Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, 2011, 2017 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Selçuk Üniversitesi, Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi, Türkçe Öğretmenliği Pr., 2007, 2010 |
Lisans, Türkiye, Selçuk Üniversitesi, Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi, Türkçe Öğretmenliği Pr. (İö), 2003, 2007 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, 2011, 2017 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Selçuk Üniversitesi, Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi, Türkçe Öğretmenliği Pr., 2007, 2010 |
Lisans, Türkiye, Selçuk Üniversitesi, Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi, Türkçe Öğretmenliği Pr. (İö), 2003, 2007 |
Kayıt Yok |
İngilizce, KPDS, 76, 2010 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri Türkçe Eğitimi |
2011-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2019-2023, Dekan Yardımcısı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
Selim Zırıh, Yüksek Lisans, Türkçe öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğini icra etmeye dönük motivasyonlarının beklenti-değer teorisi kapsamında incelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Emrah Eserler, Yüksek Lisans, Ortaokul öğrencilerinin wattpad kullanım motivasyonlarının beklenti-değer teorisi çerçevesinde incelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Semanur Yüksel, Yüksek Lisans, 7. sınıf öğrencilerinin okuma motivasyonlarının beklenti-değer teorisi ilkeleri çerçevesinde incelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilgiler Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
2022-2023, Dil Bilgisi Öğretimi, Lisans |
2022-2023, Okul Dışı Öğrenme Ortamı, Lisans |
2021-2022, Eğitimde Ahlak ve Etik, Lisans |
2020-2021, Sosyal Bilimlerde Nitel Araştırmalar, Yüksek Lisans |
2019-2020, Eğitimde Drama, Lisans |
2019-2020, Yazma Eğitimi, Lisans |
2017-2018, Türkiye Türkçesi, Lisans |
2017-2018, Genel Dilbilim, Lisans |
2017-2018, Şekil Bilgisi, Lisans |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
BARUTCU, T., Açık, F. (2024) "BEKLENTİ-DEĞER TEMELLİ ÖĞRETİMİN ÖĞRENCİLERİN YAZMA BECERİSİ VE YAZMA MOTİVASYONU ÜZERİNE ETKİSİ", International Journal of Language Academy, 12 (3) pp. 429-453 Link DOI |
BARUTCU, T. (2013) "Dil Psikolojisi ve Türkçe Öğretimi", Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (11) pp. 933-973 [TR Dizin] |
Açık, F., BARUTCU, T. () "Çocuk Edebiyatı Ürünleri Aracılığıyla Deyim Edinimi ve Kültür Aktarımı", Bilig: Türk Dünyası Sosyal Bilimler Dergisi, (0) [SSCI] |
BARUTCU, T., Açık, F. (2017) "DEYİMLER ÜZERİNDEN KÜLTÜR AKTARIMI VE KİMLİK İNŞASI: CAHİT ZARİFOĞLU’NUN ÇOCUK KİTAPLARI", I. Uluslararası Değişen Dünyada Türk Halklarının Geleneksel Kültürü Bilimsel Konferansı , (Nisan 2017) |
BARUTCU, T., Yüceer, D. (2015) "Barutcu, T., Yüceer, D. (2015). The Analysis of Sexist Items in a Young Girl Magazine: Heygirl", V. International Conference on Critical Education , Wroclaw, Polonya, (Haziran 2015) |
BARUTCU, T. (2011) "Çocuklara Kıraat Dergisindeki Çeviri Metinler Ve Dış Dünya Kavramı Üzerine Bir İnceleme", Uluslararası Türkçe Eğitimi Sempozyumu , Türkiye, (Aralık 2011) |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Fatma Açık
Gazi Üniversitesi
|
2024 | 3 |
Duygu Yüceer
Adıyaman Üniversitesi
|
2015 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78392 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9948 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Türkçe Eğitimi | 612 |
Anahtar Kelimeler | - |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 5 | 0 | 10 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 15 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 467 . | - | 537 . | - | - | - | - | - | - | 402 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 320 . | - | 343 . | - | - | - | - | - | - | 232 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 92 . | - | 95 . | - | - | - | - | - | - | 72 . |
Toplam Yayın | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |