Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr), 2016, 2020 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Aksaray Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Yl) (Tezli), 2013, 2015 |
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, 2000, 2005 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr), 2016, 2020 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Aksaray Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Yl) (Tezli), 2013, 2015 |
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, 2000, 2005 |
Kamile MERİÇ, Doktora, Marka bilgisi ve tüketici-marka ilginliğinin marka Evangelizmine etkisinde kişiliğin rolü, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2020 |
İngilizce, YÖKDİL, 88, 2018 |
İngilizce, KPDS, 76, Bahar, 2011 |
Almanca, TestDaF, 4, Diğer, 2010 |
Kayıt Yok |
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama |
2021-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, Yönetim Bilişim Sistemleri Bölümü, Türkiye |
2013-2021, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye |
2012-2013, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Aksaray Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkiye |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
2022-2023, Küresel Pazarlama, Yüksek Lisans |
2022-2023, Stratejik Pazarlama Planlaması, Yüksek Lisans |
2022-2023, Tedarik Zinciri Yönetimi, Lisans |
2022-2023, Halkla İlişkiler, Lisans |
2022-2023, Pazarlama İlkeleri, Lisans |
2022-2023, Dijital Pazarlama Yönetimi, Yüksek Lisans |
2022-2023, Pazarlama Araştırması, Lisans |
2022-2023, Üretim Yönetimi, Lisans |
2021-2022, Pazarlama Araştırması, Lisans |
2021-2022, Üretim Yönetimi, Lisans |
2021-2022, Örgütsel İletişim, Lisans |
2020-2021, Halkla İlişkiler, Lisans |
2020-2021, İthalat-İhracat Yönetimi, Lisans |
2020-2021, Üretim Yönetimi, Lisans |
2020-2021, Tedarik Zinciri Yönetimi, Lisans |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
KERSE, Y., MERİÇ, K. (2024) "The mediating role of consumer cynicism in the relationship between psychological contract breach and negative electronic word of mouth (eWOM)", Ghana Social Science Journal, 21 (1) pp. 94-108 [ESCI] |
MERİÇ, K., MERİÇ, S. (2021) "YOLCULARIN ÖZELLİKLERİNE GÖRE SIK UÇAN YOLCU PROGRAMLARININ SUNDUĞU ÖDÜL ve HİZMETLERİN DEĞERLENDİRİLMESİ: THY MILES&SMILES ÖRNEĞİ", The Journal of Academic Social Sciences, 9 (118) pp. 144-157 DOI |
MERİÇ, K., MERİÇ, S. (2021) "SİVİL HAVACILIKTA MÜŞTERİ SADAKATİNİN YOLCULARIN DEMOGRAFİK ÖZELLİKLERİNE GÖRE İNCELENMESİ", INTERNATIONAL JOURNAL OF SOCIAL HUMANITIES SCIENCES RESEARCH, 8 (71) pp. 1426-1437 DOI |
MERİÇ, K., YÜCE, A. (2021) "Marka Bilgisi ve Tüketici-Marka İlginliğinin Marka Evangelizmine Etkisinde Dışa Dönüklük ve Deneyime Açıklık Kişilik Özelliklerinin Rolü", Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi, 14 (2) pp. 359-388 [TR Dizin] DOI |
YÜCE, A., SAMSA, Ç., MERİÇ, K. (2019) "Destinasyon İmajının Tekrar Ziyaret Etme Niyeti Üzerine Etkisi: Kars İli Örneği", Kafkas Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 10 (19) pp. 131-150 [TR Dizin] Link DOI |
YÜCE, A., SAMSA, Ç., MERİÇ, K. (2019) "Effects of Nostalgia Proneness on Consumer-Based Brand Equity: A Case Studyon the Eastern Express", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 6 (1) pp. 199-212 [ESCI] Link |
YÜCE, A., MERİÇ, K. (2017) "Duygusal zekâ ile girişimcilik eğilimi arasındaki ilişkiyi belirlemeye yönelik bir uygulama", Kafkas Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 8 (16) pp. 433-446 DOI |
ASLAN-ÇETİN, F., MERİÇ, K., KERSE, Y., SAMSA, Ç. (2017) "Y Kuşağının Online Alışveriş Tutumunun Ölçülmesi: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Uygulama", The Journal of Academic Social Sciences, 58 (58) pp. 283-295 Link DOI |
Alpaslan, Y., Kamile, G. (2014) "ÖZGÜVENİN ANLIK SATINALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ROLÜNÜ BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR UYGULAMA", Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 28 (2) pp. 199-217 [TR Dizin] |
Tülay, Y., Kamile, G. (2013) "ENERJİ VERİMLİ ÜRÜNLERE KARŞI TUTUMUN VE ÇEVRE BİLİNCİNİN SATIN ALMA NİYETİNE ETKİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA", Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi, 6 (12) pp. 47-67 |
KERSE, Y., MERİÇ, K. (2018) "BEŞ FAKTÖR KİŞİLİK ÖZELLİKLERİNİN TÜKETİCİ SİNİZMİNE ETKİSİ: AMPİRİK BİR ARAŞTIRMA", 17. ULUSLARARASI KATILIMLİŞLETMECİLİK KONGRESİ , İzmir, Türkiye, (Kasım 2018) |
YÜCE, A., SAMSA, Ç., MERİÇ, K. (2018) "Destinasyon İmajının Tekrar Ziyaret etme Niyeti Üzerine etkisi:Kars Örneği", Kaoru Ishikawa International Congresson Business Administration and Economy III , Nevşehir, Türkiye, (Ekim 2018) |
YILMAZ, T., KAYGIN, E., KERSE, Y., MERİÇ, K. (2016) "PAZARLAMA VE REKLAM GİDERLERİ İLE FİNANSAL PERFORMANS ARASINDAKİ İLİŞKİYİ İNCELEMEYE YÖNELİK BİR UYGULAMA", 1. Uluslararası INES Akademik Araştırmalar Kongresi , Türkiye, (Kasım 2016) |
Yeniçeri, T., Güner, K. (2013) "Tüketicilerin Enerji Verimli Ürünleri Satın Alma Niyetini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma", 18. Ulusal Pazarlama Kongresi , Türkiye, (Haziran 2013) |
Kayıt Yok |
MERİÇ, K. (2023) "Halkla İlişkilerde Dijital Dönüşüm", Kitap: İşletmelerde Dijital Dönüşüm, Ankara/Türkiye : Gazi Kitabevi, Bölüm Sayfaları: 149 / 163, ISBN: 978-625-365-143-5 |
GELİBOLU, L., MERİÇ, K. (2022) "İletişimin Mühendisler İçin Önemi", Kitap: Geleceğin Mühendisi, Çanakkale/Türkiye : Paradigma Akademi, Bölüm Sayfaları: 358 / 372, ISBN: 978-625-8187-82-3 |
ASLAN-ÇETİN, F., ÖZTÜRK, S., MERİÇ, K. (2022) "Tutundurma Karması Elemanlarından Reklam Maliyetlerinin Muhasebeleştirilmesi", Kitap: İktisadi ve İdari Bilimlerde Güncel Araştırmalar, Ankara/Türkiye : Gece Kitaplığı, Bölüm Sayfaları: 479 / 493, ISBN: 978-625-430-456-9 |
GELİBOLU, L., MERİÇ, K. (2018) "The Concept of Ethics in the Virtual World: How Innocent are Virtual Markets, or Else, are There Ethical Violations? ", Kitap: The Virtual World and Marketing, : Cambridge Scholars Publishing, Bölüm Sayfaları: / , |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
1 | Effects of Nostalgia Proneness on Consumer-Based Brand Equity: A Case Studyon the Eastern Express | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 3 | 1 | 0 | 0 | 5 |
2 | Destinasyon İmajının Tekrar Ziyaret Etme Niyeti Üzerine Etkisi: Kars İli Örneği | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 3 |
3 | BEŞ FAKTÖR KİŞİLİK ÖZELLİKLERİNİN TÜKETİCİ SİNİZMİNE ETKİSİ: AMPİRİK BİR ARAŞTIRMA | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 2 |
4 | ÖZGÜVENİN ANLIK SATINALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ROLÜNÜ BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR UYGULAMA | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
5 | Y Kuşağının Online Alışveriş Tutumunun Ölçülmesi: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Uygulama | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
(2013) "En İyi Bildiri İkincilik Ödülü" Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Derneği |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Kafkas Üniversitesi
|
2017 - 2021 | 5 |
Kafkas Üniversitesi
|
2017 - 2019 | 4 |
Kafkas Üniversitesi
|
2016 - 2024 | 4 |
Kafkas Üniversitesi
|
2017 - 2022 | 2 |
Kafkas Üniversitesi
|
2018 - 2022 | 2 |
Avrasya Üniversitesi
|
2021 | 2 |
Güner Kamile
-
|
2013 - 2014 | 2 |
Kafkas Üniversitesi
|
2016 | 1 |
Kafkas Üniversitesi
|
2022 | 1 |
Kafkas Üniversitesi
|
2016 | 1 |
Kamile Güner
-
|
2013 | 1 |
Tülay Yeniçeri
-
|
2013 | 1 |
Yeniçeri Tülay
-
|
2013 | 1 |
Yüce Alpaslan
-
|
2014 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78392 |
YÖKSİS Temel Alan | Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı | 33237 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Pazarlama | 1422 |
Anahtar Kelimeler | - |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 10 | 35 | 55 | 35 | 0 | 50 | 80 | 40 | 15 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | 496 . | 512 . | 491 . | 506 . | - | 578 . | 545 . | 570 . | 402 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | 406 . | 416 . | 420 . | 446 . | - | 489 . | 467 . | 484 . | 343 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | 135 . | 133 . | 114 . | 126 . | - | 133 . | 124 . | 121 . | 85 . |
Toplam Yayın | 0 | 1 | 2 | 3 | 2 | 0 | 3 | 2 | 1 | 1 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 2 | 0 | 2 | 0 | 3 | 0 | 0 | 1 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 1 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 2 | 0 | 0 | 1 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 1 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |