Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Biyoloji Eğitimi (Dr), 2013, 2017 |
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi, Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi Bölümü, 2008, 2013 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Biyoloji Eğitimi (Dr), 2013, 2017 |
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi, Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi Bölümü, 2008, 2013 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YÖKDİL, 66, 09 Temmuz, 2017 |
İngilizce, YDS, 65, 2015-YDS İ, 2015 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri Biyoloji Eğitimi Biyoloji Eğitimi |
2022-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu, Çocuk Bakımı ve Gençlik Hizmetleri Bölümü, Türkiye |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
2023-2024, Biyoistatistik, Lisans |
2023-2024, Halkla İlişkiler, Lisans |
2023-2024, Sağlık İşletmelerinde İletişim, Lisans |
2023-2024, Sağlık Kurumlarında Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2022-2023, Biyoistatistik, Lisans |
2022-2023, Halkla İlişkiler, Lisans |
2022-2023, Sağlık İşletmelerinde İletişim, Lisans |
2022-2023, Sağlık Yönetiminde Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2022-2023, Sağlık Kurumlarında Yeni Yaklaşımlar, Lisans |
2022-2023, Sağlık Kurumlarında Teknoloji Yönetimi, Lisans |
2022-2023, Sağlık İşletmelerinde İnsan Kaynakları Yönetimi, Lisans |
2022-2023, Tıbbi Dokümantasyon, Lisans |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
KONU-KADİRHANOĞULLARI, M., ÖNEL, A. (2024) "BİTKİ FARKINDALIĞI EŞİTSİZLİK İNDEKSİNİN TÜRKÇEYE UYARLANMASI", EKEV Akademi Dergisi, (100) pp. 161-174 [TR Dizin] Link DOI ![]() ![]() |
ÖNEL, A., KONU-KADİRHANOĞULLARI, M., FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2024) "Determining the Relationship between Blood Donation and Altruism Level", International Journal of Contemporary Educational Research, 11 (4) pp. 470-478 Link DOI ![]() |
ÖNEL, A., KONU-KADİRHANOĞULLARI, M. (2024) "ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN VİRÜSLER HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ", Anadolu Öğretmen Dergisi, 8 (2) pp. 139-150 Link DOI ![]() |
KONU-KADİRHANOĞULLARI, M., Köse, E.Ö. (2024) "Project-Based Learning in Science Education: A Bibliometric Network Analysis", International Journal on Studies in Education, 6 (1) pp. 85-108 [ESCI] Link DOI ![]() |
KONU-KADİRHANOĞULLARI, M., ÖNEL, A., FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2024) "Determining Organ and Altruism Levels of Teacher Candidates", Uluslararası Beşeri Bilimler ve Eğitim Dergisi, 10 (22) pp. 1-14 Link DOI ![]() |
KONU-KADİRHANOĞULLARI, M., VURAL-AYDIN, S. (2024) "The Effect of Using Technology-Assisted Drama Method in Teaching the Central Nervous System Subject on Academic Achievement and Attitude", Kuramsal Eğitimbilim, 17 (4) pp. 814-830 Link DOI ![]() ![]() |
VURAL-AYDIN, S., KONU-KADİRHANOĞULLARI, M. (2024) "Student Opinions on Technology-Assisted Drama Activities Applied in a Biology Course: Learning the Central Nervous System", International Journal of Technology in Education and Science, 8 (3) pp. 399-410 Link DOI ![]() |
KONU-KADİRHANOĞULLARI, M., Köse, E.Ö. (2024) "Bibliometric Analysis of Articles Related Misconception in Biology by Country and Journal", Science Insights Education Frontiers, 22 (2) pp. 3567-3581 Link DOI ![]() |
KONU-KADİRHANOĞULLARI, M., Köse, E.Ö. (2024) "A Bibliometric Analysis of Articles on Bibliometric Studies in Science Education", International Journal of Research in Education and Science, 10 (2) pp. 315-339 Link DOI ![]() |
KONU-KADİRHANOĞULLARI, M. (2024) "Computer-Assisted Teaching in Science Education: A Bibliometric Overview", Journal of Science Learning, 7 (1) pp. 72-79 Link DOI ![]() |
KONU-KADİRHANOĞULLARI, M., Köse, E.Ö. (2024) "Misconceptions in Biology Education: A Bibliometric Analysis", International Journal on Studies in Education, 6 (2) pp. 272-297 [ESCI] Link DOI ![]() |
KONU-KADİRHANOĞULLARI, M. (2024) "Biyoloji Eğitiminde Bilgisayar Destekli Öğretimin Akademik Başarıya Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması", Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 13 (35) pp. 131-145 [TR Dizin] Link DOI ![]() ![]() |
KONU-KADİRHANOĞULLARI, M. (2024) "Biyoloji Eğitiminde Gerçekleştirilen Ölçek Geliştirme Araştırmalarına Bir Bakış", Yaşadıkça Eğitim, 38 (1) pp. 184-198 Link DOI ![]() ![]() |
KONU-KADİRHANOĞULLARI, M., Köse, E.Ö. (2023) "Meslek yüksekokulu öğrencilerinin hijyen tutumları", IBAD Journal of Social Sciences, (0) DOI ![]() |
KONU-KADİRHANOĞULLARI, M., VURAL-AYDIN, S. (2023) "Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Ekolojik Ayak İzi Farkındalıklarının Belirlenmesi", Asian Journal of Instruction, 11 (0) DOI ![]() |
Karadaş, K., Kadirhanoğulları, İ.H., KONU-KADİRHANOĞULLARI, M. (2023) "Prediction of The Factors Affecting Watermelon (Citrullus lanatus (Thunb.) Matsum. & Nakai) Yield Using Data Mining", Igdir University, 13 (0) [TR Dizin] DOI ![]() ![]() |
KONU-KADİRHANOĞULLARI, M., Köse, E.Ö. (2023) "Bibliometric Analysis: Technology Studies in Science Education", International Journal of Technology in Education and Science, 7 (0) DOI ![]() |
KONU-KADİRHANOĞULLARI, M., Köse, E.Ö. (2023) "YKS 2022 Biyoloji Öğretmenliği Programına Yerleşen Öğrencilerin Üniversite Tercihlerini Etkileyen Faktörlerin Karar Ağacı ile Sınıflandırılması", International Journal of Science and Education, 6 (0) DOI ![]() |
KONU-KADİRHANOĞULLARI, M., Köse, E.Ö. (2022) "Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Biyofili Düzeyleri", IBAD Journal of Social Sciences, (0) DOI ![]() |
KONU-KADİRHANOĞULLARI, M., Kadirhanoğulları, İ.H., Karadaş, K. (2022) "Tüketicilerin organik gıda ürün reklamından etkilenme faktörleri: Iğdır ili örneği", Ege Üniversitesi Ziraat Fakültesi Dergisi, 59 (1) pp. 161-170 [TR Dizin] DOI ![]() ![]() |
Kadirhanoğulları, İ.H., Karadaş, K., Özger, Ö., KONU-KADİRHANOĞULLARI, M. (2021) "Karar Ağacı Algoritmaları ile Organik Ürün Tüketici Tercihlerinin Belirlenmesi: Iğdır İli Örneği", Yüzüncü Yıl Üniversitesi Tarım Bilimleri Dergisi, 31 (1) [TR Dizin] DOI ![]() ![]() |
Köse, E.Ö., KONU-KADİRHANOĞULLARI, M. (2019) "TÜRKİYE’DE BİYOLOJİ EĞİTİMİ ÜZERİNE YAPILAN LİSANSÜSTÜ TEZLERİNİN İNCELENMESİ", Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 2019 (12) pp. 77-90 DOI ![]() |
Gül, Ş., KONU-KADİRHANOĞULLARI, M. (2018) "Yaşam Temelli Probleme Dayalı Öğretim Uygulamalarının Öğrenci Başarısına Etkisi", Yaşadıkça Eğitim Dergisi, 32 (1) pp. 45-68 [TR Dizin] ![]() |
KONU-KADİRHANOĞULLARI, M., Gül, Ş. (2017) "BİYOLOJİ DERSİNDE YAŞAM TEMELLİ PROBLEME DAYALI ÖĞRETİM UYGULAMALARININ TUTUM, MOTİVASYON VE PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİNE ETKİSİ", Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi dergisi, 14 (1) pp. 127-142 [TR Dizin] ![]() |
Kaya, E., KONU-KADİRHANOĞULLARI, M. (2016) "Fen Fakültesi Öğretim Elemanlarının Gözüyle Eğitim Fakülteleri", Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi, 11 (2) pp. 555-568 [TR Dizin] ![]() |
Kaya, E., Köse, E.Ö., KONU-KADİRHANOĞULLARI, M. (2016) "KARİKATÜR DESTEKLİ ÖĞRETİMİN ÖĞRENCİ BAŞARISINA ETKİSİ: BİTKİLER ÂLEMİ", EKEV AKADEMİ DERGİSİ, 20 (67) pp. 109-120 [TR Dizin] ![]() |
Kaya, E., KONU-KADİRHANOĞULLARI, M. (2015) "ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN YAZ OKULU HAKKINDAKİ TUTUM VE GÖRÜŞLERİ", EKEV AKADEMİ DERGİSİ, 19 (63) pp. 57-68 [TR Dizin] ![]() |
Gül, Ş., Köse, E.Ö., KONU-KADİRHANOĞULLARI, M. (2014) "Genetik ünitesinin öğretiminde kavram karikatürü kullanımının biyoloji öğretmeni adayları üzerine etkisi", Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi, 2 (1) pp. 1-22 [TR Dizin] ![]() |
Köse, E.Ö., Gül, Ş., KONU-KADİRHANOĞULLARI, M. (2014) "YAPILANDIRMACI ÖĞRENME YAKLAŞIMI VE ORTAÖĞRETİMDE UYGULANABİLİRLİĞİ HAKKINDA ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ", Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi, 2 (2) pp. 84-95 ![]() |
Köse, E.Ö., Gül, Ş., KONU-KADİRHANOĞULLARI, M. (2014) "Türkiye’de sosyal bilimler veri tabanında taranan biyoloji eğitimi araştırmalarının incelenmesi", Uluslararası Sosyal Bilimler Akademik Araştırmalar Dergisi, 2 (1) pp. 265-276 ![]() |
Seven, S., KONU-KADİRHANOĞULLARI, M. (2024) "ÖĞRETİM ELEMANLARININ STEM EĞİTİMİ UYGULAMALARI HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ", VIII. INTERNATIONAL HALICH CONGRESS ON MULTIDISCIPLINARY SCIENTIFIC RESEARCH , (pp. 758-777), İstanbul, (Aralık 2024) ![]() |
KONU-KADİRHANOĞULLARI, M. (2024) "ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN BİYOLOJİ ÖĞRENME ANLAYIŞLARI", 5. INTERNATIONAL BOGAZICI SCIENTIFIC STUDIES CONGRESS , (pp. 1-9), İstanbul, Türkiye, (Eylül 2024) ![]() |
KONU-KADİRHANOĞULLARI, M., Köse, E.Ö. (2023) "Biyolojideki Kavram Yanılgıları ile İlgili Makalelerin Ülke ve Dergilere Göre Bibliyometrik Analizi", UFBMEK , Kars, Türkiye, (Ekim 2023) ![]() |
VURAL-AYDIN, S., KONU-KADİRHANOĞULLARI, M. (2023) "MESLEK YÜKSEK OKULU ÖĞRENCİLERİNİN ÇEVREYE YÖNELİK TUTUMLARININ BELİRLENMESİ", 13TH INTERNATIONAL ISTANBUL SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS ON LIFE, ENGINEERING, AND APPLIED SCIENCES , İstanbul, Türkiye, (Mayıs 2023) ![]() |
KONU-KADİRHANOĞULLARI, M., KALEMKUŞ, J. (2022) "ALTERNATİF DEĞERLENDİRME ÜZERİNE GERÇEKLEŞTİRİLMİŞ OLAN LİSANSÜSTÜ TEZLERİN İNCELENMESİ", Ege 7. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi , İzmir, Türkiye, (Aralık 2022) ![]() |
Köse, E.Ö., Gül, Ş., KONU-KADİRHANOĞULLARI, M. (2014) "YAPILANDIRMACI ÖĞRENME YAKLAŞIMI VE ORTAÖĞRETİMDE UYGULANABİLİRLİĞİ HAKKINDA ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ", Kongre , Gaziantep, Türkiye, (Mart 2014) ![]() |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
1 | Genetik ünitesinin öğretiminde kavram karikatürü kullanımının biyoloji öğretmeni adayları üzerine etkisi | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 2 |
2 | Project-Based Learning in Science Education: A Bibliometric Network Analysis | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
3 | A Bibliometric Analysis of Articles on Bibliometric Studies in Science Education | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
4 | YAPILANDIRMACI ÖĞRENME YAKLAŞIMI VE ORTAÖĞRETİMDE UYGULANABİLİRLİĞİ HAKKINDA ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
5 | Yaşam Temelli Probleme Dayalı Öğretim Uygulamalarının Öğrenci Başarısına Etkisi | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
![]()
Esra Özay Köse
![]() |
2014 - 2024 | 15 |
![]()
Şeyda Gül
![]() |
2014 - 2018 | 6 |
![]()
-
|
2024 | 4 |
![]() ![]() |
2023 - 2024 | 4 |
![]()
Ercan Kaya
![]() |
2015 - 2016 | 3 |
![]()
İbrahim Hakkı Kadirhanoğulları
![]() |
2021 - 2023 | 3 |
![]()
Köksal Karadaş
![]() |
2021 - 2023 | 3 |
![]()
-
|
2024 | 2 |
![]()
-
|
2022 | 1 |
![]()
Sabriye Seven
-
|
2024 | 1 |
![]()
Ömer Özger
-
|
2021 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78287 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 10285 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Biyoloji Eğitimi | 85 |
Anahtar Kelimeler | Biyoloji Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
Ağırlıklı Puan | 15 | 30 | 15 | 15 | 15 | 0 | 15 | 35 | 87 | 225 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 460 . | 480 . | 533 . | 527 . | 523 . | - | 627 . | 610 . | 534 . | 323 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 310 . | 320 . | 337 . | 329 . | 316 . | - | 376 . | 339 . | 312 . | 147 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 33 . | 40 . | 34 . | 49 . | 38 . | - | 34 . | 33 . | 17 . | 3 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 30 . | 35 . | 33 . | 41 . | 30 . | - | 29 . | 27 . | 16 . | 3 . | - |
Toplam Yayın | 1 | 2 | 1 | 1 | 1 | 0 | 1 | 3 | 7 | 15 | 0 |
Toplam Makale | 1 | 2 | 1 | 1 | 1 | 0 | 1 | 2 | 5 | 13 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 2 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 1 | 2 | 1 | 1 | 1 | 0 | 1 | 2 | 5 | 12 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 2 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |