img
img
Dr. Öğr. Üyesi Meryem KONU KADİRHANOĞULLARI

Dr. Öğr. Üyesi Meryem KONU KADİRHANOĞULLARI

  • Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu
  • Çocuk Bakımı ve Gençlik Hizmetleri
  • Çocuk Gelişimi

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
36
Atıf
7
h-index
2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Biyoloji Eğitimi (Dr), 2013, 2017
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi, Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi Bölümü, 2008, 2013
Araştırma Alanları
Biyoloji Eğitimi
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Biyoloji Eğitimi (Dr), 2013, 2017
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi, Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi Bölümü, 2008, 2013
Kayıt Yok
İngilizce, YÖKDİL, 66, 09 Temmuz, 2017
İngilizce, YDS, 65, 2015-YDS İ, 2015
Kayıt Yok
[UAK] Eğitim Bilimleri Biyoloji Eğitimi Biyoloji Eğitimi
2022-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu, Çocuk Bakımı ve Gençlik Hizmetleri Bölümü, Türkiye
Kayıt Yok
Kayıt Yok
2023-2024, Biyoistatistik, Lisans
2023-2024, Halkla İlişkiler, Lisans
2023-2024, Sağlık İşletmelerinde İletişim, Lisans
2023-2024, Sağlık Kurumlarında Araştırma Yöntemleri, Lisans
2022-2023, Biyoistatistik, Lisans
2022-2023, Halkla İlişkiler, Lisans
2022-2023, Sağlık İşletmelerinde İletişim, Lisans
2022-2023, Sağlık Yönetiminde Araştırma Yöntemleri, Lisans
2022-2023, Sağlık Kurumlarında Yeni Yaklaşımlar, Lisans
2022-2023, Sağlık Kurumlarında Teknoloji Yönetimi, Lisans
2022-2023, Sağlık İşletmelerinde İnsan Kaynakları Yönetimi, Lisans
2022-2023, Tıbbi Dokümantasyon, Lisans
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Konu-Kadirhanoğulları, M., Önel, A. (2024) "BİTKİ FARKINDALIĞI EŞİTSİZLİK İNDEKSİNİN TÜRKÇEYE UYARLANMASI", EKEV Akademi Dergisi, (100) pp. 161-174 [TR Dizin] Link DOI   
Önel, A., Konu-Kadirhanoğulları, M., Fırat-Durdukoca, Ş. (2024) "Determining the Relationship between Blood Donation and Altruism Level", International Journal of Contemporary Educational Research, 11 (4) pp. 470-478 Link DOI  
Önel, A., Konu-Kadirhanoğulları, M. (2024) "ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN VİRÜSLER HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ", Anadolu Öğretmen Dergisi, 8 (2) pp. 139-150 Link DOI  
Konu-Kadirhanoğulları, M., Köse, E.Ö. (2024) "Project-Based Learning in Science Education: A Bibliometric Network Analysis", International Journal on Studies in Education, 6 (1) pp. 85-108 [ESCI] Link DOI  
Konu-Kadirhanoğulları, M., Önel, A., Fırat-Durdukoca, Ş. (2024) "Determining Organ and Altruism Levels of Teacher Candidates", Uluslararası Beşeri Bilimler ve Eğitim Dergisi, 10 (22) pp. 1-14 Link DOI  
Konu-Kadirhanoğulları, M., Vural-Aydın, S. (2024) "The Effect of Using Technology-Assisted Drama Method in Teaching the Central Nervous System Subject on Academic Achievement and Attitude", Kuramsal Eğitimbilim, 17 (4) pp. 814-830 Link DOI   
Vural-Aydın, S., Konu-Kadirhanoğulları, M. (2024) "Student Opinions on Technology-Assisted Drama Activities Applied in a Biology Course: Learning the Central Nervous System", International Journal of Technology in Education and Science, 8 (3) pp. 399-410 Link DOI  
Konu-Kadirhanoğulları, M., Köse, E.Ö. (2024) "Bibliometric Analysis of Articles Related Misconception in Biology by Country and Journal", Science Insights Education Frontiers, 22 (2) pp. 3567-3581 Link DOI  
Konu-Kadirhanoğulları, M., Köse, E.Ö. (2024) "A Bibliometric Analysis of Articles on Bibliometric Studies in Science Education", International Journal of Research in Education and Science, 10 (2) pp. 315-339 Link DOI  
Konu-Kadirhanoğulları, M. (2024) "Computer-Assisted Teaching in Science Education: A Bibliometric Overview", Journal of Science Learning, 7 (1) pp. 72-79 Link DOI  
Konu-Kadirhanoğulları, M., Köse, E.Ö. (2024) "Misconceptions in Biology Education: A Bibliometric Analysis", International Journal on Studies in Education, 6 (2) pp. 272-297 [ESCI] Link DOI  
Konu-Kadirhanoğulları, M. (2024) "Biyoloji Eğitiminde Bilgisayar Destekli Öğretimin Akademik Başarıya Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması", Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 13 (35) pp. 131-145 [TR Dizin] Link DOI   
Konu-Kadirhanoğulları, M. (2024) "Biyoloji Eğitiminde Gerçekleştirilen Ölçek Geliştirme Araştırmalarına Bir Bakış", Yaşadıkça Eğitim, 38 (1) pp. 184-198 Link DOI   
Konu-Kadirhanoğulları, M., Köse, E.Ö. (2023) "Meslek yüksekokulu öğrencilerinin hijyen tutumları", IBAD Journal of Social Sciences, (0) DOI  
Konu-Kadirhanoğulları, M., Vural-Aydın, S. (2023) "Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Ekolojik Ayak İzi Farkındalıklarının Belirlenmesi", Asian Journal of Instruction, 11 (0) DOI  
Karadaş, K., Kadirhanoğulları, İ.H., Konu-Kadirhanoğulları, M. (2023) "Prediction of The Factors Affecting Watermelon (Citrullus lanatus (Thunb.) Matsum. & Nakai) Yield Using Data Mining", Igdir University, 13 (0) [TR Dizin] DOI   
Konu-Kadirhanoğulları, M., Köse, E.Ö. (2023) "Bibliometric Analysis: Technology Studies in Science Education", International Journal of Technology in Education and Science, 7 (0) DOI  
Konu-Kadirhanoğulları, M., Köse, E.Ö. (2023) "YKS 2022 Biyoloji Öğretmenliği Programına Yerleşen Öğrencilerin Üniversite Tercihlerini Etkileyen Faktörlerin Karar Ağacı ile Sınıflandırılması", International Journal of Science and Education, 6 (0) DOI  
Konu-Kadirhanoğulları, M., Köse, E.Ö. (2022) "Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Biyofili Düzeyleri", IBAD Journal of Social Sciences, (0) DOI  
Konu-Kadirhanoğulları, M., Kadirhanoğulları, İ.H., Karadaş, K. (2022) "Tüketicilerin organik gıda ürün reklamından etkilenme faktörleri: Iğdır ili örneği", Ege Üniversitesi Ziraat Fakültesi Dergisi, 59 (1) pp. 161-170 [TR Dizin] DOI   
Kadirhanoğulları, İ.H., Karadaş, K., Özger, Ö., Konu-Kadirhanoğulları, M. (2021) "Karar Ağacı Algoritmaları ile Organik Ürün Tüketici Tercihlerinin Belirlenmesi: Iğdır İli Örneği", Yüzüncü Yıl Üniversitesi Tarım Bilimleri Dergisi, 31 (1) [TR Dizin] DOI   
Köse, E.Ö., Konu-Kadirhanoğulları, M. (2019) "TÜRKİYE’DE BİYOLOJİ EĞİTİMİ ÜZERİNE YAPILAN LİSANSÜSTÜ TEZLERİNİN İNCELENMESİ", Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 2019 (12) pp. 77-90 DOI  
Gül, Ş., Konu-Kadirhanoğulları, M. (2018) "Yaşam Temelli Probleme Dayalı Öğretim Uygulamalarının Öğrenci Başarısına Etkisi", Yaşadıkça Eğitim Dergisi, 32 (1) pp. 45-68 [TR Dizin]  
Konu-Kadirhanoğulları, M., Gül, Ş. (2017) "BİYOLOJİ DERSİNDE YAŞAM TEMELLİ PROBLEME DAYALI ÖĞRETİM UYGULAMALARININ TUTUM, MOTİVASYON VE PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİNE ETKİSİ", Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi dergisi, 14 (1) pp. 127-142 [TR Dizin]  
Kaya, E., Konu-Kadirhanoğulları, M. (2016) "Fen Fakültesi Öğretim Elemanlarının Gözüyle Eğitim Fakülteleri", Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi, 11 (2) pp. 555-568 [TR Dizin]  
Kaya, E., Köse, E.Ö., Konu-Kadirhanoğulları, M. (2016) "KARİKATÜR DESTEKLİ ÖĞRETİMİN ÖĞRENCİ BAŞARISINA ETKİSİ: BİTKİLER ÂLEMİ", EKEV AKADEMİ DERGİSİ, 20 (67) pp. 109-120 [TR Dizin]  
Kaya, E., Konu-Kadirhanoğulları, M. (2015) "ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN YAZ OKULU HAKKINDAKİ TUTUM VE GÖRÜŞLERİ", EKEV AKADEMİ DERGİSİ, 19 (63) pp. 57-68 [TR Dizin]  
Gül, Ş., Köse, E.Ö., Konu-Kadirhanoğulları, M. (2014) "Genetik ünitesinin öğretiminde kavram karikatürü kullanımının biyoloji öğretmeni adayları üzerine etkisi", Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi, 2 (1) pp. 1-22 [TR Dizin]  
Köse, E.Ö., Gül, Ş., Konu-Kadirhanoğulları, M. (2014) "YAPILANDIRMACI ÖĞRENME YAKLAŞIMI VE ORTAÖĞRETİMDE UYGULANABİLİRLİĞİ HAKKINDA ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ", Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi, 2 (2) pp. 84-95  
Köse, E.Ö., Gül, Ş., Konu-Kadirhanoğulları, M. (2014) "Türkiye’de sosyal bilimler veri tabanında taranan biyoloji eğitimi araştırmalarının incelenmesi", Uluslararası Sosyal Bilimler Akademik Araştırmalar Dergisi, 2 (1) pp. 265-276  
Seven, S., Konu-Kadirhanoğulları, M. (2024) "ÖĞRETİM ELEMANLARININ STEM EĞİTİMİ UYGULAMALARI HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ", VIII. INTERNATIONAL HALICH CONGRESS ON MULTIDISCIPLINARY SCIENTIFIC RESEARCH , (pp. 758-777), İstanbul, (Aralık 2024
Konu-Kadirhanoğulları, M. (2024) "ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN BİYOLOJİ ÖĞRENME ANLAYIŞLARI", 5. INTERNATIONAL BOGAZICI SCIENTIFIC STUDIES CONGRESS , (pp. 1-9), İstanbul, Türkiye, (Eylül 2024
Konu-Kadirhanoğulları, M., Köse, E.Ö. (2023) "Biyolojideki Kavram Yanılgıları ile İlgili Makalelerin Ülke ve Dergilere Göre Bibliyometrik Analizi", UFBMEK , Kars, Türkiye, (Ekim 2023
Vural-Aydın, S., Konu-Kadirhanoğulları, M. (2023) "MESLEK YÜKSEK OKULU ÖĞRENCİLERİNİN ÇEVREYE YÖNELİK TUTUMLARININ BELİRLENMESİ", 13TH INTERNATIONAL ISTANBUL SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS ON LIFE, ENGINEERING, AND APPLIED SCIENCES , İstanbul, Türkiye, (Mayıs 2023
Konu-Kadirhanoğulları, M., Kalemkuş, J. (2022) "ALTERNATİF DEĞERLENDİRME ÜZERİNE GERÇEKLEŞTİRİLMİŞ OLAN LİSANSÜSTÜ TEZLERİN İNCELENMESİ", Ege 7. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi , İzmir, Türkiye, (Aralık 2022
Köse, E.Ö., Gül, Ş., Konu-Kadirhanoğulları, M. (2014) "YAPILANDIRMACI ÖĞRENME YAKLAŞIMI VE ORTAÖĞRETİMDE UYGULANABİLİRLİĞİ HAKKINDA ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ", Kongre , Gaziantep, Türkiye, (Mart 2014
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Atıflar
Atıf Sayılarına Göre Yayınlar
A: SCI/SSCI/AHCI, B: ESCI, C: Scopus, D: Uluslararası Alan Index, E: Diğer Uluslararası, F: TR Dizin, G: Uluslararası Kitap, H: Ulusal Kitap, I: Diğer Ulusal, J: Toplam
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Esra Özay Köse
Atatürk Üniversitesi
2014 - 2024 15
Şeyda Gül
Atatürk Üniversitesi
2014 - 2018 6
-
2024 4
Kafkas Üniversitesi
2023 - 2024 4
Ercan Kaya
Atatürk Üniversitesi
2015 - 2016 3
İbrahim Hakkı Kadirhanoğulları
Iğdır Üniversitesi
2021 - 2023 3
Köksal Karadaş
Iğdır Üniversitesi
2021 - 2023 3
-
2024 2
-
2022 1
Sabriye Seven
-
2024 1
Ömer Özger
-
2021 1
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 79054
YÖKSİS Temel Alan Eğitim Bilimleri Temel Alanı 10770
YÖKSİS Bilim Alanı Biyoloji Eğitimi 88
Anahtar Kelimeler Biyoloji Eğitimi
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024 2025
Ağırlıklı Puan 15 30 15 15 15 0 15 35 87 225 0
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) 470 . 481 . 541 . 527 . 535 . - 609 . 602 . 518 . 332 . -
Sıra (Temel Alan İçinde) 302 . 323 . 330 . 322 . 323 . - 381 . 339 . 304 . 152 . -
Sıra (Bilim Alanı İçinde) 34 . 42 . 37 . 50 . 40 . - 34 . 33 . 17 . 4 . -
Sıra (Anahtar Kelime (1)) 31 . 37 . 35 . 43 . 32 . - 30 . 28 . 16 . 4 . -
Toplam Yayın 1 2 1 1 1 0 1 3 7 15 0
Toplam Makale 1 2 1 1 1 0 1 2 5 13 0
Toplam Kitap 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Toplam Bildiri 0 0 0 0 0 0 0 1 2 2 0
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Uluslararası) 1 2 1 1 1 0 1 2 5 12 0
Makale (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Bildiri (Uluslararası) 0 0 0 0 0 0 0 1 1 2 0
Bildiri (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri