img
Motivasyonel İnançlar ve Öğrenme Ortamının Fen Başarısı ile İlişkisinin İncelenmesi
Proje Ekibi
 Sündüs YERDELEN Sündüs YERDELEN
Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Projedeki Rolü: Yürütücü
Aslıhan HAFIZOĞLU
Türkiye
Projedeki Rolü: Araştırmacı
Proje Türü Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi
Proje No 2017-EB-01
Proje Konusu Fen eğitiminde öğrenme mortivasyonun, sınıf ortamın ve fen başarısı arasındaki aracı rolünü araştırmak.
Proje Durumu Tamamlandı
Başlangıç Tarihi 18-04-2017
Bitiş Tarihi 29-03-2018
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Paylaş