img

Prof. Dr. Murat TAŞDAN

  • Dede Korkut Eğitim Fakültesi
  • Eğitim Bilimleri
  • Eğitim Yönetimi

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
102
Atıf
305
h-index
10
Proje
15
Google Scholar
Yayın
94
Atıf
2212
h-index
24
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Yönetimi ve Teftişi (Dr), 2003, 2008
Yüksek Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Yönetimi Teftişi Planlaması Ekonomisi (Yl) (Tezli), 2000, 2002
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, 1994, 1998
Araştırma Alanları
Eğitim Yönetimi, Eğitim Yönetimi
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Yönetimi ve Teftişi (Dr), 2003, 2008
Yüksek Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Yönetimi Teftişi Planlaması Ekonomisi (Yl) (Tezli), 2000, 2002
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, 1994, 1998
Kayıt Yok
İngilizce, ÜDS, 76, Bahar, 2007
Kayıt Yok
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitim Bilimleri Eğitim Yönetimi
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitim Yönetimi Eğitim Yönetimi
2019-, Profesör, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Eğitim Bilimleri, Türkiye
2014-2019, Doçent, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Eğitim Bilimleri, Türkiye
2009-2014, Yardımcı Doçent, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye
2008-2009, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkiye
2003-, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye
2002-2003, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye
2019-, Yönetim Kurulu Üyeliği, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
2019-, Dekan, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
2019-, Üniversite Senato Üyesi, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
2017-, Bölüm Başkanı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
2017-, Anabilim Dalı Başkanı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
2016-2019, Dekan Yardımcısı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
2016-, Fakülte Yönetim Kurulu Üyeliği, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
2015-, Yönetim Kurulu Üyeliği, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
2015-, Fakülte Yönetim Kurulu Üyeliği, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
2012-2014, Yönetim Kurulu Üyeliği, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
2011-2014, Yönetim Kurulu Üyeliği, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
2011-2016, Fakülte Yönetim Kurulu Üyeliği, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
2011-2014, Dekan Yardımcısı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
2010-2011, Bölüm Başkan Yardımcısı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
2010-, Anabilim Dalı Başkanı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Damla Batu, Yüksek Lisans, Okul Yöneticilerinin Okulların Dijital Dönüşümüne İlişkin Farkındalıklarının İncelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman)
Fatih Emir, Yüksek Lisans, OKUL MÜDÜRLERİNİN MENTÖRLÜK ROLLERİ VE ÖĞRETMENLERİN İŞ DOYUM DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Yönetimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman)
Emrah Aygün, Yüksek Lisans, Özel eğitim öğretmenleri ve okul yöneticilerinin program okuryazarlık durumlarının incelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman)
Esra Yardimciel, Yüksek Lisans, Ortaokul öğretmenlerinin sosyal medya kullanım amaçları ile akıllı telefonla informal öğrenme düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman)
Sibel Ertonga, Yüksek Lisans, Öğretim elemanlarının inovasyon yeterliliklerinin incelenmesi(Kafkas Üniversitesi örneği), Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman)
Arzu Kocabıyık, Yüksek Lisans, Öğretmenlerin mesleki etik ilkeleri ile eğitim inançları ilişkisinin incelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman)
Fevziye Selcen Çınar, Yüksek Lisans, Ortaokul öğretmenlerinin 21. yüzyıl becerilerine ilişkin algılarının ve görüşlerinin incelenmesi (Çorum ili örneği), Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman)
Erkan Çifçi, Yüksek Lisans, İlkokul programındaki ölçme ve değerlendirmeye yönelik sınıf öğretmenlerinin görüşleri Kars ili örneği, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman)
Muhammet Muhsin Umurbek, Yüksek Lisans, Öğretim elemanlarının yükseköğretimde uluslararasılaşmaya yönelik algılarının belirlenmesi, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman)
Osman Urlunç, Yüksek Lisans, Okul yöneticilerinin hizmetiçi eğitim programlarının değerlendirmesine ilişkin görüşleri, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2017, (Asıl Danışman)
Berna Ürün Karahan, Doktora, 5. ve 6. sınıf öğrencilerinin okumaya karşı tutum ve motivasyonlarının okuduğunu anlama becerileri ile ilişkisi, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türkçe Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2015, (Asıl Danışman)
Derya Yılmaz, Yüksek Lisans, İlkokul yöneticilerinin öğretim programlarını yönetme becerilerinin sınıf öğretmenlerinin algılarına göre belirlenmesi: Kars ili örneği, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2014, (Asıl Danışman)
Tarkan Havadar, Yüksek Lisans, 4. ve 5. sınıf beden eğitimi ve spor ders programı hakkında öğretmen görüşleri: Kars, Ardahan ve Iğdır ili örneği, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2013, (Asıl Danışman)
2013-2014, Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Lisans
2013-2014, Eğitim Yönetimi, Lisans
2013-2014, Sınıf Yönetimi, Lisans
2013-2014, Eğitim Bilimine Giriş, Lisans
2012-2013, İstatistik, Lisans
2012-2013, Eğitim İstatistiği 2, Yüksek Lisans
2012-2013, Eğitim İstatistiği 1, Yüksek Lisans
2009-2010, Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Lisans
2008-2009, Okul Geliştirme, Yüksek Lisans
2008-2009, Eğitimde Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Yüksek Lisans
2008-2009, Sınıf Yönetimi, Lisans
2008-2009, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans
2008-2009, Eğitim Bilimine Giriş, Lisans
Kayıt Yok
PISA’DA EN BAŞARILI BEŞ ÜLKENİN ORTAÖĞRETİM VE YÜKSEKÖĞRETİMÖĞRENCİ SEÇME VE YÖNLENDİRME SÜREÇLERİNİN DEĞERLENDİRMESİVE BİR MODEL ÖNERİSİ (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yönetici , 2019
Yurdum Umudum Projesi (Ulusal) Diğer Kamu Kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları Hariç): Eğitmen , 2015-2016
Köyden Üniversiteye Üniversiteden Akademiye (Ulusal) Diğer Kamu Kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları Hariç): Araştırmacı , 2013-2015
YURDUM UMUDUM (Ulusal) Diğer Kamu Kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları Hariç): Eğitmen , 2013-2015
Üniversite gençliğinin madde bağımlılığı ile ilgili farkındalığının oluşturulması (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2012-2014
İlköğretim Okullarında Yönetim ve Yönetici Sorunları (Kars İli Örneği) (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2010-2012
Türkiye deki Kamu Genel Liseleri için En Uygun Optimal Büyüklüğün Belirlenmesi (Ulusal) TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Araştırmacı , 2010-2011
2010EF32 KODLU ”İLKÖĞRETİM OKULLARINDA YÖNETİM VE YÖNETİCİ SORUNLARI (KARS İLİ ÖRNEĞİ)” (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2010-2011
Pilot Provinces Communication Component Baseline Survey European Union Turkey Support to Basic Education Programme EU T SBEP Contract No CB SV 01 EUROPEAN UNİON (Uluslararası) Birleşmiş Milletler, Dünya Bankası, UNESCO, Avrupa Birliği ve Avrupa Konseyi Destekli Proje: Araştırmacı , 2004-2006
1 Avrupa Birliği Türkiye Temel Eğitime Destek Projesi Contract No CB SV 01 Pilot İller İletişim Bileşeni Başlangıç Araştırması (Uluslararası) Birleşmiş Milletler, Dünya Bankası, UNESCO, Avrupa Birliği ve Avrupa Konseyi Destekli Proje: Araştırmacı
Mesleki ve Teknik Eğitim Merkezi Olarak Yapılandırılan Ortaöğretim Kurumlarının Değerlendirilmesi Araştırması (Ulusal) Diğer Kamu Kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları Hariç): Araştırmacı
Avrupa Birliğine Uyum Sürecinde Bazı Avrupa Birliği Ülkeleri İlköğretim Okul Yöneticilerinin Seçilmesi ve Yetiştirilmesi Standartlarının Türkiye deki Öğretmen ve Okul Yöneticileri Tarafından Değerlendirilmesi (Ulusal) TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Araştırmacı
Türkiye deki Genel Orta Öğretim Kurumlarının liseler En Uygun Büyüklüğünün Belirlenmesi Araştırması (Ulusal) TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Araştırmacı
Lise Öğrencilerinin Madde Bağımlılığına İlişkin Farkındalık Geliştilmesi (Ulusal) Diğer Kamu Kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları Hariç): Proje Koordinatör Yrd.
Kars ta istatistik ve araştırma günleri (Ulusal) Diğer Kamu Kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları Hariç): Yönetici
Kayıt Yok
Taşdan, M. (2023) "Reflections of the Social Credit System on Education and School Management", Sakarya University, 23 (2) pp. 166-176 DOI    
Kesik, F., Yurttaş, A., Taşdan, M. (2023) "Rethinking Happiness at School after COVID-19 and Some Implications for Future Research", Walter de Gruyter GmbH, 13 (1) pp. 170-189 DOI   
Kantos, Z.E., Özdemir, B., Taşdan, M. (2023) "Investigating the Relationship between Teachers’ Organizational Identity Perceptions and Accountability Levels in School Climate and School Development Dimensions", Shanlax International Journals, 11 (1) pp. 201-214 DOI   
Taşdan, M., Karabulut, N., İpek, Z.H. (2023) "Yöneticilerin Bakış Açısından İlköğretim Okullarında Veriye Dayalı Karar Verme", MANAS Sosyal Arastirmalar Dergisi, 12 (1) pp. 139-160 [TR Dizin] DOI     
Kantos, Z.E., Yurttaş, A., Taşdan, M., Topcu, Z. (2022) "Distance Education During the Covid-19 Pandemic from the Perspective of Both Sides of Accountability: Opinions of Teachers and Parents", Education Quarterly Reviews, 5 (1) pp. 432-448 DOI   
Kantos, Z.E., Yurttaş, A., Taşdan, M., Topcu, Z. (2022) "İLKOKUL ÖĞRENCİ VE VELİLERİNİN PERSPEKTİFİNDEN COVİD-19 SALGINI SÜRESİNCE UZAKTAN EĞİTİM", Milli Eğitim Dergisi, 51 (0) pp. 461-488 [TR Dizin] DOI     
Kantos, Z.E., Yurttaş, A., Taşdan, M. (2022) "COVID-19 Salgını ve Özel Okul Ücret Politikaları: Kanuni ve Etik Çıkarımlar", MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi, 11 (1) pp. 158-175 [TR Dizin] DOI     
Taşdan, M., Güngör, S., Yurttaş, A. (2022) "Identifying the Opinions of High School Administrators on Innovation and Its Implementations in Education", Hacettepe University Journal of Education, 37 (2) pp. 669-683 [TR Dizin] DOI   
Yardimciel, E., Taşdan, M. (2021) "ORTAOKUL ÖĞRETMENLERİNİN SOSYAL MEDYA KULLANIM AMAÇLARI İLE AKILLI TELEFONLA İNFORMAL ÖĞRENME DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ", Kastamonu Eğitim Dergisi, 29 (2) pp. 293-905 [TR Dizin] DOI    
Umurbek, M.M., Taşdan, M. (2020) "Identifying the Perceptions of Academic Staff on Internationalization in the Higher Education", the new educational review, 59 (1) pp. 72-84 DOI   
Urlunç, O., Taşdan, M. (2017) "Opinions of School Administrators on the Evaluation of the in-Service Programs", Kafkas Universitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (0) [TR Dizin] Link DOI  
Kop, Y., Taşdan, M., Alibeyoğlu, A. (2017) "Relationship level of individual value perceptions and competence beliefs of classroom teachers", Educational Research and Reviews, 12 (21) pp. 1046-1055 Link DOI   
Kop, Y., Taşdan, M., Alibeyoğlu, A. (2017) "Relationship level of individual value perceptions and competence beliefs of classroom teachers", Educational Research and Reviews, 12 (21) pp. 1046-1055 Link DOI  
Yılmaz, D., Taşdan, M. (2016) "İlkokul Yöneticilerinin Öğretim Programlarını Yönetme Becerilerinin Sınıf Öğretmenlerinin Algılarına Göre Belirlenmesi", Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 32 (203) p. 203223  
Güngör, S., Taşdan, M. (2016) "Okul Müdürlerinin Perspektifinden İlköğretim Okullarında İletişim Engelleri", Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 12 (1) Link DOI    
Taşdan, M., Gözüm, A.İ.C. (2016) "A Study On The Relationship Between Teachers Educational Beliefs and Their Level Of Openness to Occupational Change", International Journal of Humanities and Social Science Invention, (0)  
Taşdan, M., Güngör, S. (2016) "İlkokul ve Ortaokul Öğretmenlerinin Okuldaki İletişim Engellerine İlişkin Algıları", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 18 (2) Link DOI    
Karahan, B., Taşdan, M. (2016) "5 VE 6 SINIF ÖĞRENCİLERİNİN OKUMAYA KARŞI TUTUM VE MOTİVASYONLARININ OKUDUĞUNU", International Journal Of Turkish Literature Culture Education, 5 (5) pp. 949-949 Link DOI  
Havadar, T., Taşdan, M. (2015) "Beden eğitimi öğretmenlerinin ilköğretim 4 5 Sınıf öğretim programları hakkında görüşleri Ardahan Iğdır ve Kars İli Örneği", İnönü Üniversitesi, Beden Eğitimi ve Spor Bilimleri Dergisi, 2 (1) pp. 29-43 [TR Dizin]   
Taşdan, M. (2015) "Elementary School Teachers Perception of Organizational Identification", TED EĞİTİM VE BİLİM, 40 (180) pp. 327-342 [SSCI] Link DOI   
Demir, Ö., Kaya, H.İ., Taşdan, M. (2014) "A validation and reliability study of community service activities scale in Turkey: A social evaluation", Educational Research and Reviews, (0) DOI   
Kasım, K., Binali, T., Tuncer, B., Özdem, , GüvenTaşdan, , MuratÇelikali, , ÖnerBayram, , A, (2014) "Examining the Relationship Between School Size and School Climate in Public High Schools", Education and Science, 39 (171) pp. 304-316 [SSCI]    
Balcı, A., Memduhoğlu, H.B., İlğan, A., Erdem, M., Taşdan, M. (2013) "Evaluation of the Standards for Recruiting and Training Elementary School Principals Used in Some European Union Countries by Teachers and School Principals in Turkey", Mevlana International Journal of Education, (0) pp. 86-107 Link DOI   
Taşdan, M., Demir, Ö. (2013) "The vıews of academıc staff ın turkey on home schoolıng programs a qualıtatıve study", The Journal Of Academic Social Science Studies., 6 (0)  
Taşdan, M. (2013) "Eğitim İşkolundaki Sendikalara İlişkin Öğretmen Görüşleri Nitel Bir Araştırma", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 15 (1) pp. 231-265    
Taşdan, M. (2013) "İlköğretim Okullarında Örgütsel Kimlik Algısı Ölçeğinin Geliştirilmesi", Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi, 46 (2) pp. 1-24    
TAŞDAN, M., OĞUZ, E. (2013) "İlköğretim Öğretmenleri İçin Dağıtımcı Liderlik Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (11) pp. 103-124    
TAŞDAN, M., Tösten, R., Bulut, K., Karakaya, V. (2013) "Okul Profili Araştırması Kars İli Örneği Atatürk Üniversitesi", Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 17 (1)  
TAŞDAN, M., TÖSTEN, R., BULUT, K., KARAKAYA, V. (2013) "Okul Yöneticileri Profili Araştırması Kars İli Örneği", Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi, 2 (3) pp. 41-64   
Taşdan, M. (2013) "Perceptions of Elementary School Teachers Regarding Political Life at School", Anthropologist, 16 (1) pp. 405-415 [SSCI]   
Taşdan, M. (2013) "İlköğretim Okulu Öğretmenleri İçin Kişisel ve Mesleki Değişime Açıklık Ölçeklerinin Geliştirilmesi Bir Uygulama", Akademik Bakış Dergisi, 35 (0)   
Karakütük, K., Tunç, B., Bülbül, T., Özdem, G., Bayram, A., Çelikkaleli, Ö., Taşdan, M. (2012) "Türkiye de Genel Ortaöğretim Okullarının Büyüklüğüne Göre Fiziksel Koşulların Yeterliği", Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi, 45 (2) pp. 183-204   
Taşdan, M., Kaya, H.İ., Kop, Y., Göksu, M.M. (2012) "Öğretmen adaylarının öğretim elemanlarının demokratik davranışlarına ilişkin algıları Kars ili örneği", Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi, 2 (1) pp. 39-50   
Taşdan, M. (2012) "Eğitim işkolundaki sendikaların yaşadıkları sorunlar ve çözüm önerileri Nitel bir çalışma", İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 13 (2) pp. 57-78   
Taşdan, M. (2012) "ssues encountered by universities during strategic plan development The case of the Kafkas University", Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational Studies, (0) pp. 227-236 [SSCI]  
Taşdan, M. (2012) "Turkish Primary School Teachers Perception of Personal and Occupational Efficacy", Procedia - Social and Behavioral Sciences, 47 (0) pp. 987-1001 Link DOI   
Taşdan, M. (2012) "Turkish Primary School Teachers Perceptions of Organizational Trust", The New Educational Review, 30 (4) pp. 176-190 [SSCI]   
M., E., I., A., M., T., U., A. (2011) "Educational Problems and Solutions in Turkey The Views of District Governors", Educational Management Administration & Leadership, 39 (2) pp. 242-256 Link DOI   
Taşdan, M. (2010) "Türkiye deki Resmi ve Özel İlköğretim Okulu Öğretmenlerinin Bireysel Değerleri İle Okulun Örgütsel Değerleri Arasındaki Uyum Düzeyi", Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi Dergisi., 16 (1) pp. 113-148   
Demir, Ö., Taşdan, M. (2010) "Alternatif Bir Eğitim Modeli Olarak Ev Okulu", Eğitim Bilimleri ve Uygulama Dergisi, 9 (18) pp. 81-99   
Öçal, T., Taşdan, M. (2010) "İlköğretim Okulu Öğretmenlerinin Algıladıkları Sosyal Destek ile Örgütsel Güven Düzeyleri Arasındaki İlişki Düzeyi", Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri, 10 (4) pp. 2609-2620 [SSCI]    
Erdem, M., Taşdan, M. (2010) "İlköğretim okulu öğretenlerinin iş yaşamı kalitesi ile örgütsel değer algıları arasındaki ilişki düzeyi", Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 7 (2) pp. 92-113   
Yılmaz, K., Taşdan, M. (2009) "Organizational citizenship and organizational justice in Turkish primary schools", Journal of Educational Administration, 47 (1) pp. 108-126   
TAŞDAN, M., AKIN, U. (2009) "Öğretmen Adayları ve Öğretmenlerin Demokratik Değerleri", Eğitim Bilimleri ve Uygulama Dergisi, 8 (16) pp. 197-212  
TAŞDAN, M., ERTAN, , KANTOS, Z., ÇUHADAROĞLU, O.E. (2009) "İlköğretim Okulları Yöneticilerinin Yönetim Biçimlerine İlişkin Öğretmenlerin Görüşleri", Kastamonu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi,, 17 (2) pp. 393-403  
Memduhoğlu, H.B., Taşdan, M. (2008) "Okul ve Öğrenci Güvenliği Kavramsal Bir Çözümleme", Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 3 (34) pp. 69-83    
Taşdan, M., Tiryaki, E. (2008) "Özel ve Devlet İlköğretim Okulu Öğretmenlerinin İş Doyum Düzeylerinin Karşılaştırılması", Eğitim ve Bilim, 33 (147) pp. 54-70 [SSCI]    
Taşdan, M. (2008) "Türkiye de Öğretmen Ücretleri Türkiye deki Öğretmen Ücretleri İle OECD Ülkelerindeki Öğretmen Ücretlerinin Karşılaştırılması", Milli Eğitim Dergisi., 36 (177) pp. 306-325  
TAŞDAN, M., İLGAN, A., ERDEM, M., MEMDUHOĞLU, H. (2008) "Örgütsel gelişim Aracı Olarak Toplam Kalite Yönetimi ve Stratejik Planlama", Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 3 (35) pp. 72-92  
TAŞDAN, M., MEMDUHOĞLU, H. (2008) "Okul ve Öğrenci Sağlığının Korunmasına İlişkin Kavramsal Bir Çözümleme", Milli Eğitim Dergisi., 37 (180) pp. 175-190    
Taşdan, M. (2008) "İş Yaşamı Niteliği Çalışmaları", Milli Prodüktivite Merkezi Verimlilik Dergis, (1) pp. 127-151    
Taşdan, M. (2008) "Çağdaş Eğitim Denetiminde Meslektaş Yardımlaşması", Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi, 41 (1) pp. 69-92    
Murat, T., Kürşad, Y. (2008) "Örgütsel Vatandaşlık ve Örgütsel Adalet Ölçeklerinin Türkçeye Uygulanması", Eğitim ve Bilim, 33 (150) pp. 87-97 [SSCI]   
Oğuz, E., Yılmaz, K., Taşdan, M. (2007) "İlköğretim Denetmenlerinin ve İlköğretim Okulu Yöneticilerinin Denetim İnançları", Kırgızistan Manas Üniversitesi. Sosyal Bilimler Dergisi, 2 (17) pp. 39-51   
TAŞDAN, M., YALÇIN, İ. (2007) "Psikolojik Danışma ve Rehberlikte Etik", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Burdur Eğitim Fakültesi Dergisi, 8 (14) pp. 99-107    
TAŞDAN, M., KIRANLI, S., İLGAN, A., ERDEM, M. (2007) "İstatistiksel Okuryazarlığa Dair Fikirlerin Genişletilmesi İstatistik Kuruluşlarının Ürünleri Üzerine Bir Analiz Tercüme", İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesi Ekonometri Ve İstatistik Dergisi, (6) pp. 69-98   
TAŞDAN, M., OĞUZ, E. (2007) "İlköğretim Okul Yöneticilerinin Performanslarının Değerlendirmesine İlişkin Öğretmen Ve Yönetici Görüşleri", İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 7 (13) pp. 87-103   
Yılmaz, K., Taşdan, M. (2006) "İlköğretim Okulu Yöneticilerinin Okul Yönetiminde Etkililik Hakkındaki Görüşleri İle İlgili Nitel Bir Araştırma", Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi, 39 (2) pp. 125-150    
TAŞDAN, M., OĞUZ, E., KANTOS, E. (2006) "Sınıf Öğretmenlerinin Örgütsel Adalet Algısı", Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (12) pp. 100-111   
TAŞDAN, M., OĞUZ, E. (2006) "Türkiye de Eğitim Bilimleri Ve Öğretmen Yetiştirme İlişkisi", Eğitim Bilimleri ve Uygulama Dergisi, 5 (10) pp. 209-224   
Emir, F., Taşdan, M. (2021) "E-Mentoring in School Administration", Higher Education in the Regions: Realities and Perspectives , (pp. 41-46), Guba, Azerbaycan, (Kasım 2021
Taşdan, M., Batu, D. (2021) "Responsibilities and Roles of School Managers in a Digitalized World", Higher Education in the Regions: Realities and Perspectives , Guba, Azerbaycan, (Kasım 2021
Taşdan, M., İpek, Z.H., Yurttaş, A., Özkan, N. (2021) "Examining Digital Divide from the Perspective of Rural School Teachers during COVID-19 Pandemic", Glocer Global Conference on Education and Research , (pp. 62-65), Florida, Amerika Birleşik Devletleri, (Haziran 2021
Taşdan, M., Karabulut, N., İpek, Z.H. (2021) "İlköğretim Okullarında Veriye Dayalı Karar Verme", International Pegem Conference on Education , (pp. 144-146), Antalya, Türkiye, (Aralık 2021
Taşdan, M., İpek, Z.H. (2019) "Okul Öncesi Öğretmenlerin Kişisel ve Mesleki Değerler Hakkındaki Görüşleri", 6. uluslararası Okulöncesi eğitimi kongresi , (Aralık 2019
Taşdan, M. (2019) "Türkiye ile Singapur, Japonya, Estonya, Çin ve Finlandiya Okul Öncesi Eğitim Hizmetleri Finansman Politikalarının Karşılaştırılmalı Olarak İncelenmesi", 6. Uluslararası Okulöncesi Kongresi , Kars, Türkiye, (Aralık 2019
Taşdan, M., İpek, Z.H. (2019) "Öğretmenlerin Okuldaki Politik Davranış Algıları ile Örgütsel Adalet ve Örgütsel Vatandaşlık Davranışları Arasındaki İlişkinin Değerlendirilmesi", 6th İnternational EuroAsian Educational Research Congress , Ankara, Türkiye, (Haziran 2019
Taşdan, M., Kaya, H.İ., Gözüm, A.İ.C. (2018) "Türkiye ile Singapur, Japonya, Estonya, Çin ve Finlandiya’da Kademeler Arası Geçiş Sistemlerinin Karşılaştırmalı Olarak Değerlendirilmesi", 6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretimi Kongresi , Kars, Türkiye, (Ekim 2018
Taşdan, M., Umurbek, M.M. (2018) "Öğretim Elemanlarının Yükseköğretimin Uluslararasılaşmasındaki Engellere İlişkin Görüşleri (Kafkas Üniversitesi Örneği)", 6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Kars, Türkiye, (Ekim 2018
Taşdan, M., İpek, Z.H., Coşkun, M. (2018) "Türkiye il Singapur, Japonya, Estonya, Çin, A.B.D. ve Finlandiya’xxdaki Öğretmenlerin Performanslarının Değerlendirilmesinin Karşılıklı Olarak İncelenmesi", 6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , (pp. 222-232), Kars, Türkiye, (Aralık 2018
Güngör, S., Taşdan, M. (2018) "Eğitim Yönetiminin Anka Kuşu: Organik Liderlik", 3. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu , Giresun, Türkiye, (Aralık 2018
Karahan, B., Taşdan, M. (2018) "Ortaokul Öğrencilerinin Okula Yönelik Motivasyonlarının Akademik Motivasyonları İle İlişkisinin İncelenmesi", 6. ULUSLARARSI EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİMİ KONGRESİ , Kars, Türkiye, (Aralık 2018
Güngör, S., Taşdan, M. (2018) "Arafta Bir Mesleğin Kimlik İnşası: Okul Yöneticilerinin Mesleki Kimliklerine Ve Rollerine İlişkin Değerlendirmeleri", 13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi , (pp. 584-587), Sivas, Türkiye, (Temmuz 2018
Taşdan, M., Güngör, S., İpek, Z.H. (2018) "Lise Okul Yöneticilerinin Eğitimde İnovasyona İlişkin Görüşlerinin Belirlenmesi", 27. Uluslarası Eğitim Bilimleri Kongresi , (pp. 1019-1022), Antalya, Türkiye, (Nisan 2018
Kaya, H.İ., Taşdan, M., Gözüm, A.İ.C. (2016) "Öğretmen Adaylarının Eğitim İnançlarının Çeşitli DeğişkenlerAçısından Değerlendirilmesİ", IIIrd INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS , Muğla, Türkiye, (Haziran 2016
Gözüm, A.İ.C., Taşdan, M., Kaya, H.İ. (2016) "Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Düzeylerinin İncelenmesi", 25.ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , Türkiye, (Nisan 2016
Taşdan, M., Gözüm, A.İ.C. (2014) "Öğretmenlerin Kişisel Ve Mesleki Değişime Açıklık Düzeyleri İle İş Doyumu Ve Değer Uyum Düzeyleri Arasındaki İlişki", IX. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi , Siirt, Türkiye, (Mayıs 2014
Taşdan, M., Gözüm, A.İ.C. (2013) "Öğretmenlerin Değişime Açıklık Düzeyleri ile Eğitim İnançları Arasındaki İlişki Düzeyi", XXII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi Eskişehir , Türkiye, (Eylül 2013
Güngör, S., Taşdan, M. (2012) "Okul yöneticilerinin perspektifinden okullarda iletişim engelleri", VII. Eğitim Yönetimi Kongresi Malatya , Malatya, Türkiye, (Mayıs 2012
Taşdan, M. (2012) "Avrupa Birliği Sürecinde Kağızman da Eğitimin Sorunları ve Çözüm Önerileri", Geçmişten Geleceğe Her Yönüyle Kağızman Sempozyumu , Türkiye, (Aralık 2012
Balcı, A., Memduhoğlu, H.B., İlğan, A., Erdem, M., Taşdan, M. (2007) "Avrupa Birliğine Uyum Sürecinde Bazı Avrupa Birliği Ülkeleri İlköğretim Okul Yöneticilerinin Seçilmesi ve Yetiştirilmesi Standartlarının Türkiye deki Öğretmen Ve Okul Yöneticileri Tarafından Değerlendirilmesi", Eğitim Yönetimi Kongresi , Ankara, Türkiye, (Haziran 2007
Yılmaz, K., Taşdan, M., Erdem, M. (2005) "Türkiye de Eğitim Bilimlerinin Kurumsallaşması", 14. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi. Pamukkale Üniversitesi Eğitim fakültesi , Türkiye, (Eylül 2005
Taşdan, M. (2022) "Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi", Ankara/Türkiye : Pegem  
Taşdan, M. (2022) "Dijital Çağda Sınıf Yönetimi", Ankara/Türkiye : Pegem  
Taşdan, M. (2016) "kÜRESELLEŞEN EĞİTİM POLİTİKASI", Ankara/Türkiye : PEGEM  
Taşdan, M. (2023) "Verilere Dayalı Analitik Okul Geliştirme Çalışmaları", Kitap: Okul Geliştirme Çalışmaları, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi  
Taşdan, M., İpek, Z.H. (2022) "Okul Yönetimiyle İlgili Temel Kavramlar", Kitap: Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, Ankara/Türkiye : Pegem  
Taşdan, M., Yurttaş, A. (2022) "Sınıf Yönetimi ve Sanal Eğitimle İlgili Temel Kavramlar", Kitap: Dijital Çağda Sınıf Yönetimi, Ankara/Türkiye : Pegem  
Taşdan, M. (2021) "Okul Yönetiminde Sosyal Medyanın Kullanımı: Fırsatlar ve Zorluklar", Kitap: Prof. Dr. İnayet Aydın'a Armağan, Ankara/Türkiye : Pegem  
Taşdan, M. (2021) "Eğitimde Dijitalleşme ve Okul Yönetimi: Dijitalleşmeyi Yönetmenin Karmaşıklığı", Kitap: Prof. Dr. Ali Balcı'ya Armağan, Ankara/Türkiye : Ankara Üniversitesi Basımevi  
Taşdan, M., Yurttaş, A. (2021) "Konu Seçimi ve Alanyazın Taraması", Kitap: Eğitimde Proje Geliştirme ve Yönetme, Ankara/Türkiye : Pegem  
Taşdan, M., Tösten, R. (2021) "Örgütlerde Sosyal Sermaye ile Örgütsel Sermaye", Kitap: Psiko-Sosyal Yönleriyle Yönetim, Ankara/Türkiye : Pegem  
Taşdan, M., İpek, Z.H., Yurttaş, A. (2020) "Okul Müdürlerinin Mentorluğu:Sistematik Bir Derleme", Kitap: IPCEDU, Ankara/Türkiye : PEGEM  
Taşdan, M. (2020) "Okul Dışı Öğrenme ve Alternatif Eğitim Uygulamaları", Kitap: Kuramdan Uygulamaya Okul Dışı Öğrenme Ortamları, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi  
Taşdan, M., Yurttaş, A., İpek, Z.H. (2020) "Türkiye'de Göç ve Eğitim: Sistematik Gözden Geçirme", Kitap: IPCEDU, Ankara/Türkiye : PEGEM  
Taşdan, M. (2019) "Değerler ile ilgili Temel Kavramlar", Kitap: Karekter ve Değer Eğitimi, Ankara/Türkiye : Pegem  
Taşdan, M. (2018) "Bir öğrenme ortamı olarak sınıf", Kitap: Eğitim Giriş, Ankara : Pegem Yayıncılık  
Taşdan, M. (2018) "Bölüm:16 Taşdan, M. Kanada Eğitim Sistemi Bölüm:21 Taşdan, M. Polonya Cumhuriyeti Eğitim Sistemi", Kitap: Karşılaştırmalı Eğitim Sistemleri, Ankara : Ankara Pegem Yayıcılık  
Özdem, G., İpek, C., Demir, K., Titrek, O., Tunç, B., Taşdan, M., Aslanargun, E., Altınkurt, Y., Yılmaz, K., Memduhoğlu, H.B. (2017) "Duygusal zekâ ve liderlik", Kitap: Yönetimde Yeni Yaklaşımlar, Ankara/Türkiye : Pegem  
Taşdan, M. (2017) "Örgütsel Kimlik", Kitap: Yönetimde Yeni Yaklaşımlar, Türkiye : Ankara: Pegem Yayıncılık  
Taşdan, M. (2016) "Eğitim örgütlerine irrasyonel bir bakış: politik perspektiften okullar", Kitap: ELEŞTİREL EĞİTİM YÖNETİMİ YAZILARI, Türkiye : Pegem  
Taşdan, M. (2007) "Bölüm: 1 Taşdan, M. Sınıf Yönetimi ve Disiplin (Züleyha Kantos ile birlikte)Bölüm: 5 Taşdan, M. Sınıf Kuralları ( Züleyha ve Turan Kantos ile birlikte)", Kitap: Sınıf Yönetimi, Türkiye : Ankara: Grafiker Yayınları  
Kayıt Yok
(Uluslararası - Kitap) Okul Geliştirme Çalışmaları, 2023, Editör
(Uluslararası - Kitap) Dijital Çağda sınıf Yönetimi, 2022, Editör
(Uluslararası - Kitap) Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, 2022, Editör
(Uluslararası - Kitap) Eğitimde proje geliştirme ve yönetme, 2021, Editör
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Kastamonu Eğitim Degisi, 2017
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2017
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Education rewievs and research, 2017
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Yüzüncü Yıl Eğitim fakültesi Dergisi, 2017
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Kastamonu eğitim dergisi, 2016
(Ulusal - Bilimsel Dergi) yüzüncü yıl üniversitesi eğitim fakültesi dergisi, 2016
Kayıt Yok
Atıflar
Atıf Sayılarına Göre Yayınlar
A: SCI/SSCI/AHCI, B: ESCI, C: Scopus, D: Uluslararası Alan Index, E: TR Dizin, F: Uluslararası Kitap, G: Ulusal Kitap, H: Diğer Makale, I: Toplam
Sıra Yayın A B C D E F G H I
1 Özel ve Devlet İlköğretim Okulu Öğretmenlerinin İş Doyum Düzeylerinin Karşılaştırılması 7 0 0 17 17 2 1 0 44
2 Okul ve Öğrenci Güvenliği Kavramsal Bir Çözümleme 1 0 0 3 4 16 0 0 24
3 Örgütsel Vatandaşlık ve Örgütsel Adalet Ölçeklerinin Türkçeye Uygulanması 6 0 0 7 6 1 0 0 20
4 İlköğretim Okulu Öğretmenlerinin Algıladıkları Sosyal Destek ile Örgütsel Güven Düzeyleri Arasındaki İlişki Düzeyi 6 0 0 7 5 0 0 0 18
5 Organizational citizenship and organizational justice in Turkish primary schools 6 0 0 4 3 3 0 0 16
6 Türkiye deki Resmi ve Özel İlköğretim Okulu Öğretmenlerinin Bireysel Değerleri İle Okulun Örgütsel Değerleri Arasındaki Uyum Düzeyi 1 0 0 6 7 2 0 0 16
7 Çağdaş Eğitim Denetiminde Meslektaş Yardımlaşması 1 0 0 4 3 6 0 0 14
8 Educational Problems and Solutions in Turkey The Views of District Governors 3 0 0 6 2 3 0 0 14
9 İlköğretim Denetmenlerinin ve İlköğretim Okulu Yöneticilerinin Denetim İnançları 1 0 0 2 5 5 0 0 13
10 Türkiye de Genel Ortaöğretim Okullarının Büyüklüğüne Göre Fiziksel Koşulların Yeterliği 0 0 0 4 3 4 0 0 11
11 Karşılaştırmalı Eğitim Sistemleri 1 0 0 1 1 7 0 0 10
12 Öğretmen adaylarının öğretim elemanlarının demokratik davranışlarına ilişkin algıları Kars ili örneği 0 0 0 3 6 0 0 0 9
13 Examining the Relationship Between School Size and School Climate in Public High Schools 2 0 0 2 1 3 0 0 8
14 5 VE 6 SINIF ÖĞRENCİLERİNİN OKUMAYA KARŞI TUTUM VE MOTİVASYONLARININ OKUDUĞUNU 0 0 0 0 6 1 0 0 7
15 Alternatif Bir Eğitim Modeli Olarak Ev Okulu 0 0 0 3 2 2 0 0 7
16 Psikolojik Danışma ve Rehberlikte Etik 0 0 0 0 3 4 0 0 7
17 İlköğretim Okulu Yöneticilerinin Okul Yönetiminde Etkililik Hakkındaki Görüşleri İle İlgili Nitel Bir Araştırma 1 0 0 2 3 0 0 0 6
18 Eğitim Giriş 0 0 0 0 3 2 0 0 5
19 İlköğretim okulu öğretenlerinin iş yaşamı kalitesi ile örgütsel değer algıları arasındaki ilişki düzeyi 0 0 0 3 2 0 0 0 5
20 Dijital Çağda Sınıf Yönetimi 0 0 0 0 0 3 0 0 3
21 Eğitim İşkolundaki Sendikalara İlişkin Öğretmen Görüşleri Nitel Bir Araştırma 0 0 0 0 2 1 0 0 3
22 Eğitimde Proje Geliştirme ve Yönetme 0 0 0 0 0 3 0 0 3
23 İlköğretim Okulu Öğretmenleri İçin Kişisel ve Mesleki Değişime Açıklık Ölçeklerinin Geliştirilmesi Bir Uygulama 0 0 0 1 2 0 0 0 3
24 İlköğretim Öğretmenleri İçin Dağıtımcı Liderlik Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması 0 0 0 0 0 3 0 0 3
25 Okul Müdürlerinin Perspektifinden İlköğretim Okullarında İletişim Engelleri 1 0 0 0 0 2 0 0 3
26 Örgütsel gelişim Aracı Olarak Toplam Kalite Yönetimi ve Stratejik Planlama 0 0 0 0 0 3 0 0 3
27 Sınıf Öğretmenlerinin Örgütsel Adalet Algısı 0 0 0 2 1 0 0 0 3
28 Elementary School Teachers Perception of Organizational Identification 0 0 0 0 2 0 0 0 2
29 İlköğretim Okullarında Örgütsel Kimlik Algısı Ölçeğinin Geliştirilmesi 0 0 0 0 1 1 0 0 2
30 Sınıf Yönetimi 0 0 0 0 0 2 0 0 2
31 The vıews of academıc staff ın turkey on home schoolıng programs a qualıtatıve study 0 0 0 0 2 0 0 0 2
32 Türkiye de Eğitim Bilimleri Ve Öğretmen Yetiştirme İlişkisi 0 0 0 1 0 1 0 0 2
33 Yönetimde Yeni Yaklaşımlar 1 0 0 0 0 1 0 0 2
34 Yönetimde Yeni Yaklaşımlar 0 0 0 0 2 0 0 0 2
35 Avrupa Birliğine Uyum Sürecinde Bazı Avrupa Birliği Ülkeleri İlköğretim Okul Yöneticilerinin Seçilmesi ve Yetiştirilmesi Standartlarının Türkiye deki Öğretmen Ve Okul Yöneticileri Tarafından Değerlendirilmesi 0 0 0 0 1 0 0 0 1
36 Beden eğitimi öğretmenlerinin ilköğretim 4 5 Sınıf öğretim programları hakkında görüşleri Ardahan Iğdır ve Kars İli Örneği 0 0 0 0 1 0 0 0 1
37 Eğitim işkolundaki sendikaların yaşadıkları sorunlar ve çözüm önerileri Nitel bir çalışma 0 0 0 0 0 1 0 0 1
38 ELEŞTİREL EĞİTİM YÖNETİMİ YAZILARI 0 0 0 0 1 0 0 0 1
39 IPCEDU 0 0 0 0 0 1 0 0 1
40 İlkokul ve Ortaokul Öğretmenlerinin Okuldaki İletişim Engellerine İlişkin Algıları 0 0 0 0 0 1 0 0 1
41 İlköğretim Okul Yöneticilerinin Performanslarının Değerlendirmesine İlişkin Öğretmen Ve Yönetici Görüşleri 0 0 0 1 0 0 0 0 1
42 İlköğretim Okulları Yöneticilerinin Yönetim Biçimlerine İlişkin Öğretmenlerin Görüşleri 0 0 0 0 0 1 0 0 1
43 İş Yaşamı Niteliği Çalışmaları 0 0 0 0 0 1 0 0 1
44 Karekter ve Değer Eğitimi 0 0 0 0 0 1 0 0 1
45 Kuramdan Uygulamaya Okul Dışı Öğrenme Ortamları 0 0 0 0 0 1 0 0 1
46 Okul Profili Araştırması Kars İli Örneği Atatürk Üniversitesi 0 0 0 0 0 0 1 0 1
47 Okul Yöneticileri Profili Araştırması Kars İli Örneği 0 0 0 0 1 0 0 0 1
(2018) "En İyi Bildiri Ödülü" Eğitim Yöneticileri ve Eğitim Deneticileri Derneği
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
MURAT TAŞDAN
-
2006 - 2013 12
Kafkas Üniversitesi
2020 - 2023 10
Kafkas Üniversitesi
2018 - 2023 10
Kafkas Üniversitesi
2012 - 2022 7
Kafkas Üniversitesi
2013 - 2018 6
Kafkas Üniversitesi
2012 - 2018 5
Kürşad Yılmaz
Kütahya Dumlupınar Üniversitesi
2005 - 2017 5
Hasan Basri Memduhoğlu
Yüzüncü Yıl Üniversitesi
2007 - 2017 4
Züleyha Ertan Kantos
-
2022 - 2023 4
Mustafa Erdem
Yüzüncü Yıl Üniversitesi
2005 - 2013 4
E OĞUZ
-
2006 - 2013 4
Kafkas Üniversitesi
2012 - 2017 3
Özden Demir
Kafkas Üniversitesi
2010 - 2014 3
Kafkas Üniversitesi
2017 2
Kafkas Üniversitesi
2016 - 2018 2
-
2021 - 2023 2
Abdurrahman İlğan
İzmir Demokrasi Üniversitesi
2007 - 2013 2
Güven Özdem
Giresun Üniversitesi
2012 - 2017 2
Binali Tunç
Mersin Üniversitesi
2012 - 2017 2
Zühal Topcu
-
2022 2
Ali Balcı
-
2007 - 2013 2
A İLGAN
-
2007 - 2008 2
HB MEMDUHOĞLU
-
2008 2
K Bulut
-
2013 2
M ERDEM
-
2007 - 2008 2
Muhammed Muhsin Umurbek
-
2018 - 2020 2
R TÖSTEN
-
2013 2
V KARAKAYA
-
2013 2
Kafkas Üniversitesi
2012 1
Kafkas Üniversitesi
2018 1
Kafkas Üniversitesi
2015 1
Yahya Altınkurt
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi
2017 1
Tuğba Öçal
Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi
2010 1
Burhanettin Özdemir
-
2023 1
Engin Aslanargun
Düzce Üniversitesi
2017 1
Öner Çelikkaleli
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi
2012 1
Osman Titrek
Sakarya Üniversitesi
2017 1
Cemalettin İpek
Ahi Evran Üniversitesi
2017 1
Rasim Tösten
-
2021 1
Ebru Oğuz
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi
2007 1
Arslan Bayram
Artvin Çoruh Üniversitesi
2012 1
Fatma Kesik
-
2023 1
Kamile Demir
Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi
2017 1
Tuncer Bülbül
Trakya Üniversitesi
2012 1
Kasım Karakütük
Ankara Üniversitesi
2012 1
A
-
2014 1
Akin U.
-
2011 1
Aydin I.
-
2011 1
Bülbül Tuncer
-
2014 1
Damla Batu
-
2021 1
Derya Yılmaz
-
2016 1
Eda Tiryaki
-
2008 1
Erdem M.
-
2011 1
ERTAN
-
2009 1
ERTAN KANTOS
-
2006 1
Esra Yardimciel
-
2021 1
Fatih Emir
-
2021 1
GüvenTaşdan
-
2014 1
İ YALÇIN
-
2007 1
Karakütük Kasım
-
2014 1
MuratÇelikali
-
2014 1
Nurselin Özkan
-
2021 1
OĞUZ E ÇUHADAROĞLU
-
2009 1
Osman Urlunç
-
2017 1
ÖnerBayram
-
2014 1
Özdem
-
2014 1
S KIRANLI
-
2007 1
Tasdan M.
-
2011 1
Taşdan Murat
-
2008 1
Tunç Binali
-
2014 1
U AKIN
-
2009 1
Yılmaz Kürşad
-
2008 1
Z KANTOS
-
2009 1
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78449
YÖKSİS Temel Alan Eğitim Bilimleri Temel Alanı 9456
YÖKSİS Bilim Alanı Eğitim Yönetimi 302
Anahtar Kelimeler Eğitim Yönetimi
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
Ağırlıklı Puan 130 204 140 180 90 110 260 410 180 0
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) 341 . 297 . 407 . 365 . 456 . 421 . 367 . 225 . 425 . -
Sıra (Temel Alan İçinde) 199 . 152 . 221 . 180 . 249 . 229 . 157 . 71 . 214 . -
Sıra (Bilim Alanı İçinde) 39 . 31 . 45 . 36 . 61 . 49 . 30 . 7 . 44 . -
Sıra (Anahtar Kelime (1)) 34 . 24 . 37 . 29 . 50 . 43 . 23 . 7 . 37 . -
Toplam Yayın 4 16 7 16 7 4 14 12 9 0
Toplam Makale 4 10 6 0 0 2 2 8 8 0
Toplam Kitap 0 2 1 2 1 2 4 4 1 0
Toplam Bildiri 0 4 0 14 6 0 8 0 0 0
Makale (SCI) 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Uluslararası) 0 4 4 0 0 2 0 8 8 0
Makale (Ulusal) 2 6 2 0 0 0 2 0 0 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 2 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 2 1 2 1 2 4 2 1 0
Bildiri (Uluslararası) 0 2 0 14 6 0 8 0 0 0
Bildiri (Ulusal) 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri