Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Öğretmenliği (Dr), 2021 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretim (Yl) (Tezli), 2009, 2012 |
Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, 2004, 2008 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretim (Yl) (Tezli), 2009, 2012 |
Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, 2004, 2008 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Öğretmenliği (Dr), 2021 |
Mükremin DURMUŞ, Yüksek Lisans, İlköğretim 8. sınıf rehberlik programı eğitsel ve mesleki gelişim kazanımlarının öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2012 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri Temel Eğitim |
2024-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye |
2012-2024, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye |
2012-2012, Farabi Koordinatörü, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
Kayıt Yok |
2019-2020, MİKRO ÖĞRETİM, Lisans |
2018-2019, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans |
2017-2018, Mikro Öğretim, Lisans |
2015-2016, Eğitim Bilimine Giriş, Lisans |
2014-2015, REHBERLİK, Lisans |
2012-2013, FEN VE TEKNOLOJİ LABORATUAR UYGULAMALARI II, Lisans |
2012-2013, FEN VE TEKNOLOJİ LABORATUAR UYGULAMALARI I, Lisans |
Kayıt Yok |
Kafkasın Mucitleri Bilimle Buluşuyor TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Bursiyer , 2015-2018 |
Kayıt Yok |
ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., DURMUŞ, M. (2023) "İlk Okuma Yazma Öğretimine Yönelik Teknoloji Eğitiminin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Teknoloji Kullanım Düzeylerine Katkısının İncelenmesi", E- International Journal of Educational Research, 14 (1) pp. 265-283 Link DOI |
DURMUŞ, M. (2021) "ETNOPEDAGOJİK AÇIDAN BECERİ EĞİTİMİ: ŞAVŞAT ÖRNEĞİ", Turan Stratejik Araştırmalar Merkezi, 13 (51) pp. 207-217 Link DOI |
SAKA, E., DURMUŞ, M. (2021) "SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MATEMATİKSEL PROBLEM ÇÖZMEYE YÖNELİK İNANÇLARININ VE METAFORİK ALGILARININ İNCELENMESİ", EKEV AKADEMİ DERGİSİ, (85) pp. 129-150 [TR Dizin] Link DOI |
DAĞAŞAN, A., DURMUŞ, M., SAKA, T., SAKA, E. (2017) "Eğitim Fakültesi Öğrencilerin İntihal Eğilimlerinin İncelenmesi", Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi, 7 (2) pp. 1-14 Link |
DAĞAŞAN, A., DURMUŞ, M., SAKA, T., SAKA, E. (2017) "Examination of Plagiarism Tendency of Faculty of Education Students", Journal of Educational Sciences Research, 7 (2) pp. 1-14 Link |
DURMUŞ, M., Aydemir, H., Karalı, Y. (2015) "SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE KARŞI TUTUMLARININ İNCELENMESİ", Türk İslam Dünyası Sosyal Araştırmalar Dergisi, (0) pp. 365-377 Link DOI |
ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., DURMUŞ, M. (2022) "ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI DERSİ KAPSAMINDA “KÖY OKULLARINDA STAJ UYGULAMASI”NA İLİŞKİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ", 13. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ , (pp. 605), İstanbul, Türkiye, (Aralık 2022) |
ÇETİNKAYA-ÖZDEMİR, E., DURMUŞ, M. (2022) "SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ İLKOKUMA YAZMA ÖĞRETİMİNE YÖNELİK TEKNOLOJİK PEDAGOJİK ALAN BİLGİSİ DURUMLARININ İNCELENMESİ", Eğitim Yönetimi Forumu, EYFOR XIII , (pp. 681), İzmir, Türkiye, (Haziran 2022) |
Kılıç, D., DURMUŞ, M. (2019) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Pişmanlıkları: Geçmişe Mektup", 18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , (pp. 479-480), (Ekim 2019) |
Kılıç, D., DURMUŞ, M. (2018) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Düzeylerinin İncelenmesi", 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , Ankara, Türkiye, (Haziran 2018) |
SAKA, E., DURMUŞ, M., SAKA, T. (2018) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Problem Çözmeye Yönelik İnançlarının İncelenmesi", 17. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU , (pp. 775-776), Ankara, Türkiye, (Mayıs 2018) |
DURMUŞ, M., SAKA, E., SAKA, T. (2018) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Özgüvenlerinin İncelenmesi", 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , (pp. 369-370), Ankara, Türkiye, (Mayıs 2018) |
Kılıç, D., DURMUŞ, M. (2016) "Eğitim Fakültelerinde Görev Yapan Akademisyenlerin İnternet Bağımlılığı Durumlarının İncelenmesi", Muğla Sıtkı KOCAMAN ÜNİVERSİTESİ15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , (Mayıs 2016) |
Kayıt Yok |
DURMUŞ, M. (2022) "Etnopedagojik Açıdan Beceri Eğitimi: Şavşat Örneği", Kitap: Uluslararası Bakışla Etnopedagojiye Giriş, Ankara/Türkiye : PEGEM AKEDEMİ, Bölüm Sayfaları: 203 / 222, ISBN: 978-625-6357-15-0 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
1 | SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MATEMATİKSEL PROBLEM ÇÖZMEYE YÖNELİK İNANÇLARININ VE METAFORİK ALGILARININ İNCELENMESİ | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
2 | Eğitim Fakültesi Öğrencilerin İntihal Eğilimlerinin İncelenmesi | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
3 | İlk Okuma Yazma Öğretimine Yönelik Teknoloji Eğitiminin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Teknoloji Kullanım Düzeylerine Katkısının İncelenmesi | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Kafkas Üniversitesi
|
2017 - 2021 | 5 |
Kafkas Üniversitesi
|
2017 - 2018 | 4 |
Kafkas Üniversitesi
|
2022 - 2023 | 3 |
Durmuş Kılıç
Atatürk Üniversitesi
|
2016 - 2019 | 3 |
Kafkas Üniversitesi
|
2017 | 2 |
Yalçın Karalı
-
|
2015 | 1 |
Hasan Aydemir
İnönü Üniversitesi
|
2015 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78378 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9889 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Temel Eğitim | 556 |
Anahtar Kelimeler | - |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 15 | 10 | 30 | 15 | 5 | 0 | 30 | 50 | 20 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 458 . | 496 . | 520 . | 529 . | 537 . | - | 596 . | 575 . | 589 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 312 . | 338 . | 324 . | 331 . | 328 . | - | 357 . | 323 . | 366 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 80 . | 97 . | 71 . | 85 . | 90 . | - | 96 . | 71 . | 82 . | - |
Toplam Yayın | 1 | 1 | 2 | 3 | 1 | 0 | 2 | 3 | 1 | 0 |
Toplam Makale | 1 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 1 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 1 | 0 | 3 | 1 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 1 | 0 | 3 | 1 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |