Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Okul Öncesi Eğitimi (Dr), 2009, 2014 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri (Yl) (Tezli), 2005, 2008 |
Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, 2001, 2005 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Okul Öncesi Eğitimi (Dr), 2009, 2014 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri (Yl) (Tezli), 2005, 2008 |
Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, 2001, 2005 |
Şenay ÖZEN ALTINKAYNAK, Yüksek Lisans, Okul öncesi eğitim ve aile: Anne ve babaların okul öncesi eğitimden beklentileri (Kars ili örneği), Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2008 |
İngilizce, ÜDS, 72, 2008 |
Kongre Düzenleme, 6. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Kars, 02-10-2019, 05-10-2019 |
Sertifika, Aile Katılımı Eğitici Eğitimi, Gaziantep, 09-10-2019, 12-10-2019 |
Araştırma, Overview of Childhood (Turkey), Bloomsbury Publishing, New York,, 14-04-2019, 14-04-2019 |
Sertifika, Masal Anlatıcılığı Eğitimi, Kars, 25-03-2018, 25-03-2018 |
Kongre Düzenleme, 6. Uluslar Arası Eğitim Programları Kongresi, Kars, 11-10-2018, 13-10-2018 |
Çalıştay, Türkiye’de Babalığı Anlamak, Ankara, 20-05-2018, 20-05-2018 |
Çalıştay, Türkiye’de erken çocukluk eğitiminde yeni yönelimler-konferans, İstanbul, 18-06-2013, 19-06-2013 |
Çalıştay, Okul Öncesi Eğitim ve Bakım Hizmetlerine Yönelik Program, Kapasite ve Model Değerlendirme Çalıştayı, Ankara, 25-04-2011, 27-04-2011 |
Çalıştay, Storyline, Ankara, Türkiye, 14-03-2010, 14-03-2010 |
[UAK] Eğitim Bilimleri Temel Eğitim Okul Öncesi Eğitimi |
[UAK] Eğitim Bilimleri Okul Öncesi Eğitimi Okul Öncesi Eğitimi |
2020-, Doçent, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Dede Korkut Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye |
2014-2020, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye |
2009-214, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye |
2005-2009, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
2019-2020, Okul Öncesi Eğitim Programları, Lisans |
2019-2020, Okul Öncesi Eğitimde Drama, Lisans |
2019-2020, YARATICILIK VE GELİŞTİRİLMESİ, Lisans |
2019-2020, Okuma Yazmaya HAzırlık, Lisans |
2019-2020, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I, Lisans |
2019-2020, Seçmeli: Okul Dışı Öğrenme Ortamları, Lisans |
2019-2020, ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE GELİŞİM, Lisans |
2018-2019, Okul Deneyimi, Lisans |
2018-2019, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2018-2019, Araştırma Projesi II, Lisans |
2018-2019, Araştırma Projesi I, Lisans |
2018-2019, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
2018-2019, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
2018-2019, OKUL ÖNCESİNDE OYUN, Lisans |
2018-2019, Çocukta Oyun Gelişimi, Lisans |
2018-2019, Özel Öğretim Yöntemleri, Lisans |
2018-2019, Aile Eğitimi, Lisans |
2018-2019, İlköğretime Hazırlık ve İlköğretim Programları, Lisans |
2018-2019, Erken Çocukluk Döneminde Gelişim, Lisans |
2017-2018, Okul Deneyimi, Lisans |
2017-2018, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2017-2018, Araştırma Projesi II, Lisans |
2017-2018, Araştırma Projesi I, Lisans |
2017-2018, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
2017-2018, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
2017-2018, Materyal Geliştirme, Lisans |
2017-2018, Anne Baba Eğitimi, Lisans |
2017-2018, Özel Öğretim Yöntemleri II, Lisans |
2017-2018, Özel Öğretim Yöntemleri I, Lisans |
2017-2018, Erken Çocukluk Döneminde Gelişim, Lisans |
2017-2018, Okul Öncesinde Oyun, Lisans |
2017-2018, Okul Öncesinde Görsel Sanatlar Eğitimi, Lisans |
2017-2018, İlköğretime Hazırlık ve İlköğretim Programları, Lisans |
2016-2017, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2016-2017, Okul Deneyimi, Lisans |
2016-2017, Araştırma Projesi I, Lisans |
2016-2017, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
2016-2017, Anne Baba Eğitimi, Lisans |
2016-2017, Yaratıcılık ve Geliştirilmesi, Lisans |
2016-2017, Çocukta Oyun Gelişimi, Lisans |
2016-2017, Özel Öğretim Yöntemleri I, Lisans |
2015-2016, Özel Öğretim Yöntemleri II, Lisans |
2015-2016, Okul Deneyimi, Lisans |
2015-2016, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2015-2016, Araştırma Projesi II, Lisans |
2015-2016, Araştırma Projesi I, Lisans |
2015-2016, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
2015-2016, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
2015-2016, Materyal Geliştirme, Lisans |
2015-2016, Anne Baba Eğitimi, Lisans |
2015-2016, Yaratıcılık ve Geliştirilmesi, Lisans |
2015-2016, Çocukta Oyun Gelişimi, Lisans |
2015-2016, Özel Öğretim Yöntemleri I, Lisans |
2015-2016, İlköğretime Hazırlık ve İlköğretim Programları, Lisans |
2014-2015, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I, Lisans |
2014-2015, Okul Deneyimi, Lisans |
2014-2015, Araştırma Projesi I, Lisans |
2014-2015, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
2014-2015, Okul Öncesi Eğitime Giriş, Lisans |
2014-2015, Anne Baba Eğitimi, Lisans |
2014-2015, Yaratıcılık ve Geliştirilmesi, Lisans |
2014-2015, Erken Çocukluk Döneminde Gelişim, Lisans |
2014-2015, Çocukta Oyun Gelişimi, Lisans |
Kayıt Yok |
ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ YAŞAYAN ÖĞRENCİLERE YÖNELİK ÜRETEN NESİLLER KILAVUZUNUN TASARLANMASI, UYGULANMASI VE DEĞERLENDİRMESİ TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Araştırmacı , 2023 |
TÜRKÇE ÖĞRETMENLERİ DİJİTAL HİKAYELERLE KARS’I ANLATIYOR TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Eğitmen , 2020-2021 |
a Diğer Uluslararası Kurum ve Kuruluşlar: , 2018-2021 |
”Suriyeli ve Türk Çocukların Toplumve Ev Temelli Erken Çocukluk Eğitim Hizmetlerine Erişimlerinin Desteklenmesi Programı” Diğer Uluslararası Kurum ve Kuruluşlar: Yürütücü , 2018-2018 |
TR0801.06 Okul Öncesi Eğitimin Güçlendirilmesi Projesi Birleşmiş Milletler, Dünya Bankası, UNESCO, Avrupa Birliği ve Avrupa Konseyi Destekli Proje: Yardımcı Personel , 2012-2013 |
Kayıt Yok |
Bayrak, H.U., GÖZÜM, A.İ.C., ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş. (2021) "Investigation of the Role of Preschooler Parents as Teachers", Bulletin of Education and Research, 43 (1) pp. 155-179 Link |
GÖZÜM, A.İ.C., GÜNGÖR, S., ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş. (2021) "Investigation of Child Assessment in Preschool Education Using Nominal Focus Group Technique", International Online Journal of Educational Sciences, 13 (1) pp. 238-257 Link DOI |
ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş. (2019) "Ailelerin Erken Okuryazarlık ile İlgili Görüşleri ve Uygulamaları Üzerinde Etkili Bir Yöntem: Etkileşimli Kitap Okuma", Turkish Studies, 14 (3) pp. 275-286 [SCI] Link DOI |
ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş. (2019) "Annelerin okuma yazmaya hazırlık sürecine ilişkin görüşleri", Erken Çocukluk Çalışmaları Dergisi, 3 (1) p. 98 [TR Dizin] Link DOI |
ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş. (2019) "Investigation of the Relationship between Parental Attitudes and Children’s Receptive and Expressive Language Skills", Universal Journal of Educational Research, 7 (3) pp. 892-903 DOI |
ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş. (2019) "Okul Öncesi Dönemde Erken Okuryazarlık Becerilerinin Gelişimi", Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi, 3 (1) pp. 37-49 Link |
ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş. (2019) "The Effect of Interactive Book Reading Activities on Children’xxs Print and Phonemic Awareness Skills", International Journal of Progressive Education, 15 (1) pp. 88-99 Link DOI |
ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş., Akman, B. (2019) "Okul Öncesi Dönemdeki Çocukların Okula Uyum Becerilerine Anne Baba Tutumlarının Etkisi", Toplum ve Sosyal Hizmet, 30 (1) pp. 19-36 [TR Dizin] Link |
ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş., ERKUL-HATİPOĞLU, R. (2018) "DETERMINATION OF PRE-SCHOOL TEACHERS’ COMPETENCES TO PREPARE CHILDREN TO LITERACY", European Journal of Education Studies, 5 (6) pp. 228-243 Link |
Uysal, H., ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş., ERGİNSOY-OSMANOĞLU, D. (2018) "Okul Öncesi Dönemdeki Çocukların Problem Durumunda Kullandıkları Başa Çıkma Stratejilerinin İncelenmesi", Sakarya University Journal of Education, 8 (0) pp. 72-82 [TR Dizin] Link DOI |
ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş., Uysal, H., Taşkın, N., Akman, B. (2018) "ÇOCUKLARIN ÖDÜL VE CEZA ALGILARI İLE ÖĞRETMENLERİN DİSİPLİN HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ", Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, (33) pp. 1-12 |
Uysal, H., ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş., Taşkın, N., Akman, B., Dinçer, F.Ç. (2016) "Okul Öncesi Öğretmeni Adaylarının Okul Öncesi Öğretmenliği Programına İlişkin Metaforik Algıları", Cumhuriyet International Journal of Education-CIJE, 5 (3) pp. 1-15 Link |
ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş., Akman, B. (2016) "The Effects of Family-Based Literacy Preparation Program on Children’s Literacy Preparation Skills- Aile Temelli Okuma Yazmaya Hazırlık Programının Çocukların Okuma Yazmaya Hazırlık Becerilerine Etkisi", Egitim ve Bilim-Education and Science, 41 (186) pp. 185-204 [SSCI] DOI |
ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş., Uysal, H., Akman, B., Durmuşoğlu, M.C. (2016) "Öğretmen adayları ve öğretim elemanlarının Türk eğitim sistemindeki Bologna sürecine ilişkin görüşlerinin incelenmesi Hacettepe Üniversitesi örneği", Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 43 (43) pp. 1-20 [TR Dizin] DOI |
Akman, B., ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş., Ertürk, H.G., Gül, Ş.C. (2015) "Okul Öncesi Öğretmenlerinin Müze Eğitimine İlişkin Görüşleri", Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 28 (1) pp. 97-116 [TR Dizin] Link |
Gönen, M.S., ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş., Seda, Ş.Z., Sevi, K.K. (2015) "The Consideration of Issues Regarding Families Selection on Reading Materials for Their Children and Activities during Presentation of These Materials", Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal of Education, 30 (2) pp. 30-41 [SSCI] Link |
Ertürk, H.G., ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş., Çelik, M.V., Erkan, N.S. (2014) "Okul öncesi öğretmenlerin üniversite deneyimlerinin mesleki yaşantılarına etkisine ilişkin görüşlerinin belirlenmesi", Kastamonu Eğitim Dergisi, 22 (3) pp. 897-908 [TR Dizin] Link |
Tuğrul, B., Ertürk, H.G., ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş., Güneş, G. (2014) "Oyunun üç kuşaktaki değişimi", The Journal Of Academic Social Science Studies, (27) pp. 1-16 Link |
Tuğrul, B., Aslan, Ö.M., Ertürk, H.G., ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş. (2014) "Anaokuluna Devam Eden Altı Yaşındaki Çocuklar İle Okul Öncesi Öğretmenlerinin Oyun Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi", İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 15 (1) pp. 97-116 [TR Dizin] Link DOI |
ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş., Yanıklar, C. (2014) "Anne ve Babaların Okul Öncesi Eğitime Devam Eden Çocuklarının Gelişimine Yönelik Beklentileri", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (30) pp. 56-72 [TR Dizin] |
Erdoğan, T., ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş., Erdoğan, Ö. (2013) "Okul Öncesi Öğretmenlerinin Okuma Yazmaya HazırlığaYönelik Yaptıkları Çalışmaların İncelenmesi", İlköğretim Online, 12 (4) pp. 1188-1199 [TR Dizin] |
Engin, A.O., ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş., Bayoğlu, V. (2009) "ÖĞRENCİLERİN OKUL ÖĞRENME BAŞARILARINI ETKİLEYEN BAZI TEMEL DEĞİŞKENLER", Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (3) pp. 125-156 |
ERGİNSOY-OSMANOĞLU, D., ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş., ERDAĞI, S. (2023) "Öğrenme Güçlüğü Yaşayan Öğrencilerin Dijital Hikâyelerinde Psikolojik Dayanıklılık, Kavramsal Anlama, Doğa Bilinci ve Girişimcilik Becerilerinin İncelenmesi1", BİTEKSEK 2023 , Antalya, Türkiye, (Kasım 2023) |
ERGİNSOY-OSMANOĞLU, D., KİRMAN-BİLGİN, A., ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş., İNALTEKİN, T. (2023) "Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrenciler İçin Psikolojik Dayanıklılık Destekli Girişimcilik Etkinlikleri Çalıştayı", BİTEKSEK 2023 , Antalya, Türkiye, (Ekim 2023) |
ERGİNSOY-OSMANOĞLU, D., İNALTEKİN, T., ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş., ERDAĞI, S., KİRMAN-BİLGİN, A. (2023) "Psikolojik Dayanıklılık Destekli Üreten Nesil Etkinlikleri ÇalıştayI", UFBMEK 2023 , Kars, Türkiye, (Ekim 2023) |
GÖZÜM, A.İ.C., ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş., GÜNGÖR, S. (2019) "Çocukların Öğrenme Merkezlerinde Geçirdiği Süre ve Edindikleri Becerilerine Yönelik Öğretmen Görüşleri", 6. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi , (Eylül 2019) |
ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş. (2019) "Doğal, Tarihi ve Kültürel Mekânların Okul Öncesi Eğitimde Kullanımına İlişkin Öğretmen Görüşleri", 6. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi , (Eylül 2019) |
ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş., Akman, B. (2019) "Okul Öncesi Eğitimde Uygulanan Etkinlik Planlarındaki Aile Katılım Çalışmalarının İncelenmesi", 6. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi , (Eylül 2019) |
ERKUL-HATİPOĞLU, R., ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş. (2018) "EBEVEYNLERİN ÇOCUK İSTİSMARI FARKINDALIK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ", I. INTERNATIONAL IĞDIR CONGRESSON MULTIDISCIPLINARY STUDIES , (Aralık 2018) |
ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş. (2018) "OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇOCUK KAVRAMINA İLİŞKİN ALGILARININ METAFOR ANALİZİ YOLUYLA İNCELENMESİ", I. INTERNATIONAL IĞDIR CONGRESSON MULTIDISCIPLINARY STUDIES , (Aralık 2018) |
ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş. (2018) "Okuma Yazmaya Hazırlık Sürecinde Ailelerin Rolüne İlişkin Öğretmen Görüşleri", 6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretimi Kongresi , (Aralık 2018) |
ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş., ERKUL-HATİPOĞLU, R. (2018) "Okul Öncesi Öğretmenlerinin Okuma Yazmaya Hazırlık Çalışmalarındaki Yeterliliklerinin Belirlenmesi", 6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretimi Kongresi , (Ekim 2018) |
GÖZÜM, A.İ.C., ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş., GÜNGÖR, S. (2018) "Okul Öncesi Eğitimde Çocuğun Değerlendirilmesinin Nominal Odak Grup Tekniği ile İncelenmesi", VI th. International Eurasian Educational Research Congress , Ankara, Türkiye, (Mayıs 2018) |
GÖZÜM, A.İ.C., GÜNGÖR, S., ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş. (2018) "Okul Öncesi Eğitimde Çocuğun Değerlendirilmesinin Nominal Odak Grup Tekniği İle İncelenmesi", V th International Eurasian Educational Research Congress , Antalya, Türkiye, (Mayıs 2018) |
GÜNGÖR, S., ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş., AKSOY, N. (2018) "Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında İletişim Engelleri", 27. Uluslar Arası Eğitim Bilimleri Kongresi , (Nisan 2018) |
ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş., GÜNGÖR, S., GÖZÜM, A.İ.C. (2017) "Okul Öncesi Dönemdeki Çocukların Anne Babalarının Öğretmen Olarak Rollerinin İncelenmesi", 5. Uluslar Arası Okul Öncesi Eğitim Kongresi , (Ekim 2017) |
ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş., GÜNGÖR, S., GÖZÜM, A.İ.C. (2017) "Okul Öncesi Öğretmenleri ile Öğretmen Adaylarının Sınıf Yönetimi Becerisine İlişkin Algılarının Metafor Analizi Yoluyla İncelenmesi", 5. Uluslar Arası Okul Öncesi Eğitim Kongresi , (Ekim 2017) |
Uysal, H., ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş., ERGİNSOY-OSMANOĞLU, D. (2017) "Okul Öncesi Dönemdeki Çocukların Problem Durumunda Kullandıkları Başa Çıkma Stratejilerinin İncelenmesi", II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu , Antalya, Türkiye, (Mayıs 2017) |
Uysal, H., ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş., Akman, B. (2016) "Türk ve Belçikalı okul öncesi öğretmenlerinin sınıf yönetimi profillerinin incelenmesiKültürlerarası bir karşılaştırma", 25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , Türkiye, (Nisan 2016) |
Uysal, H., Yazıcı, D.N., ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş., Karakuş, H., Akman, B. (2015) "Okul Öncesi Eğitime Devam Eden Çocukların Müdür Algılarının İncelenmesi", 4. Uluslar Arası Okul Öncesi Eğitim Kongresi , (Eylül 2015) |
Akman, B., Dinçer, F.Ç., Taşkın, N., ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş., Uysal, H. (2014) "Okul Öncesi Öğretmeni Adaylarının Okul Öncesi Öğretmeni Yetiştirme Programı Hakkındaki Görüşleri", Öğretmen Yetiştirme Politika ve Sorunları Uluslararası Sempozyumu IV-ISPITE 2014 , (Mayıs 2014) |
ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş., Uysal, H., Karakuş, H., Akman, B. (2014) "Opinions of Preschool Teachers and Families regarding School Adoption Periods of Children.", Tenth International Congress of Qualitative Inquiry , (Mayıs 2014) |
ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş., Uysal, H., Karakuş, H., Akman, B. (2014) "Opinions of Preschool Teachers and Families Related to Primary School Readiness Period.", Tenth International Congress of Qualitative Inquiry. , (Mayıs 2014) |
ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş., Uysal, H., Akman, B., Durmuşoğlu, M.C. (2014) "Öğretmen adayları ve öğretim elemanlarının Türk eğitimsistemindeki Bologna sürecine ilişkin görüşlerininincelenmesi: Hacettepe Üniversitesi örneği", Öğretmen Yetiştirme Politika ve Sorunları Uluslararası Sempozyumu IV-ISPITE 2014 , (Mayıs 2014) |
ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş., Akman, B., Taşkın, N. (2013) "Preschool Teachers’ Practice on the Assessment of Children in Early Childhood.", Global Conference on Education. , (Temmuz 2013) |
Güneş, G., Tuğrul, B., Ertürk, G., ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş. (2013) "Play in the Three Generations", 39th Annual International Conference , Amerika Birleşik Devletleri, (Mart 2013) |
Gök, B., Erdoğan, Ö., ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş., Erdoğan, T. (2012) "Investigation of Pre Service Teachers Perceptions about Concept of Measurement and Assessment Through Metaphor Analysis", 4th WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL SCIENCES (WCES-2012) , (pp. 1997-2003), (Mayıs 2012) |
ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş., Akman, B., Aydos, E.H. (2012) "The Views of Teachers and Managers about Art Music and Drama Activities Carried Out By In Field Teachers in Early Childhood Education Institutions", 4th WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL SCIENCES , (pp. 2040-2045), (Mayıs 2012) |
Erdoğan, T., ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş., Erdoğan, Ö. (2011) "Okul Öncesi Öğretmenlerinin Okuma Yazmaya HazırlığaYönelik Yaptıkları Çalışmaların İncelenmesi", Uluslararası Türkçe Eğitimi Sempozyumu , (Aralık 2011) |
Kara, H.G.E., ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş., Çelik, M.V., Erkan, N.S. (2011) "A Study on the Views of Preschool Teachers on the Effects of Their University Experiences on Their Professional Lives.", The Seventh International Congress of Qualitative Inquiry. , (Mayıs 2011) |
Gönen, M.S., Kara, H.G.E., ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş. (2011) "Examining the Preschool Teachers’ Use of Different Approaches In Children’s Literature", 3 World Conference on Educational Sciences , (pp. 4098-411), (Mart 2011) |
Tuğrul, B., Metin, Ö., Ertürk, G., ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş. (2010) "Analyze of Thoughts and Expectations of Preschool Teachers and Preschool Children at the age of 6 About Play", OMEP World Conference on Early Childhood Education , (pp. 15), (Ağustos 2010) |
Ertürk, G., ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş., Üstün, E.Y. (2010) "Multi Dimensional Evaluation of Father Child Interaction During The Early Childhood Period", OMEP World Conference on Early Childhood Education , (pp. 17), (Ağustos 2010) |
ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş., Akman, B., Güler, T., Metin, Ö. (2010) "Okul Öncesi Öğretmenliği Mezunlarının İstihdam Durumlarının İncelenmesi", Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu , (pp. 598-607), Ankara, Türkiye, (Mayıs 2010) |
Kayıt Yok |
ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş., KİRMAN-BİLGİN, A. (2023) "Üreten Nesiller Kılavuzu Peynircilik Etkinlikleri", Kitap: ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ OLAN ÖĞRENCİLER İÇİN ÜRETEN NESİLLER KILAVUZU, Ankara/Türkiye : Vizetek, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-94130-2-0 |
İNALTEKİN, T., ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş. (2023) "Üreten Nesiller Kılavuzu Kazcılık Etkinlikleri", Kitap: Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrenciler İçin Üreten Nesiller Kılavuzu, Ankara/Türkiye : Vizetek, Bölüm Sayfaları: 31 / 81, ISBN: 978-625-94130-2-0 |
ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş. (2019) "Erken Çocukluk Eğitimi: Amaç, Önem ve İlkeler", Kitap: Erken Çocukluk Eğitimine Giriş, Ankara/Türkiye : Vize, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-605-9278-83-6 |
ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş. (2019) "İlk Okuma Yazma Öğretimi Süreci ve Aile KAtılımı Etkinlikleri", Kitap: İlk Okuma Yazma Öğretimi, : Nobel, Bölüm Sayfaları: 339 / 367, ISBN: 978-605-033-154-7 |
ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş. (2018) "The Rol of the Family in Early Literacy", Kitap: Current Trends in Preschool Education-2, : Lambert Academic Publishing, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-613-9-92429-5 |
GÜNGÖR, S., ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş., AKSOY, N. (2018) "Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında İletişim Engelleri", Kitap: Değişen Dünyada Eğitim, Türkiye : PEGEM, Bölüm Sayfaları: 29 / 42, ISBN: 10.14527/3384 |
ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş. (2018) "Gözlem ve Gözlem Teknikleri", Kitap: Erken Çocuklukta Çocuğu Tanıma ve Değerlendirme, Türkiye : Eğiten, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-605-2234-50-1 |
ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş., Akman, B. (2017) "AİLE VE OKURYAZARLIK PROGRAMLARI", Kitap: HER YÖNÜYLE OKUL ÖNCESİ EĞİTİM DİL VE ERKEN OKURYAZARLIK, Türkiye : Hedef, Bölüm Sayfaları: / , |
ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş. (2016) "Dünyada ve Türkiye’de Okul Öncesi Eğitimin Tarihsel Gelişimi", Kitap: Okul Öncesi Eğitime Giriş, Ankara/Türkiye : Vize Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 15 / 33, ISBN: 978-605-9278-17-1 |
ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş., Akman, B. (2013) "İlkokula hazırlık sürecinde öğretmenin ve ailenin sorumlulukları", Kitap: İlkokul İlköğretime HAzırlık ve İlkokul ilköğretim Programları, Türkiye : Eğiten, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-605-4757-07-7 |
Kayıt Yok |
(Ulusal - Dergi) Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi, 2018, Yayın Kurulu Üyeliği, Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Eğitim ve Bilim, 2017 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, 2017 |
Üye, Türkiye Okul Öncesi Eğitimi Geliştirme Derneği, 2010- |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Berrin Akman
Hacettepe Üniversitesi
|
2010 - 2019 | 18 |
Kafkas Üniversitesi
|
2017 - 2021 | 8 |
Hatice Uysal
Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi
|
2014 - 2021 | 8 |
Kafkas Üniversitesi
|
2017 - 2021 | 7 |
Hatice Gözde Ertürk
Aksaray Üniversitesi
|
2011 - 2015 | 6 |
Kafkas Üniversitesi
|
2017 - 2023 | 5 |
Necdet Taşkın
Yüzüncü Yıl Üniversitesi
|
2013 - 2018 | 4 |
Hatice Uysal
-
|
2014 - 2016 | 4 |
Kafkas Üniversitesi
|
2023 | 3 |
Kafkas Üniversitesi
|
2018 | 3 |
Kafkas Üniversitesi
|
2023 | 3 |
Hilal Karakuş
Sinop Üniversitesi
|
2014 - 2015 | 3 |
Belma Tuğrul
İstanbul Aydın Üniversitesi
|
2010 - 2014 | 3 |
Gözde Ertürk
-
|
2010 - 2013 | 3 |
Kafkas Üniversitesi
|
2018 | 2 |
-
|
2023 | 2 |
Fatma Çağlayan Dinçer
Hasan Kalyoncu Üniversitesi
|
2014 - 2016 | 2 |
Nefise Semra Erkan
Hacettepe Üniversitesi
|
2011 - 2014 | 2 |
Mefharet Veziroğlu Çelik
İstanbul Medipol Üniversitesi
|
2011 - 2014 | 2 |
Mübeccel Sara Gönen
Hacettepe Üniversitesi
|
2011 - 2015 | 2 |
Özge Erdoğan
-
|
2011 - 2012 | 2 |
Özge Metin
-
|
2010 | 2 |
Tolga Erdoğan
-
|
2011 - 2012 | 2 |
Dila Nur Yazıcı
Ondokuz Mayıs Üniversitesi
|
2015 | 1 |
Şadiye Can Gül
Pamukkale Üniversitesi
|
2015 | 1 |
Mine Canan Durmuşoğlu
Hacettepe Üniversitesi
|
2014 | 1 |
Tolga Erdoğan
Karadeniz Teknik Üniversitesi
|
2013 | 1 |
Elif Yeşim Üstün
İstanbul Aydın Üniversitesi
|
2010 | 1 |
Özge Erdoğan
Karadeniz Teknik Üniversitesi
|
2013 | 1 |
Özge Metin Aslan
Hacettepe Üniversitesi
|
2014 | 1 |
Emine Hande Aydos
Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi
|
2012 | 1 |
Cengiz Yanıklar
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi
|
2014 | 1 |
Gökhan Güneş
Hakkari Üniversitesi
|
2014 | 1 |
Ali Osman Engin
-
|
2009 | 1 |
Belma Tuğrul
-
|
2013 | 1 |
Bilge Gök
-
|
2012 | 1 |
Gökhan Güneş
-
|
2013 | 1 |
Kent Kükürtçü Sevi
-
|
2015 | 1 |
Mine Canan Durmuşoğlu
-
|
2016 | 1 |
Şanlı Zeynep Seda
-
|
2015 | 1 |
Tülin Güler
-
|
2010 | 1 |
Vedat Bayoğlu
-
|
2009 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78378 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9889 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Temel Eğitim | 556 |
Anahtar Kelimeler | Okul Öncesi Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 70 | 122 | 55 | 220 | 174 | 0 | 30 | 0 | 86 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 403 . | 384 . | 495 . | 324 . | 368 . | - | 596 . | - | 523 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 257 . | 227 . | 300 . | 148 . | 174 . | - | 357 . | - | 302 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 43 . | 34 . | 57 . | 16 . | 23 . | - | 96 . | - | 58 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 12 . | 13 . | 27 . | 5 . | 13 . | - | 44 . | - | 25 . | - |
Toplam Yayın | 3 | 5 | 4 | 13 | 11 | 0 | 2 | 0 | 5 | 0 |
Toplam Makale | 2 | 3 | 0 | 3 | 6 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 1 | 1 | 3 | 2 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 |
Toplam Bildiri | 1 | 1 | 3 | 7 | 3 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 |
Makale (SCI) | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 1 | 2 | 0 | 2 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 1 | 1 | 3 | 2 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 1 | 0 | 3 | 7 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 |