img
 Levent GELİBOLU

Levent GELİBOLU

  • İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
  • İşletme
  • Üretim Yönetimi ve Pazarlama

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
41
Atıf
178
h-index
5
Proje
4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Pazarlama (Dr), 2007, 2011
Yüksek Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Yl) (Tezli), 2003, 2005
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, 1990, 1994
Araştırma Alanları
Hizmet Pazarlaması, Tüketici Davranışları
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Pazarlama (Dr), 2007, 2011
Yüksek Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Yl) (Tezli), 2003, 2005
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, 1990, 1994
Levent GELİBOLU, Yüksek Lisans, Kars ilinde faaliyet gösteren kaşar peyniri işletmelerinin pazarlama sorunları ve çözüm önerileri üzerine bir alan çalışması, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2005
İngilizce, ÜDS, 70, Bahar, 2010
Araştırma, KARS VE ARDAHAN’DA KAŞAR PEYNİRİ ÜRETEN İŞLETMELERİN ANALİZİ, Erzurum, 01-12-2021, 01-12-2022
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Hizmet Pazarlaması
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Tüketici Davranışları
2017-, Doçent, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Pazarlama, Türkiye
2012-2017, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye
2007-2012, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Çukurova Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye
2003-2007, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye
2017-, Bölüm Başkanı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
2016-2016, Dekan Yardımcısı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
2014-2015, Anabilim Dalı Başkanı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
2013-2015, Fakülte Kurulu Üyeliği, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Erkan Yıldız, Yüksek Lisans, Coğrafi işaretli ürünlerin üretim, pazarlama ve markalaşma sorunları: Kağızman Uzun Elması örneği, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman)
Özlem Ulu, Yüksek Lisans, Planlı ürün eskitmeye yönelik kuşaklar arası bakış açılarının değerlendirilmesi: Beyaz eşya sektörüne yönelik bir araştırma, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman)
Kısmet Erel, Yüksek Lisans, Kars'a gelen turistlerin turist tipolojileri bağlamında sürdürülebilir turizm algısının incelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman)
Ümmügülsüm Biroğlu, Yüksek Lisans, Hastane tercihlerinde öne çıkan faktörler: Kars ili örneği, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Kübra Çelik, Doktora, Kars'taki somut olmayan kültürel miras değerlerinin sürdürülebilirliği için kültür turist tipolojisi ve turistik ürün bağlamında bir değerlendirme, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman)
Emel Hatice Oktay, Yüksek Lisans, Hane halkı elektrik tüketiminin azaltılmasında topluluk tabanlı sosyal pazarlama yaklaşımının kullanılması, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman)
Mehmet Duman, Yüksek Lisans, Sürdürülebilir turizm kapsamında sürdürülebilir kültür turizmi değerlendirilmesi: Kars örneği, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman)
Yağmur Kerse, Doktora, Müşteri güveni ve müşteri memnuniyeti bağlamında lojistik hizmet kalitesinin müşteri vatandaşlık davranışına etkisi, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman)
Kübra Çelik, Yüksek Lisans, Kış turizminde destinasyon markalaşması: Sarıkamış Kayak Merkezi örneği, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman)
Diğdem Pelin Yurttakalan, Yüksek Lisans, İnternet üzerinden satın alımlarda cinsiyet kimliğinin rolü: Z kuşağı üzerine bir uygulama, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Diğer, 2018, (Asıl Danışman)
Ahmet Berke Demiral, Yüksek Lisans, Turistik destinasyon olarak Kars'ın tercih edilmesinde sosyal medya paylaşımlarının motivatör etkisi: Doğu Ekspresi yolcuları üzerine bir uygulama, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman)
Nezefet Havva Taşdemir, Yüksek Lisans, Yeni nesil tutundurma aracı olan sosyal medyaya perakendeci işletmelerin yaklaşımı: Kars ilinde bir uygulama, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2017, (Asıl Danışman)
Mustafa Alper Açıkkapı, Yüksek Lisans, Kars Organize Sanayi bölgesi'nde faaliyet gösteren üretim işletmelerinin inovasyon düzeylerinin belirlenmesi üzerine bir araştırma, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2016, (Asıl Danışman)
Çağlar Samsa, Yüksek Lisans, İlişkisel pazarlama yöntemlerinin ilişki kalitesi üzerindeki etkileri: Kars GSM sektörü örneği, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2015, (Asıl Danışman)
Yağmur Tarhan, Yüksek Lisans, Tüketicilerin etnosentrik eğilimlerinde rolü olan faktörlerin etkisinin incelenmesi: Kars ilinde bir uygulama, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2015, (Asıl Danışman)
Cenk Kürşat Aksu, Yüksek Lisans, Üniversite çalışanlarının sürdürülebilir tüketime yönelik tutumlarının belirlenmesi: Kafkas Üniversitesi örneği, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Pazarlama Ana Bilim Dalı, 2014, (Asıl Danışman)
2022-2023, TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI VE PAZARLAM STRATEJİLERİ, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2022-2023, TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI VE PAZARLAM STRATEJİLERİ, Yüksek Lisans
2021-2022, HİZMET PAZARLAMASI, Yüksek Lisans
2018-2019, PAZARLAMADA YENİ TRENDLER, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2018-2019, YENİ PAZARLAMA YAKLAŞIMLARI, Yüksek Lisans
2018-2019, ULUSLARARASI PAZARLAMA, Lisans
2018-2019, PAZARLAMA İLKELERİ, Lisans
2017-2018, YENİ PAZARLAMA YAKLAŞIMLARI, Yüksek Lisans
2017-2018, ÜRÜN VE MARKA YÖNETİMİ, Lisans
2017-2018, ULUSLARARASI PAZARLAMA, Lisans
2017-2018, SATIŞ YÖNETİMİ VE TEKNİKLERİ, Lisans
2016-2017, PAZARLAMA KURAMI, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2016-2017, STRATEJİK PAZARLAMA, Lisans
2016-2017, HİZMET PAZARLAMASI, Lisans
2015-2016, Stratejik Pazarlama, Lisans
2015-2016, Yeni Pazarlama Yaklaşımları, Yüksek Lisans
2015-2016, Pazarlama İlkeleri, Lisans
2014-2015, Satış Yönetimi ve Teknikleri, Yüksek Lisans
2014-2015, Satış Yönetimi, Lisans
2014-2015, Hizmet Pazarlaması, Lisans
2014-2015, Uluslararası Pazarlama, Lisans
2013-2014, Ürün ve Marka Yönetimi, Lisans
Kayıt Yok
Kars City with its Historical Identity Project Birleşmiş Milletler, Dünya Bankası, UNESCO, Avrupa Birliği ve Avrupa Konseyi Destekli Proje: Yürütücü , 2022-2022  
Üniversite Öğrencilerinin Kars İlinin Kamu ve Özel Sektörüne Yönelik Memnuniyet Düzeyleri Belirleniyor Kalkınma Bakanlığı Destekli Proje: Yürütücü , 2015-2016  
Köyden Üniversiteye Üniversiteden Akademiye Gençlik ve Spor Bakanlığı 2013 Yılı Gençlik Projeleri Destek Programı Sosyal Dahil Etme Diğer Kamu Kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları Hariç): Araştırmacı , 2013-2016  
Kars İlinin markalaşması sağlayacak ürünlerinden Kaz'ın piyasaya sunumunda yaşanan problemlerin belirlenmesi ve çözüm önerileri üzerine bir araştırma Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2012-2013  
Kayıt Yok
Oktay, E.H., GELİBOLU, L. (2023) "Hane Halkı Elektrik Tüketiminde Tasarruf Davranışı Oluşturulması: Topluluk Tabanlı Sosyal Pazarlama Yaklaşımıyla Bir Uygulama", Turkish Research Journal of Academic Social Science, 6 (1) pp. 36-43 DOI  
GELİBOLU, L., Tösten, R., KOSA, G., Demiral, A.B. (2021) "ÜNİVERSİTE TANINIRLIĞINDA SOSYAL MEDYANIN ROLÜ: BİR VAKA ANALİZİ ÇALIŞMASI", Smart Journal, (0) DOI  
Duman, M., GELİBOLU, L. (2021) "Sürdürülebilir Kültür Turizmi: Kars Örneği", Turk Turizm Arastirmalari Dergisi, 11 (0) DOI  
KERSE, Y., GELİBOLU, L. (2020) "MÜŞTERİ VATANDAŞLIK DAVRANIŞI OLUŞUMUNDA LOJİSTİK HİZMET KALİTESİNİN, MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNİN VE MÜŞTERİ GÜVENİNİN ROLÜ: ARACILI BİR MODEL", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 7 (3) pp. 681-705 [ESCI] Link DOI  
Yurttakalan, D.P., GELİBOLU, L. (2019) "İNTERNETTEN SATIN ALIMLARDA CİNSİYET KİMLİĞİNİN ROLÜ: Z KUŞAĞI ÖRNEĞi", KAFKAS ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ ve İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, 10 (20) pp. 858-880 [TR Dizin] Link DOI   
Demiral, A.B., GELİBOLU, L. (2019) "Turistik Destinasyon Olarak Kars’ın Tercih Edilmesinde Sosyal Medya Paylaşımlarının Motivatör Etkisi: Doğu Ekspresi Örneği", Social Sciences Studies Journal, 5 (49) pp. 6174-6187 Link DOI  
Çelik, K., GELİBOLU, L. (2019) "SARIKAMIŞ KAYAK MERKEZİ’NİN DESTİNASYON MARKALAŞMASI ÜZERİNE BİR UYGULAMA", Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 28 (2) pp. 402-420 [TR Dizin] Link DOI   
GELİBOLU, L., KERSE, Y. (2018) "Yükseköğretimde Hizmet Kalitesinin Müşteri Vatandaşlık Davranışına Etkisi", Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 19 (1) pp. 361-380 [TR Dizin]  
GELİBOLU, L., KERSE, Y. (2018) "Yükseköğretimde Hizmet Kalitesinin Müşteri Vatandaşlık Davranışına Etkisi", Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, 19 (1) pp. 361-380 [TR Dizin]   
GELİBOLU, L., SAMSA, Ç., CENGİZ, Ö. (2017) "Destinasyon Markalamasında Temel Konular: Sarıkamış Kış Turizmi Destinasyonu Üzerine Nitel Bir Çalışma", Kafkas Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 8 (16) pp. 447-462 [TR Dizin] Link   
GELİBOLU, L., SAMSA, Ç., CENGİZ, Ö. (2017) "DESTİNASYON MARKALAMASINDATEMEL KONULAR: SARIKAMIŞ KIŞTURİZMİ DESTİNASYONU ÜZERİNENİTEL BİR ÇALIŞMA", Kafkas Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 8 (16) pp. 447-462 [TR Dizin] Link  
Taşdemir, N.H., GELİBOLU, L. (2017) "perakendeci işletmelerin sosyal medya yaklaşımı üzerine bir araştırma", Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 14 (2) pp. 87-115 Link  
Kerse, Y., GELİBOLU, L. (2015) "Tüketicilerin Etnosentrik Eğilimlerinde Rolü Olan Faktörlerin Etkisinin İncelenmesi Kars İlinde Bir Uygulama", Business Management Studies: An International Journal, 3 (2) pp. 169-189 [TR Dizin] Link DOI   
GELİBOLU, L. (2015) "Amerika Birleşik Devletleri nin Türkiye deki İmajı Kimlik Bileşenleri Perspektifinden Bir İnceleme", Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 12 (1) pp. 26-43  
Samsa, Ç., GELİBOLU, L. (2015) "İlişkisel Pazarlamanın İlişki Kalitesi Üzerindeki Etkileri Kars İli Cep Telefonu Kullanıcıları Üzerinde Bir araştırma", Karabük Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 5 (2) pp. 285-299  
GELİBOLU, L., Çelik, A.K. (2015) "Kars İlindeki Tüketicilerin Kaşar Peyniri Satın Alma Davranışlarını Etkileyen Faktörlerin Sıralı Modeller İle Analizi", Bartın Üniversitesi iktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 6 (11) pp. 107-130  
Tanrıkulu, C., GELİBOLU, L. (2015) "The Impacts of Perceived Market Orientation in Higher Education Student as a Customer", Revista de cercetare si interventie sociala, 49 (0) pp. 156-172 [SSCI]  
Aksu, C.K., GELİBOLU, L. (2015) "Üniversite Çalışanlarının Sürdürülebilir Tüketim Açısından Tutumlarının Belirlenmesi", Kafkas Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 6 (9) pp. 236-248  
GELİBOLU, L., Tanrıkulu, C. (2014) "Satışçılarda Cinsiyet kimliği Kavramsal Bir İnceleme", Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 23 (2) pp. 243-252 [TR Dizin]  
Çabuk, S., Tanrıkulu, C., GELİBOLU, L. (2014) "Understanding organic food consumption attitude as a mediator", International Journal of Consumer Studies, 38 (4) pp. 337-345 [SSCI] Link DOI  
Demir, E., GELİBOLU, L. (2014) "Kars ili İmalat Sanayinin Yenilikçilik ve Markalaşma Kapasitesi Bir Durum analizi", Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 23 (1) pp. 300-319 [TR Dizin]  
Çabuk, S., Tanrıkulu, C., GELİBOLU, L. (2014) "Satışçıların Teknoloji Kabulü ve Kişisel Yenilikçiliğin Teknoloji Kabulüne Etkisi", Cumhuriyet üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, 15 (1) pp. 397-420 [TR Dizin]   
GELİBOLU, L., Özsoy, T. (2013) "Çağrı Merkezlerinin Satış Amaçlı Kullanılması Doğrudan Pazarlamanın Bir Unsuru Olarak Telepazarlama", Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimle Enstitüsü Dergisi, 22 (1) pp. 481-500 [TR Dizin]  
GELİBOLU, L., Madran, C. (2013) "Çevresel Sorunlara Davranışsal Çözümler Geliştirilmesinde Sosyal Pazarlamanın Kullanılması", Atatürk üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, 27 (4) pp. 339-357 [TR Dizin]   
Özsoy, T., GELİBOLU, L. (2010) "Meslek Yüksek Okulu Öğrencilerinin Pazarlama Algısı Bir Vakıf ve Bir Devlet Meslek Yüksek Okulunda Uygulama", Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 7 (13) pp. 404-419   
Çatı, K., Koçoğlu, C.M., GELİBOLU, L. (2010) "Müşteri Beklentileri İle Müşteri Sadakati Arasındaki İlişki Beş Yıldızlı Bir Otel Örneği", Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 19 (1) pp. 429-446 [TR Dizin]   
GELİBOLU, L. (2009) "Kars Kaşar Peyniri İletmelerinin Pazarlama Sorunları ve Çözüm Önerileri Üzerine Bir Alan Araştırması", Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, 23 (3) pp. 151-165 [TR Dizin]   
Öztürk, S., Torun, İ., GELİBOLU, L. (2009) "Yöre Halkının Üniversiteye Bakışı ve Beklentileri Kars Kafkas Üniversitesi Örneği", Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, (21) pp. 169-189  
GELİBOLU, L., Kadiroğlu, N.H., Çamkaya, S. (2019) "KARS YÖRE HALKININ BTK (BAKÜ-TİFLİS-KARS) DEMİRYOLU PROJESİNDEN BEKLENTİLERİ", UMTEB 6. ULUSLARARASI MESLEKİ VE TEKNİK BİLİMLER KONGRESİ , Iğdır, Türkiye, (Mayıs 2019
Tanrıkulu, C., GELİBOLU, L. (2014) "Yükseköğretimde Algılanan Pazar Yönlülük ve Algılanan Marka Denkliği İlişkisi Bir pilot Uygulama", 19. Ulusal Pazarlama Kongresi , (pp. 533-542), Gaziantep, Türkiye, (Haziran 2014
GELİBOLU, L., Madran, C. (2012) "Çevreci Davranışın Öğretmeni Olarak Sosyal Pazarlama Üniversitede Bir Deney", 17. Ulusal Pazarlama Kongresi Bildiri Kitabı , (pp. 1-20), Balıkesir, Türkiye, (Ekim 2012
Kılıç, K.C., Tanrıkulu, C., GELİBOLU, L. (2010) "The Relationship Between Person Organization Congruence Person Role Conflict and Job Outcomes of Salesperson A Study in the Medicine Company in Turkey", Second International Symposium on Sustainable Development , Sarajevo, (Haziran 2010
Oktay, E., GELİBOLU, L., Serhat, Ç. (2015) "Kafkas Üniversitesi Öğrencilerinin Kars İlinden Memnuniyetleri Üzerinde Etkili Olan Faktörlerin Araştırılması", Erzurm/Türkiye : Zafer Medya, ISBN: 978-605-62495-1-8 
GELİBOLU, L., Kanıbir, H.A., Saydan, R., Tutar, H., Yavuz, M.C. (2014) "KARS ALGISI İMAJI VE MARKA KİMLİĞİ ARAŞTIRMASI", Kars/Türkiye : SERHAT KALKINMA AJANSI, ISBN: 978-605-85766-5-0 
YILDIZ, S., GELİBOLU, L. (2014) "Kars Kazı Pazarlama Karması Çerçevesinde Bir İnceleme", Ankara/Türkiye : Savaş Yayınevi, ISBN: 978-605-5343-95-8 
GELİBOLU, L., MERİÇ, K. (2022) "İLETİŞİMİN MÜHENDİSLER İÇİN ÖNEMİ", Kitap: GELECEĞİN MÜHENDİSİ, Çanakkale/Türkiye : Paradigma Akademi, Bölüm Sayfaları: 358 / 372, ISBN: 978-625-8187-82-3 
GELİBOLU, L. (2019) "ULUSLARARASI PAZARLARDA DAĞITIM STRATEJİLERİ", Kitap: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ, Erzurum/Türkiye : ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ, Bölüm Sayfaları: / ,  
GELİBOLU, L. (2019) "İHRACAT VE İTHALAT İŞLEMLERİ VE BELGELERİ", Kitap: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ, Erzurum/Türkiye : ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ, Bölüm Sayfaları: / ,  
GELİBOLU, L., MERİÇ, K. (2018) "The Concept of Ethics in the Virtual World: How Innocent are Virtual Markets, or Else, are There Ethical Violations?  ", Kitap: The Virtual World and Marketing, : Cambridge Scholars Publishing, Bölüm Sayfaları: / ,  
Tanrıkulu, C., GELİBOLU, L. (2015) "Impact of Culture on Service Failures and Service Recoveries", Kitap: Handbook of Research on Global Business Opportunities, Hershey Pa/Amerika Birleşik Devletleri : IGI Global-ABSCA Book Series, Bölüm Sayfaları: 229 / 238, ISBN: 978-1-4666-6551-4 
GELİBOLU, L. (2014) "Ürün Yaşam Döngüsü Teorisi", Kitap: Pazarlama Teorileri, İstanbul/Türkiye : MediaCat, Bölüm Sayfaları: 311 / 325, ISBN: 978-605-4584-53-6 
Kayıt Yok
(Ulusal - Dergi) Kafkas Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 2019, Yayın Kurulu Üyeliği, Yayın Sayısı:1
(Ulusal - Dergi) Kafkas Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi,, 2017, , Yayın Sayısı:1
(Ulusal - Dergi) Kafkas Üniversitesi, İİBF Dergisi, 2017, Yayın Kurulu Üyeliği, Yayın Sayısı:1
(Ulusal - Diğer Yayınlar) 18 Ulusal Pazarlama Kongresi Bildiri Kitabı, 2013, Editör
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Cumhuriyet üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, 0
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Düzce üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 0
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, 0
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 0
Üye, PPAD (PAZARLAMA VE PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI DERNEĞİ), 2013-
Atıflar
Atıf Sayılarına Göre Yayınlar
A: SCI/SSCI/AHCI, B: ESCI, C: Scopus, D: Uluslararası Alan Index, E: Diğer Uluslararası, F: TR Dizin, G: Uluslararası Kitap, H: Ulusal Kitap, I: Diğer Ulusal, J: Toplam
Sıra Yayın A B C D E F G H I J
1 Understanding organic food consumption attitude as a mediator 51 0 0 37 0 2 0 0 0 90
2 Müşteri Beklentileri İle Müşteri Sadakati Arasındaki İlişki Beş Yıldızlı Bir Otel Örneği 0 0 0 9 1 17 3 0 0 30
3 Üniversite Çalışanlarının Sürdürülebilir Tüketim Açısından Tutumlarının Belirlenmesi 0 0 0 0 0 7 2 0 0 9
4 Çevresel Sorunlara Davranışsal Çözümler Geliştirilmesinde Sosyal Pazarlamanın Kullanılması 1 0 0 1 1 4 0 0 0 7
5 Kars Kaşar Peyniri İletmelerinin Pazarlama Sorunları ve Çözüm Önerileri Üzerine Bir Alan Araştırması 0 0 0 2 0 3 0 0 0 5
6 MÜŞTERİ VATANDAŞLIK DAVRANIŞI OLUŞUMUNDA LOJİSTİK HİZMET KALİTESİNİN, MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNİN VE MÜŞTERİ GÜVENİNİN ROLÜ: ARACILI BİR MODEL 0 0 0 1 1 3 0 0 0 5
7 Yöre Halkının Üniversiteye Bakışı ve Beklentileri Kars Kafkas Üniversitesi Örneği 0 0 0 3 0 2 0 0 0 5
8 The Impacts of Perceived Market Orientation in Higher Education Student as a Customer 0 0 0 3 0 1 0 0 0 4
9 Tüketicilerin Etnosentrik Eğilimlerinde Rolü Olan Faktörlerin Etkisinin İncelenmesi Kars İlinde Bir Uygulama 0 0 0 1 0 3 0 0 0 4
10 Destinasyon Markalamasında Temel Konular: Sarıkamış Kış Turizmi Destinasyonu Üzerine Nitel Bir Çalışma 0 0 0 0 1 2 0 0 0 3
11 Satışçıların Teknoloji Kabulü ve Kişisel Yenilikçiliğin Teknoloji Kabulüne Etkisi 0 0 0 0 0 3 0 0 0 3
12 İlişkisel Pazarlamanın İlişki Kalitesi Üzerindeki Etkileri Kars İli Cep Telefonu Kullanıcıları Üzerinde Bir araştırma 0 0 0 0 0 2 0 0 0 2
13 Meslek Yüksek Okulu Öğrencilerinin Pazarlama Algısı Bir Vakıf ve Bir Devlet Meslek Yüksek Okulunda Uygulama 0 0 0 2 0 0 0 0 0 2
14 Amerika Birleşik Devletleri nin Türkiye deki İmajı Kimlik Bileşenleri Perspektifinden Bir İnceleme 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1
15 DESTİNASYON MARKALAMASINDATEMEL KONULAR: SARIKAMIŞ KIŞTURİZMİ DESTİNASYONU ÜZERİNENİTEL BİR ÇALIŞMA 0 0 0 0 0 1 0 0 0 1
16 İNTERNETTEN SATIN ALIMLARDA CİNSİYET KİMLİĞİNİN ROLÜ: Z KUŞAĞI ÖRNEĞi 0 0 0 0 0 1 0 0 0 1
17 KARS ALGISI İMAJI VE MARKA KİMLİĞİ ARAŞTIRMASI 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1
18 Kars ili İmalat Sanayinin Yenilikçilik ve Markalaşma Kapasitesi Bir Durum analizi 0 0 0 0 0 1 0 0 0 1
19 Kars İlindeki Tüketicilerin Kaşar Peyniri Satın Alma Davranışlarını Etkileyen Faktörlerin Sıralı Modeller İle Analizi 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1
20 Satışçılarda Cinsiyet kimliği Kavramsal Bir İnceleme 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1
21 Yükseköğretimde Hizmet Kalitesinin Müşteri Vatandaşlık Davranışına Etkisi 0 0 0 0 0 1 0 0 0 1
22 Yükseköğretimde Hizmet Kalitesinin Müşteri Vatandaşlık Davranışına Etkisi 0 0 0 0 0 1 0 0 0 1
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Ceyda Tanrıkulu
Adana Bilim ve Teknoloji Üniversitesi
2010 - 2015 7
Kafkas Üniversitesi
2018 - 2020 3
Kafkas Üniversitesi
2017 2
Kafkas Üniversitesi
2018 - 2022 2
Kafkas Üniversitesi
2017 2
Canan Madran
Dokuz Eylül Üniversitesi
2012 - 2013 2
Tufan Özsoy
Gümüşhane Üniversitesi
2010 - 2013 2
Serap Çabuk
Çukurova Üniversitesi
2014 2
Ahmet Berke Demiral
-
2019 - 2021 2
-
2021 1
Kafkas Üniversitesi
2014 1
Mehmet Cihan Yavuz
-
2014 1
Reha Saydan
Yüzüncü Yıl Üniversitesi
2014 1
Hüseyin Abdurrahman Kanıbir
Bursa Orhangazi Üniversitesi
2014 1
Kahraman Çatı
Düzce Üniversitesi
2010 1
Kemal Can Kılıç
Çukurova Üniversitesi
2010 1
Hüseyin Tutar
Yıldırım Beyazıt Üniversitesi
2014 1
Salih Öztürk
Hasan Kalyoncu Üniversitesi
2009 1
Rasim Tösten
-
2021 1
Ali Kemal Çelik
Ardahan Üniversitesi
2015 1
İshak Torun
Abant İzzet Baysal Üniversitesi
2009 1
Cenk Murat Koçoğlu
Kastamonu Üniversitesi
2010 1
Mehmet Duman
-
2021 1
Erkan Oktay
Atatürk Üniversitesi
2015 1
Cenk Kürşat Aksu
-
2015 1
Çağlar Samsa
-
2015 1
Çamkaya Serhat
-
2015 1
Diğdem Pelin Yurttakalan
-
2019 1
Emel Hatice Oktay
-
2023 1
Evren Demir
-
2014 1
Kübra Çelik
-
2019 1
N Havva Kadiroğlu
-
2019 1
Nezefet Havva Taşdemir
-
2017 1
Serhat Çamkaya
-
2019 1
Yağmur Kerse
-
2015 1
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78392
YÖKSİS Temel Alan Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı 33237
YÖKSİS Bilim Alanı Pazarlama 1422
Anahtar Kelimeler Hizmet Pazarlaması, Tüketici Davranışları
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
Ağırlıklı Puan 285 0 45 55 95 15 30 40 15 0
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) 193 . - 502 . 491 . 446 . 514 . 598 . 585 . 595 . -
Sıra (Temel Alan İçinde) 123 . - 406 . 420 . 386 . 437 . 509 . 507 . 509 . -
Sıra (Bilim Alanı İçinde) 8 . - 126 . 114 . 84 . 113 . 147 . 152 . 133 . -
Sıra (Anahtar Kelime (1)) 3 . - 61 . 59 . 39 . 66 . 69 . 78 . 72 . -
Sıra (Anahtar Kelime (2)) 4 . - 106 . 94 . 64 . 89 . 124 . 125 . 114 . -
Toplam Yayın 8 0 3 2 5 1 2 1 1 0
Toplam Makale 6 0 3 1 3 1 2 0 1 0
Toplam Kitap 2 0 0 1 1 0 0 1 0 0
Toplam Bildiri 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0
Makale (SCI) 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Uluslararası) 1 0 0 0 2 1 2 0 1 0
Makale (Ulusal) 4 0 3 1 1 0 0 0 0 0
Kitap Yazarlığı 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 1 0 0 1 1 0 0 1 0 0
Bildiri (Uluslararası) 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0
Bildiri (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri