| Doktora, Türkiye, İstanbul Aydın Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İngiliz Dili Eğitimi (Dr) (İngilizce), 2025 |
| Yüksek Lisans (Tezsiz), Türkiye, Hoca Ahmet Yesevi Uluslararası Türk-Kazak Üniversitesi, Filoloji Fakültesi, İngiliz Dili Eğitimi (Yl) (Tezsiz), 2023, 2024 |
| Yüksek Lisans, Türkiye, Tokat Gaziosmanpaşa Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İngiliz Dili Eğitimi (Yl) (Tezli) (İngilizce), 2023, 2024 |
| Lisans, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi, İngiliz Dili ve Edebiyatı Pr. (İngilizce) (Uzaktan Öğretim), 2022 |
| Lisans, Türkiye, Uludağ Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, 2008, 2012 |
| Doktora, Türkiye, İstanbul Aydın Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İngiliz Dili Eğitimi (Dr) (İngilizce), 2025 |
| Yüksek Lisans (Tezsiz), Türkiye, Hoca Ahmet Yesevi Uluslararası Türk-Kazak Üniversitesi, Filoloji Fakültesi, İngiliz Dili Eğitimi (Yl) (Tezsiz), 2023, 2024 |
| Yüksek Lisans, Türkiye, Tokat Gaziosmanpaşa Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İngiliz Dili Eğitimi (Yl) (Tezli) (İngilizce), 2023, 2024 |
| Lisans, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi, İngiliz Dili ve Edebiyatı Pr. (İngilizce) (Uzaktan Öğretim), 2022 |
| Lisans, Türkiye, Uludağ Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, 2008, 2012 |
| Kayıt Yok |
| İngilizce, YÖKDİL, 95, 10 Mart 20, 2019 |
| Kurs, İngiliz Dili Eğitimi Alanında Yüksek Lisans Öğrencilerine Yönelik Nitel Araştırma Yöntemleri Kursu, Osmaniye Korkut Ata Üniversitesi/Karacaoğlan Yerleşkesi/Merkez-Osmaniye, 18-04-2024, 21-04-2024 |
| Sertifika, TESOL, Dublin,Ireland,UK, 13-08-2018, 09-09-2018 |
| Sertifika, TEYL, Edinburgh,Scotland,UK, İngiltere, 10-08-2020, 13-09-2020 |
| Sertifika, TESOL/TEFL, Dorset College, Dublin, Ireland, UK, İrlanda, 06-08-2018, 03-09-2018 |
| Sertifika, CELTA, London,England,UK, İngiltere, 07-08-2017, 10-09-2017 |
| Kurs, İngiliz Dili Eğitimi Alanında Yüksek Lisans Öğencilerine Yönelik Nitel Araştırma Yöntemleri Kursu, Osmaniye Korkut Ata Üniversitesi, Türkiye, 18-04-2024, 21-04-2024 |
| [UAK] Eğitim Bilimleri Yabancı Dil Eğitimi İngilizce |
| [UAK] Eğitim Bilimleri İngiliz Dili Eğitimi |
| 2022-2022, Araştırma Görevlisi, Yarı Zamanlı, Unıversıty Of Applıed Scıences Walcz, Faculty Of Educatıon, Foreıgn Languages Educatıon Department |
| 2020-, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, Türkiye |
| 2018-2020, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, İstanbul Esenyurt Üniversitesi, Rektörlük, Türkiye |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| 2022-2023, Güz Dönemi, İlkokulda Yabancı Dil Öğretimi, Lisans |
| 2021-2022, Güz Dönemi, Mesleki İngilizce, Lisans |
| 2021-2022, Güz Dönemi, İlkokulda Yabancı Dil Öğretimi, Lisans |
| 2020-2021, Güz Dönemi, Mesleki İngilizce, Lisans |
| 2019-2020, Güz Dönemi, Mesleki İngilizce, Lisans |
| 2019-2020, Güz Dönemi, Genel İngilizce, Lisans |
| 2018-2019, Güz Dönemi, Mesleki İngilizce, Lisans |
| 2018-2019, Güz Dönemi, Genel İngilizce, Lisans |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Diğer hakemli uluslararası dergilerde yayınlanan makale |
|
Başkutlu, M. (2024) "AN INVESTIGATION OF TEACHERS’ OPINIONS ABOUT USING KAHOOT! TO TEACH VOCABULARY TO YOUNG LEARNERS", CONTEMPORARY RESEARCH IN LANGUAGE AND LINGUISTICS, 2 (1) Link DOI |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Üye, IATEFL UK, 2023-2025 |
| Üye, TESOL USA, 2023-2025 |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
|
|
2022 - 2023 | 2 |
|
|
2022 - 2023 | 2 |
|
|
2022 - 2023 | 2 |
| Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
| TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 79055 |
| YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 11191 |
| YÖKSİS Bilim Alanı | İngiliz Dili Eğitimi | 1480 |
| Anahtar Kelimeler | İngilizce | |
| Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
| Ağırlıklı Puan | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 85 | 10 | 10 | 65 | 0 |
| Araştırma Alanı | - | - | - | - | - | - | 535 . | 629 . | 591 . | 499 . | - |
| Temel Alan | - | - | - | - | - | - | 312 . | 351 . | 375 . | 295 . | - |
| Bilim Alanı | - | - | - | - | - | - | 59 . | 93 . | 109 . | 70 . | - |
| Anahtar Kelime (1) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Toplam Yayın | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 2 | 1 | 3 | 0 |
| Toplam Makale | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
| Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
| Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 |
| Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 |
| Toplam Bildiri | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 1 | 1 | 0 |
| Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 1 | 1 | 0 |
| Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |