Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr), 2016, 2019 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Aksaray Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr), 2015 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Yl) (Tezli), 2013, 2015 |
Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, 2007, 2011 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr), 2016, 2019 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Yl) (Tezli), 2013, 2015 |
Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, 2007, 2011 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Aksaray Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr), 2015 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YÖKDİL, 73, 05 Mart 20, 2017 |
İngilizce, YDS, 58, 2016-YDS S, 2016 |
Kayıt Yok |
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Tüketici Davranışları |
2020-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, Uluslararası Ticaret ve Lojistik Bölümü, Türkiye |
2016-2020, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, Uluslararası Ticaret ve Lojistik Bölümü, Türkiye |
2021-2023, Dekan Yardımcısı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
Cansu Çapık, Yüksek Lisans, Kars İli Destinasyon Çekiciliğinin Davranışsal Niyete Etkisinde Turist Tatminin Aracı Rolü, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Fulya Çeker, Yüksek Lisans, Politik pazarlamada tutundurma karmasının seçmen güveni ve oy verme niyeti üzerindeki etkisi: Sosyal medya kullanıcıları üzerine bir araştırma, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
2022-2023, Deniz ve Hava Taşımacılığı, Lisans |
2022-2023, Uluslararası Pazarlama İlkeleri, Lisans |
2022-2023, Uluslararası Perakendecilik, Lisans |
2022-2023, Lojistik İlkeleri, Lisans |
2022-2023, Pazarlamada Uluslararası Boyutlar, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2022-2023, Lojistik Hizmet Pazarlaması, Yüksek Lisans |
2022-2023, Uluslararası Pazarlama Yönetimi, Yüksek Lisans |
2021-2022, Deniz ve Hava Taşımacılığı, Lisans |
2021-2022, Uluslararası Pazarlama İlkeleri, Lisans |
2021-2022, Uluslararası Perakendecilik, Lisans |
2021-2022, Lojistik İlkeleri, Lisans |
2021-2022, Uluslararası Lojistik, Yüksek Lisans |
2020-2021, Uluslararası Pazarlama İlkeleri, Lisans |
2020-2021, Uluslararası Perakendecilik, Lisans |
2020-2021, Lojistik İlkeleri, Lisans |
2020-2021, Deniz ve Hava Taşımacılığı, Lisans |
2020-2021, Stratejik Pazarlama, Lisans |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kerse, Y., Meriç, K. (2024) "The mediating role of consumer cynicism in the relationship be-tween psychological contract breach and negative electronic word of mouth (eWOM)", Ghana Social Science Journal, 21 (1) pp. 94-108 [ESCI] Link |
Kerse, Y. (2023) "Özdeşleşen Müşteriler Seslilik Davranışı Sergiler mi?", Yönetim ve Ekonomi, 30 (2) pp. 365-376 [TR Dizin] DOI |
Kerse, Y. (2023) "The Effect of Customer Empowerment on Corporate Reputation Perception", Journal of the Human and Social Sciences Researchers, 12 (3) pp. 2128-2141 [TR Dizin] DOI |
Kerse, Y. (2023) "The relationship between brand awareness and purchase intention: A meta-analysis study", Business & Management Studies: An International Journal, 11 (3) pp. 1121-1129 [TR Dizin] DOI |
Kerse, Y. (2023) "Kars İlindeki Turistik Yerlerin Çevrimiçi Turist Yorumları Bağlamında İncelenmesi", İşletme, 4 (2) pp. 239-254 DOI |
Çeker, F., Kerse, Y. (2023) "Politik Pazarlamada Tutundurma Karmasının Seçmen Güveni ve Oy Verme Niyeti Üzerindeki Etkisi: Sosyal Medya Kullanıcıları Üzerine Bir Araştırma", Equinox Journal of Economics Business and Political Studies, 10 (2) pp. 143-159 DOI |
Kerse, Y., Kerse, G. (2023) "The Effect of the Internal Customer (Employee) on the External Customer in Citizenship Behavior: A Mediated Model Through Customer Support Perception", Marketing and Management of Innovations, 14 (3) pp. 9-16 [ESCI] DOI |
Kerse, Y. (2023) "Effect of customer-company fit on customer tolerance: The moderating role of gender difference", Upravlenets/The Manager, 14 (6) pp. 19-32 [ESCI] Link DOI |
Kerse, Y., Yüce, A. (2022) "FOMO ve Online Kompulsif Satın Alma: Sosyal Medya Fenomenleri Tüketicilerin Kaygılarını ve Takıntılarını Tetikliyor Mu?", KMÜ Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi, 24 (43) pp. 704-716 [TR Dizin] Link |
Kerse, Y., Meriç, K. (2022) "ONLINE ALIŞVERİŞLERDE MÜŞTERİ BAKIŞ AÇISIYLA PSİKOLOJİK SÖZLEŞME İHLALİ: BİR ÖLÇEK UYARLAMA ÇALIŞMASI", Kafkas Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 13 (25) pp. 114-128 [TR Dizin] Link |
Kerse, Y. (2021) "Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Sadakati Arasındaki İlişkiye Yönelik Bir Meta Analiz Çalışması", Manas Journal of Social Studies, 10 (1) pp. 397-406 [TR Dizin] |
Kerse, Y., Gelibolu, L. (2020) "MÜŞTERİ VATANDAŞLIK DAVRANIŞI OLUŞUMUNDA LOJİSTİK HİZMET KALİTESİNİN, MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNİN VE MÜŞTERİ GÜVENİNİN ROLÜ: ARACILI BİR MODEL", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 7 (3) pp. 681-705 [ESCI] Link DOI |
Yüce, A., Kerse, Y. (2018) "KİŞİLİĞİN KOMPULSİF SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: AMPİRİK BİR ÇALIŞMA", Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, 32 (1) pp. 143-156 [TR Dizin] |
Gelibolu, L., Kerse, Y. (2018) "Yükseköğretimde Hizmet Kalitesinin Müşteri Vatandaşlık Davranışına Etkisi", Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 19 (1) pp. 361-380 [TR Dizin] |
Çetin, F.A., Meriç, K., Kerse, Y., Samsa, Ç. (2017) "Y Kuşağının Online Alışveriş Tutumunun Ölçülmesi: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Uygulama", The Journal of Academic Social Sciences, 58 (58) pp. 283-295 Link DOI |
Kerse, G., Kerse, Y. (2017) "Demografik Değişkenler Açısından Üniversite Öğrencilerinin Siber Zorbalık Duyarlılığı Düzeylerinin İncelenmesi", The Journal of Academic Social Science, (62) pp. 449-459 Link DOI |
Kerse, G., Babadağ, M., Kerse, Y. (2017) "Girişimcilik Eğitiminin Girişimcilik Niyetine Etkisi: Girişimsel Öz-Yetkinliğin Aracı Rolü", Süleyman Demirel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 4 (29) pp. 633-656 |
Kerse, Y., Gelibolu, L. (2015) "TÜKETİCİLERİN ETNOSENTRİK EĞİLİMLERİNDE ROLÜ OLAN FAKTÖRLERİN ETKİSİNİN İNCELENMESİ: KARS İLİNDE BİR UYGULAMA", Business and Management Studies: An International Journal, 3 (2) pp. 169-189 [TR Dizin] Link |
Pehlivanlı, E.A., Kerse, Y., Kerse, G. (2022) "TRA ve TRB Bölgelerindeki İllerin Covid-19 Dönemindeki Turizm Etkinliğinin Veri Zarflama Analizi Kullanılarak İncelenmesi", International Paris Conference on Social Sciences - VII , (pp. 140-146), Paris, Fransa, (Temmuz 2022) |
Kerse, Y. (2022) "Kars İlindeki Konaklama İşletmelerine Yönelik E-Şikayetlerin İncelenmesi: Tripadvisor Örneği", INTERNATIONAL ASIAN CONGRESS ON CONTEMPORARY SCIENCES-VI , (pp. 339-345), Van, Türkiye, (Haziran 2022) |
Kerse, Y. (2022) "The Investigation of Online Shopping Behaviors of Baby Boomers After COVID-19", VI INTERNATIONAL KAORU ISHIKAWA BUSINESS ADMINISTRATION AND ECONOMY CONGRESS , (pp. 58-63), Tabasco, Meksika, (Aralık 2022) |
Kerse, G., Kerse, Y. (2018) "İçsel Pazarlama ve İş Tatmini Arasındaki İlişki: Bir Meta Analiz Çalışması", I. ULUSLARARASI SİYASET VE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU , Ardahan, Türkiye, (Aralık 2018) |
Kerse, Y., Meriç, K. (2018) "BEŞ FAKTÖR KİŞİLİK ÖZELLİKLERİNİN TÜKETİCİ SİNİZMİNE ETKİSİ: AMPİRİK BİR ARAŞTIRMA", 17. ULUSLARARASI KATILIMLİŞLETMECİLİK KONGRESİ , İzmir, Türkiye, (Kasım 2018) |
Kerse, G., Babadağ, M., Kerse, Y. (2017) "Girişimcilik Eğitiminin Girişimcilik Niyetine Etkisi: Girişimsel Öz-Yetkinliğin Aracı Rolü", 8. Uluslararası Girişimcilik Kongresi , (pp. 1078-1091), Balıkesir, Türkiye, (Kasım 2017) |
Kerse, Y., Tazegül, A. (2016) "Tedarik Zincirinde Çevikliğin Önemi", II. Uluslararası Kafkasya- Orta Asya Dış Ticaret ve Lojistik Kongresi , (Ekim 2016) |
Yılmaz, T., Kaygın, E., Kerse, Y., Meriç, K. (2016) "Pazarlama ve Reklam Giderleri ile Finansal Performans Arasındaki İlişkiyi İncelemeye Yönelik Bir Uygulama", 1st International Academic Research Congress , (Aralık 2016) |
Kerse, G., Kerse, Y. (2016) "Üniversite Öğrencilerinin Siber Zorbalık Duyarlılığı Düzeyi ve Bu Düzeyin Demografik Değişkenler Açısından İncelenmesi", The 1st International Conference on Studies in Education , (Aralık 2016) |
Kayıt Yok |
Kerse, Y. (2023) "Jomo (Joy of Missing Out) Kavramı: Korkma, Bırak Kaçsın Gelişmeler!", Kitap: Pazarlamanın Dijital Dönüşümü: Pazarlama 5.0, : Özgür Yayınları |
Kerse, Y. (2023) "Önemsenmeyen Bağımlılık: Alışveriş Bağımlılığı", Kitap: İktisadi ve İdari Bilimlerde Uluslararası Teori, Araştırma ve Derlemeler 3, : Serüven Yayınevi |
Kerse, Y. (2022) "PANDEMİ SÜRECİNDE TÜKETİCİLERİN SANAL MARKET ALIŞVERİŞ DENEYİMLERİ: NİTEL BİR ARAŞTIRMA", Kitap: Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Uluslararası Araştırmalar V, : Eğitim Yayınevi |
Kerse, Y. (2021) "A Meta- Analysis Study on the Relationship between Hedonic Consumption and Impulsive Buying Behavior", Kitap: Studies on Balkan and Near Eastern Social Sciences: Volume 5, : Peter Lang |
Kerse, G., Kerse, Y. (2020) "İçsel Pazarlama ve İş Tatmini Arasındaki İlişki: Bir Meta Analiz Çalışması", Kitap: İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLERDE GÜNCEL ÇALIŞMALAR, Türkiye : Nobel Yayıncılık |
Yüce, A., Kerse, Y. (2018) "A New Strategy in Marketing Products and Services: Semantic Web(Web 3.0)", Kitap: The Virtual World and Marketing, : Cambridge Scholars Publishing |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi
|
2016 - 2023 | 8 |
Kafkas Üniversitesi
|
2016 - 2024 | 5 |
Kafkas Üniversitesi
|
2018 - 2022 | 3 |
Kafkas Üniversitesi
|
2015 - 2020 | 3 |
Mustafa Babadağ
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi
|
2017 | 2 |
Kafkas Üniversitesi
|
2016 | 1 |
Kafkas Üniversitesi
|
2017 | 1 |
Kafkas Üniversitesi
|
2016 | 1 |
Kafkas Üniversitesi
|
2017 | 1 |
Kafkas Üniversitesi
|
2016 | 1 |
Edib Ali Pehlivanlı
Aksaray Üniversitesi
|
2022 | 1 |
Fulya Çeker
-
|
2023 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78449 |
YÖKSİS Temel Alan | Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı | 33182 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Pazarlama | 1417 |
Anahtar Kelimeler | Tüketici Davranışları, Hizmet Pazarlaması |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 15 | 30 | 55 | 85 | 0 | 55 | 55 | 100 | 185 | 15 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 456 . | 471 . | 492 . | 460 . | - | 475 . | 572 . | 523 . | 420 . | 280 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 374 . | 384 . | 395 . | 387 . | - | 402 . | 478 . | 447 . | 345 . | 235 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 112 . | 123 . | 117 . | 94 . | - | 93 . | 128 . | 107 . | 59 . | 59 . |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 93 . | 105 . | 99 . | 77 . | - | 76 . | 108 . | 90 . | 48 . | 49 . |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Toplam Yayın | 1 | 3 | 4 | 5 | 0 | 2 | 2 | 6 | 9 | 1 |
Toplam Makale | 1 | 0 | 3 | 2 | 0 | 1 | 1 | 2 | 7 | 1 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 1 | 1 | 2 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 3 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 4 | 1 |
Makale (Ulusal) | 1 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 1 | 2 | 3 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 1 | 1 | 2 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 3 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |