Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Trabzon Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Beden Eğitimi ve Spor (Dr), 2022 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Trabzon Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği (Yl) (Tezli), 2017, 2022 |
Lisans, Türkiye, Karadeniz Teknik Üniversitesi, Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu, Beden Eğitimi Öğretmenliği Bölümü, 2012, 2016 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Trabzon Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği (Yl) (Tezli), 2017, 2022 |
Lisans, Türkiye, Karadeniz Teknik Üniversitesi, Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu, Beden Eğitimi Öğretmenliği Bölümü, 2012, 2016 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Trabzon Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Beden Eğitimi ve Spor (Dr), 2022 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
[UAK] Spor Bilimleri Beden Eğitimi ve Spor Eğitimi |
2021-, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Sarıkamış Spor Bilimleri Fakültesi, Beden Eğitimi ve Spor Bölümü, Türkiye |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
KARADEMİR, İ., Yılmaz, İ. (2022) "Spor Eğitiminde Sözsüz Yakınlık ve Öğrenme Algısı İlişkisinin İncelenmesi", The Journal of Turkish Sport Sciences, 5 (2) pp. 128-137 [TR Dizin] Link DOI |
KARADEMİR, İ., Yüksek, S. (2022) "Antrenör Yakınlığının Sporcunun Algılanan Psikomotor Öğrenme Düzeyine Etkisi.", Kafkas Üniversitesi Spor Bilimleri Dergisi, 2 (1) pp. 37-47 Link |
GEZER, H., GEZER, E., KARADEMİR, İ. (2024) "Aktif Olarak Spor Yapan Üniversite Öğrencilerinin Müsabaka Esnasındaki Üst Bilişsel Süreçleri ile Algılanan Öğrenme Düzeyleri Arasındaki İlişki", 8th International Academic Sports Studies Congress , (Aralık 2024) |
KARADEMİR, İ., Çakıroğlu, H., Yılmaz, İ. (2024) "Beden Eğitimi ve Spor Öğretimi Alanında İletişim ve İletişim Becerileri Üzerine Ulusal Alanda Yapılan Lisansüstü Tezlerin Değerlendirilmesi", 7 th International Eurasia Sports, Education and Society Congress , Kars, Türkiye, (Aralık 2024) |
GEZER, H., GEZER, E., KARADEMİR, İ. (2024) "Kış Sporları Destinasyonunda Öğrenim Gören Üniversite Öğrencilerinin Kış Sporlarına Karşı Tutumlarının Değerlendirilmesi", 8th International Academic Sports Studies Congress , (Aralık 2024) |
Yılmaz, İ., KARADEMİR, İ., Çakıroğlu, H. (2024) "Sınıf Yönetim Modelleri Algılanan Öğrenmeyi Etkiler Mi? Spor Bilimleri Örneği", 22. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi , Ankara, Türkiye, (Aralık 2024) |
Yılmaz, İ., Çakıroğlu, H., KARADEMİR, İ. (2024) "Spor Bilimleri Alanındaki Toplumsal Cinsiyet Temalı Lisansüstü Tezlerin Bibliyometrik Analizi", 22. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi , Ankara, Türkiye, (Kasım 2024) |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
İdiris Yılmaz
Trabzon Üniversitesi
|
2022 - 2024 | 4 |
Hatice Çakıroğlu
Trabzon Üniversitesi
|
2024 | 3 |
-
|
2024 | 2 |
Kafkas Üniversitesi
|
2024 | 2 |
Selami Yüksek
Trabzon Üniversitesi
|
2022 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78383 |
YÖKSİS Temel Alan | Spor Bilimleri Temel Alanı | 2686 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Beden Eğitimi ve Spor Eğitimi | 360 |
Anahtar Kelimeler | Beden Eğitimi ve Spor Pedagojisi, Beden Eğitimi ve Oyun |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 30 | 0 | 35 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | - | - | - | - | - | - | 603 . | - | 457 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | - | - | - | - | - | - | 212 . | - | 186 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | - | - | - | - | - | - | 90 . | - | 74 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Toplam Yayın | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 5 | 0 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |