| Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Yönetimi (Dr), 2018, 2024 |
| Yüksek Lisans, Türkiye, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Yönetimi ve Denetimi (Yl) (Tezli), 2016, 2018 |
| Lisans, Türkiye, Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, 2011, 2015 |
| Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Yönetimi (Dr), 2018, 2024 |
| Yüksek Lisans, Türkiye, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Yönetimi ve Denetimi (Yl) (Tezli), 2016, 2018 |
| Lisans, Türkiye, Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, 2011, 2015 |
| Kayıt Yok |
| İngilizce, YDS, 91, 2016 |
| Kayıt Yok |
| [UAK] Eğitim Bilimleri Eğitim Bilimleri Eğitim Yönetimi |
| [UAK] Eğitim Bilimleri Eğitim Bilimleri Eğitim Politikaları |
| 2017-, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
| 2021-2023, Farabi Koordinatörü, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
| 2021-2023, Erasmus Koordinatörü, Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
| 1 | Educational Applications of the ChatGPT AI System: A Systematic Review Research | 22 | 0 | 0 | 3 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 29 |
| 2 | New Horizons İn Early Childhood Education | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 3 |
| 3 | Yöneticilerin Bakış Açısından İlköğretim Okullarında Veriye Dayalı Karar Verme | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
|
|
2018 - 2023 | 13 |
|
|
2020 - 2021 | 5 |
|
Mustafa Erdem
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2017 - 2021 | 3 |
|
|
2019 - 2023 | 2 |
|
|
2018 - 2019 | 2 |
|
|
2018 - 2022 | 2 |
|
Necati Cemaloğlu
|
2019 | 2 |
|
Nuriye Karabulut
|
2021 - 2023 | 2 |
|
Züleyha Ertan Kantos
-
|
2022 | 1 |
|
Ferudun Sezgin
|
2024 | 1 |
|
Michail Kalogiannakis Kalogiannakis
-
|
2023 | 1 |
|
Nurselin Özkan
-
|
2021 | 1 |
|
Stamatios Papadakis
-
|
2023 | 1 |
| Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
| TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 79048 |
| YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 11113 |
| YÖKSİS Bilim Alanı | Eğitim Bilimleri | 929 |
| Anahtar Kelimeler | Eğitim Yönetimi, Eğitim Politikaları | |
| Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
| Ağırlıklı Puan | 0 | 0 | 10 | 15 | 65 | 50 | 30 | 95 | 35 | 20 | 0 |
| Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | - | 551 . | 533 . | 491 . | 497 . | 587 . | 542 . | 568 . | 540 . | - |
| Sıra (Temel Alan İçinde) | - | - | 332 . | 327 . | 270 . | 277 . | 361 . | 278 . | 353 . | 343 . | - |
| Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | - | 110 . | 113 . | 77 . | 93 . | 128 . | 89 . | 111 . | 109 . | - |
| Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | - | 54 . | 56 . | 39 . | 50 . | 62 . | 48 . | 48 . | 51 . | - |
| Sıra (Anahtar Kelime (2)) | - | - | 26 . | 32 . | 20 . | 27 . | 27 . | 24 . | 18 . | 29 . | - |
| Toplam Yayın | 0 | 0 | 2 | 2 | 5 | 3 | 3 | 3 | 2 | 1 | 0 |
| Toplam Makale | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 2 | 1 | 0 |
| Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 |
| Toplam Bildiri | 0 | 0 | 2 | 2 | 4 | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 |
| Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 1 | 0 |
| Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 |
| Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 2 | 2 | 4 | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |