Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr), 2019, 2023 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Yl) (Tezli), 2017, 2019 |
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü, 2010, 2012 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr), 2019, 2023 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Yl) (Tezli), 2017, 2019 |
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü, 2010, 2012 |
Nazan KORUCUK, Doktora, Turistlerin coğrafi işaretli ürünlere yönelik tutumlarının destinasyon imajına ve tekrar satın alma niyetine etkisi: Karma yöntem araştırması, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2023 |
Nazan KORUCUK, Yüksek Lisans, Yeşil pazarlama bağlamında yeşil ürünlere ilişkin tüketici satın alma davranışı, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2019 |
İngilizce, YÖKDİL, 62, 17 Mart 20, 2018 |
Kayıt Yok |
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Hizmet Pazarlaması |
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Pazarlama Araştırmaları |
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Tüketici Davranışları |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Tarihi Kimliğiyle Kars Kenti Projesi Sanayi Tezleri Programı (SAN-TEZ) Projesi: Proje Koordinatörü , 2022 |
Kayıt Yok |
KORUCUK, N., ASLAN-ÇETİN, F. (2024) "COĞRAFİ İŞARETLİ ÜRÜNLERE YÖNELİK TUTUMUN DESTİNASYON İMAJINA VE TEKRAR SATIN ALMA NİYETİNE ETKİSİ", Erzurum Teknik Universitesi Sosyal Bilimler Enstitusu Dergisi, (18) pp. 34-58 [TR Dizin] DOI |
YÜCE, A., KORUCUK, N. (2020) "Coğrafi İşaretli Ürünleri Satın Almaya Yönelik Tutum Ölçeği; Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması (Attitude Scale for Purchasing Geographically Indications Products; Validity and Reliability Study)", İŞLETME ARAŞTIRMALARI DERGİSİ JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH-TURK, 12 (4) pp. 3569-3581 [TR Dizin] Link DOI |
ASLAN-ÇETİN, F., KORUCUK, N. (2020) "Bankacılık Sektöründe Hizmet Pazarlaması Algısının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi, 12 (22) pp. 137-158 [TR Dizin] DOI |
ASLAN-ÇETİN, F., KORUCUK, N. (2019) "Tüketicilerin Bütünleşik Pazarlama İletişimi Faaliyetlerine Yönelik Tutumlarının İncelenmesi: Mobilya Sektörü Örneği (Examining the Attitudes of Consumers towards Integrated Marketing Communication Activities: The Furniture Industry Example)", Journal of Business Research - Turk, 11 (3) pp. 1712-1726 [TR Dizin] DOI |
ASLAN-ÇETİN, F., KORUCUK, N. (2019) "STRATEJİK İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİNDE İŞVEREN MARKASININ ÖNEMİ", International Journal of Social Humanities Sciences Research (JSHSR), 6 (36) pp. 1238-1247 DOI |
KORUCUK, N., ASLAN-ÇETİN, F. (2019) "YEŞİL PAZARLAMA BAĞLAMINDA YEŞİL ÜRÜNLERE İLİŞKİN TÜKETİCİ SATIN ALMA DAVRANIŞI; KAFKAS ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ", Kafkas Üniversitesi İktisadi ve İdari BilimlerFakült esi KAÜİİBFD, 10 (19) pp. 250-289 [TR Dizin] Link |
ASLAN-ÇETİN, F., KORUCUK, N. (2019) "PSİKOLOJİK SÖZLEŞME ÖNEMİ VE KURAMSAL ÇERÇEVESİ", the Journal of Academic Social Sciences, 95 (0) pp. 512-532 DOI |
ASLAN-ÇETİN, F., KORUCUK, N. (2018) "YEŞİL PAZARLAMA BAĞLAMINDA YEŞİL TÜKETİCİ DAVRANIŞI; STARBUCKS ÖRNEĞİ", Sosyal Bilimler Dergisi / The Journal of Social Science, 5 (22) pp. 78-89 Link |
ASLAN-ÇETİN, F., KORUCUK, N. (2017) "STRATEJİK PAZARLAMA YÖNETİMİ: GELECEĞİNİZ İÇİN BİR TEMEL OLUŞTURMA", the Journal of Academic Social Sciences, 62 (0) pp. 633-640 DOI |
KORUCUK, N. (2024) "SOSYAL AĞLAR TÜKETİM ALIŞKANLIKLARINI ETKİLER Mİ?", 4. BİLSEL INTERNATIONAL EFES SCIENTIFIC RESEARCHES AND INNOVATION CONGRESS, 27/28 JULY, 2024-İZMİR, Türkiye , (Ağustos 2024) |
KORUCUK, N. (2023) "Lojistik hizmet pazarlaması ve e-lojistik", 2. Uluslararası İpekyolu Bilimsel Araştırmalar Kongresi , Iğdır, (Ekim 2023) |
KORUCUK, N., KORUCUK, M. (2023) "Eğitim Programları ve Öğretim Alanında “Rekreasyon” Odaklı Tezlerin İncelenmesi", 7 th International Congress of Eurasian Social Sciences , (pp. 799-815), Muğla, Türkiye, (Mayıs 2023) |
KORUCUK, N., Geçgin, E. (2023) "BESYO ÖĞRENCİLERİNİN SPOR TÜKETİMİNDEKİ PAZARLAMA BİLEŞENLERİNİN İNCELENMESİ", 9th INTERNATIONAL ZEUGMA CONFERENCE ON SCIENTIFIC RESEARCH , Gaziantep, Türkiye, (Mart 2023) |
Geçgin, E., KORUCUK, N. (2023) "DEĞER ZİNCİRİ ANALİZİNİN KARS TURİZMİNİNE OLAN YANSIMALARINA KISA BİR BAKIŞ", ATLAS 10th INTERNATIONAL SOCIAL SCIENCES CONGRESS , Konya, Türkiye, (Mart 2023) |
KORUCUK, N., Geçgin, E. (2023) "TURİZM VE PAZARLAMA TEMALI LİSANSÜSTÜ TEZLERİN BİBLİYOMETRİK ANALİZİ", 3. INTERNATIONAL ANTALYA SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATIVE STUDIES CONGRESS , Antalya, Türkiye, (Mart 2023) |
KORUCUK, N. (2024) "Hizmet Sektöründe Pazarlama: Tüketicilerin Kars Destinasyon Yemek İmajını Değerlendirmelerine Yönelik Bir Araştırma", Ankara/Türkiye : Gazi Kitabevi, ISBN: 978-625-365-593-8 |
ASLAN-ÇETİN, F., KORUCUK, N. (2020) "Modern dönemin pazarlama yaklaşımı; Yeşil pazarlamayı anlamak", Ankara/Türkiye : Gece Kitaplığı, ISBN: 978-625-7884-95-2 |
KORUCUK, N. (2023) "3. parti lojistik (3pl) sisteminde yeşil lojistik", Kitap: Her Yönüyle Sürdürülebilirlik, Ankara/Türkiye : Efe Akademi Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 123 / 136, ISBN: 978-625-6452-26-8 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Kafkas Üniversitesi
|
2017 - 2024 | 9 |
Erol Geçgin
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi
|
2023 | 3 |
-
|
2020 | 1 |
Kafkas Üniversitesi
|
2023 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78378 |
YÖKSİS Temel Alan | Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı | 33223 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Pazarlama | 1422 |
Anahtar Kelimeler | Hizmet Pazarlaması, Pazarlama Araştırmaları, Tüketici Davranışları |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 0 | 15 | 20 | 60 | 130 | 0 | 0 | 83 | 125 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | - | 535 . | 524 . | 482 . | 401 . | - | - | 526 . | 261 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | - | 436 . | 453 . | 420 . | 324 . | - | - | 443 . | 203 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | - | 152 . | 141 . | 108 . | 60 . | - | - | 99 . | 32 . |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | - | 76 . | 74 . | 51 . | 31 . | - | - | 50 . | 11 . |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | - | - | 71 . | 60 . | 47 . | 22 . | - | - | 45 . | 9 . |
Sıra (Anahtar Kelime (3)) | - | - | 127 . | 116 . | 84 . | 50 . | - | - | 86 . | 26 . |
Toplam Yayın | 0 | 0 | 1 | 1 | 4 | 3 | 0 | 0 | 6 | 3 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 1 | 1 | 4 | 2 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 1 |
Toplam Bildiri | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 | 1 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 1 | 1 | 4 | 2 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 | 1 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |