Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Kimya Eğitimi (Dr), 2005, 2013 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Kimya Eğitimi (Yl) (Tezsiz), 2003, 2005 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Kimya (Yl) (Tezli), 2001, 2003 |
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Fen Fakültesi, Kimya Bölümü, 1997, 2001 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Kimya Eğitimi (Dr), 2005, 2013 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Kimya Eğitimi (Yl) (Tezsiz), 2003, 2005 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Kimya (Yl) (Tezli), 2001, 2003 |
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Fen Fakültesi, Kimya Bölümü, 1997, 2001 |
Sibel SADİ YILMAZ, Yüksek Lisans, Bazı yeni 4,5-dihidro-1H-1,2,4 triazol-5-on bileşiklerinin sentezi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Kimya Ana Bilim Dalı, 2003 |
İngilizce, ÜDS, 67, 2010-ÜDS İ, 2010 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri Fen Bilgisi Eğitimi Fen Bilgisi Eğitimi |
2014-, Yardımcı Doçent, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
2021-2022, Kariyer Planlama ve Geliştirme, Lisans |
2021-2022, Öğretim Teknolojileri, Lisans |
2021-2022, Eğitimde Proje Hazırlama, Lisans |
2021-2022, Fen Bilimleri Labaratuvar Uygulamaları, Lisans |
2020-2021, Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Lisans |
2020-2021, Eğitimde Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2019-2020, Genel Kimya, Lisans |
2018-2019, Fen Teknoloji Laboratuvar Uygulaması I, Lisans |
2017-2018, Ölçme ve Değerlendirme, Lisans |
2017-2018, Fen ve Teknoloji Laboratuvar Uygulaması II, Lisans |
2017-2018, Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, Lisans |
2017-2018, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
2017-2018, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
2017-2018, Okul Deneyimi, Lisans |
2017-2018, Genel Kimya, Lisans |
2016-2017, Ölçme ve Değerlendirme, Lisans |
2016-2017, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
2016-2017, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
2016-2017, Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, Lisans |
2016-2017, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2016-2017, Okul Deneyimi, Lisans |
2016-2017, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2015-2016, Eğitim Psikolojisi, Lisans |
2015-2016, Fen Teknoloji Laboratuvar Uygulaması I, Lisans |
2015-2016, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
2015-2016, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
2015-2016, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2015-2016, Fen ve Teknoloji Laboratuvar Uygulaması II, Lisans |
2015-2016, Okul Deneyimi, Lisans |
2014-2015, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2014-2015, Okul Deneyimi, Lisans |
2014-2015, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2014-2015, Fen ve Teknoloji Laboratuvar Uygulaması II, Lisans |
2013-2014, Yaşam Temelli Fen Eğitimi, Yüksek Lisans |
2013-2014, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
2013-2014, Çevre Eğitimi, Lisans |
2013-2014, Fen ve Teknoloji Laboratuvar Uygulaması I, Lisans |
2013-2014, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2013-2014, Okul Deneyimi, Lisans |
2013-2014, Eğitim Psikolojisi, Lisans |
2013-2014, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
2013-2014, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2013-2014, Fen ve Teknoloji Laboratuvar Uygulaması II, Lisans |
Kayıt Yok |
Kars'ın Tarihi ve Edebi Yönünün Lise İkinci Sınıf Öğrencilerine Kavratılması Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2017-2018 ![]() |
Bitki Çeşitliliğine Dayalı Olarak Doğal Hayattaki İlişkilerin Öğretmen Adaylarına Kavratılması Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2016-2017 ![]() |
Lise birinci sınıf öğrencilerinin kimyasal değişimler ünitesini öğrenmelerinde yaşam temelli context based öğretimin etkileri Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2010-2011 ![]() |
Kayıt Yok |
SADİ-YILMAZ, S., Yaşar, M.D. (2023) "Effects of Web 2.0 Tools (Kahoot, Quizlet, Google Form Example) on Formative Assessment in Online Chemistry Courses", Journal of Science Learning, 6 (4) pp. 442-456 Link ![]() |
SADİ-YILMAZ, S. (2023) "Investigation of Traditional and Web 2.0 Supported (A Sample of Kahoot) Formative Assessment and Evaluation in Science Course", Shanlax International Journal of Education, 11 (1) pp. 145-152 Link ![]() |
SADİ-YILMAZ, S. (2023) "Web 2.0 Destekli Biçimlendirici Değerlendirme Araçlarının (Kahoot Örneği) Fen Bilimleri ve Kimya Derslerinde Farklı Kademe ve Öğretim Şekillerinde Kullanımı", Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi, 4 (2) pp. 568-585 Link ![]() |
SADİ-YILMAZ, S., Yıldırım, A., İlhan, N. (2022) "Effects of the Context-Based Learning Approach on the Teaching of Chemical Changes Unit", Journal of Turkish Science Education, 19 (1) pp. 218-236 Link DOI ![]() |
Ege, İ., SADİ-YILMAZ, S. (2021) "Öğretmenlerin Görüşlerine Göre Sınıf Öğretmenliği Lisans Öğretim Programının İşlevselliğinin Değerlendirilmesi", Turkish Studies Educational Sciences, 16 (4) pp. 1895-1908 Link DOI ![]() |
Yaşar, M.D., SADİ-YILMAZ, S. (2020) "Analysis, Evaluation, and Comparison of the 2007, 2013 and 2018 Chemistry Curriculum Learning Outcomes Based on the Revised Bloom’s Taxonomy", Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 9 (2) pp. 264-278 Link ![]() ![]() |
BOY, A., SADİ-YILMAZ, S., DURMUŞ, G. (2020) "LiSELERDE KARS’IN TARiHi VE EDEBİ YÖNÜNÜN ELE ALINMASI", AVRASYA Uluslararası Araştırmalar Dergisi, 8 (21) pp. 251-278 [TR Dizin] Link DOI ![]() ![]() |
SADİ-YILMAZ, S. (2017) "Fen ve Teknoloji Laboratuvar Uygulamaları II Dersi Kapsamında Dönüşümlü İş Bölümü Uygulamaları Bir Eylem Araştırması", Türkiye Kimya Derneği Dergisi, Kısım C: Kimya Eğitimi, 2 (1) pp. 1-18 Link ![]() |
İlhan, N., Yıldırım, A., SADİ-YILMAZ, S. (2016) "The Effect of Context-Based Chemical Equilibrium on Grade 11 Students' Learning, Motivation and Constructivist Learning Environment", Internatıonal Journal of Environmental Science Educaton, 11 (9) pp. 3117-3137 Link ![]() |
Gül, Ş., Köse, E.Ö., SADİ-YILMAZ, S. (2015) "Biyoloji Öğretmeni Adaylarının Üstbiliş Farkındalıklarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi", Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi, (23) pp. 83-91 Link ![]() |
SADİ-YILMAZ, S., Othan, O., Cantimur, E. (2014) "Yaşam Temelli Öğrenme Yaklaşımına (YTÖY) Göre Elektrik, Madde Ve Isı Konularının İşlenmesinin Öğrenci Başarısına Etkisi", e – Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, 1 (3) pp. 41-49 Link ![]() |
Yıldırım, A., SADİ-YILMAZ, S., Çapraz, C. (2013) "Öğrencilerin Atatürk Üniversitesini Tercih Etme Nedenleri ve Tercihleri Sonucundaki Memnuniyet Düzeyleri", Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 24 (1) pp. 1-15 Link ![]() |
İlhan, N., Yıldırım, A., SADİ-YILMAZ, S. (2012) "Kimya Motivasyon Anketi Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 9 (18) pp. 297-310 [TR Dizin] Link ![]() ![]() |
İlhan, N., SADİ-YILMAZ, S., Yıldırım, A. (2011) "Students Interest to Usage of Organic Chemistry in Daily Life", Erzincan Education Faculty Journal, 13 (1) pp. 143-154 [TR Dizin] Link ![]() ![]() |
İlhan, N., SADİ-YILMAZ, S., Yıldırım, A., Bulut, H. (2009) "Kimya öğretmen adaylarının laboratuar uygulamaları hakkındaki düşünceleri", Kastamonu Eğitim dergisi, 17 (1) [TR Dizin] Link ![]() ![]() |
SADİ-YILMAZ, S., Şekerci, A.R., Topu, F.B., Demirel, T., Göktaş, Y. (2008) "Öğretmen eğitiminde teknolojinin etkin kullanımı Öğretim elemanları ve öğretmen adaylarının görüşleri", Gazi Üniversitesi Bilişim Teknolojileri Dergisi, 3 (1) pp. 43-49 Link ![]() |
YÜKSEK, H., ÇAKMAK, İ., SADİ-YILMAZ, S., ALKAN, M., Baykara, H. (2005) "Synthesis and GIAO NMR Calculations for Some Novel 4-Heteroarylidenamino-4,5-dihydro-1H-1,2,4-triazol-5-one Derivatives: Comparison of Theoretical and Experimental 1Hand 13C- Chemical Shifts", International Journal of Molecular Sciences, 6 (6) pp. 219-229 Link ![]() |
COŞTU, S., SADİ-YILMAZ, S. (2022) "Covid-19 Öncesi Yüz Yüze Eğitimde Gerçekleştirilen Çevrimiçi ve Geleneksel (Kâğıt-Kalem) Sınav Karşılaştırması: Socrative Örneği", 2nd International Conference on Educational Technology and Online Learning – ICETOL 2022 , (pp. 225), Balıkesir, Türkiye, (Ekim 2022) ![]() |
SADİ-YILMAZ, S., Yıldırım, A. (2018) "9. Sınıf Kimya Öğretim Programının Yaşam Temelli Öğrenme Yaklaşımına (ytöy) Göre İncelenmesi", 6. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ , (pp. 86-89), Kars, Türkiye, (Ekim 2018) ![]() |
SADİ-YILMAZ, S., COŞTU, S. (2018) "Genel Kimya Dersinin İşlenmesi ve Değerlendirilmesinde Oyunlaştırma Aracı Olarak Edpuzzle Kullanımı", 6. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ , (pp. 1061-1064), Kars, Türkiye, (Ekim 2018) ![]() |
SADİ-YILMAZ, S., COŞTU, S. (2018) "Genel Kimya Öğretiminde Kullanılan Oyunlaştırma Yaklaşımının Sınıf Öğretmenliği 1. Sınıf Öğrencileri Üzerindeki Etkileri", 6. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ , (pp. 1065-1067), Kars, Türkiye, (Ekim 2018) ![]() |
SADİ-YILMAZ, S., Demirci, T. (2018) "Sınıf Öğretmeni Aday Öğrencilerinin Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı Dersinin Uygulama Aşamasındaki Tercihleri.", 27th International Conference on Educational Sciences- ICES-UEBK , (pp. 4178-4180), Antalya, Türkiye, (Mayıs 2018) ![]() |
SADİ-YILMAZ, S., Demirci, T. (2018) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğrenim Yaşantıları Süresince Fen Derslerine Karşı Tutumlarını ve Başarılarını Etkileyen Faktörler Hakkındaki Görüşleri", 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , (pp. 1974-1976), Antalya, Türkiye, (Nisan 2018) ![]() |
SADİ-YILMAZ, S., COŞTU, S. (2018) "Oyunlaştırma Araçlarıyla “Madde ve Özellikleri” Konusunun Değerlendirilmesi: Kahoot Örneği", 17. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ SEMPOZYUMU , (pp. 712-713), Ankara, Türkiye, (Nisan 2018) ![]() |
SADİ-YILMAZ, S., Demirci, T. (2017) "Kimya Öğretmenlerinin Kimya Eğitiminde Karşılaştıkları Sorunlar ve Bu sorunlar hakkındaki görüş ve önerileri", International Symposium of Education and Values (ISOEVA) Sempozyumu , Muğla/Bodrum, Türkiye, (Ekim 2017) ![]() |
SADİ-YILMAZ, S. (2017) "Sınıf Öğretmeni Aday Öğrencilerin Kimya Ve Fen Teknoloji Laboratuvar Uygulamaları Dersleri Hakkında Görüş ve Önerileri", IV. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi , (pp. 144), Balıkesir, Türkiye, (Eylül 2017) ![]() |
Köse, E.Ö., SADİ-YILMAZ, S., Gül, Ş. (2017) "MEB 9. Sınıf Biyoloji Ders Kitabında Yer Alan Bilim İnsanları", 2. Uluslararası sosyal Bilimler Sempozyumu , (pp. 79), Antalya, Türkiye, (Mayıs 2017) ![]() |
SADİ-YILMAZ, S. (2017) "Sınıf Öğretmenlerinin Sınıf Öğretmenliği Bölümü Programı Hakkındaki Görüş ve Önerileri", 2. Uluslar Arası Sosyal Bilimler Sempozyumu , (pp. 197), Alanya, (Mayıs 2017) ![]() |
Köse, E.Ö., Gül, Ş., SADİ-YILMAZ, S., Yaşar, M.D. (2015) "Biyoloji ve Kimya Öğretmeni Adaylarının Öğrenme Güçlüğü Çektiği Biyokimya Konuları", IV. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi , (pp. 65), Balıkesir, Türkiye, (Eylül 2015) ![]() |
Gül, Ş., Köse, E.Ö., SADİ-YILMAZ, S. (2014) "Biyoloji Öğretmeni Adaylarının Üstbiliş Farkındalıklarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi", XI Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitim Kongresi , (pp. 1329), Adana, Türkiye, (Eylül 2014) ![]() |
SADİ-YILMAZ, S., Othan, O., Cantimur, E. (2014) "Yaşam Temelli Öğrenme Yaklaşımına (YTÖY) Göre Elektrik, Madde ve Isı Konularının İşlenmesinin Öğrenci Başarısına Etkisi", XI Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitim Kongresi , (pp. 1333), Adana, Türkiye, (Eylül 2014) ![]() |
İlhan, N., Yıldırım, A., SADİ-YILMAZ, S. (2012) "Kimya Eğitiminde Yaşam Temelli (Context-Based) Öğretime İlişkin Öğrenci Görüşleri", X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Niğde, Türkiye, (Haziran 2012) ![]() |
İlhan, N., Yıldırım, A., SADİ-YILMAZ, S. (2012) "Kimya motivasyon anketi: geçerlik ve güvenirlik çalışması", II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi , (pp. 297-103), Hatay, Türkiye, (Haziran 2012) ![]() |
Yıldırım, A., SADİ-YILMAZ, S., İlhan, N., Karadeli, Ç., Baran, T.B., Özden, Z. (2011) "Kimya eğitiminde yaşam temelli öğrenme (context based) uygulaması çalıştayı,", II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi , Erzurum, Türkiye, (Temmuz 2011) ![]() |
Çapraz, C., Eryılmaz, Z., Yıldırım, A., SADİ-YILMAZ, S. (2011) "Öğrencilerin Atatürk Üniversitesini tercih etme sebepleri ve tercihleri sonucundaki memnuniyet", II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi , Erzurum, Türkiye, (Temmuz 2011) ![]() |
SADİ-YILMAZ, S., İlhan, N., Yıldırım, A., Güneş, D. (2010) "Kimya Derslerinde Atasözlerinin Kullanılmasına Yönelik Öğrencilerin Algıları", IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , İzmir, Türkiye, (Eylül 2010) ![]() |
Ünal, H., SADİ-YILMAZ, S. (2010) "Scientific Literacy", The Second International Congress of Educational Research , (pp. 449-457), Antalya, Türkiye, (Nisan 2010) ![]() |
Köse, E.Ö., SADİ-YILMAZ, S., Kaya, E. (2008) "Lise 3 öğrencilerinin Biyoloji Derslerinde Kazandıkları Bilgileri Güncel Olaylarla İlişkilendirebilme Düzeyleri", İnternational Conference on Educational Science , (pp. 1269-1272), Famagusta, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Haziran 2008) ![]() |
Sözbilir, M., SADİ-YILMAZ, S., Dede, H., Yıldırım, A. (2007) "Kimya Eğitiminde İçeriğe/ Bağlama Dayalı (Context- Based) Öğretim Yaklaşımı ve Dünyadaki Uygulamaları", 1. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi , İstanbul, Türkiye, (Temmuz 2007) ![]() |
Kayıt Yok |
SADİ-YILMAZ, S., Yaşar, M.D. (2021) "Use of web 2.0 tools as formative assessment and gamification tools in distance education: The case of kahoot and quizlet", Kitap: New Trends and Scientific Researches in Education, Ankara/Türkiye : Anı, Bölüm Sayfaları: 155 / 186, ISBN: 978-605-170-638-2 ![]() |
SADİ-YILMAZ, S., Mete, P., Yıldırım, A. (2020) "YAŞAM TEMELLİ ÖĞRENME-ÖĞRETME YAKLAŞIMI", Kitap: Etkinlik Örnekleriyle Güncel Öğrenme-Öğretme Yaklaşımları-IV, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 432 / 458, ISBN: 978-625-7228-07-7 ![]() |
SADİ-YILMAZ, S. (2019) "Fen Eğitimi Evde de Mümkün", Kitap: Evde ve Hastanede Eğitim, Ankara/Türkiye : Vize, Bölüm Sayfaları: 43 / 53, ISBN: 978-605-9278-95-9 ![]() |
İlhan, N., SADİ-YILMAZ, S., Dede, H., Sözbilir, M., Yıldırım, A. (2017) "Kimyada Yaşam (Bağlam) Temelli Öğretim Uygulamaları", Kitap: Kimya Öğretimi: Öğretmen Eğitimcileri, Öğretmenler ve Öğretmen Adayları İçin İyi Uygulama Örnekleri (2. Baskı), Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 419 / 452, ISBN: 978-605-318-074-6 ![]() |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi, 2017 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 0 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) BARTIN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 0 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
![]()
Ali Yıldırım
![]() |
2007 - 2022 | 15 |
![]()
Nail İlhan
Kilis 7 Aralık Üniversitesi
|
2009 - 2022 | 10 |
![]()
Esra Özay Köse
![]() |
2008 - 2017 | 5 |
![]() ![]() |
2018 - 2022 | 4 |
![]()
Mehmet Diyaddin Yaşar
![]() |
2015 - 2023 | 4 |
![]()
Şeyda Gül
![]() |
2014 - 2017 | 4 |
![]()
Tuba Demirci
![]() |
2017 - 2018 | 3 |
![]()
Mustafa Sözbilir
![]() |
2007 - 2017 | 2 |
![]()
Hülya Dede
Kilis 7 Aralık Üniversitesi
|
2007 - 2017 | 2 |
![]()
Erdinç Cantimur
-
|
2014 | 2 |
![]()
Oğuz Othan
-
|
2014 | 2 |
![]()
-
|
2020 | 1 |
![]()
-
|
2020 | 1 |
![]()
-
|
2005 | 1 |
![]()
-
|
2005 | 1 |
![]()
-
|
2005 | 1 |
![]()
İlhami Ege
Trabzon Üniversitesi
|
2021 | 1 |
![]()
Yüksel Göktaş
![]() |
2008 | 1 |
![]()
Ercan Kaya
![]() |
2008 | 1 |
![]()
Cüneyt Çapraz
-
|
2013 | 1 |
![]()
Pelin Mete
-
|
2020 | 1 |
![]()
Ali Rıza Şekerci
![]() |
2008 | 1 |
![]()
Haci Baykara
-
|
2005 | 1 |
![]()
Fatma Burcu Topu
![]() |
2008 | 1 |
![]()
Turgay Demirel
![]() |
2008 | 1 |
![]()
Cüneyt Çapraz
-
|
2011 | 1 |
![]()
Çiğdem Karadeli
-
|
2011 | 1 |
![]()
Deniz Güneş
-
|
2010 | 1 |
![]()
Hatice Ünal
-
|
2010 | 1 |
![]()
Hülya Bulut
-
|
2009 | 1 |
![]()
Tahsin Barkın Baran
-
|
2011 | 1 |
![]()
Zehra Özden
-
|
2011 | 1 |
![]()
Zeynep Eryılmaz
-
|
2011 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78287 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 10285 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Fen Bilgisi Eğitimi | 478 |
Anahtar Kelimeler | Fen Bilgisi Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
Ağırlıklı Puan | 19 | 20 | 70 | 30 | 40 | 70 | 55 | 25 | 55 | 0 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 456 . | 490 . | 478 . | 512 . | 498 . | 467 . | 587 . | 620 . | 566 . | - | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 306 . | 330 . | 283 . | 315 . | 292 . | 265 . | 339 . | 348 . | 344 . | - | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 94 . | 119 . | 64 . | 105 . | 78 . | 68 . | 94 . | 97 . | 99 . | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 82 . | 101 . | 57 . | 86 . | 70 . | 54 . | 72 . | 80 . | 83 . | - | - |
Toplam Yayın | 3 | 1 | 5 | 6 | 1 | 3 | 2 | 2 | 3 | 0 | 0 |
Toplam Makale | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 2 | 1 | 1 | 3 | 0 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 2 | 0 | 3 | 6 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 3 | 6 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |