img
Dr. Öğr. Üyesi Muhammet COŞKUN

Dr. Öğr. Üyesi Muhammet COŞKUN

  • Dede Korkut Eğitim Fakültesi
  • Eğitim Bilimleri
  • Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
28
Atıf
82
h-index
3
WoS
Yayın
7
Atıf
53
h-index
3
Scopus
Yayın
8
Atıf
43
h-index
3
Google Scholar
Yayın
28
Atıf
322
h-index
6
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Psikoloji Bölümü, 2020
Yüksek Lisans, Türkiye, Ankara Yıldırım Beyazıt Üniversitesi, İnsan ve Toplum Bilimleri Fakültesi, Psikoloji Bölümü, 2017, 2020
Lisans, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, 2012, 2017
Araştırma Alanları
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Yüksek Lisans, Türkiye, Ankara Yıldırım Beyazıt Üniversitesi, İnsan ve Toplum Bilimleri Fakültesi, Psikoloji Bölümü, 2017, 2020
Lisans, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, 2012, 2017
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Psikoloji Bölümü, 2020
Kayıt Yok
İngilizce, IELTS, 7, 2018
İngilizce, YÖKDİL, 95, 2017
İngilizce, YDS, 88, 2016
Kayıt Yok
[UAK] Eğitim Bilimleri Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık
2021-, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Psikoloji Bölümü, Türkiye
2018-, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Arslan, G., COŞKUN, M. (2024) "Coronavirus--Related Stressors, Resilient Mindset, Loneliness, Depressive Symptoms in College Students: Testing a Moderated Mediation Model", PSYCHOLOGICAL REPORTS, 127 (4) pp. 1633-1651 [SSCI] DOI       
Arslan, G., Bulus, M., Albertova, S.M., COŞKUN, M. (2024) "Uncovering resilient profiles and their influence on college student psychosocial functioning: a latent profile analysis approach to complete mental health", CURRENT PSYCHOLOGY, 43 (16) pp. 14229-14243 [SSCI] DOI      
Kavakli, M., Yalcin, S.B., COŞKUN, M. (2024) "Internet Addiction on Psycho-Social Symptoms of Happiness and Aggression through Difficulties in Emotion Regulation: Evidence Following COVID-19 Pandemic", PRIMENJENA PSIHOLOGIJA, 17 (1) pp. 3-26 [ESCI] DOI      
COŞKUN, M., Cingoz-Ulu, B., Ilgun, Y., Sari, E. (2024) "The Role of Moral Foundations and Moral Disengagement in Predicting Moral Courage: Evidence from a non-WEIRD Context", STUDIA PSYCHOLOGICA, 66 (2) pp. 93-110 [SCI] DOI      
Sökmez, A.B., COŞKUN, M., Delevi, R. (2023) "Difficulties in Emotion Regulation and Communication Skills: The Mediating Role of Co-Rumination", Turkish Psychological Counseling and Guidance Journal, 13 (70) pp. 360-371 DOI       
ÖZMEN, A., COŞKUN, M., ER, E. (2023) "Psikolojik Sağlamlık ile COVID-19 Fobisi Arasındaki İlişkide Ruminatif Düşüncenin Aracı Etkisi", Manas Journal of Social Studies, 12 (3) pp. 1078-1086 [TR Dizin] DOI     
ÖZMEN, A., COŞKUN, M., ER, E. (2023) "The Mediating Effect of Ruminative Thinking on The Relationship between Resilience and COVID-19 Phobia", MANAS Sosyal Arastirmalar Dergisi, 12 (3) pp. 1078-1086 [TR Dizin] DOI  
Tuna, A.B., Manuoğlu, E., COŞKUN, M., Sümer, N. (2023) "Predictors of rumination and co-rumination: the role of attachment dimensions, self-compassion and self-esteem", CURRENT PSYCHOLOGY, 42 (6) pp. 4400-4411 [SSCI] Link DOI       
ULU, B.C., COŞKUN, M. (2022) "Ahlaki Cesaret: Belirleyicileri, Önemi ve Sonuçlarına Dair Bir Derleme Çalışması", Nesne Dergisi, 10 (26) pp. 637-654 [TR Dizin] DOI    
Arslan, G., COŞKUN, M. (2022) "School Belongingness in Academically At-Risk Adolescents: Addressing Psychosocial Functioning and Psychological Well-Being", Journal of Happiness and Health, 3 (1) pp. 1-13 [TR Dizin] DOI     
Arslan, G., COŞKUN, M. (2022) "Social Exclusion, Self-Forgiveness, Mindfulness, and Internet Addiction in College Students: a Moderated Mediation Approach", INTERNATIONAL JOURNAL OF MENTAL HEALTH AND ADDICTION, 20 (4) pp. 2165-2179 [SSCI] DOI        
Can, İ., Burakgazi, S.G., Aydın, Y.Ç., COŞKUN, M. (2022) "Capturing Peer Research Mentoring Experience in Undergraduate Education: A Qualitative Case Study", HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION, 37 (2) pp. 591-605 DOI      
Burakgazi, S.G., Can, İ., COŞKUN, M. (2020) "Exploring Pre-Service Teachers’ Perceptions about Professional Ethics in Teaching: Do Gender, Major, and Academic Achievement Matter?", International Journal of Progressive Education, 16 (4) pp. 213-228 DOI  
Burakgazi, S.G., Can, İ., COŞKUN, M. (2020) "Exploring Pre-Service Teachers' Perceptions about Professional Ethics in Teaching: Do Gender, Major, and Academic Achievement Matter?", International Journal of Progressive Education, 16 (4) pp. 213-228 DOI     
Arslan, G., COŞKUN, M. (2020) "Student subjective wellbeing, school functioning, and psychological adjustment in high school adolescents: A latent variable analysis", Journal of Positive School Psychology, 4 (2) pp. 153-164 DOI      
COŞKUN, M., Ünal, G. (2023) "Functionality of Counterfactual Thinking in Interpersonal and Intergroup Relations", The 32nd International Congress of Psychology , Çek Cumhuriyeti, (Aralık 2023 
Bağcı, E.S., Vurğun, R., COŞKUN, M., Ulu, B.C. (2022) "Avantajlı Grup Üyelerinin Yüksek Riskli Ortamlarda Dezavantajlı Grup Adına Kolektif Eyleme Katılmaya Yönelik Ahlaki Motivasyonları", IV. Sosyal Psikoloji Kongresi , İzmir, Türkiye, (Haziran 2022 
İlgün, S.Y., COŞKUN, M., Sarı, E., İplikçi, A.B. (2022) "Cinsiyet İç Grubuyla Özdeşim ve Kadına Yönelik Şiddete Karşı Kolektif Eylem Niyetleri: Ahlaki Kanaatlerin Aracı ve Cinsiyetin Düzenleyici Rolü", IV. Sosyal Psikoloji Kongresi , (pp. 71), İzmir, Türkiye, (Haziran 2022  
Can, İ., Burakgazi, S.G., Aydın, Y.Ç., COŞKUN, M. (2019) "Capturing Peer Research Mentoring Experience in Undergraduate Education: A Qualitative Case Study", International Eurasian Educational Research Congress (EJER) , (pp. 329-330), Ankara, Türkiye, (Temmuz 2019
Burakgazi, S.G., Can, İ., COŞKUN, M. (2019) "Pre-Service Teachers’ Perceptions About Ethics in Teaching", Teacher Education Policy in Europe (TEPE) , Krakow, Polonya, (Mayıs 2019 
KAYMAK-ÖZMEN, S., ÖZMEN, A., ER, E., COŞKUN, M. (2018) "Ortaöğretimde Rehberlik Uygulamalarının Engeller, Kolaylaştırıcı Etmenler ve Öneriler Bağlamında Değerlendirilmesi", 6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , (pp. 701-716), Kars, Türkiye, (Aralık 2018 
TAŞDAN, M., İPEK, Z.H., COŞKUN, M. (2018) "Türkiye il Singapur, Japonya, Estonya, Çin, A.B.D. ve Finlandiya’xxdaki Öğretmenlerin Performanslarının Değerlendirilmesinin Karşılıklı Olarak İncelenmesi", 6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , (pp. 222-232), Kars, Türkiye, (Aralık 2018
ÖZMEN, A., COŞKUN, M. (2018) "Umutsuzluğun Ruminasyon ve Öz-şefkat Değişkenleri Doğrultusunda İncelenmesi", 2. Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi , (pp. 485-494), Antalya, Türkiye, (Aralık 2018
GÖZÜM, A.İ.C., COŞKUN, M. (2018) "Investigation Of 'MEB (National Ministry Of Education) 2013 Preschool Education Program' ln Terms Of Executive Functions", 6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Kars, Türkiye, (Ekim 2018
Kayıt Yok
COŞKUN, M. (2021) "Öğrencilerde prososyal davranışlar", Kitap: Okulda pozitif psikoloji, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 109 / 124, ISBN: 978-625-7676-97-7 
KAYA, H.İ., COŞKUN, M. (2020) "Eğitim Psikolojine Giriş Temel Kavramlar", Kitap: Eğitim Psikolojisi, Ankara/Türkiye : Vizetek, Bölüm Sayfaları: 2 / 31, ISBN: 978-605-7523-37-2 
KAYA, H.İ., COŞKUN, M. (2020) "Eğitim psikolojisine giriş temel kavramlar", Kitap: Eğitim Psikolojisi, Ankara/Türkiye : Vize Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 3 / 32, ISBN: 9786257103183 
GÖZÜM, A.İ.C., COŞKUN, M., İPEK, Z.H. (2019) "The Endless Well in Early Childhood Period: Executive Functions in the Classroom Activities", Kitap: New Horizons İn Early Childhood Education, Klaipeda/Litvanya : SRA Academic Publishing, Bölüm Sayfaları: 51 / 67, ISBN: 978-605-69709-0-0 
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Sevinç Gelmez Burakgazi
Hacettepe Üniversitesi
2019 - 2022 5
İclal Can
Orta Doğu Teknik Üniversitesi
2019 - 2022 5
Kafkas Üniversitesi
2018 - 2023 3
Gökmen Arslan
Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi
2020 - 2022 3
Kafkas Üniversitesi
2018 - 2019 2
Kafkas Üniversitesi
2018 - 2023 2
Kafkas Üniversitesi
2020 2
Kafkas Üniversitesi
2018 - 2019 2
Yeşim Çapa Aydın
Orta Doğu Teknik Üniversitesi
2019 - 2022 2
Muhammet COŞKUN
ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
2022 - 2023 2
Kafkas Üniversitesi
2018 1
Kafkas Üniversitesi
2018 1
Aslı Bugay Tuna
-
2023 1
Nebi Sümer
-
2023 1
Banu Cingöz Ulu
Orta Doğu Teknik Üniversitesi
2022 1
Ayşe Büşra İplikçi
-
2022 1
Gülten Ünal
Ankara Yıldırım Beyazıt Üniversitesi
2023 1
Elif Manuoğlu
-
2023 1
Erkin Sarı
-
2022 1
Ahmet ÖZMEN
KAFKAS ÜNİVERSİTESİ
2023 1
Aslı Bugay Sökmez
Middle East Technical University (METU) (Turkey)
2023 1
Banu CİNGÖZ ULU
ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
2022 1
Emine ER
KAFKAS ÜNİVERSİTESİ
2023 1
Gökmen Arslan
Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi (Turkey)
2024 1
Mehmet Kavakli
Necmettin Erbakan Üniversitesi (Turkey)
2024 1
Rakel Delevi
The California State University (United States)
2023 1
Suleyman Barbaros Yalcin
Necmettin Erbakan Üniversitesi (Turkey)
2024 1
Banu Cingoz-Ulu
-
2024 1
Ece Sezen Bağcı
-
2022 1
Erkin Sari
-
2024 1
Gokmen Arslan
-
2024 1
Metin Bulus
-
2024 1
Rozelin Vurğun
-
2022 1
Serhan Yağmur İlgün
-
2022 1
Silvia Majercakova Albertova
-
2024 1
Yagmur Ilgun
-
2024 1
2024 için Puan Bazlı Sıralamalar
Sıra (Araştırma Alanı İçinde)
298.
78424 araştırmacı içinde
Sıra (Temel Alan İçinde)
158.
9736 araştırmacı içinde
Sıra (Bilim Alanı İçinde)
65.
760 araştırmacı içinde
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78424
YÖKSİS Temel Alan Eğitim Bilimleri Temel Alanı 9736
YÖKSİS Bilim Alanı Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık 760
Anahtar Kelimeler Politik Psikoloji, Sosyal Biliş, Kişilik Psikolojisi
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
Ağırlıklı Puan 0 0 0 30 50 90 45 89 85 50
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) - - - 514 . 494 . 441 . 580 . 533 . 516 . 298 .
Sıra (Temel Alan İçinde) - - - 317 . 284 . 246 . 344 . 284 . 304 . 158 .
Sıra (Bilim Alanı İçinde) - - - 107 . 91 . 77 . 117 . 107 . 115 . 65 .
Sıra (Anahtar Kelime (1)) - - - - - - - - - -
Sıra (Anahtar Kelime (2)) - - - - - - - - - -
Sıra (Anahtar Kelime (3)) - - - - - - - - - -
Toplam Yayın 0 0 0 3 3 4 2 5 3 1
Toplam Makale 0 0 0 0 0 3 0 3 3 1
Toplam Kitap 0 0 0 0 1 1 1 0 0 0
Toplam Bildiri 0 0 0 3 2 0 1 2 0 0
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 0 1 1 1
Makale (Uluslararası) 0 0 0 0 0 3 0 2 2 0
Makale (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 0 0 0 1 1 1 0 0 0
Bildiri (Uluslararası) 0 0 0 3 2 0 1 0 0 0
Bildiri (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 0 2 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri