Yüksek Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Sağlık Bilimleri Enstitüsü, Tıbbi Genetik (Yl) (Tezli), 2024 |
Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Moleküler Biyoloji ve Genetik Bölümü, 2019, 2024 |
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 1999, 2003 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Karadeniz Teknik Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Matematik Eğitimi (Yl) (Tezli), 2009 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Karadeniz Teknik Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi (Dr), 2020 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Sağlık Bilimleri Enstitüsü, Tıbbi Genetik (Yl) (Tezli), 2024 |
Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Moleküler Biyoloji ve Genetik Bölümü, 2019, 2024 |
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 1999, 2003 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Karadeniz Teknik Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Matematik Eğitimi (Yl) (Tezli), 2009 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Karadeniz Teknik Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi (Dr), 2020 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YDS, 65, 2019-YDS/1, 2019 |
İngilizce, YDS, 67, 2023/2 Yab, 2023 |
İngilizce, ÜDS, 67, 2009 |
İngilizce, KPDS, 81, 2011 |
İngilizce, YDS, 72, 2014 |
İngilizce, ÜDS, 73, 2006 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Matematik Eğitimi |
2022-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Dede Korkut Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2016-, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2005-2016, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2004-2005, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Dede Korkut Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2024-, Arş. Uyg. Merkez Müdürü, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
2023-, Yönetim Kurulu Üyeliği, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
2023-, Merkez Müdür Yardımcısı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
1 | Conceptions of high school students about mathematical connections to the real-life | 0 | 0 | 0 | 12 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 14 |
2 | The level of mathematics anxiety among pre-service elementary school teachers | 0 | 0 | 0 | 5 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 7 |
3 | Students’xx conceptions about browser-game-based learning in mathematics education: TTNetvitamin case | 1 | 0 | 0 | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 |
4 | The investigation of the views of student mathematics teachers towards computer-assisted mathematics instruction | 1 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 |
5 | Students’xx views about activities developed on the history of Pythagoras’xx theorem | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 |
6 | Perspectives of elementary school teachers and their students about relating and contextualizing in mathematics | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
![]()
Selahattin Arslan
![]() |
2009 - 2017 | 9 |
![]()
Bahar Baran
![]() |
2015 - 2017 | 7 |
![]()
Hüseyin Atalay
![]() |
2015 | 6 |
![]()
Hakan Çatlıoğlu
-
|
2009 | 4 |
![]()
Osman Birgin
![]() |
2009 | 4 |
![]() ![]() |
2018 - 2020 | 3 |
![]()
Tuba Gökçek
![]() |
2015 - 2017 | 3 |
![]()
Serhat Aydın
|
2009 - 2016 | 3 |
![]()
Orhan Çakıroğlu
![]() |
2015 - 2017 | 3 |
![]()
Gönül Güneş
![]() |
2015 - 2017 | 3 |
![]()
Adil Yıldız
![]() |
2015 | 3 |
![]()
Serpil Reisoğlu
![]() |
2015 | 2 |
![]()
Cesur Bülent
-
|
2015 | 2 |
![]()
Zeynep Seymen
-
|
2015 | 2 |
![]()
Mesut Bütün
-
|
2017 | 1 |
![]()
Canan Cengiz
![]() |
2017 | 1 |
![]()
Mustafa Serkan Abdüsselam
![]() |
2015 | 1 |
![]()
Cemalettin Yıldız
![]() |
2011 | 1 |
![]()
Zafer Yavuz
![]() |
2015 | 1 |
![]()
Faik Özgür Karataş
![]() |
2017 | 1 |
![]()
Ramazan Gürbüz
![]() |
2009 | 1 |
![]()
Adnan Baki
![]() |
2009 | 1 |
![]()
Bedia Başak Akpınar
-
|
2020 | 1 |
![]()
Berivan Tezcan
-
|
2023 | 1 |
![]()
Bülent Cesur
-
|
2015 | 1 |
![]()
Elif Seyitoğlu
-
|
2011 | 1 |
![]()
Kübra Akkaya
-
|
2011 | 1 |
![]()
Mehmet Filiz
-
|
2009 | 1 |
![]()
Muhammet Sarı
-
|
2015 | 1 |
![]()
Nesrin Yangın
-
|
2015 | 1 |
![]()
Pelin Yılmaz
-
|
2017 | 1 |
![]()
Tuğçe Ergül
-
|
2020 | 1 |
![]()
Zeynel Küçük
-
|
2017 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78285 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 10704 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi | 229 |
Anahtar Kelimeler | Matematik Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
Ağırlıklı Puan | 30 | 15 | 60 | 10 | 0 | 70 | 0 | 0 | 15 | 0 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 457 . | 496 . | 502 . | 539 . | - | 471 . | - | - | 590 . | - | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 286 . | 333 . | 285 . | 323 . | - | 259 . | - | - | 370 . | - | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 33 . | 45 . | 35 . | 56 . | - | 19 . | - | - | 45 . | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 20 . | 33 . | 18 . | 33 . | - | 13 . | - | - | 30 . | - | - |
Toplam Yayın | 6 | 1 | 2 | 2 | 0 | 3 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Toplam Makale | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 6 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 6 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |