Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Psikoloji Bölümü, 2020 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Ankara Yıldırım Beyazıt Üniversitesi, İnsan ve Toplum Bilimleri Fakültesi, Psikoloji Bölümü, 2017, 2020 |
Lisans, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, 2012, 2017 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Ankara Yıldırım Beyazıt Üniversitesi, İnsan ve Toplum Bilimleri Fakültesi, Psikoloji Bölümü, 2017, 2020 |
Lisans, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, 2012, 2017 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Psikoloji Bölümü, 2020 |
Kayıt Yok |
İngilizce, IELTS, 7, 2018 |
İngilizce, YÖKDİL, 95, 2017 |
İngilizce, YDS, 88, 2016 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık |
2021-, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Psikoloji Bölümü, Türkiye |
2018-, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
COŞKUN, M., Ünal, G. (2023) "Functionality of Counterfactual Thinking in Interpersonal and Intergroup Relations", The 32nd International Congress of Psychology , (pp. 960), Çek Cumhuriyeti, (Aralık 2023) |
Bağcı, E.S., Vurğun, R., COŞKUN, M., Ulu, B.C. (2022) "Avantajlı Grup Üyelerinin Yüksek Riskli Ortamlarda Dezavantajlı Grup Adına Kolektif Eyleme Katılmaya Yönelik Ahlaki Motivasyonları", IV. Sosyal Psikoloji Kongresi , İzmir, Türkiye, (Haziran 2022) |
İlgün, S.Y., COŞKUN, M., Sarı, E., İplikçi, A.B. (2022) "Cinsiyet İç Grubuyla Özdeşim ve Kadına Yönelik Şiddete Karşı Kolektif Eylem Niyetleri: Ahlaki Kanaatlerin Aracı ve Cinsiyetin Düzenleyici Rolü", IV. Sosyal Psikoloji Kongresi , (pp. 71), İzmir, Türkiye, (Haziran 2022) |
Can, İ., Burakgazi, S.G., Aydın, Y.Ç., COŞKUN, M. (2019) "Capturing Peer Research Mentoring Experience in Undergraduate Education: A Qualitative Case Study", International Eurasian Educational Research Congress (EJER) , (pp. 329-330), Ankara, Türkiye, (Temmuz 2019) |
Burakgazi, S.G., Can, İ., COŞKUN, M. (2019) "Pre-Service Teachers’ Perceptions About Ethics in Teaching", Teacher Education Policy in Europe (TEPE) , Krakow, Polonya, (Mayıs 2019) |
KAYMAK-ÖZMEN, S., ÖZMEN, A., ER, E., COŞKUN, M. (2018) "Ortaöğretimde Rehberlik Uygulamalarının Engeller, Kolaylaştırıcı Etmenler ve Öneriler Bağlamında Değerlendirilmesi", 6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , (pp. 701-716), Kars, Türkiye, (Aralık 2018) |
TAŞDAN, M., İPEK, Z.H., COŞKUN, M. (2018) "Türkiye il Singapur, Japonya, Estonya, Çin, A.B.D. ve Finlandiya’xxdaki Öğretmenlerin Performanslarının Değerlendirilmesinin Karşılıklı Olarak İncelenmesi", 6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , (pp. 222-232), Kars, Türkiye, (Aralık 2018) |
ÖZMEN, A., COŞKUN, M. (2018) "Umutsuzluğun Ruminasyon ve Öz-şefkat Değişkenleri Doğrultusunda İncelenmesi", 2. Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi , (pp. 485-494), Antalya, Türkiye, (Aralık 2018) |
GÖZÜM, A.İ.C., COŞKUN, M. (2018) "Investigation Of 'MEB (National Ministry Of Education) 2013 Preschool Education Program' ln Terms Of Executive Functions", 6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Kars, Türkiye, (Ekim 2018) |
Kayıt Yok |
COŞKUN, M. (2021) "Öğrencilerde prososyal davranışlar", Kitap: Okulda pozitif psikoloji, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 109 / 124, ISBN: 978-625-7676-97-7 |
KAYA, H.İ., COŞKUN, M. (2020) "Eğitim Psikolojine Giriş Temel Kavramlar", Kitap: Eğitim Psikolojisi, Ankara/Türkiye : Vizetek, Bölüm Sayfaları: 2 / 31, ISBN: 978-605-7523-37-2 |
KAYA, H.İ., COŞKUN, M. (2020) "Eğitim psikolojisine giriş temel kavramlar", Kitap: Eğitim Psikolojisi, Ankara/Türkiye : Vize Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 3 / 32, ISBN: 9786257103183 |
GÖZÜM, A.İ.C., COŞKUN, M., İPEK, Z.H. (2019) "The Endless Well in Early Childhood Period: Executive Functions in the Classroom Activities", Kitap: New Horizons İn Early Childhood Education, Klaipeda/Litvanya : SRA Academic Publishing, Bölüm Sayfaları: 51 / 67, ISBN: 978-605-69709-0-0 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Sevinç Gelmez Burakgazi
Hacettepe Üniversitesi
|
2019 - 2022 | 5 |
İclal Can
Orta Doğu Teknik Üniversitesi
|
2019 - 2022 | 5 |
Kafkas Üniversitesi
|
2018 - 2023 | 3 |
Gökmen Arslan
Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi
|
2020 - 2022 | 3 |
Kafkas Üniversitesi
|
2018 - 2019 | 2 |
Kafkas Üniversitesi
|
2018 - 2023 | 2 |
Kafkas Üniversitesi
|
2020 | 2 |
Kafkas Üniversitesi
|
2018 - 2019 | 2 |
Yeşim Çapa Aydın
Orta Doğu Teknik Üniversitesi
|
2019 - 2022 | 2 |
Muhammet COŞKUN
ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
|
2022 - 2023 | 2 |
Kafkas Üniversitesi
|
2018 | 1 |
Kafkas Üniversitesi
|
2018 | 1 |
Aslı Bugay Tuna
-
|
2023 | 1 |
Nebi Sümer
-
|
2023 | 1 |
Banu Cingöz Ulu
Orta Doğu Teknik Üniversitesi
|
2022 | 1 |
Ayşe Büşra İplikçi
-
|
2022 | 1 |
Gülten Ünal
Ankara Yıldırım Beyazıt Üniversitesi
|
2023 | 1 |
Elif Manuoğlu
-
|
2023 | 1 |
Erkin Sarı
-
|
2022 | 1 |
Ahmet ÖZMEN
KAFKAS ÜNİVERSİTESİ
|
2023 | 1 |
Aslı Bugay Sökmez
Middle East Technical University (METU)
(Turkey)
|
2023 | 1 |
Banu CİNGÖZ ULU
ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
|
2022 | 1 |
Emine ER
KAFKAS ÜNİVERSİTESİ
|
2023 | 1 |
Gökmen Arslan
Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi
(Turkey)
|
2024 | 1 |
Mehmet Kavakli
Necmettin Erbakan Üniversitesi
(Turkey)
|
2024 | 1 |
Rakel Delevi
The California State University
(United States)
|
2023 | 1 |
Suleyman Barbaros Yalcin
Necmettin Erbakan Üniversitesi
(Turkey)
|
2024 | 1 |
Banu Cingoz-Ulu
-
|
2024 | 1 |
Ece Sezen Bağcı
-
|
2022 | 1 |
Erkin Sari
-
|
2024 | 1 |
Gokmen Arslan
-
|
2024 | 1 |
Metin Bulus
-
|
2024 | 1 |
Rozelin Vurğun
-
|
2022 | 1 |
Serhan Yağmur İlgün
-
|
2022 | 1 |
Silvia Majercakova Albertova
-
|
2024 | 1 |
Yagmur Ilgun
-
|
2024 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78378 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9889 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık | 772 |
Anahtar Kelimeler | Politik Psikoloji, Sosyal Biliş, Kişilik Psikolojisi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 0 | 0 | 30 | 50 | 90 | 45 | 89 | 85 | 50 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | - | - | 514 . | 492 . | 441 . | 581 . | 536 . | 524 . | 336 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | - | - | 317 . | 284 . | 244 . | 343 . | 285 . | 303 . | 178 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | - | - | 107 . | 91 . | 76 . | 117 . | 107 . | 115 . | 75 . |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (3)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Toplam Yayın | 0 | 0 | 0 | 3 | 3 | 4 | 2 | 5 | 3 | 1 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 3 | 3 | 1 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 0 | 0 | 3 | 2 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 2 | 2 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 3 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 |