Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Karadeniz Teknik Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Kimya Eğitimi (Dr), 2006, 2012 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim (Yl) (Tezli), 2002, 2005 |
Lisans, Türkiye, Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 1996, 2000 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Karadeniz Teknik Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Kimya Eğitimi (Dr), 2006, 2012 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim (Yl) (Tezli), 2002, 2005 |
Lisans, Türkiye, Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 1996, 2000 |
Nesli KALA, Yüksek Lisans, Fen bilgisi öğretmenlerinin ilköğretim 7. ve 8. sınıftaki kimya konularına yönelik laboratuvar becerilerini geliştirmede eğitim fakültelerinin yeterliliği, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2005 |
İngilizce, YÖKDİL, 72, 05 Kasım 2, 2017 |
İngilizce, ÜDS, 68, 2009-ÜDS İ, 2009 |
Seminer, TÜBİTAK 2237-A Lisansüstü Öğrenciler Fen Bilimlerinde Girişimcilik Temelli Bütünleştirilmiş Etkinlik, Online, 30-01-2023, 02-02-2023 |
Çalıştay, Bağlam Temelli Öğrenme Uygulamaları İle Zenginleştirilmiş Fen Bilimlerinde Yaşam Becerileri Eğitimi, Kars, Türkiye, 28-09-2018, 28-09-2018 |
Seminer, Erasmus Ders Verme Hareketliliği, Konin, Polonya, 02-06-2014, 06-06-2014 |
Kurs, TÜBİTAK 2237-Proje Eğitimi Etkinliklerini Destekleme Programı, Dokuz Eylül Üniversitesi, İzmir, 04-09-2012, 04-10-2012 |
[UAK] Eğitim Bilimleri Fen Bilgisi Eğitimi Fen Bilgisi Eğitimi |
2016-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Dede Korkut Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2013-2016, Yardımcı Doçent, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2005-2013, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2003-2005, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
Kayıt Yok |
Yasemen Cimşit, Yüksek Lisans, Ortaokul öğrencilerinin günlük yaşamlarında dijital oyun oynamalarının fen bilimleri dersindeki başarı ve analitik düşünmelerine etkisi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Erkan Turan, Yüksek Lisans, Kaynaştırma sınıflarında, hücre ve bölünmeler ünitesinde hazırlanan iki aşamalı hibrit kutu oyunları ve hibrit çalışma yapraklarının bazı değişkenlere etkisi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Emel Aydın Gündüz, Yüksek Lisans, Vücudumuzdaki sistemler ve duyu organları konularında artırılmış gerçeklik uygulamalı hibrit kutu oyunlarına dayalı öğretim tasarımının çeşitli değişkenlere etkisi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Ersin Kaya, Yüksek Lisans, Fen bilimlerinde yaşam becerileri eğitimi kılavuzunun fen bilgisi öğretmen adaylarının analitik düşünme becerilerini geliştirmelerine etkisi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Güngör Bozkurt, Yüksek Lisans, 8. sınıf öğrencilerinin DNA ve genetik kod ünitesine ilişkin analitik düşünmelerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Ahmet Mutlu Öz, Yüksek Lisans, Güneş, dünya ve ay ünitesinde ters yüz sınıf modelinin farklı sosyo-ekonomik düzeydeki öğrencilerin başarı ve eleştirel-analitik düşünme becerisine etkisi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Aysun Turan, Yüksek Lisans, 4. sınıftaki maddenin ısı etkisiyle değişimi konusuyla ilgili birincil kaynakların kavramsal açıdan incelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
2022-2023, Fen Bilimlerinde Çoklu Ortam Tasarımları, Yüksek Lisans |
2022-2023, Fen Bilimlerinde Öğrenme Kuramları, Yüksek Lisans |
2022-2023, Eleştirel ve Analitik Düşünme, Lisans |
2022-2023, Eğitimde Proje Hazırlama, Lisans |
2022-2023, Bilişim Teknolojileri, Lisans |
2021-2022, Fen Bilimlerinde Çoklu Ortam Tasarımları, Yüksek Lisans |
2021-2022, Fen Bilimlerinde Öğrenme Kuramları, Yüksek Lisans |
2021-2022, Eleştirel ve Analitik Düşünme, Lisans |
2021-2022, Fen Öğretim Programları, Lisans |
2021-2022, Bilgisayar Destekli Fen Öğretimi, Lisans |
2021-2022, Eğitimde Proje Hazırlama, Lisans |
2021-2022, Bilişim Teknolojileri, Lisans |
2020-2021, Fen Bilimlerinde Çoklu Ortam Tasarımları, Yüksek Lisans |
2020-2021, Fen Bilimlerinde Öğrenme Kuramları, Yüksek Lisans |
2020-2021, Eleştirel ve Analitik Düşünme, Lisans |
2020-2021, Fen Öğretim Programları, Lisans |
2020-2021, Fen-Teknoloji Prog. ve Planlama, Lisans |
2020-2021, Okul Deneyimi, Lisans |
2020-2021, Bilgisayar Destekli Fen Öğretimi, Lisans |
2020-2021, Bilişim Teknolojileri, Lisans |
2019-2020, Fen Bilimlerinde Çoklu Ortam Tasarımları, Yüksek Lisans |
2019-2020, Fen Bilimlerinde Öğrenme Kuramları, Yüksek Lisans |
2019-2020, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2019-2020, Eleştirel ve Analitik Düşünme, Lisans |
2019-2020, Fen Öğretim Programları, Lisans |
2019-2020, Okul Deneyimi, Lisans |
2019-2020, Bilgisayar Destekli Fen Öğretimi, Lisans |
2019-2020, Bilişim Teknolojileri, Lisans |
2018-2019, Fen Bilimlerinde Çoklu Ortam Tasarımları, Yüksek Lisans |
2018-2019, Fen Bilimlerinde Öğrenme Kuramları, Yüksek Lisans |
2018-2019, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2018-2019, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2018-2019, Fen-Teknoloji Prog. ve Planlama, Lisans |
2018-2019, Eğitim Bilimine Giriş, Lisans |
2018-2019, Okul Deneyimi, Lisans |
2018-2019, Bilgisayar Destekli Fen Öğretimi, Lisans |
2017-2018, Fen Bilimlerinde Çoklu Ortam Tasarımları, Yüksek Lisans |
2017-2018, Fen Bilimlerinde Öğrenme Kuramları, Yüksek Lisans |
2017-2018, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2017-2018, Fen-Teknoloji Prog. ve Planlama, Lisans |
2017-2018, Eğitim Bilimine Giriş, Lisans |
2017-2018, Bilgisayar Destekli Fen Öğretimi, Lisans |
2016-2017, Fen-Teknoloji Prog. ve Planlama, Lisans |
2016-2017, Okul Deneyimi, Lisans |
2016-2017, Fen Öğretim Laboratuar Uygulamaları I, Lisans |
2016-2017, Bilgisayar Destekli Fen Öğretimi, Lisans |
2015-2016, Fen Öğretim Laboratuar Uygulamaları II, Lisans |
2015-2016, Fen-Teknoloji Prog. ve Planlama, Lisans |
2015-2016, Fen Öğretim Laboratuar Uygulamaları I, Lisans |
2015-2016, Bilgisayar Destekli Fen Öğretimi, Lisans |
2014-2015, Öğretmenli Uygulaması, Lisans |
2014-2015, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2014-2015, Fen-Teknoloji Prog. ve Planlama, Lisans |
2014-2015, Okul Deneyimi, Lisans |
2014-2015, Bilgisayar Destekli Fen Öğretimi, Lisans |
2013-2014, Okul Deneyimi, Lisans |
2013-2014, Fen Öğretimi Laboratuar Uygulamaları I, Lisans |
2013-2014, Öğretmenli Uygulaması, Lisans |
2013-2014, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2013-2014, Özel Öğretim Yöntemleri-I, Lisans |
2013-2014, Fen-Teknoloji Prog. ve Planlama, Lisans |
2013-2014, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans |
2013-2014, Eğitim Bilimine Giriş, Lisans |
Kayıt Yok |
Teknoloji Destekli Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Yazılı Ve Sözlü Argümantasyon, Bilimsel Muhakeme Ve Çoklu Gösterimleri Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Araştırmacı , 2023 ![]() |
Öğrenme güçlüğü olan öğrencilere yönelik üreten nesiller kılavuzunun tasarlanması, uygulanması ve psikolojik dayanıklılık, girişimcilik becerisi, kavramsal anlama ve doğa bilinci üzerindeki etkisinin değerlendirmesi TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Araştırmacı , 2022 ![]() |
Hizmet Sürecindeki Öğretmenler İçin Akademisyen-Öğretmen İşbirliğine Dayalı Bir Akademik Danışmanlık Modelinin Geliştirilmesi: Bir Aksiyon Çalışması Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2019-2021 ![]() |
Bağlam Temelli Ögrenme Uygulamalari Ile Zenginlestirilmis Fen Bilimlerinde Yasam Becerileri Egitimi Kilavuzunun Tasarlanmasi, Uygulanmasi Ve Degerlendirilmesi TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Araştırmacı , 2018-2021 ![]() |
Kayıt Yok |
KALA, N., SUNGUR-ALHAN, S. (2023) "From Professional Knowledge to Practice: The Effect of Academic Counseling Model Based on Academic-Teacher Collaboration on Pedagogical Content Knowledge", Science Education International, 34 (4) pp. 312-322 DOI ![]() |
KALA, N., Ayas, A. (2023) "Effect of instructional design based on cognitive load theory on students performances and the indicators of element interactivity", Journal of Turkish Science Education, 20 (3) pp. 468-489 DOI ![]() |
Öz, A.M., KALA, N. (2023) "Explorations to Overcome Socio-Economic Barriers in Learning and Thinking: A Flipped Classroom Study", Science Insights Education Frontiers, 18 (1) pp. 2759-2783 DOI ![]() |
KİRMAN-BİLGİN, A., KALA, N., İNALTEKİN, T., Nas, S.E., Akbulut, H.İ., Çoruhlu, T.Ş., YERDELEN, S. (2023) "Fen Eğitimcilerinin Yürüttüğü Yaşam Becerilerini Kazandırma Süreçlerinin ve Önerilerinin İncelenmesi", Ankara Universitesi Egitim Bilimleri Fakultesi Dergisi, (1) pp. 1-53 DOI ![]() |
KİRMAN-BİLGİN, A., KALA, N. (2022) "Using Case-Based Science Scenarios to Analyze Preservice Teachers’ Analytical Thinking Skills", Journal of Theoretical Educational Science, 15 (4) pp. 867-883 DOI ![]() ![]() |
KALA, N., KİRMAN-BİLGİN, A., SUNGUR-ALHAN, S. (2021) "Akademisyenler ve Öğretmenler Arasındaki İletişimin Hizmet Sürecindeki Öğretmen Eğitimine Yansımalarının İncelenmesi", Cumhuriyet International Journal of Education, 10 (2) pp. 579-600 DOI ![]() ![]() |
KALA, N., KİRMAN-BİLGİN, A. (2020) "Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Analitik Düşünme Becerisi ile İlgili Mesleki Bilgilerinin Belirlenmesi", Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 18 (2) pp. 525-544 [TR Dizin] ![]() ![]() |
KALA, N., SUNGUR-ALHAN, S., KİRMAN-BİLGİN, A. (2019) "Akademisyen ve Öğretmen Perspektifinden Türkiye deki Hizmet Sürecindeki Öğretmen Eğitiminin İncelenmesi", Yuzunci Yil Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi, 116 (1) pp. 1277-1307 [TR Dizin] DOI ![]() ![]() |
KİRMAN-BİLGİN, A., KALA, N., SUNGUR-ALHAN, S. (2019) "Eğitim Fakültesi ve Milli Eğitim Müdürlüğü Arasındaki İş Birliği Sürecinin İncelenmesi", Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 0 (33) pp. 1-32 [TR Dizin] Link DOI ![]() ![]() |
SAKA, T., Akcanca, N., KALA, N., SUNGUR-ALHAN, S. (2018) "Araştırma Sorgulamayla İlgili Verilen Eğitimin Öğretmen Adaylarının Planlama ve Uygulama Süreçlerine Etkisi", Necatibey Faculty of Education Electronics Journal of Science and Mathematics Education, 12 (1) pp. 180-204 [TR Dizin] DOI ![]() ![]() |
KALA, N. (2017) "Hizmet Sürecindeki Öğretmenler İçin Yeni Bir Model Önerisi: Akademisyen-Öğretmen İşbirliğine Dayalı Bir Akademik Danışmanlık Modeli", Kafkas Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi, 10 (1) ![]() |
KALA, N., Yaman, F., Ayas, A. (2013) "THE EFFECTIVENESS OF PREDICT-OBSERVE-EXPLAIN TECHNIQUE IN PROBING STUDENTS’xx UNDERSTANDING ABOUT ACID-BASE CHEMISTRY: A CASE FOR THE CONCEPTS OF pH, pOH, AND STRENGTH", INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENCE AND MATHEMATICS EDUCATION, 11 (3) pp. 555-574 [SSCI] Link DOI ![]() |
Cimşit, Y., KALA, N. (2023) "8. Sınıf Öğrencilerinin Günlük Yaşamlarındaki Dijital Oyun Tercihlerine ve Oyun Oynama Alışkanlıklarına Ebeveynlerinin Etkisinin İncelenmesi", 15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Kars, Türkiye, (Eylül 2023) ![]() |
Gündüz, E.A., KALA, N. (2023) "Artırılmış Gerçeklik Uygulamalı Hibrit Kutu Oyunlarına Dayalı Öğretim Tasarımıyla İlgili Öğrenci Görüşlerinin Belirlenmesi", 15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Kars, Türkiye, (Eylül 2023) ![]() |
Cimşit, Y., KALA, N. (2023) "Fen Bilimleri Dersi DNA ve Genetik Kod Ünitesi Bağlamında Öğrencilerin Analitik Düşünmelerinin İncelenmesi", 15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Kars, Türkiye, (Eylül 2023) ![]() |
KİRMAN-BİLGİN, A., KALA, N. (2021) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Canlıları Tanıyalım Konusuna Yönelik Tasarladıkları Materyallerdeki Alternatif Kavramaların Belirlenmesi", 14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Burdur, Türkiye, (Mayıs 2021) ![]() |
KALA, N., KİRMAN-BİLGİN, A. (2018) "Fen Bilimleri Konularının Günlük Hayattaki Yeri Dersinin Öğretmen Adaylarının Kavram ile Bağlam İlişkisini Oluşturabilmeleri Üzerine Etkisi", ERPA International Congresses on Education , Türkiye, (Ekim 2018) ![]() |
GÜNBAŞ, N., KALA, N. (2018) "Pre-Service Science Teachers’ Views Towards Programming In Creating Their own Technology Based Teaching Environments", ERPA International Congress on Education , İstanbul, Türkiye, (Ekim 2018) ![]() |
KALA, N., Ayas, A. (2018) "The Effect of Different Instructional Designs on Learning in Retention and Transfer Levels of Expert and Novice Students", 6th International Congress on Curriculum and Intruction , Türkiye, (Ekim 2018) ![]() |
KALA, N., Ayas, A. (2018) "İç enerji konusunda bilişsel yük kuramına göre geliştirilen öğretim tasarımının uzman ve uzman olmayan öğrencilerin hatırlama ve transfer düzeyindeki öğrenmelerine etkisi", ERPA International Congresses on Education , (Haziran 2018) ![]() |
KALA, N., SUNGUR-ALHAN, S., Akcanca, N., SAKA, T. (2017) "THE INFLUENCE OF THE EDUCATION PROVIDED BASED ON RESEARCH INQUIRY BASED LEARNING APPROACH ON THE PRESERVICE TEACHERS PLANNING PROCESSES", ICEMST , (Haziran 2017) ![]() |
KALA, N. (2017) "Can Nan-major Pre-service Science Teachers Learn Thermodynamics Using Cognitive Load Theory?", International Conference on Research in Education Science (ICRES2017) , (Mayıs 2017) ![]() |
KİRMAN-BİLGİN, A., KALA, N., SUNGUR-ALHAN, S. (2017) "An Analysis Of Science Teachers Opinions Regarding Professional Development Needs", ICES-UEBK 2017 26th International Conference on Educational Sciences , Antalya, Türkiye, (Nisan 2017) ![]() |
KALA, N. (2017) "The Effect Of Post-Lesson Assessment And Evaluation On Permanent Learning And Cognitive Load", 2017 NARST Annual International Conference , (Nisan 2017) ![]() |
KALA, N., Okal, A.S. (2016) "Basit Makineler Konusunda Bilişsel Yük Kuramının Dikkatin Dağılması İlkesine Göre Geliştirilen Materyalin Öğrenci Başarısına ve Yüklenmeye Etkisi", 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Trabzon, Türkiye, (Eylül 2016) ![]() |
KALA, N., GÜNBAŞ, N., Akbay, M. (2016) "Are Interactive Books Effective Enough?: A Rubric Development Study", 10th International Computer and Instructional Tecnologies Symposium , Rize, Türkiye, (Mayıs 2016) ![]() |
KALA, N., Ayas, A. (2012) "Entalpi Konusunda Bilişsel Yük Kuramına Göre Hazırlanan Öğretim Yazılımının Kimya Öğrencilerinin Hatırlama ve Transfer Düzeyindeki Öğrenmelerine Etkisi", X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Niğde, Türkiye, (Haziran 2012) ![]() |
KALA, N., Özpınar, İ., Ayas, A. (2010) "An Evaluation of Research Project Course in Faculties of Education: The Case of Science Student Teachers", EDULERN10: International Conference on Education and New Learning Technologies , Barselona, İspanya, (Temmuz 2010) ![]() |
Arslan, S., Özpınar, İ., KALA, N. (2010) "Ict In Primary School Textbooks: The Case Of Turkey", EDULERN10: International Conference on Education and New Learning Technologies , Barselona, İspanya, (Temmuz 2010) ![]() |
Akbulut, H.İ., KALA, N., Yaman, F., Ayas, A. (2010) "Using POE strategy to investigate student teachers’ understanding about the effect of substance type on solubility", 2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010) , (Şubat 2010) ![]() |
Özpınar, İ., KALA, N. (2009) "Evaluating Instructional Technologies and Material Design Course In Terms Of Competences It Provides To Candidate Teachers", International Computer and Instructional Tecnologies Symposium , Trabzon, Türkiye, (Ekim 2009) ![]() |
KALA, N., Ayas, A. (2009) "Determination of Chemistry Student Teachers’ Success Levels on the Subject of Thermodynamics", The European Applied Business Research (EABR) and Colege Teaching & Learning (TLC) Conferences , Prag, Çek Cumhuriyeti, (Haziran 2009) ![]() |
KALA, N., Özpınar, İ. (2009) "The Effectiveness Of Student Teachers’ Majors On Their Problem Solving Skills", The European Applied Business Research (EABR) and Colege Teaching & Learning (TLC) Conferences , Prag, Çek Cumhuriyeti, (Haziran 2009) ![]() |
KALA, N., YÜKSEK, H., Ayas, A. (2008) "Laboratory Application in the Education Faculties in Lecturer’s View", 11th International Conference Further Education in the Balkan Countries , Konya, Türkiye, (Ekim 2008) ![]() |
KALA, N., Ayas, A., Yaman, F. (2008) "Determining High School Students’ Conceptual Understanding About Acids and Bases", XXIII. CESE Conference , Atina, Yunanistan, (Temmuz 2008) ![]() |
KALA, N., YÜKSEK, H., Ayas, A. (2008) "Laboratory Qualifications Of The Science Student Teachers in Lecturer’s View", XXIII. CESE Conference , Atina, Yunanistan, (Temmuz 2008) ![]() |
KALA, N., Ayas, A. (2007) "Danışman-Lisansüstü Öğrenci İlişkisinde Beklentiler Ve Karşılaşılan Problemler", III. Lisansüstü Eğitim Sempozyumu , Eskişehir, Türkiye, (Ekim 2007) ![]() |
YÜKSEK, H., ALKAN, M., KALA, N. (2004) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kimya Alanına Yönelik Laboratuar Becerilerini Geliştirmede Eğitim Fakültelerinin Yeterliliği", XVIII. Ulusal Kimya Kongresi , Kars, Türkiye, (Temmuz 2004) ![]() |
KALA, N. (2015) "Katılar", Kitap: Kimya: Kavramlar ve Problemler, Ankara/Türkiye : Nobel Kitap, Bölüm Sayfaları: 168 / 184, ISBN: 978-605-320-224-0 ![]() |
KALA, N. (2014) "Deneysel Araştırma", Kitap: Eğitim Araştırmaları: Nitel, Nicel ve Karma Yaklaşımlar, Ankara/Türkiye : Eğiten Kitap, Bölüm Sayfaları: 282 / 316, ISBN: 978-605-4757-31-2 ![]() |
KALA, N., ERGİNSOY-OSMANOĞLU, D. (2023) "Üreten Nesiller Kılavuzu Arıcılık Etkinlikleri", Kitap: Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrenciler İçin Üreten Nesiller Kılavuzu, Ankara/Türkiye : Vizetek Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 137 / 170, ISBN: 978-625-94130-2-0 ![]() |
KALA, N. (2019) "Fen Bilimleri Eğitiminde Analitik Düşünme Becerisi", Kitap: Fen Bilimlerinde Yaşam Becerileri Eğitimi, Türkiye : Pegem Akademi Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 52 / 80, ISBN: 978-605-037-004-1 ![]() |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) International Journal of Science and Mathematics Education, 2017 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
![]() ![]() |
2017 - 2023 | 9 |
![]() ![]() |
2017 - 2023 | 7 |
![]()
Alipaşa Ayas
İhsan Doğramacı Bilkent Üniversitesi
|
2007 - 2023 | 6 |
![]()
Alipaşa Ayas
-
|
2008 - 2018 | 6 |
![]()
İlknur Özpınar
Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi
|
2009 - 2010 | 4 |
![]() ![]() |
2004 - 2008 | 3 |
![]() ![]() |
2016 - 2018 | 2 |
![]() ![]() |
2017 - 2018 | 2 |
![]()
Hava İpek Akbulut
Trabzon Üniversitesi
|
2010 - 2023 | 2 |
![]()
Nur Akcanca
![]() |
2017 - 2018 | 2 |
![]()
Fatma Yaman
-
|
2008 - 2013 | 2 |
![]()
Yasemen Cimşit
-
|
2023 | 2 |
![]()
-
|
2023 | 1 |
![]()
-
|
2004 | 1 |
![]()
-
|
2023 | 1 |
![]() ![]() |
2023 | 1 |
![]()
Selahattin Arslan
-
|
2010 | 1 |
![]()
Sibel Er Nas
Trabzon Üniversitesi
|
2023 | 1 |
![]()
Fatma Yaman
Yozgat Bozok Üniversitesi
|
2010 | 1 |
![]()
Murat Akbay
-
|
2016 | 1 |
![]()
Tülay Şenel Çoruhlu
-
|
2023 | 1 |
![]()
Ahmet Mutlu Öz
-
|
2023 | 1 |
![]()
Aylin Su Okal
-
|
2016 | 1 |
![]()
Emel Aydın Gündüz
-
|
2023 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78669 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 10540 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Fen Bilgisi Eğitimi | 490 |
Anahtar Kelimeler | Fen Bilgisi Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 7 | 40 | 40 | 70 | 15 | 17 | 15 | 106 | 0 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 481 . | 503 . | 520 . | 501 . | 471 . | 520 . | 608 . | 621 . | 501 . | - | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 322 . | 347 . | 304 . | 305 . | 267 . | 316 . | 375 . | 364 . | 286 . | - | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 106 . | 129 . | 80 . | 98 . | 65 . | 92 . | 110 . | 99 . | 77 . | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 94 . | 110 . | 71 . | 80 . | 58 . | 76 . | 88 . | 82 . | 64 . | - | - |
Toplam Yayın | 1 | 2 | 5 | 5 | 3 | 1 | 2 | 1 | 8 | 0 | 0 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 1 | 1 | 2 | 1 | 1 | 1 | 4 | 0 | 0 |
Toplam Kitap | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 2 | 4 | 4 | 0 | 0 | 1 | 0 | 3 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 4 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 1 | 1 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 1 | 4 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 3 | 0 | 0 |