KERSE, Y. (2024) "The Mediating Role of Customer Commitment in the Relationship Between Customer-Company Fit and Customer Voice: An Empirical Study on Restaurant Customers", ESIC Market, 55 (3) [ESCI] DOI
|
KERSE, Y., MERİÇ, K. (2024) "The mediating role of consumer cynicism in the relationship be-tween psychological contract breach and negative electronic word of mouth (eWOM)", Ghana Social Science Journal, 21 (1) pp. 94-108 [ESCI] Link
|
KERSE, Y. (2023) "Effect of customer-company fit on customer tolerance: The moderating role of gender difference", Upravlenets/The Manager, 14 (6) pp. 19-32 [ESCI] Link DOI
|
KERSE, Y. (2023) "Kars İlindeki Turistik Yerlerin Çevrimiçi Turist Yorumları Bağlamında İncelenmesi", İşletme, 4 (2) pp. 239-254 DOI
|
Çeker, F., KERSE, Y. (2023) "Politik Pazarlamada Tutundurma Karmasının Seçmen Güveni ve Oy Verme Niyeti Üzerindeki Etkisi: Sosyal Medya Kullanıcıları Üzerine Bir Araştırma", Equinox Journal of Economics Business and Political Studies, 10 (2) pp. 143-159 DOI
|
KERSE, Y. (2023) "The Effect of Customer Empowerment on Corporate Reputation Perception", Journal of the Human and Social Sciences Researchers, 12 (3) pp. 2128-2141 [TR Dizin] DOI
|
KERSE, Y., KERSE, G. (2023) "The Effect of the Internal Customer (Employee) on the External Customer in Citizenship Behavior: A Mediated Model Through Customer Support Perception", Marketing and Management of Innovations, 14 (3) pp. 9-16 [ESCI] DOI
|
KERSE, Y. (2023) "The relationship between brand awareness and purchase intention: A meta-analysis study", Business & Management Studies: An International Journal, 11 (3) pp. 1121-1129 [TR Dizin] DOI
|
KERSE, Y. (2023) "Özdeşleşen Müşteriler Seslilik Davranışı Sergiler mi?", Yönetim ve Ekonomi, 30 (2) pp. 365-376 [TR Dizin] DOI
|
KERSE, Y., YÜCE, A. (2022) "FOMO ve Online Kompulsif Satın Alma: Sosyal Medya Fenomenleri Tüketicilerin Kaygılarını ve Takıntılarını Tetikliyor Mu?", KMÜ Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi, 24 (43) pp. 704-716 [TR Dizin] Link
|
KERSE, Y., MERİÇ, K. (2022) "ONLINE ALIŞVERİŞLERDE MÜŞTERİ BAKIŞ AÇISIYLA PSİKOLOJİK SÖZLEŞME İHLALİ: BİR ÖLÇEK UYARLAMA ÇALIŞMASI", Kafkas Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 13 (25) pp. 114-128 [TR Dizin] Link
|
KERSE, Y. (2021) "Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Sadakati Arasındaki İlişkiye Yönelik Bir Meta Analiz Çalışması", Manas Journal of Social Studies, 10 (1) pp. 397-406 [TR Dizin]
|
KERSE, Y., GELİBOLU, L. (2020) "MÜŞTERİ VATANDAŞLIK DAVRANIŞI OLUŞUMUNDA LOJİSTİK HİZMET KALİTESİNİN, MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNİN VE MÜŞTERİ GÜVENİNİN ROLÜ: ARACILI BİR MODEL", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 7 (3) pp. 681-705 [ESCI] Link DOI
|
GELİBOLU, L., KERSE, Y. (2018) "Yükseköğretimde Hizmet Kalitesinin Müşteri Vatandaşlık Davranışına Etkisi", Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 19 (1) pp. 361-380 [TR Dizin]
|
YÜCE, A., KERSE, Y. (2018) "KİŞİLİĞİN KOMPULSİF SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: AMPİRİK BİR ÇALIŞMA", Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, 32 (1) pp. 143-156 [TR Dizin]
|
KERSE, G., KERSE, Y. (2017) "Demografik Değişkenler Açısından Üniversite Öğrencilerinin Siber Zorbalık Duyarlılığı Düzeylerinin İncelenmesi", The Journal of Academic Social Science, (62) pp. 449-459 Link DOI
|
KERSE, G., Babadağ, M., KERSE, Y. (2017) "Girişimcilik Eğitiminin Girişimcilik Niyetine Etkisi: Girişimsel Öz-Yetkinliğin Aracı Rolü", Süleyman Demirel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 4 (29) pp. 633-656
|
ASLAN-ÇETİN, F., MERİÇ, K., KERSE, Y., SAMSA, Ç. (2017) "Y Kuşağının Online Alışveriş Tutumunun Ölçülmesi: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Uygulama", The Journal of Academic Social Sciences, 58 (58) pp. 283-295 Link DOI
|
KERSE, Y., GELİBOLU, L. (2015) "TÜKETİCİLERİN ETNOSENTRİK EĞİLİMLERİNDE ROLÜ OLAN FAKTÖRLERİN ETKİSİNİN İNCELENMESİ: KARS İLİNDE BİR UYGULAMA", Business and Management Studies: An International Journal, 3 (2) pp. 169-189 [TR Dizin] Link
|