Yüksek Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Atatürk Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu, , 2017 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Atatürk Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu, , 2017 |
Özlem MERT, Yüksek Lisans, Sağlık sektöründe kalite ve pazarlama stratejilerinin hasta sadakati ve memnuniyetine etkisi, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2014 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Yönetim ve Strateji |
2017-, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Atatürk Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu, Tıbbi Hizmetler ve Teknikler Bölümü, Türkiye |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |