| Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Öğretmenliği (Dr), 2021, 2024 |
| Yüksek Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretim (Yl) (Tezli), 2009, 2012 |
| Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, 2004, 2008 |
| Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Öğretmenliği (Dr), 2021, 2024 |
| Yüksek Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretim (Yl) (Tezli), 2009, 2012 |
| Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, 2004, 2008 |
| Kayıt Yok |
| [UAK] Eğitim Bilimleri Temel Eğitim |
| [UAK] Eğitim Bilimleri İlköğretim Matematik Eğitimi İlköğretim Matematik Eğitimi |
| [UAK] Eğitim Bilimleri Temel Eğitim Sınıf Eğitimi |
| 2024-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye |
| 2012-2024, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye |
| 2012-2012, Farabi Koordinatörü, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
| Kayıt Yok |
| 2019-2020, MİKRO ÖĞRETİM, Lisans |
| 2018-2019, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans |
| 2017-2018, Mikro Öğretim, Lisans |
| 2015-2016, Eğitim Bilimine Giriş, Lisans |
| 2014-2015, REHBERLİK, Lisans |
| 2012-2013, FEN VE TEKNOLOJİ LABORATUAR UYGULAMALARI II, Lisans |
| 2012-2013, FEN VE TEKNOLOJİ LABORATUAR UYGULAMALARI I, Lisans |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
| 1 | SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MATEMATİKSEL PROBLEM ÇÖZMEYE YÖNELİK İNANÇLARININ VE METAFORİK ALGILARININ İNCELENMESİ | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 |
| 2 | Eğitim Fakültesi Öğrencilerin İntihal Eğilimlerinin İncelenmesi | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
| 3 | İlk Okuma Yazma Öğretimine Yönelik Teknoloji Eğitiminin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Teknoloji Kullanım Düzeylerine Katkısının İncelenmesi | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
|
|
2017 - 2021 | 5 |
|
|
2017 - 2018 | 4 |
|
|
2022 - 2023 | 3 |
|
Durmuş Kılıç
|
2016 - 2019 | 3 |
|
Adem Dağaşan
|
2017 | 2 |
|
Yalçın Karalı
-
|
2015 | 1 |
|
Hasan Aydemir
|
2015 | 1 |
| Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
| TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 79048 |
| YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 11113 |
| YÖKSİS Bilim Alanı | Temel Eğitim | 542 |
| Anahtar Kelimeler | Sınıf Eğitimi | |
| Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
| Ağırlıklı Puan | 15 | 10 | 30 | 15 | 5 | 0 | 30 | 50 | 20 | 0 | 0 |
| Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 466 . | 503 . | 531 . | 533 . | 551 . | - | 587 . | 587 . | 583 . | - | - |
| Sıra (Temel Alan İçinde) | 297 . | 341 . | 313 . | 327 . | 328 . | - | 361 . | 320 . | 367 . | - | - |
| Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 81 . | 96 . | 74 . | 94 . | 91 . | - | 109 . | 83 . | 85 . | - | - |
| Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 36 . | 39 . | 31 . | 41 . | 42 . | - | 46 . | 39 . | 49 . | - | - |
| Toplam Yayın | 1 | 1 | 2 | 3 | 1 | 0 | 2 | 3 | 1 | 0 | 0 |
| Toplam Makale | 1 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 |
| Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
| Toplam Bildiri | 0 | 1 | 0 | 3 | 1 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 |
| Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Makale (Uluslararası) | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 |
| Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
| Bildiri (Uluslararası) | 0 | 1 | 0 | 3 | 1 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 |
| Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |