Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Yönetimi (Dr), 2018, 2024 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Yönetimi ve Denetimi (Yl) (Tezli), 2016, 2018 |
Lisans, Türkiye, Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, 2011, 2015 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Yönetimi (Dr), 2018, 2024 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Yönetimi ve Denetimi (Yl) (Tezli), 2016, 2018 |
Lisans, Türkiye, Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, 2011, 2015 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YDS, 91, 2016 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitim Bilimleri Eğitim Yönetimi |
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitim Bilimleri Eğitim Politikaları |
2017-, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2021-2023, Farabi Koordinatörü, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
2021-2023, Erasmus Koordinatörü, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
İPEK, Z.H., Sezgin, F. (2024) "A Bibliometric Analysis on Teacher Mindfulness", e-Kafkas Journal of Educational Research, (0) Link DOI |
İPEK, Z.H., GÖZÜM, A.İ.C., Papadakis, S., Kalogiannakis, M.K. (2023) "Educational Applications of the ChatGPT AI System: A Systematic Review Research", Educational Process International Journal, 12 (3) pp. 27-55 DOI |
TAŞDAN, M., KARABULUT, N., İPEK, Z.H. (2023) "Yöneticilerin Bakış Açısından İlköğretim Okullarında Veriye Dayalı Karar Verme", MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi, 12 (1) pp. 139-160 [TR Dizin] Link DOI |
TAŞDAN, M., GÜNGÖR, S., İPEK, Z.H. (2022) "Identifying the Opinions of High School Administrators on Innovation and Its Implementations in Education", Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 32 (7) pp. 669-683 [ESCI] Link DOI |
Erdem, M., İPEK, Z.H. (2021) "Lise Öğretmenlerinin Duygusal Zeka Ve Örgütsel Sinizm Düzeyleri Arasındaki İlişki", İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 22 (1) pp. 321-368 [TR Dizin] DOI |
TAŞDAN, M., KARABULUT, N., İPEK, Z.H. (2021) "İlköğretim Okullarında Veriye Dayalı Karar Verme", International Pegem Conference on Education , (pp. 199-200), Antalya, Türkiye, (Kasım 2021) |
TAŞDAN, M., İPEK, Z.H., YURTTAŞ, A., Özkan, N. (2021) "Examining Digital Divide from the Perspective of Rural School Teachers during Covid-19 Pandemic", University of South Florida , (pp. 62-64), Florida, Amerika Birleşik Devletleri, (Ağustos 2021) |
TAŞDAN, M., İPEK, Z.H., YURTTAŞ, A. (2020) "Okul Müdürlerinin Mentorluğu: Sistematik Bir Derleme", International Pegem Conference on Education , (pp. 317-318), Türkiye, (Eylül 2020) |
TAŞDAN, M., YURTTAŞ, A., İPEK, Z.H. (2020) "Türkiye'de Göç ve Eğitim: Sistematik bir derleme", International Pegem Conference on Education , (pp. 316), Türkiye, (Eylül 2020) |
TAŞDAN, M., İPEK, Z.H. (2019) "Okul Öncesi Öğretmenlerin Kişisel ve Mesleki Değerler Hakkındaki Görüşleri", 6. uluslararası Okulöncesi eğitimi kongresi , (Aralık 2019) |
TAŞDAN, M., İPEK, Z.H. (2019) "Öğretmenlerin Okuldaki Politik Davranış Algıları ile Örgütsel Adalet ve Örgütsel Vatandaşlık Davranışları Arasındaki İlişkinin Değerlendirilmesi", 6th İnternational EuroAsian Educational Research Congress , Ankara, Türkiye, (Haziran 2019) |
Cemaloğlu, N., İPEK, Z.H. (2019) "Öğretmen Adaylarının Duygusal Zeka ve Eylem Kimlikleme Düzeyleri Arasındaki İlişkiler", 28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , Ankara, Türkiye, (Nisan 2019) |
Cemaloğlu, N., İPEK, Z.H. (2019) "Öğretmen Adaylarının Medya Okuryazarlık Düzeyleri ve Sosyal Medya Kullanım Amaçları Arasındaki İlişki", 28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , Ankara, Türkiye, (Nisan 2019) |
TAŞDAN, M., İPEK, Z.H., COŞKUN, M. (2018) "Türkiye il Singapur, Japonya, Estonya, Çin, A.B.D. ve Finlandiya’xxdaki Öğretmenlerin Performanslarının Değerlendirilmesinin Karşılıklı Olarak İncelenmesi", 6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , (pp. 222-232), Kars, Türkiye, (Aralık 2018) |
TAŞDAN, M., GÜNGÖR, S., İPEK, Z.H. (2018) "Lise Okul Yöneticilerinin Eğitimde İnovasyona İlişkin Görüşlerinin Belirlenmesi", 27. Uluslarası Eğitim Bilimleri Kongresi , (pp. 1019-1022), Antalya, Türkiye, (Nisan 2018) |
Erdem, M., İPEK, Z.H. (2017) "Ortaöğretimde görev yapan öğretmenlerin duygusal zeka ve örgütsel sinizm düzeyleri arasındaki ilişki", I. Uluslar arası ipek yolu akademik çalışmalar sempozyumu , Nevşehir, Türkiye, (Eylül 2017) |
Erdem, M., İPEK, Z.H. (2017) "Üniversite öğrencilerinin duygusal zeka düzeylerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi", I. Uluslar arası ipek yolu akademik çalışmalar sempozyumu , Nevşehir, Türkiye, (Eylül 2017) |
Kayıt Yok |
İPEK, Z.H., Kantos, Z.E. (2022) "Sınıfta Zaman Yönetimi", Kitap: Dijital Çağda Sınıf Yönetimi, Türkiye : Pegem, Bölüm Sayfaları: 333 / 361, ISBN: 978-625-8044-73-7 |
TAŞDAN, M., İPEK, Z.H. (2022) "Okul Yönetimiyle İlgili Temel Kavramlar", Kitap: Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, Ankara/Türkiye : Pegem, Bölüm Sayfaları: 1 / 31, ISBN: 978-625-8325-83-6 |
TAŞDAN, M., YURTTAŞ, A., İPEK, Z.H. (2020) "Türkiye'de Göç ve Eğitim: Sistematik Gözden Geçirme", Kitap: IPCEDU 2020 E-Kitabı, Ankara/Türkiye : PEGEM AKADEMİ, Bölüm Sayfaları: 144 / 158, ISBN: 978-625-7228-61-9 |
TAŞDAN, M., İPEK, Z.H., YURTTAŞ, A. (2020) "Okul Müdürlerinin Mentorluğu: Sistematik Bir Derleme", Kitap: IPCEDU 2020 E-Kitabı, Ankara/Türkiye : PEGEM AKADEMİ, Bölüm Sayfaları: 160 / 171, ISBN: 978-625-7228-61-9 |
GÖZÜM, A.İ.C., COŞKUN, M., İPEK, Z.H. (2019) "The Endless Well in Early Childhood Period: Executive Functions in the Classroom Activities", Kitap: New Horizons İn Early Childhood Education, Klaipeda/Litvanya : SRA Academic Publishing, Bölüm Sayfaları: 51 / 67, ISBN: 978-605-69709-0-0 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
1 | Educational Applications of the ChatGPT AI System: A Systematic Review Research | 3 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 6 |
2 | New Horizons İn Early Childhood Education | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 2 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Kafkas Üniversitesi
|
2018 - 2023 | 13 |
Kafkas Üniversitesi
|
2020 - 2021 | 5 |
Mustafa Erdem
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2017 - 2021 | 3 |
Kafkas Üniversitesi
|
2019 - 2023 | 2 |
Kafkas Üniversitesi
|
2018 - 2019 | 2 |
Kafkas Üniversitesi
|
2021 - 2023 | 2 |
Kafkas Üniversitesi
|
2018 - 2022 | 2 |
Necati Cemaloğlu
Gazi Üniversitesi
|
2019 | 2 |
Züleyha Ertan Kantos
-
|
2022 | 1 |
Ferudun Sezgin
-
|
2024 | 1 |
Michail Kalogiannakis Kalogiannakis
-
|
2023 | 1 |
Nurselin Özkan
-
|
2021 | 1 |
Stamatios Papadakis
-
|
2023 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78378 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9889 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Eğitim Bilimleri | 971 |
Anahtar Kelimeler | Eğitim Yönetimi, Eğitim Politikaları |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 0 | 10 | 15 | 65 | 50 | 30 | 95 | 35 | 20 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | - | 540 . | 529 . | 477 . | 480 . | 596 . | 530 . | 574 . | 366 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | - | 344 . | 331 . | 270 . | 279 . | 357 . | 280 . | 352 . | 206 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | - | 120 . | 121 . | 82 . | 94 . | 133 . | 102 . | 128 . | 71 . |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | - | 66 . | 66 . | 43 . | 52 . | 72 . | 52 . | 58 . | 43 . |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | - | - | 34 . | 33 . | 20 . | 26 . | 32 . | 25 . | 28 . | 19 . |
Toplam Yayın | 0 | 0 | 2 | 2 | 5 | 3 | 3 | 3 | 2 | 1 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 2 | 1 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 2 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 0 | 2 | 2 | 4 | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 1 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 2 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 2 | 2 | 4 | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |