| Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Marmara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Öğretmenliği (Dr), 2010, 2014 |
| Yüksek Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim (Yl) (Tezli), 2005, 2008 |
| Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2001, 2005 |
| Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Marmara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Öğretmenliği (Dr), 2010, 2014 |
| Yüksek Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim (Yl) (Tezli), 2005, 2008 |
| Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2001, 2005 |
| İngilizce, ÜDS, 68, 2009 |
| Kayıt Yok |
| [UAK] Eğitim Bilimleri Fen Bilgisi Eğitimi Fen Bilgisi Eğitimi |
| 2021-, Doçent, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Dede Korkut Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
| 2014-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
| 2010-2014, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
| 2005-2010, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
| 2016-2017, Bölüm Başkanı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
| 2015-2017, Eğitim Koordinatörü, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
| 2015-2017, Dekan Yardımcısı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
| 2014-2016, Bölüm Başkanı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
| 2019-2020, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
| 2019-2020, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
| 2019-2020, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ-I, Lisans |
| 2019-2020, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ-I, Lisans |
| 2019-2020, PEDAGOJİK ALAN BİLGİSİ TEMELLİ FEN EĞİTİMİ, Yüksek Lisans |
| 2019-2020, FEN BİLİMLERİ EĞİTMİNDE TEST GELİŞTİRME, Yüksek Lisans |
| 2019-2020, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
| 2019-2020, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
| 2019-2020, SEÇMELİ 1 (MB)-KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM, Lisans |
| 2019-2020, SEÇMELİ 1 (GK)-BİLİM VE ARAŞTIRMA ETİĞİ, Lisans |
| 2019-2020, PEDAGOJİK ALAN BİLGİSİ TEMELLİ FEN EĞİTİMİ, Yüksek Lisans |
| 2019-2020, FEN BİLİMLERİ EĞİTMİNDE TEST GELİŞTİRME, Yüksek Lisans |
| 2018-2019, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
| 2018-2019, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
| 2018-2019, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans |
| 2018-2019, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ-I, Lisans |
| 2018-2019, PEDAGOJİK ALAN BİLGİSİ TEMELLİ FEN EĞİTİMİ, Yüksek Lisans |
| 2018-2019, FEN BİLİMLERİ EĞİTMİNDE TEST GELİŞTİRME, Yüksek Lisans |
| 2018-2019, ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ(İ.Ö), Lisans |
| 2018-2019, BİLGİ FELSEFESİ, EĞİTİM, MÜFREDAT VE DEĞERLENDİRME(İ.Ö), Lisans |
| 2018-2019, ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ, Lisans |
| 2018-2019, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ-II, Lisans |
| 2018-2019, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
| 2018-2019, BİLGİ FELSEFESİ, EĞİTİM, MÜFREDAT VE DEĞERLENDİRME, Lisans |
| 2018-2019, PEDAGOJİK ALAN BİLGİSİ TEMELLİ FEN EĞİTİMİ, Yüksek Lisans |
| 2018-2019, FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİNDE TEST GELİŞTİRME, Yüksek Lisans |
| 2017-2018, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans |
| 2017-2018, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ-I, Lisans |
| 2017-2018, PEDAGOJİK ALAN BİLGİSİ TEMELLİ FEN EĞİTİMİ, Yüksek Lisans |
| 2017-2018, FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİNDE TEST GELİŞTİRME, Yüksek Lisans |
| 2017-2018, ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ(İ.Ö), Lisans |
| 2017-2018, ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ, Lisans |
| 2017-2018, ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ, Lisans |
| 2017-2018, FEN BİLİMLERİ EĞİTMİNDE TEST GELİŞTİRME, Yüksek Lisans |
| 2016-2017, ARAŞTIRMA PROJESİ-II, Lisans |
| 2016-2017, ARAŞTIRMA PROJESİ-II, Lisans |
| 2016-2017, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ-I(İ.Ö), Lisans |
| 2016-2017, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ-I, Lisans |
| 2016-2017, PEDAGOJİK ALAN BİLGİSİ TEMELLİ FEN EĞİTİMİ, Yüksek Lisans |
| 2016-2017, FEN BİLİMLERİ EĞİTMİNDE TEST GELİŞTİRME, Yüksek Lisans |
| 2016-2017, ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ(İ.Ö), Lisans |
| 2016-2017, BİLGİ FELSEFESİ, EĞİTİM, MÜFREDAT VE DEĞERLENDİRME(İ.Ö), Lisans |
| 2016-2017, ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ, Lisans |
| 2016-2017, ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ, Lisans |
| 2016-2017, BİLGİ FELSEFESİ, EĞİTİM, MÜFREDAT VE DEĞERLENDİRME, Lisans |
| 2016-2017, FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİNDE TEST GELİŞTİRME, Yüksek Lisans |
| 2015-2016, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ-I(İ.Ö), Lisans |
| 2015-2016, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
| 2015-2016, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ-I, Lisans |
| 2015-2016, FEN BİLİMLERİ EĞİTMİNDE TEST GELİŞTİRME, Yüksek Lisans |
| 2015-2016, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI(İ.Ö), Lisans |
| 2015-2016, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI(İ.Ö), Lisans |
| 2015-2016, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans |
| 2015-2016, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans |
| 2015-2016, ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ(İ.Ö), Lisans |
| 2015-2016, BİLGİ FELSEFESİ, EĞİTİM, MÜFREDAT VE DEĞERLENDİRME(İ.Ö), Lisans |
| 2015-2016, ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ, Lisans |
| 2015-2016, BİLGİ FELSEFESİ, EĞİTİM, MÜFREDAT VE DEĞERLENDİRME, Lisans |
| 2015-2016, FEN BİLİMLERİ EĞİTMİNDE TEST GELİŞTİRME, Yüksek Lisans |
| 2014-2015, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ-I (İ.Ö), Lisans |
| 2014-2015, ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL GELİŞTİRME, Lisans |
| 2014-2015, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
| 2014-2015, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ-I, Lisans |
| 2014-2015, PEDAGOJİK ALAN BİLGİSİ TEMELLİ FEN EĞİTİMİ, Yüksek Lisans |
| 2014-2015, FEN BİLİMLERİ EĞİTMİNDE TEST GELİŞTİRME, Yüksek Lisans |
| 2014-2015, ÖĞRENME GÜÇLÜKLERİ, Lisans |
| 2014-2015, OKUL DENEYİMİ (İ.Ö), Lisans |
| 2014-2015, FEN ÖĞRETİMİ LABORATUVAR UYGULAMALARI-I, Lisans |
| 2014-2015, BİLGİ FELSEFESİ, EĞİTİM, MÜFREDAT VE DEĞERLENDİRME, Lisans |
| 2014-2015, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
| 2014-2015, FEN ÖĞRETİMİ LABORATUVAR UYGULAMALARI-I (İ.Ö), Lisans |
| 2014-2015, BİLGİ FELSEFESİ, EĞİTİM, MÜFREDAT VE DEĞERLENDİRME (İ.Ö), Lisans |
| 2014-2015, PEDAGOJİK ALAN BİLGİSİ TEMELLİ FEN EĞİTİMİ, Yüksek Lisans |
| 2014-2015, FEN BİLİMLERİNDE KAVRAM ÖĞRETİMİ, Yüksek Lisans |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| (Uluslararası - Dergi) Caucasian Journal of Science, 2014, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1 |
| (Uluslararası - Bilimsel Dergi) Caucasian Journal of Science, 2017 |
| (Uluslararası - Bilimsel Dergi) Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (BÜEFAD), 2017 |
| Üye, EPDAD - Öğretmenlik Eğitim Programları Değerlendirme ve Akreditasyon Derneği, 2013- |
| Üye, Fen Eğitimi Araştırmaları Derneği, 2012- |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
|
Hakan Akçay
|
2011 - 2024 | 30 |
|
|
2019 - 2025 | 18 |
|
|
2018 - 2024 | 14 |
|
|
2023 - 2025 | 6 |
|
|
2023 - 2025 | 6 |
|
Fatma Şahin
|
2012 - 2019 | 6 |
|
|
2023 - 2025 | 5 |
|
|
2019 - 2020 | 5 |
|
|
2021 - 2025 | 4 |
|
Hasan Özgür Kapıcı
|
2015 - 2021 | 4 |
|
Başak Özyurt
-
|
2012 | 3 |
|
Sibel Demir Kaçan
|
2013 | 2 |
|
Mehmet Kürşad Duru
|
2023 - 2024 | 2 |
|
Berrin Samancı
-
|
2019 - 2020 | 2 |
|
İşbaralı Murat
-
|
2018 - 2020 | 2 |
|
Tuğçe Değer
-
|
2021 - 2023 | 2 |
|
-
|
2010 | 1 |
|
|
2023 | 1 |
|
|
2023 | 1 |
|
|
2024 | 1 |
|
Sibel Er Nas
Trabzon Üniversitesi
|
2023 | 1 |
|
Hava İpek Akbulut
Trabzon Üniversitesi
|
2023 | 1 |
|
Behiye Akçay
İstanbul Üniversitesi-Cerrahpaşa
|
2018 | 1 |
|
Mehpare Saka
|
2019 | 1 |
|
Tülay Şenel Çoruhlu
Trabzon Üniversitesi
|
2023 | 1 |
|
Ercan Tatli
|
2013 | 1 |
|
Hasret Aycan Birdal
T.C. Milli Eğitim Bakanlığı
|
2019 | 1 |
|
Hicran Arslanhan
T.C. Milli Eğitim Bakanlığı
|
2020 | 1 |
|
Altınkaynak Şenay Özen
-
|
2025 | 1 |
|
Bilgin Arzu Kirman
-
|
2025 | 1 |
|
Cansu Koyuncı
-
|
2024 | 1 |
|
Ercan Tatlı
-
|
2013 | 1 |
|
Merve Güder
-
|
2024 | 1 |
|
Osmanoğlu Devrim Erginsoy
-
|
2025 | 1 |
|
Selma Erdağı
-
|
2025 | 1 |
| Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
| TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 79048 |
| YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 11113 |
| YÖKSİS Bilim Alanı | Fen Bilgisi Eğitimi | 499 |
| Anahtar Kelimeler | Fen Bilgisi Eğitimi | |
| Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
| Ağırlıklı Puan | 15 | 2 | 25 | 70 | 220 | 195 | 145 | 215 | 276 | 160 | 100 |
| Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 466 . | 511 . | 536 . | 478 . | 336 . | 355 . | 472 . | 422 . | 327 . | 400 . | 330 . |
| Sıra (Temel Alan İçinde) | 297 . | 349 . | 318 . | 273 . | 139 . | 160 . | 254 . | 163 . | 136 . | 210 . | 179 . |
| Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 96 . | 131 . | 85 . | 78 . | 24 . | 33 . | 53 . | 26 . | 20 . | 39 . | 30 . |
| Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 84 . | 112 . | 75 . | 68 . | 20 . | 25 . | 39 . | 21 . | 17 . | 28 . | 24 . |
| Toplam Yayın | 1 | 1 | 3 | 6 | 13 | 11 | 9 | 7 | 12 | 7 | 5 |
| Toplam Makale | 1 | 0 | 1 | 0 | 8 | 7 | 3 | 4 | 5 | 2 | 3 |
| Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 2 | 2 | 3 | 4 | 3 | 0 |
| Toplam Bildiri | 0 | 1 | 2 | 5 | 3 | 2 | 4 | 0 | 3 | 2 | 2 |
| Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 |
| Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 | 3 | 1 | 3 | 4 | 2 | 2 |
| Makale (Ulusal) | 1 | 0 | 1 | 0 | 4 | 4 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 2 | 2 | 3 | 4 | 3 | 0 |
| Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 2 | 5 | 3 | 2 | 4 | 0 | 0 | 2 | 2 |
| Bildiri (Ulusal) | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 |