2017-2018, Çocuk ve Çevre, Ön Lisans
2017-2018, Çocuk Hakları ve Koruma, Ön Lisans
2017-2018, Çocuk Animatörlüğü, Ön Lisans
2017-2018, Çocuk ve Müzik, Ön Lisans
2017-2018, Erken Çocukluk Döneminde Özel Eğitim, Ön Lisans
2017-2018, Öğrenme ve Öğretme Teknikleri, Ön Lisans
2017-2018, Öğrenim ve Öğretme Teknikleri, Ön Lisans
2017-2018, Özel Eğitim I, Ön Lisans
2017-2018, Özel Gereksinimli Çocuklar ve Eğitimleri, Ön Lisans
2017-2018, Çocuk ve Oyun, Ön Lisans
2017-2018, Temel Tasarım, Ön Lisans
2016-2017, Çocuk ve Müzik, Ön Lisans
2016-2017, Eğitimde Araç ve Gereç Geliştirme, Ön Lisans
2016-2017, Çocukla İletişim, Ön Lisans
2016-2017, Çocuk ve Çevre, Ön Lisans
2016-2017, Çocuk Hakları ve Koruma, Ön Lisans
2016-2017, Çocuk Animatörlüğü, Ön Lisans
2016-2017, Öğrenme ve Öğretme Teknikleri, Ön Lisans
2016-2017, Öğrenim ve Öğretme Teknikleri, Ön Lisans
2016-2017, Özel Gereksinimli Çocuklar ve Eğitimleri, Ön Lisans
2016-2017, Çocuk ve Oyun, Ön Lisans
2016-2017, Temel Tasarım, Ön Lisans
2015-2016, ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE ÖZEL EĞİTİM, Ön Lisans
2015-2016, ÖĞRENİM VE ÖĞRETME TEKNİKLERİ, Ön Lisans
2015-2016, ÖĞRENME VE ÖĞRETME TEKNİKLERİ, Ön Lisans
2015-2016, ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÇOCUKLARDA CİNSEL EĞİTİM, Ön Lisans
2015-2016, ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÇOCUKLAR VE EĞİTİMLERİ, Ön Lisans
2015-2016, ÖZEL EĞİTİMDE UYGULAMA II, Ön Lisans
2015-2016, ÖZEL EĞİTİM II, Ön Lisans
2015-2016, ÖZEL EĞİTİM I, Ön Lisans
2015-2016, ÇOCUKLA İLETİŞİM, Ön Lisans
2015-2016, ÇOCUK VE ÇEVRE, Ön Lisans
2015-2016, ÇOCUK VE OYUN, Ön Lisans
2015-2016, ÇOCUK VE MÜZİK, Ön Lisans
2015-2016, ÇOCUK HAKLARI VE KORUMA, Ön Lisans
2015-2016, TEMEL TASARIM, Ön Lisans
2015-2016, KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİ, Ön Lisans
2015-2016, EĞİTİMDE ARAÇ, GEREÇ GELİŞTİRME, Ön Lisans
2014-2015, ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE ÖZEL EĞİTİM, Ön Lisans
2014-2015, ÖĞRENİM VE ÖĞRETME TEKNİKLERİ, Ön Lisans
2014-2015, ÖĞRENME VE ÖĞRETME TEKNİKLERİ, Ön Lisans
2014-2015, ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÇOCUKLARDA CİNSEL EĞİTİM, Ön Lisans
2014-2015, ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÇOCUKLAR VE EĞİTİMLERİ, Ön Lisans
2014-2015, ÖZEL EĞİTİMDE UYGULAMA II, Ön Lisans
2014-2015, ÖZEL EĞİTİM II, Ön Lisans
2014-2015, ÖZEL EĞİTİM I, Ön Lisans
2014-2015, ÇOCUKLA İLETİŞİM, Ön Lisans
2014-2015, ÇOCUK VE ÇEVRE, Ön Lisans
2014-2015, ÇOCUK VE OYUN, Ön Lisans
2014-2015, ÇOCUK VE MÜZİK, Ön Lisans
2014-2015, ÇOCUK HAKLARI VE KORUMA, Ön Lisans
2014-2015, TEMEL TASARIM, Ön Lisans
2014-2015, KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİ, Ön Lisans
2014-2015, EĞİTİMDE ARAÇ, GEREÇ GELİŞTİRME, Ön Lisans
2013-2014, ÖZEL EĞİTİMDE UYGULAMA II, Ön Lisans
2013-2014, ÇOCUK VE MÜZİK, Ön Lisans
2013-2014, EĞİTİMDE ARAÇ, GEREÇ GELİŞTİRME, Ön Lisans
2013-2014, ÇOCUK ANİMATÖRLÜĞÜ, Ön Lisans
2013-2014, ÇOCUK VE ÇEVRE, Ön Lisans
2013-2014, ÇOCUK HAKLARI VE KORUMA, Ön Lisans
2013-2014, ÖĞRENME VE ÖĞRETME TEKNİKLERİ, Ön Lisans
2013-2014, ÖZEL EĞİTİM II, Ön Lisans
2013-2014, ÇOCUKLA İLETİŞİM, Ön Lisans
2013-2014, ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÇOCUKLAR VE EĞİTİMLERİ, Ön Lisans
2013-2014, ÖĞRENİM VE ÖĞRETME TEKNİKLERİ, Ön Lisans
2013-2014, ÇOCUK VE OYUN, Ön Lisans
2013-2014, KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİ, Ön Lisans
2013-2014, Özel eğitim I, Ön Lisans
2013-2014, Temel tasarım, Ön Lisans
2013-2014, ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÇOCUKLARDA CİNSEL EĞİTİM, Ön Lisans
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kalemkuş, J., Kalemkuş, F. (2024) "İlkokul Öğrencilerinin 21. Yüzyıl Öğrenme ve Yenilikçilik Becerilerinin İncelenmesi", Manisa Celal Bayar University Journal of The Faculty of Education, 12 (1) pp. 25-45 [TR Dizin] Link DOI    
Kalemkuş, J. (2024) "Investigation of Primary School Teachers Experiences on Teaching Science in Distance Education Process", Journal of Learning and Teaching in Digital Age, 9 (2) pp. 12-28 [TR Dizin] DOI   
Kalemkuş, J., Kalemkuş, F. (2024) "The Effects of Designing Scientific Experiments with Visual Programming Language on Learning Outcomes", Science & Education, (0) Link DOI   
Kalemkuş, J., Kalemkuş, F. (2023) "Effect of the use of augmented reality applications on academicachievement of student in science education: meta analysisreview", Interactive Learning Environments, 31 (9) pp. 6017-6034 [SSCI] DOI   
Kalemkuş, J. (2021) "Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının 21.Yüzyıl Becerileri Açısından İncelenmesi", Anadolu Journal of Educational Sciences International, 11 (1) pp. 63-87 [TR Dizin] Link DOI    
Kalemkuş, J., Bayraktar, Ş., Çiftçi, S. (2021) "Comparative Effects of Argumentation and Laboratory Experiments on Metacognition, Attitudes, and Science Process Skills of Primary School Children", Journal of Science Learning, 4 (2) pp. 113-122 Link DOI   
Kalemkuş, J. (2021) "BİLMEYİ BİLME: ÜSTBİLİŞ", Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, (0) [TR Dizin] DOI    
Kalemkuş, J. (2020) "Deneysel Araştırmalarda STEM Eğilimi", Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, (36) pp. 78-90 Link   
Kalemkuş, J., Bayraktar, Ş., Çiftçi, S. (2019) "EĞİTİMDE SOSYAL, ZİHİNSEL VE SÖZLÜ-YAZILI BİR AKTİVİTE: ARGÜMANTASYON.", Turkish Studies, 14 (4) pp. 2449-2467 [SCI] Link DOI    
Kalemkuş, J., Bayraktar, Ş., Kalemkuş, F. (2016) "DETERMINING AND COMPARING THE SCIENCE PROCESS SKILL LEVELS OF 5th AND 8th GRADE STUDENTS", The Eurasia Proceedings of Educational Social Sciences, 4 (0) pp. 79-83 Link   
Durmuş, J., Bayraktar, Ş. (2010) "Effects of Conceptual Change Texts and Laboratory Experiments on Fourth Grade Students Understanding of Matter and Change Concepts", Journal of Science Education and Technology, 19 (5) pp. 498-504 [SSCI] Link DOI   
Kalemkuş, J., Kadirhanoğulları, M.K. (2022) "ALTERNATİF DEĞERLENDİRME ÜZERİNE GERÇEKLEŞTİRİLMİŞ OLAN LİSANSÜSTÜ TEZLERİN İNCELENMESİ", EGE 7TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES , (pp. 423), İzmir, Türkiye, (Aralık 2022
Kalemkuş, J., Kalemkuş, F. (2021) "Bağımlı Değişken Olarak Üstbiliş", International Congress of Science Culture and Education , Antalya, Türkiye, (Ekim 2021
Kalemkuş, J. (2021) "Bilimin Çocuk Çizimlerine Yansıması", International Congress of Science Culture and Education (INCES) , Antalya, Türkiye, (Ekim 2021
Kalemkuş, F., Özek, M.B., Kalemkuş, J. (2021) "Özel Gereksinimli Çocukların Eğitiminde Öğretim Teknolojilerinin Etkisi Üzerine Bir Değerlendirme", 8th International Conference on Instructional Technology and Teacher Education (ITTES-2021) , (pp. 333-348), Trabzon, Türkiye, (Aralık 2021
Kalemkuş, J. (2020) "Karikatürlü Öğretim Materyalleri İçeren Ters Yüz Sınıf Modelinin Öğrencilerin Başarısına Etkisi ve Öğrenci Görüşlerinin İncelenmesi", International Congress of Research and Practice in Education (INCES) , Antalya, Türkiye, (Ekim 2020
Kalemkuş, J. (2019) "The Investigation of the Relationship Between the Metacognitive Awareness Levels of The 5th and 6th GradeStudents and the Self-Efficacy Perception Levels for Science", International Conference on Research in Teaching, Education Learning , (pp. 38), Dubai, Birleşik Arap Emirlikleri, (Şubat 2019
Kalemkuş, J. (2018) "“Metaphorical Perceptions of Middle School Students about “Science” and “Scientist”", International Symposium on Multidisciplinary Studies , Paris, Fransa, (Nisan 2018
Kalemkuş, J., Kalemkuş, F. (2017) "ATTITUDES OF PRIMARY SCHOOL TEACHERS TOWARDS USE OF TECHNOLOGY IN EDUCATION", International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST) , (Mayıs 2017
Bayraktar, Ş., Kalemkuş, J. (2017) "Profile Of Published Research Studies On Argumentation Based Learning In Turkey Between 2009 and 2016", 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , (Nisan 2017
Kalemkuş, J., Bayraktar, Ş., Kalemkuş, F. (2016) "DETERMINING AND COMPARING THE SCIENCE PROCESS SKILL LEVELS OF 5TH AND 8TH GRADESTUDENTS", International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST) , Muğla, Türkiye, (Mayıs 2016
Kalemkuş, J., Bayraktar, Ş. (2009) "The Effects of Conceptual Change Texts and Laboratory Instruction on 4th Grade Students' Misconceptions About "Matter and Change"", European Science Education Research Association (ESERA) , (Ağustos 2009
Kayıt Yok
Kalemkuş, F., Kalemkuş, J. (2023) "Fen Eğitiminde Güncel Dijital Teknolojiler", Kitap: Matematik ve Fen Bilimleri Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar-2023, İstanbul/Türkiye : EfeAkademi Yayınları  
Kalemkuş, F., Kalemkuş, J. (2023) "Bulut Bilişim Sistemlerinin Eğitim Alanında Kullanımı", Kitap: Eğitim Teknolojilerinde Yeni Eğilimler: Kuram, Uygulama ve Modellemelerin Değerlendirilmesi, İstanbul/Türkiye : Efe Akademi Yayınları  
Kalemkuş, J., Bayraktar, Ş. (2021) "İlkokulda Fen Bilimleri Öğretimi", Kitap: İlkokulda Öğretim: Öğretmen El Kitabı, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi  
Kalemkuş, J. (2020) "KARİKATÜRLERLE DESTEKLENMİŞ TERS YÜZ SINIFMODELİNİN ÖĞRENCİLERİN BAŞARISINA ETKİSİNİN VEGÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ", Kitap: Akademik Araştırmalar 2020, Türkiye : Çizgi Kitabevi Yayınları  
Kalemkuş, J. (2018) "ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN “BİLİM” VE “BİLİM İNSANI”KAVRAMLARINA YÖNELİK METAFORİK ALGILARI", Kitap: MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR-4(EĞİTİM BİLİMLERİ), : Podgorica  
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
(2024) "Akademik Teşvik Ödülü" KAFKAS ÜNİVERSİTESİ
(2024) "TÜBİTAK Yayın Teşvik Ödülü (UBYT)" TÜBİTAK
(2023) "Akademik Teşvik Ödülü" KAFKAS ÜNİVERSİTESİ
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
(Ulusal) Karma etkinlik/Sergi: 8. GELENEKSEL EĞİTİM MATERYALLERİ SERGİSİ, 16-05-2016
(Ulusal) Özgün bireysel etkinlik/Sergi: 7. GELENEKSEL EĞİTİM MATERYALLERİ SERGİSİ, 21-05-2015
(Ulusal) Özgün bireysel etkinlik/Sergi: 6. GELENEKSEL EĞİTİM MATERYALLERİ SERGİSİ, 21-05-2014
(Ulusal) Özgün bireysel etkinlik/Sergi: 5. GELENEKSEL EĞİTİM MATERYALLERİ SERGİSİ, 06-05-2013
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Şule Bayraktar
Ordu Üniversitesi
2009 - 2021 8
Kafkas Üniversitesi
2021 - 2024 7
Fatih Kalemkuş
-
2016 - 2017 3
Sabahattin Çiftçi
Necmettin Erbakan Üniversitesi
2019 - 2021 2
-
2022 1
Müzeyyen Bulut Özek
-
2021 1
2024 için Puan Bazlı Sıralamalar
Sıra (Araştırma Alanı İçinde)
216.
78449 araştırmacı içinde
Sıra (Temel Alan İçinde)
93.
9456 araştırmacı içinde
Sıra (Bilim Alanı İçinde)
15.
576 araştırmacı içinde
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78449
YÖKSİS Temel Alan Eğitim Bilimleri Temel Alanı 9456
YÖKSİS Bilim Alanı Temel Eğitim 576
Anahtar Kelimeler Fen Bilgisi Eğitimi
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
Ağırlıklı Puan 0 20 10 45 20 60 110 10 130 80
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) - 481 . 537 . 500 . 526 . 470 . 517 . 613 . 475 . 216 .
Sıra (Temel Alan İçinde) - 330 . 343 . 304 . 314 . 272 . 283 . 359 . 260 . 93 .
Sıra (Bilim Alanı İçinde) - 91 . 85 . 79 . 85 . 56 . 62 . 88 . 46 . 15 .
Sıra (Anahtar Kelime (1)) - 58 . 48 . 48 . 41 . 30 . 32 . 49 . 23 . 7 .
Toplam Yayın 0 2 2 2 2 3 7 1 3 3
Toplam Makale 0 1 0 0 1 1 3 0 1 3
Toplam Kitap 0 0 0 1 0 1 1 0 2 0
Toplam Bildiri 0 1 2 1 1 1 3 1 0 0
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 0 0 1 1
Makale (Uluslararası) 0 1 0 0 1 0 3 0 0 2
Makale (Ulusal) 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 0 0 1 0 1 1 0 2 0
Bildiri (Uluslararası) 0 1 2 1 1 1 3 1 0 0
Bildiri (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri