Yüksek Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Sağlık Bilimleri Enstitüsü, Tıbbi Genetik (Yl) (Tezli), 2024 |
Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Moleküler Biyoloji ve Genetik Bölümü, 2019, 2024 |
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 1999, 2003 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Karadeniz Teknik Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Matematik Eğitimi (Yl) (Tezli), 2009 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Karadeniz Teknik Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi (Dr), 2020 |
Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Moleküler Biyoloji ve Genetik Bölümü, 2019, 2024 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Karadeniz Teknik Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi (Dr), 2020 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Karadeniz Teknik Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Matematik Eğitimi (Yl) (Tezli), 2009 |
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 1999, 2003 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Sağlık Bilimleri Enstitüsü, Tıbbi Genetik (Yl) (Tezli), 2024 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YDS, 67, 2023/2 Yab, 2023 |
İngilizce, YDS, 65, 2019-YDS/1, 2019 |
İngilizce, YDS, 72, 2014 |
İngilizce, KPDS, 81, 2011 |
İngilizce, ÜDS, 67, 2009 |
İngilizce, ÜDS, 73, 2006 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Matematik Eğitimi |
2022-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Dede Korkut Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2016-, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2005-2016, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2004-2005, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Dede Korkut Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2024-, Arş. Uyg. Merkez Müdürü, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
2023-, Yönetim Kurulu Üyeliği, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
2023-, Merkez Müdür Yardımcısı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kars’ta Her Çocuk Özeldir! (Ulusal) Diğer Kamu Kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları Hariç): Proje Koordinatörü , 2020-2020 |
Trabzon Bilim Teknoloji ve Sanat Şenliği (Ulusal) TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Eğitmen , 2018-2018 |
Eğlenerek Öğrenelim Bilim ve Teknoloji Şenliği (Ulusal) TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Eğitmen , 2017-2017 |
Matematik Becerileri Gerektiren Günlük Yaşam Aktivitelerini İçeren Üç Boyutlu Sanal Ortamın Tasarımı ve Değerlendirilmesi: Mathlife Örneği (Ulusal) TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Bursiyer , 2014-2017 |
Sınıf Öğretmenleri ve Sınıf Öğretmenliği Adaylarının Özel Eğitim Konusunda Farkındalık Düzeyinin Geliştirilmesi (Ulusal) TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Yardımcı Personel , 2011-2011 |
Kayıt Yok |
COŞTU, S., Tezcan, B. (2023) "An Attempt to Learn the Education System of England from the Perspective of a Turkish-Born Teacher and a Teacher Candidate: A Comparative Narrative Approach", Journal of Educational Studies in Science and Mathematics, 2 (1) pp. 15-42 Link DOI |
COŞTU, S. (2020) "Matematik Derslerinde İlişkilendirmenin Önemi Hakkında 6. Sınıf Öğrencileri Ne Söylüyor, Ne Düşünüyor?", Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi, 1 (2) pp. 40-63 Link |
COŞTU, S., İLGÜN, Ş. (2020) "Matematik Eğitimine Yönelik Geliştirilen Materyallerin Yeniden Değerlendirilmesinde Üniversite-Okul İşbirliği Açısından Mevcut Durumun Tespitine Yönelik Bir Çalışma", e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, 7 (3) pp. 367-389 [TR Dizin] Link DOI |
Arslan, S., Bütün, M., Gökçek, T., Güneş, G., Çakıroğlu, O., Baran, B., COŞTU, S. (2017) "Yaşamdaki Matematiğe Yönelik 3B Sanal Öğrenme Ortamının (MATHLIFE) Uygulanması: Deneyimler ve Zorluklar", Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi, 8 (3) pp. 459-480 Link DOI |
Aydın, S., COŞTU, S. (2016) "A Longitudinal Study of the Attitudes of Early Childhood Pre-serviceTeachers towards Mathematics", International Journal of Psychology and Educational Studies (IJPES), 3 (2) pp. 25-35 Link DOI |
Seyitoğlu, E., Akkaya, K., Yıldız, C., Arslan, S., COŞTU, S. (2011) "Students’xx views about activities developed on the history of Pythagoras’xx theorem", 3RD WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL SCIENCES (2011), 15 (0) pp. 882-886 DOI |
Baki, A., Çatlıoğlu, H., COŞTU, S., Birgin, O. (2009) "Conceptions of high school students about mathematical connections to the real-life", WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL SCIENCES - NEW TRENDS AND ISSUES IN EDUCATIONAL SCIENCES, 1 (1) pp. 1402-1407 DOI |
COŞTU, S., Arslan, S., Çatlıoğlu, H., Birgin, O. (2009) "Perspectives of elementary school teachers and their students about relating and contextualizing in mathematics", WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL SCIENCES - NEW TRENDS AND ISSUES IN EDUCATIONAL SCIENCES, 1 (1) pp. 1692-1696 Link DOI |
COŞTU, S., Aydın, S., Filiz, M. (2009) "Students’xx conceptions about browser-game-based learning in mathematics education: TTNetvitamin case", WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL SCIENCES - NEW TRENDS AND ISSUES IN EDUCATIONAL SCIENCES, 1 (1) pp. 1848-1852 DOI |
Birgin, O., Çatlıoğlu, H., COŞTU, S., Aydın, S. (2009) "The investigation of the views of student mathematics teachers towards computer-assisted mathematics instruction", WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL SCIENCES - NEW TRENDS AND ISSUES IN EDUCATIONAL SCIENCES, 1 (1) pp. 676-680 DOI |
Çatlıoğlu, H., Birgin, O., COŞTU, S., Gürbüz, R. (2009) "The level of mathematics anxiety among pre-service elementary school teachers", WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL SCIENCES - NEW TRENDS AND ISSUES IN EDUCATIONAL SCIENCES, 1 (1) pp. 1578-1581 DOI |
COŞTU, S., İLGÜN, Ş. (2018) "Eğitim Fakültelerinde Geliştirilen Eğitsel Faliyetlerin Paylaşımında Üniversite-Okul İşbirliği :Matematik Öğretmenleri ve İdareci Görüşleri", INTERNATIONAL FIELD EDUCATION OF MATERIAL SYMPOSIUM , (Mayıs 2018) |
COŞTU, S., İLGÜN, Ş. (2018) "Materyal Paylaşımında Üniversite Okul İşbirliği Açısından Durum tespiti:Matematik Öğretmen Adayları Ne Söylüyor", INTERNATIONAL FIELD EDUCATION OF MATERIAL SYMPOSIUM , (Mayıs 2018) |
Atalay, H., COŞTU, S., Arslan, S., Baran, B., Yıldız, A., Cesur, B., Seymen, Z. (2015) "THE DESIGN PROCESS OF AVATARS AND CLOTHES IN 3D VIRTUAL LEARNING SETTINGS Mathlife Case", 2nd WORLD CONFERENCE ON SCIENCE AND MATHEMATICS EDUCATION , (pp. 53), Nicosia, (Ekim 2015) |
Atalay, H., COŞTU, S., Arslan, S., Baran, B., Yıldız, A., Bülent, C. (2015) "THE DESIGN PROCESS OF SPACES AND OBJECTS IN 3DVIRTUAL LEARNING SETTINGS Mathlife Case", 2nd WORLD CONFERENCE ON SCIENCE AND MATHEMATICS EDUCATION , (pp. 52), Nicosia, (Ekim 2015) |
Atalay, H., COŞTU, S., Arslan, S., Çakıroğlu, O., Baran, B., Yıldız, A., Bülent, C., Yavuz, Z., Abdüsselam, M.S., Seymen, Z., Reisoğlu, S., Yangın, N., Sarı, M. (2015) "THE PERCEPTIONS OF STUDENTS IN THE SPECIAL EDUCATION AND REHABILITATION CENTRE ABOUT MATHLIFE", 6TH WORLD CONFERENCE ON LEARNING, TEACHING ANDEDUCATIONAL LEADERSHIP , (pp. 137), Paris, Fransa, (Ekim 2015) |
Atalay, H., Arslan, S., Çakıroğlu, O., COŞTU, S., Baran, B., Reisoğlu, S. (2015) "Üç Boyutlu Sanal Öğrenme Ortamlarının Soyutlama Sürecindeki Rolü Mathlife Örneği", 5th International Conference on Research in Education , (pp. 158-159), Edirne, Türkiye, (Ekim 2015) |
Atalay, H., Baran, B., Arslan, S., COŞTU, S., Güneş, G., Gökçek, T. (2015) "Mathlife Ortamında Matematik Becerisi Gerektiren Günlük Yaşam Senaryosunun Tasarımı ve Uygulaması", 9th International Computer and Instructional Technology Symposium , (pp. 63), Afyonkarahisar, Türkiye, (Mayıs 2015) |
Arslan, S., Atalay, H., COŞTU, S., Baran, B., Gökçek, T., Güneş, G. (2015) "MOTIVATORS BARRIERS AND OUTCOMES IN 3D VIRTUAL LEARNING ENVIRONMENT THAT INCLUDE DAILY LIFE ACTIVITIES REQUIRING MATH SKILLS MATHLIFE CASE", International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology , (pp. 95), Antalya, Türkiye, (Nisan 2015) |
Kayıt Yok |
COŞTU, S., Ergül, T., Akpınar, B.B. (2020) "Evde Eğitim Veren Bir Matematik Öğretmeni ve Engelli Öğrencisinin İç Dünyasına Matematik Öğretmen Adaylarıyla Gerçekleştirilen Bir Yolculuk", Kitap: EVDE VE HASTANEDE EĞİTİM, Ankara/Türkiye : Vize Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 66 / 91, ISBN: 978-605-9278-95-9 |
Karataş, F.Ö., Cengiz, C., COŞTU, S., Yılmaz, P., Küçük, Z. (2017) "Bilim ve Teknolojiyle Tanışmanın Eğlenceli Yolu: Bilim Festivalleri", Kitap: Her Yönüyle Bilim Merkezi Bilim Merkezlerine Dair Kavramsal Bir Okuma, Konya/Türkiye : Çizgi Kitabevi, Bölüm Sayfaları: 123 / 151, ISBN: 978-605-196-063-0 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
1 | Conceptions of high school students about mathematical connections to the real-life | 0 | 0 | 0 | 12 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 13 |
2 | The level of mathematics anxiety among pre-service elementary school teachers | 0 | 0 | 0 | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 |
3 | Students’xx conceptions about browser-game-based learning in mathematics education: TTNetvitamin case | 1 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 |
4 | The investigation of the views of student mathematics teachers towards computer-assisted mathematics instruction | 1 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 |
5 | Students’xx views about activities developed on the history of Pythagoras’xx theorem | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 |
6 | Perspectives of elementary school teachers and their students about relating and contextualizing in mathematics | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Selahattin Arslan
Karadeniz Teknik Üniversitesi
|
2009 - 2017 | 9 |
Bahar Baran
Dokuz Eylül Üniversitesi
|
2015 - 2017 | 7 |
Hüseyin Atalay
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi
|
2015 | 6 |
Hakan Çatlıoğlu
-
|
2009 | 4 |
Osman Birgin
Uşak Üniversitesi
|
2009 | 4 |
Kafkas Üniversitesi
|
2018 - 2020 | 3 |
Tuba Gökçek
Karadeniz Teknik Üniversitesi
|
2015 - 2017 | 3 |
Serhat Aydın
Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi
|
2009 - 2016 | 3 |
Orhan Çakıroğlu
Karadeniz Teknik Üniversitesi
|
2015 - 2017 | 3 |
Gönül Güneş
Karadeniz Teknik Üniversitesi
|
2015 - 2017 | 3 |
Adil Yıldız
Karadeniz Teknik Üniversitesi
|
2015 | 3 |
Serpil Reisoğlu
Karadeniz Teknik Üniversitesi
|
2015 | 2 |
Cesur Bülent
-
|
2015 | 2 |
Zeynep Seymen
-
|
2015 | 2 |
Mesut Bütün
-
|
2017 | 1 |
Canan Cengiz
Karadeniz Teknik Üniversitesi
|
2017 | 1 |
Mustafa Serkan Abdüsselam
Giresun Üniversitesi
|
2015 | 1 |
Cemalettin Yıldız
Giresun Üniversitesi
|
2011 | 1 |
Zafer Yavuz
Karadeniz Teknik Üniversitesi
|
2015 | 1 |
Faik Özgür Karataş
Karadeniz Teknik Üniversitesi
|
2017 | 1 |
Ramazan Gürbüz
Adıyaman Üniversitesi
|
2009 | 1 |
Adnan Baki
Karadeniz Teknik Üniversitesi
|
2009 | 1 |
Bedia Başak Akpınar
-
|
2020 | 1 |
Berivan Tezcan
-
|
2023 | 1 |
Bülent Cesur
-
|
2015 | 1 |
Elif Seyitoğlu
-
|
2011 | 1 |
Kübra Akkaya
-
|
2011 | 1 |
Mehmet Filiz
-
|
2009 | 1 |
Muhammet Sarı
-
|
2015 | 1 |
Nesrin Yangın
-
|
2015 | 1 |
Pelin Yılmaz
-
|
2017 | 1 |
Tuğçe Ergül
-
|
2020 | 1 |
Zeynel Küçük
-
|
2017 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78424 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9736 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi | 280 |
Anahtar Kelimeler | Matematik Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 30 | 15 | 60 | 10 | 0 | 70 | 0 | 0 | 15 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 441 . | 487 . | 488 . | 534 . | - | 460 . | - | - | 585 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 298 . | 332 . | 294 . | 337 . | - | 263 . | - | - | 370 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 47 . | 64 . | 42 . | 66 . | - | 25 . | - | - | 59 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 27 . | 45 . | 23 . | 38 . | - | 17 . | - | - | 35 . | - |
Toplam Yayın | 6 | 1 | 2 | 2 | 0 | 3 | 0 | 0 | 1 | 0 |
Toplam Makale | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 6 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 6 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |