Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Okul Öncesi Eğitimi (Dr), 2017, 2021 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Okul Öncesi Eğitimi (Yl) (Tezli), 2014, 2017 |
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, 2010, 2014 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Okul Öncesi Eğitimi (Dr), 2017, 2021 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Okul Öncesi Eğitimi (Yl) (Tezli), 2014, 2017 |
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, 2010, 2014 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri Okul Öncesi Eğitimi |
2023-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Dede Korkut Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
2022-2023, Erken Çocukluk Eğitimi Politikaları, Lisans |
2022-2023, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
2022-2023, Erken Çocukluk Dönemi Edebiyatı, Lisans |
2022-2023, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2022-2023, Bebeklik Döneminde Gelişim ve Eğitim, Lisans |
2022-2023, İnsan İlişkileri ve İletişim, Lisans |
Kayıt Yok |
OKUL ÖNCESİ DÖNEMDEKİ SURİYELİ GÖÇMEN ÇOCUKLARIN SOSYAL UYUM, AHLAKİ DEĞER VE BENLİK ALGILARININ DESTEKLENMESİ: SOSYAL UYUM VE BECERİ PROGRAMININ ETKİSİ (Ulusal) Diğer Kamu Kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları Hariç): Araştırmacı , 2019 |
Okul Öncesi Eğitim Kurumuna Devam Eden Çocuklarda Sosyal Beceri Eğitim Programının Çocukların Motivasyon Düzeyleri, Problem Çözme Becerileri ve Akademik Benlik Algıları Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi (Ulusal) Diğer Kamu Kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları Hariç): Araştırmacı , 2018-2019 |
Kayıt Yok |
Gözeler, M.K., Özbey, S. (2023) "OKUL ÖNCESİ ÇOCUKLARDA ÖZ DÜZENLEME BECERİLERİ: İÇSEL MOTİVASYONU DESTEKLEYİCİ EĞİTİM PROGRAMININ ETKİSİ", 4. INTERNATIONAL CAPPADOCIA SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS , Nevşehir, Türkiye, (Mayıs 2023) |
Gözeler, M.K., Özbey, S. (2023) "Self-Regulation Skills İn Preschool Children: Impact Of The Inner Motivation Supporting Education Program", 4. Uluslararasi Kapadokya Bilimsel Araştirmalar Kongresi , (pp. 202-228), Nevşehir, Türkiye, (Haziran 2023) |
Gözeler, M.K., Özbey, S. (2021) "Okul öncesi dönem çocuklarında motivasyon: Destekleyici eğitim programının etkisi.", 2. Uluslararası Bakü Bilimsel Araştırmalar Kongresi , (Mayıs 2021) |
Polat, E.B., Özbey, S., Gözeler, M.K., Çınar, S.T. (2021) "Self perpection in preschool immigrant children: The effect of social adaption and skills education.", 2. Uluslararası Hazar Bilimsel Araştırmalar Kongresi , (pp. 231-232), Bakü, Azerbaycan, (Nisan 2021) |
Gözeler, M.K., Özbey, S. (2019) "Okul öncesi dönem çocuğu olan ebeveynlerin iletişim becerileri ile çocuklarının sosyal becerileri ve problem davranışları arasındaki ilişkinin incelenmesi", 5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi , (pp. 1707-1734), Ankara, Türkiye, (Aralık 2019) |
Polat, E.B., Özbey, S., Çınar, S.T., Gözeler, M.K. (2019) "48-72 aylık göçmen Afgan çocuklara uygulanan sosyal uyum programının etkisinin incelenmesi", 6.Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi , Kars, Türkiye, (Ekim 2019) |
Polat, E.B., Özbey, S., Çınar, S.T., Gözeler, M.K. (2019) "46-72 Aylık Göçmen Afgan Çocuklarda Uygulanan Sosyal Uyum Programının Etkisinin İncelenmesi", 6th International Early Childhood Education Congress , Kars, Türkiye, (Ekim 2019) |
Gözeler, M.K., Özbey, S. (2018) "Okul öncesi eğitim kurumlarına devam eden çocukların motivasyon düzeylerinin bazı değişkenler ve problem çözme becerileri açısından incelenmesi.", International Conference on Perspectives in Future Education (ICOPFE) , Kyrenia, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Mayıs 2018) |
Polat, E.B., Gözeler, M.K., Kan, A. (2018) "Development of Attitude Scale Towards Communicatıon with Child:Validity and Reliability Study", 1. International Human Science Research Congress , Antalya, Türkiye, (Kasım 2018) |
Kayıt Yok |
Gözeler, M.K. (2023) "OKUL DIŞI OYUN ETKİNLİĞİ PLANLAMA VEYUGULAMA", Kitap: ERKEN ÇOCUKLUKTA OKUL DIŞI ÖĞRENME, : EĞİTEN KİTAP |
Gözeler, M.K. (2022) "MOTİVASYONUN TANIMI", Kitap: ERKEN ÇOCUKLUKTA MOTİVASYON, Ankara/Türkiye : NOBEL |
Gözeler, M.K. (2022) "MOTİVASYONU DESTEKLEYİCİ ETKİNLİK ÖRNEKLERİ", Kitap: ERKEN ÇOCUKLUKTA MOTİVASYON, Ankara/Türkiye : NOBEL |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Saide Özbey
Gazi Üniversitesi
|
2017 - 2023 | 17 |
Emine Bozkurt Polat
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi
|
2018 - 2021 | 6 |
Sare Türkmen Çınar
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi
|
2019 - 2021 | 5 |
Fatma Tezel Şahin
-
|
2016 | 1 |
Adnan Kan
Gazi Üniversitesi
|
2018 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78449 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9456 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Okul Öncesi Eğitimi | 365 |
Anahtar Kelimeler | Okul Öncesi Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 15 | 25 | 30 | 50 | 30 | 50 | 40 | 70 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | 486 . | 522 . | 515 . | 496 . | 499 . | 577 . | 583 . | 535 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | 335 . | 328 . | 319 . | 285 . | 298 . | 339 . | 331 . | 315 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | 79 . | 70 . | 87 . | 62 . | 72 . | 75 . | 88 . | 71 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Toplam Yayın | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 2 | 4 | 1 | 4 | 0 |
Toplam Makale | 0 | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 | 2 | 0 | 1 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 0 | 1 | 2 | 2 | 0 | 2 | 0 | 2 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 | 2 | 0 | 1 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 1 | 2 | 2 | 0 | 2 | 0 | 2 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |