Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr), 2016, 2019 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Aksaray Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr), 2015 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Yl) (Tezli), 2013, 2015 |
Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, 2007, 2011 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr), 2016, 2019 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Yl) (Tezli), 2013, 2015 |
Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, 2007, 2011 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Aksaray Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr), 2015 |
Yağmur KERSE, Doktora, Müşteri güveni ve müşteri memnuniyeti bağlamında lojistik hizmet kalitesinin müşteri vatandaşlık davranışına etkisi, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2019 |
Yağmur KERSE, Yüksek Lisans, Tüketicilerin etnosentrik eğilimlerinde rolü olan faktörlerin etkisinin incelenmesi: Kars ilinde bir uygulama, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2015 |
İngilizce, YÖKDİL, 73, 05 Mart 20, 2017 |
İngilizce, YDS, 58, 2016-YDS S, 2016 |
Kayıt Yok |
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Tüketici Davranışları |
2020-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, Uluslararası Ticaret ve Lojistik Bölümü, Türkiye |
2016-2020, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, Uluslararası Ticaret ve Lojistik Bölümü, Türkiye |
2021-2023, Dekan Yardımcısı, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
Fulya Çeker, Yüksek Lisans, Politik pazarlamada tutundurma karmasının seçmen güveni ve oy verme niyeti üzerindeki etkisi: Sosyal medya kullanıcıları üzerine bir araştırma, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
2022-2023, Deniz ve Hava Taşımacılığı, Lisans |
2022-2023, Uluslararası Pazarlama İlkeleri, Lisans |
2022-2023, Uluslararası Perakendecilik, Lisans |
2022-2023, Lojistik İlkeleri, Lisans |
2022-2023, Pazarlamada Uluslararası Boyutlar, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2022-2023, Lojistik Hizmet Pazarlaması, Yüksek Lisans |
2022-2023, Uluslararası Pazarlama Yönetimi, Yüksek Lisans |
2021-2022, Deniz ve Hava Taşımacılığı, Lisans |
2021-2022, Uluslararası Pazarlama İlkeleri, Lisans |
2021-2022, Uluslararası Perakendecilik, Lisans |
2021-2022, Lojistik İlkeleri, Lisans |
2021-2022, Uluslararası Lojistik, Yüksek Lisans |
2020-2021, Uluslararası Pazarlama İlkeleri, Lisans |
2020-2021, Uluslararası Perakendecilik, Lisans |
2020-2021, Lojistik İlkeleri, Lisans |
2020-2021, Deniz ve Hava Taşımacılığı, Lisans |
2020-2021, Stratejik Pazarlama, Lisans |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
KERSE, Y. (2022) "The Investigation of Online Shopping Behaviors of Baby Boomers After COVID-19", VI INTERNATIONAL KAORU ISHIKAWA BUSINESS ADMINISTRATION AND ECONOMY CONGRESS , (pp. 58-63), Tabasco, Meksika, (Aralık 2022) |
Pehlivanlı, E.A., KERSE, Y., KERSE, G. (2022) "TRA ve TRB Bölgelerindeki İllerin Covid-19 Dönemindeki Turizm Etkinliğinin Veri Zarflama Analizi Kullanılarak İncelenmesi", International Paris Conference on Social Sciences - VII , (pp. 140-146), Paris, Fransa, (Temmuz 2022) |
KERSE, Y. (2022) "Kars İlindeki Konaklama İşletmelerine Yönelik E-Şikayetlerin İncelenmesi: Tripadvisor Örneği", INTERNATIONAL ASIAN CONGRESS ON CONTEMPORARY SCIENCES-VI , (pp. 339-345), Van, Türkiye, (Haziran 2022) |
KERSE, G., KERSE, Y. (2018) "İçsel Pazarlama ve İş Tatmini Arasındaki İlişki: Bir Meta Analiz Çalışması", I. ULUSLARARASI SİYASET VE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU , Ardahan, Türkiye, (Aralık 2018) |
KERSE, Y., MERİÇ, K. (2018) "BEŞ FAKTÖR KİŞİLİK ÖZELLİKLERİNİN TÜKETİCİ SİNİZMİNE ETKİSİ: AMPİRİK BİR ARAŞTIRMA", 17. ULUSLARARASI KATILIMLİŞLETMECİLİK KONGRESİ , İzmir, Türkiye, (Kasım 2018) |
KERSE, G., Babadağ, M., KERSE, Y. (2017) "Girişimcilik Eğitiminin Girişimcilik Niyetine Etkisi: Girişimsel Öz-Yetkinliğin Aracı Rolü", 8. Uluslararası Girişimcilik Kongresi , (pp. 1078-1091), Balıkesir, Türkiye, (Kasım 2017) |
YILMAZ, T., KAYGIN, E., KERSE, Y., MERİÇ, K. (2016) "Pazarlama ve Reklam Giderleri ile Finansal Performans Arasındaki İlişkiyi İncelemeye Yönelik Bir Uygulama", 1st International Academic Research Congress , (Aralık 2016) |
KERSE, G., KERSE, Y. (2016) "Üniversite Öğrencilerinin Siber Zorbalık Duyarlılığı Düzeyi ve Bu Düzeyin Demografik Değişkenler Açısından İncelenmesi", The 1st International Conference on Studies in Education , (Aralık 2016) |
KERSE, Y., TAZEGÜL, A. (2016) "Tedarik Zincirinde Çevikliğin Önemi", II. Uluslararası Kafkasya- Orta Asya Dış Ticaret ve Lojistik Kongresi , (Ekim 2016) |
Kayıt Yok |
KERSE, Y. (2023) "Önemsenmeyen Bağımlılık: Alışveriş Bağımlılığı", Kitap: İktisadi ve İdari Bilimlerde Uluslararası Teori, Araştırma ve Derlemeler 3, : Serüven Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 423 / 436, ISBN: 978-625-6760-06-6 |
KERSE, Y. (2023) "Jomo (Joy of Missing Out) Kavramı: Korkma, Bırak Kaçsın Gelişmeler!", Kitap: Pazarlamanın Dijital Dönüşümü: Pazarlama 5.0, : Özgür Yayınları, Bölüm Sayfaları: 177 / 190, ISBN: 978-975-447-789-4 |
KERSE, Y. (2022) "PANDEMİ SÜRECİNDE TÜKETİCİLERİN SANAL MARKET ALIŞVERİŞ DENEYİMLERİ: NİTEL BİR ARAŞTIRMA", Kitap: Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Uluslararası Araştırmalar V, : Eğitim Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 7 / 18, ISBN: 978-625-8341-32-4 |
KERSE, Y. (2021) "A Meta- Analysis Study on the Relationship between Hedonic Consumption and Impulsive Buying Behavior", Kitap: Studies on Balkan and Near Eastern Social Sciences: Volume 5, : Peter Lang, Bölüm Sayfaları: 101 / 112, ISBN: 978-3-631-85135-7 |
KERSE, G., KERSE, Y. (2020) "İçsel Pazarlama ve İş Tatmini Arasındaki İlişki: Bir Meta Analiz Çalışması", Kitap: İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLERDE GÜNCEL ÇALIŞMALAR, Türkiye : Nobel Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 123 / 140, ISBN: 978-605-033-210-0 |
YÜCE, A., KERSE, Y. (2018) "A New Strategy in Marketing Products and Services: Semantic Web(Web 3.0)", Kitap: The Virtual World and Marketing, : Cambridge Scholars Publishing, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-1-5275-0875-0 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi
|
2016 - 2023 | 8 |
Kafkas Üniversitesi
|
2016 - 2024 | 5 |
Kafkas Üniversitesi
|
2018 - 2022 | 3 |
Kafkas Üniversitesi
|
2015 - 2020 | 3 |
Mustafa Babadağ
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi
|
2017 | 2 |
Kafkas Üniversitesi
|
2016 | 1 |
Kafkas Üniversitesi
|
2017 | 1 |
Kafkas Üniversitesi
|
2016 | 1 |
Kafkas Üniversitesi
|
2017 | 1 |
Kafkas Üniversitesi
|
2016 | 1 |
Edib Ali Pehlivanlı
Aksaray Üniversitesi
|
2022 | 1 |
Fulya Çeker
-
|
2023 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78378 |
YÖKSİS Temel Alan | Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı | 33223 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Pazarlama | 1422 |
Anahtar Kelimeler | Tüketici Davranışları, Hizmet Pazarlaması |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 15 | 30 | 55 | 85 | 0 | 55 | 55 | 100 | 185 | 30 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 458 . | 476 . | 495 . | 459 . | - | 475 . | 571 . | 525 . | 424 . | 356 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 377 . | 386 . | 396 . | 388 . | - | 398 . | 482 . | 448 . | 341 . | 296 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 114 . | 121 . | 118 . | 94 . | - | 92 . | 129 . | 108 . | 58 . | 73 . |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 95 . | 105 . | 99 . | 78 . | - | 75 . | 109 . | 90 . | 48 . | 61 . |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Toplam Yayın | 1 | 3 | 4 | 5 | 0 | 2 | 2 | 6 | 9 | 2 |
Toplam Makale | 1 | 0 | 3 | 2 | 0 | 1 | 1 | 2 | 7 | 2 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 1 | 1 | 2 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 3 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 4 | 2 |
Makale (Ulusal) | 1 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 1 | 2 | 3 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 1 | 1 | 2 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 3 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |