| Doktora, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Geometri (Dr), 2011, 2013 |
| Yüksek Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi (Yl) (Tezli), 2001, 2004 |
| Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Erzincan Eğitim Fakültesi, Matematik Öğretmenliği Pr., 1996, 2000 |
| Doktora, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Geometri (Dr), 2011, 2013 |
| Yüksek Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi (Yl) (Tezli), 2001, 2004 |
| Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Erzincan Eğitim Fakültesi, Matematik Öğretmenliği Pr., 1996, 2000 |
| Kayıt Yok |
| İngilizce, YÖKDİL, 61, 2018 |
| Kayıt Yok |
| [UAK] Eğitim Bilimleri Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Matematik Eğitimi |
| [UAK] Eğitim Bilimleri Matematik Eğitimi Matematik Eğitimi |
| 2024-, Profesör, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Dede Korkut Eğitim Fakültesi, Türkiye |
| 2019-, Doçent, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi, Türkiye |
| 2014-2019, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
| 2025-2017, Myo/Yüksekokul Müdürü, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
| 2022-2025, Yönetim Kurulu Üyeliği, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
| 2022-2025, Enstitü Yönetim Kurulu Üyeliği, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
| 2021-2025, Fakülte Yönetim Kurulu Üyeliği, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
| 2018-2025, Anabilim Dalı Başkanı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
| 2017-2017, Myo/Yüksekokul Müdürü, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
| 2016-2017, Myo/Yüksekokul Müdür Yardımcısı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
| 2014-2017, Anabilim Dalı Başkanı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
| 2018-2019, Güz Dönemi, ileri diferansiyel geometri-2, Yüksek Lisans |
| 2018-2019, Güz Dönemi, topluma hizmet uygulamaları, Lisans |
| 2018-2019, Güz Dönemi, topluma hizmet uygulamaları, Lisans |
| 2018-2019, Güz Dönemi, analitik geometri -ıı, Lisans |
| 2018-2019, Güz Dönemi, lineer cebir-ıı, Lisans |
| 2018-2019, Güz Dönemi, geometri, Lisans |
| 2018-2019, Güz Dönemi, öğretmenlik uygulaması, Lisans |
| 2018-2019, Güz Dönemi, öğrekmenlik uygulaması, Lisans |
| 2018-2019, Güz Dönemi, öğretem teknolojileri ve materyal tasarım, Lisans |
| 2018-2019, Güz Dönemi, öğretim teknolojileri ve materyal tasarım, Lisans |
| 2018-2019, Güz Dönemi, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
| 2018-2019, Güz Dönemi, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
| 2018-2019, Güz Dönemi, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
| 2018-2019, Güz Dönemi, ANALİTİK GEOMETRİ-I, Lisans |
| 2018-2019, Güz Dönemi, LİNEER CEBİR-I, Lisans |
| 2018-2019, Güz Dönemi, EĞİTİM SOSYOLOJİSİ, Lisans |
| 2018-2019, Güz Dönemi, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
| 2018-2019, Güz Dönemi, İLERİ DİFERANSİYEL GEOMETRİ 1, Yüksek Lisans |
| 2017-2018, Güz Dönemi, ileri diferansiyel geometri-2, Yüksek Lisans |
| 2017-2018, Güz Dönemi, topluma hizmet uygulamaları, Lisans |
| 2017-2018, Güz Dönemi, topluma hizmet uygulamaları, Lisans |
| 2017-2018, Güz Dönemi, analitik geometri-ıı, Lisans |
| 2017-2018, Güz Dönemi, lineer cebir-ıı, Lisans |
| 2017-2018, Güz Dönemi, geometri, Lisans |
| 2017-2018, Güz Dönemi, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
| 2017-2018, Güz Dönemi, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
| 2017-2018, Güz Dönemi, TEMEL MATEMATİK 1, Lisans |
| 2017-2018, Güz Dönemi, ANALİTİK GEOMETRİ 1, Lisans |
| 2017-2018, Güz Dönemi, TEMEL MATEMATİK 1, Lisans |
| 2017-2018, Güz Dönemi, LİNEER CEBİR 1, Lisans |
| 2016-2017, Güz Dönemi, ileri diferansiyel geometri 1, Yüksek Lisans |
| 2016-2017, Güz Dönemi, topluma hizmet uygulamaları, Lisans |
| 2016-2017, Güz Dönemi, topluma hizmet uygulamaları, Lisans |
| 2016-2017, Güz Dönemi, analitik geometri -ıı, Lisans |
| 2016-2017, Güz Dönemi, lineer cebir-ıı, Lisans |
| 2016-2017, Güz Dönemi, geometri, Lisans |
| 2016-2017, Güz Dönemi, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
| 2016-2017, Güz Dönemi, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
| 2016-2017, Güz Dönemi, MATEMATİK TARİHİ, Lisans |
| 2016-2017, Güz Dönemi, GENEL MATEMATİK, Lisans |
| 2016-2017, Güz Dönemi, GENEL MATEMATİK-I, Lisans |
| 2016-2017, Güz Dönemi, GENEL MATEMATİK-I, Lisans |
| 2016-2017, Güz Dönemi, ANALİTİK GEOMETRİ 1, Lisans |
| 2016-2017, Güz Dönemi, LİNEER CEBİR 1, Lisans |
| 2015-2016, Güz Dönemi, ileri diferansiyel geometri-2, Yüksek Lisans |
| 2015-2016, Güz Dönemi, topluma hizmet uygulamaları, Lisans |
| 2015-2016, Güz Dönemi, analitik geomitri -ıı, Lisans |
| 2015-2016, Güz Dönemi, lineer cebir-ıı, Lisans |
| 2015-2016, Güz Dönemi, geometri, Lisans |
| 2015-2016, Güz Dönemi, temel matematik, Lisans |
| 2015-2016, Güz Dönemi, temel matematik, Lisans |
| 2015-2016, Güz Dönemi, temel matematik-ıı, Lisans |
| 2015-2016, Güz Dönemi, temel matematik-ıı, Lisans |
| 2015-2016, Güz Dönemi, TEMEL MATEMATİK-I, Lisans |
| 2015-2016, Güz Dönemi, TEMEL MATEMATİK -I, Lisans |
| 2015-2016, Güz Dönemi, LİNEER CEBİR 1, Lisans |
| 2015-2016, Güz Dönemi, ANALİTİK GEOMETRİ 1, Lisans |
| 2014-2015, Güz Dönemi, lineer cebir-ıı, Lisans |
| 2014-2015, Güz Dönemi, geometri, Lisans |
| 2014-2015, Güz Dönemi, soyut matematik, Lisans |
| 2014-2015, Güz Dönemi, istatistik-ıı, Lisans |
| 2014-2015, Güz Dönemi, istatistik-ıı, Lisans |
| 2014-2015, Güz Dönemi, istatistik-ıı, Lisans |
| 2014-2015, Güz Dönemi, istatistik-ıı, Lisans |
| 2014-2015, Güz Dönemi, temel matematik, Lisans |
| 2014-2015, Güz Dönemi, temel matematik, Lisans |
| 2014-2015, Güz Dönemi, MATEMATİK ÖĞRETİMİ- I, Lisans |
| 2014-2015, Güz Dönemi, MATEMATİK ÖĞRETİMİ I, Lisans |
| 2014-2015, Güz Dönemi, MATEMATİK ÖĞRETİMİ I, Lisans |
| 2014-2015, Güz Dönemi, GENEL MATEMATİK, Lisans |
| 2014-2015, Güz Dönemi, GENEL MATEMATİK, Lisans |
| 2014-2015, Güz Dönemi, TEMEL MATEMATİK I, Lisans |
| 2014-2015, Güz Dönemi, LİNEER CEBİR 1, Lisans |
| 2014-2015, Güz Dönemi, İLERİ DİFERANSİYEL GEOMETRİ 1, Yüksek Lisans |
| 2014-2015, Güz Dönemi, TEMEL MATEMATİK I, Lisans |
| 2013-2014, Güz Dönemi, TEMEL MATEMATİK, Lisans |
| 2013-2014, Güz Dönemi, TEMEL MATEMATİK, Lisans |
| 2013-2014, Güz Dönemi, TEMEL MATEMATİK II, Lisans |
| 2013-2014, Güz Dönemi, TEMEL MATEMATİK II, Lisans |
| 2013-2014, Güz Dönemi, SOYUT MATEMATİK, Lisans |
| 2013-2014, Güz Dönemi, GEOMETRİ, Lisans |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| (Uluslararası - Kitap) MATEMATİK VE FEN - TEKNOLOJİ EĞİTİMİ ALANINDA: YENİLİKÇİ TARTIŞMALAR, 2024, Editör |
| (Uluslararası - Kitap) Eğitim Araştırmalarında Trendler, 2023, Editör |
| (Uluslararası - Kitap) YENİ NESİL EĞİTİM ARAŞTIRMALARI, 2021, Editör |
| (Uluslararası - Kitap) YENİ DÜNYA EKSENİNDE GÜNCEL EĞİTİM ARAŞTIRMALARI, 2021, Editör |
| (Ulusal - Kitap) ŞifreMat-7 OKU, ANLA , ÇÖZ, 2019, Editör |
| (Ulusal - Kitap) ŞifreMat-5 OKU , ANLA , ÇÖZ, 2019, Editör |
| (Ulusal - Kitap) ŞifreMat-6 OKU , ANLA , ÇÖZ, 2019, Editör |
| (Ulusal - Kitap) Eğlenceli Hikayeler İle Matematik, 2018, Editör |
| (Ulusal - Bilimsel Dergi) BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2016 |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| (Ulusal) Karma etkinlik/Sergi: ALAN EĞİTİMİNDE MATERYAL TASARIMI YARIŞMASI/SERGİSİ-IV, 13-12-2017 |
| (Ulusal) Karma etkinlik/Sergi: ALAN EĞİTİMİNDE MATERYAL TASARIMI YARIŞMASI/SERGİSİ-IV, 13-12-2017 |
| (Ulusal) Karma etkinlik/Sergi: ALAN EĞİTİMİNDE MATERYAL TASARIM YARIŞMASI SERGİSİ-III, 10-05-2017 |
| (Ulusal) Karma etkinlik/Sergi: ALAN EĞİTİMİNDE MATERYAL TASARIM YARIŞMASI SERGİSE-III, 10-05-2017 |
| (Ulusal) Karma etkinlik/Sergi: ALAN EĞİTİMİNDE MATERYAL TASARIM YARIŞMASI SERGİSİ-III, 10-05-2017 |
| (Ulusal) Karma etkinlik/Sergi: ALAN EĞİTİMİNDE MATERYAL TASARIM YARIŞMASI SERGİSİ-III, 10-05-2017 |
| (Ulusal) Karma etkinlik/Sergi: ALAN EĞİTİMİNDE MATERYAL TASARIM YARIŞMASI SERGİSİ-III, 10-05-2017 |
| (Ulusal) Karma etkinlik/Sergi: ALAN EĞİTİMİNDE MATERYAL TASARIM YARIŞMASI SERGİSİ-III, 10-05-2017 |
| (Ulusal) Karma etkinlik/Sergi: MATEMATİK EĞİTİMİNDE MATERYAL TASARIMI, 05-05-2017 |
| (Ulusal) Karma etkinlik/Sergi: MATEMATİK EĞİTİMİNDE MATERYAL TASARIM, 05-05-2017 |
| (Ulusal) Karma etkinlik/Sergi: MATEMATİK EĞİTİMİNDE MATERYAL TASARIMI, 05-05-2017 |
| (Ulusal) Karma etkinlik/Sergi: ALAN EĞİTİMİNDE MATERYAL TASARIM /YARIŞMASI SERGİSİ-II, 29-12-2016 |
| (Ulusal) Karma etkinlik/Sergi: ALAN EĞİTİMİNDE MATERYAL TASARIM /YARIŞMASI SERGİSİ-II, 29-12-2016 |
| (Ulusal) Karma etkinlik/Sergi: ALAN EĞİTİMİNDE MATERYAL TASARIM /YARIŞMASI SERGİSİ-II, 29-12-2016 |
| (Ulusal) Karma etkinlik/Sergi: ALAN EĞİTİMİNDE MATERYAL TASARIM /YARIŞMASI SERGİSİ-II, 29-12-2016 |
| (Ulusal) Karma etkinlik/Sergi: ALAN EĞİTİMİNDE MATERYAL TASARIM /YARIŞMASI SERGİSİ-II, 29-12-2016 |
| (Ulusal) Karma etkinlik/Sergi: ALAN EĞİTİMİNDE MATERYAL TASARIM /YARIŞMASI SERGİSİ-I, 17-05-2016 |
| (Ulusal) Karma etkinlik/Sergi: ALAN EĞİTİMİNDE MATERYAL TASARIM /YARIŞMASI SERGİSİ-I, 17-05-2016 |
| (Ulusal) Karma etkinlik/Sergi: ALAN EĞİTİMİNDE MATERYAL TASARIM /YARIŞMASI SERGİSİ-I, 17-05-2016 |
| Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
|
Esra Altıntaş
|
2015 - 2024 | 80 |
|
Seyfullah Hızarcı
|
2007 - 2018 | 9 |
|
Süheyla Elmas
|
2007 - 2017 | 7 |
|
|
2019 - 2023 | 6 |
|
Mehmet Fatih Özmantar
|
2016 - 2017 | 5 |
|
|
2022 - 2023 | 4 |
|
|
2018 - 2024 | 4 |
|
Meltem Angay
T.C. Milli Eğitim Bakanlığı
|
2021 - 2022 | 4 |
|
Soner Küçük
T.C. Milli Eğitim Bakanlığı
|
2014 - 2017 | 4 |
|
|
2019 - 2021 | 3 |
|
Zehra Daştan
|
2020 - 2023 | 3 |
|
Hilal Yaylalı
-
|
2022 - 2024 | 3 |
|
Sümeyye Aziti
-
|
2022 - 2023 | 3 |
|
|
2019 | 2 |
|
|
2015 | 2 |
|
Alper Cihan Konyalıoğlu
|
2013 - 2023 | 2 |
|
Hasan Ünal
|
2016 | 2 |
|
Rıdvan Ezentaş
|
2018 | 2 |
|
Ceren Ercan
-
|
2022 - 2023 | 2 |
|
Hilal Taşgın
-
|
2022 - 2023 | 2 |
|
Kübra Küp
-
|
2023 - 2024 | 2 |
|
Merve Aydın
-
|
2019 | 2 |
|
Selin Uygun
-
|
2021 | 2 |
|
|
2023 | 1 |
|
Sena Küçük
-
|
2024 | 1 |
|
Sevilay Çırak
|
2017 | 1 |
|
Adem Dağaşan
-
|
2023 | 1 |
|
Solmaz Damla Gedik Altun
-
|
2023 | 1 |
|
Celalettin Özden
T.C. Milli Eğitim Bakanlığı
|
2023 | 1 |
|
Selin Uygun
-
|
2021 | 1 |
|
Hilal Karahan
-
|
2024 | 1 |
|
Nergis Yılmaz
-
|
2023 | 1 |
|
Harun Selvitopi
-
|
2012 | 1 |
|
Gülay Agaç
|
2017 | 1 |
|
Ahmet Işık
|
2013 | 1 |
|
İlyas Köse
T.C. Milli Eğitim Bakanlığı
|
2024 | 1 |
|
Mahmut Dapgın
|
2017 | 1 |
|
Müjdat Karadağ
T.C. Milli Eğitim Bakanlığı
|
2022 | 1 |
|
Aylin Ayrı
-
|
2023 | 1 |
|
Ayşe Öztürk
-
|
2021 | 1 |
|
Begüm Güntekin
-
|
2023 | 1 |
|
Cansu Ulakcı
-
|
2023 | 1 |
|
Ceyhun Yüksek
-
|
2022 | 1 |
|
Emine Başlı
-
|
2023 | 1 |
|
Gözde Karadeniz
-
|
2023 | 1 |
|
Hatice Kılıç
-
|
2021 | 1 |
|
İsmail Soytetir
-
|
2024 | 1 |
|
Lütfiye Selin Uçarsu
-
|
2023 | 1 |
|
Muazzez Kübra Eren
-
|
2023 | 1 |
|
Öznur Başta
-
|
2023 | 1 |
|
Pelşin Akbulut
-
|
2023 | 1 |
|
Zeynep Gürsoy
-
|
2023 | 1 |
|
Zeynep Han Şimşekler
-
|
2018 | 1 |
|
Zeynephan Şimşekler
-
|
2018 | 1 |
| Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
| TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 69331 |
| YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9899 |
| YÖKSİS Bilim Alanı | Matematik Eğitimi | 272 |
| Anahtar Kelimeler | Matematik Eğitimi | |
| Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
| Ağırlıklı Puan | 60 | 62 | 170 | 235 | 515 | 165 | 345 | 329 | 279 | 142 | 0 |
| Araştırma Alanı | 403 . | 435 . | 363 . | 299 . | 104 . | 356 . | 257 . | 294 . | 305 . | 403 . | - |
| Temel Alan | 235 . | 273 . | 172 . | 120 . | 15 . | 168 . | 103 . | 73 . | 124 . | 207 . | - |
| Bilim Alanı | 43 . | 58 . | 19 . | 5 . | 1 . | 12 . | 2 . | 2 . | 6 . | 21 . | - |
| Anahtar Kelime (1) | 35 . | 45 . | 15 . | 4 . | 1 . | 9 . | 1 . | 2 . | 5 . | 17 . | - |
| Toplam Yayın | 4 | 8 | 12 | 14 | 15 | 12 | 9 | 15 | 18 | 7 | 0 |
| Toplam Makale | 4 | 2 | 7 | 5 | 1 | 3 | 3 | 5 | 7 | 4 | 0 |
| Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Makale (Uluslararası) | 3 | 2 | 4 | 5 | 1 | 3 | 3 | 5 | 7 | 4 | 0 |
| Makale (Ulusal) | 1 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Toplam Kitap | 0 | 0 | 1 | 1 | 4 | 1 | 4 | 6 | 4 | 2 | 0 |
| Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 1 | 4 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 2 | 6 | 4 | 2 | 0 |
| Toplam Bildiri | 0 | 6 | 4 | 8 | 10 | 8 | 2 | 4 | 7 | 1 | 0 |
| Bildiri (Uluslararası) | 0 | 5 | 4 | 8 | 10 | 8 | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 |
| Bildiri (Ulusal) | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 7 | 1 | 0 |