Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Biyoloji Eğitimi (Dr), 2008, 2012 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Biyoloji Eğitimi (Yl) (Tezli), 2007, 2008 |
Lisans, Türkiye, Selçuk Üniversitesi, Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi, Biyoloji Öğretmenliği Pr., 1999, 2004 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Biyoloji Eğitimi (Dr), 2008, 2012 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Biyoloji Eğitimi (Yl) (Tezli), 2007, 2008 |
Lisans, Türkiye, Selçuk Üniversitesi, Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi, Biyoloji Öğretmenliği Pr., 1999, 2004 |
Kayıt Yok |
İngilizce, ÜDS, 77, Güz, 2006 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Biyoloji Eğitimi |
2023-, Profesör, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Biyoloji Öğretmenliği, Türkiye |
2018-, Doçent, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Dede Korkut Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi, Türkiye |
2014-, Yardımcı Doçent, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2013-2014, Yardımcı Doçent, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye |
2012-2013, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2011-2012, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, University Of Alberta |
2007-2011, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2005-2007, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2019-, Fakülte Yönetim Kurulu Üyeliği, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
2015-2017, Farabi Koordinatörü, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
2022-2023, FEN EĞİTİMİNDE MATERYAL TASARIMI, Lisans |
2022-2023, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2022-2023, FEN EĞİTİMİNDE ÖZ-DÜZENLEMELİ ÖĞRENME, Yüksek Lisans |
2022-2023, PROJEYE DAYALI FEN EĞİTİMİ, Yüksek Lisans |
2021-2022, FEN EĞİTİMİNDE MATERYAL TASARIMI, Lisans |
2021-2022, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2021-2022, ÖĞRENMENİN BİYOLOJİSİ VE FEN EĞİTİMİ UYGULAMALARI, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2021-2022, FEN EĞİTİMİNDE ÖZ-DÜZENLEMELİ ÖĞRENME, Yüksek Lisans |
2021-2022, PROJEYE DAYALI FEN EĞİTİMİ, Yüksek Lisans |
2020-2021, ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ, Lisans |
2020-2021, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II, Lisans |
2020-2021, FEN EĞİTİMİNDE ÖZ-DÜZENLEMELİ ÖĞRENME, Yüksek Lisans |
2020-2021, PROJEYE DAYALI FEN EĞİTİMİ, Yüksek Lisans |
2020-2021, BESLENME VE SAĞLIK, Lisans |
2019-2020, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2019-2020, GENEL BİYOLOJİ II LAB, Lisans |
2019-2020, GENEL BİYOLOJİ II, Lisans |
2019-2020, EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Lisans |
2019-2020, ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI, Lisans |
2019-2020, FEN EĞİTİMİNDE ÖZ-DÜZENLEMELİ ÖĞRENME, Yüksek Lisans |
2019-2020, PROJEYE DAYALI FEN EĞİTİMİ, Yüksek Lisans |
2018-2019, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2018-2019, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans |
2018-2019, GENEL BİYOLOJİ II, Lisans |
2018-2019, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2018-2019, ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI, Lisans |
2018-2019, FEN EĞİTİMİNDE ÖZ-DÜZENLEMELİ ÖĞRENME, Yüksek Lisans |
2018-2019, PROJEYE DAYALI FEN EĞİTİMİ, Yüksek Lisans |
2017-2018, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans |
2017-2018, GENEL BİYOLOJİ II LAB, Lisans |
2017-2018, GENEL BİYOLOJİ II, Lisans |
2017-2018, PROJEYE DAYALI FEN EĞİTİMİ, Yüksek Lisans |
2017-2018, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2017-2018, GENEL BİYOLOJİ LAB, Lisans |
2017-2018, GENEL BİYOLOJİ I, Lisans |
2016-2017, FEN EĞİTİMİNDE ÖZ-DÜZENLEMELİ ÖĞRENME, Yüksek Lisans |
2016-2017, PROJEYE DAYALI FEN EĞİTİMİ, Yüksek Lisans |
2016-2017, GENEL BİYOLOJİ LAB II, Lisans |
2016-2017, GENEL BİYOLOJİ II, Lisans |
2016-2017, ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI, Lisans |
2015-2016, PROJEYE DAYALI FEN EĞİTİMİ, Yüksek Lisans |
2015-2016, FEN EĞİTİMİNDE ÖZ-DÜZENLEMELİ ÖĞRENME, Yüksek Lisans |
2015-2016, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2015-2016, ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI, Lisans |
2014-2015, FEN EĞİTİMİNDE ÖZ-DÜZENLEMELİ ÖĞRENME, Yüksek Lisans |
2014-2015, PROJEYE DAYALI FEN EĞİTİMİ, Yüksek Lisans |
2014-2015, BESİN KİMYASI VE BESİNLERİN BİYOLOJİK ÖNEMİ, Lisans |
2014-2015, ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI, Lisans |
2014-2015, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Aydın-Beytur, S., Demir-Atalay, T.
(2015) "Öz Düzenlemeli Öğrenme", Türkiye : Pegem Akademi, ![]() |
Aydın-Beytur, S., Demir-Atalay, T.
(2014) "Öz Düzenlemeli Öğrenme", Türkiye : Pegem Akademi, ![]() |
Kayıt Yok |
(Uluslararası - Kitap) Çevre Etiği: Temel İlkeleri ve Eğitimi, 2019, Editör |
(Ulusal - Kitap) Biyoloji Öğretimi, 2016, Editör |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2017 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Eğitim ve toplum araştırmaları dergisi, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Journal of human science, 2017 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2016 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2016 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) e-kafkas eğitim araştırmaları dergisi, 2016 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Turkish Journal of Education, 0 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) e – Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, 0 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 0 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
![]() ![]() |
2014 - 2023 | 18 |
![]()
AYDIN SOLMAZ
-
|
2007 - 2014 | 17 |
![]()
YEL MUSTAFA
-
|
2009 - 2014 | 8 |
![]() ![]() |
2014 - 2018 | 5 |
![]() ![]() |
2014 - 2018 | 5 |
![]() ![]() |
2014 - 2015 | 4 |
![]()
Mustafa Yel
![]() |
2014 - 2018 | 4 |
![]()
GÜRBÜZOĞLU YALMANCI SİBEL
-
|
2013 | 3 |
![]()
ÖZER KESKİN MELİKE
-
|
2011 - 2014 | 3 |
![]() ![]() |
2018 | 2 |
![]()
Büşra Karaca
-
|
2020 - 2022 | 2 |
![]()
Çekim Zehra
-
|
2016 - 2017 | 2 |
![]()
Zehra Çekim
-
|
2017 - 2018 | 2 |
![]()
Haydar Öztaş
![]() |
2019 | 1 |
![]()
Fulya Öztaş
![]() |
2019 | 1 |
![]()
BÜLBÜL MUSTAFA ŞAHİN
-
|
2011 | 1 |
![]()
Cansu Beytur
-
|
2021 | 1 |
![]()
DEMİR TAZEGÜL
-
|
2009 | 1 |
![]()
DİKEN EMİNE HATUN
-
|
2011 | 1 |
![]()
ENGİN ALİ OSMAN
-
|
2007 | 1 |
![]()
KESKİN SAMANCI NİLAY
-
|
2013 | 1 |
![]()
KILIÇOĞLU GÖKÇE
-
|
2009 | 1 |
![]()
KLASSEN ROBERT M
-
|
2012 | 1 |
![]()
Meryem Demirci
-
|
2015 | 1 |
![]()
YILMAZ MEHMET
-
|
2011 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78285 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 10704 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi | 229 |
Anahtar Kelimeler | Biyoloji Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
Ağırlıklı Puan | 150 | 125 | 45 | 100 | 140 | 20 | 80 | 37 | 30 | 0 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 337 . | 386 . | 517 . | 449 . | 415 . | 520 . | 543 . | 602 . | 575 . | - | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 168 . | 224 . | 299 . | 236 . | 199 . | 306 . | 320 . | 334 . | 357 . | - | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 6 . | 11 . | 42 . | 22 . | 11 . | 32 . | 25 . | 40 . | 40 . | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 1 . | 2 . | 6 . | 6 . | 4 . | 7 . | 4 . | 9 . | 7 . | - | - |
Toplam Yayın | 5 | 5 | 3 | 10 | 5 | 1 | 2 | 3 | 2 | 0 | 0 |
Toplam Makale | 3 | 3 | 3 | 2 | 0 | 1 | 0 | 2 | 2 | 0 | 0 |
Toplam Kitap | 1 | 2 | 0 | 0 | 3 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 1 | 0 | 0 | 8 | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 2 | 3 | 2 | 1 | 0 | 1 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 1 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 2 | 0 | 0 | 3 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 1 | 0 | 0 | 8 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |