img
 Yağmur KERSE

Yağmur KERSE

  • İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
  • Uluslararası Ticaret ve Lojistik
  • Uluslararası Ticaret ve Lojistik

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
34
Atıf
53
h-index
5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr), 2016, 2019
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Aksaray Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr), 2015
Yüksek Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Yl) (Tezli), 2013, 2015
Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, 2007, 2011
Araştırma Alanları
Tüketici Davranışları
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr), 2016, 2019
Yüksek Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Yl) (Tezli), 2013, 2015
Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, 2007, 2011
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Aksaray Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr), 2015
Yağmur KERSE, Doktora, Müşteri güveni ve müşteri memnuniyeti bağlamında lojistik hizmet kalitesinin müşteri vatandaşlık davranışına etkisi, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2019
Yağmur KERSE, Yüksek Lisans, Tüketicilerin etnosentrik eğilimlerinde rolü olan faktörlerin etkisinin incelenmesi: Kars ilinde bir uygulama, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2015
İngilizce, YÖKDİL, 73, 05 Mart 20, 2017
İngilizce, YDS, 58, 2016-YDS S, 2016
Kayıt Yok
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Tüketici Davranışları
2020-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, Uluslararası Ticaret ve Lojistik Bölümü, Türkiye
2016-2020, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, Uluslararası Ticaret ve Lojistik Bölümü, Türkiye
2021-2023, Dekan Yardımcısı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Fulya Çeker, Yüksek Lisans, Politik pazarlamada tutundurma karmasının seçmen güveni ve oy verme niyeti üzerindeki etkisi: Sosyal medya kullanıcıları üzerine bir araştırma, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
2022-2023, Deniz ve Hava Taşımacılığı, Lisans
2022-2023, Uluslararası Pazarlama İlkeleri, Lisans
2022-2023, Uluslararası Perakendecilik, Lisans
2022-2023, Lojistik İlkeleri, Lisans
2022-2023, Pazarlamada Uluslararası Boyutlar, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2022-2023, Lojistik Hizmet Pazarlaması, Yüksek Lisans
2022-2023, Uluslararası Pazarlama Yönetimi, Yüksek Lisans
2021-2022, Deniz ve Hava Taşımacılığı, Lisans
2021-2022, Uluslararası Pazarlama İlkeleri, Lisans
2021-2022, Uluslararası Perakendecilik, Lisans
2021-2022, Lojistik İlkeleri, Lisans
2021-2022, Uluslararası Lojistik, Yüksek Lisans
2020-2021, Uluslararası Pazarlama İlkeleri, Lisans
2020-2021, Uluslararası Perakendecilik, Lisans
2020-2021, Lojistik İlkeleri, Lisans
2020-2021, Deniz ve Hava Taşımacılığı, Lisans
2020-2021, Stratejik Pazarlama, Lisans
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
KERSE, Y. (2024) "The Mediating Role of Customer Commitment in the Relationship Between Customer-Company Fit and Customer Voice: An Empirical Study on Restaurant Customers", ESIC Market, 55 (3) [ESCI] DOI  
KERSE, Y., MERİÇ, K. (2024) "The mediating role of consumer cynicism in the relationship be-tween psychological contract breach and negative electronic word of mouth (eWOM)", Ghana Social Science Journal, 21 (1) pp. 94-108 [ESCI] Link  
KERSE, Y. (2023) "Effect of customer-company fit on customer tolerance: The moderating role of gender difference", Upravlenets/The Manager, 14 (6) pp. 19-32 [ESCI] Link DOI  
KERSE, Y. (2023) "Kars İlindeki Turistik Yerlerin Çevrimiçi Turist Yorumları Bağlamında İncelenmesi", İşletme, 4 (2) pp. 239-254 DOI  
Çeker, F., KERSE, Y. (2023) "Politik Pazarlamada Tutundurma Karmasının Seçmen Güveni ve Oy Verme Niyeti Üzerindeki Etkisi: Sosyal Medya Kullanıcıları Üzerine Bir Araştırma", Equinox Journal of Economics Business and Political Studies, 10 (2) pp. 143-159 DOI  
KERSE, Y. (2023) "The Effect of Customer Empowerment on Corporate Reputation Perception", Journal of the Human and Social Sciences Researchers, 12 (3) pp. 2128-2141 [TR Dizin] DOI   
KERSE, Y., KERSE, G. (2023) "The Effect of the Internal Customer (Employee) on the External Customer in Citizenship Behavior: A Mediated Model Through Customer Support Perception", Marketing and Management of Innovations, 14 (3) pp. 9-16 [ESCI] DOI  
KERSE, Y. (2023) "The relationship between brand awareness and purchase intention: A meta-analysis study", Business & Management Studies: An International Journal, 11 (3) pp. 1121-1129 [TR Dizin] DOI   
KERSE, Y. (2023) "Özdeşleşen Müşteriler Seslilik Davranışı Sergiler mi?", Yönetim ve Ekonomi, 30 (2) pp. 365-376 [TR Dizin] DOI   
KERSE, Y., YÜCE, A. (2022) "FOMO ve Online Kompulsif Satın Alma: Sosyal Medya Fenomenleri Tüketicilerin Kaygılarını ve Takıntılarını Tetikliyor Mu?", KMÜ Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi, 24 (43) pp. 704-716 [TR Dizin] Link   
KERSE, Y., MERİÇ, K. (2022) "ONLINE ALIŞVERİŞLERDE MÜŞTERİ BAKIŞ AÇISIYLA PSİKOLOJİK SÖZLEŞME İHLALİ: BİR ÖLÇEK UYARLAMA ÇALIŞMASI", Kafkas Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 13 (25) pp. 114-128 [TR Dizin] Link   
KERSE, Y. (2021) "Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Sadakati Arasındaki İlişkiye Yönelik Bir Meta Analiz Çalışması", Manas Journal of Social Studies, 10 (1) pp. 397-406 [TR Dizin]   
KERSE, Y., GELİBOLU, L. (2020) "MÜŞTERİ VATANDAŞLIK DAVRANIŞI OLUŞUMUNDA LOJİSTİK HİZMET KALİTESİNİN, MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNİN VE MÜŞTERİ GÜVENİNİN ROLÜ: ARACILI BİR MODEL", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 7 (3) pp. 681-705 [ESCI] Link DOI  
GELİBOLU, L., KERSE, Y. (2018) "Yükseköğretimde Hizmet Kalitesinin Müşteri Vatandaşlık Davranışına Etkisi", Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 19 (1) pp. 361-380 [TR Dizin]   
YÜCE, A., KERSE, Y. (2018) "KİŞİLİĞİN KOMPULSİF SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: AMPİRİK BİR ÇALIŞMA", Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, 32 (1) pp. 143-156 [TR Dizin]   
KERSE, G., KERSE, Y. (2017) "Demografik Değişkenler Açısından Üniversite Öğrencilerinin Siber Zorbalık Duyarlılığı Düzeylerinin İncelenmesi", The Journal of Academic Social Science, (62) pp. 449-459 Link DOI  
KERSE, G., Babadağ, M., KERSE, Y. (2017) "Girişimcilik Eğitiminin Girişimcilik Niyetine Etkisi: Girişimsel Öz-Yetkinliğin Aracı Rolü", Süleyman Demirel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 4 (29) pp. 633-656  
ASLAN-ÇETİN, F., MERİÇ, K., KERSE, Y., SAMSA, Ç. (2017) "Y Kuşağının Online Alışveriş Tutumunun Ölçülmesi: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Uygulama", The Journal of Academic Social Sciences, 58 (58) pp. 283-295 Link DOI  
KERSE, Y., GELİBOLU, L. (2015) "TÜKETİCİLERİN ETNOSENTRİK EĞİLİMLERİNDE ROLÜ OLAN FAKTÖRLERİN ETKİSİNİN İNCELENMESİ: KARS İLİNDE BİR UYGULAMA", Business and Management Studies: An International Journal, 3 (2) pp. 169-189 [TR Dizin] Link   
KERSE, Y. (2022) "The Investigation of Online Shopping Behaviors of Baby Boomers After COVID-19", VI INTERNATIONAL KAORU ISHIKAWA BUSINESS ADMINISTRATION AND ECONOMY CONGRESS , (pp. 58-63), Tabasco, Meksika, (Aralık 2022
Pehlivanlı, E.A., KERSE, Y., KERSE, G. (2022) "TRA ve TRB Bölgelerindeki İllerin Covid-19 Dönemindeki Turizm Etkinliğinin Veri Zarflama Analizi Kullanılarak İncelenmesi", International Paris Conference on Social Sciences - VII , (pp. 140-146), Paris, Fransa, (Temmuz 2022
KERSE, Y. (2022) "Kars İlindeki Konaklama İşletmelerine Yönelik E-Şikayetlerin İncelenmesi: Tripadvisor Örneği", INTERNATIONAL ASIAN CONGRESS ON CONTEMPORARY SCIENCES-VI , (pp. 339-345), Van, Türkiye, (Haziran 2022
KERSE, G., KERSE, Y. (2018) "İçsel Pazarlama ve İş Tatmini Arasındaki İlişki: Bir Meta Analiz Çalışması", I. ULUSLARARASI SİYASET VE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU , Ardahan, Türkiye, (Aralık 2018
KERSE, Y., MERİÇ, K. (2018) "BEŞ FAKTÖR KİŞİLİK ÖZELLİKLERİNİN TÜKETİCİ SİNİZMİNE ETKİSİ: AMPİRİK BİR ARAŞTIRMA", 17. ULUSLARARASI KATILIMLİŞLETMECİLİK KONGRESİ , İzmir, Türkiye, (Kasım 2018
KERSE, G., Babadağ, M., KERSE, Y. (2017) "Girişimcilik Eğitiminin Girişimcilik Niyetine Etkisi: Girişimsel Öz-Yetkinliğin Aracı Rolü", 8. Uluslararası Girişimcilik Kongresi , (pp. 1078-1091), Balıkesir, Türkiye, (Kasım 2017
YILMAZ, T., KAYGIN, E., KERSE, Y., MERİÇ, K. (2016) "Pazarlama ve Reklam Giderleri ile Finansal Performans Arasındaki İlişkiyi İncelemeye Yönelik Bir Uygulama", 1st International Academic Research Congress , (Aralık 2016
KERSE, G., KERSE, Y. (2016) "Üniversite Öğrencilerinin Siber Zorbalık Duyarlılığı Düzeyi ve Bu Düzeyin Demografik Değişkenler Açısından İncelenmesi", The 1st International Conference on Studies in Education , (Aralık 2016
KERSE, Y., TAZEGÜL, A. (2016) "Tedarik Zincirinde Çevikliğin Önemi", II. Uluslararası Kafkasya- Orta Asya Dış Ticaret ve Lojistik Kongresi , (Ekim 2016
Kayıt Yok
KERSE, Y. (2023) "Önemsenmeyen Bağımlılık: Alışveriş Bağımlılığı", Kitap: İktisadi ve İdari Bilimlerde Uluslararası Teori, Araştırma ve Derlemeler 3, : Serüven Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 423 / 436, ISBN: 978-625-6760-06-6 
KERSE, Y. (2023) "Jomo (Joy of Missing Out) Kavramı: Korkma, Bırak Kaçsın Gelişmeler!", Kitap: Pazarlamanın Dijital Dönüşümü: Pazarlama 5.0, : Özgür Yayınları, Bölüm Sayfaları: 177 / 190, ISBN: 978-975-447-789-4 
KERSE, Y. (2022) "PANDEMİ SÜRECİNDE TÜKETİCİLERİN SANAL MARKET ALIŞVERİŞ DENEYİMLERİ: NİTEL BİR ARAŞTIRMA", Kitap: Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Uluslararası Araştırmalar V, : Eğitim Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 7 / 18, ISBN: 978-625-8341-32-4 
KERSE, Y. (2021) "A Meta- Analysis Study on the Relationship between Hedonic Consumption and Impulsive Buying Behavior", Kitap: Studies on Balkan and Near Eastern Social Sciences: Volume 5, : Peter Lang, Bölüm Sayfaları: 101 / 112, ISBN: 978-3-631-85135-7 
KERSE, G., KERSE, Y. (2020) "İçsel Pazarlama ve İş Tatmini Arasındaki İlişki: Bir Meta Analiz Çalışması", Kitap: İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLERDE GÜNCEL ÇALIŞMALAR, Türkiye : Nobel Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 123 / 140, ISBN: 978-605-033-210-0 
YÜCE, A., KERSE, Y. (2018) "A New Strategy in Marketing Products and Services: Semantic Web(Web 3.0)", Kitap: The Virtual World and Marketing, : Cambridge Scholars Publishing, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-1-5275-0875-0 
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Atıflar
Atıf Sayılarına Göre Yayınlar
A: SCI/SSCI/AHCI, B: ESCI, C: Scopus, D: Uluslararası Alan Index, E: Diğer Uluslararası, F: TR Dizin, G: Uluslararası Kitap, H: Ulusal Kitap, I: Diğer Ulusal, J: Toplam
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi
2016 - 2023 8
Kafkas Üniversitesi
2016 - 2024 5
Kafkas Üniversitesi
2018 - 2022 3
Kafkas Üniversitesi
2015 - 2020 3
Mustafa Babadağ
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi
2017 2
Kafkas Üniversitesi
2016 1
Kafkas Üniversitesi
2017 1
Kafkas Üniversitesi
2016 1
Kafkas Üniversitesi
2017 1
Kafkas Üniversitesi
2016 1
Edib Ali Pehlivanlı
Aksaray Üniversitesi
2022 1
Fulya Çeker
-
2023 1
2024 için Puan Bazlı Sıralamalar
Sıra (Araştırma Alanı İçinde)
387.
78392 araştırmacı içinde
Sıra (Temel Alan İçinde)
328.
33237 araştırmacı içinde
Sıra (Bilim Alanı İçinde)
78.
1422 araştırmacı içinde
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78392
YÖKSİS Temel Alan Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı 33237
YÖKSİS Bilim Alanı Pazarlama 1422
Anahtar Kelimeler Tüketici Davranışları, Hizmet Pazarlaması
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
Ağırlıklı Puan 15 30 55 85 0 55 55 100 185 30
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) 457 . 476 . 492 . 461 . - 475 . 573 . 525 . 425 . 387 .
Sıra (Temel Alan İçinde) 377 . 386 . 396 . 390 . - 398 . 484 . 447 . 340 . 328 .
Sıra (Bilim Alanı İçinde) 114 . 121 . 118 . 94 . - 91 . 129 . 109 . 58 . 78 .
Sıra (Anahtar Kelime (1)) 95 . 105 . 99 . 78 . - 74 . 109 . 91 . 48 . 65 .
Sıra (Anahtar Kelime (2)) - - - - - - - - - -
Toplam Yayın 1 3 4 5 0 2 2 6 9 2
Toplam Makale 1 0 3 2 0 1 1 2 7 2
Toplam Kitap 0 0 0 1 0 1 1 1 2 0
Toplam Bildiri 0 3 1 2 0 0 0 3 0 0
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Uluslararası) 0 0 3 0 0 1 0 0 4 2
Makale (Ulusal) 1 0 0 2 0 0 1 2 3 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 0 0 1 0 1 1 1 2 0
Bildiri (Uluslararası) 0 3 1 2 0 0 0 3 0 0
Bildiri (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri