img

Dr. Öğr. Üyesi Nesli KALA

  • Dede Korkut Eğitim Fakültesi
  • Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
  • Kimya Eğitimi

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
42
Atıf
26
h-index
3
Proje
4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Karadeniz Teknik Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Kimya Eğitimi (Dr), 2006, 2012
Yüksek Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim (Yl) (Tezli), 2002, 2005
Lisans, Türkiye, Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 1996, 2000
Araştırma Alanları
Fen Bilgisi Eğitimi
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Karadeniz Teknik Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Kimya Eğitimi (Dr), 2006, 2012
Yüksek Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim (Yl) (Tezli), 2002, 2005
Lisans, Türkiye, Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 1996, 2000
Kayıt Yok
İngilizce, YÖKDİL, 72, 05 Kasım 2, 2017
İngilizce, ÜDS, 68, 2009-ÜDS İ, 2009
Seminer, TÜBİTAK 2237-A Lisansüstü Öğrenciler Fen Bilimlerinde Girişimcilik Temelli Bütünleştirilmiş Etkinlik, Online, 30-01-2023, 02-02-2023
Çalıştay, Bağlam Temelli Öğrenme Uygulamaları İle Zenginleştirilmiş Fen Bilimlerinde Yaşam Becerileri Eğitimi , Kars, Türkiye, 28-09-2018, 28-09-2018
Seminer, Erasmus Ders Verme Hareketliliği, Konin, Polonya, 02-06-2014, 06-06-2014
Kurs, TÜBİTAK 2237-Proje Eğitimi Etkinliklerini Destekleme Programı, Dokuz Eylül Üniversitesi, İzmir, 04-09-2012, 04-10-2012
[UAK] Eğitim Bilimleri Fen Bilgisi Eğitimi Fen Bilgisi Eğitimi
2016-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Dede Korkut Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye
2013-2016, Yardımcı Doçent, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye
2005-2013, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye
2003-2005, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye
Kayıt Yok
Emel Aydın Gündüz, Yüksek Lisans, Vücudumuzdaki sistemler ve duyu organları konularında artırılmış gerçeklik uygulamalı hibrit kutu oyunlarına dayalı öğretim tasarımının çeşitli değişkenlere etkisi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Ersin Kaya, Yüksek Lisans, Fen bilimlerinde yaşam becerileri eğitimi kılavuzunun fen bilgisi öğretmen adaylarının analitik düşünme becerilerini geliştirmelerine etkisi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Yasemen Cimşit, Yüksek Lisans, Ortaokul öğrencilerinin dijital oyun oynamalarının Fen Bilimleri Dersi bağlamında çeşitli değişkenlere etkisi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Fen ve Matematik Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Erkan Turan, Yüksek Lisans, Kaynaştırma sınıflarında, Hücre ve Bölünmeler ünitesinde hibrit kutu oyunlarına dayalı öğretim tasarımının bazı değişkenlere etkisinin incelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Güngör Bozkurt, Yüksek Lisans, 8. sınıf öğrencilerinin DNA ve genetik kod ünitesine ilişkin analitik düşünmelerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman)
Ahmet Mutlu Öz, Yüksek Lisans, Güneş, dünya ve ay ünitesinde ters yüz sınıf modelinin farklı sosyo-ekonomik düzeydeki öğrencilerin başarı ve eleştirel-analitik düşünme becerisine etkisi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman)
Aysun Turan, Yüksek Lisans, 4. sınıftaki maddenin ısı etkisiyle değişimi konusuyla ilgili birincil kaynakların kavramsal açıdan incelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman)
2022-2023, Fen Bilimlerinde Çoklu Ortam Tasarımları, Yüksek Lisans
2022-2023, Fen Bilimlerinde Öğrenme Kuramları, Yüksek Lisans
2022-2023, Eleştirel ve Analitik Düşünme, Lisans
2022-2023, Eğitimde Proje Hazırlama, Lisans
2022-2023, Bilişim Teknolojileri, Lisans
2021-2022, Fen Bilimlerinde Çoklu Ortam Tasarımları, Yüksek Lisans
2021-2022, Fen Bilimlerinde Öğrenme Kuramları, Yüksek Lisans
2021-2022, Eleştirel ve Analitik Düşünme, Lisans
2021-2022, Fen Öğretim Programları, Lisans
2021-2022, Bilgisayar Destekli Fen Öğretimi, Lisans
2021-2022, Eğitimde Proje Hazırlama, Lisans
2021-2022, Bilişim Teknolojileri, Lisans
2020-2021, Fen Bilimlerinde Çoklu Ortam Tasarımları, Yüksek Lisans
2020-2021, Fen Bilimlerinde Öğrenme Kuramları, Yüksek Lisans
2020-2021, Eleştirel ve Analitik Düşünme, Lisans
2020-2021, Fen Öğretim Programları, Lisans
2020-2021, Fen-Teknoloji Prog. ve Planlama, Lisans
2020-2021, Okul Deneyimi, Lisans
2020-2021, Bilgisayar Destekli Fen Öğretimi, Lisans
2020-2021, Bilişim Teknolojileri, Lisans
2019-2020, Fen Bilimlerinde Çoklu Ortam Tasarımları, Yüksek Lisans
2019-2020, Fen Bilimlerinde Öğrenme Kuramları, Yüksek Lisans
2019-2020, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
2019-2020, Eleştirel ve Analitik Düşünme, Lisans
2019-2020, Fen Öğretim Programları, Lisans
2019-2020, Okul Deneyimi, Lisans
2019-2020, Bilgisayar Destekli Fen Öğretimi, Lisans
2019-2020, Bilişim Teknolojileri, Lisans
2018-2019, Fen Bilimlerinde Çoklu Ortam Tasarımları, Yüksek Lisans
2018-2019, Fen Bilimlerinde Öğrenme Kuramları, Yüksek Lisans
2018-2019, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
2018-2019, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans
2018-2019, Fen-Teknoloji Prog. ve Planlama, Lisans
2018-2019, Eğitim Bilimine Giriş, Lisans
2018-2019, Okul Deneyimi, Lisans
2018-2019, Bilgisayar Destekli Fen Öğretimi, Lisans
2017-2018, Fen Bilimlerinde Çoklu Ortam Tasarımları, Yüksek Lisans
2017-2018, Fen Bilimlerinde Öğrenme Kuramları, Yüksek Lisans
2017-2018, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans
2017-2018, Fen-Teknoloji Prog. ve Planlama, Lisans
2017-2018, Eğitim Bilimine Giriş, Lisans
2017-2018, Bilgisayar Destekli Fen Öğretimi, Lisans
2016-2017, Fen-Teknoloji Prog. ve Planlama, Lisans
2016-2017, Okul Deneyimi, Lisans
2016-2017, Fen Öğretim Laboratuar Uygulamaları I, Lisans
2016-2017, Bilgisayar Destekli Fen Öğretimi, Lisans
2015-2016, Fen Öğretim Laboratuar Uygulamaları II, Lisans
2015-2016, Fen-Teknoloji Prog. ve Planlama, Lisans
2015-2016, Fen Öğretim Laboratuar Uygulamaları I, Lisans
2015-2016, Bilgisayar Destekli Fen Öğretimi, Lisans
2014-2015, Öğretmenli Uygulaması, Lisans
2014-2015, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans
2014-2015, Fen-Teknoloji Prog. ve Planlama, Lisans
2014-2015, Okul Deneyimi, Lisans
2014-2015, Bilgisayar Destekli Fen Öğretimi, Lisans
2013-2014, Okul Deneyimi, Lisans
2013-2014, Fen Öğretimi Laboratuar Uygulamaları I, Lisans
2013-2014, Öğretmenli Uygulaması, Lisans
2013-2014, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans
2013-2014, Özel Öğretim Yöntemleri-I, Lisans
2013-2014, Fen-Teknoloji Prog. ve Planlama, Lisans
2013-2014, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans
2013-2014, Eğitim Bilimine Giriş, Lisans
Kayıt Yok
Kala, N., Ayas, A. (2023) "Effect of instructional design based on cognitive load theory on students performances and the indicators of element interactivity", Journal of Turkish Science Education, 20 (3) pp. 468-489 DOI  
Bilgin, A.K., Kala, N., İnaltekin, T., Nas, S.E., Akbulut, H.İ., Çoruhlu, T.Ş., Yerdelen, S. (2023) "Fen Eğitimcilerinin Yürüttüğü Yaşam Becerilerini Kazandırma Süreçlerinin ve Önerilerinin İncelenmesi", Ankara Universitesi Egitim Bilimleri Fakultesi Dergisi, (1) pp. 1-53 DOI  
Öz, A.M., Kala, N. (2023) "Explorations to Overcome Socio-Economic Barriers in Learning and Thinking: A Flipped Classroom Study", Science Insights Education Frontiers, 18 (1) pp. 2759-2783 DOI  
Kala, N., Alhan, S.S. (2023) "From Professional Knowledge to Practice: The Effect of Academic Counseling Model Based on Academic-Teacher Collaboration on Pedagogical Content Knowledge", Science Education International, 34 (4) pp. 312-322 DOI  
Bilgin, A.K., Kala, N. (2022) "Using Case-Based Science Scenarios to Analyze Preservice Teachers’ Analytical Thinking Skills", Journal of Theoretical Educational Science, 15 (4) pp. 867-883 DOI  
Kala, N., Bilgin, A.K., Alhan, S.S. (2021) "Akademisyenler ve Öğretmenler Arasındaki İletişimin Hizmet Sürecindeki Öğretmen Eğitimine Yansımalarının İncelenmesi", Cumhuriyet International Journal of Education, 10 (2) pp. 579-600 DOI   
Kala, N., Bilgin, A.K. (2020) "Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Analitik Düşünme Becerisi ile İlgili Mesleki Bilgilerinin Belirlenmesi", Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 18 (2) pp. 525-544 [TR Dizin]   
Kala, N., Sungur, S., Bilgin, A.K. (2019) "Akademisyen ve Öğretmen Perspektifinden Türkiye deki Hizmet Sürecindeki Öğretmen Eğitiminin İncelenmesi", Yuzunci Yil Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi, 116 (1) pp. 1277-1307 [TR Dizin] DOI   
Bilgin, A.K., Kala, N., Alhan, S.S. (2019) "Eğitim Fakültesi ve Milli Eğitim Müdürlüğü Arasındaki İş Birliği Sürecinin İncelenmesi", Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 0 (33) pp. 1-32 [TR Dizin] Link DOI   
Saka, T., Akcanca, N., Kala, N., Sungur, S. (2018) "Araştırma Sorgulamayla İlgili Verilen Eğitimin Öğretmen Adaylarının Planlama ve Uygulama Süreçlerine Etkisi", Necatibey Faculty of Education Electronics Journal of Science and Mathematics Education, 12 (1) pp. 180-204 [TR Dizin] DOI   
Kala, N. (2017) "Hizmet Sürecindeki Öğretmenler İçin Yeni Bir Model Önerisi: Akademisyen-Öğretmen İşbirliğine Dayalı Bir Akademik Danışmanlık Modeli", Kafkas Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi, 10 (1)  
Kala, N., Yaman, F., Ayas, A. (2013) "THE EFFECTIVENESS OF PREDICT-OBSERVE-EXPLAIN TECHNIQUE IN PROBING STUDENTS’xx UNDERSTANDING ABOUT ACID-BASE CHEMISTRY: A CASE FOR THE CONCEPTS OF pH, pOH, AND STRENGTH", INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENCE AND MATHEMATICS EDUCATION, 11 (3) pp. 555-574 [SSCI] Link DOI  
Cimşit, Y., Kala, N. (2023) "8. Sınıf Öğrencilerinin Günlük Yaşamlarındaki Dijital Oyun Tercihlerine ve Oyun Oynama Alışkanlıklarına Ebeveynlerinin Etkisinin İncelenmesi", 15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Kars, Türkiye, (Eylül 2023
Gündüz, E.A., Kala, N. (2023) "Artırılmış Gerçeklik Uygulamalı Hibrit Kutu Oyunlarına Dayalı Öğretim Tasarımıyla İlgili Öğrenci Görüşlerinin Belirlenmesi", 15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Kars, Türkiye, (Eylül 2023
Cimşit, Y., Kala, N. (2023) "Fen Bilimleri Dersi DNA ve Genetik Kod Ünitesi Bağlamında Öğrencilerin Analitik Düşünmelerinin İncelenmesi", 15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Kars, Türkiye, (Eylül 2023
Bilgin, A.K., Kala, N. (2021) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Canlıları Tanıyalım Konusuna Yönelik Tasarladıkları Materyallerdeki Alternatif Kavramaların Belirlenmesi", 14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Burdur, Türkiye, (Mayıs 2021
Günbaş, N., Kala, N. (2018) "Pre-Service Science Teachers’ Views Towards Programming In Creating Their own Technology Based Teaching Environments", ERPA International Congress on Education , İstanbul, Türkiye, (Ekim 2018
Kala, N., Ayas, A. (2018) "İç enerji konusunda bilişsel yük kuramına göre geliştirilen öğretim tasarımının uzman ve uzman olmayan öğrencilerin hatırlama ve transfer düzeyindeki öğrenmelerine etkisi", ERPA International Congresses on Education , (Haziran 2018
Kala, N., Ayas, A. (2018) "The Effect of Different Instructional Designs on Learning in Retention and Transfer Levels of Expert and Novice Students", 6th International Congress on Curriculum and Intruction , Türkiye, (Ekim 2018
Kala, N., Bilgin, A.K. (2018) "Fen Bilimleri Konularının Günlük Hayattaki Yeri Dersinin Öğretmen Adaylarının Kavram ile Bağlam İlişkisini Oluşturabilmeleri Üzerine Etkisi", ERPA International Congresses on Education , Türkiye, (Ekim 2018
Kala, N., Sungur, S., Akcanca, N., Saka, T. (2017) "THE INFLUENCE OF THE EDUCATION PROVIDED BASED ON RESEARCH INQUIRY BASED LEARNING APPROACH ON THE PRESERVICE TEACHERS PLANNING PROCESSES", ICEMST , (Haziran 2017
Kala, N. (2017) "The Effect Of Post-Lesson Assessment And Evaluation On Permanent Learning And Cognitive Load", 2017 NARST Annual International Conference , (Nisan 2017
Bilgin, A.K., Kala, N., Sungur, S. (2017) "An Analysis Of Science Teachers Opinions Regarding Professional Development Needs", ICES-UEBK 2017 26th International Conference on Educational Sciences , Antalya, Türkiye, (Nisan 2017
Kala, N. (2017) "Can Nan-major Pre-service Science Teachers Learn Thermodynamics Using Cognitive Load Theory?", International Conference on Research in Education Science (ICRES2017) , (Mayıs 2017
Kala, N., Günbaş, N., Akbay, M. (2016) "Are Interactive Books Effective Enough?: A Rubric Development Study", 10th International Computer and Instructional Tecnologies Symposium , Rize, Türkiye, (Mayıs 2016
Kala, N., Okal, A.S. (2016) "Basit Makineler Konusunda Bilişsel Yük Kuramının Dikkatin Dağılması İlkesine Göre Geliştirilen Materyalin Öğrenci Başarısına ve Yüklenmeye Etkisi", 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Trabzon, Türkiye, (Eylül 2016
Kala, N., Ayas, A. (2012) "Entalpi Konusunda Bilişsel Yük Kuramına Göre Hazırlanan Öğretim Yazılımının Kimya Öğrencilerinin Hatırlama ve Transfer Düzeyindeki Öğrenmelerine Etkisi", X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Niğde, Türkiye, (Haziran 2012
Arslan, S., Özpınar, İ., Kala, N. (2010) "Ict In Primary School Textbooks: The Case Of Turkey", EDULERN10: International Conference on Education and New Learning Technologies , Barselona, İspanya, (Temmuz 2010
Akbulut, H.İ., Kala, N., Yaman, F., Ayas, A. (2010) "Using POE strategy to investigate student teachers’ understanding about the effect of substance type on solubility", 2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010) , (Şubat 2010
Kala, N., Özpınar, İ., Ayas, A. (2010) "An Evaluation of Research Project Course in Faculties of Education: The Case of Science Student Teachers", EDULERN10: International Conference on Education and New Learning Technologies , Barselona, İspanya, (Temmuz 2010
Kala, N., Özpınar, İ. (2009) "The Effectiveness Of Student Teachers’ Majors On Their Problem Solving Skills", The European Applied Business Research (EABR) and Colege Teaching & Learning (TLC) Conferences , Prag, Çek Cumhuriyeti, (Haziran 2009
Kala, N., Ayas, A. (2009) "Determination of Chemistry Student Teachers’ Success Levels on the Subject of Thermodynamics", The European Applied Business Research (EABR) and Colege Teaching & Learning (TLC) Conferences , Prag, Çek Cumhuriyeti, (Haziran 2009
Özpınar, İ., Kala, N. (2009) "Evaluating Instructional Technologies and Material Design Course In Terms Of Competences It Provides To Candidate Teachers", International Computer and Instructional Tecnologies Symposium , Trabzon, Türkiye, (Ekim 2009
Kala, N., Ayas, A., Yaman, F. (2008) "Determining High School Students’ Conceptual Understanding About Acids and Bases", XXIII. CESE Conference , Atina, Yunanistan, (Temmuz 2008
Kala, N., Yüksek, H., Ayas, A. (2008) "Laboratory Qualifications Of The Science Student Teachers in Lecturer’s View", XXIII. CESE Conference , Atina, Yunanistan, (Temmuz 2008
Kala, N., Yüksek, H., Ayas, A. (2008) "Laboratory Application in the Education Faculties in Lecturer’s View", 11th International Conference Further Education in the Balkan Countries , Konya, Türkiye, (Ekim 2008
Kala, N., Ayas, A. (2007) "Danışman-Lisansüstü Öğrenci İlişkisinde Beklentiler Ve Karşılaşılan Problemler", III. Lisansüstü Eğitim Sempozyumu , Eskişehir, Türkiye, (Ekim 2007
Yüksek, H., Alkan, M., Kala, N. (2004) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kimya Alanına Yönelik Laboratuar Becerilerini Geliştirmede Eğitim Fakültelerinin Yeterliliği", XVIII. Ulusal Kimya Kongresi , Kars, Türkiye, (Temmuz 2004
Kala, N. (2015) "Kimya: Kavramlar ve Problemler", Ankara/Türkiye : Nobel Kitap  
Kala, N. (2014) "Eğitim Araştırmaları: Nitel, Nicel ve Karma Yaklaşımlar", Ankara/Türkiye : Eğiten Kitap  
Kala, N., Osmanoğlu, D.E. (2023) "Üreten Nesiller Kılavuzu Arıcılık Etkinlikleri", Kitap: Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrenciler İçin Üreten Nesiller Kılavuzu, Ankara/Türkiye : Vizetek Yayıncılık  
Kala, N. (2019) "Fen Bilimleri Eğitiminde Analitik Düşünme Becerisi", Kitap: Fen Bilimlerinde Yaşam Becerileri Eğitimi, Türkiye : Pegem Akademi Yayıncılık  
Kayıt Yok
Kayıt Yok
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) International Journal of Science and Mathematics Education, 2017
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Kafkas Üniversitesi
2017 - 2023 9
Kafkas Üniversitesi
2017 - 2023 7
Alipaşa Ayas
İhsan Doğramacı Bilkent Üniversitesi
2007 - 2023 6
Alipaşa Ayas
-
2008 - 2018 6
İlknur Özpınar
Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi
2009 - 2010 4
Kafkas Üniversitesi
2004 - 2008 3
Kafkas Üniversitesi
2016 - 2018 2
Kafkas Üniversitesi
2017 - 2018 2
Hava İpek Akbulut
Trabzon Üniversitesi
2010 - 2023 2
Nur Akcanca
Kafkas Üniversitesi
2017 - 2018 2
Fatma Yaman
-
2008 - 2013 2
Yasemen Cimşit
-
2023 2
-
2023 1
-
2004 1
-
2023 1
Kafkas Üniversitesi
2023 1
Selahattin Arslan
-
2010 1
Sibel Er Nas
Trabzon Üniversitesi
2023 1
Fatma Yaman
Yozgat Bozok Üniversitesi
2010 1
Murat Akbay
-
2016 1
Tülay Şenel Çoruhlu
-
2023 1
Ahmet Mutlu Öz
-
2023 1
Aylin Su Okal
-
2016 1
Emel Aydın Gündüz
-
2023 1
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78449
YÖKSİS Temel Alan Eğitim Bilimleri Temel Alanı 9456
YÖKSİS Bilim Alanı Fen Bilgisi Eğitimi 425
Anahtar Kelimeler Fen Bilgisi Eğitimi
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
Ağırlıklı Puan 0 7 40 40 70 15 17 15 106 0
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) 471 . 494 . 507 . 505 . 476 . 514 . 610 . 608 . 499 . -
Sıra (Temel Alan İçinde) 329 . 343 . 313 . 309 . 267 . 312 . 371 . 355 . 283 . -
Sıra (Bilim Alanı İçinde) 104 . 122 . 75 . 91 . 64 . 90 . 108 . 92 . 75 . -
Sıra (Anahtar Kelime (1)) 92 . 99 . 67 . 75 . 54 . 74 . 83 . 74 . 59 . -
Toplam Yayın 1 2 5 5 3 1 2 1 8 0
Toplam Makale 0 0 1 1 2 1 1 1 4 0
Toplam Kitap 1 0 0 0 1 0 0 0 1 0
Toplam Bildiri 0 2 4 4 0 0 1 0 3 0
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Uluslararası) 0 0 0 0 0 0 1 1 4 0
Makale (Ulusal) 0 0 1 1 2 1 0 0 0 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 1 0 0 0 1 0 0 0 1 0
Bildiri (Uluslararası) 0 1 4 4 0 0 0 0 0 0
Bildiri (Ulusal) 0 1 0 0 0 0 1 0 3 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri