| Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi (Dr), 2010, 2017 |
| Lisans, Türkiye, Cumhuriyet Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2003, 2010 |
| Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi (Dr), 2010, 2017 |
| Lisans, Türkiye, Cumhuriyet Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2003, 2010 |
| Kayıt Yok |
| İngilizce, ÜDS, 75, 2010-ÜDS S, 2010 |
| Kayıt Yok |
| [UAK] Eğitim Bilimleri Matematik Eğitimi Matematik Eğitimi |
| 2024-, Doçent, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Dede Korkut Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
| 2018-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Dede Korkut Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
| 2012-2018, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
| 2018-2021, Arş. Uyg. Merkezi Müdürü, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
| 2024-2025, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
| 2024-2025, Olasılık ve İstatistik Öğretimi, Lisans |
| 2024-2025, Matematik Sınıflarında İletişim, Lisans |
| 2024-2025, Matematik Öğretiminde Materyal Tasarımı, Lisans |
| 2024-2025, Matematik Öğretim Metotları ve Modelleri II, Yüksek Lisans |
| 2024-2025, Sayıların Öğretimi, Lisans |
| 2024-2025, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
| 2024-2025, Matematik Öğretim Metotları ve Modelleri I, Yüksek Lisans |
| 2024-2025, Matematik Öğretim Metotları ve Modelleri II, Yüksek Lisans |
| 2024-2025, Matematik Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları, Lisans |
| 2024-2025, Mantıksal Akıl Yürütme, Lisans |
| 2023-2024, Mantıksal Akıl Yürütme (İlköğretim Matematik Öğretmenliği Güz Dönemi), Lisans |
| 2023-2024, Cebir ( İlköğretim Matematik Öğretmenliği Güz Dönemi), Lisans |
| 2023-2024, Sayıların Öğretimi (İlköğretim Matematik Öğretmenliği Güz Dönemi), Lisans |
| 2023-2024, Matematik Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları (ilköğretim Matematik Öğretmenliği Güz Dönemi), Lisans |
| 2023-2024, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
| 2023-2024, Olasılık ve İstatistik Öğretimi, Lisans |
| 2023-2024, Matematik Öğretiminde Materyal Tasarımı, Lisans |
| 2023-2024, Matematik Öğretim Metotları ve Modelleri I, Yüksek Lisans |
| 2023-2024, Matematik Öğretim Metotları ve Modelleri II, Yüksek Lisans |
| 2022-2023, Matematik Öğretiminde Materyal Tasarımı (İlköğretim Matematik Öğretmenliği Bahar Dönemi), Lisans |
| 2022-2023, Öğretmenlik Uygulaması II (İlköğretim Matematik Öğretmenliği 2. grup Bahar Dönemi), Lisans |
| 2022-2023, Öğretmenlik Uygulaması II (İlköğretim Matematik Öğretmenliği 1. grup Bahar Dönemi), Lisans |
| 2022-2023, Olasılık ve İstatistik Öğretimi (İlköğretim Matematik Öğretmenliği Bahar Dönemi), Lisans |
| 2022-2023, Matematik Öğretim Metotları ve Modelleri I (Bahar Dönemi), Yüksek Lisans |
| 2022-2023, Matematik Öğretim Metotları ve Modelleri II (Bahar Dönemi), Yüksek Lisans |
| 2022-2023, Mantıksal Akıl Yürütme (İlköğretim Matematik Öğretmenliği Güz Dönemi), Lisans |
| 2022-2023, Öğretmenlik Uygulaması (İlköğretim Matematik Öğretmenliği Güz Dönemi ), Lisans |
| 2022-2023, Sayıların Öğretimi (İlköğretim Matematik Öğretmenliği Güz Dönemi), Lisans |
| 2022-2023, Matematik Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları (ilköğretim Matematik Öğretmenliği Güz Dönemi), Lisans |
| 2022-2023, Matematik Öğretim Metotları ve Modelleri I (Güz Dönemi), Yüksek Lisans |
| 2022-2023, Matematik Öğretim Metotları ve Modelleri II (Güz Dönemi), Yüksek Lisans |
| 2021-2022, Bilişim Teknolojileri (İlköğretim Matematik Öğretmenliği Yaz Okulu), Lisans |
| 2020-2021, Bilişim Teknolojileri (İlköğretim Matematik Öğretmenliği Yaz Okulu), Lisans |
| 2020-2021, İlkokulda Temel Matematik (Sınıf Öğretmenliği Yaz Okulu), Lisans |
| 2020-2021, Öğretmenlik Uygulaması (İlköğretim Matematik Öğretmenliği Bahar Dönemi ), Lisans |
| 2020-2021, Matematik Öğretiminde Materyal Tasarımı (İlköğretim Matematik Öğretmenliği Bahar Dönemi), Lisans |
| 2020-2021, Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı (İlköğretim Matematik Öğretimi Bahar Dönemi), Lisans |
| 2020-2021, Temel Matematik (Sosyal Bilgiler Öğretmenliği Bahar Dönemi), Lisans |
| 2020-2021, Matematik Eğitimi Literatürünün İncelenmesi (Bahar Dönemi), Yüksek Lisans |
| 2020-2021, Matematik Öğretim Metotları ve Modelleri II (Bahar Dönemi), Yüksek Lisans |
| 2019-2020, Öğretmenlik Uygulaması (İlköğretim Matematik Öğretmenliği Bahar Dönemi 2.grup), Lisans |
| 2019-2020, Öğretmenlik Uygulaması (İlköğretim Matematik Öğretmenliği Bahar Dönemi 1. grup), Lisans |
| 2019-2020, Topluma Hizmet Uygulamaları (İlköğretim Matematik Öğretmenliği Bahar Dönemi), Lisans |
| 2019-2020, Matematik Öğretiminde Materyal Tasarımı (İlköğretim Matematik Öğretmenliği Bahar Dönemi), Lisans |
| 2019-2020, Ortaokul Matematik Öğretim Programları (İlköğretim Matematik Öğretmenliği Bahar Dönemi), Lisans |
| 2019-2020, Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı (İlköğretim Matematik Öğretimi Bahar Dönemi), Lisans |
| 2019-2020, Temel Matematik II (Sınıf Öğretmenliği Bahar Dönemi), Lisans |
| 2019-2020, Okul Deneyimi (İlköğretim Matematik Öğretmenliği Güz Dönemi), Lisans |
| 2019-2020, Matematik Sınıflarında İletişim (İlköğretim Matematik Öğretmenliği Güz Dönemi), Lisans |
| 2019-2020, Bilgisayar I (İlköğretim Matematik Öğretmenliği Güz Dönemi), Lisans |
| 2019-2020, Bilişim Teknolojileri (İlköğretim Matematik Öğretmenliği Güz Dönemi), Lisans |
| 2019-2020, İlkokulda Temel Matematik (Sınıf Öğretmenliği Güz Dönemi), Lisans |
| 2019-2020, Temel Matematik I (Sınıf Öğretmenliği Güz Dönemi), Lisans |
| 2018-2019, Öğretmenlik Uygulaması (İlköğretim Matematik Öğretmenliği 2. grup Bahar Dönemi), Lisans |
| 2018-2019, Öğretmenlik Uygulaması (İlköğretim Matematik Öğretmenliği 1. grup Bahar Dönemi), Lisans |
| 2018-2019, Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı (İlköğretim Matematik Öğretmenliği Bahar Dönemi), Lisans |
| 2018-2019, Temel Matematik II (Sınıf Öğretmenliği Bahar Dönemi), Lisans |
| 2018-2019, Bilgisayar I (İlköğretim Matematik Öğretmenliği Güz Dönemi), Lisans |
| 2018-2019, Temel Matematik I (Sınıf Öğretmenliği Güz Dönemi), Lisans |
| 2018-2019, Bilişim Teknolojileri (Fen Bilgisi Öğretmenliği Güz Dönemi), Lisans |
| 2018-2019, İlkokulda Temel Matematik (Sınıf Öğretmenliği 1-B Güz Dönemi), Lisans |
| 2018-2019, Öğretmenlik Uygulaması (Sınıf Öğretmenliği Güz Dönemi), Lisans |
| 2018-2019, Okul Deneyimi (İlköğretim Matematik Öğretmenliği Güz Dönemi), Lisans |
| 2018-2019, Bilişim Teknolojileri (İlköğretim Matematik Öğretmenliği Güz Dönemi), Lisans |
| 2018-2019, İlkokulda Temel Matematik (Sınıf Öğretmenliği 1-A Güz Dönemi), Lisans |
| 2017-2018, Öğretmenlik Uygulaması (İlköğretim Matematik Öğretmenliği Bahar Dönemi), Lisans |
| 2017-2018, Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı (Yaz Okulu), Lisans |
| 2017-2018, Temel Matematik II (Sınıf Öğretmenliği Yaz Okulu), Lisans |
| 2017-2018, Temel Matematik I (Sınıf Öğretmenliği Yaz Okulu), Lisans |
| 2017-2018, Temel Matematik II (Sınıf Öğretmenliği 1-B Bahar Dönemi), Lisans |
| 2017-2018, Temel Matematik II (Sınıf Öğretmenliği 1-A Bahar Dönemi), Lisans |
| 2017-2018, Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı (İlköğretim Matematik Öğretmenliği Bahar Dönemi), Lisans |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
| 1 | Teknoloji Destekli Matematik Eğitimi Hakkında Yayınlanan Makalelerinin İncelenmesi | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 5 |
| 2 | Technological Pedagogical Content Knowledge: Exploring new perspectives | 3 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 |
| 3 | Matematik Öğretmeni Adaylarının Dijital Oyun Tasarlama Deneyimleri, Görüş ve Değerlendirmeleri: Draw Your Game Örneği | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 3 |
| 4 | TPACK development model for pre-service mathematics teachers | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
| 5 | A Digital Storytelling Workshop with Mathematics Teachers | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
| 6 | Matematiğin Temelleri | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
| 7 | Teaching Geometry In The 21st Century: Investigating Teachers’ Technological Pedagogical Content Knowledge Levels | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
| 8 | The effect of designing educational digital games on pre-service teachers some competencies | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
|
Derya Karakuş
|
2016 - 2023 | 10 |
|
Enver Tatar
|
2013 - 2018 | 7 |
|
Tevfik İşleyen
|
2017 - 2023 | 5 |
|
Batuhan Bulan
-
|
2021 - 2023 | 3 |
|
Gülengül Tosun
-
|
2021 - 2023 | 3 |
|
Margaret L. Niess
-
|
2018 - 2023 | 3 |
|
|
2015 - 2023 | 2 |
|
Mustafa Alptekin Engin
|
2021 | 1 |
|
Solmaz Damla Gedik Altun
-
|
2023 | 1 |
|
Şeyda Gül
|
2015 | 1 |
|
Buse Tunalı Üge
-
|
2024 | 1 |
|
Clarissa Coragem Ballejo
-
|
2023 | 1 |
|
Diego Lieban
-
|
2023 | 1 |
|
Merve Erdem
-
|
2021 | 1 |
|
Murat Fidan
-
|
2023 | 1 |
|
Rafael Winícius Da Silva Bueno
-
|
2023 | 1 |
|
Seçil Güntekin
-
|
2024 | 1 |
| Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
| TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 79048 |
| YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 11113 |
| YÖKSİS Bilim Alanı | Matematik Eğitimi | 302 |
| Anahtar Kelimeler | Matematik Eğitimi | |
| Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
| Ağırlıklı Puan | 2 | 12 | 135 | 25 | 10 | 0 | 80 | 70 | 277 | 6 | 0 |
| Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 479 . | 501 . | 426 . | 523 . | 546 . | - | 537 . | 567 . | 326 . | 554 . | - |
| Sıra (Temel Alan İçinde) | 310 . | 339 . | 216 . | 318 . | 323 . | - | 315 . | 300 . | 135 . | 357 . | - |
| Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 81 . | 90 . | 29 . | 83 . | 73 . | - | 55 . | 52 . | 9 . | 82 . | - |
| Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 65 . | 74 . | 24 . | 68 . | 57 . | - | 48 . | 46 . | 7 . | 66 . | - |
| Toplam Yayın | 1 | 3 | 8 | 3 | 2 | 0 | 7 | 3 | 15 | 3 | 0 |
| Toplam Makale | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 2 | 9 | 0 | 0 |
| Toplam Kitap | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 |
| Toplam Bildiri | 1 | 3 | 7 | 2 | 2 | 0 | 5 | 0 | 5 | 3 | 0 |
| Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 |
| Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 2 | 7 | 0 | 0 |
| Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 |
| Bildiri (Uluslararası) | 0 | 2 | 7 | 2 | 2 | 0 | 5 | 0 | 4 | 0 | 0 |
| Bildiri (Ulusal) | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 3 | 0 |