Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İngilizce Eğitimi (Dr), 2021 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İngiliz Dili ve Edebiyatı (Yl) (Tezli), 2014, 2019 |
Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Batı Dilleri ve Edebiyatları Bölümü, 2008, 2013 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İngiliz Dili ve Edebiyatı (Yl) (Tezli), 2014, 2019 |
Lisans, Türkiye, Kafkas Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Batı Dilleri ve Edebiyatları Bölümü, 2008, 2013 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İngilizce Eğitimi (Dr), 2021 |
Zehra GÜVENÇALAN, Yüksek Lisans, Margaret Atwood'un `Tufan Zamanı` adlı eserinde ütopya ve distopya izleği, Kafkas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Batı Dilleri ve Edebiyatları Ana Bilim Dalı, 2019 |
İngilizce, YÖKDİL, 87, 2022/2 Yük, 2022 |
İngilizce, YÖKDİL, 91, 05 Mart 20, 2017 |
Kayıt Yok |
[UAK] Filoloji Dünya Dilleri ve Edebiyatları İngiliz Dili ve Edebiyatı |
2020-, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Kafkas Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, Türkiye |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
2022-2023, Mütercim Tercümanlık-Hazırlık-Yazma Becerileri, Lisans |
2022-2023, Genel İngilizce, Lisans |
Kayıt Yok |
YABANCI DiL HAZIRLIK SINIFI OKUMA DERSİ KAPSAMINDA TERS-YÜZ EĞİTİM MODELİ ENTEGRASYONUN ETKİSİNİN İNCELENMESİ VE DEĞERLENDİRİLMESİ : Araştırmacı , 2024-2025 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |