Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Yönetimi ve Teftişi (Dr), 2003, 2008 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Yönetimi Teftişi Planlaması Ekonomisi (Yl) (Tezli), 2000, 2002 |
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, 1994, 1998 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Yönetimi ve Teftişi (Dr), 2003, 2008 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Yönetimi Teftişi Planlaması Ekonomisi (Yl) (Tezli), 2000, 2002 |
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, 1994, 1998 |
Kayıt Yok |
İngilizce, ÜDS, 76, Bahar, 2007 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitim Bilimleri Eğitim Yönetimi |
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitim Yönetimi Eğitim Yönetimi |
2019-, Profesör, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Eğitim Bilimleri, Türkiye |
2014-2019, Doçent, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Eğitim Bilimleri, Türkiye |
2009-2014, Yardımcı Doçent, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2008-2009, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkiye |
2003-, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2002-2003, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2019-, Yönetim Kurulu Üyeliği, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
2019-, Dekan, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
2019-, Üniversite Senato Üyesi, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
2017-, Bölüm Başkanı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
2017-, Anabilim Dalı Başkanı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
2016-2019, Dekan Yardımcısı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
2016-, Fakülte Yönetim Kurulu Üyeliği, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
2015-, Yönetim Kurulu Üyeliği, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
2015-, Fakülte Yönetim Kurulu Üyeliği, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
2012-2014, Yönetim Kurulu Üyeliği, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
2011-2014, Yönetim Kurulu Üyeliği, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
2011-2016, Fakülte Yönetim Kurulu Üyeliği, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
2011-2014, Dekan Yardımcısı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
2010-2011, Bölüm Başkan Yardımcısı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
2010-, Anabilim Dalı Başkanı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
Damla Batu, Yüksek Lisans, Okul yöneticilerinin okulların dijital dönüşümüne ilişkin farkındalıklarının incelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Fatih Emir, Yüksek Lisans, Okul müdürlerinin mentörlük rolleri ve öğretmenlerin iş doyum düzeyleri arasındaki ilişki, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Emrah Aygün, Yüksek Lisans, Özel eğitim öğretmenleri ve okul yöneticilerinin program okuryazarlık durumlarının incelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Esra Yardimciel, Yüksek Lisans, Ortaokul öğretmenlerinin sosyal medya kullanım amaçları ile akıllı telefonla informal öğrenme düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Sibel Ertonga, Yüksek Lisans, Öğretim elemanlarının inovasyon yeterliliklerinin incelenmesi(Kafkas Üniversitesi örneği), Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Arzu Kocabıyık, Yüksek Lisans, Öğretmenlerin mesleki etik ilkeleri ile eğitim inançları ilişkisinin incelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Fevziye Selcen Çınar, Yüksek Lisans, Ortaokul öğretmenlerinin 21. yüzyıl becerilerine ilişkin algılarının ve görüşlerinin incelenmesi (Çorum ili örneği), Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Erkan Çifçi, Yüksek Lisans, İlkokul programındaki ölçme ve değerlendirmeye yönelik sınıf öğretmenlerinin görüşleri Kars ili örneği, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Muhammet Muhsin Umurbek, Yüksek Lisans, Öğretim elemanlarının yükseköğretimde uluslararasılaşmaya yönelik algılarının belirlenmesi, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman) |
Osman Urlunç, Yüksek Lisans, Okul yöneticilerinin hizmetiçi eğitim programlarının değerlendirmesine ilişkin görüşleri, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2017, (Asıl Danışman) |
Berna Ürün Karahan, Doktora, 5. ve 6. sınıf öğrencilerinin okumaya karşı tutum ve motivasyonlarının okuduğunu anlama becerileri ile ilişkisi, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türkçe Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2015, (Asıl Danışman) |
Derya Yılmaz, Yüksek Lisans, İlkokul yöneticilerinin öğretim programlarını yönetme becerilerinin sınıf öğretmenlerinin algılarına göre belirlenmesi: Kars ili örneği, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2014, (Asıl Danışman) |
Tarkan Havadar, Yüksek Lisans, 4. ve 5. sınıf beden eğitimi ve spor ders programı hakkında öğretmen görüşleri: Kars, Ardahan ve Iğdır ili örneği, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2013, (Asıl Danışman) |
2013-2014, Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Lisans |
2013-2014, Eğitim Yönetimi, Lisans |
2013-2014, Sınıf Yönetimi, Lisans |
2013-2014, Eğitim Bilimine Giriş, Lisans |
2012-2013, İstatistik, Lisans |
2012-2013, Eğitim İstatistiği 2, Yüksek Lisans |
2012-2013, Eğitim İstatistiği 1, Yüksek Lisans |
2009-2010, Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Lisans |
2008-2009, Okul Geliştirme, Yüksek Lisans |
2008-2009, Eğitimde Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Yüksek Lisans |
2008-2009, Sınıf Yönetimi, Lisans |
2008-2009, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2008-2009, Eğitim Bilimine Giriş, Lisans |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
TAŞDAN, M. (2023) "Reflections of the Social Credit System on Education and School Management", Sakarya University, 23 (2) pp. 166-176 DOI |
Kantos, Z.E., Özdemir, B., TAŞDAN, M. (2023) "Investigating the Relationship between Teachers’ Organizational Identity Perceptions and Accountability Levels in School Climate and School Development Dimensions", Shanlax International Journals, 11 (1) pp. 201-214 DOI |
Kesik, F., YURTTAŞ, A., TAŞDAN, M. (2023) "Rethinking Happiness at School after COVID-19 and Some Implications for Future Research", Walter de Gruyter GmbH, 13 (1) pp. 170-189 DOI |
TAŞDAN, M., KARABULUT, N., İPEK, Z.H. (2023) "Yöneticilerin Bakış Açısından İlköğretim Okullarında Veriye Dayalı Karar Verme", MANAS Sosyal Arastirmalar Dergisi, 12 (1) pp. 139-160 [TR Dizin] DOI |
TAŞDAN, M., GÜNGÖR, S., YURTTAŞ, A. (2022) "Identifying the Opinions of High School Administrators on Innovation and Its Implementations in Education", Hacettepe University Journal of Education, 37 (2) pp. 669-683 [TR Dizin] DOI |
Kantos, Z.E., YURTTAŞ, A., TAŞDAN, M., Topcu, Z. (2022) "Distance Education During the Covid-19 Pandemic from the Perspective of Both Sides of Accountability: Opinions of Teachers and Parents", Education Quarterly Reviews, 5 (1) pp. 432-448 DOI |
Kantos, Z.E., YURTTAŞ, A., TAŞDAN, M., Topcu, Z. (2022) "İLKOKUL ÖĞRENCİ VE VELİLERİNİN PERSPEKTİFİNDEN COVİD-19 SALGINI SÜRESİNCE UZAKTAN EĞİTİM", Milli Eğitim Dergisi, 51 (0) pp. 461-488 [TR Dizin] DOI |
Kantos, Z.E., YURTTAŞ, A., TAŞDAN, M. (2022) "COVID-19 Salgını ve Özel Okul Ücret Politikaları: Kanuni ve Etik Çıkarımlar", MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi, 11 (1) pp. 158-175 [TR Dizin] DOI |
Yardimciel, E., TAŞDAN, M. (2021) "ORTAOKUL ÖĞRETMENLERİNİN SOSYAL MEDYA KULLANIM AMAÇLARI İLE AKILLI TELEFONLA İNFORMAL ÖĞRENME DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ", Kastamonu Eğitim Dergisi, 29 (2) pp. 293-905 [TR Dizin] DOI |
Umurbek, M.M., TAŞDAN, M. (2020) "Identifying the Perceptions of Academic Staff on Internationalization in the Higher Education", the new educational review, 59 (1) pp. 72-84 DOI |
KOP, Y., TAŞDAN, M., ALİBEYOĞLU, A. (2017) "Relationship level of individual value perceptions and competence beliefs of classroom teachers", Educational Research and Reviews, 12 (21) pp. 1046-1055 Link DOI |
KOP, Y., TAŞDAN, M., ALİBEYOĞLU, A. (2017) "Relationship level of individual value perceptions and competence beliefs of classroom teachers", Educational Research and Reviews, 12 (21) pp. 1046-1055 Link DOI |
Urlunç, O., TAŞDAN, M. (2017) "Opinions of School Administrators on the Evaluation of the in-Service Programs", Kafkas Universitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (0) [TR Dizin] Link DOI |
Yılmaz, D., TAŞDAN, M. (2016) "İlkokul Yöneticilerinin Öğretim Programlarını Yönetme Becerilerinin Sınıf Öğretmenlerinin Algılarına Göre Belirlenmesi", Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 32 (203) p. 203223 |
URUN-KARAHAN, B., TAŞDAN, M. (2016) "5 VE 6 SINIF ÖĞRENCİLERİNİN OKUMAYA KARŞI TUTUM VE MOTİVASYONLARININ OKUDUĞUNU", International Journal Of Turkish Literature Culture Education, 5 (5) pp. 949-949 Link DOI |
GÜNGÖR, S., TAŞDAN, M. (2016) "Okul Müdürlerinin Perspektifinden İlköğretim Okullarında İletişim Engelleri", Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 12 (1) Link DOI |
TAŞDAN, M., GÖZÜM, A.İ.C. (2016) "A Study On The Relationship Between Teachers Educational Beliefs and Their Level Of Openness to Occupational Change", International Journal of Humanities and Social Science Invention, (0) |
TAŞDAN, M., GÜNGÖR, S. (2016) "İlkokul ve Ortaokul Öğretmenlerinin Okuldaki İletişim Engellerine İlişkin Algıları", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 18 (2) Link DOI |
TAŞDAN, M. (2015) "Elementary School Teachers Perception of Organizational Identification", TED EĞİTİM VE BİLİM, 40 (180) pp. 327-342 [SSCI] Link DOI |
HAVADAR, T., TAŞDAN, M. (2015) "Beden eğitimi öğretmenlerinin ilköğretim 4 5 Sınıf öğretim programları hakkında görüşleri Ardahan Iğdır ve Kars İli Örneği", İnönü Üniversitesi, Beden Eğitimi ve Spor Bilimleri Dergisi, 2 (1) pp. 29-43 [TR Dizin] |
Demir, Ö., KAYA, H.İ., TAŞDAN, M. (2014) "A validation and reliability study of community service activities scale in Turkey: A social evaluation", Educational Research and Reviews, (0) DOI |
Kasım, K., Binali, T., Tuncer, B., Özdem, , GüvenTaşdan, , MuratÇelikali, , ÖnerBayram, , A, (2014) "Examining the Relationship Between School Size and School Climate in Public High Schools", Education and Science, 39 (171) pp. 304-316 [SSCI] |
Balcı, A., Memduhoğlu, H.B., İlğan, A., Erdem, M., TAŞDAN, M. (2013) "Evaluation of the Standards for Recruiting and Training Elementary School Principals Used in Some European Union Countries by Teachers and School Principals in Turkey", Mevlana International Journal of Education, (0) pp. 86-107 Link DOI |
TAŞDAN, M. (2013) "İlköğretim Okulu Öğretmenleri İçin Kişisel ve Mesleki Değişime Açıklık Ölçeklerinin Geliştirilmesi Bir Uygulama", Akademik Bakış Dergisi, 35 (0) |
TAŞDAN, M. (2013) "Eğitim İşkolundaki Sendikalara İlişkin Öğretmen Görüşleri Nitel Bir Araştırma", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 15 (1) pp. 231-265 |
TAŞDAN, M. (2013) "İlköğretim Okullarında Örgütsel Kimlik Algısı Ölçeğinin Geliştirilmesi", Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi, 46 (2) pp. 1-24 |
TAŞDAN, M., OĞUZ, E. (2013) "İlköğretim Öğretmenleri İçin Dağıtımcı Liderlik Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (11) pp. 103-124 |
TAŞDAN, M., Tösten, R., Bulut, K., Karakaya, V. (2013) "Okul Profili Araştırması Kars İli Örneği Atatürk Üniversitesi", Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 17 (1) |
TAŞDAN, M., TÖSTEN, R., BULUT, K., KARAKAYA, V. (2013) "Okul Yöneticileri Profili Araştırması Kars İli Örneği", Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi, 2 (3) pp. 41-64 |
TAŞDAN, M. (2013) "Perceptions of Elementary School Teachers Regarding Political Life at School", Anthropologist, 16 (1) pp. 405-415 [SSCI] |
TAŞDAN, M., Demir, Ö. (2013) "The vıews of academıc staff ın turkey on home schoolıng programs a qualıtatıve study", The Journal Of Academic Social Science Studies., 6 (0) |
TAŞDAN, M. (2012) "Eğitim işkolundaki sendikaların yaşadıkları sorunlar ve çözüm önerileri Nitel bir çalışma", İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 13 (2) pp. 57-78 |
TAŞDAN, M., KAYA, H.İ., KOP, Y., METİN-GÖKSU, M. (2012) "Öğretmen adaylarının öğretim elemanlarının demokratik davranışlarına ilişkin algıları Kars ili örneği", Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi, 2 (1) pp. 39-50 |
Karakütük, K., Tunç, B., Bülbül, T., Özdem, G., Bayram, A., Çelikkaleli, Ö., TAŞDAN, M. (2012) "Türkiye de Genel Ortaöğretim Okullarının Büyüklüğüne Göre Fiziksel Koşulların Yeterliği", Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi, 45 (2) pp. 183-204 |
TAŞDAN, M. (2012) "ssues encountered by universities during strategic plan development The case of the Kafkas University", Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational Studies, (0) pp. 227-236 [SSCI] |
TAŞDAN, M. (2012) "Turkish Primary School Teachers Perception of Personal and Occupational Efficacy", Procedia - Social and Behavioral Sciences, 47 (0) pp. 987-1001 Link DOI |
TAŞDAN, M. (2012) "Turkish Primary School Teachers Perceptions of Organizational Trust", The New Educational Review, 30 (4) pp. 176-190 [SSCI] |
M., E., I., A., M., T., U., A. (2011) "Educational Problems and Solutions in Turkey The Views of District Governors", Educational Management Administration & Leadership, 39 (2) pp. 242-256 Link DOI |
Erdem, M., TAŞDAN, M. (2010) "İlköğretim okulu öğretenlerinin iş yaşamı kalitesi ile örgütsel değer algıları arasındaki ilişki düzeyi", Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 7 (2) pp. 92-113 |
Demir, Ö., TAŞDAN, M. (2010) "Alternatif Bir Eğitim Modeli Olarak Ev Okulu", Eğitim Bilimleri ve Uygulama Dergisi, 9 (18) pp. 81-99 |
TAŞDAN, M. (2010) "Türkiye deki Resmi ve Özel İlköğretim Okulu Öğretmenlerinin Bireysel Değerleri İle Okulun Örgütsel Değerleri Arasındaki Uyum Düzeyi", Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi Dergisi., 16 (1) pp. 113-148 |
Öçal, T., TAŞDAN, M. (2010) "İlköğretim Okulu Öğretmenlerinin Algıladıkları Sosyal Destek ile Örgütsel Güven Düzeyleri Arasındaki İlişki Düzeyi", Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri, 10 (4) pp. 2609-2620 [SSCI] |
TAŞDAN, M., AKIN, U. (2009) "Öğretmen Adayları ve Öğretmenlerin Demokratik Değerleri", Eğitim Bilimleri ve Uygulama Dergisi, 8 (16) pp. 197-212 |
Yılmaz, K., TAŞDAN, M. (2009) "Organizational citizenship and organizational justice in Turkish primary schools", Journal of Educational Administration, 47 (1) pp. 108-126 |
TAŞDAN, M., ERTAN, , KANTOS, Z., ÇUHADAROĞLU, O.E. (2009) "İlköğretim Okulları Yöneticilerinin Yönetim Biçimlerine İlişkin Öğretmenlerin Görüşleri", Kastamonu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi,, 17 (2) pp. 393-403 |
Memduhoğlu, H.B., TAŞDAN, M. (2008) "Okul ve Öğrenci Güvenliği Kavramsal Bir Çözümleme", Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 3 (34) pp. 69-83 |
TAŞDAN, M. (2008) "Türkiye de Öğretmen Ücretleri Türkiye deki Öğretmen Ücretleri İle OECD Ülkelerindeki Öğretmen Ücretlerinin Karşılaştırılması", Milli Eğitim Dergisi., 36 (177) pp. 306-325 |
TAŞDAN, M. (2008) "Çağdaş Eğitim Denetiminde Meslektaş Yardımlaşması", Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi, 41 (1) pp. 69-92 |
TAŞDAN, M. (2008) "İş Yaşamı Niteliği Çalışmaları", Milli Prodüktivite Merkezi Verimlilik Dergis, (1) pp. 127-151 |
TAŞDAN, M., MEMDUHOĞLU, H. (2008) "Okul ve Öğrenci Sağlığının Korunmasına İlişkin Kavramsal Bir Çözümleme", Milli Eğitim Dergisi., 37 (180) pp. 175-190 |
TAŞDAN, M., İLGAN, A., ERDEM, M., MEMDUHOĞLU, H. (2008) "Örgütsel gelişim Aracı Olarak Toplam Kalite Yönetimi ve Stratejik Planlama", Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 3 (35) pp. 72-92 |
Murat, T., Kürşad, Y. (2008) "Örgütsel Vatandaşlık ve Örgütsel Adalet Ölçeklerinin Türkçeye Uygulanması", Eğitim ve Bilim, 33 (150) pp. 87-97 [SSCI] |
TAŞDAN, M., Tiryaki, E. (2008) "Özel ve Devlet İlköğretim Okulu Öğretmenlerinin İş Doyum Düzeylerinin Karşılaştırılması", Eğitim ve Bilim, 33 (147) pp. 54-70 [SSCI] |
Oğuz, E., Yılmaz, K., TAŞDAN, M. (2007) "İlköğretim Denetmenlerinin ve İlköğretim Okulu Yöneticilerinin Denetim İnançları", Kırgızistan Manas Üniversitesi. Sosyal Bilimler Dergisi, 2 (17) pp. 39-51 |
TAŞDAN, M., OĞUZ, E. (2007) "İlköğretim Okul Yöneticilerinin Performanslarının Değerlendirmesine İlişkin Öğretmen Ve Yönetici Görüşleri", İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 7 (13) pp. 87-103 |
TAŞDAN, M., KIRANLI, S., İLGAN, A., ERDEM, M. (2007) "İstatistiksel Okuryazarlığa Dair Fikirlerin Genişletilmesi İstatistik Kuruluşlarının Ürünleri Üzerine Bir Analiz Tercüme", İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesi Ekonometri Ve İstatistik Dergisi, (6) pp. 69-98 |
TAŞDAN, M., YALÇIN, İ. (2007) "Psikolojik Danışma ve Rehberlikte Etik", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Burdur Eğitim Fakültesi Dergisi, 8 (14) pp. 99-107 |
TAŞDAN, M., OĞUZ, E. (2006) "Türkiye de Eğitim Bilimleri Ve Öğretmen Yetiştirme İlişkisi", Eğitim Bilimleri ve Uygulama Dergisi, 5 (10) pp. 209-224 |
TAŞDAN, M., OĞUZ, E., KANTOS, E. (2006) "Sınıf Öğretmenlerinin Örgütsel Adalet Algısı", Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (12) pp. 100-111 |
Yılmaz, K., TAŞDAN, M. (2006) "İlköğretim Okulu Yöneticilerinin Okul Yönetiminde Etkililik Hakkındaki Görüşleri İle İlgili Nitel Bir Araştırma", Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi, 39 (2) pp. 125-150 |
TAŞDAN, M., KARABULUT, N., İPEK, Z.H. (2021) "İlköğretim Okullarında Veriye Dayalı Karar Verme", International Pegem Conference on Education , (pp. 144-146), Antalya, Türkiye, (Aralık 2021) |
Emir, F., TAŞDAN, M. (2021) "E-Mentoring in School Administration", Higher Education in the Regions: Realities and Perspectives , (pp. 41-46), Guba, Azerbaycan, (Kasım 2021) |
TAŞDAN, M., Batu, D. (2021) "Responsibilities and Roles of School Managers in a Digitalized World", Higher Education in the Regions: Realities and Perspectives , Guba, Azerbaycan, (Kasım 2021) |
TAŞDAN, M., İPEK, Z.H., YURTTAŞ, A., Özkan, N. (2021) "Examining Digital Divide from the Perspective of Rural School Teachers during COVID-19 Pandemic", Glocer Global Conference on Education and Research , (pp. 62-65), Florida, Amerika Birleşik Devletleri, (Haziran 2021) |
TAŞDAN, M., İPEK, Z.H. (2019) "Okul Öncesi Öğretmenlerin Kişisel ve Mesleki Değerler Hakkındaki Görüşleri", 6. uluslararası Okulöncesi eğitimi kongresi , (Aralık 2019) |
TAŞDAN, M. (2019) "Türkiye ile Singapur, Japonya, Estonya, Çin ve Finlandiya Okul Öncesi Eğitim Hizmetleri Finansman Politikalarının Karşılaştırılmalı Olarak İncelenmesi", 6. Uluslararası Okulöncesi Kongresi , Kars, Türkiye, (Aralık 2019) |
TAŞDAN, M., İPEK, Z.H. (2019) "Öğretmenlerin Okuldaki Politik Davranış Algıları ile Örgütsel Adalet ve Örgütsel Vatandaşlık Davranışları Arasındaki İlişkinin Değerlendirilmesi", 6th İnternational EuroAsian Educational Research Congress , Ankara, Türkiye, (Haziran 2019) |
GÜNGÖR, S., TAŞDAN, M. (2018) "Eğitim Yönetiminin Anka Kuşu: Organik Liderlik", 3. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu , Giresun, Türkiye, (Aralık 2018) |
URUN-KARAHAN, B., TAŞDAN, M. (2018) "Ortaokul Öğrencilerinin Okula Yönelik Motivasyonlarının Akademik Motivasyonları İle İlişkisinin İncelenmesi", 6. ULUSLARARSI EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİMİ KONGRESİ , Kars, Türkiye, (Aralık 2018) |
TAŞDAN, M., İPEK, Z.H., COŞKUN, M. (2018) "Türkiye il Singapur, Japonya, Estonya, Çin, A.B.D. ve Finlandiya’xxdaki Öğretmenlerin Performanslarının Değerlendirilmesinin Karşılıklı Olarak İncelenmesi", 6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , (pp. 222-232), Kars, Türkiye, (Aralık 2018) |
TAŞDAN, M., Umurbek, M.M. (2018) "Öğretim Elemanlarının Yükseköğretimin Uluslararasılaşmasındaki Engellere İlişkin Görüşleri (Kafkas Üniversitesi Örneği)", 6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Kars, Türkiye, (Ekim 2018) |
TAŞDAN, M., KAYA, H.İ., GÖZÜM, A.İ.C. (2018) "Türkiye ile Singapur, Japonya, Estonya, Çin ve Finlandiya’da Kademeler Arası Geçiş Sistemlerinin Karşılaştırmalı Olarak Değerlendirilmesi", 6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretimi Kongresi , Kars, Türkiye, (Ekim 2018) |
GÜNGÖR, S., TAŞDAN, M. (2018) "Arafta Bir Mesleğin Kimlik İnşası: Okul Yöneticilerinin Mesleki Kimliklerine Ve Rollerine İlişkin Değerlendirmeleri", 13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi , (pp. 584-587), Sivas, Türkiye, (Temmuz 2018) |
TAŞDAN, M., GÜNGÖR, S., İPEK, Z.H. (2018) "Lise Okul Yöneticilerinin Eğitimde İnovasyona İlişkin Görüşlerinin Belirlenmesi", 27. Uluslarası Eğitim Bilimleri Kongresi , (pp. 1019-1022), Antalya, Türkiye, (Nisan 2018) |
KAYA, H.İ., TAŞDAN, M., GÖZÜM, A.İ.C. (2016) "Öğretmen Adaylarının Eğitim İnançlarının Çeşitli DeğişkenlerAçısından Değerlendirilmesİ", IIIrd INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS , Muğla, Türkiye, (Haziran 2016) |
GÖZÜM, A.İ.C., TAŞDAN, M., KAYA, H.İ. (2016) "Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Düzeylerinin İncelenmesi", 25.ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , Türkiye, (Nisan 2016) |
TAŞDAN, M., GÖZÜM, A.İ.C. (2014) "Öğretmenlerin Kişisel Ve Mesleki Değişime Açıklık Düzeyleri İle İş Doyumu Ve Değer Uyum Düzeyleri Arasındaki İlişki", IX. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi , Siirt, Türkiye, (Mayıs 2014) |
TAŞDAN, M., GÖZÜM, A.İ.C. (2013) "Öğretmenlerin Değişime Açıklık Düzeyleri ile Eğitim İnançları Arasındaki İlişki Düzeyi", XXII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi Eskişehir , Türkiye, (Eylül 2013) |
TAŞDAN, M. (2012) "Avrupa Birliği Sürecinde Kağızman da Eğitimin Sorunları ve Çözüm Önerileri", Geçmişten Geleceğe Her Yönüyle Kağızman Sempozyumu , Türkiye, (Aralık 2012) |
GÜNGÖR, S., TAŞDAN, M. (2012) "Okul yöneticilerinin perspektifinden okullarda iletişim engelleri", VII. Eğitim Yönetimi Kongresi Malatya , Malatya, Türkiye, (Mayıs 2012) |
Balcı, A., Memduhoğlu, H.B., İlğan, A., Erdem, M., TAŞDAN, M. (2007) "Avrupa Birliğine Uyum Sürecinde Bazı Avrupa Birliği Ülkeleri İlköğretim Okul Yöneticilerinin Seçilmesi ve Yetiştirilmesi Standartlarının Türkiye deki Öğretmen Ve Okul Yöneticileri Tarafından Değerlendirilmesi", Eğitim Yönetimi Kongresi , Ankara, Türkiye, (Haziran 2007) |
Erdem, M., TAŞDAN, M., Taşdan, M. (2005) "Türkiye de Eğitim Bilimlerinin Kurumsallaşması", 14. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi. Pamukkale Üniversitesi Eğitim fakültesi , Denizli, Türkiye, (Eylül 2005) |
TAŞDAN, M. (2022) "Dijital Çağda Sınıf Yönetimi", Ankara/Türkiye : Pegem, ISBN: 978-625-8044-73-7 |
TAŞDAN, M. (2022) "Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi", Ankara/Türkiye : Pegem, ISBN: 978-625-8325-83-6 |
TAŞDAN, M. (2016) "HAREKETLİLİK VE POLİTİKA ÇIKMAZI", Kitap: kÜRESELLEŞEN EĞİTİM POLİTİKASI, Ankara/Türkiye : PEGEM, Bölüm Sayfaları: / , |
TAŞDAN, M. (2023) "Verilere Dayalı Analitik Okul Geliştirme Çalışmaları", Kitap: Okul Geliştirme Çalışmaları, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 144 / 159, ISBN: 978-652-6810-00-6 |
TAŞDAN, M., YURTTAŞ, A. (2022) "Sınıf Yönetimi ve Sanal Eğitimle İlgili Temel Kavramlar", Kitap: Dijital Çağda Sınıf Yönetimi, Ankara/Türkiye : Pegem, Bölüm Sayfaları: 3 / 28, ISBN: 978-625-8044-12-6 |
TAŞDAN, M., İPEK, Z.H. (2022) "Okul Yönetimiyle İlgili Temel Kavramlar", Kitap: Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, Ankara/Türkiye : Pegem, Bölüm Sayfaları: 2 / 26, ISBN: 978-625-8325-83-6 |
TAŞDAN, M., YURTTAŞ, A. (2021) "Konu Seçimi ve Alanyazın Taraması", Kitap: Eğitimde Proje Geliştirme ve Yönetme, Ankara/Türkiye : Pegem, Bölüm Sayfaları: 82 / 100, ISBN: 978-625-7676-82-3 |
TAŞDAN, M. (2021) "Eğitimde Dijitalleşme ve Okul Yönetimi: Dijitalleşmeyi Yönetmenin Karmaşıklığı", Kitap: Prof. Dr. Ali Balcı'ya Armağan, Ankara/Türkiye : Ankara Üniversitesi Basımevi, Bölüm Sayfaları: 261 / 274, ISBN: 978-625-7582-93-3 |
TAŞDAN, M. (2021) "Okul Yönetiminde Sosyal Medyanın Kullanımı: Fırsatlar ve Zorluklar", Kitap: Prof. Dr. İnayet Aydın'a Armağan, Ankara/Türkiye : Pegem, Bölüm Sayfaları: 251 / 266, ISBN: 978-625-8044-12-6 |
TAŞDAN, M., Tösten, R. (2021) "Örgütlerde Sosyal Sermaye ile Örgütsel Sermaye", Kitap: Psiko-Sosyal Yönleriyle Yönetim, Ankara/Türkiye : Pegem, Bölüm Sayfaları: 313 / 326, ISBN: 978-625-8044-18-8 |
TAŞDAN, M., İPEK, Z.H., YURTTAŞ, A. (2020) "Okul Müdürlerinin Mentorluğu:Sistematik Bir Derleme", Kitap: IPCEDU, Ankara/Türkiye : PEGEM, Bölüm Sayfaları: 159 / 172, ISBN: 978-625-7228-61-9 |
TAŞDAN, M., YURTTAŞ, A., İPEK, Z.H. (2020) "Türkiye'de Göç ve Eğitim: Sistematik Gözden Geçirme", Kitap: IPCEDU, Ankara/Türkiye : PEGEM, Bölüm Sayfaları: 143 / 158, ISBN: 978-625-7228-61-9 |
TAŞDAN, M. (2020) "Okul Dışı Öğrenme ve Alternatif Eğitim Uygulamaları", Kitap: Kuramdan Uygulamaya Okul Dışı Öğrenme Ortamları, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 164 / 189, ISBN: 978-635-7880-85-5 |
TAŞDAN, M. (2019) "Değerler ile ilgili Temel Kavramlar", Kitap: Karekter ve Değer Eğitimi, Ankara/Türkiye : Pegem, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 9786050370133 |
TAŞDAN, M. (2018) "Bir öğrenme ortamı olarak sınıf", Kitap: Eğitim Giriş, Ankara : Pegem Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-605-241-424-8 |
TAŞDAN, M. (2018) "Bölüm:16 Taşdan, M. Kanada Eğitim Sistemi Bölüm:21 Taşdan, M. Polonya Cumhuriyeti Eğitim Sistemi", Kitap: Karşılaştırmalı Eğitim Sistemleri, Ankara : Ankara Pegem Yayıcılık, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-9944-919-67-8 |
Özdem, G., İpek, C., Demir, K., Titrek, O., Tunç, B., TAŞDAN, M., Aslanargun, E., Altınkurt, Y., Yılmaz, K., Memduhoğlu, H.B. (2017) "Duygusal zekâ ve liderlik", Kitap: Yönetimde Yeni Yaklaşımlar, Ankara/Türkiye : Pegem, Bölüm Sayfaları: 227 / 254, ISBN: 978-605-364-067-7 |
TAŞDAN, M. (2017) "Örgütsel Kimlik", Kitap: Yönetimde Yeni Yaklaşımlar, Türkiye : Ankara: Pegem Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: / , |
TAŞDAN, M. (2016) "Eğitim örgütlerine irrasyonel bir bakış: politik perspektiften okullar", Kitap: ELEŞTİREL EĞİTİM YÖNETİMİ YAZILARI, Türkiye : Pegem, Bölüm Sayfaları: / , |
TAŞDAN, M. (2007) "Bölüm: 1 Taşdan, M. Sınıf Yönetimi ve Disiplin (Züleyha Kantos ile birlikte)Bölüm: 5 Taşdan, M. Sınıf Kuralları ( Züleyha ve Turan Kantos ile birlikte)", Kitap: Sınıf Yönetimi, Türkiye : Ankara: Grafiker Yayınları, Bölüm Sayfaları: / , |
Kayıt Yok |
(Uluslararası - Kitap) Okul Geliştirme Çalışmaları, 2023, Editör |
(Uluslararası - Kitap) Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, 2022, Editör |
(Uluslararası - Kitap) Dijital Çağda sınıf Yönetimi, 2022, Editör |
(Uluslararası - Kitap) Eğitimde proje geliştirme ve yönetme, 2021, Editör |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Yüzüncü Yıl Eğitim fakültesi Dergisi, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Education rewievs and research, 2017 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Kastamonu Eğitim Degisi, 2017 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) yüzüncü yıl üniversitesi eğitim fakültesi dergisi, 2016 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Kastamonu eğitim dergisi, 2016 |
Kayıt Yok |
(2018) "En İyi Bildiri Ödülü" Eğitim Yöneticileri ve Eğitim Deneticileri Derneği |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
MURAT TAŞDAN
-
|
2006 - 2013 | 12 |
Kafkas Üniversitesi
|
2020 - 2023 | 10 |
Kafkas Üniversitesi
|
2018 - 2023 | 10 |
Kafkas Üniversitesi
|
2012 - 2022 | 7 |
Kafkas Üniversitesi
|
2013 - 2018 | 6 |
Kafkas Üniversitesi
|
2012 - 2018 | 5 |
Kürşad Yılmaz
Kütahya Dumlupınar Üniversitesi
|
2005 - 2017 | 5 |
Hasan Basri Memduhoğlu
Yüzüncü Yıl Üniversitesi
|
2007 - 2017 | 4 |
Züleyha Ertan Kantos
-
|
2022 - 2023 | 4 |
E OĞUZ
-
|
2006 - 2013 | 4 |
Kafkas Üniversitesi
|
2012 - 2017 | 3 |
Mustafa Erdem
Yüzüncü Yıl Üniversitesi
|
2007 - 2013 | 3 |
Özden Demir
Kafkas Üniversitesi
|
2010 - 2014 | 3 |
Kafkas Üniversitesi
|
2017 | 2 |
Kafkas Üniversitesi
|
2016 - 2018 | 2 |
-
|
2021 - 2023 | 2 |
Abdurrahman İlğan
İzmir Demokrasi Üniversitesi
|
2007 - 2013 | 2 |
Güven Özdem
Giresun Üniversitesi
|
2012 - 2017 | 2 |
Binali Tunç
Mersin Üniversitesi
|
2012 - 2017 | 2 |
Zühal Topcu
-
|
2022 | 2 |
Ali Balcı
-
|
2007 - 2013 | 2 |
A İLGAN
-
|
2007 - 2008 | 2 |
HB MEMDUHOĞLU
-
|
2008 | 2 |
K BULUT
-
|
2013 | 2 |
M ERDEM
-
|
2007 - 2008 | 2 |
Muhammed Muhsin Umurbek
-
|
2018 - 2020 | 2 |
R Tösten
-
|
2013 | 2 |
V KARAKAYA
-
|
2013 | 2 |
Kafkas Üniversitesi
|
2012 | 1 |
Kafkas Üniversitesi
|
2018 | 1 |
Kafkas Üniversitesi
|
2015 | 1 |
Yahya Altınkurt
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi
|
2017 | 1 |
Tuğba Öçal
Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi
|
2010 | 1 |
Burhanettin Özdemir
-
|
2023 | 1 |
Engin Aslanargun
Düzce Üniversitesi
|
2017 | 1 |
Öner Çelikkaleli
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi
|
2012 | 1 |
Osman Titrek
Sakarya Üniversitesi
|
2017 | 1 |
Cemalettin İpek
Ahi Evran Üniversitesi
|
2017 | 1 |
Rasim Tösten
-
|
2021 | 1 |
Ebru Oğuz
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi
|
2007 | 1 |
Arslan Bayram
Artvin Çoruh Üniversitesi
|
2012 | 1 |
Fatma Kesik
-
|
2023 | 1 |
Kamile Demir
Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi
|
2017 | 1 |
Tuncer Bülbül
Trakya Üniversitesi
|
2012 | 1 |
Kasım Karakütük
Ankara Üniversitesi
|
2012 | 1 |
A
-
|
2014 | 1 |
Akin U.
-
|
2011 | 1 |
Aydin I.
-
|
2011 | 1 |
Bülbül Tuncer
-
|
2014 | 1 |
Damla Batu
-
|
2021 | 1 |
Derya Yılmaz
-
|
2016 | 1 |
Eda Tiryaki
-
|
2008 | 1 |
Erdem M.
-
|
2011 | 1 |
ERTAN
-
|
2009 | 1 |
ERTAN KANTOS
-
|
2006 | 1 |
Esra Yardimciel
-
|
2021 | 1 |
Fatih Emir
-
|
2021 | 1 |
GüvenTaşdan
-
|
2014 | 1 |
İ YALÇIN
-
|
2007 | 1 |
Karakütük Kasım
-
|
2014 | 1 |
MuratÇelikali
-
|
2014 | 1 |
Nurselin Özkan
-
|
2021 | 1 |
OĞUZ E ÇUHADAROĞLU
-
|
2009 | 1 |
Osman Urlunç
-
|
2017 | 1 |
ÖnerBayram
-
|
2014 | 1 |
Özdem
-
|
2014 | 1 |
S KIRANLI
-
|
2007 | 1 |
Tasdan M.
-
|
2011 | 1 |
Taşdan Murat
-
|
2008 | 1 |
Tunç Binali
-
|
2014 | 1 |
U AKIN
-
|
2009 | 1 |
Yılmaz Kürşad
-
|
2008 | 1 |
Z KANTOS
-
|
2009 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78378 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9889 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Eğitim Yönetimi | 320 |
Anahtar Kelimeler | Eğitim Yönetimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 130 | 204 | 140 | 180 | 90 | 110 | 260 | 410 | 180 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 343 . | 302 . | 410 . | 364 . | 452 . | 421 . | 366 . | 228 . | 429 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 197 . | 150 . | 221 . | 178 . | 248 . | 228 . | 158 . | 70 . | 216 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 41 . | 31 . | 45 . | 38 . | 62 . | 50 . | 31 . | 9 . | 44 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 36 . | 24 . | 37 . | 30 . | 51 . | 43 . | 24 . | 8 . | 36 . | - |
Toplam Yayın | 4 | 16 | 7 | 16 | 7 | 4 | 14 | 12 | 9 | 0 |
Toplam Makale | 4 | 10 | 6 | 0 | 0 | 2 | 2 | 8 | 8 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 2 | 1 | 2 | 1 | 2 | 4 | 4 | 1 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 4 | 0 | 14 | 6 | 0 | 8 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 4 | 4 | 0 | 0 | 2 | 0 | 8 | 8 | 0 |
Makale (Ulusal) | 2 | 6 | 2 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 2 | 1 | 2 | 1 | 2 | 4 | 2 | 1 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 2 | 0 | 14 | 6 | 0 | 8 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |