Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Marmara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Öğretmenliği (Dr), 2010, 2014 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim (Yl) (Tezli), 2005, 2008 |
Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2001, 2005 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Marmara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Öğretmenliği (Dr), 2010, 2014 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim (Yl) (Tezli), 2005, 2008 |
Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2001, 2005 |
İngilizce, ÜDS, 68, 2009 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri Fen Bilgisi Eğitimi Fen Bilgisi Eğitimi |
2021-, Doçent, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Dede Korkut Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2014-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2010-2014, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2005-2010, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2016-2017, Bölüm Başkanı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
2015-2017, Eğitim Koordinatörü, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
2015-2017, Dekan Yardımcısı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
2014-2016, Bölüm Başkanı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
2019-2020, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2019-2020, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2019-2020, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ-I, Lisans |
2019-2020, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ-I, Lisans |
2019-2020, PEDAGOJİK ALAN BİLGİSİ TEMELLİ FEN EĞİTİMİ, Yüksek Lisans |
2019-2020, FEN BİLİMLERİ EĞİTMİNDE TEST GELİŞTİRME, Yüksek Lisans |
2019-2020, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2019-2020, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2019-2020, SEÇMELİ 1 (MB)-KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM, Lisans |
2019-2020, SEÇMELİ 1 (GK)-BİLİM VE ARAŞTIRMA ETİĞİ, Lisans |
2019-2020, PEDAGOJİK ALAN BİLGİSİ TEMELLİ FEN EĞİTİMİ, Yüksek Lisans |
2019-2020, FEN BİLİMLERİ EĞİTMİNDE TEST GELİŞTİRME, Yüksek Lisans |
2018-2019, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2018-2019, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2018-2019, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans |
2018-2019, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ-I, Lisans |
2018-2019, PEDAGOJİK ALAN BİLGİSİ TEMELLİ FEN EĞİTİMİ, Yüksek Lisans |
2018-2019, FEN BİLİMLERİ EĞİTMİNDE TEST GELİŞTİRME, Yüksek Lisans |
2018-2019, ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ(İ.Ö), Lisans |
2018-2019, BİLGİ FELSEFESİ, EĞİTİM, MÜFREDAT VE DEĞERLENDİRME(İ.Ö), Lisans |
2018-2019, ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ, Lisans |
2018-2019, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ-II, Lisans |
2018-2019, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2018-2019, BİLGİ FELSEFESİ, EĞİTİM, MÜFREDAT VE DEĞERLENDİRME, Lisans |
2018-2019, PEDAGOJİK ALAN BİLGİSİ TEMELLİ FEN EĞİTİMİ, Yüksek Lisans |
2018-2019, FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİNDE TEST GELİŞTİRME, Yüksek Lisans |
2017-2018, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans |
2017-2018, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ-I, Lisans |
2017-2018, PEDAGOJİK ALAN BİLGİSİ TEMELLİ FEN EĞİTİMİ, Yüksek Lisans |
2017-2018, FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİNDE TEST GELİŞTİRME, Yüksek Lisans |
2017-2018, ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ(İ.Ö), Lisans |
2017-2018, ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ, Lisans |
2017-2018, ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ, Lisans |
2017-2018, FEN BİLİMLERİ EĞİTMİNDE TEST GELİŞTİRME, Yüksek Lisans |
2016-2017, ARAŞTIRMA PROJESİ-II, Lisans |
2016-2017, ARAŞTIRMA PROJESİ-II, Lisans |
2016-2017, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ-I(İ.Ö), Lisans |
2016-2017, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ-I, Lisans |
2016-2017, PEDAGOJİK ALAN BİLGİSİ TEMELLİ FEN EĞİTİMİ, Yüksek Lisans |
2016-2017, FEN BİLİMLERİ EĞİTMİNDE TEST GELİŞTİRME, Yüksek Lisans |
2016-2017, ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ(İ.Ö), Lisans |
2016-2017, BİLGİ FELSEFESİ, EĞİTİM, MÜFREDAT VE DEĞERLENDİRME(İ.Ö), Lisans |
2016-2017, ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ, Lisans |
2016-2017, ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ, Lisans |
2016-2017, BİLGİ FELSEFESİ, EĞİTİM, MÜFREDAT VE DEĞERLENDİRME, Lisans |
2016-2017, FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİNDE TEST GELİŞTİRME, Yüksek Lisans |
2015-2016, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ-I(İ.Ö), Lisans |
2015-2016, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2015-2016, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ-I, Lisans |
2015-2016, FEN BİLİMLERİ EĞİTMİNDE TEST GELİŞTİRME, Yüksek Lisans |
2015-2016, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI(İ.Ö), Lisans |
2015-2016, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI(İ.Ö), Lisans |
2015-2016, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans |
2015-2016, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans |
2015-2016, ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ(İ.Ö), Lisans |
2015-2016, BİLGİ FELSEFESİ, EĞİTİM, MÜFREDAT VE DEĞERLENDİRME(İ.Ö), Lisans |
2015-2016, ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ, Lisans |
2015-2016, BİLGİ FELSEFESİ, EĞİTİM, MÜFREDAT VE DEĞERLENDİRME, Lisans |
2015-2016, FEN BİLİMLERİ EĞİTMİNDE TEST GELİŞTİRME, Yüksek Lisans |
2014-2015, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ-I (İ.Ö), Lisans |
2014-2015, ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL GELİŞTİRME, Lisans |
2014-2015, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2014-2015, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ-I, Lisans |
2014-2015, PEDAGOJİK ALAN BİLGİSİ TEMELLİ FEN EĞİTİMİ, Yüksek Lisans |
2014-2015, FEN BİLİMLERİ EĞİTMİNDE TEST GELİŞTİRME, Yüksek Lisans |
2014-2015, ÖĞRENME GÜÇLÜKLERİ, Lisans |
2014-2015, OKUL DENEYİMİ (İ.Ö), Lisans |
2014-2015, FEN ÖĞRETİMİ LABORATUVAR UYGULAMALARI-I, Lisans |
2014-2015, BİLGİ FELSEFESİ, EĞİTİM, MÜFREDAT VE DEĞERLENDİRME, Lisans |
2014-2015, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2014-2015, FEN ÖĞRETİMİ LABORATUVAR UYGULAMALARI-I (İ.Ö), Lisans |
2014-2015, BİLGİ FELSEFESİ, EĞİTİM, MÜFREDAT VE DEĞERLENDİRME (İ.Ö), Lisans |
2014-2015, PEDAGOJİK ALAN BİLGİSİ TEMELLİ FEN EĞİTİMİ, Yüksek Lisans |
2014-2015, FEN BİLİMLERİNDE KAVRAM ÖĞRETİMİ, Yüksek Lisans |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
(Uluslararası - Dergi) Caucasian Journal of Science, 2014, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Caucasian Journal of Science, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (BÜEFAD), 2017 |
Üye, EPDAD - Öğretmenlik Eğitim Programları Değerlendirme ve Akreditasyon Derneği, 2013- |
Üye, Fen Eğitimi Araştırmaları Derneği, 2012- |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
![]()
Hakan Akçay
![]() |
2011 - 2024 | 30 |
![]() ![]() |
2019 - 2025 | 18 |
![]() ![]() |
2018 - 2024 | 14 |
![]() ![]() |
2023 - 2025 | 6 |
![]() ![]() |
2023 - 2025 | 6 |
![]()
Fatma Şahin
![]() |
2012 - 2019 | 6 |
![]() ![]() |
2023 - 2025 | 5 |
![]() ![]() |
2019 - 2020 | 5 |
![]() ![]() |
2021 - 2025 | 4 |
![]()
Hasan Özgür Kapıcı
![]() |
2015 - 2021 | 4 |
![]()
Başak Özyurt
-
|
2012 | 3 |
![]()
Sibel Demir Kaçan
![]() |
2013 | 2 |
![]()
Mehmet Kürşad Duru
![]() |
2023 - 2024 | 2 |
![]()
Berrin Samancı
-
|
2019 - 2020 | 2 |
![]()
İşbaralı Murat
-
|
2018 - 2020 | 2 |
![]()
Tuğçe Değer
-
|
2021 - 2023 | 2 |
![]() ![]() |
2010 | 1 |
![]() ![]() |
2023 | 1 |
![]() ![]() |
2023 | 1 |
![]()
-
|
2024 | 1 |
![]()
Sibel Er Nas
Trabzon Üniversitesi
|
2023 | 1 |
![]()
Hava İpek Akbulut
Trabzon Üniversitesi
|
2023 | 1 |
![]()
Behiye Akçay
İstanbul Üniversitesi-Cerrahpaşa
|
2018 | 1 |
![]()
Mehpare Saka
![]() |
2019 | 1 |
![]()
Tülay Şenel Çoruhlu
Trabzon Üniversitesi
|
2023 | 1 |
![]()
Ercan Tatli
![]() |
2013 | 1 |
![]()
ALTINKAYNAK ŞENAY ÖZEN
-
|
2025 | 1 |
![]()
BİLGİN ARZU KİRMAN
-
|
2025 | 1 |
![]()
Cansu Koyuncı
-
|
2024 | 1 |
![]()
Ercan Tatlı
-
|
2013 | 1 |
![]()
Hasret Aycan Birdal
-
|
2019 | 1 |
![]()
Hicran Arslanhan
-
|
2020 | 1 |
![]()
Merve Güder
-
|
2024 | 1 |
![]()
OSMANOĞLU DEVRİM ERGİNSOY
-
|
2025 | 1 |
![]()
SELMA ERDAĞI
-
|
2025 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78285 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 10704 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Fen Bilgisi Eğitimi | 494 |
Anahtar Kelimeler | Fen Bilgisi Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
Ağırlıklı Puan | 15 | 2 | 25 | 70 | 220 | 195 | 145 | 215 | 276 | 160 | 100 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 472 . | 509 . | 537 . | 479 . | 335 . | 350 . | 478 . | 424 . | 330 . | 393 . | 250 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 301 . | 346 . | 319 . | 264 . | 136 . | 159 . | 258 . | 167 . | 135 . | 201 . | 132 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 96 . | 129 . | 84 . | 77 . | 22 . | 31 . | 51 . | 25 . | 20 . | 40 . | 21 . |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 84 . | 112 . | 74 . | 67 . | 19 . | 24 . | 38 . | 19 . | 17 . | 30 . | 17 . |
Toplam Yayın | 1 | 1 | 3 | 6 | 13 | 11 | 9 | 7 | 12 | 7 | 5 |
Toplam Makale | 1 | 0 | 1 | 0 | 8 | 7 | 3 | 4 | 5 | 2 | 3 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 2 | 2 | 3 | 4 | 3 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 1 | 2 | 5 | 3 | 2 | 4 | 0 | 3 | 2 | 2 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 | 3 | 1 | 3 | 4 | 2 | 2 |
Makale (Ulusal) | 1 | 0 | 1 | 0 | 4 | 4 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 2 | 2 | 3 | 4 | 3 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 2 | 5 | 3 | 2 | 4 | 0 | 0 | 2 | 2 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 |