| Doktora, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türkçe Eğitimi (Dr), 2011, 2015 |
| Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, Sosyoloji Bölümü, 2009, 2013 |
| Yüksek Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Yeni Türk Edebiyatı (Yl) (Tezli), 2008, 2010 |
| Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, 2004, 2008 |
| Doktora, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türkçe Eğitimi (Dr), 2011, 2015 |
| Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, Sosyoloji Bölümü, 2009, 2013 |
| Yüksek Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Yeni Türk Edebiyatı (Yl) (Tezli), 2008, 2010 |
| Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, 2004, 2008 |
| İngilizce, YÖKDİL, 73, 2017 |
| İngilizce, ÜDS, 61, 2008 |
| İngilizce, ÜDS, 55, 2011 |
| Kayıt Yok |
| [UAK] Eğitim Bilimleri Türkçe Eğitimi Türkçe Eğitimi |
| 2025-, Profesör, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Dede Korkut Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, Türkçe Eğitimi, Türkiye |
| 2019-, Doçent, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Dede Korkut Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, Türkçe Eğitimi, Türkiye |
| 2018-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, Türkiye |
| 2016-, Yardımcı Doçent, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, Türkiye |
| 2015-2016, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe Eğitimi Bölümü, Türkiye |
| 2011-2015, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türkçe Eğitimi (Dr), Türkiye |
| 2008-2011, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, Türkiye |
| 2018-, Yönetim Kurulu Üyeliği, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
| 2016-2021, Bap Eğitim Bilimleri Alt Komisyon Üyeliği, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
| 2025-2026, Güz Dönemi, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEM VE TEKNİKLERİ, Yüksek Lisans |
| 2025-2026, Güz Dönemi, DERS KİTABI İNCELEMELERİ, Lisans |
| 2025-2026, Güz Dönemi, ÇAĞDAŞ ÖĞRETİM TEKNİKLERİ VE TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE KULLANIMI, Yüksek Lisans |
| 2025-2026, Güz Dönemi, KÜLTÜR VE DİL, Lisans |
| 2025-2026, Güz Dönemi, ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ, Lisans |
| 2024-2025, Güz Dönemi, ÇAĞDAŞ ÖĞRETİM TEKNİKLERİ VE TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE KULLANIMI, Yüksek Lisans |
| 2024-2025, Güz Dönemi, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEM VE TEKNİKLERİ, Yüksek Lisans |
| 2024-2025, Güz Dönemi, DERS KİTABI İNCELEMELERİ, Lisans |
| 2024-2025, Güz Dönemi, ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ, Lisans |
| 2024-2025, Güz Dönemi, SEÇ. (KÜLTÜR VE DİL), Lisans |
| 2024-2025, Güz Dönemi, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans |
| 2024-2025, Güz Dönemi, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I, Lisans |
| 2024-2025, Güz Dönemi, TÜRKÇENİN YABANCI DİL OLARAK ÖĞRETİMİ, Lisans |
| 2024-2025, Güz Dönemi, YABANCILARA TÜRKÇE ÖĞRETİM TARİHİ, Yüksek Lisans |
| 2024-2025, Güz Dönemi, TÜRKÇENİN GÜNCEL SORUNLARI, Yüksek Lisans |
| 2024-2025, Güz Dönemi, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II, Lisans |
| 2023-2024, Güz Dönemi, YABANCILARA TÜRKÇE ÖĞRETİM TARİHİ, Yüksek Lisans |
| 2023-2024, Güz Dönemi, TÜRKÇENİN GÜNCEL SORUNLARI, Yüksek Lisans |
| 2023-2024, Güz Dönemi, TÜRKÇENİN YABANCI DİL OLARAK ÖĞRETİMİ, Lisans |
| 2023-2024, Güz Dönemi, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II, Lisans |
| 2023-2024, Güz Dönemi, EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Lisans |
| 2023-2024, Güz Dönemi, ÇAĞDAŞ ÖĞRETİM TEKNİKLERİ VE TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE KULLANIMI, Yüksek Lisans |
| 2023-2024, Güz Dönemi, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEM VE TEKNİKLERİ, Yüksek Lisans |
| 2023-2024, Güz Dönemi, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I, Lisans |
| 2023-2024, Güz Dönemi, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans |
| 2023-2024, Güz Dönemi, SEÇ. (KÜLTÜR VE DİL), Lisans |
| 2023-2024, Güz Dönemi, ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ, Lisans |
| 2023-2024, Güz Dönemi, DERS KİTABI İNCELEMELERİ, Lisans |
| 2022-2023, Güz Dönemi, YABANCILARA TÜRKÇE ÖĞRETİM TARİHİ, Yüksek Lisans |
| 2022-2023, Güz Dönemi, TÜRKÇENİN GÜNCEL SORUNLARI, Yüksek Lisans |
| 2022-2023, Güz Dönemi, EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Lisans |
| 2022-2023, Güz Dönemi, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II, Lisans |
| 2022-2023, Güz Dönemi, TÜRKÇENİN YABANCI DİL OLARAK ÖĞRETİMİ, Lisans |
| 2022-2023, Güz Dönemi, ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ, Lisans |
| 2022-2023, Güz Dönemi, DERS KİTABI İNCELEMELERİ, Lisans |
| 2022-2023, Güz Dönemi, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEM VE TEKNİKLERİ, Yüksek Lisans |
| 2022-2023, Güz Dönemi, ÇAĞDAŞ ÖĞRETİM TEKNİKLERİ VE TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE KULLANIMI, Yüksek Lisans |
| 2022-2023, Güz Dönemi, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans |
| 2022-2023, Güz Dönemi, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I, Lisans |
| 2021-2022, Güz Dönemi, ÇAĞDAŞ ÖĞRETİM TEKNİKLERİ VE TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE KULLANIMI, Yüksek Lisans |
| 2021-2022, Güz Dönemi, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEM VE TEKNİKLERİ, Yüksek Lisans |
| 2021-2022, Güz Dönemi, ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ, Lisans |
| 2021-2022, Güz Dönemi, DERS KİTABI İNCELEMELERİ, Lisans |
| 2021-2022, Güz Dönemi, SEÇ. (KÜLTÜR VE DİL), Lisans |
| 2021-2022, Güz Dönemi, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II, Lisans |
| 2021-2022, Güz Dönemi, TÜRKÇENİN YABANCI DİL OLARAK ÖĞRETİMİ, Lisans |
| 2021-2022, Güz Dönemi, TÜRKÇENİN GÜNCEL SORUNLARI, Yüksek Lisans |
| 2021-2022, Güz Dönemi, EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Lisans |
| 2021-2022, Güz Dönemi, YABANCILARA TÜRKÇE ÖĞRETİM TARİHİ, Yüksek Lisans |
| 2021-2022, Güz Dönemi, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans |
| 2021-2022, Güz Dönemi, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I, Lisans |
| 2020-2021, Güz Dönemi, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
| 2020-2021, Güz Dönemi, DİL VE KÜLTÜR, Lisans |
| 2020-2021, Güz Dönemi, EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Lisans |
| 2020-2021, Güz Dönemi, YABANCILARA TÜRKÇE ÖĞRETİM TARİHİ, Yüksek Lisans |
| 2020-2021, Güz Dönemi, TÜRKÇENİN GÜNCEL SORUNLARI, Yüksek Lisans |
| 2020-2021, Güz Dönemi, ÇAĞDAŞ ÖĞRETİM TEKNİKLERİ VE TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE KULLANIMI, Yüksek Lisans |
| 2020-2021, Güz Dönemi, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEM VE TEKNİKLERİ, Yüksek Lisans |
| 2020-2021, Güz Dönemi, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Lisans |
| 2020-2021, Güz Dönemi, SEÇ. (KÜLTÜR VE DİL), Lisans |
| 2020-2021, Güz Dönemi, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
| 2020-2021, Güz Dönemi, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans |
| 2020-2021, Güz Dönemi, TÜRKÇE DERS KİTABI İNCELEMELERİ, Lisans |
| 2020-2021, Güz Dönemi, ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ, Lisans |
| 2019-2020, Güz Dönemi, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
| 2019-2020, Güz Dönemi, DİL EĞİTİMİNİN TEMEL KAVRAMLARI, Lisans |
| 2019-2020, Güz Dönemi, EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Lisans |
| 2019-2020, Güz Dönemi, DİL VE KÜLTÜR, Lisans |
| 2019-2020, Güz Dönemi, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTELERİ I, Lisans |
| 2019-2020, Güz Dönemi, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans |
| 2019-2020, Güz Dönemi, TÜRKÇE DERS KİTABI İNCELEMELERİ, Lisans |
| 2019-2020, Güz Dönemi, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
| 2019-2020, Güz Dönemi, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Lisans |
| 2018-2019, Güz Dönemi, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
| 2018-2019, Güz Dönemi, DİL VE KÜLTÜR, Lisans |
| 2018-2019, Güz Dönemi, ANLATMA TEKNİKLERİ I: KONUŞMA EĞİTİMİ, Lisans |
| 2018-2019, Güz Dönemi, ESKİ TÜRK EDEBİYATI I, Lisans |
| 2018-2019, Güz Dönemi, EDEBİYAT BİLGİ VE KURAMLARI 1, Lisans |
| 2018-2019, Güz Dönemi, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
| 2018-2019, Güz Dönemi, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans |
| 2018-2019, Güz Dönemi, TÜRKÇE DERS KİTABI İNCELEMELERİ, Lisans |
| 2018-2019, Güz Dönemi, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Lisans |
| 2017-2018, Güz Dönemi, TÜRK DİLİ II: CÜMLE VE METİN BİLGİSİ, Lisans |
| 2017-2018, Güz Dönemi, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
| 2017-2018, Güz Dönemi, ANLATMA TEKNİKLERİ I: KONUŞMA EĞİTİMİ, Lisans |
| 2017-2018, Güz Dönemi, SÖZLÜ ANLATIM II, Lisans |
| 2016-2017, Güz Dönemi, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
| 2016-2017, Güz Dönemi, YARATICI DÜŞÜNME VE EĞİTİM, Lisans |
| 2016-2017, Güz Dönemi, ANLATMA TEKNİKLERİ I: KONUŞMA EĞİTİMİ, Lisans |
| 2016-2017, Güz Dönemi, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans |
| 2016-2017, Güz Dönemi, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
| 2016-2017, Güz Dönemi, YAZI YAZMA TEKNİKLERİ, Lisans |
| 2016-2017, Güz Dönemi, TÜRKÇE DERS KİTABI İNCELEMELERİ, Lisans |
| 2016-2017, Güz Dönemi, ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ, Lisans |
| 2016-2017, Güz Dönemi, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Lisans |
| 2015-2016, Güz Dönemi, YAZILI ANLATIM 1, Lisans |
| 2015-2016, Güz Dönemi, TÜRKOLOJİ ÇALIŞMALARI, Lisans |
| 2015-2016, Güz Dönemi, SÖZLÜ ANLATIM 1, Lisans |
| 2015-2016, Güz Dönemi, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
| 2015-2016, Güz Dönemi, TÜRK DİLİ II: CÜMLE VE METİN BİLGİSİ, Lisans |
| 2015-2016, Güz Dönemi, ANLATMA TEKNİKLERİ I: KONUŞMA EĞİTİMİ, Lisans |
| 2015-2016, Güz Dönemi, ETKİLİ İLETİŞİM, Lisans |
| 2015-2016, Güz Dönemi, DİL VE KÜLTÜR, Lisans |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| (Uluslararası - Bilimsel Dergi) Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi, 2017 |
| (Uluslararası - Bilimsel Dergi) Journal of Education and Training Studies, 2017 |
| (Uluslararası - Bilimsel Dergi) International Journal Of Turkish Literature Culture Education, 2016 |
| (Uluslararası - Bilimsel Dergi) Journal of Turkish Research Institute, 2016 |
| (Ulusal - Bilimsel Dergi) e-kafkas journal of educational research, 2016 |
| (Ulusal - Bilimsel Dergi) Journal of Kâzım Karbekir Education Faculty, 2016 |
| (Ulusal - Bilimsel Dergi) Journal of Turkish Research Institute, 2015 |
| (Uluslararası - Bilimsel Dergi) International Journal Of Turkish Literature Culture Education, 2015 |
| Üye, Atatürk Kültür Dil ve Tarih Yüksek Kurumu Türk Dil Kurumu Bilim Kurulu, 2023- |
| Üye, Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Derneği, 2016-2025 |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
|
Onur Er
|
2010 - 2024 | 25 |
|
|
2023 - 2024 | 4 |
|
Osman Mert
|
2015 - 2019 | 4 |
|
Nurşat Biçer
Kilis 7 Aralık Üniversitesi
|
2012 - 2018 | 3 |
|
Faruk Polatcan
|
2018 - 2019 | 3 |
|
Bahattin Şimşek
|
2024 | 2 |
|
Cengiz Gökşen
Osmaniye Korkut Ata Üniversitesi
|
2009 - 2010 | 2 |
|
Lütfi Avci
|
2024 | 2 |
|
Buse Kartal
-
|
2024 - 2025 | 2 |
|
|
2025 | 1 |
|
Mehmet Burçin Ünlü
-
|
2009 | 1 |
|
Ogün Peçenek
-
|
2023 | 1 |
|
Hakan Sarıtiken
-
|
2023 | 1 |
|
Nur Akcanca
|
2010 | 1 |
|
Semra Alyılmaz
|
2018 | 1 |
|
Harun Şahin
Yök
|
2019 | 1 |
|
İlhan Akgün
T.C. Milli Eğitim Bakanlığı
|
2019 | 1 |
|
Mehmet Aksüt
-
|
2010 | 1 |
|
Serkan Cesur
-
|
2010 | 1 |
| Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
| TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 79055 |
| YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 11191 |
| YÖKSİS Bilim Alanı | Türkçe Eğitimi | 651 |
| Anahtar Kelimeler | Türkçe Eğitimi | |
| Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
| Ağırlıklı Puan | 19 | 15 | 80 | 215 | 80 | 70 | 55 | 0 | 110 | 60 | 30 |
| Araştırma Alanı | 464 . | 500 . | 481 . | 333 . | 483 . | 473 . | 565 . | - | 491 . | 504 . | 450 . |
| Temel Alan | 291 . | 333 . | 263 . | 146 . | 258 . | 259 . | 339 . | - | 279 . | 300 . | 273 . |
| Bilim Alanı | 84 . | 80 . | 65 . | 30 . | 88 . | 82 . | 108 . | - | 64 . | 99 . | 66 . |
| Anahtar Kelime (1) | 80 . | 77 . | 60 . | 29 . | 86 . | 82 . | 105 . | - | 61 . | 92 . | 62 . |
| Toplam Yayın | 2 | 1 | 2 | 14 | 6 | 3 | 2 | 0 | 4 | 6 | 2 |
| Toplam Makale | 2 | 1 | 0 | 10 | 5 | 2 | 1 | 0 | 2 | 3 | 2 |
| Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 7 | 1 | 2 | 1 | 0 | 1 | 1 | 2 |
| Makale (Ulusal) | 2 | 1 | 0 | 3 | 4 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 0 |
| Toplam Kitap | 0 | 0 | 2 | 1 | 0 | 1 | 1 | 0 | 2 | 0 | 0 |
| Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 2 | 1 | 0 | 1 | 1 | 0 | 2 | 0 | 0 |
| Toplam Bildiri | 0 | 0 | 0 | 3 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 |
| Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 3 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 |
| Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |