img

Doç. Dr. Volkan GÖKSU

  • Dede Korkut Eğitim Fakültesi
  • Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
  • Fen Bilgisi Eğitimi

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
40
Atıf
19
h-index
3
Proje
1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Eğitimi (Dr), 2006, 2011
Yüksek Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Fizik (Yl) (Tezli), 2002, 2005
Lisans, Türkiye, Erciyes Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Fizik Pr. (İö), 1998, 2002
Ön Lisans, Türkiye, İstanbul Üniversitesi, Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu, Teknik Programlar Bölümü, 1995, 1997
Araştırma Alanları
Fen Bilgisi Eğitimi
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Eğitimi (Dr), 2006, 2011
Yüksek Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Fizik (Yl) (Tezli), 2002, 2005
Lisans, Türkiye, Erciyes Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Fizik Pr. (İö), 1998, 2002
Ön Lisans, Türkiye, İstanbul Üniversitesi, Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu, Teknik Programlar Bölümü, 1995, 1997
Kayıt Yok
İngilizce, YÖKDİL, 71, 2020
Kayıt Yok
[UAK] Eğitim Bilimleri Temel Eğitim Fen Bilgisi Eğitimi
2012-, Yardımcı Doçent, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye
2011-2012, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye
2006-2011, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye
2004-2006, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye
2015-, Bölüm Başkan Yardımcısı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
2012-2014, Enstitü Müdür Yardımcısı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Alime Kayretli, Yüksek Lisans, Liselere giriş sınavlarında bulunan fen bilimleri sorularının görsel içerik açısından incelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Damla Kan, Yüksek Lisans, Ortaokul öğrencilerinin okul dışı öğrenme ortamları hakkında bilgi düzeylerinin belirlenmesi ve bu ortamlara ulaşılabilirliklerinin belirlenmesi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Tuğberk Karadağ, Yüksek Lisans, Fen bilgisi öğretmenlerinin Doppler olayı hakkında görüşlerinin incelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Ersin Yılmaz, Yüksek Lisans, 36-72 Ay Okulöncesi Çocukların Duyu Organları İle ilgili Görüşlerinin İncelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Özkan Yalitekin, Yüksek Lisans, Ortaokul Öğrencilerinin Gıda Güvenliği ve Gıda Okuryazarlığı Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman)
İdris Karazeybek, Yüksek Lisans, Fizik derslerindeki öğretmen ve öğrenci kaynaklı görsel temsillerin ve pedagojik süreçlerin öğrenci defterleri yoluyla incelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2020, (Asıl Danışman)
Göktuğ Alper Genç, Yüksek Lisans, Lise öğrencilerinin başarı hedef yönelimleri ile fizik öğrenmeye yönelik akademik motivasyonları arasındaki ilişkinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman)
Simay Gülşah Aktaş, Yüksek Lisans, Ortaokul öğrencilerinin bilimsel epistemolojik inançları ve fene yönelik motivasyonları arasındaki ilişkinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman)
Yasin Çalışır, Yüksek Lisans, Fen bilimleri öğretmenlerinin proje hazırlamaya yönelik görüşlerinin belirlenmesi, Kafkas Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2015, (Asıl Danışman)
2019-2020, BİLİMİN DOĞASI VE BİLİM TARİHİ, Lisans
2019-2020, Fen Öğretimi Laboratuar Uygulamaları I, Lisans
2019-2020, GENEL FİZİK I, Lisans
2019-2020, ELEKTRİK VE ELEKTRONİK DEVRELERİ, Lisans
2019-2020, BİLİM TEKNOLOJİ VE SOSYAL DEĞİŞME, Lisans
2019-2020, Genel Fizik Lab I, Lisans
2019-2020, Fen Eğitiminde Kavramsal Değişim Teorisi ve Uygulamaları, Yüksek Lisans
2019-2020, Fen Eğitiminde Bilim Tarihi ve Bilim Felsefesi, Yüksek Lisans
2018-2019, ELEKTRİK VE ELEKTRONİK DEVRELER, Lisans
2018-2019, BİLİM TEKNOLOJİ VE SOSYAL DEĞİŞME, Lisans
2018-2019, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
2018-2019, Genel Fizik Lab I, Lisans
2018-2019, Okul Deneyimi, Lisans
2018-2019, topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans
2018-2019, Fen Eğitiminde Kavramsal Değişim Teorisi ve Uygulamaları, Yüksek Lisans
2018-2019, Fen Eğitiminde Bilim Tarihi ve Bilim Felsefesi, Yüksek Lisans
2017-2018, Genel Fizik Lab I, Lisans
2017-2018, topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans
2017-2018, Fen Eğitiminde Kavramsal Değişim Teorisi ve Uygulamaları, Yüksek Lisans
2017-2018, Fen Eğitiminde Bilim Tarihi ve Bilim Felsefesi, Yüksek Lisans
2017-2018, Topluma Hizmet Uygulamları, Lisans
2017-2018, BİLİMİN DOĞASI VE BİLİM TARİHİ, Lisans
2017-2018, ELEKTRİK VE ELEKTRONİK DEVRELERİ, Lisans
2016-2017, Elektrik ve Elektronik Devreler, Lisans
2016-2017, Genel Fizik Lab I, Lisans
2016-2017, Fen Eğitiminde Kavramsal Değişim Teorisi ve Uygulamaları, Yüksek Lisans
2016-2017, Fen Eğitiminde Bilim Tarihi ve Bilim Felsefesi, Yüksek Lisans
2016-2017, Genel Fizik Lab. II, Lisans
2016-2017, Genel Fizik II, Lisans
2016-2017, Genel Fizik I, Lisans
2015-2016, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
2015-2016, Okul Deneyimi, Lisans
2015-2016, Fen Eğitiminde Kavramsal Değişim Teorisi ve Uygulamaları, Yüksek Lisans
2015-2016, Fen Eğitiminde Bilim Tarihi ve Bilim Felsefesi, Yüksek Lisans
2015-2016, Elektrik ve Elektronik Devreleri, Lisans
2015-2016, Bilimin Doğası ve Bilim Tarihi, Lisans
2014-2015, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
2014-2015, Okul Deneyimi, Lisans
2014-2015, Fen Eğitiminde Kavramsal Değişim Teorisi ve Uygulamaları, Yüksek Lisans
2014-2015, Fen Eğitiminde Bilim Tarihi ve Bilim Felsefesi, Yüksek Lisans
2014-2015, Elektrik ve Elektronik Devreleri, Lisans
2014-2015, Bilimin Doğası ve Bilim Tarihi, Lisans
2013-2014, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
2013-2014, Genel Fizik Lab I, Lisans
2013-2014, Genel Fizik I, Lisans
2013-2014, Okul Deneyimi, Lisans
2013-2014, Bilgi Felsefesi, Eğitim, Müfredat ve Değerlendirme, Lisans
2013-2014, Fen Eğitiminde Kavramsal Değişim Teorisi ve Uygulamaları, Yüksek Lisans
2013-2014, Fen Eğitiminde Bilim Tarihi ve Bilim Felsefesi, Yüksek Lisans
2013-2014, Bilim Teknoloji ve Sosyal Değişme, Lisans
2013-2014, Elektrik ve Elektronik Devreleri, Lisans
2013-2014, Bilimin Doğası ve Bilim Tarihi, Lisans
2012-2013, Genel Fizik Lab I, Lisans
2012-2013, Okul Deneyimi, Lisans
2012-2013, topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans
2012-2013, Fen Eğitiminde Kavramsal Değişim Teorisi ve Uygulamaları, Yüksek Lisans
2012-2013, Fen Eğitiminde Bilim Tarihi ve Bilim Felsefesi, Yüksek Lisans
2012-2013, Modern Fiziğe Giriş, Lisans
2012-2013, Genel Fizik Lab. II, Lisans
2012-2013, Genel Fizik II, Lisans
2012-2013, astronomi, Lisans
2012-2013, Bilim Teknoloji ve Toplum, Lisans
2012-2013, Bilim Teknoloji ve Sosyal Değişme, Lisans
2012-2013, Elektrik ve Elektronik Devreler, Lisans
2012-2013, Bilgi Felsefesi, Eğitim,Müfredat ve DEğerlendirme, Lisans
2012-2013, Genel Fizik I, Lisans
2012-2013, Öğretmenlik Uyg., Lisans
2012-2013, Bilimin Doğası ve Bilim Tarihi, Lisans
Kayıt Yok
Kafkasın Mucitleri Bilimle Buluşuyor (Ulusal) TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Araştırmacı , 2015-2018
Kayıt Yok
İnaltekin, T., Göksu, V. (2020) "Analysing Science Questions in terms of Visual Content in Higher Education Entrance Exams in Turkey", International Journal of Progressive Education, 16 (5) pp. 472-493 Link DOI  
Göksu, V., İnaltekin, T. (2020) "Türkiye’deki Ortaöğretim Fen Bilimleri Ders Kitaplarında Yer Alan Bilim İnsanı Profillerinin İncelenmesi", Kastamonu Eğitim Dergisi, 28 (2) pp. 977-991 [TR Dizin] Link  
Göksu, V., İnaltekin, T. (2019) "The analysis of Student- and Teacher-Centered Pedagogic Processes in Science Classes Using Student Notebooks", International Online Journal of Educational Sciences, 11 (4) pp. 237-259 Link DOI   
İnaltekin, T., Göksu, V. (2019) "A Research on Visual Learning Representations of Primary and Secondary Science Textbooks in Turkey", International Journal of Progressive Education, 15 (6) pp. 51-65 Link DOI  
İnaltekin, T., Göksu, V. (2019) "Evaluation of Students’ Use of Visual Learning Representations in Science Classes: A Case Study from Turkey", Journal of Education in Science, Environment and Health, 5 (2) pp. 244-265 Link DOI  
Genç, G.A., Göksu, V. (2019) "LİSE ÖĞRENCİLERİNİN BAŞARI HEDEF YÖNELİMLERİ İLE FİZİK ÖĞRENMEYE YÖNELİK AKADEMİK MOTİVASYONLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ", Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 19 (44) pp. 307-331  
Göksu, V., Güneş, B. (2019) "Araştırma Sorgulama ve Doğrulayıcı Laboratuvar Yöntemlerinin Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Başarı, Kavram Yanılgısı ve Epistemolojik İnançları Üzerine Etkisi", Trakya Eğitim Dergisi, 9 (3) pp. 590-611 [TR Dizin] DOI    
Aydın, S., Demir, T., Göksu, V. (2018) "Project-Based Learning Practices with Secondary School Students", International Online Journal of Educational Sciences, 10 (3) pp. 230-242 Link DOI  
Aydın, S., Demir, T., Göksu, V. (2017) "Proje Tabanlı Öğrenme Sürecinin Ortaokul Öğrencilerinin Akademik Öz-Yeterlikleri Ve Motivasyonları Üzerine Etkisinin İncelenmesi", Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 6 (2) pp. 676-688 [TR Dizin] Link DOI   
Cengiz, G., Göksu, V., Ertap, H. (2017) "Determination of Environmental Radioactivity in the Iğdır Region-1", Journal of the Institute of Science and Technology, 7 (2) pp. 131-139 [TR Dizin] Link DOI  
Ürey, M., Göksu, V., Karaçöp, A. (2017) "Serbest Etkinlik Çalışmaları Dersi Kapsamında Geliştirilen Okul Bahçesi Programına Yönelik Öğretmen Görüşleri-1", İlköğretim Online, 16 (1) pp. 1-14 [TR Dizin] Link DOI   
Ürey, M., Karaçöp, A., Göksu, V., Çolak, K. (2017) "Fen ve Sosyal Bilimler Kökenli Öğretmen Adaylarının Bilim İnsanı Algıları", Yuzunci Yil Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi, 14 (1) pp. 205-226 [TR Dizin] Link DOI   
Göksu, V., Aslan, O., Özel, M., Zor, T.Ş. (2016) "Açık-Düşündürücü ve Tarih Temelli Öğretimin Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğası Anlayışları Üzerindeki Etkisi", Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 13 (34) pp. 313-327 [TR Dizin]   
Saka, T., Alkan, M., Göksu, V., Albayrak, Ö., Sungur, S., Akcanca, N. (2015) "ÖĞRETMEN ADAYLARININ TEKNOLOJİ KULLANIMINA YATKINLIKDÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ", Caucasian Journal of Science, 1 (1) pp. 79-86 Link  
Yerdelen, S., Aydın, S., Yalmancı, S.G., Göksu, V. (2014) "Relationship between High School Students’ Achievement Goal Orientation and Academic Motivation for Learning Biology: A Path Analysis", TED EĞİTİM VE BİLİM, 39 (176) pp. 437-446 [SSCI] Link DOI  
Kanlı, U., Gülçiçek, Ç., Göksu, V., Çelikkanlı, N.Ö., Oktay, Ö., Eraslan, F., Eryılmaz, A., Güneş, B. (2014) "Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik EğitimiKongrelerindeki Fizik Eğitimi Çalışmalarının İçerikAnalizi1", GAZİ ÜNİVERSİTESİ GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 34 (2) pp. 127-153 [TR Dizin]   
Aydın, S., Yerdelen, S., Yalmancı, S.G., Göksu, V. (2014) "Academic Motivation Scale for Learning Biology: A Scale Development Study", TED EĞİTİM VE BİLİM, 39 (176) pp. 425-435 [SSCI] Link DOI  
Çelikkanlı, N.Ö., Oktay, Ö., Eraslan, F., Gülçiçek, Ç., Göksu, V., Kanlı, U., Eryılmaz, A., Güneş, B. (2013) "2004-2011 Yılları Arasında Türk Fen Eğitimi Dergisinde Yayınlanan Fizik Eğitimi Çalışmalarının İçerik Analizi", Journal of Turkish Science Education, 10 (4) pp. 151-163 [TR Dizin]  
Aka, E.İ., Yıldırım, E.G., Göksu, V., Aydoğdu, M. (2011) "PORTFOLYONUN ÖĞRENCILERIN SINAV KAYGILARI ÜZERINE ETKISI", Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 31 (1) pp. 231-246 [TR Dizin]   
Sarıkaya, M., Yıldırım, E.G., Göksu, V., Aka, E.İ. (2010) "Yapılandırmacı Yaklaşımın Öğrencilerin Akademik Başarı veBilgilerinin Kalıcılığı Üzerine Etkisi", İlköğretim Online (elektronik), 9 (1) pp. 413-423 [TR Dizin]   
Karazeybek, İ., Göksu, V. (2021) "Fizik Öğretmenlerinin Görsel Temsil, Pedagojik Süreç Kullanımı ve Not tutturmaya Yönelik Davranışlarının İncelenmesi", 14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 157), Burdur, Türkiye, (Mayıs 2021
Göksu, V. (2020) "Fen bilimleri öğretmen adaylarının ampermetre ve voltmetre kullanımına ilişkin görüşlerinin belirlenmesi.", IV. Uluslararası Battalgazi Bilimsel Çalışmalar Kongresi , (pp. 40), Malatya, (Mart 2020
Göksu, V. (2019) "Okul Bahçesinde Informal Öğrenme (AğaçlarımızıTanıyor Muyuz?) / Informal Learning In School Garden(Do We Know Our Trees?)", 18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , (pp. 334-337), Antalya, Türkiye, (Aralık 2019
Göksu, V. (2019) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Görsel Temsillere İlişkin Anlayışlarının Değerlendirilmesi", ERPA International Congresses on Education , (pp. 65), Sakarya, Türkiye, (Temmuz 2019
Göksu, V. (2019) "Fizik Ders Kitaplarının Görsel Temsiller Açısından İncelenmesi", Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi , (pp. 13), Trabzon, Türkiye, (Eylül 2019
Aydın, S., Demir, T., Göksu, V. (2018) "Proje Tabanlı Öğrenme Sürecinde Ortaokul Öğrencilerinin Proje Çalışmalarına Yönelik Görüşlerinin Değerlendirilmesi.", 13. Uluslararası Balkan Eğitimi Kongresi , (pp. 181-192), Edirne, Türkiye, (Aralık 2018
Göksu, V., Çalışır, Y., Ürey, M., Aydın, M. (2016) "Fen bilimleri öğretmenlerinin proje hazırlamaya yönelik görüşlerinin belirlenmesi.", 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matamatik Eğitimi Kongresi , (pp. 105), Trabzon, Türkiye, (Eylül 2016
Şahin, E., Sağdıç, A., Ertepınar, H., Göksu, V. (2014) "Explaining Teacher Candidates’ Energy Conservation Behaviours by Fundamental Value Orientations, and Nature Relatedness", 1st Eurasian Educational Research Congress , (pp. 354-355), (Nisan 2014
Şahin, E., Sağdıç, A., Ertepınar, H., Göksu, V. (2014) "Gender and Urban Rural Differences in Teacher Candidates’ Nature Relatedness.", 1st Eurasian Educational Research Congress , (pp. 881-882), İstanbul, Türkiye, (Nisan 2014
Göksu, V., Özel, M., Aslan, O. (2014) "Impact of explicit? Reflective and history based instruction on preservicescience teachers’xx understanding of nature of science", International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology (ICEMST ) , (Mayıs 2014
Akcanca, N., Saka, T., Sungur, S., Göksu, V., Karaçöp, A. (2014) "İşbirlikli, Bilgisayar ve Doğrulayıcı Laboratuar Yaklaşımlarının Öğretmen Adaylarının ElektrikKonularındaki Başarı ve Kavram Yanılgılarına Etkisi", XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi. , Türkiye, (Eylül 2014
Göksu, V., Güneş, B. (2012) "Sorgulayici Araştirmaya Dayali Laboratuar Yöntemi ile Doğrulayici Laboratuar Yönteminin Fen ve Teknoloji Öğretmen Adaylarinin Başari, Kavram Yanilgisi ve Epistemolojik İnançlari Üzerine Etkisi.", X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi. , Türkiye, (Haziran 2012
Göksu, V., Çelikkanlı, N.Ö. (2010) "Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongrelerindeki Fizik Eğitimi Çalışmalarının Tercih Edilen Genel Temalar ve Çalışılan Fizik Konuları Açısından İçerik Analizi.", IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi. , Türkiye, (Eylül 2010
Aslan, O., Göksu, V., Güneş, B. (2008) "Geleceğin Bilim İnsanları Kendi Projeleri Hakkında Neler Düşünüyorlar?", VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Türkiye, (Ağustos 2008
Özdemir, M., Göksu, V. (2008) "Sınıf Öğretmeni ve Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Alternatif Ölçme ve Değerlendirme Yöntemlerine İlişkin Görüşleri", VII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Türkiye, (Mayıs 2008
Göksu, V., Karabulut, M., Cengiz, G., Güngür, E. (2005) "Iğdır İli ve Aras Nehri’nin Doğal Radyasyon Seviyelerinin İncelenmesi.", 23. Uluslararası Fizik Kongresi , (Eylül 2005
Kayıt Yok
Aslan, O., Göksu, V. (2020) "Nükleer Tıp Uygulamaları", Kitap: Senaryolarla Desteklenmiş Fen ve Teknoloji Uygulamaları, Ankara/Türkiye : Anı Yayıncılık  
Göksu, V., Aka, E.İ., Yıldırım, E.G. (2009) "Fizik Deneyleri", Kitap: Fen Öğretimi Laboratuvar Uygulamaları I-II, Ankara/Türkiye : Pozitif Matbaacılık ve Ambalaj San. Tic. Ltd. Şti.  
Aydoğdu, M., Göksu, V. (2009) "Biyolojinin Toplum, Bilim ve Teknoloji Açısından Önemi", Kitap: Biyolojide Özel Konular, Ankara/Türkiye : Beyazkalem Yayıncılık Eğitim San. Tic. Ltd. Şti.  
Göksu, V., Doğru, M. (2009) "Bölgesel ve Yerel Çevre Sorunları", Kitap: Fen Eğitiminde Çevre, Ankara/Türkiye : Pozitif Matbaacılık ve Ambalaj San. Tic. Ltd. Şti.  
Kayıt Yok
Kayıt Yok
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) caucasian journal of science, 2017
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Kafkas Üniversitesi
2014 - 2018 5
Kafkas Üniversitesi
2019 - 2020 5
Bilal Güneş
Gazi Üniversitesi
2008 - 2019 5
Oktay Aslan
Necmettin Erbakan Üniversitesi
2008 - 2020 4
Kafkas Üniversitesi
2014 - 2017 3
Kafkas Üniversitesi
2017 - 2018 3
Elvan İnce Aka
Gazi Üniversitesi
2009 - 2011 3
Nuray Önder Çelikkanlı
Gazi Üniversitesi
2010 - 2014 3
Mustafa Ürey
Trabzon Üniversitesi
2016 - 2017 3
Ezgi Güven Yıldırım
Gazi Üniversitesi
2009 - 2011 3
Kafkas Üniversitesi
2014 2
Kafkas Üniversitesi
2005 - 2017 2
Kafkas Üniversitesi
2014 - 2015 2
Kafkas Üniversitesi
2014 2
Kafkas Üniversitesi
2014 2
Kafkas Üniversitesi
2014 - 2015 2
Uygar Kanlı
Gazi Üniversitesi
2013 - 2014 2
Çağlar Gülçiçek
Gazi Üniversitesi
2013 - 2014 2
Ali Eryılmaz
Orta Doğu Teknik Üniversitesi
2013 - 2014 2
Elvan Şahin
Orta Doğu Teknik Üniversitesi
2014 2
Nur Akcanca
Kafkas Üniversitesi
2014 - 2015 2
Hamide Ertepınar
İstanbul Aydın Üniversitesi
2014 2
Mustafa Aydoğdu
Gazi Üniversitesi
2009 - 2011 2
Funda Eraslan
-
2013 - 2014 2
Murat Özel
-
2014 - 2016 2
Özlem Oktay
-
2013 - 2014 2
Kafkas Üniversitesi
2017 1
Kafkas Üniversitesi
2015 1
Kafkas Üniversitesi
2015 1
Mustafa Doğru
Akdeniz Üniversitesi
2009 1
Miraç Aydın
Trabzon Üniversitesi
2016 1
Muhammet Özdemir
Bülent Ecevit Üniversitesi
2008 1
Mustafa Sarıkaya
Gazi Üniversitesi
2010 1
Kerem Çolak
Karadeniz Teknik Üniversitesi
2017 1
Mevlüt Karabulut
Gebze Teknik Üniversitesi
2005 1
Emin Güngür
-
2005 1
Göktuğ Alper Genç
-
2019 1
İdris Karazeybek
-
2021 1
Tugba Şenel Zor
-
2016 1
Yasin Çalışır
-
2016 1
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78449
YÖKSİS Temel Alan Eğitim Bilimleri Temel Alanı 9456
YÖKSİS Bilim Alanı Temel Eğitim 576
Anahtar Kelimeler Fen Bilgisi Eğitimi
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
Ağırlıklı Puan 15 17 60 25 87 75 2 0 0 0
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) 456 . 484 . 487 . 520 . 459 . 456 . 625 . - - -
Sıra (Temel Alan İçinde) 314 . 333 . 294 . 324 . 252 . 258 . 385 . - - -
Sıra (Bilim Alanı İçinde) 81 . 93 . 59 . 89 . 55 . 52 . 114 . - - -
Sıra (Anahtar Kelime (1)) 44 . 60 . 33 . 57 . 23 . 26 . 62 . - - -
Toplam Yayın 1 2 4 2 8 4 1 0 0 0
Toplam Makale 1 1 4 1 5 2 0 0 0 0
Toplam Kitap 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0
Toplam Bildiri 0 1 0 1 3 1 1 0 0 0
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Uluslararası) 0 0 0 1 3 1 0 0 0 0
Makale (Ulusal) 1 1 4 0 2 1 0 0 0 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0
Bildiri (Uluslararası) 0 0 0 1 2 1 0 0 0 0
Bildiri (Ulusal) 0 1 0 0 1 0 1 0 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri