Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Geometri (Dr), 2011, 2013 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi (Yl) (Tezli), 2001, 2004 |
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Erzincan Eğitim Fakültesi, Matematik Öğretmenliği Pr., 1996, 2000 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Geometri (Dr), 2011, 2013 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi (Yl) (Tezli), 2001, 2004 |
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Erzincan Eğitim Fakültesi, Matematik Öğretmenliği Pr., 1996, 2000 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YÖKDİL, 61, 2018 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Matematik Eğitimi |
2019-, Doçent, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi, Türkiye |
2014-2019, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2022-2025, Anabilim Dalı Başkanı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
2022-, Enstitü Yönetim Kurulu Üyeliği, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
2021-, Fakülte Yönetim Kurulu Üyeliği, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
2017-2017, Myo/Yüksekokul Müdürü, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
2016-2016, Myo/Yüksekokul Müdür Yardımcısı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
2016-2017, Myo/Yüksekokul Müdür Yardımcısı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
2014-2017, Anabilim Dalı Başkanı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
2014-, Anabilim Dalı Başkanı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
Hilal Yaylalı, Yüksek Lisans, Ortaokul öğrencilerinin geometri başarıları, kaygıları, geometriye yönelik tutum ve inançları arasındaki ilişkinin incelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Ajda Erdem, Yüksek Lisans, Okul Dışı Öğrenme Ortamları Dersinin İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Okul Dışı Öğrenme Ortamlarını Tasarlama ve Uygulama Açısından Yeterlilik ve Özyeterlilik Düzeylerine Etkisi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Kübra Küp, Yüksek Lisans, Yabancı uyruklu öğrenciler perspektifinden matematik eğitimindeki görüşler ve beklentiler: Bir karma yöntem araştırması, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Cansu Ulakcı, Yüksek Lisans, 7.sınıf öğrenci velilerinin matematik eğitiminden beklentilerinin matematik korkusu, matematik öz-yeterlik algısı ve akademik güdülenme perspektifinden incelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Fatma Şahin, Yüksek Lisans, Dijital Bağımlılık ile Matematik Problemi Çözme Beceri Durumlarının İlişkisel İncelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Özlem Gökçen Alper, Yüksek Lisans, ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN DİJİTAL BAĞIMLILIĞININ MATEMATİK OKURYAZARLIĞI VE MATEMATİK BAŞARISINA OLAN ETKİSİNİN İLİŞKİSEL İNCELENMESİ, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Zehra Daştan, Yüksek Lisans, 7. sınıf öğrencilerin geometri öğretiminde modelleme etkinlikleri ile matematik tarihini kullanarak geometrik kavramlar ve öğrencilerin geometri kaygıları üzerine inceleme, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Öznur Başta, Yüksek Lisans, Ortaokul öğrencilerinin matematik okuryazarlık özyeterliklerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
İlyas Köse, Yüksek Lisans, Z-kitap (Zenginleştirilmiş kitap) uygulamalarının teknik, tasarım, içerik ve eğitsel özellikleri ile ilgili ilköğretim matematik öğretmenlerinin görüşleri, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Büşra Yaşar Yusumut, Yüksek Lisans, Erken çocuklukta öz düzenleme ve problem çözme: Sayı hissinin aracı rolü, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Sümeyye Güneş, Yüksek Lisans, Yatay matematikleştirme uygulamasının öğrencilerin ortaokul beceri temelli geometri problemlerini çözme becerileri üzerine etkisinin incelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Ceren Ercan, Yüksek Lisans, Cebir öğretiminde senaryo tabanlı öğrenme yönteminin öğrencilerin beceri temelli sorulardaki başarısına etkisi ve öğretim yöntemine dair öğrenci görüşlerinin incelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Hilal Taşgin, Yüksek Lisans, Özel yetenek tanısı konmuş bireylerin sayı duyusu düzeylerinin çeşitli değişkenler bakımından incelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Zeynep Han Şimşekler, Yüksek Lisans, Özel yetenekli çocuklarda matematiksel soyutlama, Uludağ Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2017, (Asıl Danışman) |
2018-2019, ileri diferansiyel geometri-2, Yüksek Lisans |
2018-2019, topluma hizmet uygulamaları, Lisans |
2018-2019, topluma hizmet uygulamaları, Lisans |
2018-2019, analitik geometri -ıı, Lisans |
2018-2019, lineer cebir-ıı, Lisans |
2018-2019, geometri, Lisans |
2018-2019, öğretmenlik uygulaması, Lisans |
2018-2019, öğrekmenlik uygulaması, Lisans |
2018-2019, öğretem teknolojileri ve materyal tasarım, Lisans |
2018-2019, öğretim teknolojileri ve materyal tasarım, Lisans |
2018-2019, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2018-2019, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2018-2019, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2018-2019, ANALİTİK GEOMETRİ-I, Lisans |
2018-2019, LİNEER CEBİR-I, Lisans |
2018-2019, EĞİTİM SOSYOLOJİSİ, Lisans |
2018-2019, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2018-2019, İLERİ DİFERANSİYEL GEOMETRİ 1, Yüksek Lisans |
2017-2018, ileri diferansiyel geometri-2, Yüksek Lisans |
2017-2018, topluma hizmet uygulamaları, Lisans |
2017-2018, topluma hizmet uygulamaları, Lisans |
2017-2018, analitik geometri-ıı, Lisans |
2017-2018, lineer cebir-ıı, Lisans |
2017-2018, geometri, Lisans |
2017-2018, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2017-2018, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2017-2018, TEMEL MATEMATİK 1, Lisans |
2017-2018, ANALİTİK GEOMETRİ 1, Lisans |
2017-2018, TEMEL MATEMATİK 1, Lisans |
2017-2018, LİNEER CEBİR 1, Lisans |
2016-2017, ileri diferansiyel geometri 1, Yüksek Lisans |
2016-2017, topluma hizmet uygulamaları, Lisans |
2016-2017, topluma hizmet uygulamaları, Lisans |
2016-2017, analitik geometri -ıı, Lisans |
2016-2017, lineer cebir-ıı, Lisans |
2016-2017, geometri, Lisans |
2016-2017, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2016-2017, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2016-2017, MATEMATİK TARİHİ, Lisans |
2016-2017, GENEL MATEMATİK, Lisans |
2016-2017, GENEL MATEMATİK-I, Lisans |
2016-2017, GENEL MATEMATİK-I, Lisans |
2016-2017, ANALİTİK GEOMETRİ 1, Lisans |
2016-2017, LİNEER CEBİR 1, Lisans |
2015-2016, ileri diferansiyel geometri-2, Yüksek Lisans |
2015-2016, topluma hizmet uygulamaları, Lisans |
2015-2016, analitik geomitri -ıı, Lisans |
2015-2016, lineer cebir-ıı, Lisans |
2015-2016, geometri, Lisans |
2015-2016, temel matematik, Lisans |
2015-2016, temel matematik, Lisans |
2015-2016, temel matematik-ıı, Lisans |
2015-2016, temel matematik-ıı, Lisans |
2015-2016, TEMEL MATEMATİK-I, Lisans |
2015-2016, TEMEL MATEMATİK -I, Lisans |
2015-2016, LİNEER CEBİR 1, Lisans |
2015-2016, ANALİTİK GEOMETRİ 1, Lisans |
2014-2015, lineer cebir-ıı, Lisans |
2014-2015, geometri, Lisans |
2014-2015, soyut matematik, Lisans |
2014-2015, istatistik-ıı, Lisans |
2014-2015, istatistik-ıı, Lisans |
2014-2015, istatistik-ıı, Lisans |
2014-2015, istatistik-ıı, Lisans |
2014-2015, temel matematik, Lisans |
2014-2015, temel matematik, Lisans |
2014-2015, MATEMATİK ÖĞRETİMİ- I, Lisans |
2014-2015, MATEMATİK ÖĞRETİMİ I, Lisans |
2014-2015, MATEMATİK ÖĞRETİMİ I, Lisans |
2014-2015, GENEL MATEMATİK, Lisans |
2014-2015, GENEL MATEMATİK, Lisans |
2014-2015, TEMEL MATEMATİK I, Lisans |
2014-2015, LİNEER CEBİR 1, Lisans |
2014-2015, İLERİ DİFERANSİYEL GEOMETRİ 1, Yüksek Lisans |
2014-2015, TEMEL MATEMATİK I, Lisans |
2013-2014, TEMEL MATEMATİK, Lisans |
2013-2014, TEMEL MATEMATİK, Lisans |
2013-2014, TEMEL MATEMATİK II, Lisans |
2013-2014, TEMEL MATEMATİK II, Lisans |
2013-2014, SOYUT MATEMATİK, Lisans |
2013-2014, GEOMETRİ, Lisans |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
İlgün, Ş., Altun, S.D.G., Konyalıoğlu, A.C. (2023) "Teacher Candidates’ Understanding and Appraoches to Errors About Matrices", Educational Policy Analysis and Strategic Research, 3 (4) Link DOI |
Özden, C., İlgün, Ş. (2023) "İlköğretim Matematik Öğretmenliği Lisans Programının Paydaş Görüşlerine Göre Değerlendirmesi", Yaşadıkça Eğitim, 37 (2) pp. 581-610 [TR Dizin] Link DOI |
İlgün, Ş., Dağaşan, A., Aslan, H. (2023) "İlişkilendirme Kavramı Üzerinden Sosyal Bilgiler Dersi ile Matematik Dersi Arasındaki Bağlantıyı Keşfetmek*", Turkish Studies-Educational Sciences, (0) Link DOI |
Günbaş, N., İlgün, Ş. (2023) "Evaluating the Algorithm and Programming Course from the Perspective of Pre-Service Mathematics Teachers", Ondokuz Mayıs University Journal of Faculty of Education, (0) Link DOI |
Altıntaş, E., İlgün, Ş., Taşgın, H. (2023) "Examination of the number sense performance of gifted students in terms of various variables", Journal for the Education of Gifted Young Scientists, (0) Link DOI |
İlgün, Ş., Daştan, Z., Altıntaş, E. (2023) "The Impact of Using Model-Based Activities Based on the History of Mathematics in Geometry Instruction on Students' Geometry Anxiety", Educational Policy Analysis and Strategic Research, (0) Link DOI |
Ercan, C., Altıntaş, E., İlgün, Ş. (2023) "Scenario-based teaching in teaching algebra in gifted education", Journal of Gifted Education and Creativity, (0) Link |
İlgün, Ş., Altıntaş, E., Taşgın, H. (2022) "Öğrencilerde Matematik Korkusu İle İlgili İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Görüşlerinin İncelenmesi", Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 10 (2) DOI |
Altıntaş, E., İlgün, Ş., Angay, M. (2022) "İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN GEOMETRİ DERSİNİN İŞLENİŞİ İLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİ", Artvin Çoruh Üniversitesi Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi, (0) |
İlgün, Ş., Altıntaş, E., Yusumut, B.Y. (2022) "MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ İNTERNET OKURYAZARLIĞI ÖZYETERLİK DÜZEYLERİNİN BAZI DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ", Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi, (0) |
İlgün, Ş., Altıntaş, E., Angay, M. (2022) "İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin Problem Çözme ile İlgili Görüşleri", İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 23 (2) [TR Dizin] |
İlgün, Ş., Altıntaş, E., Karadağ, M. (2022) "Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Okuryazarlık Öz-Yeterlik Algılarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, (0) [TR Dizin] |
Altıntaş, E., İlgün, Ş., Uygun, S., Angay, M. (2021) "Mistakes and Misconceptions of 7th Grade Students about First Order Equations with one Unknown", e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, (0) [TR Dizin] Link |
Altıntaş, E., İlgün, Ş., Uygun, S. (2021) "İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN ÖZEL EĞİTİM DERSİ VE KAYNAŞTIRMA YOLUYLA MATEMATİK EĞİTİMİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ", Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi, (0) Link |
Altıntaş, E., İlgün, Ş. (2021) "İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRSEL MATEMATİK OKURYAZARLIĞI ALGI DÜZEYLERİNİN CİNSİYETE VE SINIF DÜZEYİNE GÖRE DEĞİŞİMİ", EKEV AKADEMİ DERGİSİ, (0) [TR Dizin] Link |
Altıntaş, E., İlgün, Ş., Daştan, Z. (2020) "7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİNB MATEMATİKTE HATALI ÇÖZÜM İÇEREN SORULARLA İMTİHANI", Turkish Studies-Educational Sciences, (0) [TR Dizin] |
Coştu, S., İlgün, Ş. (2020) "Matematik Eğitimine Yönelik Geliştirilen Materyallerin Yeniden Değerlendirilmesinde Üniversite-Okul İşbirliği Açısından Mevcut Durumun Tespitine Yönelik Bir Çalışma", e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, 7 (3) pp. 367-389 [TR Dizin] Link DOI |
Altıntaş, E., İlgün, Ş. (2020) "İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiksel İspata Yönelik Görüşlerinin Belirlenmesi: Kars Örneklemi", Kastamonu Eğitim Dergisi, (0) [TR Dizin] |
İlgün, Ş. (2019) "Fixed point theorem for composite functions", New Trends in Mathematical Sciences, (0) [TR Dizin] DOI |
İlgün, Ş., Altıntaş, E., Şimşekler, Z., Ezentaş, R. (2018) "Üstün Zekalı Çocuklarda Matematiksel Soyutlamaya İlişkin Bir Örnek Olay Çalışması", Turkish Studies, 13 (4) pp. 707-727 [TR Dizin] |
Altıntaş, E., İlgün, Ş. (2018) "8. Sınıf Öğrencilerinin Temel Geometri Konularındaki Başarıları", Turkish Studies, (0) [TR Dizin] |
İlgün, Ş. (2018) "Fixed Point of Surface Transformation and a Fixed PointTheorem for Triangular Surface Mapping", Turkish Journal of Analysis and Number Theory, (0) DOI |
İlgün, Ş. (2018) "BROUWER’S FIXED-POINT THEOREM IN PLANE GEOMETRY", International Journal of Academic Research and Reflection, (0) |
İlgün, Ş. (2018) "YAPISALCILIĞIN ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN GEOMETRİ DERSİNDEKİ ÇOKGENLER KONUSUYLA İLGİLİ BAŞARILARINA VE GEOMETRİYE YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİSİ", social Scıences Studıes Journal, (0) DOI |
Özmantar, M.F., Agaç, G., İlgün, Ş. (2017) "İlkokul Matematik Dersi Öğretim Programlarının Alıştırmalar Bağlamında İncelenmesi: Tarihsel Bir Analiz", Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 7 (2) pp. 295-317 [TR Dizin] Link DOI |
Özmantar, M.F., Dapgın, M., Çırak, S., İlgün, Ş. (2017) "Matematik Öğretmenlerinin Ders Kitabı Dışında Kaynak Kullanımları: Nedenler, Sonuçlar ve Çıkarımlar", Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 16 (3) pp. 741-758 [TR Dizin] Link DOI |
İlgün, Ş., Elmas, S., Küçük, S. (2017) "Aritmetik İşlemlerde Öncelik Sırası", Bayburt Üiversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 12 (23) pp. 253-270 [TR Dizin] |
Altıntaş, E., İlgün, Ş. (2017) "İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENLİĞİ BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN PROJE HAZIRLAMA SÜRECİYLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ", Turkish Studies International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic, (0) [TR Dizin] |
Altıntaş, E., İlgün, Ş. (2017) "Exploring the opinions about the concepts of “formula” and “rule” in mathematics.", Educational Research and Reviews, (0) |
Altıntaş, E., İlgün, Ş. (2017) "ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN GEOMETRİDE “YÜKSEKLİK” VE “DİKLİK MERKEZİ” KAVRAMINA İLİŞKİN KAVRAM YANILGILARI", Turkısh Studies, (0) [TR Dizin] |
Altıntaş, E., İlgün, Ş., Küçük, S. (2017) "Evaluation of use of Graphics Interchange Format (GIF) animations in mathematics education", Educational Research and Reviews, (0) DOI |
Altıntaş, E., İlgün, Ş. (2016) "The term gifted child from teachers view", Educational Research and Reviews, 11 (10) pp. 957-965 Link DOI |
Altıntaş, E., İlgün, Ş. (2016) "ÖĞRETMENLERİN ÜSTÜN ZEKALIÖĞRENCİLERİN EĞİTİMİNE YÖNELİK DÜŞÜNCE VE ÖNERİLERİ", Turkish Studies, (0) [TR Dizin] |
Altıntaş, E., İlgün, Ş. (2015) "THE PERCEPTİON OF GİFTED STUDENTS PARENTS ABOUT THE TERM OF GİFT EDNESS", Educational Research and Reviews, (0) DOI |
Hızarcı, S., İlgün, Ş., Elmas, S. (2015) "A DIFFERENT FORM OF GEOMETRICAL THINKING ANGLES", nternational Journal of Academic Research and Reflection, (0) DOI |
Hızarcı, S., İlgün, Ş., Elmas, S. (2015) "DIFFERENT APPROACHES IN EUCLIDIAN GEOMETRY", International Journal of Academic Research and Reflectio, (0) |
Bülbül, M.Ş., İlgün, Ş. (2015) "Matematik Eğitiminde Kullanılabilecek Bazı Gif Animasyonlarındaki Görsel ve Eğitsel Özellikler", Surdurulebilir ve Engelsiz Bilim Egitimi, (0) pp. 1-1 Link DOI |
Hızarcı, S., İlgün, Ş., Küçük, S. (2014) "EPISTEMOLOGICAL OBSTACLES IN MATHEMATICAL UNDERSTANDING A FUNCTION EXAMPLE", INTERNATIONAL JOURNAL OF ACADEMIC RESEARCH, (0) DOI |
Işık, A., İlgün, Ş., Konyalıoğlu, A.C. (2013) "Vidinli Huseyin Tevfik Pasha’s triplets", International Journal of Academic Research, 5 (6) pp. 251-252 Link DOI |
Hızarcı, S., Elmas, S., İlgün, Ş. (2010) "A simple construction of the golden ratio", mathematics teachıng 2017, (0) |
Altıntaş, E., İlgün, Ş., Güntekin, B., Uçarsu, L.S., Başlı, E., Ayrı, A. (2023) "7. Sınıf Öğrencilerinin Tam Sayılar Konusuyla İlgili Hataları ve Kavram Yanılgıları", (UFBMEK-2023) , Kars, Türkiye, (Ekim 2023) |
Altıntaş, E., İlgün, Ş., Karadeniz, G., Eren, M.K., Akbulut, P., Gürsoy, Z. (2023) "Ortaokul 5.sınıf Öğrencilerinin Kesirler Konusundaki Hata ve Kavram Yanılgıları", (UFBMEK-2023) , Kars, Türkiye, (Ekim 2023) |
İlgün, Ş., Yılmaz, N. (2023) "Kavram Karikatürüyle Öğretim ve Oyunlarla Öğretimin Karşılaştırılması", (UFBMEK-2023) , Kars, Türkiye, (Ekim 2023) |
İlgün, Ş., Yaylalı, H. (2023) "Prizmalar Konusunda Kağıt Katlama ve Geogebra Uygulaması ile Yapılan Geometri Öğretimi Yöntemlerinin Karşılaştırılması", (UFBMEK-2023) , Kars, Türkiye, (Ekim 2023) |
İlgün, Ş., Yusumut, B.Y. (2023) "Matematik Öğretmen Adaylarının Van Hiele Geometri Düzeyleri ile Geometrik Düşünme Alışkanlıkları İnancı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Kars Örneklemi", (UFBMEK-2023) , Kars, Türkiye, (Ekim 2023) |
İlgün, Ş., Yusumut, B.Y., Altıntaş, E. (2023) "Mesleğe Yönelik Okumaların Matematik Öğretmen Adaylarının Matematik Okuryazarlığı Özyeterlik Düzeyleri ve Mesleğe Yönelik Tutumları Üzerine Etkisinin İncelenmesi", (UFBMEK-2023) , Kars, Türkiye, (Ekim 2023) |
İlgün, Ş., Altıntaş, E. (2022) "Examining Secondary School 7th Grade Mathematics Activities Within the Scope of Harezmian Education Model and Obtaining", 1st International Symposium on Current Developments in Fundamental and Applied Mathematics Sciences , Erzurum, Türkiye, (Ağustos 2022) |
İlgün, Ş., Altıntaş, E. (2022) "Receiving Student Opinions Within the Scope of Geometry Lessons Taught Using Activities Regarding Different Demonstrati", 1st International Symposium on Current Developments in Fundamental and Applied Mathematics Sciences , Erzurum, Türkiye, (Ağustos 2022) |
Altıntaş, E., İlgün, Ş. (2022) "ORTAOKUL 7. VE 8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK DERSİNE İLİŞKİN YENİ NESİL SORULARLA İLGİLİ GÖRÜŞLERİ", EYFOR-XIII , İzmir, Türkiye, (Temmuz 2022) |
Altıntaş, E., İlgün, Ş. (2022) "BİRİNCİ DERECEDEN BİR BİLİNMEYENLİ DENKLEMLER KONUSUNDA ÖĞRENCİLERİN YAPABİLECEKLERİ HATALARLA İLGİLİ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ", EYFOR-XIII , İzmir, Türkiye, (Temmuz 2022) |
İlgün, Ş., Altıntaş, E., Angay, M. (2021) "ÖĞRENCİLERİN FARKLI ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ İLE İŞLENEN GEOMETRİ DERSLERİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ: GEOGEBRA İLE 5E MODELİ ÖRNEĞİ", 4. Uluslararası BAŞÖĞRETMEN EĞİTİM VE YENİLİKÇİ BİLİMLER SEMPOZYUMU , Ankara, Türkiye, (Aralık 2021) |
İlgün, Ş., Altıntaş, E., Uygun, S. (2021) "GEOMETRİ ÖĞRETİMİNDE FARKLI İKİ YAKLAŞIM OLAN ORİGAMİ VE GEOGEBRA’NIN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ", 4. Uluslararası BAŞÖĞRETMEN EĞİTİM VE YENİLİKÇİ BİLİMLER SEMPOZYUMU , Ankara, Türkiye, (Aralık 2021) |
Altıntaş, E., İlgün, Ş. (2020) "PERMUTATION, COMBINATION, BINOMIAL AND PROBABILITY THROUGH THEEYES OF PROSPECTIVE MATHEMATICS TEACHERS: WHY DIFFICULT? HOW TOMAKE EASIER?", 1. INTERNATIONAL BAKU SCIENTIFIC RESEARCHES CONFERENCEBaku, Azerbaijan , Bakü, Azerbaycan, (Eylül 2020) |
Altıntaş, E., İlgün, Ş. (2020) "MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÜRETTİKLERİ ANALOJİLER İLEMATEMATİKSEL KAVRAMLARA BAKIŞI;VIEWS OF PROSPECTIVE MATHEMATICS TEACHERS ON MATHEMATICAL CONCEPTSWITH THE ANOLOGIES THEY PRODUCED", ATLAS INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES 6. , (Mayıs 2020) |
Altıntaş, E., İlgün, Ş. (2020) "MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ 2/5+4/3=6/8 ÖRNEK OLAYI İLE BAŞA ÇIKABİLME DURUMLARI", AL FARABI JOURNAL8th International Conference on Social Sciences21-22 July 2020 / Almaty, Kazakhstan , Almaty, Kazakistan, (Ağustos 2020) |
Altıntaş, E., İlgün, Ş. (2020) "MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARI “MATEMATİKSEL OLARAKÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLER” İÇİN HAZIR MI?", EL RUHA 7th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIALSCIENCES , Tiriboli, Libya, (Ağustos 2020) |
Altıntaş, E., İlgün, Ş. (2020) "MATEMATİKSEL BAĞINTILARLA KİŞİLİK ANALİZİ ;CHARACTER ANALYSIS WITH MATHEMATICAL RELATIONS", ATLAS INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES 6. , (Mayıs 2020) |
Altıntaş, E., İlgün, Ş. (2020) "MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARINCA ÇEŞİTLİ GEOMETRİK ŞEKİLLERİN ALAN FORMÜLLERİNİN İLİŞKİLİ BİR ŞEKİLDE ORTAYA KONMASI DURUMUNUN İNCELENMESİ", AL FARABI JOURNAL8th International Conference on Social Sciences , Almaty, Kazakistan, (Ağustos 2020) |
Altıntaş, E., İlgün, Ş. (2020) "MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ KESİRLER KONUSUNA BAKIŞI:NEDEN ZOR? NASIL KOLAYLAŞTIRILIR?", EL RUHA7th INTERNATIONAL CONFERENCE ONSOCIAL SCIENCES , Tiriboli, Libya, (Ağustos 2020) |
Altıntaş, E., İlgün, Ş. (2020) "THE OPINIONS OF PROSPECTIVE MATHEMATICS TEACHERS ON HOW THECONCEPT OF PLACE VALUE IS FORMED IN STUDENTS", 1. INTERNATIONAL BAKU SCIENTIFIC RESEARCHES CONFERENCEBaku, Azerbaijan , Bakü, Azerbaycan, (Eylül 2020) |
İlgün, Ş., Saka, E. (2019) "ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN GEOMETRİ İNANÇLARININ İNCELENMESİ", UMTEB 6. ULUSLARARASI MESLEKİ VE TEKNİK BİLİMLER KONGRESİ , (pp. 411-415), Iğdır, Türkiye, (Mayıs 2019) |
Saka, E., İlgün, Ş. (2019) "ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN GEOMETRİ HAKKINDA OLUŞTURDUKLARI METAFORLAR", UMTEB 6. ULUSLARARASI MESLEKİ VE TEKNİK BİLİMLER KONGRESİ , (pp. 405-410), Iğdır, Türkiye, (Mayıs 2019) |
Altıntaş, E., İlgün, Ş., Aydın, M. (2019) "PARALELKENARIN ALANININ ÖĞRETİMİNDE İSPATIN ETKİSİ", İKSAD4. INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES , (Eylül 2019) |
Altıntaş, E., İlgün, Ş., Aydın, M. (2019) "İSPAT YÖNTEMİNİN ÜÇGENİN ALANININ ÖĞRETİMİNDEKİ ETKİSİ", İKSAD4. INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES , (Eylül 2019) |
Altıntaş, E., İlgün, Ş. (2019) "Okulöncesi Eğitiminde Hikayelerle Matematik Öğretiminin Öğrenci Başarıları ve Öğretmen Görüşleri Bakımından Değerlendirilmesi", 6th International Early ChildhoodEducation Congress 6. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi , (Aralık 2019) |
Altıntaş, E., İlgün, Ş., Yılmaz, H. (2019) "Evaluation Of Teaching Mathematics With Songs Enriched With Animations In Terms OfStudent Achievements And Teacher Opinions", 6th International Early ChildhoodEducation Congress6. Uluslararası Okul Öncesi EğitimiKongresi , (Aralık 2019) |
Yılmaz, H., İlgün, Ş., Altıntaş, E. (2019) "GÜZEL SANATLAR LİSESİ MÜZİK BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN SAYISAL DERSLERE KARŞI TUTUMLARI (KARS ÖRNEĞİ)", UMTEB 6. ULUSLARARASI MESLEKİ VE TEKNİK BİLİMLER KONGRESİ , (Mayıs 2019) |
Altıntaş, E., İlgün, Ş. (2019) "İSPAT YOLUYLA ANLATIMIN DİKDÖRTGENİN ALAN HESABININ ÖĞRETİMİNE ETKİSİ", UMTEB 6. ULUSLARARASI MESLEKİ VE TEKNİK BİLİMLER KONGRESİ , (Mayıs 2019) |
Altıntaş, E., İlgün, Ş. (2019) "DİKDÖRTGENLER PRİZMASININ YÜZEY ALANININ ÖĞRETİMİNDE İSPATIN ETKİSİ", AL-FARABİ 4. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ , (Mayıs 2019) |
Altıntaş, E., İlgün, Ş. (2019) "GELİŞTİRİLEN ŞİFRELEME ETKİNLİĞİNİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ BAKIMINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ", AL-FARABİ 4. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ , (Mayıs 2019) |
Coştu, S., İlgün, Ş. (2018) "Materyal Paylaşımında Üniversite Okul İşbirliği Açısından Durum tespiti:Matematik Öğretmen Adayları Ne Söylüyor", INTERNATIONAL FIELD EDUCATION OF MATERIAL SYMPOSIUM , (Mayıs 2018) |
Coştu, S., İlgün, Ş. (2018) "Eğitim Fakültelerinde Geliştirilen Eğitsel Faliyetlerin Paylaşımında Üniversite-Okul İşbirliği :Matematik Öğretmenleri ve İdareci Görüşleri", INTERNATIONAL FIELD EDUCATION OF MATERIAL SYMPOSIUM , (Mayıs 2018) |
İlgün, Ş., Altıntaş, E., Şimşekler, Z.H., Ezentaş, R. (2018) "Üstün Zekâlı Çocuklarda Matematiksel Soyutlama", 1.Uluslararası Sosyal Araştırmalar ve Davranış Bilimleri Sempozyumu , (Nisan 2018) |
İlgün, Ş., Altıntaş, E. (2018) "MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN VE PEDAGOJİK FORMASYON ALAN MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ MATEMATİKSEL İNANÇLARINA YÖNELİK BİR UYGULAMA", ULEAD 2018 - VIII. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ , (Mayıs 2018) |
Altıntaş, E., İlgün, Ş. (2018) "Şarkılarla Matematik Öğretiminin Öğretmen Adaylarınca Değerlendirilmesi", The 6th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI-EPOK) , (Aralık 2018) |
Altıntaş, E., İlgün, Ş. (2018) "6. Sınıf Öğrencilerinin Şifrelemeye Dayalı Matematik Etkinliğine Yönelik Görüşleri", The 6th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI-EPOK) , (Aralık 2018) |
İlgün, Ş., Hızarcı, S. (2018) "Yapısalcılığın Lise Öğrencilerinin Geometriye YönelikTutumlarına Etkisi", SADAB 2018 , (Nisan 2018) |
İlgün, Ş., Hızarcı, S. (2018) "YAPISALCILIĞIN ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİNGEOMETRİ DERSİNDEKİ ÇOKGENLER KONUSUYLA İLGİLİBAŞARILARINA YÖNELİK ETKİSİ", ULEAD 2018 - VIII. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ , (Mayıs 2018) |
Altıntaş, E., İlgün, Ş. (2017) "Matematikte “Formül” ve “Kural” Kavramlarına İlişkin Görüşlerin İncelenmesi", International conference of strategic research in social science and education , (Mayıs 2017) |
Altıntaş, E., İlgün, Ş. (2017) "The Ideas of Prospective Teachers about Civil Cervant Selection Exam", IX. International congress of educational research , (Mayıs 2017) |
Altıntaş, E., İlgün, Ş. (2017) "GEOMETRİDEKİ KAVRAM YANILGILARINA YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA.", IX. International Congress of Educational Research , (Mayıs 2017) |
Altıntaş, E., Küçük, S., İlgün, Ş. (2017) "Investigation of Gif Animation’s Effectiveness on Grade 12 Mathematics Education", II. International Iğdır Symposium , (Ekim 2017) |
Altıntaş, E., İlgün, Ş. (2016) "Investigation of knowledge of pre service teachers regarding terms of digit and number", SOSYAL BİLİMLER VE DAVRANIŞ BİLİMLER , (Ağustos 2016) |
İlgün, Ş., Ünal, H., Özmantar, M.F. (2016) "Discovery Learning in Mathematics", EĞİTİM BİLİMLERİ , Çanakkale, Türkiye, (Ağustos 2016) |
İlgün, Ş., Ünal, H., Özmantar, M.F. (2016) "Transition from Algebraic Representation to Visual Representation in Mathematics", EĞİTİM BİLİMLERİ , (Ağustos 2016) |
İlgün, Ş., Özmantar, M.F. (2016) "The Examination of Programmes of Elemantary Mathematics Education in Republic period from memorisation perspective", SOSYAL BİLİMLER VE DAVRANIŞ BİLİMLERİ , (Ağustos 2016) |
İlgün, Ş. (2015) "Prospective Mathematic Teachers Beliefs About Mathematic Teaching And Learning", International Journal of Arts Sciences’ (IJAS) , (Mayıs 2015) |
İlgün, Ş., Bülbül, M.Ş. (2015) "Matematik Eğitiminde Kullanılabilecek Bazı GIF Animasyonlarında Aranan Görsel ve Eğitsel Özellikler", Türkbilmat-2 , Türkiye, (Mayıs 2015) |
Hızarcı, S., Elmas, S., İlgün, Ş. (2008) "A Simple Construction of The Golden Ratio", VI. ULUSAL GEOMETRI SEMPOZYUMU , Türkiye, (Temmuz 2008) |
Hızarcı, S., İlgün, Ş., Elmas, S. (2007) "POL ERDÖS-MORDELL EŞİTSİZLİĞİNE FARKLI BİR BAKIŞ", V. uLu§ALGEOMETRİ §EMPOTYUMU , Türkiye, (Temmuz 2007) |
İlgün, Ş., Altıntaş, E., Günbaş, N. (2021) "ŞifreMat5-6-7-8 OKU, ANLA, ÇÖZ", Ankara/Türkiye : VizeTek Yayıncılık |
Günbaş, N., İlgün, Ş. (2021) "BİLGİSAYAR DESTEKLİ GEOMETRİ OYUNLARI VE UYGULAMALARI (ORTAOKUL ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİLERİ İÇİN)", Ankara/Türkiye : Vizeyayıncılık |
Günbaş, N., İlgün, Ş., Altıntaş, E. (2019) "ŞifreMat-5 OKU, ANLA , ÇÖZ", Ankara/Türkiye : VİZE YAYINCILIK |
İlgün, Ş., Altıntaş, E., Günbaş, N. (2019) "ŞifreMat-6 OKU, ANLA , ÇÖZ", Ankara/Türkiye : VİZE YAYINCILIK |
Altıntaş, E., İlgün, Ş., Günbaş, N. (2019) "ŞifreMAT-7 OKU, ANLA , ÇÖZ", Ankara/Türkiye : VİZE YAYINCILIK |
İlgün, Ş. (2019) "Temel Analitik Geometri", Türkiye : ERTUAL YAYINCILIK |
Altıntaş, E., İlgün, Ş. (2018) "Eğlenceli Hikayeler İle Matematik", Türkiye : Vize Yayıncılık |
İlgün, Ş., Ulakcı, C. (2023) "7. SINIF ÖĞRENCİ VELİLERİNİN MATEMATİK EĞİTİMİNDEN BEKLENTİLERİNİN MATEMATİK OKURYAZARLIĞI VE MATEMATİK MOTİVASYONU PERSPEKTİFİNDEN İNCELENMESİ.", Kitap: Eğitim Araştırmalarında Trendler, Türkiye : VizeTek Yayıncılık |
İlgün, Ş., Küp, K. (2023) "Matematik Eğitiminin Yabancı Uyruklu Öğrencilerin ve Matematik Öğretmenlerinin Perspektiflerinde İncelenmesi: Kars Örneklemi", Kitap: Eğitim Araştırmalarında Trendler, Türkiye : VizeTek Yayıncılık |
Başta, Ö., İlgün, Ş., Altıntaş, E. (2023) "Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Okuryazarlık Özyeterliklerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", Kitap: EĞİTİMDE GÜNCEL ARAŞTIRMALAR - II, Ankara/Türkiye : VizeTek Yayıncılık |
Aziti, S., İlgün, Ş., Altıntaş, E. (2023) "Yatay Matematikleştirme Uygulamasının Öğrencilerin Çokgenler Konusu ile İlgili Beceri Temelli Problemleri Çözme Becerileri Üzerine Etkisinin İncelenmesi,", Kitap: EĞİTİMDE GÜNCEL ARAŞTIRMALAR - II, Ankara/Türkiye : VizeTek Yayıncılık |
İlgün, Ş., Altıntaş, E., Yüksek, C. (2022) "Birinci Dereceden Bir Bilinmeyenli Denklemler Konusunda Öğrencilerin Yapabilecekleri Hatalarla İlgili Öğretmen Görüşleri", Kitap: Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimlerde Multidisipliner Araştırmalar, Ankara/Türkiye : VizeTek Yayıncılık |
İlgün, Ş., Altıntaş, E., Yaylalı, H. (2022) "ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN GEOMETRİ KAYGILARI İLE GEOMETRİYE YÖNELİK TUTUMLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMES", Kitap: EĞİTİMDE GÜNCEL ARAŞTIRMALAR, Ankara/Türkiye : VizeTek Yayıncılık |
İlgün, Ş., Altıntaş, E., Aziti, S. (2022) "Ortaokul 7. Sınıf Öğrencilerinin Bakış Açısıyla Farklı GösteripYaptırma Yöntemlerinin Değerlendirilmesi", Kitap: EĞİTİMDE GÜNCEL ARAŞTIRMALAR, Ankara/Türkiye : VizeTek Yayıncılık |
İlgün, Ş., Altıntaş, E., Aziti, S. (2022) "Matematik Eğitiminde Harezmî Eğitim Modeli Uygulaması: Ortaokul 7. Sınıf Öğrenci Görüşleri", Kitap: EĞİTİMDE GÜNCEL ARAŞTIRMALAR, Ankara/Türkiye : VizeTek Yayıncılık |
İlgün, Ş., Altıntaş, E. (2022) "Temel Kavramlar", Kitap: Öğretim İlke ve Yöntemleri(TEORİDEN UYGULAMAYA), Ankara/Türkiye : VİZE TEK |
İlgün, Ş., Altıntaş, E., Ercan, C. (2022) "8. Sınıf Öğrencilerinin Okul Tükenmişliği İle Matematik Dersine Yönelik Tutumları Arasındaki İlişki", Kitap: Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimlerde Multidisipliner Araştırmalar, Ankara/Türkiye : VizeTek Yayıncılık |
İlgün, Ş., Altıntaş, E., Yılmaz, H. (2021) "OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ MATEMATİĞİN MÜZİK VE OYUN GİBİ ÇEŞİTLİ YOLLARLA ÖĞRETİLMESİ HUSUSUNDAKİ GÖRÜŞLERİ", Kitap: YENİ NESİL EĞİTİM ARAŞTIRMALARI, Ankara/Türkiye : iksad Yayınevi |
Altıntaş, E., İlgün, Ş., Öztürk, A., Kılıç, H. (2021) "7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN TAM SAYILARLA İŞLEMLER KONUSUNDAKİ HATA VE KAVRAM YANILGILARI", Kitap: YENİ DÜNYA EKSENİNDE GÜNCEL EĞİTİM ARAŞTIRMALARI, Ankara/Türkiye : iksad Yayınevi |
Altıntaş, E., İlgün, Ş., Daştan, Z. (2020) "YENİLİKÇİ ÖĞRENME VE ÖĞRETİM UYGULAMALARI", : IKSAD PUBLISHING |
Altıntaş, E., İlgün, Ş. (2017) "Recent Developments in Education", : E-BWN |
Altıntaş, E., İlgün, Ş. (2017) "Recent Developments in Education", : E-BWN |
Kayıt Yok |
(Uluslararası - Kitap) Eğitim Araştırmalarında Trendler, 2023, Editör |
(Uluslararası - Kitap) YENİ DÜNYA EKSENİNDE GÜNCEL EĞİTİM ARAŞTIRMALARI, 2021, Editör |
(Uluslararası - Kitap) YENİ NESİL EĞİTİM ARAŞTIRMALARI, 2021, Editör |
(Ulusal - Kitap) ŞifreMat-6 OKU , ANLA , ÇÖZ, 2019, Editör |
(Ulusal - Kitap) ŞifreMat-5 OKU , ANLA , ÇÖZ, 2019, Editör |
(Ulusal - Kitap) ŞifreMat-7 OKU, ANLA , ÇÖZ, 2019, Editör |
(Ulusal - Kitap) Eğlenceli Hikayeler İle Matematik, 2018, Editör |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2016 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
(Ulusal) Karma etkinlik/Sergi: MATEMATİK EĞİTİMİNDE MATERYAL TASARIMI, 05-05-2017 |
(Ulusal) Karma etkinlik/Sergi: MATEMATİK EĞİTİMİNDE MATERYAL TASARIM, 05-05-2017 |
(Ulusal) Karma etkinlik/Sergi: MATEMATİK EĞİTİMİNDE MATERYAL TASARIMI, 05-05-2017 |
(Ulusal) Karma etkinlik/Sergi: ALAN EĞİTİMİNDE MATERYAL TASARIMI YARIŞMASI/SERGİSİ-IV, 13-12-2017 |
(Ulusal) Karma etkinlik/Sergi: ALAN EĞİTİMİNDE MATERYAL TASARIM YARIŞMASI SERGİSİ-III, 10-05-2017 |
(Ulusal) Karma etkinlik/Sergi: ALAN EĞİTİMİNDE MATERYAL TASARIM YARIŞMASI SERGİSİ-III, 10-05-2017 |
(Ulusal) Karma etkinlik/Sergi: ALAN EĞİTİMİNDE MATERYAL TASARIM YARIŞMASI SERGİSİ-III, 10-05-2017 |
(Ulusal) Karma etkinlik/Sergi: ALAN EĞİTİMİNDE MATERYAL TASARIM YARIŞMASI SERGİSİ-III, 10-05-2017 |
(Ulusal) Karma etkinlik/Sergi: ALAN EĞİTİMİNDE MATERYAL TASARIM YARIŞMASI SERGİSE-III, 10-05-2017 |
(Ulusal) Karma etkinlik/Sergi: ALAN EĞİTİMİNDE MATERYAL TASARIM YARIŞMASI SERGİSİ-III, 10-05-2017 |
(Ulusal) Karma etkinlik/Sergi: ALAN EĞİTİMİNDE MATERYAL TASARIMI YARIŞMASI/SERGİSİ-IV, 13-12-2017 |
(Ulusal) Karma etkinlik/Sergi: ALAN EĞİTİMİNDE MATERYAL TASARIM /YARIŞMASI SERGİSİ-I, 17-05-2016 |
(Ulusal) Karma etkinlik/Sergi: ALAN EĞİTİMİNDE MATERYAL TASARIM /YARIŞMASI SERGİSİ-I, 17-05-2016 |
(Ulusal) Karma etkinlik/Sergi: ALAN EĞİTİMİNDE MATERYAL TASARIM /YARIŞMASI SERGİSİ-I, 17-05-2016 |
(Ulusal) Karma etkinlik/Sergi: ALAN EĞİTİMİNDE MATERYAL TASARIM /YARIŞMASI SERGİSİ-II, 29-12-2016 |
(Ulusal) Karma etkinlik/Sergi: ALAN EĞİTİMİNDE MATERYAL TASARIM /YARIŞMASI SERGİSİ-II, 29-12-2016 |
(Ulusal) Karma etkinlik/Sergi: ALAN EĞİTİMİNDE MATERYAL TASARIM /YARIŞMASI SERGİSİ-II, 29-12-2016 |
(Ulusal) Karma etkinlik/Sergi: ALAN EĞİTİMİNDE MATERYAL TASARIM /YARIŞMASI SERGİSİ-II, 29-12-2016 |
(Ulusal) Karma etkinlik/Sergi: ALAN EĞİTİMİNDE MATERYAL TASARIM /YARIŞMASI SERGİSİ-II, 29-12-2016 |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Esra Altıntaş
Kafkas Üniversitesi
|
2015 - 2023 | 74 |
Seyfullah Hızarcı
Atatürk Üniversitesi
|
2007 - 2018 | 8 |
Kafkas Üniversitesi
|
2019 - 2023 | 6 |
Süheyla Elmas
Kafkas Üniversitesi
|
2007 - 2017 | 6 |
Mehmet Fatih Özmantar
Gaziantep Üniversitesi
|
2016 - 2017 | 5 |
Meltem Angay
-
|
2021 - 2022 | 4 |
Soner Küçük
-
|
2014 - 2017 | 4 |
Kafkas Üniversitesi
|
2022 - 2023 | 3 |
Kafkas Üniversitesi
|
2019 - 2021 | 3 |
Kafkas Üniversitesi
|
2018 - 2020 | 3 |
Sümeyye Aziti
-
|
2022 - 2023 | 3 |
Zehra Daştan
-
|
2020 - 2023 | 3 |
Kafkas Üniversitesi
|
2019 | 2 |
Kafkas Üniversitesi
|
2015 | 2 |
Alper Cihan Konyalıoğlu
Atatürk Üniversitesi
|
2013 - 2023 | 2 |
Hasan Ünal
Yıldız Teknik Üniversitesi
|
2016 | 2 |
Rıdvan Ezentaş
Uludağ Üniversitesi
|
2018 | 2 |
Ceren Ercan
-
|
2022 - 2023 | 2 |
Hilal Taşgın
-
|
2022 - 2023 | 2 |
Hilal Yaylalı
-
|
2022 - 2023 | 2 |
Merve Aydın
-
|
2019 | 2 |
Selin Uygun
-
|
2021 | 2 |
-
|
2023 | 1 |
-
|
2023 | 1 |
Sevilay Çırak
Adıyaman Üniversitesi
|
2017 | 1 |
Solmaz Damla Gedik Altun
-
|
2023 | 1 |
Celalettin Özden
-
|
2023 | 1 |
Selin Uygun
-
|
2021 | 1 |
Nergis Yılmaz
-
|
2023 | 1 |
Gülay Agaç
Gaziantep Üniversitesi
|
2017 | 1 |
Ahmet Işık
Kırıkkale Üniversitesi
|
2013 | 1 |
Aylin Ayrı
-
|
2023 | 1 |
Ayşe Öztürk
-
|
2021 | 1 |
Begüm Güntekin
-
|
2023 | 1 |
Cansu Ulakcı
-
|
2023 | 1 |
Ceyhun Yüksek
-
|
2022 | 1 |
Emine Başlı
-
|
2023 | 1 |
Gözde Karadeniz
-
|
2023 | 1 |
Hatice Kılıç
-
|
2021 | 1 |
Kübra Küp
-
|
2023 | 1 |
Lütfiye Selin Uçarsu
-
|
2023 | 1 |
Mahmut Dapgın
-
|
2017 | 1 |
Muazzez Kübra Eren
-
|
2023 | 1 |
Müjdat Karadağ
-
|
2022 | 1 |
Öznur Başta
-
|
2023 | 1 |
Pelşin Akbulut
-
|
2023 | 1 |
Zeynep Gürsoy
-
|
2023 | 1 |
Zeynep Han Şimşekler
-
|
2018 | 1 |
Zeynephan Şimşekler
-
|
2018 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78449 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9456 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi | 289 |
Anahtar Kelimeler | Matematik Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 60 | 62 | 170 | 235 | 515 | 165 | 345 | 209 | 197 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 411 . | 439 . | 378 . | 310 . | 105 . | 367 . | 284 . | 414 . | 408 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 269 . | 288 . | 198 . | 138 . | 27 . | 185 . | 104 . | 172 . | 202 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 33 . | 43 . | 10 . | 3 . | 2 . | 9 . | 1 . | 8 . | 9 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 16 . | 28 . | 3 . | 1 . | 1 . | 4 . | 1 . | 5 . | 4 . | - |
Toplam Yayın | 4 | 8 | 12 | 14 | 15 | 12 | 9 | 12 | 15 | 0 |
Toplam Makale | 4 | 2 | 7 | 5 | 1 | 3 | 3 | 5 | 7 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 1 | 1 | 4 | 1 | 4 | 3 | 2 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 6 | 4 | 8 | 10 | 8 | 2 | 4 | 6 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 3 | 2 | 4 | 5 | 1 | 3 | 3 | 5 | 7 | 0 |
Makale (Ulusal) | 1 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 1 | 4 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 2 | 3 | 2 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 5 | 4 | 8 | 10 | 8 | 2 | 2 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 6 | 0 |