img
 Ruhşen ALDEMİR ENGİN

Ruhşen ALDEMİR ENGİN

  • Dede Korkut Eğitim Fakültesi
  • Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
  • Matematik Eğitimi

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
45
Atıf
18
h-index
3
WoS
Yayın
2
Atıf
14
h-index
2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi (Dr), 2010, 2017
Lisans, Türkiye, Cumhuriyet Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2003, 2010
Araştırma Alanları
Matematik Eğitimi
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi (Dr), 2010, 2017
Lisans, Türkiye, Cumhuriyet Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2003, 2010
Kayıt Yok
İngilizce, ÜDS, 75, 2010-ÜDS S, 2010
Kayıt Yok
[UAK] Eğitim Bilimleri Matematik Eğitimi Matematik Eğitimi
2024-, Doçent, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Dede Korkut Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye
2018-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Dede Korkut Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye
2012-2018, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye
2018-2021, Arş. Uyg. Merkezi Müdürü, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Merve Erdem, Yüksek Lisans, 2009-2023 yılları arasında teknolojik pedagojik alan bilgisine yönelik yürütülen lisansüstü tezlerin genel perspektif ve matematik eğitimi özelinde incelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman)
Buse Tunalı Üge, Yüksek Lisans, 2018-2024 ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETİM PROGRAMLARININ KARŞILAŞTIRMALI İNCELENMESİ, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman)
Batuhan Bulan, Yüksek Lisans, Teknoloji destekli eğitimin akademik başarıya etkisi ve öğrenci görüşlerinin değerlendirilmesi: Açılar konusu örneği, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman)
Arzu Çil, Yüksek Lisans, STEAM ETKİNLİKLERİNİN EŞİTLİK VE DENKLEM KONUSUNDA ÖĞRENCİLERİN KAVRAM YANILGILARININ GİDERİLMESİNE ETKİSİ, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman)
Seçil Güntekin, Yüksek Lisans, EĞİTSEL DİJİTAL OYUN DESTEKLİ MATEMATİK ÖĞRETİMİNİN 6. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MOTİVASYONEL STRATEJİLERE, KAYGIYA, ÖZ YETERLİLİĞE ETKİSİ VE ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman)
Gülengül Tosun, Yüksek Lisans, Dijital hikayelerle matematik öğretiminin altıncı sınıf öğrencilerinin akademik başarılarına ve matematiğe yönelik kaygı düzeylerine etkisinin incelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Murat Fidan, Yüksek Lisans, Kesirler konusunun Geogebra ile öğretiminin öğrencilerin akademik başarısına ve akılda kalıcılığına etkisi ile öğrenci görüşlerinin değerlendirilmesi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Merve İzci, Yüksek Lisans, Geogebra Destekli Öğretimin Kesirler Konusunda Öğrencilerin Başarı Ve Tutumlarına Etkisi Ve Görüşlerinin Değerlendirilmesi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
2023-2024, Mantıksal Akıl Yürütme (İlköğretim Matematik Öğretmenliği Güz Dönemi), Lisans
2023-2024, Cebir ( İlköğretim Matematik Öğretmenliği Güz Dönemi), Lisans
2023-2024, Sayıların Öğretimi (İlköğretim Matematik Öğretmenliği Güz Dönemi), Lisans
2023-2024, Matematik Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları (ilköğretim Matematik Öğretmenliği Güz Dönemi), Lisans
2022-2023, Matematik Öğretiminde Materyal Tasarımı (İlköğretim Matematik Öğretmenliği Bahar Dönemi), Lisans
2022-2023, Öğretmenlik Uygulaması II (İlköğretim Matematik Öğretmenliği 2. grup Bahar Dönemi), Lisans
2022-2023, Öğretmenlik Uygulaması II (İlköğretim Matematik Öğretmenliği 1. grup Bahar Dönemi), Lisans
2022-2023, Olasılık ve İstatistik Öğretimi (İlköğretim Matematik Öğretmenliği Bahar Dönemi), Lisans
2022-2023, Matematik Öğretim Metotları ve Modelleri I (Bahar Dönemi), Yüksek Lisans
2022-2023, Matematik Öğretim Metotları ve Modelleri II (Bahar Dönemi), Yüksek Lisans
2022-2023, Mantıksal Akıl Yürütme (İlköğretim Matematik Öğretmenliği Güz Dönemi), Lisans
2022-2023, Öğretmenlik Uygulaması (İlköğretim Matematik Öğretmenliği Güz Dönemi ), Lisans
2022-2023, Sayıların Öğretimi (İlköğretim Matematik Öğretmenliği Güz Dönemi), Lisans
2022-2023, Matematik Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları (ilköğretim Matematik Öğretmenliği Güz Dönemi), Lisans
2022-2023, Matematik Öğretim Metotları ve Modelleri I (Güz Dönemi), Yüksek Lisans
2022-2023, Matematik Öğretim Metotları ve Modelleri II (Güz Dönemi), Yüksek Lisans
2021-2022, Bilişim Teknolojileri (İlköğretim Matematik Öğretmenliği Yaz Okulu), Lisans
2020-2021, Bilişim Teknolojileri (İlköğretim Matematik Öğretmenliği Yaz Okulu), Lisans
2020-2021, İlkokulda Temel Matematik (Sınıf Öğretmenliği Yaz Okulu), Lisans
2020-2021, Öğretmenlik Uygulaması (İlköğretim Matematik Öğretmenliği Bahar Dönemi ), Lisans
2020-2021, Matematik Öğretiminde Materyal Tasarımı (İlköğretim Matematik Öğretmenliği Bahar Dönemi), Lisans
2020-2021, Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı (İlköğretim Matematik Öğretimi Bahar Dönemi), Lisans
2020-2021, Temel Matematik (Sosyal Bilgiler Öğretmenliği Bahar Dönemi), Lisans
2020-2021, Matematik Eğitimi Literatürünün İncelenmesi (Bahar Dönemi), Yüksek Lisans
2020-2021, Matematik Öğretim Metotları ve Modelleri II (Bahar Dönemi), Yüksek Lisans
2019-2020, Öğretmenlik Uygulaması (İlköğretim Matematik Öğretmenliği Bahar Dönemi 2.grup), Lisans
2019-2020, Öğretmenlik Uygulaması (İlköğretim Matematik Öğretmenliği Bahar Dönemi 1. grup), Lisans
2019-2020, Topluma Hizmet Uygulamaları (İlköğretim Matematik Öğretmenliği Bahar Dönemi), Lisans
2019-2020, Matematik Öğretiminde Materyal Tasarımı (İlköğretim Matematik Öğretmenliği Bahar Dönemi), Lisans
2019-2020, Ortaokul Matematik Öğretim Programları (İlköğretim Matematik Öğretmenliği Bahar Dönemi), Lisans
2019-2020, Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı (İlköğretim Matematik Öğretimi Bahar Dönemi), Lisans
2019-2020, Temel Matematik II (Sınıf Öğretmenliği Bahar Dönemi), Lisans
2019-2020, Okul Deneyimi (İlköğretim Matematik Öğretmenliği Güz Dönemi), Lisans
2019-2020, Matematik Sınıflarında İletişim (İlköğretim Matematik Öğretmenliği Güz Dönemi), Lisans
2019-2020, Bilgisayar I (İlköğretim Matematik Öğretmenliği Güz Dönemi), Lisans
2019-2020, Bilişim Teknolojileri (İlköğretim Matematik Öğretmenliği Güz Dönemi), Lisans
2019-2020, İlkokulda Temel Matematik (Sınıf Öğretmenliği Güz Dönemi), Lisans
2019-2020, Temel Matematik I (Sınıf Öğretmenliği Güz Dönemi), Lisans
2018-2019, Öğretmenlik Uygulaması (İlköğretim Matematik Öğretmenliği 2. grup Bahar Dönemi), Lisans
2018-2019, Öğretmenlik Uygulaması (İlköğretim Matematik Öğretmenliği 1. grup Bahar Dönemi), Lisans
2018-2019, Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı (İlköğretim Matematik Öğretmenliği Bahar Dönemi), Lisans
2018-2019, Temel Matematik II (Sınıf Öğretmenliği Bahar Dönemi), Lisans
2018-2019, Bilgisayar I (İlköğretim Matematik Öğretmenliği Güz Dönemi), Lisans
2018-2019, Temel Matematik I (Sınıf Öğretmenliği Güz Dönemi), Lisans
2018-2019, Bilişim Teknolojileri (Fen Bilgisi Öğretmenliği Güz Dönemi), Lisans
2018-2019, İlkokulda Temel Matematik (Sınıf Öğretmenliği 1-B Güz Dönemi), Lisans
2018-2019, Öğretmenlik Uygulaması (Sınıf Öğretmenliği Güz Dönemi), Lisans
2018-2019, Okul Deneyimi (İlköğretim Matematik Öğretmenliği Güz Dönemi), Lisans
2018-2019, Bilişim Teknolojileri (İlköğretim Matematik Öğretmenliği Güz Dönemi), Lisans
2018-2019, İlkokulda Temel Matematik (Sınıf Öğretmenliği 1-A Güz Dönemi), Lisans
2017-2018, Öğretmenlik Uygulaması (İlköğretim Matematik Öğretmenliği Bahar Dönemi), Lisans
2017-2018, Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı (Yaz Okulu), Lisans
2017-2018, Temel Matematik II (Sınıf Öğretmenliği Yaz Okulu), Lisans
2017-2018, Temel Matematik I (Sınıf Öğretmenliği Yaz Okulu), Lisans
2017-2018, Temel Matematik II (Sınıf Öğretmenliği 1-B Bahar Dönemi), Lisans
2017-2018, Temel Matematik II (Sınıf Öğretmenliği 1-A Bahar Dönemi), Lisans
2017-2018, Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı (İlköğretim Matematik Öğretmenliği Bahar Dönemi), Lisans
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
ALDEMİR-ENGİN, R. (2023) "The effect of designing educational digital games on pre-service teachers some competencies", Journal of Pedagogical Sociology and Psychology, 5 (3) pp. 195-208 DOI   
Tosun, G., ALDEMİR-ENGİN, R. (2023) "THE EFFECT OF TEACHING MATHEMATICS WITH DIGITAL STORIES ON ACADEMIC SUCCESS AND MATHEMATICS ANXIETY", Journal of Advanced Education Studies, 5 (0) pp. 250-268 Link DOI   
Bulan, B., ALDEMİR-ENGİN, R. (2023) "The Effect of Technology Based Teaching on Academic Achievement and Student Views on Sixth-Grade Angles", Journal of STEM Teacher Institutes, 3 (2) pp. 87-103 Link  
ALDEMİR-ENGİN, R. (2023) "A Digital Storytelling Workshop with Mathematics Teachers", e-Kafkas Egitim Arastirmalari Dergisi, 10 (2) pp. 333-352 [TR Dizin] DOI    
ALDEMİR-ENGİN, R., İşleyen, T. (2023) "Investigating the Development of Preservice Mathematics Teachers’ Technological Pedagogical Content Knowledge through Micro Teaching Lesson Study: The Case of Geometric Objects", Technology, Innovation and Special Education Research, 3 (1) pp. 23-49 Link  
ALDEMİR-ENGİN, R., Karakuş, D., Niess, M.L. (2023) "TPACK development model for pre-service mathematics teachers", EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES, 28 (4) pp. 4769-4794 [SSCI] DOI   
ALDEMİR-ENGİN, R. (2023) "Matematik Öğretmeni Adaylarının Dijital Oyun Tasarlama Deneyimleri, Görüş ve Değerlendirmeleri: Draw Your Game Örneği", ODÜ Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi, 13 (1) pp. 89-114 [TR Dizin] Link DOI   
Bueno, R.W.D.S., Niess, M.L., ALDEMİR-ENGİN, R., Ballejo, C.C., Lieban, D. (2023) "Technological Pedagogical Content Knowledge: Exploring new perspectives", AUSTRALASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY, 39 (1) pp. 88-105 [SSCI] DOI    
ALDEMİR-ENGİN, R., Altun, S.D.G. (2023) "The effect of digital storytelling on the development of preservice mathematics teachers’ technological pedagogical content knowledge", Journal for Educators, Teachers and Trainers (JETT), 14 (2) pp. 265-277 DOI  
ALDEMİR-ENGİN, R. (2022) "Mathematics Teachers’ Evaluation of Digital Stories and Views", Journal of Computer and Education Research, 10 (20) pp. 330-357 [TR Dizin] Link DOI    
ALDEMİR-ENGİN, R. (2022) "Ortaokul Matematik Öğretmeni Adaylarının Hazırladıkları Dijital Hikâyelerin Değerlendirilmesi ve Öğretmen Adaylarının Dijital Hikâye Tasarlama Sürecine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 23 (1) pp. 706-750 Link DOI  
ALDEMİR-ENGİN, R. (2021) "Examination of the Opinions of Mathematics Teacher Candidates on Digital Story Design", Technology, Innovation and Special Education Research Journal, 1 (1) pp. 26-42 Link  
Tatar, E., ALDEMİR-ENGİN, R., Niess, M.L. (2018) "Teaching Geometry In The 21st Century: Investigating Teachers’ Technological Pedagogical Content Knowledge Levels", Journal of Computers in Mathematics and Science Teaching, 37 (2) pp. 111-129 Link  
ALDEMİR-ENGİN, R., Tatar, E. (2014) "Teknoloji Destekli Matematik Eğitimi Hakkında Yayınlanan Makalelerinin İncelenmesi", Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 3 (1) pp. 298-319 Link DOI   
ALDEMİR-ENGİN, R. (2023) "Lisansüstü Öğrencilerin Matematik İçin Elektronik Kitap Hazırlama Deneyimleri ve Görüşleri", 15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 275), Kars, Türkiye, (Ekim 2023
ALDEMİR-ENGİN, R., SADİ-YILMAZ, S. (2023) "Matematik Öğretmeni Adaylarının Artırılmış Gerçeklik Uygulamasıyla Oluşturdukları Materyallerin Revize Edilmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi ve Öğretmen Adaylarının AR Uygulamasına Yönelik Görüşleri", 6. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-6) Sempozyumu , (pp. 152-153), Ankara, Türkiye, (Ekim 2023
Fidan, M., ALDEMİR-ENGİN, R. (2023) "Matematikte GeoGebra Kullanılarak Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi", 6. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-6) Sempozyumu , (pp. 228-229), Ankara, Türkiye, (Ekim 2023
Tosun, G., ALDEMİR-ENGİN, R. (2023) "Dijital Hikâye Destekli Matematik Öğretiminin 6. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Başarılarına Ve Matematiğe Yönelik Kaygı Düzeylerine Etkisi", 14. Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi (14th International Congress on Social Sciences - Humanities and Education ) , (pp. 875), İstanbul, Türkiye, (Mayıs 2023
Bulan, B., ALDEMİR-ENGİN, R. (2023) "Teknoloji Destekli Eğitimin Akademik Başarıya Etkisi Ve Öğrenci Görüşlerinin Değerlendirilmesi: Açılar Konusu Örneği", 14. Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi (14th International Congress on Social Sciences - Humanities and Education ) , (pp. 834), İstanbul, Türkiye, (Mayıs 2023
ALDEMİR-ENGİN, R., Engin, M.A. (2021) "Matematikte Dijital Oyun Tasarımı Hakkında Lisansüstü Öğrencileri Ne Düşünüyor?", 8. International Eurasian Educational Research Congress (EJER2021) , (pp. 719-721), Aksaray, Türkiye, (Temmuz 2021
ALDEMİR-ENGİN, R. (2021) "Matematik Öğretmeni Adaylarının Dijital Hikaye Tasarımına Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi", 2. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu (2nd International Science, Education, Art & Technology Symposium) , (pp. 139), İzmir, Türkiye, (Haziran 2021
Erdem, M., ALDEMİR-ENGİN, R. (2021) "Ortaokul Öğretmenlerinin Hibrit Eğitime Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi", 2. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu (2nd International Science, Education, Art & Technology Symposium) , (pp. 59), İzmir, Türkiye, (Haziran 2021
Bulan, B., ALDEMİR-ENGİN, R. (2021) "Uzaktan Eğitime İlişkin Öğretmen Görüşleri ve Önerileri-Horasan Kurtuluş İmam-Hatip Ortaokulu Örneği", 2. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu (2nd International Science, Education, Art & Technology Symposium) , (pp. 85), İzmir, Türkiye, (Haziran 2021
Tosun, G., ALDEMİR-ENGİN, R. (2021) "Yüksek Lisans Öğrencilerinin Uzaktan Eğitime İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi", 2. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu (2nd International Science, Education, Art & Technology Symposium) , (pp. 96), İzmir, Türkiye, (Haziran 2021
ALDEMİR-ENGİN, R. (2019) "Türkiye’deki Okul Öncesi Dönem Matematik Eğitimi Makalelerinin İncelenmesi: 2003-2019 (Analysis of Preschool Mathematics Education Articles in Turkey:2003-2019)", 6. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi (6 th International Early Childhood Education Congress) , (pp. 1174-1175), Kars, Türkiye, (Ekim 2019
ALDEMİR-ENGİN, R., İşleyen, T. (2019) "Somut Matematik Materyallerinin İncelenmesi (Investigation of Concrete Mathematical Materials)", 4th International Turkish Computer & Mathematics Education Symposium , (pp. 854-855), İzmir, Türkiye, (Eylül 2019
ALDEMİR-ENGİN, R., İşleyen, T. (2018) "A New Presentation For The Technological Pedagogical Content Knowledge", 27th International Conference on Educational Sciences , (pp. 2754-2755), Antalya, Türkiye, (Nisan 2018
ALDEMİR-ENGİN, R., Karakuş, D. (2018) "Investigation of Prospective Teachers Views and Designed Materials in Geogebra 3D and Geometric Objects Workshop", 27th International Conference on Educational Sciences , (pp. 2758-2759), Antalya, Türkiye, (Nisan 2018
İşleyen, T., ALDEMİR-ENGİN, R. (2017) "A worksheet for finding the ıntersection face of a surface by usıng a regular hexagonal prısm.", 15th İnternational Geometry symposium , (pp. 338-339), Amasya, Türkiye, (Temmuz 2017
Karakuş, D., ALDEMİR-ENGİN, R. (2017) "Matematik öğretmeni adaylarının hazırladıkları Geogebra materyallerindeki eksiklikler", IX. Internatıonal Congress of Educational Research , (pp. 572), Ordu, Türkiye, (Haziran 2017
Karakuş, D., ALDEMİR-ENGİN, R. (2017) "Matematik öğretmeni adaylarının GeoGebra kullanarak tasarladıkları materyallerin incelenmesi", IX.Internatıonal Congress of Educatıonal Research , (pp. 575-576), Ordu, Türkiye, (Mayıs 2017
ALDEMİR-ENGİN, R., Karakuş, D. (2017) "Matematik öğretmeni adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgilerini tespit etmeye yönelik gözlem formu geliştirme", IX.Internatıonal Congress of Educational Research , (pp. 577), Ordu, Türkiye, (Mayıs 2017
ALDEMİR-ENGİN, R., Karakuş, D. (2017) "Taban ve yükseklikleri eşit olan dik prizma ve piramidin hacim bağıntılarına yönelik çalışma yaprağı geliştirme.", IX. Internatıonal Congress of Educatıonal Research , (pp. 573-574), Ordu, Türkiye, (Mayıs 2017
Karakuş, D., ALDEMİR-ENGİN, R. (2017) "Development Processes of Dynamic Material and Work Sheet of Prospective Mathematics Teachers", 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , (pp. 2054-2056), Antalya, Türkiye, (Nisan 2017
ALDEMİR-ENGİN, R., Karakuş, D. (2017) "Work Sheet Sample For Volume Relations of Right Cylinder and Right Cone", 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , (pp. 2057-2059), Antalya, Türkiye, (Nisan 2017
ALDEMİR-ENGİN, R., Karakuş, D., Tatar, E. (2016) "Lesson plan template desıgned to determıne Technologıcal Pedagogıcal Content Knowledge of prospectıve mathematıcs teachers", International Conference of Strategic Research in Social Science and Education , (pp. 165-166), Antalya, Türkiye, (Ekim 2016
Karakuş, D., ALDEMİR-ENGİN, R., Tatar, E. (2016) "Semı-structured ıntervıew form desıgned to determıne Technologıcal Pedagogıcal Content Knowledge of prospectıve mathematıcs teachers", International Conference of Strategic Research in Social Science and Education , (pp. 163-164), Antalya, Türkiye, (Ekim 2016
ALDEMİR-ENGİN, R., Tatar, E. (2016) "Geogebra 3D İle Cisimlerin Farklı YönlerdenGörünümleri.", 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 311), Trabzon, Türkiye, (Eylül 2016
SADİ-YILMAZ, S., Gül, Ş., ALDEMİR-ENGİN, R. (2015) "Sınıf öğretmeni aday öğrencilerin kimya ve fen teknoloji laboratuvar uygulamaları dersleri hakkında görüş ve önerileri.", IV. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi , (pp. 144), Balıkesir, Türkiye, (Eylül 2015
ALDEMİR-ENGİN, R., Tatar, E. (2014) "Cabri 3D yardımıyla bir günlük hayat probleminin çözüm süreci.", 11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 379), Adana, Türkiye, (Eylül 2014
ALDEMİR-ENGİN, R., Tatar, E. (2013) "Teknoloji destekli matematik eğitimi makalelerinin incelenmesi.", 7th International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS) , (pp. 334-335), Erzurum, Türkiye, (Haziran 2013
ALDEMİR-ENGİN, R., İşleyen, T. (2017) "Matematik Öğretmenleri ve Öğretmen Adayları İçin GeoGebra 3D İle Geometrik Cisim Etkinlikleri", Erzurum/Türkiye : ERTUAL AKADEMİ YAYIN EVİ, ISBN: 978-605-83722-6-9 
ALDEMİR-ENGİN, R. (2023) "Dinamik Geometri Yazılımları ve Matematik Öğretimi", Kitap: Matematik ve Fen Bilimleri Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar 2023- III, İstanbul/Türkiye : EFEAKADEMİ, Bölüm Sayfaları: 145 / 159, ISBN: 978-625-6600-27-0 
ALDEMİR-ENGİN, R. (2022) "Geometrik Cisimler", Kitap: Matematiğin Temelleri, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 305 / 333, ISBN: 978-625-7052-95-5 
ALDEMİR-ENGİN, R. (2021) "Dijital Eğitim Uygulamaları", Kitap: Dijital Gelecek Dijital Dönüşüm, İstanbul/Türkiye : EFEAKADEMİ, Bölüm Sayfaları: 119 / 139, ISBN: 978-625-7450-75-1 
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Atıflar
Atıf Sayılarına Göre Yayınlar
A: SCI/SSCI/AHCI, B: ESCI, C: Scopus, D: Uluslararası Alan Index, E: Diğer Uluslararası, F: TR Dizin, G: Uluslararası Kitap, H: Ulusal Kitap, I: Diğer Ulusal, J: Toplam
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Derya Karakuş
Atatürk Üniversitesi
2016 - 2023 10
Enver Tatar
-
2013 - 2018 7
Tevfik İşleyen
Atatürk Üniversitesi
2017 - 2023 5
Batuhan Bulan
-
2021 - 2023 3
Gülengül Tosun
-
2021 - 2023 3
Margaret L. Niess
-
2018 - 2023 3
Kafkas Üniversitesi
2015 - 2023 2
Mustafa Alptekin Engin
Bayburt Üniversitesi
2021 1
Solmaz Damla Gedik Altun
-
2023 1
Şeyda Gül
Atatürk Üniversitesi
2015 1
Clarissa Coragem Ballejo
-
2023 1
Diego Lieban
-
2023 1
Merve Erdem
-
2021 1
Murat Fidan
-
2023 1
Rafael Winícius Da Silva Bueno
-
2023 1
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78392
YÖKSİS Temel Alan Eğitim Bilimleri Temel Alanı 9948
YÖKSİS Bilim Alanı Matematik Eğitimi 255
Anahtar Kelimeler Matematik Eğitimi
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
Ağırlıklı Puan 2 12 135 25 10 0 80 70 277 0
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) 470 . 494 . 412 . 521 . 531 . - 548 . 555 . 335 . -
Sıra (Temel Alan İçinde) 323 . 336 . 225 . 321 . 321 . - 312 . 302 . 137 . -
Sıra (Bilim Alanı İçinde) 80 . 88 . 26 . 81 . 70 . - 52 . 48 . 9 . -
Sıra (Anahtar Kelime (1)) 67 . 74 . 24 . 66 . 56 . - 45 . 43 . 6 . -
Toplam Yayın 1 3 8 3 2 0 7 3 15 0
Toplam Makale 0 0 0 1 0 0 1 2 9 0
Toplam Kitap 0 0 1 0 0 0 1 1 1 0
Toplam Bildiri 1 3 7 2 2 0 5 0 5 0
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 0 0 2 0
Makale (Uluslararası) 0 0 0 1 0 0 1 2 7 0
Makale (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Yazarlığı 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 1 1 1 0
Bildiri (Uluslararası) 0 2 7 2 2 0 5 0 4 0
Bildiri (Ulusal) 1 1 0 0 0 0 0 0 1 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri