Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Biyoloji Eğitimi (Dr), 2008, 2012 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Biyoloji Eğitimi (Yl) (Tezli), 2007, 2008 |
Lisans, Türkiye, Selçuk Üniversitesi, Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi, Biyoloji Öğretmenliği Pr., 1999, 2004 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Biyoloji Eğitimi (Dr), 2008, 2012 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Biyoloji Eğitimi (Yl) (Tezli), 2007, 2008 |
Lisans, Türkiye, Selçuk Üniversitesi, Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi, Biyoloji Öğretmenliği Pr., 1999, 2004 |
Kayıt Yok |
İngilizce, ÜDS, 77, Güz, 2006 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Biyoloji Eğitimi |
2023-, Profesör, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Biyoloji Öğretmenliği, Türkiye |
2018-, Doçent, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Dede Korkut Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi, Türkiye |
2014-, Yardımcı Doçent, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2013-2014, Yardımcı Doçent, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye |
2012-2013, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2011-2012, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, University Of Alberta |
2007-2011, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2005-2007, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2019-, Fakülte Yönetim Kurulu Üyeliği, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
2015-2017, Farabi Koordinatörü, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
Ali Rıza Çelik, Yüksek Lisans, Fen bilimleri öğretmenlerinin fen öğretimi öz-yeterlilikleri, öğretme motivasyonları ve mesleki bağlılıklarının incelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Adem Altun, Yüksek Lisans, ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN FEN BİLİMLERİ DERSİNE YÖNELİK MOTİVASYONLARI, SINAV KAYGILARI VE AKADEMİK BAŞARILARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Gülcan Özel, Yüksek Lisans, ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNDE AKRAN ZORBALIĞININ FEN ÖĞRENMEYE YÖNELİK MOTİVASYON VE ÖZYETERLİK ÜZERİNE ETKİSİ, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Hacer Merve Özşahin, Yüksek Lisans, Ortaokul öğrencilerinin Fen Bilimleri dersine yönelik motivasyonel inançlarının ve üstbilişsel farkındalıklarının incelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Neslihan Yerlikaya, Yüksek Lisans, Ortaokul öğrencilerinin sosyoekonomik farklılıklarının fen bilimleri dersinde kullandıkları kaynak yönetme stratejileri ve öz-yeterlik algılarıyla ilişkisinin incelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Büşra Karaca, Yüksek Lisans, Fen bilimleri dersinde motivasyonsuz olan öğrencilerin motivasyonsuz olmalarına neden olan faktörlerin incelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Zehra Çekim, Yüksek Lisans, Ortaokul öğrencilerinin fen öğrenmeye yönelik motivasyonları ve kullandıkları öğrenme stratejileri arasındaki ilişkinin incelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2016, (Asıl Danışman) |
2022-2023, FEN EĞİTİMİNDE MATERYAL TASARIMI, Lisans |
2022-2023, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2022-2023, FEN EĞİTİMİNDE ÖZ-DÜZENLEMELİ ÖĞRENME, Yüksek Lisans |
2022-2023, PROJEYE DAYALI FEN EĞİTİMİ, Yüksek Lisans |
2021-2022, FEN EĞİTİMİNDE MATERYAL TASARIMI, Lisans |
2021-2022, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2021-2022, ÖĞRENMENİN BİYOLOJİSİ VE FEN EĞİTİMİ UYGULAMALARI, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2021-2022, FEN EĞİTİMİNDE ÖZ-DÜZENLEMELİ ÖĞRENME, Yüksek Lisans |
2021-2022, PROJEYE DAYALI FEN EĞİTİMİ, Yüksek Lisans |
2020-2021, ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ, Lisans |
2020-2021, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II, Lisans |
2020-2021, FEN EĞİTİMİNDE ÖZ-DÜZENLEMELİ ÖĞRENME, Yüksek Lisans |
2020-2021, PROJEYE DAYALI FEN EĞİTİMİ, Yüksek Lisans |
2020-2021, BESLENME VE SAĞLIK, Lisans |
2019-2020, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2019-2020, GENEL BİYOLOJİ II LAB, Lisans |
2019-2020, GENEL BİYOLOJİ II, Lisans |
2019-2020, EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Lisans |
2019-2020, ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI, Lisans |
2019-2020, FEN EĞİTİMİNDE ÖZ-DÜZENLEMELİ ÖĞRENME, Yüksek Lisans |
2019-2020, PROJEYE DAYALI FEN EĞİTİMİ, Yüksek Lisans |
2018-2019, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2018-2019, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans |
2018-2019, GENEL BİYOLOJİ II, Lisans |
2018-2019, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2018-2019, ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI, Lisans |
2018-2019, FEN EĞİTİMİNDE ÖZ-DÜZENLEMELİ ÖĞRENME, Yüksek Lisans |
2018-2019, PROJEYE DAYALI FEN EĞİTİMİ, Yüksek Lisans |
2017-2018, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans |
2017-2018, GENEL BİYOLOJİ II LAB, Lisans |
2017-2018, GENEL BİYOLOJİ II, Lisans |
2017-2018, PROJEYE DAYALI FEN EĞİTİMİ, Yüksek Lisans |
2017-2018, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2017-2018, GENEL BİYOLOJİ LAB, Lisans |
2017-2018, GENEL BİYOLOJİ I, Lisans |
2016-2017, FEN EĞİTİMİNDE ÖZ-DÜZENLEMELİ ÖĞRENME, Yüksek Lisans |
2016-2017, PROJEYE DAYALI FEN EĞİTİMİ, Yüksek Lisans |
2016-2017, GENEL BİYOLOJİ LAB II, Lisans |
2016-2017, GENEL BİYOLOJİ II, Lisans |
2016-2017, ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI, Lisans |
2015-2016, PROJEYE DAYALI FEN EĞİTİMİ, Yüksek Lisans |
2015-2016, FEN EĞİTİMİNDE ÖZ-DÜZENLEMELİ ÖĞRENME, Yüksek Lisans |
2015-2016, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2015-2016, ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI, Lisans |
2014-2015, FEN EĞİTİMİNDE ÖZ-DÜZENLEMELİ ÖĞRENME, Yüksek Lisans |
2014-2015, PROJEYE DAYALI FEN EĞİTİMİ, Yüksek Lisans |
2014-2015, BESİN KİMYASI VE BESİNLERİN BİYOLOJİK ÖNEMİ, Lisans |
2014-2015, ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI, Lisans |
2014-2015, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans |
Kayıt Yok |
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARINDA BİYOÇEŞİTLİLİK FARKINDALIĞI OLUŞTURMAYA YÖNELİK BİLİM KAMPI Diğer Kamu Kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları Hariç): Eğitmen , 2018-2018 |
Kafkasın Mucitleri Bilimle Buluşuyor TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Yürütücü , 2015-2018 |
Bilim ve Sanat Merkezleri Mevcut Durumları Sorunları ve Çözüm Önerileri Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2010-2012 |
Kayıt Yok |
AYDIN-BEYTUR, S., GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S. (2023) "LİSE ÖĞRENCİLERİNİN GENETİĞİ DEĞİŞTİRİLMİŞ ÜRÜNLERE YÖNELİK KAYGILARININ BELİRLENMESİ", Anadolu Ogretmen Dergisi, 7 (1) pp. 65-83 DOI |
GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S., AYDIN-BEYTUR, S. (2023) "Investigation of Turkish and Turkmenistanian Students’ approaches towards Environmental Ethics and Their Levels of Naturalistic Intelligence", Journal of Education in Science, Environment and Health (JESEH),, 9 (9) pp. 1-15 Link DOI |
Karaca, B., AYDIN-BEYTUR, S. (2022) "FEN BİLİMLERİ DERSİNDE MOTİVASYONSUZ OLAN ÖĞRENCİLERİN MOTİVASYONSUZ OLMALARINA NEDEN OLAN FAKTÖRLERİN İNCELENMESİ", Milli Eğitim, 51 (235) pp. 2009-2030 [TR Dizin] |
AYDIN-BEYTUR, S., GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S. (2022) "“WHAT COLOUR IS OUR BLOOD?” EVALUATION OF STUDENTS’ AND PROSPECTIVE TEACHERS’ OPINIONS IN TERMS OF ALTERNATIVE CONCEPTS", MALAYSIAN ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES, 10 (1) pp. 24-36 Link |
Karaca, B., AYDIN-BEYTUR, S. (2020) "Science Amotivation Scale: Validity and Reliability Study", Journal of Education in Science, Environment and Health, 6 (4) pp. 297-308 Link DOI |
Çekim, Z., AYDIN-BEYTUR, S. (2018) "Ortaokul Öğrencilerinin Fen Öğrenmeye Yönelik Motivasyonları ve Kullandıkları Öğrenme Stratejileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi", Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 8 (2) pp. 451-468 |
AYDIN-BEYTUR, S., DEMİR-ATALAY, T., GÖKSU, V. (2018) "Project-Based Learning Practices with Secondary School Students", International Online Journal of Educational Sciences, 10 (3) pp. 230-242 |
AYDIN-BEYTUR, S., Çekim, Z. (2017) "Ortaokul Öğrencilerinin Akademik Başarıları ve Başarı Algılarının Fen Öğrenmeye Yönelik Motivasyonlarıyla İlişkisinin İncelenmesi", Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 14 (39) pp. 458-470 [TR Dizin] |
AYDIN-BEYTUR, S., DEMİR-ATALAY, T., GÖKSU, V. (2017) "Proje Tabanlı Öğrenme Sürecinin Ortaokul Öğrencilerinin Akademik Öz-Yeterlikleri ve Motivasyonları Üzerine Etkisinin İncelenmesi", Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 6 (2) pp. 676-688 [TR Dizin] |
AYDIN-BEYTUR, S., Yel, M., Zehra, Ç. (2017) "Lise Öğrencilerinin biyoloji bilgilerini günlük yaşamdaki olaylarla ilişkilendirebilme düzeyleri", Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi, 6 (1) pp. 32-40 |
AYDIN-BEYTUR, S., Zehra, Ç. (2016) "State of Instructors to Use Self-Regulated Learning Processes in Their Courses", Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 45 (2) pp. 359-374 [TR Dizin] |
AYDIN-BEYTUR, S. (2016) "An Analysis of the Relationship between High School Students Self efficacy Metacognitive Strategy Use and their Academic Motivation for Learn Biology", Journal of Education and Training Studies, 4 (2) pp. 53-59 |
AYDIN-BEYTUR, S. (2016) "To what extent do Turkish high school students know about their body organs and organ systems", International Journal of Human Science, 13 (1) pp. 1094-116 |
AYDIN-BEYTUR, S., Demirci, M. (2015) "Basit ve Karmaşık Olarak Hazırlanan Kavram Haritalarının Fen Eğitiminde Kullanılmasına Yönelik Öğrenci Görüşleri", Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi, 3 (2) pp. 65-74 |
AYDIN-BEYTUR, S. (2015) "High School Science Students Ideas About Microorganisms and Their Place in The Curriculum", International Journal of Biology Education, 4 (2) pp. 108-119 |
AYDIN-BEYTUR, S., YERDELEN, S. (2015) "Lise Öğrencilerinin Biyoloji Dersinde Kullandıkları Üst biliş Stratejilerinin Başarı Hedef Yönelimleri ve Öz Yeterlik Algıları ile İlişkisinin İncelenmesi", Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 11 (3) pp. 781-792 [TR Dizin] DOI |
AYDIN-BEYTUR, S., YERDELEN, S., GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S., GÖKSU, V. (2014) "Academic Motivation Scale for Learning Biology A Scale Development Study", TED EĞİTİM VE BİLİM, 39 (176) pp. 425-435 [SSCI] Link DOI |
YERDELEN, S., AYDIN-BEYTUR, S., GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S., GÖKSU, V. (2014) "Relationship between High School Students Achievement Goal Orientation and Academic Motivation for Learning Biology A Path Analysis", TED EĞİTİM VE BİLİM, 39 (176) pp. 437-446 [SSCI] Link DOI |
GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S., AYDIN-BEYTUR, S. (2014) "The Views of Turkish Pre Service Science Teachers Concerning Microteaching Practices", Turkish Journal of Education, 3 (4) pp. 4-14 |
AYDIN-BEYTUR, S. (2014) "Öğretmen adaylarının başarı amaç yönelimleri ve akademik öz yeterliklerinin yapısal eşitlik modeliyle incelenmesi", Turkish Studies-Sosyal Bilimler, 9 (2) pp. 221-230 [TR Dizin] DOI |
GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S., AYDIN-BEYTUR, S. (2014) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Akademik Öz Yeterlik Algılarının İncelenmesi", e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, 1 (2) pp. 21-27 |
AYDIN-BEYTUR, S., GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S., Yel, M. (2014) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Başarı Amaç Yönelimlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, 1 (1) pp. 31-39 |
GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S., AYDIN-BEYTUR, S. (2014) "Ortaokul Öğrencilerinin Teknolojiye Yönelik Tutumlarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi", Ege Eğitim Dergisi, 15 (1) pp. 125-138 |
GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S., AYDIN-BEYTUR, S. (2014) "Öğretmen Adaylarının Kopya Çekmeye Yönelik Metaforik Algıları", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 16 (1) pp. 316-332 DOI |
SOLMAZ, A., MELİKE, Ö.K., MUSTAFA, Y. (2014) "Öz Düzenleme Ölçeğinin Türkçe Uyarlaması Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", Turkish Journal of Education, 3 (1) pp. 25-34 |
MELİKE, Ö.K., NİLAY, K.S., SOLMAZ, A. (2013) "Bilim ve Sanat Merkezleri Mevcut Durumları Sorunları ve Çözüm Önerileri", Üstün Yetenekli Eğitimi Araştırmaları Dergisi, 1 (2) pp. 78-96 |
SİBEL, G.Y., SOLMAZ, A. (2013) "Öğretmen adaylarının biyoloji kavramına yönelik metaforik algıları", Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 10 (21) pp. 208-223 |
SOLMAZ, A., MUSTAFA, Y. (2013) "Proje tabanlı öğrenme ortamlarının biyoloji öğretmen adaylarının öz düzenleme seviyeleri ve öz yeterlik inançları üzerine etkisi", Turkish Studies-Sosyal Bilimler, 8 (12) pp. 95-107 [TR Dizin] |
SOLMAZ, A., ŞAHİN, B.M. (2011) "Biyoloji Konularının Öğreniminde Dramanın Kullanımı Örnek Öğretim Uygulamaları", Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 6 (1) pp. 78-85 |
SOLMAZ, A., HATUN, D.E., MUSTAFA, Y., MEHMET, Y. (2011) "Fen ve Teknoloji ile Biyoloji Öğretmen Adaylarının Laboratuvar Güvenliği Hakkındaki Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi", Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 31 (2) pp. 583-604 |
MELİKE, Ö.K., SOLMAZ, A. (2011) "SBS Sınavı 6 Sınıf Fen ve Teknoloji Testinde Çıkan Biyoloji Sorularının Revize Edilmiş Taksonomiye Göre İncelenmesi", Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 31 (3) pp. 727-742 |
SOLMAZ, A., MUSTAFA, Y. (2011) "The effect of brain based learning biology education upon the academic success and attitude", Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational Studies,, 3 (1) pp. 87-98 [SCI] |
AYDIN-BEYTUR, S. (2009) "Hücrede Madde Alışverişi Konusunda Geliştirilen Çalışma Yapraklarının Grup Çalışması ve Müzik Eşliğinde Uygulanmasının Öğrenci Başarısı Üzerine Etkisi", Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 17 (3) pp. 178-182 |
OSMAN, E.A., SOLMAZ, A. (2007) "Sınıf İçi İletişimde Öğretmenin Rolü", Atatürk Üniversitesi Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 16 (0) pp. 1-14 |
AYDIN-BEYTUR, S., GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S. (2022) "Lise Öğrencilerinin Genetiği Değiştirilmiş Ürünlere Yönelik Kaygılarının Belirlenmesi", IV. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi , Ankara, Türkiye, (Aralık 2022) |
GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S., AYDIN-BEYTUR, S. (2019) "Determination Of Multiple Intelligence Areas Of Preschool Teacher Candidates According To Various Variables", 6. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi , (pp. 614-620), (Aralık 2019) |
AYDIN-BEYTUR, S., GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S. (2019) "The Determination Of The Knowledge Levels And Misconceptions Of Prospective Preschool Teachers On Certain Biology Subjects", 6. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi. , (pp. 632-637), (Aralık 2019) |
AYDIN-BEYTUR, S., GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S., Yel, M. (2018) "Ortaöğretim Biyoloji Dersi Öğretim Programının Öz-düzenlemeli Öğrenme UnsurlarıAçısından İncelenmesi", 6. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ , (Aralık 2018) |
GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S., AYDIN-BEYTUR, S. (2018) "Öğretmen Adaylarının Çevre Etiği Yaklaşımlarına Yönelik Görüşleri", 6. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ , (Aralık 2018) |
URUN-KARAHAN, B., AYDIN-BEYTUR, S. (2018) "ÖĞRETMEN ADAYLARININ İLETİŞİM BECERİLERİ İLE İLGİLİ BİR İNECELEME", 5. ULUSLARARASI MULİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR SEMPOZYUMU , (pp. 35-41), Ankara, Türkiye, (Aralık 2018) |
URUN-KARAHAN, B., AYDIN-BEYTUR, S. (2018) "ÖĞRETMEN ADAYLARININ ZAMAN YÖNETİMİ İLE AKADEMİK BAŞARILARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ", 5. ULUSLARARASI MULTİDİSİPLİNER ÇLIŞMALAR SEMPOZYUMU , (pp. 3-9), Ankara, Türkiye, (Aralık 2018) |
AYDIN-BEYTUR, S. (2018) "Öğretmenlerin Derslerinde Kullandıkları Öz-Düzenlemeli Öğrenme Aktivitelerinin İncelenmesi", 13. International Balkan Education and Science Congress , (Aralık 2018) |
AYDIN-BEYTUR, S., DEMİR-ATALAY, T., GÖKSU, V. (2018) "Proje Tabanlı Öğrenme Sürecinde Ortaokul Öğrencilerinin Proje Çalışmalarına Yönelik Görüşlerinin Değerlendirilmesi", 13. International Balkan Education and Science Congress , (Aralık 2018) |
GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S., AYDIN-BEYTUR, S. (2018) "Çevreye Yönelik Etik Tutumlar Üzerinde Cinsiyet Farklılıklarınınİncelenmesi", INTERNATIONAL CONFERENCE ONSOCIAL SCIENCES-CAPPADOCIA , (Mayıs 2018) |
AYDIN-BEYTUR, S., GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S. (2018) "Ortaokul Öğrencilerinin Öz-Düzenlemeli Öğrenme StratejileriKullanma Durumları ve Bazı Değişkenler Açısından Değerlendirilmesi", INTERNATIONAL CONFERENCE ONSOCIAL SCIENCES-CAPPADOCIA , (Mayıs 2018) |
AYDIN-BEYTUR, S., YERDELEN, S. (2015) "The Role of Pre Service Science Teachers Achievement Goal Orientation and Gender in Prediction of Self Regulation", NARST Annual International Conference , (Nisan 2015) |
AYDIN-BEYTUR, S. (2014) "Organlarımızı Ne Kadar Tanıyoruz", XI ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ , Türkiye, (Eylül 2014) |
SOLMAZ, A., SİBEL, G.Y. (2013) "Fen bilgisi öğretmen adaylarının öz düzenleme becerilerinin çeşitli değişkenler açısından değerlendirilmesi", Uluslararası Eğitimde Değişim ve Yeni Yönelimler Sempozyumu , (Kasım 2013) |
SOLMAZ, A., SİBEL, G.Y. (2013) "Fen Eğitiminde Bilgisayar Destekli Ders Sunumları Hakkında Öğretmen Adaylarının Görüşleri", 7. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu , (Haziran 2013) |
SOLMAZ, A., MUSTAFA, Y. (2012) "Biyoloji Öğretiminde Akran ve Öz Değerlendirmenin Uygulanabilirliğinin Tespit Edilmesi", Applied Education Congress , Türkiye, (Eylül 2012) |
SOLMAZ, A., MUSTAFA, Y. (2012) "Öğrencilerin Öz Düzenleme Becerilerinin ve Öz Yeterlik İnançlarının Geliştirilmesine Yönelik Öğretim Uygulamaları", Applied Education Congress , Türkiye, (Eylül 2012) |
SOLMAZ, A., M, K.R. (2012) "Effects of Project Based Learning on Prospective Teachers Biology Self Efficacy Beliefs", Western Psychological Association 2012 Convention , (Nisan 2012) |
SOLMAZ, A., MUSTAFA, Y. (2010) "9 Sınıf Biyoloji Ders Kitabındaki Okuma Metinlerinin Öğrenci Kazanımlarına ve İçeriğe Hizmet Etme düzeyi", IX Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Türkiye, (Eylül 2010) |
SOLMAZ, A., MUSTAFA, Y. (2009) "Biyoloji Öğretiminde Beyin Temelli Öğrenme ve Etkinlik Örnekleri", Fen, Sosyal ve Çevre Eğitiminde Son Gelişmeler Sempozyumu , Türkiye, (Kasım 2009) |
AYDIN-BEYTUR, S. (2009) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Biyoloji Laboratuvar Uygulamalarına Yönelik Beklentileri", The First International Congress of Educational Research , (Mayıs 2009) |
TAZEGÜL, D., SOLMAZ, A., GÖKÇE, K. (2009) "Türkçe Sosyal Bilgiler ve Biyoloji Öğretmen Adaylarının Empati Eğilimleri ve Bunların Çeşitli Değişkenlerle İlişkisi", The First International Congress of Educational Research , (Mayıs 2009) |
AYDIN-BEYTUR, S., DEMİR-ATALAY, T. (2015) "Öz Düzenlemeli Öğrenme", Türkiye : Pegem Akademi, |
AYDIN-BEYTUR, S., DEMİR-ATALAY, T. (2014) "Öz Düzenlemeli Öğrenme", Türkiye : Pegem Akademi, |
AYDIN-BEYTUR, S., Beytur, C. (2021) "Plant Tissues", Kitap: Current studies in Basic Sciences, Engineering and Technology 2021, Konya/Türkiye : ISRES Publishing, Bölüm Sayfaları: 223 / 234, ISBN: 978-605-73797-0-2 |
AYDIN-BEYTUR, S. (2021) "Türkiye Ekosistemleri", Kitap: Türkiye'nin Biyolojik Zenginlikleri, Ankara/Türkiye : Sonçağ Akademi, Bölüm Sayfaları: 76 / 97, ISBN: 978-625-8455-98-4 |
Öztaş, F., AYDIN-BEYTUR, S., Öztaş, H. (2019) "Deneysel Etkinlikler", Kitap: Biyoloji 1, : Nobel, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-605-7895-66-0 |
GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S., AYDIN-BEYTUR, S. (2019) "Genetik ve Biyoteknoloji Öğretimi", Kitap: Genetik ve Biyoteknoloji, : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-605-241-988-5 |
AYDIN-BEYTUR, S. (2019) "Genetik Varyasyonlar: Mutasyonlar", Kitap: Genetik ve Biyoteknoloji, : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-605-241-988-5 |
AYDIN-BEYTUR, S., Yel, M. (2016) "Biyoloji Öğretiminde Materyal Tasarımı", Kitap: Biyoloji Öğretimi, Türkiye : pegem akademi, Bölüm Sayfaları: / , |
AYDIN-BEYTUR, S. (2016) "Biyoloji Öğretiminde Motivasyon", Kitap: Biyoloji Öğretimi, Türkiye : Pegem akademi, Bölüm Sayfaları: / , |
AYDIN-BEYTUR, S. (2014) "OKul Öncesi Dönemde Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı", Kitap: Okul Öncesi Dönemde Fen Eğitimi, Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: / , |
Kayıt Yok |
(Uluslararası - Kitap) Çevre Etiği: Temel İlkeleri ve Eğitimi, 2019, Editör |
(Ulusal - Kitap) Biyoloji Öğretimi, 2016, Editör |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2017 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Eğitim ve toplum araştırmaları dergisi, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Journal of human science, 2017 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2016 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2016 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) e-kafkas eğitim araştırmaları dergisi, 2016 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Turkish Journal of Education, 0 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) e – Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, 0 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 0 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Kafkas Üniversitesi
|
2014 - 2023 | 18 |
AYDIN SOLMAZ
-
|
2007 - 2014 | 17 |
YEL MUSTAFA
-
|
2009 - 2014 | 8 |
Kafkas Üniversitesi
|
2014 - 2018 | 5 |
Kafkas Üniversitesi
|
2014 - 2018 | 5 |
Kafkas Üniversitesi
|
2014 - 2015 | 4 |
Mustafa Yel
Gazi Üniversitesi
|
2014 - 2018 | 4 |
GÜRBÜZOĞLU YALMANCI SİBEL
-
|
2013 | 3 |
ÖZER KESKİN MELİKE
-
|
2011 - 2014 | 3 |
Kafkas Üniversitesi
|
2018 | 2 |
Büşra Karaca
-
|
2020 - 2022 | 2 |
Çekim Zehra
-
|
2016 - 2017 | 2 |
Zehra Çekim
-
|
2017 - 2018 | 2 |
Haydar Öztaş
Necmettin Erbakan Üniversitesi
|
2019 | 1 |
Fulya Öztaş
Selçuk Üniversitesi
|
2019 | 1 |
BÜLBÜL MUSTAFA ŞAHİN
-
|
2011 | 1 |
Cansu Beytur
-
|
2021 | 1 |
DEMİR TAZEGÜL
-
|
2009 | 1 |
DİKEN EMİNE HATUN
-
|
2011 | 1 |
ENGİN ALİ OSMAN
-
|
2007 | 1 |
KESKİN SAMANCI NİLAY
-
|
2013 | 1 |
KILIÇOĞLU GÖKÇE
-
|
2009 | 1 |
KLASSEN ROBERT M
-
|
2012 | 1 |
Meryem Demirci
-
|
2015 | 1 |
YILMAZ MEHMET
-
|
2011 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78378 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9889 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi | 272 |
Anahtar Kelimeler | Biyoloji Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 150 | 125 | 45 | 100 | 140 | 20 | 80 | 37 | 30 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 323 . | 381 . | 505 . | 444 . | 402 . | 509 . | 546 . | 588 . | 579 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 178 . | 224 . | 309 . | 249 . | 201 . | 307 . | 311 . | 336 . | 356 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 7 . | 18 . | 50 . | 29 . | 20 . | 40 . | 34 . | 46 . | 55 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 1 . | 4 . | 9 . | 8 . | 6 . | 11 . | 8 . | 13 . | 13 . | - |
Toplam Yayın | 5 | 5 | 3 | 10 | 5 | 1 | 2 | 3 | 2 | 0 |
Toplam Makale | 3 | 3 | 3 | 2 | 0 | 1 | 0 | 2 | 2 | 0 |
Toplam Kitap | 1 | 2 | 0 | 0 | 3 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 1 | 0 | 0 | 8 | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 2 | 3 | 2 | 1 | 0 | 1 | 0 | 1 | 1 | 0 |
Makale (Ulusal) | 1 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 2 | 0 | 0 | 3 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 1 | 0 | 0 | 8 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |