Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Eğitimi (Dr), 2006, 2011 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Fizik (Yl) (Tezli), 2002, 2005 |
Lisans, Türkiye, Erciyes Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Fizik Pr. (İö), 1998, 2002 |
Ön Lisans, Türkiye, İstanbul Üniversitesi, Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu, Teknik Programlar Bölümü, 1995, 1997 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Eğitimi (Dr), 2006, 2011 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Fizik (Yl) (Tezli), 2002, 2005 |
Lisans, Türkiye, Erciyes Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Fizik Pr. (İö), 1998, 2002 |
Ön Lisans, Türkiye, İstanbul Üniversitesi, Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu, Teknik Programlar Bölümü, 1995, 1997 |
Volkan GÖKSU, Yüksek Lisans, Kars-Iğdır yöresinde toprak ve sudaki radyoaktivitenin incelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Fizik Ana Bilim Dalı, 2005 |
İngilizce, YÖKDİL, 71, 2020 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri Temel Eğitim Fen Bilgisi Eğitimi |
2012-, Yardımcı Doçent, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2011-2012, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2006-2011, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2004-2006, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2015-, Bölüm Başkan Yardımcısı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
2012-2014, Enstitü Müdür Yardımcısı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
Betül Güzelkaya, Yüksek Lisans, TÜRKİYE YÜZYILI MAARİF MODELİNE GÖRE HAZIRLANMIŞ İLK VE ORTAOKUL FEN BİLİMLERİ DERS KİTAPLARINDAKİ GÖRSEL ÖĞRENME TEMSİLLERİNİN İNCELENMESİ, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Alime Kayretli, Yüksek Lisans, Liselere giriş sınavlarında bulunan fen bilimleri sorularının görsel içerik açısından incelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Damla Kan, Yüksek Lisans, Ortaokul öğrencilerinin okul dışı öğrenme ortamları hakkında bilgi düzeylerinin belirlenmesi ve bu ortamlara ulaşılabilirliklerinin belirlenmesi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Tuğberk Karadağ, Yüksek Lisans, Fen bilgisi öğretmenlerinin Doppler olayı hakkında görüşlerinin incelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Ersin Yılmaz, Yüksek Lisans, 36-72 Ay Okulöncesi Çocukların Duyu Organları İle ilgili Görüşlerinin İncelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Özkan Yalitekin, Yüksek Lisans, Ortaokul Öğrencilerinin Gıda Güvenliği ve Gıda Okuryazarlığı Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman) |
İdris Karazeybek, Yüksek Lisans, Fizik derslerindeki öğretmen ve öğrenci kaynaklı görsel temsillerin ve pedagojik süreçlerin öğrenci defterleri yoluyla incelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2020, (Asıl Danışman) |
Göktuğ Alper Genç, Yüksek Lisans, Lise öğrencilerinin başarı hedef yönelimleri ile fizik öğrenmeye yönelik akademik motivasyonları arasındaki ilişkinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Simay Gülşah Aktaş, Yüksek Lisans, Ortaokul öğrencilerinin bilimsel epistemolojik inançları ve fene yönelik motivasyonları arasındaki ilişkinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Yasin Çalışır, Yüksek Lisans, Fen bilimleri öğretmenlerinin proje hazırlamaya yönelik görüşlerinin belirlenmesi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2015, (Asıl Danışman) |
2019-2020, BİLİMİN DOĞASI VE BİLİM TARİHİ, Lisans |
2019-2020, Fen Öğretimi Laboratuar Uygulamaları I, Lisans |
2019-2020, GENEL FİZİK I, Lisans |
2019-2020, ELEKTRİK VE ELEKTRONİK DEVRELERİ, Lisans |
2019-2020, BİLİM TEKNOLOJİ VE SOSYAL DEĞİŞME, Lisans |
2019-2020, Genel Fizik Lab I, Lisans |
2019-2020, Fen Eğitiminde Kavramsal Değişim Teorisi ve Uygulamaları, Yüksek Lisans |
2019-2020, Fen Eğitiminde Bilim Tarihi ve Bilim Felsefesi, Yüksek Lisans |
2018-2019, ELEKTRİK VE ELEKTRONİK DEVRELER, Lisans |
2018-2019, BİLİM TEKNOLOJİ VE SOSYAL DEĞİŞME, Lisans |
2018-2019, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2018-2019, Genel Fizik Lab I, Lisans |
2018-2019, Okul Deneyimi, Lisans |
2018-2019, topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2018-2019, Fen Eğitiminde Kavramsal Değişim Teorisi ve Uygulamaları, Yüksek Lisans |
2018-2019, Fen Eğitiminde Bilim Tarihi ve Bilim Felsefesi, Yüksek Lisans |
2017-2018, Genel Fizik Lab I, Lisans |
2017-2018, topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2017-2018, Fen Eğitiminde Kavramsal Değişim Teorisi ve Uygulamaları, Yüksek Lisans |
2017-2018, Fen Eğitiminde Bilim Tarihi ve Bilim Felsefesi, Yüksek Lisans |
2017-2018, Topluma Hizmet Uygulamları, Lisans |
2017-2018, BİLİMİN DOĞASI VE BİLİM TARİHİ, Lisans |
2017-2018, ELEKTRİK VE ELEKTRONİK DEVRELERİ, Lisans |
2016-2017, Elektrik ve Elektronik Devreler, Lisans |
2016-2017, Genel Fizik Lab I, Lisans |
2016-2017, Fen Eğitiminde Kavramsal Değişim Teorisi ve Uygulamaları, Yüksek Lisans |
2016-2017, Fen Eğitiminde Bilim Tarihi ve Bilim Felsefesi, Yüksek Lisans |
2016-2017, Genel Fizik Lab. II, Lisans |
2016-2017, Genel Fizik II, Lisans |
2016-2017, Genel Fizik I, Lisans |
2015-2016, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2015-2016, Okul Deneyimi, Lisans |
2015-2016, Fen Eğitiminde Kavramsal Değişim Teorisi ve Uygulamaları, Yüksek Lisans |
2015-2016, Fen Eğitiminde Bilim Tarihi ve Bilim Felsefesi, Yüksek Lisans |
2015-2016, Elektrik ve Elektronik Devreleri, Lisans |
2015-2016, Bilimin Doğası ve Bilim Tarihi, Lisans |
2014-2015, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2014-2015, Okul Deneyimi, Lisans |
2014-2015, Fen Eğitiminde Kavramsal Değişim Teorisi ve Uygulamaları, Yüksek Lisans |
2014-2015, Fen Eğitiminde Bilim Tarihi ve Bilim Felsefesi, Yüksek Lisans |
2014-2015, Elektrik ve Elektronik Devreleri, Lisans |
2014-2015, Bilimin Doğası ve Bilim Tarihi, Lisans |
2013-2014, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2013-2014, Genel Fizik Lab I, Lisans |
2013-2014, Genel Fizik I, Lisans |
2013-2014, Okul Deneyimi, Lisans |
2013-2014, Bilgi Felsefesi, Eğitim, Müfredat ve Değerlendirme, Lisans |
2013-2014, Fen Eğitiminde Kavramsal Değişim Teorisi ve Uygulamaları, Yüksek Lisans |
2013-2014, Fen Eğitiminde Bilim Tarihi ve Bilim Felsefesi, Yüksek Lisans |
2013-2014, Bilim Teknoloji ve Sosyal Değişme, Lisans |
2013-2014, Elektrik ve Elektronik Devreleri, Lisans |
2013-2014, Bilimin Doğası ve Bilim Tarihi, Lisans |
2012-2013, Genel Fizik Lab I, Lisans |
2012-2013, Okul Deneyimi, Lisans |
2012-2013, topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2012-2013, Fen Eğitiminde Kavramsal Değişim Teorisi ve Uygulamaları, Yüksek Lisans |
2012-2013, Fen Eğitiminde Bilim Tarihi ve Bilim Felsefesi, Yüksek Lisans |
2012-2013, Modern Fiziğe Giriş, Lisans |
2012-2013, Genel Fizik Lab. II, Lisans |
2012-2013, Genel Fizik II, Lisans |
2012-2013, astronomi, Lisans |
2012-2013, Bilim Teknoloji ve Toplum, Lisans |
2012-2013, Bilim Teknoloji ve Sosyal Değişme, Lisans |
2012-2013, Elektrik ve Elektronik Devreler, Lisans |
2012-2013, Bilgi Felsefesi, Eğitim,Müfredat ve DEğerlendirme, Lisans |
2012-2013, Genel Fizik I, Lisans |
2012-2013, Öğretmenlik Uyg., Lisans |
2012-2013, Bilimin Doğası ve Bilim Tarihi, Lisans |
Kayıt Yok |
Kafkasın Mucitleri Bilimle Buluşuyor TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Araştırmacı , 2015-2018 |
Kayıt Yok |
İNALTEKİN, T., GÖKSU, V. (2020) "Analysing Science Questions in terms of Visual Content in Higher Education Entrance Exams in Turkey", International Journal of Progressive Education, 16 (5) pp. 472-493 Link DOI |
GÖKSU, V., İNALTEKİN, T. (2020) "Türkiye’deki Ortaöğretim Fen Bilimleri Ders Kitaplarında Yer Alan Bilim İnsanı Profillerinin İncelenmesi", Kastamonu Eğitim Dergisi, 28 (2) pp. 977-991 [TR Dizin] Link |
İNALTEKİN, T., GÖKSU, V. (2019) "A Research on Visual Learning Representations of Primary and Secondary Science Textbooks in Turkey", International Journal of Progressive Education, 15 (6) pp. 51-65 Link DOI |
Genç, G.A., GÖKSU, V. (2019) "LİSE ÖĞRENCİLERİNİN BAŞARI HEDEF YÖNELİMLERİ İLE FİZİK ÖĞRENMEYE YÖNELİK AKADEMİK MOTİVASYONLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ", Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 19 (44) pp. 307-331 |
GÖKSU, V., Güneş, B. (2019) "Araştırma Sorgulama ve Doğrulayıcı Laboratuvar Yöntemlerinin Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Başarı, Kavram Yanılgısı ve Epistemolojik İnançları Üzerine Etkisi", Trakya Eğitim Dergisi, 9 (3) pp. 590-611 [TR Dizin] DOI |
İNALTEKİN, T., GÖKSU, V. (2019) "Evaluation of Students’ Use of Visual Learning Representations in Science Classes: A Case Study from Turkey", Journal of Education in Science, Environment and Health, 5 (2) pp. 244-265 Link DOI |
GÖKSU, V., İNALTEKİN, T. (2019) "The analysis of Student- and Teacher-Centered Pedagogic Processes in Science Classes Using Student Notebooks", International Online Journal of Educational Sciences, 11 (4) pp. 237-259 Link DOI |
AYDIN-BEYTUR, S., DEMİR-ATALAY, T., GÖKSU, V. (2018) "Project-Based Learning Practices with Secondary School Students", International Online Journal of Educational Sciences, 10 (3) pp. 230-242 Link DOI |
CENGİZ, G., GÖKSU, V., ERTAP, H. (2017) "Determination of Environmental Radioactivity in the Iğdır Region-1", Journal of the Institute of Science and Technology, 7 (2) pp. 131-139 [TR Dizin] Link DOI |
AYDIN-BEYTUR, S., DEMİR-ATALAY, T., GÖKSU, V. (2017) "Proje Tabanlı Öğrenme Sürecinin Ortaokul Öğrencilerinin Akademik Öz-Yeterlikleri Ve Motivasyonları Üzerine Etkisinin İncelenmesi", Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 6 (2) pp. 676-688 [TR Dizin] Link DOI |
Ürey, M., KARAÇÖP, A., GÖKSU, V., Çolak, K. (2017) "Fen ve Sosyal Bilimler Kökenli Öğretmen Adaylarının Bilim İnsanı Algıları", Yuzunci Yil Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi, 14 (1) pp. 205-226 [TR Dizin] Link DOI |
Ürey, M., GÖKSU, V., KARAÇÖP, A. (2017) "Serbest Etkinlik Çalışmaları Dersi Kapsamında Geliştirilen Okul Bahçesi Programına Yönelik Öğretmen Görüşleri-1", İlköğretim Online, 16 (1) pp. 1-14 [TR Dizin] Link DOI |
GÖKSU, V., Aslan, O., Özel, M., Zor, T.Ş. (2016) "Açık-Düşündürücü ve Tarih Temelli Öğretimin Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğası Anlayışları Üzerindeki Etkisi", Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 13 (34) pp. 313-327 [TR Dizin] |
SAKA, T., ALKAN, M., GÖKSU, V., ALBAYRAK, Ö., SUNGUR-ALHAN, S., Akcanca, N. (2015) "ÖĞRETMEN ADAYLARININ TEKNOLOJİ KULLANIMINA YATKINLIKDÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ", Caucasian Journal of Science, 1 (1) pp. 79-86 Link |
AYDIN-BEYTUR, S., YERDELEN, S., GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S., GÖKSU, V. (2014) "Academic Motivation Scale for Learning Biology: A Scale Development Study", TED EĞİTİM VE BİLİM, 39 (176) pp. 425-435 [SSCI] Link DOI |
YERDELEN, S., AYDIN-BEYTUR, S., GÜRBÜZOĞLU-YALMANCI, S., GÖKSU, V. (2014) "Relationship between High School Students’ Achievement Goal Orientation and Academic Motivation for Learning Biology: A Path Analysis", TED EĞİTİM VE BİLİM, 39 (176) pp. 437-446 [SSCI] Link DOI |
Kanlı, U., Gülçiçek, Ç., GÖKSU, V., Çelikkanlı, N.Ö., Oktay, Ö., Eraslan, F., Eryılmaz, A., Güneş, B. (2014) "Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik EğitimiKongrelerindeki Fizik Eğitimi Çalışmalarının İçerikAnalizi1", GAZİ ÜNİVERSİTESİ GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 34 (2) pp. 127-153 [TR Dizin] |
Çelikkanlı, N.Ö., Oktay, Ö., Eraslan, F., Gülçiçek, Ç., GÖKSU, V., Kanlı, U., Eryılmaz, A., Güneş, B. (2013) "2004-2011 Yılları Arasında Türk Fen Eğitimi Dergisinde Yayınlanan Fizik Eğitimi Çalışmalarının İçerik Analizi", Journal of Turkish Science Education, 10 (4) pp. 151-163 [TR Dizin] |
Aka, E.İ., Yıldırım, E.G., GÖKSU, V., Aydoğdu, M. (2011) "PORTFOLYONUN ÖĞRENCILERIN SINAV KAYGILARI ÜZERINE ETKISI", Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 31 (1) pp. 231-246 [TR Dizin] |
Sarıkaya, M., Yıldırım, E.G., GÖKSU, V., Aka, E.İ. (2010) "Yapılandırmacı Yaklaşımın Öğrencilerin Akademik Başarı veBilgilerinin Kalıcılığı Üzerine Etkisi", İlköğretim Online (elektronik), 9 (1) pp. 413-423 [TR Dizin] |
Karazeybek, İ., GÖKSU, V. (2021) "Fizik Öğretmenlerinin Görsel Temsil, Pedagojik Süreç Kullanımı ve Not tutturmaya Yönelik Davranışlarının İncelenmesi", 14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 157), Burdur, Türkiye, (Mayıs 2021) |
GÖKSU, V. (2020) "Fen bilimleri öğretmen adaylarının ampermetre ve voltmetre kullanımına ilişkin görüşlerinin belirlenmesi.", IV. Uluslararası Battalgazi Bilimsel Çalışmalar Kongresi , (pp. 40), Malatya, (Mart 2020) |
GÖKSU, V. (2019) "Okul Bahçesinde Informal Öğrenme (AğaçlarımızıTanıyor Muyuz?) / Informal Learning In School Garden(Do We Know Our Trees?)", 18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , (pp. 334-337), Antalya, Türkiye, (Aralık 2019) |
GÖKSU, V. (2019) "Fizik Ders Kitaplarının Görsel Temsiller Açısından İncelenmesi", Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi , (pp. 13), Trabzon, Türkiye, (Eylül 2019) |
GÖKSU, V. (2019) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Görsel Temsillere İlişkin Anlayışlarının Değerlendirilmesi", ERPA International Congresses on Education , (pp. 65), Sakarya, Türkiye, (Temmuz 2019) |
AYDIN-BEYTUR, S., DEMİR-ATALAY, T., GÖKSU, V. (2018) "Proje Tabanlı Öğrenme Sürecinde Ortaokul Öğrencilerinin Proje Çalışmalarına Yönelik Görüşlerinin Değerlendirilmesi.", 13. Uluslararası Balkan Eğitimi Kongresi , (pp. 181-192), Edirne, Türkiye, (Aralık 2018) |
GÖKSU, V., Çalışır, Y., Ürey, M., Aydın, M. (2016) "Fen bilimleri öğretmenlerinin proje hazırlamaya yönelik görüşlerinin belirlenmesi.", 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matamatik Eğitimi Kongresi , (pp. 105), Trabzon, Türkiye, (Eylül 2016) |
Akcanca, N., SAKA, T., SUNGUR-ALHAN, S., GÖKSU, V., KARAÇÖP, A. (2014) "İşbirlikli, Bilgisayar ve Doğrulayıcı Laboratuar Yaklaşımlarının Öğretmen Adaylarının ElektrikKonularındaki Başarı ve Kavram Yanılgılarına Etkisi", XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi. , Türkiye, (Eylül 2014) |
GÖKSU, V., Özel, M., Aslan, O. (2014) "Impact of explicit? Reflective and history based instruction on preservicescience teachers’xx understanding of nature of science", International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology (ICEMST ) , (Mayıs 2014) |
Şahin, E., SAĞDIÇ, A., Ertepınar, H., GÖKSU, V. (2014) "Explaining Teacher Candidates’ Energy Conservation Behaviours by Fundamental Value Orientations, and Nature Relatedness", 1st Eurasian Educational Research Congress , (pp. 354-355), (Nisan 2014) |
Şahin, E., SAĞDIÇ, A., Ertepınar, H., GÖKSU, V. (2014) "Gender and Urban Rural Differences in Teacher Candidates’ Nature Relatedness.", 1st Eurasian Educational Research Congress , (pp. 881-882), İstanbul, Türkiye, (Nisan 2014) |
GÖKSU, V., Güneş, B. (2012) "Sorgulayici Araştirmaya Dayali Laboratuar Yöntemi ile Doğrulayici Laboratuar Yönteminin Fen ve Teknoloji Öğretmen Adaylarinin Başari, Kavram Yanilgisi ve Epistemolojik İnançlari Üzerine Etkisi.", X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi. , Türkiye, (Haziran 2012) |
GÖKSU, V., Çelikkanlı, N.Ö. (2010) "Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongrelerindeki Fizik Eğitimi Çalışmalarının Tercih Edilen Genel Temalar ve Çalışılan Fizik Konuları Açısından İçerik Analizi.", IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi. , Türkiye, (Eylül 2010) |
Aslan, O., GÖKSU, V., Güneş, B. (2008) "Geleceğin Bilim İnsanları Kendi Projeleri Hakkında Neler Düşünüyorlar?", VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Türkiye, (Ağustos 2008) |
Özdemir, M., GÖKSU, V. (2008) "Sınıf Öğretmeni ve Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Alternatif Ölçme ve Değerlendirme Yöntemlerine İlişkin Görüşleri", VII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Türkiye, (Mayıs 2008) |
GÖKSU, V., Karabulut, M., CENGİZ, G., Güngür, E. (2005) "Iğdır İli ve Aras Nehri’nin Doğal Radyasyon Seviyelerinin İncelenmesi.", 23. Uluslararası Fizik Kongresi , (Eylül 2005) |
Kayıt Yok |
Aslan, O., GÖKSU, V. (2020) "Nükleer Tıp Uygulamaları", Kitap: Senaryolarla Desteklenmiş Fen ve Teknoloji Uygulamaları, Ankara/Türkiye : Anı Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 425 / 447, ISBN: 978-605-170-417-3 |
Aydoğdu, M., GÖKSU, V. (2009) "Biyolojinin Toplum, Bilim ve Teknoloji Açısından Önemi", Kitap: Biyolojide Özel Konular, Ankara/Türkiye : Beyazkalem Yayıncılık Eğitim San. Tic. Ltd. Şti., Bölüm Sayfaları: 63 / 79, ISBN: 978-9944-497-05-3 |
GÖKSU, V., Doğru, M. (2009) "Bölgesel ve Yerel Çevre Sorunları", Kitap: Fen Eğitiminde Çevre, Ankara/Türkiye : Pozitif Matbaacılık ve Ambalaj San. Tic. Ltd. Şti., Bölüm Sayfaları: 57 / 76, ISBN: 978-605-60481-0-4 |
GÖKSU, V., Aka, E.İ., Yıldırım, E.G. (2009) "Fizik Deneyleri", Kitap: Fen Öğretimi Laboratuvar Uygulamaları I-II, Ankara/Türkiye : Pozitif Matbaacılık ve Ambalaj San. Tic. Ltd. Şti., Bölüm Sayfaları: 5 / 60, ISBN: 978-605-60481-1-1 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) caucasian journal of science, 2017 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Kafkas Üniversitesi
|
2014 - 2018 | 5 |
Kafkas Üniversitesi
|
2019 - 2020 | 5 |
Bilal Güneş
Gazi Üniversitesi
|
2008 - 2019 | 5 |
Oktay Aslan
Necmettin Erbakan Üniversitesi
|
2008 - 2020 | 4 |
Kafkas Üniversitesi
|
2014 - 2017 | 3 |
Kafkas Üniversitesi
|
2017 - 2018 | 3 |
Elvan İnce Aka
Gazi Üniversitesi
|
2009 - 2011 | 3 |
Nuray Önder Çelikkanlı
Gazi Üniversitesi
|
2010 - 2014 | 3 |
Mustafa Ürey
Trabzon Üniversitesi
|
2016 - 2017 | 3 |
Ezgi Güven Yıldırım
Gazi Üniversitesi
|
2009 - 2011 | 3 |
Kafkas Üniversitesi
|
2014 | 2 |
Kafkas Üniversitesi
|
2005 - 2017 | 2 |
Kafkas Üniversitesi
|
2014 - 2015 | 2 |
Kafkas Üniversitesi
|
2014 | 2 |
Kafkas Üniversitesi
|
2014 | 2 |
Kafkas Üniversitesi
|
2014 - 2015 | 2 |
Uygar Kanlı
Gazi Üniversitesi
|
2013 - 2014 | 2 |
Çağlar Gülçiçek
Gazi Üniversitesi
|
2013 - 2014 | 2 |
Ali Eryılmaz
Orta Doğu Teknik Üniversitesi
|
2013 - 2014 | 2 |
Elvan Şahin
Orta Doğu Teknik Üniversitesi
|
2014 | 2 |
Nur Akcanca
Kafkas Üniversitesi
|
2014 - 2015 | 2 |
Hamide Ertepınar
İstanbul Aydın Üniversitesi
|
2014 | 2 |
Mustafa Aydoğdu
Gazi Üniversitesi
|
2009 - 2011 | 2 |
Funda Eraslan
-
|
2013 - 2014 | 2 |
Murat Özel
-
|
2014 - 2016 | 2 |
Özlem Oktay
-
|
2013 - 2014 | 2 |
Kafkas Üniversitesi
|
2017 | 1 |
Kafkas Üniversitesi
|
2015 | 1 |
Kafkas Üniversitesi
|
2015 | 1 |
Mustafa Doğru
Akdeniz Üniversitesi
|
2009 | 1 |
Miraç Aydın
Trabzon Üniversitesi
|
2016 | 1 |
Muhammet Özdemir
Bülent Ecevit Üniversitesi
|
2008 | 1 |
Mustafa Sarıkaya
Gazi Üniversitesi
|
2010 | 1 |
Kerem Çolak
Karadeniz Teknik Üniversitesi
|
2017 | 1 |
Mevlüt Karabulut
Gebze Teknik Üniversitesi
|
2005 | 1 |
Emin Güngür
-
|
2005 | 1 |
Göktuğ Alper Genç
-
|
2019 | 1 |
İdris Karazeybek
-
|
2021 | 1 |
Tugba Şenel Zor
-
|
2016 | 1 |
Yasin Çalışır
-
|
2016 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78392 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9948 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Temel Eğitim | 548 |
Anahtar Kelimeler | Fen Bilgisi Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 15 | 17 | 60 | 25 | 87 | 75 | 2 | 0 | 0 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 457 . | 489 . | 487 . | 521 . | 454 . | 456 . | 626 . | - | - | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 310 . | 331 . | 294 . | 321 . | 249 . | 256 . | 385 . | - | - | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 80 . | 92 . | 55 . | 82 . | 51 . | 50 . | 109 . | - | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 44 . | 59 . | 31 . | 53 . | 20 . | 24 . | 59 . | - | - | - |
Toplam Yayın | 1 | 2 | 4 | 2 | 8 | 4 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Makale | 1 | 1 | 4 | 1 | 5 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 1 | 0 | 1 | 3 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 1 | 3 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 1 | 1 | 4 | 0 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |