Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Sağlık Kurumları Yönetimi (Dr), 2020 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Ankara Yıldırım Beyazıt Üniversitesi, Sağlık Bilimleri Enstitüsü, Sağlık Ekonomisi (Yl) (Tezli), 2017, 2020 |
Lisans, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, Sağlık İdaresi Bölümü, 2014, 2016 |
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, , 2013, 2017 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Ankara Yıldırım Beyazıt Üniversitesi, Sağlık Bilimleri Enstitüsü, Sağlık Ekonomisi (Yl) (Tezli), 2017, 2020 |
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, , 2013, 2017 |
Lisans, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, Sağlık İdaresi Bölümü, 2014, 2016 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Sağlık Kurumları Yönetimi (Dr), 2020 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YÖKDİL, 81, 2018 |
Kurs, NVİVO 12 BAŞLANGIÇ DÜZEYİ EĞİTİMİ, Holiday Inn Kavaklıdere Hotel, Türkiye, 26-08-2019, 27-08-2019 |
Kurs, NVİVO 12 İLERİ DÜZEY EĞİTİMİ, Holiday Inn Kavaklıdere Hotel, Türkiye, 28-08-2019, 29-08-2019 |
Kurs, Akademik Yazım ve Sunum Semineri: Teorik ve Uygulama, Ankara Yıldırım Beyazıt Üniversitesi Göç Uygulamaları ve Politikaları Merkezi, Ankara, 04-04-2018, 16-05-2018 |
Seminer, Sağlık ve Özel Hastanelerin Geleceği, Ankar Ticaret Odası, Ankara, 19-12-2018, 19-12-2018 |
Sertifika, Sağlık Turizmi Eğitimi, Ankara Ticaret Odası, Ankara, 01-12-2018, 18-12-2018 |
[UAK] Sağlık Bilimleri Sağlık Yönetimi |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
ÇİNİBULAK, M. (2019) "Hastane Yöneticilerinin Sağlık Hizmetleri Pazarlamasında Dijital Pazarlama Yaklaşımının Kullanımına Yönelik Görüşlerinin Değerlendirilmesi", Türkiye Sağlık Bilimleri ve Araştırmaları Dergisi, 1 (2) pp. 21-29 Link |
ÇİNİBULAK, M., ASLAN, S. (2021) "Determining the Sense of Community Levels of Students in the Compulsory Distance Education Process at Universities Due to the Covid-19 Pandemic: An Example of Vocational School", 6. ULUSLARARASI SAĞLIK BİLİMLERİ VE YÖNETİM KONGRESİ , (pp. 264), Isparta, Türkiye, (Eylül 2021) |
ÇİNİBULAK, M., Torun, N. (2019) "Türk Sağlık Sistemi’nde Afiliasyon Modeli: Amasya Örneği", 1. Uluslararası Sağlık Bilimleri Eğitim Programları Değerlendirme ve Akreditasyon (SABAK) Kongresi , (Ekim 2019) |
ÇİNİBULAK, M., Torun, N. (2016) "Hastane Yöneticileri Perspektifinden Sağlık Turiziminin Sağlık Ekonomisine Katkısı", 2. ULUSLARARASI 12. ULUSAL SAĞLIK VE HASTANE İDARESİ KONGRESİ , (Kasım 2016) |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Yönetim Kurulu Üyesi, Sağlık, İnovasyon ve Organizasyon Derneği, 2018- |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Nazan Torun
Ankara Yıldırım Beyazıt Üniversitesi
|
2016 - 2019 | 2 |
-
|
2021 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Tıp ve Sağlık Bilimleri | 55039 |
YÖKSİS Temel Alan | Sağlık Bilimleri Temel Alanı | 39869 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Sağlık Yönetimi | 356 |
Anahtar Kelimeler | - |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 0 | 0 | 10 | 25 | 0 | 5 | 0 | 0 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | - | - | 918 . | 893 . | - | 1022 . | - | - | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | - | - | 918 . | 893 . | - | 1022 . | - | - | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | - | - | 38 . | 35 . | - | 52 . | - | - | - |
Toplam Yayın | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |