Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Necmettin Erbakan Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türkçe Eğitimi (Dr), 2010, 2015 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türk Halk Edebiyatı (Yl) (Tezli), 2006, 2008 |
Lisans, Türkiye, Erciyes Üniversitesi, Yozgat Fen-Edebiyat Fakültesi, Türk Dili ve Edebiyatı Pr., 1998, 2002 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Necmettin Erbakan Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türkçe Eğitimi (Dr), 2010, 2015 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türk Halk Edebiyatı (Yl) (Tezli), 2006, 2008 |
Lisans, Türkiye, Erciyes Üniversitesi, Yozgat Fen-Edebiyat Fakültesi, Türk Dili ve Edebiyatı Pr., 1998, 2002 |
Selma ERDAĞI, Yüksek Lisans, Yakup Kadri Karaosmanoğlu'nun `Yaban` adlı romanının metindilbilimsel çözümlemesi, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türk Dili ve Edebiyatı Ana Bilim Dalı, 2008 |
İngilizce, ÜDS, 57, 2009-ÜDS İ, 2009 |
Kurs, Nitel Araştırma Eğitimi Ve Bilgisayarda Nitel Veri Analizi, Kafkas Üniversitesi, 21-06-2013, 23-06-2013 |
Çalıştay, Eğitimde Teori ve Pratiğin Buluşması Çalıştayı, Selçuk Üniversitesi Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi, 25-11-2011, 25-11-2011 |
Kongre Düzenleme, 6. ULUSLARARASI OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ KONGRESİ, Türkiye/Kars, 02-10-2010, 05-10-2019 |
Kongre Düzenleme, 2. ULUSLARARASI TÜRK DÜNYASI EĞİTİM BİLİMLER VE SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, TÜRKİYE/ANTALYA, 07-12-0218, 08-12-2018 |
[UAK] Eğitim Bilimleri Türkçe Eğitimi Türkçe Eğitimi |
2005-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Dede Korkut Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, Türkiye |
Kayıt Yok |
Kübra Nur Günay, Yüksek Lisans, Türkçe öğretmenlerinin yaratıcı drama kullanımına ilişkin öz yeterlik, tutum ve görüşlerinin belirlenmesi, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Demet Şimşek, Yüksek Lisans, 8. sınıf öğrencilerinin dört temel dil becerisine yönelik metaforik algıları, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Kibar Yakışır Oğul, Yüksek Lisans, Ortaokul 7.sınıf Türkçe ders kitaplarında yer alan hikâye edici metinlerin yaratıcılığın boyutları açısından incelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
2020-2021, Seç. 2 Öğretmenlik Meslek Etiği, Lisans |
2020-2021, Okul Deneyimi, Lisans |
2020-2021, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2020-2021, Seç. Yaratıcı Düşünme ve Eğitimi, Lisans |
2020-2021, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2020-2021, Okuma Eğitimi, Lisans |
2020-2021, Temel Dil Becerilerinin Geliştirilmesi, Yüksek Lisans |
2020-2021, Türkçe Öğretiminde Nitel Uygulamalar, Yüksek Lisans |
2019-2020, Anlama Tek. I Okuma Eğitimi, Lisans |
2019-2020, Seç. 2 Öğretmenlik Meslek Etiği, Lisans |
2019-2020, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2019-2020, Seç. Yaratıcı Düşünme ve Eğitimi, Lisans |
2019-2020, Konuşma Eğitimi, Lisans |
2018-2019, Seç. Yaratıcı Düşünme ve Eğitimi, Lisans |
2018-2019, Okul Deneyimi, Lisans |
2018-2019, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2018-2019, Anlama Tek. I Okuma Eğitimi, Lisans |
2018-2019, Seç. G.K. Toplumsal Görgü Kuralları, Lisans |
2018-2019, Etkili İletişim, Lisans |
2018-2019, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2018-2019, Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarım, Lisans |
2017-2018, Yazılı Anlatım, Lisans |
2017-2018, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2017-2018, Anlama Tek II Yazma Eğitimi, Lisans |
2016-2017, Eski Türk Edebiyatı, Lisans |
2016-2017, Okul Deneyimi, Lisans |
2016-2017, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2016-2017, Anlama Tek. I Okuma Eğitimi, Lisans |
2016-2017, Seç. I Alan Sözlü Anlatma Geleneği, Lisans |
2016-2017, Sözlü Anlatım I, Lisans |
2016-2017, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2016-2017, Anlama Tek II Yazma Eğitimi, Lisans |
2016-2017, Sözlü Anlatım II, Lisans |
2015-2016, Seçmeli alan II Türkiye Türkçesi, Lisans |
2015-2016, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2015-2016, Genel Dilbilimi, Lisans |
2015-2016, Sözlü Anlatım II, Lisans |
Kayıt Yok |
ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ YAŞAYAN ÖĞRENCİLERE YÖNELİK ÜRETEN NESİLLER KILAVUZUNUN TASARLANMASI, UYGULANMASI VE DEĞERLENDİRMESİ TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: , 2023 |
TÜRKÇE ÖĞRETMENLERİ DİJİTAL HİKAYELERLE KARS’I ANLATIYOR TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Yürütücü , 2020-2021 |
Kars 112 Acil Çağrı Merkezi Personellerinin Çağrı Esnasında Stres Yönetimi ve Güzel Konuşma Eğitimi (SERKA) Diğer Kamu Kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları Hariç): , 2020-2020 |
Kars Bibliyografyası Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2007-2019 |
Kayıt Yok |
ERDAĞI, S. (2019) "Okul Öncesi Dönem Çocuklarına Okuma İlgisi Kazandırmak İçin Yapılan Etkinliklerle İlgili Ailelerin Görüşleri", 6. Uluslararası Okul Öncesi Kongresi , Türkiye, (Aralık 2019) |
ERDAĞI, S. (2019) "OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ OKUMA ALIŞKANLIKLARI", 6. ULUSLARARASI OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ KONGRESİ , Kars, Türkiye, (Aralık 2019) |
ERDAĞI, S. (2019) "TÜRKÇE ÖĞRETMEN ADAYLARININ DRAMA YÖNTEMİ İLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİ", INTERNATIONAL EUROPEAN CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES -IV , Diyarbakır, Türkiye, (Ekim 2019) |
ERDAĞI, S., URUN-KARAHAN, B. (2018) "8. Sınıf Öğrencilerinin Üstbilişsel Yazma Stratejileri Farkındalıkları ve Görüşlerinin İncelenmesi", 6. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMALARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ , Kars, Türkiye, (Aralık 2018) |
ERDAĞI, S. (2018) "KARS VE ÇEVRESİNDEN DERLENMİŞ MASALLARDA DEYİM VE ATASÖZLERİ", 1. ULUSLARARASI IĞDIRMULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ , (Aralık 2018) |
ERDAĞI, S. (2018) "Türkçe Dersi Öğretim Programında Yer Alan Yazma Becerisine İlişkin Öğretmen Görüşleri", 6. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ , Türkiye, (Aralık 2018) |
ERDAĞI, S. (2018) "TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ YAZMA KAVRAMINA İLİŞKİN METAFORİK ALGILARI", 1. ULUSLARARASI IĞDIRMULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ , (Aralık 2018) |
ERDAĞI, S. (2012) "Metinlerarası İlişkiler ve Önvarsayım Tespitler Bağlamında Yakup Kadri Karaosmanoğlunun “Yaban” Adlı Romanının İncelenmesi", II. Uluslararası Türk Dili ve Sempozyumu (Dil ve Üslup İncelemeleri) , Isparta, Türkiye, (Mart 2012) |
Yıldız, D., Ceran, D., ERDAĞI, S. (2011) "Türkçe Ders Kitaplarındaki Metinlerin Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi", I. Uluslararası Türkçe Eğitimi Sempozyumu , Ankara, Türkiye, (Ocak 2011) |
Toprak, F., ERDAĞI, S. (2011) "Türkçe Öğretmen Adaylarının Yazım ve Noktalama Kurallarını Uygulama Becerileri (Selçuk Üniversitesi Örneği)", I. Uluslararası Türkçe Eğitimi Sempozyumu , Ankara, Türkiye, (Ocak 2011) |
ERDAĞI, S. (2008) "Ferman, Topuz, Bir Çocuk Aleko Ve Bomba Öykülerinin Adbilimsel Açıdan İncelenmesi,", 2. Dünden Bugüne Ömer Seyfettin Sempozyumu , Balıkesir/Gönen, Türkiye, (Haziran 2008) |
ERDAĞI, S., Şenel, M. (2008) "Ömer Seyfettin’in “Pembe İncili Kaftan Ve Diyet” Adlı Öykülerinin Metindilbilimsel Açıdan Çözümlenmesi", 2. Dünden Bugüne Ömer Seyfettin Sempozyumu , Balıkesir/Gönen, Türkiye, (Haziran 2008) |
Kayıt Yok |
ERDAĞI, S. (2023) "ÇOCUK EDEBİYATINDA TÜRLER- TEKERLEMELER VE BİLMECELER", Kitap: ÇOCUK EDEBİYATI, : FENOMEN, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-6470-16-3 |
ERDAĞI, S., İNALTEKİN, T. (2023) "ÜRETEN NESİLLER KILAVUZU DİJİTAL HİKAYELER ETKİNLİKLERİ", Kitap: ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ OLAN ÖĞRENCİLER İÇİN ÜRETEN NESİLLER KILAVUZU, : VİZETEK, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-94130-2-0 |
KİRMAN-BİLGİN, A., ERDAĞI, S. (2023) "ÜRETEN NESİLLER KILAVUZU KÜLTÜREL ETKİNLİKLERİ", Kitap: ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ OLAN ÖĞRENCİLER İÇİN ÜRETEN NESİLLER KILAVUZU, : VİZETEK, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-94130-2-0 |
ERDAĞI, S., Yakışır, K.O. (2023) "YARATICI DÜŞÜNME", Kitap: TÜRK DİLİ II, : KRİTER, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-6606-16-6 |
ERDAĞI, S. (2021) "OKUMA EĞİTİMİNDE ÖĞRETMENLERİN ROLÜ", Kitap: OKUMA EĞİTİMİ, Ankara/Türkiye : ANI YAYINCILIK, Bölüm Sayfaları: 130 / 141, ISBN: 978-605-170-228-5 |
ERDAĞI, S. (2021) "OKUMA TÜR, YÖNTEM VE TEKNİKLERİ", Kitap: OKUMA EĞİTİMİ, Türkiye : ANI YAYINCILIK, Bölüm Sayfaları: 100 / 129, ISBN: 9786051702285 |
ERDAĞI, S. (2021) "Okuma Eğitimi", Kitap: TÜRKÇE ÖĞRETİMİ-1, : KRİTER, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-7669-82-5 |
ERDAĞI, S. (2020) "YAZMA ALIŞKANLIĞI", Kitap: YAZMA EĞİTİMİ, Türkiye : KRİTER, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-7033-57-2 |
ERDAĞI, S. (2019) "DİNLEME ALIŞKANLIĞI", Kitap: Dinleme Eğitimi, : FENOMEN YAYINCILIK, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-605-9474-52-8 |
ERDAĞI, S. (2019) "KONUŞMA ALIŞKANLIĞI", Kitap: KONUŞMA EĞİTİMİ, : FENOMEN YAYINCILIK, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-605-9474-54-2 |
ERDAĞI, S. (2018) "DEVELOPMENT OF READING HABIT IN PRE-SCHOOL PERIOD", Kitap: Current Trends in Pre-School Education-2, : LAMBERT ACADEMİC PUBLİSHİNG, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-613-9-92429-5 |
ERDAĞI, S. (2013) "Altın Işık Lys Edebiyat", Türkiye : Eser Ofset, Erzurum., ISBN: 978-605-86156-0-1 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi, 2017 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Kafkas Üniversitesi
|
2017 - 2018 | 3 |
Funda Toprak
Ankara Yıldırım Beyazıt Üniversitesi
|
2011 - 2019 | 3 |
Kafkas Üniversitesi
|
2018 | 2 |
-
|
2023 | 1 |
Kafkas Üniversitesi
|
2017 | 1 |
Kafkas Üniversitesi
|
2023 | 1 |
Aysun Eroğlu
Sinop Üniversitesi
|
2023 | 1 |
Mustafa Şenel
Kafkas Üniversitesi
|
2008 | 1 |
Dilek Ceran
Necmettin Erbakan Üniversitesi
|
2011 | 1 |
Derya Yıldız
Necmettin Erbakan Üniversitesi
|
2011 | 1 |
Kibar Oğul Yakışır
-
|
2023 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78392 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9948 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Türkçe Eğitimi | 612 |
Anahtar Kelimeler | Türkçe Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 15 | 45 | 110 | 160 | 105 | 80 | 0 | 135 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | 491 . | 502 . | 436 . | 381 . | 426 . | 548 . | - | 475 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | 333 . | 308 . | 238 . | 182 . | 232 . | 312 . | - | 253 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | 80 . | 80 . | 56 . | 53 . | 63 . | 92 . | - | 56 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | 76 . | 72 . | 55 . | 52 . | 63 . | 89 . | - | 52 . | - |
Toplam Yayın | 0 | 1 | 3 | 7 | 8 | 6 | 2 | 0 | 4 | 0 |
Toplam Makale | 0 | 1 | 3 | 2 | 4 | 4 | 0 | 0 | 1 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 1 | 2 | 0 | 3 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 0 | 0 | 4 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 1 | 2 | 3 | 3 | 0 | 0 | 1 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 1 | 2 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 1 | 2 | 0 | 3 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 4 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |