| Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Biyoloji Eğitimi (Dr), 2013, 2017 |
| Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi, Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi Bölümü, 2008, 2013 |
| Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Biyoloji Eğitimi (Dr), 2013, 2017 |
| Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi, Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi Bölümü, 2008, 2013 |
| Kayıt Yok |
| İngilizce, YÖKDİL, 66, 09 Temmuz , 2017 |
| İngilizce, YDS, 65, 2015-YDS İ, 2015 |
| Kayıt Yok |
| [UAK] Eğitim Bilimleri Biyoloji Eğitimi Biyoloji Eğitimi |
| 2022-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu, Çocuk Bakımı ve Gençlik Hizmetleri Bölümü, Türkiye |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| 2025-2026, Sağlık Kurumlarında Araştırma Yöntemleri, Lisans |
| 2025-2026, Hastalıklar Bilgisi, Lisans |
| 2025-2026, Halk Sağlığı, Lisans |
| 2025-2026, Biyoistatistik, Lisans |
| 2024-2025, Tıbbi Dokümantasyon, Lisans |
| 2024-2025, Temel Sağlık ve Hastalık Bilgisi, Ön Lisans |
| 2024-2025, Sağlık İşletmelerinde İnsan Kaynakları Yönetimi, Lisans |
| 2024-2025, Hatalıklar Bilgisi, Ön Lisans |
| 2024-2025, Biyokimya, Ön Lisans |
| 2024-2025, Sağlık Kurumlarında Yeni Yaklaşımlar, Lisans |
| 2024-2025, Sağlık Kurumlarında Araştırma Yöntemleri, Lisans |
| 2024-2025, İşletme Matematiği, Lisans |
| 2024-2025, Halkla İlişkiler, Lisans |
| 2024-2025, Biyoistatistik, Lisans |
| 2023-2024, Tıbbi Dokümantasyon, Lisans |
| 2023-2024, Sağlık Kurumlarında Yeni Yaklaşımlar, Lisans |
| 2023-2024, Sağlık Kurumlarında Araştırma Yöntemleri, Ön Lisans |
| 2023-2024, Sağlık İşletmelerinde İnsan Kaynakları Yönetimi, Lisans |
| 2023-2024, Biyoistatistik, Lisans |
| 2023-2024, Halkla İlişkiler, Lisans |
| 2023-2024, Sağlık İşletmelerinde İletişim, Lisans |
| 2023-2024, Sağlık Kurumlarında Araştırma Yöntemleri, Lisans |
| 2022-2023, Biyoistatistik, Lisans |
| 2022-2023, Halkla İlişkiler, Lisans |
| 2022-2023, Sağlık İşletmelerinde İletişim, Lisans |
| 2022-2023, Sağlık Yönetiminde Araştırma Yöntemleri, Lisans |
| 2022-2023, Sağlık Kurumlarında Yeni Yaklaşımlar, Lisans |
| 2022-2023, Sağlık Kurumlarında Teknoloji Yönetimi, Lisans |
| 2022-2023, Sağlık İşletmelerinde İnsan Kaynakları Yönetimi, Lisans |
| 2022-2023, Tıbbi Dokümantasyon, Lisans |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
| 1 | Genetik ünitesinin öğretiminde kavram karikatürü kullanımının biyoloji öğretmeni adayları üzerine etkisi | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 2 |
| 2 | Project-Based Learning in Science Education: A Bibliometric Network Analysis | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
| 3 | A Bibliometric Analysis of Articles on Bibliometric Studies in Science Education | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
| 4 | YAPILANDIRMACI ÖĞRENME YAKLAŞIMI VE ORTAÖĞRETİMDE UYGULANABİLİRLİĞİ HAKKINDA ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
| 5 | Yaşam Temelli Probleme Dayalı Öğretim Uygulamalarının Öğrenci Başarısına Etkisi | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
|
Esra Özay Köse
|
2014 - 2025 | 16 |
|
Şeyda Gül
|
2014 - 2018 | 6 |
|
|
2024 | 5 |
|
|
2023 - 2024 | 4 |
|
Ercan Kaya
|
2015 - 2016 | 3 |
|
İbrahim Hakkı Kadirhanoğulları
|
2021 - 2023 | 3 |
|
Köksal Karadaş
|
2021 - 2023 | 3 |
|
|
2024 | 2 |
|
|
2022 | 1 |
|
Sabriye Seven
-
|
2024 | 1 |
|
Ömer Özger
|
2021 | 1 |
| Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
| TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 79062 |
| YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 11145 |
| YÖKSİS Bilim Alanı | Biyoloji Eğitimi | 96 |
| Anahtar Kelimeler | Biyoloji Eğitimi | |
| Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
| Ağırlıklı Puan | 15 | 30 | 15 | 15 | 15 | 0 | 15 | 35 | 87 | 235 | 45 |
| Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 467 . | 482 . | 544 . | 532 . | 547 . | - | 602 . | 604 . | 516 . | 328 . | 409 . |
| Sıra (Temel Alan İçinde) | 295 . | 319 . | 325 . | 323 . | 318 . | - | 375 . | 333 . | 301 . | 144 . | 236 . |
| Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 37 . | 43 . | 38 . | 53 . | 45 . | - | 38 . | 37 . | 20 . | 4 . | 16 . |
| Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 32 . | 37 . | 36 . | 45 . | 35 . | - | 32 . | 30 . | 17 . | 3 . | 11 . |
| Toplam Yayın | 1 | 2 | 1 | 1 | 1 | 0 | 1 | 3 | 7 | 17 | 3 |
| Toplam Makale | 1 | 2 | 1 | 1 | 1 | 0 | 1 | 2 | 5 | 13 | 2 |
| Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Toplam Bildiri | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 4 | 1 |
| Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Makale (Uluslararası) | 1 | 2 | 1 | 1 | 1 | 0 | 1 | 2 | 5 | 12 | 2 |
| Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
| Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 4 | 1 |
| Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |