img
img
Doç. Dr. Selma ERDAĞI

Doç. Dr. Selma ERDAĞI

  • Dede Korkut Eğitim Fakültesi
  • Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi
  • Türkçe Eğitimi

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
42
Atıf
46
h-index
4
Proje
4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Doktora, Türkiye, Necmettin Erbakan Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türkçe Eğitimi (Dr), 2010, 2015
Yüksek Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türk Halk Edebiyatı (Yl) (Tezli), 2006, 2008
Lisans, Türkiye, Erciyes Üniversitesi, Yozgat Fen-Edebiyat Fakültesi, Türk Dili ve Edebiyatı Pr., 1998, 2002
Araştırma Alanları
Türkçe Eğitimi
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora, Türkiye, Necmettin Erbakan Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türkçe Eğitimi (Dr), 2010, 2015
Yüksek Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türk Halk Edebiyatı (Yl) (Tezli), 2006, 2008
Lisans, Türkiye, Erciyes Üniversitesi, Yozgat Fen-Edebiyat Fakültesi, Türk Dili ve Edebiyatı Pr., 1998, 2002
İngilizce, ÜDS, 57, 2009-ÜDS İ, 2009
Kurs, Nitel Araştırma Eğitimi Ve Bilgisayarda Nitel Veri Analizi, Kafkas Üniversitesi, 21-06-2013, 23-06-2013
Çalıştay, Eğitimde Teori ve Pratiğin Buluşması Çalıştayı, Selçuk Üniversitesi Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi, 25-11-2011, 25-11-2011
Kongre Düzenleme, 6. ULUSLARARASI OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ KONGRESİ, Türkiye/Kars, 02-10-2010, 05-10-2019
Kongre Düzenleme, 2. ULUSLARARASI TÜRK DÜNYASI EĞİTİM BİLİMLER VE SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, TÜRKİYE/ANTALYA, 07-12-0218, 08-12-2018
[UAK] Eğitim Bilimleri Türkçe Eğitimi Türkçe Eğitimi
2005-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Dede Korkut Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, Türkiye
Kayıt Yok
Asiye Merve Eserler, Yüksek Lisans, Türkiye Yüzyılı Maarif Modeline Göre Hazırlanan 5. Sınıf Türkçe Ders Kitaplarındaki Metinlerin Çocuk Edebiyatı Temel İlkeleri Çerçevesinde İncelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2025, (Asıl Danışman)
Şifanur Küçükbahadır, Yüksek Lisans, 2019 TDÖP'ye Göre Hazırlanmış 5. Sınıf Türkçe Ders Kitabı (Koza Yayınları) ile 2024 Maarif Modeli'ne Göre Hazırlanmış 5. Sınıf Türkçe Ders Kitabı'nın Kültür Aktarımına Katkısı Bakımından Karşılaştırılmalı İncelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Ana Bilim Dalı, 2025, (Asıl Danışman)
Süreyya Kaya, Yüksek Lisans, ŞERMİN YAŞAR'IN ÇOCUK EDEBİYATI ESERLERİNİN ÇOKLU ZEKÂ KURAMI ÇERÇEVESİNDE İNCELENMESİ, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Ana Bilim Dalı, 2025, (Asıl Danışman)
Kübra Nur Günay, Yüksek Lisans, Türkçe öğretmenlerinin yaratıcı drama kullanımına ilişkin öz yeterlik, tutum ve görüşlerinin belirlenmesi, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman)
Demet Şimşek, Yüksek Lisans, 8. sınıf öğrencilerinin dört temel dil becerisine yönelik metaforik algıları, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Kibar Yakışır Oğul, Yüksek Lisans, Ortaokul 7.sınıf Türkçe ders kitaplarında yer alan hikâye edici metinlerin yaratıcılığın boyutları açısından incelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
2020-2021, Güz Dönemi, Seç. 2 Öğretmenlik Meslek Etiği, Lisans
2020-2021, Güz Dönemi, Okul Deneyimi, Lisans
2020-2021, Güz Dönemi, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans
2020-2021, Güz Dönemi, Seç. Yaratıcı Düşünme ve Eğitimi, Lisans
2020-2021, Güz Dönemi, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans
2020-2021, Güz Dönemi, Okuma Eğitimi, Lisans
2020-2021, Güz Dönemi, Temel Dil Becerilerinin Geliştirilmesi, Yüksek Lisans
2020-2021, Güz Dönemi, Türkçe Öğretiminde Nitel Uygulamalar, Yüksek Lisans
2019-2020, Güz Dönemi, Anlama Tek. I Okuma Eğitimi, Lisans
2019-2020, Güz Dönemi, Seç. 2 Öğretmenlik Meslek Etiği, Lisans
2019-2020, Güz Dönemi, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
2019-2020, Güz Dönemi, Seç. Yaratıcı Düşünme ve Eğitimi, Lisans
2019-2020, Güz Dönemi, Konuşma Eğitimi, Lisans
2018-2019, Güz Dönemi, Seç. Yaratıcı Düşünme ve Eğitimi, Lisans
2018-2019, Güz Dönemi, Okul Deneyimi, Lisans
2018-2019, Güz Dönemi, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans
2018-2019, Güz Dönemi, Anlama Tek. I Okuma Eğitimi, Lisans
2018-2019, Güz Dönemi, Seç. G.K. Toplumsal Görgü Kuralları, Lisans
2018-2019, Güz Dönemi, Etkili İletişim, Lisans
2018-2019, Güz Dönemi, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
2018-2019, Güz Dönemi, Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarım, Lisans
2017-2018, Güz Dönemi, Yazılı Anlatım, Lisans
2017-2018, Güz Dönemi, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
2017-2018, Güz Dönemi, Anlama Tek II Yazma Eğitimi, Lisans
2016-2017, Güz Dönemi, Eski Türk Edebiyatı, Lisans
2016-2017, Güz Dönemi, Okul Deneyimi, Lisans
2016-2017, Güz Dönemi, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans
2016-2017, Güz Dönemi, Anlama Tek. I Okuma Eğitimi, Lisans
2016-2017, Güz Dönemi, Seç. I Alan Sözlü Anlatma Geleneği, Lisans
2016-2017, Güz Dönemi, Sözlü Anlatım I, Lisans
2016-2017, Güz Dönemi, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
2016-2017, Güz Dönemi, Anlama Tek II Yazma Eğitimi, Lisans
2016-2017, Güz Dönemi, Sözlü Anlatım II, Lisans
2015-2016, Güz Dönemi, Seçmeli alan II Türkiye Türkçesi, Lisans
2015-2016, Güz Dönemi, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
2015-2016, Güz Dönemi, Genel Dilbilimi, Lisans
2015-2016, Güz Dönemi, Sözlü Anlatım II, Lisans
Kayıt Yok
Diğer hakemli uluslararası dergilerde yayınlanan makale
Erdağı, S. (2020) "An Analysis on Attitudes and Opinions of Candidate Teachers of TurkishLanguage on Free-Writing", International Online Journal of Educational Sciences, (0) Link  
Erdağı, S. (2019) "Turkish Teachers’ Opinions about the Use of Drama Method", International Journal of Progressive Education, (0) Link  
Erginsoy-Osmanoğlu, D., Erdağı, S. (2018) "INVESTIGATION OF THE COGNITIVE EMOTION REGULATIONSTRATEGIES EMPLOYED BY MIDDLE SCHOOL STUDENTS TODEAL WITH NEGATIVE AFFECTIVE SITUATIONS", European Journal of Education Studies, (0)  
Ulusal alan endekslerinde (TR Dizin, ULAKBİM) yayınlanan makale
Erdağı, S., İnaltekin, T., Kirman-Bilgin, A., Erginsoy-Osmanoğlu, D., Özen-Altınkaynak, Ş. (2025) "Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin Psikolojik Dayanıklılıklarının Belirlenmesi", Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (0) [] Link DOI   
Yakışır, K.O., Erdağı, S. (2024) "7. Sınıf Türkçe Ders Kitaplarında Kullanılan Öyküleyici Metinlerin Yaratıcılığın Boyutları Açısından İncelenmesi", Turkish Studies - Language and Literature, (0) [] Link DOI  
Yardimciel, F., Yardımcıel, E., Erdağı, S. (2024) "DESTEK EĞİTİM ODALARINDA GÖREV ALAN TÜRKÇE ÖĞRETMENLERİNİN DESTEK EĞİTİM ODALARI HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ", Trakya Eğitim Dergisi, 14 (3) pp. 2056-2069 [] Link DOI   
Erdağı, S., Eroğlu, A. (2023) "TÜRKÇE ÖĞRETMENLERİNİN DİJİTAL HİKÂYE OLUŞTURMA DENEYİMLERİ", Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi, (0) [] Link   
Erdağı, S. (2020) "Türkçe Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması ile İlgili Görüşleri", TURKİSH STUDİES, (0) [] Link   
Erdağı, S. (2020) "Ortaokul Öğrencilerinin Dinlemeye Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi, (0) []   
Erdağı, S. (2019) "Türkçe Öğretmeni Adaylarının Okuma Kavramına İlişkin Metaforik Algıları", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (0) []  
Erdağı, S., Toprak, F. (2019) "TÜRKÇE ÖĞRETMENLERİNİN OKUMA STRATEJİLERİ BİLİŞSEL FARKINDALIK BECERİLERİNİ KULLANMA DÜZEYLERİNE İLİŞKİN BİR ARAŞTIRMA (KARS İLİ ÖRNEĞİ)", Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi, (0) [] Link   
Urun-Karahan, B., Erdağı, S. (2018) "EĞİTİM FAKÜLTESİ VE PEDAGOJİK FORMASYON GRUPLARINDAKİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE YÖNELİK TUTUMLARININ VE GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ", Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi, 7 (3) pp. 1976-1994 [] Link   
Erdağı, S., Erginsoy-Osmanoğlu, D. (2017) "Türkçe Ders Kitaplarındaki Metinlerde Bulunan Duygu ve Savunma Mekanizmalarının İncelenmesi", Journal of Turkish Studies, 12 (25) pp. 12-25 [] DOI   
Dağaşan, E., Erginsoy-Osmanoğlu, D., Erdağı, S. (2017) "DEDE KORKUT HİKÂYELERİNİN KOHLBERG’İN AHLAK GELİŞİM KURAMINA GÖRE İNCELENMESİ", Avrasya Uluslararası Araştırmalar Dergisi, 5 (11) pp. 163-181 [] Link   
Diğer hakemli ulusal dergilerde yayınlanan makale
Erdağı, S. (2020) "Ortaokul Öğrencilerinin Okuma Stratejileri Bilişsel Farkındalık Becerilerini Kullanma Düzeyleri", 21. YÜZYILDA EĞİTİM VE TOPLUM EĞİTİM BİLİMLERİ VE SOSYAL ARAŞTIRMALAR DERGİSİ, (0) Link  
Erdağı, S. (2019) "Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Okuma Alışkanlıkları", e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, 6 (4) pp. 1-7 Link  
Erdağı, S. (2017) "Türkçe Öğretmenlerinin Okuma Stratejileri Bilişsel Farkındalık Becerilerini Kullanma Düzeylerine İlişkin Görüşleri", e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, 4 (2) pp. 10-18  
Erdağı, S., Toprak, F. (2016) "TÜRKÇE ÖĞRETMENLERİNİN DERSLERİNDE KULLANDIKLARI OKUMA STRATEJİLERİ", International Journal of Languages’ Education and Teaching, (0) Link  
Erdağı, S. (2019) "Okul Öncesi Dönem Çocuklarına Okuma İlgisi Kazandırmak İçin Yapılan Etkinliklerle İlgili Ailelerin Görüşleri", 6. Uluslararası Okul Öncesi Kongresi , Türkiye, (Aralık 2019) 
Erdağı, S. (2019) "OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ OKUMA ALIŞKANLIKLARI", 6. ULUSLARARASI OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ KONGRESİ , Kars, Türkiye, (Aralık 2019) 
Erdağı, S. (2019) "TÜRKÇE ÖĞRETMEN ADAYLARININ DRAMA YÖNTEMİ İLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİ", INTERNATIONAL EUROPEAN CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES -IV , Diyarbakır, Türkiye, (Ekim 2019) 
Erdağı, S., Urun-Karahan, B. (2018) "8. Sınıf Öğrencilerinin Üstbilişsel Yazma Stratejileri Farkındalıkları ve Görüşlerinin İncelenmesi", 6. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMALARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ , Kars, Türkiye, (Aralık 2018) 
Erdağı, S. (2018) "KARS VE ÇEVRESİNDEN DERLENMİŞ MASALLARDA DEYİM VE ATASÖZLERİ", 1. ULUSLARARASI IĞDIRMULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ , (Aralık 2018) 
Erdağı, S. (2018) "Türkçe Dersi Öğretim Programında Yer Alan Yazma Becerisine İlişkin Öğretmen Görüşleri", 6. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ , Türkiye, (Aralık 2018) 
Erdağı, S. (2018) "TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ YAZMA KAVRAMINA İLİŞKİN METAFORİK ALGILARI", 1. ULUSLARARASI IĞDIRMULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ , (Aralık 2018) 
Erdağı, S. (2012) "Metinlerarası İlişkiler ve Önvarsayım Tespitler Bağlamında Yakup Kadri Karaosmanoğlunun “Yaban” Adlı Romanının İncelenmesi", II. Uluslararası Türk Dili ve Sempozyumu (Dil ve Üslup İncelemeleri) , Isparta, Türkiye, (Mart 2012) 
Yıldız, D., Ceran, D., Erdağı, S. (2011) "Türkçe Ders Kitaplarındaki Metinlerin Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi", I. Uluslararası Türkçe Eğitimi Sempozyumu , Ankara, Türkiye, (Ocak 2011) 
Toprak, F., Erdağı, S. (2011) "Türkçe Öğretmen Adaylarının Yazım ve Noktalama Kurallarını Uygulama Becerileri (Selçuk Üniversitesi Örneği)", I. Uluslararası Türkçe Eğitimi Sempozyumu , Ankara, Türkiye, (Ocak 2011) 
Erdağı, S. (2008) "Ferman, Topuz, Bir Çocuk Aleko Ve Bomba Öykülerinin Adbilimsel Açıdan İncelenmesi,", 2. Dünden Bugüne Ömer Seyfettin Sempozyumu , Balıkesir/Gönen, Türkiye, (Haziran 2008) 
Erdağı, S., Şenel, M. (2008) "Ömer Seyfettin’in “Pembe İncili Kaftan Ve Diyet” Adlı Öykülerinin Metindilbilimsel Açıdan Çözümlenmesi", 2. Dünden Bugüne Ömer Seyfettin Sempozyumu , Balıkesir/Gönen, Türkiye, (Haziran 2008) 
Kayıt Yok
Erdağı, S. (2023) "ÇOCUK EDEBİYATINDA TÜRLER- TEKERLEMELER VE BİLMECELER", Kitap: ÇOCUK EDEBİYATI, : FENOMEN, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-6470-16-3  
Erdağı, S., İnaltekin, T. (2023) "ÜRETEN NESİLLER KILAVUZU DİJİTAL HİKAYELER ETKİNLİKLERİ", Kitap: ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ OLAN ÖĞRENCİLER İÇİN ÜRETEN NESİLLER KILAVUZU, : VİZETEK, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-94130-2-0  
Kirman-Bilgin, A., Erdağı, S. (2023) "ÜRETEN NESİLLER KILAVUZU KÜLTÜREL ETKİNLİKLERİ", Kitap: ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ OLAN ÖĞRENCİLER İÇİN ÜRETEN NESİLLER KILAVUZU, : VİZETEK, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-94130-2-0  
Erdağı, S., Yakışır, K.O. (2023) "YARATICI DÜŞÜNME", Kitap: TÜRK DİLİ II, : KRİTER, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-6606-16-6  
Erdağı, S. (2021) "OKUMA EĞİTİMİNDE ÖĞRETMENLERİN ROLÜ", Kitap: OKUMA EĞİTİMİ, Ankara/Türkiye : ANI YAYINCILIK, Bölüm Sayfaları: 130 / 141, ISBN: 978-605-170-228-5  
Erdağı, S. (2021) "OKUMA TÜR, YÖNTEM VE TEKNİKLERİ", Kitap: OKUMA EĞİTİMİ, Türkiye : ANI YAYINCILIK, Bölüm Sayfaları: 100 / 129, ISBN: 9786051702285  
Erdağı, S. (2021) "Okuma Eğitimi", Kitap: TÜRKÇE ÖĞRETİMİ-1, : KRİTER, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-7669-82-5  
Erdağı, S. (2020) "YAZMA ALIŞKANLIĞI", Kitap: YAZMA EĞİTİMİ, Türkiye : KRİTER, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-7033-57-2  
Erdağı, S. (2019) "DİNLEME ALIŞKANLIĞI", Kitap: Dinleme Eğitimi, : FENOMEN YAYINCILIK, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-605-9474-52-8  
Erdağı, S. (2019) "KONUŞMA ALIŞKANLIĞI", Kitap: KONUŞMA EĞİTİMİ, : FENOMEN YAYINCILIK, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-605-9474-54-2  
Erdağı, S. (2018) "DEVELOPMENT OF READING HABIT IN PRE-SCHOOL PERIOD", Kitap: Current Trends in Pre-School Education-2, : LAMBERT ACADEMİC PUBLİSHİNG, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-613-9-92429-5  
Erdağı, S. (2013) "Altın Işık Lys Edebiyat", Türkiye : Eser Ofset, Erzurum., ISBN: 978-605-86156-0-1  
Kayıt Yok
Kayıt Yok
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi, 2017
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Atıf Sayılarına Göre Yayınlar
A: SCI/SSCI/AHCI, B: ESCI, C: Scopus, D: Uluslararası Alan Index, E: Diğer Uluslararası, F: TR Dizin, G: Uluslararası Kitap, H: Ulusal Kitap, I: Diğer Ulusal, J: Toplam
Sıra Yayın A B C D E F G H I J
1 EĞİTİM FAKÜLTESİ VE PEDAGOJİK FORMASYON GRUPLARINDAKİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE YÖNELİK TUTUMLARININ VE GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ 0 0 0 0 0 6 3 0 0 9
2 OKUMA EĞİTİMİ 0 0 0 0 1 2 3 0 0 6
3 Türkçe Öğretmeni Adaylarının Okuma Kavramına İlişkin Metaforik Algıları 0 0 0 0 3 2 0 0 0 5
4 TÜRKÇE ÖĞRETMENLERİNİN OKUMA STRATEJİLERİ BİLİŞSEL FARKINDALIK BECERİLERİNİ KULLANMA DÜZEYLERİNE İLİŞKİN BİR ARAŞTIRMA (KARS İLİ ÖRNEĞİ) 0 0 0 0 0 5 0 0 0 5
5 Turkish Teachers’ Opinions about the Use of Drama Method 0 0 0 2 1 0 0 0 0 3
6 TÜRKÇE ÖĞRETMENLERİNİN DERSLERİNDE KULLANDIKLARI OKUMA STRATEJİLERİ 0 0 0 0 0 0 3 0 0 3
7 Dinleme Eğitimi 0 0 0 1 0 0 1 0 0 2
8 Ortaokul Öğrencilerinin Dinlemeye Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi 0 0 0 0 0 2 0 0 0 2
9 Türkçe Ders Kitaplarındaki Metinlerin Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi 0 0 0 0 0 2 0 0 0 2
10 DEDE KORKUT HİKÂYELERİNİN KOHLBERG’İN AHLAK GELİŞİM KURAMINA GÖRE İNCELENMESİ 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1
11 KONUŞMA EĞİTİMİ 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1
12 Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Okuma Alışkanlıkları 0 0 0 0 1 0 0 0 0 1
13 OKUMA EĞİTİMİ 0 0 0 0 1 0 0 0 0 1
14 Ortaokul Öğrencilerinin Okuma Stratejileri Bilişsel Farkındalık Becerilerini Kullanma Düzeyleri 0 0 0 0 1 0 0 0 0 1
15 Türkçe Ders Kitaplarındaki Metinlerde Bulunan Duygu ve Savunma Mekanizmalarının İncelenmesi 0 0 0 0 0 1 0 0 0 1
16 TÜRKÇE ÖĞRETİMİ-1 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1
17 Türkçe Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması ile İlgili Görüşleri 0 0 0 0 0 1 0 0 0 1
18 YAZMA EĞİTİMİ 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Kafkas Üniversitesi
2017 - 2025 4
Funda Toprak
Ankara Yıldırım Beyazıt Üniversitesi
2011 - 2019 3
Kafkas Üniversitesi
2023 - 2025 2
Kafkas Üniversitesi
2018 2
Kafkas Üniversitesi
2023 - 2025 2
Kibar Oğul Yakışır
-
2023 - 2024 2
Kafkas Üniversitesi
2017 1
Kafkas Üniversitesi
2025 1
Aysun Eroğlu
Sinop Üniversitesi
2023 1
Fırat Yardimciel
Ardahan Üniversitesi
2024 1
Mustafa Şenel
Kafkas Üniversitesi
2008 1
Dilek Ceran
Necmettin Erbakan Üniversitesi
2011 1
Derya Yıldız
Necmettin Erbakan Üniversitesi
2011 1
Esra Yardımcıel
-
2024 1
2025 için Puan Bazlı Sıralamalar
Araştırma Alanı
465.
79055 araştırmacı içinde
Temel Alan
288.
11191 araştırmacı içinde
Bilim Alanı
75.
651 araştırmacı içinde
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 79055
YÖKSİS Temel Alan Eğitim Bilimleri Temel Alanı 11191
YÖKSİS Bilim Alanı Türkçe Eğitimi 651
Anahtar Kelimeler Türkçe Eğitimi
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024 2025
Ağırlıklı Puan 0 15 45 110 160 105 120 0 175 30 15
Araştırma Alanı - 500 . 516 . 438 . 403 . 439 . 500 . - 426 . 534 . 465 .
Temel Alan - 333 . 297 . 231 . 186 . 231 . 278 . - 221 . 330 . 288 .
Bilim Alanı - 80 . 77 . 57 . 61 . 68 . 81 . - 45 . 112 . 75 .
Anahtar Kelime (1) - 77 . 72 . 56 . 60 . 68 . 81 . - 44 . 103 . 70 .
Toplam Yayın 0 1 3 7 8 6 3 0 5 2 1
Toplam Makale 0 1 3 2 4 4 0 0 1 2 1
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Uluslararası) 0 0 1 2 3 3 0 0 1 2 1
Makale (Ulusal) 0 1 2 0 1 1 0 0 0 0 0
Toplam Kitap 0 0 0 1 2 1 3 0 4 0 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 0 0 1 2 1 3 0 4 0 0
Toplam Bildiri 0 0 0 4 2 1 0 0 0 0 0
Bildiri (Uluslararası) 0 0 0 4 2 1 0 0 0 0 0
Bildiri (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri