Ön Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, Toptan ve Perakende Satış Bölümü, 2024 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Zihin Engelliler Eğitimi (Dr), 2019, 2024 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Zihin Engelliler Öğretmenliği (Yl) (Tezli), 2016, 2019 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Özel Eğitim (Yl) (Tezli) (Anadolu Üniv. Ortak), 2015, 2016 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Necmettin Erbakan Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Özel Eğitim (Yl) (Tezsiz) (İö), 2013, 2015 |
Lisans, Türkiye, Necmettin Erbakan Üniversitesi, Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü, 2011, 2015 |
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü, 2008, 2016 |
Lisans, Türkiye, Selçuk Üniversitesi, Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi, Matematik Öğretmenliği Pr. (5 Yıllık), 2006, 2011 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Zihin Engelliler Eğitimi (Dr), 2019, 2024 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Zihin Engelliler Öğretmenliği (Yl) (Tezli), 2016, 2019 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Özel Eğitim (Yl) (Tezli) (Anadolu Üniv. Ortak), 2015, 2016 |
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü, 2008, 2016 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Necmettin Erbakan Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Özel Eğitim (Yl) (Tezsiz) (İö), 2013, 2015 |
Lisans, Türkiye, Necmettin Erbakan Üniversitesi, Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü, 2011, 2015 |
Lisans, Türkiye, Selçuk Üniversitesi, Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi, Matematik Öğretmenliği Pr. (5 Yıllık), 2006, 2011 |
Ön Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, Toptan ve Perakende Satış Bölümü, 2024 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YÖKDİL, 71, 2017 |
İngilizce, YDS, 73, 2016 |
Sertifika, Overcoming Dyslexia, Yale University, 01-08-2023, 13-08-2023 |
Seminer, Disleksi Eğitim Programı, Dicle Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi, 09-09-2023, 10-09-2023 |
Çalıştay, UDEMKO / 6. Ulusal Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Anadolu Üniversitesi, 28-05-2022, 28-05-2022 |
Sertifika, Özel Gereksinimli Öğrenciler İçin Bilimsel Araştırma Projesi Hazırlama Eğitimi 2237-B, Trabzon Üniversitesi-Tübitak, 28-10-2022, 30-10-2022 |
Seminer, Disleksi ve DEHB'i Anlamak, Eskişehir-Mehmet Ali Yasin İlkokulu, 17-12-2021, 17-12-2021 |
Sertifika, Çevrimiçi Teknobaz Eğitimi Uzaktan Çalışma Disiplini Modülü, Çevrimiçi, Türkiye, 27-04-2020, 27-04-2020 |
Seminer, Özel Gereksinimli Çocuklar, Bilecik Şeyh Edebali Üniversitesi, Bilecik, 20-02-2020, 20-02-2020 |
Kurs, Özel Öğrenme Güçlüğü Bataryası Uygulayıcı Eğitimi, İstanbul, 09-01-2018, 10-01-2018 |
Sertifika, 4th International Dyslexia Congress, Eskişehir, Türkiye, 15-12-2018, 16-12-2018 |
Kurs, Braille Yazı Öğretim Kursu, Selçuklu, Konya, 28-03-2016, 01-04-2016 |
Sertifika, ELMIS-2016 International Conference, Ereğli, Türkiye, 12-05-2016, 15-05-2016 |
Çalıştay, 9. Engelsiz Üniversite Çalıştayı, Muğla Üniversitesi, Türkiye, 30-04-2015, 02-05-2015 |
Sertifika, Uluslararası Engelsiz Bilişim Kongresi- 2014, Dokuz Eylül Üniversitesi, 23-09-2014, 25-09-2014 |
Çalıştay, 10.Engelsiz Üniversite Birimleri Bölge Toplantısı, Konya, Türkiye, 14-02-2014, 15-02-2014 |
Çalışma, Draw The Sun, Bulgaristan, 01-07-2013, 01-08-2013 |
Sertifika, Doğada Engelleri Aşıyoruz Projesi, Ankara, Türkiye, 27-09-2013, 29-09-2013 |
Sertifika, ELMIS-ER 2013 International Conference, Akşehir, Türkiye, 19-06-2013, 21-06-2013 |
Çalıştay, Uluslararası Katılımlı Otizm Günleri, Konya, Türkiye, 28-10-2013, 30-10-2013 |
Sertifika, International SymPosium on Chanhes and New Trends in Educations, Konya, Türkiye, 22-11-2013, 24-11-2013 |
Sertifika, ISBA International Blind Sports Federation, Konya, Türkiye, 01-11-2013, 11-11-2013 |
Kurs, Ana-Baba Okulu, Konya, Tükiye, 25-10-2013, 06-12-2013 |
Sertifika, I. Ulusal Çocuk Kongresi, Konya, 14-06-2012, 15-06-2012 |
[UAK] Eğitim Bilimleri Özel Eğitim |
[UAK] Eğitim Bilimleri Zihin Engelliler Eğitimi |
2016-, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Anadolu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü, Türkiye |
2016-2016, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü, Türkiye |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Özel Gereksinimli Bireylere Yönelik Kapsayıcı Toplum Uygulamaları /Van İlindeki Özel Eğitim Hizmet Kalitesinin Arttırılması (Ulusal) TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Eğitmen , 2022-2022 |
Draw The Sun (Uluslararası) Birleşmiş Milletler, Dünya Bankası, UNESCO, Avrupa Birliği ve Avrupa Konseyi Destekli Proje: Bursiyer , 2013-2013 |
Kayıt Yok |
OKUR, M., Topuz, A., Aksoy, G. (2024) "İLKOKULDA ÇALIŞAN REHBER ÖĞRETMENLERİN VE SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÖZEL ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ", Trakya Eğitim Dergisi, 14 (3) pp. 1813-1830 [TR Dizin] DOI |
OKUR, M., Aksoy, V. (2024) "Öğrenme Güçlüğü Erken Belirtileri Tarama Ölçeğinin Psikometrik Niteliklerinin Belirlenmesi", Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (0) [TR Dizin] DOI |
Öğülmüş, K., OKUR, M. (2021) "Metaphoric Perceptions of Teachers and Parents Regarding the Concept of Specific Learning Difficulty (SLD)", International Journal of Progressive Education, 17 (5) pp. 377-392 Link DOI |
Öğülmüş, K., Açıkgöz, M.H., OKUR, M. (2021) "Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Çocukların Tanılama Sürecinin Aile Görüşlerine Göre İncelenmesi", Route Educational & Social Science Journal, 8 (7) pp. 201-218 DOI |
OKUR, M., Cavkaytar, A. (2020) "Ailelerin Öğrenme Güçlüğü Tanılı Çocuklarına Sayı Hissi Geliştirmelerine Yönelik Aile Eğitimi Programının Etkililiği", 30. ULUSAL ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ , Bursa, Türkiye, (Ekim 2020) |
OKUR, M. (2020) "İşlemleme Hızı Becerilerini Geliştirmeye Yönelik Kullanabilecek Uygulamalar ve Etkinlik Önerileri", 30. ULUSAL ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ , Türkiye, (Ekim 2020) |
OKUR, M., Diken, İ.H. (2020) "Erken Çocukluk Döneminde Çalışma Belleği İlgili Müdahale Çalışmalarının İncelenmesi", 5. Ulusal Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi , Türkiye, (Haziran 2020) |
OKUR, M., Aksoy, V. (2020) "Öğrenme Güçlüğü Erken Belirtileri Tarama Ölçeğinin Psikometrik Niteliklerinin Belirlenmesi", 5. Ulusal Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi , Türkiye, (Haziran 2020) |
Altıntaş, S., Kaplan, A., Arslantaş, S., OKUR, M. (2016) "İlkokul 3. Sınıflara Uygulanan Engellilik Farkındalık Etkinliklerinin Öğrenci Ürünleri Açısından Değerlendirilmesi", ELMIS 2016 Uluslararası Özel Eğitim Kongresi , (pp. 357-361), Konya/Ereğli, Türkiye, (Eylül 2016) |
Çağlar, Ö., OKUR, M. (2023) "Görsel İşlemleme Hızı", İzmir/Türkiye : Akademi Disleksi, ISBN: 978-605-73453-2-5 |
OKUR, M., Çağlar, Ö. (2023) "Sayı Hissi 1- Sayı Algısı Öğretimi", İzmir/Türkiye : Akademi Disleksi, ISBN: 978-605-73453-5-6 |
OKUR, M., Çağlar, Ö. (2023) "Sayı Hissi 2 - Toplama-Çıkarma Öğretimi I. Bölüm", İzmir/Türkiye : Akademi Disleksi, ISBN: 978-605-73453-5-6 |
OKUR, M., Çağlar, Ö. (2023) "Sayı Hissi 3 - Toplama Çıkarma Öğretimi II. Bölüm", İzmir/Türkiye : Akademi Disleksi, ISBN: 978-605-73453-5-6 |
OKUR, M., Çağlar, Ö. (2023) "Sayı Hissi 4 - Çarpma Bölme Öğretimi I. Bölüm", İzmir/Türkiye : Akademi Disleksi, ISBN: 978-605-73453-5-6 |
OKUR, M., Çağlar, Ö. (2023) "Sayı Hissi 5 - Çarpma-Bölme II. Bölüm", İzmir/Türkiye : Akademi Disleksi, ISBN: 978-60573453-5-6 |
Aksoy, V., OKUR, M. (2021) "Öğrenme güçlüğü Erken Belirtiler Tarama Ölçeği Uygulamacı El Kitabı", Ankara/Türkiye : Vize Akademik, ISBN: 978-605-7989-65-9 |
Çağlar, Ö., OKUR, M. (2019) "İşlemleme Hızı", İzmir/Türkiye : Akademi Disleksi, ISBN: 9786058197732 |
OKUR, M., Aksoy, V. (2024) "Öğrenme Bozukluğunda Eğitimde Son Gelişmeler", Kitap: Nörogelişimsel Bozukluklarda Tanı ve Tedavi Son Gelişmeler - 2024, Ankara/Türkiye : Türkiye Klinikleri Çocuk Psikiyatrisi, Bölüm Sayfaları: 54 / 61, ISBN: 978-625-395-295-2 |
OKUR, M. (2022) "Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu Olan Çocukların Bilişsel Beceri Özellikleri", Kitap: Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu, Ankara/Türkiye : Vize Akademik, Bölüm Sayfaları: 37 / 72, ISBN: 978-605-7989-90-1 |
OKUR, M. (2022) "Matematik Güçlüğünde Vaka Örnekleri", Kitap: Matematik Güçlüğü Diskalkuli Tanılama ve Müdahale, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 404 / 431, ISBN: 978-625-8325-75-1 |
OKUR, M., Açıkgöz, M.H. (2021) "Yazma Güçlüğü Türleri ve Yazmanın Bilişsel Bileşenleri", Kitap: Disgrafi-Yazma Güçlüğü: Tanılama ve Müdahale, Ankara/Türkiye : Eğiten Kitap Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 59 / 80, ISBN: 978-625-7527-39-2 |
OKUR, M. (2021) "Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Çocuğumu Psikososyal ve Eğitsel Açıdan Bekleyen Olumsuz Durumlar Nelerdir?", Kitap: Özel Öğrenme Güçlüğü Aile Rehberi, Ankara/Türkiye : Nobel Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 193 / 209, ISBN: 978-625-439-785-1 |
OKUR, M. (2021) "Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Çocuğuma Psikoeğitsel Açıdan Nasıl Destek Olabilirim ?", Kitap: Özel Öğrenme Güçlüğü Aile Rehberi, Ankara/Türkiye : Nobel Akademik Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 211 / 230, ISBN: 978-625-439-785-1 |
Er, R.K., OKUR, M. (2020) "Öğrenme Güçlüğünün Erken Belirtileri (3-6 Yaş)", Kitap: Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrenciler ve Eğitimleri, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 77 / 104, ISBN: 978-625-7228-84-8 |
OKUR, M. (2020) "Öğrenme Güçlüğü Çocuğu Olan Ailelere Yönelik Rehber Kılavuz", Kitap: Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrenciler ve Eğitimleri, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 315 / 341, ISBN: 978-625-7228-84-8 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
1 | Metaphoric Perceptions of Teachers and Parents Regarding the Concept of Specific Learning Difficulty (SLD) | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 |
2 | Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Çocukların Tanılama Sürecinin Aile Görüşlerine Göre İncelenmesi | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Özkan Çağlar
-
|
2019 - 2023 | 7 |
Veysel Aksoy
Anadolu Üniversitesi
|
2020 - 2024 | 4 |
Murat Hikmet Açıkgöz
Kırıkkale Üniversitesi
|
2021 | 2 |
Kürşat Öğülmüş
Kırıkkale Üniversitesi
|
2021 | 2 |
Atilla Cavkaytar
Anadolu Üniversitesi
|
2020 | 1 |
Rukiye Konuk Er
-
|
2020 | 1 |
İbrahim Halil Diken
-
|
2020 | 1 |
Süleyman Arslantaş
Necmettin Erbakan Üniversitesi
|
2016 | 1 |
Abdullahnur Kaplan
-
|
2016 | 1 |
Ayşe Topuz
-
|
2024 | 1 |
Galip Aksoy
-
|
2024 | 1 |
Servet Altıntaş
-
|
2016 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78424 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9736 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Zihin Engelliler Eğitimi | 155 |
Anahtar Kelimeler | Zihin Engelliler Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 5 | 0 | 0 | 100 | 48 | 210 | 80 | 600 | 70 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | 497 . | - | - | 444 . | 482 . | 415 . | 542 . | 105 . | 278 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | 342 . | - | - | 239 . | 283 . | 197 . | 293 . | 35 . | 140 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | 52 . | - | - | 25 . | 40 . | 16 . | 49 . | 2 . | 17 . |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Toplam Yayın | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 5 | 5 | 2 | 6 | 3 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 2 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 3 | 2 | 6 | 1 |
Toplam Bildiri | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 6 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 2 | 0 | 1 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 |