img
img
Prof. Dr. Şükrü İLGÜN

Prof. Dr. Şükrü İLGÜN

  • Dede Korkut Eğitim Fakültesi
  • Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
  • Matematik Eğitimi

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
121
Atıf
118
h-index
6
Proje
8
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Geometri (Dr), 2011, 2013
Yüksek Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi (Yl) (Tezli), 2001, 2004
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Erzincan Eğitim Fakültesi, Matematik Öğretmenliği Pr., 1996, 2000
Araştırma Alanları
Matematik Eğitimi, Matematik Eğitimi
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Geometri (Dr), 2011, 2013
Yüksek Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi (Yl) (Tezli), 2001, 2004
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Erzincan Eğitim Fakültesi, Matematik Öğretmenliği Pr., 1996, 2000
Kayıt Yok
İngilizce, YÖKDİL, 61, 2018
Kayıt Yok
[UAK] Eğitim Bilimleri Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Matematik Eğitimi
[UAK] Eğitim Bilimleri Matematik Eğitimi Matematik Eğitimi
2024-, Profesör, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Dede Korkut Eğitim Fakültesi, Türkiye
2019-, Doçent, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi, Türkiye
2014-2019, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye
2022-2025, Anabilim Dalı Başkanı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
2022-2025, Yönetim Kurulu Üyeliği, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
2022-, Enstitü Yönetim Kurulu Üyeliği, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
2021-, Fakülte Yönetim Kurulu Üyeliği, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
2017-2017, Myo/Yüksekokul Müdürü, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
2017-2017, Myo/Yüksekokul Müdürü, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
2016-2016, Myo/Yüksekokul Müdür Yardımcısı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
2014-2017, Anabilim Dalı Başkanı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Hilal Yaylalı, Yüksek Lisans, Ortaokul öğrencilerinin geometri başarıları, kaygıları, geometriye yönelik tutum ve inançları arasındaki ilişkinin incelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman)
Ajda Erdem, Yüksek Lisans, Okul dışı öğrenme ortamları dersinin ilköğretim matematik öğretmen adaylarının okul dışı öğrenme ortamlarını tasarlama ve uygulama açısından yeterlilik ve özyeterlilik düzeylerine etkisi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman)
Kübra Küp, Yüksek Lisans, Yabancı uyruklu öğrenciler perspektifinden matematik eğitimindeki görüşler ve beklentiler: Bir karma yöntem araştırması, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman)
Cansu Ulakcı, Yüksek Lisans, 7.sınıf öğrenci velilerinin matematik eğitiminden beklentilerinin matematik korkusu, matematik öz-yeterlik algısı ve akademik güdülenme perspektifinden incelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman)
Emrah Yigit, Yüksek Lisans, 5. Sınıf Doğal Sayılarla İşlemler Konusunda Oyunlarla Öğretimin Matematik Başarısına, Matematik Öz Yeterlilik Algısı ve Matematiksel Üst Biliş Düzeyine Etkisi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman)
Fatma Şahin, Yüksek Lisans, Dijital Bağımlılık ile Matematik Problemi Çözme Beceri Durumlarının İlişkisel İncelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman)
Özlem Gökçen Alper, Yüksek Lisans, ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN DİJİTAL BAĞIMLILIĞININ MATEMATİK OKURYAZARLIĞI VE MATEMATİK BAŞARISINA OLAN ETKİSİNİN İLİŞKİSEL İNCELENMESİ, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman)
Zehra Daştan, Yüksek Lisans, 7. sınıf öğrencilerin geometri öğretiminde modelleme etkinlikleri ile matematik tarihini kullanarak geometrik kavramlar ve öğrencilerin geometri kaygıları üzerine inceleme, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Öznur Başta, Yüksek Lisans, Ortaokul öğrencilerinin matematik okuryazarlık özyeterliklerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
İlyas Köse, Yüksek Lisans, Z-kitap (Zenginleştirilmiş kitap) uygulamalarının teknik, tasarım, içerik ve eğitsel özellikleri ile ilgili ilköğretim matematik öğretmenlerinin görüşleri, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Büşra Yaşar Yusumut, Yüksek Lisans, Erken çocuklukta öz düzenleme ve problem çözme: Sayı hissinin aracı rolü, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Sümeyye Güneş, Yüksek Lisans, Yatay matematikleştirme uygulamasının öğrencilerin ortaokul beceri temelli geometri problemlerini çözme becerileri üzerine etkisinin incelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Ceren Ercan, Yüksek Lisans, Cebir öğretiminde senaryo tabanlı öğrenme yönteminin öğrencilerin beceri temelli sorulardaki başarısına etkisi ve öğretim yöntemine dair öğrenci görüşlerinin incelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Hilal Taşgin, Yüksek Lisans, Özel yetenek tanısı konmuş bireylerin sayı duyusu düzeylerinin çeşitli değişkenler bakımından incelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Zeynep Han Şimşekler, Yüksek Lisans, Özel yetenekli çocuklarda matematiksel soyutlama, Uludağ Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2017, (Asıl Danışman)
2018-2019, ileri diferansiyel geometri-2, Yüksek Lisans
2018-2019, topluma hizmet uygulamaları, Lisans
2018-2019, topluma hizmet uygulamaları, Lisans
2018-2019, analitik geometri -ıı, Lisans
2018-2019, lineer cebir-ıı, Lisans
2018-2019, geometri, Lisans
2018-2019, öğretmenlik uygulaması, Lisans
2018-2019, öğrekmenlik uygulaması, Lisans
2018-2019, öğretem teknolojileri ve materyal tasarım, Lisans
2018-2019, öğretim teknolojileri ve materyal tasarım, Lisans
2018-2019, OKUL DENEYİMİ, Lisans
2018-2019, OKUL DENEYİMİ, Lisans
2018-2019, OKUL DENEYİMİ, Lisans
2018-2019, ANALİTİK GEOMETRİ-I, Lisans
2018-2019, LİNEER CEBİR-I, Lisans
2018-2019, EĞİTİM SOSYOLOJİSİ, Lisans
2018-2019, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans
2018-2019, İLERİ DİFERANSİYEL GEOMETRİ 1, Yüksek Lisans
2017-2018, ileri diferansiyel geometri-2, Yüksek Lisans
2017-2018, topluma hizmet uygulamaları, Lisans
2017-2018, topluma hizmet uygulamaları, Lisans
2017-2018, analitik geometri-ıı, Lisans
2017-2018, lineer cebir-ıı, Lisans
2017-2018, geometri, Lisans
2017-2018, OKUL DENEYİMİ, Lisans
2017-2018, OKUL DENEYİMİ, Lisans
2017-2018, TEMEL MATEMATİK 1, Lisans
2017-2018, ANALİTİK GEOMETRİ 1, Lisans
2017-2018, TEMEL MATEMATİK 1, Lisans
2017-2018, LİNEER CEBİR 1, Lisans
2016-2017, ileri diferansiyel geometri 1, Yüksek Lisans
2016-2017, topluma hizmet uygulamaları, Lisans
2016-2017, topluma hizmet uygulamaları, Lisans
2016-2017, analitik geometri -ıı, Lisans
2016-2017, lineer cebir-ıı, Lisans
2016-2017, geometri, Lisans
2016-2017, OKUL DENEYİMİ, Lisans
2016-2017, OKUL DENEYİMİ, Lisans
2016-2017, MATEMATİK TARİHİ, Lisans
2016-2017, GENEL MATEMATİK, Lisans
2016-2017, GENEL MATEMATİK-I, Lisans
2016-2017, GENEL MATEMATİK-I, Lisans
2016-2017, ANALİTİK GEOMETRİ 1, Lisans
2016-2017, LİNEER CEBİR 1, Lisans
2015-2016, ileri diferansiyel geometri-2, Yüksek Lisans
2015-2016, topluma hizmet uygulamaları, Lisans
2015-2016, analitik geomitri -ıı, Lisans
2015-2016, lineer cebir-ıı, Lisans
2015-2016, geometri, Lisans
2015-2016, temel matematik, Lisans
2015-2016, temel matematik, Lisans
2015-2016, temel matematik-ıı, Lisans
2015-2016, temel matematik-ıı, Lisans
2015-2016, TEMEL MATEMATİK-I, Lisans
2015-2016, TEMEL MATEMATİK -I, Lisans
2015-2016, LİNEER CEBİR 1, Lisans
2015-2016, ANALİTİK GEOMETRİ 1, Lisans
2014-2015, lineer cebir-ıı, Lisans
2014-2015, geometri, Lisans
2014-2015, soyut matematik, Lisans
2014-2015, istatistik-ıı, Lisans
2014-2015, istatistik-ıı, Lisans
2014-2015, istatistik-ıı, Lisans
2014-2015, istatistik-ıı, Lisans
2014-2015, temel matematik, Lisans
2014-2015, temel matematik, Lisans
2014-2015, MATEMATİK ÖĞRETİMİ- I, Lisans
2014-2015, MATEMATİK ÖĞRETİMİ I, Lisans
2014-2015, MATEMATİK ÖĞRETİMİ I, Lisans
2014-2015, GENEL MATEMATİK, Lisans
2014-2015, GENEL MATEMATİK, Lisans
2014-2015, TEMEL MATEMATİK I, Lisans
2014-2015, LİNEER CEBİR 1, Lisans
2014-2015, İLERİ DİFERANSİYEL GEOMETRİ 1, Yüksek Lisans
2014-2015, TEMEL MATEMATİK I, Lisans
2013-2014, TEMEL MATEMATİK, Lisans
2013-2014, TEMEL MATEMATİK, Lisans
2013-2014, TEMEL MATEMATİK II, Lisans
2013-2014, TEMEL MATEMATİK II, Lisans
2013-2014, SOYUT MATEMATİK, Lisans
2013-2014, GEOMETRİ, Lisans
Kayıt Yok
ÖZEL YETENEK TANISI KONMUŞ BİREYLERİN SAYI DUYUSU DÜZEYLERİNİN SINIF DÜZEYİ,CİNSİYET,SAYI DUYUSU BİLEŞENLERİ VE SAYI DUYUSU ÖZ YETERLİKLERİNE GÖRE İNCELENMESİ Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2023-2024  
"Mesleğe Yönelik Okumaların Matematik Öğretmen Adaylarının Matematik Okuryazarlığı Özyeterlik Düzeyleri Ve Mesleğe Yönelik Tutumlarına Etkisinin İncelenmesi" Diğer Kamu Kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları Hariç): Yürütücü , 2023-2024  
ÖZEL YETENEK TANISI KONMUŞ BİREYLERİN SAYI DUYUSU DÜZEYLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER BAKIMINDAN İNCELENMESİ Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2023-2023
Yatay Matematikleştirme Uygulamasının Öğrencilerin Ortaokul Beceri Temelli Geometri Problemlerini Çözme Becerisi Üzerine Etkisinin İncelenmesi Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2023-2023  
Cebir Öğretiminde Senaryo Tabanlı Öğrenmenin Öğrencilerin Beceri Temelli Sorulardaki Başarısına Etkisi Ve Öğretime Dair Öğrenci Görüşlerinin İncelenmesi Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2023-2023  
MESLEĞE YÖNELİK OKUMALARIN MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ MATEMATİK OKURYAZARLIĞI ÖZYETERLİK DÜZEYLERİ VE MESLEĞE YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİSİNİN İNCELENMESİ Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2023-2024
KARS’TA HER ÇOCUK ÖZELDİR! Diğer Kamu Kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları Hariç): Proje Koordinatör Yrd. , 2020-2020  
Adım Adım Proje Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2016-2017  
Kayıt Yok
Küp, K., İLGÜN, Ş. (2024) "Yabancı Uyruklu Öğrencilerin Perspektifinden Matematik Eğitimine Dair Görüşler ve Beklentiler: Bir Karma Yöntem Araştırması", Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi Sakarya University Journal of Education Faculty, 24 (175200) pp. 1-100 Link  
İLGÜN, Ş., COŞTU, S., Köse, İ. (2024) "Z-KİTAP (ZENGİNLEŞTİRİLMİŞ KİTAP) UYGULAMALARININ TEKNİK, TASARIM, İÇERİK VE EĞİTSEL ÖZELLİKLERİ İLE İLGİLİ İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİ", ekev, 1 (10) pp. 1-52 [TR Dizin] Link   
Altıntaş, E., İLGÜN, Ş., Soytetir, İ. (2024) "Examination of Elementary School Mathematics Teachers’ Mathematical Modelling Attitudes in Terms of Various Variables", Osmangazi Journal of Educational Research, 11 (1) pp. 95-117 Link DOI  
İLGÜN, Ş., Altıntaş, E., Yaylalı, H. (2024) "Investigation of the relationship between secondary school students' geometry achievements, anxiety and attitudes towards geometry", Journal for the Education of Gifted Young Scientists,, 12 (3) pp. 101-118 Link  
GÜNBAŞ, N., İLGÜN, Ş. (2023) "Evaluating the Algorithm and Programming Course from the Perspective of Pre-Service Mathematics Teachers", Ondokuz Mayıs University Journal of Faculty of Education, (0) Link DOI   
Altıntaş, E., İLGÜN, Ş., Taşgın, H. (2023) "Examination of the number sense performance of gifted students in terms of various variables", Journal for the Education of Gifted Young Scientists, (0) Link DOI  
Ercan, C., Altıntaş, E., İLGÜN, Ş. (2023) "Scenario-based teaching in teaching algebra in gifted education", Journal of Gifted Education and Creativity, (0) Link  
İLGÜN, Ş., Daştan, Z., Altıntaş, E. (2023) "The Impact of Using Model-Based Activities Based on the History of Mathematics in Geometry Instruction on Students' Geometry Anxiety", Educational Policy Analysis and Strategic Research, (0) Link DOI  
İLGÜN, Ş., Dağaşan, A., ASLAN, H. (2023) "İlişkilendirme Kavramı Üzerinden Sosyal Bilgiler Dersi ile Matematik Dersi Arasındaki Bağlantıyı Keşfetmek*", Turkish Studies-Educational Sciences, (0) Link DOI  
İLGÜN, Ş., Altun, S.D.G., Konyalıoğlu, A.C. (2023) "Teacher Candidates’ Understanding and Appraoches to Errors About Matrices", Educational Policy Analysis and Strategic Research, 3 (4) Link DOI  
Özden, C., İLGÜN, Ş. (2023) "İlköğretim Matematik Öğretmenliği Lisans Programının Paydaş Görüşlerine Göre Değerlendirmesi", Yaşadıkça Eğitim, 37 (2) pp. 581-610 [TR Dizin] Link DOI   
İLGÜN, Ş., Altıntaş, E., Taşgın, H. (2022) "Öğrencilerde Matematik Korkusu İle İlgili İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Görüşlerinin İncelenmesi", Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 10 (2) DOI   
İLGÜN, Ş., Altıntaş, E., Karadağ, M. (2022) "Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Okuryazarlık Öz-Yeterlik Algılarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, (0) [TR Dizin]   
İLGÜN, Ş., Altıntaş, E., Angay, M. (2022) "İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin Problem Çözme ile İlgili Görüşleri", İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 23 (2) [TR Dizin]   
İLGÜN, Ş., Altıntaş, E., YAŞAR-YUSUMUT, B. (2022) "MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ İNTERNET OKURYAZARLIĞI ÖZYETERLİK DÜZEYLERİNİN BAZI DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ", Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi, (0)  
Altıntaş, E., İLGÜN, Ş., Angay, M. (2022) "İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN GEOMETRİ DERSİNİN İŞLENİŞİ İLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİ", Artvin Çoruh Üniversitesi Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi, (0)  
Altıntaş, E., İLGÜN, Ş. (2021) "İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRSEL MATEMATİK OKURYAZARLIĞI ALGI DÜZEYLERİNİN CİNSİYETE VE SINIF DÜZEYİNE GÖRE DEĞİŞİMİ", EKEV AKADEMİ DERGİSİ, (0) [TR Dizin] Link  
Altıntaş, E., İLGÜN, Ş., Uygun, S. (2021) "İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN ÖZEL EĞİTİM DERSİ VE KAYNAŞTIRMA YOLUYLA MATEMATİK EĞİTİMİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ", Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi, (0) Link  
Altıntaş, E., İLGÜN, Ş., Uygun, S., Angay, M. (2021) "Mistakes and Misconceptions of 7th Grade Students about First Order Equations with one Unknown", e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, (0) [TR Dizin] Link  
Altıntaş, E., İLGÜN, Ş., Daştan, Z. (2020) "7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİKTE HATALI ÇÖZÜM İÇEREN SORULARLA İMTİHANI", Turkish Studies-Educational Sciences, (0) [TR Dizin]   
COŞTU, S., İLGÜN, Ş. (2020) "Matematik Eğitimine Yönelik Geliştirilen Materyallerin Yeniden Değerlendirilmesinde Üniversite-Okul İşbirliği Açısından Mevcut Durumun Tespitine Yönelik Bir Çalışma", e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, 7 (3) pp. 367-389 [TR Dizin] Link DOI   
Altıntaş, E., İLGÜN, Ş. (2020) "İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiksel İspata Yönelik Görüşlerinin Belirlenmesi: Kars Örneklemi", Kastamonu Eğitim Dergisi, (0) [TR Dizin]   
İLGÜN, Ş. (2019) "Fixed point theorem for composite functions", New Trends in Mathematical Sciences, (0) [TR Dizin] DOI  
İLGÜN, Ş. (2018) "Fixed Point of Surface Transformation and a Fixed PointTheorem for Triangular Surface Mapping", Turkish Journal of Analysis and Number Theory, (0) DOI  
İLGÜN, Ş. (2018) "YAPISALCILIĞIN ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN GEOMETRİ DERSİNDEKİ ÇOKGENLER KONUSUYLA İLGİLİ BAŞARILARINA VE GEOMETRİYE YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİSİ", social Scıences Studıes Journal, (0) DOI  
Altıntaş, E., İLGÜN, Ş. (2018) "8. Sınıf Öğrencilerinin Temel Geometri Konularındaki Başarıları", Turkish Studies, (0) [TR Dizin]   
İLGÜN, Ş., Altıntaş, E., Şimşekler, Z., Ezentaş, R. (2018) "Üstün Zekalı Çocuklarda Matematiksel Soyutlamaya İlişkin Bir Örnek Olay Çalışması", Turkish Studies, 13 (4) pp. 707-727 [TR Dizin]   
İLGÜN, Ş. (2018) "BROUWER’S FIXED-POINT THEOREM IN PLANE GEOMETRY", International Journal of Academic Research and Reflection, (0)  
Altıntaş, E., İLGÜN, Ş., Küçük, S. (2017) "Evaluation of use of Graphics Interchange Format (GIF) animations in mathematics education", Educational Research and Reviews, (0) DOI  
Altıntaş, E., İLGÜN, Ş. (2017) "İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENLİĞİ BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN PROJE HAZIRLAMA SÜRECİYLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ", Turkish Studies International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic, (0) [TR Dizin]   
Altıntaş, E., İLGÜN, Ş. (2017) "ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN GEOMETRİDE “YÜKSEKLİK” VE “DİKLİK MERKEZİ” KAVRAMINA İLİŞKİN KAVRAM YANILGILARI", Turkısh Studies, (0) [TR Dizin]   
Altıntaş, E., İLGÜN, Ş. (2017) "Exploring the opinions about the concepts of “formula” and “rule” in mathematics.", Educational Research and Reviews, (0)  
Özmantar, M.F., Agaç, G., İLGÜN, Ş. (2017) "İlkokul Matematik Dersi Öğretim Programlarının Alıştırmalar Bağlamında İncelenmesi: Tarihsel Bir Analiz", Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 7 (2) pp. 295-317 [TR Dizin] Link DOI   
İLGÜN, Ş., Elmas, S., Küçük, S. (2017) "Aritmetik İşlemlerde Öncelik Sırası", Bayburt Üiversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 12 (23) pp. 253-270 [TR Dizin]   
Özmantar, M.F., Dapgın, M., Çırak, S., İLGÜN, Ş. (2017) "Matematik Öğretmenlerinin Ders Kitabı Dışında Kaynak Kullanımları: Nedenler, Sonuçlar ve Çıkarımlar", Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 16 (3) pp. 741-758 [TR Dizin] Link DOI   
Altıntaş, E., İLGÜN, Ş. (2016) "ÖĞRETMENLERİN ÜSTÜN ZEKALIÖĞRENCİLERİN EĞİTİMİNE YÖNELİK DÜŞÜNCE VE ÖNERİLERİ", Turkish Studies, (0) [TR Dizin]   
Altıntaş, E., İLGÜN, Ş. (2016) "The term gifted child from teachers view", Educational Research and Reviews, 11 (10) pp. 957-965 Link DOI  
Hızarcı, S., İLGÜN, Ş., Elmas, S. (2015) "A DIFFERENT FORM OF GEOMETRICAL THINKING ANGLES", nternational Journal of Academic Research and Reflection, (0) DOI  
Hızarcı, S., İLGÜN, Ş., Elmas, S. (2015) "DIFFERENT APPROACHES IN EUCLIDIAN GEOMETRY", International Journal of Academic Research and Reflectio, (0)  
Altıntaş, E., İLGÜN, Ş. (2015) "THE PERCEPTİON OF GİFTED STUDENTS PARENTS ABOUT THE TERM OF GİFT EDNESS", Educational Research and Reviews, (0) DOI  
BÜLBÜL, M.Ş., İLGÜN, Ş. (2015) "Matematik Eğitiminde Kullanılabilecek Bazı Gif Animasyonlarındaki Görsel ve Eğitsel Özellikler", Surdurulebilir ve Engelsiz Bilim Egitimi, (0) pp. 1-1 Link DOI  
Hızarcı, S., İLGÜN, Ş., Küçük, S. (2014) "EPISTEMOLOGICAL OBSTACLES IN MATHEMATICAL UNDERSTANDING A FUNCTION EXAMPLE", INTERNATIONAL JOURNAL OF ACADEMIC RESEARCH, (0) DOI  
Işık, A., İLGÜN, Ş., Konyalıoğlu, A.C. (2013) "Vidinli Huseyin Tevfik Pasha’s triplets", International Journal of Academic Research, 5 (6) pp. 251-252 Link DOI  
Hızarcı, S., Elmas, S., İLGÜN, Ş. (2010) "A simple construction of the golden ratio", mathematics teachıng 2017, (0)  
İLGÜN, Ş., Altıntaş, E. (2024) "7. SINIF 1. DERECEDEN 1 BİLİNMEYENLİ DENKLEMLERİN ÖĞRETİMİNDE YARATICI DRAMA YÖNTEMİ VE İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME YÖNTEMİNİN ÖĞRENCİLERİN GÖRÜŞLERİ İLE KARŞILAŞTIRILMASI", Bilim Teknoloji Kültür Sanat Spor ve Eğitim Kongresi , Bakü, Azerbaycan, (Mayıs 2024
Altıntaş, E., İLGÜN, Ş., Güntekin, B., Uçarsu, L.S., Başlı, E., Ayrı, A. (2023) "7. Sınıf Öğrencilerinin Tam Sayılar Konusuyla İlgili Hataları ve Kavram Yanılgıları", (UFBMEK-2023) , Kars, Türkiye, (Ekim 2023
İLGÜN, Ş., Yılmaz, N. (2023) "Kavram Karikatürüyle Öğretim ve Oyunlarla Öğretimin Karşılaştırılması", (UFBMEK-2023) , Kars, Türkiye, (Ekim 2023
İLGÜN, Ş., YAŞAR-YUSUMUT, B. (2023) "Matematik Öğretmen Adaylarının Van Hiele Geometri Düzeyleri ile Geometrik Düşünme Alışkanlıkları İnancı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Kars Örneklemi", (UFBMEK-2023) , Kars, Türkiye, (Ekim 2023
İLGÜN, Ş., YAŞAR-YUSUMUT, B., Altıntaş, E. (2023) "Mesleğe Yönelik Okumaların Matematik Öğretmen Adaylarının Matematik Okuryazarlığı Özyeterlik Düzeyleri ve Mesleğe Yönelik Tutumları Üzerine Etkisinin İncelenmesi", (UFBMEK-2023) , Kars, Türkiye, (Ekim 2023
Altıntaş, E., İLGÜN, Ş., Karadeniz, G., Eren, M.K., Akbulut, P., Gürsoy, Z. (2023) "Ortaokul 5.sınıf Öğrencilerinin Kesirler Konusundaki Hata ve Kavram Yanılgıları", (UFBMEK-2023) , Kars, Türkiye, (Ekim 2023
İLGÜN, Ş., Yaylalı, H. (2023) "Prizmalar Konusunda Kağıt Katlama ve Geogebra Uygulaması ile Yapılan Geometri Öğretimi Yöntemlerinin Karşılaştırılması", (UFBMEK-2023) , Kars, Türkiye, (Ekim 2023
İLGÜN, Ş., Altıntaş, E., YAŞAR-YUSUMUT, B. (2023) "Mesleğe Yönelik Okumaların Matematik Öğretmen Adaylarının Matematik Okuryazarlığı Özyeterlik Düzeyleri ve Mesleğe Yönelik Tutumları Üzerine Etkisinin İncelenmesi", 15. ulusal fen bilimleri ve matematik eğitimi kongresi , Kars, Türkiye, (Eylül 2023
İLGÜN, Ş., Altıntaş, E. (2022) "Examining Secondary School 7th Grade Mathematics Activities Within the Scope of Harezmian Education Model and Obtaining", 1st International Symposium on Current Developments in Fundamental and Applied Mathematics Sciences , Erzurum, Türkiye, (Ağustos 2022
İLGÜN, Ş., Altıntaş, E. (2022) "Receiving Student Opinions Within the Scope of Geometry Lessons Taught Using Activities Regarding Different Demonstrati", 1st International Symposium on Current Developments in Fundamental and Applied Mathematics Sciences , Erzurum, Türkiye, (Ağustos 2022
Altıntaş, E., İLGÜN, Ş. (2022) "BİRİNCİ DERECEDEN BİR BİLİNMEYENLİ DENKLEMLER KONUSUNDA ÖĞRENCİLERİN YAPABİLECEKLERİ HATALARLA İLGİLİ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ", EYFOR-XIII , İzmir, Türkiye, (Temmuz 2022
Altıntaş, E., İLGÜN, Ş. (2022) "ORTAOKUL 7. VE 8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK DERSİNE İLİŞKİN YENİ NESİL SORULARLA İLGİLİ GÖRÜŞLERİ", EYFOR-XIII , İzmir, Türkiye, (Temmuz 2022
İLGÜN, Ş., Altıntaş, E., Uygun, S. (2021) "GEOMETRİ ÖĞRETİMİNDE FARKLI İKİ YAKLAŞIM OLAN ORİGAMİ VE GEOGEBRA’NIN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ", 4. Uluslararası BAŞÖĞRETMEN EĞİTİM VE YENİLİKÇİ BİLİMLER SEMPOZYUMU , Ankara, Türkiye, (Aralık 2021
İLGÜN, Ş., Altıntaş, E., Angay, M. (2021) "ÖĞRENCİLERİN FARKLI ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ İLE İŞLENEN GEOMETRİ DERSLERİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ: GEOGEBRA İLE 5E MODELİ ÖRNEĞİ", 4. Uluslararası BAŞÖĞRETMEN EĞİTİM VE YENİLİKÇİ BİLİMLER SEMPOZYUMU , Ankara, Türkiye, (Aralık 2021
Altıntaş, E., İLGÜN, Ş. (2020) "PERMUTATION, COMBINATION, BINOMIAL AND PROBABILITY THROUGH THEEYES OF PROSPECTIVE MATHEMATICS TEACHERS: WHY DIFFICULT? HOW TOMAKE EASIER?", 1. INTERNATIONAL BAKU SCIENTIFIC RESEARCHES CONFERENCEBaku, Azerbaijan , Bakü, Azerbaycan, (Eylül 2020
Altıntaş, E., İLGÜN, Ş. (2020) "THE OPINIONS OF PROSPECTIVE MATHEMATICS TEACHERS ON HOW THECONCEPT OF PLACE VALUE IS FORMED IN STUDENTS", 1. INTERNATIONAL BAKU SCIENTIFIC RESEARCHES CONFERENCEBaku, Azerbaijan , Bakü, Azerbaycan, (Eylül 2020
Altıntaş, E., İLGÜN, Ş. (2020) "MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARI “MATEMATİKSEL OLARAKÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLER” İÇİN HAZIR MI?", EL RUHA 7th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIALSCIENCES , Tiriboli, Libya, (Ağustos 2020
Altıntaş, E., İLGÜN, Ş. (2020) "MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARINCA ÇEŞİTLİ GEOMETRİK ŞEKİLLERİN ALAN FORMÜLLERİNİN İLİŞKİLİ BİR ŞEKİLDE ORTAYA KONMASI DURUMUNUN İNCELENMESİ", AL FARABI JOURNAL8th International Conference on Social Sciences , Almaty, Kazakistan, (Ağustos 2020
Altıntaş, E., İLGÜN, Ş. (2020) "MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ 2/5+4/3=6/8 ÖRNEK OLAYI İLE BAŞA ÇIKABİLME DURUMLARI", AL FARABI JOURNAL8th International Conference on Social Sciences21-22 July 2020 / Almaty, Kazakhstan , Almaty, Kazakistan, (Ağustos 2020
Altıntaş, E., İLGÜN, Ş. (2020) "MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ KESİRLER KONUSUNA BAKIŞI:NEDEN ZOR? NASIL KOLAYLAŞTIRILIR?", EL RUHA7th INTERNATIONAL CONFERENCE ONSOCIAL SCIENCES , Tiriboli, Libya, (Ağustos 2020
Altıntaş, E., İLGÜN, Ş. (2020) "MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÜRETTİKLERİ ANALOJİLER İLEMATEMATİKSEL KAVRAMLARA BAKIŞI;VIEWS OF PROSPECTIVE MATHEMATICS TEACHERS ON MATHEMATICAL CONCEPTSWITH THE ANOLOGIES THEY PRODUCED", ATLAS INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES 6. , (Mayıs 2020
Altıntaş, E., İLGÜN, Ş. (2020) "MATEMATİKSEL BAĞINTILARLA KİŞİLİK ANALİZİ ;CHARACTER ANALYSIS WITH MATHEMATICAL RELATIONS", ATLAS INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES 6. , (Mayıs 2020
Altıntaş, E., İLGÜN, Ş., YILMAZ, H. (2019) "Evaluation Of Teaching Mathematics With Songs Enriched With Animations In Terms OfStudent Achievements And Teacher Opinions", 6th International Early ChildhoodEducation Congress6. Uluslararası Okul Öncesi EğitimiKongresi , (Aralık 2019
Altıntaş, E., İLGÜN, Ş. (2019) "Okulöncesi Eğitiminde Hikayelerle Matematik Öğretiminin Öğrenci Başarıları ve Öğretmen Görüşleri Bakımından Değerlendirilmesi", 6th International Early ChildhoodEducation Congress 6. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi , (Aralık 2019
Altıntaş, E., İLGÜN, Ş., Aydın, M. (2019) "İSPAT YÖNTEMİNİN ÜÇGENİN ALANININ ÖĞRETİMİNDEKİ ETKİSİ", İKSAD4. INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES , (Eylül 2019
Altıntaş, E., İLGÜN, Ş., Aydın, M. (2019) "PARALELKENARIN ALANININ ÖĞRETİMİNDE İSPATIN ETKİSİ", İKSAD4. INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES , (Eylül 2019
Altıntaş, E., İLGÜN, Ş. (2019) "DİKDÖRTGENLER PRİZMASININ YÜZEY ALANININ ÖĞRETİMİNDE İSPATIN ETKİSİ", AL-FARABİ 4. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ , (Mayıs 2019
Altıntaş, E., İLGÜN, Ş. (2019) "GELİŞTİRİLEN ŞİFRELEME ETKİNLİĞİNİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ BAKIMINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ", AL-FARABİ 4. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ , (Mayıs 2019
YILMAZ, H., İLGÜN, Ş., Altıntaş, E. (2019) "GÜZEL SANATLAR LİSESİ MÜZİK BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN SAYISAL DERSLERE KARŞI TUTUMLARI (KARS ÖRNEĞİ)", UMTEB 6. ULUSLARARASI MESLEKİ VE TEKNİK BİLİMLER KONGRESİ , (Mayıs 2019
Altıntaş, E., İLGÜN, Ş. (2019) "İSPAT YOLUYLA ANLATIMIN DİKDÖRTGENİN ALAN HESABININ ÖĞRETİMİNE ETKİSİ", UMTEB 6. ULUSLARARASI MESLEKİ VE TEKNİK BİLİMLER KONGRESİ , (Mayıs 2019
SAKA, E., İLGÜN, Ş. (2019) "ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN GEOMETRİ HAKKINDA OLUŞTURDUKLARI METAFORLAR", UMTEB 6. ULUSLARARASI MESLEKİ VE TEKNİK BİLİMLER KONGRESİ , (pp. 405-410), Iğdır, Türkiye, (Mayıs 2019
İLGÜN, Ş., SAKA, E. (2019) "ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN GEOMETRİ İNANÇLARININ İNCELENMESİ", UMTEB 6. ULUSLARARASI MESLEKİ VE TEKNİK BİLİMLER KONGRESİ , (pp. 411-415), Iğdır, Türkiye, (Mayıs 2019
Altıntaş, E., İLGÜN, Ş. (2018) "6. Sınıf Öğrencilerinin Şifrelemeye Dayalı Matematik Etkinliğine Yönelik Görüşleri", The 6th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI-EPOK) , (Aralık 2018
Altıntaş, E., İLGÜN, Ş. (2018) "Şarkılarla Matematik Öğretiminin Öğretmen Adaylarınca Değerlendirilmesi", The 6th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI-EPOK) , (Aralık 2018
COŞTU, S., İLGÜN, Ş. (2018) "Eğitim Fakültelerinde Geliştirilen Eğitsel Faliyetlerin Paylaşımında Üniversite-Okul İşbirliği :Matematik Öğretmenleri ve İdareci Görüşleri", INTERNATIONAL FIELD EDUCATION OF MATERIAL SYMPOSIUM , (Mayıs 2018
İLGÜN, Ş., Altıntaş, E. (2018) "MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN VE PEDAGOJİK FORMASYON ALAN MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ MATEMATİKSEL İNANÇLARINA YÖNELİK BİR UYGULAMA", ULEAD 2018 - VIII. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ , (Mayıs 2018
COŞTU, S., İLGÜN, Ş. (2018) "Materyal Paylaşımında Üniversite Okul İşbirliği Açısından Durum tespiti:Matematik Öğretmen Adayları Ne Söylüyor", INTERNATIONAL FIELD EDUCATION OF MATERIAL SYMPOSIUM , (Mayıs 2018
İLGÜN, Ş., Hızarcı, S. (2018) "YAPISALCILIĞIN ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİNGEOMETRİ DERSİNDEKİ ÇOKGENLER KONUSUYLA İLGİLİBAŞARILARINA YÖNELİK ETKİSİ", ULEAD 2018 - VIII. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ , (Mayıs 2018
İLGÜN, Ş., Altıntaş, E., Şimşekler, Z.H., Ezentaş, R. (2018) "Üstün Zekâlı Çocuklarda Matematiksel Soyutlama", 1.Uluslararası Sosyal Araştırmalar ve Davranış Bilimleri Sempozyumu , (Nisan 2018
İLGÜN, Ş., Hızarcı, S. (2018) "Yapısalcılığın Lise Öğrencilerinin Geometriye YönelikTutumlarına Etkisi", SADAB 2018 , (Nisan 2018
Altıntaş, E., Küçük, S., İLGÜN, Ş. (2017) "Investigation of Gif Animation’s Effectiveness on Grade 12 Mathematics Education", II. International Iğdır Symposium , (Ekim 2017
Altıntaş, E., İLGÜN, Ş. (2017) "GEOMETRİDEKİ KAVRAM YANILGILARINA YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA.", IX. International Congress of Educational Research , (Mayıs 2017
Altıntaş, E., İLGÜN, Ş. (2017) "Matematikte “Formül” ve “Kural” Kavramlarına İlişkin Görüşlerin İncelenmesi", International conference of strategic research in social science and education , (Mayıs 2017
Altıntaş, E., İLGÜN, Ş. (2017) "The Ideas of Prospective Teachers about Civil Cervant Selection Exam", IX. International congress of educational research , (Mayıs 2017
İLGÜN, Ş., Ünal, H., Özmantar, M.F. (2016) "Discovery Learning in Mathematics", EĞİTİM BİLİMLERİ , Çanakkale, Türkiye, (Ağustos 2016
Altıntaş, E., İLGÜN, Ş. (2016) "Investigation of knowledge of pre service teachers regarding terms of digit and number", SOSYAL BİLİMLER VE DAVRANIŞ BİLİMLER , (Ağustos 2016
İLGÜN, Ş., Özmantar, M.F. (2016) "The Examination of Programmes of Elemantary Mathematics Education in Republic period from memorisation perspective", SOSYAL BİLİMLER VE DAVRANIŞ BİLİMLERİ , (Ağustos 2016
İLGÜN, Ş., Ünal, H., Özmantar, M.F. (2016) "Transition from Algebraic Representation to Visual Representation in Mathematics", EĞİTİM BİLİMLERİ , (Ağustos 2016
İLGÜN, Ş., BÜLBÜL, M.Ş. (2015) "Matematik Eğitiminde Kullanılabilecek Bazı GIF Animasyonlarında Aranan Görsel ve Eğitsel Özellikler", Türkbilmat-2 , Türkiye, (Mayıs 2015
İLGÜN, Ş. (2015) "Prospective Mathematic Teachers Beliefs About Mathematic Teaching And Learning", International Journal of Arts Sciences’ (IJAS) , (Mayıs 2015
Hızarcı, S., Elmas, S., İLGÜN, Ş., Selvitopi, H. (2012) "A Fixed Point Theorem for Surface", X.Geometri Sempozyumu , 2012 , Balıkkesir, Türkiye, (Aralık 2012
Hızarcı, S., Elmas, S., İLGÜN, Ş. (2008) "A Simple Construction of The Golden Ratio", VI. ULUSAL GEOMETRI SEMPOZYUMU , Türkiye, (Temmuz 2008
Hızarcı, S., İLGÜN, Ş., Elmas, S. (2007) "POL ERDÖS-MORDELL EŞİTSİZLİĞİNE FARKLI BİR BAKIŞ", V. uLu§ALGEOMETRİ §EMPOTYUMU , Türkiye, (Temmuz 2007
GÜNBAŞ, N., İLGÜN, Ş. (2021) "BİLGİSAYAR DESTEKLİ GEOMETRİ OYUNLARI VE UYGULAMALARI (ORTAOKUL ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİLERİ İÇİN)", Ankara/Türkiye : Vizeyayıncılık, ISBN: ISBN: 978-625-7103-57-2 
İLGÜN, Ş., Altıntaş, E., GÜNBAŞ, N. (2021) "ŞifreMat5-6-7-8 OKU, ANLA, ÇÖZ", Ankara/Türkiye : VizeTek Yayıncılık, ISBN: 978-625-8499-13-1 
GÜNBAŞ, N., İLGÜN, Ş., Altıntaş, E. (2019) "ŞifreMat-5 OKU, ANLA , ÇÖZ", Ankara/Türkiye : VİZE YAYINCILIK, ISBN: 978-605-9278-70-6 
İLGÜN, Ş., Altıntaş, E., GÜNBAŞ, N. (2019) "ŞifreMat-6 OKU, ANLA , ÇÖZ", Ankara/Türkiye : VİZE YAYINCILIK, ISBN: 978-605-9278-71-3 
Altıntaş, E., İLGÜN, Ş., GÜNBAŞ, N. (2019) "ŞifreMAT-7 OKU, ANLA , ÇÖZ", Ankara/Türkiye : VİZE YAYINCILIK, ISBN: 978-605-9278-72-0 
İLGÜN, Ş. (2019) "Temel Analitik Geometri", Türkiye : ERTUAL YAYINCILIK, ISBN: 978-605-80810-4-8 
Altıntaş, E., İLGÜN, Ş. (2018) "Eğlenceli Hikayeler İle Matematik", Türkiye : Vize Yayıncılık, ISBN: 978-605-9278-53-9 
İLGÜN, Ş., Altıntaş, E., Karahan, H. (2024) "İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ BİLGİ İŞLEMSEL DÜŞÜNME BECERİLERİNİN İNCELENMESİ", Kitap: MATEMATİK VE FEN - TEKNOLOJİ EĞİTİMİ ALANINDA YENİLİKÇİ TARTIŞMALAR, Ankara/Türkiye : vizetek, Bölüm Sayfaları: 152 / 187, ISBN: 978-625-5531-15-5 
İLGÜN, Ş., Altıntaş, E., Küçük, S. (2024) "İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ GEOMETRİ ÖZYETERLİK İNANÇLARININ İNCELENMESİ", Kitap: MATEMATİK VE FEN - TEKNOLOJİ EĞİTİMİ ALANINDA YENİLİKÇİ TARTIŞMALAR, Ankara/Türkiye : vizetek, Bölüm Sayfaları: 188 / 204, ISBN: 978-625-5531-15-5 
İLGÜN, Ş., Küp, K. (2023) "Matematik Eğitiminin Yabancı Uyruklu Öğrencilerin ve Matematik Öğretmenlerinin Perspektiflerinde İncelenmesi: Kars Örneklemi", Kitap: Eğitim Araştırmalarında Trendler, Türkiye : VizeTek Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 61 / 101, ISBN: 978-625-94017-9-9 
İLGÜN, Ş., Ulakcı, C. (2023) "7. SINIF ÖĞRENCİ VELİLERİNİN MATEMATİK EĞİTİMİNDEN BEKLENTİLERİNİN MATEMATİK OKURYAZARLIĞI VE MATEMATİK MOTİVASYONU PERSPEKTİFİNDEN İNCELENMESİ.", Kitap: Eğitim Araştırmalarında Trendler, Türkiye : VizeTek Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 115 / 131, ISBN: 978-625-94017-9-9 
Başta, Ö., İLGÜN, Ş., Altıntaş, E. (2023) "Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Okuryazarlık Özyeterliklerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", Kitap: EĞİTİMDE GÜNCEL ARAŞTIRMALAR - II, Ankara/Türkiye : VizeTek Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-94310-7-9 
Aziti, S., İLGÜN, Ş., Altıntaş, E. (2023) "Yatay Matematikleştirme Uygulamasının Öğrencilerin Çokgenler Konusu ile İlgili Beceri Temelli Problemleri Çözme Becerileri Üzerine Etkisinin İncelenmesi,", Kitap: EĞİTİMDE GÜNCEL ARAŞTIRMALAR - II, Ankara/Türkiye : VizeTek Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-94310-7-9 
İLGÜN, Ş., Altıntaş, E., Yüksek, C. (2022) "Birinci Dereceden Bir Bilinmeyenli Denklemler Konusunda Öğrencilerin Yapabilecekleri Hatalarla İlgili Öğretmen Görüşleri", Kitap: Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimlerde Multidisipliner Araştırmalar, Ankara/Türkiye : VizeTek Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 249 / 255, ISBN: 978-625-8499-68-1 
İLGÜN, Ş., Altıntaş, E., Ercan, C. (2022) "8. Sınıf Öğrencilerinin Okul Tükenmişliği İle Matematik Dersine Yönelik Tutumları Arasındaki İlişki", Kitap: Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimlerde Multidisipliner Araştırmalar, Ankara/Türkiye : VizeTek Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 236 / 246, ISBN: 978-625-8499-68-1 
İLGÜN, Ş., Altıntaş, E., Yaylalı, H. (2022) "ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN GEOMETRİ KAYGILARI İLE GEOMETRİYE YÖNELİK TUTUMLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMES", Kitap: EĞİTİMDE GÜNCEL ARAŞTIRMALAR, Ankara/Türkiye : VizeTek Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 223 / 241, ISBN: 978-625-8499-84-1 
İLGÜN, Ş., Altıntaş, E., Aziti, S. (2022) "Ortaokul 7. Sınıf Öğrencilerinin Bakış Açısıyla Farklı GösteripYaptırma Yöntemlerinin Değerlendirilmesi", Kitap: EĞİTİMDE GÜNCEL ARAŞTIRMALAR, Ankara/Türkiye : VizeTek Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 283 / 320, ISBN: 978-625-8499-84-1 
İLGÜN, Ş., Altıntaş, E., Aziti, S. (2022) "Matematik Eğitiminde Harezmî Eğitim Modeli Uygulaması: Ortaokul 7. Sınıf Öğrenci Görüşleri", Kitap: EĞİTİMDE GÜNCEL ARAŞTIRMALAR, Ankara/Türkiye : VizeTek Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 195 / 223, ISBN: 978-625-8499-84-1 
İLGÜN, Ş., Altıntaş, E. (2022) "Temel Kavramlar", Kitap: Öğretim İlke ve Yöntemleri(TEORİDEN UYGULAMAYA), Ankara/Türkiye : VİZE TEK, Bölüm Sayfaları: 1 / 25, ISBN: 978-625-8499-50-6 
Altıntaş, E., İLGÜN, Ş., Öztürk, A., Kılıç, H. (2021) "7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN TAM SAYILARLA İŞLEMLER KONUSUNDAKİ HATA VE KAVRAM YANILGILARI", Kitap: YENİ DÜNYA EKSENİNDE GÜNCEL EĞİTİM ARAŞTIRMALARI, Ankara/Türkiye : iksad Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 342 / 399, ISBN: 978-625-7562-66-9 
İLGÜN, Ş., Altıntaş, E., YILMAZ, H. (2021) "OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ MATEMATİĞİN MÜZİK VE OYUN GİBİ ÇEŞİTLİ YOLLARLA ÖĞRETİLMESİ HUSUSUNDAKİ GÖRÜŞLERİ", Kitap: YENİ NESİL EĞİTİM ARAŞTIRMALARI, Ankara/Türkiye : iksad Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 112 / 141, ISBN: 978-605-70345-4-0 
Altıntaş, E., İLGÜN, Ş., Daştan, Z. (2020) "YENİLİKÇİ ÖĞRENME VE ÖĞRETİM UYGULAMALARI", : IKSAD PUBLISHING, ISBN: 978-625-7279-55-0 
Altıntaş, E., İLGÜN, Ş. (2017) "Recent Developments in Education", : E-BWN,  
Altıntaş, E., İLGÜN, Ş. (2017) "Recent Developments in Education", : E-BWN, ISBN: 978-83-943963-3-6 
Kayıt Yok
(Uluslararası - Kitap) MATEMATİK VE FEN - TEKNOLOJİ EĞİTİMİ ALANINDA: YENİLİKÇİ TARTIŞMALAR, 2024, Editör
(Uluslararası - Kitap) Eğitim Araştırmalarında Trendler, 2023, Editör
(Uluslararası - Kitap) YENİ NESİL EĞİTİM ARAŞTIRMALARI, 2021, Editör
(Uluslararası - Kitap) YENİ DÜNYA EKSENİNDE GÜNCEL EĞİTİM ARAŞTIRMALARI, 2021, Editör
(Ulusal - Kitap) ŞifreMat-7 OKU, ANLA , ÇÖZ, 2019, Editör
(Ulusal - Kitap) ŞifreMat-5 OKU , ANLA , ÇÖZ, 2019, Editör
(Ulusal - Kitap) ŞifreMat-6 OKU , ANLA , ÇÖZ, 2019, Editör
(Ulusal - Kitap) Eğlenceli Hikayeler İle Matematik, 2018, Editör
(Ulusal - Bilimsel Dergi) BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2016
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Atıflar
Atıf Sayılarına Göre Yayınlar
A: SCI/SSCI/AHCI, B: ESCI, C: Scopus, D: Uluslararası Alan Index, E: Diğer Uluslararası, F: TR Dizin, G: Uluslararası Kitap, H: Ulusal Kitap, I: Diğer Ulusal, J: Toplam
Sıra Yayın A B C D E F G H I J
1 The term gifted child from teachers view 1 0 0 12 3 6 2 0 0 24
2 Matematik Öğretmenlerinin Ders Kitabı Dışında Kaynak Kullanımları: Nedenler, Sonuçlar ve Çıkarımlar 0 0 0 11 5 5 1 0 0 22
3 THE PERCEPTİON OF GİFTED STUDENTS PARENTS ABOUT THE TERM OF GİFT EDNESS 1 0 0 4 1 6 1 0 0 13
4 ÖĞRETMENLERİN ÜSTÜN ZEKALIÖĞRENCİLERİN EĞİTİMİNE YÖNELİK DÜŞÜNCE VE ÖNERİLERİ 1 0 0 1 2 4 0 0 0 8
5 Evaluation of use of Graphics Interchange Format (GIF) animations in mathematics education 1 0 0 4 2 0 0 0 0 7
6 Exploring the opinions about the concepts of “formula” and “rule” in mathematics. 0 0 0 4 2 0 0 0 0 6
7 İlkokul Matematik Dersi Öğretim Programlarının Alıştırmalar Bağlamında İncelenmesi: Tarihsel Bir Analiz 0 0 0 0 3 3 0 0 0 6
8 ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN GEOMETRİDE “YÜKSEKLİK” VE “DİKLİK MERKEZİ” KAVRAMINA İLİŞKİN KAVRAM YANILGILARI 0 0 0 1 0 3 2 0 0 6
9 Aritmetik İşlemlerde Öncelik Sırası 0 0 0 2 1 0 1 0 0 4
10 EPISTEMOLOGICAL OBSTACLES IN MATHEMATICAL UNDERSTANDING A FUNCTION EXAMPLE 0 0 0 2 0 2 0 0 0 4
11 İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiksel İspata Yönelik Görüşlerinin Belirlenmesi: Kars Örneklemi 0 0 0 0 3 0 0 0 0 3
12 Öğrencilerde Matematik Korkusu İle İlgili İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Görüşlerinin İncelenmesi 0 0 0 0 1 0 2 0 0 3
13 8. Sınıf Öğrencilerinin Temel Geometri Konularındaki Başarıları 0 0 0 0 0 0 2 0 0 2
14 İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin Problem Çözme ile İlgili Görüşleri 1 0 0 0 0 1 0 0 0 2
15 7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİKTE HATALI ÇÖZÜM İÇEREN SORULARLA İMTİHANI 0 0 0 0 1 0 0 0 0 1
16 EĞİTİMDE GÜNCEL ARAŞTIRMALAR - II 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1
17 Eğlenceli Hikayeler İle Matematik 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1
18 İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN ÖZEL EĞİTİM DERSİ VE KAYNAŞTIRMA YOLUYLA MATEMATİK EĞİTİMİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ 0 0 0 0 0 1 0 0 0 1
19 İlköğretim Matematik Öğretmenliği Lisans Programının Paydaş Görüşlerine Göre Değerlendirmesi 0 0 0 0 1 0 0 0 0 1
20 Mistakes and Misconceptions of 7th Grade Students about First Order Equations with one Unknown 0 0 0 0 0 1 0 0 0 1
21 The Impact of Using Model-Based Activities Based on the History of Mathematics in Geometry Instruction on Students' Geometry Anxiety 0 0 0 0 1 0 0 0 0 1
22 YENİ NESİL EĞİTİM ARAŞTIRMALARI 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
(Ulusal) Karma etkinlik/Sergi: ALAN EĞİTİMİNDE MATERYAL TASARIMI YARIŞMASI/SERGİSİ-IV, 13-12-2017
(Ulusal) Karma etkinlik/Sergi: ALAN EĞİTİMİNDE MATERYAL TASARIMI YARIŞMASI/SERGİSİ-IV, 13-12-2017
(Ulusal) Karma etkinlik/Sergi: ALAN EĞİTİMİNDE MATERYAL TASARIM YARIŞMASI SERGİSİ-III, 10-05-2017
(Ulusal) Karma etkinlik/Sergi: ALAN EĞİTİMİNDE MATERYAL TASARIM YARIŞMASI SERGİSE-III, 10-05-2017
(Ulusal) Karma etkinlik/Sergi: ALAN EĞİTİMİNDE MATERYAL TASARIM YARIŞMASI SERGİSİ-III, 10-05-2017
(Ulusal) Karma etkinlik/Sergi: ALAN EĞİTİMİNDE MATERYAL TASARIM YARIŞMASI SERGİSİ-III, 10-05-2017
(Ulusal) Karma etkinlik/Sergi: ALAN EĞİTİMİNDE MATERYAL TASARIM YARIŞMASI SERGİSİ-III, 10-05-2017
(Ulusal) Karma etkinlik/Sergi: ALAN EĞİTİMİNDE MATERYAL TASARIM YARIŞMASI SERGİSİ-III, 10-05-2017
(Ulusal) Karma etkinlik/Sergi: MATEMATİK EĞİTİMİNDE MATERYAL TASARIMI, 05-05-2017
(Ulusal) Karma etkinlik/Sergi: MATEMATİK EĞİTİMİNDE MATERYAL TASARIM, 05-05-2017
(Ulusal) Karma etkinlik/Sergi: MATEMATİK EĞİTİMİNDE MATERYAL TASARIMI, 05-05-2017
(Ulusal) Karma etkinlik/Sergi: ALAN EĞİTİMİNDE MATERYAL TASARIM /YARIŞMASI SERGİSİ-II, 29-12-2016
(Ulusal) Karma etkinlik/Sergi: ALAN EĞİTİMİNDE MATERYAL TASARIM /YARIŞMASI SERGİSİ-II, 29-12-2016
(Ulusal) Karma etkinlik/Sergi: ALAN EĞİTİMİNDE MATERYAL TASARIM /YARIŞMASI SERGİSİ-II, 29-12-2016
(Ulusal) Karma etkinlik/Sergi: ALAN EĞİTİMİNDE MATERYAL TASARIM /YARIŞMASI SERGİSİ-II, 29-12-2016
(Ulusal) Karma etkinlik/Sergi: ALAN EĞİTİMİNDE MATERYAL TASARIM /YARIŞMASI SERGİSİ-II, 29-12-2016
(Ulusal) Karma etkinlik/Sergi: ALAN EĞİTİMİNDE MATERYAL TASARIM /YARIŞMASI SERGİSİ-I, 17-05-2016
(Ulusal) Karma etkinlik/Sergi: ALAN EĞİTİMİNDE MATERYAL TASARIM /YARIŞMASI SERGİSİ-I, 17-05-2016
(Ulusal) Karma etkinlik/Sergi: ALAN EĞİTİMİNDE MATERYAL TASARIM /YARIŞMASI SERGİSİ-I, 17-05-2016
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Esra Altıntaş
Kafkas Üniversitesi
2015 - 2024 80
Seyfullah Hızarcı
Atatürk Üniversitesi
2007 - 2018 9
Süheyla Elmas
Kafkas Üniversitesi
2007 - 2017 7
Kafkas Üniversitesi
2019 - 2023 6
Mehmet Fatih Özmantar
Gaziantep Üniversitesi
2016 - 2017 5
Kafkas Üniversitesi
2022 - 2023 4
Kafkas Üniversitesi
2018 - 2024 4
Meltem Angay
-
2021 - 2022 4
Soner Küçük
-
2014 - 2017 4
Kafkas Üniversitesi
2019 - 2021 3
Hilal Yaylalı
-
2022 - 2024 3
Sümeyye Aziti
-
2022 - 2023 3
Zehra Daştan
-
2020 - 2023 3
Kafkas Üniversitesi
2019 2
Kafkas Üniversitesi
2015 2
Alper Cihan Konyalıoğlu
Atatürk Üniversitesi
2013 - 2023 2
Hasan Ünal
Yıldız Teknik Üniversitesi
2016 2
Rıdvan Ezentaş
Uludağ Üniversitesi
2018 2
Ceren Ercan
-
2022 - 2023 2
Hilal Taşgın
-
2022 - 2023 2
Kübra Küp
-
2023 - 2024 2
Merve Aydın
-
2019 2
Selin Uygun
-
2021 2
-
2023 1
Sena Küçük
-
2024 1
Sevilay Çırak
Adıyaman Üniversitesi
2017 1
Adem Dağaşan
-
2023 1
Solmaz Damla Gedik Altun
-
2023 1
Celalettin Özden
-
2023 1
Selin Uygun
-
2021 1
Hilal Karahan
-
2024 1
Nergis Yılmaz
-
2023 1
Harun Selvitopi
-
2012 1
Gülay Agaç
Gaziantep Üniversitesi
2017 1
Ahmet Işık
Kırıkkale Üniversitesi
2013 1
Aylin Ayrı
-
2023 1
Ayşe Öztürk
-
2021 1
Begüm Güntekin
-
2023 1
Cansu Ulakcı
-
2023 1
Ceyhun Yüksek
-
2022 1
Emine Başlı
-
2023 1
Gözde Karadeniz
-
2023 1
Hatice Kılıç
-
2021 1
İlyas Köse
-
2024 1
İsmail Soytetir
-
2024 1
Lütfiye Selin Uçarsu
-
2023 1
Mahmut Dapgın
-
2017 1
Muazzez Kübra Eren
-
2023 1
Müjdat Karadağ
-
2022 1
Öznur Başta
-
2023 1
Pelşin Akbulut
-
2023 1
Zeynep Gürsoy
-
2023 1
Zeynep Han Şimşekler
-
2018 1
Zeynephan Şimşekler
-
2018 1
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78912
YÖKSİS Temel Alan Eğitim Bilimleri Temel Alanı 10682
YÖKSİS Bilim Alanı Matematik Eğitimi 293
Anahtar Kelimeler Matematik Eğitimi
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024 2025
Ağırlıklı Puan 60 62 170 235 515 165 345 329 279 142 0
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) 422 . 448 . 389 . 308 . 108 . 376 . 285 . 311 . 329 . 408 . -
Sıra (Temel Alan İçinde) 256 . 292 . 189 . 131 . 27 . 188 . 109 . 94 . 137 . 219 . -
Sıra (Bilim Alanı İçinde) 45 . 64 . 20 . 5 . 1 . 13 . 3 . 2 . 7 . 23 . -
Sıra (Anahtar Kelime (1)) 36 . 49 . 15 . 4 . 1 . 12 . 2 . 2 . 5 . 19 . -
Toplam Yayın 4 8 12 14 15 12 9 15 18 7 0
Toplam Makale 4 2 7 5 1 3 3 5 7 4 0
Toplam Kitap 0 0 1 1 4 1 4 6 4 2 0
Toplam Bildiri 0 6 4 8 10 8 2 4 7 1 0
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Uluslararası) 3 2 4 5 1 3 3 5 7 4 0
Makale (Ulusal) 1 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 1 4 0 2 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 0 1 0 0 1 2 6 4 2 0
Bildiri (Uluslararası) 0 5 4 8 10 8 2 2 0 0 0
Bildiri (Ulusal) 0 1 0 0 0 0 0 2 7 1 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri