img
Dr. Öğr. Üyesi Kamile MERİÇ

Dr. Öğr. Üyesi Kamile MERİÇ

  • İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
  • Yönetim Bilişim Sistemleri
  • Yönetim Bilişim Sistemleri

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
18
Atıf
12
h-index
2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr), 2016, 2020
Yüksek Lisans, Türkiye, Aksaray Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Yl) (Tezli), 2013, 2015
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, 2000, 2005
Araştırma Alanları
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr), 2016, 2020
Yüksek Lisans, Türkiye, Aksaray Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Yl) (Tezli), 2013, 2015
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, 2000, 2005
Kamile MERİÇ, Doktora, Marka bilgisi ve tüketici-marka ilginliğinin marka Evangelizmine etkisinde kişiliğin rolü, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2020
İngilizce, YÖKDİL, 88, 2018
İngilizce, KPDS, 76, Bahar, 2011
Almanca, TestDaF, 4, Diğer, 2010
Kayıt Yok
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama
2021-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, Yönetim Bilişim Sistemleri Bölümü, Türkiye
2013-2021, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye
2012-2013, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Aksaray Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkiye
Kayıt Yok
Kayıt Yok
2022-2023, Küresel Pazarlama, Yüksek Lisans
2022-2023, Stratejik Pazarlama Planlaması, Yüksek Lisans
2022-2023, Tedarik Zinciri Yönetimi, Lisans
2022-2023, Halkla İlişkiler, Lisans
2022-2023, Pazarlama İlkeleri, Lisans
2022-2023, Dijital Pazarlama Yönetimi, Yüksek Lisans
2022-2023, Pazarlama Araştırması, Lisans
2022-2023, Üretim Yönetimi, Lisans
2021-2022, Pazarlama Araştırması, Lisans
2021-2022, Üretim Yönetimi, Lisans
2021-2022, Örgütsel İletişim, Lisans
2020-2021, Halkla İlişkiler, Lisans
2020-2021, İthalat-İhracat Yönetimi, Lisans
2020-2021, Üretim Yönetimi, Lisans
2020-2021, Tedarik Zinciri Yönetimi, Lisans
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
KERSE, Y., MERİÇ, K. (2024) "The mediating role of consumer cynicism in the relationship between psychological contract breach and negative electronic word of mouth (eWOM)", Ghana Social Science Journal, 21 (1) pp. 94-108 [ESCI]  
MERİÇ, K., MERİÇ, S. (2021) "YOLCULARIN ÖZELLİKLERİNE GÖRE SIK UÇAN YOLCU PROGRAMLARININ SUNDUĞU ÖDÜL ve HİZMETLERİN DEĞERLENDİRİLMESİ: THY MILES&SMILES ÖRNEĞİ", The Journal of Academic Social Sciences, 9 (118) pp. 144-157 DOI  
MERİÇ, K., MERİÇ, S. (2021) "SİVİL HAVACILIKTA MÜŞTERİ SADAKATİNİN YOLCULARIN DEMOGRAFİK ÖZELLİKLERİNE GÖRE İNCELENMESİ", INTERNATIONAL JOURNAL OF SOCIAL HUMANITIES SCIENCES RESEARCH, 8 (71) pp. 1426-1437 DOI  
MERİÇ, K., YÜCE, A. (2021) "Marka Bilgisi ve Tüketici-Marka İlginliğinin Marka Evangelizmine Etkisinde Dışa Dönüklük ve Deneyime Açıklık Kişilik Özelliklerinin Rolü", Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi, 14 (2) pp. 359-388 [TR Dizin] DOI   
YÜCE, A., SAMSA, Ç., MERİÇ, K. (2019) "Destinasyon İmajının Tekrar Ziyaret Etme Niyeti Üzerine Etkisi: Kars İli Örneği", Kafkas Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 10 (19) pp. 131-150 [TR Dizin] Link DOI   
YÜCE, A., SAMSA, Ç., MERİÇ, K. (2019) "Effects of Nostalgia Proneness on Consumer-Based Brand Equity: A Case Studyon the Eastern Express", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 6 (1) pp. 199-212 [ESCI] Link  
YÜCE, A., MERİÇ, K. (2017) "Duygusal zekâ ile girişimcilik eğilimi arasındaki ilişkiyi belirlemeye yönelik bir uygulama", Kafkas Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 8 (16) pp. 433-446 DOI   
ASLAN-ÇETİN, F., MERİÇ, K., KERSE, Y., SAMSA, Ç. (2017) "Y Kuşağının Online Alışveriş Tutumunun Ölçülmesi: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Uygulama", The Journal of Academic Social Sciences, 58 (58) pp. 283-295 Link DOI  
Alpaslan, Y., Kamile, G. (2014) "ÖZGÜVENİN ANLIK SATINALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ROLÜNÜ BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR UYGULAMA", Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 28 (2) pp. 199-217 [TR Dizin]  
Tülay, Y., Kamile, G. (2013) "ENERJİ VERİMLİ ÜRÜNLERE KARŞI TUTUMUN VE ÇEVRE BİLİNCİNİN SATIN ALMA NİYETİNE ETKİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA", Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi, 6 (12) pp. 47-67  
KERSE, Y., MERİÇ, K. (2018) "BEŞ FAKTÖR KİŞİLİK ÖZELLİKLERİNİN TÜKETİCİ SİNİZMİNE ETKİSİ: AMPİRİK BİR ARAŞTIRMA", 17. ULUSLARARASI KATILIMLİŞLETMECİLİK KONGRESİ , İzmir, Türkiye, (Kasım 2018
YÜCE, A., SAMSA, Ç., MERİÇ, K. (2018) "Destinasyon İmajının Tekrar Ziyaret etme Niyeti Üzerine etkisi:Kars Örneği", Kaoru Ishikawa International Congresson Business Administration and Economy III , Nevşehir, Türkiye, (Ekim 2018
YILMAZ, T., KAYGIN, E., KERSE, Y., MERİÇ, K. (2016) "PAZARLAMA VE REKLAM GİDERLERİ İLE FİNANSAL PERFORMANS ARASINDAKİ İLİŞKİYİ İNCELEMEYE YÖNELİK BİR UYGULAMA", 1. Uluslararası INES Akademik Araştırmalar Kongresi , Türkiye, (Kasım 2016
Yeniçeri, T., Güner, K. (2013) "Tüketicilerin Enerji Verimli Ürünleri Satın Alma Niyetini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma", 18. Ulusal Pazarlama Kongresi , Türkiye, (Haziran 2013
Kayıt Yok
MERİÇ, K. (2023) "Halkla İlişkilerde Dijital Dönüşüm", Kitap: İşletmelerde Dijital Dönüşüm, Ankara/Türkiye : Gazi Kitabevi, Bölüm Sayfaları: 149 / 163, ISBN: 978-625-365-143-5 
GELİBOLU, L., MERİÇ, K. (2022) "İletişimin Mühendisler İçin Önemi", Kitap: Geleceğin Mühendisi, Çanakkale/Türkiye : Paradigma Akademi, Bölüm Sayfaları: 358 / 372, ISBN: 978-625-8187-82-3 
ASLAN-ÇETİN, F., ÖZTÜRK, S., MERİÇ, K. (2022) "Tutundurma Karması Elemanlarından Reklam Maliyetlerinin Muhasebeleştirilmesi", Kitap: İktisadi ve İdari Bilimlerde Güncel Araştırmalar, Ankara/Türkiye : Gece Kitaplığı, Bölüm Sayfaları: 479 / 493, ISBN: 978-625-430-456-9 
GELİBOLU, L., MERİÇ, K. (2018) "The Concept of Ethics in the Virtual World: How Innocent are Virtual Markets, or Else, are There Ethical Violations?  ", Kitap: The Virtual World and Marketing, : Cambridge Scholars Publishing, Bölüm Sayfaları: / ,  
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Atıflar
Atıf Sayılarına Göre Yayınlar
A: SCI/SSCI/AHCI, B: ESCI, C: Scopus, D: Uluslararası Alan Index, E: Diğer Uluslararası, F: TR Dizin, G: Uluslararası Kitap, H: Ulusal Kitap, I: Diğer Ulusal, J: Toplam
(2013) "En İyi Bildiri İkincilik Ödülü" Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Derneği
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Kafkas Üniversitesi
2017 - 2021 5
Kafkas Üniversitesi
2017 - 2019 4
Kafkas Üniversitesi
2016 - 2024 4
Kafkas Üniversitesi
2017 - 2022 2
Kafkas Üniversitesi
2018 - 2022 2
Avrasya Üniversitesi
2021 2
Güner Kamile
-
2013 - 2014 2
Kafkas Üniversitesi
2016 1
Kafkas Üniversitesi
2022 1
Kafkas Üniversitesi
2016 1
Kamile Güner
-
2013 1
Tülay Yeniçeri
-
2013 1
Yeniçeri Tülay
-
2013 1
Yüce Alpaslan
-
2014 1
2024 için Puan Bazlı Sıralamalar
Sıra (Araştırma Alanı İçinde)
402.
78392 araştırmacı içinde
Sıra (Temel Alan İçinde)
343.
33237 araştırmacı içinde
Sıra (Bilim Alanı İçinde)
85.
1422 araştırmacı içinde
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78392
YÖKSİS Temel Alan Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı 33237
YÖKSİS Bilim Alanı Pazarlama 1422
Anahtar Kelimeler -
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
Ağırlıklı Puan 0 10 35 55 35 0 50 80 40 15
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) - 496 . 512 . 491 . 506 . - 578 . 545 . 570 . 402 .
Sıra (Temel Alan İçinde) - 406 . 416 . 420 . 446 . - 489 . 467 . 484 . 343 .
Sıra (Bilim Alanı İçinde) - 135 . 133 . 114 . 126 . - 133 . 124 . 121 . 85 .
Toplam Yayın 0 1 2 3 2 0 3 2 1 1
Toplam Makale 0 0 2 0 2 0 3 0 0 1
Toplam Kitap 0 0 0 1 0 0 0 2 1 0
Toplam Bildiri 0 1 0 2 0 0 0 0 0 0
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Uluslararası) 0 0 1 0 1 0 2 0 0 1
Makale (Ulusal) 0 0 1 0 1 0 1 0 0 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 0 0 1 0 0 0 2 1 0
Bildiri (Uluslararası) 0 1 0 2 0 0 0 0 0 0
Bildiri (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri