img
Dr. Öğr. Üyesi Nazan KORUCUK

Dr. Öğr. Üyesi Nazan KORUCUK

  • Sarıkamış Turizm Fakültesi
  • Gastronomi ve Mutfak Sanatları
  • Gastronomi ve Mutfak Sanatları

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
18
Atıf
0
h-index
0
Proje
1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr), 2019, 2023
Yüksek Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Yl) (Tezli), 2017, 2019
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü, 2010, 2012
Araştırma Alanları
Hizmet Pazarlaması, Pazarlama Araştırmaları, Tüketici Davranışları
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr), 2019, 2023
Yüksek Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Yl) (Tezli), 2017, 2019
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü, 2010, 2012
Nazan KORUCUK, Doktora, Turistlerin coğrafi işaretli ürünlere yönelik tutumlarının destinasyon imajına ve tekrar satın alma niyetine etkisi: Karma yöntem araştırması, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2023
Nazan KORUCUK, Yüksek Lisans, Yeşil pazarlama bağlamında yeşil ürünlere ilişkin tüketici satın alma davranışı, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2019
İngilizce, YÖKDİL, 62, 17 Mart 20, 2018
Kayıt Yok
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Hizmet Pazarlaması
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Pazarlama Araştırmaları
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Tüketici Davranışları
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Tarihi Kimliğiyle Kars Kenti Projesi Sanayi Tezleri Programı (SAN-TEZ) Projesi: Proje Koordinatörü , 2022  
Kayıt Yok
KORUCUK, N., ASLAN-ÇETİN, F. (2024) "COĞRAFİ İŞARETLİ ÜRÜNLERE YÖNELİK TUTUMUN DESTİNASYON İMAJINA VE TEKRAR SATIN ALMA NİYETİNE ETKİSİ", Erzurum Teknik Universitesi Sosyal Bilimler Enstitusu Dergisi, (18) pp. 34-58 [TR Dizin] DOI    
YÜCE, A., KORUCUK, N. (2020) "Coğrafi İşaretli Ürünleri Satın Almaya Yönelik Tutum Ölçeği; Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması (Attitude Scale for Purchasing Geographically Indications Products; Validity and Reliability Study)", İŞLETME ARAŞTIRMALARI DERGİSİ JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH-TURK, 12 (4) pp. 3569-3581 [TR Dizin] Link DOI  
ASLAN-ÇETİN, F., KORUCUK, N. (2020) "Bankacılık Sektöründe Hizmet Pazarlaması Algısının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi, 12 (22) pp. 137-158 [TR Dizin] DOI    
ASLAN-ÇETİN, F., KORUCUK, N. (2019) "Tüketicilerin Bütünleşik Pazarlama İletişimi Faaliyetlerine Yönelik Tutumlarının İncelenmesi: Mobilya Sektörü Örneği (Examining the Attitudes of Consumers towards Integrated Marketing Communication Activities: The Furniture Industry Example)", Journal of Business Research - Turk, 11 (3) pp. 1712-1726 [TR Dizin] DOI  
ASLAN-ÇETİN, F., KORUCUK, N. (2019) "STRATEJİK İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİNDE İŞVEREN MARKASININ ÖNEMİ", International Journal of Social Humanities Sciences Research (JSHSR), 6 (36) pp. 1238-1247 DOI  
KORUCUK, N., ASLAN-ÇETİN, F. (2019) "YEŞİL PAZARLAMA BAĞLAMINDA YEŞİL ÜRÜNLERE İLİŞKİN TÜKETİCİ SATIN ALMA DAVRANIŞI; KAFKAS ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ", Kafkas Üniversitesi İktisadi ve İdari BilimlerFakült esi KAÜİİBFD, 10 (19) pp. 250-289 [TR Dizin] Link   
ASLAN-ÇETİN, F., KORUCUK, N. (2019) "PSİKOLOJİK SÖZLEŞME ÖNEMİ VE KURAMSAL ÇERÇEVESİ", the Journal of Academic Social Sciences, 95 (0) pp. 512-532 DOI  
ASLAN-ÇETİN, F., KORUCUK, N. (2018) "YEŞİL PAZARLAMA BAĞLAMINDA YEŞİL TÜKETİCİ DAVRANIŞI; STARBUCKS ÖRNEĞİ", Sosyal Bilimler Dergisi / The Journal of Social Science, 5 (22) pp. 78-89 Link  
ASLAN-ÇETİN, F., KORUCUK, N. (2017) "STRATEJİK PAZARLAMA YÖNETİMİ: GELECEĞİNİZ İÇİN BİR TEMEL OLUŞTURMA", the Journal of Academic Social Sciences, 62 (0) pp. 633-640 DOI  
KORUCUK, N. (2024) "SOSYAL AĞLAR TÜKETİM ALIŞKANLIKLARINI ETKİLER Mİ?", 4. BİLSEL INTERNATIONAL EFES SCIENTIFIC RESEARCHES AND INNOVATION CONGRESS, 27/28 JULY, 2024-İZMİR, Türkiye , (Ağustos 2024
KORUCUK, N. (2023) "Lojistik hizmet pazarlaması ve e-lojistik", 2. Uluslararası İpekyolu Bilimsel Araştırmalar Kongresi , Iğdır, (Ekim 2023
KORUCUK, N., KORUCUK, M. (2023) "Eğitim Programları ve Öğretim Alanında “Rekreasyon” Odaklı Tezlerin İncelenmesi", 7 th International Congress of Eurasian Social Sciences , (pp. 799-815), Muğla, Türkiye, (Mayıs 2023
KORUCUK, N., Geçgin, E. (2023) "BESYO ÖĞRENCİLERİNİN SPOR TÜKETİMİNDEKİ PAZARLAMA BİLEŞENLERİNİN İNCELENMESİ", 9th INTERNATIONAL ZEUGMA CONFERENCE ON SCIENTIFIC RESEARCH , Gaziantep, Türkiye, (Mart 2023
Geçgin, E., KORUCUK, N. (2023) "DEĞER ZİNCİRİ ANALİZİNİN KARS TURİZMİNİNE OLAN YANSIMALARINA KISA BİR BAKIŞ", ATLAS 10th INTERNATIONAL SOCIAL SCIENCES CONGRESS , Konya, Türkiye, (Mart 2023
KORUCUK, N., Geçgin, E. (2023) "TURİZM VE PAZARLAMA TEMALI LİSANSÜSTÜ TEZLERİN BİBLİYOMETRİK ANALİZİ", 3. INTERNATIONAL ANTALYA SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATIVE STUDIES CONGRESS , Antalya, Türkiye, (Mart 2023
KORUCUK, N. (2024) "Hizmet Sektöründe Pazarlama: Tüketicilerin Kars Destinasyon Yemek İmajını Değerlendirmelerine Yönelik Bir Araştırma", Ankara/Türkiye : Gazi Kitabevi, ISBN: 978-625-365-593-8 
ASLAN-ÇETİN, F., KORUCUK, N. (2020) "Modern dönemin pazarlama yaklaşımı; Yeşil pazarlamayı anlamak", Ankara/Türkiye : Gece Kitaplığı, ISBN: 978-625-7884-95-2 
KORUCUK, N. (2023) "3. parti lojistik (3pl) sisteminde yeşil lojistik", Kitap: Her Yönüyle Sürdürülebilirlik, Ankara/Türkiye : Efe Akademi Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 123 / 136, ISBN: 978-625-6452-26-8 
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Atıflar
Atıf bilgisi bulunmamaktadır
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Kafkas Üniversitesi
2017 - 2024 9
Erol Geçgin
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi
2023 3
-
2020 1
Kafkas Üniversitesi
2023 1
2024 için Puan Bazlı Sıralamalar
Sıra (Araştırma Alanı İçinde)
292.
78392 araştırmacı içinde
Sıra (Temel Alan İçinde)
234.
33237 araştırmacı içinde
Sıra (Bilim Alanı İçinde)
34.
1422 araştırmacı içinde
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78392
YÖKSİS Temel Alan Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı 33237
YÖKSİS Bilim Alanı Pazarlama 1422
Anahtar Kelimeler Hizmet Pazarlaması, Pazarlama Araştırmaları, Tüketici Davranışları
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
Ağırlıklı Puan 0 0 15 20 60 130 0 0 83 125
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) - - 532 . 526 . 481 . 401 . - - 527 . 292 .
Sıra (Temel Alan İçinde) - - 436 . 455 . 421 . 324 . - - 442 . 234 .
Sıra (Bilim Alanı İçinde) - - 152 . 141 . 108 . 59 . - - 99 . 34 .
Sıra (Anahtar Kelime (1)) - - 76 . 74 . 51 . 31 . - - 51 . 12 .
Sıra (Anahtar Kelime (2)) - - 71 . 60 . 46 . 22 . - - 46 . 10 .
Sıra (Anahtar Kelime (3)) - - 127 . 116 . 84 . 49 . - - 86 . 27 .
Toplam Yayın 0 0 1 1 4 3 0 0 6 3
Toplam Makale 0 0 1 1 4 2 0 0 0 1
Toplam Kitap 0 0 0 0 0 1 0 0 1 1
Toplam Bildiri 0 0 0 0 0 0 0 0 5 1
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Uluslararası) 0 0 1 1 4 2 0 0 0 1
Makale (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 1 0 0 0 1
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Bildiri (Uluslararası) 0 0 0 0 0 0 0 0 4 1
Bildiri (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri