Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Öğretmenliği (Dr), 2021, 2024 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretim (Yl) (Tezli), 2009, 2012 |
Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, 2004, 2008 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Öğretmenliği (Dr), 2021, 2024 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretim (Yl) (Tezli), 2009, 2012 |
Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, 2004, 2008 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri Temel Eğitim |
[UAK] Eğitim Bilimleri İlköğretim Matematik Eğitimi İlköğretim Matematik Eğitimi |
2024-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye |
2012-2024, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye |
2012-2012, Farabi Koordinatörü, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
Kayıt Yok |
2019-2020, MİKRO ÖĞRETİM, Lisans |
2018-2019, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans |
2017-2018, Mikro Öğretim, Lisans |
2015-2016, Eğitim Bilimine Giriş, Lisans |
2014-2015, REHBERLİK, Lisans |
2012-2013, FEN VE TEKNOLOJİ LABORATUAR UYGULAMALARI II, Lisans |
2012-2013, FEN VE TEKNOLOJİ LABORATUAR UYGULAMALARI I, Lisans |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
1 | SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MATEMATİKSEL PROBLEM ÇÖZMEYE YÖNELİK İNANÇLARININ VE METAFORİK ALGILARININ İNCELENMESİ | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 |
2 | Eğitim Fakültesi Öğrencilerin İntihal Eğilimlerinin İncelenmesi | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
3 | İlk Okuma Yazma Öğretimine Yönelik Teknoloji Eğitiminin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Teknoloji Kullanım Düzeylerine Katkısının İncelenmesi | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
![]() ![]() |
2017 - 2021 | 5 |
![]() ![]() |
2017 - 2018 | 4 |
![]() ![]() |
2022 - 2023 | 3 |
![]()
Durmuş Kılıç
![]() |
2016 - 2019 | 3 |
![]()
Adem Dağaşan
![]() |
2017 | 2 |
![]()
Yalçın Karalı
-
|
2015 | 1 |
![]()
Hasan Aydemir
![]() |
2015 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78285 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 10704 |
YÖKSİS Bilim Alanı | İlköğretim Matematik Eğitimi | 218 |
Anahtar Kelimeler | İlköğretim Matematik Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
Ağırlıklı Puan | 15 | 10 | 30 | 15 | 5 | 0 | 30 | 50 | 20 | 0 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 472 . | 501 . | 532 . | 534 . | 550 . | - | 593 . | 589 . | 585 . | - | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 301 . | 338 . | 314 . | 318 . | 326 . | - | 364 . | 321 . | 366 . | - | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 67 . | 69 . | 64 . | 63 . | 54 . | - | 67 . | 54 . | 74 . | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 63 . | 61 . | 59 . | 59 . | 49 . | - | 63 . | 49 . | 70 . | - | - |
Toplam Yayın | 1 | 1 | 2 | 3 | 1 | 0 | 2 | 3 | 1 | 0 | 0 |
Toplam Makale | 1 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 1 | 0 | 3 | 1 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 1 | 0 | 3 | 1 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |