img
Meryem KONU KADİRHANOĞULLARI

Dr. Öğr. Üyesi Meryem KONU KADİRHANOĞULLARI

  • Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu
  • Çocuk Bakımı ve Gençlik Hizmetleri
  • Çocuk Gelişimi

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
21
Atıf
0
h-index
0
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Biyoloji Eğitimi (Dr), 2013, 2017
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi, Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi Bölümü, 2008, 2013
Araştırma Alanları
Biyoloji Eğitimi
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Biyoloji Eğitimi (Dr), 2013, 2017
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi, Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi Bölümü, 2008, 2013
Kayıt Yok
İngilizce, YÖKDİL, 66, 09 Temmuz , 2017
İngilizce, YDS, 65, 2015-YDS İ, 2015
Kayıt Yok
[UAK] Eğitim Bilimleri Biyoloji Eğitimi Biyoloji Eğitimi
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
2023-2024, Biyoistatistik, Lisans
2023-2024, Halkla İlişkiler, Lisans
2023-2024, Sağlık İşletmelerinde İletişim, Lisans
2023-2024, Sağlık Kurumlarında Araştırma Yöntemleri, Lisans
2022-2023, Biyoistatistik, Lisans
2022-2023, Halkla İlişkiler, Lisans
2022-2023, Sağlık İşletmelerinde İletişim, Lisans
2022-2023, Sağlık Yönetiminde Araştırma Yöntemleri, Lisans
2022-2023, Sağlık Kurumlarında Yeni Yaklaşımlar, Lisans
2022-2023, Sağlık Kurumlarında Teknoloji Yönetimi, Lisans
2022-2023, Sağlık İşletmelerinde İnsan Kaynakları Yönetimi, Lisans
2022-2023, Tıbbi Dokümantasyon, Lisans
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
KONU-KADİRHANOĞULLARI, M., Köse, E.Ö. (2023) "Meslek yüksekokulu öğrencilerinin hijyen tutumları", IBAD Journal of Social Sciences, (0) DOI  
KONU-KADİRHANOĞULLARI, M., VURAL-AYDIN, S. (2023) "Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Ekolojik Ayak İzi Farkındalıklarının Belirlenmesi", Asian Journal of Instruction, 11 (0) DOI  
Karadaş, K., Kadirhanoğulları, İ.H., KONU-KADİRHANOĞULLARI, M. (2023) "Prediction of The Factors Affecting Watermelon (Citrullus lanatus (Thunb.) Matsum. & Nakai) Yield Using Data Mining", Igdir University, 13 (0) [TR Dizin] DOI   
KONU-KADİRHANOĞULLARI, M., Köse, E.Ö. (2023) "Bibliometric Analysis: Technology Studies in Science Education", International Journal of Technology in Education and Science, 7 (0) DOI  
KONU-KADİRHANOĞULLARI, M., Köse, E.Ö. (2023) "YKS 2022 Biyoloji Öğretmenliği Programına Yerleşen Öğrencilerin Üniversite Tercihlerini Etkileyen Faktörlerin Karar Ağacı ile Sınıflandırılması", International Journal of Science and Education, 6 (0) DOI  
KONU-KADİRHANOĞULLARI, M., Köse, E.Ö. (2022) "Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Biyofili Düzeyleri", IBAD Journal of Social Sciences, (0) DOI  
KONU-KADİRHANOĞULLARI, M., Kadirhanoğulları, İ.H., Karadaş, K. (2022) "Tüketicilerin organik gıda ürün reklamından etkilenme faktörleri: Iğdır ili örneği", Ege Üniversitesi Ziraat Fakültesi Dergisi, 59 (1) pp. 161-170 [TR Dizin] DOI   
Kadirhanoğulları, İ.H., Karadaş, K., Özger, Ö., KONU-KADİRHANOĞULLARI, M. (2021) "Karar Ağacı Algoritmaları ile Organik Ürün Tüketici Tercihlerinin Belirlenmesi: Iğdır İli Örneği", Yüzüncü Yıl Üniversitesi Tarım Bilimleri Dergisi, 31 (1) [TR Dizin] DOI   
Köse, E.Ö., KONU-KADİRHANOĞULLARI, M. (2019) "TÜRKİYE’DE BİYOLOJİ EĞİTİMİ ÜZERİNE YAPILAN LİSANSÜSTÜ TEZLERİNİN İNCELENMESİ", Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 2019 (12) pp. 77-90 DOI  
Gül, Ş., KONU-KADİRHANOĞULLARI, M. (2018) "Yaşam Temelli Probleme Dayalı Öğretim Uygulamalarının Öğrenci Başarısına Etkisi", Yaşadıkça Eğitim Dergisi, 32 (1) pp. 45-68 [TR Dizin]  
KONU-KADİRHANOĞULLARI, M., Gül, Ş. (2017) "BİYOLOJİ DERSİNDE YAŞAM TEMELLİ PROBLEME DAYALI ÖĞRETİM UYGULAMALARININ TUTUM, MOTİVASYON VE PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİNE ETKİSİ", Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi dergisi, 14 (1) pp. 127-142 [TR Dizin]  
Kaya, E., KONU-KADİRHANOĞULLARI, M. (2016) "Fen Fakültesi Öğretim Elemanlarının Gözüyle Eğitim Fakülteleri", Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi, 11 (2) pp. 555-568 [TR Dizin]  
Kaya, E., Köse, E.Ö., KONU-KADİRHANOĞULLARI, M. (2016) "KARİKATÜR DESTEKLİ ÖĞRETİMİN ÖĞRENCİ BAŞARISINA ETKİSİ: BİTKİLER ÂLEMİ", EKEV AKADEMİ DERGİSİ, 20 (67) pp. 109-120 [TR Dizin]  
Kaya, E., KONU-KADİRHANOĞULLARI, M. (2015) "ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN YAZ OKULU HAKKINDAKİ TUTUM VE GÖRÜŞLERİ", EKEV AKADEMİ DERGİSİ, 19 (63) pp. 57-68 [TR Dizin]  
Gül, Ş., Köse, E.Ö., KONU-KADİRHANOĞULLARI, M. (2014) "Genetik ünitesinin öğretiminde kavram karikatürü kullanımının biyoloji öğretmeni adayları üzerine etkisi", Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi, 2 (1) pp. 1-22 [TR Dizin]  
Köse, E.Ö., Gül, Ş., KONU-KADİRHANOĞULLARI, M. (2014) "YAPILANDIRMACI ÖĞRENME YAKLAŞIMI VE ORTAÖĞRETİMDE UYGULANABİLİRLİĞİ HAKKINDA ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ", Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi, 2 (2) pp. 84-95  
Köse, E.Ö., Gül, Ş., KONU-KADİRHANOĞULLARI, M. (2014) "Türkiye’de sosyal bilimler veri tabanında taranan biyoloji eğitimi araştırmalarının incelenmesi", Uluslararası Sosyal Bilimler Akademik Araştırmalar Dergisi, 2 (1) pp. 265-276  
KONU-KADİRHANOĞULLARI, M., Köse, E.Ö. (2023) "Biyolojideki Kavram Yanılgıları ile İlgili Makalelerin Ülke ve Dergilere Göre Bibliyometrik Analizi", UFBMEK , Kars, Türkiye, (Ekim 2023
VURAL-AYDIN, S., KONU-KADİRHANOĞULLARI, M. (2023) "MESLEK YÜKSEK OKULU ÖĞRENCİLERİNİN ÇEVREYE YÖNELİK TUTUMLARININ BELİRLENMESİ", 13TH INTERNATIONAL ISTANBUL SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS ON LIFE, ENGINEERING, AND APPLIED SCIENCES , İstanbul, Türkiye, (Mayıs 2023
KONU-KADİRHANOĞULLARI, M., KALEMKUŞ, J. (2022) "ALTERNATİF DEĞERLENDİRME ÜZERİNE GERÇEKLEŞTİRİLMİŞ OLAN LİSANSÜSTÜ TEZLERİN İNCELENMESİ", Ege 7. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi , İzmir, Türkiye, (Aralık 2022
Köse, E.Ö., Gül, Ş., KONU-KADİRHANOĞULLARI, M. (2014) "YAPILANDIRMACI ÖĞRENME YAKLAŞIMI VE ORTAÖĞRETİMDE UYGULANABİLİRLİĞİ HAKKINDA ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ", Kongre , Gaziantep, Türkiye, (Mart 2014
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Atıflar
Atıf bilgisi bulunmamaktadır
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Esra Özay Köse
Atatürk Üniversitesi
2014 - 2023 11
Şeyda Gül
Atatürk Üniversitesi
2014 - 2018 6
Ercan Kaya
Atatürk Üniversitesi
2015 - 2016 3
İbrahim Hakkı Kadirhanoğulları
Iğdır Üniversitesi
2021 - 2023 3
Köksal Karadaş
Iğdır Üniversitesi
2021 - 2023 3
Kafkas Üniversitesi
2023 2
-
2022 1
Ömer Özger
-
2021 1
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78393
YÖKSİS Temel Alan Eğitim Bilimleri Temel Alanı 9582
YÖKSİS Bilim Alanı Biyoloji Eğitimi 79
Anahtar Kelimeler Biyoloji Eğitimi
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
Ağırlıklı Puan 15 30 15 15 15 0 15 35 87 0
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) 457 . 472 . 533 . 529 . 530 . - 614 . 586 . 514 . -
Sıra (Temel Alan İçinde) 314 . 317 . 339 . 332 . 319 . - 370 . 335 . 302 . -
Sıra (Bilim Alanı İçinde) 34 . 39 . 33 . 48 . 36 . - 33 . 32 . 18 . -
Sıra (Anahtar Kelime (1)) 29 . 33 . 31 . 38 . 29 . - 27 . 24 . 14 . -
Toplam Yayın 1 2 1 1 1 0 1 3 7 0
Toplam Makale 1 2 1 1 1 0 1 2 5 0
Toplam Kitap 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Toplam Bildiri 0 0 0 0 0 0 0 1 2 0
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Uluslararası) 1 2 1 1 1 0 1 2 5 0
Makale (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Bildiri (Uluslararası) 0 0 0 0 0 0 0 1 1 0
Bildiri (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri