Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Kimya Eğitimi (Dr), 2005, 2013 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Kimya Eğitimi (Yl) (Tezsiz), 2003, 2005 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Kimya (Yl) (Tezli), 2001, 2003 |
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Fen Fakültesi, Kimya Bölümü, 1997, 2001 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Kimya Eğitimi (Dr), 2005, 2013 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Kimya Eğitimi (Yl) (Tezsiz), 2003, 2005 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Kimya (Yl) (Tezli), 2001, 2003 |
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Fen Fakültesi, Kimya Bölümü, 1997, 2001 |
Sibel SADİ YILMAZ, Yüksek Lisans, Bazı yeni 4,5-dihidro-1H-1,2,4 triazol-5-on bileşiklerinin sentezi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Kimya Ana Bilim Dalı, 2003 |
İngilizce, ÜDS, 67, 2010-ÜDS İ, 2010 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri Fen Bilgisi Eğitimi Fen Bilgisi Eğitimi |
2014-, Yardımcı Doçent, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye |
Kayıt Yok |
Mehmet Alkan, Yüksek Lisans, FEN DURUMSAL İLGİ ÖLÇEĞİNİN TÜRKÇEYE UYARLANMASI VE ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN FEN DERSLERİNDEKİ DURUMSAL İLGİLERİNİN İNCELENMESİ, İnönü Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2025, (Asıl Danışman) |
2021-2022, Kariyer Planlama ve Geliştirme, Lisans |
2021-2022, Öğretim Teknolojileri, Lisans |
2021-2022, Eğitimde Proje Hazırlama, Lisans |
2021-2022, Fen Bilimleri Labaratuvar Uygulamaları, Lisans |
2020-2021, Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Lisans |
2020-2021, Eğitimde Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2019-2020, Genel Kimya, Lisans |
2018-2019, Fen Teknoloji Laboratuvar Uygulaması I, Lisans |
2017-2018, Ölçme ve Değerlendirme, Lisans |
2017-2018, Fen ve Teknoloji Laboratuvar Uygulaması II, Lisans |
2017-2018, Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, Lisans |
2017-2018, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
2017-2018, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
2017-2018, Okul Deneyimi, Lisans |
2017-2018, Genel Kimya, Lisans |
2016-2017, Ölçme ve Değerlendirme, Lisans |
2016-2017, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
2016-2017, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
2016-2017, Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, Lisans |
2016-2017, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2016-2017, Okul Deneyimi, Lisans |
2016-2017, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2015-2016, Eğitim Psikolojisi, Lisans |
2015-2016, Fen Teknoloji Laboratuvar Uygulaması I, Lisans |
2015-2016, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
2015-2016, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
2015-2016, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2015-2016, Fen ve Teknoloji Laboratuvar Uygulaması II, Lisans |
2015-2016, Okul Deneyimi, Lisans |
2014-2015, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2014-2015, Okul Deneyimi, Lisans |
2014-2015, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2014-2015, Fen ve Teknoloji Laboratuvar Uygulaması II, Lisans |
2013-2014, Yaşam Temelli Fen Eğitimi, Yüksek Lisans |
2013-2014, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
2013-2014, Çevre Eğitimi, Lisans |
2013-2014, Fen ve Teknoloji Laboratuvar Uygulaması I, Lisans |
2013-2014, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2013-2014, Okul Deneyimi, Lisans |
2013-2014, Eğitim Psikolojisi, Lisans |
2013-2014, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
2013-2014, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2013-2014, Fen ve Teknoloji Laboratuvar Uygulaması II, Lisans |
Kayıt Yok |
Kars'ın Tarihi ve Edebi Yönünün Lise İkinci Sınıf Öğrencilerine Kavratılması Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2017-2018 ![]() |
Bitki Çeşitliliğine Dayalı Olarak Doğal Hayattaki İlişkilerin Öğretmen Adaylarına Kavratılması Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2016-2017 ![]() |
Lise birinci sınıf öğrencilerinin kimyasal değişimler ünitesini öğrenmelerinde yaşam temelli context based öğretimin etkileri Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2010-2011 ![]() |
Kayıt Yok |
Sadi-Yılmaz, S., Yaşar, M.D. (2023) "Effects of Web 2.0 Tools (Kahoot, Quizlet, Google Form Example) on Formative Assessment in Online Chemistry Courses", Journal of Science Learning, 6 (4) pp. 442-456 Link ![]() |
Sadi-Yılmaz, S. (2023) "Investigation of Traditional and Web 2.0 Supported (A Sample of Kahoot) Formative Assessment and Evaluation in Science Course", Shanlax International Journal of Education, 11 (1) pp. 145-152 Link ![]() |
Sadi-Yılmaz, S. (2023) "Web 2.0 Destekli Biçimlendirici Değerlendirme Araçlarının (Kahoot Örneği) Fen Bilimleri ve Kimya Derslerinde Farklı Kademe ve Öğretim Şekillerinde Kullanımı", Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi, 4 (2) pp. 568-585 Link ![]() |
Sadi-Yılmaz, S., Yıldırım, A., İlhan, N. (2022) "Effects of the Context-Based Learning Approach on the Teaching of Chemical Changes Unit", Journal of Turkish Science Education, 19 (1) pp. 218-236 Link DOI ![]() |
Ege, İ., Sadi-Yılmaz, S. (2021) "Öğretmenlerin Görüşlerine Göre Sınıf Öğretmenliği Lisans Öğretim Programının İşlevselliğinin Değerlendirilmesi", Turkish Studies Educational Sciences, 16 (4) pp. 1895-1908 Link DOI ![]() |
Yaşar, M.D., Sadi-Yılmaz, S. (2020) "Analysis, Evaluation, and Comparison of the 2007, 2013 and 2018 Chemistry Curriculum Learning Outcomes Based on the Revised Bloom’s Taxonomy", Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 9 (2) pp. 264-278 Link ![]() ![]() |
Boy, A., Sadi-Yılmaz, S., Durmuş, G. (2020) "LiSELERDE KARS’IN TARiHi VE EDEBİ YÖNÜNÜN ELE ALINMASI", AVRASYA Uluslararası Araştırmalar Dergisi, 8 (21) pp. 251-278 [TR Dizin] Link DOI ![]() ![]() |
Sadi-Yılmaz, S. (2017) "Fen ve Teknoloji Laboratuvar Uygulamaları II Dersi Kapsamında Dönüşümlü İş Bölümü Uygulamaları Bir Eylem Araştırması", Türkiye Kimya Derneği Dergisi, Kısım C: Kimya Eğitimi, 2 (1) pp. 1-18 Link ![]() |
İlhan, N., Yıldırım, A., Sadi-Yılmaz, S. (2016) "The Effect of Context-Based Chemical Equilibrium on Grade 11 Students' Learning, Motivation and Constructivist Learning Environment", Internatıonal Journal of Environmental Science Educaton, 11 (9) pp. 3117-3137 Link ![]() |
Gül, Ş., Köse, E.Ö., Sadi-Yılmaz, S. (2015) "Biyoloji Öğretmeni Adaylarının Üstbiliş Farkındalıklarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi", Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi, (23) pp. 83-91 Link ![]() |
Sadi-Yılmaz, S., Othan, O., Cantimur, E. (2014) "Yaşam Temelli Öğrenme Yaklaşımına (YTÖY) Göre Elektrik, Madde Ve Isı Konularının İşlenmesinin Öğrenci Başarısına Etkisi", e – Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, 1 (3) pp. 41-49 Link ![]() |
Yıldırım, A., Sadi-Yılmaz, S., Çapraz, C. (2013) "Öğrencilerin Atatürk Üniversitesini Tercih Etme Nedenleri ve Tercihleri Sonucundaki Memnuniyet Düzeyleri", Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 24 (1) pp. 1-15 Link ![]() |
İlhan, N., Yıldırım, A., Sadi-Yılmaz, S. (2012) "Kimya Motivasyon Anketi Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 9 (18) pp. 297-310 [TR Dizin] Link ![]() ![]() |
İlhan, N., Sadi-Yılmaz, S., Yıldırım, A. (2011) "Students Interest to Usage of Organic Chemistry in Daily Life", Erzincan Education Faculty Journal, 13 (1) pp. 143-154 [TR Dizin] Link ![]() ![]() |
İlhan, N., Sadi-Yılmaz, S., Yıldırım, A., Bulut, H. (2009) "Kimya öğretmen adaylarının laboratuar uygulamaları hakkındaki düşünceleri", Kastamonu Eğitim dergisi, 17 (1) [TR Dizin] Link ![]() ![]() |
Sadi-Yılmaz, S., Şekerci, A.R., Topu, F.B., Demirel, T., Göktaş, Y. (2008) "Öğretmen eğitiminde teknolojinin etkin kullanımı Öğretim elemanları ve öğretmen adaylarının görüşleri", Gazi Üniversitesi Bilişim Teknolojileri Dergisi, 3 (1) pp. 43-49 Link ![]() |
Yüksek, H., Çakmak, İ., Sadi-Yılmaz, S., Alkan, M., Baykara, H. (2005) "Synthesis and GIAO NMR Calculations for Some Novel 4-Heteroarylidenamino-4,5-dihydro-1H-1,2,4-triazol-5-one Derivatives: Comparison of Theoretical and Experimental 1Hand 13C- Chemical Shifts", International Journal of Molecular Sciences, 6 (6) pp. 219-229 Link ![]() |
Coştu, S., Sadi-Yılmaz, S. (2022) "Covid-19 Öncesi Yüz Yüze Eğitimde Gerçekleştirilen Çevrimiçi ve Geleneksel (Kâğıt-Kalem) Sınav Karşılaştırması: Socrative Örneği", 2nd International Conference on Educational Technology and Online Learning – ICETOL 2022 , (pp. 225), Balıkesir, Türkiye, (Ekim 2022) ![]() |
Sadi-Yılmaz, S., Yıldırım, A. (2018) "9. Sınıf Kimya Öğretim Programının Yaşam Temelli Öğrenme Yaklaşımına (ytöy) Göre İncelenmesi", 6. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ , (pp. 86-89), Kars, Türkiye, (Ekim 2018) ![]() |
Sadi-Yılmaz, S., Coştu, S. (2018) "Genel Kimya Dersinin İşlenmesi ve Değerlendirilmesinde Oyunlaştırma Aracı Olarak Edpuzzle Kullanımı", 6. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ , (pp. 1061-1064), Kars, Türkiye, (Ekim 2018) ![]() |
Sadi-Yılmaz, S., Coştu, S. (2018) "Genel Kimya Öğretiminde Kullanılan Oyunlaştırma Yaklaşımının Sınıf Öğretmenliği 1. Sınıf Öğrencileri Üzerindeki Etkileri", 6. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ , (pp. 1065-1067), Kars, Türkiye, (Ekim 2018) ![]() |
Sadi-Yılmaz, S., Demirci, T. (2018) "Sınıf Öğretmeni Aday Öğrencilerinin Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı Dersinin Uygulama Aşamasındaki Tercihleri.", 27th International Conference on Educational Sciences- ICES-UEBK , (pp. 4178-4180), Antalya, Türkiye, (Mayıs 2018) ![]() |
Sadi-Yılmaz, S., Demirci, T. (2018) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğrenim Yaşantıları Süresince Fen Derslerine Karşı Tutumlarını ve Başarılarını Etkileyen Faktörler Hakkındaki Görüşleri", 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , (pp. 1974-1976), Antalya, Türkiye, (Nisan 2018) ![]() |
Sadi-Yılmaz, S., Coştu, S. (2018) "Oyunlaştırma Araçlarıyla “Madde ve Özellikleri” Konusunun Değerlendirilmesi: Kahoot Örneği", 17. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ SEMPOZYUMU , (pp. 712-713), Ankara, Türkiye, (Nisan 2018) ![]() |
Sadi-Yılmaz, S., Demirci, T. (2017) "Kimya Öğretmenlerinin Kimya Eğitiminde Karşılaştıkları Sorunlar ve Bu sorunlar hakkındaki görüş ve önerileri", International Symposium of Education and Values (ISOEVA) Sempozyumu , Muğla/Bodrum, Türkiye, (Ekim 2017) ![]() |
Sadi-Yılmaz, S. (2017) "Sınıf Öğretmeni Aday Öğrencilerin Kimya Ve Fen Teknoloji Laboratuvar Uygulamaları Dersleri Hakkında Görüş ve Önerileri", IV. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi , (pp. 144), Balıkesir, Türkiye, (Eylül 2017) ![]() |
Köse, E.Ö., Sadi-Yılmaz, S., Gül, Ş. (2017) "MEB 9. Sınıf Biyoloji Ders Kitabında Yer Alan Bilim İnsanları", 2. Uluslararası sosyal Bilimler Sempozyumu , (pp. 79), Antalya, Türkiye, (Mayıs 2017) ![]() |
Sadi-Yılmaz, S. (2017) "Sınıf Öğretmenlerinin Sınıf Öğretmenliği Bölümü Programı Hakkındaki Görüş ve Önerileri", 2. Uluslar Arası Sosyal Bilimler Sempozyumu , (pp. 197), Alanya, (Mayıs 2017) ![]() |
Köse, E.Ö., Gül, Ş., Sadi-Yılmaz, S., Yaşar, M.D. (2015) "Biyoloji ve Kimya Öğretmeni Adaylarının Öğrenme Güçlüğü Çektiği Biyokimya Konuları", IV. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi , (pp. 65), Balıkesir, Türkiye, (Eylül 2015) ![]() |
Gül, Ş., Köse, E.Ö., Sadi-Yılmaz, S. (2014) "Biyoloji Öğretmeni Adaylarının Üstbiliş Farkındalıklarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi", XI Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitim Kongresi , (pp. 1329), Adana, Türkiye, (Eylül 2014) ![]() |
Sadi-Yılmaz, S., Othan, O., Cantimur, E. (2014) "Yaşam Temelli Öğrenme Yaklaşımına (YTÖY) Göre Elektrik, Madde ve Isı Konularının İşlenmesinin Öğrenci Başarısına Etkisi", XI Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitim Kongresi , (pp. 1333), Adana, Türkiye, (Eylül 2014) ![]() |
İlhan, N., Yıldırım, A., Sadi-Yılmaz, S. (2012) "Kimya Eğitiminde Yaşam Temelli (Context-Based) Öğretime İlişkin Öğrenci Görüşleri", X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Niğde, Türkiye, (Haziran 2012) ![]() |
İlhan, N., Yıldırım, A., Sadi-Yılmaz, S. (2012) "Kimya motivasyon anketi: geçerlik ve güvenirlik çalışması", II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi , (pp. 297-103), Hatay, Türkiye, (Haziran 2012) ![]() |
Yıldırım, A., Sadi-Yılmaz, S., İlhan, N., Karadeli, Ç., Baran, T.B., Özden, Z. (2011) "Kimya eğitiminde yaşam temelli öğrenme (context based) uygulaması çalıştayı,", II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi , Erzurum, Türkiye, (Temmuz 2011) ![]() |
Çapraz, C., Eryılmaz, Z., Yıldırım, A., Sadi-Yılmaz, S. (2011) "Öğrencilerin Atatürk Üniversitesini tercih etme sebepleri ve tercihleri sonucundaki memnuniyet", II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi , Erzurum, Türkiye, (Temmuz 2011) ![]() |
Sadi-Yılmaz, S., İlhan, N., Yıldırım, A., Güneş, D. (2010) "Kimya Derslerinde Atasözlerinin Kullanılmasına Yönelik Öğrencilerin Algıları", IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , İzmir, Türkiye, (Eylül 2010) ![]() |
Ünal, H., Sadi-Yılmaz, S. (2010) "Scientific Literacy", The Second International Congress of Educational Research , (pp. 449-457), Antalya, Türkiye, (Nisan 2010) ![]() |
Köse, E.Ö., Sadi-Yılmaz, S., Kaya, E. (2008) "Lise 3 öğrencilerinin Biyoloji Derslerinde Kazandıkları Bilgileri Güncel Olaylarla İlişkilendirebilme Düzeyleri", İnternational Conference on Educational Science , (pp. 1269-1272), Famagusta, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Haziran 2008) ![]() |
Sözbilir, M., Sadi-Yılmaz, S., Dede, H., Yıldırım, A. (2007) "Kimya Eğitiminde İçeriğe/ Bağlama Dayalı (Context- Based) Öğretim Yaklaşımı ve Dünyadaki Uygulamaları", 1. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi , İstanbul, Türkiye, (Temmuz 2007) ![]() |
Kayıt Yok |
Sadi-Yılmaz, S., Yaşar, M.D. (2021) "Use of web 2.0 tools as formative assessment and gamification tools in distance education: The case of kahoot and quizlet", Kitap: New Trends and Scientific Researches in Education, Ankara/Türkiye : Anı, Bölüm Sayfaları: 155 / 186, ISBN: 978-605-170-638-2 ![]() |
Sadi-Yılmaz, S., Mete, P., Yıldırım, A. (2020) "YAŞAM TEMELLİ ÖĞRENME-ÖĞRETME YAKLAŞIMI", Kitap: Etkinlik Örnekleriyle Güncel Öğrenme-Öğretme Yaklaşımları-IV, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 432 / 458, ISBN: 978-625-7228-07-7 ![]() |
Sadi-Yılmaz, S. (2019) "Fen Eğitimi Evde de Mümkün", Kitap: Evde ve Hastanede Eğitim, Ankara/Türkiye : Vize, Bölüm Sayfaları: 43 / 53, ISBN: 978-605-9278-95-9 ![]() |
İlhan, N., Sadi-Yılmaz, S., Dede, H., Sözbilir, M., Yıldırım, A. (2017) "Kimyada Yaşam (Bağlam) Temelli Öğretim Uygulamaları", Kitap: Kimya Öğretimi: Öğretmen Eğitimcileri, Öğretmenler ve Öğretmen Adayları İçin İyi Uygulama Örnekleri (2. Baskı), Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 419 / 452, ISBN: 978-605-318-074-6 ![]() |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi, 2017 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 0 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) BARTIN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 0 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
![]()
Ali Yıldırım
![]() |
2007 - 2022 | 15 |
![]()
Nail İlhan
Kilis 7 Aralık Üniversitesi
|
2009 - 2022 | 10 |
![]()
Esra Özay Köse
![]() |
2008 - 2017 | 5 |
![]() ![]() |
2018 - 2022 | 4 |
![]()
Mehmet Diyaddin Yaşar
![]() |
2015 - 2023 | 4 |
![]()
Şeyda Gül
![]() |
2014 - 2017 | 4 |
![]()
Tuba Demirci
![]() |
2017 - 2018 | 3 |
![]()
Mustafa Sözbilir
![]() |
2007 - 2017 | 2 |
![]()
Hülya Dede
Kilis 7 Aralık Üniversitesi
|
2007 - 2017 | 2 |
![]()
Erdinç Cantimur
-
|
2014 | 2 |
![]()
Oğuz Othan
-
|
2014 | 2 |
![]()
-
|
2020 | 1 |
![]()
-
|
2020 | 1 |
![]()
-
|
2005 | 1 |
![]()
-
|
2005 | 1 |
![]()
-
|
2005 | 1 |
![]()
İlhami Ege
Trabzon Üniversitesi
|
2021 | 1 |
![]()
Yüksel Göktaş
![]() |
2008 | 1 |
![]()
Ercan Kaya
![]() |
2008 | 1 |
![]()
Cüneyt Çapraz
-
|
2013 | 1 |
![]()
Pelin Mete
-
|
2020 | 1 |
![]()
Ali Rıza Şekerci
![]() |
2008 | 1 |
![]()
Haci Baykara
-
|
2005 | 1 |
![]()
Fatma Burcu Topu
![]() |
2008 | 1 |
![]()
Turgay Demirel
![]() |
2008 | 1 |
![]()
Cüneyt Çapraz
-
|
2011 | 1 |
![]()
Çiğdem Karadeli
-
|
2011 | 1 |
![]()
Deniz Güneş
-
|
2010 | 1 |
![]()
Hatice Ünal
-
|
2010 | 1 |
![]()
Hülya Bulut
-
|
2009 | 1 |
![]()
Tahsin Barkın Baran
-
|
2011 | 1 |
![]()
Zehra Özden
-
|
2011 | 1 |
![]()
Zeynep Eryılmaz
-
|
2011 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78968 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 10832 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Fen Bilgisi Eğitimi | 493 |
Anahtar Kelimeler | Fen Bilgisi Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
Ağırlıklı Puan | 19 | 20 | 70 | 30 | 40 | 70 | 55 | 25 | 55 | 0 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 465 . | 491 . | 488 . | 515 . | 511 . | 472 . | 571 . | 615 . | 546 . | - | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 297 . | 332 . | 275 . | 306 . | 296 . | 263 . | 342 . | 347 . | 336 . | - | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 94 . | 113 . | 63 . | 103 . | 77 . | 68 . | 93 . | 95 . | 96 . | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 83 . | 97 . | 55 . | 88 . | 71 . | 57 . | 74 . | 79 . | 84 . | - | - |
Toplam Yayın | 3 | 1 | 5 | 6 | 1 | 3 | 2 | 2 | 3 | 0 | 0 |
Toplam Makale | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 2 | 1 | 1 | 3 | 0 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 2 | 0 | 3 | 6 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 3 | 6 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |