img
Dr. Öğr. Üyesi Sibel SADİ YILMAZ

Dr. Öğr. Üyesi Sibel SADİ YILMAZ

  • Dede Korkut Eğitim Fakültesi
  • Temel Eğitim
  • Sınıf Eğitimi

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
43
Atıf
25
h-index
3
Proje
3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Kimya Eğitimi (Dr), 2005, 2013
Yüksek Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Kimya Eğitimi (Yl) (Tezsiz), 2003, 2005
Yüksek Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Kimya (Yl) (Tezli), 2001, 2003
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Fen Fakültesi, Kimya Bölümü, 1997, 2001
Araştırma Alanları
Fen Bilgisi Eğitimi
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Kimya Eğitimi (Dr), 2005, 2013
Yüksek Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Kimya Eğitimi (Yl) (Tezsiz), 2003, 2005
Yüksek Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Kimya (Yl) (Tezli), 2001, 2003
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Fen Fakültesi, Kimya Bölümü, 1997, 2001
Sibel SADİ YILMAZ, Yüksek Lisans, Bazı yeni 4,5-dihidro-1H-1,2,4 triazol-5-on bileşiklerinin sentezi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Kimya Ana Bilim Dalı, 2003
İngilizce, ÜDS, 67, 2010-ÜDS İ, 2010
Kayıt Yok
[UAK] Eğitim Bilimleri Fen Bilgisi Eğitimi Fen Bilgisi Eğitimi
2014-, Yardımcı Doçent, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye
Kayıt Yok
Kayıt Yok
2021-2022, Kariyer Planlama ve Geliştirme, Lisans
2021-2022, Öğretim Teknolojileri, Lisans
2021-2022, Eğitimde Proje Hazırlama, Lisans
2021-2022, Fen Bilimleri Labaratuvar Uygulamaları, Lisans
2020-2021, Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Lisans
2020-2021, Eğitimde Araştırma Yöntemleri, Lisans
2019-2020, Genel Kimya, Lisans
2018-2019, Fen Teknoloji Laboratuvar Uygulaması I, Lisans
2017-2018, Ölçme ve Değerlendirme, Lisans
2017-2018, Fen ve Teknoloji Laboratuvar Uygulaması II, Lisans
2017-2018, Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, Lisans
2017-2018, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans
2017-2018, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans
2017-2018, Okul Deneyimi, Lisans
2017-2018, Genel Kimya, Lisans
2016-2017, Ölçme ve Değerlendirme, Lisans
2016-2017, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans
2016-2017, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans
2016-2017, Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, Lisans
2016-2017, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans
2016-2017, Okul Deneyimi, Lisans
2016-2017, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans
2015-2016, Eğitim Psikolojisi, Lisans
2015-2016, Fen Teknoloji Laboratuvar Uygulaması I, Lisans
2015-2016, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans
2015-2016, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans
2015-2016, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans
2015-2016, Fen ve Teknoloji Laboratuvar Uygulaması II, Lisans
2015-2016, Okul Deneyimi, Lisans
2014-2015, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans
2014-2015, Okul Deneyimi, Lisans
2014-2015, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans
2014-2015, Fen ve Teknoloji Laboratuvar Uygulaması II, Lisans
2013-2014, Yaşam Temelli Fen Eğitimi, Yüksek Lisans
2013-2014, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans
2013-2014, Çevre Eğitimi, Lisans
2013-2014, Fen ve Teknoloji Laboratuvar Uygulaması I, Lisans
2013-2014, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans
2013-2014, Okul Deneyimi, Lisans
2013-2014, Eğitim Psikolojisi, Lisans
2013-2014, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans
2013-2014, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans
2013-2014, Fen ve Teknoloji Laboratuvar Uygulaması II, Lisans
Kayıt Yok
Kars'ın Tarihi ve Edebi Yönünün Lise İkinci Sınıf Öğrencilerine Kavratılması Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2017-2018  
Bitki Çeşitliliğine Dayalı Olarak Doğal Hayattaki İlişkilerin Öğretmen Adaylarına Kavratılması Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2016-2017  
Lise birinci sınıf öğrencilerinin kimyasal değişimler ünitesini öğrenmelerinde yaşam temelli context based öğretimin etkileri Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2010-2011  
Kayıt Yok
SADİ-YILMAZ, S., Yaşar, M.D. (2023) "Effects of Web 2.0 Tools (Kahoot, Quizlet, Google Form Example) on Formative Assessment in Online Chemistry Courses", Journal of Science Learning, 6 (4) pp. 442-456 Link  
SADİ-YILMAZ, S. (2023) "Investigation of Traditional and Web 2.0 Supported (A Sample of Kahoot) Formative Assessment and Evaluation in Science Course", Shanlax International Journal of Education, 11 (1) pp. 145-152 Link  
SADİ-YILMAZ, S. (2023) "Web 2.0 Destekli Biçimlendirici Değerlendirme Araçlarının (Kahoot Örneği) Fen Bilimleri ve Kimya Derslerinde Farklı Kademe ve Öğretim Şekillerinde Kullanımı", Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi, 4 (2) pp. 568-585 Link  
SADİ-YILMAZ, S., Yıldırım, A., İlhan, N. (2022) "Effects of the Context-Based Learning Approach on the Teaching of Chemical Changes Unit", Journal of Turkish Science Education, 19 (1) pp. 218-236 Link DOI  
Ege, İ., SADİ-YILMAZ, S. (2021) "Öğretmenlerin Görüşlerine Göre Sınıf Öğretmenliği Lisans Öğretim Programının İşlevselliğinin Değerlendirilmesi", Turkish Studies Educational Sciences, 16 (4) pp. 1895-1908 Link DOI  
Yaşar, M.D., SADİ-YILMAZ, S. (2020) "Analysis, Evaluation, and Comparison of the 2007, 2013 and 2018 Chemistry Curriculum Learning Outcomes Based on the Revised Bloom’s Taxonomy", Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 9 (2) pp. 264-278 Link   
BOY, A., SADİ-YILMAZ, S., DURMUŞ, G. (2020) "LiSELERDE KARS’IN TARiHi VE EDEBİ YÖNÜNÜN ELE ALINMASI", AVRASYA Uluslararası Araştırmalar Dergisi, 8 (21) pp. 251-278 [TR Dizin] Link DOI   
SADİ-YILMAZ, S. (2017) "Fen ve Teknoloji Laboratuvar Uygulamaları II Dersi Kapsamında Dönüşümlü İş Bölümü Uygulamaları Bir Eylem Araştırması", Türkiye Kimya Derneği Dergisi, Kısım C: Kimya Eğitimi, 2 (1) pp. 1-18 Link  
İlhan, N., Yıldırım, A., SADİ-YILMAZ, S. (2016) "The Effect of Context-Based Chemical Equilibrium on Grade 11 Students' Learning, Motivation and Constructivist Learning Environment", Internatıonal Journal of Environmental Science Educaton, 11 (9) pp. 3117-3137 Link  
Gül, Ş., Köse, E.Ö., SADİ-YILMAZ, S. (2015) "Biyoloji Öğretmeni Adaylarının Üstbiliş Farkındalıklarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi", Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi, (23) pp. 83-91 Link  
SADİ-YILMAZ, S., Othan, O., Cantimur, E. (2014) "Yaşam Temelli Öğrenme Yaklaşımına (YTÖY) Göre Elektrik, Madde Ve Isı Konularının İşlenmesinin Öğrenci Başarısına Etkisi", e – Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, 1 (3) pp. 41-49 Link  
Yıldırım, A., SADİ-YILMAZ, S., Çapraz, C. (2013) "Öğrencilerin Atatürk Üniversitesini Tercih Etme Nedenleri ve Tercihleri Sonucundaki Memnuniyet Düzeyleri", Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 24 (1) pp. 1-15 Link  
İlhan, N., Yıldırım, A., SADİ-YILMAZ, S. (2012) "Kimya Motivasyon Anketi Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 9 (18) pp. 297-310 [TR Dizin] Link   
İlhan, N., SADİ-YILMAZ, S., Yıldırım, A. (2011) "Students Interest to Usage of Organic Chemistry in Daily Life", Erzincan Education Faculty Journal, 13 (1) pp. 143-154 [TR Dizin] Link   
İlhan, N., SADİ-YILMAZ, S., Yıldırım, A., Bulut, H. (2009) "Kimya öğretmen adaylarının laboratuar uygulamaları hakkındaki düşünceleri", Kastamonu Eğitim dergisi, 17 (1) [TR Dizin] Link   
SADİ-YILMAZ, S., Şekerci, A.R., Topu, F.B., Demirel, T., Göktaş, Y. (2008) "Öğretmen eğitiminde teknolojinin etkin kullanımı Öğretim elemanları ve öğretmen adaylarının görüşleri", Gazi Üniversitesi Bilişim Teknolojileri Dergisi, 3 (1) pp. 43-49 Link  
YÜKSEK, H., ÇAKMAK, İ., SADİ-YILMAZ, S., ALKAN, M., Baykara, H. (2005) "Synthesis and GIAO NMR Calculations for Some Novel 4-Heteroarylidenamino-4,5-dihydro-1H-1,2,4-triazol-5-one Derivatives: Comparison of Theoretical and Experimental 1Hand 13C- Chemical Shifts", International Journal of Molecular Sciences, 6 (6) pp. 219-229 Link  
COŞTU, S., SADİ-YILMAZ, S. (2022) "Covid-19 Öncesi Yüz Yüze Eğitimde Gerçekleştirilen Çevrimiçi ve Geleneksel (Kâğıt-Kalem) Sınav Karşılaştırması: Socrative Örneği", 2nd International Conference on Educational Technology and Online Learning – ICETOL 2022 , (pp. 225), Balıkesir, Türkiye, (Ekim 2022
SADİ-YILMAZ, S., Yıldırım, A. (2018) "9. Sınıf Kimya Öğretim Programının Yaşam Temelli Öğrenme Yaklaşımına (ytöy) Göre İncelenmesi", 6. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ , (pp. 86-89), Kars, Türkiye, (Ekim 2018
SADİ-YILMAZ, S., COŞTU, S. (2018) "Genel Kimya Dersinin İşlenmesi ve Değerlendirilmesinde Oyunlaştırma Aracı Olarak Edpuzzle Kullanımı", 6. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ , (pp. 1061-1064), Kars, Türkiye, (Ekim 2018
SADİ-YILMAZ, S., COŞTU, S. (2018) "Genel Kimya Öğretiminde Kullanılan Oyunlaştırma Yaklaşımının Sınıf Öğretmenliği 1. Sınıf Öğrencileri Üzerindeki Etkileri", 6. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ , (pp. 1065-1067), Kars, Türkiye, (Ekim 2018
SADİ-YILMAZ, S., Demirci, T. (2018) "Sınıf Öğretmeni Aday Öğrencilerinin Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı Dersinin Uygulama Aşamasındaki Tercihleri.", 27th International Conference on Educational Sciences- ICES-UEBK , (pp. 4178-4180), Antalya, Türkiye, (Mayıs 2018
SADİ-YILMAZ, S., Demirci, T. (2018) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğrenim Yaşantıları Süresince Fen Derslerine Karşı Tutumlarını ve Başarılarını Etkileyen Faktörler Hakkındaki Görüşleri", 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , (pp. 1974-1976), Antalya, Türkiye, (Nisan 2018
SADİ-YILMAZ, S., COŞTU, S. (2018) "Oyunlaştırma Araçlarıyla “Madde ve Özellikleri” Konusunun Değerlendirilmesi: Kahoot Örneği", 17. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ SEMPOZYUMU , (pp. 712-713), Ankara, Türkiye, (Nisan 2018
SADİ-YILMAZ, S., Demirci, T. (2017) "Kimya Öğretmenlerinin Kimya Eğitiminde Karşılaştıkları Sorunlar ve Bu sorunlar hakkındaki görüş ve önerileri", International Symposium of Education and Values (ISOEVA) Sempozyumu , Muğla/Bodrum, Türkiye, (Ekim 2017
SADİ-YILMAZ, S. (2017) "Sınıf Öğretmeni Aday Öğrencilerin Kimya Ve Fen Teknoloji Laboratuvar Uygulamaları Dersleri Hakkında Görüş ve Önerileri", IV. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi , (pp. 144), Balıkesir, Türkiye, (Eylül 2017
Köse, E.Ö., SADİ-YILMAZ, S., Gül, Ş. (2017) "MEB 9. Sınıf Biyoloji Ders Kitabında Yer Alan Bilim İnsanları", 2. Uluslararası sosyal Bilimler Sempozyumu , (pp. 79), Antalya, Türkiye, (Mayıs 2017
SADİ-YILMAZ, S. (2017) "Sınıf Öğretmenlerinin Sınıf Öğretmenliği Bölümü Programı Hakkındaki Görüş ve Önerileri", 2. Uluslar Arası Sosyal Bilimler Sempozyumu , (pp. 197), Alanya, (Mayıs 2017
Köse, E.Ö., Gül, Ş., SADİ-YILMAZ, S., Yaşar, M.D. (2015) "Biyoloji ve Kimya Öğretmeni Adaylarının Öğrenme Güçlüğü Çektiği Biyokimya Konuları", IV. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi , (pp. 65), Balıkesir, Türkiye, (Eylül 2015
Gül, Ş., Köse, E.Ö., SADİ-YILMAZ, S. (2014) "Biyoloji Öğretmeni Adaylarının Üstbiliş Farkındalıklarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi", XI Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitim Kongresi , (pp. 1329), Adana, Türkiye, (Eylül 2014
SADİ-YILMAZ, S., Othan, O., Cantimur, E. (2014) "Yaşam Temelli Öğrenme Yaklaşımına (YTÖY) Göre Elektrik, Madde ve Isı Konularının İşlenmesinin Öğrenci Başarısına Etkisi", XI Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitim Kongresi , (pp. 1333), Adana, Türkiye, (Eylül 2014
İlhan, N., Yıldırım, A., SADİ-YILMAZ, S. (2012) "Kimya Eğitiminde Yaşam Temelli (Context-Based) Öğretime İlişkin Öğrenci Görüşleri", X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Niğde, Türkiye, (Haziran 2012
İlhan, N., Yıldırım, A., SADİ-YILMAZ, S. (2012) "Kimya motivasyon anketi: geçerlik ve güvenirlik çalışması", II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi , (pp. 297-103), Hatay, Türkiye, (Haziran 2012
Yıldırım, A., SADİ-YILMAZ, S., İlhan, N., Karadeli, Ç., Baran, T.B., Özden, Z. (2011) "Kimya eğitiminde yaşam temelli öğrenme (context based) uygulaması çalıştayı,", II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi , Erzurum, Türkiye, (Temmuz 2011
Çapraz, C., Eryılmaz, Z., Yıldırım, A., SADİ-YILMAZ, S. (2011) "Öğrencilerin Atatürk Üniversitesini tercih etme sebepleri ve tercihleri sonucundaki memnuniyet", II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi , Erzurum, Türkiye, (Temmuz 2011
SADİ-YILMAZ, S., İlhan, N., Yıldırım, A., Güneş, D. (2010) "Kimya Derslerinde Atasözlerinin Kullanılmasına Yönelik Öğrencilerin Algıları", IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , İzmir, Türkiye, (Eylül 2010
Ünal, H., SADİ-YILMAZ, S. (2010) "Scientific Literacy", The Second International Congress of Educational Research , (pp. 449-457), Antalya, Türkiye, (Nisan 2010
Köse, E.Ö., SADİ-YILMAZ, S., Kaya, E. (2008) "Lise 3 öğrencilerinin Biyoloji Derslerinde Kazandıkları Bilgileri Güncel Olaylarla İlişkilendirebilme Düzeyleri", İnternational Conference on Educational Science , (pp. 1269-1272), Famagusta, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Haziran 2008
Sözbilir, M., SADİ-YILMAZ, S., Dede, H., Yıldırım, A. (2007) "Kimya Eğitiminde İçeriğe/ Bağlama Dayalı (Context- Based) Öğretim Yaklaşımı ve Dünyadaki Uygulamaları", 1. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi , İstanbul, Türkiye, (Temmuz 2007
Kayıt Yok
SADİ-YILMAZ, S., Yaşar, M.D. (2021) "Use of web 2.0 tools as formative assessment and gamification tools in distance education: The case of kahoot and quizlet", Kitap: New Trends and Scientific Researches in Education, Ankara/Türkiye : Anı, Bölüm Sayfaları: 155 / 186, ISBN: 978-605-170-638-2 
SADİ-YILMAZ, S., Mete, P., Yıldırım, A. (2020) "YAŞAM TEMELLİ ÖĞRENME-ÖĞRETME YAKLAŞIMI", Kitap: Etkinlik Örnekleriyle Güncel Öğrenme-Öğretme Yaklaşımları-IV, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 432 / 458, ISBN: 978-625-7228-07-7 
SADİ-YILMAZ, S. (2019) "Fen Eğitimi Evde de Mümkün", Kitap: Evde ve Hastanede Eğitim, Ankara/Türkiye : Vize, Bölüm Sayfaları: 43 / 53, ISBN: 978-605-9278-95-9 
İlhan, N., SADİ-YILMAZ, S., Dede, H., Sözbilir, M., Yıldırım, A. (2017) "Kimyada Yaşam (Bağlam) Temelli Öğretim Uygulamaları", Kitap: Kimya Öğretimi: Öğretmen Eğitimcileri, Öğretmenler ve Öğretmen Adayları İçin İyi Uygulama Örnekleri (2. Baskı), Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 419 / 452, ISBN: 978-605-318-074-6 
Kayıt Yok
Kayıt Yok
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi, 2017
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 0
(Ulusal - Bilimsel Dergi) BARTIN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 0
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Ali Yıldırım
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi
2007 - 2022 15
Nail İlhan
Kilis 7 Aralık Üniversitesi
2009 - 2022 10
Esra Özay Köse
Atatürk Üniversitesi
2008 - 2017 5
Kafkas Üniversitesi
2018 - 2022 4
Mehmet Diyaddin Yaşar
Harran Üniversitesi
2015 - 2023 4
Şeyda Gül
Atatürk Üniversitesi
2014 - 2017 4
Tuba Demirci
Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi
2017 - 2018 3
Mustafa Sözbilir
Atatürk Üniversitesi
2007 - 2017 2
Hülya Dede
Kilis 7 Aralık Üniversitesi
2007 - 2017 2
Erdinç Cantimur
-
2014 2
Oğuz Othan
-
2014 2
-
2020 1
-
2020 1
-
2005 1
-
2005 1
-
2005 1
İlhami Ege
Trabzon Üniversitesi
2021 1
Yüksel Göktaş
Atatürk Üniversitesi
2008 1
Ercan Kaya
Atatürk Üniversitesi
2008 1
Cüneyt Çapraz
-
2013 1
Pelin Mete
-
2020 1
Ali Rıza Şekerci
Dumlupınar Üniversitesi
2008 1
Haci Baykara
-
2005 1
Fatma Burcu Topu
Atatürk Üniversitesi
2008 1
Turgay Demirel
Atatürk Üniversitesi
2008 1
Cüneyt Çapraz
-
2011 1
Çiğdem Karadeli
-
2011 1
Deniz Güneş
-
2010 1
Hatice Ünal
-
2010 1
Hülya Bulut
-
2009 1
Tahsin Barkın Baran
-
2011 1
Zehra Özden
-
2011 1
Zeynep Eryılmaz
-
2011 1
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78378
YÖKSİS Temel Alan Eğitim Bilimleri Temel Alanı 9889
YÖKSİS Bilim Alanı Fen Bilgisi Eğitimi 447
Anahtar Kelimeler Fen Bilgisi Eğitimi
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
Ağırlıklı Puan 19 20 70 30 40 70 55 25 55 0
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) 454 . 486 . 480 . 514 . 502 . 460 . 571 . 600 . 554 . -
Sıra (Temel Alan İçinde) 308 . 328 . 285 . 317 . 294 . 261 . 334 . 347 . 332 . -
Sıra (Bilim Alanı İçinde) 91 . 117 . 64 . 101 . 76 . 69 . 91 . 92 . 99 . -
Sıra (Anahtar Kelime (1)) 80 . 97 . 57 . 85 . 67 . 55 . 69 . 74 . 80 . -
Toplam Yayın 3 1 5 6 1 3 2 2 3 0
Toplam Makale 1 1 1 0 0 2 1 1 3 0
Toplam Kitap 0 0 1 0 1 1 1 0 0 0
Toplam Bildiri 2 0 3 6 0 0 0 1 0 0
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Uluslararası) 1 1 0 0 0 1 0 1 2 0
Makale (Ulusal) 0 0 1 0 0 1 1 0 1 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 0 1 0 1 1 1 0 0 0
Bildiri (Uluslararası) 0 0 3 6 0 0 0 1 0 0
Bildiri (Ulusal) 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri