Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Marmara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Öğretmenliği (Dr), 2010, 2014 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim (Yl) (Tezli), 2005, 2008 |
Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2001, 2005 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Marmara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Öğretmenliği (Dr), 2010, 2014 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim (Yl) (Tezli), 2005, 2008 |
Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2001, 2005 |
Tufan İNALTEKİN, Yüksek Lisans, İlköğretim 8. sınıf öğrencilerinin genetik ve kalıtımsal yapı konusundaki başarılarına, fen bilgisi dersine karşı tutum ve algılamalarına çoklu zeka kuramının etkisi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2008 |
İngilizce, ÜDS, 68, 2009 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri Fen Bilgisi Eğitimi Fen Bilgisi Eğitimi |
2021-, Doçent, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Dede Korkut Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2014-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2010-2014, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2005-2010, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2016-2017, Bölüm Başkanı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
2015-2017, Eğitim Koordinatörü, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
2015-2017, Dekan Yardımcısı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
2014-2016, Bölüm Başkanı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
Murat Yılmazel, Yüksek Lisans, Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin Çevresel Problemlere İlişkin Anlayışlarının İncelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Cansu Koyuncı, Yüksek Lisans, Ortaokul 8. sınıf öğrencilerinin dünya ve evren konularındaki anlayışları ile öğrenme zorluklarının incelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Edanur Ekmekçioğlu, Yüksek Lisans, Öğrenme güçlüğü olan ortaokul öğrencilerinin girişimcilik becerilerinin incelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Tuğçe Değer, Yüksek Lisans, Fen bilgisi öğretmen adaylarının girişimcilik becerisine yönelik mesleki bilgilerinin gelişimine yaşam becerileri eğitimi kılavuzuna dayalı öğretimin etkisinin incelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Hasret Aycan Birdal, Yüksek Lisans, Sosyobilimsel konularda argümantasyona dayalı öğrenme uygulamalarının fen bilimleri öğretmen adaylarının öğrenciyi anlama bilgilerinin gelişimine etkisi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Hicran Arslanhan, Yüksek Lisans, Tasarım temelli öğrenme uygulamalarının fen bilimleri öğretmen adaylarının STEM anlayışlarını geliştirmeye etkisi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
2019-2020, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2019-2020, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2019-2020, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ-I, Lisans |
2019-2020, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ-I, Lisans |
2019-2020, PEDAGOJİK ALAN BİLGİSİ TEMELLİ FEN EĞİTİMİ, Yüksek Lisans |
2019-2020, FEN BİLİMLERİ EĞİTMİNDE TEST GELİŞTİRME, Yüksek Lisans |
2019-2020, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2019-2020, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2019-2020, SEÇMELİ 1 (MB)-KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM, Lisans |
2019-2020, SEÇMELİ 1 (GK)-BİLİM VE ARAŞTIRMA ETİĞİ, Lisans |
2019-2020, PEDAGOJİK ALAN BİLGİSİ TEMELLİ FEN EĞİTİMİ, Yüksek Lisans |
2019-2020, FEN BİLİMLERİ EĞİTMİNDE TEST GELİŞTİRME, Yüksek Lisans |
2018-2019, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2018-2019, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2018-2019, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans |
2018-2019, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ-I, Lisans |
2018-2019, PEDAGOJİK ALAN BİLGİSİ TEMELLİ FEN EĞİTİMİ, Yüksek Lisans |
2018-2019, FEN BİLİMLERİ EĞİTMİNDE TEST GELİŞTİRME, Yüksek Lisans |
2018-2019, ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ(İ.Ö), Lisans |
2018-2019, BİLGİ FELSEFESİ, EĞİTİM, MÜFREDAT VE DEĞERLENDİRME(İ.Ö), Lisans |
2018-2019, ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ, Lisans |
2018-2019, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ-II, Lisans |
2018-2019, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2018-2019, BİLGİ FELSEFESİ, EĞİTİM, MÜFREDAT VE DEĞERLENDİRME, Lisans |
2018-2019, PEDAGOJİK ALAN BİLGİSİ TEMELLİ FEN EĞİTİMİ, Yüksek Lisans |
2018-2019, FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİNDE TEST GELİŞTİRME, Yüksek Lisans |
2017-2018, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans |
2017-2018, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ-I, Lisans |
2017-2018, PEDAGOJİK ALAN BİLGİSİ TEMELLİ FEN EĞİTİMİ, Yüksek Lisans |
2017-2018, FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİNDE TEST GELİŞTİRME, Yüksek Lisans |
2017-2018, ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ(İ.Ö), Lisans |
2017-2018, ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ, Lisans |
2017-2018, ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ, Lisans |
2017-2018, FEN BİLİMLERİ EĞİTMİNDE TEST GELİŞTİRME, Yüksek Lisans |
2016-2017, ARAŞTIRMA PROJESİ-II, Lisans |
2016-2017, ARAŞTIRMA PROJESİ-II, Lisans |
2016-2017, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ-I(İ.Ö), Lisans |
2016-2017, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ-I, Lisans |
2016-2017, PEDAGOJİK ALAN BİLGİSİ TEMELLİ FEN EĞİTİMİ, Yüksek Lisans |
2016-2017, FEN BİLİMLERİ EĞİTMİNDE TEST GELİŞTİRME, Yüksek Lisans |
2016-2017, ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ(İ.Ö), Lisans |
2016-2017, BİLGİ FELSEFESİ, EĞİTİM, MÜFREDAT VE DEĞERLENDİRME(İ.Ö), Lisans |
2016-2017, ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ, Lisans |
2016-2017, ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ, Lisans |
2016-2017, BİLGİ FELSEFESİ, EĞİTİM, MÜFREDAT VE DEĞERLENDİRME, Lisans |
2016-2017, FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİNDE TEST GELİŞTİRME, Yüksek Lisans |
2015-2016, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ-I(İ.Ö), Lisans |
2015-2016, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2015-2016, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ-I, Lisans |
2015-2016, FEN BİLİMLERİ EĞİTMİNDE TEST GELİŞTİRME, Yüksek Lisans |
2015-2016, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI(İ.Ö), Lisans |
2015-2016, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI(İ.Ö), Lisans |
2015-2016, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans |
2015-2016, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans |
2015-2016, ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ(İ.Ö), Lisans |
2015-2016, BİLGİ FELSEFESİ, EĞİTİM, MÜFREDAT VE DEĞERLENDİRME(İ.Ö), Lisans |
2015-2016, ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ, Lisans |
2015-2016, BİLGİ FELSEFESİ, EĞİTİM, MÜFREDAT VE DEĞERLENDİRME, Lisans |
2015-2016, FEN BİLİMLERİ EĞİTMİNDE TEST GELİŞTİRME, Yüksek Lisans |
2014-2015, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ-I (İ.Ö), Lisans |
2014-2015, ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL GELİŞTİRME, Lisans |
2014-2015, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2014-2015, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ-I, Lisans |
2014-2015, PEDAGOJİK ALAN BİLGİSİ TEMELLİ FEN EĞİTİMİ, Yüksek Lisans |
2014-2015, FEN BİLİMLERİ EĞİTMİNDE TEST GELİŞTİRME, Yüksek Lisans |
2014-2015, ÖĞRENME GÜÇLÜKLERİ, Lisans |
2014-2015, OKUL DENEYİMİ (İ.Ö), Lisans |
2014-2015, FEN ÖĞRETİMİ LABORATUVAR UYGULAMALARI-I, Lisans |
2014-2015, BİLGİ FELSEFESİ, EĞİTİM, MÜFREDAT VE DEĞERLENDİRME, Lisans |
2014-2015, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2014-2015, FEN ÖĞRETİMİ LABORATUVAR UYGULAMALARI-I (İ.Ö), Lisans |
2014-2015, BİLGİ FELSEFESİ, EĞİTİM, MÜFREDAT VE DEĞERLENDİRME (İ.Ö), Lisans |
2014-2015, PEDAGOJİK ALAN BİLGİSİ TEMELLİ FEN EĞİTİMİ, Yüksek Lisans |
2014-2015, FEN BİLİMLERİNDE KAVRAM ÖĞRETİMİ, Yüksek Lisans |
Kayıt Yok |
ORTAOKUL VE LİSE ÖĞRENCİLERİNİN İNFORMAL ÖĞRENME FIRSATLARININ İNCELENMESİ Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2022-2023 |
Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilere Yönelik Üreten Nesiller Kılavuzunun Tasarlanması, Uygulanması ve Psikolojik Dayanıklılık, Girişimcilik Becerisi, Kavramsal Anlama ve Doğa Bilinci Üzerindeki Etkisinin Değerlendirmesi TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Araştırmacı , 2022 |
Bağlam Temelli Öğrenme Uygulamaları İle Zenginleştirilmiş Fen Bilimlerinde Yaşam Becerileri Eğitimi Kılavuzunun Tasarlanması, Uygulanması ve Değerlendirilmesi TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Araştırmacı , 2018-2021 |
Üstün Yetenekli Öğrenciler ve Geleceğin Öğretmenleri Doğa Eğitimi İçin Sakarya'da Buluşuyor (Tübitak-4004 - Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları) TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Eğitmen , 2017-2017 |
Kayıt Yok |
Güder, M., Akçay, H., İNALTEKİN, T. (2024) "Investigating the effect of internet-based applications on secondary school students' academic achievement in science, motivation and awareness of Web 2.0 tools", International Journal of Technology in Education, 7 (4) pp. 690-718 [ESCI] Link DOI |
KARAÇÖP, A., İNALTEKİN, T. (2023) "Formative Assessment in Educational Research Published at the Beginning of the New Millennium: Bibliometric Analysis", Journal of Formative Design in Learning, 7 (2) pp. 106-125 [ESCI] Link DOI |
KİRMAN-BİLGİN, A., KALA, N., İNALTEKİN, T., Nas, S.E., Akbulut, H.İ., Çoruhlu, T.Ş., YERDELEN, S. (2023) "Investigation of Science Educators’ Life Skills Gaining Processes and Suggestions", Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences, 56 (1) pp. 1-55 Link DOI |
Değer, T., İNALTEKİN, T., KİRMAN-BİLGİN, A. (2023) "Investigating the Effectiveness of Life Skills Training Guide on Pre-service Science Teachers’ Development of Professional Knowledge Regarding Entrepreneurship Skills", Science Insights Education Frontiers, 15 (2) pp. 2325-2353 Link DOI |
SAKA, T., İNALTEKİN, T. (2023) "Examining the type and quality of questions asked by a science teacher", Journal of Baltic Science Education, 22 (1) pp. 83-99 [SSCI] Link DOI |
İNALTEKİN, T., Akçay, H., Duru, M.K. (2023) "Examination of Pre-Service Science Teachers' Model Based-Content Knowledge and Knowledge of Students’ Understanding on Chemical Bonds", International Journal of Research in Education and Science, 9 (1) pp. 17-54 Link DOI |
İNALTEKİN, T., KİRMAN-BİLGİN, A. (2022) "Investigation of Preferred Teaching Pedagogies of Preservice Science Teachers through Individual and Team Studies", International Journal of Contemporary Educational Research, 9 (4) pp. 797-814 Link DOI |
KARAÇÖP, A., İNALTEKİN, T. (2022) "Examination of Science Teachers’ Levels of Job Satisfaction, Self-Efficacy, Teaching Anxiety, and School Culture According to Various Variables", Educational Academic Research, 46 (1) pp. 36-48 [TR Dizin] Link DOI |
KİRMAN-BİLGİN, A., İNALTEKİN, T. (2022) "Investigating the Effectiveness of Integrated Entrepreneurship Education", Education and Science, 47 (210) pp. 139-160 [SSCI] DOI |
KARAÇÖP, A., İNALTEKİN, T. (2022) "Self-Efficacy, School Culture, and Teaching Anxiety as Predictors of Science Teachers’ Job Satisfaction", Journal of Theoretical Educational Science, 15 (3) pp. 526-560 Link DOI |
SAKA, T., İNALTEKİN, T. (2021) "Fen Bilimleri Ders Kitaplarındaki Fizik Örneklerinin Karşılaştırılması", YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi, 18 (2) pp. 81-110 [TR Dizin] Link |
SAKA, T., İNALTEKİN, T. (2021) "Araştırma-Sorgulamaya Dayalı Öğretime Yönelik Akademik Çalışmaların Bibliyometrik Analizi (2000-2020)", OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi, 18 (40) p. 2449 [TR Dizin] Link DOI |
İNALTEKİN, T., Akçay, H. (2021) "Examination the Knowledge of Student Understanding of Pre-Service Science Teachers on Heat and Temperature", International Journal of Research in Education and Science, 7 (2) pp. 445-478 Link DOI |
İNALTEKİN, T., KARAÇÖP, A. (2020) "Eğitimde Aile Katılımına Yönelik Akademik Çalışmaların Bibliyometrik Analizi (2000-2020)", Journal of Children's Rights and Education, 1 (1) pp. 1-24 Link DOI |
İNALTEKİN, T., GÖKSU, V. (2020) "Analysing Science Questions in terms of Visual Content in Higher Education Entrance Exams in Turkey", International Journal of Progressive Education, 16 (5) pp. 472-493 Link DOI |
Samancı, B., İNALTEKİN, T., KİRMAN-BİLGİN, A. (2020) "Identifying the prospective science teachers’ understanding towards entrepreneurial skills", Cypriot Journal of EducationalSciences, 15 (4) pp. 699-726 Link DOI |
İNALTEKİN, T. (2020) "Examining secondary students’ perceptions of the technology-based learning and teaching in science courses", World Journal on Educational Technology: Current Issues (WJET), 12 (2) pp. 71-83 Link DOI |
GÖKSU, V., İNALTEKİN, T. (2020) "Examining the Profiles of Scientists in Secondary Science Textbooksin Turkey", Kastamonu Education Journal, 28 (2) pp. 965-979 [TR Dizin] Link DOI |
Arslanhan, H., İNALTEKİN, T. (2020) "Tasarım Temelli Öğrenme Uygulamalarının Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının STEM Anlayışlarını Geliştirmeye Etkisi", YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi (YYU Journal of Education Faculty), 17 (1) pp. 231-265 [TR Dizin] Link DOI |
İNALTEKİN, T., Akçay, H. (2020) "Ortaokul öğrencilerinin fen bilimleri öğrenme süreçlerine ailelerinin katılımına ilişkin görüşlerinin incelenmesi", Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Dergisi (BEST Dergi), 4 (1) pp. 1-7 Link |
İNALTEKİN, T., GÖKSU, V. (2019) "A Research on Visual Learning Representations of Primary and Secondary Science Textbooks in Turkey", International Journal of Progressive Education, 15 (6) pp. 51-65 Link DOI |
İNALTEKİN, T., Samancı, B., KİRMAN-BİLGİN, A. (2019) "Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Girişimcilik Becerisine Yönelik Mesleki Bilgilerinin Tespit Edilmesi", OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi, (20) pp. 1025-1054 [TR Dizin] DOI |
İNALTEKİN, T., Saka, M. (2019) "Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Öğrenciyi Anlama Öz - Yeterlilik Ölçeği’nin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama, 10 (20) pp. 84-129 [TR Dizin] |
Birdal, H.A., İNALTEKİN, T. (2019) "Sosyo-Bilimsel Konularda Argümantasyona Dayalı Öğrenme Uygulamalarının Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Öğrenciyi Anlama Bilgilerinin Gelişimine Etkisi", EKEV Akademi Dergisi, (80) pp. 263-301 [TR Dizin] |
GÖKSU, V., İNALTEKİN, T. (2019) "The analysis of Student- and Teacher-Centered Pedagogic Processes in Science Classes Using Student Notebooks", International Online Journal of Educational Sciences, 11 (4) pp. 237-259 DOI |
İNALTEKİN, T., KİRMAN-BİLGİN, A. (2019) "Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Uygulamalı Girişimcilik Eğitiminden Yansımalar: İş Planlarının İncelenmesi", Fen, Matematik, Girişimcilik veTeknoloji Eğitimi Dergisi, 2 (3) pp. 196-212 Link |
İNALTEKİN, T., GÖKSU, V. (2019) "Evaluation of students’ use of visual learning representations in science classes: A case study from Turkey", Journal of Education in Science, Environment and Health, 5 (2) pp. 244-265 Link DOI |
İNALTEKİN, T., Şahin, F. (2019) "Probleme Dayalı Öğrenmenin Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Pedagojik Alan Bilgisi Gelişimlerine Etkisi", Ege Eğitim Dergisi, 20 (1) pp. 78-112 [TR Dizin] DOI |
İNALTEKİN, T., Akçay, H. (2017) "Argümantasyon Temelli Deney Raporu Yazımının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Argüman Yapılarını Geliştirmelerine Etkisinin İncelenmesi", e – Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, 4 (3) pp. 1-19 [TR Dizin] Link |
Kapıcı, H.Ö., Akçay, H., İNALTEKİN, T. (2015) "The Impact of technology based learning on the beliefs and attitudes of pre service teachers", International Journal of Humanities and Education, 1 (2) pp. 154-167 Link |
İNALTEKİN, T., Özyurt, B., Akçay, H. (2012) "İlköğretim 6 7 ve 8 Sınıf Fen ve Teknoloji Ders Kitabı Etkinliklerinin İncelenmesi", Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (TUEFD), 2 (2) pp. 63-73 [TR Dizin] |
İNALTEKİN, T., Akçay, H. (2011) "Araştırma Tabanlı Fen Öğretimi Ölçeği nin Türkçe Uyarlaması Geçerlilik ve Güvenirlilik Çalışması", Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (TUEFD), 1 (2) pp. 157-185 [TR Dizin] |
ERGİNSOY-OSMANOĞLU, D., ERDAĞI, S., ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş., İNALTEKİN, T., KİRMAN-BİLGİN, A. (2024) "Öğrenme Güçlüğü Yaşayan Öğrenci Araştırmalarının Bibliyometrik Haritalaması", Bilim, Teknoloji, Kültür, Sanat, Spor ve Eğitim Kongresi (Biteksek) 2024 , Bakü, Azerbaycan, (Ekim 2024) |
Duru, M.K., İNALTEKİN, T. (2024) "Türkiye'de Akreditasyon Sürecinden Geçen Fen Bilimleri Eğitimi Lisans Programlarının Akreditasyon Raporlarının Analizi", VII. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi , Bursa, Türkiye, (Ekim 2024) |
KİRMAN-BİLGİN, A., İNALTEKİN, T. (2023) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğrencileri Anlama Bilgisine Yönelik Mesleki Bilgilerinin Tespiti", 15. Ulusal Matematik ve Fen Bilimleri Kongresi , Kars, Türkiye, (Eylül 2023) |
KARAÇÖP, A., İNALTEKİN, T. (2023) "Ortaokul ve Lise Öğrencilerinin İnformal Öğrenme Fırsatlarının Bazı Değişkenler Bakımından İncelenmesi", 15. Ulusal Matematik ve Fen Bilimleri Kongresi , Kars, Türkiye, (Eylül 2023) |
KİRMAN-BİLGİN, A., İNALTEKİN, T. (2021) "Examining The Suitability of The Activities Designed by Pre-Service Science Teachers on Concept Teaching", 3nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education (SMETEC 2021) , Bursa, Türkiye, (Eylül 2021) |
Değer, T., İNALTEKİN, T., KİRMAN-BİLGİN, A. (2021) "The Effect of Teaching Based on Life Skills Training Guide on The Development of Entrepreneurship Professional Knowledge of Science Teacher Candidates", 10th International Conference on Education (ICED 2021) , Lefkoşa, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Eylül 2021) |
KARAÇÖP, A., İNALTEKİN, T. (2021) "Fen Bilimleri Öğretmen Eğitimi Araştırmalarının Bibliyometrik Analiz Yöntemiyle Değerlendirilmesi (2000-2020)", 14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK-2021) , (pp. 293), Burdur, Türkiye, (Mayıs 2021) |
Akçay, H., Kapıcı, H.Ö., İNALTEKİN, T. (2021) "Virtual Laboratories in Lesson Plans: How They Were Inserted", International Conference on Humanities, Social and Education Sciences (IHSES)-2021 , New York, Amerika Birleşik Devletleri, (Nisan 2021) |
İNALTEKİN, T., Akçay, H. (2021) "Investigation of Preservice Science Teachers' Understanding of Student Models on Chemical Bonds", International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology (ICEMST)-2021 , Antalya, Türkiye, (Mart 2021) |
Akçay, H., İNALTEKİN, T. (2020) "Investigation of Preservice Science Teachers’ Content Knowledge about Astronomy Concepts and Knowledge of Student Understanding", ICRES 2020-International Conference on Research in Education and Science , (pp. 71), İstanbul, Türkiye, (Mart 2020) |
İNALTEKİN, T., Akçay, H. (2020) "The Effect of Cooperative Core Studies on Preservice Science Teachers’ Understanding of Pedagogical Content Knowledge in Socio Scientific Subjects", ICEMST 2020-International Conference on Education in Mathematics, Science Technology , (pp. 11), İstanbul, Türkiye, (Mart 2020) |
İNALTEKİN, T., KİRMAN-BİLGİN, A. (2019) "Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının REACT Stratejisine göre Tasarladıkları Ders Planlarının İncelenmesi", International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship andTechnology Education , (pp. 247-255), İzmir, Türkiye, (Ekim 2019) |
İNALTEKİN, T., Akçay, H. (2019) "Middle School Students’ Ideas about Parent Involvement during Science Learning", ICEMST 2019-International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology , (pp. 75), İzmir, Türkiye, (Nisan 2019) |
İNALTEKİN, T., KİRMAN-BİLGİN, A. (2019) "Reflections on Applied Entrepreneurship Education of Pre-Service Science Teachers: An Analysis of Business Plans", International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship andTechnology Education , (pp. 444), İzmir, Türkiye, (Nisan 2019) |
Akçay, B., Akçay, H., İNALTEKİN, T. (2018) "Content Analysis of Science Textbooks’ Evaluation Questions Based onPhysics, Chemistry, Biology, Environment and Astronomy Subject Area by Bloom’s Taxonomy", ICEMST 2018: International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology , (pp. 71-78), Muğla, Türkiye, (Ağustos 2018) |
KARAÇÖP, A., İNALTEKİN, T. (2018) "Ailelerin Ortaokul Öğrencilerinin Okul Dışı Fen Öğrenme Etkinliklerine Katılım Düzeylerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi", 2nd International Congress On Vocational And Technical Sciences , (pp. 48), Batum, Gürcistan, (Mayıs 2018) |
İNALTEKİN, T., KARAÇÖP, A. (2018) "FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ STEM ANLAYIŞLARI ÜZERİNE BİR DİSİPLİNER İNCELENME", 2nd International Congress On Vocational And Technical Sciences , (pp. 55), Batum, Gürcistan, (Mayıs 2018) |
İNALTEKİN, T., KARAÇÖP, A., Akçay, H. (2018) "Analysis of Understanding Pre-Service Science Teachers’ Content Knowledge and Knowledge of Student Thinkings About The Moon’S Movement And Phases", 27th International Conference on Educational Sciences , (pp. 2086-2088), Antalya, Türkiye, (Nisan 2018) |
Murat, İ., KARAÇÖP, A., İNALTEKİN, T. (2018) "The Investigation of the Effects of Family Involvement on the Secondary School Students’ Achievements Regarding the Light Unit and Home-based Science Learning Activities", 27th International Conference on Educational Sciences , (pp. 2150-2152), Antalya, Türkiye, (Nisan 2018) |
İNALTEKİN, T., Akçay, H. (2017) "Analysis of Argumentation Development in Laboratory Applications Based on the Argumentation Based Science Inquiry Approach", ICEMST 2017- International Conference on Education in Mathematics, Science Technology , (pp. 44), Aydın, Türkiye, (Mayıs 2017) |
İNALTEKİN, T., Akçay, H. (2017) "Science teachers’xx views about implementation of computer technologies in their classrooms", ERPA 2017-International Congresses on Education , (pp. 125), Budapest, Macaristan, (Mayıs 2017) |
İNALTEKİN, T., Akçay, H. (2016) "Fen Bilgisi Öğretmen Adayı Eğitimcilerinin Öğretim İçin Sahip Oldukları Pedagojik Alan Bilgilerinin İncelenmesi", XII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 102), Trabzon, Türkiye, (Eylül 2016) |
İNALTEKİN, T., Şahin, F. (2014) "Fen ve Teknoloji Öğretmeni Adaylarının Pedagojik Alan Bilgilerinin Problem Senaryolarına Dayalı Olarak Değerlendirilmesi: Test GeliĢtirme ÇalıĢması", XI. Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 1103), Türkiye, (Eylül 2014) |
İNALTEKİN, T., Tatlı, E., Kaçan, S.D., Şahin, F. (2013) "The evaluation of concept maps drawn as to problem scripts byprospective science teachers", INTE 2013-4th International Conference on New Horizons in Education , (pp. 445-453), Roma, İtalya, (Ağustos 2013) |
İNALTEKİN, T. (2013) "Evaluations of elementary students’ knowledge errors of pre- service science and technology teachers: An aspect of pedagogical content knowledge", EAB 2013-The Fifth International Congress of Educational Research , (pp. 135), Çanakkale, Türkiye, (Haziran 2013) |
İNALTEKİN, T., Tatli, E., Kaçan, S.D., Şahin, F. (2013) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Verilen Problem Senaryolarına Dair Çizdikleri Kavram Haritalarının Değerlendirilmesi.", International Conference on New Horizons in Education-2013 , Roma, İtalya, (Haziran 2013) |
İNALTEKİN, T., Akçay, H. (2013) "The Impacts of Multimodal Writing Opportunities on Student Achievement Concerning Astronomy", EAB 2013-The Fifth International Congress of Educational Research , (pp. 42), Çanakkale, Türkiye, (Haziran 2013) |
İNALTEKİN, T., Şahin, F. (2012) "Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Bilim Okuryazarlıklarının Teması Olarak Sorgulatma Öz yeterliliklerinin İncelenmesi", 21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , (pp. 281), İstanbul, Türkiye, (Eylül 2012) |
Özyurt, B., Akçay, H., İNALTEKİN, T. (2012) "İlköğretim 7. Sınıf Fen ve Teknoloji Ders Kitabı Etkinliklerinin İncelenmesi", 21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , (pp. 99), İstanbul, Türkiye, (Eylül 2012) |
İNALTEKİN, T., Akçay, H. (2012) "Fen ve Teknoloji Öğretmeni Adaylarının Sorgulamaya Dayalı Fen Öğretim Öz yeterliliklerinin İncelenmesi", X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 67-77), Niğde, Türkiye, (Ağustos 2012) |
Akçay, H., İNALTEKİN, T. (2012) "The Examining of Pre-Service Science Teachers’ Attitudes about Pedagogical Development in terms of Various Variables", EAB 2012-The Fourth International Congress of Educational Research , (pp. 492-500), İstanbul, Türkiye, (Ağustos 2012) |
Özyurt, B., Akçay, H., İNALTEKİN, T. (2012) "The Impacts of Multomodal Writing Opportunities on Student Achievement Concerning Livings Unit", EAB 2012-The Fourth International Congress of Educational Research , (pp. 633-638), İstanbul, Türkiye, (Ağustos 2012) |
İNALTEKİN, T., Akçay, H. (2012) "The Investigation of Different Areas Graduate Science Teachers’ Pedegogical Content Knowledge: A Case Study", EAB 2012-The Fourth International Congress of Educational Research , (pp. 482-491), İstanbul, Türkiye, (Temmuz 2012) |
İNALTEKİN, T., Akçay, H. (2012) "Fen ve teknoloji derslerinin öğretiminde problem senaryolarına dayalı model tasarlamanın öğrenci başarısına etkisi", X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 241), Niğde, Türkiye, (Haziran 2012) |
Akçay, H., İNALTEKİN, T. (2011) "Elementary Students Attitudes toward Science, Scientists, and Science Teachers: A National Study", ESERA conference 2011 , (pp. 1-3), Lyon, Fransa, (Eylül 2011) |
İNALTEKİN, T., Akçay, H. (2011) "The Impact of Technology Based Learning on the Beliefs and Attitudes of Preservice Teachers", ESERA conference 2011 , (pp. 125), Lyon, Fransa, (Eylül 2011) |
İNALTEKİN, T., GÖZÜM, A.İ.C. (2010) "Fen konularının öğretiminde disiplinlerarası entegrasyonun öğrencilerin akademik başarılarına ve fen bilgisi dersine karşı tutumlarına etkisi", IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 575-579), İzmir, Türkiye, (Aralık 2010) |
İNALTEKİN, T. (2010) "Bilgisayar destekli fen ve teknoloji labaratuvarı uygulamalarının fen bilgisi öğretmen adaylarına bilimsel beceri kazandırmadaki etkisinin incelenmesi", IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 94), Türkiye, (Eylül 2010) |
Kayıt Yok |
İNALTEKİN, T., Akçay, H. (2023) "Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Mesleki Bilgileri, Gelişimi ve Değerlendirilmesi", Kitap: 21. Yüzyılda Fen Bilimleri Öğretimi ve Öğretmenler, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 23 / 59, ISBN: 978-625-6810-98-3 |
İNALTEKİN, T., ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş. (2023) "Üreten Nesiller Kılavuzu Kazcılık Etkinlikleri", Kitap: Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrenciler İçin Üreten Nesiller Kılavuzu, Ankara/Türkiye : Vizetek, Bölüm Sayfaları: 31 / 81, ISBN: 978-625-94130-2-0 |
İNALTEKİN, T., ERGİNSOY-OSMANOĞLU, D. (2023) "Üreten Nesiller Kavılca Buğdayı Etkinlikleri", Kitap: Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrenciler İçin Üreten Nesiller Kılavuzu, Ankara/Türkiye : Vizetek, Bölüm Sayfaları: 83 / 112, ISBN: 978-625-94130-2-0 |
ERDAĞI, S., İNALTEKİN, T. (2023) "Üreten Nesiller Kılavuzu Dijital Hikâyeler Etkinlikleri", Kitap: Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrenciler İçin Üreten Nesiller Kılavuzu, Ankara/Türkiye : Vizetek, Bölüm Sayfaları: 181 / 188, ISBN: 978-625-94130-2-0 |
KARAÇÖP, A., İNALTEKİN, T. (2022) "Eğitimde Proje Hazırlama ve Proje Türleri", Kitap: Eğitimde Araştırma Yöntemleri ve Proje Hazırlama (Öğretmen Adayları, Öğretmenler ve İdareciler İçin), Ankara/Türkiye : Vizetek, Bölüm Sayfaları: 231 / 266, ISBN: 978-625-8499-52-0 |
İNALTEKİN, T. (2022) "Fen Bilimlerinde Girişimcilik Temelli Bütünleştirilmiş 7. Sınıf Etkinlik Örnekleri", Kitap: Fen Bilimlerinde Girişimcilik Eğitimi ve 5. - 6. - 7. - 8. Sınıf Bütünleştirilmiş Örnek Etkinlikler, İstanbul/Türkiye : Efe Akdemi, Bölüm Sayfaları: 231 / 303, ISBN: 978-625-8217-32-2 |
İNALTEKİN, T., KİRMAN-BİLGİN, A. (2022) "Girişimciliğin Ölçülmesi ve Değerlendirilmesi", Kitap: Fen Bilimlerinde Girişimcilik Eğitimi ve 5. - 6. - 7. - 8. Sınıf Bütünleştirilmiş Örnek Etkinlikler, İstanbul/Türkiye : Efe Akdemi, Bölüm Sayfaları: 335 / 350, ISBN: 978-625-8217-32-2 |
Kapıcı, H.Ö., İNALTEKİN, T., Akçay, H. (2021) "İlkokul Döneminde Stem Eğitimi", Kitap: Kuramdan Uygulamaya İlkokul Eğitiminde Güncel Öğrenme ve Öğretim Konuları, İstanbul/Türkiye : Efe Akademi Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 53 / 74, ISBN: 978-625-7601-42-9 |
İNALTEKİN, T., Kapıcı, H.Ö., Akçay, H. (2021) "İlkokul Eğitiminde Uzaktan Öğretim", Kitap: Kuramdan Uygulamaya İlkokul Eğitiminde Güncel Öğrenme ve Öğretim Konuları, İstanbul/Türkiye : Efe Akademi Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 129 / 154, ISBN: 978-625-7601-42-9 |
Murat, İ., KARAÇÖP, A., İNALTEKİN, T. (2020) "The Influence of Parental Involvement in Home Based Science Learning Activities on Secondary School Students’ Achievements and Learning Processes", Kitap: Development and Education Studies, İstanbul/Türkiye : Hiper Yayınıncılık, Bölüm Sayfaları: 261 / 301, ISBN: 978-625-7845-80-9 |
İNALTEKİN, T. (2020) "Fen Bilimleri Eğitiminde Aile Katılımı", Kitap: Teori ve Uygulamalarıyla Eğitimde Aile Katılımı, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 169 / 221, ISBN: 978-625-7228-33-6 |
İNALTEKİN, T. (2019) "Fen Bilimleri Eğitiminde Girişimcilik Eğitimi", Kitap: Fen Bilimlerinde Yaşam Becerileri, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 82 / 107, ISBN: 978-605-037-004-1 |
İNALTEKİN, T. (2019) "Fen Bilimleri Eğitimine Sosyal, Kültürel ve Ekonomik Açılardan Bakış", Kitap: Fen Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları, Ankara/Türkiye : Nobel Akademik Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 205 / 221, ISBN: 978-605-7846-88-4 |
İNALTEKİN, T., Şahin, F. (2018) "Fen Bilimleri Öğretiminde Probleme Dayalı Öğrenme Uygulamaları", Kitap: Fen Bilimleri Eğitimi Alanındaki Öğretme ve Öğrenme Yaklaşımları, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 133 / 149, ISBN: 978-605-318-768-4 |
Kayıt Yok |
(Uluslararası - Dergi) Caucasian Journal of Science, 2014, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Caucasian Journal of Science, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (BÜEFAD), 2017 |
Üye, EPDAD - Öğretmenlik Eğitim Programları Değerlendirme ve Akreditasyon Derneği, 2013- |
Üye, Fen Eğitimi Araştırmaları Derneği, 2012- |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Hakan Akçay
Yıldız Teknik Üniversitesi
|
2011 - 2024 | 30 |
Kafkas Üniversitesi
|
2019 - 2024 | 14 |
Kafkas Üniversitesi
|
2018 - 2023 | 12 |
Fatma Şahin
Marmara Üniversitesi
|
2012 - 2019 | 6 |
Kafkas Üniversitesi
|
2019 - 2020 | 5 |
Hasan Özgür Kapıcı
Yıldız Teknik Üniversitesi
|
2015 - 2021 | 4 |
Kafkas Üniversitesi
|
2021 - 2023 | 3 |
Başak Özyurt
-
|
2012 | 3 |
Kafkas Üniversitesi
|
2023 - 2024 | 2 |
Kafkas Üniversitesi
|
2023 - 2024 | 2 |
Kafkas Üniversitesi
|
2023 - 2024 | 2 |
Sibel Demir Kaçan
Ondokuz Mayıs Üniversitesi
|
2013 | 2 |
Mehmet Kürşad Duru
Marmara Üniversitesi
|
2023 - 2024 | 2 |
Berrin Samancı
-
|
2019 - 2020 | 2 |
İşbaralı Murat
-
|
2018 - 2020 | 2 |
Tuğçe Değer
-
|
2021 - 2023 | 2 |
Kafkas Üniversitesi
|
2010 | 1 |
Kafkas Üniversitesi
|
2023 | 1 |
Kafkas Üniversitesi
|
2023 | 1 |
Sibel Er Nas
Trabzon Üniversitesi
|
2023 | 1 |
Hava İpek Akbulut
Trabzon Üniversitesi
|
2023 | 1 |
Behiye Akçay
İstanbul Üniversitesi-Cerrahpaşa
|
2018 | 1 |
Mehpare Saka
Trakya Üniversitesi
|
2019 | 1 |
Tülay Şenel Çoruhlu
Trabzon Üniversitesi
|
2023 | 1 |
Ercan Tatli
Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi
|
2013 | 1 |
Ercan Tatlı
-
|
2013 | 1 |
Hasret Aycan Birdal
-
|
2019 | 1 |
Hicran Arslanhan
-
|
2020 | 1 |
Merve Güder
-
|
2024 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78378 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9889 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Fen Bilgisi Eğitimi | 447 |
Anahtar Kelimeler | Fen Bilgisi Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 15 | 2 | 25 | 70 | 220 | 195 | 145 | 175 | 194 | 25 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 458 . | 504 . | 525 . | 474 . | 322 . | 338 . | 481 . | 450 . | 415 . | 361 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 312 . | 346 . | 329 . | 277 . | 141 . | 160 . | 250 . | 202 . | 206 . | 201 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 94 . | 132 . | 82 . | 76 . | 21 . | 31 . | 52 . | 40 . | 45 . | 63 . |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 83 . | 111 . | 73 . | 65 . | 15 . | 23 . | 36 . | 29 . | 33 . | 51 . |
Toplam Yayın | 1 | 1 | 3 | 6 | 13 | 11 | 9 | 6 | 9 | 3 |
Toplam Makale | 1 | 0 | 1 | 0 | 8 | 7 | 3 | 4 | 5 | 1 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 1 | 2 | 5 | 3 | 2 | 4 | 0 | 2 | 2 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 | 3 | 1 | 3 | 4 | 1 |
Makale (Ulusal) | 1 | 0 | 1 | 0 | 4 | 4 | 2 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 2 | 5 | 3 | 2 | 4 | 0 | 0 | 2 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 |